Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Kluutmaran schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:43:
[...]

Jij houdt niet van (begrijpend) lezen of wel? Hij heeft het toch nergens over het feit dat Sony wel of geen maatregelen tegen piracy neemt. Dit is hun goed recht en moet ze ook blijven doen, al vind ik het veel belangrijker om cheaters te weren. Het gaat erom dat hier zodra er iets over een jailbreak ofzo wordt gepost de meeste mensen meteen ten strijde trekken tegen downloaders, terwijl dit ergens wel hypocriet is aangezien er op andere platformen wel licenties worden verbroken door het illegaal te downloaden. Met youtube en dergelijke worden programma's als youtube downloader bedoelt.

De pot verwijt de ketel en wie zonder zonde is werpe de eerste steen vind ik hier bij passen.

Dat gezegd hebbende ben ik vooral voor het betalen voor dingen maar aangezien ik ook maar een student ben download ik nog films, 360 games en muziek. Indien ik afgestudeerd ben en meer te besteden heb ik genoeg ethisch gevoel om hier voor te gaan betalen mits de voorwaarden goed zijn (abonnementsvormen het liefst bij films en muziek).

Edit:
Ik ben principieel enorm tegen stelen zoals je in je auto voorbeeld noemt maar een kopie maken van iets (downloaden) is illegaal dupliceren niet stelen. Doordat ik het geld niet voor het origineel heb mist de maker ook geen inkomsten want er zijn geen gederfde inkomsten. Ik zie het als bij de bioscoop de lege plekken opvullen zonder te betalen, de inkomsten zouden er toch niet geweest zijn maar het is niet netjes ten opzichte van de wel betalende mensen.
Zeer zeker wel, maar de discussie aangaan wordt door jou dus verward met niet begrijpend kunnen lezen, grappig (NOFI). Ik vind het zeer vermakelijk om te zien dat er mensen zijn die een jailbreak (op welke console / handheld dan ook) goed praten.

Al is het bijvoorbeeld om alleen homebrow te gebruiken, je schaadt (volgens de optiek van de uitgever) het oorspronkelijke product.
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:09:
[...]

Maar is het geen geldig argument?
Ik bedoel, is het al bewezen dat piraterij niet schadelijk is?
Want anders ben je tegen de aanname van een ander terwijl het ook een aanname van jou is dat diegene fout zit.
Als beide niet te bewijzen zijn kunnen beide nog de waarheid zijn.
En dat blijft zo totdat één van beide feitelijk weerlegd kan worden.
Precies, is het dan bewezen... Want waren er meer consoles / games verkocht als bijvoorbeeld de 360 niet gejailbreaked was? Ik denk van wel.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 10:22
Nou, ik vind wel dat je kunt stellen dat iets niet zo is totdat het tegendeel bewezen is, zo werkt de wetenschap. Net zoals meeroken, is ook niet bewezen maar veel mensen zeggen wel dat het schadelijk is. Zelfde geldt voor de smeltende poolkappen en de temperatuurstijging. Tijdelijke golfbeweging en een rekenfoutje waren daar debet aan. Beide zijn ook niet bewezen maar worden wel vaak door natuurbeweging of de anti-rook maffia aangehaald (ik rook zelf niet).

Het wordt gewoon te makkelijk aangenomen dat piraterij de schuldige is. Het is illegaal en daarom mag het niet. Dat vind ik een goed argument. De morele veroordeling: Wat van een ander is moet je met je poten vanaf blijven; kan ik ook nog wel mee leven. Maar het economische argument niet. Geldt voor mij ook bij de muziekindustrie. Ze moeten niet zo zeuren en vooral geen aannames maken op basis van wanargumenten. Er wordt vaak gezegd: Er is minder verkoop, er is piraterij, dus 1+1=2. Dat vind ik wat te makkelijk en niet verder kijken dan je neus lang is. En zeker niet roepen dat anderen gestenigd moeten worden terwijl je zelf ook wel eens een legaal hoekje afsnijdt!

Ik noem ook bijvoorbeeld maar eens douanekosten ontduiken en het onterecht vinden als er wel extra betaald moet worden bij het importeren van games/hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:02
Leuke discussie hoor...not. Dit vertroebeld weer de topic, door beide partijen...mensen willen zo graag gelijk hebben...

Ontopic;
-De game Trinity Zill O’ll Zero kreeg van Famitsu best hoge cijfers, nl 9/8/8/7, iemand die hier naar uitkijkt?
-Daarnaast heeft Ubisoft aangegeven dat ze naast De Prince of Persia triology HD, de Splinter cell triology gaan uitbrengen en een remake van Beyond good and Evil.
-Iemand die nog de klassieker Dragon’s Lair kent...? Het komt terug op psn, waarschijnlijk een remake in HD.

- Tetris HD komt ook naar de PSN in december.

[ Voor 4% gewijzigd door M0otje op 17-11-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

M0otje schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:50:
Leuke discussie hoor...not. Dit vertroebeld weer de topic, door beide partijen...mensen willen zo graag gelijk hebben...

Ontopic;
-De game Trinity Zill O’ll Zero kreeg van Famitsu best hoge cijfers, nl 9/8/8/7, iemand die hier naar uitkijkt?
-Daarnaast heeft Ubisoft aangegeven dat ze naast De Prince of Persia triology HD, de Splinter cell triology gaan uitbrengen en een remake van Beyond good and Evil.
-Iemand die nog de klassieker Dragon’s Lair kent...? Het komt terug op psn, waarschijnlijk een remake in HD.
Die remake van Dragon's Lair is er toch ook al voor de iPhone?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

beetje loze discussie geworden dit,

Ik blijf erbij, ik veroordeel mensen die op grote schaal illegaal games spelen, als ik dan kortzichtig ben so be it :P Dat er nu manieren zijn om met een jailbreak PS3 toch online te komen, jammer imho kan het funest zijn voor de Ps3 scene en de kwaliteit van online gaming @ PSN. De kop indrukken en keihard ook, dat er uitzonderingen zijn van mensen die willen experimenteren met een Cell processor of homebrew ok, maar ik geloof er niets van dat dat meer dan 2% is van jailbreak redenen

een van de redenen om destijds een PS3 boven een xbox te kiezen was omdat er nog geen hack voor de Ps3 was (2 jaar an release). e ik zag dat als een positieve ontwikkeling.

Dat ik niet zou mogen oordelen omdat ik (in het verleden) ook wel eens een mp3'tje heb gedownload.is echt een loos argument.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dragon's Lair was vroeger bijzonder omdat het echte videobeelden had. Nu is het verouderd en de gameplay is waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ok en nou weer genoeg met de eindeloze jailbreak discussie...voor en tegenstanders gaan elkaar toch geen gelijk geven. En het topic hierover is niet voor niets gesloten...

Die Prince of Persia trilogie lijkt me wel tof erg leuk dat ze op deze manier weer terug komen :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
ok! Idd... Genoeg gediscusieerd!

Ik ga die PoP trilogy wel halen. Ik heb de games op de ps2 nooit gespeeld. Of ik de remakes ga halen van games die ik vroeger wel gespeeld heb weet ik niet. Sly heb ik vroeger ook niet gespeeld, dus die ga ik ook zeker kopen!

Nu eerst verder met just cause 2 platinum halen. Wat een vermakelijke game! 10x leuker dan de grauwe, saaie wereld van gta 4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 15:06
Frenkovic schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:12:
ok! Idd... Genoeg gediscusieerd!

Ik ga die PoP trilogy wel halen. Ik heb de games op de ps2 nooit gespeeld. Of ik de remakes ga halen van games die ik vroeger wel gespeeld heb weet ik niet. Sly heb ik vroeger ook niet gespeeld, dus die ga ik ook zeker kopen!

Nu eerst verder met just cause 2 platinum halen. Wat een vermakelijke game! 10x leuker dan de grauwe, saaie wereld van gta 4!
Is het een beetje een aanrader? De tropische sfeer doet me een beetje denken aan Vice City, maar ik heb begrepen dat er niet echt een verhaal in zit zoals bij GTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
OPSLAGHOND schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:55:
[...]

Na het lezen van bovenstaande zin besloten niet te helpen. :)
Succes ermee. :>
Heb je nadat Sony klanten heeft genaaid door linux support eraf te gooien ook al besloten om geen Sony producten meer te kopen?
HoefMeistert schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:42:
[...]

Agree! En zometeen allemaal weer zeuren als Sony iets dicht timmert om de JailBreak te blokkeren....
Ja, want de Linux support was al van de Slim omdat ze in hun glazen bol konden zien dat iemand maanden later die zou gebruiken om de PS3 te hacken. Ze hadden gewoon een zondebok nodig.
Bellerophon schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:42:
[...]

Filmpje van maken en poggen op youtube?

En ik heb er geen moeite mee, dat dergelijke mensen een klap met de botte bijl krijgen. Die mogen van mij per direct worden verwijderd van het PSN netwerk en niet hun account, maar hun PS3 ook :Y
Cheaters mogen van mij ook meteen eraf gekickt worden.
Bellerophon schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:57:
[...]

