Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een PS3 320 GB aangeschaft met een extra controller, FIFA11 en CoD BO voor 386 euro na even onderhandelen in de MediaMarkt Enschede! Nu even oefenen dat ik die controller een beetje leer te beheersen want het is de eerste PlayStation hier in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 22:28
lk vraag me weleens af of de ps3 slim beter is in presteren dan de ps3 fat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:59
Kluutmaran schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:21:
[...]

Helaas gaat het tegenwoordig de kant op van codes invoeren om online te kunnen gamen. Fifa 11 kun je bijvoorbeeld alleen online spelen bij het invullen van de code en een nieuwe code kost 10 euro. Dit doen ze (helaas) om geld te verdienen aan de 2de handsmarkt terwijl spellen die je veel online speelt nu juist minder 2de hands te koop zijn (MW2 koste in de zomer 2de hands nog minimaal 30 euro ofzo) dus ik snap het niet zo.
aha, ok dus in het ergste geval zou ik opnieuw een code moeten kopen, maar als ik het goed begrijp moet het spelen van 2e hands online in principe geen problemen geven.(?)
Was er toch een beetje huiverig voor, heb geen zin in een ban ofzo.

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:56
Ike. schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:15:
[...]

De volgende HD collections zullen het komende jaar uitkomen:

Sly Collection (komt over een paar weken uit)
Prince of Persia Trilogy collection
Ico & Shadow of the Colossus
Splinter Cell HD Trilogy

Er is volgens mij nog nooit iets (officieel) gezegd over een remake van oude GTA's voor de PS3.
Het ligt helemaal aan Rockstar of hun de PS2 GTA's opnieuw willen uitbrengen.
Wel een quote van een oude post.
Maar Prince of Persia Trilogy is inmiddels al uit en via de ING als je een spaarrekening hebt, te bestellen voor 19euro inclusief.
Sly Collection word 1 december gereleased in Europa.
Team Ico pas eind eerst kwartaal volgend jaar.
Splinter Cell Trilogy heeft tegenstrijdige berichten, van 26november of zelf helemaal niet duidelijk dat het uberhaupt komt.

Er lijken tevens HD versies uit te komen voor Mortal Kombat Trilogy en Beyond Good & Evil

[ Voor 4% gewijzigd door Sinned123 op 20-11-2010 13:38 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Evertt schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 12:33:
lk vraag me weleens af of de ps3 slim beter is in presteren dan de ps3 fat?
Het scheelt niet echt veel, de ene keer is de fat sneller en de andere keer de slim: http://www.tomsguide.com/...aster-phat,news-4539.html

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 07:17

H.Boss

Hugo Boss

SalimRMAF schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 22:14:
Duuh.. HDMI ondersteund bijvoorbeeld 7.1 LCPM , DTS-HD , en TrueHD. Optical niet. :)
Nou heb ik dus de PS3 via HDMI aangesloten op mijn receiver en zo doorgelust met een andere HDMI kabel naar de TV. En heb ik dus DD 5.1, DDP, DTS, DTS-HD, True HD en DTS-Master Audio aangevinkt op de PS3. Maar als ik iets afspeel met DTS dan kiest die altijd voor Dolby Digital?

Om maar even een voorbeeld te noemen, bij NFS Hot pursuit staat Dolby Digital en DTS op de achterkant van het hoesje. Maar hij pakt altijd Dolby Digital. En als ik de bluray van Avatar erin doe dan pakt die wel DTS-HD Master Audio.

Heb ik dan iets niet goed ingesteld?

Hoor het graag!

[ Voor 17% gewijzigd door H.Boss op 20-11-2010 15:59 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billster
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:23
Hopjesvla79 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:30:
Als PS3 n00b vraag ik me het volgende af (dit n.a.v. dat ik binnenkort een PS3 krijg, zat bij mijn 3D tv erbij):
hoe zit het met 2e hands games die je ook online kan spelen zoals CoD, BF BC2 e.d. Als ik z'on spel 2e hands koop, kan ik in de problemen komen door de vorige eigenaar? Is het bv mogelijk dat deze het spel nog op z'n hd heeft staan en het daar vanaf speelt, en ik in de problemen kom omdat ik het voor de 2e keer registreer?
Andere tips mbt aankoop 2e hands PS3 games?
Ten eerste, ik ben jalours! ik kan zelf niet zo'n bravia betalen en ik weet dus uit eigen ervaring dat je gewoon online kan met 2e hands games, ik weet niet of ze dat niet gaan veranderen trouwens, maar dat zal dan niet voor bestaande games zijn, ik lees wel eens op wat tech sites dat sommige uitgevers niet blij zijn met de 2e hands markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Kom net achter dat Vidzone! echt super cool voor verjaardagen en feestjes... weet alleen iemand hoeveel verschillende nummers er in 1 kanaal zitten? de moeite waard of herhalen ze steeds maar een stuk of 5 nummers? Eindelijk een alternatief voor TMF/MTV tenminste niet die onzin programma's en commercials!

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
MrJoker1985 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 15:37:
[...]

Nou heb ik dus de PS3 via HDMI aangesloten op mijn receiver en zo doorgelust met een andere HDMI kabel naar de TV. En heb ik dus DD 5.1, DDP, DTS, DTS-HD, True HD en DTS-Master Audio aangevinkt op de PS3. Maar als ik iets afspeel met DTS dan kiest die altijd voor Dolby Digital?

Om maar even een voorbeeld te noemen, bij NFS Hot pursuit staat Dolby Digital en DTS op de achterkant van het hoesje. Maar hij pakt altijd Dolby Digital. En als ik de bluray van Avatar erin doe dan pakt die wel DTS-HD Master Audio.

Hoor het graag!
Moet je ff spelen met de instelling als LPCM or Bitstream doorsturen, kijken of dat iets uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

noteboeki schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 18:49:
[...]

Moet je ff spelen met de instelling als LPCM or Bitstream doorsturen, kijken of dat iets uitmaakt.
Ja dat heb ik gedaan. Maar dat heeft geen effect, heb hem nu op Bitstream staan.

Bij NFS kan je namelijk niet kiezen tussen DD of DTS en bij de bluray van Avatar kan dat wel. En daarom krijg ik daar wel DTS-HD Master Audio. En ik hoor overduidelijk het verschil tussen DD en DTS-HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
MrJoker1985 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 19:10:
[...]

Ja dat heb ik gedaan. Maar dat heeft geen effect, heb hem nu op Bitstream staan.

Bij NFS kan je namelijk niet kiezen tussen DD of DTS en bij de bluray van Avatar kan dat wel. En daarom krijg ik daar wel DTS-HD Master Audio. En ik hoor overduidelijk het verschil tussen DD en DTS-HD.
Zet je het vinkje bij DD in je PS3 uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

noteboeki schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 19:29:
[...]

Zet je het vinkje bij DD in je PS3 uit :)
Ja dat is niet praktisch natuurlijk. Want dan pakt die bij games en films die geen DTS ondersteunen, geen DD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
MrJoker1985 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 19:46:
[...]

