Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 07:07:
[...]Je kan evt ook een toetsenbord en muis er op aansluiten maar weet niet of dit met elke game werkt.
Nope werkt slechts bij een enkele game, bij Unreal Tournament 3 dacht ik.
Zoek maar naar FragFX of Fragnstein (ofzoiets) --> vervanger voor muis en toetsenbord voor PC-gamers. ;)

Uncharted 3 gameplaybeelden;
http://kotaku.com/5713237...tage-sets-a-house-on-fire

[ Voor 11% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-12-2010 08:45 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:26
mag er gepraat worden over het jailbreaken van de ps3 of homebrew voor de ps3 in dit topic of uberhaupt op GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:43
GranCanaria schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:59:
mag er gepraat worden over het jailbreaken van de ps3 of homebrew voor de ps3 in dit topic of uberhaupt op GoT?
Nee. Dit topic is ook gesloten omdat het niet bij het beleid van GoT pastte. In ieder geval niet wat veel mensen gingen posten. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door LuPo op 14-12-2010 09:10 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:42

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Edit: Dat wat LuPo zegt :)

[ Voor 87% gewijzigd door Meelobee op 14-12-2010 09:11 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Baldertt schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:47:
Wat heb je precies aan een trophy?
Shiver23 schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:50:
Niets, behalve dat je e-penis er van groeit.Niets, behalve dat je e-penis er van groeit.
Nou niet helemaal dus...

Ik kreeg afgelopen zaterdag een mail van Sony met een voucher voor "gratis" Sackboy's Prehistoric Move's. Dit op te vieren dat ik een gouden trophy in LBP had....

Dit soort acties mag Sony imo vaker doen ;-)

[ Voor 17% gewijzigd door HoefMeistert op 14-12-2010 09:27 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
kamstra schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:04:
Het spelen van een FPS als CoD is gewoon NIET zo goed als dat je het speelt op de PC imo. Wat mij echt tegenstaat is het verrotte moven (strafe en om je as draaien) wat gewoon te langzaam gaat en niet acuraat genoeg, althans, mijn ervaring met CoD op de PC is dat het met de muis in je hand echt 30x beter gaat.....

Nou is dus mijn vraag: zijn er mensen die dit herkennen en is het iets waar je wel aan gaat wennen (obviously is er een leercurve, maar toch).

Ik ga uiteraard stug door met hard knallen 8) , maar vraag me toch af in hoeverre het straks "leuker" wordt omdat die ergernis omtrent precisie qua bewegen en richten minder wordt....
Anders ga ik t toch maar bij Colin McRae houden denk ik... ;)
Uncharted 2 demo heb ik na 2 minuten alweer verwijderd van mijn PS3, precies om die reden.
Ik speel racespellen (Burnout/Blur/Colin McRae), spellen als Little Big Planet, GTA IV, en de Assassins Creed serie (vooral Brotherhood is geweldig).
Ik denk niet dat ik ooit een FPS voor de PS3 zal kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Baldertt schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:26:
[...]

Uncharted 2 demo heb ik na 2 minuten alweer verwijderd van mijn PS3, precies om die reden.
Ik speel racespellen (Burnout/Blur/Colin McRae), spellen als Little Big Planet, GTA IV, en de Assassins Creed serie (vooral Brotherhood is geweldig).
Ik denk niet dat ik ooit een FPS voor de PS3 zal kopen.
Ja, want Uncharted is een FPS.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:19
Exorcist schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:27:
[...]

Nou ja, je moet natuurlijk wel redelijk precies richten. Die overeenkomst met een FPS is er wel.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
spijtig hoor.. even doorzetten en je kunt het net zo goed op de ps3 als op je pc.

en je mist zo toch echt behoorlijk veel vette games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

cheiron schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:36:
[...]

Nou ja, je moet natuurlijk wel redelijk precies richten. Die overeenkomst met een FPS is er wel.
Dan is Gears of War een FPS... Vanquish... enz. enz.

Een Action (Shooter) game is in mijn optiek toch echt wel wat anders dan bijvoorbeeld Bad Company 2 Vietnam

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:16
TPS? Third person shooters zijn er ook nog!

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

SeamusXanthus schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:35:
Ik heb me tot de dag van vandaag verbaasd over waarom sommige gamers Trophies/Achievements niet leuk vinden/ niet snappen.

Bijna alle hardcore games zijn namelijk gebaseerd rondom het hele challenge/award principe. De game geeft je een opdracht in de game, en als je het hebt volbracht dan krijg je er iets voor terug (nieuwe wapens/characters, je character wordt sterker, voortgang in de story, een plaats in de highscore lijst). Dit is een essentieel element wat je in vrijwel alle games terug ziet. Vooral het challenge element is zeer belangrijk voor veel gamers: niet voor niets probeert men 'alles op goud' te halen in games. Niet voor niets heb je walkthrough boeken voor vrijwel elke bekende game om alles uit de game te halen.
Dat non-gamers het nut niet inzien van Trophies kan ik goed begrijpen, maar dat gamers dit niet (willen?) snappen snap ik echt niet.
Omdat over het algemeen de boeiende uitdagingen, die ook ergens op slaan, al in de game zelf zitten. Die achievements/trophies slaan vaak nergens op en komen meestal neer op een heleboel repetitieve handelingen waardoor je dingen doet die helemaal niets meer met de game zelf te maken hebben. Als ik een game (helemaal) heb uitgespeeld dan heb ik geen behoefte om nog 200 duiven te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
En veel games zijn een mengelmoesje tussen verschillende genres. Zoals Mass Effect dat een action RPG is met veel shooter actie. Hokjesstoppen is zo jaren 90 ;)

Gewoon wennen aan de controls en de vele topgames spelen want veel is console exclusive tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Exorcist schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:27:
[...]
Ik heb het zo kort gespeeld dat ik niet eens meer weet dat het een TPS was }:| . Maar je moet redelijk precies richten en dat lukt mij simpelweg niet snel genoeg met de ps3 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
wat een doorzettingsvermogen heb je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Baldertt schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:02:
[...]

Ik heb het zo kort gespeeld dat ik niet eens meer weet dat het een TPS was }:| . Maar je moet redelijk precies richten en dat lukt mij simpelweg niet snel genoeg met de ps3 controller.
Lol als je Uncharted al een hardcore game noemt zou ik het toch bij de My Little Pony games houden ;) Wel jammer voor jou want je mist 1 van de beste spellen die beschikbaar zijn voor de PS3 (zoniet het beste spel).

