Het is eigenlijk een combi, logitech komt als een integratie naar voren in de controller. In de homecenterRobbio85 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 17:06:
[...]
Goed punt. Die homecenter scripts, spreken die dan de Harmony Hub aan? Of communiceren die rechtstreeks met je apparatuur?
En thanks voor de RM4 Pro tip, ik ga me daar ook eens in verdiepen.
komen dan de aangemaakte activiteiten naar voren die ik vervolgens koppel aan andere actie's.
Die zijn dan weer te activeren, of in de homecenter app (yubi) die volkomen crap is
alexa met stem activatie.
Bijvoorbeeld, tv kijken. Ik kan dat activeren door te praten tegen de alexa, of instellen naar een scene
die ingesteld is op de homecenter. Kanaal wisselen zou ik ook zo kunnen instellen, maar goed ik pak dan liever even de harmony app op de telefoon daarvoor.
Moet wel bekennen, dat het niet heel kind of vrouw vriendelijk is. Althans ik kan zo begrijpen dat een
remote tussen de kussens weg pakken voor hun makkelijker is.
Voor mij werkt het.
"alexa. Movie time" Lampen dimmen, luxaflex gaat naar beneden, tv gaat aan. Shield tv start plex op.
Oke gelukkig maarDennism schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 17:11:
[...]
die bug is niet echt interessant. Heeft de mijne ook, wanneer je hem uit de laadcradle haalt geeft de afstandsbediening nog enkele minuten de laatste status aan van voor het opladen (bijv. het knipperende batterij logo als deze voor het laden bijna leeg was). Na enkele minuten veranderd dit in de correcte status.
Al met al, ja het is een bug. Maar praktisch gezien heb je er geen enkele last van.
Volgens mij is mijn accu om een andere reden overleden in de elite. Maar goed ik gebruik hem dus ook niet meer. Onder andere om wat ik hierboven tik.
/f/image/AzR6ZKmmzfjcBdoe47l2OKOY.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uRPKymo5Tt6FsHFWc5MZ8jT1.jpg?f=fotoalbum_large)