Dus omdat er een enkeling is, die daadwerkelijk wil experimenteren met de CELL processor, zou Sony de jailbreak moeten toestaan?
Nee, Sony zou gewoon niet moeten zeuren want ik heb voor m'n PS3 betaald. Dus als ik dat ding wil gebruiken als baksteen en er een tuin van aan wil leggen heeft Sony geen recht om daar iets over te zeggen. Sony gaat niet uitmaken wat ik met mijn gekochte spul doe. En met al die restricties die ze erop leggen en toelaten door game developers stimuleren ze alleen maar dat mensen via omwegen hun recht gaan behalen.
Sluuz schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:04:
[...]

Dat er ook voordelen zijn wil niet zeggen dat de nadelen dan maar voor lief moeten worden genomen. Als de nadelen dusdanig zwaar wegen is het gewoon pech voor de voordelen. Het gaat altijd om backup games spelen onder het mom "homebrew". En al wordt het ontwikkeld voor studiedoeleinden, het wordt dan opgepakt door een community die backups gaan draaien en dan heb je de poppen aan het dansen.
Dat kan je wel zeggen, maar mijn gekochte PS3 is toch echt de mijne en daar heeft Sony niet over te vertellen.

Ik zit zelf te wachten eigenlijk op een custom firmware die je ernaast zou kunnen draaien waarmee de PS3 een volwaardige media center wordt met fatsoenlijk interface en support voor een groot aantal formaten. Game koop ik gewoon, want als ik wou downloaden was ik wel gewoon bij de Xbox 360 gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
Frenkovic schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:12:

anders ik wel. heb me goed vermaakt met de pops op de ps3 maar vooral de eerste op de ps2 schijnt echt legendarisch te zijn.

en 3 games voor 25pond is natuurlijk ook niet klagen.

ander berichtje: morgen waarschijnlijk eindelijk een hdtv om te gamen. van een oude sony bak naar lg 50" fullhd plasma :D (openingsaanbieding saturn venlo). kan ik ook eindelijk fatsoenlijk op de minimap kijken en alles normaal lezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:22:

Nee, Sony zou gewoon niet moeten zeuren want ik heb voor m'n PS3 betaald. Dus als ik dat ding wil gebruiken als baksteen en er een tuin van aan wil leggen heeft Sony geen recht om daar iets over te zeggen.
haha lolz als jij je PS3 wilt gebruiken als baksteen dan breek je toch echt geen overeenkomst hoor dus dat is een beetje een rare vergelijking. Jij haalt dingen aan die helemaal niet verboden zijn.
Sony gaat niet uitmaken wat ik met mijn gekochte spul doe.
Nee hoor, jij mag je PS3 gewoon als baksteen, krik of bijzettafel gebruiken |:( Je mag enkel geen eigen of illegaal verkregen software draaien op je PS3. Doe je dat wel dan is dat prima maar dan heb je geen toegang meer tot de services van Sony en dat is naar mijn weten de enige restrictie. Daarnaast besluit je altijd zelf nog of je toch van hun diensten gebruik wilt maken door de nieuwste firmware wel of niet te gaan gebruiken, daar sta je volledig vrij in. Tenzij je natuurlijk nieuwere spellen wilt spelen of online wilt gaan. En ja die keuze maak je toch steeds zelf.

Dat mensen niet updaten maar toch via allerlei omwegen gebruik willen maken van de diensten van Sony mag Sony wel degelijk tegengaan, ze breken immers met de gebruikersovereenkomsten die noodzakelijk zijn om gebruik te maken van diensten. Daarnaast is het verboden games te kopiëren en te distributeren. Het mag wel voor je eigen gebruik maar dat is voorlopig "an mass" niet mogelijk op de PS3 en onder dat mom zijn mensen boot loaders aan het ontwikkelen om hun bloedeigen blu ray's niet te hoeven draaien omdat ze anders "slijten" whaahaha :+ Naar mijn idee mag je best je eigen gekopieerder software draaien op je PS3 maar je begrijpt zelf dat Sony daar dus niet op zit te wachten en dus gooien ze er een nieuwe firmware op en je bent vrij die te downloaden.

Sja allemaal heel vervelen voor die paar IT studenten die geen 8000 dollar kunnen betalen voor zijn cell plankje. Maar moet Sony het daar voor laten om zijn eigen inkomsten zeker te stellen... nee toch zeker...

De meeste mensen willen alles hebben maar niks laten en accepteren geen tegenspraak, doen bedrijven dat wel "dan hebben ze alles aan hunzelf te danken" haha !! :D 8)7

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
SL65 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:14:
[...]

Is het een beetje een aanrader? De tropische sfeer doet me een beetje denken aan Vice City, maar ik heb begrepen dat er niet echt een verhaal in zit zoals bij GTA
Zeker een aanrader! Veel leuker dan GTA. Idd zat er wel een beetje meer verhaal in, maar uiteindelijk was het ook maar, rijdt naar X en schiet Y kapot. The ballad werd pas weer een beetje echt GTA. Achtervolgingen met golfkarretjes en met een gestolen helicopter een groot schip naar de kabeljauwkelder laten afdalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
swopdark schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:03:
[...]
haha lolz als jij je PS3 wilt gebruiken als baksteen dan breek je toch echt geen overeenkomst hoor dus dat is een beetje een rare vergelijking. Jij haalt dingen aan die helemaal niet verboden zijn.

[...]

Nee hoor, jij mag je PS3 gewoon als baksteen, krik of bijzettafel gebruiken |:( Je mag enkel geen eigen of illegaal verkregen software draaien op je PS3. Doe je dat wel dan is dat prima maar dan heb je geen toegang meer tot de services van Sony en dat is naar mijn weten de enige restrictie. Daarnaast besluit je altijd zelf nog of je toch van hun diensten gebruik wilt maken door de nieuwste firmware wel of niet te gaan gebruiken, daar sta je volledig vrij in. Tenzij je natuurlijk nieuwere spellen wilt spelen of online wilt gaan. En ja die keuze maak je toch steeds zelf.

Dat mensen niet updaten maar toch via allerlei omwegen gebruik willen maken van de diensten van Sony mag Sony wel degelijk tegengaan, ze breken immers met de gebruikersovereenkomsten die noodzakelijk zijn om gebruik te maken van diensten. Daarnaast is het verboden games te kopiëren en te distributeren. Het mag wel voor je eigen gebruik maar dat is voorlopig "an mass" niet mogelijk op de PS3 en onder dat mom zijn mensen boot loaders aan het ontwikkelen om hun bloedeigen blu ray's niet te hoeven draaien omdat ze anders "slijten" whaahaha :+ Naar mijn idee mag je best je eigen gekopieerder software draaien op je PS3 maar je begrijpt zelf dat Sony daar dus niet op zit te wachten en dus gooien ze er een nieuwe firmware op en je bent vrij die te downloaden.

Sja allemaal heel vervelen voor die paar IT studenten die geen 8000 dollar kunnen betalen voor zijn cell plankje. Maar moet Sony het daar voor laten om zijn eigen inkomsten zeker te stellen... nee toch zeker...

De meeste mensen willen alles hebben maar niks laten en accepteren geen tegenspraak, doen bedrijven dat wel "dan hebben ze alles aan hunzelf te danken" haha !! :D 8)7
De overeenkomst van Sony die ze bij elke PS3 erin proppen is op geen enkele manier een juridisch document en kan dus ook op geen enkele manier iemand voorschrijven dat iets verboden zou zijn. Sony is namelijk niet degene die de wet bepaalt. Dus ook als ik mijn PS3 wil openslopen of er een custom firmware op wil knikkeren dan is daar geen wet tegen (tenzij je een kopieerbeveiliging probeert te omzeilen). Die overeenkomst van Sony is dus net zo waardeloos als dat ik zelf een TV zou verkopen met een uitgeprint blaadje erbij met de mededeling dat je alleen RTL4 op de teelvisie mag kijken.

We kunnen een lange discussie hebben over wat jij en ik wel of niet geloven over mensen die uitspraken doen waarvoor ze iets willen gebruiken. Maar daar draait het hier helemaal niet om.

