[AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 3] Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 15 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 32 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-03 15:53
Thanks! Allebei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
volgens mij is dat een instelling in de software, hetzelfde als de vraag of dat alles correct is aangezet.
de One+ kun je ook met de software van de normale One programmeren.

volgens medewerkers van logitech zou er verschil in accuduur zijn, ware het niet dat de capaciteit van een accu in de One+ láger is dan die van een One 8)7

in latere mailwisselingen hebben ze overigens wel toegegeven dat de accuduur an beide modellen niet aan de verwachtingen voldoet. (die schijnbaar ergens op de verpakking staat)

ik heb nu in totaal 3 harmony's gehad, waarbij de laatste one+ het alweer een tijdje goed doet.
niks ten nadele van logitech trouwens, hun support is geweldig.

[ Voor 6% gewijzigd door Shanquish op 13-06-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shameete schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:31:
volgens mij is dat een instelling in de software, hetzelfde als de vraag of dat alles correct is aangezet.

[...]
volgens medewerkers van logitech zou er verschil in accuduur zijn, ware het niet dat de capaciteit van een accu in de One+ láger is dan die van een One 8)7

in latere mailwisselingen hebben ze overigens wel toegegeven dat de accuduur an beide modellen niet aan de verwachtingen voldoet. (die schijnbaar ergens op de verpakking staat)
De accu van de One vind ik ook wel dramatisch slecht hoor. De 1000 ging in het begin bijna 4 weken (!) mee bij normaal gebruikt, de One doet het met een nieuwe accu slechts dagen. Ik heb direct na aanschaf al een nieuwe accu gehad van Logitech maar ook daarmee is het vrij dramatisch. Je laadt hem helemaal vol en een dag of 3 later is hij gewoon helemaal uit. En dat terwijl je 2 avonden niet thuis geweest bent en dus ook geen tv gekeken hebt. Gewoon waardeloos, kan er niets anders van maken.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:05
Rupie schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:04:
[...]

De accu van de One vind ik ook wel dramatisch slecht hoor. De 1000 ging in het begin bijna 4 weken (!) mee bij normaal gebruikt, de One doet het met een nieuwe accu slechts dagen. Ik heb direct na aanschaf al een nieuwe accu gehad van Logitech maar ook daarmee is het vrij dramatisch. Je laadt hem helemaal vol en een dag of 3 later is hij gewoon helemaal uit. En dat terwijl je 2 avonden niet thuis geweest bent en dus ook geen tv gekeken hebt. Gewoon waardeloos, kan er niets anders van maken.
Hoe ben je aan die nieuwe accu gekomen ? Hier is het ook huilen met de pet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
support van logitech benaderen, kan via de website maar ook via die programmeer software van logitech.

@rupie, de allereerste accu ging bij mij echt extreem lang mee, makkelijk 2 á 3 weken.
tot ie bol ging staan... toen was het over. :P

[ Voor 40% gewijzigd door Shanquish op 13-06-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe accu ging inderdaad via de support. Mailtje gestuurd, kreeg het verzoek om wat foto's te maken omdat ze wilden weten of hij ook bol stond en binnen een aantal dagen lag er een nieuwe accu in de brievenbus. Over support niets dan lof, maar de One is het eerste Logitech product wat niet aan mijn verwachting voldoet. Ik zit er nog over te denken om dat eens te mailen naar support, maar zit nog in dubio of ik dat ga doen. Elk half jaar een nieuwe accu is aan het einde van de rit ook niet echt een oplossing en als ik de reacties zo lees heeft het apparaat omruilen ook niet zo gek veel zin.

Ik zal mijn review er nog eens op aanpassen binnenkort want hoe langer ik hem gebruik hoe meer ik mij realiseer dat de algemene beoordeling nooit 5 sterren kan zijn als het kreng om de paar dagen leeg is (en dan ook nog eens je datum/tijd instelling kwijt is en elke keer dat verdomde schermgeluid weer aan staat nadat hij uitgevallen is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Iemand hier wel eens met onderstaand probleem te maken gehad bij het bijwerken van de afstandsbediening?

Afstandsbediening updaten: Configuratiefout
Dit probleem moet opgelost worden voordat u de afstandsbediening kunt updaten.
Java Error -- Context: ConfiguratorName=XMBC -- 1 Parameters: java.lang.NullPointerException

Ik heb het gekregen nadat ik bij de apparaat 'televisie' had aangegeven dat ie geen SCART input gebruikt (die stond namelijk aan, maar mijn nieuwe decoder gaat niet meer via SCART maar via HDMI).

Heb support al een mail gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 10:58
Onze Harmony One houdt het toch gemakkelijk enkele weken uit. Wordt 2à3 uurtjes per dag gebruikt.
De instellingen zijn ook nog nooit verloren gegaan.
Enigste minpuntje is dat ie geen RF ondersteunt, maar dat is mijn fout, had ik maar een andere moeten aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er op dat een serie van accu's in de One gewoon snel slechter wordt. In het begin hield die van mij het ook weken uit, maar na een jaartje was het nog dagen...

Ik heb bij Amazon een nieuwe accu gekocht voor 8 euro...
(http://www.amazon.de/Powe.../ref=cm_cr_pr_product_top)

In de accu reviews van Amazon bleek dat veel mensen hetzelfde probleem hadden, en dat je bij het verwisselen van de accu's ook duidelijk kon zien dat de orginele bol was gaan staan. (Altijd een goede indicatie van een overlijdende accu...) Ook bij mij stond de orginele flink bol, en was het heel lastig 'm eruit te krijgen.

Ik vermoed dus dat Logitech gewoon een slechte serie accu's gekregen heeft...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de Logitech Harmony 600 afstandsbediening? (van de redcoon actie voor vanavond)

De UPC afstandsbediening thuis begint kuren te vertonen en een nieuwe laten opsturen kost 15 euro, kan ik voor die prijs net zo goed deze Logitech Harmony 600 kopen (als er 5 keer wordt gescoord).
Waarschijnlijk zal ik de TV, UPC en een mediabox erop aansluiten.

