Vorige week een nieuwe iMac 21,5" gekocht bij de lokale APR.
Thuis uitgepakt en gelijk een teleurstelling, er was een leuke gele waas aanwezig aan de onderkant van het scherm.
Volgende dag maar weer ingepakt en teruggebracht naar de winkel. Had verwacht dat ze meteen een nieuwe zouden meegeven maar daar wilden ze niet aan beginnen. Wel konden ze hem naar de technische dienst brengen om er een nieuw scherm in te zetten. Dus dat maar gedaan.
Vandaag teruggekomen van de reparatie en gelijk maar even in de winkel gekeken of het scherm nu wel in orde was. Maar nee hoor, weer doodleuk een gele zweem aan de onderkant
Wat blijkt nu, ze schijnen het bijna allemaal de hebben, de 21,5 versies, en de verkoper kwam met een verhaal dat volgens Apple het probleem "binnen de specificaties valt".
Lekker dan, als ik had geweten dat ze bijna allemaal dit probleem hadden had ik hem nooit gekocht.
Heb de verkoper medegedeeld dat ik niet akkoord ben met de reparatie en dat ze maar met een nieuwe oplossing moeten komen. Sta mijn inziens volledig in mijn recht, van een computer van 1200 euro mag je redelijkerwijs verwachten dat het scherm 100% in orde is.
Ze gaan het probleem nu aan Apple voorleggen en volgens de verkoper kunnen er nu twee dingen gebeuren: 1. De overeenkomst wordt ontbonden en Apple betaald mij het aankoopbedrag terug. 2. Ze komen met hun lulverhaal dat het binnnen de specificaties valt...
Stel dat ze nu met het laatste komen, wat kan ik dan nog beginnen