Overigens staat een jailbreak niet gelijk aan illegale spellen, wat jij overduidelijk in jouw reactie met elkaar verwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 18-09 13:46
Nog geen PS Store update post? Laatste weken was die er altijd precies om 14:00. :'(

EDIT: Daar is ie al! :D
PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers
(Offer prices available until the 24th of November)

TMNT: Turtle in Time Re-Shelled (was – £7.99/€9.99 now – £5.49/€6.99)
Cell Factor: Psychokinetic Wars (was – £7.99/€9.99 now – £5.49/€6.99)
Assassin’s Creed II: Sequence 12 – Battle of Forli (was – £3.19/€3.99 now – £1.99/€2.49)
Assassin’s Creed II: Sequence 13 – Bonfire of the Vanities (was – £3.19/€3.99 now – £1.99/€2.49)
Assassin’s Creed II: Sequence 13 – Bonfire of the Vanities & Secret Locations (was – £5.49/€6.99 now – £3.19/€3.99)
Assassin’s Creed: Bloodlines (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £15.99/€19.99)
Tom Clancy’s EndWar (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
ChessMaster: The Art of Learning (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Mystery of the Crystal Portal (mini) (was – £3.99/€4.99 now – £2.49/€2.99)
Permanent Price Reductions
GTA: The Lost and Damned – now £9.99/€12.99
Pro Cycling 2009™-Tour de France - now £15.99/€19.99
Pro Cycling 2010™-Tour de France – now £23.99/€29.99
Blood Bowl - now £15.99/€19.99
Downloadable Games (PS3)
Prince of Persia: The Sands of Time HD (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 12
Availability: All locales

Death Track: Resurrection + Anarchy: Rush Hour Bundle (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 16

Red Faction: Guerrilla (£15.99/€19.99) Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Germany and Russian Federation

Crazy Taxi (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 12

Downloadable Games (PSP)
CLADUN: This is an RPG! (£15.99/€19.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Australia and New Zealand

DISGAEA Infinite (£15.99/€19.99) Rating: PEGI 12

Peggle (£6.29//€7.99) Rating: PEGI 3

PSone Games (PS3 and PSP)
Critical Depth (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 12

Gunship (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3

Sports Superbike 2 (£2.99/€3.59) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Australia, Germany and New Zealand

minis (PS3 and PSP)
Who’s that Flying?! (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 12

Applications (PS3)
PlayTV Live Chat Upgrade (£6.29/€7.99) Rating: PEGI 3
Availability: Only available in Australia, Austria, Czech Republic, France, Germany, Ireland, Italy, New Zealand, Spain and United Kingdom

Add-On Game Content (PS3)
Assassin’s Creed: Brotherhood – Copernicus Conspiracy (free) Rating: PEGI 18

Comet Crash – Bionic Swarm (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 3

DJ Hero 2 – Electro Hits Mix Pack (£6.29/€7.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Russian Federation, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

EyePet - Music Styling Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3

Fist Of The North Star: Ken’s Rage – Rei, Mamiya, Raoh Original Costumes (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 18
Availability: Not available in New Zealand

Front Mission: Evolved - Wanzer Pack 3 (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 16

Hustle Kings – Ball & Cue Pack (£0.79/€0.99) Rating: PEGI 3

LittleBigPlanet – Birthday Cake (free) Rating: PEGI 7

Marvel Super Hero Squad: The Infinity Gauntlet – Captain America Collection (£1.99/€2.49) Rating: PEGI 7
Availability: Not available in Russian Federation

PAIN – H8 Squader Pack (£0.79/€0.99) Rating: PEGI 16

Space Invaders: Infinity Gene - Bonus Stage Pack 3 (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3

Super Street Fighter IV – Ultra Femme Fatale Pack (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 12

Vanquish – Tri-Weapon Pack (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 18
Availability: Al locales

Worms 2: Armageddon – Worms 2: Armageddon Battle Pack (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 7

Guitar Hero: Warriors of Rock
‘Elected’ By Alice Cooper (£1.59/€1.99)
‘Limelight’ By Rush (£1.59/€1.99)
‘Love Song’ By Tesla (£1.59/€1.99)
‘Nothing To Say’ By Slash (With M Shadows) (£1.59/€1.99)
‘Poison’ By Alice Cooper (£1.59/€1.99)
‘Talk Dirty To Me’ By Poison (£1.59/€1.99)
‘Wagd’ By Slash (With Iggy Pop) (£1.59/€1.99)
‘Watch This’ By Slash (With Dave Grohl & Duff Mckagan) (£1.59/€1.99)
Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Russian Federation, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

Rock Band 3
The Bee Gees Pack 01 (£4.99/€7.99) (contains the tracks listed below which are also available separately)
‘Stayin’ Alive’ (£0.99/€1.49)
‘Tragedy’ (£0.99/€1.49)
‘You Should Be Dancing’ (£0.99/€1.49)
‘Jive Talkin” (£0.99/€1.49)
‘Night Fever’ (£0.99/€1.49)
‘Nights On Broadway’ (£0.99/€1.49)
Also available:

‘Subdivisions’ by Rush (£0.99/€1.49)
‘The Thrill is Gone’ by BB King (£0.99/€1.49)
‘A Whiter Shade of Pale’ by Procol Harum (£0.99/€1.49)
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

Rock Band Network
‘Curse you All Men! (Live)’ by Emperor (£0.99/€1.49)
‘Fight to Kill’ by Holy Grail (£0.99/€1.49)
‘In Circles’ by Sunny Day Real Estate (£0.99/€1.49)
‘Radiator’ by Family Force 5 (£0.99/€1.49)
‘Spin’ by We The Kings (£0.99/€1.49)
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

FirstPlay (PS3)
FirstPlay Episode 33 (£0.99/€1.20)
Availability: Ireland and UK only

TV SuperStars
Amber Belle
Big Chili D
Jenny Ratchett
Monkey Robot
Space Robot
Randy Darling
Robot Renoir
Spike Powers
Sumo Robot
Vivian Katzenburg
All available @ (£0.20/€0.25)

The Fight
Boris (£0.20/€0.25)
Bruce (£0.20/€0.25)
Dwayne (£0.20/€0.25)
Themes (PSP)
Legends of War: Patton’s Campaign Theme 01
Legends of War: Patton’s Campaign Theme 02
Premium Themes (PSP)
Von Chrono Themes
Drops – 01
Drops – 02
Gaze – 01
Inner Warrior – 1
Inner Warrior – 3
Inner Warrior – 4
Roadkill – Animal
Roadkill – Human
Visions – 2
Visions – 3
All available @ (£0.95/€1.19)

Premium Themes (PS3)
Von Chrono Themes
Black Oil Crud (£1.19/€1.49)
Visions (£1.19/€1.49)
DJ Hero 2 Theme (£1.59/€1.99)
Videos (PS3)
Need for Speed: Hot Pursuit
Wanted Trailer
Uncovered Trailer
Settling the Score Trailer
Game Soundtracks (PS3)
The Fight Soundtrack (£3.99/€4.99)

[ Voor 97% gewijzigd door Jamoru op 17-11-2010 14:34 ]

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:48

SalimRMAF

SpaceX - 4K

:s waarom is er geen simpele update qua Demo's etc.

Bestaat er een site waar je wekelijks de nieuwste demo's in een lijst kan terugvinden?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SalimRMAF schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:17:
:s waarom is er geen simpele update qua Demo's etc.

Bestaat er een site waar je wekelijks de nieuwste demo's in een lijst kan terugvinden?
Als er nieuwe demos in de store komen dan staat dat gewoon in de wekelijkse store update op de PS3 blog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 09:38
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=SdNaHSuAV-g]

Heeft wat jaren geduurd, maar dan toch eindelijk een remake. Ik ben in elk geval wel benieuwd.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-09 10:50
Die Bruine schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:01:
[video]

Heeft wat jaren geduurd, maar dan toch eindelijk een remake. Ik ben in elk geval wel benieuwd.
Ik wacht eigenlijk stiekem op een Tetrinet kloon voor op de PS3 >:)

...maar dit is ook wel old skool :+

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Pfff en PSN gaat maar weer eens down voor onderhoud...
http://nl.playstation.com...voor-PlayStation-Network/
PlayStation Network is vanaf 17:05 op donderdag 18/11/2010 tot 02:00 op vrijdag 19/11/2010 offline wegens gepland onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

-LA- schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:30:
[...]

Ik wacht eigenlijk stiekem op een Tetrinet kloon voor op de PS3 >:)

...maar dit is ook wel old skool :+
Hebben jullie die remake van space insiders al geprobeerd dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:21
Frenkovic schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:11:

. Ik zeg alleen dat wanneer je console gemod kan worden om illegale spellen te spelen betekent dit niet dat de verkopen zullen dalen. Dit argument mag je mijns inziens dan dus ook niet gebruiken om tegen piraterij te zijn.
Dat geloof ik zo niet een twee drie. In de tijd dat ik mijn PS1 had kocht ik games, tot ik hem ombouwde. Daarna geen game meer ervoor gekocht.
Als ik nu mijn ps3 zou jailbreaken ga ik ook echt geen games meer kopen, tenzij uit de budgetbak mischien maar daar is geen reden meer voor omdat alles games dan bij relase wel gespeeld zijn.
Zijn die cijfers echt aantal games per verkochte console?

Magoed, door de jaren heen ben ik beetje kieskeurig geworden in mijn games, ik koop er maar heel weinig en steun graag de makers van die enkele game die ik koop.

[ Voor 10% gewijzigd door Mutatie op 17-11-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Kluutmaran schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:43:
[...]

