Toon posts:

[PC] Minecraft OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 56 57 Laatste
Acties:
  • 394.228 views

• BeefHazard
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 30-11 13:57
Shit, nu kan ik niet meer op tweakcraft. Je kan de update niet cancelen...

80D | EF-S 18-135 IS USM | EF-S 10-18 IS STM | EF 70-200 F4/L IS USM | EF 50mm f/1.8 | ThinkPad X1 Extreme G2

• Camacha
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 03-07-2017

Camacha

Herder of bits.

jw321456 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:17:
Nee, er zijn verschillende soorten bladeren. Nu hebben al mijn bomen dus verschillende soorten blaadjes op 1 boom 8)
Ik heb die derde soort überhaupt nog nooit gezien :X

Persuader of bytes.

• Toppertje
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 30-11 15:45
Ik kan niet meer inloggen: Can't connect to minecraft.net.

balen zeg...

PS. Iemand nog een Code over?? Mn vriendin wil ook graag een eigen account.

[Voor 34% gewijzigd door Toppertje op 22-02-2011 19:31]

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

Toppertje schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:31:
Ik kan niet meer inloggen: Can't connect to minecraft.net.

balen zeg...

PS. Iemand nog een Code over?? Mn vriendin wil ook graag een eigen account.
Bij mij lukte het de eerste keer niet, de tweede keer wel.

Persuader of bytes.

• jw321456
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 14-06-2016
Camacha schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:29:
[...]

Ik heb die derde soort überhaupt nog nooit gezien :X
Leef jij onder een steen in Minecraft? :Y)
Nee grapje, volgensmij staan die nieuwe soorten alleen in werelden van na de bomen-update.

Nog een bug gevonden: bedden werken niet als je een pickaxe vasthoud: dan staat er: You can only sleep at night 8)7

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

jw321456 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:34:
Ja, ik heb al een tijdje niet gespeeld :) De klimmende spinnen heb ik eigenlijk al niet echt meer meegemaakt.

Persuader of bytes.

• Teutates
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 22-11 11:29
iemand de update binnen gekregen ? en kan die hem zippen ?
hij is een beetje overbelast maar zou wel graag hem upgedate spelen :)

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12:30
Elvis schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:18:
[...]

Ik geraak er ook niet door op de downloadbare client. Maar in de browser via minecraft.net wel...
Dat doet ie bij mij dus ook niet

@ Camacha: ik snap best dat het een keer mis kan gaan, maar dit verwacht ik niet van een spel dat mij € 15,- gekost heeft en ergens dit jaar officieel uit moet komen (dat wordt toch niet wat, want dan mag er serverside nog heel wat aan de betrouwbaarheid gebeuren).
Camacha schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:32:
[...]

Bij mij lukte het de eerste keer niet, de tweede keer wel.
Heb het ondertussen al 30 keer geprobeerd in de client. In-browser zelfde verhaal

[Voor 20% gewijzigd door FastFred op 22-02-2011 19:59]

pssst, Seat kopen? https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2073162

• Comgenie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 16:39

Comgenie

Soms heb je dat

FastFred schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:56:
[...]

Dat doet ie bij mij dus ook niet

@ Camacha: ik snap best dat het een keer mis kan gaan, maar dit verwacht ik niet van een spel dat mij € 15,- gekost heeft en ergens dit jaar officieel uit moet komen (dat wordt toch niet wat, want dan mag er serverside nog heel wat aan de betrouwbaarheid gebeuren).

[...]

Heb het ondertussen al 30 keer geprobeerd in de client. In-browser zelfde verhaal
Een beta is juist goed geschikt om zulke fouten en problemen op te sporen en te zorgen dat ze niet meer gebeuren :). Dat zou je al moeten weten voordat je minecraft kocht. Notch en zijn bedrijf doen enorm hun best om het te voorkomen, het kan nog gewoon mis gaan. Wanneer het spel uit de beta is zullen zulke dingen er hopelijk helemaal uit zijn, dankzij jou o.a. ;). Bij mij werkte het meteen, dus Notch is in dit geval blij met jou (en andere) personen die blijkbaar tegen problemen aan lopen, zodat ze weten dat er nog iets is wat moet worden gefixt.

No animals were harmed in the making of this comment.

• BeefHazard
Teutates schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:56:
iemand de update binnen gekregen ? en kan die hem zippen ?
hij is een beetje overbelast maar zou wel graag hem upgedate spelen :)
Dan kun je niet bij tweakcraft...

80D | EF-S 18-135 IS USM | EF-S 10-18 IS STM | EF 70-200 F4/L IS USM | EF 50mm f/1.8 | ThinkPad X1 Extreme G2

• Blackspot
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 24-01-2018
Als je niet kunt updaten dan ga je na minecraft.net en start de in-browser versie. Zodra je deze hebt geupdate dan sluit je hem weer af en start je de normale launcher.

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

FastFred schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:56:
Het is een beta, dus je kan alles verwachten :) Bovendien, ook bij full release spellen kan je problemen ervaren. Ik herinner me grote problemen bij CoD Black Ops en ook mijn eigen ervaring leert dat je soms gewoon tegen iets aanloopt (ik kon mijn vers gekochte spel van 25 euro niet spelen). Niets aan te doen, zo is het leven. Het is imo niet echt reden om te gaan roepen dat het allemaal bagger is, dat hangt meer van het vervolg af.

Je had ook gewoon de release kunnen afwachten :)

Persuader of bytes.

• Toppertje
Blackspot schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:26:
Als je niet kunt updaten dan ga je na minecraft.net en start de in-browser versie. Zodra je deze hebt geupdate dan sluit je hem weer af en start je de normale launcher.
Jep, heb ik net ook geprobeerd... maar dan komt er nogsteeds dezelfde melding.

• Teutates
BeefHazard schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:22:
[...]

Dan kun je niet bij tweakcraft...
ik speel voornamelijk singleplayer :) misschien dat ik binnenkort vaker online ga en dan op die server ga spelen :P maar voorlopig vind ik singleplayer leuker :)

• IStealYourGun
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 30-11 21:49

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Gaan de prestaties van de client trouwens omhoog als je gebruik maakt van een server?
Op mijn laptop draait Minecraft maar bagger (Ubuntu hé), maar heb sinds gisteren een kleine server thuis waar ik dan minecraft zou kunnen op draaien. Alleen lijkt het mij vrij nutteloos als het maar weinig zou uithalen.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• BeefHazard
Teutates schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:32:
[...]

ik speel voornamelijk singleplayer :) misschien dat ik binnenkort vaker online ga en dan op die server ga spelen :P maar voorlopig vind ik singleplayer leuker :)
Okay, maar ik ga m niet zippen, dit vanwege een vriendelijke request van Notch in de User Agreements.
Valt wel op: Dat slaap-idee is nog een beetje buggy. Als je met een pickaxe in je handen staat, zoals hierboven vermeld maar ook als je OP het bed staat doet ie het niet.Verder, als je wakker wordt van de zombies is het al te laat.

• Blackspot
Toppertje schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:31:
[...]

Jep, heb ik net ook geprobeerd... maar dan komt er nogsteeds dezelfde melding.
Ok, ik kreeg de client niet geupdate maar via de browser ging het in 1 keer. Kan ook toeval zijn geweest.

• Toppertje
[...]

Nee grapje, volgensmij staan die nieuwe soorten alleen in werelden van na de bomen-update.

Nog een bug gevonden: bedden werken niet als je een pickaxe vasthoud: dan staat er: You can only sleep at night 8)7
Deze bug heb ik niet hoor

• Elvis
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

* Elvis heeft een lavakolom gemaakt. Heel handig om 's nachts de weg terug te vinden.

Er zat wel een blaadje van een boom iets te dichtbij... en dat heeft vuur gevat.
Het eiland gans plat gebrand.... :/

[GoT] TF2 Clan

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

Daar heb ik gewoon een klein verlicht pijltje voor gemaakt:
:D

• FastFred
@ Comgenie & Camacha: Ja dat klopt, het is een beta. Maar de release duurt niet lang meer, zelfs van een beta had ik nu wel iets meer verwacht, zo dicht voor de release

• Fzim
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15:43
Dat is geen bug, je kunt overdag niet slapen, alleen 's avonds. Vandaar die melding. De pickaxe heeft er niets mee te maken. ;)

• FastFred
Jongens, ik kan mezelf wel verrot schieten. Ik ben de grootste faalhaas ter wereld. Echt waar wat een epic fail van mezelf.

Ik probeer continue in te loggen met Cpt.Iglo als username.

Ik denk laat ik voor de zekerheid mijn registratiemail er even bij pakken: Cpt_Iglo

Argh omgroflmaobbqwtf

Ik kan nu dus wel inloggen op minecraft.net, maar de windows-client heeft er nog steeds geen zin aan.

En oja, mijn standpunt over de beroerde stabiliteit blijft want ik kan nu wel inloggen op minecraft.net maar ik kan nog altijd niet spelen, zowel in-browser als via de client

[Voor 32% gewijzigd door FastFred op 22-02-2011 21:29]

• MeltedForest
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 07:56
Hier is de client ook niet update-baar inderdaad. Drukte op de server waarschijnlijk. Morgen maar weer proberen!

• Toppertje
FastFred schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:27:
....
Ik kan nu dus wel inloggen op minecraft.net, maar de windows-client heeft er nog steeds geen zin aan.

En oja, mijn standpunt over de beroerde stabiliteit blijft want ik kan nu wel inloggen op minecraft.net maar ik kan nog altijd niet spelen, zowel in-browser als via de client
Bij mij dezelfde problemen, begint behoorlijk irritant te worden nu...

• Elvis

Elvis

Comgenie schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:18:
[afbeelding] :D
Nice! Hoeveel keer ben je doodgevallen? :D
Ik ben zelf een keertje of 10 van mn toren gesukkeld.... :P

[GoT] TF2 Clan

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

FastFred schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:27:
Jongens, ik kan mezelf wel verrot schieten. Ik ben de grootste faalhaas ter wereld. Echt waar wat een epic fail van mezelf.
http://constantwildenberg.nl/econs/rologen.gif
Be. Ta.

Persuader of bytes.

• FastFred
Comgenie schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:18:
[afbeelding] :D
Cool :)

Staat daar nou nog een boom bovenop? Wel tof gemaakt :)

@ Camacha. Het spel zelf is in beta, merk ik niks van want het spel werkt prima, als het werkt, want inderdaad het komt nogal vaak voor dat het gewoon niet werkt.

Het spel mankeert absoluut niks aan, in de bijna 2 maand dat ik het nu speel ben ik nog geen een enkele bug of glitch tegen gekomen. Dus ik snap niet waarom ze zich nog steeds bezig houden met patches en uitbreidingen ipv het stabiliseren van het netwerkgebeuren

[Voor 41% gewijzigd door FastFred op 22-02-2011 21:44]

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

Elvis schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:32:
[...]

Nice! Hoeveel keer ben je doodgevallen? :D
Ik ben zelf een keertje of 10 van mn toren gesukkeld.... :P
Niet heel vaak, hou altijd de shift knop in :).
FastFred schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:41:
[...]

Cool :)

Staat daar nou nog een boom bovenop? Wel tof gemaakt :)
Haha ja :). Ik moet toch wat doen met al die saplings...

[Voor 31% gewijzigd door Comgenie op 22-02-2011 22:03]

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

FastFred schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:41:
Het spel mankeert absoluut niks aan, in de bijna 2 maand dat ik het nu speel ben ik nog geen een enkele bug of glitch tegen gekomen. Dus ik snap niet waarom ze zich nog steeds bezig houden met patches en uitbreidingen ipv het stabiliseren van het netwerkgebeuren
Ze vinden het gewoon nog niet af :)

Persuader of bytes.

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12:37

MsG

Forumzwerver

Ik speel het spel nu ook. Erg leuk. Alleen hoor ik 's nachts aldoor van dat gebrom van vijanden, terwijl ik diep in mijn tunnel met licht zit. Is dat gewoon een soort overkoepelend geluid?

En soms heb ik een gat ergens waar water uitkomt. Maar dat stroomt dan oneindig naar beneden? Ik kreeg het alleen weg met er blokken in zetten en die daarna weer weghalen.

En hoe kan je een grondstof uit je inventory gooien? Als ik het er uit sleep pak ik het weer automatisch op. Mijn inventory raakt bevuild met die lavasteen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Stevanov
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 24-05-2020
1.3 voegt weer veel leuke dingen toe. Vooral de shading van MrMessaiah, die zit nu in het officiele pakketje. Heb het op de thuis server alweer draaien. Alleen alle mods etc. moeten we weer ff op wachten nu. Zeker omdat ze nu een nieuwe save format gebruiken kan het wel even duren.

Demotje van de nieuwe redstone repeater/delayer, ben ik zelf erg blij mee, met dit nieuwe object YouTube: Minecraft syncronized blinking device

----------------
@ MsG

Die geluiden die je hoort als je in een grot zit, kunnen van een grot in de buurt komen. Soms zitten 2 grotten vlak bij elkaar en hoor je de beesten van de andere kant.
En ja, een waterblok maakt oneinig water, tot je het oppakt met een emmer of inderdaad een ander blok op zet.
Je kan spul droppen met Q of er uit slepen, alleen moet je het dan alleen niet nog weer oppakken, ik gooi het altijd in het vuur/lava als ik het kwijt wil hebben.
MsG schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:07:
Ik speel het spel nu ook. Erg leuk. Alleen hoor ik 's nachts aldoor van dat gebrom van vijanden, terwijl ik diep in mijn tunnel met licht zit. Is dat gewoon een soort overkoepelend geluid?

En soms heb ik een gat ergens waar water uitkomt. Maar dat stroomt dan oneindig naar beneden? Ik kreeg het alleen weg met er blokken in zetten en die daarna weer weghalen.

En hoe kan je een grondstof uit je inventory gooien? Als ik het er uit sleep pak ik het weer automatisch op. Mijn inventory raakt bevuild met die lavasteen.

[Voor 52% gewijzigd door Stevanov op 22-02-2011 22:15]

• FastFred
Bij mij werkt hij weer! Jullie ook?

• Stevanov
Hij heeft hier altijd gewerkt vandaag. Net geluk gehad wss.

• jw321456
fabben schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:25:
[...]

Dat is geen bug, je kunt overdag niet slapen, alleen 's avonds. Vandaar die melding. De pickaxe heeft er niets mee te maken. ;)
Maar het was ook nacht, en met een ander item kon ik wel gewoon slapen :Y) zo beroerd is m'n engels niet hoor ;)

• joshje
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-11 11:13
werken hier meer mensen met een automatische minecart?

[Voor 6% gewijzigd door joshje op 22-02-2011 22:59]

• Toppertje
joshje schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:41:
Uiteraard, ik heb momenteel een systeem waarmee ik op het hoofdstation 2 richtingen in kan (m.b.v. 2 knoppen).
FastFred schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:13:
Bij mij werkt hij weer! Jullie ook?
Ja! bij mij ook inderdaad!!

[Voor 24% gewijzigd door Toppertje op 22-02-2011 23:02]

• FastFred
Heb me d'r wel in verdiept en heb ook wel een simpel systeempje opgezet, maar geautomatiseerd is het nog niet :9

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16:29
Wel in MP (Omdat het cool is 8) ) in SP niet.

• FastFred
Ik ga waarschijnlijk vanavond eens een tof treinstation bouwen in een stad die ik gebouwd heb op een server van een klasgenoot, samen met wat anderen. De rit duurt ongeveer 10 minuten en dan kom je dus in een gebied waar we met allerlei toffe projecten bezig zijn. En het treinstation bestaat nu dus uit een stukje openveld waar een stuk rails uit een berg komt. ff een tof treinstation om heen bouwen dus :)

• jw321456
Die bedden zijn echt nog niet helemaal goed hoor xD
Ik heb een nieuwe wereld gemaakt en daar heb ik nu een simpel huisje van sandstone. Het werd nacht dus ik ging 'slapen', word ik de volgende ochtend wakker, staat er een skelet voor mn neus :P alleen het arme ding kan geen pijltjes schieten (ik hoor wel dat schietgeluid :P)

[Voor 1% gewijzigd door jw321456 op 23-02-2011 09:46. Reden: het was nog geen ochtend]

• MeltedForest
Had je wel licht in je huisje dan?

• jw321456
Uhhhmmmm :$

:Y)

• jmxd
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Wat is nou beter, gold of diamond?

Diamond lijkt me toch?

• T-DutchNL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16-11-2011
Diamond gaat veel langer mee als Gold ja. Overigens mined het sneller en is Gold voor de sier ;).

• Obscure
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 29-08 19:22

Obscure

Twinkie??

Twylight schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:51:
Wat is nou beter, gold of diamond?

Diamond lijkt me toch?
diamond is beter :p
T-DutchNL schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:03:
Diamond gaat veel langer mee als Gold ja. Overigens mined het sneller en is Gold voor de sier ;).
zoals T-DutchNL zegt goud is meer voor de sier want het gaat snel kapot als je er een pickaxe ofzo van maakt.
zelf doe ik bijna niks met goud staat maar een beetje in me kisten te wachten totdat ik er eens iets mee leuk ga doen

verder nog een vraagje:
ik ben momenteel met 2 andere gasten stad onderwater aan het maken (idee zoals rapture biohock, voorbeeldje http://www.thebuzzmedia.c...pture-underwater-city.jpg )
maar het uit graven neemt natuurlijk veel tijd zijn er meschien andere manieren om dit te doen, we hebben geen onbeperkt materialen (non cheat server) dus iemand meschien een idee hoe we snel aan sulphar om tnt te maken. of een andere manier is ook welkom O-) (zal binnekort wel wat screens posten van wat we momenteel hebben)

• T-DutchNL
verder nog een vraagje:
ik ben momenteel met 2 andere gasten stad onderwater aan het maken (idee zoals rapture biohock, voorbeeldje http://www.thebuzzmedia.c...pture-underwater-city.jpg )
maar het uit graven neemt natuurlijk veel tijd zijn er meschien andere manieren om dit te doen, we hebben geen onbeperkt materialen (non cheat server) dus iemand meschien een idee hoe we snel aan sulphar om tnt te maken. of een andere manier is ook welkom O-) (zal binnekort wel wat screens posten van wat we momenteel hebben)
Creeperhunt met een boog is een idee, en andere manier zou ik niet kunnen bedenken dan met een zwaard creepers te slachten of met je materialen keihard te werken. Misschien i.p.v. 3 mensen, 6 mensen? ;)

• jw321456
verder nog een vraagje:
Een mob farm? http://www.minecraftwiki.net/wiki/Tutorials/Mob_Farm Ook heel veel over te vinden op youtube, alleen krijg je dan ook heel veel touw/veren/arrows

• jmxd
  • Niet online
deze is epic:

http://www.minecraftforum...f49d10c1b4fa1ce2b3f6de835

:D

(scroll naar beneden voor filmpje)

[Voor 14% gewijzigd door jmxd op 23-02-2011 13:03]

• Obscure

Obscure

Twinkie??

T-DutchNL schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:43:
Creeperhunt met een boog is een idee, en andere manier zou ik niet kunnen bedenken dan met een zwaard creepers te slachten of met je materialen keihard te werken. Misschien i.p.v. 3 mensen, 6 mensen? ;)
ik denk wel dat ik met een boog tijdje ga jagen :p
en ja kwou wel meer mensen erop zetten.... maar die proberen er onderuit te komen (puur omdat ze niet wille graven) en we maar 8 mensen op de server (is niet zo sterke server :p) waar van 3 eens in de week x inlogd en de andere 2 soms ff helpen (kben pas 2 dagen bezig met het project dus ik zie nog wel of meer komen helpen)
jw321456 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:54:
Een mob farm? http://www.minecraftwiki.net/wiki/Tutorials/Mob_Farm Ook heel veel over te vinden op youtube, alleen krijg je dan ook heel veel touw/veren/arrows
klopt ook een tijdje zitten denken aan mob farm ... maar als ik eindelijk 1 vind waar creepers spawnen blazen ze de spawner al op voordat ik het kan veilig stellen (heb bijna nooit bow bij me in een grot)
idd die is wel groot :p wel leuke item rate :p

bedankt alvast voor de tips / info ik zal vanavond wel ff wat rond zoeken / hunten naar sulphar

• Fama
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 29-01-2019
Zou er iemand bereid zijn om voor mij een minecraft code aan te schaffen, ik betaal je er uiteraard voor.

(heb geen paypal)(en wil geen 3 tot 4 dagen meer wachten)

• T-DutchNL
@Obsecure

Ook al heb ik 40 uur stage per week, heb ik andere bezigheden en meestal trainen, ben ik dagelijks online. Mits je server op de goede versie draait wil ik wel een paar uurtjes in de week je meehelpen.

• Teutates
misschien hoort deze vraag niet hier...
Maar toch maar hier hoeveel werkgeheugen gebruikt de server client ( niet speciaal os voor)
Wil uiteindelijk een prive servertje voor max 10 mensen.
Gewoon op een homeservertje installeren :) (iemand ervaring mee? )

De update is trouwens wel interessant :)

Heb nu 2 savejes.
Bouw save (allerlei gebouwen en dingen)
survival wereld ( doe net alsof de wereld besmet is met straling ( dus mezelf ingegraven na de eerste nacht ) en nooit meer bovenkomen :P heb een paar bomen gekapt voor hout en voor bomen plantage.

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16-11 17:19

Phyxion

_/-\o_

Teutates schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:22:
misschien hoort deze vraag niet hier...
Maar toch maar hier hoeveel werkgeheugen gebruikt de server client ( niet speciaal os voor)
Wil uiteindelijk een prive servertje voor max 10 mensen.
Gewoon op een homeservertje installeren :) (iemand ervaring mee? )

De update is trouwens wel interessant :)

Heb nu 2 savejes.
Bouw save (allerlei gebouwen en dingen)
survival wereld ( doe net alsof de wereld besmet is met straling ( dus mezelf ingegraven na de eerste nacht ) en nooit meer bovenkomen :P heb een paar bomen gekapt voor hout en voor bomen plantage.
Je zit zomaar op 1GB aangezien Java totaal geen rekening houdt met ingestelde memory limieten :'(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Teutates
Phyxion schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:41:
[...]

Je zit zomaar op 1GB aangezien Java totaal geen rekening houdt met ingestelde memory limieten :'(
Ah bedankt :) wel iets om rekening mee te houden dus :P

• FastFred
Obscure schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:31:
[...]

diamond is beter :p

[...]

zoals T-DutchNL zegt goud is meer voor de sier want het gaat snel kapot als je er een pickaxe ofzo van maakt.
zelf doe ik bijna niks met goud staat maar een beetje in me kisten te wachten totdat ik er eens iets mee leuk ga doen

verder nog een vraagje:
Dude, we zitten met dat gat al tegen de lava aan. We kunnen nu toch gewoon verder naar links en rechts uitbreiden vanaf de bodem en vervolgens de bodem volgooien met dirt voor bomen en verder wat huisjes?

Trouwens, toestemming voor het treinstation in Pirate Bay?

• jmxd
  • Niet online
Is er iemand met een 1.3 server waar wat leuks te doen is? Verveel me een beetje in single player :P

edit:
Haal net 1.3_01 binnen

[Voor 16% gewijzigd door jmxd op 23-02-2011 16:16]

• FastFred
Dat gaat wel heel vlot, wat ik me dan afvraag is hoe hij het voor elkaar krijgt dat ze daar allemaal zo snel binnenlopen. Als ik op de server van Obscure (hardcore) rondloop dan zie ik af en toe een creeper lopen, maar lijkt me niet dat ze toevallig massaal in die val lopen? Of heeft hij daar nog weer een mob spawner ofzo achter zitten (zelfs dan moet hij er al minimaal 2 hebben om deze stroom mobs te krijgen)

• Blackspot
edit:
Haal net 1.3_01 binnen
Volgens mij alleen een update voor MAC gebruikers.

• jmxd
  • Niet online
Blackspot schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:18:
[...]

Volgens mij alleen een update voor MAC gebruikers.
Nope want zit a.t.m. op WINDOWS7

[Voor 3% gewijzigd door jmxd op 23-02-2011 16:21]

• T-DutchNL
Update is voor alle OS geloof ik. Haalde de update gister binnen.

• SideSplitter
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15:01
1.3_01 is vandaag uitgekomen?

• Obscure

Obscure

Twinkie??

T-DutchNL schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:49:
@Obsecure

Ook al heb ik 40 uur stage per week, heb ik andere bezigheden en meestal trainen, ben ik dagelijks online. Mits je server op de goede versie draait wil ik wel een paar uurtjes in de week je meehelpen.
kzou graag willen maar kmag helaas niet meer mensen uitnodigen :( want is redelijk oude server
FastFred schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:05:
Dude, we zitten met dat gat al tegen de lava aan. We kunnen nu toch gewoon verder naar links en rechts uitbreiden vanaf de bodem en vervolgens de bodem volgooien met dirt voor bomen en verder wat huisjes?

Trouwens, toestemming voor het treinstation in Pirate Bay?
klopt we zitten al op de laagste lagen :p maar kwil hem breeder nu maken :p
(zodat er meerdere gebouwen kunnen plaatsen)
en over pirate bay overleg ik wel op msn is makelijker :p

• jmxd
  • Niet online
Ik vind het wel apart dat de ze op de website van tweakcraft zeggen dat de server vrijwel vanilla is, maar dat ze nu niet naar 1.3 kunnen updaten omdat ze afhankelijk zijn van een "heel arsenaal aan plugins"...

• Toppertje
Enige probleem wat ik nu nog heb met 1.3 is dat ik telkens opnieuw moet proberen om in te loggen...

en telkens maar weer hopen dat ik erin kom...

behoorlijk irritant.

[Voor 16% gewijzigd door Toppertje op 23-02-2011 19:02]

• MeltedForest
Ik heb de 1.3 update nog niet eens binnen, constant een can't connect error.

• Toppertje
MeltedForest schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:05:
Ik heb de 1.3 update nog niet eens binnen, constant een can't connect error.
Je kunt hem via je browser downloaden, heb ik ook gedaan, mar heb nu nogsteeds de can´t connect error, dus veel schiet je niet op...

• jw321456
Ik heb inmiddels wel versie 1.3_01 binnen, maar al sinds vanmiddag can't connect.... :'(

• joshje
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-11 11:13
hoe moet je minecraft aanschaffen als je geen visa, mastercard of americanexpress hebt?

• iBasch
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:18
joshje schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:35:
hoe moet je minecraft aanschaffen als je geen visa, mastercard of americanexpress hebt?
Paypal? En anders mag je het naar mij overmaken, heb nog 2 gift codes liggen. Krijg je zelfs een alpha-accountje.

• -kardo-
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Zijn er andere die ook er last van hebben dat de server steeds uitvalt. Mijn eigen server valt steeds om de zoveel tijd steeds uit sinds die nieuwe patch.

• Stevanov
@ kardo
draai je er misschien ook addons op?

• Elvis

Elvis

*zucht* Heb ik een grot gevonden met een shitload aan resources, iron, gold, diamond, redstone, Lapis Lazuli... Sukkel ik in mn eigen lava-val.... ;(

[GoT] TF2 Clan

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12:37

MsG

Forumzwerver

Kan je trouwens ook stilstaan op een trap? Vet irritant dat je standaard naar beneden gaat.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• D4NG3R
Er komt binnenkort een gloednieuwe TS, en waarschijnlijk ook een Deeltje #2 van het Minecraft topic. En hier is alvast een voorproefje! Als je graag wilt dat er bijvoorbeeld een screenshot, of filmpje van jouw in de TS komt. Stuur mij dan even een DM. Mocht je een afbeelding willen insturen, verklein deze dan naar maximaal 528x360 (BxH)

Ook mods die jullie hebben gemaakt zijn welkom! Maak een klein intro textje met enkele screenshots, en een link naar de download!
http://tweakers.net/ext/f/Q2pxiCXJ1aBd1fjRpMiiCQ66/full.png

Minecraft is een sandbox game gemaakt door Markus Persson
De game is compleet freeroam, en dus kan je doen wat je wilt, zoals een mijn graven, als een huis maken, bomen platbranden of met zombies vechten om je mijn te verdedigen.
  • Ontwikkelaar: Markus Persson (Mojang Games)
  • Uitgever: Markus Persson (Mojang Games)
  • Platformen: Windows/Linux/OSX
  • Genre: Sandbox, Freeroam, Adventure
  • Spelmodi: Singleplayer, Multiplayer
  • Muziek: Daniel Rosenfeld
  • Website: http://www.minecraft.net/
  • Minecraft is op het moment in de Beta stage beland, voorheen koste het €9,95. Maar dit is nu verhoogd naar €14,95! Vanaf het moment dat het spel uit de Beta stage gaat, kost het €19,99.
  • Minecraft is compleet in java geschreven, zodat het op zowel Windows, Linux en OSX werkt.
  • Minecraft maps zijn oneindig groot, telkens als je bij de rand van de huidige map komt wordt er een stuk bij gegenereerd, de maps zijn dus altijd verschillend.
Fanmade Trailer

http://tweakers.net/ext/f/trq8jwuxnPFPdsxnXmAjdclk/full.png

[Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 24-02-2011 01:06]

• outcast within
  • Laatst online: 29-11-2014

outcast within

Nieuwe ondertitel

[Voor 84% gewijzigd door outcast within op 24-02-2011 01:19]

MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen

• Tower410
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 11:17
Wat een droogkloten :D

• Toppertje
Hm net even de oude launcher weer uit het archief gehaald, en daarmee logt ie gewoon in 1 keer in! terwijl ik er met die nieuwe maar niet in kwam...

• D4NG3R
Foutje

[Voor 99% gewijzigd door D4NG3R op 24-02-2011 02:34]

• TonyTone
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 19-06 15:38
FastFred schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:17:
[...]

Dat gaat wel heel vlot, wat ik me dan afvraag is hoe hij het voor elkaar krijgt dat ze daar allemaal zo snel binnenlopen. Als ik op de server van Obscure (hardcore) rondloop dan zie ik af en toe een creeper lopen, maar lijkt me niet dat ze toevallig massaal in die val lopen? Of heeft hij daar nog weer een mob spawner ofzo achter zitten (zelfs dan moet hij er al minimaal 2 hebben om deze stroom mobs te krijgen)
Dat vroeg ik me ook af.
Wel een hele klus om te maken zeg.

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

• -kardo-
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Toppertje schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 02:01:
Hm net even de oude launcher weer uit het archief gehaald, en daarmee logt ie gewoon in 1 keer in! terwijl ik er met die nieuwe maar niet in kwam...
Hey dat probleem had ik ook. Gelukkig had ik me oude launcher ook nog,
Stevanov schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 21:04:
@ kardo
draai je er misschien ook addons op?
Nee dat is juist vreemd. Ik heb na de update opnieuw de server programma's van minecraft.net gedownload. Steeds na een tijdje loopt me comp vast als de server draait. Me hele beeldscherm wordt zwart hoor alleen nog geluid van skype (maar ik kan niet antwoorden) en moet de stroom eraf halen om hem weer aan de praat te krijgen (en dus 3 keer zomaar de stroom eraf te halen is niet echt goedt voor me comp).

• Fama
iBasch schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:42:
[...]

Paypal? En anders mag je het naar mij overmaken, heb nog 2 gift codes liggen. Krijg je zelfs een alpha-accountje.
Ik koop er graag 1 van je, ik heb je een DM gestuurd.

• T-DutchNL
Ik had het via anders van een gamingclan gekocht. Werkt ook handig.

• Fama
Hardstikke bedankt iBasch!

Code int bezit :)

• T-DutchNL
Fama schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:21:
Hardstikke bedankt iBasch!

Code int bezit :)
Veel plezier ermee ;). En onthoud, zombie's ain't your best mates in there.

• Fama
T-DutchNL schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:30:
[...]

Veel plezier ermee ;). En onthoud, zombie's ain't your best mates in there.
Haha zal het onthouden, zal wel een valkuil bouwen voor ze en het leuk inrichten zodat ze toch nog enig sinds een huisje hebben, arme mobs

• jmxd
  • Niet online
Ik ben echt een n00b, ik snap geen bal van hoe ik mods en texturepacks installeer :F En van die 'uitleg' op het minecraft forum snap ik ook geen hol. Helemaal omdat er 100 miljoen miljard mods zijn en een triljoen verschillende manieren hoe je ze moet installeren :')

Iemand tips? :')

• T-DutchNL
Twylight schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:01:
Ik ben echt een n00b, ik snap geen bal van hoe ik mods en texturepacks installeer :F En van die 'uitleg' op het minecraft forum snap ik ook geen hol. Helemaal omdat er 100 miljoen miljard mods zijn en een triljoen verschillende manieren hoe je ze moet installeren :')

Iemand tips? :')
Als je een mod 'gevonden' heb, dan moet het een .zip bestand zijn.
- Sla 'mod'.zip bestand op en zet het op je desktop.
- Start Minecraft op en ga naar hoofdmenu.
- Ga naar Mods/Textures en dan naar optie kies mod(of dergelijke) (Zit nu niet achter me game-pc maar op werk).
- Dan selecteer je je .zip bestand.
- Mod/Textures staat in het lijstje, selecteer 'm en gebruik hem.

Viola.

Als je vragen heb, PM je maar :).

• T-DutchNL
Fama schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:42:
[...]

Haha zal het onthouden, zal wel een valkuil bouwen voor ze en het leuk inrichten zodat ze toch nog enig sinds een huisje hebben, arme mobs
Wat ik doe, ik heb een 'infection' save, waar ik niet boven de grond kom mits het licht is en ik houd nodig heb. Probeer daar dan onder de grond te blijven. Kom je minder zomb's tegen. (Difficulty: Hard).

Andere is om te bouwen en staat op peacefull.

• Fama
T-DutchNL schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:15:
[...]

Wat ik doe, ik heb een 'infection' save, waar ik niet boven de grond kom mits het licht is en ik houd nodig heb. Probeer daar dan onder de grond te blijven. Kom je minder zomb's tegen. (Difficulty: Hard).

Andere is om te bouwen en staat op peacefull.
Infection save? geen idee wat dat is.

Ik ben meer van het bouwen dan echt minen, maar dat is misschien omdat ik het minen altijd in me 1tje deed (saai)

• Teutates
Fama schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:45:
[...]

Infection save? geen idee wat dat is.

Ik ben meer van het bouwen dan echt minen, maar dat is misschien omdat ik het minen altijd in me 1tje deed (saai)
Ik heb iets soort gelijks :P nieuwe save gemaakt zoveel mogelijk resources verzameld (hout ) en mezelf in een grot ingegraven >_< vanaf nu mag ik niet naar boven :P ( straling/zoiets) why ? je mag niet naar boven dus moet je allerlei dingen ondergronds oplossen ... (water,licht,hout(tree farm),alles uitgraven)

Het houd je bezig en is een afwisseling van alleen bouwen (ander saveje )

• Fama
Teutates schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:54:
[...]

Ik heb iets soort gelijks :P nieuwe save gemaakt zoveel mogelijk resources verzameld (hout ) en mezelf in een grot ingegraven >_< vanaf nu mag ik niet naar boven :P ( straling/zoiets) why ? je mag niet naar boven dus moet je allerlei dingen ondergronds oplossen ... (water,licht,hout(tree farm),alles uitgraven)

Het houd je bezig en is een afwisseling van alleen bouwen (ander saveje )
Ahhh oke, opzich wel grappig, misschien dat je van de toplaag toch nog een beetje licht naar binnen kan laten door het te vervangen met glas ofzo 8)7

• T-DutchNL
Fama schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:57:
[...]

Ahhh oke, opzich wel grappig, misschien dat je van de toplaag toch nog een beetje licht naar binnen kan laten door het te vervangen met glas ofzo 8)7
Inderdaad de bedoeling om te zorgen voor saplings. De rest red je wel want je graaft niet naar boven. Bji glas mine je maar richting de zee of meer dan kan je daar wat vanaf minen.

Is wel een grappig concept.

• jmxd
  • Niet online
Hmmm ik verveel me echt, heb zin om met meerdere mensen iets vets te bouwen ipv in mn eentje :P

• Fama
Twylight schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:09:
Hmmm ik verveel me echt, heb zin om met meerdere mensen iets vets te bouwen ipv in mn eentje :P
inderdaad, dat lijkt mij ook het leukst.

Alleen ben ik een enorme noob met dit spel, heb nog veel te leren over craften enz.

• jw321456
Ik wil ook wel iets met meerdere mensen bouwen :P ik heb nu al een tijdje single player gedaan maar door die updates steeds kun je weer geen multiplayer doen op de meeste servers.... :(
Ik heb ook al geprobeerd een eigen server te maken, maar ik krijg die poorten niet open ;w

• jmxd
  • Niet online
Ik heb een server op gezet even snel, dus als je zin hebt om gewoon wat te kutten met meerdere mensen DM dan maar voor het adres :P

Let wel: Het is alleen voor nu en alles wat er gebouwd wordt blijft dus niet bestaan, maargoed :P

• D4NG3R
En we gaan door in deeltje #2 met een mooie nieuwe TS *O*
[PC] Minecraft - Deel #2

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
En we kunnen hier verder: [PC] Minecraft - Deel #2

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23-11 12:35
Deze kan dus op slot :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 55 56 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee