Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 07:32:
Wie kan mij een beetje info geven. Ik heb mij vandaag een headset aangeschaft voor PS3 om vooral te gebruiken om MW2 MP te spelen.
Tijdens het spelen hoor ik nu geen enkele andere speler meer praten(als ik zonder headset speelde hoor ik constant andere spelere melken tegen elkaar en gisteren plots niet meer) en ik weet niet of ikzelf verstaanbaar ben bij de andere. De headset is goed aangesloten dus ik weet nie echt wat het probleem is...

alvast bedankt
Hoe staat je Nat type?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Heb niets gemist zo te horen :D

Vrouwlief wilde dat ik weer eens verplicht (lees: gezellig) mee ging kijken naar een chickmovie (lees: Net5 :r film)
Hmm nou vooruit dan maar. Wetende dat 1 keer kijken meestal weer zorgt voor paar avonden gamen zonder gezeur O-)

Mss dus tot vanavond

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn Nat type is Moderate... ik weet wel niet wat het wil zeggen... (ik ben niet echt een pro ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-10 17:43
Je NAT moet open staan wil je normaal kunnen spelen.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefabiman88 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:42:
Ok, heb hier al info gevonden via google, maar 't is wel een soep met die poort- instellingen enzo...
Het blijkt bij veel een probleem te zijn die MW2 willen spelen op ps3 en hun NAT type willen veranderen om de headset te willen gebruiken of host willen zijn.

grts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Gisteren sinds lange tijd mw2 weer opgestart. Laatste keer was net voor mij was toen het 2de mappack net uit was. Affijn - tref het net dat iwnet plat ligt. Op 23u werkt alles weer kennelijk. Vol goede moed weer wat knallen. Muis voelt wat onwennig na een week of 5 vakantie (oh wat heb ik het slecht 8))

1ste potje op invasion: kills:0 assists:0 deaths:13 :X
2de potje op skidrow: kills:1 assists:5 deaths:15 :F
3de potje op underpass: kills:4 assists:9 deaths:8 ;(

Heb eer maar aan mezelf gehouden en gaan slapen ;w

Wat een drama zeg :-(

mmm.. mn avatar doet 't niet meer :?

[ Voor 3% gewijzigd door shades op 13-08-2010 11:00 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 16:17

Bezulba

Formerly known as Eendje

thefabiman88 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:42:
sinds wanneer heeft NAT type iets te maken met headset instellingen? En sinds wanneer heb je nat type open nodig omt e kunnen spelen? bullshit, met strict kan je prima spelen, je bent alleen nooit host

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
eendje schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:51:
[...]

sinds wanneer heeft NAT type iets te maken met headset instellingen? En sinds wanneer heb je nat type open nodig omt e kunnen spelen? bullshit, met strict kan je prima spelen, je bent alleen nooit host
Op de xbox heb ik vaker gelezen dat je NAT op open moet zijn wil je de voice chat kunnen gebruiken. Geen idee of dat op PC of PS3 ook zo is maar lijkt me wel dan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Kort vraagje: in verband met het upgraden van 2GB naar 4GB ram wil ik dit weekend een 64-bit versie van windows installeren, en moet ik dus formateren. Moet ik een backup maken van MW2? Of staat mijn rank enzo online opgeslagen? Ik heb wel vaker gehoord dat alles online staat op steam, maar je kunt je rank terug naar 0 resetten door een aantal (lokale) bestanden te verwijderen, dus dat zou niet erg logisch zijn...

En m'n opties? Controls, video settings, etc? Moet ik daarvoor gewoon de mp_config file backuppen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:54

Mystikal

It never hurts to help!

NickThissen schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:35:
Kort vraagje: in verband met het upgraden van 2GB naar 4GB ram wil ik dit weekend een 64-bit versie van windows installeren, en moet ik dus formateren. Moet ik een backup maken van MW2? Of staat mijn rank enzo online opgeslagen? Ik heb wel vaker gehoord dat alles online staat op steam, maar je kunt je rank terug naar 0 resetten door een aantal (lokale) bestanden te verwijderen, dus dat zou niet erg logisch zijn...

En m'n opties? Controls, video settings, etc? Moet ik daarvoor gewoon de mp_config file backuppen?
Het staan online. Maar het kan geen kwaad even een backupje te pakken van die folder!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik heb 2 weken geleden geformatteerd en steam daarna opnieuw gedownload, MW2 opnieuw geïnstalleerd.
Hierna werkte het weer perfect, alle ranks, titels en zelfs custom classed bleven bewaard. Enkel de grafische- en audio-opties moest ik opnieuw instellen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-10 12:58
Vondt dit wel een screenshot waardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Dat zal geen pc zijn....

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
Oh waarom niet>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-09 20:52
Ik heb vandaag maar een portie microsoft points besteld uit engeland en de resurgence mappack gekocht voor de xbox 360. Ik heb in TDM al een potje op strike gespeeld en al een potje op trailer park. Ik vraag me af in welke game types ik nog meer de nieuwe maps kan tegenkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-10 18:46
Net @ storm
Kills 18 Assist 10 deaths 9

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

waarom dan?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
1000ste overwinning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:40

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Lol, ik dat dat je naar je winstreak hintte, 225 :| respect :P

Ik doe trouwens eindelijk mijn nick weer eer aan
[hurray modus] ik heb eindelijk de eerste red tiger camo ;P [/hurray modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

KDR, + de verhouding winst verlies..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Sc0rPi0N schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:50:
Heb niets gemist zo te horen :D

Vrouwlief wilde dat ik weer eens verplicht (lees: gezellig) mee ging kijken naar een chickmovie (lees: Net5 :r film)
Hmm nou vooruit dan maar. Wetende dat 1 keer kijken meestal weer zorgt voor paar avonden gamen zonder gezeur O-)

Mss dus tot vanavond
LOL, de vrijdagavond is van mij met die zeikerige programma's als Popstars en Holland Got Talent. :r
Ik speel wel vaker maar de vrijdag is van mij.