Ja dat is niet praktisch natuurlijk. Want dan pakt die bij games en films die geen DTS ondersteunen, geen DD.
Kijk hier eens tussen, wellicht dat dit het wat duidelijker maakt.

http://manuals.playstatio...settings/audiooutput.html

Overigens heb ik volgens mij ooit eens gelezen dat de (audio) uitvoer verschilt bij games en films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
SOCO_cola schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 18:26:
Kom net achter dat Vidzone! echt super cool voor verjaardagen en feestjes... weet alleen iemand hoeveel verschillende nummers er in 1 kanaal zitten? de moeite waard of herhalen ze steeds maar een stuk of 5 nummers? Eindelijk een alternatief voor TMF/MTV tenminste niet die onzin programma's en commercials!
Ik heb hem van de week ook ontdekt! Hij werkt alleen nog niet helemaal super, ze hebben ze knoppen beetje vaag ingesteld waar je normaal met kruisje altijd alles opent druk ik nu mezelf weer vaak terug naar het hoofdmenu. Ze hadden het zoeken/scrollen door nummers wel een stuk makkelijker kunnen maken! Er zitten trouwens tussendoor wel eens reclames hoor, dus niet schrikken af en toe ;)
Ook hebben de meeste clips lipsync probleempjes, is helemaal niet erg aangezien ik toch voor de muziek luister, maar dat viel me wel op!
Ik heb pas een kanaal geluisterd (sexy tv ofzo?) beetje R&B achtig en daar zaten wel meer dan 5 nummers in iig. Bij ondemand kan je zelf ook een playlist maken, misschien heb je daar ook wat aan?
Als je trouwens nog een trildeglazenuitdekast nummer zoekt voor daar --> Like a G6 knalt echt zooo hard via vidzone..durf hem niet eens zo hard te draaien..op 40 hebben de buren al hoop last :P

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:04
Ik weet niet of het iemand is opgevallen, maar GOT-PS3 heeft dit weekend z'n 200ste lid ontvangen: Vinzie1981! Gefeliciteerd!!! *O*
En dit allemaal in anderhalf jaar tijd; het heeft mij in ieder geval extra speelplezier gegeven! Nu op naar de 500! :)

Voor diegenen die niet weten wat GOT-PS3 is; zie het openingstopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Vads schreef op zondag 21 november 2010 @ 00:34:
Ik weet niet of het iemand is opgevallen, maar GOT-PS3 heeft dit weekend z'n 200ste lid ontvangen: Vinzie1981! Gefeliciteerd!!! *O*
En dit allemaal in anderhalf jaar tijd; het heeft mij in ieder geval extra speelplezier gegeven! Nu op naar de 500! :)

Voor diegenen die niet weten wat GOT-PS3 is; zie het openingstopic.
Och, daar sta ik geloof ik ook niet eens in, zit hier toch al hele tijd weer onderhand.
Zal morgen ook eens aanmelden daar, is hier geblokkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

vindt je? kvin het maar bagger dat vidzone.... die kwaliteit is niet om aan te zien! geef mij dan maar VH1.

Net als youtube op de PS3 enorm irritant dat die kwaliteit zo ontzetten laag is, ik kan nog beter filmpjes via mijn telefoon gaan bekijken. Youtube is best leuk als je dat op een handige manier op je TV kunt afspelen.. maar de enorme kwaliteits downgrade die de PS3 erbij gebruikt is echt om te huilen. 8)7

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vidzone is inderdaad een erg vette app, helaas zijn er de afgelopen tijd steeds meer reclames tussendoor gekomen. Maargoed op zich ook logisch als je bedenkt dat de service verder gratis word aangeboden. Veel mensen zeuren over de kwaliteit van de filmpjes en die zijn inderdaad geen HD. Maakt mij niet uit want het gaat mij meer om de sfeer en de geluidskwaliteit en die laatste is gewoon goed. Meestal zet ik vidzone ff op als ik het huis schoonmaak oid en dan kan je af en toe lekker chica's kijken op een leuke clip en tegelijk heb je je muziek. Verder heb ik natuurlijk mijn eigen playlist gemaakt dus muziek on demand kan je het eigenlijk wel noemen. daarnaast vind ik het gezeur van mensen zowiezo raar want hey: het is gratis! En daarbij iets wat geen enkel andere console ook bied. Vidzone is behoorlijk underrated vind ik...

(ook gepost in het GT5 topic)

Dit soort video's maken mij erg erg blij:

Toch jammer dat de AI bij bochten niet verdedigt, nu kan je bijna alle auto's gewoon uitremmen. Dat is dus de zwakke plek van de AI. Verder oogt de AI erg realistisch. En ze prakken hun auto's er als het ff kan gelijk tussen als je ruimte laat.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Eindelijk Heavy Rain uitgespeeld, en al met al een aparte beleving... Het is meer een interactief boek dat jou als speler voor morele (of inmorele) beslissingen gooit.

Maar zeker een spel wat je ervaren moet hebben :Y

Nu op naar de platinum van dit spel en ben ook bezig met Critter Crunch... Wat een visueel pareltje is dat :D

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nog meer mensen die hier Castle Crashers spelen? veel geroep wanneer die gereleased zou worden en nu hij er is hoor ik er niets meer over :P

Gister een heel stuk (overnieuw vanaf het begin) gespeeld met een vriend van mij, Maar volgens mij is de balans tussen magic en strengt niet helemaal goed. ik deed al mijn punten in strengt en hij in magic.Maar op een geven moment lag ik wel 2 levels voor omdat ik veel meer XP opdeed.

Maar voor de rest een erg leuk spel vooral in coop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

swopdark schreef op zondag 21 november 2010 @ 11:08:
[...]

Veel mensen zeuren over de kwaliteit van de filmpjes en die zijn inderdaad geen HD. Maakt mij niet uit want het gaat mij meer om de sfeer en de geluidskwaliteit en die laatste is gewoon goed. daarnaast vind ik het gezeur van mensen zowiezo raar want hey: het is gratis!
(ook gepost in het GT5 topic)
Dus als iets gratis is mag je neit zeggen dat je het but vindt? beeldkwaliteit is bagger, geluidskwalitiet is slecht en de interface werkt ontzettend traag. Leuk dat het gratis is maar dat is imho geen excuus om een slecht product af te leveren, ik mag aannemen dat Sony zelf ook de kwaliteit van de PS3 hoog wil houden. Ik vermoed ook niet dat het product underrated is maar dat veel mensen het om diezelfde redenen niet gebruiken

Ik zet iig wel een CD'tje of UPC digitale radio van upc op onder het schoonmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
@Chaoss

Balans is inderdaad niet echt goed, oa omdat magic niet wordt beinvloed door je wapens (meen ik me te herinneren, het is voor mij lang geleden). Wat ook verrassend goed werkt is je pijl en boog volledig upgraden. In het begin is het echt een waardeloze skill, maar als hij maxed out is gaat het geweldig.

Het is het niet zo belangrijk, het gaat allemaal om de lol natuurlijk. Maar in de hardcore mode wordt het wel pittig met slechte 'character builds'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week de nieuwe PAcman op PSN. Kan niet wachten, schijnt erg goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

SeamusXanthus schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:41:
@Chaoss

Balans is inderdaad niet echt goed, oa omdat magic niet wordt beinvloed door je wapens (meen ik me te herinneren, het is voor mij lang geleden). Wat ook verrassend goed werkt is je pijl en boog volledig upgraden. In het begin is het echt een waardeloze skill, maar als hij maxed out is gaat het geweldig.

Het is het niet zo belangrijk, het gaat allemaal om de lol natuurlijk. Maar in de hardcore mode wordt het wel pittig met slechte 'character builds'.
er is wel een staf die magic +3 doet ofzo, is te koop bij een van die shops.

Maar idd het is minder belangrijk t'is geen RPG ofzo, maar toch voegt dat XP gebeuren net dat beetje toe waardoor de game weer wat leuker wordt.

