[AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 3] Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 13 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 32 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

dat heb ik met een tv en dvd speler, maar dat is met een andere afstandsbediening dan de harmony, wel erg irritant. Als je geluid harder doet gaat soms de dvd speler aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schumi2004 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:25:
Iemand enig idee of volgende volgorde aan te passen is?

1. JVC Tv JVC Tv is aan
2. Microsoft MCE Microsoft MCE is aan
3. Anders Alle andere apparaten zijn uit
4. JVC Tv JVC Tv is ingesteld op 'HDMI1'

Wat ik zou willen is dat 4 na 1 komt en niet zoals het nu is.
Ik heb nog eens gekeken en bij mijn tv werkt het zoals jij wilt, maar het staat in de logitech software precies zoals jij het hebt staan.

Als je dus een vertraging voor je tv instelt vermoed ik dat hij stap 4 na stap 1 + vertraging doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-06 11:19
Contact gehad met logitech over het traag werken van de PC-software. (de reactie is wel snel :-) )
Reactie is:
"Bedankt voor het contact opnemen met Logitech Harmony Support.
We hebben inderdaad werkzaamheden gehad aan onze server gehad.

Ik begrijp dat uw Harmony niet kon worden geupdate.
Excuses voor het veroorzaakte ongemak.

Alles zou nu weer zoals voorheen moeten werken."

Bij mij is het nog niet opgelost. Bij jullie wel??

edit paar minuten later: nu werkt het weer wel. ik blijf het in de gaten houden.
:+

[ Voor 9% gewijzigd door kuwerti op 27-02-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:42

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik doe iets verkeerd bij mijn 555 denk ik ;) ik heb nu een nieuw media center, een Dune Smart B1. Die in de software toegevoegd aan mijn apparaten en nu wil ik een nieuwe activiteit aanmaken. Dus ik klik daarop en dan kan ik kiezen voor films kijken, muziek luisteren en nog iets. Als ik kies voor films kijken, dan krijg ik een wizard en aan het einde van die wizard is mijn TV ingesteld als weergever voor mijn videorecorder! (don't ask...).

Hoe krijg ik een activiteit goed ingesteld? Ik heb het ooit gedaan want mijn vorige Popcorn Hour staat er ook in als activiteit dus het moet kunnen, maar ik kan niet vinden hoe ik dit moet doen... ik zit te prutsen. Wie kan me in de goede richting wijzen?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:36
Anoniem: 32279 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:43:
[...]

Ik heb nog eens gekeken en bij mijn tv werkt het zoals jij wilt, maar het staat in de logitech software precies zoals jij het hebt staan.

Als je dus een vertraging voor je tv instelt vermoed ik dat hij stap 4 na stap 1 + vertraging doet.
Beetje verwarrend van de software dan. Ik zal maar eens wat gaan proberen (of het vrouw er blij mee is is een tweede).

De bedoeling is dus eigenlijk dat 2 als laatste uitgevoerd wordt nadat alle andere handelingen gedaan zijn.
Als ik de oplossing heb kom ik erop terug, wellicht dat iemand anders er ook iets aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spoornie schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:01:
Wel één puntje, soms gaat mijn xbox 360 aan als ik bv een activiteit TV kijken of Film kijken gebruik. Dit terwijl dit apparaat niet eens in deze activiteit zit. Het IR signaal van de andere apparaten reageert dus kennelijk soms op mijn xbox als "power on".

Komt iemand dit bekend voor?
Wordt dit niet veroorzaakt doordat het 'aan' en het 'uit' commando voor de xbox hetzelfde is? M.a.w., de Harmony probeert alle andere apparaten 'uit' te zetten als je een activiteit start maar omdat het commando voor de xbox hetzelfde is gaat deze juist uit. Je zou eens kunnen proberen om in te stellen dat de xbox altijd aan blijft staan (voor de harmony dan), in dat geval stuurt hij er geen aan/uit commando naar toe als je een activiteit start. Op die manier kan je het wellicht uitsluiten.
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:40:
Ik doe iets verkeerd bij mijn 555 denk ik ;) ik heb nu een nieuw media center, een Dune Smart B1. Die in de software toegevoegd aan mijn apparaten en nu wil ik een nieuwe activiteit aanmaken. Dus ik klik daarop en dan kan ik kiezen voor films kijken, muziek luisteren en nog iets. Als ik kies voor films kijken, dan krijg ik een wizard en aan het einde van die wizard is mijn TV ingesteld als weergever voor mijn videorecorder! (don't ask...).

Hoe krijg ik een activiteit goed ingesteld? Ik heb het ooit gedaan want mijn vorige Popcorn Hour staat er ook in als activiteit dus het moet kunnen, maar ik kan niet vinden hoe ik dit moet doen... ik zit te prutsen. Wie kan me in de goede richting wijzen?
Je kiest voor een nieuwd activiteit film kijken. Daarna moet je als het goed is aan gaan geven welke apparaten je wil gebruiken. Je geeft daar wel de juiste apparaten op? De TV en de Dune in ieder geval en envetueel andere apparaten die je nodig hebt. Zijn er meer apparaten nodig? Zo ja, waarvoor?

[ Voor 28% gewijzigd door Rupie op 29-02-2012 07:54 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik kan geen apparaten kiezen, dat doet 'ie vanzelf voor mij. Ik kan later wel de Dune toevoegen aan de activiteit, maar niet de videorecorder weghalen. Het liefst kies ik zelf mijn apparaten, die wizard kan me gestolen worden hoe kom ik in dat menu?