Edit:
YouTube: Uncharted 3 - GAMEPLAY - Late Night with Jimmy Fallon
Eerste gameplay beelden, hier zie je ook hoeveel tijd je hebt om iemand neer te schieten dus de "te snel mikken" reactie wordt hier ook tegengesproken.

[ Voor 21% gewijzigd door Kluutmaran op 14-12-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Kluutmaran schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:12:
[...]

Lol als je Uncharted al een hardcore game noemt zou ik het toch bij de My Little Pony games houden ;) Wel jammer voor jou want je mist 1 van de beste spellen die beschikbaar zijn voor de PS3 (zoniet het beste spel).
Uncharted was geweldig, Uncharted 2 het beste spel tot nu toe.... dus laat deel 3 maar komen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Baldertt schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:02:
[...]

Ik heb zelf geleerd om op de consoles ook te richten door te strafen, op die manier kan je vaak heel precies zitten wanneer je er met je crosshair net naast zit. Trouwens erg zonde om om deze reden meteen te stoppen met zo'n geweldige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
LuPo schreef op maandag 13 december 2010 @ 08:54:
[...]
Zag laatst dat jij BP en LBP allebei 100% hebt. Nice! _/-\o_

Hoeveel was je in totaal kwijt voor die DLC? Allemaal in de aanbieding gekocht?
thx, heeft wel wat tijd (en bij LBP ergernis) gekost.

BP uitbreidingen heb ik in een keer gekocht, alle auto's en het eiland in 1, prijs weet ik niet meer uit mijn hoofd. LBP is maar 1 betaalde toch? Ook die prijs moet ik nakijken.
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:45:
[...]
Ik denk dat je het aantal gamers onderschat die games tegenwoordig just 4 fun spelen. Ik wil gewoon fun hebben als ik een game speel. Of dat nu een mooi verhaal en spel is zoals in Uncharted of gewoon lekker knallen met vrienden in Black Ops. Dat hele trophy gedoe vind ik eerder irritant dan vermakelijk. Dat mensen het leuk vinden snap ik, dat mensen er niets van snappen begrijp ik echter ook.
ik heb een aantal lui in mijn vriendenlijst die hebben honderden uren in Black Ops/MWII zitten en hebben alleen de trophies die je online krijgt gehaald en dan nog alleen die die ze toevallig krijgen want ze geven er niks om.

[ Voor 42% gewijzigd door Svennie op 14-12-2010 13:19 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:12:
[...]

thx, heeft wel wat tijd (en bij LBP ergernis) gekost.

BP uitbreidingen heb ik in een keer gekocht, alle auto's en het eiland in 1, prijs weet ik niet meer uit mijn hoofd. LBP is maar 1 betaalde toch? Ook die prijs moet ik nakijken.
Voor LBP heb je Metal Gear Solid & Pirates of the Caribbean Level Kit DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Bellerophon schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:12:
[...]

Dan is Gears of War een FPS... Vanquish... enz. enz.

Een Action (Shooter) game is in mijn optiek toch echt wel wat anders dan bijvoorbeeld Bad Company 2 Vietnam
Ik denk dat je mijn punt mist: zowel in TPS als in FPS is het (o.a.) de bedoeling om met een kleine crosshair een doel te raken. Daarvoor moet je zowel in first ans thirdperson nogal precies mikken.

Dat zeg ik omdat ik, als beginnend PS3 gamer, ook nogal wat moeite had met het raken van mannetjes in Uncharted 1. Toen ik de Bad Company 2 beta speelde had ik precies hetzelfde gevoel, al was dat een FPS.

Vandaar mijn vergelijking ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ike. schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:19:
[...]

Voor LBP heb je Metal Gear Solid & Pirates of the Caribbean Level Kit DLC
Inderdaad. En als je dat zo bij elk spel wilt doen (vooral in de toekomst) ben je veel extra geld kwijt. Ik heb bijv. BP, LBP, Uncharted 2 en Prince of Persia. Dat geld besteed ik liever aan nieuwe spellen. Vandaar dat ik ook zo veel spellen gespeeld heb. :+

Respect voor de mensen die alles kopen en 100% halen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

FPS op de PS3 gaat prima. Al die PC gamer lopen allemaal te huilen dat het niet kan en dat het op de PC duizend maal beter is. Ik heb altijd op de PC gespeeld, maar nu wil ik niet meer terug. Ik speel alleen maar CoD op de PS3 en dat gaat fantastisch. Het is even wennen als je een muis en toetsenbord gewend bent, maar als je eenmaal gewend bent gaat het prima. Dan kun je de sensitivity ook nog wat omhoog zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

cheiron schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:24:
[...]

Ik denk dat je mijn punt mist: zowel in TPS als in FPS is het (o.a.) de bedoeling om met een kleine crosshair een doel te raken. Daarvoor moet je zowel in first ans thirdperson nogal precies mikken.

Dat zeg ik omdat ik, als beginnend PS3 gamer, ook nogal wat moeite had met het raken van mannetjes in Uncharted 1. Toen ik de Bad Company 2 beta speelde had ik precies hetzelfde gevoel, al was dat een FPS.

Vandaar mijn vergelijking ;)
Nee ik mis zeker niet je punt, maar Uncharted een FPS noemen ging niet echt op, naar mijn bescheiden mening.

Persoonlijk vind ik het dus geweldig om BFBC 2 op de PS3 te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
-RazieL- schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:55:
[...]

dan heb ik geen behoefte om nog 200 duiven te vinden.
Die duiven uit GTA is dan ook een voorbeeld van een slechte achievement. Even voor de duidelijkheid, ik vind niet dat iedereen trophies/achievements leuk moet vinden. Ik verbaas me alleen over het feit dat men zich niet kan verplaatsen in de wereld van andere gamers
ik heb een aantal lui in mijn vriendenlijst die hebben honderden uren in Black Ops/MWII zitten en hebben alleen de trophies die je online krijgt gehaald en dan nog alleen die die ze toevallig krijgen want ze geven er niks om
Nogal logisch. Trophies/Achievements zijn een META-game. Mensen die dus slechts enkele games heel fanatiek spelen hebben natuurlijk gemiddeld veel minder interesse in het systeem als mensen die veel spellen (minder fanatiek) spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit had je al ergens anders geplaatst en hoort hier ook niet echt thuis.

