Misschien is Turks te langzaam voor het 100 euro segment, is toch wel een segment waar geld valt te verdienen.
Maar niet rebranden en de HD57xx naam houden zou ook een optie zijn, maar de verkopen zullen hoogstwaarschijnlijk veel minder goed verlopen dan.
Als Juniper blijft bestaan, is het niet zo vreemd natuurlijk.

Astennu schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:10:
[...]
Ik denk dat zo'n Cayman weinig zin heeft tov Cypress. Maakt h et denk ik ook onnodig complex. Het is makkelijker om 2x een soort van Barts bij elkaar te stoppen op 1 die. Wat ze bij Cypress ook gedaan hebben. Daar zaten er twee blokken van 800 shaders in.
Maar twee keer Barts krijg je hoogstwaarschijnlijk een TDP van zo rond de 300 Watt, niet alleen krijg je dan een hele grote die, die veel fouten kan bevatten ook zit je dan met Antilles wat moet dat dan zijn?
Daarnaast die ik een rebrand niet snel gebeuren. Zodra ze dat doen wordt het AMD bashing time.
Je vergeet de laptop GPU's niet?
Indy91 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:13:
[...]
Met betrekking tot de Barts Pro en XT, zie ik dat de Barts XT met $ 25,00 naar boven is bijgesteld t.o.v.
het vorige overzicht. Heb je enige indicatie wat dan de prijzen van de Barts Pro en XT zouden zijn in de Euro zone.
Dat zal helemaal liggen aan de prestaties, maar de bedoeling van Barts is dat de GTX460 (en GTX470) onverkoopbaar worden.