[ Voor 24% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 29-02-2012 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:31:
Ik kan geen apparaten kiezen, dat doet 'ie vanzelf voor mij. Ik kan later wel de Dune toevoegen aan de activiteit, maar niet de videorecorder weghalen. Het liefst kies ik zelf mijn apparaten, die wizard kan me gestolen worden hoe kom ik in dat menu?
Dan moet je algemene activiteit kiezen, kun je doen en laten wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ahh, wacht. je moet geen standaard activity hebben, je moet een custom activity hebben. Zie http://blog.logitech.com/...eating-a-custom-activity/

Edit: wat schumi2004 zegt dus

[ Voor 8% gewijzigd door Rupie op 29-02-2012 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ooooooooh ja! :) ik blijf die software vervloeken, maar dit gaat vast lukken zo. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:22:
Ooooooooh ja! :) ik blijf die software vervloeken, maar dit gaat vast lukken zo. Dank!
Ze mogen weleens een update uitbrengen, en dan ook een optie inbouwen om stukken uit activiteiten te kopieeren enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Anoniem: 32279 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:42:
[...]

Ze mogen weleens een update uitbrengen, en dan ook een optie inbouwen om stukken uit activiteiten te kopieeren enzo.
Vooral dat laatste ja, of het kunnen klonen van een activiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kopieren van een activiteit heb ik nog niet nodig gehad eigenlijk. Ik stem wel ook voor een overzichtspagina voor een activiteit. Ik wil niet elke keer een hele wizzard door om iets aan te passen. Als ik de activiteit 'film kijken' aanpas wil ik 1 scherm hebben waar alle settings met bijvoorbeeld drop down menu's bij elkaar staan.

- Welk apparaat voor aansturing geluid? <dropdown met apparaten>
- Op welke input staat de tv? <dropdown met inputs van tv>
et cetera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Heb ondertussen vanmorgen al paar keer contact gehad met Logitech omtrent mijn probleem, kan niet anders zeggen dat hun support uitstekend is. Er is zelfs een backup van mijn profiel gemaakt.

Hun hebben dus een 5 seconden opstartvertraging in gebakken voor het betreffende device. Ik gecontrolleerd in software maar kon niet terug vinden. Waarop hun antwoorden dat alleen hun dat konden doen en als ik het aangepast wilde hebben ik contact met hun op moest nemen.
Toen ben ik wat gaan googlen en kwam ik een soort gelijke functie tegen waarbij je 10 seconden de Help moet vasthouden, iemand enig idee of dit hetzelfde is? (Vind persoonlijk best vervelend om voor elk klein wissewasje contact met hun op te moeten gaan nemen)
Mijn remote is een Harmony One, meen in de software ook zoiets gezien te hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 29-02-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _iefke_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-10-2024
@ schumi2004 Ik zocht gisteren hetzelfde voor mijn harmony 700 icm sony bravia tv (wat start dat ding traag op zeg).
Ik kwam dit tegen:
http://myremotesetup.com/easyzapper/Help/FAQShowById.asp?FaqId=1438&LinkHelpRequest=%3CA%20href=../Help/Help_Contact.asp?Command=Back%3E&LinkBack=Close

Precies dezelfde actie die jij omschrijft, maar of het ook dezelfde functie is als die de logitech support inbakt in je profiel? Geen idee. Ik denk (hoop) haast van niet want dan zou die vertraging die je in je AB instelt verdwijnen als je een update van het profiel in je AB laadt.

[ Voor 12% gewijzigd door _iefke_ op 04-03-2012 12:39 . Reden: update link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
@_iefke_, die had ik ook gevonden maar werkt echter niet op de Harmony One :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _iefke_
  • Laatst online: 17-10-2024
@schumi2004 jammerrrrrrrrrrrrrrr.
Bij mij werkt de functie in de AB wel, maar of het geholpen heeft moet nog blijken.

(Familie is nooit zo blij met mijn test acties ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25
Heb nu de harmony 900 en mijn tv een Samsung ue55d700 en de mediaspeler de dune Max ingegeven in het apparaat.
Nu heb ik slechts 2 activiteiten te weten tv kijken en film kijken.
Dat werkt maar ik heb nog wel wat functies zoals teletekst en bv om bij een blu Ray meteen in het hoofdmenu te komen ( een knop die op de dune afstandsbediening pop up menu heet)die niet direct benaderbaar zijn maar die nu op de harmony onder apparaten zitten en dan moet ik dus eerst de mediacenter selecteren en dan krijg ik op het schermpje van de harmony die andere opties te zien.
Nu heb ik die andere opties echt niet allemaal nodig, maar sommige zou ik wel op de harmony onder een knop willen plaatsen bv de gele of een andere maar hoe doe ik dat, moet ik hem op de 1 of andere manier gaan toewijzen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan op een activiteit toch gewoon knoppen toevoegen en wijzigen? In de software naar tabblad activiteiten en bij de bewuste activiteit kiezen voor 'knoppen aanpassen' of iets in die geest. Je kan daar alle knoppen die horen bij de apparaten die je toegevoegd hebt aan die activiteit instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25
Rupie schreef op maandag 05 maart 2012 @ 07:27:
Je kan op een activiteit toch gewoon knoppen toevoegen en wijzigen? In de software naar tabblad activiteiten en bij de bewuste activiteit kiezen voor 'knoppen aanpassen' of iets in die geest. Je kan daar alle knoppen die horen bij de apparaten die je toegevoegd hebt aan die activiteit instellen.
Moet ik die dan inleren en de originele afstandsbediening erbij houden?
Of is het simpelweg toewijzen aan een andere knop voldoende?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:38
Le_Freak ! schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:36:
[...]

Moet ik die dan inleren en de originele afstandsbediening erbij houden?
Of is het simpelweg toewijzen aan een andere knop voldoende?
De functies die de harmony al kent van de originele afstandsbediening staan al vermeld. Gewoon toewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik stel mn vraag hier maar even aangezien ik door de bomen het bos niet meer zie:

Wat ik heb:
Samsung LE40*** - tv
Samsung HT-D5200 - home cinema
Zotac Zbox incl win7 + XBMC
Humax 5050c - digitale ontvanger

Ik wil niet al te veel geld uitgeven, kunnen alle Harmony's overweg met deze apparaten?

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:47

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

shoombak schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:17:
Ik stel mn vraag hier maar even aangezien ik door de bomen het bos niet meer zie:

Wat ik heb:
Samsung LE40*** - tv

Ik wil niet al te veel geld uitgeven, kunnen alle Harmony's overweg met deze apparaten?

ja, dat kunnen ze ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido

Wat ik heb:
Samsung LE40*** - tv

Harmony apparaten check :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 14:57
Maar als je makkelijk meerdere apparaten tegelijk wil bedienen (binnen een activiteit) moet je niet de allergoedkoopste nemen (300i).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
troftnom schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:42:
Maar als je makkelijk meerdere apparaten tegelijk wil bedienen (binnen een activiteit) moet je niet de allergoedkoopste nemen (300i).
Ja hoor dat werk prima, alleen kan de 300i maar één activiteit aan.
Terwijl je bij de andere Harmony's meerdere activiteiten kunt aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan wel inderdaad, maar het lijkt mij niet zo prettig werken bij dat type. Bij de type's met schermpje kan je immers op het schermpje door de devices bladeren (met de bijbehorende functies), ook als die devices niet bij die activiteit horen. Ik heb de i300 nooit in de hand gehad, maar als ik naar de plaatjes kijk lijkt mij deze op dat gebied minder gebruiksvriendelijk. Geen idee of het echt zo werkt, maar als ik het ding zie is dat het eerste wat in mij opkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Precieus, heb hem wel, en gebruik hem alleen voor de TV plus mediaplayer in de slaapkamer. Als je meer dan dat gaat bedienen vind ik het niet echt een aanrader. Je kan wel wat extra commando's aan een button hangen, maar dat is veel handiger met een schermpje waar je ook nog netjes kan zien wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Met de 300i kun je ook koppelingen maken.
Als je dus een TV, decoder en audio wilt bedienen dan kun je precies aangeven dat je de kanalen wilt wisselen met de decoder, het geluid wilt regelen met de audioversterker.
Als je de apparaten los wilt bedienen dan moet je gewoon eerst op één van de vier bovenste knoppen drukken die al het opschrift TV, DVD, SAT en AUX hebben. Op zich niets anders dan bijvoorbeeld de One Alleen heb je nu geen grafisch schermpje maar (verlichte) knoppen.
Ik heb overigens zowel de 300 als de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Ok, maar vraagsteller heeft decoder, mediaplayer PC en een blu-ray reciever. Dat zou ik dus niet met een 300 willen gaan regelen, maar een harmony die meerdere activiteiten kan hanteren....
De handelingen die je moet uitvoeren om iets extra met een apparaat te kunnen doen dan de standaard knoppen zijn het de besparing naar het volgende model Harmony niet waard. Om nog maar niet spreken van het met 1 druk op de knop wisselen van mediaplayer PC kijken naar bluray kijken bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
troftnom schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:32:
Ok, maar vraagsteller heeft decoder, mediaplayer PC en een blu-ray reciever. Dat zou ik dus niet met een 300 willen gaan regelen, maar een harmony die meerdere activiteiten kan hanteren....
De handelingen die je moet uitvoeren om iets extra met een apparaat te kunnen doen dan de standaard knoppen zijn het de besparing naar het volgende model Harmony niet waard. Om nog maar niet spreken van het met 1 druk op de knop wisselen van mediaplayer PC kijken naar bluray kijken bijvoorbeeld.
Dan kom je idd activiteiten te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Zojuist mijn no-name HDMI switch van dealextreme als nieuw apparaat toegevoegd en gekoppeld aan diverse activiteiten. Werkt echt perfect na het leren van de infrarood commando's.

Wat ik echter niet meer kan vinden is hoe ik van een bestaande activiteit het apparaat wijzig waarmee het geluid ingesteld wordt (volume). Meen me toch echt te herinneren dat ik eens de vraag heb kunnen vinden waar ik het te gebruiken apparaat kon selecteren om geluidniveau te wijzigen.. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 13:49

TommieW

Numa numa.

Ik dacht dat je ergens knoppen kon veranderen. Een andere oplossing is de instellingen van de activiteit te openen. Daar staat het.
Sorry voor de erg vage omschrijving, als ik morgen tijd heb, zal ik even naar de website kijken, zodat ik een betere uitleg kan geven. :)

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

TommieW schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:41:
Ik dacht dat je ergens knoppen kon veranderen. Een andere oplossing is de instellingen van de activiteit te openen. Daar staat het.
Sorry voor de erg vage omschrijving, als ik morgen tijd heb, zal ik even naar de website kijken, zodat ik een betere uitleg kan geven. :)
Gelukt, heb er echt finaal overheen gekeken, en verwachte ook iets anders.. Maar de opties volume up en volume down waren simpelweg niet gekoppeld aan een knop. Nu wel, en uiteraard werkt het nu prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online

Wat ik heb:
Samsung LE40*** - tv

Bedankt voor de tips. Heb de One+ aangeschaft, niet de goedkoopste maar wel eentje waarmee mn vriendin uit de voeten kan. Ik heb nu alles redelijk werkend, echter heeft mijn HT-D5200 nogal moeite met het selecteren van het juiste kanaal. Heb ingesteld in de harmony software dat deze niet standaard kanalen overslaat, echter komt het vaak voor als ik switch van activiteit dat alles op het juiste kanaal staat behalve de Home Cinema. Als ik dan de help doorloop wordt het weer goedgezet, maar gaat dus niet automatisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-06 20:24
Het zetten van TV kanalen bij het switchen van activity ging bij mij ook niet altijd goed. Ik heb nu wat extra delays toegevoegd bij de het schakelen naar de TV en daarna gaat het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of je aan Logitech een tv kan geven zodat ze die instellen? Ik heb een tv zonder afstandsbediening van een merk dat ze niet kennen en een type dat ze ook niets zegt en ik wil hem wel een keer langsbrengen en later ophalen als ze voor mij dan die tv erin zetten omdat ik hem nu ongebruikt op zolder heb staan.

Nu heeft logitech wel een Nederlandse helpdesk, maar ik meen dat die in Ierland zit?

Iemand al eens een apparaat aan logitech gegeven voor uitzoekwerk of stel ik nu een heel bizarre vraag? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Instellen moet je zelf doen. Zó goed is de Logitech service nou ook weer niet. :+
Logitech kan je hoogstens helpen via de telefoon (of e-mail/chat/whatever).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@TommieW: volgens mij bedoelt hij dat zijn tv niet in de database zit ;)

@Dikkiedikdik
Ook geen andere types van het merk dat jij hebt? Eventueel zou je dat eens kunnen proberen.

Volgens mij zit de Harmony helpdesk zelfs in canada maar dat weet ik niet zeker. Als ik jou was zou ik het gewoon proberen, ik heb prima ervaringen met de helpdesk. Daarnaast voegen ze continu apparaten toe. Als het goed is kan je vanuit de Harmony software contact met die gasten opnemen (kan gewoon in het Nederlands volgens mij). Stel je vraag onder vermelding van merk en type, wellicht dat ze iets voor je kunnen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245793

Ik denk dat Logitech met alleen een TV ook niets kan. Van de buiten kant kan je niet zien op welke signalen TV reageert en alle mogelijke signalen uit proberen is ook niet te doen. Je kan de TV helemaal uit elkaar halen om te kijken welke chip gebruikt wordt maar of je dan ook weet op welke signalen hij reageert is dan ook nog maar de vraag. En je moet de TV weer helemaal in elkaar zetten.

Ik denk dat je beter op het internet op zoek kan gaan naar iemand met dezelfde TV en dan zijn/haar afstandbediening voor een uurtje lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
Anoniem: 245793 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 07:35:

Ik denk dat je beter op het internet op zoek kan gaan naar iemand met dezelfde TV en dan zijn/haar afstandbediening voor een uurtje lenen.
Iemand met een tv van onbekend merk vinden, die zich in NL bevindt en bereid is om zijn AB aan een vreemde uit te lenen? Als het lukt zou ik daarna direct naar casino doorrijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Zoals ik het lees is het geen onbekend merk, maar een merk dat niet bij Logitech bekend is. Dat maakt wel wat verschil, als deze in Nederland gekocht is kan het best mogelijk zijn dat je ergens iemand kan vinden met eenzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:00
Vandaag een harmony one met een defect scherm op de kop getikt. Gebeld met de helpdesk wat het mij ging kosten om het te laten repareren. De afstandsbediening viel net buiten de garantie, maar uit coulance krijg ik een nieuwe thuis gestuurd!

En dat voor maar 12 euro. :D

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
troftnom schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 22:03:
Zoals ik het lees is het geen onbekend merk, maar een merk dat niet bij Logitech bekend is. Dat maakt wel wat verschil, als deze in Nederland gekocht is kan het best mogelijk zijn dat je ergens iemand kan vinden met eenzelfde.
Database van Logitech is vrij extensief dus ik lees het eerder als onbekend merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-05 11:47
Possible schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 22:25:
Vandaag een harmony one met een defect scherm op de kop getikt. Gebeld met de helpdesk wat het mij ging kosten om het te laten repareren. De afstandsbediening viel net buiten de garantie, maar uit coulance krijg ik een nieuwe thuis gestuurd!

En dat voor maar 12 euro. :D
Haha konings!! Voor een dubbeltje op de eerste rij:-) veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-06 21:00
Ik heb net een Harmony One Plus en wil deze gebruiken met de Philips LX-8500W versterker.

Het apparaat wordt gewoon ondersteund en je kunt kiezen uit de hieronder aangegeven input devices.

Op de Harmony afstandsbediening zelf kun je kiezen tussen:
  • InputAux = DigiIn
  • InputDvd = Disc
  • InputTv = Tv
  • InputTuner = TunerFM
Ik heb Digi In nodig en deze wordt ook via de afstandsbediening geselecteerd door InputAux te kiezen.
Dit werkt allemaal prima.

Wat ik echter via de software kies (zie onder), ik kom altijd op TunerFM terecht! :?

Wat kan ik hier het beste aan doen?

Afbeeldingslocatie: http://img827.imageshack.us/img827/9284/lx8500w.jpg

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
kraades schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:27:
Ik heb net een Harmony One Plus en wil deze gebruiken met de Philips LX-8500W versterker.

Het apparaat wordt gewoon ondersteund en je kunt kiezen uit de hieronder aangegeven input devices.

Op de Harmony afstandsbediening zelf kun je kiezen tussen:
  • InputAux = DigiIn
  • InputDvd = Disc
  • InputTv = Tv
  • InputTuner = TunerFM
Ik heb Digi In nodig en deze wordt ook via de afstandsbediening geselecteerd door InputAux te kiezen.
Dit werkt allemaal prima.

Wat ik echter via de software kies (zie onder), ik kom altijd op TunerFM terecht! :?

Wat kan ik hier het beste aan doen?

[afbeelding]
Je kan de inputs aanpassen voor je apparaat. Eventueel door ze zelf te leren via originele remote.
Wat ik altijd doe is device kiezen en alle knoppen (of in ieder geval de meest gebruikte) nalopen en kijken of ze ook werken. Als er dingen zijn die niet werken, zelf leren en/of aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Hhmm, dat moet ik nog nakijken dan.

Want de knoppen op de afstandsbediening die standaard worden "aangemaakt" voor de LX-8500W werken goed.
Zo is InputAux precies het signaal dat ik nodig heb om de versterker op "Digi In" (digital coax) te zetten.
Precies wat ik nodig heb echter als ik bij de Activity zelf kijk dan werken geen van de "inputs" (Aux, DigiIn etc.) die zetten 'm allemaal op de Tuner... :?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
kraades schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 07:21:
Hhmm, dat moet ik nog nakijken dan.

Want de knoppen op de afstandsbediening die standaard worden "aangemaakt" voor de LX-8500W werken goed.
Zo is InputAux precies het signaal dat ik nodig heb om de versterker op "Digi In" (digital coax) te zetten.
Precies wat ik nodig heb echter als ik bij de Activity zelf kijk dan werken geen van de "inputs" (Aux, DigiIn etc.) die zetten 'm allemaal op de Tuner... :?
Als de knoppen aanwezig zijn en die werken naar behoren zou je de inputs opnieuw kunnen toewijzen.
Weet uit mijn hoofd niet precies welke stappen exact te volgen maar het wijst zich vanzelf. Je moet in ieder geval bij devices zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:08

Garyu

WW

Mijn Harmony begint langzaam aan zijn einde te komen vrees ik.

Het display ziet er nu (in het beste geval) ongeveer zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://cache1.willhaben.apa.net/mmo/3/363/272/03_1124193272.jpg

Soms doet ie niks, soms blijft het display hetzelfde terwijl ik een nieuwe activiteit start, etc. Iemand ideeen om hem nog te repareren (ik hoop op een los contactje) of zou ik gewoon een nieuwe moeten kopen?

Duitse activiteiten FTW 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Garyu op 14-03-2012 10:42 ]

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon even contact zoeken met de helpdesk. Met een beetje mazzel kan je een leuke deal maken voor een nieuwer type ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Zet ze om in het Nederlands en alles werkt weer naar behoren denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:37:
Zet ze om in het Nederlands en alles werkt weer naar behoren denk ik :p
Zonder die Duitse degelijkheid was ie misschien al een jaar of wat geleden gesneuveld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
schumi2004 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 08:01:
[...]

Als de knoppen aanwezig zijn en die werken naar behoren zou je de inputs opnieuw kunnen toewijzen.
Weet uit mijn hoofd niet precies welke stappen exact te volgen maar het wijst zich vanzelf. Je moet in ieder geval bij devices zijn.
Dat klopt! Echter......

Je hebt een aantal opties waaronder:

1. I press different buttons that directly switch to CD player or other inputs.
2. I press a button and it immediately changes to a new input, and I repeat if necessary.

Het apparaat werkt eigenlijk via 2. maar er is standaard een command op de Harmony geprogrammeerd die de gewenste input kiest dus eigenlijk zoals 1.

Via 1. heb je de optie "Fix an Input" en kun je de input bijvoorbeeld aan een command koppelen.
In mijn geval DigiIn aan InputAux. Eigenlijk precies wat ik wil want InputAux selecteert DigiIn.

Via 2. heb je de optie "Fix an Input" niet.

Het probleem is dat als ik het via 1. instel dat ik dan altijd de melding krijg:

We can't sync with your remote.
To try again, please disconnect and reconnect your remote.

Eerst dacht ik dat het toeval was, maar het is structureel steeds als je het volgens 1. instelt.
Alleen voor alle andere settings (die dus niet voor mij werken) werkt de sync wel goed!

Help!

Afbeeldingslocatie: http://img708.imageshack.us/img708/4804/fixn.jpg

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
kraades schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:20:
[...]

Dat klopt! Echter......

Je hebt een aantal opties waaronder:

1. I press different buttons that directly switch to CD player or other inputs.
2. I press a button and it immediately changes to a new input, and I repeat if necessary.

Het apparaat werkt eigenlijk via 2. maar er is standaard een command op de Harmony geprogrammeerd die de gewenste input kiest dus eigenlijk zoals 1.

Via 1. heb je de optie "Fix an Input" en kun je de input bijvoorbeeld aan een command koppelen.
In mijn geval DigiIn aan InputAux. Eigenlijk precies wat ik wil want InputAux selecteert DigiIn.

Via 2. heb je de optie "Fix an Input" niet.

Het probleem is dat als ik het via 1. instel dat ik dan altijd de melding krijg:

We can't sync with your remote.
To try again, please disconnect and reconnect your remote.

Eerst dacht ik dat het toeval was, maar het is structureel steeds als je het volgens 1. instelt.
Alleen voor alle andere settings (die dus niet voor mij werken) werkt de sync wel goed!

Help!

[afbeelding]
Wat een aparte screenshots, is dat de Harmony software op een MAC?

Wat je ook kunt proberen is macro's maken. Zo is er voor mijn TV geen HDMI1 en HDMI2 beschikbaar (de overige wel), ik kan echter met 2 knoppen (AV + 5 resp 6) wel direct naar deze ingangen toe. Ik heb dus een functie/button gemaakt met het RAW inleren van knoppen. Ik heb software niet bij de hand maar als je de commando's redelijk vlot achter elkaar doet heb je onder 1 knop dus net zoals in mijn geval eigenlijk 2 handelingen. Misschien dat je daar iets mee kunt?

Eventueel probleem bij Logitech neerleggen, suport is er uitstekend en misschien kunnen hun je verder helpen met een andere oplossing.

[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 14-03-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Dank voor je tips!

Ehm, dit is via myharmony.com... In de browser dus...
Ik wist niet dat er andere software was, maar misschien kan ik die eens proberen!

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Harmony One+ en Apple TV 2 met XBMC.

Pijl omhoog werkt prima. Pijl omlaag af en toe. Lijkt random.

Enig idee? Dank!

