Toon posts:

[PC] Minecraft OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 56 57 Laatste
Acties:
  • 394.233 views

• T-DutchNL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16-11-2011
@Obsecure

Ook al heb ik 40 uur stage per week, heb ik andere bezigheden en meestal trainen, ben ik dagelijks online. Mits je server op de goede versie draait wil ik wel een paar uurtjes in de week je meehelpen.

• Teutates
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 22-11 11:29
misschien hoort deze vraag niet hier...
Maar toch maar hier hoeveel werkgeheugen gebruikt de server client ( niet speciaal os voor)
Wil uiteindelijk een prive servertje voor max 10 mensen.
Gewoon op een homeservertje installeren :) (iemand ervaring mee? )

De update is trouwens wel interessant :)

Heb nu 2 savejes.
Bouw save (allerlei gebouwen en dingen)
survival wereld ( doe net alsof de wereld besmet is met straling ( dus mezelf ingegraven na de eerste nacht ) en nooit meer bovenkomen :P heb een paar bomen gekapt voor hout en voor bomen plantage.

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 07-12 14:33

Phyxion

_/-\o_

Teutates schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:22:
misschien hoort deze vraag niet hier...
Maar toch maar hier hoeveel werkgeheugen gebruikt de server client ( niet speciaal os voor)
Wil uiteindelijk een prive servertje voor max 10 mensen.
Gewoon op een homeservertje installeren :) (iemand ervaring mee? )

De update is trouwens wel interessant :)

Heb nu 2 savejes.
Bouw save (allerlei gebouwen en dingen)
survival wereld ( doe net alsof de wereld besmet is met straling ( dus mezelf ingegraven na de eerste nacht ) en nooit meer bovenkomen :P heb een paar bomen gekapt voor hout en voor bomen plantage.
Je zit zomaar op 1GB aangezien Java totaal geen rekening houdt met ingestelde memory limieten :'(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Teutates
Phyxion schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:41:
[...]

Je zit zomaar op 1GB aangezien Java totaal geen rekening houdt met ingestelde memory limieten :'(
Ah bedankt :) wel iets om rekening mee te houden dus :P

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20:26
Obscure schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:31:
[...]

diamond is beter :p

[...]

zoals T-DutchNL zegt goud is meer voor de sier want het gaat snel kapot als je er een pickaxe ofzo van maakt.
zelf doe ik bijna niks met goud staat maar een beetje in me kisten te wachten totdat ik er eens iets mee leuk ga doen

verder nog een vraagje:
ik ben momenteel met 2 andere gasten stad onderwater aan het maken (idee zoals rapture biohock, voorbeeldje http://www.thebuzzmedia.c...pture-underwater-city.jpg )
maar het uit graven neemt natuurlijk veel tijd zijn er meschien andere manieren om dit te doen, we hebben geen onbeperkt materialen (non cheat server) dus iemand meschien een idee hoe we snel aan sulphar om tnt te maken. of een andere manier is ook welkom O-) (zal binnekort wel wat screens posten van wat we momenteel hebben)
Dude, we zitten met dat gat al tegen de lava aan. We kunnen nu toch gewoon verder naar links en rechts uitbreiden vanaf de bodem en vervolgens de bodem volgooien met dirt voor bomen en verder wat huisjes?

Trouwens, toestemming voor het treinstation in Pirate Bay?

pssst, Seat kopen? https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2073162

• jmxd
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Is er iemand met een 1.3 server waar wat leuks te doen is? Verveel me een beetje in single player :P

edit:
Haal net 1.3_01 binnen

[Voor 16% gewijzigd door jmxd op 23-02-2011 16:16]

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20:26
Dat gaat wel heel vlot, wat ik me dan afvraag is hoe hij het voor elkaar krijgt dat ze daar allemaal zo snel binnenlopen. Als ik op de server van Obscure (hardcore) rondloop dan zie ik af en toe een creeper lopen, maar lijkt me niet dat ze toevallig massaal in die val lopen? Of heeft hij daar nog weer een mob spawner ofzo achter zitten (zelfs dan moet hij er al minimaal 2 hebben om deze stroom mobs te krijgen)

pssst, Seat kopen? https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2073162

• Blackspot
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 24-01-2018
edit:
Haal net 1.3_01 binnen
Volgens mij alleen een update voor MAC gebruikers.

• jmxd
  • Niet online
Blackspot schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:18:
[...]

Volgens mij alleen een update voor MAC gebruikers.
Nope want zit a.t.m. op WINDOWS7

[Voor 3% gewijzigd door jmxd op 23-02-2011 16:21]

• T-DutchNL
Update is voor alle OS geloof ik. Haalde de update gister binnen.

• SideSplitter
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16:03
1.3_01 is vandaag uitgekomen?

• Obscure
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 29-08 19:22

Obscure

Twinkie??

T-DutchNL schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:49:
@Obsecure

Ook al heb ik 40 uur stage per week, heb ik andere bezigheden en meestal trainen, ben ik dagelijks online. Mits je server op de goede versie draait wil ik wel een paar uurtjes in de week je meehelpen.
kzou graag willen maar kmag helaas niet meer mensen uitnodigen :( want is redelijk oude server
FastFred schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:05:
Dude, we zitten met dat gat al tegen de lava aan. We kunnen nu toch gewoon verder naar links en rechts uitbreiden vanaf de bodem en vervolgens de bodem volgooien met dirt voor bomen en verder wat huisjes?

Trouwens, toestemming voor het treinstation in Pirate Bay?
klopt we zitten al op de laagste lagen :p maar kwil hem breeder nu maken :p
(zodat er meerdere gebouwen kunnen plaatsen)
en over pirate bay overleg ik wel op msn is makelijker :p

• jmxd
  • Niet online
Ik vind het wel apart dat de ze op de website van tweakcraft zeggen dat de server vrijwel vanilla is, maar dat ze nu niet naar 1.3 kunnen updaten omdat ze afhankelijk zijn van een "heel arsenaal aan plugins"...

• Toppertje
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12:52
Enige probleem wat ik nu nog heb met 1.3 is dat ik telkens opnieuw moet proberen om in te loggen...

en telkens maar weer hopen dat ik erin kom...

behoorlijk irritant.

[Voor 16% gewijzigd door Toppertje op 23-02-2011 19:02]

• MeltedForest
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 14:24
Ik heb de 1.3 update nog niet eens binnen, constant een can't connect error.

• Toppertje
MeltedForest schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:05:
Ik heb de 1.3 update nog niet eens binnen, constant een can't connect error.
Je kunt hem via je browser downloaden, heb ik ook gedaan, mar heb nu nogsteeds de can´t connect error, dus veel schiet je niet op...

• jw321456
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 14-06-2016
Ik heb inmiddels wel versie 1.3_01 binnen, maar al sinds vanmiddag can't connect.... :'(

• joshje
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07-12 09:35
hoe moet je minecraft aanschaffen als je geen visa, mastercard of americanexpress hebt?

• iBasch
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 19:51
joshje schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:35:
hoe moet je minecraft aanschaffen als je geen visa, mastercard of americanexpress hebt?
Paypal? En anders mag je het naar mij overmaken, heb nog 2 gift codes liggen. Krijg je zelfs een alpha-accountje.

• -kardo-
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Zijn er andere die ook er last van hebben dat de server steeds uitvalt. Mijn eigen server valt steeds om de zoveel tijd steeds uit sinds die nieuwe patch.

• Stevanov
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 24-05-2020
@ kardo
draai je er misschien ook addons op?

• Elvis
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

*zucht* Heb ik een grot gevonden met een shitload aan resources, iron, gold, diamond, redstone, Lapis Lazuli... Sukkel ik in mn eigen lava-val.... ;(

[GoT] TF2 Clan

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 17:42

MsG

Forumzwerver

Kan je trouwens ook stilstaan op een trap? Vet irritant dat je standaard naar beneden gaat.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 06-12 19:02
Er komt binnenkort een gloednieuwe TS, en waarschijnlijk ook een Deeltje #2 van het Minecraft topic. En hier is alvast een voorproefje! Als je graag wilt dat er bijvoorbeeld een screenshot, of filmpje van jouw in de TS komt. Stuur mij dan even een DM. Mocht je een afbeelding willen insturen, verklein deze dan naar maximaal 528x360 (BxH)

Ook mods die jullie hebben gemaakt zijn welkom! Maak een klein intro textje met enkele screenshots, en een link naar de download!
http://tweakers.net/ext/f/Q2pxiCXJ1aBd1fjRpMiiCQ66/full.png

Minecraft is een sandbox game gemaakt door Markus Persson
De game is compleet freeroam, en dus kan je doen wat je wilt, zoals een mijn graven, als een huis maken, bomen platbranden of met zombies vechten om je mijn te verdedigen.
  • Ontwikkelaar: Markus Persson (Mojang Games)
  • Uitgever: Markus Persson (Mojang Games)
  • Platformen: Windows/Linux/OSX
  • Genre: Sandbox, Freeroam, Adventure
  • Spelmodi: Singleplayer, Multiplayer
  • Muziek: Daniel Rosenfeld
  • Website: http://www.minecraft.net/
  • Minecraft is op het moment in de Beta stage beland, voorheen koste het €9,95. Maar dit is nu verhoogd naar €14,95! Vanaf het moment dat het spel uit de Beta stage gaat, kost het €19,99.
  • Minecraft is compleet in java geschreven, zodat het op zowel Windows, Linux en OSX werkt.
  • Minecraft maps zijn oneindig groot, telkens als je bij de rand van de huidige map komt wordt er een stuk bij gegenereerd, de maps zijn dus altijd verschillend.
Fanmade Trailer

http://tweakers.net/ext/f/trq8jwuxnPFPdsxnXmAjdclk/full.png

[Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 24-02-2011 01:06]

• outcast within
  • Laatst online: 29-11-2014

outcast within

Nieuwe ondertitel

[Voor 84% gewijzigd door outcast within op 24-02-2011 01:19]

MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen

• Tower410
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 11:38
Wat een droogkloten :D

• Toppertje
Hm net even de oude launcher weer uit het archief gehaald, en daarmee logt ie gewoon in 1 keer in! terwijl ik er met die nieuwe maar niet in kwam...

• D4NG3R
Foutje

[Voor 99% gewijzigd door D4NG3R op 24-02-2011 02:34]

• TonyTone
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 19-06 15:38
FastFred schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:17:
[...]

Dat gaat wel heel vlot, wat ik me dan afvraag is hoe hij het voor elkaar krijgt dat ze daar allemaal zo snel binnenlopen. Als ik op de server van Obscure (hardcore) rondloop dan zie ik af en toe een creeper lopen, maar lijkt me niet dat ze toevallig massaal in die val lopen? Of heeft hij daar nog weer een mob spawner ofzo achter zitten (zelfs dan moet hij er al minimaal 2 hebben om deze stroom mobs te krijgen)
Dat vroeg ik me ook af.
Wel een hele klus om te maken zeg.

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

• -kardo-
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Toppertje schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 02:01:
Hm net even de oude launcher weer uit het archief gehaald, en daarmee logt ie gewoon in 1 keer in! terwijl ik er met die nieuwe maar niet in kwam...
Hey dat probleem had ik ook. Gelukkig had ik me oude launcher ook nog,
Stevanov schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 21:04:
@ kardo
draai je er misschien ook addons op?
Nee dat is juist vreemd. Ik heb na de update opnieuw de server programma's van minecraft.net gedownload. Steeds na een tijdje loopt me comp vast als de server draait. Me hele beeldscherm wordt zwart hoor alleen nog geluid van skype (maar ik kan niet antwoorden) en moet de stroom eraf halen om hem weer aan de praat te krijgen (en dus 3 keer zomaar de stroom eraf te halen is niet echt goedt voor me comp).

• Fama
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 29-01-2019
iBasch schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:42:
[...]

Paypal? En anders mag je het naar mij overmaken, heb nog 2 gift codes liggen. Krijg je zelfs een alpha-accountje.
Ik koop er graag 1 van je, ik heb je een DM gestuurd.

• T-DutchNL
Ik had het via anders van een gamingclan gekocht. Werkt ook handig.

• Fama
Hardstikke bedankt iBasch!

Code int bezit :)

• T-DutchNL
Fama schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:21:
Hardstikke bedankt iBasch!

Code int bezit :)
Veel plezier ermee ;). En onthoud, zombie's ain't your best mates in there.

• Fama
T-DutchNL schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:30:
[...]

Veel plezier ermee ;). En onthoud, zombie's ain't your best mates in there.
Haha zal het onthouden, zal wel een valkuil bouwen voor ze en het leuk inrichten zodat ze toch nog enig sinds een huisje hebben, arme mobs

• jmxd
  • Niet online
Ik ben echt een n00b, ik snap geen bal van hoe ik mods en texturepacks installeer :F En van die 'uitleg' op het minecraft forum snap ik ook geen hol. Helemaal omdat er 100 miljoen miljard mods zijn en een triljoen verschillende manieren hoe je ze moet installeren :')

Iemand tips? :')

• T-DutchNL
Twylight schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:01:
Ik ben echt een n00b, ik snap geen bal van hoe ik mods en texturepacks installeer :F En van die 'uitleg' op het minecraft forum snap ik ook geen hol. Helemaal omdat er 100 miljoen miljard mods zijn en een triljoen verschillende manieren hoe je ze moet installeren :')

Iemand tips? :')
Als je een mod 'gevonden' heb, dan moet het een .zip bestand zijn.
- Sla 'mod'.zip bestand op en zet het op je desktop.
- Start Minecraft op en ga naar hoofdmenu.
- Ga naar Mods/Textures en dan naar optie kies mod(of dergelijke) (Zit nu niet achter me game-pc maar op werk).
- Dan selecteer je je .zip bestand.
- Mod/Textures staat in het lijstje, selecteer 'm en gebruik hem.

Viola.

Als je vragen heb, PM je maar :).

• T-DutchNL
Fama schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:42:
[...]

Haha zal het onthouden, zal wel een valkuil bouwen voor ze en het leuk inrichten zodat ze toch nog enig sinds een huisje hebben, arme mobs
Wat ik doe, ik heb een 'infection' save, waar ik niet boven de grond kom mits het licht is en ik houd nodig heb. Probeer daar dan onder de grond te blijven. Kom je minder zomb's tegen. (Difficulty: Hard).

Andere is om te bouwen en staat op peacefull.

• Fama
T-DutchNL schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:15:
[...]

Wat ik doe, ik heb een 'infection' save, waar ik niet boven de grond kom mits het licht is en ik houd nodig heb. Probeer daar dan onder de grond te blijven. Kom je minder zomb's tegen. (Difficulty: Hard).

Andere is om te bouwen en staat op peacefull.
Infection save? geen idee wat dat is.

Ik ben meer van het bouwen dan echt minen, maar dat is misschien omdat ik het minen altijd in me 1tje deed (saai)

• Teutates
Fama schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:45:
[...]

Infection save? geen idee wat dat is.

Ik ben meer van het bouwen dan echt minen, maar dat is misschien omdat ik het minen altijd in me 1tje deed (saai)
Ik heb iets soort gelijks :P nieuwe save gemaakt zoveel mogelijk resources verzameld (hout ) en mezelf in een grot ingegraven >_< vanaf nu mag ik niet naar boven :P ( straling/zoiets) why ? je mag niet naar boven dus moet je allerlei dingen ondergronds oplossen ... (water,licht,hout(tree farm),alles uitgraven)

Het houd je bezig en is een afwisseling van alleen bouwen (ander saveje )

• Fama
Teutates schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:54:
[...]

Ik heb iets soort gelijks :P nieuwe save gemaakt zoveel mogelijk resources verzameld (hout ) en mezelf in een grot ingegraven >_< vanaf nu mag ik niet naar boven :P ( straling/zoiets) why ? je mag niet naar boven dus moet je allerlei dingen ondergronds oplossen ... (water,licht,hout(tree farm),alles uitgraven)

Het houd je bezig en is een afwisseling van alleen bouwen (ander saveje )
Ahhh oke, opzich wel grappig, misschien dat je van de toplaag toch nog een beetje licht naar binnen kan laten door het te vervangen met glas ofzo 8)7

• T-DutchNL
Fama schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:57:
[...]

Ahhh oke, opzich wel grappig, misschien dat je van de toplaag toch nog een beetje licht naar binnen kan laten door het te vervangen met glas ofzo 8)7
Inderdaad de bedoeling om te zorgen voor saplings. De rest red je wel want je graaft niet naar boven. Bji glas mine je maar richting de zee of meer dan kan je daar wat vanaf minen.

Is wel een grappig concept.

• jmxd
  • Niet online
Hmmm ik verveel me echt, heb zin om met meerdere mensen iets vets te bouwen ipv in mn eentje :P

• Fama
Twylight schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:09:
Hmmm ik verveel me echt, heb zin om met meerdere mensen iets vets te bouwen ipv in mn eentje :P
inderdaad, dat lijkt mij ook het leukst.

Alleen ben ik een enorme noob met dit spel, heb nog veel te leren over craften enz.

• jw321456
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 14-06-2016
Ik wil ook wel iets met meerdere mensen bouwen :P ik heb nu al een tijdje single player gedaan maar door die updates steeds kun je weer geen multiplayer doen op de meeste servers.... :(
Ik heb ook al geprobeerd een eigen server te maken, maar ik krijg die poorten niet open ;w

• jmxd
  • Niet online
Ik heb een server op gezet even snel, dus als je zin hebt om gewoon wat te kutten met meerdere mensen DM dan maar voor het adres :P

Let wel: Het is alleen voor nu en alles wat er gebouwd wordt blijft dus niet bestaan, maargoed :P

• D4NG3R
En we gaan door in deeltje #2 met een mooie nieuwe TS *O*
[PC] Minecraft - Deel #2

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
En we kunnen hier verder: [PC] Minecraft - Deel #2

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23-11 12:35
Deze kan dus op slot :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 55 56 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee