Het Marantz ervaringen/discussie Topic

Pagina: 1 ... 68 69 Laatste
Acties:

• Malle-piet
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18:13
n00bs schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 13:24:
Vraag, ik heb de Marantz Cinema 40 en ik heb soms toch behoefte om mijn oude CDtjes weer te draaien.
Ik zat te kijken naar de Marantz 6007 cd speler https://www.whathifi.com/reviews/marantz-cd6007
De DAC daarvan is een ESS Sabre ES9010K2M. Is dit dezelfde als in de C40? anders is het wellicht zonde van het geld om zo een cd-speler te kopen en kan ik beter alleen gaan voor transport.
Geweldige cd-speler, geen moment spijt van gehad, aangesloten op een Denon PMA1700ne

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:15
Ik heb vanmiddag mijn Cinema 70s achter moeten laten bij Hifi Klubben Haarlem. Het probleem ligt iets dieper dan een simpele instelling dus daar wordt extern naar gekeken. Maar wat een service daar. Ik heb zelfs een vervangende versterker mee gekregen. Top. (neem dat vooral mee waar je hifi spul aanschaft)

Over een week of 4 weet ik meer.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

@ppeterr netjes! Ja ik geef ook de voorkeur aan speciaalzaken boven een dozenschuiver. En ze hebben geregeld goede aanbiedingen.
Vond het al niet klinken als een simpel issue. Zal wel een printplaat vervangen worden verwacht ik.
Pagina: 1 ... 68 69 Laatste