Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

El_V schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:17:
zo moeilijk kan het toch niet zijn om dit toe te voegen.. kan me niet voorstellen dat dit problemen met bestaande games op gaat leveren.
Ik heb toen een heel verhaal gelezen van een PS3 developer die zei dat ze het wel voor elkaar hadden, maar het gaf problemen met een aantal spellen van een bepaalde grote uitgever (werd niet specifiek genoemd, maar het vermoeden was dat het om EA ging met de sport spellen).
Ze mochten het niet aanbieden terwijl het niet werkte voor alles, maar sindsdien heb ik weinig gehoord over enige voortgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyrixke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-02-2024
Nog niks gelost over de psphone? Ging toch vandaag aangekondigd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cyrixke schreef op donderdag 09 december 2010 @ 18:21:
Nog niks gelost over de psphone? Ging toch vandaag aangekondigd worden?
Er zijn geruchten dat Sony vandaag iets bekend zal maken...
Het is pas 12.30 uur in New York dus ze hebben nog even de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyrixke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-02-2024
Hmm, ging dit niet uitgaan van ergens in Frankrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:21

mzx

Helemaal mee eens!
OPSLAGHOND schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:58:
[...]

Inderdaad heel erg goed nieuws!
Er zal wel meer bekend worden op de Spike Video Game Awards 2010 in Los Angeles.
Hopelijk wat beeldmateriaal. :9
De boxart is igg erg strak: http://www.ps3-sense.nl/plaatjes/img_4d0113c673310.jpg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gezicht is niet helemaal hetzelfde als in Deel 2 of ligt dat aan mij?
Ik weet natuurlijk niet of ze bij Naughty Dog Drake ook ouder willen laten worden naar mate er meer games uitkomen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

op playstation.blog staat een ini-mini teaser trailer: http://blog.eu.playstatio...arted-3-drakes-deception/

Als ik die desert screenshots zo zie zullen we dit keer wel mummies als "verrassing" krijgen...

[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 09-12-2010 21:00 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 08:37
sorry, verkeerde topic

[ Voor 80% gewijzigd door wie niet op 09-12-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hebje ook een gratis GT5 thema in de aanbieding? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hieronder de eerste die ik kon vinden;
Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img525/6601/53gt5theme.th.jpg
Filmpje: YouTube: Free Gran Turismo 5 theme for PS3 + install - Full HD Quality.
Download: http://www2.swprozee1.com:8889/PS3/GT5.p3t

Beter dan niks. :9

[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 09-12-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Leuk, dat theme eens checken. Van de week de storyline van Brutal Legend uitgespeeld, echt een geinig spel. Nog even een paar submissies doen en dan is het af. Echt een leuk spel, en niet zo'n typisch standaardding.

Gisteren ook Motorstorm Pacific Rift in de bus, $16.50 van ebay. :+ Wordt ook nog leuk.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Microsoft heeft in de VS definitief afstand genomen van Sony in November?? bijna 3 x zoveel verkocht... We kunnen wel stellen dat het Kinect effect voor de 360 beter uitpakt dan het Move effecte voor Sony.. In de VS althans.

(bron: eurogamer)
Here's how the top four lined up:

1. Nintendo DS: 1.5 Million (-11.8%)
2. Xbox 360: 1.37 Million (+68%)
3. Wii: 1.27 Million (+0.8%)
4. PS3: 530k (-25%)

Ik denk dat Sony een pricecut nodig heeft in de VS. Sony heeft met 2011 nog wel heel wat grote games voor de boeg.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja het is natuurlijk ook zo dat in de ogen van de meeste mensen Move gewoon een Wiimote is terwijl Kineck een fantastische nieuwe techniek is. Ben zelf ook nieuwsgieriger naar Kineckt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:35:
Tja het is natuurlijk ook zo dat in de ogen van de meeste mensen Move gewoon een Wiimote is terwijl Kineck een fantastische nieuwe techniek is. Ben zelf ook nieuwsgieriger naar Kineckt.
Weer die typefouten? (Kinect!)
Er is echt iets mis met de marketing he? ;)
Move is wat dat betreft gewoon net iets beter gekozen als je het mij vraagt. :)

ps. Dit lijkt me meer nieuws voor het 360-ervaringentopic dan voor het PlayStation3ervaringen topic aangezien Noord Amerika het X360-thuisfront is. Of ga je het ook hebben over de sales in EMEAA en Japan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:40:
ps. Dit lijkt me meer nieuws voor het 360-ervaringentopic dan voor het PlayStation3ervaringen topic aangezien Noord Amerika het X360-thuisfront is.
"Slecht" nieuws is ook nieuws... :>

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:40:
[...]

Weer die typefouten? (Kinect!)
Er is echt iets mis met de marketing he? ;)
Move is wat dat betreft gewoon net iets beter gekozen als je het mij vraagt. :)

ps. Dit lijkt me meer nieuws voor het 360-ervaringentopic dan voor het PlayStation3ervaringen topic aangezien Noord Amerika het X360-thuisfront is. Of ga je het ook hebben over de sales in EMEAA en Japan?
Lol ik blijf die fout maken ja. Heb zelf ook een ps3 en ben niet van plan om een xbox te kopen maar nieuwe techniek trekt de casual denk ik meer dan een verbetering op basis van een bestaand iets, zoals de Move. Ongeacht hoe goed beide technieken zijn merk in mijn omgeving dat casual gamers Kinekt interessanter lijkt, omdat het zonder controller is. Als je vraagt welke games hun leuk lijken dan weten ze vaak weinig op te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:42:
[...]