Doordat ik het geld niet voor het origineel heb mist de maker ook geen inkomsten want er zijn geen gederfde inkomsten. Ik zie het als bij de bioscoop de lege plekken opvullen zonder te betalen, de inkomsten zouden er toch niet geweest zijn maar het is niet netjes ten opzichte van de wel betalende mensen.
Frenkovic schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:11:

Ik zeg alleen dat wanneer je console gemod kan worden om illegale spellen te spelen betekent dit niet dat de verkopen zullen dalen.
Ik noem het recht lullen wat krom is in je eigen voordeel.

Waarom denk je dat mensen, die nu netjes voor hun game betalen, dat zullen blijven doen als ze het geld ook in de zakken kunnen houden? Ik koop m'n games en eet er geen boterham minder om (werk fulltime in tegenstelling tot scholieren), maar als het zo gemakkelijk was dan zou ik dat geld ook anders kunnen besteden.

Van mij mag Sony die gemodde consoles hard aanpakken. Het kan nooit goed zijn voor de game-industrie. Het is niet voor niets dat PC games later verschijnen... als daar het grote geld zit dan werden die games echt niet uitgesteld.

Koop nu een paar games per jaar. Vooral de toppers op de PS3... CoD, Uncharted, RDR, AC, enz., voordeel is wel dat ik die ook helemaal uitspeel en dus meer plezier mee heb, waar ik vroeger (toen ik nog een pc had en niet voor elk spel betaalde) dat niet deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:22:
[...]
Heb je nadat Sony Linux support eraf gooide ook al besloten om geen Sony producten meer te kopen?
Nee, ik ben alleen maar meer geld uit gaan geven aan Sony producten na deze actie.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Tom schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:41:
voordeel is wel dat ik die ook helemaal uitspeel en dus meer plezier mee heb, waar ik vroeger (toen ik nog een pc had en niet voor elk spel betaalde) dat niet deed.
Juist, dat heb ik nou ook. Vroeger was het zo dat ik gewoonweg geen geld had voor games, maar nu ik vast werk heb koop ik wel erg veel. Moet eerlijk zeggen een beetje té veel, want ik heb nog lang niet alles gespeeld wat ik gekocht heb. Van de 42 PS3 games die ik op het moment heb denk ik dat bijna de helft nog niet eens in de PS3 heeft gezeten en de uitspeelratio is zo'n 20%... :X

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Tom schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:41:
[...]

[...]

Ik noem het recht lullen wat krom is in je eigen voordeel.

Waarom denk je dat mensen, die nu netjes voor hun game betalen, dat zullen blijven doen als ze het geld ook in de zakken kunnen houden? Ik koop m'n games en eet er geen boterham minder om (werk fulltime in tegenstelling tot scholieren), maar als het zo gemakkelijk was dan zou ik dat geld ook anders kunnen besteden.

Van mij mag Sony die gemodde consoles hard aanpakken. Het kan nooit goed zijn voor de game-industrie. Het is niet voor niets dat PC games later verschijnen... als daar het grote geld zit dan werden die games echt niet uitgesteld.

Koop nu een paar games per jaar. Vooral de toppers op de PS3... CoD, Uncharted, RDR, AC, enz., voordeel is wel dat ik die ook helemaal uitspeel en dus meer plezier mee heb, waar ik vroeger (toen ik nog een pc had en niet voor elk spel betaalde) dat niet deed.
Om precies dezelfde reden dat mensen muziek van bijvoorbeeld iTunes downloaden in plaats van minder legale bronnen: ethisch besef. Downloaden en spellen branden is zelfs minder moeite dan legaal spellen kopen maar toch betalen mensen ervoor raar he.

Niks recht lullen wat krom is want het is zoals het er staat, aangezien het geld ontbreekt zou het geld nooit bij de gamedevelopers komen. Dat ze dus gemiste inkomsten hebben is niet waar, ook productiekosten hebben ze niet gemaakt voor mijn download, alleen ontwikkelingskosten maar hiervoor maakt het niet uit of er een kopie wordt gemaakt want deze blijven in totaal gelijk. Je brengt ze dus geen schade toe indien je het spel anders toch niet zou kunnen kopen.

Maar door ethisch besef begrijp je dat je een bijdrage moet leveren voor het spelen van spellen omdat er anders geen commerciële spellen meer worden ontwikkeld. Daarom verdedigen ook zoveel mensen de stelling dat Jailbreaken met hand en tand aangepakt moet worden omdat mensen maar moeten betalen voor hun spellen, omdat het eerlijker aanvoelt als de kosten door meer mensen gedeeld worden zodat we allemaal een beetje minder kunnen betalen. Dat deze vlieger niet op gaat zie je wel aan de CoD reeks, ondanks enorme verkopen en opbrengsten zoekt de uitgever alleen maar naar middelen om nog meer geld te verdienen in plaats van games goedkoper maken.

Laat ik de post maar afsluiten met de mededeling dat ik ondanks mijn student zijn toch al 6 games dit jaar heb gekocht (heb mijn PS3 pas sinds juni) en 50 euro tegoed op PSN dus wel degelijk mijn bijdrage lever ondanks dat ik niet fel tegen piracy ben).

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Kluutmaran schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:53:
[...]

Niks recht lullen wat krom is want het is zoals het er staat, aangezien het geld ontbreekt zou het geld nooit bij de gamedevelopers komen. Dat ze dus gemiste inkomsten hebben is niet waar, ook productiekosten hebben ze niet gemaakt voor mijn download, alleen ontwikkelingskosten maar hiervoor maakt het niet uit of er een kopie wordt gemaakt want deze blijven in totaal gelijk. Je brengt ze dus geen schade toe indien je het spel anders toch niet zou kunnen kopen.
Alleen vergeet je een grote groep mensen: mensen die het kopen omdat de boel goed beveiligd is, maar dat niet meer doen als het gekraakt is.

Of zou jij (zonder moraal voor de ondernemer) nog voor je bioscoopkaartje betalen als je weet dat je ook gratis in de zaal kon plaatsnemen op lege stoelen?

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:48
dangerpaki schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:45:
[...]

De overeenkomst van Sony die ze bij elke PS3 erin proppen is op geen enkele manier een juridisch document en kan dus ook op geen enkele manier iemand voorschrijven dat iets verboden zou zijn. Sony is namelijk niet degene die de wet bepaalt. Dus ook als ik mijn PS3 wil openslopen of er een custom firmware op wil knikkeren dan is daar geen wet tegen (tenzij je een kopieerbeveiliging probeert te omzeilen). Die overeenkomst van Sony is dus net zo waardeloos als dat ik zelf een TV zou verkopen met een uitgeprint blaadje erbij met de mededeling dat je alleen RTL4 op de teelvisie mag kijken.

We kunnen een lange discussie hebben over wat jij en ik wel of niet geloven over mensen die uitspraken doen waarvoor ze iets willen gebruiken. Maar daar draait het hier helemaal niet om.

Overigens staat een jailbreak niet gelijk aan illegale spellen, wat jij overduidelijk in jouw reactie met elkaar verwart.
Sony stelt een gebruikersovereenkomst op bij het gebruik van zijn product. Zodra jij akkoord gaat met die overeenkomst is er sprake van een juridische overeenkomst en ben je er dus aan gehouden; als de overeenkomst je niet aanstaan moet je het product niet kopen.

Als Sony een tv uitbrengt waar in de gebruikersovereenkomst staat dat je er alleen RTL4 mee mag bekijken, en jij koopt die tv, dan staat Sony volkomen in zijn recht als ze je tv blokkeren op het moment dat je er toch andere zenders mee kijkt.

OT (of nou ja, een beetje): dat Mediamarkt verdorie mijn tv eens levert, dan kan ik tenminste ook een Playstation kopen! Ik ga van een 24" CRT naar een 40" Full-led tv, dus ik verwacht wel iets vooruit te gaan in kijkplezier :)

Verwijderd

Volgende week Pac-Man Championship Edition DX op PSN! Na het zien van een video review op IGN erg enthousiast geworden. Het ziet er uit als een fantastische update van de klassieker.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

migchiell schreef op donderdag 18 november 2010 @ 00:26:
[...]

Sony stelt een gebruikersovereenkomst op bij het gebruik van zijn product. Zodra jij akkoord gaat met die overeenkomst is er sprake van een juridische overeenkomst en ben je er dus aan gehouden; als de overeenkomst je niet aanstaan moet je het product niet kopen.

Als Sony een tv uitbrengt waar in de gebruikersovereenkomst staat dat je er alleen RTL4 mee mag bekijken, en jij koopt die tv, dan staat Sony volkomen in zijn recht als ze je tv blokkeren op het moment dat je er toch andere zenders mee kijkt.

