Ondertussen even een update.
-LG rechtstreeks op TV > super beeld en werkt prima. 2de HDMI gaat dan naar receiver voor de audio.
-LG via receiver op 1080p > ook geen problemen
-Dune via receiver op 4K30 werkt ook prima (dune kan niet hoger dan 30hz, maar is geen issue).
Zou je dus zeggen dat de link van receiver naar TV goed is.
-LG via receiver op 4K 24 of 50HZ krijg ik groene/grijze sneeuw en loopt het geheel vast na 1 a 2 min.
Ik zal kijken als ik de andere HDMI die nu naar TV rechtstreeks gaat, dat die naar de receiver gaat.
Tevens de instellingen door gelopen in de Marantz, upscaling etc allemaal uit gezet, maar geen effect gehad.
@
Rallye Kabels zijn er alleen maar 1.4.
2.0 kabels bestaan niet. Zijn gewoon 1.4 dan.
De SR7010 kan gewoon 4K en HDR10 door laten. Alleen DV snapt hij niet, ondanks dat er een Firmware zou komen. maar in dit geval niet van toepassing, omdat de TV geen DV kent.
Edit:
net nog even wat geprobeerd. Als ik de kabel pak waarmee ik nu rechstreeks in de tv ga, naar de front aansluiting van de receiver ga, dan werkt het wel op 4K + HDR. Dus blijkbaar een kapotte kabel.
Moet alleen even vervangen worden als ik het spul ga ophangen, tv staat nu nog op de kast, dus geen ruimte om er bij te kunnen.
[
Voor 15% gewijzigd door
Renegade666 op 24-06-2018 18:51
]
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |