Het Marantz ervaringen/discussie Topic

Pagina: 1 ... 68 69 Laatste
Acties:

• Malle-piet
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 04:57
n00bs schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 13:24:
Vraag, ik heb de Marantz Cinema 40 en ik heb soms toch behoefte om mijn oude CDtjes weer te draaien.
Ik zat te kijken naar de Marantz 6007 cd speler https://www.whathifi.com/reviews/marantz-cd6007
De DAC daarvan is een ESS Sabre ES9010K2M. Is dit dezelfde als in de C40? anders is het wellicht zonde van het geld om zo een cd-speler te kopen en kan ik beter alleen gaan voor transport.
Geweldige cd-speler, geen moment spijt van gehad, aangesloten op een Denon PMA1700ne

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Ik heb vanmiddag mijn Cinema 70s achter moeten laten bij Hifi Klubben Haarlem. Het probleem ligt iets dieper dan een simpele instelling dus daar wordt extern naar gekeken. Maar wat een service daar. Ik heb zelfs een vervangende versterker mee gekregen. Top. (neem dat vooral mee waar je hifi spul aanschaft)

Over een week of 4 weet ik meer.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:41

CyBeRSPiN

sinds 2001

@ppeterr netjes! Ja ik geef ook de voorkeur aan speciaalzaken boven een dozenschuiver. En ze hebben geregeld goede aanbiedingen.
Vond het al niet klinken als een simpel issue. Zal wel een printplaat vervangen worden verwacht ik.

• ppeterr
  • Nu online
Mijn lief versterkertje is weer terug, er is een verbinding/connector hersteld. En de software is er opnieuw opgezet. Dus eigenlijk een beetje onduidelijk. Maar hij staat weer te spelen :)

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-08 23:09

sjaool

Every life should have 9 cats

ppeterr schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:29:
Mijn lief versterkertje is weer terug, er is een verbinding/connector hersteld. En de software is er opnieuw opgezet. Dus eigenlijk een beetje onduidelijk. Maar hij staat weer te spelen :)
Nog geen 2 weken zonder geweest dus. Dat is zeer netjes. :D

"When you grow up your heart dies"

• AJayFasho
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-08 19:55
Volgens mij is dit nog nergens op Tweakers gepost, maar de Marantz heeft een week geleden de Cinema Series 2 reeks geïntroduceerd! Bestaande uit de volgende nieuwe modellen:Ik had deze aankondiging al een beetje verwacht, na de Denon X2900H/X3900H launch een maand terug. Net als de Denons krijgen ze nu allen de mogelijkheid om (tegen betaling) te updaten naar Dirac Live. Alleen de Cinema 50 Series 2 heeft de volledige Dirac suite inclusief bijv. ART. Best wel jammer, de 60 en 70s moeten het dus doen met de room correction tier.

Verder zie ik qua specificaties niet veel verschil met de voorganger, wat incrementele upgrades op bijvoorbeeld het HDMI vlak, net als de Denons dat hebben gekregen. FreeSync 1440p wordt nu bijvoorbeeld ondersteund.

Meer leesvoer: https://news.harman.com/releases/introducing-marantz-cinema-series-2

• ppeterr
  • Nu online
@AJayFasho Leuk om eens te bekijken, upggraden zit er voor mij niet in helaas :)

Wat ik wel even gedaan heb, en ik ben echt wederom enorm onder de indruk wat dit doet.

A1 EVO ACOUSTIX - SONIC PRECISION ENGINE

https://www.avsforum.com/...sted_view=1#post-64330607

Ik heb maanden terug een andere versie gebruikt, en dat was nog deels handmatig de REW resultaten bewerken en dergelijke. Nu heeft de maker een versie die alles via de API doet, en het echt een one-click systeem is geworden, met ongelooflijk goed resultaat. Dit kan iedereen!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:19
AJayFasho schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 22:12:
Volgens mij is dit nog nergens op Tweakers gepost, maar de Marantz heeft een week geleden de Cinema Series 2 reeks geïntroduceerd! Bestaande uit de volgende nieuwe modellen:
Hopelijk gaat de Cinema 50 Series 1 een stuk in prijs dalen. Zit al even te kijken naar een vervanging van mijn 5010, maar ik vind die cinema lijn echt bizar duur.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

Pagina: 1 ... 68 69 Laatste