Acties:
  • 0Henk 'm!

• MagnoliaPTA
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 26-11 11:28
Ik probeer sinds gisteren SPK618 HDMI-adapter bij Marantz te claimen, maar als ik het serienummer invul dan krijg ik helaas een error: 'Error occured while checking Serial Number in Assets!'.

Ik heb het serienummer van de doos gehaald en het zijn 13 tekens met een combinatie van cijfers en letters. Aangezien de site geen feedback geeft over wat er niet klopt ben ik benieuwd of jullie hier ook tegenaan gelopen zijn of dat ik misschien iets fout heb gedaan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

MagnoliaPTA schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:55:
Ik probeer sinds gisteren SPK618 HDMI-adapter bij Marantz te claimen, maar als ik het serienummer invul dan krijg ik helaas een error: 'Error occured while checking Serial Number in Assets!'.

Ik heb het serienummer van de doos gehaald en het zijn 13 tekens met een combinatie van cijfers en letters. Aangezien de site geen feedback geeft over wat er niet klopt ben ik benieuwd of jullie hier ook tegenaan gelopen zijn of dat ik misschien iets fout heb gedaan?
Ik zal het vanavond ook bij mijn NR1711 controleren, zit er wellicht nog verschil tussen hetgeen op de doos en achterop de reciever?

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 12:09
MagnoliaPTA schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:55:

Ook via de doos gedaan. En goed gekeurd Misschien dat een nul een O is .. of andersom

Acties:
  • +1Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

whyz schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:52:
[...]

Ik zal het vanavond ook bij mijn NR1711 controleren, zit er wellicht nog verschil tussen hetgeen op de doos en achterop de reciever?
Hier ook zonder problemen gelukt met de code van de doos. 4 letters en 9 cijfers.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MagnoliaPTA
Hmm, raar, bij jullie lijkt het dus wel te lukken, ook met de code van de doos. Dat wordt dus maar even contact opnemen met de Marantz jongens/meisjes. Thanks!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 01-11 19:01
Blokkeer je misschien een pop up?

Edit: laat maar, lees dat je error melding krijgt.

[Voor 46% gewijzigd door Mandrake466 op 17-05-2021 21:07]

Windows 10 Pro x64, SSD Samsung 830 256GB, Intel Core i7-3770K, Corsair Vengeance LP 16GB, Asus P8Z77-V LE, MSI GTX 770, Fractal Design Define R3, Noctua NF-P12 PWM, Seasonic X Series 560W, Scythe Mugen 2 Rev.B

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MagnoliaPTA
Vanochtend nog een poging gedaan om screenshots te pakken zodat ik die kon opsturen naar de klantenservice, en toen pakte hij hem wel ineens! Eind goed, al goed :)!

• harley2009
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 12:09
Heeft iemand al de SPK618 HDMI-adapter binnen gekregen??. Ik meen dat er stond dat ze deze week geleverd zouden worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martijn80
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13:54
Ik heb het vorige week maandag aangevraagd en nog niets ontvangen. In de bevestiging hebben ze het over dat "u zou in de aankomende dagen een pakket moet ontvangen". Dit is een rekbaar begrip. Dus nog even afwachten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 17:09
Ook hier de SPK618 HDMI adapter aangevraagd afgelopen donderdag. Kreeg een e-mail 's avonds laat rond een uur of elf dat het nog 10-14 dagen duurt voordat je adapter opgestuurd krijgt. Je krijgt er nog wel een aparte e-mail van wanneer deze verzonden wordt. Jullie verder geen e-mail gehad?

• Pjotr22
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 27-11 21:49
Hi, ineens sinds gisteren geen enkel leven meer in de SR 7008. Tv en chromecast via hdmi geen beeld en geluid, kabel gecheckt. bluesound via tulp, ook geeen geluid.
Nu is mijn zoon van anderhalf dol op knopjes, dus hoop dat t euvel ergens in die hoek zit. Iemand hier ervaring mee?

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19:05

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat klinkt als een zone2 geselecteerd oid

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Arno24
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 13:10
Ik zit er aan te denken om na de zomervakantie (+/- 23 augustus) een receiver aan te schaffen. Uiteindelijk om het te gebruiken voor 5.1 surround sound en in de toekomst een PS5 er op aan te sluiten. Op dit moment zit ik voornamelijk te kijken naar de SR5015 en de SR6015 maar ik begrijp ook dat er problemen waren wat betreft 4k120 / hdmi 2.1.

