[AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 3] Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 16 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 32 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
CasGas schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:23:
Met mijn Harmony One gaat mijn tv niet altijd goed uit, het lijkt aan het signaal te liggen die word afgegeven richting mijn samsung.
Als ik deze echt uit wil doen, pak ik zelf ipv "Power Off" de "Power Toggle" op de AB nadat alles wel netjes is uitgegaan. Iemand een idee hoe ik kan instellen dat die bij het uitzetten de "Power Toggle" gebruikt ipv "Power Off"?
Apparaatopties -> stroominstellingen. ;)

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:22

seninha

god's right foot

Ik heb sinds een paar dagen een Apple TV 2 welke ik voornamelijk met XBMC ga gebruiken.
De ATV hangt aan een Sony KDL-32D3000 LCD TV naast een Humax IRHD-5000C

Nou heb ik twee activities aangemaakt.ZIGGO en XBMC.

Alles werkt naar behoren. Ik kan in beide activities alles perfect bedienen.ATV en XBMC doen alles wat ik wil,zelfde geldt voor de Humax.

Maar er is een probleem wat ik maar niet opgelost krijgt.

Als ik bv ATV aan heb en overschakeld naar ZIGGO (TV kijken dus) dan gaat de ATV in slaapstand (led gaat dan uit).Humax gaat aan,TV schakeld naar HDMI2.
Dat werkt allemaal goed.

Maar dan gaat de ATV weer AAN :/

Kan deze dan uitzetten door op de ATV remote te drukken,maar dat werkt niet altijd.Geen idee waarom.
Maar als ik het wel voor elkaar krijg en de ATV dan eindelijk uit staat, dan gaat deze weer AAN zodra we via de Harmony de TV uitzetten 8)7

Ik heb GEEN idee hoe dit kan.Om zeker te zijn dat het geen HDMI probleem is heb ik CEC uitgezet in het TV menu.

Vraag me af of iemand een verlossend antwoord heeft voor dit probleem.

Anders ben ik genoodzaakt om in de software van de Harmony de functie om de ATV uit te zetten weg te vinken.

Maak trouwens gebruik van een Harmony 525

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackburst
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-01 13:58
Ik gebruik de 555 en werkt prima met activiteiten, draai XBMC via computer op tweede scherm, wil eigenlijk XBMC starten met remote, binnen Media Center PC heb ik knop, maar die activeerd Media Center van windows, is dit te wijzigen in XBMC ?

Gevonden op internet, werkt perfect.
http://inchoatethoughts.c...ndows-media-center-remote

[ Voor 19% gewijzigd door blackburst op 12-08-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:26

Sandyman538

SandstorM [148839]

Iemand ervaring met power on van een stekkerblok via kaku, waarna de rest van je apparatuur aangaat? Ik wilde namelijk graag wat stroom besparen (nav een ander topic op tweakers), dus ik denk ik zet gewoon een klik aan klik uit op het stekkerblok van de tv + humax, pas in de activiteit aan dat de light manager eerst de kaku moet schakelen, dan 3 seconden wachten, dan tv + humax en hoppa tv kijken.

Alleen nu blijkt dat je de light manager wel toe kunt voegen aan je activiteit, maar dat die niet op prioriteit positie 1 kan komen te staan, wat dus eigenlijk inhoudt dat de harmony eerst de tv aanzet (zonder stroom), dan de humax aanzet (zonder stroom) en daarna via kaku stroom op het stekkerblok zet (in de categorie mosterd na de maaltijd).

Mogelijke (niet ideale) oplossingen:
* Extra activiteit aanmaken die er alleen voor zorgt dat er stroom op het stekkerblok komt, waarna de daadwerkelijke activiteit "tv kijken" gestart kan worden.

* Via apparaten de juiste kaku code verzenden zodat het stekkerblok stroom krijgt, daarna activiteit 'tv kijken' starten.

Anyone?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:40
Thuis heb ik een Humax 5200c staan in combinatie met de Logitech Harmony 900 en de IR-blaster + 2 mini-blasters. De Humax 5200c staat altijd in de energie zuinige standby tijd waardoor hij flink wat tijd nodig heeft om op te starten (zo'n 25 seconden). Doordat er een aparte radio en tv functie op de Humax zit, heb ik dus ook twee activiteiten aangemaakt: "Radio luisteren" en "TV kijken".

Als de Humax aan staat en je schakelt van Radio naar TV toe, dan verzend de afstandbediening netjes een "TV" of "Radio" signaal naar de Humax toe om te wisselen tussen de "TV" kanalen en de "Radio" kanalen. Maar als ik opstart en de Humax staat nog in "TV"-modus, en hij moet schakelen naar "Radio", dan verdomt het apparaat het.

Ik heb de optie "Mijn PVR heeft de volgende tijd nodig om op te warmen:" aangepast naar 22000ms en later ook naar 30000ms. Je ziet de Harmony rustig wachten tot die tijd verstreken is, maar dan nog schakelt hij niet naar de juiste mode. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij na het opstarten nog de juiste mode meegeeft naar de Humax toe?

En nog een vervolgvraag, hoe kun je het beste de miniblasters plaatsen? Bij het ideale plaatje van Logitech heb je zo'n 30 cm dat je de blasters voor het apparaat moet plaatsen. Maar mijn versterker staat strak op de plank, heeft aan beide kanten (achter en voor) minimaal ruimte en de blaster kan daar dus niet goed geplaatst worden. Wat is dan de ideale situatie. De platte achterkant van de (mini)blaster strak tegen de achterkant van het apparaat neerzetten of juiste 180 graden omdraaien zodat de achterkant feitelijk naar het kastdeurtje gemikt staat?

Het valt me overigens op dat de Humax er meer problemen mee heeft dan de Onkyo versterker. De versterker gaat voor 99% van de keren gewoon aan, de Humax laat het zo'n 50% van de tijd afweten en gaat dan gewoon niet aan.

[ Voor 26% gewijzigd door Robkazoe op 15-08-2012 22:33 ]

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:26

Sandyman538

SandstorM [148839]

Robkazoe schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 22:27:
Het valt me overigens op dat de Humax er meer problemen mee heeft dan de Onkyo versterker. De versterker gaat voor 99% van de keren gewoon aan, de Humax laat het zo'n 50% van de tijd afweten en gaat dan gewoon niet aan.
Als je het hier hebt over het ontvangen van een IR signaal dan ligt dat gewoon aan de humax. Ik moet er ook recht voor zitten met mijn AB om die aan de praat te krijgen. Beetje schuin en hij gaat bij mij ook niet aan.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn harmony 650 aan mijn zwager gegeven. Nu was ik hem gisteren aan het helpen met instellen en ik heb 4 apparaten en 2 activiteiten aangemaakt.

De activiteit tv kijken en mediaspeler kijken.

Nu ga je tv kijken, alles gaat op de juiste manier aan. Als je nu vanuit het tv kijken naar mediaspeler wil kijken, dan kon ik (meen ik) altijd op activiteiten klikken op de afstandsbediening en dan kreeg je de activiteiten te zien die je aangemaakt had. Maar dat lijstje is dan leeg op de huidige activiteit na?

Ik moet dus eerst alles uitdoen met de afstandsbediening en dan kan je pas een andere activiteit kiezen.

Zo werkte het toch niet? Iemand een idee waaraan dit ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:55:
Ik heb mijn harmony 650 aan mijn zwager gegeven. Nu was ik hem gisteren aan het helpen met instellen en ik heb 4 apparaten en 2 activiteiten aangemaakt.

De activiteit tv kijken en mediaspeler kijken.

Nu ga je tv kijken, alles gaat op de juiste manier aan. Als je nu vanuit het tv kijken naar mediaspeler wil kijken, dan kon ik (meen ik) altijd op activiteiten klikken op de afstandsbediening en dan kreeg je de activiteiten te zien die je aangemaakt had. Maar dat lijstje is dan leeg op de huidige activiteit na?

Ik moet dus eerst alles uitdoen met de afstandsbediening en dan kan je pas een andere activiteit kiezen.

Zo werkte het toch niet? Iemand een idee waaraan dit ligt?
Al eens opnieuw geupdate? Heb zo'n idee dat de update niet helemaal lekker gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:31:
Al eens opnieuw geupdate? Heb zo'n idee dat de update niet helemaal lekker gegaan is.
Ik zal er straks weer even langs na het werk, ik moest gisteravond tot 22:00 lesgeven en was nog even om 23:00 bij mijn zwager om het in te stellen, maar omdat ik om 06:00 weer moest opstaan heb ik dat niet getest.

