[AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 3] Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 14 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 32 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:10
kraades schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:36:
Ok dan. Dan moet ik er mee leren leven... ;)
Ik vind/vond het ook storend, snap ook niet dat ze dit niet anders op gelost hebben. Best prijzige remotes en dan zo'n brak element erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:28
For the record: :)

Het "rammeltje" wat u hoort in uw afstandsbediening is de bewegingssensor.
Deze zorgt ervoor dat de Harmony aanschakeld zodra deze wordt opgetild.

Dit is dus geen defect.

Met vriendelijke groet,

Logitech Harmony Support

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315891

O, je geloofde het niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Tuurlijk wel... 8)

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Sinds ik vrijdag mijn Harmony 700 heb ontvangen zijn mijn andere afstandsbedieningen verdwenen in de la, zelfs mijn vrouw kan er al mee werken :p.

Eerst de standaard configuratie doorgelopen voor de activiteiten en daarna nog wat toetsen omgegooid (zoals volume regeling via mediaplayer en satellietontvanger ipv de TV en de knop voor de opnames van de satellietontvanger toegewezen aan een 'dode' knop).

Ben er erg tevreden over, beter dan die one for all van jaren geleden (wat een bagger ding was dat :X ).

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
kraades schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:36:
Ok dan. Dan moet ik er mee leren leven... ;)
Nou, die van mij rammelt helaas niet meer en daar moet IK mee leren leven :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
businka19 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:22:
[...]

Nou, die van mij rammelt helaas niet meer en daar moet IK mee leren leven :-(
Mijn eerste rammelde ook niet en had een gare knop... Dubbele pech dus achteraf.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:21

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Ik heb een harmony 700 en had een humax 5050c en 9200. Dit werkte perfect tot de 9200 overleed. Nu wil ik nog een 5050c halen want dat ding werkt perfect maar kan de Harmony ze uit elkaar houden? Ik ben bang dat ze alle 2 tegelijk reageren op de harmony :P .

Weet iemand of dit wel of niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:44
Marrruuuk schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:41:
Ik heb een harmony 700 en had een humax 5050c en 9200. Dit werkte perfect tot de 9200 overleed. Nu wil ik nog een 5050c halen want dat ding werkt perfect maar kan de Harmony ze uit elkaar houden? Ik ben bang dat ze alle 2 tegelijk reageren op de harmony :P .

Weet iemand of dit wel of niet kan?
Dat kan gegarandeerd niet. Kan die Harmony toch ook niets aan doen? Als je de originele afstandbediening van de 2e 5050c gebruikt zal je 1e 5050c er ook op reageren.

(hele kleine kanttekening: m'n Denon blu-ray speler reageert ook op de signalen van m'n Denon DVD-speler. Ik kan op de blu-ray instellen dat 'ie naar een tweede code-set moet overschakelen, en de afstandbediening van de blue-ray kan ik ook omschakelen. *Stel* dat jouw 5050c ook zo iets kan, dan zou je dat kunnen proberen - maar ik verwacht het niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi267
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 13:33
tweakers,

ik ben zelf ook van plan om zo'n afstand bediening aan te schaffen.
deze moet worden aangesloten op een decoder,tv en versterker.
vraag dus niet super veel van het product. wat is de beste keus voor niet al te veel geld?
hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
jordi267 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:17:
tweakers,

vraag dus niet super veel van het product. wat is de beste keus voor niet al te veel geld?
hoor het graag.
Doe zelf wat moeite... Lijkt me erg simpel te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-06 21:34
tweakers,

hoor het graag.
Een afstandbediening sluit je niet aan op een apparaat.
Dat is juist het handige van een afstandsbediening... je kunt apparaten op afstand bedienen!
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-06 14:43
tweakers,

hoor het graag.
Ik denk dat alle Harmonies voldoende zullen zijn voor wat je vraagt. Het zijn immers universele ab's met ondersteuning voor praktisch alle populaire electronische apparaten.

De belangrijke vraag is, welke eisen stel je aan de ab zelf? Na van een 525 naar een One te zijn overgestapt, kan ik melden dat de One superieur is aan de 525. Ik vind de knoppen, touchscreen en layout veel beter werken. De One voelt ook meer solide aan.

Weeg je eisen af tegen de prijs die je wilt betalen en je weet ongeveer in welke richting je moet zoeken.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

De verf van mijn toetsjes van de 650 beginnen wat los te raken. Niet heel storend ofzo. Iemand dat al eens meegemaakt?
Rupie schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:13:
Dat zit binnen de settings van je activiteit volgens mij. Als je de activiteit gaat wijzigen en je alle pagina's van de wizzard doorloopt kom je echt ergens (volgens mij tegen het einde) de optie tegen om nog extra commando's te verzenden bij het opstarten van een activiteit. Gebruik je de website of de harmony software trouwens?
Ik gebruik beiden. De harmony software (die ze weleens mogen updaten...) eigenlijk het meest. De website alleen om de volgorde van activiteiten te wijzigen, dat kan weer niet met die verouderde software vreemd genoeg.

Maar ik heb die optie niet, zal wel door mijn wat goedkopere model liggen. Heb inmiddels wat aanpassen aan de home cinema set e.d. gedaan en het zo opgelost.

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 31-03-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ik heb een KlikAanKlikUit ACD-3500 "stekkerdoos schakelaar" aangeschaft om via de Harmony One+ apparatuur aan/uit te zetten.

De ACD-300 wordt officieel ondersteund. De ACD-3500 staat er niet bij maar is volgens mij vergelijkbaar.

Ik heb de ACD-300 en een algemene lichtschakelaar configuratie geprobeerd maar helaas werken geen van beide.

Er worden op de Harmony ~10 pagina's aan knoppen aangemaakt 10Off, 10On, 11Off, 11On etc. maar geen van allen lijken te werken.

Je moet de stekkerdoos in "zoekmode" zetten (LED gaat knipperen) en hierna op je afstandbediening de "Aan" knop kiezen. Hierna zou LED moeten stoppen met knipperen (=geaccepteerd) maar helaas...

Iemand nog suggesties? Bedankt!

Ik heb dus geen originele afstandsbediening.

Edit:
Hhmm, blijkbaar is het een RF signaal en moet ik een IR-RF convertor a 100 euro aanschaffen... |:(

[ Voor 9% gewijzigd door technorabilia op 31-03-2012 18:53 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:14
Ik heb universele pc remote met IF receiver (usb) gekocht en probeer deze om te zetten naar mijn Harmony.Het is een merkloos apparaat van dealextreme.

Ik heb in de logitech software een device geadd bij Computer>Multimedia center>Windows Multimedia Keyboard SE.

Vervolgens heb ik de meest zinvolle IR commando's via de leerfunctie opnieuw ingevoerd. Het vreemde is dat niet alles werkt, ook al doe ik het 3x opnieuw.

Werkt wel:
Internet starten
Alt+f4
Stop
Enter
Pijltjes
Linker muisknop
Rechter muisknop

Wat werkt niet:
Pause/play
escape
alt+tab
deze computer
muisbeweging

Iemand enige idee hoe ik dit oplos?

[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 31-03-2012 20:28 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar pakt je pc die knoppen wel als je ze verstuurt vanaf de originele afstandsbediening? En heb je ze ook als RAW aangeleerd?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katje96
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 05:51
sdk1985 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:27:
Ik heb universele pc remote met IF receiver (usb) gekocht en probeer deze om te zetten naar mijn Harmony.Het is een merkloos apparaat van dealextreme.

Ik heb in de logitech software een device geadd bij Computer>Multimedia center>Windows Multimedia Keyboard SE.

Vervolgens heb ik de meest zinvolle IR commando's via de leerfunctie opnieuw ingevoerd. Het vreemde is dat niet alles werkt, ook al doe ik het 3x opnieuw.

Werkt wel:
Internet starten
Alt+f4
Stop
Enter
Pijltjes
Linker muisknop
Rechter muisknop

Wat werkt niet:
Pause/play
escape
alt+tab
deze computer
muisbeweging

Iemand enige idee hoe ik dit oplos?
Welke is het van dealextreme?
Probeer eens als device: Chinavasion CVSB-983.
Ik heb ook een usb ir-remote en zo werkt hij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Weet iemand een truuk om een apparaat aan een activiteit toe te voegen zonder dat deze aan/uit gezet wordt?