Vanavond was een goede avond omdat ik de Steyr helemaal wilde vrijspelen. Dit is niet gelukt maar volgens mij heb ik op een avond nog nooit zo vaak killstreakrewards (Predators, Harriers en pave lows) gehad. Het hielp dat Vacant vaak voorbij kwam (heerlijke map is dat) en dat ik precies weet waar de meeste mensen staan of naartoe rennen.

Jaahaaa, moeders de vrouw moest eens weten dat ik naast een liefhebbende man en vader die het gezinsleven met een groot hart benadert, er ook nog een duistere kant op na houd.

[Jambers mode]
Overdag is hij een succesvol zakenman en geliefd gezinslid maar 's avonds gaat hij met zijn Steyr Aug los op het gespuis welke hij het liefst zo snel mogelijk afslacht.
[/Jambers mode]

Jaaaa, moeders krijgt knuffels en kusjes maar op de vrijdagavond ben ik zo bloeddorstig als ik maar zijn kan (met de nodige Grolschjes natuurlijk). :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

Vanavond was een goede avond omdat ik de Steyr helemaal wilde vrijspelen. Dit is niet gelukt maar volgens mij heb ik op een avond nog nooit zo vaak killstreakrewards (Predators, Harriers en pave lows) gehad. Het hielp dat Vacant vaak voorbij kwam (heerlijke map is dat) en dat ik precies weet waar de meeste mensen staan of naartoe rennen.
ten eerste die aug, ik weet nog steeds niet wat ik er van vind het heeft een paar voordelen maar tot nu toe heb ik vooral de nadelen er van gemerkt
(voordelen: iets meer damage, en iets meer kogels. nadelen: SOH is nodig want anders is het echt te traag.. grip is eigenlijk ook nodig en dus of geen red dot of geen SOH.. en het lijkt als of je iets trager ben met de aug maar dat kan zijn omdat ik vaak met de aug anders speel als met een AR)

ten tweede Vacant is zoveel makkelijker in MW2 omdat je gewoon sommige dingen is echt bijna +-5 kills (GL, predator) door op 1 ding te mikken.. probeer maar eens als je met 2 goede teams zit B met domination te pakken.. ( dus zodra iets knippert of loosing bladiebla hoort.) is echt onmogelijk omdat je van alle kanten ventjes( +semtex/granaten/C4) kan verwachten..

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Mijn Aug setup:

- Grip+Red dot
- Bling Pro
- Stopping power Pro
- Sitrep Pro

Herladen gaat traag maar je moet jezelf de reflex afleren na iedere kill te herladen want dat is toch niet nodig. Als dat is gewend dan stoort de lange tijd die je moet wachten tot herladen ook niet meer. :)

Vacant is met domination echt een eitje om te verdedigen. Capturen ook maar je moet wel goed samenwerken en de laatste tijd lukt dat wel.

[edit]
Ik heb trouwens het idee dat je met de Steyr beter met de Red dot dan met de Holo kunt spelen. Voor mijn gevoel is de recoil iets minder maar weet het nog niet zeker. Ik denk dat ik voor vanavond twee gelijke classes ga maken om het verschil beter te 'voelen'.

[ Voor 23% gewijzigd door bazs2000 op 14-08-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Spongerobie schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:19:
[...]

Lol, ik dat dat je naar je winstreak hintte, 225 :| respect :P

Ik doe trouwens eindelijk mijn nick weer eer aan
[hurray modus] ik heb eindelijk de eerste red tiger camo ;P \[/hurray modus]
*O*

Welk wapen heeft de eer gekregen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Laatst online: 01-10 20:47

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

bazs2000 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:24:
Mijn Aug setup:

- Grip+Red dot
- Bling Pro
- Stopping power Pro
- Sitrep Pro

Herladen gaat traag maar je moet jezelf de reflex afleren na iedere kill te herladen want dat is toch niet nodig. Als dat is gewend dan stoort de lange tijd die je moet wachten tot herladen ook niet meer. :)

Vacant is met domination echt een eitje om te verdedigen. Capturen ook maar je moet wel goed samenwerken en de laatste tijd lukt dat wel.

[edit]
Ik heb trouwens het idee dat je met de Steyr beter met de Red dot dan met de Holo kunt spelen. Voor mijn gevoel is de recoil iets minder maar weet het nog niet zeker. Ik denk dat ik voor vanavond twee gelijke classes ga maken om het verschil beter te 'voelen'.
Red dot sight is heerlijk. Onbegrijpelijk dat ik 'vroeger' zoveel de holographic gebruikte, onding. Maar dat was ook de tijd dat ik niet met de Famas overweg kon, welke nu tot de standaard uitrusting behoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik kan nog steeds niet met de Famas overweg. Op de xbox was het toch wel een van mijn favo wapens, maar op de pc mis ik er alles mee. Als ik de Famas gebruik dan denk ik bij elk gemist schot "had ik nu maar een ander wapen, dan had ik wel geraakt"... Het zal wel aan mij liggen, maar doe me dan toch maar een M16 als ik voor semi-auto ga, en nog veel liever een Scar of Tar.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Blue-Tiger schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:25:
[...]

