Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Misschien handig dat je dan gewoon de admin's even contacteert? Heeft meer effect dan het alleen hier te posten, hun hebben toegang tot de serverlogs.Inktpotje schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:52:
Ik word er een beetje erg zat van dat mensen steeds het strand slopen... dit is de 2e KEER dat ik het strand moet herbouwen.. als je zand wil GRAAF DAT ERGENS BUITEN DE STAD!
[afbeelding]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Random warps dan?.oisyn schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:19:
[...]
Maar dan is het binnen de kortste keren natuurlijk niet meer de middle of nowhere
Gewoon /warp random en dan kom je ergens in de middle of nowhere terecht
Was dat een strand? OOWWW... zeg dat danInktpotje schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:52:
Ik word er een beetje erg zat van dat mensen steeds het strand slopen... dit is de 2e KEER dat ik het strand moet herbouwen.. als je zand wil GRAAF DAT ERGENS BUITEN DE STAD!
[afbeelding]
AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W
Verwijderd
Dan krijg je wel heel veel random plekken waar mensen spawnen, niet echt goed voor renedering van mappen, aangezien mensen dan om de minuut gaan /warpen om een leuke locatie te vinden.Tower410 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:01:
[...]
Random warps dan?
Gewoon /warp random en dan kom je ergens in de middle of nowhere terechtEn dan verandert de plaats van die warp om de minuut of zo.
Bad idea
Verwijderd
Edit: de mobtrap uitleg begint rond 2:20.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 09:25 ]
Hoe komen de mobs in jouw mobtrap? Wacht je af todat ze er zelf in lopen, of lok je ze op de een of andere manieer?
Als ik het goed heb gezien spawnen ze er in. Dus je hoeft ze er niet heen te lokken of wat.Brains schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:09:
@D4NG3R
Hoe komen de mobs in jouw mobtrap? Wacht je af todat ze er zelf in lopen, of lok je ze op de een of andere manieer?
Verwijderd
volgens mij kunnen mobs niet IN water spawnen, friendly mobs spawnen normaal op gras met voldoende licht, de mobtraps "trappen" de mobs enkel van zodra ze 1 in stukje water gekomen zijn.Zsub schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:15:
[...]
Als ik het goed heb gezien spawnen ze er in. Dus je hoeft ze er niet heen te lokken of wat.
link doodD4NG3R schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:07:
Hiero is die dan
De map kun je hier downloaden om te bekijken hoe ik het heb gedaan: http://rapidshare.com/files/427484226/World4.rar
[...]
Ze spawnen in een kamertje aan het begin van de water stroom, ze lopen vanzelf wel een keer het water in.Brains schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:09:
@D4NG3R
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

YouTube: PC Gamer - Minecraft Halloween Update - Building a Slip gate
Echt gaaf als je het mij vraagt!
[ Voor 50% gewijzigd door Paniohitus op 29-10-2010 11:58 ]
BF1: Don-Panio
Heilige poep die overgang is gaaf! De "hell" wereld, ziet er nog wel wat kaal uit momenteel
Ik vraag mij wel af of Obsidian wat makkelijker te mijnen is nu dan.. Want het kost dus 10 blokken voor zo'n portaal. Dat is toch minstens een paar minuten hakken
.edit: ja dat zeg ik toch
[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 29-10-2010 12:21 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Tsjah, lijkt me niet meer dan logisch dat er wat tijd geinvesteerd moet worden om zo'n portal te maken. Ik vind 4.5 minuut minen op zich nog wel redelijk.D4NG3R schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:13:
[...]Ik vraag mij wel af of Obsidian wat makkelijker te mijnen is nu dan.. Want het kost dus 10 blokken voor zo'n portaal. Dat is toch minstens een paar minuten hakken..
Kijkt u eens:D4NG3R schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:44:
Jammer voor die link dan, de world heb ik al weer verwijderd.
[...]
http://upload.mattie-systems.nl/uploads/d4ng3r_World4.rar
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Thx
Verwijderd
http://www.indiegames.com...th_the_minecraft_hal.html
YouTube: Minecraft Halloween Preview - IndieGames.com
Die ghast is een brutaal gastje jong. Denk dat ik nog wel eventjes uit "The Slip" ga wegblijven
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 13:28 ]
Ik ben ook heel benieuwd naar hun drops!
Half correct. Hoewel beesten niet door portals kunnen zal de Ghast heel soms bij een portal kunnen spawnen in de normale wereld. DIt is door Notch zelf aangegeven. Dus de tip van dag, bouw geen portal op een grasveldje naast je netgebouwde huisjeZsub schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:42:
Alleen players kunnen door de portals, dus we zullen de Ghasts in The Slip zelf moeten vangen, lijkt het...
Ik ben ook heel benieuwd naar hun drops!
[ Voor 9% gewijzigd door Atmosfeer op 29-10-2010 14:16 ]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Geen idee hoeveel winst hij er aan over houd maar de omzet is in elk geval flink hoog
Hij heeft nu al 6 mensen in dienst geloof ik
Verwijderd
wanneer mag ik met portals spelen
WANNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Een kantoor voor drie jaar, plus zes salarissen (dus incl zijn eigen salaris) zal wel redelijk wat kosten en dan reken ik de hosting nog niet eens mee. Voor de rest zal hij vrij weinig kosten hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door Zsub op 29-10-2010 15:18 ]
Ik ben aan het kijken op het minecraft forum / SMP servers en zie dat er mods bestaan waarmee chests van spelers gesloten kunnen worden voor andere spelers.
Het lijkt me een goed idee om dit ook toe te voegen op de Tweakers server zodat spullen niet zo maar weggehaald kunnen worden.
Daarnaast las ik over een mod waarmee je poorten kon laten openen en sluiten. En met sluiten bedoel ik dan ook permanent gesloten zodat je als speler een gebied (huis) af kan sluiten voor grievers.
Al met al best een paar leuke mods en misschien iets voor bij de tweaker server?
Of is er een reden waarom deze mods niet gebruikt worden?
Het bedrijf van Notch heet 'Mojang Specifications'. En ik denk dat er maar weinig zijn die op zo'n manier hun startkapitaal bij elkaar verdiend hebben
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Is vast wel te betalen hoor van die 1,5 miljoen omzet per maand. Bovendien, als je als bedrijf geld gaat uitgegeven hoef je natuurlijk een stuk minder af te dragen van die omzet. (Belasting over inkomsten wordt een stuk lager).Zsub schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:16:
Ik weet niet hoeveel Notch eraan over houdt.
Een kantoor voor drie jaar, plus zes salarissen (dus incl zijn eigen salaris) zal wel redelijk wat kosten en dan reken ik de hosting nog niet eens mee. Voor de rest zal hij vrij weinig kosten hebben.
Hosting kost ook peanuts.
Paar pc'tjes, paar Macbookjes... klaar.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Exact! Graphics zijn totally overrated!.oisyn schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:27:
Het irritante is, ik zat een tijd terug te experimenteren met grote destructable worlds (maar dan met een buggy waarmee je er doorheen kon rijden). Misschien moet ik het alsnog maar eens afmaken, want het blijkt wel weer dat graphics geen afbreuk doen aan de speelbaarheid ervan
Tuurlijk, het is cool om door prachtige steden/landschappen te crossen maar als de gameplay daardoor te star wordt, raak je snel uitgekeken. Hoe meer vrijheid je hebt in een spel, hoe creatiever je kunt zijn, hoe langer het leuk blijft. Eerst gameplay, dan graphics.
Wanneer kunnen we de bèta alpha verwachten?
[ Voor 11% gewijzigd door Room42 op 29-10-2010 15:37 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
[ Voor 28% gewijzigd door SideSplitter op 29-10-2010 15:56 ]
Heb je een linkje, klinkt wel grappig voor mn eigen serverAndiaen schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:17:
Korte vraag over de tweakers server,
Ik ben aan het kijken op het minecraft forum / SMP servers en zie dat er mods bestaan waarmee chests van spelers gesloten kunnen worden voor andere spelers.
Het lijkt me een goed idee om dit ook toe te voegen op de Tweakers server zodat spullen niet zo maar weggehaald kunnen worden.
Daarnaast las ik over een mod waarmee je poorten kon laten openen en sluiten. En met sluiten bedoel ik dan ook permanent gesloten zodat je als speler een gebied (huis) af kan sluiten voor grievers.
Al met al best een paar leuke mods en misschien iets voor bij de tweaker server?
Of is er een reden waarom deze mods niet gebruikt worden?
Ik denk dat het succes van MC de grote persistent world is, en het creatief bezig zijn. Daar had ik dan weer niet aan gedacht. Wel aan multiplayer, maar dan de klassieke variant (gewoon een game hosten, en dan elkaar afknallen oid)Room42 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:34:
[...]
Exact! Graphics zijn totally overrated!Echt waar!
Tuurlijk, het is cool om door prachtige steden/landschappen te crossen maar als de gameplay daardoor te star wordt, raak je snel uitgekeken. Hoe meer vrijheid je hebt in een spel, hoe creatiever je kunt zijn, hoe langer het leuk blijft. Eerst gameplay, dan graphics.
Dat duurt nog wel even, mijn tijd gaat momenteel op aan MCWanneer kunnen we de bèta alpha verwachten?
We zijn een heel eind, vanavond komt ie af denk ik!
Kan de plugins zo niet vinden op internet. Ik heb alleen een lijst met gebruikte plugins gevonden die dit regelden.Mattie112 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:46:
[...]
Heb je een linkje, klinkt wel grappig voor mn eigen server
Vanavond ga ik even kijken op wat servers om wat van de plugins mee te krijgen.
Echt geweldige creaties krijg je daarmee!'
Als je aan komt lopen, dan zie je het al direct:
En dit is als je erin kijkt:
*Klik* voor vergrotingen!
Ik was alleen 1 keer gevallen, kon ik al m'n spullen opnieuw bij elkaar rapen, vandaar dat het in de inventorybar ook een beetje een zooitje en compleet onlogisch is
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
trouwens, zou iemand voor mij willen vouchen? ik zou er nl zelf wel wat tussen willen bouwen
m'n minecraft username is hetzelfde als hier op tweakers
Hmm, toevallig, ik had ook een bedroevend lagere framerate online (maar geen 0.2 fps, ik gok ongeveer 20-25), terwijl ik daar eerder geen last van had en offline ook niet. In de taskmanager zag ik dat java ook meer dan 800 MB geheugen innam inmiddels...Milenco schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:36:
Als je client crashed kan het helpen de view distance lager te zetten. Wat ik sinds vanavond wel op de Tweakers server heb is dat vanuit het niets m'n framerate zo hard dropped dat het compleet onspeelbaar wordt (0.2 fps?), pas na een restart van m'n client helpt het dan even. Dit heb ik vandaag al 3 keer gehad en daarvoor nooit. Hoor ook van anderen dat ze er last van hebben..
Geen idee waar dat aan ligt, kan me niet herinneren dat dat eerder zo was op mijn laptop.
Offline had ik er gelukkig geen last van, dus daar ben ik dan ook met explosief geweld verder gegaan
[ Voor 5% gewijzigd door SanderTje! op 29-10-2010 21:58 ]
Explosies zijn FUNSanderTje! schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:53:
[...]
Offline had ik er gelukkig geen last van, dus daar ben ik dan ook met explosief geweld verder gegaan
Wat ik vervelend vind is dat ik steeds de weg kwijt raak. Hoe navigeren jullie door reusachtig grote grotten zoals ik gevonden heb?
Eigenlijk maakt het mij nu niet zoveel meer uit gezien ik met de nieuwe update opnieuw begin, maar wou toch nog ff wat last minute advies.
ps. ik speel op hard.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Of ik probeer me mijnen zo straks mogelijk te maken om zo verschil tussen geweest en niet geweest duidelijk te maken.
HELD!!Mar.tin schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:55:
Whehe, had bijna een ban vandaag omdat ik dit had gebouwd bij de warp outpost:
[afbeelding]
als ze mensen bannen voor het maken van piemels wil ik mijn geld terug

Is dat bij jullie ook? Ik zie trouwens dat dit een oudere versie is van plottest2.
.edit: oh nvm. Ik had wel ctrl-f5 gedaan maar dat hielp niet. Echter, m'n cache wipen werkte wel. Het ziet er nu uit zoals het eruit zou moeten zien
[ Voor 26% gewijzigd door .oisyn op 30-10-2010 01:31 ]
Iets met "regels zijn regels" maar ik kan nergens vinden dat piemels bouwen niet mag. Bijna iedereen kon er wel om lachen dus ik snap t niet meerrrMuta schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:57:
HELD!!
Nu heb ik er maar happy en sad van gemaakt
[ Voor 20% gewijzigd door Mar.tin op 30-10-2010 10:41 ]
Ik zou geen probleem hebben om iemand voor die phallus te bannen.Muta schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:57:
HELD!!
Dit weekend waarschijnlijk.oddish2211 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 11:25:
wanneer werd de map gereset? want anders lijkt het me best zonde om nu iets groots te willen maken.
https://niels.nu
Nee, ga er maar vanuit dat dat minimaal nog een week duurt zover ik heb begrepen. Wellicht nog langer. Het is namelijk niet zo simpel als een map-reset. moet ook gewacht worden dat de mods die gebruikt worden gaan werken op de nieuwe versie van minecraft.
Ik heb eens een screen gezien van een reusachtige grot die ook gemaakt was met TNT. Sindsdien ben ik ook TNT aan het sparen, maar ik zal wel erg veel nodig hebben om een complete grot te kunnen maken. Ik vind vooral de grillige vorm die je dan krijgt erg mooi.SanderTje! schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:43:
In SSP ben ik net even wezen stoeien met dynamiet in m'n mijn.
Echt geweldige creaties krijg je daarmee!'
Dit is trouwens het plaatje van de grot waar ik het over had: http://250kb.de/u/101025/j/OYi6usoq3FEW.jpg
Bij mij is het simpel. Als er fakkels hangen dan ben ik er al geweest en kan ik altijd wel herkennen waar ik benDreanor schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:01:
Pfff, ik heb al weken geleden een mijnschacht gemaakt. Deze komt uit in een groot die zo belachelijk groot is dat het gewoon bijna niet meer leuk is om daar rond te lopen. Elke keer ga ik dood (ongelooflijk veel vijanden vanwege de vele donkere plekjes).
Wat ik vervelend vind is dat ik steeds de weg kwijt raak. Hoe navigeren jullie door reusachtig grote grotten zoals ik gevonden heb?
Ik heb nu wel steeds vaker dat wanneer ik een lange diepe gang graaf in een richting waarvan ik denk nog niet geweest te zijn en eindelijk op een grot stuit, dat er dan toch fakkels blijken te hangen
[ Voor 54% gewijzigd door SToRM666 op 30-10-2010 13:58 ]
PSN id: NL_SToRM
Ik kan rechts de hoek om, links de hoek om, rechtdoor, schuin naar rechts, schuin naar links, rechtdoor naar onder, links naar boven. Dat zijn al allemaal gangen waar je zonder graven heen kan en elke gang heeft weer zijn doorgangen naar andere grotten. Ik ben er al een weer of 3 bezig en vind nog steeds nieuwe fakkel loze delen grot.
Maargoed, ik ga er ook zo vaak dood vanwege de vele monsters die er rondhangen dat ik voor de update daar toch niet meer naar binnen ga denk ik.
PSN id: NL_SToRM
Eh ja?
Dat heeft te maken met de grote halloween update waar iedereen naar uitkijkt. Als je dan connect nadat de update is geweest en voor de server alle plugins/mods ook zijn bijgewerkt, dan zal de map gereset worden.
De huidige map wordt dan als download aangeboden.
vziw heb jij daar vrij weinig mee te maken gehad
Oke Oke, ik heb de happy gemaakt, jij de sad?.oisyn schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:49:
vziw heb jij daar vrij weinig mee te maken gehad
Edit:
Alvast een klein herinneringsoverzichtje:
[ Voor 73% gewijzigd door Mar.tin op 30-10-2010 15:33 ]
(ik hoop natuurlijk op server meteen en dat hey0 ook ff opschiet met de modded-server
Ik denk dat je er vanuit moet gaan dat je voorlopig single-player zal kunnen spelen... en opzich ook niet erg toch voor tijdelijk....Mattie112 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 15:42:
Iemand al enig idee of er ook meteen een nieuwe server update komt of dat het vooralsnog alleen single player is?
(ik hoop natuurlijk op server meteen en dat hey0 ook ff opschiet met de modded-server)
Geen idee eigenlijkPreddie schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:00:
[...]
Ik denk dat je er vanuit moet gaan dat je voorlopig single-player zal kunnen spelen... en opzich ook niet erg toch voor tijdelijk....
Maar waarom moet de map daarvoor gereset worden? Alles ging toch nog gewoon werken na de update? Gewoon een nieuwe start met biomes en hell?SanderTje! schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:32:
[...]
Eh ja?
Dat heeft te maken met de grote halloween update waar iedereen naar uitkijkt. Als je dan connect nadat de update is geweest en voor de server alle plugins/mods ook zijn bijgewerkt, dan zal de map gereset worden.
De huidige map wordt dan als download aangeboden.
[ Voor 4% gewijzigd door Bv202 op 30-10-2010 16:53 ]
Het kan wel, maar je ziet niks of weinig van de biomes als je niet reset. Want wat al ontdekt is wordt niet meegenomen met de nieuwe biomes omgeving en er is al heel veel ontdekt op de server.Bv202 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:52:
[...]
Maar waarom moet de map daarvoor gereset worden? Alles ging toch nog gewoon werken na de update? Gewoon een nieuwe start met biomes en hell?
Met een reset heb je direct de biomes omgeving.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Dat is morgen al! M-O-R-G-E-NNitroX infinity schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:29:
Lezen is ook moeilijk hè? 31 oktober!
Verwijderd
Notch heeft gezegd dat hij het vóór halloween in Zweden zou willen releasen, dat is dus middernacht vandaag hooguit als alles volgens plan gaat.
Oh nee... dit wordt een hele lange nacht. Eerst een nieuw spel maken, landschap verkennen, vissen, naar beneden graven en op lava stuiten, obsidian hakken en portals bouwen, The Slip (vond ik wel de tofste naam tot nu, jammer dat dit wellicht anders wordt) verkennen en kijken wat je met die nieuwe blokken kan doen. Pfff...Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:26:
Veel smilies en caps, en dan nog het allemaal fout hebben.
Notch heeft gezegd dat hij het vóór halloween in Zweden zou willen releasen, dat is dus middernacht vandaag hooguit als alles volgens plan gaat.
Verwijderd
Haha ja inderdaad, ik heb een 3000 torches klaar liggen die allemaal lanterns moeten worden, een 300 obsidian om een ghast proof basis op te zetten in the slip en overal dubbel dikke muren en dubbele iron doors in mijn basisSgreehder schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:46:
[...]
Oh nee... dit wordt een hele lange nacht. Eerst een nieuw spel maken, landschap verkennen, vissen, naar beneden graven en op lava stuiten, obsidian hakken en portals bouwen, The Slip (vond ik wel de tofste naam tot nu, jammer dat dit wellicht anders wordt) verkennen en kijken wat je met die nieuwe blokken kan doen. Pfff...
EDIT @ onder me, als mijn huidige torches geen lanterns worden maar je wel op grotere diepte meer torches nodig hebt tegen monsters, ben ik alsnog blij met mijn vooraadje
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2010 19:32 ]
Leuk die 3000 torches maar waarschijnlijk heb jer voor deze update dus niks aanVerwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:54:
[...]
Haha ja inderdaad, ik heb een 3000 torches klaar liggen die allemaal lanterns moeten worden, een 300 obsidian om een ghast proof basis op te zetten in the slip en overal dubbel dikke muren en dubbele iron doors in mijn basis
Considering skipping the torch replacement until after the boo update. Running out of time here!
bron: http://twitter.com/notchBiomes are now properly synched in multiplayer, and rails no longer cause data sending loops.
yay
No animals were harmed in the making of this comment.
Verwijderd
Gun Notch ook even pauze zeg!buzz schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:20:
Ben benieuwd, hij is op twitter in ieder geval actief aan het kletsen, kan beter doorcoden zodat de release de deur uit kan!
En dan heb ik het over http://www.minecraftforum.net/ natuurlijk.
Blijf het toch wel jammer vinden dat de Torch/Lantarns update er niet in zit maar vissen weer wel dus dat is weer goed nieuws.
AwwOh nuts, I can't get the portal to work in SMP in time. I'll add a flag to start in either normal or Nether mode so you can try it in smp
Dat forum is niet door Notch beheerd, lees maar hier: http://www.minecraft.net/community.jsp hij leest ze wel, maar ze staan niet onder zijn "hoede"Dreanor schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:34:
Notch moet betere forum admins aannemen/selecteren want de forums zijn erg slecht beheerd vind ik. Veel te veel crap, gezeur, etc. Vind het jammer want hij doet goed werk voor het spel Minecraft, helaas waarderen velen dit blijkbaar niet ...
En dan heb ik het over http://www.minecraftforum.net/ natuurlijk.
Blijf het toch wel jammer vinden dat de Torch/Lantarns update er niet in zit maar vissen weer wel dus dat is weer goed nieuws.
Toch blijft het een grote bende, met weinig orde en het is zo nauwelijks leuk om te lezen. Er zijn enkele pareltjes van topics te vinden zoals http://www.minecraftforum...wtopic.php?f=1016&t=56584 maar verder ...
Tja, dat is dan ook weer zo jaDreanor schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:59:
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Maar het wordt wel de "officiële forums" genoemd, dus vandaar dat ik meteen naar Notch verwijs zeg maar.
Toch blijft het een grote bende, met weinig orde en het is zo nauwelijks leuk om te lezen. Er zijn enkele pareltjes van topics te vinden zoals http://www.minecraftforum...wtopic.php?f=1016&t=56584 maar verder ...
Het Troll Gehalte™ is wel heel hoog, met vooral zeikwijven die vinden dat ze het recht hebben op een update van een Alpha spel omdat ze er 10 eurootjes voor hebben betaald.
Hun kleine hersentjes kunnen dan niet beseffen dat er tot nu toe maar 1 persoon aan het spel heeft gewerkt die erg veel tijd heeft gestoken in het opzetten van een game studio en als hij daar klaar mee is gaat de development vast een stuk sneller, maar ze eisen een update, met als dieptepunt natuurlijk die DDoS die ook alleen maar tijd heeft gekost voor Notch.
Het moet erg vervelend voor Notch zijn om zo'n community te hebben, 'tis maar goed dat er ook mensen zijn die hem steunen in zn avontuur
Verwijderd
5 miljoen euro in de bank zal hem ook wel helpenbvdbijl schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:06:
[...]
Het moet erg vervelend voor Notch zijn om zo'n community te hebben, 'tis maar goed dat er ook mensen zijn die hem steunen in zn avontuur
Het lijkt dan toch dat Notch wat te veel in een keer probeerde te doen maar dat zal me worst wezen, der is genoeg om iedereen weer even bezig te houden.
Haha, ja dat zal hem vast wel helpenVerwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:11:
[...]
5 miljoen euro in de bank zal hem ook wel helpen
Het lijkt dan toch dat Notch wat te veel in een keer probeerde te doen maar dat zal me worst wezen, der is genoeg om iedereen weer even bezig te houden.
Ben benieuwd waar hij dat allemaal voor gaat gebruiken, op het opzetten van zijn bedrijf na natuurlijk
Dit topic is gesloten.
![]()
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---