Edit:
Ik kwam net op het idee om de power on/off handelingen een foutieve actie te geven in de Harmony software bij stroominstellingen. Volgens mij is dat de enige manier om dit te omzeilen, de handeling/actie wordt wel verstuurd maar de reciever gaat er niet op aan of uit. De daadwerkelijk power knoppen/functies blijven dan nog wel werken en kan ik hem dus manual aan/uit zetten.

Zou dat werken, iemand al eens geprobeerd?

[ Voor 66% gewijzigd door schumi2004 op 03-04-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt in de software toch ook een setting om aan te geven dat een apparaat altijd aan moet blijven staan? Dan stuurt ie volgens mij helemaal geen commando en kan je hem zonder problemen toevoegen aan een activiteit lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245793

De "altijd aan" instelling lijkt mij de beste optie. Uiteraard geldt dit dan voor alle activiteiten waarin het apparaat opgenomen wordt.
Ik zat zelf met een ander probleem. Voor het luisteren van radio via de UPC-box heb ik een "TV kijken" activiteit aangemaakt i.v.m. het instellen van favorieten. Uiteraard wil ik niet standaard de TV aan hebben bij het radio luisteren. Daarom heb ik mijn TV twee keer toegevoegd (H-One). De tweede met de "altijd aan" instelling, en deze gebruikt bij het radio luisteren. Tijdens het radio luisteren kan ik dan zelf de TV aan en uit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 245793 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 07:52:
Daarom heb ik mijn TV twee keer toegevoegd (H-One). De tweede met de "altijd aan" instelling, en deze gebruikt bij het radio luisteren. Tijdens het radio luisteren kan ik dan zelf de TV aan en uit doen.
Dat is wel een goede tip, moet ik ook eens naar gaan kijken.

Mijn frustraties op dit moment:
Mijn TV alleen schakelt over de actieve inputs. Als mijn HTPC uit staat zijn er 4 actieve inputs, als de HTPC aan staat zijn er 5. Maar door de 'altijd aan' setting van de HTPC denkt de remote dus dat er altijd 5 inputs actief zijn. Gevolg: als de HTPC uit staat springt hij altijd een input te ver. Ik heb geprobeerd om de tv zo in te stellen dat hij de inactieve inputs niet overslaat maar dat blijkt geen optie te zijn.

De Harmony One verdomt het om de geluidsinstelingen goed te onthouden. Geluid staat uit in de software, maar als de ab een keer uitvalt door een lege accu (ben niet zo nauwkeurig met opladen) staat het geluid toch weer aan als de ab weer opgeladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Laatst online: 10:18

BeyondThunder

Lost Lightning

Ik kan niet zo snel een oplossing vinden voor de volgende situatie, wellicht dat iemand anders dit probleem ook heeft.
Het opstarten van de Humax ihdr 5050c duurt lang, meer dan een minuut schat ik zo in. Dus ik wil eigenlijk dat dat de humax aangaat bij elke activiteit (dat is geen probleem). Ook bij het schakelen naar een andere activiteit moet de humax aan blijven (ook geen probleem). Maar bij "System Off" moet de humax wel uit gaan. En hier zit het probleem.
Als ik kies voor de optie "Ik wil dit apparaat altijd aan laten staan" dan zal deze ook aanblijven bij een System Off commando lijkt me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-06 14:43
BeyondThunder schreef op maandag 09 april 2012 @ 08:14:
Ik kan niet zo snel een oplossing vinden voor de volgende situatie, wellicht dat iemand anders dit probleem ook heeft.
Het opstarten van de Humax ihdr 5050c duurt lang, meer dan een minuut schat ik zo in. Dus ik wil eigenlijk dat dat de humax aangaat bij elke activiteit (dat is geen probleem). Ook bij het schakelen naar een andere activiteit moet de humax aan blijven (ook geen probleem). Maar bij "System Off" moet de humax wel uit gaan. En hier zit het probleem.
Als ik kies voor de optie "Ik wil dit apparaat altijd aan laten staan" dan zal deze ook aanblijven bij een System Off commando lijkt me....
Waarom probeer je het niet uit?

Het aan laten staan is bedoeld voor als je tussen activiteiten switcht. Ik heb de meeste apparaten ingesteld op 'aan laten staan', inclusief de humax 5000c en deze schakelen allemaal uit met de uit-knop.
Wat je eventueel ook kunt proberen, is je humax op standby modus te laten springen als je em uitzet. Dan zit je niet met een lange bootup. Het nadeel is dan wel een hoger stroom verbruik.

[ Voor 6% gewijzigd door PjotrStroganov op 09-04-2012 12:39 ]

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 19:47
Ik heb dit bericht al eerder geplaatst maar vermoed dat het hier wat meer op zijn plaats is:

Ik heb op diverse plekken gezocht maar nog niet echt het antwoord kunnen vinden.
Ik zou deze IR extender willen kopen: http://www.ebay.com/itm/I...27c22e4614#ht_4002wt_1161

Zo zijn er meer op ebay te vinden en ontvangen tussen 34 kHz en 60 kHz en zenden op 38 kHz en 56 kHz.
Of kan ik kan dan beter op safe spelen en deze kopen : http://irextender.nl/contents/nl/p2_IR-EGGS4.html

Met het oog op de toekomst ga ik liever voor die van ebay, kan ik meer mee aansturen. (ik heb ook nog 2 zendertjes liggen maar ik weet niet of die redelijk universeel zijn)Voor nu kan ik uit met 3 zenders.

Ik heb een Harmony 785 en wil een MCE receiver(HTPC), HK3490, SB Touch en een Amino 110 bedienen. Dat gaat nu natuurlijk al prima, maar wil dit dan doen via de extender. (De Touch blijft in het zicht natuurlijk).

Andere echte merken heb ik natuurlijk wel gezien maar mijn budget is max € 30,- en ik wil kunnen uitbreiden naar circa 6 apparaten(of meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Laatst online: 10:18

BeyondThunder

Lost Lightning

PjotrStroganov schreef op maandag 09 april 2012 @ 12:37:
[...]

Waarom probeer je het niet uit?

Het aan laten staan is bedoeld voor als je tussen activiteiten switcht. Ik heb de meeste apparaten ingesteld op 'aan laten staan', inclusief de humax 5000c en deze schakelen allemaal uit met de uit-knop.
Wat je eventueel ook kunt proberen, is je humax op standby modus te laten springen als je em uitzet. Dan zit je niet met een lange bootup. Het nadeel is dan wel een hoger stroom verbruik.
Ik check het eerst hier even omdat het even uitproberen niet zo "even" is met de harmony software. Maar je hebt wel degelijk een punt hoor, en wat jij beschrijft is precies wat ik bedoel. Dus dat ga ik zo instellen. Helaas heeft de 5050c geen snelle boot-up, ook met de zg. "energie bespaar modus" uit, duurt het lang en gaat de Humax toch volledig booten. (En ja, dat is toch erg vreemd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Heeft iemand het volgende al eens voor elkaar gekregen:

Ik heb ziggo maar geen kastje maar de smartcard met een cam direct in de TV.
Bij een kastje kun je omschakelen van TV naar radio. Als ik nú radiozenders wil luisteren dan moet ik eerst naar NED1 en vervolgens terug zappen. Radiozenders beginnen bij kanaal 889 en lager. Ik kan echter niet direct kanaal 889 intoetsen want dan krijg ik de mededeling dat dit kanaal niet bestaat.
Iemand een oplossing om met de AB direct radio te kunnen luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:26

TommieW

Numa numa.