[ Voor 102% gewijzigd door PromoX op 14-12-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

In 1e instantie boeien die trophies me gewoon niet. Maar het hele systeem gaat me alleen maar meer tegen staan nu het zulke absurde vormen aanneemt. Dit is vooral zo bij de xbox achievements (omdat dit systeem al langer bestaat). Mensen die slechte games kopen, alleen maar omdat er makkelijke achievements inzitten. En dat mensen alleen nog spelen voor de trophies/achievements in plaats van plezier te hebben in een game. Beetje 't zelfs als met WoW. Heb 't al vaak genoeg gehoord dat iemand uiteindelijk helemaal stopte met wow en dan achteraf dacht "waar ben ik al die jaren mee bezig geweest...". Het is geen slecht spel, maar ik moet er echt niets van hebben (het is sowieso al niet mijn genre).

Verder heb ik er geen last van, al zou er van mij nog een functie mogen komen dat je de meldingen uit kan zetten (zoals bij heavy rain standaard). Maar gelukkig is de melding wel vrij subtiel rechtsbovenin het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:01
SeamusXanthus schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:21:
[...]

Die duiven uit GTA is dan ook een voorbeeld van een slechte achievement. Even voor de duidelijkheid, ik vind niet dat iedereen trophies/achievements leuk moet vinden. Ik verbaas me alleen over het feit dat men zich niet kan verplaatsen in de wereld van andere gamers

[...]

Nogal logisch. Trophies/Achievements zijn een META-game. Mensen die dus slechts enkele games heel fanatiek spelen hebben natuurlijk gemiddeld veel minder interesse in het systeem als mensen die veel spellen (minder fanatiek) spelen.
Dat over die duiven is dan ook weer jouw mening, maar ik vond het anders best een aardige trophy om door de hele stad die dingen af te knallen (mijn mening). Ben voornamelijk teleurgesteld in vervelende bugs online bij GTA IV waardoor sommige trophies glitched zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
kutspellen kopen voor trophies is idd te kansloos..

maarja wel makkelijk voor developers. denk dat terminator minder verkocht werd als het niet zo algemeen bekend was dat het een ubermakkelijke platinum had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
-RazieL- schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:39:
Dit is vooral zo bij de xbox achievements (omdat dit systeem al langer bestaat).
Ik kan me vergissen, maar volgens mij hebben multiplatform titels dezelfde achievements.

@SL65 Idd mijn mening ja, goed punt :). Reden dat ik het het een slechte achievement vind is trouwens niet het feit dat je 200 duiven moet schieten, maar dat dit (zover ik weet) onmogelijk is zonder een guide in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo kom je wel aan de nodige uren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:48:
Zo kom je wel aan de nodige uren. :P
En er dan pas achter komen dat er ook de volgende trophy is:

Liberty City Minute
You finished the story in less than 30 hours. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
MartijnS72 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:13:
[...]

Liberty City Minute
Haha, true.

Maar dat is gewoon een kwestie van goed plannen. Eerst alle missies uitspelen en daarna pas duiven gaan verzamelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
SeamusXanthus schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:31:
[...]

Ik kan me vergissen, maar volgens mij hebben multiplatform titels dezelfde achievements.

@SL65 Idd mijn mening ja, goed punt :). Reden dat ik het het een slechte achievement vind is trouwens niet het feit dat je 200 duiven moet schieten, maar dat dit (zover ik weet) onmogelijk is zonder een guide in de hand.
Ja dat van de guide klopt idd en ik wil niet weten hoe die gemaakt is :P. Maargoed heb me enorm vermaakt met GTA IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
SL65 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:27:
[...]

Ja dat van de guide klopt idd en ik wil niet weten hoe die gemaakt is :P. Maargoed heb me enorm vermaakt met GTA IV
Die guide is gemaakt door geld te betalen aan Rockstar, en een kaart of uitdraai van de code te krijgen waar de 200 duiven zich exact bevinden, hetzelfde geldt voor alle extra missies, wapens etc. Even makkelijk wat bijverdienen (ook nog aan het gebruik van de logo's en rechten etc.) bij een auteur/uitgever die zo gek ik is het boek snel op de markt te willen brengen.

Motorstom: Pacific Rift is ook echt heel frustrerend m.b.t. Trophies.

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 14-12-2010 23:02 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Als ik het me goed herinner was er ingame GTA IV een map te vinden om die 200 duiven te vinden. Dan moest je bij zo een internetcafe een rare site bezoeken en kreeg je de locaties van heel veel dingen (duiven/armor/health etc.). Ik weet nog dat ik een screen van die versie had uitgeprint toen er nog geen fancy guides te vinden waren... en geen trophies... :(

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op woensdag 15 december 2010 @ 00:18:
Als ik het me goed herinner was er ingame GTA IV een map te vinden om die 200 duiven te vinden. Dan moest je bij zo een internetcafe een rare site bezoeken en kreeg je de locaties van heel veel dingen (duiven/armor/health etc.). Ik weet nog dat ik een screen van die versie had uitgeprint toen er nog geen fancy guides te vinden waren... en geen trophies... :(
De trophies hebben mij niet kunnen overtuigen om dit deel nog een keer te spelen.
Bij San Andreas zou dat wel anders zijn geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik vond GTA IV erg vermakelijk. Weet niet of ik het nog een keer zou spelen, denk het niet want het 'kost' weer ~35 uur (SP + collectibles).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
SL65 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:27:
[...]
Ja dat van de guide klopt idd en ik wil niet weten hoe die gemaakt is :P.
er was een site waar iedereen de plek van duiven aan kon geven, die werden dan gecontroleerd en die kregen een andere kleur, duurde niet echt lang, het werd echt een race op die site om ze te vinden.

Daarnaast zijn er mensen die het leuk vinden om ze allemaal te vinden, er was hier op tweakers ook iemand die bij U2 alles gevonden had zonder guide, die vind het ook een uitdaging.

Die kaart ingame is er toch pas later ingekomen? Die zat er als ik het me goed herinner niet bij release in.

[ Voor 8% gewijzigd door Svennie op 15-12-2010 08:17 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Svennie schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:15:
[...]

Die kaart ingame is er toch pas later ingekomen? Die zat er als ik het me goed herinner niet bij release in.
Dat hebben ze gedaan na alle klachten, net zoals er hier ook steeds over die duiven wordt gezeurd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

SeamusXanthus schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:31:
[...]

Ik bedoelde dat de achievements-gekte op de 360 nog een stuk groter is dan de trophy-gekte op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
El_V schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:07:
wat een doorzettingsvermogen heb je dan
Klopt, heb ik niet. Een spel (lees: demo) moet vanaf moment 1 leuk zijn en zo niet, dan heb ik genoeg andere spellen om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
LuPo schreef op woensdag 15 december 2010 @ 00:46:
Ik vond GTA IV erg vermakelijk. Weet niet of ik het nog een keer zou spelen, denk het niet want het 'kost' weer ~35 uur (SP + collectibles).
De MP trophies kosten je wel wat meer hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
MartijnS72 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:13:
[...]

Liberty City Minute
Best knap met zo'n brakke besturing idd. Het spel zelf is niet moeilijk, alleen die ^#^% besturing maakt het erg frustrerend. :( Tegen de tijd dat je van wapen bent gewisseld ben je een minuut verder. Rondcrossen is het enige vermakelijke aan GTA imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
SL65 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:47:
[...]

De MP trophies kosten je wel wat meer hoor :P
Daarom zei ik ook SP + Collectibles. Ik liet doelbewust de MP buiten schot. :P
Roamor schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:50:
[...]

Best knap met zo'n brakke besturing idd. Het spel zelf is niet moeilijk, alleen die ^#^% besturing maakt het erg frustrerend. :( Tegen de tijd dat je van wapen bent gewisseld ben je een minuut verder. Rondcrossen is het enige vermakelijke aan GTA imho.
Ik heb de verhaallijn in iets van 20 uur uitgespeeld. Makkelijk binnen 30 uur te halen.

[ Voor 48% gewijzigd door LuPo op 15-12-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-RazieL- schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:56:
Ik bedoelde dat de achievements-gekte op de 360 nog een stuk groter is dan de trophy-gekte op de ps3.
In mijn ogen komt dat ten dele doordat achievements er vanaf dag 1 op de 360 waren en ten tweede omdat MS alles wat ze oppakken compleet inrichten naar wat de consument wil en gaat gebruiken. Natuurlijk zijn trophies ook leuk maar de manier waarom MS het achievementsgebeuren door allerelei lagen van applicaties heen implementeert maakt het een stuk gebruiksvriendelijker, makkelijker en leuker om mee te werken dan de trophies op de PS3. De platinum trophie is dan natuurlijk weer wel brilliant... Maar de veel te trage opzet zorgt ervoor dat je het vergelijken met vrienden wel uit je hoofd laat want soms gaat ie vrolijk 10 minuten staan synchroniseren en zegt ie halverwege dat het niet gelukt is... Ik vind trophies hartstikke leuk en ik speel er games vaker en intenser door maar Sony heeft nog zoveel te leren.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Roamor schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:50:
[...]

Dat heet realisme, in de vorige GTA's kon je nog net niet volgas door de bochten. Wapens wisselen enzo is al jaren hetzelfde, dus snap het probleem niet helemaal. Ben dan wel een Rockstar/GTA fanboy, maar het verhaal maakt GTA. Zonder het verhaal is het doelloos rondcrossen na een tijdje ook saai.
LuPo schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:51:
[...]

Daarom zei ik ook SP + Collectibles. Ik liet doelbewust de MP buiten schot. :P

[...]

Ik heb de verhaallijn in iets van 20 uur uitgespeeld. Makkelijk binnen 30 uur te halen.
Als je de taxi overal tussendoor gebruikt, videos skipped etc... dan is het volgens mij wel mogelijk in 15 uur. Multiplayer wel leuk, jammer dat er na al die jaren nog steeds bugs in zitten.

[ Voor 36% gewijzigd door SL65 op 15-12-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SL65 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:28:
[...]

Dat heet realisme, in de vorige GTA's kon je nog net niet volgas door de bochten. Wapens wisselen enzo is al jaren hetzelfde, dus snap het probleem niet helemaal. Ben dan wel een Rockstar/GTA fanboy, maar het verhaal maakt GTA. Zonder het verhaal is het doelloos rondcrossen na een tijdje ook saai.
Het is duidelijk dat jij de dames langs de straat nog niet ontdekt hebt in het spel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
‘Heads-Up’ Game Store Update 15th December 2010
PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers

(Offer prices available until the 22nd December)

* Tank Battles (was – £3.99/€4.99 now – £0.79/€0.99)
* DropLitz (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
* Call of Juarez: Bound in Blood – Old West Map Pack (was – £7.99/€9.99 now – £5.49/€6.99)
* Scott Pilgrim vs. The World: The Game (was – £7.99/€9.99 now – £5.49/€6.99)
* Shin Megami Tensei: Persona (PSP) (was – £19.99/€24.99 now – £13.99/€17.99)
* Ghost Recon Advanced Warfighter 2 (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
* Splinter Cell Essentials (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
* Tom Clancy’s Ghost Recon Predator (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £16.99/€20.99)
* Panda Craze (mini) (was – £3.99/€4.99 now – £2.49/€2.99)
* Caterpillar (mini) (was – £3.99/€4.99 now – £2.49/€2.99)

Permanent Price Reductions

* Disney’s Action Game Feat. Hercules (now – £4.39/€5.49)
* Disney’s Atlantis : The Lost Empire (now – £4.39/€5.49)
* Disney Pixar Toy Story 2 (now – £4.39/€5.49)
* Disney Pixar Toy Story Racer (now – £4.79/€5.99)
* Lilo & Stitch : Trouble in Paradise (now – £3.19/€3.99)
* Monsters Inc : Scare Island (now – £3.19/€3.99)
* Peter Pan : Adventures In Never Land (now – £3.19/€3.99)
* Party Time with Winnie the Pooh (now – £3.19/€3.99)
* The Little Mermaid II (now – £3.19/€3.99)
* A Bug’s Life (now – £3.19/€3.99)

Downloadable Games (PS3)

* Prince of Persia: Warrior Within HD (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 16

Availability: All locales

* Prince of Persia: The Two Thrones HD (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 16

* Sackboy’s Prehistoric Moves (£4.79/€5.99) Rating: PEGI 7

* Prototype (£31.99/€39.99) Rating: PEGI 18

Availability: Not available in Germany
Downloadable Games (PSP)

* Prinny 2 (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Australia and New Zealand

* Bakugan: Defenders of the Core (£19.99/€24.99) Rating: PEGI 7

Availability: Not available in Australia and New Zealand
minis (PS3 and PSP)

* Core Blaster (£2.49/€2.99) Rating: PEGI 3

Availability: Not available in Belgium, Netherlands, Portugal, Russian Federation and Slovenia.

* Dr. Minigames (£2.49/€2.99) Rating: PEGI 3

* Farm Frenzy (£2.49/€2.99) Rating: PEGI 3

* I Must Run! (£2.49/€2.99) Rating: PEGI 7

* Shapo (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3

Demos (PS3)

* Planet Minigolf Move Demo Rating: PEGI 3

Add-On Game Content (PS3)

* Trinity Universe
o Gift for Everyone Pack (£0.79/€0.99)
o Mid-Level Armour Pack (£1.59/€1.99)
o Middle Ability Pack (£1.59/€1.99)
o My Secret Savings Pack (£0.79/€0.99)

Rating: PEGI 12

* Fist of the North Star: Ken’s Rage
o Ken’s Rage Pack 3 – Heart Playable, 2 Scenarios (£7.19/€8.99)
o Ken’s Rage Pack 5 – Jagi Costume, 2 Scenarios (£2.99/€3.59)

Rating: PEGI 18
Availability: Not available in New Zealand

* Star Wars: The Force Unleashed 2 – Costume Pack 1 (£0.79/€0.99) Rating: PEGI 16

Availability: Not available in Austria, Belgium, Croatia, Czech Republic, India, Luxembourg, Poland, Saudi Arabia, Slovenia, South Africa, Turkey and United Arab Emirates

* Star Wars: The Force Unleashed 2 – Endor Level Pack (£0.79/€0.99) Rating: PEGI 16

Availability: Not available in Croatia, Czech Republic, India, Saudi Arabia, Slovenia, South Africa, Turkey and United Arab Emirates.

* DJ Hero 2 – Old Skool Hip Hop Mix Pack (£6.29/€7.99) Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Russian Federation, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

* Assassin’s Creed: Brotherhood – Mont St. Michael Animus Update Pack (free) Rating: PEGI 18

* BlazBlue: Continuum Shift
o Additional Character Colour Vol. 1 (£5.10/€6.49)
o Additional Character Colour Vol. 2 (£5.10/€6.49)
o Additional Character Colour Vol. 3 (£5.10/€6.49)
o Additional System Voice Type-C (Taokaka) (£3.99/€4.99)
o Additional System Voice Type-K (Jin) (£3.99/€4.99)
o Additional System Voice Type-M (Carl) (£3.99/€4.99)
o Unlock ‘All Unlimited Characters’ (£3.99/€4.99)
o Unlock Playable Character: ‘Mu’ (£1.59/€1.99)

* Mushroom Wars
o Mushroom Wars Online Pack (£2.39/€2.99)
o Mushroom Wars: Map: Duplex VII (£0.79/€0.99)
o Mushroom Wars: Map: Duplex VIII (£0.79/€0.99)
o Mushroom Wars: Map: Quadrex III (£0.79/€0.99)
o Mushroom Wars: Map: Quadrex IV (£0.79/€0.99)
o Mushroom Wars: Map: Triplex V (£0.79/€0.99)

Rating: PEGI 7

* Borderlands – Add-on Extravasplosion (£15.99/€19.99) Rating: PEGI 18

* Monopoly Streets – Stratosphere City (£5.49/€6.99) Rating: PEGI 3

Availability: Not available in Croatia, Czech Republic, India, Ireland, Luxembourg, Poland, Portugal and Russian Federation.

* Lara Croft and the Guardian of Light – Raziel and Kane Character Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 12

* Joe Danger - New Costume Bundle (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3

* The Fight - Duke Character Pack (£0.99/€1.49) Rating: PEGI 16

* EyePet Move Edition – Clown Styling Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3

* Rock Band 3
o Billy Joel: The Hits (Rock Band Edition) (£9.99/€14.99) (contains the tracks listed below which are also available separately)
o ‘Big Shot’ (£1.49/€1.99)
o ‘Captain Jack’ (£1.49/€1.99)
o ‘It’s Still Rock and Roll to Me’ (£1.49/€1.99)
o ‘Movin’ Out (Anthony’s Song)’ (£1.49/€1.99)
o ‘Only the Good Die Young’ (£1.49/€1.99)
o ‘Piano Man’ (£1.49/€1.99)
o ‘Pressure’ (£1.49/€1.99)
o ‘Say Goodbye to Hollywood’(£1.49/€1.99)
o ‘The Entertainer’ (£1.49/€1.99)
o ‘The Stranger’ (£1.49/€1.99)
o ‘We Didn’t Start the Fire’ (£1.49/€1.99)
o ‘You May Be Right’ (£1.49/€1.99)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

* Rock Band Network
o ‘Best I Never Had’ by The Downtown Fiction (£0.99/€1.49)
o ‘Broke Down on the Brazos’ by Gov’t Mule (£0.99/€1.49)
o ‘Children of December’ by The Slip (£0.59/€0.79)
o ‘I Just Wanna Run’ by The Downtown Fiction (£0.99/€1.49)
o ‘Oceans Between Us’ by The Downtown Fiction (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE
FirstPlay (PS3)

* FirstPlay Episode 37 (£0.99/€1.20)

Availability: Ireland and UK only

* The Fight
o Danny Dreadnaught (£0.20/€0.25)
o Sgt. Tank (£0.20/€0.25)
o Vinnie the Wall (£0.20/€0.25)

* EyePet
o Snowman Pet (£0.20/€0.25)
o Flyboy Pet (£0.20/€0.25)
o Santa Pet (£0.20/€0.25)

Themes (PS3)

* Prince of Persia Trilogy Static Theme

Premium Themes (PS3)

* Von Chrono Themes – Gassed (£1.19/€1.49)

* Disruptive Themes
o Kaleidoscope (£1.19/€1.49)
o The Big Apple (£1.19/€1.49)

Dynamic Themes (PS3)

* Prince of Persia Trilogy Dynamic Theme (free)

* Lama Themes
o Dynamic Christmas (£1.59/€1.99)
o Dynamic Christmas Candles (£1.59/€1.99)
o Dynamic Christmas Snow (£1.59/€1.99)
o Dynamic Red Planet (£1.59/€1.99)
o Dynamic Underwater Theme (£1.59/€1.99)

Wallpapers (PS3)

* Explodemon!
o Wallpaper 1
o Wallpaper 2
o Wallpaper 3

* Top Darts Wallpaper

* Top Darts Beach Wallpaper

Wallpapers (PSP)

* Legends of War: Patton’s Campaign Wallpaper

Videos (PS3)

* DC Universe Online – Character Creation Trailer

* Eat Them! Launch Trailer

* Top Darts Fun Features Trailer

* Echochrome II
o Trailer
o Launch Trailer

* Resistance 3 Trailer

* Battlefield Bad Company 2: Vietnam
o Hill 137 Trailer
o Phu Bai Trailer

* Deus Ex: Human Revolution Upgrades & Augmentations Trailer
* Vanquish Weapons Trailer
* Yakuza 4 Story of Yakuza 4 Trailer

Videos (PSP)

* Everybody’s Stress Buster Launch Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 18-09 13:46
EU Store
Prototype (£31.99/€39.99) Rating: PEGI 18
US Store
PROTOTYPE ($29.99) ESRB Rated M File size: 6.49 GB
:/

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:39:
[...]

Het is duidelijk dat jij de dames langs de straat nog niet ontdekt hebt in het spel.....
:')

Sorry, maar hier heb ik geen woorden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Beiden zijn kansloos, aangezien je de game met hoesje voor nog geen 20 euro hebt.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:40

Ankh

|true

Ankh schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:32:
Ik zit met een raar probleem. Ik heb me HDD vervangen voor een nieuwe, enkel heb ik blijkbaar me trophies niet gesynced met de oude HDD. Waardoor ik online nu wat trophies mis.

Als ik "tijdelijk" me oude HDD er in stop, dan ga synchroniseren, en de nieuwe HDD er weer in. Zal het dan wel goed gaan? Of ga ik dan helemaal een groot verschil creëren?

Want de trophies kan ik nu niet meer halen (25 kills in Bad Company).
Even een kleine update, gister heb ik me oude hdd weer terug gezet.
Was toch nog een aardig werk, want moest er ook weer een USB stick met de nieuwste update voor klaar hebben liggen. Wel gelukt uit eindelijk, dus die van mij kloppen weer helemaal.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamoru schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:18:
EU Store
quote:
Prototype (£31.99/€39.99) Rating: PEGI 18

US Store
quote:
PROTOTYPE ($29.99) ESRB Rated M File size: 6.49 GB
:/
Reactie PS blog:
quote: Ross McGrath
I will tell you exactly what happened with this.

I saw the price that Prototype was submitted at a few weeks ago and I discussed it with the Activision account manager here.

I then contacted the Activision representative that I often deal with and flagged the price of Prototype as a concern from my perspective and suggested that they look at lowering the price if at all possible.

This was taken under advisement by Activision and then a few days later I was told that they would like to maintain the price as it is now for the forseeable future.

I will be sure to take it up with them again in the future but for the time being I’ve done all I’m able to do.
8)7

Volgende week demos voor Dead Space 2 en Mass effect 2 :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 15-12-2010 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Laatst online: 12-10-2021
Niet alleen de EU prijs is absurd, ook gewoon de prijs. Prototype kan ik bij de lokale FRS vinden in de 2 voor 25 bak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Ach ja, zo zie je de nadelen van downloadable games meteen weer. Geen concurrentie dus een lage prijzen. De PS4 gaat dus niet downloads only worden. Daar zal toch een goed alternatief voor gevonden moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
AvanCade schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:37:
Ach ja, zo zie je de nadelen van downloadable games meteen weer. Geen concurrentie dus een lage prijzen. De PS4 gaat dus niet downloads only worden. Daar zal toch een goed alternatief voor gevonden moeten worden.
Met de PSP Go heeft Sony laten zien waar ze naar toe willen, ik ben bang dat we dit voor fullsize-console ook gaan krijgen op den duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Roamor schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:41:
[...]

Met de PSP Go heeft Sony laten zien waar ze naar toe willen, ik ben bang dat we dit voor fullsize-console ook gaan krijgen op den duur.
Denkt dat het juist niet gaat gebeuren, als je ziet wat voor flop de PSP Go is. Daarbij is het natuurlijk oneerlijke concurrentie aangezien de prijs kunstmatig hoog gehouden kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Prototype prijs slaat inderdaad nergens op.
Als de volgende console echt alleen maar download-only is, dan hoeft het van mij niet meer, tenzij de prijzen echt heel erg laag zijn. Zo heb ik een Ipod Touch 4G en dan heb je nog wel eens games en apps vanaf 79 cent, soms wat meer, maar dat vind ik nog wel redelijke prijzen om te downloaden. Als ik enkele tientjes moet betalen, wil ik toch wel een hardcopy in m'n handen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie?
Is het het waard om voor GT5 een PS3 aan te schaffen :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:05:
Wat vinden jullie?
Misschien niet? omdat je dit moet vragen op een topic, lol? :) Als je nu een PS3 aanschaft moet je wel denken dat je echt op het einde zit van de lifecycle.
GT5 is wel een super gaafe game. Als je in die racers zit moet je ook even kijken naar DIRT 2. Echt super spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
iBurger schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:31:
[...]
Als je nu een PS3 aanschaft moet je wel denken dat je echt op het einde zit van de lifecycle.
Dat valt denk ik nog wel mee..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]Als je nu een PS3 aanschaft moet je wel denken dat je echt op het einde zit van de lifecycle.
GT5 is wel een super gaafe game. Als je in die racers zit moet je ook even kijken naar DIRT 2. Echt super spel.
Gewoon een PS3 kopen als Gran turismo je leuk lijkt.
Het einde van de PS3 is nog lang niet in zicht en opvolgers hebben nog niet eens van zich laten horen, dus dat gaat ook nog jaren duren.
En als Gran Turismo je echt leuk lijkt vanwege het realisme, dan moet je juist niet naar andere racers kijken.
Dat kan alleen maar tegenvallen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Roamor schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:41:
[...]

PSP Go was een test en die heeft hard gefaald. Kijk maar eens naar Playstation reclames op de tv en op sites. Daar zie je nooit een PSP Go in voorkomen maar altijd de PSP S&L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Wat vinden jullie?
Als het echt de enige reden is zou ik nee zeggen. 300+ euro om 1 spelletje te spelen lijkt mij nooit de moeite of het moet het geniaalste spel ooit zijn en dat is GT5 helaas niet. Als je van plan bent hem ook als BluRay, netwerkspeler te gebruiken of er ook meer op te gamen is het natuurlijk wel een goede investering waar je jaren mee vooruit kan.
OPSLAGHOND schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:36:
[...]

Gewoon een PS3 kopen als Gran turismo je leuk lijkt.
Het einde van de PS3 is nog lang niet in zicht en opvolgers hebben nog niet eens van zich laten horen, dus dat gaat ook nog jaren duren.
Dat kan alleen maar tegenvallen. ;)
En als Gran Turismo je echt leuk lijkt vanwege het realisme, dan moet je juist niet naar andere racers kijken.
Als je puur voor het realisme gaat kun je beter een pc met realistisch racespel kopen want het blijft redelijk arcade ondanks veel realistische elementen.

[ Voor 36% gewijzigd door Kluutmaran op 15-12-2010 23:28 ]

• Baldertt
[...]
Misschien niet? omdat je dit moet vragen op een topic, lol? :) Als je nu een PS3 aanschaft moet je wel denken dat je echt op het einde zit van de lifecycle.
Als ik Dirt 2 stom vind (lees: eentonig worden na een tijdje), vind ik GT5 dan ook stom?

Verwijderd

LuPo schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:20:
[...]

:')

Sorry, maar hier heb ik geen woorden voor.
Als het je teveel geld kost; je kan je geld op agressieve wijze terughalen na een beurt.

Weet iemand of je bij de Ps3 monopoly ook Nederlandse straten hebt en of je als je online bent ook zelf zeg maar jouw versie (land) van Monopoly hebt en mensen uit andere landen hun versie (land).
Kluutmaran schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:26:
[...]
Als het echt de enige reden is zou ik nee zeggen. 300+ euro om 1 spelletje te spelen lijkt mij nooit de moeite of het moet het geniaalste spel ooit zijn en dat is GT5 helaas niet. Als je van plan bent hem ook als BluRay, netwerkspeler te gebruiken of er ook meer op te gamen is het natuurlijk wel een goede investering waar je jaren mee vooruit kan
Het bovenstaande is jouw mening.
In mijn ogen is GT5 één van de toppers van de PS3 die de aanschaf van een PS3 voor enkel die game wel zou rechtvaardigen.
Dit is natuurlijk mijn mening.
Als je puur voor het realisme gaat kun je beter een pc met realistisch racespel kopen want het blijft redelijk arcade ondanks veel realistische elementen.
Lijkt mij dat hij interesse heeft in een console en qua racesimulatie is er op consolegebied niets wat ook maar in de buurt van Gran Turismo komt en/of fatsoenlijke racestuurtjes ondersteund.

Baldertt schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:54:

Als ik Dirt 2 stom vind (lees: eentonig worden na een tijdje), vind ik GT5 dan ook stom?
Ja, bij beide games moet je steeds in een auto over een vooraf vastgestelde route karren... OERSAAI! Er zitten geneens geen killstreaks in niks... boutgame

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Wat vinden jullie?
Ligt eraan hoe leuk je racegames vind en hoe stapeldol je bent op auto's. GT5 geeft je de beste raceervaring beschikbaar op consoles maar of je dat genoeg vind? De PS3 is nu pas echt op stoom en er komen erg veel erg goede games aan of zijn al beschikbaar. Voor enkel GT5 vind ik 300+ euro best wel een hoop geld.

• Baldertt
swopdark schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:20:
[...]
Ja, bij beide games moet je steeds in een auto over een vooraf vastgestelde route karren... OERSAAI! Er zitten geneens geen killstreaks in niks... boutgame
:)
Maar serieus, bij Dirt 2 krijg je op geen gegeven moment steeds weer dezelfde tracks maar dan met een andere klasse auto. Heeft GT5 dat ook? 500 verschillende auto's boeien me niet zoveel, ik heb liever meer verschillende tracks.

• LuPo
swopdark schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:20:
[...]

Baldertt heeft wel een punt vind ik. Ik had precies hetzelfde bij DiRT 2, het was op een gegeven moment gewoon saai en meer van hetzelfde. Dat kwam eigenlijk met name doordat de banen erg repetatief werden en de auto's ook niet héél erg veel verschillen.

Mij lijkt GT5 echter wel volkomen anders. Meer tracks, véél meer vooral heel verschillende auto's. Heel veel verschil in handling tussen auto's etc etc.

Ik zou wel een PS3 kopen voor GT5. Uiteraard ook mijn mening. ;)
Ik denk echter dat je wel 'verslaafd' raakt aan de PS3 en ook veel andere spellen zult gaan kopen en spelen (zoals de Uncharted franchise).

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
Kluutmaran schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:26:
[...]

Als het echt de enige reden is zou ik nee zeggen. 300+ euro om 1 spelletje te spelen lijkt mij nooit de moeite of het moet het geniaalste spel ooit zijn en dat is GT5 helaas niet. Als je van plan bent hem ook als BluRay, netwerkspeler te gebruiken of er ook meer op te gamen is het natuurlijk wel een goede investering waar je jaren mee vooruit kan.
Van vroegah uit vergelijk ik soms nog steeds met arcadekasten, een console kopen voor 1 game is het dan zeker waard als je hem genoeg speelt als je nagaat hoeveel "continues" je totaal gaat gebruiken O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Mutatie op 16-12-2010 12:27 ]

Baldertt schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:32:
[...]

:)
Maar serieus, bij Dirt 2 krijg je op geen gegeven moment steeds weer dezelfde tracks maar dan met een andere klasse auto. Heeft GT5 dat ook? 500 verschillende auto's boeien me niet zoveel, ik heb liever meer verschillende tracks.
Er zitten behoorlijk wat tracks in de game maar vooral het verschil in de auto's maakt ieder circuit anders. GT5 is wel een game waarbij je 100 keer met dezelfde auto over een circuit wil gaan om telkens te proberen 0,1 van een seconde eraf te krijgen door een bocht anders aan te snijden of later te remmen... het is autopr0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-08 13:02
Dirt 2 is inderdaad na een poosje nog meer van het zelfde. Andere auto's kopen helpt daar helaas ook niet in.

Ik heb nu van die R / L 2 trigger dingen maar niet alle games kunnen dat zo instellen iemand een idee? of is dit gewoon een enorm zwak van de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
snoos schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:08:
Ik heb nu van die R / L 2 trigger dingen maar niet alle games kunnen dat zo instellen iemand een idee? of is dit gewoon een enorm zwak van de ps3?
wat voor 'triggers' bedoel je? die plastic kapjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

snoos schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:08:
Wat valt er in te stellen aan kapjes op triggers? Of bedoel je dat je keys aan L2/R2 wil binden? Dat kan inderdaad niet bij alle spellen. Dat is niet een PS3 instelling, maar door de spelmaker bepaald.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
Ja plastic kapjes kwamen gratis bij headset en bedoel idd de keys binden want bijna bij elk spel zijn ze anders.

Jammer dat dat niet aan te passen is ik d8 mischien via ps3 maar helaas

[ Voor 25% gewijzigd door snoos op 17-12-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:25

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Mijn vriendin is nog niet helemaal (lees: helemaal niet) overtuigd van het feit dat PS3 games ook leuk zijn (om samen te doen). Heeft er iemand een suggestie voor een leuk spel, dat zowel laagdrempelig én uitdagend is én dat bovendien ook nog eens leuk is om samen te doen? Ik beschik niet over Move, dus die games vallen af.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
Jorgen schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:51:
Mijn vriendin is nog niet helemaal (lees: helemaal niet) overtuigd van het feit dat PS3 games ook leuk zijn (om samen te doen). Heeft er iemand een suggestie voor een leuk spel, dat zowel laagdrempelig én uitdagend is én dat bovendien ook nog eens leuk is om samen te doen? Ik beschik niet over Move, dus die games vallen af.
Ik zou zeggen :

Borderland - schiet game leuk raggen en quests, niet echt skills voor nodig 15 eutjes 2de hands

Little Big Planet - Leuk spel even tutorial of even begin level en je kan het meteen 10 euro 2de hands

Verder geen ervaring 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door snoos op 17-12-2010 13:57 . Reden: Bart smit had aanbieding niet meer :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 09:59

Blaasvis

Cidora \o/

Modracer Nation en/of Little Big Planet. Beide zijn makkelijk op te pakken maar worden steeds lastiger.
Little Big Planet is inmiddels voor een leuk prijsje op te pikken denk aan minder als 25 euro ;)

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 18-09 23:42

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Trine
Deathspank (1&2)
LBP
Buzz
Guitar Hero games
Diverse racegames
tomb Raider (Guardian of Light)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand al hoe je een party kan maken in DC Universe BETA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 18:03
Little Big Planet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de ps2 speelde mijn vrouw nog regelmatig Super Busta Move, maar op de ps3 is een equivalent daarvoor niet meer op de markt gekomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Alles wat hierboven genoemd is, maar daarbij: Ice Age 3, Up, Monsters vs. Aliens, Madagascar Kartz, Cloudy with a Chance of Meatballs etc etc. Kiddy-games doen een grote lach op je gezicht toveren. Mijn vriendin en ik vinden het in ieder geval altijd geweldig om dit met z'n tweeën te spelen.

En voor wie denkt dat in deze spellen geen uitdaging zit. Probeer dan maar eens de eier-races van Ice Age 3 binnen de tijdslimiet (is nodig voor een trophy). Of alle levels van Monsters vs. Aliens zonder dood te gaan (is nodig voor een trophy).

Ook op PSN staan genoeg leuke games om samen te spelen. Wij doen ook vaak genoeg spellen om en om (bijv. puzzelspelletjes als Critter Crunch) en dan echt fanatiek elkaar helpen en aanwijzingen geven. :+
Daardoor onstaan er soms weleens lichtelijke meningsverschillen, maar dat terzijde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
er zitten met name in de PSN shop spellen die ze waarschijnlijk wel leuk zal vinden, zoals Bejeweled en Flower.
Ook Critter Crunch is erg leuk en kun je met zijn 2-en doen.
Wat dacht je trouwens van SIMS 3, dat vindt elk meisje toch leuk :D

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
Over PSN

hier kan je kijken wat er te koop is. zitten hele leuke co-op spellen tussen

http://nl.playstation.com/psn/games/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
HD beelden van U3 zijn uit
http://www.g4m3.nl/unchar...deception-gameplay-video/

Ziet er erg gaaf uit.

[ Voor 12% gewijzigd door dangerpaki op 17-12-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

LuPo schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:03:
[...]

En voor wie denkt dat in deze spellen geen uitdaging zit. Probeer dan maar eens de eier-races van Ice Age 3 binnen de tijdslimiet (is nodig voor een trophy). Of alle levels van Monsters vs. Aliens zonder dood te gaan (is nodig voor een trophy).
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/242yibk.png
Deze twee? :D

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Hahaha, hoeveel pech en toeval kun je in nog geen twee minuten hebben zeg. Alle uitgangen worden geblokkeerd. Wel mooie beelden inderdaad, heb zin in U3. :D
Die inderdaad: :Y
Trophies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:25

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bedankt voor de antwoorden op de "vriendin-vraag".
Ik zal ze stuk voor stuk eens bekijken.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt het aan mij of lijkt dit best wel kewl te gaan worden??

Nog meer footage dat me echt psyched up maakt voor deze game. Ik hoop van Guerilla dat alle gefrustreerde COD BO spelers over gaan stappen naar Killzone 3. Ik heb zo genoten van de MP in Killzone 2... deel 3 lijkt de "problemen" met de controlls ook grotendeels te hebben opgelost... De game zal wel zwaarder voelen dan COD maar dat voelt Battlefield ook... en die game vond ik ook mega lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:09
thx voor de killzone footage!
zeker vette Demo. en ik speel Buggy Ops tot ik lvl 50 ben bijna dus, dan gaat die in de kast / marktplaats.

Ik denk dat KZ3 instant buy word.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Laatst online: 18-09 08:11

C0nscious

Mysteryman.

Weet iemand of Fifa 11 uit de UK ook gewoon Nederlandse taal bevat? Of een bron waar ik zoiets kan checken?

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
swopdark schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 18:17:

[video]

Nog meer footage dat me echt psyched up maakt voor deze game. Ik hoop van Guerilla dat alle gefrustreerde COD BO spelers over gaan stappen naar Killzone 3. Ik heb zo genoten van de MP in Killzone 2... deel 3 lijkt de "problemen" met de controlls ook grotendeels te hebben opgelost... De game zal wel zwaarder voelen dan COD maar dat voelt Battlefield ook... en die game vond ik ook mega lekker spelen.

[video]
Kijk de eerste video op 1 minuut 20, lijkt toch heel sterk op input lag waardoor het meteen ongeschikt zou zijn voor shooters. Misschien dat dit een vroege versie is en er nog uitgesloopt wordt (/kan worden) maar anders wordt het meer een gimmick als een feature.

Zal KZ3 zeker eens proberen maar ben bang dat het niet mijn soort shooter gaat zijn al weet ik niet helemaal waarop ik dat baseer. (KZ2 alleen demo gedaan maar werd niet enthousiast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
swopdark schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 18:17:
...
...
Heel erg vet. Hebben ze ondertussen ook al zo'n kettingzaag ingebouwd? vond dat altijd zo'n bruut wapen in Gears of War. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Ike. schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:05:
Weet iemand al hoe je een party kan maken in DC Universe BETA?
Via het pauze menu, tabblad "social"daar kan je een party maken met iedereen die in de buurt staat.

enige probleem is dat voice chat enorm zeldzaam werkt.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TeGek schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 23:45:
[...]

Via het pauze menu, tabblad "social"daar kan je een party maken met iedereen die in de buurt staat.

enige probleem is dat voice chat enorm zeldzaam werkt.
Thanks. Zal het morgen eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
Het wordt wel echt weer een erg mooi jaar voor de PS3 met exclusives. Ik ga in ieder geval U3, LBP2 en KZ3 op de kop tikken. Dat zijn voor mij wel echt de must-haves.
Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.