Twee vragen:
1. Is het probleem bij een nieuwe aankoop opgelost in plaats van dat ik ik nog steeds de SPK618 moet gebruiken? Het enige wat ik er over kan vinden is dat ze de SPK618 in April als oplossing aanboden maar niet dat ze bij nieuw geproduceerde SR5015 en SR6015 het wel hebben weten op te lossen.

2. Worden er nieuwe modellen verwachten voor of rond November? Ik zie in de priceguide dat deze modellen uit juli 2020 stammen. Heeft Marantz een jaarlijkse release van nieuwe producten of is het een langere cyclus?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19:36

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Arno24 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 08:30:
Twee vragen:
1. Is het probleem bij een nieuwe aankoop opgelost in plaats van dat ik ik nog steeds de SPK618 moet gebruiken? Het enige wat ik er over kan vinden is dat ze de SPK618 in April als oplossing aanboden maar niet dat ze bij nieuw geproduceerde SR5015 en SR6015 het wel hebben weten op te lossen.
Denon en Marantz blijven bij het losse kastje als fix voor de huidige problemen. Als je een fatsoenlijke oplossing wilt zou ik eerder naar Yamaha kijken.
2. Worden er nieuwe modellen verwachten voor of rond November? Ik zie in de priceguide dat deze modellen uit juli 2020 stammen. Heeft Marantz een jaarlijkse release van nieuwe producten of is het een langere cyclus?
Er is volgens mij al het één en ander aangekondigd. Bijvoorbeeld de Marantz AV8805A en ook een upgrade voor de enkele modellen uit 2020. Echt nieuwe modellen durf ik niet te zeggen. De Pricewatch is voor dat soort dingen niet betrouwbaar, ik zou altijd de site van de fabrikant aanhouden.

Ikzelf wacht nog even tot wat Onkyo gaat doen. Van wat ik gelezen heb gaan ze voor een model met alles HDMI 2.1 (en dus niet één poort zoals Denon/Marantz) en Dirac als Room EQ. Een receiver kopen met één HDMI 2.1 poort is mijns inziens niet verstandig. Het is de huidige standaard en een model met één zo'n poort is dan al outdated. Je praat over alleen een PS5 maar stel er komt een andere console hang je al. En ja, je kan dan bronnen op de TV aan gaan sluiten maar dat is mijns inziens toch altijd compromis als je een receiver hebt.

[Voor 13% gewijzigd door FeaR op 26-06-2021 11:33]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• StefZ
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21-11 11:18
Zit me een ongeluk te zoeken maar weet iemand of er een soort van 'Night mode' bestaat (voor de Marantz sr7015)? Of is zoiets custom in te stellen? Vriendin gaat soms eerder slapen en het laag kan soms nogal doordreunen...:D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16:38

Koeitje

Back-up tiems now?

StefZ schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 14:33:
Zit me een ongeluk te zoeken maar weet iemand of er een soort van 'Night mode' bestaat (voor de Marantz sr7015)? Of is zoiets custom in te stellen? Vriendin gaat soms eerder slapen en het laag kan soms nogal doordreunen...:D
Heet volgens mij 'Dynamic Compression' bij Marantz. Night mode is niets anders dan dynamic range compression.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Koeitje schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 15:14:
[...]
Heet volgens mij 'Dynamic Compression' bij Marantz. Night mode is niets anders dan dynamic range compression.
Ik dacht "Dynamic Volume" als een receiver Audyssey gebruikt. Iets wat ik in de handleiding van de SR7015 inderdaad niet terug zie komen. Wel Dynamic EQ maar dat is een andere oplossing.

• blueface
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 17:09
Ik zit er aan te denken om na de zomervakantie (+/- 23 augustus) een receiver aan te schaffen. Uiteindelijk om het te gebruiken voor 5.1 surround sound en in de toekomst een PS5 er op aan te sluiten. Op dit moment zit ik voornamelijk te kijken naar de SR5015 en de SR6015 maar ik begrijp ook dat er problemen waren wat betreft 4k120 / hdmi 2.1.