Gister kwamen we voor het eerst een boterham tegen eerste opmerking "wat moet je nou weer met een boterham"... en hem dan gebruiken, D'r zit ook echt wel humor in die game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist teruggekomen van een rondreis op zoek naar een GT5 exemplaar.
Na een keer of 17 "Nee!!" te hebben gehoord, maar weer huiswaarts gegaan.
Toch Star Ocean The Last Hope International gekocht, daarmee moet ik wel zijn afgeleid tot woensdag. :P

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Only schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 23:56:
[...]

Like a G6 knalt echt zooo hard via vidzone..durf hem niet eens zo hard te draaien..op 40 hebben de buren al hoop last :P
Heb hem even opgezocht en hij knalt lekker ja :D

Overigens kun je tegenwoordig bij de instellingen de kwaliteit handmatig op hoog zetten. Er staat dan ook als je een video afspeelt [HQ]. Ik vind de kwaliteit niet tegenvallen op m'n 42" plasma. Ik zit nog niet eens op 2 meter afstand. Uiteraard kan het beter, maar dat kost ook meer bandbreedte. HD clips zou geweldig zijn. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dj-sannieboy op 22-11-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:20:
Dus als iets gratis is mag je neit zeggen dat je het but vindt?
Tuurlijk niet, maar je hebt wel iets minder recht van spreken. Ik vind zelf dat pas als je er zelf iets tegeover zet je over de waardeverhouding mag praten. Tot die tijd kan je ervoor kiezen het niet te gebuiken of juist alle voordelen dat het gratis bied te benutten.
beeldkwaliteit is bagger
sja wat is bagger, sommige video's zijn goed en andere slechter, ik vind het zeer acceptabel eigenlijk.
geluidskwalitiet is slecht
Nou dat vind ik werkelijk onzin eigenlijk, geluidkwaliteit is gewoon goed. Hetzelfde als bijvoorbeeld TMF.
en de interface werkt ontzettend traag. Leuk dat het gratis is maar dat is imho geen excuus om een slecht product af te leveren, ik mag aannemen dat Sony zelf ook de kwaliteit van de PS3 hoog wil houden. Ik vermoed ook niet dat het product underrated is maar dat veel mensen het om diezelfde redenen niet gebruiken
Nouja allemaal meningen denk ik. Ik vind vidzone absoluut geen slecht product maar ik kan niet in jou belevingswereld kijken natuurlijk. Ik denk dat als mensen er achter komen wat vidzone is ze het juis wel gaan gebruiken. Heel veel mensen in mijn PS3 omgeiong weten nieteens dat er zoiets als Vidzone bestaat. Dat schiet bij Sony altijd erg tekort... reclame

Kijk naar bijvoorbeeld een arcade titel op xbox live. Hele massa's aan mensen hebben het ruim vantevoren al over de aankomst van de game terwijl deze en volgende week stilletjes Shooter 2 en Dead Nation het PSN komen binnenrollen zonder enige media aandacht buiten de eigen Sony kanalen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Iemand hier die zijn Harde schijf heeft vervangen door een harde schijf die niet door Sony aangeraden word, dus gewoon een laptop schijfke?
Ik zoek nl eentje, die goed is maar niet te duur, kan ik er gewoon elke 2,5 inch inzetten? (5400rpm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Great HooD schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:34:
Iemand hier die zijn Harde schijf heeft vervangen door een harde schijf die niet door Sony aangeraden word, dus gewoon een laptop schijfke?
Ik zoek nl eentje, die goed is maar niet te duur, kan ik er gewoon elke 2,5 inch inzetten? (5400rpm)
Door Sony word afgeraden?
Bijna alle 'laptop' harde schijven werken gewoon in een PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Ok thanks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:28:Nouja allemaal meningen denk ik. Ik vind vidzone absoluut geen slecht product maar ik kan niet in jou belevingswereld kijken natuurlijk. Ik denk dat als mensen er achter komen wat vidzone is ze het juis wel gaan gebruiken. Heel veel mensen in mijn PS3 omgeiong weten nieteens dat er zoiets als Vidzone bestaat. Dat schiet bij Sony altijd erg tekort... reclame

Kijk naar bijvoorbeeld een arcade titel op xbox live. Hele massa's aan mensen hebben het ruim vantevoren al over de aankomst van de game terwijl deze en volgende week stilletjes Shooter 2 en Dead Nation het PSN komen binnenrollen zonder enige media aandacht buiten de eigen Sony kanalen.
Je bent er wel heel erg mee bezig wat ze aan marketing uitgeven. ;)
Microsoft smijt gewoon met geld wat dat betreft, Sony als bedrijf is net uit de rode cijfers.
Ik denk dat zij niet zomaar met geld gaan strooien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ike. schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:36:
[...]

Door Sony word afgeraden?
Alle 'laptop' harde schijven werken gewoon in een PS3
Das niet helemaal waar, sommige laptop schijven zijn dikker (12.5mm) als de standaard schijven, met name de schijven met een grote capaciteit. (500Gb-1Tb)

Zolang je een schijf van 9.5mm dikte hebt past ie. Overigens, 7200RPM schijven werken net zo goed, al zegegn sommige dat het niet goed is wegens meer warmte ontwikkeling. Heb er zelf al anderhalf jaar een 7200RPM 320Gb disk erin zitten, zonder problemen.

[ Voor 19% gewijzigd door Meelobee op 22-11-2010 16:02 . Reden: cm=mm ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolgaliya
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-03-2021
Sinds gisteren bezig met Black Ops en kom er zojuist per toeval achter dat de game ook 3D ondersteunt! Maakt de game nog cooler op mijn nieuwe Sony Bravia 46" NX710 :)

Nog meer mensen die in het bezit zijn van de NX710? Ik ben nog zoekende naar de ideale beeld instellingen icm de PS3.

Grtz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Meelobee schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:00:
[...]

Das niet helemaal waar, sommige laptop schijven zijn dikker (12.5mm) als de standaard schijven, met name de schijven met een grote capaciteit. (500Gb-1Tb)

Zolang je een schijf van 9.5mm dikte hebt past ie. Overigens, 7200RPM schijven werken net zo goed, al zegegn sommige dat het niet goed is wegens meer warmte ontwikkeling. Heb er zelf al anderhalf jaar een 7200RPM 320Gb disk erin zitten, zonder problemen.
Ja ik heb een PS3 die eigenlijk al afgeschreven is, dus het enige wat ik niet moet hebben, je wilt ook niet weten hoe de PS3 erbij staat :P (Post zo nog wel ff een fotootje)

Zal dus wss wel een Western Digital worden.

http://img593.imageshack.us/img593/5336/img0012bv.jpg

Maak even echte thumbnails want deze foto is veels te groot.

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 23-11-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een ballenopstelling zeg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Hahaha, ik weet het, maar et schijnt wel te helpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:06
The Great HooD schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:49:
Hahaha, ik weet het, maar et schijnt wel te helpen :D
Waarvoor zet je hem niet op zijn zij achter de tv ofzo? Heb mijn slim sind kort vertikaal staan (d.m.v een stand) en hij is een stukker koeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Het is ten eerste een phat, en op internet staat duidelijk dat als hij verticaal staat de PS3 veel warmer wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

^^ Ik hoop dat je geen huisdieren hebt :P

Valt iemand ook op dat de driver in GT5 hierboven een spastisch rechterarmpje heeft?

Volgens een collega lag GT5 in Duitsland al in de schappen overigens. In NL heb ik 'm nog nergens gesignaleerd...