Lol ik blijf die fout maken ja. Heb zelf ook een ps3 en ben niet van plan om een xbox te kopen maar nieuwe techniek trekt de casual denk ik meer dan een verbetering op basis van een bestaand iets, zoals de Move. Ongeacht hoe goed beide technieken zijn merk in mijn omgeving dat casual gamers Kinekt interessanter lijkt, omdat het zonder controller is. Als je vraagt welke games hun leuk lijken dan weten ze vaak weinig op te noemen.
Wii-Syndroom... even leuk, daarna niet meer

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Laatst online: 15-09 13:38
Persoonlijk vind ik de Kinect ook een leuker idee dan het kopieren en verbeteren van de Wii-controller genaamd Move.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
De mogelijkheden van de Move zijn in mijn ogen gewoon een stuk uitgebreider. De Move kan zowel gebruikt worden voor party-games (Start the Party, Sackboy's Prehistoric Moves etc) als hardcore-games (Resident Evil 5, Socom, Killzone 3 etc). Dat zie ik bij Kinect niet snel gebeuren.

Desalniettemin gun ik iedereen zijn/haar lol. Dus als je Kinect helemaal geweldig vindt, even goede vrienden. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:13
Waarom duurt die logitech headset registeren zo lang (officele dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Sinds kort een nieuwe TV (Samsung LE32C530). Even mijn bevindingen.

Ik merk nu met gamen dat ik op een 32" het verschil tussen HD Ready (mijn vorige TV LG 32LG3000) en Full HD écht duidelijk zie. Als ik XMB (PS3) opstart is alles veel scherper bijvoorbeeld. Ook in de spellen (zelfs in 720p spellen zoals Dead Space) is alles een stuk scherper.

Ik raad dus iedereen aan om een Full HD TV te kopen. Ook als je nu nog een HD-Ready hebt is het verschil echt duidelijk waarneembaar. Ik heb voor minder dan €175 de upgrade van 32" HD Ready naar 32" Full HD gemaakt. De hoofdreden om te upgraden was echter niet voor gamen, maar voor de CI+ module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:08:
De mogelijkheden van de Move zijn in mijn ogen gewoon een stuk uitgebreider. De Move kan zowel gebruikt worden voor party-games (Start the Party, Sackboy's Prehistoric Moves etc) als hardcore-games (Resident Evil 5, Socom, Killzone 3 etc). Dat zie ik bij Kinect niet snel gebeuren.

Desalniettemin gun ik iedereen zijn/haar lol. Dus als je Kinect helemaal geweldig vindt, even goede vrienden. :)
Precies... maar de discussie hoeven we hier niet te hebben :D

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
LuPo schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:16:
Sinds kort een nieuwe TV (Samsung LE32C530). Even mijn bevindingen.

Ik merk nu met gamen dat ik op een 32" het verschil tussen HD Ready (mijn vorige TV LG 32LG3000) en Full HD écht duidelijk zie. Als ik XMB (PS3) opstart is alles veel scherper bijvoorbeeld. Ook in de spellen (zelfs in 720p spellen zoals Dead Space) is alles een stuk scherper.

Ik raad dus iedereen aan om een Full HD TV te kopen. Ook als je nu nog een HD-Ready hebt is het verschil echt duidelijk waarneembaar. Ik heb voor minder dan €175 de upgrade van 32" HD Ready naar 32" Full HD gemaakt. De hoofdreden om te upgraden was echter niet voor gamen, maar voor de CI+ module.
Dat ligt niet aan het verschil tussen 720 en 1080p (want de meeste games zijn 720p!) maar aan het panel van je TV. De Samsung is nieuwer, nieuwere technieken etc. waardoor je beeld er beter uitziet. Je XMB zal idd sowieso scherper zijn, want dat is wel 1920x1080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
ben aan het denken om de dagaanbieding van mediamarkt te bestellen.. moet ook nog steeds een keer een fatsoenlijke tv aanschaffen. of zal ik toch 180 meer betalen voor een panasonic plasma? probleem is alleen dat ik momenteel niet veel geld overheb.. twijfel alleen dat als ik deze haal dat ik over een jaar weer een nieuwe wil. of zal dat meevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg zojuist zojuist een mail van Sony met daarin een code om Sackboy's Prehistoric Moves te downloaden. Zometeen maar eens kijken of dat wat is :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 20:23:
Ik krijg zojuist zojuist een mail van Sony met daarin een code om Sackboy's Prehistoric Moves te downloaden. Zometeen maar eens kijken of dat wat is :)
Het is een leuke preview voor LBP 2, helaas kan je Prehistoric Moves alleen offline spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:36

immetjes

HIER is BERN-E

El_V schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:33:
ben aan het denken om de dagaanbieding van mediamarkt te bestellen.. moet ook nog steeds een keer een fatsoenlijke tv aanschaffen. of zal ik toch 180 meer betalen voor een panasonic plasma? probleem is alleen dat ik momenteel niet veel geld overheb.. twijfel alleen dat als ik deze haal dat ik over een jaar weer een nieuwe wil. of zal dat meevallen?
Je bedoelt deze: http://www.mediamarkt.nl/...C,10101,46011,132217.html
Geen Full HD trouwens.

Hier staat een review van de Samsung: productreview: Samsung PS42C450 review door FlowDesign

Ik zelf zou voor de Panasonic gaan omdat ik meer vertrouwen heb in de bouwkwaliteit van Panasonic en omdat de Pana Full HD is. (maar voor een 42" maakt dat geeneens zoveel uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Hoe vaak loopt bij jullie de PS3 vast als je COD:Black Ops online speelt? Bij mij met vrij grote regelmaat én veel framerate drops op het moment dat er napalm of iets dergelijks gebruikt word. Op de Xbox360 is dit niet. Heel erg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:42

Sandyman538

SandstorM [148839]

AvanCade schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 10:22:
Hoe vaak loopt bij jullie de PS3 vast als je COD:Black Ops online speelt? Bij mij met vrij grote regelmaat én veel framerate drops op het moment dat er napalm of iets dergelijks gebruikt word. Op de Xbox360 is dit niet. Heel erg jammer...
Hier hetzelfde 'probleem', maar ik hoor het van meer mensen om me heen dat het spel zo nu en dan helemaal vastloopt en dat je dan alleen nog je PS3 uit kunt zetten. Erg vervelend, helemaal omdat het alleen bij dat spel gebeurd.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Sandyman538 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 10:40:
[...]