*O*

Welk wapen heeft de eer gekregen? :*)
De UMP, nog 18 ofzo voor de M4A1 *O*
NickThissen schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:58:
Ik kan nog steeds niet met de Famas overweg. Op de xbox was het toch wel een van mijn favo wapens, maar op de pc mis ik er alles mee. Als ik de Famas gebruik dan denk ik bij elk gemist schot "had ik nu maar een ander wapen, dan had ik wel geraakt"... Het zal wel aan mij liggen, maar doe me dan toch maar een M16 als ik voor semi-auto ga, en nog veel liever een Scar of Tar.
Dat heb ik ook, de M16 vind ik gewoon een stuk beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 17:51
Ligt het nou aan mij of is het de laatste tijd steeds vervelender in game. Nu al een paar dagen met alleen maar mensen die continu lopen te tuben of met de G18 rondsprayen...
Af en toe ze tegenkomen is geen probleem, maar alleen maar.... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Dat idee heb ik niet, ik zie wel meer mensen die een mounted shotgun onder de AR hebben waar ze mee knallen.

Over de Famas, toen ik begon met spelen heb ik dit wapen de eerste maanden gebruikt en het was mijn favo wapen omdat ik er alles mee raakte. Daarna ontdekte ik de M16 en weer wat later de Scar. Soms pak ik nog weleens een Famas op van een vijand die het leven heeft gelaten en vind hem nog heerlijk schieten. Zelf houd ik het voorlopig bij de Scar en M16 om de prestigechallenges te halen (Vooral de headshots zijn naadje). Voor de pret heb ik de Steyr Aug aan mijn pakket toegevoegd omdat deze zo heerlijk knalt. :)

@MADG0BLIN:
Over welk speltype heb jij het? Ik ben een verstokte Ground War speler en kom die gasten juist minder vaak tegen. In TDM zie ik ze wel meer maar niet vaker dan anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik ben naar pretige 3 gegaan. Kan ik weer dingen unlocken en level up geluidjes horen.
Dan moet/ga je toch andere wapens proberen.

Oh en waar zijn de tijgers ?
Liggen die al in een winterslaap ? :P

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik ben net klaar met spelen.
Red Tiger voor de Steyr gehaald. *O*

Heb wel veel kills tegen gehad, ging niet goed want de tegenpartij was zeer sterk vanavond. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Sc0rPi0N schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 00:21:
Ik ben naar pretige 3 gegaan. Kan ik weer dingen unlocken en level up geluidjes horen.
Dan moet/ga je toch andere wapens proberen.

Oh en waar zijn de tijgers ?
Liggen die al in een winterslaap ? :P
Deze tiger was vandaag bezig aan Cabless met een toepasselijke vraag die daarin staat ;)

Vwb Sponge:

gratz! :Y) Op de ump heb ik even geleden ook al de red tiger camo gehaald maar mijn blue tiger blijft lekker staan ;) Zo jammer overigens dat je geen camo's op je secondary's kunt plakken... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb even rust genomen, het ging de laatste 2 weken niet lekker. Heb dat wel als ik te veel heb gespeeld. Misschien vanavond weer, morgenavond zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Toevallig gisteren mijn systeem opnieuw ingesteld. Eerst een backup maken via steam, daarna het OS er opnieuw op. Daarna de steam client installeren vanaf internet en dan de backup terug gezet. Het enige wat ik daarna nog moest doen was de audio en video instellingen weer aanpassen (net zoals hier ook al is vermeld). Het enige wat niet bewaard was, was de singleplayer voortgang, maar dat vind ik zelf niet zo erg. Als het moet, kan ik die stand altijd nog van een backup afhalen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Laatst heb ik Vista een schop gegeven en Windows 7 een warm onthaald. Backups niet gemaakt en het MP-deel bleef behouden. Wat mij wel opviel was dat de statistieken van SP in de cloud behouden bleef maar dat de voortgang zelf weg was. Nouja, maakt niet uit want SP is ook leuk en dan heb ik weer wat te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
Gaat steeds beter op PS3 :P k/d ratio gaat richting de 1, 0.9 nu (was 0.4, 3 dagen geleden).
Leuk dat ik ook eens lekker Groundwar kan spelen zonder dat ik bang hoef te zijn voor cheaters. :P

Ben er alleen nog niet uit of ik Black Ops voor de PS3 haal, of voor de PC...of misschien gewoon weer allebei. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 12:33
laatst prestige 10 lvl 70 geworden :P
ben nu maar bezig met alle wapens alles te halen (op de 1000 headshots na)
maar het is nu een stuk minder leuk geworden.
Ik kijk dus zeker uit naar black ops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

chimera2 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 08:45:
laatst prestige 10 lvl 70 geworden :P
ben nu maar bezig met alle wapens alles te halen (op de 1000 headshots na)
maar het is nu een stuk minder leuk geworden.
Ik kijk dus zeker uit naar black ops.
Ik wil niet flauw doen maar daar ben je mee bezig, of je nu wil of niet. :+

De headshotchallenges duren te lang.
Zelf heb ik een Headshotpercentage van 18% (wat inhoud dat 18 van de 100 kills een headshot was) en zal om 1000 headshots te halen om en nabij de 5400 kills moeten maken. Per potje heb ik er gemiddeld 9 en dus zijn er zeker 600 potjes nodig om dit te halen.

Een potje duurt ongeveer 8 minuten gemiddeld waardoor ik bijna 80 uur onafgebroken moet spelen.

Helaas speel ik slechts 6 uur in de week en dus duurt het 13,3 weken om 1000 headshots te halen. Tja, dat is zwaar naadje. Als ik zuiver om de kills zou spelen dan kan het sneller alleen doe ik dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 12:33
bazs2000 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:42:
[...]

Zelf heb ik een Headshotpercentage van 18% (wat inhoud dat 18 van de 100 kills een headshot was) en zal om 1000 headshots te halen om en nabij de 5400 kills moeten maken. Per potje heb ik er gemiddeld 9 en dus zijn er zeker 600 potjes nodig om dit te halen.

Een potje duurt ongeveer 8 minuten gemiddeld waardoor ik bijna 80 uur onafgebroken moet spelen.

Helaas speel ik slechts 6 uur in de week en dus duurt het 13,3 weken om 1000 headshots te halen. Tja, dat is zwaar naadje. Als ik zuiver om de kills zou spelen dan kan het sneller alleen doe ik dit niet.
Als ik er mee bezig zou zijn dan ga ik wel voor de 1000 headshots
Ik ben er klaar mee als ik ext mags heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

[...]

Per potje heb ik er gemiddeld 9 en dus zijn er zeker 600 potjes nodig om dit te halen.
Heb je die 9 berekend aan de hand van je barracks of is dit het gemiddeld aantal kills wat je voor je gevoel maakt tijdens een potje?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Gisteravond heb ik even met 2 vrienden Harcore HQ pro gespeeld en het was echt MW2 zoals het hoort.
2 keer gewonnen en een keer verloren, iedereen, of voor mijn gevoel iedereen in beide teams speelde 100% voor de objectives. Dat resulteert dus in keiharde brute gevechten waar de kogels en explosies je om de oren vliegen en je geen moment rust hebt.
Heerlijk! _/-\o_

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Laatst online: 02-10 11:11
Even een vraagje/opmerking.
Ik heb het al meerdere keren voorbij zien komen op dit forum; hoe herken je wallhackers? Veel posters zeggen dit te herkennen door de deathcam te bekijken. Je ziet dat de hacker al op jouw richt terwijl hij jou onmogelijk kan zien. Zodra je dan het hoekje om komt wordt je afgeslacht.

Deze situatie heb ik ook vaak meegemaakt tijdens het spelen. Je hebt dan al gauw de neiging te denken dat het om een wallhacker gaat.

Maar kan het misschien zijn dat deze "wallhackers" handig gebruik maken van de UAV (vijand zichtbaar op radar) en dus onterecht als wallhackers bestempeld worden?

[ Voor 4% gewijzigd door breminem op 16-08-2010 11:43 ]

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Mystikal schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:46:
Heb je die 9 berekend aan de hand van je barracks of is dit het gemiddeld aantal kills wat je voor je gevoel maakt tijdens een potje?
Berekend aan mijn huidige scores.
Als ik dit doe op basis van de Barracks dan moet ik nog langer spelen wat niet reëel is aangezien ik in mijn begintijd behoorlijk heb aangeklungeld. :P

Destijds was mijn headshotratio slechts 4%.

Zou je goede statistieken willen maken dan moet je iedere keer na het spelen de resultaten wegschrijven in een bestand waar je dan grafieken op kunt zetten. Dit zou alleen wel een behoorlijke administratie met zich meebrengen.

Ik heb niet de mogelijkheid om bestaande bestanden in te lezen (ik weet niet welk bestand daarvoor moet worden gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:21:
[...]

Als je de PS3 gewoon rechtstreeks op de experiabox aansluit met een ethernet kabeltje, dan heb je automatisch Nat-type 2.
Zeker te weten dat je geen poorten oid hoeft open te zetten.
dit is bij hem dus niet zo en hij zit er ook direct op. Maar volgens mij ligt het eraan of je de zilveren of zwarte box hebt (er zijn iig verschillende in omloop). Ik heb het verder ook opgegeven het op te lossen, want ze gaan per september toch over naar een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breminem schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:42:
Ik heb het al meerdere keren voorbij zien komen op dit forum; hoe herken je wallhackers? Veel posters zeggen dit te herkennen door de deathcam te bekijken. Je ziet dat de hacker al op jouw richt terwijl hij jou onmogelijk kan zien. Zodra je dan het hoekje om komt wordt je afgeslacht.

Deze situatie heb ik ook vaak meegemaakt tijdens het spelen. Je hebt dan al gauw de neiging te denken dat het om een wallhacker gaat.

Maar kan het misschien zijn dat deze "wallhackers" handig gebruik maken van de UAV (vijand zichtbaar op radar) en dus onterecht als wallhackers bestempeld worden?
Dat kan inderdaad. Zelfs ik word er af en toe voor uitgemaakt ook al heb ik nooit een score die je doorgaans bij hackers ziet. Mijn k/d is gewoon niet zo heel goed. En dan krijg je zelfs opmerkingen als "what a acore for a wallhacker lol" :') Anyway, ik maak veel gebruik van UAV. En in maps die ik goed ken wacht ik ze gewoon op omdat ik verwacht dat ze ieder moment het hoekje om kunnen komen, dat dan ook vaak gebeurt. En dan is het dus wel eens "wallhacker" terwijl ik gewoon op de UAV heb gezien dat daar iemand zat. Heel simpel eigenlijk. Echte wallhackers zie je op de killcam wanneer ze je met hun wapen "volgen" Dat ze met de loop van hun geweer bewegen richting waar je naartoe loopt en zodra je achter het muurtje vandaan komt schieten. Za'n beetje alle cheats zijn redelijk makkelijk te detecteren via de killcam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:04:
[...]

Dat kan inderdaad. Zelfs ik word er af en toe voor uitgemaakt ook al heb ik nooit een score die je doorgaans bij hackers ziet. Mijn k/d is gewoon niet zo heel goed. En dan krijg je zelfs opmerkingen als "what a acore for a wallhacker lol" :') Anyway, ik maak veel gebruik van UAV. En in maps die ik goed ken wacht ik ze gewoon op omdat ik verwacht dat ze ieder moment het hoekje om kunnen komen, dat dan ook vaak gebeurt. En dan is het dus wel eens "wallhacker" terwijl ik gewoon op de UAV heb gezien dat daar iemand zat. Heel simpel eigenlijk. Echte wallhackers zie je op de killcam wanneer ze je met hun wapen "volgen" Dat ze met de loop van hun geweer bewegen richting waar je naartoe loopt en zodra je achter het muurtje vandaan komt schieten. Za'n beetje alle cheats zijn redelijk makkelijk te detecteren via de killcam.
Dat is inderdaad een goeie!
Als je gebruik maakt van de UAV dan hou je inderdaad je gun gericht op het punt waar de tegenstander zichtbaar zal worden wanneer deze achter het gebouw/muurtje vandaan komt.
In geval van wallhacken zie je inderdaad dat deze gasten je al volgen met hun loop terwijl jij nog achter het gebouw/muurtje loopt en dus onmogelijk gezien kan worden.

Weer wat geleerd. Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 03-10 16:17

Bezulba

Formerly known as Eendje

breminem schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:42:

het is vaak een combinatie van dingen, gaan schieten voordat je de hoek om ben, altijd de goede kant op kijken, knife acties beginnen voordat je de hoek om bent, dat soort dingen. Je merkt het erg als iemand aan het campen is. Een normale camper die kijkt een kant op en dan een andere kant op en dan weer terug etc. Een wallhacker die ziet jouw al lopen voordat je de hoek om bent en zal nooit wegdraaien (uiteraard als er geen UAV up is etc)

Het is geen exacte wetenschap, soms denk je dat hij hackt maar blijkt hij een uav te hebben die je gemist hebt, of loopt ie rond met een heartbeatsensor, of schoot jij net z'n teammate overhoop in de buurt en is hij gewoon slim.
[...]

headshots maken met SMG's is helemaal kut, daar heb ik er echt zo weinig van. Daar kan je vrolijk 3 kogels in iemand z'n knar schieten en dan gaat ie nog niet dood, komt je 4de kogel in z'n nek is het geen headshot meer :/

[ Voor 26% gewijzigd door Bezulba op 16-08-2010 12:32 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wallhackers herken je op de killcam doordat ze hun crosshair EXACT op je gericht houden als je achter een object dus buiten zicht loopt. Als er een uav in de lucht is en iemand richt zijn crosshair op de muur op de plek waar jij de hoek om komt dan hoeft het geen wallhacker te zijn. Iemand volgen met uav kan niet exact omdat je geen constant beeld hebt. Daarnaast zijn scrambler en het niet in crounch bewegen zonder ninja pro ook dingen waardoor je je positie aan de tegenstander verraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Ik heb een vraag, mischien is het al een keer voorbij gekomen. Kan je ook "spectaten" ? kan namelijk die optie
niet vinden.

Dan kan je namelijk goed zien of iemand cheat, met quake was dit ideaal dan pik je de cheaters er zo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eendje schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:21:
headshots maken met SMG's is helemaal kut, daar heb ik er echt zo weinig van. Daar kan je vrolijk 3 kogels in iemand z'n knar schieten en dan gaat ie nog niet dood, komt je 4de kogel in z'n nek is het geen headshot meer :/
Niet helemaal waar, ik heb het eens bijgehouden en met de UMP is 1 op de 4 kills bij mij een headshot. De TAR is IMHO lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
ja dat kan, bij het selecteren van het team. Daar moet de optie spectate staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
RoaDHouse schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:25:
Ik heb een vraag, mischien is het al een keer voorbij gekomen. Kan je ook "spectaten" ? kan namelijk die optie
niet vinden.

Dan kan je namelijk goed zien of iemand cheat, met quake was dit ideaal dan pik je de cheaters er zo uit.
Volgens mij kan je voor spectaten kiezen op het moment dat je ook je class kiest (dus vlak voordat de match begint, na het laden van de level).

Edit: stef-o was net iets sneller ;)

[ Voor 3% gewijzigd door breminem op 16-08-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Nu online
Dat werkt dus niet, ik wil gewoon in first person spectaten, zodat ik kan zien hoe de speler gaat aimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 11:38

amahusu

taking over the world!

RoaDHouse schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:25:
niet vinden.

als je met de ump op de borst richt dan is je 2 of 3 schot vaak een headshot (door de recoil), moet je uiteraard nog wel fatsoenlijk je crosshair op de target kunnen houden ;)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
  • Laatst online: 02-09 15:02
Aan het begin van een potje kan je je class kiezen, doe je dit niet(door bijv op de pc op escape te drukken) dan neem je niet deel aan het spel maar kan je jou team wel first person te spectaten. Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat je na verloop van tijd wel gekicked kan worden voor inactiviteit of voor het balanceren van de teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Nu online
Dat werkt allemaal niet, beetje belachelijk met andere games kan dat wel zo kan ik ook niet beoordelen of iemand
aan het cheaten is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
  • Laatst online: 02-09 15:02
Voor het cheaten mis ik het niet echt, ik gebruik het omdat ik het fijn vind om af en toe eens rust te nemen na een aantal heftige potjes zonder dat ik weer een nieuwe game moet gaan zoeken. Vaak kijk ik dan bij de beste spelers 'af' om er zodoende ook nog eens wat van op te steken. De escape-knop helpt mij hierbij aan het begin van een potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delblanco schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:53:
Aan het begin van een potje kan je je class kiezen, doe je dit niet(door bijv op de pc op escape te drukken) dan neem je niet deel aan het spel maar kan je jou team wel first person te spectaten. Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat je na verloop van tijd wel gekicked kan worden voor inactiviteit of voor het balanceren van de teams.
Inderdaad, je wordt vanzelf gekicked. Heb ik altijd erg jammer gevonden. Had idd mooi geweest als je eens kan kijken hoe andere echt goede, integere spelers te werk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 23:01
Wat ik van de MP trailer van Black Ops heb gezien, vind ik het meer lijken op MW2 met aangepaste killstreaks en wapens, ik hoop wel dat het nog echt een toevoeging heeft anders kan ik net zo goed bij MW2 blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar Black Ops ondersteunt als het goed is dedicated servers. Dat zou al reden genoeg zijn om over te stappen. Ik kan mij haast niet voorstellen dat Treyarch één en ander niet verbeterd zou hebben dat IW heeft laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Dit is het Modern Warfare 2 topic.
Black Ops discussie :
[Multi] Call of Duty: Black Ops

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
Mystikal schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:41:
[...]

KDR, + de verhouding winst verlies..
***Goede speler hé dan heb je dat

Ik speel eigenlijk alleen FFA tenzij ik met vrienden speel dan is het vaak domination maar dat resulteert vaak in een overwinning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand eens met mij CoD mw 2 willen doen ?
En me wat tips en goede plekken kunnen laten zien.
Ik heb al videos enz. gekeken.
Maar ik suck gewoon echt.

Steam : Burnedgamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Ik heb je toegevoegd :)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:11:
'k heb je ook toegevoegd d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:11:
En me wat tips en goede plekken kunnen laten zien.
Ik heb al videos enz. gekeken.
Maar ik suck gewoon echt.

Ik heb hier twee belangrijke tips, vooral als je de maps niet goed kent.

1:
Start zelf eens een potje en ga lekker door de maps lopen en neem de tijd om te kijken welke plekken er allemaal zijn en welk uitzicht je kan hebben vanaf die plekken. Uiteindelijk kom je vanzelf op de handige plekjes terecht en ontwikkel je handige routes om snel ergens te komen.

2:
Loop met teamleden mee tijdens een potje Groundwar (geen HC-spelmodï kiezen in het begin) en schaduw de teamleden. Dan leer je goed wat anderen doen en hoe ze reageren in bepaalde situaties. Erg belangrijk ook voor de teamplay want daar win je matches mee. :)

Toen ik de nieuwe maps uit de DLC's voor het eerst speelde heb ik dit ook gedaan en dat was erg handig. Vacant kende ik wel voor wat betreft de handige routes maar nog niet van de goede plekjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik heb even gespeeld met de Intervention.

Moet zeggen dat ik niet meer terugga naar de M21 EBR. Kan die ook niet kiezen vanwege mijn huidige level maar wat een lekkere sr is dat zeg.
Veel one shots meer gehaald. En de Tactical Insertion ook maar eens ingesteld.
Mijn sniper class ziet er nu zo uit:

Intervention + ACOG / PP2000 Silencer
Perks: SoH Pro / SP / Steady Aim
+ Tactical insertion.

Dus goede plek zoeken, TI neer droppen en wachten maar :)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 01:14:
Ik heb even gespeeld met de Intervention.

Moet zeggen dat ik niet meer terugga naar de M21 EBR. Kan die ook niet kiezen vanwege mijn huidige level maar wat een lekkere sr is dat zeg.
Veel one shots meer gehaald. En de Tactical Insertion ook maar eens ingesteld.
Mijn sniper class ziet er nu zo uit:

Intervention + ACOG / PP2000 Silencer
Perks: SoH Pro / SP / Steady Aim
+ Tactical insertion.

Dus goede plek zoeken, TI neer droppen en wachten maar :)
Ik heb iets soortgelijks gedaan, ik ben van de .50 cal naar de Intervention gegaan, en ik ga nu nooit meer zonder! Voornamelijk het inzoomen geeft mij een veel fijner gevoel samen met het aimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Barrett zoomt iets sneller in en heeft een hogere firerate waardoor ik hem persoonlijk fijner vind. Eigenlijk speelde ik altijd met de Intervention, uiteindelijk vind ik de Barrett toch net iets prettiger. Ik heb wel het idee dat de Intervention accurater is. Gisteren nog wel een paar geinige rondes FFA gedaan, weer boosters tegengekomen maar precies voor hun gekozen in mijn laatste kill waardoor iedereen op de killcam zag wat ze aan het doen waren. Vervolgens vertrokken ze gelijk weer, dus weinig last van gehad. Nog wel een leuke laatste kill gehad op Afghan met de Throwing Knife, niet bijzonder lastig maar wel een grote afstand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 20:08
reemprive schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:14:
De Barrett zoomt iets sneller in en heeft een hogere firerate waardoor ik hem persoonlijk fijner vind. Eigenlijk speelde ik altijd met de Intervention, uiteindelijk vind ik de Barrett toch net iets prettiger. Ik heb wel het idee dat de Intervention accurater is. Gisteren nog wel een paar geinige rondes FFA gedaan, weer boosters tegengekomen maar precies voor hun gekozen in mijn laatste kill waardoor iedereen op de killcam zag wat ze aan het doen waren. Vervolgens vertrokken ze gelijk weer, dus weinig last van gehad. Nog wel een leuke laatste kill gehad op Afghan met de Throwing Knife, niet bijzonder lastig maar wel een grote afstand :)
Ik vind het altijd leuk om ze dan steeds te achtervolgen en hun feestje te verstoren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Heb nog een leuk "truukje" weet niet of het al eerder voor bij is gekomen. Maar bind je primary fire aan mouse 1 en scrollwheel. Ga naar je plek, als je iemand ziet, scrol je en schiet je gelijk eenstuk of 5 kogels. Werkt vooral goed met de M21 + ACOG :)

[ Voor 30% gewijzigd door Cornelisjuh op 17-08-2010 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:08:
[...]

Ik heb hier twee belangrijke tips, vooral als je de maps niet goed kent.

1:
Start zelf eens een potje en ga lekker door de maps lopen en neem de tijd om te kijken welke plekken er allemaal zijn en welk uitzicht je kan hebben vanaf die plekken. Uiteindelijk kom je vanzelf op de handige plekjes terecht en ontwikkel je handige routes om snel ergens te komen.

2:
Loop met teamleden mee tijdens een potje Groundwar (geen HC-spelmodï kiezen in het begin) en schaduw de teamleden. Dan leer je goed wat anderen doen en hoe ze reageren in bepaalde situaties. Erg belangrijk ook voor de teamplay want daar win je matches mee. :)

Toen ik de nieuwe maps uit de DLC's voor het eerst speelde heb ik dit ook gedaan en dat was erg handig. Vacant kende ik wel voor wat betreft de handige routes maar nog niet van de goede plekjes. :)
Ik heb het spel nu al ong. 4 maanden ofzo.
Ik speelde eerst niet zo veel vanwege school maar nu wel.
Ik ken de maps ong. helemaal uit mn hoofd behalve derail.
Alleen ik ken niet precies de goede plekjes waar je het beste kan campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Langras schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 19:39:
[...]

***Goede speler hé dan heb je dat

Ik speel eigenlijk alleen FFA tenzij ik met vrienden speel dan is het vaak domination maar dat resulteert vaak in een overwinning
Ik ben benieuwd... Maar je speelt dus wel op de PC? Dan heb je maar bijzonder weinig disconnects gehad. Want een disconnect resulteert in een loss partij..
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:12:
[...]

Ik heb het spel nu al ong. 4 maanden ofzo.
Ik speelde eerst niet zo veel vanwege school maar nu wel.
Ik ken de maps ong. helemaal uit mn hoofd behalve derail.
Campen bezorgt je ook niet de overwinning :P

[ Voor 35% gewijzigd door Mystikal op 17-08-2010 10:30 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, ik speel als ik alleen speel ook FFA en toch heb ik een negatieve W/L ratio. Dat terwijl ik verreweg de meeste FFA potjes win. Als ik met de Tigers in een public zit winnen we ook het grootste deel. 1332 wins / 1640 lost is wat mijn Barracks zegt, dan heb je inderdaad te maken met rondes die vastlopen, disconnecten etc.

[ Voor 41% gewijzigd door codex op 17-08-2010 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Cornelisjuh schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:23:
Heb nog een leuk "truukje" weet niet of het al eerder voor bij is gekomen. Maar bind je primary fire aan mouse 1 en scrollwheel. Ga naar je plek, als je iemand ziet, scrol je en schiet je gelijk eenstuk of 5 kogels. Werkt vooral goed met de M21 + ACOG :)
Heb ik ook wel eens gedaan, scavenger is dan wel een must, ook is het leuk om dan de silencer ipv acog te nemen, SP is ook niet perse nodig als je toch zoveel kogels door je vijand knalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:12:
Houden zo! Campen is voor losers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Cornelisjuh schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:23:
Dat truukje heb ik ooit eens geprobeerd en CoD4MW, toen werd ik gekicked van een server die checkte op die setting. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt beter niet spelen dan zitten campen. What's the fun of it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik camp normaal ik nooit , meestal ren ik gewoon wat rond.
Maar bijv. gister had ik dat ik 3 seconden liep werd ik doodgeschoten en toen spawnde ik weer , gebeurde hetzelfde.
Omdat bij de tegenstander 6 mensen lagen te campen.
En soms is het toch wel eens handig als je een hoge killstreak enz. wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Je kan beter helemaal niet spelen.

ik speel met ninja en coldblooded en in 1 uurtje spelen 4 potjes met cheaters gespeeld. Die gasten volgen je door elke muur. En ze beginnen al te schieten voordat ik het hoekje om ben. Ik speel op de PC en het haalt echt de fun weg. Dan maar terug naar CS Source, oud, maar op de betere servers ( ow wat mis ik dat een échte server ) geen cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAZYDAD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:39:
Je kunt beter niet spelen dan zitten campen. What's the fun of it?
Nou in leven blijven is best lastig als camper omdat iedereen vrij snel doorheeft waar je zit. En reken er maar op dat de meeste mensen achter je aan gaan. Mooie van campen is dat ergens doen terwijl niemand je kan vinden, maar ik denk dat de meeste spots al wel bekend zijn.

Daarnaast zijn grote maps en sniper rifles nu eenmaal gemaakt voor dit soort gameplay. Eigenlijk zijn de runners met een sniper rifle de mensen die het niet helemaal snappen. Al moet ik toegeven dat ik dat zelf ook wel doe, gewoon voor de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Op de PC was de fun er voor mij ook wel af ja, met die cheaters, maar nu op de PS3 heb ik er weer zin in. :P

Alleen moet ik nu 20 kills maken met de ACOG op de UMP, verschrikkelijk...mja, zo veel mogelijk die challenges halen, gaat het levelen ook wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

superbassie schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:15:
Op de PC was de fun er voor mij ook wel af ja, met die cheaters, maar nu op de PS3 heb ik er weer zin in. :P

Alleen moet ik nu 20 kills maken met de ACOG op de UMP, verschrikkelijk...mja, zo veel mogelijk die challenges halen, gaat het levelen ook wat sneller.
Helemaal niet verschikkelijk. Wederom een tipje... Je hoeft de scope niet te gebruiken. Dus gewoon schieten vanuit de hip (eventueel met steady aim aan). Gewoon sprayen van dichtbij en je kills zijn gemaakt... Klaar _/-\o_

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Mystikal schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:26:
[...]

Helemaal niet verschikkelijk. Wederom een tipje... Je hoeft de scope niet te gebruiken. Dus gewoon schieten vanuit de hip (eventueel met steady aim aan). Gewoon sprayen van dichtbij en je kills zijn gemaakt... Klaar _/-\o_
weet je dat zeker? en ik maar telkens aimen door die ellendige ACOG |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
[...]

Heb hem nog niet gebruikt, maar op de PC vond ik het een kut attachment. :P
Dat je er niet doorheen hoeft te kijken om die kills te halen wist ik niet. :o Ook omdat bij de beschrijving iets van 'while looking through' staat. Mja, dan idd maar ff Steady Aim erop zetten en rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

nee, om de Thermal Scope vrij te spelen zal je echt 30 kills ofzo moeten maken terwijl je aimt door de ACOG, het is inderdaad een *** scope maargoed, je komt er vanzelf wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Waar haal je dit vandaan? Zo lang je geen kills maakt terwijl je door de acog heen kijkt blijft de teller gewoon op 0 staan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Laatst online: 01-10 20:47

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Coolsnarf schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:38:
[...]

weet je dat zeker? en ik maar telkens aimen door die ellendige ACOG |:(
ACOG is perfect voor een level als Derail of Afghanistan, dan haal je zo de challenge. Op kortere afstanden is het een waardeloos ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Odysseus253 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:50:
[...]

ACOG is perfect voor een level als Derail of Afghanistan, dan haal je zo de challenge. Op kortere afstanden is het een waardeloos ding..
Imho is de Acog ook op lange afstanden waardeloos, pak dan een rds ofzo..

Net even met Blue ubernoob geweest in HC TDM, teamkilling ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spongerobie schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:27:
[...]
Imho is de Acog ook op lange afstanden waardeloos, pak dan een rds ofzo..
Eens, de acog lijkt mij alleen handig als vervanger voor de scope die op een snipert zit. Voor wanneer je het lastig vind om iedere keer je adem in te moeten houden om te mikken. Je kan dan wel minder ver inzoomen maar nog steeds genoeg om over grote afstanden kills te kunnen maken. Ik heb hem een tijdje op een barret gebruikt. Ging beter dan met de standaard scope maar sniperen is uiteindelijk niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:40:
[...]
Eens, de acog lijkt mij alleen handig als vervanger voor de scope die op een snipert zit. Voor wanneer je het lastig vind om iedere keer je adem in te moeten houden om te mikken. Je kan dan wel minder ver inzoomen maar nog steeds genoeg om over grote afstanden kills te kunnen maken. Ik heb hem een tijdje op een barret gebruikt. Ging beter dan met de standaard scope maar sniperen is uiteindelijk niks voor mij.
Met acog kun je niet stabiliseren, dus je beweegt de heletijd. Het is wel minder en close range ben je ook wel baas opzich. Had hem eerst op de MBR M21 sniper zitten, want dan die is auto met weinig recoil :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
NeoMe schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:43:
[...]

Met acog kun je niet stabiliseren, dus je beweegt de heletijd. Het is wel minder en close range ben je ook wel baas opzich. Had hem eerst op de MBR M21 sniper zitten, want dan die is auto met weinig recoil :)
Pas een hoop commentaar gekregen omdat ik met barret + acog liep (ging voor thermal) en toen er 4 man voor me kwam gewoon even full auto ging :P kreeg 3 man neer, sprayer noob kreeg ik meteen een paar keer naar mn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:46:
[...]

Waar haal je dit vandaan? Zo lang je geen kills maakt terwijl je door de acog heen kijkt blijft de teller gewoon op 0 staan. :?
Hmmm, ik zou toch zweren dat.... maar goed jullie zijn vrij stellig en heb er vertrouwen in dat jullie dit gechecked hebben... Dus mijn excuses. Ik zat er blijkbaar naast..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bah, ik ben bang dat dit spel binnenkort voor altijd de kast in gaat. Even twee dagen niet gespeeld ivm formateren, en de eerste keer dat ik speel:
- potje 1: 2 cheaters
- potje 2: 1 cheater
- potje 3: campers in sabotage die niet voor obj gaan
- potje 4: idem
- potje 5: 2 cheaters

:@

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here, nog nooit zó geergerd aan cheaters in een spel, ben, ondanks het feit dat ik toch al niet zoveel tijd heb, begonnen met COD4, vind het allemaal wel best voor nu. Wacht wel ff tot de nieuwe uit is en intussen maar een beetje Battlefield spelen. Wat een pestzooi zeg met CODMW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Jarrean schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:47:
[...]

Pas een hoop commentaar gekregen omdat ik met barret + acog liep (ging voor thermal) en toen er 4 man voor me kwam gewoon even full auto ging :P kreeg 3 man neer, sprayer noob kreeg ik meteen een paar keer naar mn hoofd.
Slechte verliezers zijn er zat helaas. Net als voornamelijk Oostblokkers die vinden dat als ze een level willen skippen, dat iedereen maar moet doen en dan voornamelijk heel hard door de mic moeten schreeuwen in het Slavisch dialectje.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 20:08
NickThissen schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:30:
Bah, ik ben bang dat dit spel binnenkort voor altijd de kast in gaat. Even twee dagen niet gespeeld ivm formateren, en de eerste keer dat ik speel:
- potje 1: 2 cheaters
- potje 2: 1 cheater
- potje 3: campers in sabotage die niet voor obj gaan
- potje 4: idem
- potje 5: 2 cheaters

:@
Er is maar 1 oplossing!
XBox halen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:xkots: komt bij mij mijn woonkamer écht niet in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:24
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:49:
:xkots: komt bij mij mijn woonkamer écht niet in :)
Frappant, vaak als iemand zegt dat het op xbox/ps3 goed te doen is (geen cheaters etc) krijg je dit soort reacties.

Ik vind het persoonlijk een verademing om mw2 op de console (360) te spelen, enige "cheaters" die ik tegen kom zijn boosters. Topic staat dan ook vol met PC cheaters geblaat. En dan nog kotsen op de console, beetje kinderachtig imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon iets tegen de Xbox, vat het niet persoonlijk op jegens jou als Xbox-speler, maar heb gewoon uit-het-raam-gooi-neigingen met dat ding, ben gewoon meer voorstander van een PS3; voor ieder wat wils uiteraard (al heb ik het dan niet over de pc-gamers waar het inderdaad nog meer stikt van de cheaters maar daar hoort dat zgn. een beetje want iedere pc-gamer is toch veel meer skilled dan een ordinaire console nerd want spelen met een muis vergt veel meer hersencellen en reactievermogen en moet je daar gewoon tegenkunnen hahaha jaaaaaaaahaaaaaaaaaa), maar goed ja, daarom komt dat ding er bij mij niet in.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.