OT (of nou ja, een beetje): dat Mediamarkt verdorie mijn tv eens levert, dan kan ik tenminste ook een Playstation kopen! Ik ga van een 24" CRT naar een 40" Full-led tv, dus ik verwacht wel iets vooruit te gaan in kijkplezier :)
Whehe die laatste zin :D :')

• henri8096
  • Laatst online: 19-09 16:55

henri8096

BIM is not a software!

[...]

Sony kan de meest prachtige gebruikersovereenkomst maken die ze willen.
Een overeenkomst is gebonden aan de wetgeving . . . en als er strijdige dingen in staan (tussen de overeenkomst en de wetgeving) dan zijn die bewuste artikelen in de overeenkomst niet rechtsgeldig.

Dus als sony stelt dat je alleen RTL4 mag kijken en onze wet schrijft vrij verkeer van media voor, dan trekt Sony aan het kortste eind.

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 07:49:
Volgende week Pac-Man Championship Edition DX op PSN! Na het zien van een video review op IGN erg enthousiast geworden. Het ziet er uit als een fantastische update van de klassieker.
Er gaat ook een nieuwe versie van Tetris verschijnen voor PSN;
http://kotaku.com/5692828...s-coming-to-playstation-3

• dangerpaki
[...]

Een overeenkomst kan niet geldig zijn als die tegen de wet in druist. Daarnaast biedt Sony helemaal geen overeenkomst aan voordat je het product koopt. Dat is zoiets als dat je een abonnement afsluit en vervolgens de voorwaarden pas krijgt nadat je ervoor getekend hebt en dat ding thuis hebt liggen. Zo werkt het dus niet in Nederland. Als er een keer een uitspraak komt over dit soort overeenkomsten in Nederland dan zal al snel blijken dat ze niets waard zijn.
henri8096 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:32:
[...]

Sony kan de meest prachtige gebruikersovereenkomst maken die ze willen.
Een overeenkomst is gebonden aan de wetgeving . . . en als er strijdige dingen in staan (tussen de overeenkomst en de wetgeving) dan zijn die bewuste artikelen in de overeenkomst niet rechtsgeldig.

Dus als sony stelt dat je alleen RTL4 mag kijken en onze wet schrijft vrij verkeer van media voor, dan trekt Sony aan het kortste eind.
Dat bedoel ik dus ook.

Verwijderd

vanaf heden een PS3 fat 1TB versie *O*

Nadat Sony gemeld had dat er problemen zouden zijn met andere harde schijven had ik eerst een 320gb schijfje erin steken. alles ging goed, maar al snel merkte ik dat deze vrij rap vol komt te staan, (games, savegame data, muziek, ..... )

sinds gistere 1TB 2.5" sata hard schijfje erin...

voor diegene die het zelfde willen uithalen, 1 advies het is TE simpel :)

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-09 10:50
_/-\o_ Die ga ik in de gaten houden! Lekker op de bank tegen elkaar Tetris spelen ala Tetrinet! :9~

MTB Trail Traffic

• dangerpaki
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:26:

Nadat Sony gemeld had dat er problemen zouden zijn met andere harde schijven had ik eerst een 320gb schijfje erin steken. alles ging goed, maar al snel merkte ik dat deze vrij rap vol komt te staan, (games, savegame data, muziek, ..... )

Wat heb jij allemaal erop staan dan? 320GB vol? Krijg ik nooit van m'n leven denk ik. Tenzij Sony fatsoenlijke formaten gaat ondersteunen aan video.

Verwijderd

dangerpaki schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:00:
[...]

Wat heb jij allemaal erop staan dan? 320GB vol? Krijg ik nooit van m'n leven denk ik. Tenzij Sony fatsoenlijke formaten gaat ondersteunen aan video.
enkel aan games heb ik een kleine 50gb aan savegame data en games software
HD trailers, demo's, ....
gaat vlotjes vol hoor... PS3 wordt ook gebruikt als media center waar alles wat opgeslagen wordt...
dangerpaki schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:00:
[...]

Ookal komt er via een firmware update meer codec ondersteuning, de max filesize van 4GB zal nooit veranderen.

• El_V
  • Laatst online: 18-09 10:24
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:26:

is het makkelijk alle data van je oude harde schijf naar de nieuwe te krijgen? doe je dit dan eerst op een externe harde schijf?

heb nog steeds 60gb en die is ondertussen ook redelijk vol met savegames en game data (al regelmatig dingen moeten verwijderen.. begint nu irritant te worden)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ike. schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:23:
[...]

Ookal komt er via een firmware update meer codec ondersteuning, de max filesize van 4GB zal nooit veranderen.
EXT3, EXT4..... :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
Welnee, heb zat bestanden van 10+GB er op staan. Dit is echt geen enkel probleem.

Nickname does not reflect reality

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Brad Pitt schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:47:
[...]

Welnee, heb zat bestanden van 10+GB er op staan. Dit is echt geen enkel probleem.
Precies. Via het netwerk kan je grotere bestanden rechtstreeks op je PS3 zetten. Voor extern is vanwege FAT32 de max groote 4GB.

Een (betaalde) codecupdate, Google TV, of Bravia app ondersteuning zouden meer dan welkom zijn. Ik hoop dat Sony dit nog voor de PS3 in petto heeft.

[ Voor 18% gewijzigd door Shiver23 op 18-11-2010 10:56 ]

PSN: Shiver23

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:54:
[...]

Precies. Via het netwerk kan je grotere bestanden rechtstreeks op je PS3 zetten. Voor extern is vanwege FAT32 de max groote 4GB.

Een (betaalde) codecupdate, Google TV, of Bravia app ondersteuning zouden meer dan welkom zijn. Ik hoop dat Sony dit nog voor de PS3 in petto heeft.
Ik zag dat er op mijn US account onder TV onder andere ABC staan. Kan je daar nog wat mee vanaf hier?

Verwijderd

El_V schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:43:
[...]

is het makkelijk alle data van je oude harde schijf naar de nieuwe te krijgen? doe je dit dan eerst op een externe harde schijf?

heb nog steeds 60gb en die is ondertussen ook redelijk vol met savegames en game data (al regelmatig dingen moeten verwijderen.. begint nu irritant te worden)
jup, via externe HD, mapje PS3, updat ein zwiere, en dan via algemene instellingen voor backup van systeem...

het is echt zeer makkelijk..
2 uurtjes bezig geweest :)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

[...]

Hehe dat wist ik ook niet, dacht dat de max grote sowiezo 4Gb was, maja heb de PS3 via wifi aangelsoten, een HD film van 10GB kopiëren duurt dan nogal lang :P

Maar kun je die bestanden alleen via een mediacenter op je pc binnenhalen? of kun je de PS3 ook rechtstreeks benaderen?

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

[...]

Mag ik vragen hoe je uberhaupt bestanden op de harde schijf van je ps3 kan zetten via het netwerk? Ik dacht dat je alleen kon streamen, maar kopieren van de pc naar ps3 (en andersom) via het netwerk zou wel makkelijk zijn.

• dangerpaki
[...]

Dat is waar, maar op zich kan je een 720p filmpje wel redelijk in kwaliteit krijgen met 4gb. Niet het beste, maar het kan. Nu kan het ook wel dat je je MKV muxed naar MP4, maar dat is teveel moeite vind ik altijd.
Wordt dat ondersteund dan door de PS3? Niet door je interne hardeschijf als ik het goed heb. Dan heeft het nog steeds weinig nut om een 1TB in je PS3 te hebben als je alles op je externe HD gaat zetten.
[...]

GoogleTV + Codec update +100 :)
Speelt de PS3 de grotere bestanden wel af als ze op je PS3 staan?

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Gaat lekker, had een aantal weken geleden bij dynabyte de prestige edition van cod black ops en de limited codex edition van assasins creed besteld. De prestige edition kon toen niet geleverd worden, ik kreeg toen wel gratis de gewone versie. Krijg ik vandaag een mail dat ac limited edition ook niet geleverd kan worden en ik ook gratis de gewone versie krijg. Op zich wel nice opgelost, maar ik ben nogal een verzamelaar en het zijn allebei spellen die ik graag day 1 had willen spellen. Wat ook stom is, ik had wel een track en trace code gekregen, ik dacht het zal toch niet zijn dat ze nog wel iets leveren, dus ik krijg net een envelop van de postbode waarvoor ik moet tekenen, zit er alleen een kraskaart in. 8)7

Ps4/switch gamer

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

-RazieL- schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:20:
[...]

Mag ik vragen hoe je uberhaupt bestanden op de harde schijf van je ps3 kan zetten via het netwerk? Ik dacht dat je alleen kon streamen, maar kopieren van de pc naar ps3 (en andersom) via het netwerk zou wel makkelijk zijn.
Driehoekje op het bestand en je kan hem kopiëren. Als je PS3-mediaserver gebruikt wordt een MKV ook nog on the fly omgezet en op je PS3 gezet. Afhankelijk van je computer en netwerk kan dat wel eventjes duren, maar de limiet van 4GB ben je kwijt.

• Kluutmaran
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:00:
Gaat lekker, had een aantal weken geleden bij dynabyte de prestige edition van cod black ops en de limited codex edition van assasins creed besteld. De prestige edition kon toen niet geleverd worden, ik kreeg toen wel gratis de gewone versie. Krijg ik vandaag een mail dat ac limited edition ook niet geleverd kan worden en ik ook gratis de gewone versie krijg. Op zich wel nice opgelost, maar ik ben nogal een verzamelaar en het zijn allebei spellen die ik graag day 1 had willen spellen. Wat ook stom is, ik had wel een track en trace code gekregen, ik dacht het zal toch niet zijn dat ze nog wel iets leveren, dus ik krijg net een envelop van de postbode waarvoor ik moet tekenen, zit er alleen een kraskaart in. 8)7
Waarschuw de volgende keer van te voren dat we met zijn allen gratis games krijgen :P Wel enorm netjes opgelost (beetje te imo)!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 10:11
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:00:
Dat mailtje van Dynabyte over Assassin's Creed: Brotherhood Limited Codex Edition heb ik ook gekregen, ook dat ik de normale versie gratis krijg. Maar ik vond het wel jammer, want ik wou gewoon die kist en andere extraatjes hebben :P.

PSN-ID : Cenzer

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Yep ik dus ook, ben nogal een collector. Bij black ops heb ik alsnog de prestige bij een andere winkel gekocht en de gewone versie aan mijn broer gegeven. Maarja bij Ac ga ik dat niet doen. Maar goed, het blijft een nette oplossing ze hadden natuurlijk ook gewoon kunnen annuleren.

Ps4/switch gamer

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 15:06
Hopelijk kunnen ze wel de GT5 CE leveren

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:10:
[...]

Driehoekje op het bestand en je kan hem kopiëren. Als je PS3-mediaserver gebruikt wordt een MKV ook nog on the fly omgezet en op je PS3 gezet. Afhankelijk van je computer en netwerk kan dat wel eventjes duren, maar de limiet van 4GB ben je kwijt.
Ik heb even meegelezen in dit topic over dit onderwerp en als ik het dus goed begrijp:

1. Kan ik met een PS3 720p/1080p content afspelen
2. MKV is ondersteund
3. Kan ik deze bestanden (ook groter dan 4GB) op de PS3 harde schijf zetten, echter enkel door deze te kopieren via WIFI.

Klopt dit?

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Is PSN vanavond offline? Kan nergens een maintenance bericht vinden hier trouwens...

Oh toch wel op de playstation site:

http://blog.eu.playstatio...-scheduled-maintenance-2/

PlayStation Network is offline for scheduled maintenance from 16:05 on Thursday 18 November 2010 until 01:00 on Friday 19 November 2010, GMT.

Even omrekenen hoe laat dat hier is, maar vanavond word er niet meer gegamed denk ik :P Volgens mij is het van 5uur 's middags tot 2 uur 's nachts.

[ Voor 74% gewijzigd door KnEuTeR op 18-11-2010 19:23 ]

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

• Meelobee
  • Laatst online: 01:18

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

@ Wnds:

1. Ja
2. Nee kan niet, maar als je PS3 Media server gebruikt worden de mkv bestanden tijdens het kopieren omgezet naar een formaat dat de PS3 wel aan kan.
3. Ja, maar via wifi gaat het wel een jaar duren. Beter om je PS3 dan bekabeld (liefst op Gigabit lan) aan te sluiten.

@ Kneuter: http://nl.playstation.com...voor-PlayStation-Network/

[ Voor 18% gewijzigd door Meelobee op 18-11-2010 19:22 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je kunt dus alleen de Store niet in, je niet registreren en niet in accountbeheer.
Valt eigenlijk wel mee dus, online gamen wil nog wel. :)

Only fools are enslaved by time and space.

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

De PS3 ondersteund alleen geen DTS-HD en TrueHD wanneer je een videobestand hebt gekopieerd. (Uitsturen via HDMI) :(

Gulfstream G650

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

LoneRanger schreef op donderdag 18 november 2010 @ 19:39:
Je kunt dus alleen de Store niet in, je niet registreren en niet in accountbeheer.
Valt eigenlijk wel mee dus, online gamen wil nog wel. :)
Ik kan ook niet aanmelden. Alleen als je VOOR 5u bent aangemeld kan je online blijven, pas op met disconnects dus :P

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
KnEuTeR schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:34:
[...]

Ik kan ook niet aanmelden. Alleen als je VOOR 5u bent aangemeld kan je online blijven, pas op met disconnects dus :P
Geen problemen mee, speel gewoon online. :)

Only fools are enslaved by time and space.

• Kabouterplop01
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 22:56

Kabouterplop01

chown -R me base:all

Gelukkig maar, ik kreeg net een patch van black ops voor mijn kiezen en kon niet meer aanmelden.
Ik dacht al dat die patch mijn setup had verziekt.
Ik stond op het punt om een fabriekstinstellingen restore te doen!
En ik maar zoeken op de foutmelding; daar krijg je hits op, maar niet van deze datum.
en van playstation network onderhoud krijg je niet echt goede zoekresultaten
/edit

[ Voor 99% gewijzigd door Ike. op 18-11-2010 22:51 ]

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:41
Lekker dan.. Net Need for speed gekocht kan ik niet online..
Waarom precies vandaag :(!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Week op vakantie geweest. Kom terug en dacht wtf..
Gelukkig lees ik jullie reacties haha

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:54

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:12:
[...]

enkel aan games heb ik een kleine 50gb aan savegame data en games software
HD trailers, demo's, ....
gaat vlotjes vol hoor... PS3 wordt ook gebruikt als media center waar alles wat opgeslagen wordt...
Ik denk dat voor de laatste zin het verschil maakt met je opslagruimte. Ik heb al sinds de release een PS3 (60GB) en ik heb meer dan 30 spellen + zo'n 10 PSN games en de PlayStation is nog steeds niet vol qua gamedata (al wordt het wat krapper).

Over het onderhoud van PSN, ik heb het gevoel dat wij in Europa altijd de lul zijn. Altijd onderhoud 's avonds. Wordt er ook wel eens onderhoud gepleegd zeg van 3 uur 's nachts tot 9 uur 's ochtends als er een stuk minder mensen online zijn in Europa (en dat ze er mooi last van hebben in Azie of Amerika)? Misschien mis ik dat dus omdat ik dan nooit online wil.

[ Voor 24% gewijzigd door Sandyman538 op 18-11-2010 23:09 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Electromonkey schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:53:
Lekker dan.. Net Need for speed gekocht kan ik niet online..
Waarom precies vandaag :(!
Misschien blijft PSN tot de launch van GT5 offline. :+

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
SL65 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 17:11:
Hopelijk kunnen ze wel de GT5 CE leveren
Als ze (Dynabyte) die ook gratis gaan uitleveren, zal het wel een enorme toestroom aan preorders opleveren.
Denk na dit debacle ze zich wel voor zullen bereiden, maar als je toch al wou bestellen, zou het wel de poging waard zijn.

Mochten ze uiteindelijk niet kunnen leveren, en ben je verzamelaar, kan je hem altijd nog ergens anders bestellen. Als je ook nog genoeg geduld hebt, kan het aardig wat schelen.

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:14:
[...]

jup, via externe HD, mapje PS3, updat ein zwiere, en dan via algemene instellingen voor backup van systeem...

het is echt zeer makkelijk..
2 uurtjes bezig geweest :)
Domme vraag wellicht maar je hebt dus naast de nieuwe HDD een externe HDD nodig waar de back-up opgezet moet worden. Deze back-up, op externe HDD, zet je vervolgens terug op de nieuwe HDD. En dan heb je de originele HDD over van de PS3..... Toch?

Voor degene die de HDD van de PS3 hebben vervangen, hoeveel GB hebben jullie geplaatst?

PSN id: GG--77

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

GG---77 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 23:49:
[...]

Domme vraag wellicht maar je hebt dus naast de nieuwe HDD een externe HDD nodig waar de back-up opgezet moet worden. Deze back-up, op externe HDD, zet je vervolgens terug op de nieuwe HDD. En dan heb je de originele HDD over van de PS3..... Toch?

Voor degene die de HDD van de PS3 hebben vervangen, hoeveel GB hebben jullie geplaatst?
Domme vragen bestaan niet :)
Maar inderdaad, dat klopt. Backup op externe HD, nieuwe HD erin en dan restoren vanaf de externe HD. Gaat overigens wel een tijdje overheen.

Ben zelf van een 80GB naar een 500GB gegaan, hoef ik iig niet meer te upgraden (binnen korte tijd) :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sp33dFr34k schreef op donderdag 18 november 2010 @ 23:52:
[...]

Domme vragen bestaan niet :)
Maar inderdaad, dat klopt. Backup op externe HD, nieuwe HD erin en dan restoren vanaf de externe HD. Gaat overigens wel een tijdje overheen.