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je het alleen met dat apparaat of hapert de pijl omlaag ook als je andere apparaten aanstuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Alleen met de Apple TV...
De aansturing is ook niet al te snel.

Kun je overigens nog nog in detail bijvoorbeeld de timings instellen?
Bv. 100 ms signaal sturen i.p.v. 500 ms dat soort dingen.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Dat kan je doen met de software. (Nog) niet met de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TommieW schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 07:57:
Dat kan je doen met de software. (Nog) niet met de website.
of met de afstandsbediening. Gelijk een reminder voor mijzelf, moet voor een paar nieuwe apparaten ook even timers instellen.

Een pagina of wat terug is het timing verhaal voorbijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ik heb ook een One+, je kan alleen de delays via de software instellen bij de 1+. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
ik heb een Zbox incl XBMC met een MCE remote, in principe werkt dit prima in combinatie met de one +, echter heb ik al naar de delays zitten kijken, maar weet niet exact welke waarden ik moet aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Rupie schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:01:
Gewoon even contact zoeken met de helpdesk. Met een beetje mazzel kan je een leuke deal maken voor een nieuwer type ;)
Het is een code geworden voor 50% korting op een nieuw Harmony-product. Mijn 5 jaar oude 525 viel volgens de support-medewerker helaas buiten de garantie... (oh echt?) :+

Met die korting plus de 35%-korting van een andere code uiteindelijk nu €49 betaald voor een nieuwe Harmony One+. Lijkt me een redelijk deal. Dat heb ik vijf jaar geleden ook voor de Harmony 525 betaald geloof ik.

[ Voor 21% gewijzigd door Garyu op 19-03-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
kraades schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 07:51:
Alleen met de Apple TV...
De aansturing is ook niet al te snel.
Bij nader inzien is de knop gaar dus deze gaat terug! :'(

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De batterij van mijn Harmony one ging ineens niet meer goed mee en het blijkt dat ik last heb van een bekend probleem: een opgezwollen batterij. Kan de batterij dus ook niet meer verwisselen.

Heb daarom contact opgenomen met de helpdesk en die sturen mij een nieuwe Harmony one toe, zonder dat ik de oude hoef terug te sturen. Topservice dus :)

Dan heb ik echter nog wel een "oude" Harmony one, die volgens mij nog best te fixen is, als je de batterij er maar op een veilige manier uit weet te halen. Had al beetje gezocht of dat zou gaan lukken, maar vond niks. Iemand een idee? Of moet ik hem gewoon in zijn geheel weggooien (lijkt zo zonde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Als ik zo lees van iedereen die weer een nieuwe harmony krijgt als de huidige stuk is gegaan, vindt ik wel topservice!
Ik heb dan ook al verschillende collega's met succes een harmony aangeprijst.
Topservice, en slimme marketing wellicht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Oscar Mopperkont schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:03:
De batterij van mijn Harmony one ging ineens niet meer goed mee en het blijkt dat ik last heb van een bekend probleem: een opgezwollen batterij. Kan de batterij dus ook niet meer verwisselen.

Heb daarom contact opgenomen met de helpdesk en die sturen mij een nieuwe Harmony one toe, zonder dat ik de oude hoef terug te sturen. Topservice dus :)

Dan heb ik echter nog wel een "oude" Harmony one, die volgens mij nog best te fixen is, als je de batterij er maar op een veilige manier uit weet te halen. Had al beetje gezocht of dat zou gaan lukken, maar vond niks. Iemand een idee? Of moet ik hem gewoon in zijn geheel weggooien (lijkt zo zonde).
De HW van de Harmony One zal niet meer dan een paar euro's kosten. Dus in principe valt het wel mee met hoe zonde het is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nouja, ik kan hem niet voor een paar euro kopen en een batterij kun je wel voor een tientje ofzo kopen. Dan kan ik er prima nog iemand blij mee maken, lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Oscar Mopperkont schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:12:
Nouja, ik kan hem niet voor een paar euro kopen en een batterij kun je wel voor een tientje ofzo kopen. Dan kan ik er prima nog iemand blij mee maken, lijkt mij :)
Op die fiets, ja daar heb je gelijk in. In principe moet dat met een beetje soldeerkunst toch wel te doen zijn? Ik heb 'm nog niet opengemaakt, maar neem aan dat die vrij zichtbaar zit en relatief makkelijk te verwijderen en vervangen is. Is dat niet een eis voor consumentenelectronica?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Garyu schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:43:
[...]

Op die fiets, ja daar heb je gelijk in. In principe moet dat met een beetje soldeerkunst toch wel te doen zijn? Ik heb 'm nog niet opengemaakt, maar neem aan dat die vrij zichtbaar zit en relatief makkelijk te verwijderen en vervangen is. Is dat niet een eis voor consumentenelectronica?
De batterij is normaal hele makkelijk te verwijderen. Hij is alleen kapot en daardoor opgezwollen (staat op springen). Daardoor kun je hem niet meer verwijderen en krijg ik dus een nieuwe harmony one. Alleen is een gezwollen lithium batterij wel iets om voorzichtig mee te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheoQ
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Als het een Lithium-Polymeer-accu is (LiPo), hou hem dan in de gaten. Er staan filmpjes op jouwbuis dat deze bij een defect (opgezwollen) tot zelfontbranding KUNNEN komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Oscar Mopperkont schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:12:
alleen kan je hem niet meer instellen via de software als het goed is ;)
moeten ze wel dezelfde apparatuur gebruiken als jij doet anders hebben ze er nog niets aan.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chucky666 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:04:
[...]

alleen kan je hem niet meer instellen via de software als het goed is ;)
moeten ze wel dezelfde apparatuur gebruiken als jij doet anders hebben ze er nog niets aan.
Dat dus, meestal worden de ab's geblokkeerd als hij vervangen wordt. Ik vraag mij dus ook af hoe blij je daar iemand mee kunt maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dan zou ik hem dus eerst goed moeten instellen voor iemand anders (eenmalige handeling) en pas daarna de nieuwe installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Laatst online: 08:04
Zo werkt dat niet bij Logitech :)

Op het moment dat jij onder garantie een nieuwe AB krijgt, dan wordt de oude geblokkeerd, nog voordat je de nieuwe afstandsbediening in huis hebt!

Ik heb het helaas ook meegemaakt :)

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
  • Laatst online: 11-06 07:51
Weet iemand of de volgende wensen mogelijk zijn met de 300i?

Met 1 knop:
- Decoder aanzetten (Homecast Colorado HD deze word ondersteund)
- TV op HDMI stand zetten (Samsung p2470HD deze word officieel niet ondersteund)
- Speakerset op spdif stand zetten (logitech z-5500 deze word ondersteund)

En dat ik dan het geluid regel via de z-5500 en de zenders wissel via de decoder.
Ook vraag ik mij af of het mogelijk is om van Tv naar radio modus te gaan in de decoder. (op de afstandsbediening van de decoder zelf zit een tv/radio switch knop)

Als dit niet mogelijk is, welke Harmony kan dit dan wel?

[ Voor 14% gewijzigd door josje94 op 20-03-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Dat is basisfunctionaliteit van de Harmony, geen enkel probleem.

Elke knop welke op je originele AB zit kun je overnemen op de Harmony.
Zit desbetreffende knop niet in de DB (wat ik nog nooit heb meegemaakt) kun je de Harmony de IR code laten leren van de originele AB.

Ik gebruik zelf ook de TV/RADIO knop op mijn harmony (Humax ontvanger)

[ Voor 68% gewijzigd door Grolsch op 20-03-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
Edit: ik was te snel...

Grolsch, Bedankt voor de info! Dan bestel ik misschien toch maar een Harmony

[ Voor 143% gewijzigd door josje94 op 20-03-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
om je apparaten te controleren ga naar http://www.logitech.com/harmony/components (je tv staat hier gewoon tussen).

De beperkingen van de 300i zijn

- max. 4 apparaten (jij hebt er 3)
- je hebt geen touchscreen
- hij is niet oplaadbaar (er gaan gewone batterijen in).

Je laatste vraag snap ik niet

[edit] snapte je zelf ook niet denk ik, aangezien de vraag verdwenen is :)

[ Voor 12% gewijzigd door Grolsch op 20-03-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
Ik had op de samsung HD2470 gezocht (die bestaat dus niet.. had ik even beter moeten opletten)

Wat betreft die laatste vraag:
Op de afstandbediening van mijn decoder zit een knop om te switchen tussen de TV zenders en de radio zenders. Dit is niet echt een standaard knop voor een universele afstandbediening daardoor vroeg ik mij of of het wel zou werken maar aangezien jij nu net verteld dat je elke knop kan instellen denk ik wel dat het gaat lukken. :)

Bedankt voor je info! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
je kunt elke knop op je harmony aanpassen zoals jij dat wilt.

Als jij het prettig vindt om met de fysieke knoppen 3 en 5 van kanalen te wisselen is dat voor de harmony geen probleem, kwestie van instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, moet even een klein dingetje aanpassen, maar de verbinding met de site werkt maar voor 5%, dus elke knop die je indrukt geef een minuut minimaal aan wachttijd.

Goede apparaten, goede ondersteuning, maar de software is matig en de online verbinding die je nodig hebt moet wel werken natuurlijk...

Is het trouwens mogelijk een soort van macro te maken die ik in een activiteit kan opnemen? Dus alle apparaten aan, juiste kanalen etc. en dan vervolgens automatisch het volume 10 stappen zachter? Volgens mij kan dit niet, maar misschien heeft iemand een truuk? Enige wat ik kan bedenken is 10 apparaten bedenken en die allemaal als aanknop de volume zachter geven ,maar met mijn logitech harmony 650 mag ik maar 4 apparaten koppelen, dus daar trapt hij niet in 8)

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 23-03-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Met de software was er net ook niets in te stellen. Ik heb de basis nu werkend, kom wel een paar kleine puntjes tegen maar daar ga ik wel een keer voor zitten om het op te lossen. Het lastige deel komt nu nog, mijn vrouw er mee laten werken. :+

[ Voor 16% gewijzigd door MegaTronics op 23-03-2012 17:41 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, vertel mij wat, ik ga zo naar voetbal en heb het geluid van de tv disabled omdat alles met de home cinema set moet..

Ik heb nu maar gezegd dat ze eerst recht voor de apparaten gaat zitten en dan een activiteit starten en morgen maak ik een handleiding op papier wat je moet doen als 1 apparaat bijvoorbeeld uit is.

Voor mij is het superhandig, maar voor mijn vrouw in iedergeval niet, die begrijpt totaal niet wat hij doet. We hebben hem nu al meer dan een jaar, maar nog steeds doet ze de tv gewoon uit met de aan/uit knop zonder de activiteit af te sluiten...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 23-03-2012 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 18:24:
Ja, vertel mij wat, ik ga zo naar voetbal en heb het geluid van de tv disabled omdat alles met de home cinema set moet..

Ik heb nu maar gezegd dat ze eerst recht voor de apparaten gaat zitten en dan een activiteit starten en morgen maak ik een handleiding op papier wat je moet doen als 1 apparaat bijvoorbeeld uit is.

Voor mij is het superhandig, maar voor mijn vrouw in iedergeval niet, die begrijpt totaal niet wat hij doet. We hebben hem nu al meer dan een jaar, maar nog steeds doet ze de tv gewoon uit met de aan/uit knop zonder de activiteit af te sluiten...
Zo heeft er hier een Harmony 3 jaar in de kast gelegen voor dat de vrouw (onder dwang :P ) de Harmony ging (moest) gebruiken. Nu kan ze niet meer zonder hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schumi2004 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 18:30:
Zo heeft er hier een Harmony 3 jaar in de kast gelegen voor dat de vrouw (onder dwang :P ) de Harmony ging (moest) gebruiken. Nu kan ze niet meer zonder hehe
Wat doet ze dan als er iets misgaat? Bijvoorbeeld een apparaat niet op de juiste ingang ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 18:58
schumi2004 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 18:30:
[...]

Al weer die WAF ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:19:
Is het trouwens mogelijk een soort van macro te maken die ik in een activiteit kan opnemen? Dus alle apparaten aan, juiste kanalen etc. en dan vervolgens automatisch het volume 10 stappen zachter? Volgens mij kan dit niet, maar misschien heeft iemand een truuk? Enige wat ik kan bedenken is 10 apparaten bedenken en die allemaal als aanknop de volume zachter geven ,maar met mijn logitech harmony 650 mag ik maar 4 apparaten koppelen, dus daar trapt hij niet in 8)
Wat je zoekt is toch gewoon een standaard functie? volgens mij noemen ze dat een 'reeks' en je kan dat instellen op de plek waar je knoppen voor een device of activiteit kunt wijzigen. Volgens mij kan dat ook op de plek waar je extra commando's in kunt stellen bij het starten van een activiteit, maar dat weet ik niet zeker. Heb de software even niet bij de hand. Een 'reeks' toevoegen aan een knop binnen een activiteit moet sowieso kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 18:32:
[...]

Wat doet ze dan als er iets misgaat? Bijvoorbeeld een apparaat niet op de juiste ingang ofzo?
Gewoon op "Help" duwen en de instructies op het scherm volgen tot alles weer werkt? Dat werkt hier prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Rupie schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 20:19:
[...]

Wat je zoekt is toch gewoon een standaard functie? volgens mij noemen ze dat een 'reeks' en je kan dat instellen op de plek waar je knoppen voor een device of activiteit kunt wijzigen. Volgens mij kan dat ook op de plek waar je extra commando's in kunt stellen bij het starten van een activiteit, maar dat weet ik niet zeker. Heb de software even niet bij de hand. Een 'reeks' toevoegen aan een knop binnen een activiteit moet sowieso kunnen.
Die kan je alleen maar aan een "knop" toevoegen, niet direct aan een activiteit.

Maar je kan wel bij het starten van een activiteit gewoon willekeurige knoppen eraan hangen, zelfs met allerlei pauzes ertussen. Moet je in de instellingen van die activiteit even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar zat ik dus ook al over te twijfelen. Dan wordt het inderdaad 10x hetzelfde commando versturen bij het opstarten van de activiteit. Of, ik blijf het herhalen en nee ik werk niet bij Logitech, toch even een mailtje naar de helpdesk om te vragen of zij er iets voor weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Garyu schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 22:18:
Maar je kan wel bij het starten van een activiteit gewoon willekeurige knoppen eraan hangen, zelfs met allerlei pauzes ertussen. Moet je in de instellingen van die activiteit even kijken.
Hoe doe je dat precies? Ik heb al niet eens ergens gezien dat je een reeks kan maken, maar dat zoek ik nog wel uit. Maar deze optie om een reeks aan een activiteit te hangen heb ik nog nooit gezien? Misschien omdat ik een wat goedkoper model (de 650) heb en geen one?

Een mailtje kan natuurlijk altijd, maar dit is meestal makkelijker, al ben ik bang dat het niet kan vanwege mijn goedkopere model.

Ik zal morgen even goed kijken, zie het er nu niet instaan, maar moet toch met dat ding bezig om mijn eigen document met alle instellingen wat bij te werken (heb een keer een crash gehad op de logitech site en sindsdien noteer ik alle instellingen).

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 23-03-2012 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zit binnen de settings van je activiteit volgens mij. Als je de activiteit gaat wijzigen en je alle pagina's van de wizzard doorloopt kom je echt ergens (volgens mij tegen het einde) de optie tegen om nog extra commando's te verzenden bij het opstarten van een activiteit. Gebruik je de website of de harmony software trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
kraades schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 18:44:
[...]

Bij nader inzien is de knop gaar dus deze gaat terug! :'(
Nu de tweede Harmony One+ binnen en daar lijkt "een schroefje los te zitten" bovenin ergens.
Althans er rammelt iets van binnen. Volgens mij was dit niet bij de eerste?
Is dit echt zulke brakke hardware of heb ik pech?

Concrete vraag:
Rammelt er iets van binnen als je de remote heen en weer beweegt?

Deze keer maar een call bij Logitech aangemeld...

[ Voor 14% gewijzigd door technorabilia op 24-03-2012 16:37 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ja, dat rammelen hoort, is de bewegingsensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 16:44:
Ja, dat rammelen hoort, is de bewegingsensor.
Serieus? Alsof er iets los in ligt. Erg storend. Althans vind ik.
Ik zou toch zweren dat de eerste die ik had dit niet had... 8)7

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315891

Fout gedacht, iedereen met een harmony one heeft dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Die Harmony 700 van mij rammelt ook dat het een lieve lust is.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ok dan. Dan moet ik er mee leren leven... ;)

[ Voor 2% gewijzigd door technorabilia op 25-03-2012 19:37 . Reden: Typo ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Pagina: 1 ... 13 ... 44 Laatste

Let op:
Dit topic is voor de afstandsbedieningen van Logitech Harmony.

Voor Cantata Haptique is er Cantata Haptique RS90 en RS90x smart afstandsbediening
Voor Unfolded Circle is er Universele opensource afstandsbediening Unfolded Circle
Voor andere alternatieven voor de Logitech Harmony, zoals Philips, One For All en Sofabaton is er [AB] Alternatieven voor Logitech Harmony