Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
@OPSLAGHOND: Wie na 5 jaar nog geen conclusies durft te trekken gaat het heel moeilijk krijgen in de toekomst.
Ben jij serieus van mening dat MS de markt nog ''niet echt beinvloed"?

Mijn punt is dus dat je (volgens mijn theorie dan) straks geen klassieke generaties meer hebt, maar hardware updates rondom het ECHTE product, namelijk de PSN/Xbox Live service. Ik zou niet verbaast staan dat over een jaar of wat er een 360 komt met ipv een kleine update zoals HDMI of WiFi er een nieuwe grafische kaart komt waardoor alle oude games blijven werken en de nieuwe games makkelijk op 1080p/60fps kunnen lopen, waarbij developers zonder noemenswaardige effort voor beide versies kunnen ontwikkelen. Die extra mooie versies worden dan bijv. ter download aangeboden (voor extra geld of unlockcode), terwijl de 'oude' versie bezitters de disc ook in de winkel kunnen kopen. Zo maak je ook meteen langzaam de stap naar het digital-only tijdperk wat er langzaam maar zeker aan zit te komen.
Sony zou dit ook kunnen doen natuurlijk, maar ik zie daar geen indicatoren om aan te nemen dat zij zo denken, daarom neem ik 360 als voorbeeld.

Ik weet niet of het technisch mogelijk is wat ik schets, maar het is altijd leuk om te denken: 'wat zou ik doen?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
Microsoft heeft het meeste geld, niet de langste adem. Ze doen het inderdaad goed met agressieve marketing en het afkopen van exclusives (waarbij ik me afvraag hoeveel winst er dan daadwerkelijk gemaakt wordt gezien de kosten van dat soort praktijken). Met uitzondering van Amerika is de Playstation nog steeds de populairste console. Je zag dat met de introductie van de slim en een prijskaartje onder de 300 euro de verkoop een vogelvlucht nam. De PS3 verkocht niet, omdat 'ie te duur was. MS heeft 1 (2?) jaar voorsprong gehad en dus ook genoeg tijd gehad om populariteit te winnen. Toch blijkt die voorsprong uiteindelijke maar weinig uit te maken.

Juist omdat de komende generatie waarschijnlijk niet veel nieuws gaat bieden gaan de komende consoles een stuk goedkoper geintroduceerd worden. Ik ben benieuwd welk merk dan het populairst blijkt, maar ik ga er eerlijk gezegd van uit dat dat toch Sony wordt. Afgezien van een paar afgekochte exclusives (die wel gewoon op de PC verkrijgbaar waren) heeft de xbox imo niet echt een denderende line-up. Ze hebben nu het voordeel van multiplatform games die vaak iets beter werken op de 360 en de (Amerikaanse) media (mede door marketing van MS). Vooral dat laatste doet via het internet lijken dat de 360 oneindig veel beter/populairder is, terwijl het allemaal wel meevalt. Ik zie niet hoe het rendabel is om de volgende generatie ook weer overal geld tegenaan te smijten, maar je hebt gelijk dat ze het makkelijk kunnen doen.

@hierboven
Dat heet toch gewoon een PC? Zo makkelijk gaat dat trouwens ook niet, een nieuwe VGA is niet alleen een clock die 200 MHz omhoog gaat, er worden daadwerkelijk nieuwe functies toegevoegd in nieuwe generaties.

[ Voor 7% gewijzigd door Morphix op 03-12-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Morphix schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:00:
Microsoft heeft het meeste geld, niet de langste adem. Ze doen het inderdaad goed met agressieve marketing en het afkopen van exclusives (waarbij ik me afvraag hoeveel winst er dan daadwerkelijk gemaakt wordt gezien de kosten van dat soort praktijken). Met uitzondering van Amerika is de Playstation nog steeds de populairste console.
Afgekochte exclusives? Gamestudio's kopen en deze speciaal voor jou laten developen is iets wat Sony ook gewoon doet hoor. Killzone bijvoorbeeld is toch ook gewoon gekocht (Wikipedia: Guerrilla Games), Naughty Dog ook (Wikipedia: Naughty Dog) . De tijdelijke exclusives is het enige wat Microsoft specialer doet maar dit is mijns inziens geen geweldige stap. Je gaat geen console kopen omdat de DLC er eerder op uitkomt lijkt me.

Edit:
Gezien de markt voor games zo groot worden lijkt me het minder van deze tijd om exclusives te maken. Je loopt zo een potentiële markt van zo'n 30 miljoen klanten o.i.d. mis.

Edit 2:
Niet om de 1 of de andere voor te trekken is dit hoor maar gewoon feitelijk blijven :) Zeg ook niks over de kwaliteit van de consoles verder.

[ Voor 49% gewijzigd door Kluutmaran op 03-12-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

(jarig!)
En wederom een flame-war in spe... :/

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Bellerophon schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:48:
En wederom een flame-war in spe... :/
Valt nog wel mee toch? Vind het tot nog toe wel een vermakelijke discussie, met goede argumenten. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
@Morphix: dat lijkt inderdaad op een PC ja (en ik snap dat het niet makkelijk om hardware 'zonder gevolgen' te vervangen), maar zoals je de afgelopen jaren hebt gezien lijken consoles al steeds meer op PC's (applicaties/patches/installaties).

Trouwens, de mobiele markt gaat al exact dezelfde kant op. Het draait om een centrale OS/Marketplace, met variabele hardware die jaarlijks incrementeel wordt verbetert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 10:22
Rare discussie... iedereen weet ondertussen toch dat het nagenoeg dezelfde apparaten met dezelfde soorten games zijn. Links en recht kleine verschillen in exclusives of in de hardware. Links moet je zwaaien met staf, rechts naar de camera, blablabla... de verkopen liggen ondertussen ook bijna gelijk. In Europa is de ps3 al over de 360 heen toch? Wie heeft het dan over verliezen qua verkopen? Amerika is voor 360, Azië voor de ps3 en europa nek aan nek... who cares, let's just get along!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 07:49
Leuk tvtje dat sony uitbrengt, namelijk de KDL-22PX300 met ingebouwde ps2, ja de ps2 en niet de ps3 :P Op zich wel leuk cadeau voor de kleintjes op hun kamer. Ik zie dit op zich wel gebeuren met een ps3, maar ik weet niet of t zo wel fijn is, stel dat de ps3 kapot gaat ben je meteen je tv ook kwijt voor reparatie.

Prijs in UK is 200 pond. Dat is op zich best goede deal als je nagaat dat een ps2 rond de 100 euro kost en een Sony 22inch lcd rond de 300 euro kost.

edit= Bol.com verkoopt m voor 299,-

Afbeeldingslocatie: http://www.tarifas.sony.es/resources/KDL22PX300AEP/KDL-22PX300_h_eu_b-600-20100923175438534_WI.jpg

Afbeeldingslocatie: http://karchedon.files.wordpress.com/2010/10/sony-kdl22px300aep-2_karchedon-wordpress-com.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door M0otje op 03-12-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 14:53
Is er niet een PS2-topic dan? Vind het nou niet echt schokkend dat ding, en het ziet er ook niet mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 07:49
LennyLL schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:11:
Is er niet een PS2-topic dan? Vind het nou niet echt schokkend dat ding, en het ziet er ook niet mooi uit.
PS2 topic is volgens mij allang dood ;) Zoveel schokkends wordt hier niet echt gepost :P Ik zie dit wel gebeuren trouwens met een ps3. Maar gelukkig post men hier niet enkel voor jouw :>

@ hieronder, ik weet niet hoor, maar de reacties hierover vind ik meer offtopic dan het bericht dat ik postte. Btw ik kwam er achter via een andere site.

Er wordt zo vaak iets besproken in dit topic wat ook op de frontpage staat.

[ Voor 22% gewijzigd door M0otje op 03-12-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Nouja aangezien het op de frontpage al staat en het geen PS3 betreft vind ik het hier ook niet thuishoren maar dat moet je maar met de modjes uitvechten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit topic heeft meer gemeen met de PlayStation 2 dan de eindeloze (pro)xboxdiscussies in dit topic.
Ik zal daar ook maar niet verder op ingaan, leest zo lastig voor de mensen die hier komen om iets te lezen waarvoor dit topic wél bedoeld is.

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-12-2010 19:18 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik vind het een leuk nieuwtje :)
Alleen jammer dat ze dat ding in de voet hebben gebouwd, had 'm liever aan de achterkant gezien, hadden ze de onderdelen ook wat meer kunnen verspreiden, zo'n dvd-laatje zoals de PS3 aan de zijkant samen met de controller/memorykaartaansluitingen et voila :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie hier gaat straks in januari Mass Effect 2 kopen voor de PS3? Ik heb hier een ongeopend xbox 360 exemplaar liggen en zit erg te twijfelen. OP zich steld het me ook niet gerust dat er nog helemaal geen screenshots zijn vrijgegeven voor de PS3 versie... bang voor vergelijkingen? Die vergelijking op grafisch gebied zal er natuurlijk 100 pct zeker gaan komen en ik denk dat de 360 hier weer aan het langste eind zal trekken. de game leunt grafisch enorm op de GPU van de 360 en ik denk niet dat Bioware de game volledig heeft omgebouwd voor de PS3 architectuur. Ik ben erg benieuwd.

Afbeeldingslocatie: http://i.neoseeker.com/boxshots/R2FtZXMvUGxheXN0YXRpb25fMy9Sb2xlLVBsYXlpbmcvU2NpLUZp/mass_effect_2_frontcover_large_zSLpZ6Nm5lriBKe.jpg

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
verkooplijst afgelopen week in Nederland:

01. Gran Turismo 5 (Playstation 3)
02. Call of Duty: Black Ops (Playstation 3)

03. Wii Party (Nintendo Wii)
04. Call of Duty: Black Ops (Xbox 360)
05. Donkey Kong Country Returns (Nintendo Wii)
06. Assassin's Creed Brotherhood (Playstation 3)
07. Michael Jackson The Experience (Nintendo Wii)
08. Call of Duty: Black Ops (pc)
09. Fifa 11 (Playstation 3)
10. Assassin's Creed Brotherhood (Xbox 360)

360 verkopen lijken echt onderuit te zakken zeg, en dat zo vlak voor sinterklaas! PS3 weer een mooie weelk met redelijk verrassend GT5 nog steeds op nummer 1. GT5 is een game die in mijn ogen op dag 1 door de fans wordt gekocht om daarna weg te zakken door de niet al te beste reviews... Die game is awesome trouwens!. Aan welke games hebben jullie deze week meegeholpen de top 10 te bestormen?

ik heb enkel de PSN game funky lab rat gekocht, een erg leuke puzzel platformer waarbij jeje move controller ook weer eens van onder de stof kan halen... speel de demo... erg leuke game...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal de demo eens bekijken. Ziet er op zich wel geinig uit ja :)
En ik vind het niet gek dat een game waar zo lang naar uitgekeken is meerdere weken op 1 staat hoor. GT heeft gewoon erg veel fans en is volgens mij nog altijd de grootste franchise van Sony. Het is ook 1 van de weinige spellen die ervoor kan zorgen dat mensen er speciaal een PS3 voor kopen.

[ Voor 69% gewijzigd door SToRM666 op 05-12-2010 10:52 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
swopdark schreef op zondag 05 december 2010 @ 10:19:
Wie hier gaat straks in januari Mass Effect 2 kopen voor de PS3? Ik heb hier een ongeopend xbox 360 exemplaar liggen en zit erg te twijfelen. OP zich steld het me ook niet gerust dat er nog helemaal geen screenshots zijn vrijgegeven voor de PS3 versie... bang voor vergelijkingen? Die vergelijking op grafisch gebied zal er natuurlijk 100 pct zeker gaan komen en ik denk dat de 360 hier weer aan het langste eind zal trekken. de game leunt grafisch enorm op de GPU van de 360 en ik denk niet dat Bioware de game volledig heeft omgebouwd voor de PS3 architectuur. Ik ben erg benieuwd.
Ik heb hem al op de 360 gespeeld, maar grafisch is hij op de 360 niet zo goed, althans, vind ik. AA is echt bizar slecht, echt lelijke randen etc., maar goed, je speelT mass effect niet om de graphics: immers, ookal in deel 1 waren de werelden veelal saai, ongeinspireerd en lelijk.

Qua game is hij wel heel goed, mocht je hem nog niet hebben gespeeld, dan is hij zeker aan te raden. Bioware heeft gezegd dat de PS3 versie beter is dan de 360, qua graphics, wat op zich niet zo raar is, de game komt immers een behoorlijke tijd na de 360 versie, en nogmaals: voor de graphics hoef je het spel niet te kopen: alleen de characters zijn mooi gerendered, de rest is echt middenmoot....

[ Voor 0% gewijzigd door EfBe op 06-12-2010 14:00 . Reden: T ipv d :X ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op zondag 05 december 2010 @ 10:36:! PS3 weer een mooie week met redelijk verrassend GT5 nog steeds op nummer 1. GT5 is een game die in mijn ogen op dag 1 door de fans wordt gekocht om daarna weg te zakken door de niet al te beste reviews... Die game is awesome trouwens!
Gran Turismo is een franchise met fantastische legs, die blijft wekenlang erg goed verkopen en daarna heel lang op een laag pitje.
De game is trouwens ook op woensdag uitgekomen en was met slechts 4 dagen van de eerste week nog steeds goed voor een eerste plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het 'normaal' dat de PS3 (video)bestanden niet kan vinden in een sub/sub/sub... map op een externe HD?