Iemand dus ervaringen ermee?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
@ Ricardo

Naar mijn weten kunnen alle harmony afstandsbedieningen omgaan met de mediaboxen van UPC.
Op de site van Logitech kun je checken of jouw apparatuur in de database zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Logitech One werkt iig prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:25:

Ik vermoed dus dat Logitech gewoon een slechte serie accu's gekregen heeft...
maar dat is dus al tijden bekend.
als je een accu met blauwe band eromheen hebt kan je hem beter vast omruilen.
bij mij stond ie ook bol en kreeg hem er niet uit, heb dus gewoon een nieuwe one gekregen en hierbij zat een accu met witte band en die doet het dus wel goed en gaat ook weer lang mee.
:)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:53:
Iemand ervaring met de Logitech Harmony 600 afstandsbediening? (van de redcoon actie voor vanavond)

De UPC afstandsbediening thuis begint kuren te vertonen en een nieuwe laten opsturen kost 15 euro, kan ik voor die prijs net zo goed deze Logitech Harmony 600 kopen (als er 5 keer wordt gescoord).
Waarschijnlijk zal ik de TV, UPC en een mediabox erop aansluiten.

Iemand dus ervaringen ermee?
Ik heb zelf de 650, en heb hem prima kunnen configureren voor alle apparatuur thuis, inclusief het mediacenter wat zowel windows mediacenter als mediaportal draait. Het instellen is even een leuk (online) klusje waarbij je even goed moet nadenken of je bepaalde apparaten bij bepaalde acties aan/uit wilt schakelen, maar als je dat even secuur doet dan niets dan lof.

De hramony geeft je zelfs de keuze als je bijvoorbeeld tv kijkt met het geluid over je av-reciever, om dan de zap-controls naar je settopbox te linken, en alles wat met geluid/volume te maken heeft naar je versterker. Ik vind het ideaal, en heb sinds de aankoop de andere afstandsbedieningen nog amper aangeraakt.

Pluspunt van de 600 tov van de 650 is overigens dat het zwart-wit schermpje beter onder een hoek af te lezen is dan de kleurenvariant. Oh, en ze rammelen een klein beetje in het midden, dat is de bewegingssensor, je apparaat is niet kapot! :*)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:32
chucky666 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:24:
[...]

bij mij stond ie ook bol en kreeg hem er niet uit, heb dus gewoon een nieuwe one gekregen en hierbij zat een accu met witte band en die doet het dus wel goed en gaat ook weer lang mee.
Inderdaad, ik heb al een paar jaartjes de one met originele afstandsbediening en de accu gaat nog steeds een paar weken mee voordat ik hem moet opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
chucky666 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:24:
[...]

Ik heb dus ook een witte band maar hier gaat hij echt geen weken mee, hooguit 3 a 4 dagen.
En de accu staat (nog) niet bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook een witte band, zowel de 1e als de 2e accu. En geen van 2 heeft het ooit een week uitgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Rupie schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:35:
Ik heb ook een witte band, zowel de 1e als de 2e accu. En geen van 2 heeft het ooit een week uitgehouden.
Als ik van Logitech geen support krijg (wat ik niet verwacht) ga ik deze maar eens proberen http://www.amazon.com/Log...?ie=UTF8&showViewpoints=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:07
Wat bedoelen jullie met witte band? De accu van mijn One is helemaal wit (met zwarte tekst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Het zijn toch gewoon Nokia accu's? Die van de 885 is ook hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:03
Iemand dit wel eens meegemaakt?
Ik had net mijn gsm naast mijn one liggen en ik zag in ene het display van de one aanspringen en er werd een activiteit gestart (1 die ik zelf al maanden niet heb gebruikt).
Vlak daarna kwam er een sms bericht binnen op de gsm.

Ik weet van gsm straling af, maar heb nog nooit meegemaakt dat iets een eigen leven ging lijden door die straling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Sinds gisteren heb ik een Panasonic 50UT50 plasma. Wellicht dat iemand mij kan helpen met onderstaande.

Ik gebruik een Harmony One en daar heb ik een vreemd euvel mee: als ik naar het menu ga, en bijvoorbeeld het beeldmenu open en dan in een van de submenu's (een waarin je bijvoorbeeld cinema etc. kan instellen) omhoog of omlaag wil gaan, dan gaat het toestel 2 trappen omhoog of omlaag, terwijl ik maar 1x druk. Het vreemde is dat dit in het hoofmenu niet het geval is. Daar schakelt hij wel per 1. Meer mensen die dit herkennen? Ik heb al zitten klooien in de instellingen van de Harmony, maar helaas zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Heeft iemand de combinatie Harmony one - squeezebox radio?

Kan de radio prima aan-uit/harder-zachter zetten, maar een preset/favorite selecteren lukt niet. Zowel lang/kort drukken op de cijfer toetsen doet niets, net als via "extra knoppen instellen" preset1-6 onder de knoppen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 15:12

SeatRider

Hips don't lie

Hoeveel functies kun je in het scherm van de One(+) tegelijk kwijt? Ik heb nu een TC30 en daar kan je 8 functies per pagina kwijt.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:59

TommieW

Numa numa.

SeatRider schreef op zondag 17 juni 2012 @ 20:43:
Hoeveel functies kun je in het scherm van de One(+) tegelijk kwijt? Ik heb nu een TC30 en daar kan je 8 functies per pagina kwijt.
Op de One kan je 6 virtuele knoppen per pagina maken.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 09:27:
Sinds gisteren heb ik een Panasonic 50UT50 plasma. Wellicht dat iemand mij kan helpen met onderstaande.

Ik gebruik een Harmony One en daar heb ik een vreemd euvel mee: als ik naar het menu ga, en bijvoorbeeld het beeldmenu open en dan in een van de submenu's (een waarin je bijvoorbeeld cinema etc. kan instellen) omhoog of omlaag wil gaan, dan gaat het toestel 2 trappen omhoog of omlaag, terwijl ik maar 1x druk. Het vreemde is dat dit in het hoofmenu niet het geval is. Daar schakelt hij wel per 1. Meer mensen die dit herkennen? Ik heb al zitten klooien in de instellingen van de Harmony, maar helaas zonder resultaat.
Geen ervaring mee, maar het commando al een keer RAW aan laten leren vanuit de originele afstandsbediening?
Fly-guy schreef op zondag 17 juni 2012 @ 20:05:
Heeft iemand de combinatie Harmony one - squeezebox radio?

Kan de radio prima aan-uit/harder-zachter zetten, maar een preset/favorite selecteren lukt niet. Zowel lang/kort drukken op de cijfer toetsen doet niets, net als via "extra knoppen instellen" preset1-6 onder de knoppen zetten.
Open deur: je hebt wel presets ingesteld op de squeezebox? Met de originele remote werkt het wel? Dan zou ik de vraag via de harmony software eens neerleggen bij Logitech zelf.

[ Voor 25% gewijzigd door Rupie op 18-06-2012 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Heb een reactie gehad van Logitech over de batterij/accu van de Harmony One en kan me er wel in vinden.
In het kort komt het erop neer dat er foutieve informatie op de website staat m.b.t. de gebruiksduur en zodra de remote dermate slecht gaat presteren m.b.t. de batterij dan maak ik eruit op dat er absoluut geen problemen over gemaakt worden en Logitech er voor zal zorgen dat het opgelost wordt. (was niet anders gewend)
Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor het contact opnemen met Logitech Harmony Support.

Er staat inderdaad nog steeds aangegeven op onze website dat de batterij enkele weken mee moet gaan.
Helaas moeten wij uit ervaring leren dat dit met het huidige type batterij en het gebruik niet haalbaar is.
Meestal gaat de batterij zonder laden maximaal zo'n vier dagen mee.

Wij adviseren gebruikers nu ook om de Harmony, na gebruik, elke avond gewoon terug te leggen op het laadstation.
Het huidige type batterij heeft dit nodig.

Controleerd u regelmatig uw batterij, als u merkt dat deze het minder goed gaat doen of als het bol gaat staan laat u het ons weten.
Wij sturen u dan een email die vraagt om extra gegevens en sturen u dan in de meeste gevallen kosteloos een vervangende batterij toe.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen of problemen hebben reageer op deze mail door hem te beantwoorden via uw mailsysteem en stuur geen nieuw incident in.

Met vriendelijke groet,

Logitech Europe S.A.
Customer Care - Europe, Middle East and Africa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:58:
Heb een reactie gehad van Logitech over de batterij/accu van de Harmony One en kan me er wel in vinden.
In het kort komt het erop neer dat er foutieve informatie op de website staat m.b.t. de gebruiksduur en zodra de remote dermate slecht gaat presteren m.b.t. de batterij dan maak ik eruit op dat er absoluut geen problemen over gemaakt worden en Logitech er voor zal zorgen dat het opgelost wordt. (was niet anders gewend)

[...]
Misschien dat ik een onwijze mierenneuker ben maar het is van de gekke dat je het ding elke nacht op moet laden. Ik ben maar een dag of 3 a 4 in de week thuis, betekent dus dat het geregeld gaat gebeuren dat het ding 48 uur stroom ligt te trekken zonder dat ik er wat mee doe. En dat omdat er geen fatsoenlijke accu te leveren is? Terwijl dat voorheen (uit de verhalen) blijkbaar geen probleem was?

En dan heb je ook nog een houder met dat verdomde lampje, ik heb de One in mijn slaapkamer in gebruik en het licht er wat er vanaf komt is echt niet grappig. Bij oudere versies kon je die uitzetten, nu moet ik het ding af gaan plakken of een klap met een hamer geven omdat de accu te slecht is om het een paar dagen vol te houden?

Als ik een harmony variant tegen kom waarbij langere accuduur gegarandeert is gaat de One meteen de deur uit, dat weet ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

De Harmony 700 welke ik heb, moet ik eens in de zoveel weken opladen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Rupie schreef op maandag 18 juni 2012 @ 07:52:
[...]

Open deur: je hebt wel presets ingesteld op de squeezebox? Met de originele remote werkt het wel? Dan zou ik de vraag via de harmony software eens neerleggen bij Logitech zelf.
Ook al zou ik dat van de presets inderdaad goed kunnen vergeten, dit keer zijn ze inderdaad ingesteld, maar via de remote niet selecteerbaar.
Een remote zit niet standaard bij de radio, wel verkrijgbaar maar niet gekocht vanwege de bedoeling dat met mijn harmony one te doen.

Zal eens kijken hoe logitech kan bereiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fly-guy schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:13:
[...]
Ook al zou ik dat van de presets inderdaad goed kunnen vergeten, dit keer zijn ze inderdaad ingesteld, maar via de remote niet selecteerbaar.
Een remote zit niet standaard bij de radio, wel verkrijgbaar maar niet gekocht vanwege de bedoeling dat met mijn harmony one te doen.

Zal eens kijken hoe logitech kan bereiken..
Als je de Harmony software gebruikt (van de online versie weet ik het niet), daar zit gewoon een knopje 'support' in als het goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Ik heb pas geleden een harmony 650 gekocht en ben nog bezig om hem in te stellen naar mijn wensen.
Hopelijk kunnen jullie me helpen met de volgende zaken:

- Is het mogelijk om ergens in te stellen dat hij de TV niet van stand-by hoeft te halen als ik tv wil kijken? Mijn tv heeft namelijk een fysieke aan/uit knop en de standby gebruik ik normaal nooit. Als ik nu op Watch TV duw dan gaat alles aan maar de TV gaat in standby, omdat deze al aan stond.
- Ik heb een receiver die ik gebruik bij het gamen en bij films kijken, maar bij tv kijken gebruik ik die niet. Onze tv ontvanger zit namelijk via scart aangesloten op de tv. Toch zet de Logitech remote de receiver aan en moet ik een kanaal instellen voor de receiver. Ik heb nog nergens kunnen vinden waar ik aan kan geven dat ik de receiver niet nodig heb.

Om de remote te configureren gebruik ik de windows software. Verschilt deze misschien van de browser versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Rupie schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:16:
[...]

Als je de Harmony software gebruikt (van de online versie weet ik het niet), daar zit gewoon een knopje 'support' in als het goed is ;)
Klopt, al naar gekeken, maar nog niet verder gekomen dan de FAQ en het zoeken op trefwoord, beide heeft niet gebracht wat ik zocht. Vond mailen en/of bellen een beetje ver gaan zonder eerst zelf verder te zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxxBass
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 11:00

MaxxBass

Waar een wil is ben ik weg!

Chrizzly schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:48:
Ik heb pas geleden een harmony 650 gekocht en ben nog bezig om hem in te stellen naar mijn wensen.
Hopelijk kunnen jullie me helpen met de volgende zaken:

- Is het mogelijk om ergens in te stellen dat hij de TV niet van stand-by hoeft te halen als ik tv wil kijken? Mijn tv heeft namelijk een fysieke aan/uit knop en de standby gebruik ik normaal nooit. Als ik nu op Watch TV duw dan gaat alles aan maar de TV gaat in standby, omdat deze al aan stond.
- Ik heb een receiver die ik gebruik bij het gamen en bij films kijken, maar bij tv kijken gebruik ik die niet. Onze tv ontvanger zit namelijk via scart aangesloten op de tv. Toch zet de Logitech remote de receiver aan en moet ik een kanaal instellen voor de receiver. Ik heb nog nergens kunnen vinden waar ik aan kan geven dat ik de receiver niet nodig heb.

Om de remote te configureren gebruik ik de windows software. Verschilt deze misschien van de browser versie?
Volgens mij (ik gebruik de 785) kun je per activiteit aangeven welk apparaat moet worden gebruikt. Dus je versterker probleem moet je makkelijk kunnen oplossen (haal deze weg van de TV kijken activiteit)
Je TV standby zetten is weer een ander verhaal... moet ook wel kunnen.. maar dan moet je gaan knutselen in het device (dus niet de activiteit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rupie schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:00:
[...]

Misschien dat ik een onwijze mierenneuker ben maar het is van de gekke dat je het ding elke nacht op moet laden. Ik ben maar een dag of 3 a 4 in de week thuis, betekent dus dat het geregeld gaat gebeuren dat het ding 48 uur stroom ligt te trekken zonder dat ik er wat mee doe. En dat omdat er geen fatsoenlijke accu te leveren is? Terwijl dat voorheen (uit de verhalen) blijkbaar geen probleem was?

En dan heb je ook nog een houder met dat verdomde lampje, ik heb de One in mijn slaapkamer in gebruik en het licht er wat er vanaf komt is echt niet grappig. Bij oudere versies kon je die uitzetten, nu moet ik het ding af gaan plakken of een klap met een hamer geven omdat de accu te slecht is om het een paar dagen vol te houden?

Als ik een harmony variant tegen kom waarbij langere accuduur gegarandeert is gaat de One meteen de deur uit, dat weet ik wel.
Dat is niet normaal vind ik, wat logitech zegt klopt in ieder bij mij,bij gewoon gebruik gaat ie rond de 5 dagen mee.Bij zeer intensief(veel instelle,switchen ect) word degebruiksduur wel korter en dan gaat ue maar een dag of2 mee.
Elke dag op het oplaadstation leggen lijkt mij trouwens ook niet bevordelijk voor de accu,hoe meer je oplaad hoe harder de accu slijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:01:
[...]

Dat is niet normaal vind ik, wat logitech zegt klopt in ieder bij mij,bij gewoon gebruik gaat ie rond de 5 dagen mee.Bij zeer intensief(veel instelle,switchen ect) word degebruiksduur wel korter en dan gaat ue maar een dag of2 mee.
Elke dag op het oplaadstation leggen lijkt mij trouwens ook niet bevordelijk voor de accu,hoe meer je oplaad hoe harder de accu slijt.
Ik hoef 'm ook niet elke dag erop te leggen. Schat per drie dagen ongeveer.

Sterk staaltje customer service van logitech. Ik kan via hun harmony app inderdaad contact opnemen, ik kies voor een email. Mag allerlei dingen invullen, van adres tot serienummers en uiteraard mijn vraag.
Na mijn hele verhaal getypt te hebben mag ik op verzenden klikken, met als resultaat:
Deze contactsupportinterface wordt momenteel bijgewerkt.

Kies uit de volgende alternatieve methoden om uw supportverzoek in te dienen:

* Hier klikken om een e-mail te versturen naar de klantendienst.
* Bel onze gratis supportlijnen.Klik hier om gratis nummers en supporttijden te bekijken.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.
:/

Dat hadden ze beter voor het scherm met vragen kunnen zetten. Maar goed, email is onderweg, hopen dat zij wat meer weten, anders maar eens bellen met de genoemde lijnen.

[ Voor 42% gewijzigd door Fly-guy op 18-06-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:01:
[...]
Een Li-ion accu zoals in de Harmony zit, slijt niet sneller als je 'm tussentijds oplaad.
(De oude NiCa en NiMH wél. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Inmiddels is het gelukt om de versterker weg te halen bij de activiteit Watch TV. Ik heb gevonden voor welke functie hij gebruikt werd en toen ik dit veranderde verdween het icoontje bij gebruikte devices.
Eindelijk ook gevonden hoe ik de TV aan kan laten staan zodat hij niet in standby gaat. Bij power opties ingesteld dat er bij mijn TV geen power knop op de afstandbediening zit.

[ Voor 30% gewijzigd door Chrizzly op 18-06-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
hallo
heb een harmony 650 en een tv panasonic en een setbox van telenet
Is het mogelijk de all off knop zelf te configuren ,want nu gaat eerst mijn tv uit en dan de telenet en zou het graag anders om willen
Is dit mogeleijk en zoja hoe?
dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 15:12

SeatRider

Hips don't lie

Kun je de settings/activities uit een andere Harmony remote meenemen (ook van de TC30)? Of moet ik 'm helemaal opnieuw programmeren?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeatRider schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:10:
Kun je de settings/activities uit een andere Harmony remote meenemen (ook van de TC30)? Of moet ik 'm helemaal opnieuw programmeren?
In de Harmony software staat ergens ‘Hebt u een nieuwe Harmony-afstandsbediening?’ met daaronder een knop ‘Afstandsbediening vervangen’. Dan hoef je het ding niet helemaal te configureren, al moet je na die tijd vaak wel wat bijschaven (als er verschil zit tussen het aantal knopjes op het scherm en dergelijke). Of het ook met de TC30 werkt durf ik niet te zeggen, maar als je die ook via de Harmony software instelt zou ik denken dat het goed gaat. Maar garanties durf ik niet te geven ;)
1475paul schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:20:
hallo
heb een harmony 650 en een tv panasonic en een setbox van telenet
Is het mogelijk de all off knop zelf te configuren ,want nu gaat eerst mijn tv uit en dan de telenet en zou het graag anders om willen
Is dit mogeleijk en zoja hoe?
dank u
Zie http://www.harmony-forum....9cec6dc7b3e96a5a2cefa8b68, volgens mij is dat niet te bepalen.

[ Voor 24% gewijzigd door Rupie op 19-06-2012 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Heb nog een vraagje
hoelang gaat de accu van de harmony 650 mee
lees soms 3 maanden 3 weken 5 maanden enz..
weet irmand het juiste
ik zelf heb maar twee apparten en twee activiteiten ,schijnt dat daar ook iets mee te maken zou hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:21
Vandaag m'n derde Harmony-885 binnen gekregen... :)

M'n vorige heeft een volumetoets die het niet meer doet; de 885 die ik daarvoor had had een cursortoets die het niet meer deed. Ofwel, een Harmony 885 gaat zo'n 2,5 a 3 jaar meer voor de toetsen het begeven.

Heb even getwijfeld tussen een 'one' of een 885, maar die 885 vind ik toch wat mooier dan de 'one. En toen ik nou net die ene webwinkel had gevonden die hem voor 40 euro in de uitverkoop had staan, was de keuze snel gemaakt.