Ben zelf van een 80GB naar een 500GB gegaan, hoef ik iig niet meer te upgraden (binnen korte tijd) :)
Worden de save files die je niet kan kopieren wel overgezet als je de backup functie gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

nieuwe harde schijf (WD 1tb)
en een ICY box voor HD aan te sluiten op PC/laptop

je sluit je HD aan, gaat naar systeem instellingen, BACK UP TOOL, je volgt alles wat er op je scherm komt.
je zet je PS3 uit, haalt hd uit, steekt niewe in (alvorens in windows naar FAT 16/32 formateren) PS3 opzetten, direct krijg je de melding dat er een nieuwe HD insteekt. je laat m zijn ding doen (firmware etc...)

je gaat terug naar backup tool, backup terugplaatsen

tadaaaa 8)7
---

is wat omslachtig soms, maar het gaat wel lekker... gsiterenavond de hele avond bezig geweest met AL mijn games erop te zetten, kzit nu aan 18games... als ik nu alles uitreken 18*55€ (gemiddelde aankoopprijs...)
wat kost je hobby toch gans veel geld |:(
---
Sp33dFr34k schreef op donderdag 18 november 2010 @ 23:52:
[...]
Gaat overigens wel een tijdje overheen.
in 1,5 à 2uurtjes tijd is alles geklonken?? of werk de PS3 hier in België sneller dan bij jullie? :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2010 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 18-09 10:18
[...]

500, heb het meteen gedaan bij mijn nieuwe PS3.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Svennie schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:37:
[...]

uit mijn hoofd: instellingen -> accesoires -> headset
Ik was weer vergeten dat ik hier nog naar wilde kijken. Ik heb gevonden dat ik in: "Settings > Accessory Settings > Audio Device Settings" het microfoon-volume in kan stellen.

Dit staat echter standaard op 3 en de andere volumes (1 t/m 5) zijn grijs. Dus ik kan helaas mijn headset niet zachter zetten. :(

Komt dit omdat ik de headset in HQ-mode heb staan?

Het gaat overigens om de officiele PS3 headset.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Meelobee schreef op donderdag 18 november 2010 @ 19:21:
@ Wnds:

1. Ja
2. Nee kan niet, maar als je PS3 Media server gebruikt worden de mkv bestanden tijdens het kopieren omgezet naar een formaat dat de PS3 wel aan kan.
3. Ja, maar via wifi gaat het wel een jaar duren. Beter om je PS3 dan bekabeld (liefst op Gigabit lan) aan te sluiten.

@ Kneuter: http://nl.playstation.com...voor-PlayStation-Network/
Wellicht toch maar eens overwegen om mijn PS3 dan bekabeld aan te sluiten.

Kheb nu van beneden vanaf mijn UPC modem (beneden in de woonkamer) een utp kabel naar boven lopen en daar heb ik een switch + wifi router staan, terwijl de PS3 ook beneden in de woonkamer staat... kan dus evengoed de switch beneden neer zetten... en dan een kabeltje naar de PS3 trekken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 07:18:
[...]

in 1,5 à 2uurtjes tijd is alles geklonken?? of werk de PS3 hier in België sneller dan bij jullie? :P
Echter ben je dus wel de spreekwoordelijke piemel als je backup 'corrupt' is geraakt, zoals bij mij gebeurd was. Dus succes is niet altijd verzekerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:45:
[...]

Echter ben je dus wel de spreekwoordelijke piemel als je backup 'corrupt' is geraakt, zoals bij mij gebeurd was. Dus succes is niet altijd verzekerd!
hmm, nochthans is dit de 2de keer dat ik dit doen, eerst naar 320gb, en nu naar 1tb...
ik heb hier nergens last van gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ike. schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 00:05:
[...]

Worden de save files die je niet kan kopieren wel overgezet als je de backup functie gebruikt?
Dat vraag ik me ook af. In ieder geval wel als je de Transfer tool gebruikt toch? Dus PS3 -> PS3 (op elkaar aansluiten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hmmm, ik heb me nou toch weer een klote situatie... ik had gisteren al wat last van krakend geluid over m'n spdif ( optical ) kabel.. vanochtend had ik daar wel genoeg van dus ben even andere kabel wezen halen... steek ik die kabel erin, helemaal geen geluid, maar wat me wel opviel was dat er in de optical aansluiting een hoop speling zat.

Dus ik even prutsen met dat stekkertje voorzichtig wat kanten op te duwen, en jawel, geluid... conclusie, aansluiting op ps3 is gaar, maar wat kan ik daar aan doen, heb het nu soort van vastgeplakt met plakband zodat de stekker in de juiste positie blijft... maar dat gaat ook geen lang leven genieten... iemand ideëen om dit te '' fixen '' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Fatal Mind schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:29:
Hmmm, ik heb me nou toch weer een klote situatie... ik had gisteren al wat last van krakend geluid over m'n spdif ( optical ) kabel.. vanochtend had ik daar wel genoeg van dus ben even andere kabel wezen halen... steek ik die kabel erin, helemaal geen geluid, maar wat me wel opviel was dat er in de optical aansluiting een hoop speling zat.

Dus ik even prutsen met dat stekkertje voorzichtig wat kanten op te duwen, en jawel, geluid... conclusie, aansluiting op ps3 is gaar, maar wat kan ik daar aan doen, heb het nu soort van vastgeplakt met plakband zodat de stekker in de juiste positie blijft... maar dat gaat ook geen lang leven genieten... iemand ideëen om dit te '' fixen '' ?
Upgraden naar HDMI versterker? Heb je meteen ook HD geluid van je Blurays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Blindfold schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:33:
[...]

In de categorie: mijn asbak is vol dus ik moet een nieuwe auto? :)
Misschien kan je bij Conrad oid kijken voor een nieuwe aansluiting, of een extra plakbandje over de plug doen waardoor die wat dikker wordt en beter blijft zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:40:
[...]

offtopic:
zolang wachten voor een nieuwe auto?? neenee, ik doe dat al van de moment wanneer mijn vloermatjes vuil zijn :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Blindfold schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:33:
[...]

Ik ben al aan het kijken voor nieuwe installaties, alleen moet ff wachten op dat schip met geld, dus ik ga hier zeker rekening mee houden.
[...]

Misschien kan je bij Conrad oid kijken voor een nieuwe aansluiting, of een extra plakbandje over de plug doen waardoor die wat dikker wordt en beter blijft zitten?
Ja, de voorlopig oplossing zal idd wel iets met ducktape inhouden. tis ff niet anders,

[ Voor 39% gewijzigd door Fatal Mind op 19-11-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

[...]

Nee, meer de categorie: Gebruik maken van de gelegenheid om verbeteringen aan te brengen in je setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Hmm, heb nu helemaal geen geluid meer over optisch... redelijk ruk... nu zou ik natuurlijk geluid via hdmi op de tv kunnen doen... maar daar zit ik niet helemaal op te wachten, vraag me af of er bedrijven zijn ( waar ik zo ff langs kan rijden zeg maar ) die het eventueel kunnen fixen, heb namelijk het idee dat het alleen het stukje plastic is waar de stekker in gaat ( het vrouwelijke gedeelte zeg maar )

Edit: lijkt erop dat het klepje wat normaal voor de optische poort afgebroken is... en dat ie daarom geen geluid meer geeft... ik ga d'r eens wat tussen klemmen, en kijken wat dat uithaalt..

[ Voor 19% gewijzigd door Fatal Mind op 19-11-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony is schijnbaar nu ook gestart met het bannen van accounts.
Het recente onderhoud aan PlayStation Network had uiteindelijk een goede reden. Overal over de wereld komen signalen binnen dat je niet meer op PSN komt als je dom genoeg geweest bent om het PSJAILBREAK apparaatje te gebruiken. Het is inmiddels bevestigd door Sony dat ze inderdaad iedereen met een gehackte PS3 van PSN hebben geblokkeerd.

Dit hebben ze geïmplementeerd tijdens de afgelopen keer dat PSN onderhoud kreeg. Dat wil zeggen dat deze blokkering niet afhankelijk is van een patch die je wel of niet kunt installeren. Het systeem dat is toegevoegd aan het PSN detecteert automatisch of je PS3 gehacked is zodra je je aanmeldt. Eigen schuld, zullen we maar zeggen.
http://games.fok.nl/nieuw...k-gebruikers-van-psn.html

[ Voor 72% gewijzigd door Ike. op 19-11-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:59
Als PS3 n00b vraag ik me het volgende af (dit n.a.v. dat ik binnenkort een PS3 krijg, zat bij mijn 3D tv erbij):
hoe zit het met 2e hands games die je ook online kan spelen zoals CoD, BF BC2 e.d. Als ik z'on spel 2e hands koop, kan ik in de problemen komen door de vorige eigenaar? Is het bv mogelijk dat deze het spel nog op z'n hd heeft staan en het daar vanaf speelt, en ik in de problemen kom omdat ik het voor de 2e keer registreer?
Andere tips mbt aankoop 2e hands PS3 games?