Oude indeling (waarbij alle bestanden afgespeeld konden worden):
Video -> 'naam serie' -> 'seizoen X' -> videobestanden

Omdat het best lang duurde voordat de hele lijst met alle mappen werd geladen had ik de indeling veranderd maar mijn PS3 geeft nu een melding dat er geen videobestanden in de mappen staan. :?

Video -> 'A-F' -> 'naam serie' -> 'seizoen X' -> videobestanden

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 05-12-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:11
swopdark schreef op zondag 05 december 2010 @ 10:36:
Aan welke games hebben jullie deze week meegeholpen de top 10 te bestormen?
Alleen Dead Nation (en Army of two 2ehands), maar die heeft het helaas niet gehaald :)

DN is een heerlijke game waar je bijna zonder leercurve even lekker met 2 man coop kan knallen. Ook grappig zijn de leaderboards van de landen, NL is op dit moment nummer 13 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:05
swopdark schreef op zondag 05 december 2010 @ 10:19:
Heb 'm op de xbox 360 gespeeld dus ga het niet nog eens kopen. Toffe game in elk geval, ben ook benieuwd hoe het op de PS3 gaat worden.

Ik wil GT5 eigenlijk best graag hebben, maar vertik gewoon daar 50+ euro voor neer te leggen :') Gelukkig pas net een tijdje bezig met Just Cause 2 dus kan nog wel een hele poos vooruit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hettic
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 09:26

Hettic

PSN: Hettic1

PS3 geeft nu een melding dat er geen videobestanden in de mappen staan. :?
Ik heb geen PS3 maar ik heb dit probleem met meerdere mediaspelers gehad.
Vaak was het veilig verwijderen van de hardware de oplossing ipv het unpluggen van de USB connector.

Misschien kan je dat proberen.

PSN-ID: Hettic1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Ike. schreef op zondag 05 december 2010 @ 12:00:
Is het 'normaal' dat de PS3 (video)bestanden niet kan vinden in een sub/sub/sub... map op een externe HD?

Oude indeling (waarbij alle bestanden afgespeeld konden worden):
Video -> 'naam serie' -> 'seizoen X' -> videobestanden

Omdat het best lang duurde voordat de hele lijst met alle mappen werd geladen had ik de indeling veranderd maar mijn PS3 geeft nu een melding dat er geen videobestanden in de mappen staan. :?

Video -> 'A-F' -> 'naam serie' -> 'seizoen X' -> videobestanden
Heb je geprobeerd op driehoekje te drukken terwijl je op video staat en dan op "alle mappen tonen" te klikken? bij was dit de oplossing.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik ben van plan om buzz tv quiz te vragen voor kerst iemand ervaringen hier mee?
incl 4 buzzers. wordt dit nog veel online gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TeGek schreef op zondag 05 december 2010 @ 17:32:
[...]

Heb je geprobeerd op driehoekje te drukken terwijl je op video staat en dan op "alle mappen tonen" te klikken? bij was dit de oplossing.
Dat had ik nog niet geprobeerd.
Op die manier worden wel alle videobestanden gevonden, het bladeren door de mappen gaat zo ook veel sneller.

Bedankt voor de tip :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
mrcosmo schreef op zondag 05 december 2010 @ 17:54:
Ik ben van plan om buzz tv quiz te vragen voor kerst iemand ervaringen hier mee?
incl 4 buzzers. wordt dit nog veel online gespeeld?
Buzz is ideaal spel om tegen elkaar op de bank te spelen. Online wordt dat denk ik niet gespeeld (heb het ook nooit geprobeerd) want de vragen blijven beperkt als je het heeeeeeel veel speelt zul je dus alle antwoorden kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Southern Sun schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:19:
Ik wil GT5 eigenlijk best graag hebben, maar vertik gewoon daar 50+ euro voor neer te leggen :')
zavvi.com €46,95

Ik zie je snel op het circuit??? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:36
Playstation network storing? Ik kan Blacks op online niet doen en Badcompany 2 ook al niet online maar psn staat ik gewoon ingelogd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amdwarrior schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:14:
Playstation network storing? Ik kan Blacks op online niet doen en Badcompany 2 ook al niet online maar psn staat ik gewoon ingelogd :S
http://nl.playstation.com/ps3/

Rechtsbovenin vind je de status van PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vanmiddag op aanraden van swopdark eens de demo van funky lab rat gespeeld en voor de Move bezitters is het zeker wel een aanrader om eens te proberen. Misschien dat ik m binnenkort ook wel koop.
Het is eigenlijk het eerste spel waarbij ik mijn navigation controller ook eens kon gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 05-12-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:07
ik dinsdag jarig en wil mezelf gaan trakteren op een playstation 3 hehe :P. Alleen ik vraag mij af of nu wel beste moment is om er 1 aan te schaffen ik bedoel daarmee komen er nog mooie stunt prijzen? Ik denk nu aan het granturismo pack te halen :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stftweaker schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:50:
ik dinsdag jarig en wil mezelf gaan trakteren op een playstation 3 hehe :P. Alleen ik vraag mij af of nu wel beste moment is om er 1 aan te schaffen ik bedoel daarmee komen er nog mooie stunt prijzen? Ik denk nu aan het granturismo pack te halen :)
Als je goed zoekt vind je de PS3+GT5 pack misschien voor rond de €310
http://www.budgetgaming.n...n+turismo+5_hardware.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:07
Ike. schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:56:
[...]

Als je goed zoekt vind je de PS3+GT5 pack misschien voor rond de €310
http://www.budgetgaming.n...n+turismo+5_hardware.html
u is heel erg vriendelijk bedankt :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

(jarig!)
New Vegas is echt een geniaal spel :Y
En had iemand niet even kunnen melden dat er een update was van BFBC2... "even" 1500 MB downloaden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Bellerophon schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:03:
New Vegas is echt een geniaal spel :Y
En had iemand niet even kunnen melden dat er een update was van BFBC2... "even" 1500 MB downloaden :')
1500 MB.... dan heeft PS+ echt zin, die DL patches 's-nachts.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 20:39
Ik ben nu de PoP Trilogy aan het spelen die uitgebracht is op de PS3. Heb de spellen in het verleden op de PC gespeeld. Ik kan nu toch met redelijk grote zekerheid zeggen dat Sony een techniek achter de hand houdt waarmee ze PS2 spellen softwarematig op de PS3 kunnen laten draaien. Het spel is namelijk gewoon de port van de PS2 versie, en zeker qua graphics en geluid ver onder de PC versie. Vind het alleen jammer dat Sony eerst hard van daken heeft lopen schreeuwen dat ze backwards compatible zouden zijn en halverwege dit eruit hebben gelaten door de hoge kosten maar nu softwarematig dit wel kunnen alleen alles dus voor de tweede keer uitbrengen en er weer geld aan willen verdienen.

Het spel is overigens natuurlijk gewoon lekker spelen. Alleen de graphics zijn we om te huilen een beetje als je het spel eerder op de PC hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
natuurlijk is het een port van de ps2 versie.. kleine update in graphics.

had je verwacht dat ze de complete spellen from scratch opnieuw hadden gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

(jarig!)
Svennie schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:09:
[...]

1500 MB.... dan heeft PS+ echt zin, die DL patches 's-nachts.
Ja maar de stroom gaat 's avonds uit op de zolder :P Dus dat gaat niet echt op voor mij :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
Iemand tips voor leuke online games(geen shooters die doe ik op de pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
mrcosmo schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:28:
Burnout Paradise
LBP
GT5

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Laatst online: 13-07 15:05
stftweaker schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:50:
Bij de Bart Smit/E-Plaza's in Utrecht kost een PS3 Slim 320GB + GT5 bundel €311,-. Geen verkeerde prijs imo. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

SToRM666 schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:17:
Ik heb vanmiddag op aanraden van swopdark eens de demo van funky lab rat gespeeld en voor de Move bezitters is het zeker wel een aanrader om eens te proberen. Misschien dat ik m binnenkort ook wel koop.
Het is eigenlijk het eerste spel waarbij ik mijn navigation controller ook eens kon gebruiken.
Ik heb funky lab rat gekocht na het spelen van de demo. De enige move games die ik had waren, pain en eyepet. Nu heb ik funky lab rat eigenlijk nog niet echt gespeeld, maar ga dit binnenkort zeker doen. Leuke game waarbij je ook de navigation controller kan gebruiken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

dangerpaki schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:29:
Ik ben nu de PoP Trilogy aan het spelen die uitgebracht is op de PS3.
Hoe zit het met de resolutie, Is het geupscaled of heb je zwarte balken?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 19-09 20:39
El_V schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:46:
natuurlijk is het een port van de ps2 versie.. kleine update in graphics.

had je verwacht dat ze de complete spellen from scratch opnieuw hadden gemaakt?
Nee, had ik zeker niet verwacht. Maar ik vind het dan zo stom dat Sony heel de tijd doet alsof BC niet mogelijk is. Wees er dan gewoon heel eerlijk over. Ik had overigens wel verwacht dat ze ten minste de textures etc uit de PC versie zouden overhevelen om de PS3 versie iets te verbeteren.
Destianto schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:25:
[...]

Hoe zit het met de resolutie, Is het geupscaled of heb je zwarte balken?
Resolutie is geupscaled. Heb tot nu toe SoT gespeeld. WW en T2T heb ik nog niet opgestart van de disk. Maar geen zwarte balken in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Dj-sannieboy schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:23:
[...]

Ik heb funky lab rat gekocht na het spelen van de demo. De enige move games die ik had waren, pain en eyepet. Nu heb ik funky lab rat eigenlijk nog niet echt gespeeld, maar ga dit binnenkort zeker doen. Leuke game waarbij je ook de navigation controller kan gebruiken. 8)
Is die game ook speelbaar zonder move-gebeuren, dus met de standaard controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:38

RnB

Ondersteunt de ps3 geen tags van aac bestanden? Aangezien ik mijn ps3 als main device op mijn receiver heb aangesloten en die ook altijd is aangesloten (itt blackberry's en iPods), wil ik mijn muziekcollectie erop hebben. Vroeger had ik dat al met mijn mp3 collectie, maar ik ben opnieuw begonnen en heb ervoor gekozen om alles in aac te doen.
Al mijn devices kunnen ermee overweg, behalve dus mijn ps3. Hij speelt ze wel af zonder problemen, echter zonder tags.. Dat is dus verrekte irritant wanneer ik even één nummer zoek van een bepaalde artist of genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-RazieL- schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:46:
[...]

Is die game ook speelbaar zonder move-gebeuren, dus met de standaard controller?
ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
2vraagjes wat is de beste bluetooth headset voor de ps3 wil deze gebruiken samen met fifa kun je dan als iemand anders ook een headset heeft automatisch praten of hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrcosmo schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:15:
2vraagjes wat is de beste bluetooth headset voor de ps3 wil deze gebruiken samen met fifa kun je dan als iemand anders ook een headset heeft automatisch praten of hoe werkt dat?
Officiële PS3 headset werkt prima. Deze is voor minder dan €20 te koop. (via UK websites)
Hoe het werkt met FIFA weet ik niet precies. Dit kan je via google wel vinden.

PS3 System Software Update (v3.55)
A new PS3 system software update, v3.55, will be released soon. This is a minor update that adds a security patch.
http://blog.us.playstatio...em-software-update-v3-55/

[ Voor 21% gewijzigd door Ike. op 07-12-2010 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
mrcosmo schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:15:
Originele Headset werkt hier prima. Daarnaast kun je deze in Fifa gebruiken zoals jij aangeeft. Tijdens het selecteren van je team tot het starten van een rematch kun je gewoon blijven praten met je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:14

Ankh

|true

Volgens mij heb ik de GT5 voor 49,95 bij verschillende speelgoed winkels zien liggen in heerhugowaard.
Zeker met elkaar aan het stunten ofzo...

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-08 13:02
De Update 3.55 update is vandaag ingegaan :)

http://www.twenga.nl/dir-...Playstation-3,PS3-headset

Hier staan verschillende werkende headsets op :)

Prijzen en design verschillen dus kan je uitkiezen wat je het mooist lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
20 euro voor de headset ?
ik kan via kieskeurig etc niet lager komen dan 48 euro.
iemand tips? of kan ik hem in de winkel ergens goedkoper halen mm misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrcosmo schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:08:
kieskeurig is ook geen goede site.

http://www.zavvi.com/game...ess-headset/10081017.html
http://www.budgetgaming.n...oth+headset_hardware.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik heb momenteel een Jabra headset welke prima werkt. Ik hoor andere duidelijk en ze horen mij ook altijd goed.Nadeel is alleen dat deze geen volume en mute knop heeft zoals de orginele PS3 headset. Het is aan of uit.

Daarnaast heeft de orginele headset een HQ mode. Ga hem denk maar bestellen uit engeland, prijs ligt daar een stuk lager dan hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrcosmo schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:08:
Mijn PS3 headset heb ik voor 25 euro inc verzenden via amazon.co.uk besteld. Binnen 3 werkdagen was de headset binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:22:

PS3 System Software Update (v3.55)

A new PS3 system software update, v3.55, will be released soon. This is a minor update that adds a security patch.

http://blog.us.playstatio...em-software-update-v3-55/
De security patch blokkeert de firmware downgrade functie van de USB dingetjes.

Sony mag wel een betere changelog vrijgeven voor firmware (& game patches). Ik moet altijd via 'niet Sony' websites erachter komen wat de complete changelog is :X

Een lijstje met 'patch notes' in het menu dat je krijgt als er een update voor een spel is zou erg fijn zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Ike. op 07-12-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ike. schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:43:
De security patch blokkeert de firmware downgrade functie van de USB dingetjes.

Sony mag wel een betere changelog vrijgeven voor firmware
Ja, Sony gaat bij firmware releases natuurlijk niet melden van: "Deze update zorgt ervoor dat hacks niet meer werken" 8)7

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exirion schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:57:
[...]

Ja, Sony gaat bij firmware releases natuurlijk niet melden van: "Deze update zorgt ervoor dat hacks niet meer werken" 8)7
Dat hoeven ze niet uit te leggen.

voorbeeldje:

Officieel bericht firmware 2.80
De afspeelkwaliteit van bepaalde PlayStation 3-software is verbeterd.
Complete changelog:
Network changes

* Message size in the [Text Chat] utility has been increased from 32 to 64 characters.

System changes

* Improves the playback quality of some PS3 format software.
* Third party peripherals plugged in via USB, are now assigned to controller port 7.
* Closed a vulnerability
Wikipedia: PlayStation 3 system software

[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 07-12-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af of er een manier is om een normale microfoon (met jack) te gebruiken op je ps3?
Of moet er echt een bluetooth of usb headset op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

mrcosmo schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:28:
Super Street Figher IV, Totally addictive

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:43:
Ik vroeg me af of er een manier is om een normale microfoon (met jack) te gebruiken op je ps3?
Of moet er echt een bluetooth of usb headset op??
alleen bluetooth of USB, maar misschien kan je iets met zo'n USB-Jack converter doen dat tegenwoordig bij veel headsets zit.)=

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Zo, van het weekend de knoop ook doorgehakt en een PS3 gekocht.
Was een deal die ik niet kon laten liggen bij de lokale Bart Smit.
Heb de Ratchet & Clank bundel met 2 controllers voor 311€ gescoord, en Fifa 11 en LBP:GOTY editie erbij.

Boel vandaag aangesloten (eerder geen tijd gehad).
Ik had al een tijdje een xbox, dus ben wel geneigd te vergelijken, maar ik denk dat het meeste een kwestie van wennen is.

Wat ik wel suf vind, is dat ik dus meteen de 3.55 update gedraaid heb, daarna een demo download, die start, en die begint te zeuren dat ie een update moet downloaden. (kan best zijn dat ik dit bij de xbox ook gehad heb hoor, maar het valt nu gewoon heel erg op).

Ik ga in ieder geval beginnen met LBP.

Voeg me gerust toe: PSN ID: dbongers.

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

philipnorth schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 19:50:
Wat ik wel suf vind, is dat ik dus meteen de 3.55 update gedraaid heb, daarna een demo download, die start, en die begint te zeuren dat ie een update moet downloaden. (kan best zijn dat ik dit bij de xbox ook gehad heb hoor, maar het valt nu gewoon heel erg op).
Was dat geen update voor de demo dan? Neem niet aan dat hij zegt dat je een systeemsoftware update moet downloaden als je de nieuwste al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:03:
[...]

Was dat geen update voor de demo dan? Neem niet aan dat hij zegt dat je een systeemsoftware update moet downloaden als je de nieuwste al hebt.
Ja dat was volgens mij een update voor de demo. Ach ja, wat ik zeg, het viel ineens op :)
Het is allemaal nog erg wennen, qua interface e.d., maar LBP bevalt heel goed :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 18-09 12:01
Met risico op flamewar; ;) imho is de interface van de Playstation wel superieur aan die van de Xbox. Werkt vele malen logischer, kon alles in 1 keer vinden terwijl ik bij de Xbox nog regelmatig nieuwe dingen ontdek (in negatieve zin) of niet snap waar iets zit :P.

Als je Playstation Plus hebt dan download je PS3 automatisch de updates, zou het geld bijna waard zijn :P. Had pas een update voor Bad Company 2 van 1752 MB(!!), gelukkig had ik het hier gelezen anders zou ik niet echt blij zijn als ik zou willen spelen en meer dan uur op download mag wachten (PS3 is dan verder ook niet meer te gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Sinds vandaag een probleem met mijn PS3 (40gb versie uit voorjaar 2008):

Zat GT5 te spelen, na de race gebeurde er niets meer (auto reed gewoon op gezapig tempo door na de finish, reageerde niet meer op knoppen).

Harde reset was nodig. Toen zag hij de hele GT5 disc niet meer. Opnieuw erin gedaan, en toen zag hij hem wel, alleen GT5 crashte een paar keer bij het openingsscherm. Eenmaal kwam ik er wel doorheen maar toen kreeg ik weer hetzelfde finish probleem na een race.
GT5 opnieuw proberen te installeren, maar dat lukte niet, bleef hangen op 0%.

Andere spellen geprobeerd: hetzelfde probleem. De ene keer ziet hij de hele disc niet, de andere keer crasht hij telkens tijdens het spelen. HD activiteit lampje brandt dan niet, de drive klinkt alsof hij de disc niet op gang kan krijgen of niet goed kan lezen.

Daarna nog een DVDtje geprobeerd: hele disc werd niet gezien.

Heb vanmorgen nog de nieuwe systeemupdate gedaan, maar het probleem trad pas een paar uur later op.

Ik denk zelf dat het probleem aan de discdrive ligt, mogelijk de lens?

Zou een lens cleaning set uitkomst bieden, of kan ik het beste gelijk de schroevendraaier erbij halen?

Of zou het toch softwarematig kunnen zijn en moet ik een harde systeemformat overwegen...

Garantie ziet er niet meer op, en reparatie kost denk ik meer dan de marktwaarde...

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
McVirusS schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:39:
Met risico op flamewar; ;) imho is de interface van de Playstation wel superieur aan die van de Xbox. Werkt vele malen logischer, kon alles in 1 keer vinden terwijl ik bij de Xbox nog regelmatig nieuwe dingen ontdek (in negatieve zin) of niet snap waar iets zit :P.

Als je Playstation Plus hebt dan download je PS3 automatisch de updates, zou het geld bijna waard zijn :P. Had pas een update voor Bad Company 2 van 1752 MB(!!), gelukkig had ik het hier gelezen anders zou ik niet echt blij zijn als ik zou willen spelen en meer dan uur op download mag wachten (PS3 is dan verder ook niet meer te gebruiken).
Aangezien jij geen argumenten noemt waarom het 1ne dashboard of het andere XMB beter is zullen er weinig reageren neem ik aan.

Dat ze die functie (automatisch updates installeren) niet gewoon vrij geven vind ik een beetje onzin. PS+ is een concept waar ze dit maar bij gegooid hebben maar er eigenlijk niet bij past want volgens mij draait PS+ om gratis, goedkopere en exclusieve content en niet om systeemfuncties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

(jarig!)
McVirusS schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:39:

In die update blijkt dus al Battlefield Vietnam te zitten :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[b][message=35167554,noline]
Had pas een update van 1752 MB(!!), gelukkig had ik het hier gelezen anders zou ik niet echt blij zijn als ik zou willen spelen en meer dan uur op download mag wachten (PS3 is dan verder ook niet meer te gebruiken).
Een uur?? Bij mij was die update er in een 20 minuten doorheen, inclusief installeren. Denk dat er dan in je router of je internetverbinding iets niet goed zit?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:11
Chi3F schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:11:
Sinds vandaag een probleem met mijn PS3 (40gb versie uit voorjaar 2008):

Zat GT5 te spelen, na de race gebeurde er niets meer (auto reed gewoon op gezapig tempo door na de finish, reageerde niet meer op knoppen).

Harde reset was nodig. Toen zag hij de hele GT5 disc niet meer. Opnieuw erin gedaan, en toen zag hij hem wel, alleen GT5 crashte een paar keer bij het openingsscherm. Eenmaal kwam ik er wel doorheen maar toen kreeg ik weer hetzelfde finish probleem na een race.
GT5 opnieuw proberen te installeren, maar dat lukte niet, bleef hangen op 0%.

Andere spellen geprobeerd: hetzelfde probleem. De ene keer ziet hij de hele disc niet, de andere keer crasht hij telkens tijdens het spelen. HD activiteit lampje brandt dan niet, de drive klinkt alsof hij de disc niet op gang kan krijgen of niet goed kan lezen.

Daarna nog een DVDtje geprobeerd: hele disc werd niet gezien.

Heb vanmorgen nog de nieuwe systeemupdate gedaan, maar het probleem trad pas een paar uur later op.

Ik denk zelf dat het probleem aan de discdrive ligt, mogelijk de lens?

Zou een lens cleaning set uitkomst bieden, of kan ik het beste gelijk de schroevendraaier erbij halen?

Of zou het toch softwarematig kunnen zijn en moet ik een harde systeemformat overwegen...

Garantie ziet er niet meer op, en reparatie kost denk ik meer dan de marktwaarde...
Kan je nog wel dingen van de harde schijf spelen? Demo's bijv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Chi3F schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:11:
Reparatie kan je zelf doen of uit laten voeren voor een euro of 50. In het defecten topic kan je wel meer info vinden.
PS3 defecten topic Deel 1

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Laatst online: 04-09 19:25
Kennen jullie ook websites welke de US PlayStation Network Card verkopen voor de werkelijke waarde van de kaart in dollars? (En deze uiteraard ook per e-mail verstekken)

[ Voor 15% gewijzigd door FrankNLD op 08-12-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Frank76NL schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:51:
Kennen jullie ook websites welke de US PlayStation Network Card verkopen voor de werkelijke waarde van de kaart in dollars? (En deze uiteraard ook per e-mail verstekken)
Ja, die websites kennen wij (althans, er zijn er onder ons die dergelijke websites kennen).

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mezelf net voor 90 dagen aangemeld voor playstation plus. ik ben benieuwd hoe het automatisch downloaden enzo allemaal gaat. Ik wilde Dead Nation toch al kopen en nu kreeg ik weer extra korting. Ook merk ik aan mezelf dat ik eigenlijk helemaal geen mini games koop. Nu je bij het plus abbo gratis mini's krijg zal ik er toch aan gaan beginnen en misschien geïnteresseerd raken om mini's op mijn PSP te gaan spelen.

En ach voor 15,- euro wil ik het best wel eens proberen.

Wat moet er voor jullie gebeuren willen jullie je gaan aanmelden voor playstation plus?

Poll: Wat zou jullie over de streep trekken voor playstation plus?
Cross game voice chat
Gratis MUBI abbonnent
Gratis nieuwere PSN titels
Geen reclame door vidzone video's
Wil geen plus ben al tevreden zo
Anders...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=365760&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
AllSeeyinEye schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:03:
[...]

Een uur?? Bij mij was die update er in een 20 minuten doorheen, inclusief installeren. Denk dat er dan in je router of je internetverbinding iets niet goed zit?
Hij gaf 5 kwartier aan, heb 'm laten lopen en ben ondertussen op mijn Xbox gaan spelen. Dus weet niet hoe lang het daadwerkelijk duurde.

Heb wel het idee dat PSN best traag is. Met mijn laptop haal ik op dezelfde verbinding ongeveer 1 MB/sec download. Dus die 20 minuten zou ik nooit halen, maar half uur zou wel haalbaar moeten zijn. Maar goed, weet dus niet hoe lang het echt geduurd heeft :P. Denk dat mijn PS3 ook via Wifi internet en niet via kabel, maar weet ik niet eens zeker 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wel al eens een US PSN Card gekocht, maar aangezien ik nu op mijn werk zit kan ik de url nu even niet geven.

[ Voor 56% gewijzigd door SToRM666 op 08-12-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Laatst online: 04-09 19:25
AllSeeyinEye schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:56:
[...]

Ja, die websites kennen wij (althans, er zijn er onder ons die dergelijke websites kennen).
OK, bedankt he |:(

[ Voor 4% gewijzigd door FrankNLD op 08-12-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
  • Laatst online: 24-07 12:08
mensen op dit topic. ik heb een vraag die ik nergens beantwoord krijg.
Bestaat er iets dergelijks dat ik mijn iphone kan gebruiken om als toetsenbord te laten functioneren?
dit zou echt super zijn, want ik heb geen draadloos toetsenbord en dat opzet toetsenbordje vind ik ook maar niets.
iemand die het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

(jarig!)
Steven6249 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:27:
Bestaat er iets dergelijks dat ik mijn iphone kan gebruiken om als toetsenbord te laten functioneren?
dit zou echt super zijn, want ik heb geen draadloos toetsenbord en dat opzet toetsenbordje vind ik ook maar niets.
iemand die het weet?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
  • Laatst online: 24-07 12:08
iemand die het kan ontwikkelen? :+
voor 3,99 koop ik hem dan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Pierz schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:53:
[...]

Kan je nog wel dingen van de harde schijf spelen? Demo's bijv?
Demo's werken prima, PSN downloads ook. Het probleem treedt alleen op bij disc based games en DVD's.
Shiver23 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:22:
[...]

Reparatie kan je zelf doen of uit laten voeren voor een euro of 50. In het defecten topic kan je wel meer info vinden.
PS3 defecten topic Deel 1
Ik had al iets gelezen over het zelf uit elkaar halen van de PS3 en de lens schoonmaken, maar ik was ook wel benieuwd of anderen ook deze problemen kennen. Wil in ieder geval alles geprobeerd hebben voordat ik hem openmaak... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Ik koop dat soort dingen altijd via eBay, uitgelezen website daarvoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Steven6249 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:27:
iemand die het weet?
Heb je ook geen USB toetsenbord? die kan je ook gewoon gebruiken.
Via je iPhone gaat het nooit werken, die kan je niet koppelen aan je PS3 via bluetooth.

[ Voor 8% gewijzigd door Meelobee op 08-12-2010 13:56 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Laatst online: 19:05

JvdM

<---->

Mijn PS3 phat leest geen discs meer, helaas ook geen garantie meer.

Nu heb ik mijn PS3 opengemaakt om de lens schoon te maken (wellicht dat alles dan weer zou werken). Dit alles is allemaal gelukt, echter had ik 1 foutje gemaakt :P. Ik had er nog een disc inzitten toen ik hem openmaakte. Bij het openmaken van de discdrive viel deze er dus uit.

Nu alles weer in elkaar zit start mijn PS3 gewoon goed op echter denkt de discdrive volgens mij nog dat er een disc in zit want een nieuwe disc krijg ik er niet in. Zodra ik er eentje in doe komt ie niet verder dan een halve cm in die gleuf. Nu blijkt er een soort plasticje voor te zitten waardoor ik mijn disc er dus fysiek niet in krijg.

Ik heb m weer uit elkaar gehaald maar krijg die plasticjes niet omlaag (zodat de disc dus doorgang krijgt naar de drive zelf).

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb ook de disc handmatig weer in de drive gezet, maar dat lukt niet. De PS3 gooit hem er dan ook niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abraxas1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 13:30

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

PSN Store Update van 08-12-2010 :

===================

Prijsverlagingen

* Tank Battles (Van € 4.99 voor € 0.99)
* Droplitz (Van € 9.99 voor € 4.99)
* Call of Juarez: Bound in Blood - Old West Map Pack (Van € 9.99 voor € 6.99)
* Scott Pilgrim vs. The World (Van € 9.99 voor € 6.99)
* Shin Megami Tensei: Persona (Van € 24.99 voor € 17.99)
* Ghost Recon Advanced Warfighter 2 (Van € 19.99 voor € 9.99 - PSP)
* Splinter Cell: Essentials (Van € 19.99 voor € 9.99 - PSP)
* Tom Clancy's Ghost Recon: Predator (Van € 29.99 voor € 20.99 - PSP)
* Panda Craze (Van € 4.99 voor € 2.99 - MiNi)
* Caterpillar (Van € 4.99 voor € 2.99 - MiNi)

Games

* Alien Breed 2: Assault (€ 8.99)
* Kung-Fu Live (€ 13.99)
* Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 (€ 29.99)
* Qlione Evolve (€ 5.49)
* High Velocity Bowling Complete (€ 14.99)
* NEO GEO Heroes: Ultimate Shooting (€ 19.99 - Vanaf morgen)
* Jungle Party (€ 26.99 - PSP)
* Streak: Hoverboard Racing (€ 3.99 - PSOne)

PSP Essentials

* Disney's G-Force (€ 9.99)
* Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (€ 9.99)
* Pirates of the Caribbean: At World's End (€ 9.99)

MiNiS

* Blimp: The Flying Adventures (€ 4.99)
* Arcade Essentials (€ 5.19)

Demo's

* Alien Breed 2: Assault
* Zen Pinball
* Saw 2: Flesh & Blood

Extra content

* BlazBlue: Continuum Shift
-Makoto Nanaya (€ 5.99)
-Valkenhayn R Hellsing (€ 5.99)
* Lara Croft and the Guardian of Light
-A Hazardous Reunion Pack (€ 2.99)
* Monopoly Streets
-World Championship Board (€ 2.99)
-Cannon Token (€ 0.99)
-Horse and Rider Token (€ 0.99)
-Rocking Horse Token (€ 0.99)
* My Aquarium
-Jellyfish Set (€ 0.99)
* Super Street Fighter IV
-Super Challengers Pack 2 (€ 3.99)
* Medal of Honor
-Multiplayer Shortcut Pack (€ 9.99)
* ModNation Racers
-Sly Cooper Pack (€ 1.99)
-Santa Pack (€ 0.99)
-Super Mod Pack (€ 0.99)
-Winter Bundel Pack (€ 3.99)
* Guitar Hero: Warriors of Rock
-90s Rock Track Pack (€ 6.99 - Bevat onderstaande tracks)
-Sponge - "Plowed" (€ 1.99)
-Goo Goo Dolls - "Name" (€ 1.99)
-Matchbox 20 - "Real World" (€ 1.99)
-Marcy Playground - "Sex and Candy" (€ 1.99)
-REM - "What's the Frequency, Kenneth?" (€ 1.99)
* Rock Band 3
-Queen Extravaganza Pack 01 (€ 7.99 - Bevat onderstaande zeven tracks)
-Queen - "Hammer to Fall" (€ 1.49)
-Queen - "Keep Yourself Alive" (€ 1.49)
-Queen - "Now I'm Here" (€ 1.49)
-Queen - "Play the Game" (€ 1.49)
-Queen - "Tenement Funster" (€ 1.49)
-Queen - "We Are the Champions" (€ 1.49)
-Queen - "We Will Rock You" (€ 1.49)
-Queen RB Enhanced Pack (€ 7.99 - Bevat onderstaande zes tracks)
-Queen - "I Want It All" (€ 1.49)
-Queen - "I Want to Break Free" (€ 1.49)
-Queen - "Killer Queen" (€ 1.49)
-Queen - "One Vision" (€ 1.49)
-Queen - "Somebody to Love" (€ 1.49)
-Queen - "Under Pressure" (€ 1.49)
* Rock Band Network
-Wargasm - "Engine" (€ 1.49)
-Ronald Jenkees - "Guitar Sound" (€ 1.49)
-Emperor - "Inno A Santana (Live)" (€ 1.49)
-Andy Timmons - "Redemption" (€ 1.49)
-Cetan Clawson and the Soul Side - "White Heat" (€ 1.49)

Video's

* Kung Fu Live - Trailer
* The King of Fighters '94 - NeoGeo Station Launch Trailer
* Spare Parts - Trailer
* Dead Nation - Launch Trailer
* Tumble - Available Now Trailer

Extra's

* Ferrari: The Race Experience - Avatars (€ 0.25 per stuk - 6 maal)
* Dead Nation - Avatars (€ 0.25 per stuk - 5 maal)
* Dead Nation - Avatar Bundel (€ 0.99)
* Hustle Kings - Avatars (€ 0.25 per stuk - 4 maal)
* Hustle Kings - Avatar Bundel (€ 0.99)
* Putty Squad - Avatars (€ 0.25 per stuk - 12 maal)
* Super Street Fighter IV (€ 0.25 per stuk - 6 maal)
* Disruptive Thema - Season's Greetings (€ 2.49)
* Lama Thema - Christmas Tree (€ 1.99)
* Straight Right Thema - Twilight Moon (€ 1.99)
* Thumbstar Thema - Fast Cars (€ 0.99)
* Top Darts - Dart Board Wallpaper (Gratis)
* Top Darts - Japanese Top Roof Wallpaper (Gratis)

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Eindelijk Battle Tanks kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

JvdM schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:30:
Mijn PS3 phat leest geen discs meer, helaas ook geen garantie meer.

Nu heb ik mijn PS3 opengemaakt om de lens schoon te maken (wellicht dat alles dan weer zou werken). Dit alles is allemaal gelukt, echter had ik 1 foutje gemaakt :P. Ik had er nog een disc inzitten toen ik hem openmaakte. Bij het openmaken van de discdrive viel deze er dus uit.

Nu alles weer in elkaar zit start mijn PS3 gewoon goed op echter denkt de discdrive volgens mij nog dat er een disc in zit want een nieuwe disc krijg ik er niet in. Zodra ik er eentje in doe komt ie niet verder dan een halve cm in die gleuf. Nu blijkt er een soort plasticje voor te zitten waardoor ik mijn disc er dus fysiek niet in krijg.

Ik heb m weer uit elkaar gehaald maar krijg die plasticjes niet omlaag (zodat de disc dus doorgang krijgt naar de drive zelf).

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb ook de disc handmatig weer in de drive gezet, maar dat lukt niet. De PS3 gooit hem er dan ook niet :p
Mocht je dit opgelost hebben, laat dan even weten of hij nu wel weer discs leest!
Dan ga ik zelf ook proberen de lens schoon te maken namelijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Ik ben overgestapt naar een ps3 (had een 360), maar ik mis bij het online gebeuren toch echt de party-mogelijkheid. Waar het zo makkelijk was bij de 360 om een party te maken, direct in een group-voicechat geplaatst te worden, games te joinen met je party, maar ook afzonderlijk kunnen gamen, maar nog wel in een party te zitten, kan ik bij de ps3 niet eens vinden hoe ik in het menu een voicechat kan openen met iemand.

Dus, als dit wel een functie is die bestaat op het PSN, please, enlighten me. Ik kan ook stiekem niet geloven dat er geen degelijk "party" functie in zit..maar helaas, ik kan het ook niet vinden op google.. :(

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
cross-game chat moet er idd echt snel aan komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx

DeppOx

l33t lurker

Misschien komt het toch door de serverkosten ? Die parties moeten toch gehost worden (incl. voicechat etc), of word dit door users gehost? Anders zou ik me kunnen voorstellen dat je een PS+ abbo ofzo moeten hebben..
Ik denk toch dat xbox live al vele malen verder is, en dat komt zeker omdat het betaald is, maar doet niks af aan het feit dat live veel relaxter werkt imo. Ik hoop dat ze dit er snel in gooien, vind het echt jammer, het is op live zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Je kan toch gewoon een chat starten met wat mensen uit je psn lijst?
Of bedoel je dat niet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx

DeppOx

l33t lurker

Ik heb het alleen kunnen vinden op een manier waardoor je dus alleen een voicechat open hebt staan, en dus voor de rest niets meer kunt. Geen voicechat op de achtergrond, of in een party. Is dit er wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Nee alleen textueel. Al heeeeel vaak voorbij gekomen dus had je in de search vast kunnen vinden. Een groot gemis en Sony heeft al een keer aangegeven dat het eraan kwam (volgens mij, geen zin om bevestiging en bron te zoeken nu) maar het is voorlopig niet mogelijk en in de nabije toekomst ook nog niet hoogstwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx

DeppOx

l33t lurker

Ik heb het ook opgezocht, en Sony heeft het inderdaad aangekondigt, al een maand geleden, maar het is er tot dusverre dus nog niet ingepatched.

Maar ik vroeg het toch maar...ergens heerst er toch ongeloof bij mij .. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeppOx schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:15:

Dus, als dit wel een functie is die bestaat op het PSN, please, enlighten me.
Party systemen zijn er alleen binnen de software van de games. Dus met een groep mensen een game ingaan vanuit een lobby inclusief voice, invites etc.

Voice met vrienden die een heel ander spel spelen zul je niet vinden op de PS3. Stop maar met zoeken. misschien dat het ooit nog zal worden toegevoegd maar ik verwacht van niet. Ik denk dat de recources er gewoon niet voor zijn en dat het problemen zal opleveren met bestaande games wat het systeem nutteloos zou maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
zo moeilijk kan het toch niet zijn om dit toe te voegen.. kan me niet voorstellen dat dit problemen met bestaande games op gaat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Beste game nieuws van dit jaar: klik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad heel erg goed nieuws!
Er zal wel meer bekend worden op de Spike Video Game Awards 2010 in Los Angeles.
Hopelijk wat beeldmateriaal. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
DeppOx schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:15:
Ik ben overgestapt naar een ps3 (had een 360), maar ik mis bij het online gebeuren toch echt de party-mogelijkheid. Waar het zo makkelijk was bij de 360 om een party te maken, direct in een group-voicechat geplaatst te worden, games te joinen met je party, maar ook afzonderlijk kunnen gamen, maar nog wel in een party te zitten, kan ik bij de ps3 niet eens vinden hoe ik in het menu een voicechat kan openen met iemand.

Dus, als dit wel een functie is die bestaat op het PSN, please, enlighten me. Ik kan ook stiekem niet geloven dat er geen degelijk "party" functie in zit..maar helaas, ik kan het ook niet vinden op google.. :(
Kan wel gedeeltelijk. Vanuit Home kan je samen met andere een online multiplayer game joinen. Niet alle online games worden echter ondersteund, maar het kan wel. Heb het toentertijd geprobeerd met Motorstorm.

Computer says no

Pagina: 1 ... 18 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.