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
The Great HooD schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:27:
Het is ten eerste een phat, en op internet staat duidelijk dat als hij verticaal staat de PS3 veel warmer wordt.
En wat op internet staat is per definitie waar. :P
Ik neem aan dat je doelt op een specifiek onderzoek want als ik je hier vertel dat het niet zo is staat het ook op internet

Afgaande op het geluid van de fan heb ik toch sterk het vermoeden dat de phat verticaal minder toeren hoeft te draaien.
Sowieso vind ik het apparaat foeilelijk als het horizontaal staat, wieweet dat dat onbewust meespeelt in het horen van decibellen. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De update om Tomb Raider in online coop te kunnen spelen schijnt trouwens beschikbaar te zijn :)

[ Voor 24% gewijzigd door SToRM666 op 22-11-2010 19:28 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
LoneRanger schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:05:
[...]

En wat op internet staat is per definitie waar. :P
Ik neem aan dat je doelt op een specifiek onderzoek want als ik je hier vertel dat het niet zo is staat het ook op internet

Afgaande op het geluid van de fan heb ik toch sterk het vermoeden dat de phat verticaal minder toeren hoeft te draaien.
Sowieso vind ik het apparaat foeilelijk als het horizontaal staat, wieweet dat dat onbewust meespeelt in het horen van decibellen. ;)
Ja, ik zal ff de source zoeken, iemand met een verwarmingscamera heeft het even gemeten. Horizontaal was echt minder warmte, maar ik kan het niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

The Great HooD schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:28:
[...]

Ja, ik zal ff de source zoeken, iemand met een verwarmingscamera heeft het even gemeten. Horizontaal was echt minder warmte, maar ik kan het niet meer vinden.
Klopt, dat onderzoek heb ik ooit ook doorgelezen. De mijne staat ook netjes verticaal achter de tv. Clean meubel policy is dat :9

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
The Great HooD schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:28:
[...]

Ik ken het onderzoek, dat is met die plaatjes waarop warmtebronnen te zien zijn toch?
Stond in dit topic maar dan een deeltje of 20 geleden.

Afbeeldingslocatie: http://www.ps3-sense.nl/plaatjes/img_4aacdea683c13.jpg

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondapower
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 10:58
MrJoker1985 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 15:37:
[...]

Hoor het graag!
Ik vind het zelf ook niet zo heel duidelijk. De handleiding is erg summier.
Mijn receiver kan in principe alles aan maar wat ik op opzet, als ik kijk bij 'info' op de versterker dan staat er altijd 'PCM'. Of ik nu de instelling van de PS3 op 'automatisch' heb staan, of een berg opties aan heb gevinkt bij handmatig.
Als ik vervolgens schakel naar mijn UPC kastje dan zie je wel 'Dolby Digital' staan.

Als ik bij een Bluray specifiek bv. DTS kies dan krijg ik nog alleen maar PCM te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:12

FeaR

In GoT we trust

MrJoker1985 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 19:10:
[...]
Er zijn maar weinig games waar je echt kan kiezen welke audio er uitgevoerd moet worden. Ik heb hier alleen Uncharted deel één en twee staan waar je echt kan kiezen. Andere games doen in 99% van de gevallen gewoon Dolby Digital.

Als je het test met een Blu-ray en er staat DTS HD of Dolby TrueHD op je scherm dan heb je de PS3 gewoon goed ingesteld. Als je dan Dolby Digital krijgt te zien als er (ook) DTS op het doosje staat dan mag je er van uitgaan dat het aan de game ligt en niet aan de console.
hondapower schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:13:
[...]
Ik vind het zelf ook niet zo heel duidelijk. De handleiding is erg summier.
Mijn receiver kan in principe alles aan maar wat ik op opzet, als ik kijk bij 'info' op de versterker dan staat er altijd 'PCM'. Of ik nu de instelling van de PS3 op 'automatisch' heb staan, of een berg opties aan heb gevinkt bij handmatig.
Als ik vervolgens schakel naar mijn UPC kastje dan zie je wel 'Dolby Digital' staan.

Als ik bij een Bluray specifiek bv. DTS kies dan krijg ik nog alleen maar PCM te zien.
Als er op de receiver alleen PCM staat dan heb je de PS3 zo ingesteld dat deze all formaten zelf moet decoderen en dat het niet door de receiver wordt gedaan. Als je een PS3 Fat hebt dan kan deze alleen DTS en Dolby Digital als bitstream uitvoeren, de rest gaat altijd via LPCM. Bij een PS3 Slim kan je alles als bitstream uit laten voeren. Op beide console kan je altijd alles als LPCM uit laten voeren en dat heb je dus ingesteld.

Lange post kort: als je een film aan het kijken bent de audio-uitvoer op bitstream zetten. Welke audio en wat mogelijk is hangt dus weer van bovenstaande af.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Mensen, ik ben ook in de markt voor een PS3, mijn eerste niet-Nintendo sinds... 18 jaar ofzo. :P

Bij Amazon.co.uk kan je de hele zwik bestellen (320GB + GT5 gratis + Fifa '11 voor 10 pond). Controllers en BR remote zijn daar ook goedkoper net als de spellen. Het wordt ook nog 's graties bezorgd als je een dagje langer geduld hebt.

Wat zijn de verschillen met de PS3 uit Engeland en die van het vasteland? Alleen de stekker? Op internet is zoveel informatie te vinden dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Senor Sjon schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 00:01:
Mensen, ik ben ook in de markt voor een PS3, mijn eerste niet-Nintendo sinds... 18 jaar ofzo. :P

Bij Amazon.co.uk kan je de hele zwik bestellen (320GB + GT5 gratis + Fifa '11 voor 10 pond). Controllers en BR remote zijn daar ook goedkoper net als de spellen. Het wordt ook nog 's graties bezorgd als je een dagje langer geduld hebt.

Wat zijn de verschillen met de PS3 uit Engeland en die van het vasteland? Alleen de stekker? Op internet is zoveel informatie te vinden dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Yep. een vriend van me heeft hem ook via Amazon gehaald. Hij hoefde alleen een andere kabel te gebruiken.
Afbeeldingslocatie: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQghsOIOu3uaS2ou5OieB9AF0_9gWPc6qO7CkrtaxLl0LEvuVSVfQ
En dan dus zo eentje met een nl stekker erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:00
heb vandaag deze triggers bij de Saturn gehaald voor 5 euro. prima spul.
Afbeeldingslocatie: http://images.speedlink.com/prodpics/_spl/SL-4424-SBK/large/sl-4424-sbk_rgb_004.jpg

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom staat er niet in de OP waar je het best PSN cards online kan kopen en waar kopen jullie je codes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47

Die van mij komt ook bij Amazon UK vandaan (evenals m'n AV receiver) en je hebt alleen een andere voedingskabel nodig. Voor de rest (nog) geen enkel probleem gehad. (Knocks on wood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Laatst online: 18-09 15:24
kdbruin schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 07:54:
[...]

Die van mij komt ook bij Amazon UK vandaan (evenals m'n AV receiver) en je hebt alleen een andere voedingskabel nodig. Voor de rest (nog) geen enkel probleem gehad. (Knocks on wood)
En is die voedingskabel ook ergens eenvoudig beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
LoneRanger schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:51:
[...]

Ik ken het onderzoek, dat is met die plaatjes waarop warmtebronnen te zien zijn toch?

[afbeelding]
Jup dit is hem, volgens mij stond op dezelfde site dat de PS3 de lucht ook nog eens van onder haalt ofzo, dus het wat het beste om hem op holle soort buizen te zetten. Ik geloof dat hij hem op 3 blikjes had gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
la_fusion schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:13:
[...]

En is die voedingskabel ook ergens eenvoudig beschikbaar?
Mijn phat kwam ook uit Engeland, no troubles, stekkertje bij de lokale stekkerboer voor paar euro geen probleem.