Want het zou toch moeten werken zoals ik het wil? Ik ben het nameljik even kwijt omdat hij al een tijdje in een la lag (mijn vrouw kan er niet zo goed mee overweg).

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 07:10
Ik heb net via saturn de harmony one + voor 89,90 gekocht dit ter vervanging van mijn 555 die gevallen was en waarbij het schermpje daardoor niet goed meer afleesbaar was.
Kan ik nu de instellingen via de harmony software zo overzetten of zitten hier nog haken en ogen aan?

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

De 555 en de one zijn niet 1op1 overdraagbaar. De software waarmee je alles instelt is in principe wel hetzelfde. En de manier waarop je alles instelt blijft in principe ook hetzelfde (mits je geen nieuwe apparatuur hebt), verder weet ik niet wat je verder zou kunnen bedoelen met haken & ogen. :)

Je kan natuurlijk ook een mailtje sturen naar de helpdesk van harmony en ze daar vragen of ze het overzetten voor je doen als je er niet uit komt.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Gebruik je de software van Logitech of stel je hem in via de browser? In de Harmony software staat aan de rechterkant een kopje 'Hebt u een nieuwe Harmony-afstandsbediening?', daar net onder zit een knop 'Afstandsbediening vervangen'. Als je het daarmee doet worden in ieder geval de activiteiten en apparaten en dergelijke meegenomen (tenminste, dat gebeurde toen ik van de 550 naar de 1000 ging). Daarna moet je alleen nog even eea langslopen omdat de 555 bijvoorbeeld 4 touchscreen knoppen heeft en de One 6.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:07
Weet iemand nog een adresje om aan een HP of Philips OVU412000/00 te komen? Of wellicht een vergelijkbare MCE IR receiver voor weinig?

Ik heb er zelf al 2 van in gebruik, maar heb er meer nodig voor kennissen. Vroegah kon je ze nog wel bij Nederlands webshops bestellen, maar tegenwoordig alleen vanuit China (via eBay) met een levertijd van 10-20 werkdagen :-( Of zijn er tegenwoordig andere alternatieven?

EDIT:
Zelf ondertussen deze gevonden: CMP-MEDIAREM12 Mediacenter afstandsbediening

Volgens de beschrijving MCE-compatible. Iemand ervaring met deze (het gaat me puur om de USB ontvanger)?

[ Voor 28% gewijzigd door Harmani op 21-09-2012 11:21 ]

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 07:10
Rupie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:26:
Gebruik je de software van Logitech of stel je hem in via de browser? In de Harmony software staat aan de rechterkant een kopje 'Hebt u een nieuwe Harmony-afstandsbediening?', daar net onder zit een knop 'Afstandsbediening vervangen'. Als je het daarmee doet worden in ieder geval de activiteiten en apparaten en dergelijke meegenomen (tenminste, dat gebeurde toen ik van de 550 naar de 1000 ging). Daarna moet je alleen nog even eea langslopen omdat de 555 bijvoorbeeld 4 touchscreen knoppen heeft en de One 6.
Het is gelukt, was een fluitje van een cent, dank je. Nu alleen nog wat fine-tunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harmani schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:13:
Weet iemand nog een adresje om aan een HP of Philips OVU412000/00 te komen? Of wellicht een vergelijkbare MCE IR receiver voor weinig?

Ik heb er zelf al 2 van in gebruik, maar heb er meer nodig voor kennissen. Vroegah kon je ze nog wel bij Nederlands webshops bestellen, maar tegenwoordig alleen vanuit China (via eBay) met een levertijd van 10-20 werkdagen :-( Of zijn er tegenwoordig andere alternatieven?

EDIT:
Zelf ondertussen deze gevonden: CMP-MEDIAREM12 Mediacenter afstandsbediening

Volgens de beschrijving MCE-compatible. Iemand ervaring met deze (het gaat me puur om de USB ontvanger)?
Ik heb volgens mij nog een OVU412000/00 liggen ergens, zal van het weekend eens voor je kijken als je interesse hebt.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:45

SeatRider

Hips don't lie

Sinds gisteren de trotse bezitter van een One+. Zoals het boekje zegt geprogrammeerd via myharmony.com. Is helemaal gelukt, maar nu kom ik erachter dat ik zo ongeveer niks kan wijzigen. De software is een stuk uitgebreider, maar die herkent mij of mijn remote niet, dus dat zou betekenen weer een nieuwe account aanmaken en weer opnieuw programmeren. Wie verzint dat?! In dit topic wordt ook gewezen naar members.harmonyremote.com, maar ook die kent mij(n remote) niet, dus voordat ik de setup nog 2x ga uitvoeren, met welke kan ik de meeste dingen wijzigen (knoppen aan activity toevoegen, icoontje van een activity wijzigen, wijzigen hoe mijn devices aan/uit worden gezet, etc)?

Edit: heb hem maar gewoon opnieuw geprogrammeerd via de software. Nu kan ik tenminste wel weer alles finetunen, zoals ik gewend was van mijn TC30.

[ Voor 9% gewijzigd door SeatRider op 22-09-2012 13:33 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Laatst online: 14:07
Rupie schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 21:45:
Ik heb volgens mij nog een OVU412000/00 liggen ergens, zal van het weekend eens voor je kijken als je interesse hebt.
Heel graag! Na lang zoeken nog steeds geen fatsoenlijke vervanger gevonden (binnen Nederland en MCE-certified). Ik kan er wel 2 gebruiken, dus als iemand anders er ook nog 1 of meer heeft liggen houd ik me aanbevolen!

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:35
Vraagje: kan de harmony 900 met meerdere extenders overweg en zo ja: waar kun je die kopen? Voor de 895 liggen die dingen nog bij bosjes in de winkels, maar die 'nieuwe' extenders van de 900 kan ik nergens vinden.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 21:48

TF

bla bla

ik ben die 900 echt zat. Traag bij de fleet en loopt ook vaak vast. Enige voordeel is de rf optie. Maar voor de rest ben ik erg ontevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
TF schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:20:
ik ben die 900 echt zat. Traag bij de fleet en loopt ook vaak vast. Enige voordeel is de rf optie. Maar voor de rest ben ik erg ontevreden
Vond de 895 ook veel prettiger en robuuster. Heb er 2 hier in huis. Probleem met beide is echter dat ze maar heel moeizaam willen laden. De contactpunten raken elkaar niet goed. Heb al van alles geprobeerd om ze schoon te krijgen, maar het enige dat nog werkt is om middels een extra gewicht op de 895 de contactpunten geforceerd op elkaar te drukken :( .

En aangezien de accu dusdanig slecht is geworden dat ik dit onpraktische proces elke avond moet herhalen ben ik met spijt in het hart toch op zoek naar een opvolger.

Maar ik zit met 1 ruimte waar ik 2 RF ontvangers nodig heb (AV-set en een beamer aan het plafond). Maar waar de losse RF ontvanger voor de 1100 (welke gelijk is aan de oude van de 895) overal wordt aangeboden, heb ik de ontvanger voor de 900 nog niet los kunnen vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door alexbl69 op 02-10-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Logitech kondigt Harmony Touch aan: link

Persoonlijk zijn mijn ervaringen met touch screen zeer slecht. Heb ooit de Harmony 1000 gekocht, maar deze vond ik bijzonder onprettig in het gebruik. Zou graag willen dat Logitech een kwalitatief stevige (metaal of alu) afstandsbediening maakt, met kwalitatief goede drukknoppen en de mogelijkheid tot RF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:24

World Citizen

FreeReef.nl

:( ik heb pech....

Op een iets te gezellige avond is mijn ONE uit de bank gegleden en nu zijn de bovenste 10 regels van het scherm half uitgevallen.

Mijn verzekering wil hem niet dekken, dus ik denk laten we Logitech bellen en vragen of hij te repareren is.

Hellaas is dit niet mogelijk ivm de lijm constructie in het scherm .

maar.... :) :)

Logitech is zo vriendelijk om mij 50% korting te geven op een nieuw model naar keuze _/-\o_

Erg coulant!!! Ik heb ze een foto gestuurd, en zonder vragen werd dit aangeboden.

