[AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 3] Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 12 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 32 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-06 11:27
ik heb ook iets raars, als mijn tv standy staat brand er altijd een rood ledje,

Maaar als ik alles met de harmony uitzet dan gaat de tv ook wel uit maar dan gaat het ledje ook uit en is hij met de harmony niet meer aan te zetten..

als ik dan met de originele afstandbediening op pwer druk gaat het ledje weer aan en dan pas kan de harmony hem bedienen ...

Kan ik hem ook het aan/uit signaal inleren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:25

Nicap

Tsssk....

MaChOmIdGeT schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:33:
ik heb ook iets raars, als mijn tv standy staat brand er altijd een rood ledje,

Maaar als ik alles met de harmony uitzet dan gaat de tv ook wel uit maar dan gaat het ledje ook uit en is hij met de harmony niet meer aan te zetten..

als ik dan met de originele afstandbediening op pwer druk gaat het ledje weer aan en dan pas kan de harmony hem bedienen ...

Kan ik hem ook het aan/uit signaal inleren ?
Is dat niet iets van power down is helemaal uit en toggle off is in standby? Volgens mij kun je dat instellen in de activiteit.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-06 22:03
Nicap schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:49:
[...]

Is dat niet iets van power down is helemaal uit en toggle off is in standby? Volgens mij kun je dat instellen in de activiteit.
Ik had exact dit probleem met mijn Samsung. Grote kans dat het instellen van de remote op toggle het probleem verhelpt.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-06 11:27
Oke dan, is even kijken maar waar staat dat dan.. en kan je hem nou alleen instellen via de myremote.. gewon een software programmetje zou veel sneller werken ...

Ook is het kut dat als je opnieuw synced dat je de tijd weer in moet stellen

Ja die power toggle setting deed et em thnx!

[ Voor 9% gewijzigd door Mitchelll010 op 08-01-2012 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 439879

Ben nieuw op dit forum en ben mij aan het aan het verdiepen in het gebruik van de harmony 650.Heb de online handleiding bekeken etc etc.Ik wil de ab.gebruiken voor de volgende apparaten:
1 tv Panasonic TX-P46GT30
2 home cinema set Panasonic SC-BTT262 (incl dvd speler,cd speler, blue ray speler incl mogelijkheid 3d en switch van 2 naar 3d, radio en.een 2.1 speakers set)
3 Settopbox via Ziggo voor interactieve tv (cisco 8485 dvb) incl opnemen van progr./uitzending gemist/film on demand etc
Ik wil het geluid via de homecinema laten lopen teletekst via de TV wens geen favorieten in te stellen en zenderwisselingen via de settopbox laten lopen.
De handleiding van de Harmony bestuderend lijkt me dit geen onoverkomenlijke zaak waar het betreft het definieren van de apparaten en activiteiten.
Het instellen van de intervaltijden bij het in/uit schakelen is mij niet geheel duidelijk evenals de schakeling van 3d naar 2d visa versa en de volgorde van activiteiten.
Heeft iemand tips en trucs voor mij naar aanleiding van ervaring met een dergelijke configuratie?
Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Anoniem: 439879 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 00:43:
Ben nieuw op dit forum en ben mij aan het aan het verdiepen in het gebruik van de harmony 650.Heb de online handleiding bekeken etc etc.Ik wil de ab.gebruiken voor de volgende apparaten:

3 Settopbox via Ziggo voor interactieve tv (cisco 8485 dvb) incl opnemen van progr./uitzending gemist/film on demand etc
Ik wil het geluid via de homecinema laten lopen teletekst via de TV wens geen favorieten in te stellen en zenderwisselingen via de settopbox laten lopen.
Dat opnemen van uitzending gemist / film on demand gaat je niet lukken, je kan dit alleen afspelen. Normale uitzendingen kan je natuurlijk wel opnemen. In combinatie met de harmony one werkt de cisco 8485 bij mij in ieder geval naar behoren, ik heb geen ervaring met de andere twee toestellen dus daar kan ik je weinig over vertellen. Wel wordt het instellen van 'teletekst' via de tv weer wat omslachtiger omdat je per default de AB op de 'cisco' stand hebt bij tv kijken, en zul je het apparaat dus apart moeten aanleren dat teletekst via de tv moet tijdens je 'tv kijken' activiteit.
Het lopen van je geluid via de homecinema zou geen probleem moeten zijn.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank voor deze info.Het is niet mijn bedoeling uitzending gemist etc op te nemen via de cisco maar de cisco kent wel de reguliere functie van opnemen van andere programma's.; over die functie had ik het.Hoe zie je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Dat is natuurlijk geen probleem, ik werk zelf veel meer met m'n humax 5050c dan met de cisco. Bij de humax kan ik gewoon de 'OK' knop indrukken als ik via de program 'guide' (EPG) wil opnemen, bij de cisco is dit de 'rec' (rode opname knop)... de OK geeft wel een klokje weer maar dat betekend dat ie op dat tijdstip gewoon naar dat kanaal gaat om dingen 'live' te kijken. In principe kan een harmony alle functies leren die je huidige AB ook kan alleen voor sommige dingen zoals het instellen van de juiste volgorde van aanzetten en het automatisch goed zetten van het uitgangskanaal kan soms een klein beetje gepuzzel zijn.

Ik ben zelf denk ik iets van 50min in totaal bezig geweest om TV + onkyo reciever + cisco + humax + bluray allemaal goed in te stellen en toe te voegen. Waarbij ik de cisco gebruik voor 'interactief' menu en kabel-radio, de humax voor reguliere tv en tv opnames en altijd al het geluid via de reciever laat lopen. De meeste tijd was ik nog bezig met de timing om de radio stand van de cisco goed te zetten en dat hij bij uitschakeling weer automatisch terug gaat naar 'tv'

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wederom dank.In welke volgorde en activeiten heb jij jouw configuratie gezet.Wellicht (ondanks andere apparaten)enig houvast voor mij.Heb je advies mbt de timing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Bij mij gaat de humax / cisco het eerst aan omdat de humax bijna 45s nodig heeft om op te starten, en de cisco 20s (ofzo?) dan tv / reciever maakt niet zoveel uit. Je zult toch zelf even moeten passen en meten, maar dat is niet zoveel moeite. Duurde bij mij wat lang omdat ik geen laptop had en de pc op de 2e verdieping staat, dus kan ik iedere keer om iets te testen 2 verdiepingen naar beneden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:46
Bij het instellen van mijn harmony 650 heb ik de harmony site gebruikt.
Echter ik kan een optie niet vinden.

Ik wil namelijk dat als ik van activiteit wissel dat b.v mijn televisie aan blijft staan..
Echter krijg ik geen optie gevonden om hem ingeschakeld te laten bij het wisselen bij activiteit (dus slechts 1 keer aanzetten tot ik zelf op all off druk).

De enige optie die ik kan vinden is zorgen dat hij altijd aanblijft, maar dan schakelt hij hem dus niet de bij de 1e keer watch tv in (maar moet ik dit zelf doen).

(samengevat: mijn tv moet aangaan als ik op watch tv druk en pas uitgaan als ik op all off druk (of als ik handmatig de power toggle, maar niet tijdens het wisselen van activiteit).

En het zou helemaal mooi zijn dat als ik dan handmatig de power toggle (via devices, power toggle), hij dit dan onthoud als ik de all off knop gebruik (immers, de tv heb ik al uitgezet, die moet dan niet weer aangaan)

bij de philips prestigo serie kon je dit dus allemaal instellen haha

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:36
Speeddragon schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 01:04:

Ik wil namelijk dat als ik van activiteit wissel dat b.v mijn televisie aan blijft staan..
Echter krijg ik geen optie gevonden om hem ingeschakeld te laten bij het wisselen bij activiteit (dus slechts 1 keer aanzetten tot ik zelf op all off druk).

De enige optie die ik kan vinden is zorgen dat hij altijd aanblijft, maar dan schakelt hij hem dus niet de bij de 1e keer watch tv in (maar moet ik dit zelf doen).

(samengevat: mijn tv moet aangaan als ik op watch tv druk en pas uitgaan als ik op all off druk (of als ik handmatig de power toggle, maar niet tijdens het wisselen van activiteit).

En het zou helemaal mooi zijn dat als ik dan handmatig de power toggle (via devices, power toggle), hij dit dan onthoud als ik de all off knop gebruik (immers, de tv heb ik al uitgezet, die moet dan niet weer aangaan)

De TV blijft aan als de TV in desbetreffende activiteiten aanwezig is.

Dus bijv activiteit TV kijken = TV aan, Humax aan, versterker aan, alles op het juiste kanaal.
vervolgens activiteit DVD kijken, TV blijft aan, Humax gaat uit, versterker blijft aan DVD speler gaat aan.

Zo werkt het bij mij in ieder geval.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Zou ook niet logisch zijn als dat niet zo werkt lijkt me?

Ik heb sinds deze week een Harmony 300i. Lekker simpel en vooral goedkoop maar voor mijn doeleinden meer dan doeltreffend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Echter krijg ik geen optie gevonden om hem ingeschakeld te laten bij het wisselen bij activiteit
Ik heb m'n 600 ook via de site ingesteld en daar gaat het vanzelf goed, heb geen speciale optie nodig.
Dus als ik TV kijk (TV, kabelbox) en naar activiteit TV kijken 2 (TV, mediaspeler) ga, dan wisselt de TV alleen van input (HDMI 1 naar HDMI 2), zet de kabelbox uit en de mediaspeler aan.
Zal eens kijken naar de instellingen v/d activiteiten, maar kan me niet herinneren dat ik daar iets speciaal voor gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06 20:24

Franko P.

Hit it.

Is er de mogelijkheid om de tijd die de afstandbediening neemt om verschillende apparaten aan te zetten te wijzigen?
Het probleem is nu namelijk dat als ik tv kijken kies de harmony tegelijk mijn mediabox en de tv aan zet. Vervolgens heb ik geen beeld, als ik van hdmi ingang wissel van 2 naar 1 en weer terug naar 2 via de afstandsbediening dan heb ik wel beeld.

Ik meen dat ik die optie heb gezien, maar kan deze niet meer terugvinden in de software.
Het betreft hier een harmony one+

EDIT:
Ben al wat verder, de instellingen gevonden.

EDIT2:
Iets gaat er fout maar weet niet precies wat. Als ik mijn tv met de originele afstandsbediening aanzet en vervolgens de upc mediabox aanzet dan werkt alles zoals het hoort.
Als ik dit via de Harmony doe dan springt eerst de tv aan, even later de mediabox, dan heb ik voor 1 seconde beeld en dan niet meer.

Er staat dan Signaalkabel controleren. Dit terwijl de tv wel op de goede hdmi ingang staat. Het enige wat ik dan kan doen is alles uitzetten en alles handmatig aanzetten.

Heb het idee dat dit aan mijn tv ligt, maar kan niet verklaren waarom ik wel beeld heb als ik alles aan zet via de normale afstandbediening.

Iemand een idee?

[ Voor 50% gewijzigd door Franko P. op 12-01-2012 12:35 ]

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06 18:04
Franko P. schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:35:

EDIT2:
Iets gaat er fout maar weet niet precies wat. Als ik mijn tv met de originele afstandsbediening aanzet en vervolgens de upc mediabox aanzet dan werkt alles zoals het hoort.
Als ik dit via de Harmony doe dan springt eerst de tv aan, even later de mediabox, dan heb ik voor 1 seconde beeld en dan niet meer.

Er staat dan Signaalkabel controleren. Dit terwijl de tv wel op de goede hdmi ingang staat. Het enige wat ik dan kan doen is alles uitzetten en alles handmatig aanzetten.

Heb het idee dat dit aan mijn tv ligt, maar kan niet verklaren waarom ik wel beeld heb als ik alles aan zet via de normale afstandbediening.

Iemand een idee?
Ik heb dit probleem ook. Het ligt aan het feit dat die setopbox er langer over doet met opstarten. Hierdoor is het signaal bij de TV nog niet bekend en doet hij er feitelijk weinig mee. Bij mij is het zo dat hij hem soms niet eens op HDMI 1 wilt zetten omdat hij niet herkent dat er een apparaat op aangesloten is, dit omdat de setopbox nog aan het opstarten is.

De laatste tijd gaat dit wel beter, zonder dat ik er iets voor heb ingesteld. Wat je kunt proberen is de setopbox eerst aan te laten zetten en vervolgens je TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Laatst online: 19-06 20:24

Franko P.

Hit it.

Ik ben er uit waar het aan ligt:

De tv hangt zichzelf op als de afstandsbediening overschakelt naar hdmi.
Wat ik er aan kan doen ben ik nog niet helemaal uit, de afstandbediening moet eigenlijk niet zenden ga naar hdmi 2, maar dat moet ie wel doen als de tv er niet op staat. :P
Heb al geprobeerd om de tv naar een ander kanaal over te laten schakelen als deze de 'tv kijken' activiteit stopt, maar als ik deze weer start dan is het wederom foute boel.

Als ik mijn hdd recorder aanstuur dan werkt wel alles goed, deze zit op hdmi 1 aangesloten en gaat blijkbaar beter met het hdmi signaal om dan de mediabox dit doet.

Als laatste poging ga ik nu nog even de hdmi kabels omwisselen, hopelijk brengt dat wat het zou moeten.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov

Ga naar apparaten en dan stroominstellingen aanpassen. Geavanceerde opties onder apparaten geeft ook de mogelijkheid om deze functie aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-05 18:57
Wie heeft er een Philips OVU412000 of een HP OVU400102/​71 mce IR receiver zoals deze hier te koop zijn.

Zo ja, kan iemand dan bevestigen of de discrete Power On werkt als de PC in standby staat ?
M.a.w. gaat de PC aan uit standby als de Power On wordt gebruikt ?
(dus niet de PowerToggle)

Ik heb nu een mce remote waarbij alleen het rode lampje op de receiver gaat branden bij een PowerToggle als de PC in standby staat. Op alle andere toetsen komt geen reactie. Ik heb juist de PowerOn nodig.

Mocht je een andere receiver hebben die lost te koop is en die dit wel ondersteund dan hoor ik het ook graag.

[ Voor 8% gewijzigd door jobr op 15-01-2012 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:26

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik heb sinds kort een Harmony 650. Superfijn ding, alleen... Ze snapt niet dat mijn TV, een Philips 37PFL5404HD, ook een USB-ingang heeft. Op geen enkele wijze kan ik het ding wijsmaken dat ik een quick-button wil voor "kijken vanaf USB-geval". De input is ook onbekend.

Aanleren helpt niets, omdat het geen vaste methode is om bij de USB te komen via het menu. Hangt er maar net van af of ik radio luister op m'n losse receiver, of TV kijk, of dat ik de blu-ray aan heb. De sequence is dus telkens anders.

Op de originele ab kan ik ook geen quick-button naar USB ontdekken. Iemand tips hoe ik dit toch bij de harmony in het geheugen krijg? Het is een beetje irritant om precies die ene omslachtige methode die ik vaak gebruik, alsnog omslachtig aan te moeten spreken.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

De Harmony 300 heb ik net op de kop getikt bij de Blokker. Lag bij de opruimingsspullen voor 13 euro.
Geen geld voor een uni ab voor boven. Beneden gebruik ik de 525 waar ik blij mee ben.

De 300 zal gebruikt worden voor de DVD en de TV. Die tv kwam namelijk met een onwijs grote lompe ab.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27
Afgelopen weekend een Logitech Harmony One gekocht bij de Kijkshop.
Advies prijs: 199 euro
Normale verkoopprijs: 139 euro
Kassakorting 25%: 104 euro
Groot gedeelte met Freebees betaald, leek me wel een nette prijs.
Online kom je ze niet veel goedkoper tegen.

Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

jobr schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:24:
Wie heeft er een Philips OVU412000 of een HP OVU400102/​71 mce IR receiver zoals deze hier te koop zijn.

Zo ja, kan iemand dan bevestigen of de discrete Power On werkt als de PC in standby staat ?
M.a.w. gaat de PC aan uit standby als de Power On wordt gebruikt ?
(dus niet de PowerToggle)
Dit ding pricewatch: Philips OVU412000 USB IR-Receiver heb ik zelf en je kan niks met je PC doen als die volledig uit staat, maar eenmaal aan en weer in stand-by (en zelfs de slaapstand als ik me niet vergis) kan je hem gewoon aan en "uit" doen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
nero355 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:03:
[...]

Dit ding pricewatch: Philips OVU412000 USB IR-Receiver heb ik zelf en je kan niks met je PC doen als die volledig uit staat, maar eenmaal aan en weer in stand-by (en zelfs de slaapstand als ik me niet vergis) kan je hem gewoon aan en "uit" doen :)
Uiteraard werkt het alleen als deze in de slaapstand/standby stand staat. Daar gaat het mij ook om.
Ik neem aan dat ook op deze receiver een lichtje gaat branden op het moment dat je op de afstandsbediening op een knop drukt.
Je zou me een plezier doen als je het volgende zou willen proberen als je pc in de standby of slaapstand staat:

1. gaat het lampje op de IR receiver branden bij elke toets die je indrukt in standby of alleen bij de normale power toets ?

2. Ik neem dat je een harmony afstandsbediening hebt en MediaCenter (SE?) als apparaat hebt toegevoegd.
Onder de extra (of zachte) knoppen zijn standaard een aantal knoppen gedefinieerd. Als het goed is moet daar ook de Aan, Uit en Aan/Uit bij zitten. Het bijbehorende commando is PowerOn, PowerOff en PowerToggle. PowerToggle is standaard aan je powerknop gekoppeld (maar die zoek ik niet).
Gaat nu het lampje branden als je de knop Aan indrukt als de pc in standby staat ?

3. In welk OS gebruik je deze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Na 2 jaar en 8 maanden is mijn Harmony 885 kuren gaan vertonen, na wat troubleshooting via Logitech support een aanbieding gekregen om een nieuwe uit te zoeken, met 50% korting... De Harmony One is besteld! :-) super service!

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

jobr schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:06:
Uiteraard werkt het alleen als deze in de slaapstand/standby stand staat. Daar gaat het mij ook om.
Ik neem aan dat ook op deze receiver een lichtje gaat branden op het moment dat je op de afstandsbediening op een knop drukt.
Je zou me een plezier doen als je het volgende zou willen proberen als je pc in de standby of slaapstand staat:

1. gaat het lampje op de IR receiver branden bij elke toets die je indrukt in standby of alleen bij de normale power toets ?
Ga ik voor je testen met de originele Philips MCE Remote en de Harmony 555 net als alle andere dingen hieronder.
2. Ik neem dat je een harmony afstandsbediening hebt en MediaCenter (SE?) als apparaat hebt toegevoegd.
Ik geloof dus iets van Microsoft MCE device of zo ... lang geleden mee zitten prutsen. Geen idee wat het was : Ik heb echt een hekel aan de Logitech Harmony software :X
Hardware maken kunnen ze best goed, maar drivers/software... :|
Onder de extra (of zachte) knoppen zijn standaard een aantal knoppen gedefinieerd. Als het goed is moet daar ook de Aan, Uit en Aan/Uit bij zitten. Het bijbehorende commando is PowerOn, PowerOff en PowerToggle. PowerToggle is standaard aan je powerknop gekoppeld (maar die zoek ik niet).
Gaat nu het lampje branden als je de knop Aan indrukt als de pc in standby staat ?
Ik heb deze geloof ik inderdaad bij de 4 knoppen bij het display ergens als optie. Is bij alle devices op dezelfde manier geregeld :)
3. In welk OS gebruik je deze ?
Windows 7 + MediaPortal en de bijbehorende launcher die de ingebouwde MCE toestanden vervangt en signalen opvangt + doorstuurt naar MediaPortal.

Heb al een tijdje niks met mijn HTPC gedaan vanwege de voeding die afschuwelijk stinkt, maar niet kapot is verder... ben namelijk het bonnetje kwijt voor RMA en kan mijn reserve voeding ook effe niet vinden |:( d0h!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:46
Grolsch schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 07:39:
[...]

De TV blijft aan als de TV in desbetreffende activiteiten aanwezig is.

Dus bijv activiteit TV kijken = TV aan, Humax aan, versterker aan, alles op het juiste kanaal.
vervolgens activiteit DVD kijken, TV blijft aan, Humax gaat uit, versterker blijft aan DVD speler gaat aan.

Zo werkt het bij mij in ieder geval.
Heb het via de software inderdaad werkend gekregen. Enige vervelende dat ik nog kan vinden is dit.

Stel je hebt watch tv gedaan, en schakeld over op listen to music. Hij laat de tv dan gewoon aanstaan. Echter als ik dan via devices de tv handmatig uitzet, en vervolgens op ALL OFF druk. De tv weer aangaat. De tv maakt namelijk gebruik van dezelfde code voor off/on.

Kun je de harmony zo programmeren dat hij onthoud dat ik de tv al uit heb gezet...?

Ook heb ik nu al een gekke rammel in mijn harmony :S

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:29
Speeddragon schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 00:05:
[...]

-knip

Kun je de harmony zo programmeren dat hij onthoud dat ik de tv al uit heb gezet...?
Nee
Is beweging sensor zodat ie weet dat je hem opgepakt heb (display light)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Speeddragon schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 00:05:
[...]

Heb het via de software inderdaad werkend gekregen. Enige vervelende dat ik nog kan vinden is dit.

Stel je hebt watch tv gedaan, en schakeld over op listen to music. Hij laat de tv dan gewoon aanstaan. Echter als ik dan via devices de tv handmatig uitzet, en vervolgens op ALL OFF druk. De tv weer aangaat. De tv maakt namelijk gebruik van dezelfde code voor off/on.

Heb je al geprobeerd de power on/off niet te laten uitvoeren met het toggle commando, maar met een discrete on en off functie? Dit kun je als het goed is ook instellen onder de specifieke apparaat functies.

Als je discrete commando's gebruikt, kan de tv niet per ongeluk aan of uit springen. Uit is uit en aan is aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juzzuts
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-06 11:39
He hallo,

Ik heb vier apparaten die ik met 1 afstandsbediening wil gaan bedienen: tv, humax ziggo kastje, htpc en versterker. Volstaat hiervoor een 600 of heeft een One+ veel meer voordelen om de 60euro extra te verantwoorden? Alvast bedankt voor jullie hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:38

TommieW

Numa numa.

Hallo,

Sinds kort hebben wij een Logitech Harmony One+.
Deze heb ik ingesteld met de website MyHarmony.com.
Ik heb gehoord dat de software geavanceerder is (bijvoorbeeld vertraging instellen bij starten van een activiteit). Klopt dit?
Ik heb geprobeerd om de software te installeren, wat is gelukt. Maar nu kom ik op een punt waar ik alles weer opnieuw moet instellen, maar dit heb ik al gedaan via de website. Dit is geen groot probleem, maar ik weet niet wat voor soort apparaat mijn Samsung Home Theater HT-D6500 is (dvd speker/verstreker enz).

Is het de moeite waard om de software te gaan gebruiken, of kan ik beter de website blijven gebruiken?

Alvast erg bedankt!

Met vriendelijke groet, Tom.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
nero355 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:38:
[...]

Ga ik voor je testen met de originele Philips MCE Remote en de Harmony 555 net als alle andere dingen hieronder.

[...]

Ik geloof dus iets van Microsoft MCE device of zo ... lang geleden mee zitten prutsen. Geen idee wat het was : Ik heb echt een hekel aan de Logitech Harmony software :X

[...]

Ik heb deze geloof ik inderdaad bij de 4 knoppen bij het display ergens als optie. Is bij alle devices op dezelfde manier geregeld :)

[...]

Windows 7 + MediaPortal en de bijbehorende launcher die de ingebouwde MCE toestanden vervangt en signalen opvangt + doorstuurt naar MediaPortal.

Heb al een tijdje niks met mijn HTPC gedaan vanwege de voeding die afschuwelijk stinkt, maar niet kapot is verder... ben namelijk het bonnetje kwijt voor RMA en kan mijn reserve voeding ook effe niet vinden |:( d0h!
Ik wacht met spanning af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430328

Ik heb de volgende vraag:

Wie weet hoe ik het best een activiteit "radio luisteren" kan aanmaken?

Ik heb een UPC (Pacer) kastje en een Marantz receiver.

Ik kan via de activiteit "TV kijken" kiezen voor radio maar u raadt het al, dan staat de TV dus aan. Ik wil gewoon alleen het UPC kastje en de receiver gebruiken.

EDIT: ik heb een Logitech Harmony One+

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 430328 op 22-01-2012 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

en waarvoor zou je dat doen via tv kijken dan ?
maak je toch een activiteit aan radio, waar je dus de upckastje en de receiver bij aanzet.
komt dan geen tv bij te pas.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430328

chucky666 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:31:
maak je toch een activiteit aan radio, waar je dus de upckastje en de receiver bij aanzet.
komt dan geen tv bij te pas.
Dan staat de TV dus uit, maar het geluid van de TV-kanalen wordt gewoon doorgegeven. Bij de activiteit "Radio luisteren" wil ik alleen radiozenders aangeboden krijgen, geen TV-kanalen zonder geluid.

Ongeveer net zoals in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Een nieuwe activiteit toevoegen met alleen de receiver en de decoder. Waarschijnlijk (hopelijk) heeft de upc ab een tv/radio knop die schakelt tussen de twee en die moet worden toegevoegd bij het aanmaken van de activiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:00

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb vorige week deurtjes in mn tv meubel gezet.
Maak gebruik van de Marmitek Invisble Control 6 om de apparatuur aan te sturen.

Ervaar nu af en toe problemen dat mn Humax niet op tijd reageert. (5050 HD)
Een keer extra op het desbetreffende knopje drukken lost het probleem op.
Meerdere knopjes hebben hier last van.

Heb het oogje op de Humax al eens opnieuw vast gezet, gelijk voor het ir oog ipv op de klep. Geen verschil.

Heb de timings al aangepast, echter maakt dit geen verschil.
Heeft iemand een goede tip?
Moet je iets veranderen gezien je nu gebruik maakt van een extender?

[ Voor 19% gewijzigd door Harmen op 22-01-2012 11:34 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245793

Anoniem: 430328 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 09:53:
Ik kan via de activiteit "TV kijken" kiezen voor radio maar u raadt het al, dan staat de TV dus aan.
Je kan een dummy TV toevoegen. Gewoon een TV van een merk dat je niet bezit en waarvan de signalen niet storen op de wel aanwezige apparaten. De Harmony zet dan deze niet bestaande TV aan en uit.
chucky666 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:31:
Bij "TV kijken" kan je favorieten instellen en bij "Radio luisteren" niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

PjotrStroganov schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:22:
Waarschijnlijk (hopelijk) heeft de upc ab een tv/radio knop die schakelt tussen de twee en die moet worden toegevoegd bij het aanmaken van de activiteit.
er is blijkbaar inderdaad een radio-knop :
"Klik hier voor een overzicht van alle radiozenders die u kunt beluisteren met UPC Digitale TV. Heeft u al digitale televisie van UPC? Druk dan op de radio-knop op uw UPC Afstandsbediening om naar Digitale Radio te gaan."

klinkt dus alsof je de radio-zenders alleen via TV kunt bekijken ... eh, beluisteren.
http://www.upc.nl/televis...dio/zenders/music-choice/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Goner schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:50:
[...]

er is blijkbaar inderdaad een radio-knop :
"Klik hier voor een overzicht van alle radiozenders die u kunt beluisteren met UPC Digitale TV. Heeft u al digitale televisie van UPC? Druk dan op de radio-knop op uw UPC Afstandsbediening om naar Digitale Radio te gaan."

klinkt dus alsof je de radio-zenders alleen via TV kunt bekijken ... eh, beluisteren.
http://www.upc.nl/televis...dio/zenders/music-choice/
Door de radio/tv knop te gebruiken icm mijn humax ziggo decoder, switcht deze tussen de radio en tv tuner. De radiofunctie is te besturen via een tv interface, maar het werkt ook zonder de tv aan te zetten. Het display van de decoder geeft het kanaal nummer weer, terwijl ik met de remote gewoon van kanaal naar kanaal kan schakelen. Ik neem aan dat dit voor de upc decoder niet veel anders zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Heb een probleempje.
Voor de carnavalswagen dacht ik even een oud 5.1 setje te gebruiken, een Midiland S4 8200. Helaas pindakaas, AB (creditcardje) kwijt. Ik denk geen probleem, zal wel met de unit zelf ook kunnen. Dus niet. Volgende ingeving, ah wacht, die zal wel in de logitech database staan. Dus niet.
De vraag is nu, kent iemand de set, of heeft nog een AB, en kan dat ding ff inleren? :)

/edit
Doh, of je zoekt ff goed. Staat er dus gewoon in. Onder amplifier :P
Nu duimen dat hij ook werkt. Kan ik morgen pas testen.

[ Voor 15% gewijzigd door UltraSub op 23-01-2012 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
[...]
[...]
[...]
[...]

Heb je al een test kunnen doen of ben ik te ongeduldig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06 08:21
Sinds gisteren flinke problemen met mijn Harmony 600. Bij het kiezen van een activiteit of functie herstartte de ab. Vervolgen gekeken of synchen met MyHarmony dit kon oplossen: helaas.

Op de Harmony forums gelezen dat dit mogelijk te maken heeft met het feit dat de Harmony niet goed omgaat met "minder volle batterijen", dus voor de zekerheid een nieuw setje batterijen erin gedaan. Sindsien is de ab echter volledig dood, geen enkel teken van leven.

Het is nog wel mogelijk om hem met USB aan de computer te hangen, maar met alleen de software kan ik niet veel. Inmiddels wel een warranty aanvraag gedaan via de Harmony site (met verkeerd PID, erg handig...) maar dat kan wel even duren.

Meer mensen die hier last van hebben (gehad)? Nog tips?

Voorlopig weer oldschool met vier afstandsbedieningen op de bank... :(

[ Voor 4% gewijzigd door Tackleberry op 27-01-2012 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 10:42

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Ik heb de Harmony plus en ik wil binnenkort een standby killer tussen mijn apparatuur zetten waarbij mijn Onkyo amp op master staat en de rest in de slaves plug.
Nu kan ik nergens zien welk apparaat hij als eerste aanzet, laat staan dat ik het kan instellen...
Iemand een idee hoe ik dit kan doen (volgens mij doet hij bijvoorbeeld bij TV kijken eerst de TV aan:()
TNX!

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:36
@Tackleberry, ik had dat voorlaatst ook, en de oorzaak waren toch de batterijen.

Bij de 3e nieuwe set batterijen werkte alles weer.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
Is er een manier om de response tijd van toetsen aan te passen ? Ik heb een Harmony 885 en sindskort een Harmony One en het valt mij op dat de One een kleine vertraging heeft in de toetsen. Het zal in de milliseconden zitten maar het voelt minder "Responsive" aan. Is dit normaal ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Iemand bekent en misschien de oplossing voor het volgende?

Ik heb even voor het gemak een 2 tal activiteiten.
TV Kijken en Film Kijken via XBMC
Aan de IR reciever die aan XBMC hangt kan ik zien dat er geregeld signalen gestuurd worden middels de diverse activiteiten.

TV Kijken zijn er maar 2 á 3, de TV zelf en DVB-C decoder (en soms input kanaal) maar kijk ik via XBMC dan zijn het er wel 8 a 10 signalen die verstuurd worden door de Harmony One terwijl hier eigenlijk dezelfde handelingen plaatsvinden, het aanzetten van 2 devices en eventueel input kanaal.

Iemand enig idee hoe dit te kunnen controleren/achterhalen of te verbeteren? Er worden geen extra taken uitgevoerd bij beide activiteiten, deze zijn nagenoeg hetzelfde. Ik ben namelijk toch wel benieuwd wat er voor signalen verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:38

Garyu

WW

Werkt het zoals het hoort? Wat is dan het probleem? Dat er een paar signalen teveel verstuurd worden?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Garyu schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:52:
Werkt het zoals het hoort? Wat is dan het probleem? Dat er een paar signalen teveel verstuurd worden?
Het werkt allemaal wel maar niet helemaal lekker is mijn gevoel.

Nu de remote lange tijd gebruikt is en er wel eens de help functie gebruikt is lijkt er meer te gebeuren als voorheen/nodig is.
Als mijn HTPC aan gaat gebeuren er dingen die voorheen niet waren, hij springt bijvoorbeeld tussen verschillende inputs (Videos/TV en terug). Nu zou het een XBMC build issue kunnen zijn echter verdenk ik mijn remote ervan zeker vanwege het aantal signalen wat verstuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Laatst online: 08-04 14:45
Weet iemand of het mogelijk is om een HTPC, in mijn geval de Xtreamer Ultra, te kunnen uitzetten d.m.v. het verlaten van de activiteit?

De overige apparaten (tv & receiver) doen wat ze moeten doen maar de Xtreamer gaat naar standby/slaapstand/hybernate en niet volledig uit.

Ik heb dit ook voorgelegd op het Harmony-forum maar die weten het niet.
Werd in eerste instantie geleid naar de MCE standbytool: http://slicksolutions.eu/downloads.shtml
Maar die doet voor zover ik eruit kan komen niet meer dan dat de naam doet vermoeden; Standby zetten.

Ik draai W7 op de Xtreamer en heb alle energieinstellingen uitgeschakeld.

TIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Ik meen te hebben gelezen dat het niet mogelijk is de PC uit te zetten met een harmony. Dit is alweer even geleden, toen ik uit nieuwsgierigheid ernaar ben gaan googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Tackleberry schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 20:45:
Op de Harmony forums gelezen dat dit mogelijk te maken heeft met het feit dat de Harmony niet goed omgaat met "minder volle batterijen", dus voor de zekerheid een nieuw setje batterijen erin gedaan.
...
Meer mensen die hier last van hebben (gehad)? Nog tips?
Nee, geen last ... wel gemerkt dat-ie graag volle batterijen heeft. Ik gebruik momenteel van die al opgeladen GP ReCyko+ (2050mAh) en gewone GP oplaadbare (2500mAh) batterijen en die gaan redelijk lang mee. Maar inderdaad, hij begint al gauw raar te doen op "minder volle batterijen".
Maar met vers opgeladen batterijen erin doet-ie het gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Tackleberry schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 20:45:
Sinds gisteren flinke problemen met mijn Harmony 600. Bij het kiezen van een activiteit of functie herstartte de ab. Vervolgen gekeken of synchen met MyHarmony dit kon oplossen: helaas.
Inderdaad batterijen leeg. Ik heb in 1 jaar tijd echt maar 1 keer een melding gehad dat de batterijen leeg waren en de andere 11 keren ging hij gewoon herstarten. Koop geen batterijen bij de Action, die zijn echt snel leeg. AH huismerk werkt heel goed, net als IKEA batterijen en die zijn beiden prima betaalbaar.

Ik moet om de maand de batterijen vervangen (logitech 650). Nu doe ik er iets meer handellingen mee dan de gemiddelde tv kijker omdat ik dingen voor youtube ermee selecteer en bestanden via het netwerk zit te verplaatsen. Ik vond het eerst wat kort , een maand, maar ben er nu aan gewend en heb gewoon een gezinsvepakking batterijen naast het bed (ik gebruik de logitech alleen in de slaapkamer, beneden had ik het eerst ook, maar niemand begreep hoe dat ding werkte behalve ik 8)7 ), en om nu 3 keer per dag door de oppas gebeld te worden dat de tekenfilms het weer niet doen :X

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 01-02-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 32279 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:48:
heb gewoon een gezinsvepakking batterijen naast het bed
Wij hebben bijna alleen nog maar oplaadbare batterijen. Gaan minimaal ook een maand mee en vaak wel meer. Harmony 600 wordt behoorlijk gebruikt voor o.a. media-player, tv-series en mp3 selecteren op NAS en afspelen.
Gebruik ze ook voor foto-camera's en voor Wii remote en zo.

[ Voor 12% gewijzigd door Goner op 01-02-2012 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliss
  • Laatst online: 25-06 09:24

neliss

h00t h00t!

Ik heb via DX onlangs een schakelaar gekocht om ook een lamp te kunnen bedienen (zie hier voor geinteresseerden) met de harmony. Werkt als een zonnetje, maar ik begin me eraan te ergeren dat ik een activiteit moet starten of een menu door moet voordat ik mijn lamp kan bedienen.

Is het ook mogelijk om knoppen in te stellen buiten de activiteiten om? Ik zou bijv graag de 'ok' toets willen gebruiken om altijd (tenzij in activiteit) mijn licht aan en uit te kunnen doen.
Weet iemand of dit mogelijk is? Ik krijg het zelf met de (o zo intuitieve :X ) software niet gefixt.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neliss schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:56:
Is het ook mogelijk om knoppen in te stellen buiten de activiteiten om? Ik zou bijv graag de 'ok' toets willen gebruiken om altijd (tenzij in activiteit) mijn licht aan en uit te kunnen doen.
Dat ziet er makkelijk uit. Alleen kan het niet exact op jouw manier.

Je kan beter een andere knop nemen (of hem programmeren in elke activiteit in het schempje als knopje daar). Je leert dat apparaatje met een oude afstandsbediening het signaal, dat signaal leer je vervolgens aan je harmony en kan je dan een naam geven en aan elke activiteit toevoegen.

Als je nog apparten over hebt kan je ook gewoon een apparaat lamp maken met die ene knop. Dan kan je in een activiteit met 1 knop naar je apparaten en dan die knop gebruiken.

Je hebt wel een paar knoppen op de harmony die je vast niet overal gebruikt, ik althans wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 05-02-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:25
neliss schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:56:
Ik heb via DX onlangs een schakelaar gekocht om ook een lamp te kunnen bedienen (zie hier voor geinteresseerden) met de harmony. Werkt als een zonnetje, maar ik begin me eraan te ergeren dat ik een activiteit moet starten of een menu door moet voordat ik mijn lamp kan bedienen.

Weet iemand of dit mogelijk is? Ik krijg het zelf met de (o zo intuitieve :X ) software niet gefixt.
Thanks!
Hee dat is een goedkopere oplossing dan de Light Manager Mini.
Goede tip!
Ik ga denk ik ook een paar bestellen.
Kun je per ontvanger het kanaal instellen zodat je meerdere lichten apart kunt sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Laatst online: 18-06 08:21
Grolsch schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:26:
@Tackleberry, ik had dat voorlaatst ook, en de oorzaak waren toch de batterijen.

Bij de 3e nieuwe set batterijen werkte alles weer.
Goner schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:30:
Nee, geen last ... wel gemerkt dat-ie graag volle batterijen heeft. Ik gebruik momenteel van die al opgeladen GP ReCyko+ (2050mAh) en gewone GP oplaadbare (2500mAh) batterijen en die gaan redelijk lang mee. Maar inderdaad, hij begint al gauw raar te doen op "minder volle batterijen".
Maar met vers opgeladen batterijen erin doet-ie het gewoon weer.
Anoniem: 32279 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:48:
Inderdaad batterijen leeg. Ik heb in 1 jaar tijd echt maar 1 keer een melding gehad dat de batterijen leeg waren en de andere 11 keren ging hij gewoon herstarten. Koop geen batterijen bij de Action, die zijn echt snel leeg. AH huismerk werkt heel goed, net als IKEA batterijen en die zijn beiden prima betaalbaar.
Dankzij de duidelijke handleidingen (kuch) heb ik online informatie gevonden over het activeren van de recovery modus. Hierna alles laten synchroniseren en nu doet hij het weer, op een lading verse IKEA batterijen. Kijken hoe lang we het deze keer volhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:49
Met de software krijg ik het volgende niet voor elkaar.

Ik wil de afstandsbediening zo in programmeren dat hij de tv aanzet (power button) en de HD-recorder/ontvanger aanzet (ook power button). De HD receiver staat bij het menu en werkt prima, maar de tv daarin tegen niet.

Aan
- Power button tv (onbekend merk, met ab geleerd)
- Power button HD ontvanger (Samsung in lijst)

Uit
- Power button TV
- Power button Samsung

Hoe krijg ik dit voor elkaar? Hij blijft bij de tv niet goed werken en snappen dat hij aan/uit moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-06 22:28
Ik heb een Logitech Harmony 525 en wil mijn ziggo interactieve ontvanger middels een IR extender bedienen. Weet iemand of dit überhaubt mogelijk is en/of dit probleemloos werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hoe haal je in MyHarmony (on-line dus) een functie van een button af ??
Toekennen is makkelijk, gewoon slepen. Vervangen idem, gewoon andere functie er naartoe slepen .. Maar hoe verwijder je een per abuis toegekende functie van een knop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyMertens
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-11-2023
Ik ben mijn Harmony one+ aan het configureren maar kan nergens mijn HDGEAR HDMI Switcher (3x1 met AB) vinden. De switcher heb ik september vorig jaar in de aanbieding bij 1dayfly gekocht. De setup komt met suggesties als Gefen 3x1 HDMI switcher of AuVisio 3x1 HDMI switcher maar ik heb geen idee of dat ergens op slaat. Suggesties zijn zeer welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245793

DannyMertens schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 00:06:
Ik ben mijn Harmony one+ aan het configureren maar kan nergens mijn HDGEAR HDMI Switcher (3x1 met AB) vinden. De switcher heb ik september vorig jaar in de aanbieding bij 1dayfly gekocht. De setup komt met suggesties als Gefen 3x1 HDMI switcher of AuVisio 3x1 HDMI switcher maar ik heb geen idee of dat ergens op slaat. Suggesties zijn zeer welkom.
Gewoon de suggesties van de setup accepteren en uitproberen. Als het niet werkt dan kan je later alsnog alle codes aanleren.
Ik heb zelf geen ervaring met deze switchers, maar bij het opvoeren van een elektrische kachel werkte het voorgestelde alternatief perfect. Het zelfde aantal commando's en die deden precies wat ik er van verwachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shevchenko
  • Laatst online: 04-12-2023
Blijkbaar is er op de logitech site een bundle actie:Logitech Harmony® 1100 & RF Wireless Extender Bundle
en gratis verzending.
Goedkoopste op pricewatch: 312euro plus verzending nog.

Interessant of niet???

Edit: enkel geldig van 07/02 tot 09/02 :'(

[ Voor 9% gewijzigd door shevchenko op 10-02-2012 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik ben momenteel aan het kijken naar een Harmony 650, echter kom ik hierbij twee verschillende types tegen. Ik zie er een met artikelnummer 915-000116 en een met 915-000161. Als ik op Kieskeurig kijk, is het tweede model een 2011 uitvoering, ik kan alleen niet achterhalen wat het verschil tussen beiden is (afgezien van de prijs, de 2011 versie is duurder). Weet iemand hier wat het verschil is, hardware revisie o.i.d.?

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:25
Anoniem: 245793 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 07:59:
[...]

Gewoon de suggesties van de setup accepteren en uitproberen. Als het niet werkt dan kan je later alsnog alle codes aanleren.
Ik heb zelf geen ervaring met deze switchers, maar bij het opvoeren van een elektrische kachel werkte het voorgestelde alternatief perfect. Het zelfde aantal commando's en die deden precies wat ik er van verwachte.
klopt. Zo bedien ik er ook mijn ledverlichting mee. Die hebben ook een ab maar zijn van onbekend merk.
Heb de functies de One aangeleerd en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyMertens
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-11-2023
Anoniem: 245793 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 07:59:
[...]

Daar was ik nou nooit opgekomen maar het werkt. Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
[...]

[...]

[...]

[...]

Heb je dit al kunnen testen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

MegaTronics schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 12:21:
Ik ben momenteel aan het kijken naar een Harmony 650, echter kom ik hierbij twee verschillende types tegen. Ik zie er een met artikelnummer 915-000116 en een met 915-000161. Als ik op Kieskeurig kijk, is het tweede model een 2011 uitvoering, ik kan alleen niet achterhalen wat het verschil tussen beiden is (afgezien van de prijs, de 2011 versie is duurder). Weet iemand hier wat het verschil is, hardware revisie o.i.d.?
Ondertussen antwoord op deze vraag gekregen van Logitech. Het enige verschil is de verpakking. Het nieuwe type heeft een verpakken met een verwijzing naar de software, terwijl de oude een verwijzing naar de website had. Hardwarematig zijn beide afstandsbedieningen gelijk.

Ondertussen wel een keus gemaakt voor de Harmony 700, welke mijn inziens een Harmony 650 is met oplaadbare batterijen en tesamen met een tegoedbon van de Dynabyte komt die voor 41 euro deze kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met de 700 kan je plaatjes in dat schermpje zetten, geen idee of dat de moeite van de klus waard is, maar het ziet er wel mooi uit. Ik heb alleen 100+ zenders, dus dat is onbegonnen werkt :P

Maar met die oplaadbare batterijen ben je wel goed af, ik heb de 650 en moet toch wel om de maand batterijen vervangen.

Ben nog wel steeds heel blij met de 650. Net een nieuwe mediaplayer en andere dvd recorder en het is zo ingesteld. Enige nadeel is alleen dat je dan je activiteiten opnieuw moet opbouwen en gelukkig ben ik ooit zo slim geweest om van alle instellingen screenshots te maken, scheelt je dan heel veel tijd.
Maeslant schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:08:
Met de software krijg ik het volgende niet voor elkaar.

Ik wil de afstandsbediening zo in programmeren dat hij de tv aanzet (power button) en de HD-recorder/ontvanger aanzet (ook power button). De HD receiver staat bij het menu en werkt prima, maar de tv daarin tegen niet.

tv (onbekend merk, met ab geleerd)

Hoe krijg ik dit voor elkaar? Hij blijft bij de tv niet goed werken en snappen dat hij aan/uit moet.
Met een onbekend merk tv heb je gewoon een probleem, ik heb uiteindelijk een andere 2e hands tv gekocht van een bekend merk om van die ellende af te zijn. Ik kreeg het, samen met de helpdesk niet voor elkaar.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 13-02-2012 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
Spam schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:16:
Is er een manier om de response tijd van toetsen aan te passen ? Ik heb een Harmony 885 en sindskort een Harmony One en het valt mij op dat de One een kleine vertraging heeft in de toetsen. Het zal in de milliseconden zitten maar het voelt minder "Responsive" aan. Is dit normaal ?
anyone :?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Stuur een mailtje naar Logitech support desk en je hebt binnen 24 uur antwoord zoniet hebben ze het al gefixed voor je en hoef je je AB alleen een update te geven.

[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 15-02-2012 15:53 ]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

MegaTronics schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:12:
terwijl de oude een verwijzing naar de website had.
De website (MyHarmony bedoel je ?) wordt nog steeds verbeterd ; moest onlangs iets aanpassen en zag dat je nu zelf de activities een naam kan geven ! Dat kon tot voor kort alleen met de software dacht ik ... heb overigens nog geen aanleiding gevonden om de software te gebruiken ; kan alles instellen wat ik wil met de on-line setup.

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Yep, die website bedoel ik.

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Goner schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:46:
[...]

De website (MyHarmony bedoel je ?) wordt nog steeds verbeterd ; moest onlangs iets aanpassen en zag dat je nu zelf de activities een naam kan geven ! Dat kon tot voor kort alleen met de software dacht ik ... heb overigens nog geen aanleiding gevonden om de software te gebruiken ; kan alles instellen wat ik wil met de on-line setup.
Sowieso vreemd dat de software andere dingen kan dan de website. Zo kan je in de software extra commando's toevoegen met een bepaalde vertraging. Dat heb ik in de webversie nog niet ontdekt. Ook de volgorde van de activiteiten kan je niet instellen. Andersom kan je in de software veel minder op gebied van namen van activiteiten en knoppen veranderen e.d.
Is er eigenlijk ergens een wishlist van gebruikers welke functionaliteit er nog aan de webversie toegevoegd moet worden?

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

• Goner

Goner

What can I do you for ?

JanPedaal schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:39:
Zo kan je in de software extra commando's toevoegen met een bepaalde vertraging.
op de Harmony zelf kun je ook sommige vertragingen opzetten, zoals power-on-delay, dat is ook de enige die ik nodig heb, omdat m'n LG TV pas na een bepaalde tijd commando's accepteert (bijv input HDMI 1, 2 of 3 voor verschillende activities)

Ben begonnen met de on-line setup en ik miste eigenlijk niks ; kon alle devices en activities zonder probleem opzetten. Heb nog wel even naar de software gekeken, maar die oogde niet echt intuïtief.

• PjotrStroganov
JanPedaal schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:39:
[...]

Sowieso vreemd dat de software andere dingen kan dan de website. Zo kan je in de software extra commando's toevoegen met een bepaalde vertraging. Dat heb ik in de webversie nog niet ontdekt. Ook de volgorde van de activiteiten kan je niet instellen. Andersom kan je in de software veel minder op gebied van namen van activiteiten en knoppen veranderen e.d.
Is er eigenlijk ergens een wishlist van gebruikers welke functionaliteit er nog aan de webversie toegevoegd moet worden?
Vreemd is het niet. Er is namelijk al een online versie van de software en er is een reden waarom MyHarmony daarnaast is het leven is geroepen. Waarschijnlijk wil met een meer intuïtieve gebruikerservaring creëren zonder teveel poespas.

[ Voor 11% gewijzigd door PjotrStroganov op 16-02-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Iemand ervaring met power-on delay's?

Ik ben op zoek naar een oplossing voor het volgende.

Ik heb een activiteit X, deze schakelt als eerste de TV aan en daarna HTPC.
Echter is het zo dat de TV er een X tijd over doet om aan te gaan en/of op juiste ingang te komen, laat zeggen 5 seconden.

De HTPC mag pas dan ingeschakelt worden maar hoe regel ik dat in de Harmony software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schumi2004 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:39:
Iemand ervaring met power-on delay's?
Jazeker, dat heb ik hier ingesteld en ik had precies dezelfde vraag. Het was wel wat ruk om uit te vinden hoe dat werkte omdat het nergens beschreven stond. Overal lees je dat het in de software kan, maar dat was bij mijn remote niet het geval (ik heb de 650).

Even een copy en paste vanuit mijn word document hoe ik alles heb ingesteld (dat is wel een aanrader, zeker als je net als ik ook extra knoppen hebt gemaakt):

Apparaat 1: JVC AV-32X4SU (druk 10 seconden de HELP knop in en kies dan voor de vertragingstijd bij aanzetten van 7 seconden voor deze tv)

De help knop zit dus op de remote zelf , bij mij niet in de software. Bij de duurdere types zit het meen ik wel in de software. Volgens mij ben ik gewoon gaan timen en heb er 2 seconden bijgepakt. De remote vraagt je vervolgens het aantal seconden, welk apparaat meen ik etc.

Wat je dus moet doen: eerst alles in je remote zetten met de software en dan alle activiteiten erin en als laatste stel je dan die delay tijd in. En dan lekker genieten :+

Edit: het bericht van Goner net boven jouw bericht geeft nog wat foto's erbij.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 24-02-2012 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:31:
[...]

Jazeker, dat heb ik hier ingesteld en ik had precies dezelfde vraag. Het was wel wat ruk om uit te vinden hoe dat werkte omdat het nergens beschreven stond. Overal lees je dat het in de software kan, maar dat was bij mijn remote niet het geval (ik heb de 650).

Even een copy en paste vanuit mijn word document hoe ik alles heb ingesteld (dat is wel een aanrader, zeker als je net als ik ook extra knoppen hebt gemaakt):

Apparaat 1: JVC AV-32X4SU (druk 10 seconden de HELP knop in en kies dan voor de vertragingstijd bij aanzetten van 7 seconden voor deze tv)

De help knop zit dus op de remote zelf , bij mij niet in de software. Bij de duurdere types zit het meen ik wel in de software. Volgens mij ben ik gewoon gaan timen en heb er 2 seconden bijgepakt. De remote vraagt je vervolgens het aantal seconden, welk apparaat meen ik etc.

Wat je dus moet doen: eerst alles in je remote zetten met de software en dan alle activiteiten erin en als laatste stel je dan die delay tijd in. En dan lekker genieten :+

Edit: het bericht van Goner net boven jouw bericht geeft nog wat foto's erbij.
Thanks voor je uitleg, moet zeker lukken nu.

Had ook totaal over Goner's bericht heen gelezen :)

edit:
Iemand enig idee of volgende volgorde aan te passen is?

1. JVC Tv JVC Tv is aan
2. Microsoft MCE Microsoft MCE is aan
3. Anders Alle andere apparaten zijn uit
4. JVC Tv JVC Tv is ingesteld op 'HDMI1'

Wat ik zou willen is dat 4 na 1 komt en niet zoals het nu is.

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 24-02-2012 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefve1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-06 08:38
Vandaag de harmony one+ binnengekregen en alles werkt perfect op één ding na.
Ik zou graag een activiteit willen instellen waarbij de harmony door een menu heen gaat, dus een soort macro.
Het zou de ps3 moeten aanzetten en in het menu naar video gaan en mijn server selecteren.

Is dit mogelijk met de software via de browser (myharmony.com) of andere software?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

stefve1 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:56:
Vandaag de harmony one+ binnengekregen en alles werkt perfect op één ding na.
Ik zou graag een activiteit willen instellen waarbij de harmony door een menu heen gaat, dus een soort macro.
Het zou de ps3 moeten aanzetten en in het menu naar video gaan en mijn server selecteren.

Is dit mogelijk met de software via de browser (myharmony.com) of andere software?

Alvast bedankt!
Via de software (niet de website (myharmony.com)) zijn macro's in te stellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefve1
TommieW, Bedankt! ik ga meteen de software even downloaden.

Maakt het trouwens uit als ik de online software al heb gebruikt, en nu de normale software ga gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

stefve1 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:47:
TommieW, Bedankt! ik ga meteen de software even downloaden.

Maakt het trouwens uit als ik de online software al heb gebruikt, en nu de normale software ga gebruiken?
Het maakt niet uit, maar het "probleem" is, is dat je de afstandsbediening weer helemaal opnieuw moet programmeren/instellen. Het is de moeite waard, omdat je in de software o.a. delays, macro's, thema's enz. in kan stellen. :)

Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefve1
TommieW, nogmaals bedankt!
Ik ben nu eventjes bezig geweest met de software en die is inderdaad beter en uitgebreider dan de myharmony.com. Het opnieuw instellen was voor mij geen probleem omdat er nog maar 3 apparaten in stonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Laatst online: 12-06 11:19
Hoi Mede-tweakers,

De logitech harmony software die op mijn PC staat, is op dit moment HEEL ERG traag. klikken in de opties duurt wel enige minuten!! Ik heb de laatste versie (7.7.0) kan dit komen doordat de logitech servers heel traag zijn? hebben hier dan meer mensen last van misschien?

[ Voor 10% gewijzigd door kuwerti op 26-02-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefve1
Het programma zelf is niet traag bij mij, het uploaden van de instellingen naar de harmony duurt wel eventjes.
Heb je al geprobeerd om de software te herinstalleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Opnieuw installeren kan ik proberen, maar raak ik dan al mijn instellingen kwijt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
kuwerti schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:59:
Opnieuw installeren kan ik proberen, maar raak ik dan al mijn instellingen kwijt???
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
opnieuw geinstalleeerd, en nog net zo traag. zag zelf bi inloggen deze tekst:
HTTP/1.1 New Session Failed
Ik probeer het morgen anders nog wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315891

Ik krijg die melding ook, ik denk dat de server overbelast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefve1
Nu ik de software ook eventjes open zie ik dat ik ook dezelfe problemen heb. Heel traag en de melding 'HTTP/1.1 New Session Failed'.
Het is dus een algemeen probleem.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
pfew, gelukkig ben ik niet de enige :-)
Ik probeer het later nog wel een keertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakkuiken
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 21:49
Heb de One+ aan me pa die ver weg woont cadeau gegeven, maar m'n pa kan hem zelf niet installeren. Dus dat dacht ik vandaag even te doen. Maar die klote software werkt niet en ik ga straks weer naar huis.
Dus 100 euro naar de klote, iig voorlopig want zo vaak kom ik hier niet. Erg jammer en frustrerend dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:16

Pierre

Van nature lui!

tweakkuiken schreef op zondag 26 februari 2012 @ 18:44:
Heb de One+ aan me pa die ver weg woont cadeau gegeven, maar m'n pa kan hem zelf niet installeren. Dus dat dacht ik vandaag even te doen. Maar die klote software werkt niet en ik ga straks weer naar huis.
Dus 100 euro naar de klote, iig voorlopig want zo vaak kom ik hier niet. Erg jammer en frustrerend dit!
Neem je toch zijn pc over met teamviewer :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakkuiken
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 21:49
Pierre61 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 18:46:
[...]

Neem je toch zijn pc over met teamviewer :)
Zat ik aan te denken, maar dan kan ik de boel niet testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schumi2004 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:25:
Iemand enig idee of volgende volgorde aan te passen is?

1. JVC Tv JVC Tv is aan
2. Microsoft MCE Microsoft MCE is aan
3. Anders Alle andere apparaten zijn uit
4. JVC Tv JVC Tv is ingesteld op 'HDMI1'

Wat ik zou willen is dat 4 na 1 komt en niet zoals het nu is.
Volgens mij heb ik het zoals jij het wilt, alleen kan ik het nu niet controleren. Mijn harmony software werkt niet meer omdat ik volgens dat programma geen internetverbinding hebt?

Volgens mij ligt het bij Logitech er zelf uit, erg fijn online software :+
Ik zal er morgen even naar kijken als het dan werk.

Kunnen jullie wel met de harmony software online komen?

Edit: mijn god, laat ik eerst eens lezen voordat ik ga posten 8)7 |:( :+

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 26-02-2012 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefve1
Nee, een paar posts hierboven hebben nog enkele mensen hetzelfde probleem
Anoniem: 315891 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 17:21:
Ik krijg die melding ook, ik denk dat de server overbelast is.
stefve1 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 17:55:
Nu ik de software ook eventjes open zie ik dat ik ook dezelfe problemen heb. Heel traag en de melding 'HTTP/1.1 New Session Failed'.
Het is dus een algemeen probleem.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Pfff...na 4 jaar denk ik eens eindelijk een foute instelling te wijzigen en dan doet die software het niet :{

Ik heb destijds bij mijn HTPC het commando DVD Menu gewijzigd in Menu zodat DVD Menu niet meer beschikbaar was... :+

update 1: w00t...eigenwijs nog n keer proberen en hij doet het :)

update 2: Wat een k*tprogramma... als ie ergens blijft hangen kan ik niks anders dan het proces killen en weer helemaal opnieuw beginnen. Opzich is het een prachtproduct maar ik vind het bijzonder knap hoe ze dit om zeep helpen met zo'n baggerprogramma :(

update 3: bijna klaar...sessie timeout, opnieuw aanmelden: alle gegevens die ik net veranderd heb kwijt... wtf Logitech 8)7 |:(

[ Voor 53% gewijzigd door Cartman! op 26-02-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-05 19:46
Ik heb onlangs mijn pas gekochte Harmony helemaal geprogrammeerd met de offline tool. Hiermee allerlei delays ingebouwd zodat eindelijk alles werkt naar mijn zin. Pff wat heeft me dat veel tijd gekost. Maar goed het werkt wel!

Wel één puntje, soms gaat mijn xbox 360 aan als ik bv een activiteit TV kijken of Film kijken gebruik. Dit terwijl dit apparaat niet eens in deze activiteit zit. Het IR signaal van de andere apparaten reageert dus kennelijk soms op mijn xbox als "power on".

Komt iemand dit bekend voor?

Verder nog een vraag, welke IR extenders gebruiken jullie allemaal? Degene die ik nu heb reageert niet altijd even lekker.

iRacing profile | Racing rig

Pagina: 1 ... 12 ... 44 Laatste

Let op:
Dit topic is voor de afstandsbedieningen van Logitech Harmony.

Voor Cantata Haptique is er Cantata Haptique RS90 en RS90x smart afstandsbediening
Voor Unfolded Circle is er Universele opensource afstandsbediening Unfolded Circle
Voor andere alternatieven voor de Logitech Harmony, zoals Philips, One For All en Sofabaton is er [AB] Alternatieven voor Logitech Harmony