Hier hetzelfde 'probleem', maar ik hoor het van meer mensen om me heen dat het spel zo nu en dan helemaal vastloopt en dat je dan alleen nog je PS3 uit kunt zetten. Erg vervelend, helemaal omdat het alleen bij dat spel gebeurd.
²

Ik heb hier ook last van, terwijl ik dit bij andere spellen niet heb. Jullie zijn dus zeker niet de enige! Ben in het bezit van een 60GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Ik heb ook een 60gb versie en daarom dacht ik dat het misschien aan het ouderdom van het beestje lag, maar gelukkig niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:42

Sandyman538

SandstorM [148839]

AvanCade schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 10:49:
Ik heb ook een 60gb versie en daarom dacht ik dat het misschien aan het ouderdom van het beestje lag, maar gelukkig niet dus.
Ik heb het bij een 80gb versie, dus dat is niet specifiek het probleem.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Laatst online: 09-10-2024
Met een tweeënhalf maand oude slim loopt Black Ops ook vast, alleen nu wat minder dan in het begin.

Geen enkel ander speel loopt vast dus lijkt mij gewoon aan Black Ops te liggen.
Niets aan te doen behalve wachten op een fatsoenlijke patch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Fifa heeft ook wel eens vastlopers hoor. Ligt volgens mij ook echt alleen aan de spellen en niet aan de PS3 zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ja super irritant het vast lopen van black ops. Moet gewoon mijn hele PS3 opnieuw starten. Heb ik nog maar twee keer eerder meegemaakt met andere spellen en met BO al zes keer ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:55

Exirion

Gadgetfetisjist

Nico111 schreef op zondag 12 december 2010 @ 01:00:
Ja super irritant het vast lopen van black ops. Moet gewoon mijn hele PS3 opnieuw starten. Heb ik nog maar twee keer eerder meegemaakt met andere spellen en met BO al zes keer ofzo.
Oh, ik heb dat 3 jaar geleden al met Warhawk gehad en later ook met GTA4, dus het is zeker niet uniek :) Met patches wordt het vast wel opgelost. Zo klagen veel mensen met GT5 over vastlopers terwijl ik dat spel kreeg toen er 2 patches waren verschenen en ik heb nooit vastlopers gehad.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uncharted 3: Drake's Deception release: 1 november 2011 (iig in N-Amerika);
http://www.gametrailers.c...charted-3/708329?type=flv

Resistance 3 release: 6 september 2011 (iig in N-Amerika);
Nieuwe Teaser; (Slechte kwaliteit!)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nVPV7sg53zE]

Goede kwaliteit;
http://www.gametrailers.com/video/vga-10-resistance-3/708333

Ziet er veelbelovend uit!!! :9

[ Voor 27% gewijzigd door OPSLAGHOND op 12-12-2010 04:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

OPSLAGHOND schreef op zondag 12 december 2010 @ 03:39:
Uncharted 3: Drake's Deception release: 1 november 2011 (iig in N-Amerika);
http://www.gametrailers.c...charted-3/708329?type=flv

Resistance 3 release: 6 september 2011 (iig in N-Amerika);
Nieuwe Teaser; (Slechte kwaliteit!)
[video]

Goede kwaliteit;
http://www.gametrailers.com/video/vga-10-resistance-3/708333

Ziet er veelbelovend uit!!! :9
Omfg! Met uncharted 2 waren de graphics al bizar maar uncharted 3(mits het allemaal ingame) gooit er nog wat bovenop, hoe dan ook, instant buy voor mij! Duurt alleen nog een tijdje hehe

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 20:39
Fietsbel schreef op zondag 12 december 2010 @ 05:35:
[...]

Omfg! Met uncharted 2 waren de graphics al bizar maar uncharted 3(mits het allemaal ingame) gooit er nog wat bovenop, hoe dan ook, instant buy voor mij! Duurt alleen nog een tijdje hehe
Overduidelijk niet allemaal in-game. Als dit in-game is dan mogen ze het vergeten dat iemand nog een Xbox gaat kopen. Hier zitten gewone beelden in gemonteerd lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 15:59
Ik heb de trailer net gezien en ziet er wel allemaal uit als in-engine. Gameplay beelden waren ook ingame imo.
Jammer dat het gewoon nog een jaar duurt :(

[edit]

http://twitter.com/Naughty_Dog
Yes, #UNCHARTED3 trailer was all from in-engine + actual gameplay. 11-1-11!!

[ Voor 31% gewijzigd door Falcon Heavy op 12-12-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Uncharted 3! heb er nu al zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 20:39
Frank J. schreef op zondag 12 december 2010 @ 09:24:
Ik heb de trailer net gezien en ziet er wel allemaal uit als in-engine. Gameplay beelden waren ook ingame imo.
Jammer dat het gewoon nog een jaar duurt :(

[edit]

http://twitter.com/Naughty_Dog

[...]
de HQ link in de post waar ik het over had was van de Resistence 3 trailer niet de Uncharted 3. Overigens is ook de Uncharted 3 trailer volledig gereleased in HQ. Ziet er wel supergaaf uit. Helaas is het de VS notatie 11/1/11 waarmee ze dus 1 november 2011 bedoelen en niet 11 januari 2011. Zou wel mooi geweest zijn om volgende maand al een nieuwe U3 game te hebben.

EDIT: ook nog 25 minuten aan nieuwe KZ3 gameplay met @14:35 de \sony \move Sharp Shooter

[ Voor 10% gewijzigd door dangerpaki op 12-12-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 15:59
Je quote zelf iemand die over uncharted 3 kletst hehe :) maar Resistance 3 is overduidelijk niet alles ingame....
Ik hoop dat uncharted iets meer over karakter ontwikkeling gaat, 2 viel in dat opzicht wat tegen en was iets te overdone met alle aktie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gratis Uncharted 3 avatar/theme:
On top of this, if you use the following PSN voucher code you will be able to download a ‘hidden’ Avatar and Static Theme. Here’s the voucher code for you to redeem both items (please note, this voucher will only work if you are a SCEE PSN user):

[F57M-BNN2-G33H]

There is also an activity taking place in PlayStation Home: Head to the Theatre, watch the trailer in its entirety and you’ll be rewarded with an UNCHARTED 3 Home t-shirt!

That’s not all guys. To celebrate the UNCHARTED 3 announcement we have a limited price promotion on the expansion packs for UNCHARTED 2: Among Thieves. If you haven’t played UNCHARTED 2 online then you’re missing out on a lot of fun so this is your chance to get involved:

* Drake’s Fortune Multiplayer Pack: Now only €2.99
* Siege Expansion Pack: Now only €2.99
* PlayStation Heroes Skin Pack: Now only €2.49
* Sidekicks Skins Pack: Now only €1.49

Finally, alongside this promotion, now on PSN is the ‘Golden Weapons’ DLC item which was previously only available through the UNCHARTED 2: Among Thieves Collector’s Edition in Europe. You can purchase it for €0.99 and showcase it when playing online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi thema, Avatar valt tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
U3 dynamisch thema is nog mooier, kost helaas wel €1,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, ik wist niet dat die er was ...
Bedankt voor de tip. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 12-12-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn ik ga vast sparen voor 2011 denk ik:

21 januari 2011 - Mass Effect 2
28 februari 2011 - Killzone 3
Maart 2011 - Team ICO Collection
lente/Zomer 2011 - Infamous 2
6 september 2011 - Resistance 3
1 november 2011 - Uncharted 3
winter 2011 - The Last Guardian

En nog es alle multiplatformers.... Als Sony in 2011 nog steeds wereldwijd geen groot gat weet te trekken met de 360 in 2011 dan weten we een ding zeker: reclame maken heeft meer impact dan veel leuke games maken. De 360 heeft volgend jaar een paar grote namen liggen: Forza 4, Gears 2, en misschien een Halo wars 2. Dat zijn er niet veel maar die drie namen hebben genoeg die hard fans om de verkooptotalen van de PS3 zijn tezamen te laten verbleken. De VS heeft daar een te groot 360 aandeel voor in handen.

Verkooplijst vorige week in Nederland:

1 WORLD OF WARCRAFT/CATACLYSM (PC) ACTIVISION BLIZZARD
2 DONKEY KONG COUNTRY RETURNS (Wii) NINTENDO
3 CALL OF DUTY/BLACK OPS (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
4 GRAN TURISMO 5 (PS3) SONY

5 SUPER MARIO ALL-STARS 25TH ANNIVERSARY EDITION (Wii) NINTENDO
6 CALL OF DUTY/BLACK OPS (XBOX 360) ACTIVISION BLIZZARD
7 WII PARTY (Wii) NINTENDO
8 MICHAEL JACKSON/THE EXPERIENCE (Wii) UBISOFT
9 ASSASSIN'S CREED/BROTHERHOOD (PS3) UBISOFT
10 FIFA 11 (PS3) ELECTRONIC ARTS

Wederom een mooie lijst voor de PS3 met 4 titels in de lijst waarvan de multiplatform titels zoals inmiddels normaal beter verkopen op de PS3 dan op de 360. De wii deed ook goede zaken met donkey kong op nummer twee. Ik verwacht dat als WOW volgende week is weggezakt (een day one purchase voor de fans lijkt me) Donkey Kong nog steeds hoog te vinden is.

Leuk fimpje overigens om de "slechte" AI in GT5 te debunken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Echt vet dat filmpje van U3... deel 1&2 waren voor mij een vd beste game ervaringen op de PS3, super rechtlijnig maar heerlijk filmisch opgezet. En deze trailer ziet er weer goed uit... als U3 er weer beter uitziet dan deel 2 gaat het echt een topgame worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik vind dat Drake er wel erg serieus uitziet. En is zijn stem nou anders, of lijkt dat maar zo?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Ike. schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:01:
Gratis Uncharted 3 avatar/theme:

[...]
Top tnx 4 the info!
Uncharted 3 gaat wel vet worden maar aan de trailer valt nog weinig nieuws te ontdekken. Ik weet ook niet veel verbeterpunten voor Uncharted 2 overigens dus waar de vernieuwing vandaan moet komen? Meer van hetzelfde hoeft zeker niet slecht te zijn!

Wat maakt Resistance zo'n goed spel? Ik ben niet zo van de zombie/alien shooters (Duke Nukem en Zombie modus van CoD uitgezonderd) dus waarom zou dit een mustbuy voor mij moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Net die theme ook ff gedownload... ziet er wel goed uit, die andere theme die je voor 1,99 kunt kopen is nog mooier met bewegende achergrond... maar no-way dat ik daar 2 euro voor ga betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Gratis theme en avatar is altijd leuk! Bedankt Ike. voor het melden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-08 13:02
Kluutmaran schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:15:
[...]

Top tnx 4 the info!
Uncharted 3 gaat wel vet worden maar aan de trailer valt nog weinig nieuws te ontdekken. Ik weet ook niet veel verbeterpunten voor Uncharted 2 overigens dus waar de vernieuwing vandaan moet komen? Meer van hetzelfde hoeft zeker niet slecht te zijn!

Wat maakt Resistance zo'n goed spel? Ik ben niet zo van de zombie/alien shooters (Duke Nukem en Zombie modus van CoD uitgezonderd) dus waarom zou dit een mustbuy voor mij moeten zijn?
Er zit een zeer goed verhaal in wat je gameplay niet in de weg zit maar juist leuker maakt.
maar ik vind het echter geen must buy in mijn mening.
Ik heb borderlands eerst gespeeld en na dat voelt resistance een beetje clumsy aan. :-(
maar het is wel een spel waarin tactiek een grote rol speelt kwa wapen keuze etc

[ Voor 4% gewijzigd door snoos op 12-12-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:42:
21 januari 2011 - Mass Effect 2
28 februari 2011 - Killzone 3
Maart 2011 - Team ICO Collection
lente/Zomer 2011 - Infamous 2
6 september 2011 - Resistance 3
1 november 2011 - Uncharted 3
winter 2011 - The Last Guardian
Little Big Planet 2
Socom 4
Ratchet and Clank: All 4 one
Twisted Metal
Sorcery (Move)
PlayStation Move Heroes
snoos schreef op zondag 12 december 2010 @ 18:15:
[...]Er zit een zeer goed verhaal in wat je gameplay niet in de weg zit maar juist leuker maakt.
maar ik vind het echter geen must buy in mijn mening.
Ik heb borderlands eerst gespeeld en na dat voelt resistance een beetje clumsy aan. :-(
Welk deel van Resistance heb jij gespeeld?
Er zijn wel behoorlijk wat verschillen tussen Resistance 1 en 2. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door OPSLAGHOND op 12-12-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-08 13:02
OPSLAGHOND schreef op zondag 12 december 2010 @ 18:49:
[...]

Little Big Planet 2
Socom 4
Twisted Metal
Sorcery (Move)
PlayStation Move Heroes

[...]

Welk deel van Resistance heb jij gespeeld?
Er zijn wel behoorlijk wat verschillen tussen Resistance 1 en 2. ;)
Ik had het over fall of man :P maar door verhaal lijn ga ik ook 2 spelen.
Maar het is waarschijnlijker leuker als je ze allebei speelt dat je het verhaal kent ?:P

Alleen 1 klein puntje mischien persoonlijk. Ik mis ook de complete mogelijkheid om alle controls te kunnen veranderen want hij werkt nu anders als mijn uncharted 2 en borderlands en kan dat helaas ook niet aanpassen :(

[ Voor 6% gewijzigd door snoos op 12-12-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 14:35
OPSLAGHOND schreef op zondag 12 december 2010 @ 18:49:
[...]

Little Big Planet 2
Socom 4
Twisted Metal
Sorcery (Move)
PlayStation Move Heroes
Motorstorm Apocalypse
Twisted Metal
Ape Escape
Agent
Yakuza 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
snoos schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:09:
[...]Ik had het over fall of man :P maar door verhaal lijn ga ik ook 2 spelen.
Maar het is waarschijnlijker leuker als je ze allebei speelt dat je het verhaal kent ?:P

Alleen 1 klein puntje mischien persoonlijk. Ik mis ook de complete mogelijkheid om alle controls te kunnen veranderen want hij werkt nu anders als mijn uncharted 2 en borderlands en kan dat helaas ook niet aanpassen :(
Resistance 2 is veel beter qua singleplayer en de (online)coöp is grandioos.
Grafisch wat beter en het verhaal wat verder uitgewerkt.
Online is voldoende, maar geen topper.
Erwinvz1 schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:17:
[...]

Motorstorm Apocalypse
Twisted Metal
Ape Escape
Agent
Yakuza 4
Van Agent is toch nog niets bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:08
Ik kan niet w88 tot uncharted 3 uit komt, zojuist uncharted 2 uitgespeeld, wat een vette game!!

En reistance FOM, heb ik paar keer gespeeld en ligt nu nog in de kast, geen fijne gameplay.

Waar blijft trouwens die game, waar je als laatste overlevende speelt?
Ik ben de naam even kwijt, last surviver ofzo stond ook een aantal x in de First post.

[ Voor 29% gewijzigd door Phyt_ op 12-12-2010 22:00 ]

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Sandyman538 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 10:40:
[...]

ik heb het ook gehad bij Fallout 3, ook wle eens bij andere spellen maar dat was incidenteel, bij de BO en Fallout gebeurt het regelmatig.

U3: wow, kan niet wachten!

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Hoe zit dat nu met standby power verbruik van de PS3? Er zit op mijn slim geen fysieke uit-knop, en ik kan hem starten door op de controller op de PS3 knop te drukken. Nu las ik ergens dat dit remote start/play heet en dat je door dit uit te schakelen hem alleen kunt starten door op de aan/uit knop op de ps3 te klikken en dit een hoop energie bespaart. Maar Remote-play staat uit en ik heb het gevoel dat dit meer iets voor de PSP is..

Hoe zit dit nu precies? En ligt het standby verbruik nu onder de 1watt? Berichten op internet zijn wat lastig/tegenstrijdig hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Svennie schreef op maandag 13 december 2010 @ 08:12:
[...]

ik heb het ook gehad bij Fallout 3, ook wle eens bij andere spellen maar dat was incidenteel, bij de BO en Fallout gebeurt het regelmatig.

U3: wow, kan niet wachten!
Zag laatst dat jij BP en LBP allebei 100% hebt. Nice! _/-\o_

Hoeveel was je in totaal kwijt voor die DLC? Allemaal in de aanbieding gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Okasha schreef op maandag 13 december 2010 @ 08:53:
Hoe zit dat nu met standby power verbruik van de PS3? Er zit op mijn slim geen fysieke uit-knop, en ik kan hem starten door op de controller op de PS3 knop te drukken. Nu las ik ergens dat dit remote start/play heet en dat je door dit uit te schakelen hem alleen kunt starten door op de aan/uit knop op de ps3 te klikken en dit een hoop energie bespaart. Maar Remote-play staat uit en ik heb het gevoel dat dit meer iets voor de PSP is..

Hoe zit dit nu precies? En ligt het standby verbruik nu onder de 1watt? Berichten op internet zijn wat lastig/tegenstrijdig hierover.
Je haalt wat dingen door elkaar. Het klopt dat de Slim geen fysieke aan/uit-knop heeft. Standaard gebruikt de slim erg weinig in stand-by. ~1 watt.
Daarnaast bestaat er een aparte instelling. Hier kan je remote-play met aanzetten. Met deze optie bestuur je de PS3 via de PSP. Als dit aanstaat dan verbruikt hij een stuk meer in standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Kluutmaran schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:15:
[...]

Ik weet ook niet veel verbeterpunten voor Uncharted 2 overigens dus waar de vernieuwing vandaan moet komen?
Wat dacht je van coop? Deel 1+2 speelde je al bijna volledig met een partner dus ik zie hier mogelijkheden. Nadeel is alleen dat je dan iets minder vrijheid heb in het verhaal: de coop speler moet altijd iets te doen hebben. Voor de rest zou ik ook niet echt verbeterpunten kunnen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 15:26

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Okasha schreef op maandag 13 december 2010 @ 08:53:

Net mijn cresta meter even aangesloten aangaande op jouw bericht en dat ding fluctueert tussen de 0 en 1 watt als ie in standby staat, dus zo goed als niks dus.
Ik zal later dan ook het verbruikswattage even vermelden. :) Als ie opstart piekt ie op 95W.

[ Voor 42% gewijzigd door Dijkertje op 13-12-2010 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:14

Ankh

|true

Ik zit met een raar probleem. Ik heb me HDD vervangen voor een nieuwe, enkel heb ik blijkbaar me trophies niet gesynced met de oude HDD. Waardoor ik online nu wat trophies mis.

Als ik "tijdelijk" me oude HDD er in stop, dan ga synchroniseren, en de nieuwe HDD er weer in. Zal het dan wel goed gaan? Of ga ik dan helemaal een groot verschil creëren?

Want de trophies kan ik nu niet meer halen (25 kills in Bad Company).

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Dijkertje schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:14:
[...]

Net mijn cresta meter even aangesloten aangaande op jouw bericht en dat ding fluctueert tussen de 0 en 1 watt als ie in standby staat, dus zo goed als niks dus.
Ik zal later dan ook het verbruikswattage even vermelden. :) Als ie opstart piekt ie op 95W.
Ah interessant. Heb je een Slim of een Fat? Stand-by verbruik is dus vrij laag. Ik ben benieuwd naar het verbruik idle, tijdens gamen, tijdens blu-ray filmpje, tijdens cd'tje etc.
Er heeft een keer een bericht over gestaan op de frontpage. Kijken of die wattages een beetje kloppen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had dit al ergens gepost, maar weet niet meer waar ik dit vandaan heb;

Stroomverbruik PS3-slim
Standby: 0.36
Idling 75.19
Blu-ray movie 80.90
Game / idling 95.35
Game / playing 96.24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
GT 5 is gearriveerd
SSX Deadly Descents :P komt eraan

nu nog Jak & Daxter en al mijn PS2 toppers zijn weer compleet

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Ankh schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:32:
Ik zit met een raar probleem. Ik heb me HDD vervangen voor een nieuwe, enkel heb ik blijkbaar me trophies niet gesynced met de oude HDD. Waardoor ik online nu wat trophies mis.

Als ik "tijdelijk" me oude HDD er in stop, dan ga synchroniseren, en de nieuwe HDD er weer in. Zal het dan wel goed gaan? Of ga ik dan helemaal een groot verschil creëren?

Want de trophies kan ik nu niet meer halen (25 kills in Bad Company).
Je kan gewoon met die oude schijf syncen, trophies blijven altijd online staan wat is dan verder het probleem?

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Bear schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:41:
[...]

Je kan gewoon met die oude schijf syncen, trophies blijven altijd online staan wat is dan verder het probleem?
Als je lokaal trophies hebt, dan staan deze pas online nadat je gesynct hebt. Als je de HDD vervangt voordat je gesynct hebt, dan heb je die trophy dus niet meer, want hij stond alleen lokaal en die schijf is weg.
Nu ben ik bang dat het niet gaat lukken om de oude HDD er weer in te proppen, want dan pakt hij hem waarschijnlijk niet meer en ziet hij hem als een nieuwe HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 09:28

Convoy

g44p

Blindfold schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:56:
[...]

Als je lokaal trophies hebt, dan staan deze pas online nadat je gesynct hebt. Als je de HDD vervangt voordat je gesynct hebt, dan heb je die trophy dus niet meer, want hij stond alleen lokaal en die schijf is weg.
Nu ben ik bang dat het niet gaat lukken om de oude HDD er weer in te proppen, want dan pakt hij hem waarschijnlijk niet meer en ziet hij hem als een nieuwe HDD.
oude schijf ziet ie dan nog steeds als oude schijf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

freekweb schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:12:
[...]

Da's mooi. Dan ben ik in de war met firmware en dat je daarmee niet terug kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:14

Ankh

|true

Mooi, dan zet ik de oude HDD vanavond even terug en dan alles syncen. Daarna de nieuwe er weer terug erin en die ook weer syncen. Weer een avondje bezig :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De PS3-homepage via de webbrowser van de PS3 is flink aangepakt.
Het navigeren is vereenvoudigd en je kunt nu zelfs de Move-controller gebruiken.
http://blog.eu.playstatio...-website-launches-on-ps3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 23:26

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

freekweb schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:12:
[...]

Nope, als je al een nieuwe schijf geïnstalleerd hebt gaat ie de 'oude' schijf ook weer opnieuw inrichten als je deze er weer insteekt.

Misschien handiger om je savegame weg te mikken en dan met een nieuwe save de paar ontbrekende trophies te halen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dead Nation aangeschaft op aanraden van een collega. Is nog best pittig! Vooral als er hele hordes op je afkomen ben je snel de pineut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Meelobee schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:46:
[...]

Nope, als je al een nieuwe schijf geïnstalleerd hebt gaat ie de 'oude' schijf ook weer opnieuw inrichten als je deze er weer insteekt.

Misschien handiger om je savegame weg te mikken en dan met een nieuwe save de paar ontbrekende trophies te halen.
Ok, dus toch. Gelukkig maar. Ik dacht al dat ik gek aan het worden was. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Laatst online: 19-09 15:11
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:09:
Dead Nation aangeschaft op aanraden van een collega. Is nog best pittig! Vooral als er hele hordes op je afkomen ben je snel de pineut.
Investeer in granaten. Tussen 2 checkpoints zal er een aantal keer een grotere horde op je af komen. Als je dan genoeg granaten hebt, kun je alles redelijk overleven. En probeer uiteraard niet op auto's met alarmen te schieten voor je ze echt nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Wat heb je precies aan een trophy? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Baldertt schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:47:
Niets, behalve dat je e-penis er van groeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ooit gehoord van verzameldrang. Waarom verzamelen mensen allemaal auto'tjes, postzegels of treintjes etc? Omdat ze het leuk vinden om er steeds meer van te hebben. De oneindige drift naar meer.

That's why.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 18-09 10:24
aan je smileygebruik wist je het antwoord op de vraag zelf ook al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PS3 kan FAT32 USB schijven lezen. Het zal ook weinig zin hebben om AVCHD folders met daarin bestanden van meer dan 4 gig proberen te plaatsen?

AVCHD gebruikt UDF 2.5 bestandsindeling. Dit heeft geen effect op de 4 gig limiet onder FAT32?
Never mind... natuurlijk kan het niet.

Wel iemand advies voor een programma waarmee een DVD9 AVCHD 'makkelijk' kan worden omgezet naar 2x DVD5 AVCHD?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ik heb me tot de dag van vandaag verbaasd over waarom sommige gamers Trophies/Achievements niet leuk vinden/ niet snappen.

Bijna alle hardcore games zijn namelijk gebaseerd rondom het hele challenge/award principe. De game geeft je een opdracht in de game, en als je het hebt volbracht dan krijg je er iets voor terug (nieuwe wapens/characters, je character wordt sterker, voortgang in de story, een plaats in de highscore lijst). Dit is een essentieel element wat je in vrijwel alle games terug ziet. Vooral het challenge element is zeer belangrijk voor veel gamers: niet voor niets probeert men 'alles op goud' te halen in games. Niet voor niets heb je walkthrough boeken voor vrijwel elke bekende game om alles uit de game te halen.
Dat non-gamers het nut niet inzien van Trophies kan ik goed begrijpen, maar dat gamers dit niet (willen?) snappen snap ik echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:35:
Ik heb me tot de dag van vandaag verbaasd over waarom sommige gamers Trophies/Achievements niet leuk vinden/ niet snappen.

Bijna alle hardcore games zijn namelijk gebaseerd rondom het hele challenge/award principe. De game geeft je een opdracht in de game, en als je het hebt volbracht dan krijg je er iets voor terug (nieuwe wapens/characters, je character wordt sterker, voortgang in de story, een plaats in de highscore lijst). Dit is een essentieel element wat je in vrijwel alle games terug ziet. Vooral het challenge element is zeer belangrijk voor veel gamers: niet voor niets probeert men 'alles op goud' te halen in games. Niet voor niets heb je walkthrough boeken voor vrijwel elke bekende game om alles uit de game te halen.
Dat non-gamers het nut niet inzien van Trophies kan ik goed begrijpen, maar dat gamers dit niet (willen?) snappen snap ik echt niet.
Ik denk dat je het aantal gamers onderschat die games tegenwoordig just 4 fun spelen. Ik wil gewoon fun hebben als ik een game speel. Of dat nu een mooi verhaal en spel is zoals in Uncharted of gewoon lekker knallen met vrienden in Black Ops. Dat hele trophy gedoe vind ik eerder irritant dan vermakelijk. Dat mensen het leuk vinden snap ik, dat mensen er niets van snappen begrijp ik echter ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:45:
[...]

Ik denk dat je het aantal gamers onderschat die games tegenwoordig just 4 fun spelen. Ik wil gewoon fun hebben als ik een game speel. Of dat nu een mooi verhaal en spel is zoals in Uncharted of gewoon lekker knallen met vrienden in Black Ops. Dat hele trophy gedoe vind ik eerder irritant dan vermakelijk. Dat mensen het leuk vinden snap ik, dat mensen er niets van snappen begrijp ik echter ook.
Ik denk dat iedereen gewoon lekker voor zichzelf moet bepalen of hij trophies leuk vindt of niet. Ik heb genoeg mensen in mijn vriendenlijst die heel veel trophies verzamelen maar evenzoveel vrienden die alleen voor de fun spelen. Ik heb zelfs vrienden die alleen voor de fun spelen maar mij weleens geholpen hebben met een aantal trophies. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Oke top! Ik laat hem lekker standby staan, de televisie doet ook 0,40 watt, dus beiden verbruiken ze nog geen 5 euro als ze een jaar standby staan :)
OPSLAGHOND schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:43:
Had dit al ergens gepost, maar weet niet meer waar ik dit vandaan heb;

Stroomverbruik PS3-slim
Standby: 0.36
Idling 75.19
Blu-ray movie 80.90
Game / idling 95.35
Game / playing 96.24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:30
Ik weet niet of iemand nog opzoek was naar Medal Of Honor, maar deze is vandaag bij Zavvi € 21,95.
Mooi prijsje voor een game van 2 maanden oud (tevens nog meer mooie aanbiedingen op de maandag).

Ik weet dat dit niet het Budgetgaming topic, maar wilde het toch even in het PS3 topic melden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Heel raar maar bij mijn vrienden geeft niemand iets om Trophy's terwijl toen ik nog op Live speelde ik wel 'in gevecht' was om meer punten t.o.v. vrienden. Het indirecte van de sterren zorgt er denk ik voor dat het niet zo snel competitief wordt ofzo. Ik weet niet ik geef er zelf ook om de 1 of de andere reden minder om. Ben wel van spellen uitspelen maar om nou nog een keer te spelen speciaal voor Trophies is voor mij de moeite niet waard, vooral niet als je ziet hoeveel topspellen er tegenwoordig uitkomen.