TOP Logitech...!!!!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:21

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

alexbl69 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:04:

Persoonlijk zijn mijn ervaringen met touch screen zeer slecht. Heb ooit de Harmony 1000 gekocht, maar deze vond ik bijzonder onprettig in het gebruik. Zou graag willen dat Logitech een kwalitatief stevige (metaal of alu) afstandsbediening maakt, met kwalitatief goede drukknoppen en de mogelijkheid tot RF.
ik had hetzelfde met de 1000. je kunt (lees: ik kan) maar moeilijk zappen zonder naar je ab te kijken. 'normale' ab's kun je in je hand houden en zonder te kijken bedienen, dat is bij de 1000 en 1100 echt niet het geval.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 525, ik heb de software op mijn imac staan os 6, ik krijg mijn harmony niet geüpdatet.
Firewall van de imac uitgezet en alle usb poorten gebruikt. plz help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad

Nerpissad

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:26:
Ik heb een 525, ik heb de software op mijn imac staan os 6, ik krijg mijn harmony niet geüpdatet.
Firewall van de imac uitgezet en alle usb poorten gebruikt. plz help.
de software werkt niet op 64bits OSX, het likjt me dat dat de oorzaak is van je probleem.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
alexbl69 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:04:

Ziet er grappig uit maar toch zijn die touchscreens niet helemaal handig. Zoals @Nerpissad al aangeeft is het niet mogelijk om zonder te kijken je remote te bedienen wat de meeste na verloop van tijd doen met hun vaak originele remote en of Harmony zonder touchscreen. Ik heb zelf de One en heb een aantal functies onder touchscreen buttons zitten die ik uiteindelijk weer verplaatst heb naar hardware buttons puur en alleen omdat het veel prettiger werkt dan wanneer ze onder de touchscreen zitten, neemt niet weg dat het touchscreen iet funtioneert maar vind het toch in sommige gevallen onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 19:29
World Citizen schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:33:
:( ik heb pech....

Op een iets te gezellige avond is mijn ONE uit de bank gegleden en nu zijn de bovenste 10 regels van het scherm half uitgevallen.

Mijn verzekering wil hem niet dekken, dus ik denk laten we Logitech bellen en vragen of hij te repareren is.

Hellaas is dit niet mogelijk ivm de lijm constructie in het scherm .

maar.... :) :)

Logitech is zo vriendelijk om mij 50% korting te geven op een nieuw model naar keuze _/-\o_

Erg coulant!!! Ik heb ze een foto gestuurd, en zonder vragen werd dit aangeboden.

TOP Logitech...!!!!
Ik zit met een soortgelijk probleem na een flinke val bovenkant afgebroken en paar dingen doen het niet meer van mijn Harmony 555. Al ruim 4 jaar in bezit en erg tevreden.

Ik denk dat ik dan ook maar eens een mail ga sturen.. Als ik nu een zelfde wil kopen ( met ondersteuning voor 15 apparaten) ben ik het dubbele kwijt dan wat ik voor deze destijds kwijt was (45 euro +- ).

EDIT:
Ook bij mij is Logitech érg coulant! Kreeg ook de aabieding van 50% korting. Helaas niet geldig op de Harmony Touch. Maar na navraag om hier een andere aanbieding voor te doen hebben ze mij verteld dat dit nog kan komen. De kortingscode zou dus binnen nu en een maand wel kunnen gaan werken voor de Harmony Touch. Ik moest even blijven probere de komende maand en de hoop niet opgeven schreven ze.

Wat een support! _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Fuske op 05-10-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
Nerpissad schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:48:
[...]

de software werkt niet op 64bits OSX, het likjt me dat dat de oorzaak is van je probleem.
Hmm? 10.8.2 hier met logitech 7.7.0. Dat werkt voor zowel een ONE als 600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salgera
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09-2021
Die nieuwe Logitech Harmony Touch lijkt mij wel wat (nieuws: Logitech kondigt Harmony Touch-afstandsbediening aan). :9~

Ik heb alleen geen zin om de adviesprijs op de Logitech website te betalen (€179,- meestal zijn de prijzen lager als het in de winkel ligt). Kennen jullie al winkels waar deze te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad

Nerpissad

lowfi schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:01:
[...]

Hmm? 10.8.2 hier met logitech 7.7.0. Dat werkt voor zowel een ONE als 600.
sinds april dit jaar is er blijkbaar inderdaad een update gekomen waardoor 64bits OS X weer werkt. ik heb er i.i.g. vaak problemen mee gehad en gebruik hiervoor de laptop van m'n werk. ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 13:23
Onder welke naam moet ik mijn hd dune max toevoegen?
Ik heb ze allemaal gehad maar ik kom hem niet tegen.

Weer is lekker met mijn neus gekeken. :s

[ Voor 19% gewijzigd door chimera2 op 12-10-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Niet online
Fuske schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:45:
[...]

Ik zit met een soortgelijk probleem na een flinke val bovenkant afgebroken en paar dingen doen het niet meer van mijn Harmony 555. Al ruim 4 jaar in bezit en erg tevreden.

Ik denk dat ik dan ook maar eens een mail ga sturen.. Als ik nu een zelfde wil kopen ( met ondersteuning voor 15 apparaten) ben ik het dubbele kwijt dan wat ik voor deze destijds kwijt was (45 euro +- ).

EDIT:
Ook bij mij is Logitech érg coulant! Kreeg ook de aabieding van 50% korting. Helaas niet geldig op de Harmony Touch. Maar na navraag om hier een andere aanbieding voor te doen hebben ze mij verteld dat dit nog kan komen. De kortingscode zou dus binnen nu en een maand wel kunnen gaan werken voor de Harmony Touch. Ik moest even blijven probere de komende maand en de hoop niet opgeven schreven ze.

Wat een support! _/-\o_
Ook ik heb vandaag contact gezocht met support. Mijn (ruim 2 jaar oude) 895 (met RF-extender) vertoont kuren (strepen display, bepaalde knoppen werken niet meer).
Ik kreeg binnen 2 uur een reactie: ze kunnen normaal niet meer dan 50% korting aanbieden, maar "bij hoge uitzondering willen ze mij aanbieden de 895 kosteloos te vervangen door een Harmony 900 met RF-systeem".
Uiteraard direct gereageerd (met toevoeging van enkele foto's). Ene kant lijkt het mij nog te mooi om waar te zijn, dus ik durf pas echt te juichen als het daadwerkelijk verstuurd wordt.

Maar wat een geweldige service :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Mmm, dat klinkt goed. Ik kwam niet verder dan de 50% korting. Achteraf niet erg tevreden over de 895, heeft het eigenlijk niet lang genoeg uitgehouden, afgebroken USB poort, knoppen die het niet meer goed deden. Heb een ruim 6 jaar oude 525 die het nog wel steeds zonder problemen doet (en die wordt de laatste twee jaar ook nog eens gebruikt door kleine kinderen die hem nogal eens uit hun handen laten stuiteren). Als je bekijkt wat die 895 me destijds gekost heeft, en het dan nog niet half zolang heeft uitgehouden vind ik het een beetje triest.
Enfin, hoop dat je wel netjes een kosteloze vervanging krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof mij, die krijg je. Ik spreek uit ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

troftnom schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:08:
Mmm, dat klinkt goed. Ik kwam niet verder dan de 50% korting. Achteraf niet erg tevreden over de 895, heeft het eigenlijk niet lang genoeg uitgehouden, afgebroken USB poort, knoppen die het niet meer goed deden. Heb een ruim 6 jaar oude 525 die het nog wel steeds zonder problemen doet (en die wordt de laatste twee jaar ook nog eens gebruikt door kleine kinderen die hem nogal eens uit hun handen laten stuiteren). Als je bekijkt wat die 895 me destijds gekost heeft, en het dan nog niet half zolang heeft uitgehouden vind ik het een beetje triest.
Enfin, hoop dat je wel netjes een kosteloze vervanging krijgt...
Ik wilde Persoonlijk benaderen, elaas stond zowel je DM dicht en stond er geen e-mail adres vermeld in je Profiel. Ik hoopte echter dat door je defecte 895 je weLlicht de RF Extender over hebt en van de hand wilde doen?

Je kunt me benaderen via V&A gevraagd: Logitech Harmony RF Wireless Extender AV Receiver
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 01:52:
Geloof mij, die krijg je. Ik spreek uit ervaring.
Ik kreeg 3 jaar geleden m'n 555 niet eens vervangen, ze gaven meermaals aan da de policie hieromtrent vervangen is. Vroeger was dit idd tof, nu heb je genoegen te nemen met 50% Korting op de Adviesprijs wat bij de 1100 nog best aantrekkelijk is (zo'n €75,- goedkoper dan Webwinkelprijs).

[ Voor 17% gewijzigd door JunkieXP op 13-10-2012 08:15 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Mensen,

Ik ben in bezit van een Logitech Harmony one+.
Ik stoor mijn eigen aan het volgende feit:

Wanneer ik meerdere keren op een toets drukt (bijvoorbeeld 10x) dan is mijn afstandsbediening 10 seconde bezig om die te verwerken. Beter gezegd mijn afstandsbediening legt een buffer ofzo aan.

Hoe kan ik dit oplossen?

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Strunkie schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:12:
Mensen,

Ik ben in bezit van een Logitech Harmony one+.
Ik stoor mijn eigen aan het volgende feit:

Wanneer ik meerdere keren op een toets drukt (bijvoorbeeld 10x) dan is mijn afstandsbediening 10 seconde bezig om die te verwerken. Beter gezegd mijn afstandsbediening legt een buffer ofzo aan.

Hoe kan ik dit oplossen?
Ik denk dat je dit moet zoeken in de Interapparaat of Toetsvertraging (o.i.d.), deze staat standaard vaak op 1000ms of 500ms ingesteld maar bij veel apparatenkun je deze op 0 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Niet online
geenstijl schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:43:
[...]

Ook ik heb vandaag contact gezocht met support. Mijn (ruim 2 jaar oude) 895 (met RF-extender) vertoont kuren (strepen display, bepaalde knoppen werken niet meer).
Ik kreeg binnen 2 uur een reactie: ze kunnen normaal niet meer dan 50% korting aanbieden, maar "bij hoge uitzondering willen ze mij aanbieden de 895 kosteloos te vervangen door een Harmony 900 met RF-systeem".
Uiteraard direct gereageerd (met toevoeging van enkele foto's). Ene kant lijkt het mij nog te mooi om waar te zijn, dus ik durf pas echt te juichen als het daadwerkelijk verstuurd wordt.

Maar wat een geweldige service :*)
Update: zending is onderweg. Ontvang de gratis harmony 900 later deze week _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:40
Ik heb precies hetzelfde gehad, toevallig ook destijds de 895 gekocht via ibood tijdens de kerst :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Niet online
Grolsch schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:25:
Ik heb precies hetzelfde gehad, toevallig ook destijds de 895 gekocht via ibood tijdens de kerst :?
Via iBood inderdaad, en met kerst komt mij bekend voor, denk kerst 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

JunkieXP schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 20:37:
[...]

Ik denk dat je dit moet zoeken in de Interapparaat of Toetsvertraging (o.i.d.), deze staat standaard vaak op 1000ms of 500ms ingesteld maar bij veel apparatenkun je deze op 0 zetten.
Staat bij mij ook op 0 maar het probleem blijft bestaan.
Een ontzettend irritante buffer die geen enkele afstandsbediening heeft alleen deze one+..

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
salgera schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:56:
Die nieuwe Logitech Harmony Touch lijkt mij wel wat (nieuws: Logitech kondigt Harmony Touch-afstandsbediening aan). :9~

Ik heb alleen geen zin om de adviesprijs op de Logitech website te betalen (€179,- meestal zijn de prijzen lager als het in de winkel ligt). Kennen jullie al winkels waar deze te koop is?
Heb hem vorige week alleen op duitse Amazon kunnen vinden, bij toeval - of meer waarschijnlijk per ongeluk - werd hij daar met €30 korting aangeboden, dus meteen besteld. Hij komt de 18e daar binnen en wordt direct verstuurd, verwachte aankomst is de 20e. In de regel klopt dat wel, ik heb wel vaker daar iets besteld. Sinds vandaag staat hij ook in pricewatch bij andere (NL) winkels als leverbaar, maar wel voor nagenoeg de adviesprijs.

Mijn 525 heeft het onlangs begeven, en was op zoek naar vervanging. Veel modellen zijn er niet meer, had zelf liever eentje zonder touchscreen gehad, maar vond deze prijs te aantrekkelijk om te laten liggen en minder knopjes toch ook wel prettig. Ben benieuwd hoe het zal bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Laatst online: 25-10-2024
Appelsap schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:27:
[...]

Heb hem vorige week alleen op duitse Amazon kunnen vinden, bij toeval - of meer waarschijnlijk per ongeluk - werd hij daar met €30 korting aangeboden, dus meteen besteld. Hij komt de 18e daar binnen en wordt direct verstuurd, verwachte aankomst is de 20e. In de regel klopt dat wel, ik heb wel vaker daar iets besteld. Sinds vandaag staat hij ook in pricewatch bij andere (NL) winkels als leverbaar, maar wel voor nagenoeg de adviesprijs.
Die van mij komt ook via amazon.de de 20e binnen. Toevallig ook besteld toen hij nog 150,- was :)
Ik wilde bijna de harmony one bestellen. Gelukkig zag ik op tijd dat de Touch uit kwam. Ben erg benieuwd hoe deze werkt. Heb 2 jaar gebruik gemaakt van de One. Werkt verder ook top, maar denk dat een volledig modern touch screen toch wel relaxter werkt. Dit geeft toch wel weer een hoop extra mogelijkheden.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Inmiddels m'n Harmony 1100 via een RF Extender geconfigureerd (waarvoor dank @Troftnom) en moet inderdaad concluderen dat er een vertraging aanwezig is. Ik moet wel zeggen dat die oogjes een Sterk bereik hebben! Had ze 1st opgeplakt, maar sommige zijn eraf gevallen, maar alles word nog steeds bereikt zelfs nu sommige apparaten niet in lijn liggen van het oogje.

Voor mij wegen de voordelen van het niet secuur hoeven richten (en later de dichte kastjes) op tegen dit nadeel, nu zal er niet zomaar meer een commando worden gemist, wat vooral erg fijn is voor degene die geen idee hebben hoe alles werkt en waar het fout ging =).

Overigens is een 3.5mm naar 2.5mm Mono Kabel om je Harmony PS3 Adapter aan je RF Extender te koppelen nog niet zo makkelijk te vinden, gelukkig is Kenable op eBay van vele kabel markten thuis =).

[ Voor 14% gewijzigd door JunkieXP op 19-10-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Weet iemand of de Harmony's goed overweg kunnen met een IR Extender?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

schumi2004 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:45:
Weet iemand of de Harmony's goed overweg kunnen met een IR Extender?
Zover ik weet doet een IR Extender niet meer dan het Signaal opvangen en doorgeven aan de aangesloten IR Oogjes.

Thuis hebben we een Harmony One incl. een Marmitek IR Extender in gebruik en dit werkt prima (echter staat de IR Extender op een verkeerde plek, dus deze moet wel goed in het zich staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:17
Nevermind

[ Voor 96% gewijzigd door Hari-Bo op 21-10-2012 12:56 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
De Harmony Touch is binnen. Echt een mega relaxed ding. Heb hiervoor de One gehad, maar ik vind deze weer een stuk beter.
ik gebruik nu ook voor het eerst de web app om alles in te stellen en dat werkt een heel stuk beter dan de applicatie die de oude One gebruikte. De setup is echt veel duidelijker geworden.
het touchscreen werkt soepel. Ongeveer gelijk aan een smartphone. Interface is erg vlot. Scrollen gaat vloeiend.
tijdens het instellen van de favorieten kan je aangeven welke tv provider je hebt en hij geeft dan gelijk een lijst van alle zenders incl iconen.
Ook kan je volgordes in menu's enzo gewoon op de afstandsbediening aanpassen.

echt een aanrader.

