[PC] Minecraft Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 57 Laatste
Acties:
  • 403.656 views

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:10

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ben benieuwd waar hij dat allemaal voor gaat gebruiken
Two chicks at the same time, man! Fuckin A.
klik

[ Voor 41% gewijzigd door .oisyn op 30-10-2010 22:20 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
19 seconden geleden weer een nieuwe status

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bPmYJ.png

Persoonlijk had ik liever niet dat hij nu gaat rushen om over 2 uur klaar te zijn. Dan zullen er vast wat gekke bugs in zitten. Als hij het zo druk gehad heeft met een bedrijf opzetten, waarom dan niet een weekje uitstellen (daar is het nu te laat voor :P). Dan kan hij rustig alles bij elkaar coden ipv deze mad code rush om maar iets te submitten om 23:59.

* roy-t vreest dat deze update niets wordt en dat we toch een week moeten wachten voor de echte Halloween Update

~ Mijn prog blog!

Verwijderd

roy-t schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:32:
* roy-t vreest dat deze update niets wordt en dat we toch een week moeten wachten voor de echte Halloween Update
Denk dat hij het gewoon gaat releasen, maar dan zonder portals in SMP. Wat niet zo erg is: de wereld moet niet gereset worden om portals te laten werken normaal. En pas als de portals werken zal er "wereld" worden gecreeërd voor de slip.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dus eigenlijk precies alle updates waar ik op zat te wachten voor SMP (portals, damage, carts) zitten er niet in 8)7. Oh well, hopelijk wel veel SMP bugfixes :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Update released :D

Notch is 't net op IRC komen zeggen :)

Verwijderd

Bv202 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:57:
Update released :D

Notch is 't net op IRC komen zeggen :)
woohoo
downloading packages, wordt een lange nacht ;)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nieuwe map gestart, blijft ie hangen op "saving chunks"... 't Gaat al goed :/
.edit: en als ik minecraft opnieuw opstart gaat ie opnieuw downloaden

[ Voor 31% gewijzigd door .oisyn op 30-10-2010 23:01 ]

Verwijderd

hoe update ik mijn minecraft versie?

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
.oisyn schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:00:
Nieuwe map gestart, blijft ie hangen op "saving chunks"... 't Gaat al goed :/
Hmm, goed begin. Ben benieuwd naar verdere tests, ook van andere mensen!

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:21
Hij bleef daarnet ook bij mij hangen. Na een aantal keer te hebben geprobeerd, is het eindelijk gelukt.
Ik kwam gelijk dit tegen:

Afbeeldingslocatie: http://i92.photobucket.com/albums/l40/Fabbenz/ScreenHunter_04Oct302302-1.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Fzim op 30-10-2010 23:05 ]

• Bv202
fabben schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:04:
Hij bleef daarnet ook bij mij hangen. Na een aantal keer te hebben geprobeerd, is het eindelijk gelukt.
Ik kwam gelijk dit tegen:

[afbeelding]
Nice, ik heb al een tijdje rondgelopen en dit heb ik nog niet gevonden.

Jammer dat hell nog niet in SMP werkt en dat alles, net zoals verwacht, weer platligt.

• jacobdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-11 23:26
ik vraag me af hoe vissen werkt
daar ben ik namelijk wel heel benieuwd naar om te doen :)

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 18:02
Ik had dit eigenlijk ook wel verwacht 500.000 copies sold en dan in 1 keer update releasen.. zelfs bij valve knalde de server er vroagah regelmatig uit bij grote updates...

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Waarschijnlijk gewoon een hengel maken (dat kon al) en dan right-clicken op water.

.edit: zo te zien ben je al je spullen kwijt als je dood gaat. Of iig dood gaat van de explosie van een creeper... :'(

[ Voor 41% gewijzigd door .oisyn op 30-10-2010 23:26 ]

• compufreak88
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05 17:51
In SMP? of wat?

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
Ik had ook liever gehad dat hij gewoon lekker op z'n gemak de boel ging perfectioneren en dat hij dan maar de boel uitstelde. Nu heb ik het idee dat hij het toch maar gereleased heeft omdat mensen anders gaan klagen wat zo kinderachtig is. Tis juist mooi van zo'n indie developer dat hij geen harde deadlines hoeft te stellen om z'n aandeelhouders tevreden te moeten houden (zie EA)

Verwijderd

Je zou denken dat als je een portal maakt, naar de Nether gaat, en dan deze weer terug pakt je weer in je basis bent.
Niet dus, ergens in the middle of nowhere een random portal waar 3 creepers klaar stonden voor een knuffel.
Spijt me hoor maar dat is te slecht voor woorden..