Ondanks een levensduur van hooguit drie jaar ben ik toch wel erg tevreden over de Harmony's. Aanrader, als je zo'n ding nog overweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na veel zoeken op internet naar een manier om een harmony remote werkend te krijgen met mijn media center pc (plex) ben ik toch maar hier ten rade gekomen.

Ik wil met een harmony remote (maakt niet zoveel uit welke, nog aan te schaffen) via een USB IR receiver mijn windows 7 pc met plex bedienen. Heb veel gezocht op internet naar goede receivers, maar kom steeds op vage ebay paginas uit.

Graag zou ik dan ook horen welke USB IR Receiver jullie gebruiken voor je pc, het is de bedoeling dat de remote mijn pc uit slaapstand kan halen en door plex kan navigeren, that's it. Ik zie door de bomen het bos niet meer dus wat tips zou ik waarderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:47:
Na veel zoeken op internet naar een manier om een harmony remote werkend te krijgen met mijn media center pc (plex) ben ik toch maar hier ten rade gekomen.

Ik wil met een harmony remote (maakt niet zoveel uit welke, nog aan te schaffen) via een USB IR receiver mijn windows 7 pc met plex bedienen. Heb veel gezocht op internet naar goede receivers, maar kom steeds op vage ebay paginas uit.

Graag zou ik dan ook horen welke USB IR Receiver jullie gebruiken voor je pc, het is de bedoeling dat de remote mijn pc uit slaapstand kan halen en door plex kan navigeren, that's it. Ik zie door de bomen het bos niet meer dus wat tips zou ik waarderen!
Ik gebruikt een Philips OVU412000/00 samen met de standaard receiver die in de Antec Fusion kast zit. Waarom 2? Omdat de Antec ontvanger (met bijbehorende software) bijvoorbeeld het commando kent om de lade van de dvd speler te openen (wat Windows standaard niet kan volgens mij). Maar omdat deze Antex ontvanger andere functies (die nodig zijn voor MCE bijvoorbeeld) dan weer niet kent heb ik ook de Philips aangesloten staan.

Nadeel alleen van de Philips is dat deze (eigenlijk al sinds Vista SP2) na standby of opnieuw opstarten pas weer herkent wordt na opnieuw inpluggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt!

Maar in principe zou ik dus voor mijn doeleinden die Philips (alleen) ook prima kunnen gebruiken?
Wel heel vervelend dat hij dan steeds niet wordt herkent, dan werkt het nog niet zoals ik in gedachten had(a)
Is dit een probleem wat zich alleen bij jou voordoet of is dit een algemeen probleem?

Overigens zie ik ze nergens meer te koop? Alle webshops staan op niet leverbaar.. heb zelf geen/slechte ervaringen met ebay, zijn er andere mogelijkheden?

(zie op amazon, maar heb geen creditcard mogelijkheid:s)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1475paul schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:51:
Heb nog een vraagje
hoelang gaat de accu van de harmony 650 mee
lees soms 3 maanden 3 weken 5 maanden enz..
weet irmand het juiste
ik zelf heb maar twee apparten en twee activiteiten ,schijnt dat daar ook iets mee te maken zou hebben?
Ik heb ook een 650 en bij mij zitten de Duracel batterijen er al heel lang in. Zeker 5 maanden al.
Ik gebruik de Harmony niet heel intensief. Bij veel gebruik zullen de batterijen wel sneller leeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:07:
Oke bedankt!

Maar in principe zou ik dus voor mijn doeleinden die Philips (alleen) ook prima kunnen gebruiken?
Wel heel vervelend dat hij dan steeds niet wordt herkent, dan werkt het nog niet zoals ik in gedachten had(a)
Is dit een probleem wat zich alleen bij jou voordoet of is dit een algemeen probleem?

Overigens zie ik ze nergens meer te koop? Alle webshops staan op niet leverbaar.. heb zelf geen/slechte ervaringen met ebay, zijn er andere mogelijkheden?

(zie op amazon, maar heb geen creditcard mogelijkheid:s)
Paypal? Geen CC voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

och, tuurlijk.. bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 09:03:
[...]

Ik heb ook een 650 en bij mij zitten de Duracel batterijen er al heel lang in. Zeker 5 maanden al.
Ik gebruik de Harmony niet heel intensief. Bij veel gebruik zullen de batterijen wel sneller leeg zijn.
Ik moest ze om de 3 weken wisselen, maar speel ook veel games met de afstandsbediening (poker enzo via mijn mediaspeler) en ik speel soms wel 2 uur per dag en eigenlijk altijd minimaal wel 1 uur per dag video poker. Verslavend spelletje ook :+

Mijn 650 ligt alweer een paar maanden ongebruikt in de kast, heb nu een tv met ingebouwde decoder en nog maar 2 afstandsbedieningen, de lastige setup waar ik hem eerder voor nodig had is vervangen door nieuw materiaal. Zit weleens te denken om hem te verkopen, maar ik bewaar hem wel, kan altijd nog weleens van pas komen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 23:22
Nu ik bijna mijn hele setup gereed heb neig ik ook naar een Logitech Harmony. Ik heb al een IR splitter aangeschaft en een IR receiver voor mijn media-pc.

De Harmony One vind ik oerlelijk en het touchscreen is volgens mij een grote batterijvreter die voor mij weinig toevoegt. Daarnaast heb ik niet meer dan 5 apparaten dus zou ik prima met de 650 door kunnen.

Wel heb ik een vraag en hoop dat iemand die hier kan beantwoorden, omdat ik het uit de reviews niet kan afleiden.

Bovenin zitten een aantal knoppen die direct toegang geven tot veelgebruikte activiteiten. Ik zie ook in de software dat je een onbeperkt aantal activiteiten aan kunt maken. Is het nu zo dat je via het schermpje al die activiteiten te zien kunt krijgen, waarna je met de 4 keuzeknoppen de activiteit selecteert die je wilt?

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 13:33
@dennis, dat klopt.

In het kleurendisplay zie je desbetreffende activiteiten.

Als ik de afbeelding bekijk heb je standaard 3 activiteiten (watch TV, Watch DVD, listen music).
Het restant kun je aanmaken in de software.
Met de scroll knopjes links en rechts onder het display kun je naar de volgende pagina.

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/assets/26419/26419.png

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 23:22
Bedankt! Dan is deze afstandsbediening precies wat ik nodig heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik heb afgelopen week de 300i aangeschaft voor op de slaapkamer, maar ik heb zelf niet goed gekeken, je kan maar 1 activiteit aanmaken met de AB :( alleen Watch TV :(

Dus dat is geen aanrader.

Gelukkig heb ik in onze woonkamer de 900 :P Die werkt perfect, ook door de kastjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Sinds een paar dagen een harmony one plus en vandaag wilde ik die eens gaan updaten met nieuwe commando's en ineens configuration corrupted en daarna de melding in het display go to website. Weet iemand dit te fixen of is hij naar zijn grootje? Syncen werkt wel maar veranderd niks aan de situatie. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Toen ik die melding kreeg, heb ik 'm gewoon meerdere keren gesynct, totdat het wel werkte. :+ Gewoon syncen hielp bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 16:20

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

mijn zoontje heeft mijn harmony 900 op de grond laten vallen en nu zitten er barsten in het display. alles werkt nog wel, maar is dit iets waarvoor ik de befaamde logitech support voor kan inschakelen of is dit een gevalletje eigen schuld?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt mij een gevalletje eigen schuld. Je kunt uiteraard altijd mailen om te vragen wat de mogelijkheden zijn, vaak bieden ze wel interessante aanbiedingen om hem te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 15:13
Ik heb onlangs een hdi dune gekocht maar onder welke categorie valt die eigenlijk=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de dune valt onder : computer----->media center-pc-----> en daar als merk en type natuurlijk dune selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 15:13
Tnx. Ik was bijna alles al afgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje: ben van plan om de Harmony 600 te kopen, alleen op internet zie ik dat er 2 versies zijn, de normale: http://www.amazon.de/Logi...TF8&qid=1341138076&sr=8-2 en een "refresh" uitvoering: http://www.amazon.de/gp/p...=463375173&pf_rd_i=301128.

Heb al gezocht via Google, maar kan nergens vinden wat het verschil tussen deze twee is (behalve een paar euro prijsverschil). Weet iemand wat het verschil is tussen de gewone en de "refresh" uitvoering? Als er geen verschil is (of slechts een kleine verandering), koop ik natuurlijk de goedkoopste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

Nicap

Tsssk....

Wellicht de amazon.de variant van refurbished artikelen? Ik zou in dat geval gewoon een nieuwe nemen, voor die paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nicap schreef op zondag 01 juli 2012 @ 14:23:
Wellicht de amazon.de variant van refurbished artikelen? Ik zou in dat geval gewoon een nieuwe nemen, voor die paar euro.
Heb de amazon.de links gebruikt omdat hier allebei de versies opstaan (en omdat ik iets anders er bestel van onder de 20 euro en er dus nog wat bij moet hebben voor de gratis verzendkosten), maar ook op andere sites vind ik het "refresh" model dus dit lijkt mij niet het verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze staan ook los van elkaar in de PW:
pricewatch unsorted: Logitech Harmony 600
pricewatch: Logitech Harmony 600

Bij dixons en mycom verkopen ze ook beide varianten, misschien daar eens navragen? Of even een mail doen naar logitech support. Wellicht dat het om eenzelfde gaat als het verschil tussen de One en de One+ ofzo (dus wel of geen configuratie via de browser).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Denk dat het precies hetzelfde is als bij mijn vraag.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

MegaTronics schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:12:
[...]

Ondertussen antwoord op deze vraag gekregen van Logitech. Het enige verschil is de verpakking. Het nieuwe type heeft een verpakken met een verwijzing naar de software, terwijl de oude een verwijzing naar de website had. Hardwarematig zijn beide afstandsbedieningen gelijk.

Ondertussen wel een keus gemaakt voor de Harmony 700, welke mijn inziens een Harmony 650 is met oplaadbare batterijen en tesamen met een tegoedbon van de Dynabyte komt die voor 41 euro deze kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties! Ga het voor de zekerheid nog even navragen bij logitech, maar zal waarschijnlijk dezelfde reden hebben als bij MegaTronics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen antwoord van Logitech:
"De H600 (refresh model) werkt zowel op de Harmony remote 7.7.0 software als op de myharmony.com software. Ik wil u adviseren de Harmony remote 7.7.0 software te gebruiken. omdat u dan veel meer met uw H600 kunt doen en kunt laten instellen door ons."

Echter zat er ook een leuke kortingscode bij om via de Logitech site een harmony te kopen. De 600 verkopen ze daar helaas niet, het zal nu de 650 worden voor €40 of de one+ voor €75. Grote twijfel nu, de one wordt nu wel heel aantrekkelijk en vind ik ook mooier, maar aan de 650 heb ik genoeg(sluit max 5 apparaten aan).

Voor €35 meer heb ik dus een mooiere die veel meer kan, maar vind €75 voor een afstandsbediening nog steeds prijzig... Nog even goed over nadenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
In 1 van de eerste keren dat ik met mijn Harmony One speelde hadden de color buttons ook hun daadwerkelijke kleur. Nu heb ik deze knoppen opnieuw toegevoegd maar hebben ze niet meer die kleuren, iemand een idee hoe dit te herstellen? (rood, groen, geel blauw)

Of is dat alleen onder bepaalde profielen zoals bv TV kijken? Ik ben even door mijn activiteiten aan het bladeren en daar zie ik ze wel.

[ Voor 21% gewijzigd door schumi2004 op 14-07-2012 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is wel per activiteit afhankelijk of je de knoppen krijgt volgens mij. Bij de 1000 bijvoorbeeld zie je die knoppen bij bepaalde activiteiten helemaal niet, bijvoorbeeld als je Windows Media Center op de verkeerde manier toevoegd. Dat hij ze niet in kleur laat zien heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Rupie schreef op maandag 16 juli 2012 @ 08:56:
Het is wel per activiteit afhankelijk of je de knoppen krijgt volgens mij. Bij de 1000 bijvoorbeeld zie je die knoppen bij bepaalde activiteiten helemaal niet, bijvoorbeeld als je Windows Media Center op de verkeerde manier toevoegd. Dat hij ze niet in kleur laat zien heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Ik had een custom activiteit toegevoegd, zal wel even een mailtje naar Logitech er aan wagen ;)

Edit:
Kan het zijn dat de website van harmony eruit ligt, krijg geen verbinding. Ook http://myremotesetup.com doet het niet hier.

[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 16-07-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:32
http://myremotesetup.com werkt bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Het duurt wat lang om de activiteit "TV kijken" te starten, blijkt vooral te komen omdat de UPC DVR tijd nodig heeft om op te starten. Nu dacht ik dit op te lossen door in de volgorde het UPC kastje als eerste te laten starten in plaats van als laatste, wat nu het geval is.

Echter, de volgorde is al juist blijkt uit de instellingen:

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/n201s7.png

Toch begint ie met de TV, dan de home cinema en als laatste het UPC kastje. Iemand al eens ervaren dat de ingegeven volgorde niet uitgevoerd wordt?

Betreft een Harmony One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Klopt het dat deze remotes nog geen 3d buttons hebben, en je dus evenzeer met de remote van de tv zit opgezadeld? En is het mogelijk om een Belgische digibox te gebruiken met een universal remote? En iemand al weet van de nieuwe generatie remotes die tegen het einde van het jaar zouden verschijnen?

[ Voor 20% gewijzigd door Acemath op 22-07-2012 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

3D buttons? Bedoel je een knop om de 3D van je TV in te schakelen? Die staat er vaak al standaard op en kan je eventueel ook nog aanleren.

Een digibox is vaak gewoon een apparaat van bijvoorbeeld Thomson, tenminste dat is bij de Mediabox van UPC wel zo. Dus als je weet welk type het is, kan je opzoeken of het werkt. Dr kans dat het werkt lijkt mij vrij groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:14
JBS schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:54:
Het duurt wat lang om de activiteit "TV kijken" te starten, blijkt vooral te komen omdat de UPC DVR tijd nodig heeft om op te starten. Nu dacht ik dit op te lossen door in de volgorde het UPC kastje als eerste te laten starten in plaats van als laatste, wat nu het geval is.

Echter, de volgorde is al juist blijkt uit de instellingen:

[afbeelding]

Toch begint ie met de TV, dan de home cinema en als laatste het UPC kastje. Iemand al eens ervaren dat de ingegeven volgorde niet uitgevoerd wordt?

Betreft een Harmony One.
Klopt inderdaad! Toevallig heb ik daar pas ook naar gekeken om dezelfde reden. Bij mij staat ook de volgorde zoals ik deze graag zou willen, maar het word anders uitgevoerd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ sonsan: Toevallig ook met een UPC box?

Die UPC box reageert sowieso vrij langzaam op het aansignaal vind ik zelf al heb ik daar niet echt last van met opstarten. Kan je niet gewoon een extra vertraging inbouwen bij het opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Rupie schreef op maandag 23 juli 2012 @ 07:31:
Die UPC box reageert sowieso vrij langzaam op het aansignaal vind ik zelf al heb ik daar niet echt last van met opstarten. Kan je niet gewoon een extra vertraging inbouwen bij het opstarten?
De volgorde op zich maakt me niet veel uit, als de activiteit in totaliteit maar sneller opgestart is. Een extra vertraging inbouwen helpt hier niet echt bij, geloof ik :)

[ Voor 4% gewijzigd door JBS op 23-07-2012 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
JBS schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:12:
[...]
De volgorde op zich maakt me niet veel uit, als de activiteit in totaliteit maar sneller opgestart is. Een extra vertraging inbouwen helpt hier niet echt bij, geloof ik :)
Hoezo zou dat niet werken?

Mijn TV bijvoorbeeld heeft ook even tijd nodig voordat er geswitched kan worden naar andere input bij opstarten, als ik dan voor de TV de tijd tussen de commands langer maak gaat het wel goed. Nadeel is wel dat dit dan voor alles is (van de tv dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die problemen hebben om verbinding met de logitech server te krijgen? Ik probeer het al een paar uur maar het wil niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Hoelang geeft Logitech garantie op de accu van een harmony 900 :?

Een kennis van mij heeft nu een half jaar deze AB, en de accu lijkt dood te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

schumi2004 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:21:
[...]

Hoezo zou dat niet werken?

Mijn TV bijvoorbeeld heeft ook even tijd nodig voordat er geswitched kan worden naar andere input bij opstarten, als ik dan voor de TV de tijd tussen de commands langer maak gaat het wel goed. Nadeel is wel dat dit dan voor alles is (van de tv dan)
In mijn beval betreft het puur het UPC kastje dat aangezet hoeft te worden, daarbij hoeft niet geswitched te worden van input of iets dergelijks. Het betreft dus voor het UPC kastje maar één commando: aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 00:48:
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben om verbinding met de logitech server te krijgen? Ik probeer het al een paar uur maar het wil niet lukken.
De Logitech server ligt er wel vaker uit. Gewoon de volgende dag nog eens proberen.
Grolsch schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 08:10:
Hoelang geeft Logitech garantie op de accu van een harmony 900 :?

Een kennis van mij heeft nu een half jaar deze AB, en de accu lijkt dood te zijn.
Logitech suppport kennende, vervangen ze die accu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels werkt de server weer, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnova
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 15:24

arnova

weet veel, maar niet alles

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:58:
Inmiddels werkt de server weer, thanks.
Bij mij werkt het anders nog steeds niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ligt hij er ook weer uit maar gelukkig heb ik mijn afstandbediening vanochtend geupdate. Dus als je het morgenochtend probeert lukt het misschien weer.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2012 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
@JBS

Mogelijk dat je de instellingen van het energieverbruik in het menu op laag hebt staan in standby. Hierbij worden de meeste hardwarecomponenten uitgeschakeld en heeft de box langer de tijd nosig om op te starten. Dit kan tot wel 30 sec duren ongeveer. Als je de energieinstellingen op hoog zet zal dit sneller gaan.

Als je heirover nog verdere vragen hebt kun je het beste een DM naar me sturen met je postcode en huisnummer daarin. Ik zal dan spoedig contact met je opnemen.

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:14
Rupie schreef op maandag 23 juli 2012 @ 07:31:
@ sonsan: Toevallig ook met een UPC box?

Inderdaad ook een UPC box ( Philips HD DVR) Wat bedoel je met vertraging met opstarten? Eerst de UPC en dan een vertraging voor de rest van de apparatuur instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bedoelde het instellen van een 'Power On Delay'. Zit volgens mij bij de settings van een Device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Iemand al wel eens een nieuwe battery cap besteld voor zijn Harmony One?

Iemand enig idee waar deze te kunnen krijgen zonder achteraf zooi te krijgen vanwege een mislukte imitatie zeg maar?

Dat had ik dan weer niet verwacht, gewoon bij logitech zelf. 8)7
Verzend kosten zijn zelfs nog meer als klepje zelf, misschien dat een mail sturen helpt.
http://www.logitech.com/nl-nl/349/4873&pcid=4872

Edit:
Ik blijf me elke keer verbazen over de uitstekende service van Logitech. Had ze gemaild of ik misschien ergens zo'n klepje kon afhalen aangezien de verzendkosten hiervan 2x zoveel was als klepje zelf kost. Wil er best voor betalen maar sturen ze er 1 gratis op.

[ Voor 60% gewijzigd door schumi2004 op 30-07-2012 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_care1000
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-01-2024
Ben van plan om harmony 900 te kopen lees nu hier dat hij last heeft van trage respons tijden via rf. Zit nu te twijfelen....... zijn de trage response erg merkbaar? kan iemand dit bevestigen ?
Ik ga al mijn apparatuur in een kastje zetten en leek de harmony 900 mij de beste oplossing ik kan natuurlijk ook kiezen voor een marmitek oplossing middels ir maar dan moet ik me a b wel elke keer richten wat met de harmony 900 niet hoeft

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rupie schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:55:
Ik bedoelde het instellen van een 'Power On Delay'. Zit volgens mij bij de settings van een Device
bij de 600 en 650 moet je het met een knop van de afstandsbediening instellen, er is een knop die je een paar seconden ingedrukt moet houden hiervoor (ben ff kwijt welke knop het ook alweer was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij 4 knoppen op de afstandsbediening van mijn logitech 650 dat de verf van de toetsen wat losgekomen is waardoor je een lampje ziet branden (zeg maar de verlichting van de toetsen).

Nu wil ik hierover contact opnemen met logitech (per mail met wat foto's erbij). Wat gaat Logitech met zoiets doen? Iemand hier ervaring mee? Het is niet de bedoeling er verder geld aan te besteden omdat ik hem momenteel niet gebruik , maar zouden ze bijv. losse toetsjes of zo'n plastic plaatje met toetsen kunnen opsturen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_care1000
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-01-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 16:37:
[...]

bij de 600 en 650 moet je het met een knop van de afstandsbediening instellen, er is een knop die je een paar seconden ingedrukt moet houden hiervoor (ben ff kwijt welke knop het ook alweer was).
Bij mijn 600 ab is dat de help toets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nec1560
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-08 10:24
Heb sinds kort de LG 47lk530 Lcd TV ik kijk via een Ci+ Module naar de Ziggo Hd netten
etc.
Ik gebruik mijn Harmony One om al mijn componenten aan te sturen, echter ik heb 1 probleem
waar ik maar niet uit kom.

Op de originele afstandsbediening zit een knop tv/radio, als je de tv de eerste aanzet staat
deze op default TV dit is ook wat ik wil.

Echter al ik bv naar een DVD heb gekeken en daarna weer naar TV Kijken wil, schakkelt
de LG naar radio instelling (dus niet TV)

Ik heb alles al nagekeken en de default ingang is TV, maar telkens als ik naar een DVD
of mijn HD recorder op Hdmi 1 gekeken heb en weer terug wil naar TV Input krijg ik eerst
radio.

Ik heb al iets extra's geprogrammeerd dat de tv uiteindelijk naar TV kanaal 4 schakkelt, maar
ik krijg telkens weer eerst de radio stations die op mij TV staan even te horen alvorens deze
dan doorschakkelt naar TV zender.

Ik wil dus na Hdmi1 (BR / DVD / HD etc, dat de LG direct op TV input schakkelt en niet
naar de Radio opties op de tv

vast dank voor feedback en suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
nec1560 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:55:
Heb sinds kort de LG 47lk530 Lcd TV ik kijk via een Ci+ Module naar de Ziggo Hd netten
etc.
Ik gebruik mijn Harmony One om al mijn componenten aan te sturen, echter ik heb 1 probleem
waar ik maar niet uit kom.

Op de originele afstandsbediening zit een knop tv/radio, als je de tv de eerste aanzet staat
deze op default TV dit is ook wat ik wil.

Echter al ik bv naar een DVD heb gekeken en daarna weer naar TV Kijken wil, schakkelt
de LG naar radio instelling (dus niet TV)

Ik heb alles al nagekeken en de default ingang is TV, maar telkens als ik naar een DVD
of mijn HD recorder op Hdmi 1 gekeken heb en weer terug wil naar TV Input krijg ik eerst
radio.

Ik heb al iets extra's geprogrammeerd dat de tv uiteindelijk naar TV kanaal 4 schakkelt, maar
ik krijg telkens weer eerst de radio stations die op mij TV staan even te horen alvorens deze
dan doorschakkelt naar TV zender.

Ik wil dus na Hdmi1 (BR / DVD / HD etc, dat de LG direct op TV input schakkelt en niet
naar de Radio opties op de tv

vast dank voor feedback en suggesties.
Geen idee hoe vindingrijk de LG is maar zit er niet een default settings op de CI+ module en omgeving? Dus dat de CI+ settings default Radio selecteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nec1560
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-08 10:24
Als ik de originele LG Afstandsbdiening gebruik gaat het goed, het is dus volgens mij puur
de aansturing vanuit de Logitech Harmony One dit na TV Input moet aangeven naar default
TV te schakkelen en niet de Radio optie in de Tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
nec1560 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:25:
Als ik de originele LG Afstandsbdiening gebruik gaat het goed, het is dus volgens mij puur
de aansturing vanuit de Logitech Harmony One dit na TV Input moet aangeven naar default
TV te schakkelen en niet de Radio optie in de Tv.
Het zou zomaar kunnen zijn dat de buttons in het profiel van de harmony niet kloppen.

Wat ik zou doen is switchen naar devices op de harmony en de buttons van puur en alleen de LG nalopen op juist heid, wanneer er 1 of meer niet kloppen, inleren met de originele remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 15:41

CasGas

.

Met mijn Harmony One gaat mijn tv niet altijd goed uit, het lijkt aan het signaal te liggen die word afgegeven richting mijn samsung.
Als ik deze echt uit wil doen, pak ik zelf ipv "Power Off" de "Power Toggle" op de AB nadat alles wel netjes is uitgegaan. Iemand een idee hoe ik kan instellen dat die bij het uitzetten de "Power Toggle" gebruikt ipv "Power Off"?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Pagina: 1 ... 15 ... 44 Laatste

Let op:
Dit topic is voor de afstandsbedieningen van Logitech Harmony.

Voor Cantata Haptique is er Cantata Haptique RS90 en RS90x smart afstandsbediening
Voor Unfolded Circle is er Universele opensource afstandsbediening Unfolded Circle
Voor andere alternatieven voor de Logitech Harmony, zoals Philips, One For All en Sofabaton is er [AB] Alternatieven voor Logitech Harmony