Afbeeldingslocatie: http://pic01.smoothpic.com/thumb/mIVIJG_2012-10-23_19_36_20.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pic01.smoothpic.com/thumb/blFlzW_2012-10-23_19_36_52.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door _MB_ op 23-10-2012 22:18 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Hm, heb ik weer. Ook vandaag de Touch binnengekregen, alleen kan die meteen retour, want DOA. Heb de oplader uitgepakt en aangesloten, en de Touch erin gezet, eerst maar eens even opladen dacht ik zo. Scherm ging even aan, charging stond er, zag er prima uit. Trek hem na 1,5 uur uit de oplader om eens te kijken hoe het er voor staat - geen beeld. De achtergrondverlichting van de knoppen doet het wel, het scherm blijft helemaal zwart. Hmmm. Aangesloten op PC - geen beeld. Geupdate en ingesteld via MyHarmony.com, dat ging goed maar helaas - geen beeld. Gereset door 15 sec op off knop te drukken - achtergrondverlichting van de knoppen gaat even uit en weer aan, maar nog steeds geen beeld. Ik krijg de TV wel aan door lukraak op het touchscreen te drukken, maar ik zie niet wat ik doe, dus dat schiet niet op. Morgen (straks eigenlijk) logitech maar ns bellen.

De ironie wil dat ik hem juist gekocht heb om een oudere 525 te vervangen die het nog prima werkt, behalve de display dan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_MB_ schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:05:
De Harmony Touch is binnen. Echt een mega relaxed ding. Heb hiervoor de One gehad, maar ik vind deze weer een stuk beter.
ik gebruik nu ook voor het eerst de web app om alles in te stellen en dat werkt een heel stuk beter dan de applicatie die de oude One gebruikte. De setup is echt veel duidelijker geworden.
het touchscreen werkt soepel. Ongeveer gelijk aan een smartphone. Interface is erg vlot. Scrollen gaat vloeiend.
tijdens het instellen van de favorieten kan je aangeven welke tv provider je hebt en hij geeft dan gelijk een lijst van alle zenders incl iconen.
Ook kan je volgordes in menu's enzo gewoon op de afstandsbediening aanpassen.

echt een aanrader.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen met het ding. Toevallig van plan om een review ervan te schrijven?
Appelsap schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 02:25:
Hm, heb ik weer. Ook vandaag de Touch binnengekregen, alleen kan die meteen retour, want DOA. Heb de oplader uitgepakt en aangesloten, en de Touch erin gezet, eerst maar eens even opladen dacht ik zo. Scherm ging even aan, charging stond er, zag er prima uit. Trek hem na 1,5 uur uit de oplader om eens te kijken hoe het er voor staat - geen beeld. De achtergrondverlichting van de knoppen doet het wel, het scherm blijft helemaal zwart. Hmmm. Aangesloten op PC - geen beeld. Geupdate en ingesteld via MyHarmony.com, dat ging goed maar helaas - geen beeld. Gereset door 15 sec op off knop te drukken - achtergrondverlichting van de knoppen gaat even uit en weer aan, maar nog steeds geen beeld. Ik krijg de TV wel aan door lukraak op het touchscreen te drukken, maar ik zie niet wat ik doe, dus dat schiet niet op. Morgen (straks eigenlijk) logitech maar ns bellen.

De ironie wil dat ik hem juist gekocht heb om een oudere 525 te vervangen die het nog prima werkt, behalve de display dan. :/
En als je hem weer op de lader zet, gaat het scherm dan wel weer aan of hij blijft hij dit keer ook uit? Komt vast goed met de service, het is alleen jammer van de tijd die het kost ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Rupie op 24-10-2012 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Rupie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 07:27:
[...]

Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen met het ding. Toevallig van plan om een review ervan te schrijven?
Ik zal vanavond proberen een review te maken.

Review toegevoegd: Klik

[ Voor 17% gewijzigd door _MB_ op 24-10-2012 11:12 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rde
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-01-2024

Rde

Spijtig dat er geen rf versie van de touch is. Ik zou de 900 kopen moes tik hier al niet een aantal berichten gelzen hebben dat die traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Rde schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:11:
Spijtig dat er geen rf versie van de touch is. Ik zou de 900 kopen moes tik hier al niet een aantal berichten gelzen hebben dat die traag is.
Ik vermoed toch dat dit de RF vertaalslag is. M'n 1100 met IR voelde snel, maar zodra ik de RF Extender had was het aanzienlijk trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Rupie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 07:27:
[...]
En als je hem weer op de lader zet, gaat het scherm dan wel weer aan of hij blijft hij dit keer ook uit? Komt vast goed met de service, het is alleen jammer van de tijd die het kost ;)
Helaas, het scherm blijft onder *alle* omstandigheden zwart, in/uit de lader, voor/tijdens/na het syncen, na een reset, ook na zo'n 6 uur in de lader (terwijl hij in 2 uur opgeladen moet zijn). Logitech gebeld, zij beschouwen het DOA, omruilen dus. Problemen binnen 30 dagen moeten via de retailer worden opgelost, niet via Logitech. Mij best, vandaag RMA geregeld, er wordt een nieuwe opgestuurd. Wil ook best graag mijn ervaringen hier delen, maar dat zal even moeten wachten vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje, misschien is hij al vaker gesteld maar kon geen uitsluitsel vinden via de seach, kun je met een Logitech Harmony (700) een WoL package verzenden op een of andere manier?

Ik wil namelijk mijn mediacenterpc verbonden aan de NAS op de bovenverdieping, aan laten gaan als beneden mensen op de tv via de Plex media server op de mediacenter pc films o.i.d. willen kijken.

Bovendien, 2 afstandsbedieningen op die ene mediacenterpc gaan niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad

Nerpissad

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:37:
Klein vraagje, misschien is hij al vaker gesteld maar kon geen uitsluitsel vinden via de seach, kun je met een Logitech Harmony (700) een WoL package verzenden op een of andere manier?

Ik wil namelijk mijn mediacenterpc verbonden aan de NAS op de bovenverdieping, aan laten gaan als beneden mensen op de tv via de Plex media server op de mediacenter pc films o.i.d. willen kijken.

Bovendien, 2 afstandsbedieningen op die ene mediacenterpc gaan niet werken?
naar mijn weten kun je geen WoL package versturen via IR. wat ik me kan voorstellen is dat je een programma als remote buddy gebruikt (OSX) die op zijn beurt een script uitvoert dat wel een WoL package verstuurt.
ook moet je router in staat zijn de WoL door te sturen (airport extreme/time capsule kunnen dit wel).

2 (of meer) afstandsbedieningen werkt prima hoor. dat is zoals plex met een harmony omgaat: het simuleren van meerdere apple remotes tegelijk ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Mijn Harmony 650 is niet meer :'( .
Ik kon hem nog wel instellen, maar zodra ik op een knopje drukte viel hij uit.
Nieuwe batterijen boden ook geen redding. Gezocht op internet. In sommige gevallen zou een firmware update nog helpen. Die had ik er al op staan en dat hielp ook niet.

Ik heb dus maar contact opgenomen met Logitech.
De medewerker wilde graag foto's van de remote hebben. Nadat ik die gemaakt en verstuurd had gaf hij aan dat ik een nieuwe onder garantie zou krijgen. Ik heb 2 dagen later een Harmony 700 ontvangen. Top service van Logitech! _/-\o_ _/-\o_. De 700 is in feite hetzelfde als de 650, alleen is hij zwart van kleur en zit er een oplader bij met een accu (twee oplaadbare penlights). Ik hoef dus niet steeds weer met baterijen aan het klooien.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nerpissad schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:53:
[...]

naar mijn weten kun je geen WoL package versturen via IR. wat ik me kan voorstellen is dat je een programma als remote buddy gebruikt (OSX) die op zijn beurt een script uitvoert dat wel een WoL package verstuurt.
ook moet je router in staat zijn de WoL door te sturen (airport extreme/time capsule kunnen dit wel).

2 (of meer) afstandsbedieningen werkt prima hoor. dat is zoals plex met een harmony omgaat: het simuleren van meerdere apple remotes tegelijk ;)
Hm, dat zou interessant zijn! Maar aangezien 2 remotes dus gaat werken, ga ik eerst een oplossing via die weg zoeken, iig bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Inmiddels een JBMedia LightManager in Bezit en 1 van de 1ste scenario's waar hij voor gebruikt word is het schakelen van Stekkerdozen met HT Apparatuur:

1. In de Harmony Software, Nieuw Apparaat aanmaken: JB Media Light Manager Pro
2. In de LightMan Software, een tweetal scenario's aanmaken, 1tje waarin de stekkerblokken betr. de Home Theater aangaan en 1 waarbij deze uit gaan (tip, geef deze een vertraging zodat je apparaten de tijd hebben uit te gaan, en je eventueel zelf nog bij kan springen, ik heb dit op 1 minuut staan, maar als je apparaten "voor de zekerheid" 5 minuten op standby staan lijkt me dit ook geen probleem, beter dan een "geforceerde power down" ).
3. In de Harmony Software bij de stroominstellingen het in stap 2 geconfigureerde "Home Theater Aan" Scenario (bij mij L01) als "Aan" knop definiëren en het "Home Theater Uit" Scenario (bij mij L02) als "Uit" knop Definiëren.
4. In de Harmony Software bij het Apparaat: Light Manager, de 1ste optie (dit apparaat wordt gebruikt in de volgende activiteiten o.i.d.) alle (behoevende) activiteiten selecteren.
5. In de Harmony Software, per activiteit, de Light Manager bovenaan zetten (let op, dit werkt niet altijd even goed waardoor je wellicht een "Stroom Aan" Activiteit zou willen aanmaken, ik gebruik echter gewoon de benodigde Knop onder de "Apparaten" optie in mijn Harmony 1100.

Mijn apparatuur schakelt helaas niet altijd in, maar wanneer ik hem uitschakel gaat al mijn Apparatuur (buiten m'n LightManager (belangrijk!) en m'n Ziggo Box) uit.

PS Ik had het eerder geprobeerd met de "Dit apparaat staat altijd aan" optie, maar deze schakelde bij het gebruik van mijn "Harmony 1100 Uitknop" niet uit, dit kan ook komen doordat later bleek dat mijn ELRO niet leek te reageren, dit heb ik niet nader onderzocht aangezien het nu prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein, raar probleempje. Na veel gepruts heb ik mijn Logtitech Harmony 525 werkend gekregen op mijn LG tv en MediaCenter (Plex) nou wil ik natuurlijk als de activiteit plex start, dat de mediacenter pc aan gaat. Dit doet hij, alleen als ik de pc via plex in slaap breng, waked mijn remote hem elke keer als ik op een random knop druk.

Dit komt dus doordat de IR ontvanger een signaal krijgt en via de usb de pc wakker maakt. Dus ik zoeken in apparaatbeheer naar de IR ontvanger om te zorgen dat hij de pc niet meer uit slaapstand kan halen (hoewel ik betwijfel of hij daarna wel wakker wordt als ik de activiteit start..), alles langs gelopen maar nog steeds wordt de pc wakker als ik op een knop druk.

Heeft iemand hier een workaround/oplossing voor? Alvast heel erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Ik heb een Harmony One+ met Flirc (IR receiver) en een Raspberry Pi.

Nu wordt op de Flirc forums aangegeven dat je het beste een TV kunt kiezen als device voor Flircwat ik ook heb gedaan. Dit werkt.

Maar is het nog mogelijk om de naam van het device op de Harmony te veranderen. Nu staat nl. de Samsung TV voor de Raspberry Pi. Beetje verwarrend.

(ik wilde overigens de Microsoft MCE kiezen maar die stond niet bij de Harmony apparaten?)

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:02:
Ik heb een klein, raar probleempje. Na veel gepruts heb ik mijn Logtitech Harmony 525 werkend gekregen op mijn LG tv en MediaCenter (Plex) nou wil ik natuurlijk als de activiteit plex start, dat de mediacenter pc aan gaat. Dit doet hij, alleen als ik de pc via plex in slaap breng, waked mijn remote hem elke keer als ik op een random knop druk.

Dit komt dus doordat de IR ontvanger een signaal krijgt en via de usb de pc wakker maakt. Dus ik zoeken in apparaatbeheer naar de IR ontvanger om te zorgen dat hij de pc niet meer uit slaapstand kan halen (hoewel ik betwijfel of hij daarna wel wakker wordt als ik de activiteit start..), alles langs gelopen maar nog steeds wordt de pc wakker als ik op een knop druk.

Heeft iemand hier een workaround/oplossing voor? Alvast heel erg bedankt.
Dus ook als je een activiteit hebt waar de Plex niet in zit gaat hij aan als je op de afstandsbediening een knop in drukt? De IR ontvanger op mijn HTPC reageert echt alleen op het bewuste aan commando, met een andere knop komt die echt niet uit de slaapstand. Al heeft dat wellicht te maken met de Antec software die geinstalleerd is, daar kan je volgens mij een commando kiezen waarop hij uit standby moet komen. Kan je naar zo'n soort oplossing zoeken?
kraades schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:31:
Ik heb een Harmony One+ met Flirc (IR receiver) en een Raspberry Pi.

Nu wordt op de Flirc forums aangegeven dat je het beste een TV kunt kiezen als device voor Flircwat ik ook heb gedaan. Dit werkt.

Maar is het nog mogelijk om de naam van het device op de Harmony te veranderen. Nu staat nl. de Samsung TV voor de Raspberry Pi. Beetje verwarrend.

(ik wilde overigens de Microsoft MCE kiezen maar die stond niet bij de Harmony apparaten?)
Microsoft MCE bestaat wel hoor. Uit mijn hoofd is het even lastig roepen waar precies, maar ik dacht 'computer' --> media center --> fabrikant = microsoft.Maar ik dacht dat het nog beter was om hem iets anders toe te voegen, als TiVo ofzo. Zou ik anders thuis even na moeten kijken.

Er zit toch onder de setting van het device gewoon een optie om hem te renamen dacht ik?

[ Voor 26% gewijzigd door Rupie op 07-11-2012 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:18
Ik ga mijn Harmony 1100 ook maar eens omruilen voor de Touch. Ik vind de Touch er toch wel erg mooi uitzien en waarschijnlijk een stuk sneller dan de 1100.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Rupie schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 08:25:
[...]

Er zit toch onder de setting van het device gewoon een optie om hem te renamen dacht ik?
Bedankt. Ik zie nu dat er ook software voor is. Ik gebruikte http://www.myharmony.com. Daar zit die optie niet bij. |:(

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rupie schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 08:25:
[...]

Dus ook als je een activiteit hebt waar de Plex niet in zit gaat hij aan als je op de afstandsbediening een knop in drukt? De IR ontvanger op mijn HTPC reageert echt alleen op het bewsute aan commando, met een andere knop komt die echt niet uit de slaapstand. Al heeft dat wellicht te maken met de Antec software die geinstalleerd is, daar kan je volgens mij een commando kiezen waarop hij uit standby moet komen. Kan je naar zo'n soort oplossing zoeken?
Hmm, ben op het moment niet in de gelegenheid om het te testen, maar zal het zeker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:18
Sinds gisteren in het bezig van de Harmony Touch.. Eerste ervaringen zijn echt super, wat een schitterend apparaat is het, het voelt echt premium aan (beter dan alle andere harmony's en pronto's die ik gehad heb).

Het instellen was bovendien een fluitje van een cent, er moet hier en daar nog wat getweaked worden, maar 95% van de functies waren binnen 5 minuten geregeld. Wat vooral opvalt in vergelijking met de Harmony 1100 is het mooie scherm en de snelheid.. Dit is echt een enorme vooruitgang.. Voorlopig dik tevreden..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
Ik ben al een paar reacties tegen gekomen over een IR reciever voor de pc, maar voordat ik ga bestellen wil ik het toch nog even zeker weten.

Ik heb een Harmony one+ en ik wil mijn media pc aanzetten ( en eventueel ook uitzetten?) met behulp van een IR reciever.
Nu heb ik deze al gevonden op dit forum: http://dx.com/p/driver-fr...roller-for-pc-2-aaa-14380
Ook wordt er soms een bekender merk zoals hp/dell of microsoft aangeraden zoals;

http://www.ebay.com/itm/H...nters&hash=item2a1d36c1a3

Echter lees ik ook dat je moederbord dit moet ondersteunen. Hoe kom ik er achter of mijn moederbord dit ondersteund?

Zijn er nog andere oplossingen?

Alvast bedankt!

ps. De pc draait wel op Windows 8

[ Voor 19% gewijzigd door Z500 op 08-11-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er zelf geen ervaring mee (de kast die ik gebruik heeft een eigen IR ontvanger die doorgelust is naar de 24 pins connector) en ik vraag mij ook af of het helemaal (goed) werkt via usb, zie ook Verwijderd in "[AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 3]". Als de receiver op elk commando gaat reageren en je pc ontwaakt dan dus elke keer, dan zou het voor mij niet echt een oplossing zijn.

Ik zou als ik jou was iig beginnen met kijken of je de manual van het mobo kunt vinden ;) Er zal iets in moeten staan over wake on usb of iets in die geest volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:31
ik heb zelf de cisco interactieve tv via ziggo. weet iemand of de harmony's daarop werken? dus met alle functies van opnemen en interactief etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Laatst online: 11-09 22:11
jaydenjarno schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:35:
ik heb zelf de cisco interactieve tv via ziggo. weet iemand of de harmony's daarop werken? dus met alle functies van opnemen en interactief etc?
Werkt prima in combinatie met de Cisco decoder. Je zult alleen een aantal knoppen zelf moeten toewijzen op de Logitech Harmony (bijvoorbeeld de TV/Radio knop en je Opname lijst). Het overgrote deel van de knoppen werkt gewoon meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuatree
  • Laatst online: 13-09 16:41
Plakkerig...

Ik :'( een beetje ik heb mijn afstand bediening schoon gemaakt met een brilledoekje. Nu is het zachtere rubber aan de onderkant helemaal plakkerig. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:37
Joshuatree schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 10:30:
Plakkerig...

Ik :'( een beetje ik heb mijn afstand bediening schoon gemaakt met een brilledoekje. Nu is het zachtere rubber aan de onderkant helemaal plakkerig. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor.
Heel spijtig, maar ik vrees dat je daar "for life" mee zit... Jammer genoeg bekleden fabrikanten van verschillende spullen hun producten niet met volledig natuurlijk rubber maar met kunstrubber of een soort polymeer. Wat wij ervaren als "rubberachtig" is door bepaalde weekmakers die ervoor zorgen dat het niet glijdt en stroef/remmend aanvoelt. Wat jij nu gedaan hebt is een bepaalde stof van dat brillendoekje gesmeerd op dat polymeer met die weekmaker of een andere component in dat verhaaltje en daardoor heb je de eigenschappen van die kunststof veranderd...

Je hebt het ondertussen, gezien de tijd van de post waarschijnlijk ook al wat laten "intrekken" (onbedoeld) waardoor dat het waarschijnlijk ook wat dieper is gaan inwerken. Mijn advies is om echt eens met gewoon water zoveel mogelijk van de plakkerigheid er af te wrijven...

Stuur me eens een mail, want je hebt geen enkele contactmogelijkheden openstaan in je Tweakers-account :( :( .

[ Voor 4% gewijzigd door HyperBart op 10-11-2012 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Plakkerig...

Welke remote hebben we het over ?? Mijn 555 kan ook wel een poetsdoekje gebruiken aan de onderkant, maar dan weet ik tenminste wat ik NIET moet gebruiken :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een woord: microvezeldoekje, werkt perfect!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2012 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:27
Plakkerig...

Harde leer,nooit geen schoonmaak spul gebruiken,maar het liefst gewoon een met water licht bevochtigt microvezel doekje,doet wonderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:25

Nicap

Tsssk....

Hoe kan ik de toetsen sneller laten reageren? Ik heb een Harmony One i.c.m. een Amino M540(nog ingesteld als een M532).
Als ik met de originele AB het menu of de tvgids doorloop reageert hij vrij rap. Als ik hetzaelfde doe met de Harmony dan reageert hij vrij traag.
Iemand die dat zo uit z'n hoofd weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nicap schreef op zondag 11 november 2012 @ 14:55:
Hoe kan ik de toetsen sneller laten reageren? Ik heb een Harmony One i.c.m. een Amino M540(nog ingesteld als een M532).
Als ik met de originele AB het menu of de tvgids doorloop reageert hij vrij rap. Als ik hetzaelfde doe met de Harmony dan reageert hij vrij traag.
Iemand die dat zo uit z'n hoofd weet?
Nou, uit mijn hoofd dan maar:
Ga naar het device --> settings van device --> Adjust delay / speed settings --> inter-key delay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Laatst online: 15:32

bdu

Iemand al ervaring met de harmony Touch en XBMC?

Zijn er meer mogelijkheden met de Touch dan bijvoorbeeld een harmony One? En dan met name het touchscreen, heeft deze meerwaarde? Bijvoorbeeld het toevoegen van logo's van tv series om direct bij bepaalde tv serie terecht te komen? Of qua muziek de keuze voor een genre vanuit het touchscreen met afbeelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je een commando op direct bij de serie uit te komen dan? Of een serie commando's? Want zoiets zal je moeten hebben anders kan je er met geen enkele afstandsbediening komen lijkt mij.

Voor zover ik weet kan je overigens bij geen enkele harmony logo's toevoegen voor andere schermpjes dan de favorieten kanalen.
Voor de touch kan het ook voor activities blijkbaar, zoals _MB_ in "[AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 3]" aangeeft

[ Voor 21% gewijzigd door Rupie op 15-11-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Laatst online: 15:32

bdu

Balen. Ik had gehoopt dat je iets meer vrijheid had in het kiezen van icons/buttons.

Ik weet niet of die commando's er zijn.. vast wel toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
bdu schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 22:36:
Balen. Ik had gehoopt dat je iets meer vrijheid had in het kiezen van icons/buttons.

Ik weet niet of die commando's er zijn.. vast wel toch :P
Je kan bij de Hermony Touch custom icoontjes voor je activiteiten gebruiken.
Ik heb bijvoorbeeld een foto gebruikt van mijn openhaard en een foto van mijn xtreamer sidewinder 3. Werkt prima.

Om direct bij een serie terecht te komen zal je inderdaad een serie commando's moeten sturen.
Je kan met de Touch een custom commando-string maken van max 10 commando's zover ik weet.
Maarja of dit kan doen wat jij wilt durf ik niet te zeggen. Ik heb dit zelf nog nooit gebruikt en weet niet precies hoe het werkt.

http://blog.logitech.com/...ands-on-a-harmony-remote/
http://forums.logitech.co...Harmony-Touch/td-p/897664

Misschien moet je dan eerst bijv de activiteit HD-film starten en daarna bijv. de custom sequence Fringe ofzo sturen. Binnenkort maar eens kijken of dat kan. :)

[ Voor 45% gewijzigd door _MB_ op 14-11-2012 16:52 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
_MB_ schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:42:
[...]

Je kan bij de Hermony Touch custom icoontjes voor je activiteiten gebruiken.
Ik heb bijvoorbeeld een foto gebruikt van mijn openhaard en een foto van mijn xtreamer sidewinder 3. Werkt prima.

Om direct bij een serie terecht te komen zal je inderdaad een serie commando's moeten sturen.
Je kan met de Touch een custom commando-string maken van max 10 commando's zover ik weet.
Maarja of dit kan doen wat jij wilt durf ik niet te zeggen. Ik heb dit zelf nog nooit gebruikt en weet niet precies hoe het werkt.

http://blog.logitech.com/...ands-on-a-harmony-remote/
http://forums.logitech.co...Harmony-Touch/td-p/897664

Misschien moet je dan eerst bijv de activiteit HD-film starten en daarna bijv. de custom sequence Fringe ofzo sturen. Binnenkort maar eens kijken of dat kan. :)
Zoiets zal vast wel kunnen maar waarom zou je dit willen? Als je bv XBMC gebriukt zou ik zeggen hang Fringe onder een bepaalde button, stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuatree
  • Laatst online: 13-09 16:41
Bedankt voor de antwoorden over mijn plakkerige afstandbediening....

Men da's dus echt wel balen. Nou ja ik zal hem inderdaad nog eens heel goed met water doen.
Ik had hem waarschijnlijk inderdaad wat langer laten inwerken....mmm....niet goed bezig denk ik dan...

Nou ja nogmaals _/-\o_ en mocht het me nog lukken dan laat ik het zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:01
Ik heb een Harmony Touch maar bij de decoder werkt het niet goed. Ik heb een Humax 9200 en bij iedere key press wordt het commando twee keer doorgegeven aan de decoder. 1 keer drukken is dus 2 of soms 3 kanalen verder. Ik heb al gespeeld met de settings, maar dat is alleen de tijd tussen de knoppen of activities, niet van de key press zelf. Ik heb ook al de knoppen via de originele AB proberen te leren, maar het probleem blijft bestaan. In de oude software kon je dit volgens mij aanpassen, maar op myharmony.com niet. Bij xbmc werkt het allemaal wel goed.

Iemand dezelfde ervaring en een mogelijke oplossing?