Kan je via de software geen "reeks"(macro) maken die hetzelfde doet, maar dan met één druk op de knop?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
TommieW schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:46:
Kan je via de software geen "reeks"(macro) maken die hetzelfde doet, maar dan met één druk op de knop?
dat zal ik eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 10:24

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Volgens mij een redelijk goede aanbieding voor de Harmony One (€76.10 incl. verzenden): link
Nadeel is dat je wel een Makro pas nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Laatst online: 08:37
Bedankt voor de tip, heb er net even eentje besteld. De '1'-knop van mijn Harmony 785 begint wat moeilijk te doen, dus een mooie gelegenheid om te kijken of zo'n touchscreen me bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Werner-
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

-Werner-

Crypto_Warrior

Hopelijk kan iemand mij helpen met een probleem met mijn Harmoney One. Begin me er ondertussen erg aan te storen, zo erg dat ik de oude afstandbedieningen weer terug uit de kast heb gehaald.

Situatie:
Harmoney One
Dreambox 800 HD
Denon AVR 1908

Probleem:
Soms bij het op/af schakelen van het volume op de Denon, springt de Dreambox op kanaal 8.
Probleem zit hem in de combinatie met de Dreambox en de Denon receiver.

Volgende acties ondernomen:
- Internet afgezocht. Wel mensen gevonden met hetzelfde probleem, echter geen oplossing (http://boardreader.com/th...eambox_wh_5y1a9Xcvo4.html).
- Kanaal 8 uit het menu gehaald via de software van Logitech.

Kan iemand binnen Tweakers mij hiermee misschien helpen? :?

"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als die commando's dusdanig veel op elkaar lijken is er wellicht niet zo heel veel aan te doen. Heb je er ook last van met de originele afstandsbediening? Als je daarmee ook problemen hebt valt er niet zoveel aan te doen, als je er daarmee geen last van hebt zou je kunnen proberen om de commando's een keer opniew (RAW) 'aan te leren' aan de harmony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Laatst online: 15-06 22:32
als mijn remote niet meer op usb reageert.
wat valt er nog te doen ? heb meerdere pc's geprobeerd , maar totaal geen reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 14:57
Misschien is de connector stuk? Bij mijn 895 is hij inmiddels compleet afgebroken. Niet zo tevreden over dat model, na 4 jaar is hij total loss, terwijl mijn 6 jaar oude 525 nog in prima staat verkeerd. Inmiddels Logitech eens een bericht gestuurd over die brakke 895, heeft destijds toch ruim 200 euro gekost, kijken of ze nog wat voor me kunnen betekenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SonyEricsson schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:02:
als mijn remote niet meer op usb reageert.
wat valt er nog te doen ? heb meerdere pc's geprobeerd , maar totaal geen reactie
Even contact zoeken met de helpdesk inderdaad. Wellicht dat die een mooie oplossing voor je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Een 50% kortingscode ontvangen voor mijn 895 die kapot is. De gebruikelijke Logitech oplossing begrijp ik voor als je Harmony buiten de garantie zit. Code werkte helaas niet op het VIP gedeelte van de Logitech website, maar wel in het "gewone" winkel gedeelte. Nu een Harmony One+ besteld voor 75 euro, de nieuwe STB van KPN is gelukkig zo klein dat ik die ergens achter de TV kan wegstoppen zodat het niet meer nodig is om apparatuur achter gesloten deurtjes te kunnen bedienen (daarvoor had ik de 895 destijds genomen). Als mediaplayer een Apple TV en deze is ook zeer makkelijk achter een TV te plakken. Als de One+ net zo sterke infraroodsignalen afgeeft als de 895 moet het wel lukken om de apparatuur die zich achter de TV bevind te bedienen.
Ben benieuwd of dat een beetje handig gaat werken met zo'n touchscreen (en of die kindbestendig genoeg is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Laatst online: 15-06 22:32
Rupie schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:58:
[...]

Even contact zoeken met de helpdesk inderdaad. Wellicht dat die een mooie oplossing voor je hebben.
krijg een nieuwe opgestuurd :)
deze gaan ze blokkeren hehe

goeie service :)

[ Voor 3% gewijzigd door SonyEricsson op 20-04-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Na een paar jaar de Harmony 525 te hebben gebruikt, ben ik vier jaar geleden overgestapt naar de Harmony One. Helaas is de laatste weken gebleken dat de accu boller is gaan staan, wat tot gevolg heeft dat ik die er ook niet meer uit kan halen in verband met vervanging; een probleem dat vaker voorkomt.

Op de gok heb ik contact opgenomen met Logitech - om onbekende reden ben ik in de US uitgekomen, ipv NL :+ - en daar het probleem neergelegd. De eerste reactie welke ik terugkreeg was simpelweg de vraag wat mijn adresgegevens waren (naast het standaard "wat vinden we dat vervelend voor u"). Na mijn antwoord kwam het volgende bericht terug:
I have already processed the replacement for you. I am just waiting the approval from our management.

The brand new remote is being shipped to the address you provided and will be sent to you within 7-10 business days. We do not require you to return the defective unit to us but we appreciate if you will dispose it properly. The UPS tracking number will be sent to your email within 24 hours.
Ik was al zeer te spreken over de hardware, maar dit soort service maakt me een nog blijer mens voor wat betreft Logitech _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Das inderdaad netjes ja, een compleet nieuwe remote. Eigenlijk heb je er dus 2 omdat de oude nog wel werkt maar de batterij er niet uit kan of lees ik het verkeerd?

Ik zal mijn batterij ook eens in de gaten houden.

[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 27-04-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Nu online

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Klopt; de accu is het enige probleem. Ik weet alleen niet in hoeverre de oude remote geblokkeerd zal/kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-06 22:57
Als 't goed is gaan ze 'm binnen zo'n 2 weken blokkeren en dan kan je 'm nog wel gebruiken maar niet updaten. Ik zit nu met zo'n Harmony 900 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:50
Een tijdje geleden had ik al de Logitech Harmony 900 gekocht maar nog geen tijd gehad om hem te configureren. Nu zit ik hier op een mooie avond de afstandbediening in te stellen maar mijn "touchscreen" hangt de hele tijd. Heb hem al een aantal keren opnieuw geupdate via de USB poort en een paar keer de batterij eruit te halen maar niets werkt.

Nu blijft hij hangen op "Uw afstandbediening vraagt u uw apparaten aan te zetten om te controleren of ze correct zijn ingesteld.

Daarna zullen we uw RF-systeem instellen.

Zorg er bij deze teset voor dat uw kastdeuren openstaan."

Er staat nu een OK knop rechts onder de touchscreen met een oplichtend balkje maar waar ik ook druk, hij blijft hangen in dit scherm. Heb overal op of naast het scherm gedrukt maar hij gaat maar niet verder. Is ie stuk of is er iets anders aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Kan je via de PC de software opnieuw flashen (door op synchroniseren o.i.d. te klikken)? Als je touchscreen helemaal nergens meer op reageert, kan je misschien beter na het opnieuw flashen, contact opnemen met Logitech).

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Hebben meer mensen dit?

De laatste tijd reageert de voeler in mijn Harmony One heel slecht, je moet hem gewoon even schudden wil hij aan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groene Jacob
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-06 21:11
schumi2004 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:39:
Hebben meer mensen dit?

De laatste tijd reageert de voeler in mijn Harmony One heel slecht, je moet hem gewoon even schudden wil hij aan gaan.
Ja, daar heb ik ook steeds vaker last van. Ben benieuwd of meer mensen dit hebben...

Heb al de neiging gehad om logitech te contacten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 07:17
Heb ik ook. Al een jaar ofzo.

Och arme :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:48
Zijn er hier ook mensenmet een WDTV Live Media Player of een WDTV Live Hub?
Als je deze toevoegt in de Harmoney software en je maakt een activiteit "Videos kijken" dan moet je verplicht een ingang selecteren voor je mediaplayer (Video, Music, Photo of Settings).
Ik wil gewoon dat ik het het begin scherm kom waar ik zelf kan kiezen. Weet iemand hoe je dit moet dan? Ik krijg het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groene Jacob
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-06 21:11
Flappie schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:48:
Zijn er hier ook mensenmet een WDTV Live Media Player of een WDTV Live Hub?
Als je deze toevoegt in de Harmoney software en je maakt een activiteit "Videos kijken" dan moet je verplicht een ingang selecteren voor je mediaplayer (Video, Music, Photo of Settings).
Ik wil gewoon dat ik het het begin scherm kom waar ik zelf kan kiezen. Weet iemand hoe je dit moet dan? Ik krijg het niet voor elkaar.
Hier liep ik ook tegenaan. Ik heb hem normaal ingesteld op "video". Dit werkt prima.

Als je nu echt wil dat de WD standaard aangaat zonder een apart kanaal te selecteren dan kun je een 'algemene activiteit' instellen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 12:18

Xymox

Determinism rulez !

Ik moest er ook maar eens aan geloven en heb de One+ gehaald. Ik werd een beetje gek van al die afstandsbedieningen die elke keer niet te vinden waren.
Nu hoef ik maar naar ééntje te zoeken ;)

Prima ding. Mijn eerste indrukken als beginneling:

Als eerste de websoftware gebruikt (ik wist toen nog niet dat de locatesoftware installatie ook mogelijk was).
Mijn eerste testjes mee gedaan en uiteraard ook wat favorieten ingesteld met een leuk icoontje.
Maar wat een tegenvaller was dat: het plaatje zag er niet uit ! Blurry en alsof er pixels misten. Zag er gewoon spuuglelijk uit.
(en dat van de welbekende site waar je voor de One specifiek mooie channel icons kan downloaden).

Ik kon nergens een post vinden van anderen die ook de kwaliteit belabberd vonden...

Dus na wat andere testjes met diverse formaten en bestandstypes heb ik de locale software gedownload.
En gelukkig, de exact dezelfde icons die zo lelijk waren zien er nu gewoon goed uit.
En verder zijn er veel meer instellingen te vinden die niet aanwezig zijn op de web versie.
Slechte zaak is dat je deze versies niet door elkaar kan gebruiken. Ik moest dus alles opnieuw instellen.

Mijn tip is dus om meteen te beginnen met de software versie en de web versie maar te laten voor wat het is.
Want mocht je later wel een optie willen gebruiken die niet op de web versie aanwezig is, kan je alles opnieuw doen.

Ik heb alle 45 pagina's hier gelezen en dus ook de tip om ook radio favorieten te maken (met icons zoals 538 en Sky).

De software (zowel de locale als de web versie) is lastig te gebruiken en traag.
Verder viel mij op dat bij het toevoegen van een apparaat de optie om meerdere apparaten ineens op te geven niet betrouwbaar is. Ik gaf bijvoorbeeld mijn Sony 40EX500 op en deze werd geaccepteerd zonder melding of andere suggestie. Dit gaf mij het idee dat het dus in orde was.
Echter bleek later bij de instellingen opties te missen die wel op de TV aanwezig zijn, zoals de ingangkeuze AV3. Ik heb toen de TV verwijderd en nogmaals deze opgegeven.
Toen zag ik dat de volledige naam van de TV werd weergegeven, namelijk "SonyKDL-40EX500 (EU)" en nu zijn alle opties wel aanwezig.

Verder na instellen werkt alles naar behoren.

Wat ik wel leuk vind voor de kids is dat het mogelijk is een TV activiteit toe te voegen met daarin alleen TV zenders voor kinderen (met logo) zoals NickJr, KetNet etc.
Ik heb meteen maar een activiteit toegevoegd voor mijn zenders waar ik vaak naar kijk, de TV activiteit voor docu zenders zoals Discovery etc.

Al met al wat aanloop problemen, maar zeker de moeite waard !

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 15:30
Ik heb een Harmony One en de volgende 2 problemen:

Ik heb een activiteit TV kijken, waarmee ik mijn Philips DVR, mijn Panasonic TV en mijn Sony receiver aanzet. Ik heb ook een activiteit DVD kijken, waarmee ik mijn Dune mediaspeler gebruik om bestanden af te spelen op de TV en de receiver gebruik voor het geluid.

Nu vind ik het niet altijd (meer) nodig om altijd het geluid via de receiver af te spelen. Als ik alleen even het nieuws of een talkshow wil kijken, dan hoef ik geen geluid via de receiver maar volstaat geluid via de tv. Ik wil dus een activiteit aanmaken die ik TV kijken zonder AV noem. Wat ik echter ook doe, ik krijg (dit op het oog toch simpele klusje) niet voor elkaar. Ik krijg het bijvoorbeeld niet voor elkaar om de Dune mediaspeler uit de lijst met apparaten te krijgen die voor deze activiteit worden gebruikt. Dat terwijl ik de Dune hier helemaal niet bij nodig heb. Ook kan ik nergens kiezen dat mijn DVR op "cable" moet staan, waar dat bij de huidige activiteit tv kijken wel kan. Iemand tips? Ik wil dus een hele simpele activiteit aanmaken die alleen maar mijn tv aanzet en mijn dvr.

Probleem 2 is dat mijn panasonic tv als hij eenmaal standby is gezet niet meer uit de standby komt. Als ik hem vanuit de totale poweroff haal ('s ochtends bijvoorbeeld) dan komt hij in de standby stand. Dan gaat het vervolgens wel goed als ik bijvoorbeeld de activiteit TV kijken kies. Zet ik daarna alles uit met de Harmony en wil ik daarna weer TV kijken dan komt hij op geen enkele manier meer uit de standby. Behalve dan met de originele AB. Daarbij moet ik de standby knop dan wel iets langer ingedrukt houden. Ik heb dus geprobeerd om de harmony deze activiteit te leren, maar dan zegt de software weer dat ik de knop te lang ingedrukt hou. Het gaat om een Panasonic ST50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Puntje 1:
Gokje: je voegt een standaard activiteit als 'tv kijken' toe. Dan gaat de software zelf bedenken welke apparaten je daar voor nodig gaat hebben en daar zitten soms apparaten tussen die je niet nodig vindt. Als je kiest voor een 'custom activity' (http://blog.logitech.com/...eating-a-custom-activity/) kan je zelf precies kiezen welke devices je er voor wil gebruiken.

Puntje 2:
je weet wel zeker dat je het goede commando ingesteld heb als 'power on' zeg maar? Je hebt niet ingesteld niet toevallig afwijkende power settings ingesteld voor het apparaat? (zie ook http://logitech-en-amr.cu...-turns-a-device-on-or-off en http://www.avforums.com/f...-press-harmony-555-a.html) in die laatste link staat deze opmerking:
In device options under troubleshoot, there is a "remote too sensitive" setting, on a scale of 1 - 5. I increased this from 3 to 4, and now the TV gets a long enough signal to switch off.

Thanks to everyone who tried to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Thanks. Kan het nu niet checken, maar als ik het gedaan heb laat ik weten of het werkt. Will report back ;)

[ Voor 46% gewijzigd door kadoendra op 08-05-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Rupie schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:50:
Puntje 1:
Gokje: je voegt een standaard activiteit als 'tv kijken' toe. Dan gaat de software zelf bedenken welke apparaten je daar voor nodig gaat hebben en daar zitten soms apparaten tussen die je niet nodig vindt. Als je kiest voor een 'custom activity' (http://blog.logitech.com/...eating-a-custom-activity/) kan je zelf precies kiezen welke devices je er voor wil gebruiken.

Puntje 2:
je weet wel zeker dat je het goede commando ingesteld heb als 'power on' zeg maar? Je hebt niet ingesteld niet toevallig afwijkende power settings ingesteld voor het apparaat? (zie ook http://logitech-en-amr.cu...-turns-a-device-on-or-off en http://www.avforums.com/f...-press-harmony-555-a.html) in die laatste link staat deze opmerking:

[...]
Puntje 1: Dit werkte inderdaad. Heb hem nu helemaal ingesteld en het werkt perfect.

Puntje 2: Hiervoor heb ik Logitech gebeld. De tip op avforums zorgde er namelijk wel voor dat de tv goed uit standby kwam, maar omdat commando's nu langer werden gegeven kon ik het menu van de tv niets juist selecteren omdat hij dan te ver doorschoot. Volgens de dame aan de lijn was dit een bekend euvel bij Panasonic. Ze heeft even wat aanpassingen gedaan, daarna even updaten en het werkte allemaal perfect. Prima service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowhorn
  • Laatst online: 04-03 17:18
Dag allemaal,

Ik heb sinds vandaag de harmony one+ binnen. Alles werkt behalve mijn htpc met xbmc 11.0 erop.
Ik had eerst een draadloze toetsenbord, en de xbmc app via android telefoon.
Wil dus alles via mijn afstandsbediening doen.

Mijn HTPC is de Zotac zbox HD-ND22
Toetsenbord is helaas merkloos. Verder wat erop staat is: 2.4GHZ Media Centre keyboard with Trackball mouse.
Model No.: JK-WL06G24
Er zit een Klein USB ontvanger bij. Het is de link hieronder.
http://www.dagaanbieding....-met-trackball/42658.html

Kan ik via deze kleine USB ontvanger de klus klaren? Of een andere ontvanger kopen?
Iemand een idee?

Alvast bedankt!!

Grz Lowhorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-06 07:51
Sinds vandaag heb ik een Harmony 300I.
Ik vind het een leuk ding! vooral dat de rest van de ab's de kast in kunnen maar ik heb 2 dingen die ik niet zo tof vind..

1: Er is een "Watch TV" knop die mn decoder aan zet, mn speaker set op de goede aansluiting zet maar hij gooit mn tv uit, ik kan nergens vinden waar ik in kan stellen dat die op HDMI moet.
In het menu waar je die knop kunt instellen kan ik alleen een channel kiezen voor de speaker set (z-5500) maar ik kan geen channels kiezen voor de tv (Samsung p2470HD)

2: Ik had verwacht dat ik bij de extra knoppen (1-4) een soort "PC" knop kon maken die mn speakers terug zet, mn decoder uit gooit en de tv weer naar DVI doet. Alleen heb ik dit nog niet kunnen vinden.

Heeft iemand misschien een antwoord of misschien zelfs een oplossing voor deze vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-06 10:35

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Lowhorn schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:21:
Dag allemaal,

Ik heb sinds vandaag de harmony one+ binnen. Alles werkt behalve mijn htpc met xbmc 11.0 erop.
Ik had eerst een draadloze toetsenbord, en de xbmc app via android telefoon.
Wil dus alles via mijn afstandsbediening doen.

Mijn HTPC is de Zotac zbox HD-ND22
Toetsenbord is helaas merkloos. Verder wat erop staat is: 2.4GHZ Media Centre keyboard with Trackball mouse.
Model No.: JK-WL06G24
Er zit een Klein USB ontvanger bij. Het is de link hieronder.
http://www.dagaanbieding....-met-trackball/42658.html

Kan ik via deze kleine USB ontvanger de klus klaren? Of een andere ontvanger kopen?
Iemand een idee?

Alvast bedankt!!

Grz Lowhorn
De Harmony werkt via infrarood dus die usb ontvanger gaat niet werken. Je hebt dan een ir ontvanger nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
josje94 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:30:
Sinds vandaag heb ik een Harmony 300I.
De 300i is de instaper van harmony en heeft daardoor zeer gelimiteerde instelmogelijkheden. Voor meer dan twee aparaten tegelijk bedienen is hij naar mijn mening behoorlijk ongeschikt. Je moet goed kijken of hij je TV ook als TV heeft ingesteld in de software. De volgorde van toevoegen heeft effect op welk aparaat onder het knopje valt. Daarnaast kan je soms extra commandos regelen door deze aan te leren.
Maar al je even teveel wilt kan je beter voor een iets duurder model gaan, dan heb je veel meer controle/mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
Oke, bedankt voor je antwoord.
Opzich is het al fijn dat ik 1 ab heb voor 3 aparaten. Dat ik af en toe moet switchen door op een knop te drukken (tv, cable/sat en vcr/aux is dan nog niet eens zo heel erg ;)

Is er wel een mogelijkheid om een soort macro op te nemen? dus niet 1 knop aan de ab leren maar een serie handelingen aan 1 knop koppelen?

bijvoorbeeld: selecteer tv input - selecteer HDMI - druk op OK?

[ Voor 33% gewijzigd door josje94 op 12-05-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
josje94 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 11:51:
Oke, bedankt voor je antwoord.
Opzich is het al fijn dat ik 1 ab heb voor 3 aparaten. Dat ik af en toe moet switchen door op een knop te drukken (tv, cable/sat en vcr/aux is dan nog niet eens zo heel erg ;)

Is er wel een mogelijkheid om een soort macro op te nemen? dus niet 1 knop aan de ab leren maar een serie handelingen aan 1 knop koppelen?

bijvoorbeeld: selecteer tv input - selecteer HDMI - druk op OK?
Nee dat gaat niet bij de 300.
Je kunt wel aangeven dat wanneer je bijvoorbeeld in één actie je TV en je decoder aan gaat en dat je vervolgens het geluid alleen met de decoder kan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
Die heb ik inderdaad al gevonden, maar klopt het dat dat alleen met de "Watch TV" knop kan?

De actie die "Watch TV" bij mij nu uitvoert is:
TV aan (niet op hdmi maar gewoon op de stand waar hij op stond toen hij uit ging), Decoder aan, en speakers aan en op spdif.

Het is niet heel erg dat hij niet automatisch op hdmi gaat maar het zou wel leuk zijn als het kon.

Overall ben ik er heel blij mee want de knoppen van de logitech zijn alleen al vele malen fijner dan die van de Homecast Colorado HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
josje94 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:46:
Die heb ik inderdaad al gevonden, maar klopt het dat dat alleen met de "Watch TV" knop kan?

TV aan (niet op hdmi maar gewoon op de stand waar hij op stond toen hij uit ging), Decoder aan, en speakers aan en op spdif.

Het is niet heel erg dat hij niet automatisch op hdmi gaat maar het zou wel leuk zijn als het kon.

Overall ben ik er heel blij mee want de knoppen van de logitech zijn alleen al vele malen fijner dan die van de Homecast Colorado HD
Heb je de TV ingangen al gecontroleerd?
Ik weet niet of het mogelijk is maar een optie zou kunnen zijn als je ingangen niet aanwezig/compleet zijn om ze zelf te maken.

Dus als je met bv een 2 tal toetsen op originele afstandsbediening naar HDMI kunt gaan dan leer je nieuwe RAW button en je doet die 2 toetsen achterelkaar tot remote/app hem geleerd heb en zet deze als functie bij de betreffende ingang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-06 11:12
josje94 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:46:

Kun je bij het instellen van de activiteit niet al aangeven dat TV kijken via het HDMI kanaal gaat?

Verder wilt hij dat bij mij ook nog wel eens niet goed oppikken. Dit komt omdat de TV dan nog geen signaal heeft van bijvoorbeeld mijn Setopbox en dan springt hij ook niet naar de juiste input omdat de TV er nog niets herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
schumi2004 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:49:
[...]

Heb je de TV ingangen al gecontroleerd?
Ik weet niet of het mogelijk is maar een optie zou kunnen zijn als je ingangen niet aanwezig/compleet zijn om ze zelf te maken.

Dus als je met bv een 2 tal toetsen op originele afstandsbediening naar HDMI kunt gaan dan leer je nieuwe RAW button en je doet die 2 toetsen achterelkaar tot remote/app hem geleerd heb en zet deze als functie bij de betreffende ingang
Bestaat die RAW knop ook op de 300i? ik kan hem niet vinden namelijk..
funkeey schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:50:
[...]

Kun je bij het instellen van de activiteit niet al aangeven dat TV kijken via het HDMI kanaal gaat?

Verder wilt hij dat bij mij ook nog wel eens niet goed oppikken. Dit komt omdat de TV dan nog geen signaal heeft van bijvoorbeeld mijn Setopbox en dan springt hij ook niet naar de juiste input omdat de TV er nog niets herkend.
Bij de wizard van het instellen van de watch TV knop kan ik wel ingangen van de speakers kiezen maar niet van de tv.. daar zit gewoon niet zo'n uitklap menu bij waar ik de verschillende ingangen kan kiezen.

(tv heeft 2 aansluitingen in gebruik, HDMI voor de decoder en DVI voor de computer. De TV staat op de lijst met ondersteunde apparaten op de harmony site.)

EDIT: ik heb voor de grap een andere TV toegevoegd en daar kan ik wel de source selecteren.. blijkbaar ondersteund mijn TV het niet..

EDIT2: Soort van opgelost :) Ik heb vals gespeeld en gezegd dat mijn TV niet de P2470HD is maar de P2770HD. Daarmee kan ik wel van Source veranderen :D

EDIT3: Het is dan wel weer jammer dat ik met 1 knop de source kan veranderen naar: HDMI, VGA, Scart, Composiet, Kabel. Maar niet naar DVI haha.

[ Voor 12% gewijzigd door josje94 op 12-05-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-01 18:20
Mijn harmony 900 heb ik anderhalf jaar gebruikt en ik was er zeer tevreden over tot voor kort. Het begon met de rubberen achterzijde die ging loslaten en daarna het euvel dat de batterij het nog geen dag kon volhouden. Het eruithalen van de batterij ging moeilijk, omdat deze opgezwollen was en dat deed hij vroeger nooit. Omdat ik t zaakje niet vertrouwde heb ik alles weer netjes in de originele verpakking met alle toebehoren gestopt en teruggebracht naar de MM, alwaar ik het volledige aankoopbedrag zondermeer terugkreeg. Nu wachten op de harmony link voor m'n iPad (of is die er al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
josje94 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:36:
[...]

Bestaat die RAW knop ook op de 300i? ik kan hem niet vinden namelijk..

-knip-
Dat weet ik niet maar bij devices en dan knoppen leren kan ik kiezen (harmony one) om ze ook RAW in te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowhorn
Hurricane schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:04:
[...]

De Harmony werkt via infrarood dus die usb ontvanger gaat niet werken. Je hebt dan een ir ontvanger nodig.
Heb gezocht naar een ir ontvanger, maar niet veel resultaat. Wil van een beetje merk hebben en ook een betaalbaar ontvangertje. Een extender is dat dan ook hetzelfde? Enig idee welke een goeie is voor mij?
Alvast bedankt

Edit: zou dit wat zijn?
http://www.ebay.com/itm/N...4ab1575928#ht_3752wt_1163

[ Voor 22% gewijzigd door Lowhorn op 14-05-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25
Hallo,

Ik heb een harmony 900 ( die met de rf receivers) en heb soms het volgende probleem.

Op de harmony heb ik 2 activity's;

1 tv kijken
2 dvd kijken

Bij dvd kijken start mijn tv op en de dune Max mediaspeler, maar daar gaat het soms mis, want af en toe heb ik het volgende;
Als tv opstart zie ik normaal gespoken op de tv het begin scherm (opstartscherm) van de dune Max, maar het komt dus voor dat de tv naar een tv kanaal springt i.p.v. het blauwe begin scherm wat hij hoort te doen.
Ik heb immers gekozen voor de activity dvd kijken en daar zitten die twee apparaten aan gekoppeld.
De hoofd rf receiver staat naast de dune max, en heb die andere 2 kleinere receivers niet aangesloten, maar dat zal het probleem toch niet verhelpen? Hij staat er vlak naast (de hoofdreceiver) en ik zie ook dat hij reageert, ook als hij dus niet naar het start scherm van de mediaspeler gaat bij activity dvd kijken.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:35

Garyu

WW

Heb nu al een paar weken de Harmony One+, en op zich ben ik best tevreden, maar het bereik van het ding is enorm slecht. Ik heb regelmatig dat apparaten niet aan gaan en pas als je op het puntje van de stoel gaat zitten reageren. Gevolg is oneindig vaak met de Help-knop in de weer om alles goed aan en uit te krijgen, etc.

Ik heb al in de settings zitten neuzen of ik dat ergens kan instellen, maar tot nu toe niet gevonden. Iemand ideeen?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Nu online

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Dat lijkt me niet helemaal in orde dan, hoewel je er niet bij meldt om wat voor afstand het gaat. Als we aan onze eettafel zitten en we gebruiken de One+ werkt het feilloos met alle apparatuur; daar zit dan ongeveer 7 meter tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelevo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-06 05:52
Na eerder al eens ontevreden te zijn geweest met de Harmony One (stuurde niet alles aan zoals ik het wilde, ~2 jaar geleden) heb ik nu weer een Harmony 700 in mijn bezit (deze kon ik voordelig op de kop tikken).

Mijn veronderstelling was dat de software ondertussen aardig bijgewerkt zou zijn en de voorgaande problemen opgelost zouden zijn. Dit bleek ten dele waar.

Op dit moment heb ik een paar issues:

1. Ik gebruik voor TV kijken 3 apparaten: Logitech z-5500 geluidset, mijn LG-42LW5400 TV en een Cisco DVB 8685 decoder van UPC. Het aansturen van deze apparaten gaat perfect. ECHTER:
Soms wil ik 3d kunnen inschakelen, of het menu van de TV aanspreken. Standaard staat de AB zo ingesteld dat voor menu, de mediabox wordt aangesproken (dit wil ik ook). Om dat te switchen naar de TV, moet ik in het menu van de AB zelf meerdere handelingen uitvoeren (erg lastig). Is dit makkelijker te maken, bijvoorbeeld met een toggle knop op het scherm?

2. Als ik films wil kijken schakel ik naar een ander HDMI kanaal, waar mijn HTPC op zit aangesloten. Dit vreet de harmony niet. Ik gebruik een los toetsenbord voor de HTPC en dus geheel geen IR-remote. Als ik dat wil instellen, vertelt de software me doodleuk dat ik ook een afspeelapparaat moet selecteren. Is hier een goede oplossing voor?

Verder moet ik er nog eens induiken om e.e.a. te tweaken, het is tegenwoordig een stuk beter, daar alle knoppen customized kunnen worden. Het heeft nu zeker potentie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Le_Freak ! schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:45:
Hallo,

Ik heb een harmony 900 ( die met de rf receivers) en heb soms het volgende probleem.

1 tv kijken
2 dvd kijken

Bij dvd kijken start mijn tv op en de dune Max mediaspeler, maar daar gaat het soms mis, want af en toe heb ik het volgende;
Als tv opstart zie ik normaal gespoken op de tv het begin scherm (opstartscherm) van de dune Max, maar het komt dus voor dat de tv naar een tv kanaal springt i.p.v. het blauwe begin scherm wat hij hoort te doen.
Ik heb immers gekozen voor de activity dvd kijken en daar zitten die twee apparaten aan gekoppeld.
De hoofd rf receiver staat naast de dune max, en heb die andere 2 kleinere receivers niet aangesloten, maar dat zal het probleem toch niet verhelpen? Hij staat er vlak naast (de hoofdreceiver) en ik zie ook dat hij reageert, ook als hij dus niet naar het start scherm van de mediaspeler gaat bij activity dvd kijken.
Niemand?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Even of ik het snap.

Dus wanneer jij switched naar dvd kijken lijkt het alsof de Harmony niet de Input channel kiest maar van kanaal switched (welke bij tv kijken hoort) ?

Verhelpt de help functie het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Lowhorn schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:45:
[...]

Heb gezocht naar een ir ontvanger, maar niet veel resultaat. Wil van een beetje merk hebben en ook een betaalbaar ontvangertje. Een extender is dat dan ook hetzelfde? Enig idee welke een goeie is voor mij?
Alvast bedankt

Edit: zou dit wat zijn?
http://www.ebay.com/itm/N...4ab1575928#ht_3752wt_1163
Ik weet niet wat je er mee gaat doen of waar het op aangesloten wordt, maar als het aangesloten gaat worden op een soort van Linux achtig device dan wordt er gezegd dat je het beste een HP IR Reciever kunt hebben met S/N 5188-1667 (beste resultaten wanneer er voor een Linux systeem gekoezen wordt, windows is niet zo'n probleem)
Zelf heb ik dezelfde maar dan met S/N 5187-4593 (OVU400102/71) welke tot op heden nog naar behoren werkt op mijn OpenELEC systeem.

offtopic:
Sorry, dubbelle post. Je eigen post kunnen verwijderen zou handig zijn nu.

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 19-05-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
schumi2004 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 09:44:
[...]

Even of ik het snap.

Dus wanneer jij switched naar dvd kijken lijkt het alsof de Harmony niet de Input channel kiest maar van kanaal switched (welke bij tv kijken hoort) ?

Verhelpt de help functie het probleem?
Nee dat staat er niet :) ik kan het niet duidelijker dan dat omschrijven.Lees nog maar is goed mijn uitleg.

[ Voor 3% gewijzigd door Le_Freak ! op 19-05-2012 14:31 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Registratie: Maart 2009

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

Le_Freak ! schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:30:
[...]

Nee dat staat er niet :) ik kan het niet duidelijker dan dat omschrijven.Lees nog maar is goed mijn uitleg.
maar verhelpt de "help" knop wel het probleem?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Le_Freak ! schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:30:
[...]

Kan aan mij liggen maar ik zal jouw uitleg even ontleden:
Le_Freak ! schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:45:
Hallo,

1 tv kijken
2 dvd kijken
Duidelijk 2 activiteiten.
Bij dvd kijken start mijn tv op en de dune Max mediaspeler,
Ok, activiteit DVD kijken start op TV en Dune media speler, rest is uit.
Mag aannemen dat de TV op de juiste input channel gezet wordt voor het kijken via de Duna speler! Bijvoorbeeld HDMI1
maar daar gaat het soms mis, want af en toe heb ik het volgende;
Als tv opstart zie ik normaal gespoken op de tv het begin scherm (opstartscherm) van de dune Max,
Zo zou het normaal gaan, TV aan, Dune Max aan, TV op input t.b.v. Dune Max
maar het komt dus voor dat de tv naar een tv kanaal springt i.p.v. het blauwe begin scherm wat hij hoort te doen.
Hier staat voor mij beeldvorming toch echt dat hij gewoon naar bijvoorbeeld rtl5 springt ipv de input t.b.v. de Dune Max.
Dus de TV staat aan, Dune Max staat aan maar het input kanaal op de TV t.b.v. de Dune Max staat niet goed, HDMI1 ofzo noem maar een input channel als voorbeeld. Maar staat dus op nummer 5 (RTL5 als voorbeeld)
De TV en de Dune Max met het juiste input channel geconfigureerd in de Harmony.
RF recievers hebben hier niks mee van doen, en reageren op het signaal doen ze allemaal maar het commando erachter doet ie niks mee. Net zoals mijn HTPC IR reciever ook reageerd op signalen van de remote maar niks doet met de commando's erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Nerpissad schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:36:
[...]

Misschien even voor de duidelijkheid vermelden voor diegene die dat niet wisten dat de ''help'' knop meer behelst dan alleen een uitleg maar daadwerkelijk signalen stuurt met de AB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Artwido schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:27:
[...]

Misschien even voor de duidelijkheid vermelden voor diegene die dat niet wisten dat de ''help'' knop meer behelst dan alleen een uitleg maar daadwerkelijk signalen stuurt met de AB
Mag aannemen dat men de uitleg gelezen heeft bij het updaten van hun remote, daar staat het duidelijk bij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
schumi2004 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:57:
[...]
Ok, activiteit DVD kijken start op TV en Dune media speler, rest is uit.
Mag aannemen dat de TV op de juiste input channel gezet wordt voor het kijken via de Duna speler! Bijvoorbeeld HDMI1

Ja de tv staat op de juiste input channel, het probleem dat hij 1 op de 10 keer naar een tv kanaal springt komt ook niet zo vaak voor, maar komt dus wel voor en daarom vraag ik me af waarom.
[...]

[...]
De TV en de Dune Max met het juiste input channel geconfigureerd in de Harmony.

Ja dat is juist geconfigureerd zie uitleg hierboven

[...]
RF recievers hebben hier niks mee van doen, en reageren op het signaal doen ze allemaal maar het commando erachter doet ie niks mee. Net zoals mijn HTPC IR reciever ook reageerd op signalen van de remote maar niks doet met de commando's erachter.
Er zitten 3 receivers bij maar omdat ik de hoofdreceiver (dat is dus die grote) precies naast het apparaat heb staan denk ik dat ze niet nodig zijn. De reden dat hij dus 1 op de zoveel keer naar een tv kanaal springt als ik activity dvd kijken selecteer zou kunnen zijn dat die ene receiver misschien iets tekort signaal krijgt of zo ? geen idee, maar daarom vermoede ik dat.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Nerpissad schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:36:
[...]

Ja de help knop verhelpt het probleem.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Le_Freak ! schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 17:38:
[...]

Er zitten 3 receivers bij maar omdat ik de hoofdreceiver (dat is dus die grote) precies naast het apparaat heb staan denk ik dat ze niet nodig zijn. De reden dat hij dus 1 op de zoveel keer naar een tv kanaal springt als ik activity dvd kijken selecteer zou kunnen zijn dat die ene receiver misschien iets tekort signaal krijgt of zo ? geen idee, maar daarom vermoede ik dat.
Ik had ook zoiets met mijn setup, wat delay aanpassingen en de input channels op een andere manier configureren verhielp het probleem.

Heb je de andere recievers al eens geprobeerd?
En de help doorlopen in de software en bij de vraag is het opgeslost met de help toets ja gekozen?

Worden jouw inputs direct gekozen met 1 button of moet je bij een TV zoals ik die hier 1 heb eerst op een AV button drukken en met nummers of pijltjes naar de input navigeren?

[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 19-05-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
schumi2004 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 17:47:
[...]

Ik had ook zoiets met mijn setup, wat delay aanpassingen en de input channels op een andere manier configureren verhielp het probleem. kun je dat wat meer toelichten ? ik bedoel geen idee wat je waar en wat dan moet invullen

Heb je de andere recievers al eens geprobeerd? nee, nog niet, ik zal die andere er ook bij aansluiten
En de help doorlopen in de software en bij de vraag is het opgeslost met de help toets ja gekozen?
ja uiteraard

Worden jouw inputs direct gekozen met 1 button of moet je bij een TV zoals ik die hier 1 heb eerst op een AV button drukken en met nummers of pijltjes naar de input navigeren?
1 druk op de knop dvd kijken meer doe ik niet.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
@Le_Freak !
1. Vetragingen kun je doen bij devices en, instellingen en dan "De vertragingen aanpassen"
2. Ok
3. Nee wat ik bedoel is als je de originele remote van de TV hebt, hoe deed je vroeger naar input channel Scart/HDMI/TV switchen? Waar het probleem bij mij in zat was dat ik bv 4 inputs had, TV was gewoon 1 en XBMC was 3. Doordat er eerst op AV gedrukt moest worden en dan voor HDMI 3 stappen naar beneden of het getal 3 gaf dat problemen doordat er te bveel tijd tussen zat, of net de afstand te lang was dat er 1 stap miste verzin maar iets waardoor er 1 stap gehinderd werd.

Toen heb ik knoppen RAW ingeleerd waarin in die sequence ingesteld heb, Heel vlug AV plus 3 intikken en toen had ik een knop HDMI ipv 2 handelingen. Snap je het nog?

Mijn andere TV heeft gewoon directe buttons geprogrammeerd staan in de harmony, welke overigens niet op de originele remote zitten, en direct naar HDMI SCART of TV springt.

Als je naar devices gaat, instellingen en dan ingangen kiest kun je met plaatjes zien wat ik bedoel. Methode 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
schumi2004 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 20:35:
@Le_Freak !
1. Vetragingen kun je doen bij devices en, instellingen en dan "De vertragingen aanpassen"
2. Ok
3. Nee wat ik bedoel is als je de originele remote van de TV hebt, hoe deed je vroeger naar input channel Scart/HDMI/TV switchen? Waar het probleem bij mij in zat was dat ik bv 4 inputs had, TV was gewoon 1 en XBMC was 3. Doordat er eerst op AV gedrukt moest worden en dan voor HDMI 3 stappen naar beneden of het getal 3 gaf dat problemen doordat er te bveel tijd tussen zat, of net de afstand te lang was dat er 1 stap miste verzin maar iets waardoor er 1 stap gehinderd werd.

Toen heb ik knoppen RAW ingeleerd waarin in die sequence ingesteld heb, Heel vlug AV plus 3 intikken en toen had ik een knop HDMI ipv 2 handelingen. Snap je het nog?

Mijn andere TV heeft gewoon directe buttons geprogrammeerd staan in de harmony, welke overigens niet op de originele remote zitten, en direct naar HDMI SCART of TV springt.

Als je naar devices gaat, instellingen en dan ingangen kiest kun je met plaatjes zien wat ik bedoel. Methode 3
Oke :)

1- vertragingen aanpassen, ja oké waarom en hoe weet ik wat je moet invoeren ?
3- hmmm......ik had nog zo'n oude tv met alleen maar scart aansluitingen. snap wle half wat je bedoeld maar niet hoe ik dat moet plaatsen met mijn huidige probleem.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:35

Garyu

WW

Bastiaan schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:30:
Dat lijkt me niet helemaal in orde dan, hoewel je er niet bij meldt om wat voor afstand het gaat. Als we aan onze eettafel zitten en we gebruiken de One+ werkt het feilloos met alle apparatuur; daar zit dan ongeveer 7 meter tussen.
We hebben het hier over 3-4 meter denk ik. De Harmony 525 die ik hiervoor had, werkte eigenlijk zonder problemen. Alleen als daarvan de batterijen zwak waren, werd het bereik minder. Maarja, de One+ heeft geen batterijen en ligt gewoon op z'n oplader.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Garyu schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:33:
Heb nu al een paar weken de Harmony One+, en op zich ben ik best tevreden, maar het bereik van het ding is enorm slecht. Ik heb regelmatig dat apparaten niet aan gaan en pas als je op het puntje van de stoel gaat zitten reageren. Gevolg is oneindig vaak met de Help-knop in de weer om alles goed aan en uit te krijgen, etc.

Ik heb al in de settings zitten neuzen of ik dat ergens kan instellen, maar tot nu toe niet gevonden. Iemand ideeen?
Ik denk dat dit te maken heeft met de vertragingstijden.
Ik denk dat de tijden langer gemaakt moeten worden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowhorn
[quote]schumi2004 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 09:49:
[...]

Ik weet niet wat je er mee gaat doen of waar het op aangesloten wordt, maar als het aangesloten gaat worden op een soort van Linux achtig device dan wordt er gezegd dat je het beste een HP IR Reciever kunt hebben met S/N 5188-1667 (beste resultaten wanneer er voor een Linux systeem gekoezen wordt, windows is niet zo'n probleem)
Zelf heb ik dezelfde maar dan met S/N 5187-4593 (OVU400102/71) welke tot op heden nog naar behoren werkt op mijn OpenELEC systeem.

Heb een linux systeem ja. Zotac htpc met xbmc erop. Maar ben mijn eigen wezenloos aan het zoeken naar dat apparaatje! Alleen via ebay en amazon. Is er niet gewoon een nl site waar ik deze kan bestellen? Of is dat de enigste manier? Ben niet zo van buiten het land bestellen.

Iig bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Ik gebruik mijn Harmony 700 onder andere om XBMC aan te sturen. Het probleem is dat XBMC met navigeren één druk op de knop vaak als twee drukken interpreteert, waardoor ik telkens twee items omlaag ga in plaats van één, of twee levels in het menu omhoog ga. Is hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-06 18:05
Mei schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:57:
Ik gebruik mijn Harmony 700 onder andere om XBMC aan te sturen. Het probleem is dat XBMC met navigeren één druk op de knop vaak als twee drukken interpreteert, waardoor ik telkens twee items omlaag ga in plaats van één, of twee levels in het menu omhoog ga. Is hier iets aan te doen?
Ja, kun je oplossen met de software.
Ik ben nu niet in de gelegenheid om het op te zoeken, maar zit er 100% zeker weten in.

Uit mijn hoofd ergens onder troubleshooting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Domino schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:43:
[...]

Ja, kun je oplossen met de software.
Ik ben nu niet in de gelegenheid om het op te zoeken, maar zit er 100% zeker weten in.

Uit mijn hoofd ergens onder troubleshooting.
Gevonden! Dank voor het duwtje in de goede richting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 13-06 16:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mei schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:55:
[...]
Gevonden! Dank voor het duwtje in de goede richting :)
Mooi dat het je gelukt is.
Misschien zo leuk voor de anderen om even te vermelden wáár je het precies gevonden hebt? :*)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingston|IA
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-02-2020
Ik heb een probleem met mijn harmony 600, namelijk het volgende:

Bij het zappen van kanalen skipte de harmony een kanaal wat vrij irritant was. Nu heb ik dat verholpen door bij 'troubleshooting 'de gevoeligheid lager te zetten. Dit heeft het probleem opgelost maar een ander veroorzaakt. Als ik nu 'watch tv' druk, dan gaat de tv recorder niet aan :')
Hoe kan ik de gevoeligheid van de aan/uit knop afzonderlijk af te stellen van de gevoeligheid van de andere knoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 12-06 08:10
De aan/uit knop in de software als RAW commando leren.
Daarmee gebruik je de originele afstandsbediening en neemt hij het signaal en de lengte van het signaal 1-op-1 over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingston|IA
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-02-2020
Bedankt voor de tip!

Uiteindelijk via een omweg opgelost.
Het RAW instellen van de aan/uit knop hielp niet. Dus weer 'normaal' ingesteld.
Daarna de gevoeligheid weer omhooggeschroefd, waardoor de tv recorder wel aan en uit ging.
Daarna de channel up en down RAW ingesteld en dat heeft het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-06 15:40
rockhopper schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:58:
[...]

Mooi dat het je gelukt is.
Misschien zo leuk voor de anderen om even te vermelden wáár je het precies gevonden hebt? :*)
ja benieuwd naar! Mijn 895 heeft dit probleem ook bij XBMC, enige wat helpt is knop echt heel bewust ietsje langer inhouden...

Binnenkort een 900 omdat volume knop op 895 het had begeven... 50% korting en nieuwer apparaat of volume knoppen op vreemde plekken programmeren.. Toen was de keus snel gemaakt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-05 12:07
Ik gebruik de Harmony One al verschillende jaren en ben er super tevreden over. Nu ga ik hem ook gebruiken ism MediaPortal (hier werkt ie al perfect voor). Nu wou ik gewoon even weten of het mogelijk is om de PC via de Harmony in hibernate te zetten. En of ik deze dan ook uit de hibernate stand kan halen. (of volledig uitschakelen en dan via WOL...).

Naar de hibernate stand zou ik wel kunnen doen via een shortcut, maar aanzetten zou dan ook handig zijn.
En andere oplossing is denk ik een case kopen waarin al een IR receiver inzit. Maar momenteel draait MediaPortal op een laptop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-03 15:53
weet iemand het verschil tussen de harmony one en de one+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-06 18:05
http://forums.logitech.co...r-Harmony-One/td-p/695150

Oftwel alleen een verschil in programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 12-06 08:10
En een klein verschil in de AB zelf.... Een vriend van me heeft de One en ik de One+. Het viel hem op dat tijdens het starten van een activiteit die van mij een plaatje weergeeft met de tekst dat de activiteit gestart wordt.
Hij dacht dat die van hem dat niet deed. Misschien heeft hij het ook mis hoor.
Maar functioneel zijn er verder geen verschillen.

En de One+ kan ook nog steeds met de Harmony software geprogrammeerd worden. Is geen probleem :)
Pagina: 1 ... 14 ... 44 Laatste

Let op:
Dit topic is voor de afstandsbedieningen van Logitech Harmony.

Voor Cantata Haptique is er Cantata Haptique RS90 en RS90x smart afstandsbediening
Voor Unfolded Circle is er Universele opensource afstandsbediening Unfolded Circle
Voor andere alternatieven voor de Logitech Harmony, zoals Philips, One For All en Sofabaton is er [AB] Alternatieven voor Logitech Harmony