• Erikie
  • Laatst online: 03-11 18:01

Erikie

www.erikie.nl

Tja maar t is nog steeds alpha.. toch?

traktor scratch!

• Atmosfeer
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:31:
Je zou denken dat als je een portal maakt, naar de Nether gaat, en dan deze weer terug pakt je weer in je basis bent.
Niet dus, ergens in the middle of nowhere een random portal waar 3 creepers klaar stonden voor een knuffel.
Spijt me hoor maar dat is te slecht voor woorden..
Bugje denk ik. Zal waarschijnlijk wel snel gepatched worden. Notch zou nog even op blijven om snel nog wat bugs te gaan opvangen.

------------------------------------------------

Post facts you find out here!

- Ghast fireballs CANNOT destroy cobblestone

- You cannot place water on the bloody cobblestone in Hell.. it sss's and evaporates :o

- Ghasts die from 3-4 arrow hits :/

- Ghasts drop gunpowder (or something that looks similar)

- Ghast fireballs CAN destroy the bloody cobblestone

- Pigmen attack in groups if attacked

- The golden blocks drop a yellow powder when destroyed..

- Yellow powder has no right click function

- Ghast fireballs can be bounced back when hit :D

http://www.minecraftforum...wtopic.php?f=1016&t=69844

Verwijderd

Heb al verschillende werelden snel doorlopen om een "idee" te krijgen van die biomes.

Eerste begon ik in de woestijn: zand, zand, zand (en wat rocks) overal waar ik keek. Hier en daar opgefleurt door een cactus-bos. Overigens ook ware bergen van zand (heb wel niet gegraven)

Tweede zag ik door de bomen het bos niet, toen ik eindelijk een heuvel vond stonden er, jawel, MEER bomen achter.

Derde wereld dacht ik : laat ik screenshots maken voor de tweakers ;)

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2vc8fa9.jpg

Zie bovenop de berg: SNEEUW :)

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/kcf607.jpg

links: grasland (strekt zich nog redelijk wat verder uit)
midden : sneeuw (waar ik spawnde overigens)
rechts: meer "beboomd"

overigens sneeuwde het niet in de sneeuw

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/o59r1z.jpg

de grote duin van deze wereld zover, met enkel zielige cactussen

Verwijderd

Atmosfeer schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:34:
[...]

Bugje denk ik. Zal waarschijnlijk wel snel gepatched worden. Notch zou nog even op blijven om snel nog wat bugs te gaan opvangen.
Ik hoop het, in de tussentijd ga ik op peacefull die nieuwe portal slopen voor er ghasts uit komen..

• Atmosfeer
Eerste bugje al ondekt. Notch gebruikt nu filters op greyscale textures om gras en bladeren verschillende tinten te geven in verschillende gebieden. Alleen als je nu blaadjes kapot maakt zie je grijzen blokjes ervanaf springen....

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 10:57
.oisyn schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:22:
Waarschijnlijk gewoon een hengel maken (dat kon al) en dan right-clicken op water.

.edit: zo te zien ben je al je spullen kwijt als je dood gaat. Of iig dood gaat van de explosie van een creeper... :'(
Dat was toch al zo?

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-10 21:48
Gezien de Halloween update er bijna is wil ik een overzicht showen van mijn oude wereld die ik ga verlaten als ik de update heb. Dus bij deze veel kijkplezier!

Ik heb alles in een Picassa album gezet voor degene die alle 35 afbeeldingen willen zien (met bijschrift). Om niet alle 35 screens hier te posten zal ik enkel de mooiste/belangrijkste hier plaatsen.

Spawn
Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_e-T3iRFLh1g/TMyBKVtrddI/AAAAAAAAAWQ/U4sTpDqjQGM/s128/ScreenShot016.png

Hier zie je mijn spawn, met direct zicht op de berg met lava-torch zodat ik altijd mijn huis terug vind als ik ver weg loop!

Mijn Huis
Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_e-T3iRFLh1g/TMyBKqG64LI/AAAAAAAAAWY/9c8BiAF3co0/s128/ScreenShot018.png

Dit is niet de meest duidelijk screen, maargoed. Je ziet links mijn boomhut, rechts daarvan mijn huis met tuinen en daarnaast de berg met lava fakkel waardoor ik gemakkelijk mijn weg terug kan vinden.

Achterkant Huis
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_e-T3iRFLh1g/TMyFTZuiV_I/AAAAAAAAAYI/byNASEZRUTs/s128/ScreenShot043.png

En hier de achterkant van mijn huisje aan het natuurlijke meertje. Links de natuurlijke waterval (welke ik wel zelf aangepast heb) en berg met lava fakkel. Mijn huisje in het midden en rechts mijn boomhut.

Nacht/Overzicht
Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_e-T3iRFLh1g/TMyNsb2x0VI/AAAAAAAAAb4/OyIPLcvV1ns/s128/ScreenShot055.png

En hier de laatste foto uit mijn album. Het is nacht dus je kan goed zien waar ik bezig ben geweest. :P In het midden is mijn huisje, met tuin en voortuin. Mijn crosshair staat op de ingang van mijnschacht 2 met opslagruimtes en tunnel naar mijn bos. Het bos, links op de screen, heb ik helemaal zelf geplant, daar stond geen enkele boom.

Ook zie je nog wat verlichte plekken bovenin. Dit zijn glazen tunnels zeg maar waar ik daglicht naar binnen krijg in de mijnschachten of tunnels. Bovenin rechts, dat is mijn spawn bij dat verlichte punt. Waarschijnlijk niet erg duidelijk beschreven maar toch. :P

Bekijk het volledige album als je zin hebt en alles wilt zien. Misschien voeg ik nog wat andere screenshots toe maar dat weet ik niet zeker. Deze wereld ga ik achterlaten ook al heb ik vele doelen nog niet gehaald.

Niet gehaalde doelen:
- Bouwen haven
- Bouwen vuurtoren (bij de haven)
- Ver ver weg varen om nieuwe basis te bouwen
- Mijnschacht 2 volledig leeg mijnen
- Diamand vinden en verwerken (ok, ik heb 2 diamand gevonden)
- Omgeving verder verkennen
- en meer ...

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Atmosfeer
Volgens mij niet hoor. tenzij een creeper een gat blaast in een dun vloertje boven lava en al je spullen verbranden.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-11 10:49

ThaHandy

Discovery Channel

inloggen gaat al goed :Y) ;)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Idd. Vaak zat opgeblazen door een creeper, altijd weer al m'n spullen terug kunnen halen :)
Wat denk je zelf? SMP heeft toch nog altijd geen damage, of wel? :)

• Dreanor
Atmosfeer schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:57:
Volgens mij niet hoor. tenzij een creeper een gat blaast in een dun vloertje boven lava en al je spullen verbranden.
Als je opgeblazen wordt door een creeper vallen je spullen op de grond en kan je weer oppakken.

Spullen die al op de grond liggen en worden geraakt door een creeper explosie zijn wel weg.

Athans, ik dacht dat het zo werkte voor de update ...

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Er wordt trouwens wel behoorlijk veel vee gespawnt. Ik was even piggies aan het slayen, en elke keer als ik me omdraaide stonden er weer een stuk of 6 ofzo achter me. M'n halve chest zit nu vol met porkchops :P

Maar nu eerst die berg was opruimen, dat had ik m'n vrouw beloofd voor ze thuis kwam :+

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 31-10-2010 00:06 ]

• Dreanor
Het is waarschijnlijk een bug dat je je inventory verliest als je dood gaat:
I need to go sleep now. I will migrate the server ASAP, and fix the inventory/death bug.
Zie Notch twitter

ps. kijk 1 pagina terug naar mijn screenshots van mijn oude wereld post .. :)

• SanderTje!
  • Niet online
Dreanor schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:10:
Het is waarschijnlijk een bug dat je je inventory verliest als je dood gaat:

[...]

Zie Notch twitter
Las het ook. Ik draai even een backup van m'n world voordat ik hem ook maar ga inladen :)

[ Voor 10% gewijzigd door SanderTje! op 31-10-2010 00:14 ]

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:32

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Doet de server het nog?

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-11 17:25

Pindamann

Human

Nou heb de game ook maar even gekocht :) Draai nu de Linux versie en die draait voor mn gevoel beter dan de .exe in Windows.

Hopelijk werkt de multiplayer ook goed. Heb nu even niemand om mee te testen en de GoT server is uiteraard outdated omdat ie net is uitgekomen.

Misschien kan ik ook aan de lijst worden toegevoegd? Mijn ingame/account naam is "Pindaman"

9800X3D | 3070

• SanderTje!
  • Niet online
Pindamann schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:20:

Misschien kan ik ook aan de lijst worden toegevoegd? Mijn ingame/account naam is "Pindaman"
Stond in de topicwarning: Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een DM aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!

Dus, dat even doen als je daarin wilt worden opgenomen :)

[ Voor 4% gewijzigd door SanderTje! op 31-10-2010 00:31 ]

• N1ks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-03 12:28
Tja.. enig nadeel van zo'n massive update is dat iedereen tegelijk gaat downloaden, waardoor de servert retetraag wordt -O-

• D4NG3R
  • Laatst online: 22:18
N1ks schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:32:
Tja.. enig nadeel van zo'n massive update is dat iedereen tegelijk gaat downloaden, waardoor de servert retetraag wordt -O-
Dit zou nog geen probleem mogen zijn. Hij moet nodig naar een professionele server verhuizen, want wat hij nu heeft is gewoon 3x niks...

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• urharm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 08:28
Ik was bezig met skylands, alle verkende grond getorched, toen de update gekregen en ik heb nu framerate issues, evil mobs ontstaan weer overal en ben gekilld door een stomme skeleton, ik terug om mijn spul op te halen, is het weg. Ik vrees dat de update ook inhoudt dat als je dood gaat dat dan al je loot ook heen gaat (alsof je in de diepte valt). Ik denk wel dat deze moeilijkere versie van het spel eigenlijk uit te zetten zou moeten zijn, want zo kan ik niet verder de boel verkennen in skylands :S (heb nu 5 procent verkend ofzo :S).

• bvdbijl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-11 20:15
Wow, het is me net gelukt om een nieuwe game te starten en in de Nether te komen, en het is echt fucking creepy
Ik hoor de hele tijd geschreeuw en gehuil, en er staan overal pigmen met gouden zwaarden :( erg eng maar wel heel vet
En toen ik uit mn portaal ging, stond ie opeens ergens anders... en biomes zijn heel vet

@drie dat is een bug, lees Notch zn twitter maar

[ Voor 7% gewijzigd door bvdbijl op 31-10-2010 00:43 ]

• urharm
@bvdbijl dat dacht ik ook, wel jammer dat notch teveel in een keer released. Ik vind nu wel dat de fun er vanaf gaat.

Een goede reden om mij morgen maar weer te focussen op studeren ;) en ik ga nog maar ff wat series kijken die ik heb gemist...

[ Voor 37% gewijzigd door urharm op 31-10-2010 00:48 ]

Verwijderd

Nog iemand moeite met spiders te vinden ? Ik bedoel: heb me ingegraven in een shelterke en s'nachts zie ik ze wel enzo, maar smorgens zijn weer verdwenen, is het nu zo dat spinnen ook verdwijnen met het zonlicht ?

Had voor mijn shelter al een muur lichtgevende pompoenen aangelegd, ziet er best leuk uit, maar hoop dat we nog iets anders nuttig voor de pompoenen krijgen zoals soep

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-11 19:53
Skylands? Bedoel je dat heel achtige iets? Of is dat weer iets anders? En hoe kom jed aar dan?

Ik was in die hell en daar heb ik van dat goudgele spul gemined, daar kreeg ik gele dust uit, net als redstone dust maar dan geel. Weet iemand wat het is en wat ik ermee kan?

En toen ik door hetzelfde portal terugstapte kwam ik in een grot betrekkelijk dichtbij mijn huis uit een portal stappen. Teh fuck, hoor dat zo?

• bvdbijl
Ja ik weet niet wat Notch nou precies met die portals wilt, volgens mij warp je gewoon naar een willekeurige plek in de buurt ofzo...
En er is nog niks bekend van wat je met dat goudgele spul kan

• Atmosfeer
Ik lees dus overal dat iedereen zijn spullen kwijtraak.. bij mij blijven mijn spullen juist liggen OOK als ik al een 2e of 3e keer ben doodgegaan :S

• urharm
dit zijn de skylands

• bvdbijl
Ok dan, minecraftforums liggen er nu helemaal uit: http://www.minecraftforum.net/index.php
Erg leuk wat voor schade 1 zo'n update aan kan richten :P

• Voxyn
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:48:
Nog iemand moeite met spiders te vinden ? Ik bedoel: heb me ingegraven in een shelterke en s'nachts zie ik ze wel enzo, maar smorgens zijn weer verdwenen, is het nu zo dat spinnen ook verdwijnen met het zonlicht ?

Had voor mijn shelter al een muur lichtgevende pompoenen aangelegd, ziet er best leuk uit, maar hoop dat we nog iets anders nuttig voor de pompoenen krijgen zoals soep
Ik zag hier net nog een spin rondlopen terwijl het zonnetje gewoon nog buiten scheen :), toen ik net door een spin gedood werd verloor ik helaas wel al mijn items had net eindelijk wat gear ;(

• Voxyn
Wtf heb ik nu weer :P, was net een boompje aan het omhakken toen leek het even alsof het spel vastliep waarna ik in een soort triple speed modus kwam alles gaat 3-maal zo snel :P wel grappig voor even, hoop alleen dat het zo wel stopt als ik de game restart :P.

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ik speel dan ook maar even op peacefull :) wtf ik durf echt niet meer op normal te spelen. Ik weet niet wat het is lol.

traktor scratch!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-11 19:53
Dikke lol. Ik heb een portal in mijn huis gebouwd. Daar stap ik in, Nether in, opnieuw portal in en dan kom ik in een grot. Dus daar weer instappen, via nether, weer eruit en weer in die grot. Dus, weet je wat: we slopen de portal in de grot. Zo gezegd, zo gedaan, terug naar huis, in portal stappen, uitstappen, weer instappen en dan stapte ik weer in die grot ui, maar nu had het spel tegen de gesloopte muur van de portal (ik had 1 steen uit de portal verwijderd) aan een nieuwe portal gegenereerd en leit me daar uitstappen. wtf, het spel eist gewoon dat ik precies op dat punt uitstap.

• Atmosfeer
Wacht maar tot je in Hell komt (the nether). Die zombiebiggen maken echt afschuwelijke geluiden waar je kippenvel van krijgt. Alsof er ergens kinderen gemarteld worden ofzo -_-

• SanderTje!
  • Niet online
Ook ik heb even door een paar nieuw gegenereerde worlds heengelopen.

Blijf het leuk vinden dat de lucht nu rood kleurt bij een ondergaande zon. Kleine wijziging van Notch misschien, maar voegt veel toe als je het mij vraagt:
Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserve.nl/imageserver/serve_file.php?id=ghcasd7873

Biomes zijn nu ook duidelijk aanwezig, maar heb eigenlijk alleen nog maar 'regulier' land kunnen vinden en woestijn. Het is wel duidelijk dat er nog niet een vloeiende overgang inzit, hier bijvoorbeeld grappig om te zien :D
Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserve.nl/imageserver/serve_file.php?id=ac957sjfac

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

wiki crafting updated : http://www.minecraftwiki.net/wiki/Crafting

doen ze snel zeg :)

traktor scratch!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Instead of sleeping, I migrated minecraft.net to the new server. As soon as the DNS changes propagates, things should be more stable.
Toch aardig van hem :)

• SanderTje!
  • Niet online
Atmosfeer schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 01:17:
Wacht maar tot je in Hell komt (the nether). Die zombiebiggen maken echt afschuwelijke geluiden waar je kippenvel van krijgt. Alsof er ergens kinderen gemarteld worden ofzo -_-
Ben ik de enige die z'n difficulty op 'Peaceful' heeft staan? :)

• buzz
SanderTje! schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 01:47:
[...]

Ben ik de enige die z'n difficulty op 'Peaceful' heeft staan? :)
nope :) net even toen i kwat wilde bouwen en niet de hele tijd wilde sterven :P

• Atmosfeer
Ik heb hem nog nooit op peaceful gezet. Vind de constante dreiging van mobs juist wat het spel leuk maakt.

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Atmosfeer schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 01:55:
Ik heb hem nog nooit op peaceful gezet. Vind de constante dreiging van mobs juist wat het spel leuk maakt.
bikkel :) Ik zou t alleen spelen als smp een beetje fatsoenlijk werkt.. iets minder eng :)

traktor scratch!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wat is er geüpdate dan?
.edit: oh wacht, watch en brittle gold

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 31-10-2010 02:39 ]

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10 13:02

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
Erikie schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 02:09:
[...]

bikkel :) Ik zou t alleen spelen als smp een beetje fatsoenlijk werkt.. iets minder eng :)
Kan niet wachten tot het in SMP werkt, het wordt echt gaaf als je die constante dreiging en angst hebt!

[ Voor 14% gewijzigd door Technicality op 31-10-2010 02:55 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bah, het is helemaal niet leuk spelen zo als je je inventory steeds kwijt raakt als je dood gaat :/

• Atmosfeer
Ik wordt gek van al die berichten dat mensen hun inventory kwijtraken! Ik heb namelijk precies het tegenovergestelde! Ik ben bijvoorbeeld al 5 keer dood gegaan in Hell en mijn spullen van de eerste 'dood' liggen er nog steeds....

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-11 17:25

Pindamann

Human

Erikie schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 02:09:
[...]

Zitten er met deze update nog geen mobs in SMP?

9800X3D | 3070

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-10 13:51
Net even een stukje op mn server rondgelopen (hey0's mod) en kom ik toch een heel "strand" van gravel tegen :)

verder ziet het er echt nice uit ;)

Afbeeldingslocatie: http://upload.mattie-systems.nl/screenshots/snapshot-20101031-9549.jpg

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Als je alles een beetje wilt exploren, zonder all the mobs.. zet hem dan toch gewoon op peaceful. kun je rustig alles bekijken :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Zojuist ook even snel gekeken. Ik ging natuurlijk eerst wat obsidian halen, maar onderweg door mijn verlichte en dus voorheen veilige trappen naar beneden kwam ik nu opeens wel al verschillende skeletten en spinnen tegen :X Ik zal nu dus waarschijnlijk meer verlichting moeten voorzien, maar hoeveel ik nodig heb om veilig te zijn is nog maar de vraag...
KillerZero86 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:48:En toen ik door hetzelfde portal terugstapte kwam ik in een grot betrekkelijk dichtbij mijn huis uit een portal stappen. Teh fuck, hoor dat zo?
Dit vond ik ook vervelend ja.

[ Voor 26% gewijzigd door SToRM666 op 31-10-2010 10:43 ]

PSN id: NL_SToRM

• Atmosfeer
Jongens, dat komt omdat de exit plek van de portal die je bouwde in de real world niet beschikaar is in the nether. Bijvoorbeeld omdat er op die plek een lava meer is. Ga je terug dan bouwt het spel een portal die wel correnspondeert met de de hell portal. Sloop die allereerste die je bouwde en gebruik alleen de nieuwste portal en het zou goed moeten zijn. Ik heb ook gehoord dat het helpt om bijvoorbeeld van dat lavameer af te komen en opnieuw je eerste portal op te bouwen in de echte wereld.

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
SMP ?

En update Minecraft automatisch, of moet je dat zelf doen ? Want ik heb niks van een update gemerkt. (ja ik ben nieuw met Minecraft )

• D4NG3R
  • Laatst online: 22:18
idutcher schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 11:06:
SMP ?

En update Minecraft automatisch, of moet je dat zelf doen ? Want ik heb niks van een update gemerkt. (ja ik ben nieuw met Minecraft )
Survival Multi Player, ofwel Multiplayer.

Minecraft update automatisch ja.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Mattie112
  • Laatst online: 31-10 13:51
Omg multy lagged echt verschrikkelijk nu, echt geen doen aan. Hoop dat er snel een nieuwe update komt anders ga ik (met SMP dan) lekker terug naar de oude versie.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• SToRM666
.oisyn schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 03:39:
Bah, het is helemaal niet leuk spelen zo als je je inventory steeds kwijt raakt als je dood gaat :/
Ik had dit net ook. Ik ben nu dus o.a. mijn diamanten zwaard kwijt welke ik nog niet eens gebruikt had :(

• Atmosfeer
SToRM666 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 11:17:
[...]

Ik had dit net ook. Ik ben nu dus o.a. mijn diamanten zwaard kwijt welke ik nog niet eens gebruikt had :(
Mijn spullen blijven gewoon liggen hoor. Zelfs als ik tussendoor meerdere malen dood ben gegaan :?
Voor de update bleef alles maar 1 leven liggen zeg maar.

[ Voor 8% gewijzigd door Atmosfeer op 31-10-2010 11:22 ]

• N1ks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-03 12:28
Heb nu een paar levels gemaakt, maar vindt het er maar saai uitzien. Lijkt net Limburg zo vlak! Daarnaast is het verkrijgen van resources een stuk makkelijker lijkt wel, loop nu 5 min rond en heb al 3 stacks logs en bijna een stack ijzererts, terwijl ik alleen maar aan het oppervlak heb rondgelopen!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11 15:03

Austin

Uit een boek

dikke Apocalyps op de server alle bomen stonden in de fik !

Verwijderd

Austin schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 11:24:
dikke Apocalyps op de server alle bomen stonden in de fik !
Plottest2 gezien vanaf mijn dak:
Afbeeldingslocatie: http://www.tinyimg.org/images/343brand_tn.jpg

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-11 09:03

mvz

muziek verslaafde

mn tower of power, met verlichte F ( initiaal ) erop D:

http://picasaweb.google.com/fvogelsang/Mc02#

ben net 1 dag bezig met minecraft en nu al hooked :P

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• vistu
  • Laatst online: 13:30
Tja, beetje jammer, lava doet nu wel dingen in de fik zetten; en nee dat kunnen we niet uitzetten. Grote delen van plottest staan nu af te fikken. Ook is het geen aanrader om torches op leaves te zetten.

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11 15:03

Austin

Uit een boek

Mijn bos en toren die in de fik staan.
Afbeeldingslocatie: http://www.tinyimg.org/images/211MC3_tn.jpg

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Trollen doen we hier niet

[ Voor 164% gewijzigd door psychoclown op 31-10-2010 12:03 ]

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

• Znisses
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-02-2023
Die update zorgt wel voor een hele dikke berg meer creatures in singelplay, binnen 1 uur 3 maal opgeblazen door creepers en al mijn gear kwijtgeraakt door neergeschoten te worden door een skeleton. Weet niet of dat dit de bedoeling is, dat je alles kwijt raakt bij non-creeper deaths :( Begint wel achterlijk vervelend te worden...

Just another cog in the murdermachine...

• buzz
Maak in het vervolg een TR.

[ Voor 84% gewijzigd door psychoclown op 31-10-2010 12:03 ]

• SToRM666
Wow dat ziet er behoorlijk heftig uit zo met die rode gloed op de achtergrond. Misschien snel eens met cartograph een screen maken van de server zodat alle bosbranden te zien zijn?

Ik heb bij mijn savegame even een restore gedaan zodat ik in ieder geval mijn diamanten zwaard en nog wat andere items terug heb. Ik ga eerst maar eens afwachten tot wanneer die bug gefixed wordt voordat ik verder ga met die savegame.

[ Voor 49% gewijzigd door SToRM666 op 31-10-2010 12:04 ]

• vistu
  • Laatst online: 13:30
Hetzelfde geldt voor jou, maak in het vervolg een TR ipv te reageren.

[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 31-10-2010 12:04 ]

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:56

Sorbo

Uw hulp in huis!

Nou, notch heeft weer heerlijk werk afgeleverd :)

De nieuwe server draaide goed, maar ik was al een beetje teleurgesteld omdat health nog niet werkt in SMP, portals niet, minecarts niet, lanterns niet (die hele lanterns zijn er nog niet?). Bovendien zegt ie op de Boo pagina dat minecarts en health pas voor beta zijn, wat op dit tempo nog wel even gaat duren...

Maar, tot overmaat van ramp kan ik nu ook niet meer spelen. Ik kan nog wel om me heen kijken, maar lopen kan niet meer. /Spawn, /warp en /home werken perfect, ik kan blocks en items krijgen/plaatsen/gebruiken/verwijderen/noem maar op, maar lopen kan niet.

Dus ik weer terug naar de vorige versie (gelukkig alles bewaard), maar nu is mn client "outdated" (geupdate naar de nieuwe versie natuurlijk). Maar, en hier komt het, iedere client update zich naar de nieuwste versie als je m start.

Dus ik kan nu helemaal niet meer spelen. Heerlijk :/

• quistler
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-11 10:30
Plottest2 :o
Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/5164/allesindefik.png

/warp reservaat :|

Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/8306/allesindefik2.png

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:27

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Wat de fak... Ik had gister 8 stukken diamant gevonden... Ik sla em op en besluit te gaan slapen, start ik em nu op, zijn ze weg :S

Vervolgens ga ik een keer dood, en zijn de items die ik heb laten vallen ook niet meer terug te vinden!

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 18:02
Nou ja ben ik de enige die de lol er wel in kan zien?
Kom op jongens het is een spelletje, en het is alpha shit happens.
En over die mobs in single player ik vind het wel chill voorheen kwam er soms een mob voorbij nu staat er elke avond wel 1 voor mijn deur.
Als je tactisch denkt dan kan je ze wel afslachten zonder problemen. En heb je dus meer loot kan je meer shit bouwen.
En als je niet leukt vind zet dan de difficult naar beneden.
Verder als je niet leuk vind om alles kwijt te raken moet je maar opletten wat je mee neemt.

[ Voor 4% gewijzigd door Haas_nl op 31-10-2010 12:42 ]

Verwijderd

/warp orthanc
Afbeeldingslocatie: http://www.tinyimg.org/images/918orthancbos_tn.jpg

Het ergste is dat dit is aangestoken.

• SToRM666
Orthanc was een kwartier geleden nog prima, dus dat zal inderdaad wel aangestoken zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door SToRM666 op 31-10-2010 12:47 ]

• Bv202
http://img249.imageshack.us/img249/5015/fikh.png

Dit is te erg :s

Is dit nu door de update, aangestoken of allebei...?

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-11 15:19
SToRM666 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:46:
Orthanc was een kwartier geleden nog prima, dus dat zal inderdaad wel aangestoken zijn.
Lol nu ook virtuele pyromanen :p

• Atmosfeer
Holy *** Ik zal zo even wat screens posten van wat ik nu zie...

edit: Wat een ramptoerisme ook!

Dit was het reservaat...

Afbeeldingslocatie: http://www.spacy.me/forum/brand1.png
Afbeeldingslocatie: http://www.spacy.me/forum/brand2.png

The day after....

Afbeeldingslocatie: http://www.spacy.me/forum/brand3.png

[ Voor 77% gewijzigd door Atmosfeer op 31-10-2010 12:59 ]

• Voxyn
Leuk brandje @ reservaat :P
En veel ramptoeristen xD

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2vrscgw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/k9yn3r.jpg

edit:iemand was me voor ;P

[ Voor 8% gewijzigd door Voxyn op 31-10-2010 13:01 ]

• Voxyn
server = dood?

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-11 15:19
Server werkt hier ook niet, deathstar is ook kapodt :p

Edit\ Eehe kom eigenlijk not op de t.net server maar vind het we leuk om ramptoerist te spelen. Het is net real life :')

[ Voor 56% gewijzigd door Maks op 31-10-2010 13:10 ]

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-11 09:24

Knaak

It's me, Mario!

Server is nu toch waardeloos. De game is nu meer Pyrocraft.

• Voxyn
MOAW schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 13:13:
Server is nu toch waardeloos. De game is nu meer Pyrocraft.
Om eerlijk te zijn vond ik het eigenlijk wel een klein beetje spannend dat alles aan het branden was :P

• Arrigi
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-11 14:25
Info van Grum ingame: server reboot en een backup wordt teruggezet :)

• Voxyn
Arrigi schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 13:15:
Info van Grum ingame: server reboot en een backup wordt teruggezet :)
gaan ze nog kijken wie de boel in de fik gestoken heeft? anders lijkt het me dat ze het zo weer in fik kunnen zetten :'(

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Ik ook. Wat mij betreft hoeft het niet gefixt te worden.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

• SanderTje!
  • Niet online
Maks schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 13:10:

Edit\ Eehe kom eigenlijk not op de t.net server maar vind het we leuk om ramptoerist te spelen. Het is net real life :')
In het geval van dat het bijna real life is, dan wil ik ook graag een verzekering afsluiten om een rollback te doen als m'n huis in het echt affikt :+

Pagina: 1 ... 40 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---