Logitech Support reageert vooralsnog niet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:11
Ik zit te denken om een harmony touch te kopen, nu heb ik gecontroleerd of mijn apperatuur herkend wordt door de touch, nu stond er alleen een geel uitroep teken voor mijn tv een Loewe spheros 32+. Zijn er hier mensen die ook zo'n tv hebben en een harmony remote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:53
Google eens op "loewe spheros AND harmony"? Ik kwam zelf dit topic tegen waaruit blijkt dat het niet probleemloos gaat, maar wel kan - als ik het tenminste goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 07:38
Ik heb inmiddels 5 apparaten bij mijn TV staan en ben het een beetje zat om met 5 afstandsbedieningen te zeulen! Ik zit er nu aan te denken om een Harmony te kopen, maar ik weet niet of ik er goed aan doe en welke dan.

Ik heb een:
- 5 jaar oude LG LCD TV
- Cisco interactieve tv recorder (ziggo)
- 5 jaar oude JVC versterker
- Sony DVD speler
- ZBox met Windows 8 en XBMC

Zou ik die dingen goed met een harmony 650 kunnen bedienen? Ik vind een touch erg duur en ik zie ook niet echt het voordeel van een touchscreen voor me.

Ik vind het belangrijk dat ik de volgende dingen als 'activiteiten' kan doen:

- Op een knop drukken waarmee TV en interactieve tv ontvanger aan en TV op de juiste HDMI invoer (wat via 1 knop voor externe apparaten gaat)

- Op een knop drukken waarmee versterker aan gaat en op juiste ingang, zbox uit standby en TV op juiste HDMI invoer

- Idem voor DVD speler.

- Ik zou graag XBMC willen bedienen ermee

Moet dat allemaal een beetje lukken met zo'n ding? Ik vind het nogal sterk dat het selecteren van de juiste HDMI invoer (waarbij aantal keren op knopje drukken afhangt van actieve invoer) goed zou gaan. En als ik 1 keer per avond alsnog een andere remote moet pakken hoeft het voor mij niet.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Zou volgens mij moeten lukken. Heb alleen geen ervaring met die XBMC box.

* MegaTronics heeft zelf een Harmony 700 in gebruik voor een TV, satellietontvanger, mediaplayer en een blu-ray speler.

[ Voor 46% gewijzigd door MegaTronics op 19-11-2012 12:17 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 07:38
Die XBMC box heeft nu een standaard MCE remote, dat is misschien wel belangrijk om te weten ;)
Lijkt me dat hij die ook aan kan?

Hoe doet zo'n ding het dan als je zeg maar een X aantal keer moet klikken om op HDMI 3 te komen, waarbij X af hangt van het huidige kanaal? Onthoudt hij continu waar hij op staat en hoe vaak er gedrukt is?

[ Voor 44% gewijzigd door Makkelijk op 19-11-2012 12:22 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Makkelijk schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:21:
Die XBMC box heeft nu een standaard MCE remote, dat is misschien wel belangrijk om te weten ;)
Lijkt me dat hij die ook aan kan?
Ik gebruik mijn 555 als MCE Remote met MediaPortal en dat werkt prima :)
Hoe doet zo'n ding het dan als je zeg maar een X aantal keer moet klikken om op HDMI 3 te komen, waarbij X af hangt van het huidige kanaal? Onthoudt hij continu waar hij op staat en hoe vaak er gedrukt is?
Nee, maar vaak zijn er wel codec beschikbaar in de Logitech database die direkt de TV vertellen wat die moet doen ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
bassio schreef op zondag 18 november 2012 @ 16:53:

Logitech Support reageert vooralsnog niet/
Mijn case is geupdate en ik moest de AB syncen en nogmaals proberen. En inderdaad, het werkt nu. Geen idee wat ze nu aangepast hebben en waar, maar het werkt. Ga nog wel even vragen wat ze precies gedaan hebben. Of het b.v. een update is in hun database of ergens iets in mijn profiel in myharmony.com

Vanavond maar even verder pielen.

Weet iemand overigens of het mogelijk is om met de touch in XBMC direct naar een serie te gaan? Ik dacht wel iets voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Makkelijk schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:21:
Als het goed is onthoud het apparaat inderdaad waar hij zit en welke stappen hij moet nemen om op de plek van bestemming te komen.
bassio schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:40:
[...]

Mijn case is geupdate en ik moest de AB syncen en nogmaals proberen. En inderdaad, het werkt nu. Geen idee wat ze nu aangepast hebben en waar, maar het werkt. Ga nog wel even vragen wat ze precies gedaan hebben. Of het b.v. een update is in hun database of ergens iets in mijn profiel in myharmony.com
Het klinkt alsof het commando bleef 'hangen', dus de duur dat het commando uitgezonden wordt. Ik dacht dat dat wel zelf in te stellen zou moeten zijn maar heb de software niet bij de hand. Op myharmony.com durf ik het niet te zeggen, in de software kan het volgens mij wel bij het device waar het over gaat.
Weet iemand overigens of het mogelijk is om met de touch in XBMC direct naar een serie te gaan? Ik dacht wel iets voorbij zien komen.
Die vraag is inderdaad heel kort geleden gesteld, op deze pagina zelfs. Je moet er een direct commando voor hebben of een vaste reeks commando's volgens mij.

[ Voor 53% gewijzigd door Rupie op 19-11-2012 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Rupie schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:53:
[...]
Het klinkt alsof het commando bleef 'hangen', dus de duur dat het commando uitgezonden wordt. Ik dacht dat dat wel zelf in te stellen zou moeten zijn maar heb de software niet bij de hand. Op myharmony.com durf ik het niet te zeggen, in de software kan het volgens mij wel bij het device waar het over gaat.
In de oude software kon je dit inderdaad instellen, maar op myharmony.com niet. Ik vermoed zelf dat ze het dus onderwater op myharmony.com nog wel kunnen instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riotvan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-01 15:06
Ik zit er over te denken om een touch te kopen maar ik vraag me af hoe stevig die is, er lazert hier nog wel eens regelmatig een AB op de grond. Maar goed als je er 4 hebt dan neemt de kans ook flink toe hehe.

Dus heeft iemand ervaring hiermee? Na wat searches in deze thread kwam posts tegen over beschadigde touch screens etc dus ik ben er een beetje huiverig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bassio schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:00:
[...]

In de oude software kon je dit inderdaad instellen, maar op myharmony.com niet. Ik vermoed zelf dat ze het dus onderwater op myharmony.com nog wel kunnen instellen.
En je kunt de software helemaal niet meer gebruiken dan? Zou m.i. wel een beste stap terug zijn (ondanks dat de software ook niet fantastisch is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Rupie schreef op woensdag 21 november 2012 @ 07:24:
[...]

En je kunt de software helemaal niet meer gebruiken dan? Zou m.i. wel een beste stap terug zijn (ondanks dat de software ook niet fantastisch is)
Ik heb de software niet aan de praat gekregen met mijn touch. Hij zit niet dat de AB ingeplugged is. Heb het even kort geprobeerd. Zal het vanavond nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
bassio schreef op woensdag 21 november 2012 @ 08:03:
[...]

Ik heb de software niet aan de praat gekregen met mijn touch. Hij zit niet dat de AB ingeplugged is. Heb het even kort geprobeerd. Zal het vanavond nog eens proberen.
Je kan de touch zover ik weet alleen maar via myharmony gebruiken.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
Is het mogelijk om een Harmony Touch te gebruiken in combinatie met een IR extender? Ik wil namelijk liever niet de 900 kopen omdat ik hier lees dat die best traag is (en groot). De apparatuur staat in een kastje vandaar de vraag over een IR extender. De Touch lijkt me ideaal qua formaat en wat ik zo lees is die ook snel!

[ Voor 12% gewijzigd door LuPo op 23-11-2012 15:18 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:56

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Weet iemand toevallig of de 50% loyaliteits kortingscode al op de Harmony Touch werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
Hoe werkt die korting? :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Pagina: 1 ... 16 ... 44 Laatste

Let op:
Dit topic is voor de afstandsbedieningen van Logitech Harmony.

Voor Cantata Haptique is er Cantata Haptique RS90 en RS90x smart afstandsbediening
Voor Unfolded Circle is er Universele opensource afstandsbediening Unfolded Circle
Voor andere alternatieven voor de Logitech Harmony, zoals Philips, One For All en Sofabaton is er [AB] Alternatieven voor Logitech Harmony