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:57
Die spellen hebben toch geen registratiecode zoals bij pc-games? Ik ben ze zelf nog nooit tegen gekomen, dus dat lijkt me geen probleem. Hij kan ze zo ook niet van de HDD af spelen, dus dat is ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Hopjesvla79 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:30:
Als PS3 n00b vraag ik me het volgende af (dit n.a.v. dat ik binnenkort een PS3 krijg, zat bij mijn 3D tv erbij):
hoe zit het met 2e hands games die je ook online kan spelen zoals CoD, BF BC2 e.d. Als ik z'on spel 2e hands koop, kan ik in de problemen komen door de vorige eigenaar? Is het bv mogelijk dat deze het spel nog op z'n hd heeft staan en het daar vanaf speelt, en ik in de problemen kom omdat ik het voor de 2e keer registreer?
Andere tips mbt aankoop 2e hands PS3 games?
Nee, alles werkt gewoon. Bij sommige games krijg je tegenwoordig wat extra's in de vorm van een code die je in kunt voeren in de Playstation Store waarna je extra item in het spel krijgt. Dit zorgt ervoor dat mensen misschien eerder de game nieuw kopen (dat hopen de ontwikkelaars tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Laatst online: 21-09 07:17

H.Boss

Hugo Boss

Hallo medetweakers,

Ik heb even een vraag betreffende de Onkyo AVX380. Het is een receiver met 5.1 speaker opstelling ook van Onkyo. Als ik bijv een bluray of game (af)speel waar op de achterkant van het hoesje DTS Surround staat, kiest die automatisch voor dolby digital surround. Ik speel blurays en games af via de PS3. Ik heb de PS3 optisch aangesloten op de onkyo receiver.

Wie kan mij een handje helpen? heb de manual al tig keer door gelezen, maar wordt er niet echt wijzer van.

Ik heb de volgende opties aangevinkt op de PS3:

- DTS 5.1 kanalen
- Dolby Digital 5.1 Kanalen

Als ik dan Dolby Digital 5.1 kanalen uitvink. Krijg ik wel DTS bij bijv. NFS Hot Pursuit maar als ik dan een film of game afspeel die geen DTS ondersteunt krijg ik lelijk stereo geluid.

Het geluid is verder top van de hele set! Het dolby gebeuren werkt ook perfect. Alleen krijg het DTS gebeuren niet aan de praat.

Alvast bedankt voor jullie hulp!!

[ Voor 10% gewijzigd door H.Boss op 19-11-2010 19:07 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 18:37
Iemand ervaring met Sports Active 2 voor de ps3?

Lijkt me op zich wel geinig maar vraag me af hoe lang dit leuk blijft, aangezien 100 euro toch nog al een bonk geld is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabouterplop01
  • Laatst online: 19-09 22:56

Kabouterplop01

chown -R me base:all

You need to set the BD/DVD Audio Output Format (Optical) to Bitstream to get 5.1 from Blu-Rays. You wont get Dolby HD or Dolby LPCM or DTS-HD sound with an optical cable but you will get the core 5.1 surround sound

To get the HD sound from Blu-Rays you will need a HDMI Receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:57

RnB

MrJoker1985 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:05:
Hallo medetweakers,

Ik heb even een vraag betreffende de Onkyo AVX380. Het is een receiver met 5.1 speaker opstelling ook van Onkyo. Als ik bijv een bluray of game (af)speel waar op de achterkant van het hoesje DTS Surround staat, kiest die automatisch voor dolby digital surround. Ik speel blurays en games af via de PS3. Ik heb de PS3 optisch aangesloten op de onkyo receiver.

Wie kan mij een handje helpen? heb de manual al tig keer door gelezen, maar wordt er niet echt wijzer van.

Ik heb de volgende opties aangevinkt op de PS3:

- DTS 5.1 kanalen
- Dolby Digital 5.1 Kanalen

Als ik dan Dolby Digital 5.1 kanalen uitvink. Krijg ik wel DTS bij bijv. NFS Hot Pursuit maar als ik dan een film of game afspeel die geen DTS ondersteunt krijg ik lelijk stereo geluid.

Het geluid is verder top van de hele set! Het dolby gebeuren werkt ook perfect. Alleen krijg het DTS gebeuren niet aan de praat.

Alvast bedankt voor jullie hulp!!
Heb je al in de menu's van je dvd of bluray gekeken? Daar kan je meestal aanvinken welke soundstream je wilt hebben. Mocht dat niet lukken, kan je tijdens de film altijd nog op driehoekje klikken en dan op het muzieknootje klikken, dat is in principe hetzelfde als de menu's doorspitten, maar dan tijdens de film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
LuPo schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:57:
[...]

Nee, alles werkt gewoon. Bij sommige games krijg je tegenwoordig wat extra's in de vorm van een code die je in kunt voeren in de Playstation Store waarna je extra item in het spel krijgt. Dit zorgt ervoor dat mensen misschien eerder de game nieuw kopen (dat hopen de ontwikkelaars tenminste).
Helaas gaat het tegenwoordig de kant op van codes invoeren om online te kunnen gamen. Fifa 11 kun je bijvoorbeeld alleen online spelen bij het invullen van de code en een nieuwe code kost 10 euro. Dit doen ze (helaas) om geld te verdienen aan de 2de handsmarkt terwijl spellen die je veel online speelt nu juist minder 2de hands te koop zijn (MW2 koste in de zomer 2de hands nog minimaal 30 euro ofzo) dus ik snap het niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Kabouterplop01 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:16:
You need to set the BD/DVD Audio Output Format (Optical) to Bitstream to get 5.1 from Blu-Rays. You wont get Dolby HD or Dolby LPCM or DTS-HD sound with an optical cable but you will get the core 5.1 surround sound

To get the HD sound from Blu-Rays you will need a HDMI Receiver.
Klopt, maar als je doelt een post boven je..dan houdt het geen stand. Die poster dient namelijk wel DTS (1500 Kbps, max. via TOSLINK) te kunnen krijgen als de bron DTS is.

Voor DTS-HD en Dolby THD heb je idd een HDMI versterker nodig die die formaten ook nog 's ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Maar ik heb een HDMI receiver. De onkyo AVX380 heeft 3 hdmi out en 1 hdmi in. Alleen heb het geluid via optisch aangesloten op de receiver en het beeld met hdmi vanuit de ps3 op mijn tv.

Maar als ik Dolby Digital 5.1 kanalen uitvink op de ps3 en alleen DTS aangevinkt laat. Dan krijg ik bij bijv. NFS hot pursuit of de bluray van Avatar wel DTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

MrJoker1985 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:42:
Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Maar ik heb een HDMI receiver. De onkyo AVX380 heeft 3 hdmi out en 1 hdmi in. Alleen heb het geluid via optisch aangesloten op de receiver en het beeld met hdmi vanuit de ps3 op mijn tv.

Maar als ik Dolby Digital 5.1 kanalen uitvink op de ps3 en alleen DTS aangevinkt laat. Dan krijg ik bij bijv. NFS hot pursuit of de bluray van Avatar wel DTS.
Volgens de Onkyo site heb je 3 inputs en 1 output, waarschijnlijk bedoel je dit ook maar je zegt het verkeerd om. Daarom snap ik ook bij god niet waarom je je PS3 optisch aansluit. Kun je dit eens verhelderen? Of zijn je HDMI poorten allemaal al bezet? Ik kan je echt HDMI aanbevelen via je receiver en dan via je receiver naar je TV via HDMI mocht dit mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Sp33dFr34k schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 21:39:
[...]

Volgens de Onkyo site heb je 3 inputs en 1 output, waarschijnlijk bedoel je dit ook maar je zegt het verkeerd om. Daarom snap ik ook bij god niet waarom je je PS3 optisch aansluit. Kun je dit eens verhelderen? Of zijn je HDMI poorten allemaal al bezet? Ik kan je echt HDMI aanbevelen via je receiver en dan via je receiver naar je TV via HDMI mocht dit mogelijk zijn.
Ja, ga morgen een hdmi kabel halen zodat ik hem kan doorlussen. Ik was wat onwetend.

Maar bedankt voor de info en reactie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Oke, dat vermoeden had ik al een beetje :P Geen probleem!

Dus in a nutshell; gewoon je apparaten via HDMI naar je receiver en dan via de HDMI out een kabeltje naar je TV. Één kabel per apparaat en je hoeft maar 1 keer te zappen; op je receiver. Echt ideaal zo'n HDMI receiver! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

haha!

Ja ik had altijd in mijn achterhoofd dat optisch het beste geluid gaf. Maar als ik idd op me ps3 kijk bij de HDMI instellingen kan je heel wat meer aan geluidssporen aanvinken dan bij optical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Duuh.. HDMI ondersteund bijvoorbeeld 7.1 LCPM , DTS-HD , en TrueHD. Optical niet. :)

Gulfstream G650

Pagina: 1 ... 15 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.