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 06:58:
Waarom staat er niet in de OP waar je het best PSN cards online kan kopen en waar kopen jullie je codes?
Omdat ze tegenwoordig gewoon in de winkel verkrijgbaar zijn? En je ze dus ook gewoon bij een berg webshops kunt bestellen? Dan heb je ze de volgende dag in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:16:
[...]

Omdat ze tegenwoordig gewoon in de winkel verkrijgbaar zijn? En je ze dus ook gewoon bij een berg webshops kunt bestellen? Dan heb je ze de volgende dag in huis :)
Ik doelde meer op webshops voor UK, US en JPN codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Zoek ze op en stuur de TS een dm met een verzoekje om ze toe te voegen zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a propos: klopt het dat de US ps store vandaag geupdatet wordt?
Zoja, hoe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:02:
a propos: klopt het dat de US ps store vandaag geupdatet wordt?
Zoja, hoe laat?
klopt. rond 01.00/02.00 uur komende nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:22

Ankh

|true

Voor het eerst dat ik hier post, maar heb al een tijdje een PS3. Maar eigenlijk niet veel gebruikt doordat ik ook een X360 had. Deze is nu kapot en ben ik toch eens begonnen om te gamen met een PS3. En het bevalt me wel moet ik zeggen.

Waarvoor gebruik je de ingebouwde HDD eigenlijk allemaal? Enkel game updates / PSN games etc? Bij de X360 heb je de mogelijkheid om de game op de HDD te installeren zodat de laadtijden een stuk verbeteren... Maar deze optie zie ik zo niet terug bij de PS3.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ankh schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:58:
Waarvoor gebruik je de ingebouwde HDD eigenlijk allemaal? Enkel game updates / PSN games etc? Bij de X360 heb je de mogelijkheid om de game op de HDD te installeren zodat de laadtijden een stuk verbeteren... Maar deze optie zie ik zo niet terug bij de PS3.
Je kan spellen niet compleet installeren op de harde schijf. Bij de meeste spellen moet er wel data worden geinstalleerd als je een spel voor het eerst start. Dit verschilt van een paar MB tot 8GB.

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 23-11-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Ike. schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:07:
[...]

Je kan spellen niet compleet installeren op de harde schijf. Bij de meeste spellen moet er wel data worden geinstalleerd voordat je het spel kan spelen (100MB tot 8GB).
Ahh okay, maar je kan sowieso je HDD altijd vervangen.
Zat namelijk te kijken naar een SLIM versie. Grotere HDD, bitstreaming op de HD audio kanalen en energiezuiniger. Maar dan weer een stuk duurder natuurlijk.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ankh schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:08:
[...]

Ahh okay, maar je kan sowieso je HDD altijd vervangen.
Zat namelijk te kijken naar een SLIM versie. Grotere HDD, bitstreaming op de HD audio kanalen en energiezuiniger. Maar dan weer een stuk duurder natuurlijk.
ja hoor die kan je gewoon vervangen ;)
mijn PS3 phat 40GB zat al aardig snel vol :P
Let wel op sommige 2,5 inch schijven zijn net iets dikker dan normaal. Deze passen niet in je PS3!

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Energieverbruik is niet zo'n enorm verschil, tijdje terug heeft iemand het uitgerekend in dit topic. Hij zou met een PS3 slim €10 per jaar minder stroomkosten hebben. als je véél gamed zal het verschil natuurlijk groter zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Ike. op 23-11-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Ik zie het inderdaad al, moet een 9,5mm hoge hdd zijn en geen 12,5mm.

Heeft een 7200rpm nog veel effect want ik lees overal dat de PS3 encryptie op de hdd toepast?
Ik kan aan WD schijven via me werk komen, dus op zich qua prijs maakt het dan niet zo veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ankh schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:36:
Ik zie het inderdaad al, moet een 9,5mm hoge hdd zijn en geen 12,5mm.

Heeft een 7200rpm nog veel effect want ik lees overal dat de PS3 encryptie op de hdd toepast?
Ik kan aan WD schijven via me werk komen, dus op zich qua prijs maakt het dan niet zo veel uit.
7200rpm kan enkele seconde laadtijd schelen.

voorbeeld:
YouTube: PS3 7200rpm vs 5400rpm on Killzone 2
(Verschil zal niet bij alle spellen zo groot zijn.)

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 23-11-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Hoe krijg je Fifa 11 erbij voor 10 pond? Ben eigenlijk op zoek naar een PS3 met GT5 en nog wat zooi en des te goedkoper des te beter. :-)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 16:29
thunder8 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:37:
[...]

Hoe krijg je Fifa 11 erbij voor 10 pond? Ben eigenlijk op zoek naar een PS3 met GT5 en nog wat zooi en des te goedkoper des te beter. :-)
Zat zelf net even te kijken op amazon, je krijgt die aanbieding als je op "playstation 3 console bundle" zoekt op amazon.

success.

Paradigm: Shift happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Laatst online: 19:42
LoneRanger schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:51:
[...]

[afbeelding]
Ik vind het maar een slechte vergelijking. Op de vertikale stand meten ze de exhaust en op de horizontale de intake. Nogal logisch dat die exhaust heter is. De 'bovenkant' lijkt in de vertikale stand juist koeler te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Pierz op 23-11-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Ok, dus jullie zetten hem zelf allemaal verticaal neer?
Want ik wil de PS3 echt zo koel mogelijk houden, tevens ook omdat ik niet helemaal een perfecte heb gekocht, hij had nogal moeite met de koeling etc..
Ga nu wel zelf de koelpasta verversen en de BR lens schoonmaken, hij heeft ook moeite met het lezen, in de hoop dat dat gaat werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Only schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:16:
[...]
Inderdaad, bovendien krijg je de code (en dan vaak geen kaart thuis) per e-mail en/of sms bijna direct na het betalen via i-deal. (bijvoorbeeld via http://www.gamecardz.nl/ goede ervaringen mee)
Ike. schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:16:
[...]

7200rpm kan enkele seconde laadtijd schelen.

voorbeeld:
YouTube: PS3 7200rpm vs 5400rpm on Killzone 2
(Verschil zal niet bij alle spellen zo groot zijn.)
Hangt er dus veel van af hoeveel data van de game(disc) op de HD staat weggeschreven. In demo's zou je het verschil ook merkbaar moeten kunnen aantonen. Een SSD kan ook gebruikt worden, dan heb je nog meer snelheid (niet als in datatransfer snelheid, maar als in aantal IO''s)
Blindfold schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:33:
[...]

Upgraden naar HDMI versterker? Heb je meteen ook HD geluid van je Blurays.
Moet je wel een fijne versterker en audio setup hebben om dat verschil goed te kunnen horen. Ik denk dat je hem beter vast kan solderen (kappen eraf etc)
Kabouterplop01 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:44:
Gelukkig maar, ik kreeg net een patch van black ops voor mijn kiezen en kon niet meer aanmelden.
Ik dacht al dat die patch mijn setup had verziekt.
Ik stond op het punt om een fabriekstinstellingen restore te doen!
En ik maar zoeken op de foutmelding; daar krijg je hits op, maar niet van deze datum.
en van playstation network onderhoud krijg je niet echt goede zoekresultaten
Ligt misschien meer aan de manier waarop je zoekt :)
Sandyman538 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 23:07:
[...]

Over het onderhoud van PSN, ik heb het gevoel dat wij in Europa altijd de lul zijn. Altijd onderhoud 's avonds. Wordt er ook wel eens onderhoud gepleegd zeg van 3 uur 's nachts tot 9 uur 's ochtends als er een stuk minder mensen online zijn in Europa (en dat ze er mooi last van hebben in Azie of Amerika)? Misschien mis ik dat dus omdat ik dan nooit online wil.
Misschien zou je dan maar aan Sony moeten doorgeven dat jij wel bereid bent om te betalen voor de PSN service.

Ik heb de edit-knop even voor je gebruikt, dat was je zelf vergeten.

[ Voor 69% gewijzigd door TheZeroorez op 23-11-2010 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
WTF, kan je niet gewoon alles in 1 post bewerken...?
Beetje nutteloze posts...

Trouwens, qua HDMI kabels, het verschil in kwaliteit valt toch reuze mee, als ik bijv. een 3 euro kabel koop of een 60 euro kabel...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 02:12

FeaR

In GoT we trust

The Great HooD schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:29:
Trouwens, qua HDMI kabels, het verschil in kwaliteit valt toch reuze mee, als ik bijv. een 3 euro kabel koop of een 60 euro kabel...?
HDMI kabel: 11 euro of 140 euro? Deeltje 2

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Voor geinteresseerden, deze week heeft Saturn een actie, waarvoor iedere € 100,- er 15 af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:30
Yippie schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:29:
Voor geinteresseerden, deze week heeft Saturn een actie, waarvoor iedere € 100,- er 15 af gaat.
Dat klinkt wel interessant, iemand enig idee wat een GT5 pack kost daar? PS2 gekocht om GT3 en moet er nu weer aan geloven vrees ik ....

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Laatst online: 18-09 15:24
Yippie schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:29:
Ik zie op de website achter het sterretje staan dat het niet geld voor games hardware.. Lijkt mij dus ook van toepassing op de PS3. Mocht dat niet het geval is het nog wel interessant om daar langs te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Je hebt gelijk, my bad. Had het gelezen als "games".
Ben ook wel benieuwd of het toch lukt, voor de prijs van de bundel kan je wel de MM prijs aanhouden denk ik, die is momenteel in de webshop 344,- met een 320GB Slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb een raar iets met mijn PS3 Slim.
Als ik een tijdje spelletjes heb gespeeld en ik doe de PS3 uit hoor ik altijd na een paar minuten een tik geluid uit de PS3 komen. Gewoon 1 tik.

Op verschillende forums heb ik gelezen dat meer mensen dit hebben en dat dit komt doordat metaal krimt en uitzet bij opwarmen en afkoelen.

Hebben jullie dit ook? Voor de rest werkt mijn PS3 Slim gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
@Plakjekaas

Mijn PS3 Slim maakt ook geluid bij opwarmen/afkoelen, maar ik heb het idee dat het de plastic behuizing is die kraakt. Soms zelfs nog een vrij luide knal nadat het apparaat al uren uit is en ook niet meer warm aanvoelt.
Komt vast doordat de verschillende materialen (plastic/metaal), maar ook boven- en onderkant, in verschillend tempo krimpen/uitzetten. Lijkt verder onschuldig te zijn.

Mijn Wii heeft trouwens hetzelfde probleem...

[ Voor 3% gewijzigd door MartijnS72 op 23-11-2010 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik ben eruit hoor (dankzij Excel ;)):
Mediamarkt
PS3 320GB met Medal of Honor: 311 euro
GTA IV: 39 euro

Amazon.co.uk
GT5 ~42,50 (36,36 pond)
BR remote ~17,80 (15,18 pond)
Controller ~39,19 (33,41 pond)

Dôh, Amazon heeft vannacht de PS3 prijzen verhoogd. Totaal verschil was gisteren rond de 42 euro en nu rond de 32 euro. Moet ik wel weer een kabeltje kopen van een paar euri. Bij weer een prijsverhoging van Amazon of een koers-hickup van de pond, dan kan ik net zo goed alles in NL halen, bij MM valt dat verschil er ook nog wel uit te onderhandelen. Amazon heeft Fifa, MM heeft MOH.
Nederlandse garantie is dan toch handiger voor het lage verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
US PS Store heeft een flinke update deze week:
http://blog.us.playstatio...station-store-update-166/

Volgende DLC gaat ik denk wel aanschaffen wanneer deze in de NL Store verschijnen:
Mafia II – Joe’s Adventures ($9.99)
Enslaved: Odyssey To The West – Pigsy’s Perfect 10 ($9.99)
Assassin’s Creed Brotherhood Ascendance ($1.99) (Weet nog niet of het de $2 waard is.)

Hopelijk worden we niet weer genaaid met de $ = € prijzen.

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 24-11-2010 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:54

Sandyman538

SandstorM [148839]

ToFast schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:46:
Misschien zou je dan maar aan Sony moeten doorgeven dat jij wel bereid bent om te betalen voor de PSN service.
Deze reactie snap ik niet. Ik vraag me alleen af of het onderhoud altijd tijdens top uren voor de europa regio is en jij begint over betalen voor PSN. Ik vraag het me gewoon af hoe dit zit, of dit evenredig wordt verdeeld tussen azie en amerika of dat wij in europa altijd het onderhoud hebben tijdens de avonduren (voor veel mensen het moment om te gamen). Het gaat er toch niet over dat ik geen onderhoud wil ofzo? 8)7

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

DareDevil schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:06:
[...]

Zat zelf net even te kijken op amazon, je krijgt die aanbieding als je op "playstation 3 console bundle" zoekt op amazon.

success.
Erg vreemd, ik krijg hem niet te zien. Heb het geprobeerd met FF, IE en met adblock en zonder. Krijg geen enkele keer die aanbieding te zien :(

Krijg je die aanbieding te zien direct na het zoeken of moet je dan nog eerst een pack selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
thunder8 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:12:
[...]

Erg vreemd, ik krijg hem niet te zien. Heb het geprobeerd met FF, IE en met adblock en zonder. Krijg geen enkele keer die aanbieding te zien :(

Krijg je die aanbieding te zien direct na het zoeken of moet je dan nog eerst een pack selecteren?
Deze zoek je waarschijnlijk: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:41
LuPo schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:01:
Ik weet niet of jullie deze al kennen, maar ik vind hem wel geniaal. Jammer dat Kevin Butler nooit in Nederland op de reclames van PS3 voorbij komt. Het valt me op dat PlayStation de laatste tijd meer reclame maakt dan voorheen.

YouTube: Kevin Butler Gran Turismo 5 PS3 Commercial GT5

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Ok, dan krijg je inderdaad Fifa11 voor 10pond, echter kom ik dan qua totaalprijs hoger uit dan fifa11 los bij een GT5 bundle te kiezen. Enige verschil is dat ik dan geen Modnation Racers erbij heb, maar dat lijkt me niet echt een verlies. Heb dan wel een 320GB versie ipv 250GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je moet DEZE hebben, die andere link is niet goed.

Let op, richting checkout stijgen de prijzen om een duistere reden (en ik heb niet de wisselkoers aanstaan).

[ Voor 17% gewijzigd door Señor Sjon op 24-11-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Senor Sjon schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:20:
Je moet DEZE hebben, die andere link is niet goed.

Let op, richting checkout stijgen de prijzen om een duistere reden (en ik heb niet de wisselkoers aanstaan).
Dit komt omdat ze voor ons 19% BTW rekenen. Daar is het volgens mij 17% ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat zal wel omdat ze net wel/niet in de EU zitten. Volgens mij is het zo dat BTW in het ene EUland niet meer in een andere EUland afgedragen hoeft te worden. De Belgen hebben 21% en de Duitsers tot een paar jaar geleden 16%(?).

Het is wel suf dat ze daar niet gelijk rekening mee houden. Voor mij is het verschil met de Mediamarkt te klein. Bij een DOA o.i.d. is de retourzending duurder dan het prijsverschil. Zie een paar berichtjes terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:42
The Great HooD schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:38:
Ok, dus jullie zetten hem zelf allemaal verticaal neer?
Want ik wil de PS3 echt zo koel mogelijk houden, tevens ook omdat ik niet helemaal een perfecte heb gekocht, hij had nogal moeite met de koeling etc..
Ga nu wel zelf de koelpasta verversen en de BR lens schoonmaken, hij heeft ook moeite met het lezen, in de hoop dat dat gaat werken...
Ik heb de mijne altijd al verticaal staan, 2 jaar nu ofzo, nooit problemen gehad. (Phat model)
Staat achter een kast bij ons, waar ik hem niet kan zien :) en horen doe ik hem zoiezo niet.
Als je maar zorgt dat hij genoeg lucht kan aanvoeren en afvoeren, moet het geen problemen opleveren ljikt me.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Volgens mij is mijn PS3 60GB gisteravond overleden.
Ik was GT5 net aan het spelen voor de tweede keer die dag, ineens begon het ding 3 keer te piepen, vervolgens bleef het rode lampje knipperen. Ik drukte op de aan/uit knop aan de voorzijde, maar toen ging die helemaal uit.
Als ik em nu weer aanzet, dan gaat hij eerst 3 seconden aan, vervolgens gaat het groene lampje lichtgroen branden, vervolgens 3 piepjes en dan een rood lampje.

Heeft iemand nog tips? Of moet ik op zoek naar een nieuwe.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Je kan kijken in dit topic: The Great HooD in "PS3 defecten topic Deel 1"
Komt er op neer dat je hem kan laten maken mbv een reflow. Gevolg dat je waarschijnlijk over een week of twee weer hetzelfde probleem hebt. Ook kan je een reball laten uitvoeren die meestal langer succes heeft, maar die reparatie is ook een stuk duurder.

Als je garantie verlopen is (>2 jaar oud) kan je via Sony een refurbished model krijgen voor 150 euro.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
@ Mucielago
Ik heb hetzelfde meegemaakt (PS3 60GB). Bij was het destijds de HDMI poort die eruit geklapt was (refurbished). Je kan nog proberen je Av instellingen te resetten (in standby iets van 10 sec power knop vast houden). Kon toen dmv Scart Ps3 nog bedienen maar HDMI deed het niet meer. Kon hem toen nog in de garantie terugsturen. Het is het proberen waard.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Nou ik heb em al drie jaar, maar ik kan er eigenlijk helemaal niks mee mee. Zelfs het spel eruit halen lukt niet meer, dus resetten gaat niet lukken.
Dat reballen/reflowen ga ik even uitzoeken. Een refurbished model wil ik ook wel graag, scheelt toch weer wat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Murcielago schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:18:
Nou ik heb em al drie jaar, maar ik kan er eigenlijk helemaal niks mee mee. Zelfs het spel eruit halen lukt niet meer, dus resetten gaat niet lukken.
Dat reballen/reflowen ga ik even uitzoeken. Een refurbished model wil ik ook wel graag, scheelt toch weer wat geld.
Als je niet akkoord gaat met een refurbished kunnen ze voor hetzelfde geld een nieuwe (phat) aanbieden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Shiver23 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:24:
[...]

Als je niet akkoord gaat met een refurbished kunnen ze voor hetzelfde geld een nieuwe (phat) aanbieden voor hetzelfde geld.
Nou wordt ik wel een n00b ineens, maar kan ik dan mn harde schijf sowieso overzetten?
En hoe kom ik aan een nieuwe PS3, telefonisch? Of moet ik daar een bepaalde brief over sturen?

Ik zal sowieso ff dat andere topic gaan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murcielago schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:31:
[...]

Nou wordt ik wel een n00b ineens, maar kan ik dan mn harde schijf sowieso overzetten?
En hoe kom ik aan een nieuwe PS3, telefonisch? Of moet ik daar een bepaalde brief over sturen?

Ik zal sowieso ff dat andere topic gaan lezen.
harde schijf moeten altijd door de PS3 worden geformateerd ook als tie uit een andere PS3 komt.

[ Voor 19% gewijzigd door Ike. op 24-11-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
‘Heads-Up’ Game Store Update 24th November 2010
‘Heads-Up’date time – we’ve got games, we’ve got demos, we’ve got more add-ons than you can shake a stick at.

First of all, a new batch of Special Offers graces us this week – if you’re not a fan of Prince of Persia then you better start seriously reconsidering your position because we’ve got all the major PSN PoP content at cut prices.

Two trial and unlocks for you this week – the sublime Pac-Man Championship Edition DX (with a free XMB theme for those who choose to buy) and the Move-enabled Funky Lab Rat. The high-seas shooter, Dead Storm Pirates from Time Crisis: Razing Storm also makes its way to digital too.

Footie management fan but passed on Premier Manager when it released? We’ve got a demo for you to try – and just in time for the game’s discount in the Special Offers. What are the chances? Snap it up while the getting’s good.

The long-awaited Knives Chau add-on for Scott Pilgrim vs. The World: The Game arrives this week, along with more for Lara Croft and the Guardian of Light. Also, don’t forget to check out the new Joe Danger costume packs which not only give Joe a brand new look but expand his stunt moves to maximise your scores.

We’ve also got DLC for some of the big retail releases too, with brand new single-player additions to Ninja Theory’s stunning Enslaved: Odyssey to the West (which includes a full stereoscopic 3D patch, no less), new Mafia II missions featuring Joe, everyone’s favourite bumbling made man, and a new bundle of all Tom Clancy’s H.A.W.X. 2 content to date.

There’s heaps more too – make sure you check it all out. Oh, you should take a look at the Blue Toad Murder Files dynamic advent calendar theme as well – it’s a great concept!

And let’s not overlook the PSP this week – let’s talk Split/Second: Velocity making its digital debut, Worms: Battle Islands (with a demo for you to try out first) and more. Jonesing for more Buzz! Quiz World content? Think you know the 90′s? Have at it. Five PSone titles (including 40 Winks – who remembers that one?), and two minis round us off this week.

That’s all for now – Merry November everyone.
PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers

(Offer prices available until the 8th December)

* Prince of Persia Classic (was – £7.99/€9.99 now – £5.49/€6.99)
* Prince of Persia – Epilogue (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
* Premier Manager (was – £13.99/€17.99 now – £9.99/€12.99)
* Prince of Persia: Revelations (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
* Prince of Persia: Rival Swords (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
* Prince of Persia: Forgotten Sands (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £15.99/€19.99)
* Mahjongg Artifacts (mini) (was – £3.99/€4.99 now – £2.49/€2.99)
* Gold Fever (mini) (was – £3.99/€4.99 now – £2.49/€2.99)

Permanent Price Reductions

* Dragon Age: Origins – Awakening – now £15.99/€19.99

Trial and Unlock (PS3)

* Pac-Man Championship Edition DX (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 3

Availability: All locales (Unlock key bundled with free Pac-Man XMB Theme)

* Funky Lab Rat (£5.49/€6.99) Rating: PEGI 3

Availability: Not available in Australia
Downloadable Games (PS3)

* Dead Storm Pirates (£15.99/€19.99) Rating: PEGI 12

Availability: All locales

* Blue Toad Murder Files: Ep 1-6 Christmas Bundle (£17.49/€21.99) Rating: PEGI 7

Availability: Not available in India

(Includes free Blue Toad Advent Calendar Theme, also available separately)

* Burn Zombie Burn: The Diarrhea of the Dead Bundle (£7.19/€8.99) Rating: PEGI 18

Availability: Not available in Austria, Belgium, France, Germany, Italy, Luxembourg, Netherlands, Portugal, Russian Federation, Spain and Switzerland
Downloadable Games (PSP)

* Split/Second: Velocity (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 7

Availability: Not available in France

* Commander: Europe at War (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Australia and New Zealand

* Worms: Battle Islands (£9.99/€12.99) Rating: PEGI 12

PSone Games (PS3 and PSP)

* 40 Winks (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 3

Availability: Not available in Germany

* All-Star Boxing (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 7

* Super Slammin’ Dodgeball (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 3

* ATV Racers (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3

* Miracle Space Race (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3

minis (PS3 and PSP)

* Card Shark (£2.99/€3.59) Rating: PEGI 12

* Epyx’s Impossible Mission (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 3

Demos (PS3)

* Premier Manager Rating: PEGI 3

Availability: Not available in Russian Federation
Demos (PSP)

* Legends of War: Patton’s Campaign Rating: PEGI 16

Availability: Not available in Australia, Germany and New Zealand

* Worms: Battle Islands Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Croatia, India, Slovenia and Turkey
Add-On Game Content (PS3)

* Trinity Universe – Technician’s Pack (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 12

* Scott Pilgrim vs. The World: The Game – Knives Chau Add-On Pack (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 12

* DJ Hero 2 - Tiësto Mix Pack Presented by Coca-Cola (£6.29/€7.99) Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Russian Federation, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

* Tom Clancy’s H.A.W.X. 2 – All-In-One Pack (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 12

* Moto GP 09/10 - Free 2010 Moto2 and 125 Update (free) Rating: PEGI 3

* Front Mission: Evolved
o Map Pack (£3.19/€3.99)
o Last Stand (£3.19/€3.99)

Rating: PEGI 16

* Hustle Kings – Trickshot Pack (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 3

* Lara Croft and the Guardian of Light – Things that Go Boom Pack (free for 30 days, then £2.39/€2.99) Rating: PEGI 12

* Joe Danger
o Chicken- Joe (£0.79/€0.99)
o Sir Bonehead (£0.79/€0.99)
o Geronim-Joe (£0.79/€0.99)
o Chuckles the Chimp (£0.79/€0.99)

Rating: PEGI 3

* Enslaved: Odyssey to the West – Pigsy’s Perfect 10 (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 16

* Mafia II - Joe’s Adventures (£6.29/€7.99) Rating: PEGI 18

(Jimmy’s Vendetta now also available in Czech Republic, Poland and Russian Federation)

* PDC World Championship Darts: Pro Tour – Player and Tourney

Add-on (£3.19/€3.99)

Rating: PEGI 3

Availability: Not available in India, Russian Federation, Saudi Arabia and United Arab Emirates

* ModNation Racers – Carnival Props Pack (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 7

* Guitar Hero: Warriors of Rock
o My Chemical Romance Track Pack (£4.79/€5.99) (contains the tracks listed below which are also available separately)
o Bulletproof Heart (£1.59/€1.99)
o Helena (£1.59/€1.99)
o Teenagers (£1.59/€1.99)
o Welcome Back to the Black Parade (£1.59/€1.99)

Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Russian Federation, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

* Rock Band 3
o Imagine (Album) by John Lennon (£9.99/€14.99) (contains the tracks listed below which are also available separately)
o ‘How?’ (£0.99/€1.49)
o ‘I Don’t Wanna Be A Soldier Mama’ (£0.99/€1.49)
o ‘Jealous Guy’ (£0.99/€1.49)
o ‘Oh Yoko!’ (£0.99/€1.49)
o ‘Crippled Inside’ (£0.99/€1.49)
o ‘Gimme Some Truth’ (£0.99/€1.49)
o ‘How Do You Sleep?’ (£0.99/€1.49)
o ‘Oh My Love’ (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

* Rock Band Network
o ‘Hanuman’ by Rodrigo y Gabriella (£0.99/€1.49)
o ‘Living in a Whirlwind’ by Warbringer (£0.99/€1.49)
o ‘Rollercoaster’ by Sleater-Kinney (£0.99/€1.49)
o ‘Smash the Control Machine’ by Otep (£0.99/€1.49)
o ‘The World is a Thorn’ by Demon Hunter (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE
Add-On Game Content (PSP)

* Buzz! Quiz World – Decades Quiz: 90s (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Czech Republic, Greece and Russian Federation
FirstPlay (PS3)

* FirstPlay Episode 34 (£0.99/€1.20)

Availability: Ireland and UK only

* Kung Fu Rider
o Avatar Set 2: Karin (£1.19/€1.49)
o Kung Fu Karin Avatar
o Look out Karin Avatar
o Don’t mess with Karin Avatar
o Smiling Karin Avatar
o Super Stool Avatar
o Vacuum Vehicle Avatar
o Getaway Signpost Avatar

All available @ (£0.20/€0.25)

* Sports Champions
o Avatar Set 2 Bundle (£0.79/€0.99)
o Archery
o Bocce
o Disc Golf
o Gladiator Duel
o Table Tennis
o Beach Voleyball

All available @ (£0.20/€0.25)

* The Fight
o Earl (£0.20/€0.25)
o Fernando (£0.20/€0.25)
o Marv (£0.20/€0.25)

Themes (PS3)

* Battlefield: Bad Company 2 Vietnam Theme

* Majin and the Forsaken Kingdom Theme

Premium Themes (PS3)

* Von Chrono Themes
o Inner Warrior (£1.19/€1.49)
o Play on Words (£0.95/€1.19)
o Spider Silhou (£0.95/€1.19)

* Blue Toad Murder Files Advent Calendar Theme (£1.19/€1.49)

* Disruptive Themes – Deep Thought (£1.19/€1.49)

Premium Themes (PSP)

* Von Chrono Themes
o Inner Warrior – 2 (£0.95/€1.19)
o Visions – 1 (£0.79/€0.99)
o Zombies On Tv – 01(£0.95/€1.19)
o Zombies On Tv – 02 (£0.95/€1.19)

Videos (PS3)

* Need For Speed Hot Pursuit
o Arms Race
o Limited Edition
o Sun, Sea and Supercars

* Beat Sketcher Launch Trailer

* Dragon Age 2: Rise To Power Trailer

* Red Dead Redemption: Undead Nightmare
o ‘Graveyards’ Trailer
o ‘Weapons’ Trailer
http://blog.eu.playstatio...pdate-24th-november-2010/

Eindelijk een prijsdaling voor Dragon Age: Origins Awakening

Enslaved DLC prijs is weer gelijk aan de $ prijs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:29

Bjk

Ik heb in augustus 2007 als early adapter een PS3 80 Gig gekocht, ik deed vandaag mijn bluray fifa 11 disc erin maar de PS3 gaf geen kik. Hij deed net alsof er geen disc in zit. Geen lees actie niks. Direct 10 andere games geprobeerd maar helaas. Het lijkt alsof de drive niet meer werkt.

Wanneer ik op internet zoek staat er maar 1 conclusie, terugsturen naar Sony. Maar dat er ook een kostenpost van 150 dollar (euro?) aanvast zit. Heeft iemand anders dit ook gehad en kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Als je beter had gezocht, had je geweten dat er ook nieuwe blu ray drives voor de ps3 worden verkocht / ingebouwd. Misschien dat eens onderzoeken.
Pagina: 1 ... 16 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.