Wist trouwens niet dat de standby zo goed was! Ik ben sowieso niet van het uitzetten want hoef de stroom hier toch niet te betalen en ben van het gemak, al ben ik wel milieubewust hoor dus ga geen energieslurpende standbyapparaten die ik zelden gebruik aan laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Volledig nieuw in de wereld van de consoles (mijn laatste experience was Mario 3 op de Nintendo 8bit _O_ ) heb ik sinds kort een PS3 slimline 320GB inc. Move....an sich een GENIAAL apparaat en de games spatten van je scherm (ook al heb ik nog maar erg weinig gespeeld, net verhuisd, druk etc ;.) ...maar er valt me na een uur of 2 gamen met Call of Duty (ben ff kwijt welke, maar eentje uit 2009 iig) toch weer op wat altijd mijn bezwaar was met consoles wanneer ik er wel eens op speelde lang geleden bij vrienden, namelijk:

Het spelen van een FPS als CoD is gewoon NIET zo goed als dat je het speelt op de PC imo. Wat mij echt tegenstaat is het verrotte moven (strafe en om je as draaien) wat gewoon te langzaam gaat en niet acuraat genoeg, althans, mijn ervaring met CoD op de PC is dat het met de muis in je hand echt 30x beter gaat.....

Nou is dus mijn vraag: zijn er mensen die dit herkennen en is het iets waar je wel aan gaat wennen (obviously is er een leercurve, maar toch).

Ik ga uiteraard stug door met hard knallen 8) , maar vraag me toch af in hoeverre het straks "leuker" wordt omdat die ergernis omtrent precisie qua bewegen en richten minder wordt....
Anders ga ik t toch maar bij Colin McRae houden denk ik... ;)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 15:26

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

LuPo schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:39:
[...]

Ah interessant. Heb je een Slim of een Fat? Stand-by verbruik is dus vrij laag. Ik ben benieuwd naar het verbruik idle, tijdens gamen, tijdens blu-ray filmpje, tijdens cd'tje etc.
Er heeft een keer een bericht over gestaan op de frontpage. Kijken of die wattages een beetje kloppen. ;)
Slim, tijdens een B-spec race op GT5 verbruikt ie 105W, blu-ray 82W en zo idle op XMB weet ik niet, niet naar gekeken lol.

[ Voor 6% gewijzigd door Dijkertje op 13-12-2010 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Jumpman schreef op maandag 13 december 2010 @ 21:46:
Ik weet niet of iemand nog opzoek was naar Medal Of Honor, maar deze is vandaag bij Zavvi € 21,95.
Mooi prijsje voor een game van 2 maanden oud (tevens nog meer mooie aanbiedingen op de maandag).

Ik weet dat dit niet het Budgetgaming topic, maar wilde het toch even in het PS3 topic melden.
Bedankt voor de tip. Meteen aangeschaft. Had vandaag toevallig iemand aan de lijn die deze single player veel beter vond dan Black Ops. Voor dat geld durf ik het wel aan.
Dijkertje schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:04:
[...]

Slim, tijdens een B-spec race op GT5 verbruikt ie 105W, blu-ray 82W en zo idle op XMB weet ik niet, niet naar gekeken lol.
Dat ligt ook nog aan het specifieke model. Zo heeft het nieuwste model (2504B) een 40nm GPU en 45nm CPU. Deze zou nog zuiniger moeten zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Shiver23 op 13-12-2010 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
kamstra schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:04:
Volledig nieuw in de wereld van de consoles (mijn laatste experience was Mario 3 op de Nintendo 8bit _O_ )
.................
Bewegen gaat nou juist beter op een console dan met de pijltjes toetsen. Je moet wel opletten dat je de gevoeligheid een stuk hoger en als je een beetje gewend bent zelfs maximaal zet. Aimen blijft gewoon minder werken dan met een muis maar kleine autoaim die in elk spel zit zorgt ervoor dat het toch heel aardig gaat. Ook heeft iedereen dezelfde disadvantages op de fragcontrollers na (wat ik cheaten vind maar dat is een discussie die al even lang duurt als de welke console is beter discussie). Keep on shooting want je wordt echt beter en je reactievermogen en inzicht van je PC neem je gewoon mee.

[ Voor 37% gewijzigd door Kluutmaran op 13-12-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:55

Exirion

Gadgetfetisjist

El_V schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:16:
aan je smileygebruik wist je het antwoord op de vraag zelf ook al..
Dat heet een retorische vraag B)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Dijkertje schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:04:
[...]

Ah thanks. Toch maar eens op zoek gaan naar een leuke Slim-bundel. Dan verkoop ik m'n 80GB PS3 Fat gewoon weer. Volgens mij is daar wel interesse voor op MP. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mass Effect 2 Demo komt volgende week naar PSN;
http://www.psxextreme.com/ps3-news/8264.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kamstra schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:04:
Volledig nieuw in de wereld van de consoles (mijn laatste experience was Mario 3 op de Nintendo 8bit _O_ ) heb ik sinds kort een PS3 slimline 320GB inc. Move....an sich een GENIAAL apparaat en de games spatten van je scherm (ook al heb ik nog maar erg weinig gespeeld, net verhuisd, druk etc ;.) ...maar er valt me na een uur of 2 gamen met Call of Duty (ben ff kwijt welke, maar eentje uit 2009 iig) toch weer op wat altijd mijn bezwaar was met consoles wanneer ik er wel eens op speelde lang geleden bij vrienden, namelijk:

Ik ga uiteraard stug door met hard knallen 8) , maar vraag me toch af in hoeverre het straks "leuker" wordt omdat die ergernis omtrent precisie qua bewegen en richten minder wordt....
Je kan evt ook een toetsenbord en muis er op aansluiten maar weet niet of dit met elke game werkt.
Pagina: 1 ... 19 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.