Heb je dan een ACM1-X ?of bedoel je dat bestand wat Sekro mee geleverd heeft? want dat is een kalibratie bestand waarschijnlijk van die van hem. Maar iedere microfoon is weer anders. Net als met monitoren kunnen algemene kalibraties wel helpen om het beter te maken dan stock maar individuele kalibratie is het beste.ppeterr schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 14:01:
[...]
Met de ASIO drivers, en bij -15db krijg ik wel results. Geen idee of dat de bedoeling is om het zo hard te spelen....behoorlijke piep in mijn hoofd nu(wellicht scheelt het als ik de 0 setting ady inlees eerst)
Anyway, zolang ik niet weet of het bruikbare metingen zijn laat ik het even links liggen.
Trouwens, de mee geleverde Audyssey mic heeft ook een calibratie bestand, en meten daarmee zou ook een goed resultaat geven als het goed is.
BIj de UMIK download je de file van de site aan de hand van het serienummer van de MIC.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....