Ik weet dat het alpha is en zoals ik zei, vind ik de update en het spel geweldig (tis alweer veel te laat maar Minecraft had mij weer eens in zijn greep).
Maar zoals ik ook zei, lijkt het mij beter om de update meer samenhangend te houden. Bijvoorbeeld vissen als thema maken en daarom heen ideeën toevoegen. Bijvoorbeeld levende zwemmende vissen, nieuw(s) bootje(s), aas/dobber maken, etc.
Dan een volgende update kan bijvoorbeeld de hell/lantaarn update, waar hell ook echt een doel krijgt omdat je daar bepaalde grondstoffen voor lantaarns moet halen.
Of natuur update, waar hij nieuwe planten toevoegd zoals palmbomen, appelbomen, bessen struik, gras pollen, nieuwe bloemen, etc. Misschien wat nieuwe dieren.
De halloween update voelt wat als losse ideeën, leuke nieuwe dingen daar niet van. Zo denk ik erover, maar misschien zien anderen dit niet zo.

Nogmaals, ik vind het een geweldig spel en een geweldige update. Tot nu toe meer fun gehad met dit 10 euro dure alpha spelletje dan met sommige 50 euro dure retail games ...