Twee vragen:

Over je opmerking over hdmi 2.1. Je weet dat dit probleem alleen met de Xbox series X speelt en niet met de ps5? Dus ik zou me daar geen zorgen over maken. De xbox stuurt een gecomprimeerd signaal over hdmi waardoor de communicatie niet goed gaat en een kans op zwart beeld te krijgen is. De ps5 stuurt geen gecomprimeerd signaal naar het display en heeft dit probleem dus niet.

• Tito129
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17:08
Ik zet net mijn reciever aan. Heb een NR1607 en ik zie een firmware update.
Ik kan alleen niet vinden wat gefixt is.
Opzich werkt alles goed. Dus ben wel benieuwd.

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 17:26
Is er een reden waarom Marantz zoveel problemen heeft met leveren? We zitten al dik een maand te wachten op de levering van een NR1711, echter kan de leverancier van de winkel waar we hem besteld hebben nog niet eens zeggen wanneer ze hem verwachten. Al enkele maanden veel Marantz producten gewoonweg uitverkocht, niet te krijgen. Wellicht staat er ook een lading Marantz versterkers op de Ever Given? Hoop het :9

• the-body
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Alexknl schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:32:
Is er een reden waarom Marantz zoveel problemen heeft met leveren? We zitten al dik een maand te wachten op de levering van een NR1711, echter kan de leverancier van de winkel waar we hem besteld hebben nog niet eens zeggen wanneer ze hem verwachten. Al enkele maanden veel Marantz producten gewoonweg uitverkocht, niet te krijgen. Wellicht staat er ook een lading Marantz versterkers op de Ever Given? Hoop het :9
Wereldwijde chiptekorten. Niks aan te doen, zal nog zeker 1-2 jaar gaan duren.

Ach joh, werken is ook niet alles

• boomr
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 17:23
Ik vroeg me af of iemand wellicht bekend is met het volgende probleem.
Ik heb momenteel een Marantz SR6015. Hierop heb ik mijn KPN ontvanger en een xbox series X aangesloten. De tv die ik op dit moment gebruik is een LG Oled G1, de vorige was een LG Oled B6 (oudje dus). OP beide tv's heb ik hetzelfde probleem gehad.
De kabel tussen de tv en de receiver is een high speed HDMI 2.1 kabel (max 48gbps). De kabel tussen de xbox en de marantz is de bijgeleverde HDMI kabel van de series X, en tussen de KPN ontvanger en de marantz is ook d ebijgeleverde kabel.

Ik heb regelmatig het probleem dat mijn tv aangeeft geen signaal te ontvangen vanaf de receiver. Wanneer ik wissel van input (dus van game naar tv ontvanger en dan terug naar game) krijg ik inneens beeld. Dit is bij beide inputs het geval. Dit euvel had ik ook op de B6 en gezien het op beide inputs (zowel de kpn ontvanger als de xbox) het geval is krijg ik het gevoel dat het toch in de marantz moet zitten.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? MOet ik de post nog uitbreiden met instellingen oid?

Alvast bedankt.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• pman63
  • Registratie: mei 2011
Waarom sluit je je TV niet aan op de KPN ontvanger, er van uitgaande dat de TV het signaal doorstuurt naar je receiver (Als dat tenminste op de juiste HDMI output (ARC) van de TV is aangesloten.)

• Hulleman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 26-11 15:38
boomr schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:44:
Ik heb momenteel een Marantz SR6015. Hierop heb ik mijn KPN ontvanger en een xbox series X aangesloten. De tv die ik op dit moment gebruik is een LG Oled G1
Ik heb regelmatig het probleem dat mijn tv aangeeft geen signaal te ontvangen vanaf de receiver.
Ik heb dat ook met de KPN Arris ontvanger en Marantz 5010. Dat lijkt een HDMI handshake issue te zijn tussen beide apparaten. Heeft niks met je kabels te maken. Er is denk ik weinig aan te doen, anders dan af en toe even de receiver uit en aan te zetten als het probleem zich voordoet. Ik heb het niet met de PS5 en nvidia shield. Met mijn vorige Ziggo Next Box had ik dat probleem ook wel eens.

Of je moet de oplossing van @pman63 toepassen. Wat mij betreft is dat nog suboptimaler, maar dan ben je wel van het probleem af.

[Voor 10% gewijzigd door Hulleman op 03-08-2021 09:21]

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5

• pman63
Het suboptimale zie ik niet eerlijk gezegd. dat moet je dan toch even uitleggen.
Ik zet bij mij alles aan door de ARRIS aan te zetten, die zet automagisch (even zoeken in de instellingen) de TV (Panasonic plasma van 10 jaar oud) aan die op zijn beurt weer mijn receiver (AR7005) aanzet.

• Hulleman
pman63 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:16:
Het suboptimale zie ik niet eerlijk gezegd. dat moet je dan toch even uitleggen.
Overgeleverd aan de grillen van ARC. Dat werkt bij mij vaker niet dan wel. Heeft wellicht met dezelfde HDMI handshake issues te maken.

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5

• pman63
Ik heb dat dus al 10 jaar probleemloos werken (zelfs met een lange kabel) Ik kan me niet voorstellen dat de techniek slechter is geworden, dus misschien eens een andere kabel proberen.

• boomr
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 17:23
Ik maak gebruik van EARC voor de apps die we op de tv zelf gebruiken. Maar de rest zou ik graag via de receiver laten lopen. Zo heeft de LG Oled tv bv niet de mogelijkheid om DTS door te sturen:S. Dat maakt voor het KPN kastje in principe niet uit, maar ik heb het liever allemaal via de receiver lopen. En het KPN kastje rechtstreeks op de tv aansluiten neemt de problemen met de xbox series X nog niet weg. die vertoond dezelfde kuren helaas.

Toch bedankt voor de reacties. Ik zal eens contact opnemen met de support van Marantz. Kijken wat die ervan zeggen.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Pharminepulse
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 10:34
Is het al bekend wanneer de nieuwe receivers voor dit jaar uit gaan komen? Dacht dat er meestal rond deze tijd wel aankondigingen gedaan worden of heb ik iets gemist?

• JJFS
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 19:17

JJFS

PSN: deviousDF2

Pharminepulse schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:55:
Is het al bekend wanneer de nieuwe receivers voor dit jaar uit gaan komen? Dacht dat er meestal rond deze tijd wel aankondigingen gedaan worden of heb ik iets gemist?
Had ergens gelezen dat dit ook door chip tekorten komt en dat er dit jaar mogelijk geen nieuwe versies worden ge-released.

• bouwfraude
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
JJFS schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:46:
[...]
Had ergens gelezen dat dit ook door chip tekorten komt en dat er dit jaar mogelijk geen nieuwe versies worden ge-released.
Iedereen die een AKM chip gebruikt heeft problemen met leveren, die fabriek is afgebrand. Nieuwe printplaten ontwerpen voor alternatieve DAC's kost tijd en geld.

• Pharminepulse
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 10:34
Oja, de chiptekorten/... Jammer, wordt een jaartje wachten dus waarschijnlijk.

• LaTiNo156
  • Laatst online: 17:10

Twee vragen:
Ik had begrepen dat de modellen na Mei 2021 geproduceerd de fout niet meer hadden.
Ik heb 2 weken terug een SR5015 besteld en had eigenlijk verwacht dat deze dus 'geholpen' zou zijn. Niets is minder waar. Ik heb het verkeerde serienr :(

Mail gestuurd naar Smits gisteren, ze hebben nog geen nieuwe batch ontvangen en adviseren om die enorme adapter te bestellen bij Marantz :'(

Dus ALS je gaat bestellen, stem eerst even af met de leverancier dat je er WEL eentje krijgt met het juist serienr.

• Hulleman
LaTiNo156 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:02:
[...]

Ik had begrepen dat de modellen na Mei 2021 geproduceerd de fout niet meer hadden.
Ik heb 2 weken terug een SR5015 besteld en had eigenlijk verwacht dat deze dus 'geholpen' zou zijn. Niets is minder waar. Ik heb het verkeerde serienr :(

Mail gestuurd naar Smits gisteren, ze hebben nog geen nieuwe batch ontvangen en adviseren om die enorme adapter te bestellen bij Marantz :'(

Dus ALS je gaat bestellen, stem eerst even af met de leverancier dat je er WEL eentje krijgt met het juist serienr.
Binnen 30 dagen kun je de koop nog ontbinden bij koop op afstand. Mogelijk zit je dan helemaal zonder receiver en moet je een tijd wachten op een goede 5015. Was mij het waard geweest, je gaat er jaren mee doen en dan zit je met zo'n adapter....

• LaTiNo156
  • Laatst online: 17:10
Hulleman schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:42:
[...]

Binnen 30 dagen kun je de koop nog ontbinden bij koop op afstand. Mogelijk zit je dan helemaal zonder receiver en moet je een tijd wachten op een goede 5015. Was mij het waard geweest, je gaat er jaren mee doen en dan zit je met zo'n adapter....
Het was toch 14 dagen?
En idd, de vorige is kaput en een nieuwe vinden op voorraad is ook een probleem.

• Hulleman
LaTiNo156 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:10:
[...]

Het was toch 14 dagen?
En idd, de vorige is kaput en een nieuwe vinden op voorraad is ook een probleem.
Ik weet dat het iig 30 dagen is volgens de wet koop op afstand. Dus als je online hebt besteld kun je nog retourneren. Hoe het zit bij koop in de winkel weet ik zo niet.

Edit: ik lees online ook dat het 14 dagen is.... dacht echt 30 was bij koop op afstand.

[Voor 10% gewijzigd door Hulleman op 17-09-2021 15:59]

• RichieB
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19:14
Hulleman schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:33:
[...]

Edit: ik lees online ook dat het 14 dagen is.... dacht echt 30 bij koop op afstand.
Bron

• MagnoliaPTA
Hi allen,

Ik heb inmiddels weer eens een vraagje. Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn Marantz NR1711, onlangs heb ik DynamicEQ wel uitgezet omdat het geluid mij toch te 'boomy' werd en het detail weghaalde uit ander geluid (met name de dialogen).

Alleen kwam ik pas geleden een filmpje tegen (probeer hem te vinden maar weet even niet meer hoe hij heette) waarin verteld werd dat een receiver met een te laag vermogen mogelijk schade kan toedienen aan je speakers. Voor zover ik de specificaties heb begrepen kan de NR1711 50W per kanaal leveren.

Ik heb de volgende speakers (met daarachter het wattage):

- Wharfedale 11.0 (75W, voor surround)
- Wharfedale 11.4 (150W, vloerstaanders voorin)
- Wharfedale 11CC (100W, centerspeaker)
- Wharfedale D300 3D (60W, Atmos speakers)

Er staat ook nog een sub verbonden, maar die is actief en levert dus zelf het vermogen (en gaat vervangen worden). Sowieso heb ik al het idee dat m'n setup ietwat uit balans is door de xboxhueg vloerstaanders. Ik zet de Marantz voor films series op standje 37.5-40 qua volume en dan is m'n woonkamer mooi met geluid gevuld.

Als ik mij het filmpje goed herinner, was de beredenering dat het pushen van de receiver mogelijk een clipped signaal naar je speakers kan versturen en de boel gaat beschadigen. Ik heb echter geen idee wat hiervan klopt en zo ja, of ik dan ook aan die grens zit?

Ik ben zeer tevreden over het geluid en ik hoor geen rare zaken zoals gekraak of geluid dat wegvalt en volgens mij werkt het allemaal prima, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

MagnoliaPTA schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 09:49:
Als ik mij het filmpje goed herinner, was de beredenering dat het pushen van de receiver mogelijk een clipped signaal naar je speakers kan versturen en de boel gaat beschadigen.
Het klopt in principe ook maar met de hedendaagse speakers zal vermogen niet zo snel het probleem zijn en is het vermogen van de Marantz meer dan genoeg. Als je speakers hebt staan die qua gevoeligheid op 75 dB zitten met extreme dippen in de weerstand kan het een issue worden. Als ik de genoemde speakers zo zie is dat niet het geval.

• MagnoliaPTA
FeaR schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 11:38:
[...]

Het klopt in principe ook maar met de hedendaagse speakers zal vermogen niet zo snel het probleem zijn en is het vermogen van de Marantz meer dan genoeg. Als je speakers hebt staan die qua gevoeligheid op 75 dB zitten met extreme dippen in de weerstand kan het een issue worden. Als ik de genoemde speakers zo zie is dat niet het geval.
Thanks voor je antwoord, dat stelt mij dan weer gerust :). Zoals ik zei heb ik ook verder nergens last van en klinkt het allemaal kraakhelder, maar toch liever voorkomen dan genezen!
Pagina: 1 ... 53 54 55 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee