Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Ik zal er vanavond ook zijn denk ik (@Bijltje: PC ja).

Sabotage is misschien wel een goed idee. Normaal vind ik het tegenvallen omdat ik tot nu toe alleen heb meegemaakt:
1. Enemy team campt alleen bij hun bomb site (potje duurt dan super lang met de bom die vergeten in een hoekje ligt)
2. Enemy team campt ergens anders, en wij kunnen de bom binnen een minuut planten --> map voorbij en weer een minuut in de lobby wachten...

Maar als de teams tegen elkaar op kunnen dan is het wel leuk denk ik.

En over wapens afspreken... Denk niet dat we dat moeten doen. Als we daar aan beginnen dan is het einde zoek. Misschien, heel misschien alleen GL afschaffen, maar als we dat gaan doen dan wil ik ook geen commando knife runners zien, en dan wil iemand anders weer dit... Dan houden we alleen de M4 over straks lol.
Ik zeg gewoon: alles mag, maar gewoon met mate. Niet constant tuben, maar een granaat hier en daar moet kunnen. Ook commando knife moet kunnen, maar weer: niet constant zoals je op pubs altijd ziet. We kunnen allemaal zelf wel nadenken wanneer het irritant gaat worden, stop er dan gewoon mee. ;)

Oh ja, zag dat jullie leeftijden aan het vermelden waren... Ik ben 21. Nog niet zo oud als veel van de rest zie ik :9

[ Voor 19% gewijzigd door NickThissen op 11-08-2010 10:20 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAZYDAD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2022
Gisteravond zag ik dat ze de playlist weer geupdate hebben.
CTF is terug, maar ze hebben ook Hardcore Moshpit toegevoegd wat ik een erg leuke toevoeging vind. Eindelijk ook eens demolition en CTF gespeelt en het beviel me beter dan verwacht.

Nu alleen nog Hardcore ricochet domination toevoegen en dan kan ik eindelijk ook weer eens domination spelen.
Vind het speltype geweldig, maar hou niet zo van de non hardcore modes.

Zijn er hier meer mensen die alleen hardcore spelen? en wat is jullie reden?
Ik zelf ben gewoon te slecht voor non hardcore en ga altijd dood omdat ik teveel kogels nodig heb tenzij ik domweg SP en een LMG pak, maar das niet mijn speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
LAZYDAD schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:18:
Gisteravond zag ik dat ze de playlist weer geupdate hebben.
CTF is terug, maar ze hebben ook Hardcore Moshpit toegevoegd wat ik een erg leuke toevoeging vind. Eindelijk ook eens demolition en CTF gespeelt en het beviel me beter dan verwacht.

Nu alleen nog Hardcore ricochet domination toevoegen en dan kan ik eindelijk ook weer eens domination spelen.
Vind het speltype geweldig, maar hou niet zo van de non hardcore modes.

Zijn er hier meer mensen die alleen hardcore spelen? en wat is jullie reden?
Ik zelf ben gewoon te slecht voor non hardcore en ga altijd dood omdat ik teveel kogels nodig heb tenzij ik domweg SP en een LMG pak, maar das niet mijn speelstijl.
Ik speel nooit HC, terwijl ik in CoD4 en 5 juist alleen maar HC speelde... Beetje raar, maar het bevalt me niet echt in MW2. Teveel campers. Misschien dat het in de nieuwe HC modes meevalt, toch maar weer eens proberen. En ik snap wel wat je bedoelt, stopping power zit op bijna al mijn classes, behalve eentje met cold blooded. In non-HC is het gewoon bijna vereist, omdat de rest het ook gebruikt, dan heb je gewoon een dik nadeel als jij het niet gebruikt. Maar aan de andere hand, in HC zie je 99% van de spelers met cold blooded rond lopen, dat is ook niet leuk...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAZYDAD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2022
NickThissen schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:23:
[...]

Maar aan de andere hand, in HC zie je 99% van de spelers met cold blooded rond lopen, dat is ook niet leuk...
Dat is inderdaad zo in TDM en S&D (irritant als je je KS wilt gebruiken) maar in HQ valt het wel mee. Iedereen is toch op weg naar de HQ of zit in de buurt te defenden dus verbergen is minder nuttig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-06 11:49

Mystikal

It never hurts to help!

Ik speel ook geen HC, alleen om mijn tac knive vrij te spelen voor usp. 75 kills is binnen 2 uur normaal gesproken wel te halen. Ik moet toegeven dat ik dan HQ speel en minder met de HQ bezig ben O-).

Wel of geen HC heeft niets met je kwaliteit te maken. Geloof me, blijf gewoon non HC spelen en binnen een weekje weet je niet beter!

Hmm inderdaad met mate is alles goed te doen.. Maar goed, het kan lastig worden vanavond, als we met een te grote groep zitten. Ik verwacht dat wij met 5 of 6 man bezig zullen zijn.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 07:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Bij HC zijn gewoon veel hackers/cheaters/aimbotters/ vul maar in.
Komt omdat de tegenstander niets kan zien (killcam) dat ze je gewoon volgen.

Gisteren ook weer zo iemand die dan ineens met zijn aim op een muur staat te kijken om vervolgens je gewoon met zijn crosshair te volgen en als je maar 1 hand in beeld hebt je al te killen.

Persoonlijk zou ik het prettig vinden dat je iemand eruit kan stemmen. In plaats van mapchange. En nogmaals dedicated servers is veel beter want dan kun je ze gewoon eruit kicken.

Nu staan ze met een onmogelijk hoge killstreak bovenaan de lijst. Persoonlijk snap ik niet wat de lol is van op deze manier spelen. Misschien om sneller te pretigen maar ik vind het ontzettend zielig als je zo een spel wil winnen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Een kickvote zou inderdaad een goeie optie zijn, ik snap ook echt niet waarom IW dat niet ingebouwd heeft. Ok, ze hadden de illusie dat er geen cheaters zouden zijn (dat snap ik sowieso niet, ALLES is te hacken en dat weten ze maar al te goed), maar cheats zijn niet de enige reden om iemand te kicken... Als iemand gewoon irritant bezig is, de weg naar de objective aan het blocken is, ik zeg maar iets, dan zou je zo iemand gewoon moeten kunnen kicken met een 2/3 meerderheid ofzo.

Hetzelfde voor een host migration. Als er nu een hele slechte host is dan wordt die altijd verzocht weg te gaan, maar ik kan ook best begrijpen als iemand daar geen zin in heeft. Als ik keer op keer host was (daar kun je toch niets tegen doen of wel?) en men steeds lag had, dan ging ik echt niet elke game leaven om maar 20 games te proberen totdat ik een keer geen host was :/
Op zo'n moment een simpele vote voor host migration zou niemand kwaad doen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Sc0rPi0N schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:40:
Misschien om sneller te pretigen maar ik vind het ontzettend zielig als je zo een spel wil winnen.
Winnen tussen aanhalingstekens wel te verstaan. Uiteindelijk zijn het geboren verliezers. Het laagste van het laagste soort zijn het. Cheaters zijn smeriger dan ratten, kakkerlakken, politici, bankiers etc. etc. Maar goed, we moeten ermee leren leven. Het geweldige effectieve VAC blijkt uiteindelijk minder effectief te zijn dan gehoopt. Het zal met Black Ops wellicht wel wat beter worden straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Anoniem: 238040 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:53:
[...]
Het zal met Black Ops wellicht wel wat beter worden straks.
Aan de andere kant, je hoeft maar een 12-jarige admin tegen te komen die er niet tegen kan dat je hem keer op keer pwnt en dan heb je een ban te pakken. Op CoD4 ben ik ook voor zo'n 10 servers gebanned, 8 keer omdat ik zou cheaten (heb nog nooit in m'n leven gecheat) en 2 keer omdat ik te goed was voor de admin... Op zo'n momenten word je ook gek hoor 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

NickThissen schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:05:
[...]
Op CoD4 ben ik ook voor zo'n 10 servers gebanned, 8 keer omdat ik zou cheaten (heb nog nooit in m'n leven gecheat) en 2 keer omdat ik te goed was voor de admin... Op zo'n momenten word je ook gek hoor 8)7
Zal wel meevallen toch O-)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach, gebanned worden omdat ik te goed zou zijn zal mijn niet snel gebeuren, ben namelijk niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
NickThissen schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:05:
[...]

Aan de andere kant, je hoeft maar een 12-jarige admin tegen te komen die er niet tegen kan dat je hem keer op keer pwnt en dan heb je een ban te pakken. Op CoD4 ben ik ook voor zo'n 10 servers gebanned, 8 keer omdat ik zou cheaten (heb nog nooit in m'n leven gecheat) en 2 keer omdat ik te goed was voor de admin... Op zo'n momenten word je ook gek hoor 8)7
De kans is heel groot dat dit ook kon gebeuren als MW2 dedicated servers had.

Ik merk wel als je even heel goed speelt met MW2, wordt je uitgemaakt als hacker.
Toenstrak ook weer. Ik was met mijn anti-aircraft klasse aan het spelen, deze heeft Scavenger Pro, Cold-Blooded Pro en Ninja Pro met de TAR-21 Silenced en Stinger.
Met deze klasse hoor je me niet en zie je met niet op de radar en ik hun wel. :)

Verder valt het me soms wel op met CoD4, dat sommige zo goed spelen dat het lijkt of ze hacken. Of het waar is weet ik niet, maar je bent wel super snel dood af en toe.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

NickThissen schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:52:
Een kickvote zou inderdaad een goeie optie zijn, ik snap ook echt niet waarom IW dat niet ingebouwd heeft. Ok, ze hadden de illusie dat er geen cheaters zouden zijn (dat snap ik sowieso niet, ALLES is te hacken en dat weten ze maar al te goed), maar cheats zijn niet de enige reden om iemand te kicken... Als iemand gewoon irritant bezig is, de weg naar de objective aan het blocken is, ik zeg maar iets, dan zou je zo iemand gewoon moeten kunnen kicken met een 2/3 meerderheid ofzo.

Hetzelfde voor een host migration. Als er nu een hele slechte host is dan wordt die altijd verzocht weg te gaan, maar ik kan ook best begrijpen als iemand daar geen zin in heeft. Als ik keer op keer host was (daar kun je toch niets tegen doen of wel?) en men steeds lag had, dan ging ik echt niet elke game leaven om maar 20 games te proberen totdat ik een keer geen host was :/
Op zo'n moment een simpele vote voor host migration zou niemand kwaad doen.
+1. Ik ben het volledig eens met alles wat je hier zegt. Dat ze geen dedi's inbouwden in de game, waar kicken server afhankelijk is of ze daaraan doen of niet en hoe, kan ik nog steeds niet begrijpen. Maar bij andere games waar je ook niet altijd werkt met dedicated servers en een in-game host (als ik het goed heb), zoals bijvoorbeeld Left4Dead, kun je ook gewoon een votekick starten.

Anyway, ik ben er vanavond wel @ 8 à 9 uur, gister was m'n vader jarig en daardoor was ik ook al snel weer weg. Ik hoop dat de andere tijgers nog wel een paar leuke potjes hebben gehad.
NickThissen schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:17:
Oh ja, zag dat jullie leeftijden aan het vermelden waren... Ik ben 21. Nog niet zo oud als veel van de rest zie ik :9
Dusseeh, ben ik nog steeds de jongste :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Blue-Tiger schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:53:
[...]

Dusseeh, ben ik nog steeds de jongste :*)
2 x Blue Tiger = 1 Green tiger (-1jr) (8> :7

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Mystikal schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:32:
Maar goed vanaf een uur of 20:00-20:15 zit ik (en SqUeD) er sowieso achter. Ghost, Tykoen en Oesi ongetwijfeld ook. Kunnen we alvast afspreken geen GL (en als jullie dat irriteert geen G18?). :z
Count me in :P en wat mij betreft alles toegestaan, if its in the game....

[ Voor 8% gewijzigd door Frentik op 11-08-2010 12:11 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Sc0rPi0N schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:40:
Bij HC zijn gewoon veel hackers/cheaters/aimbotters/ vul maar in.
Komt omdat de tegenstander niets kan zien (killcam) dat ze je gewoon volgen.

Gisteren ook weer zo iemand die dan ineens met zijn aim op een muur staat te kijken om vervolgens je gewoon met zijn crosshair te volgen en als je maar 1 hand in beeld hebt je al te killen.

Persoonlijk zou ik het prettig vinden dat je iemand eruit kan stemmen. In plaats van mapchange. En nogmaals dedicated servers is veel beter want dan kun je ze gewoon eruit kicken.

Nu staan ze met een onmogelijk hoge killstreak bovenaan de lijst. Persoonlijk snap ik niet wat de lol is van op deze manier spelen. Misschien om sneller te pretigen maar ik vind het ontzettend zielig als je zo een spel wil winnen.
Alsof het voor hackers uitmaakt of anderen het kunnen zien of niet. Geloof me maar dat het echt wel duidelijk is 99% van de tijd.

De reden dat ik HC zelf fijner vind, (Géén TDM, dat is inderdaad campfest!) is dat mensen wat voorzichtiger spelen. S&D en HQ modes is het moeilijk om goed te campen, maar killstreaks en nades/tubes moet je wat voorzichtiger inzetten of je gaat zelf dood.

Ook het rushen met tactical knife of g18 kun je in heroic in 99% van de gevallen beter uit je hoofd laten.

Het is natuurlijk gewoon een kwestie van smaak, maar om te zeggen dat er in HC meer cheaters zitten vanwege de killcam die er niet is.. nee dat herken ik niet. Wel dat mensen sneller cheater roepen omdat ze het niet kunnen bevatten dat mensen met FMJ vaak pre-emptive op bekende camp-plekken schieten, maar dat is juist goed tegen de campers ;)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blue-Tiger schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:53:
Ik hoop dat de andere tijgers nog wel een paar leuke potjes hebben gehad.
[...]
Ik heb mij prima vermaakt gisteren. Ik ben dan wel geen <kleurtje>Tiger maar heb wel een tijdje meegespeeld. Was wel lachen, die reacties die je af en toe ziet wanneer de tegenstanders wanhopig worden.
Jullie zijn behoorlijk goed, kon het amper bijbenen. Ik hoop dat ik mij toch nuttig heb gemaakt door het één en ander aan airsupport neer te halen. En heb toch nog een paar keer wat weten te capturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Sc0rPi0N schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:59:
[...]

2 x Blue Tiger = 1 Green tiger (-1jr) (8> :7
*O*

Hoe oud is Green.Tiger. dus? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Blue-Tiger schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:17:
[...]

*O*

Hoe oud is Green.Tiger. dus? :9
Diegene die wint krijgt een invite voor 1 keer gamen met de Tigers :P

[ Voor 10% gewijzigd door Frostbite op 11-08-2010 12:33 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Sc0rPi0N schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:32:
[...]

Diegene die wint krijgt een invite voor 1 keer gamen met de Tigers :P
En diegene mag ook kiezen welk gametype we spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 20:16

amahusu

taking over the world!

op de console valt het echt reuze mee met hackers en cheaters in HC, sterker nog, ik vind het persoonlijk de meeste pure spelvorm in mw2. Geen tubespammers en mensen spelen over het algemeen serieus en geconcentreerd, dus potjes zijn vaak ook nog wel spannend. Campers eruit pikken is een specialiteit geworden, de eerste paar minuten van een potje rush ik altijd langs alle bekende campspots om een mes of c4 op zo'n naab te gooien en daarna bedenken ze zich wel 2x voordat ze stil gaan zitten in een hoekje :+

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Op de console ben ik nog nooit een hacker of cheater tegengekomen. Ik zal niet zeggen dat het niet mogelijk is (vast wel) maar het zal echt niet makkelijk zijn. In tegenstelling tot op de pc, waar je met 2 seconden googlen al 25 sites tegenkomt waar de meeste hacks gewoon te downloaden zijn...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 238040 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:14:
[...]

Ik heb mij prima vermaakt gisteren. Ik ben dan wel geen <kleurtje>Tiger maar heb wel een tijdje meegespeeld. Was wel lachen, die reacties die je af en toe ziet wanneer de tegenstanders wanhopig worden.
Jullie zijn behoorlijk goed, kon het amper bijbenen. Ik hoop dat ik mij toch nuttig heb gemaakt door het één en ander aan airsupport neer te halen. En heb toch nog een paar keer wat weten te capturen.
Ik ben jou inderdaad vaker tegen het lijf gelopen bij het capturen. Prima toch? Het gaat in de eerste instantie om het winnen van de objective, daarna komt pas de individuele prestatie. Al ga ik geen risico nemen wanneer ik op 10 kills sta en mijn AC130 bijna heb. Zodra ik die heb lever ik ook een bijdrage aan de objective, vooral wanneer het vijandelijke team met 4 man 1 punt wil cappen en ik een bommetje drop :)

Vanavond ben ik onder voorbehoud ook van de partij(een beetje slecht geslapen vannacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

reemprive schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:08:
[...]

Ik ben jou inderdaad vaker tegen het lijf gelopen bij het capturen. Prima toch? Het gaat in de eerste instantie om het winnen van de objective, daarna komt pas de individuele prestatie. Al ga ik geen risico nemen wanneer ik op 10 kills sta en mijn AC130 bijna heb. Zodra ik die heb lever ik ook een bijdrage aan de objective, vooral wanneer het vijandelijke team met 4 man 1 punt wil cappen en ik een bommetje drop :)

Vanavond ben ik onder voorbehoud ook van de partij(een beetje slecht geslapen vannacht).
Er was een tijd dat ik een AC-130 ook nog wel kon halen... Dat komt tegenwoordig gewoon niet meer voor :/ Killstreaks haal je bij bijv. S&D toch nauwelijks, bijna iedereen gaat 1 op de 3 keer wel dood. Daarom vind ik S&D ook zo ontiegelijk spannend. Als je 1 vs 1 over blijft is de spanning om te snijden :9

Anyway: Red Bull is de oplossing! :9 Of een bakkie koffie netuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

reemprive schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:08:
[...]
Het gaat in de eerste instantie om het winnen van de objective, daarna komt pas de individuele prestatie. Al ga ik geen risico nemen wanneer ik op 10 kills sta en mijn AC130 bijna heb.
Daar ben ik eerder achter gekomen... Ik trek dat persoonlijk slecht, maar dat is up to your team to decide :).

Maar die nuke krijg je vanavond in ieder geval niet (als ik bij je in de game zit!) >:)

De intel-service van RFFN is ook op gang gekomen:
RFFN-members,

Ik begreep dat de 'Tiger Boys' vanavond ook weer online komen. Ze wilden wel weer tegen ons spelen. Ik vond het de vorige keer (op een rommelige start na) ook wel okay eigenlijk.
Ik weet dat Oesi wat problemen had met GL en ook SqUeD trok het slecht (nadat bijna iedereen met een GL rondliep).

Al is het wapens verbieden ook niet de oplossing, dus er is een discussie ontstaan wat wel en wat niet. Maar die lijn is vrij lastig te stellen, aangezien iedereen wel een hekel heeft aan een bepaald wapen. Denk aan Shotgun, G18, GL, RPG, Claymore, Tactical Knive icm Commando. Ik denk dat we het meer moeten hebben van balancing. Niet iedereen met een Tube, niet iedereen met G18, etc etc...

Als ik de kopjes van RFFN tel, komen we maximaal uit op 6 stuks (Pfour is op vakantie, Koen is er wellicht maar eventjes bij...). Ideaal om eens wat potjes Sabotage of Capture the Flag te doen. Demolition is iets wat erg goed kunnen, Domination iets wat hun goed kunnen (en Ghost ;-) ). HQ is te veel een GL frag festijn (ik doe daar OOK aan mee). Blijft Sabotage en Capture the Flag over. Wellicht nog een keertje S&D tussendoor?

Ik heb er op zich wel zin in ieder geval en hoop jullie ook te treffen op TS vanavond. Ik ben er rond 20:00

Laat maar even

T.C.

[ Voor 63% gewijzigd door Mystikal op 11-08-2010 13:35 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:11
Het lijkt mij leuk om met een aantal tweakers te spelen op de Pc.
Mijn vaste speelmaatjes spelen stukken minder als gewoonlijk vanwege vakantie.
Voeg me toe op steam: Wikacota.
Ik ben er bijna iedere avond tussen uur of 7 en 2 in de nacht af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Klinkt goed :) Ik ben wel voor (zeker vanwege dat potje S&D tussendoor >:) ) :9

[ Voor 79% gewijzigd door PromoX op 11-08-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:17

MeNTaL_TO

The future is not set

superbassie schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:51:
Imo het geld echt niet waard...Fuel is veel te groot, Trailerpark klein en een campersparadijs.
Neuh, blij dat ik geen geld heb uitgegeven aan die flut pack.
Iedere heeft wel een briljante map, Strike en Vacant voor uitbreiding 2 en Bailout en Salvage vind ik weer briljante maps van pack1.

BTW Is er misschien weer een nieuwe cheat uit, want de laatste paar dagen zie ik er weer erg veel die overduidelijk cheaten (en in 1 geval er nog trots op was ook).

[ Voor 17% gewijzigd door MeNTaL_TO op 11-08-2010 14:41 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:19:
Daar ben ik eerder achter gekomen... Ik trek dat persoonlijk slecht, maar dat is up to your team to decide :).

Maar die nuke krijg je vanavond in ieder geval niet (als ik bij je in de game zit!) >:)
Bij mij? Ik speel in privates nooit met een AC130 en nooit voor killstreaks. Die gebruik ik alleen in public games. In een public ben ik bijna altijd in beweging, in een private altijd. Ik ben de roze versie overigens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Oh, dat was jij niet.. Die klote namen ook allemaal. Als je je GOT naam nou gelijk zet aan je Steam naam, weet ik tenminste voor wie ik morgen respect moet hebben op dit forum en met wie ik een dolletje kan maken! :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Tijgertjes zijn geen clan maar gewoon een aantal GoT'ers die samen MW2 spelen en die voor de gein als naam xxxxx.Tiger. hebben dus wat dat betreft kan het best in dit topic dunkt me ;)

Mijn killstreak setup is nu als volgt: predator-airstrike-harriers omdat ik mijn "1000 airstrikes" prestige challenge zsm wil halen, tenzij de map wasteland/afghan is dan probeer ik altijd weer even de standaard nuke combo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Slowchat/clanspecifieke zaken: liever niet hier, aangezien beide (voor veel mensen) niet bijster interessant is. Nu valt het volgens mij overigens nog wel mee als ik de laatste reacties lees, maar probeer er wel op te letten.

En een discussie over wat wel en niet kan hoeft niet hier plaats te vinden, aangezien dat al helemaal offtopic is.

[ Voor 21% gewijzigd door PromoX op 11-08-2010 15:59 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Frentik schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:49:
Tijgertjes zijn geen clan maar gewoon een aantal GoT'ers die samen MW2 spelen en die voor de gein als naam xxxxx.Tiger. hebben dus wat dat betreft kan het best in dit topic dunkt me ;)

Mijn killstreak setup is nu als volgt: predator-airstrike-harriers omdat ik mijn "1000 airstrikes" prestige challenge zsm wil halen, tenzij de map wasteland/afghan is dan probeer ik altijd weer even de standaard nuke combo ;)
Ik snap van de ene kant je kill-streak wel, maar van de andere kant niet. Ga gewoon voor de Emergency airdrop, dan verzamel je al je killstreaks een stuk sneller! Ik heb ze (sorry had ze, ik ben afgelopen zondag wederom geprestiged) allemaal tot aan de EMP (of Nuke). En nee, je krijgt geen Nuke kans vanavond. We voten die maps gewoon door :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Mystikal schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:15:
[...]

Ik snap van de ene kant je kill-streak wel, maar van de andere kant niet. Ga gewoon voor de Emergency airdrop, dan verzamel je al je killstreaks een stuk sneller! Ik heb ze (sorry had ze, ik ben afgelopen zondag wederom geprestiged) allemaal tot aan de EMP (of Nuke). En nee, je krijgt geen Nuke kans vanavond. We voten die maps gewoon door :P
ECP heb ik ook ingesteld. Als je daarbij ook nog een 'gewone' CP instelt heb je 5 kratjes liggen :)

Mijn setup : CP(4) -> Predator(5) -> ECP(8)
Voorheen : Predator(5) - Harrier(7) - Chopper Gunner(11)

Het voordeel was dat je met een predator meestal wel 2 mensen tegelijk kon raken. De Harrier schoot dan nog wel een paar mensen neer en dan hoefde je zelf maar 1 kill te maken voor de CG

Oh aangezien vrouwlief ziekjes thuiszit en vroeg naar bed gaat zal ik ook van de partij zijn.

@PromoX: Ik vond het zelf nog wel meevallen met het 'clan' gebeuren.

[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 11-08-2010 16:30 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik pas mijn killstreak setup aan op de gametype. Op nukes spelen is met meest eenvoudig in GW, als ik FFA speel zie ik wel mensen die met die setup spelen, ze halen hem alleen nooit. Te weinig mensen om neer te schieten en altijd 1 persoon met CB Pro en een stinger(ik ;) ) Bovendien ben ik over het algemeen met FFA zo snel klaar dat degene die voor de nuke speelt als hij weet te overleven nog niet op de 25 zit.

FFA altijd: UAV, Harrier, Pavlow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 01:46

DeMoN

Pastafari

FFA is mijn theorie dat je het best als laatste killstreak een chopper gunner of ac130 kan nemen, omdat er meer mensen zijn om te raken en het dus meer effect heeft.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zal er vanavond (en morgen ook) helaas weer niet bij zijn, we gaan een avondje fifa doen dus geen tijd voor MW2 :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeMoN schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:48:
FFA is mijn theorie dat je het best als laatste killstreak een chopper gunner of ac130 kan nemen, omdat er meer mensen zijn om te raken en het dus meer effect heeft.
Juist niet. Zeker de AC is geschikt om meerdere personen tegelijk uit te schakelen. Die kluitjes spelers zijn er niet in FFA. Bovendien moet je harrier of heli 4 kills maken en kan je zelf niet actief deelnemen aan het spel tijdens het besturen van je streakaward. Dat kost allemaal te veel tijd en zeker de chopper wordt net zo snel neergehaald als de Pavlow. Zie ook mijn YouTube filmpje waarin ik binnen korte tijd win juist omdat ik de Pavlow heb gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

reemprive schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:56:
[...]

Juist niet. Zeker de AC is geschikt om meerdere personen tegelijk uit te schakelen. Die kluitjes spelers zijn er niet in FFA. Bovendien moet je harrier of heli 4 kills maken en kan je zelf niet actief deelnemen aan het spel tijdens het besturen van je streakaward. Dat kost allemaal te veel tijd en zeker de chopper wordt net zo snel neergehaald als de Pavlow. Zie ook mijn YouTube filmpje waarin ik binnen korte tijd win juist omdat ik de Pavlow heb gekozen.
Ondanks dat ik in eerste instantie je geen gelijk wilde geven, heb je me met de voorlaatste zin overtuigd. Inderdaad je blijft zelf ook actief in het spel (wat je meteen ook beter beschermd!)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

NickThissen schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:35:
Ik zal er vanavond (en morgen ook) helaas weer niet bij zijn, we gaan een avondje fifa doen dus geen tijd voor MW2 :-(
Balen man! Nouja, komt wel weer een match tussen onze clans voorbij ;)

Ik ben zelf binnen het kwartier online voor de clanmatch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Speel op de ps3 maar me verbinding is zo kut, wordt er gek van. Ben hierdoor zovaak te laat met knifen terwijl ik weet dat ik eerder ben. Heb een router van tele2, draadloos maar heb nu een kabel gekocht maar merk niks qua verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06 09:21

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ligt het aan mij of is de emergency airdrop me keihard aan het treiteren?

speelde vanmiddag 5 potjes demolition en kreeg een stuk of 10 emergency airdrops.

wat er in zat: 1 x een machinegeweer op een stokkie, en de rest alleen maar ammo, uav en counter uav.
Dan is de lol er snel vanaf. (had paar dagen hiervoor elke keer leuke airdrops)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Heb ik ook wel eens, het lijkt niet altijd even random te zijn nee. Ook de gewon CP. Sinds ik geprestiged ben (ben nu weer level 30 ofzo? iets minder denk ik) heb ik 1 airstrike gehad, en voor de rest alleen maar UAV en counter UAV en ammo. Echt belachelijk. En ik heb bijna altijd CP geselecteerd...

Net toch nog een potje mee kunnen spelen met de gotters en die andere clan (nu alweer de tag vergeten lol). Erg leuke pot moet ik zeggen, demolition op dat vliegveld. Punt B is daar wel erg moeilijk moet ik zeggen en zoals te verwachten viel is punt B geen enkele keer gepakt, hoewel de tegenstanders met 4 tegen 5 toch nog een keer konden planten, knap hoor. Op het eind schakelde ik naar de riot shield over, dat is wel erg effectief. Lekker in dat vliegtuig zitten, kom daar maar eens langs.

Maar erg leuk om een keer te zien dat iedereen echt voor de objective gaat en dat je met mensen speelt die het met skill van je winnen (over het schieten heb ik het dan, heb maar een potje mee gespeeld dus verder kan ik niet echt beoordelen) in plaats van in een hoekje te zitten campen. Moeten we vaker doen :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-06 21:50
over de CP's, Ik heb van iemand vernomen dat de kans op goede drops groter is als er vijanden in de buurt zijn.
Of het toeval is of niet, maar 90% van al me goede drops bereik ik wanneer er vijanden op de luur zijn voor mijn packages, en ik ben altijd alleen wanneer ik uav's en andere troep krijg. Dus misschien meer risico nemen met het droppen van de crates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Wartooth schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 23:13:
over de CP's, Ik heb van iemand vernomen dat de kans op goede drops groter is als er vijanden in de buurt zijn.
Of het toeval is of niet, maar 90% van al me goede drops bereik ik wanneer er vijanden op de luur zijn voor mijn packages, en ik ben altijd alleen wanneer ik uav's en andere troep krijg. Dus misschien meer risico nemen met het droppen van de crates?
Onzin, check de guide van mij maar eens in de OP. Daar zie je de percentages wat er van elke krat gegeven wordt.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
het is het ervaringstopic, mijn ervaring is dat ik betere drops krijg als er vijanden in de buurt zijn.
Zelf ben ik zelfs wel benieuwd hoe je aan deze percentages bent gekomen? steekproef? officiele documdnt? file van de game uitgelezen waar deze percentages gegeven worden?

Edit: ik lees dat je het uit de game code gehaald hebt, blijkbaar is het dus een vast gegeven? of misschien heb je over iets van de game code vergeten wat deze kansfactoren beinvloed? of ik heb gewoon telkens pech dat altijd wanneer ik goede drops heb, ik geen tijd heb om ze te pakke omdat ik beschoten word.

[ Voor 36% gewijzigd door Ardjee op 11-08-2010 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik geloof er zelf ook niet 100% in dat de percentages vast zijn. Ik heb een tijdje met de illegale AlterIWnet client gespeeld, en daar had je een console waarmee je (in private matches) de 'percentages' kon aanpassen. Ik zeg 'percentages' omdat de waarden die je moest opgeven niets met percentages te maken leken te hebben. Ik wilde bijvoorbeeld de kans op een nuke op 100% zetten, maar ik wist niet wat 100% was. 1 was het niet, 100 ook niet, zelfs met de waarde op 20.000 kreeg ik een harrier :/ Toen ik nog hoger ging bleef het spel hangen. Het kan natuurlijk anders zijn in de alterIWnet client maar dat lijkt me sterk.

Puur en alleen het feit dat er in de code een aantal waardes zijn opgegeven wil lang niet zeggen dat die waardes vast zijn. Die waarden kunnen net zo goed met een 'enemy distance multiplier' worden vermenigvuldigd waarna ze genormeerd worden zodat het totaal op 100% komt.

Tenzij je echt de code hebt doorgespit (waar kun je dat uberhaupt vinden? Kun je zo'n spel zo makkelijk reverse engineren ofzo?) en hebt gezien dat de waardes gewoon vast zijn natuurlijk...

[ Voor 27% gewijzigd door NickThissen op 11-08-2010 23:57 ]

Mijn iRacing profiel

Dus in principe moet er in een cp die je op een vijand z'n kop laat vallen een nuke zitten ;)

• NickThissen
Als je de waarde voor de nuke op 20.000 zet zou ik dat wel moeten verwachten ja :p En ja, er was wel een andere speler in mijn server (lan server) op dat moment en die stond er naast. Maar goed, in het echte spel is die waarde voor de nuke gewoon 0, dat staat vast, en hoevaak je ook iets met 0 vermenigvuldigt het blijft nog steeds 0 dus die nuke ga je niet krijgen :p

Mijn iRacing profiel

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Ben bezig om mijn nat type op de ps3 op open te krijgen ipv moderate

Heb de volgende handleiding doorgelopen http://portforward.com/en...ty_-_Modern_Warfare_2.htm

Router ip is 192.168.1.1
Heb het volgende ip gebruikt 192.168.1.11

Nu heb ik alles ingesteld op de ps3 en dit is het overzicht

ip adres 192.168.1.11
standaardrouter 192.168.1.1

Echter staat mijn nat type nu nog steeds op moderate ipv open, wat kan ik nog anders doen.

Net nog even gekeken met PFPortCheck of de poorten open staan. Ze zijn wel te pingen maar de poort is niet open of bereikbaar.

Het gamen kan overigens prima op de ps3 maar wil de poort op open hebben ivm snelheid.

[ Voor 18% gewijzigd door Wackmack op 12-08-2010 01:47 ]

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

@Mystikal: waren weer leuke potten vanavond met de GoT'ers en een paar RFFN leden, dat gaan we vaker doen :P

nog 1x offtopic: nieuwe forumicoontjes voor een niet nader te noemen GoT-subgroepje....
Afbeeldingslocatie: http://home.telfort.nl/dertiende/DPC/tbleu.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.telfort.nl/dertiende/DPC/tred.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.telfort.nl/dertiende/DPC/tblack.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.telfort.nl/dertiende/DPC/tyellow.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.telfort.nl/dertiende/DPC/tpink.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.telfort.nl/dertiende/DPC/twhite.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.telfort.nl/dertiende/DPC/tgreen.jpg

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Wartooth schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 23:25:
of ik heb gewoon telkens pech dat altijd wanneer ik goede drops heb, ik geen tijd heb om ze te pakke omdat ik beschoten word.
psssst, tactical insertion... Slimmer zijn dan de tegenstander!

Basement Bios ---- Exo-S

Frentik schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 02:02:
@Mystikal: waren weer leuke potten vanavond met de GoT'ers en een paar RFFN leden, dat gaan we vaker doen :P

nog 1x offtopic: nieuwe forumicoontjes voor een niet nader te noemen GoT-subgroepje....
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Was absoluut leuk. RFFN was inderdaad lekker bezig met de tactical insertion. Ik wil alleen niet mijn explosief inruilen omdat ik juist in dit soort serieuze potten die een semtex of claymore handig vind. Mijn throwing knife gebruik ik veel minder dan in een public, net als een silencer. Op terminal demolition was lachen omdat er in ons team 2 man met een shield liepen waar ik tot 2 keer toe een semtex op plakt toen iemand er voorbij wilde >:)

Opvallend was dat het joinen van White ons team sterker maakte. Steek die veer maar waar de zon niet schijnt! :+

[ Voor 4% gewijzigd door codex op 12-08-2010 09:00 ]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Grappig ik heb mijn mitsu-icon dan maar even in de koelkast gezet.

Gisteren joinde ik en toen waren al mijn punten grijs ? En het potje daarna ook?
Of was dat omdat het een private match was en geen openbare zeker (bedenk ik me net)

[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 12-08-2010 09:06 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Versteegrob schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 01:40:
Ben bezig om mijn nat type op de ps3 op open te krijgen ipv moderate

Heb de volgende handleiding doorgelopen http://portforward.com/en...ty_-_Modern_Warfare_2.htm

Router ip is 192.168.1.1
Heb het volgende ip gebruikt 192.168.1.11

Nu heb ik alles ingesteld op de ps3 en dit is het overzicht

ip adres 192.168.1.11
standaardrouter 192.168.1.1

Echter staat mijn nat type nu nog steeds op moderate ipv open, wat kan ik nog anders doen.

Net nog even gekeken met PFPortCheck of de poorten open staan. Ze zijn wel te pingen maar de poort is niet open of bereikbaar.

Het gamen kan overigens prima op de ps3 maar wil de poort op open hebben ivm snelheid.
Wat voor internet heb je, want mijn zwagertje zit bij kpn (experia box) en daar is het met geen mogelijkheid goed te krijgen. Heb ook op internet gelezen dat meer mensen daar last van hebben, dus als je ook daar zit zou het wel eens een kansloze missie kunnen zijn!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

reemprive schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:37:
[...]

Was absoluut leuk. RFFN was inderdaad lekker bezig met de tactical insertion. Ik wil alleen niet mijn explosief inruilen omdat ik juist in dit soort serieuze potten die een semtex of claymore handig vind. Mijn throwing knife gebruik ik veel minder dan in een public, net als een silencer. Op terminal demolition was lachen omdat er in ons team 2 man met een shield liepen waar ik tot 2 keer toe een semtex op plakt toen iemand er voorbij wilde >:)

Opvallend was dat het joinen van White ons team sterker maakte. Steek die veer maar waar de zon niet schijnt! :+
Was inderdaad een top avond! Ik kon gelukkig goed meekomen >:). De laatste pot (voor mij althans) op terminal was aanpoten, maar onmogelijk met 4vs5 :). Nog wel 2 keer bij B kunnen planten en regelmatig Black achteruit dat vliegtuig geschoten (en hij mij).

Tac inserts zijn zeer powerful, zeker als meerdere mensen ze goed gebruiken! Uitblinkers van de Tigers vond ik Black en Blue. Vergis je ook niet in Rudi! :P

Ondanks dat ik nog geen tac knive had, heb ik er regelmatig nog wat neer kunnen halen.... We waren gisteren echt redelijk compleet. Slechts 2 man was niet aanwezig. Voor de rest waren we volledig.

Nu ga ik onze LAN inplannen. 2 oktober wordt de laatste keer MW2 tijdens een van onze lannen. We gaan (hopelijk) over op Black Ops.

Basement Bios ---- Exo-S

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

NICE!! ^^ :D

En indd, gisteravond hadden we echt een paar leuke potten. Vooral de afwisseling beviel me wel heel erg.

Wie is er blij dat CTF weer als officiële spelmodus is teruggekeerd? ;)

Ik vond het ook wel leuk, al heb ik niet zoveel ervaring met verschillende spelmodi. Ik speelde voorheen vooral tdm. Van ctf bakte ik helemaal niet veel. Maar ja, oefening baart kunst.
Werd alleen een beetje moe van het gezeik over last stand, dat ik vaak gebruik. Ik begijp niet wat daar ''lame'' aan is. Laat mij gewoon op mijn manier spelen. Ik zanik toch ook niet over de speelstijl van andere spelers?
En later nog die opmerking van RFFN Vince over mijn score. Maar goed, rotte appels blijf je altijd houden.

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-06 21:45

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

YOU RULE MATE!!!

gister helaas maar 1,5 potje kunnen meedoen, MW2 op een Intel GMA is niets...

/me Is trouwens super happy met de terugkeer van CTF & Mosh pit

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Anoniem: 238040 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:47:
Ik vond het ook wel leuk, al heb ik niet zoveel ervaring met verschillende spelmodi. Ik speelde voorheen vooral tdm. Van ctf bakte ik helemaal niet veel. Maar ja, oefening baart kunst.
Werd alleen een beetje moe van het gezeik over last stand, dat ik vaak gebruik. Ik begijp niet wat daar ''lame'' aan is. Laat mij gewoon op mijn manier spelen. Ik zanik toch ook niet over de speelstijl van andere spelers?
En later nog die opmerking van RFFN Vince over mijn score. Maar goed, rotte appels blijf je altijd houden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die opmerking van Vince niet gehoord heb. Maar een rotte appel is het niet. Wellicht wat jonger en wat minder verstandig dan de rest van RFFN. ;) Maar nogmaals ik heb de opmerking echt gemist. Ik had wel in de gaten dat er wat speelde tussen jullie. Ik zag wat opmerkingen voorbij komen dat de 'een zo goed was etc'. Ik zal er de volgende keer beter op proberen te letten.

Plezier staat bij ons voorop. Dus geen geschel, gevloek en ander irritant gedrag.

Tsja last stand is niets lame aan, alleen je moet er echt op gaan letten (als tegenstander zijnde) dat je nog even een keer doorschiet :P.

De uitnodiging van de LAN is de deur alweer uit:
linkje

[ Voor 5% gewijzigd door Mystikal op 12-08-2010 11:41 ]

Basement Bios ---- Exo-S

• Ardjee
Mystikal schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 07:55:
[...]

psssst, tactical insertion... Slimmer zijn dan de tegenstander!
En me trouwe claymore achterlaten? dan camp ik liever in een laf hoekje tot me emergency aidrop geland is, en de vijanden afgeschoten. verder is de tac insertion niet eens zo'n gek idee XD

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Wartooth schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:39:
[...]

En me trouwe claymore achterlaten? dan camp ik liever in een laf hoekje tot me emergency aidrop geland is, en de vijanden afgeschoten. verder is de tac insertion niet eens zo'n gek idee XD
Haha, inderdaad niet.. Voor Emergency Airdrop gebruik ik hem ALTIJD!!!! Tenzij ik mijn teammaten laat meerapen. Dat gebeurt ook wel eens.

Basement Bios ---- Exo-S

Mystikal schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:39:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die opmerking van Vince niet gehoord heb. Maar een rotte appel is het niet. Wellicht wat jonger en wat minder verstandig dan de rest van RFFN. ;) Maar nogmaals ik heb de opmerking echt gemist. Ik had wel in de gaten dat er wat speelde tussen jullie. Ik zag wat opmerkingen voorbij komen dat de 'een zo goed was etc'. Ik zal er de volgende keer beter op proberen te letten.

Plezier staat bij ons voorop. Dus geen geschel, gevloek en ander irritant gedrag.

Tsja last stand is niets lame aan, alleen je moet er echt op gaan letten (als tegenstander zijnde) dat je nog even een keer doorschiet :P.
Vince was idd wel overtuigd van zichzelf, maar goed, laten we het er idd op houden dat ie blijkbaar nog niet zo volwassen is als de rest. Ik wil ook gewoon lol hebben maar als anderen een beetje hypocriet en kloterig gaan lopen doen ben ik zelf ook erg snel aangebrand. Maar goed, ik zal mij proberen in te houden de volgende keer. Het is het ook niet waard, lamaar.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren trouwens wel lachen in Underpass ( DOM)

Zat zelf achter de kisten bij punt C en alleen daar al zitten en je hoort (We're loosing C) , kon ik heel simpel even vanachter de kisten en hup weer defense punten + een kill. Zo had ik redelijk snel mijn ECP binnen.

[ Voor 14% gewijzigd door Frostbite op 12-08-2010 11:59 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-06 21:35

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Sc0rPi0N schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:58:
Gisteren trouwens wel lachen in Underpass ( DOM)

Zat zelf achter de kisten bij punt C en alleen daar al zitten en je hoort (We're loosing C) , kon ik heel simpel even vanachter de kisten en hup weer defense punten + een kill. Zo had ik redelijk snel mijn ECP binnen.
Dat kan in Underpass inderdaad erg goed, ook bij de andere punten. Gebeurd vaak dat marathon + lightwight gasten langs rennen om alle punten te veroveren zonder links of rechts te kijken, zodat jij alle tijd hebt om te bedenken hoe je hem zal killen (knife, rifle, pistol, claymore etc).

Anoniem: 283247

He mensen voor iemand die me wil adden op steam:
.:i|Dj:.[DITACHI]
Zie jullie wel ingame :)

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-06 14:35
Zijn er ook mensen die dit spel op de Xbox doen en regelmatig 's avonds spelen?
Dit is echt de 1e shooter die ik liever op de xbox speel.
Ben welliswaar beter op de PC, maar vind het op de console allemaal wat beter werken, een match zoeken, host migration etc. nauwlijks problemen mee.

Speel het nu alleen nog op de pc als ik op de xbox tevaak gekilled word en ik zin heb om een keertje bovenaan te eindigen :P

Anoniem: 127642

We gingen gisteren ook even een potje spelen met 4 man. Komen we in een server waar geen gravity was en zijn we ineens alle 4 level 70 :|

Vond niet echt tof, dus zijn we allemaal maar naar prestige mode gegaan |:(

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

thezs schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:02:
Ben welliswaar beter op de PC, maar vind het op de console allemaal wat beter werken, een match zoeken, host migration etc. nauwlijks problemen mee.

Speel het nu alleen nog op de pc als ik op de xbox tevaak gekilled word en ik zin heb om een keertje bovenaan te eindigen :P
Ik vind het alleen al beter omdat je op een console (ik heb een PS3) gewoon zeker weet dat alles eerlijk verloopt. Lijkt me echt frustrerend op de PC dat je de hele tijd 'vermoedens' hebt dat iemand cheat en je die kill cams elke keer gaat zitten kijken :O

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

DeMoN schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:45:
[...]

Ik vind het alleen al beter omdat je op een console (ik heb een PS3) gewoon zeker weet dat alles eerlijk verloopt. Lijkt me echt frustrerend op de PC dat je de hele tijd 'vermoedens' hebt dat iemand cheat en je die kill cams elke keer gaat zitten kijken :O
Die skip ik ook hoor of het moet een onmogelijke kill zijn. En zeker als je daarna dan iemand ziet die je door de muren heen volgt precies waar je loopt :o .

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Op de 1 of andere manier heb je het vaak snel door. Gisteren dacht ik het alleen bij iemand, die achteraf gewoon een slechte host bleek te zijn en dus veel voordeel had van zijn host-zijn.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

reemprive schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:55:
Op de 1 of andere manier heb je het vaak snel door. Gisteren dacht ik het alleen bij iemand, die achteraf gewoon een slechte host bleek te zijn en dus veel voordeel had van zijn host-zijn.
Echte goeie players cheaten ook niet. Dus idd, ik denk dat je ze snel door hebt omdat ze niet tactisch spelen maar toch veel kills maken op onmogelijke manieren.

Anoniem: 319316

Coolsnarf schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:18:
[...]

Wat voor internet heb je, want mijn zwagertje zit bij kpn (experia box) en daar is het met geen mogelijkheid goed te krijgen. Heb ook op internet gelezen dat meer mensen daar last van hebben, dus als je ook daar zit zou het wel eens een kansloze missie kunnen zijn!
Als je de PS3 gewoon rechtstreeks op de experiabox aansluit met een ethernet kabeltje, dan heb je automatisch Nat-type 2.
Zeker te weten dat je geen poorten oid hoeft open te zetten.

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 08:03
Da's meer paars/violet dan roze.. ^^

Kepi_nl

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Nee, je vergis je... Ik was gewoon een stuk beter dan jij.... }:O

Basement Bios ---- Exo-S

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:22
thezs schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:02:

Speel standaard met 2 a 3 gasten 's avonds. Wel Demotion, maar we ownen wel keihard. _/-\o_

Gaude et aude

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

thefabiman88 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:46:
[...]

Speel standaard met 2 a 3 gasten 's avonds. Wel Demotion, maar we ownen wel keihard. _/-\o_
Demotion? Dat is of Demolition of Domination. Het is echt niet af te zien aan het woord Demotion. :P

Basement Bios ---- Exo-S

Mystikal schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:59:
[...]

Nee, je vergis je... Ik was gewoon een stuk beter dan jij.... }:O
Commando kills tellen niet mee he?

Was overigens niet bij jou :)

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

reemprive schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 16:01:
[...]

Commando kills tellen niet mee he?

Was overigens niet bij jou :)
Ik heb mijn tac knive nog niet vrij gespeeld... >:)

Basement Bios ---- Exo-S

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-06 14:35
thefabiman88 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:46:
[...]

Speel zelf bijna alleen maar TDM, en af en toe domination er tussendoor.

Vind het altijd wel leuk om TDM met een paar teamgenoten tactisch te spelen, zo win je de match hardstikke makkelijk, aangezien 9 van de 10 keer de enemies gewoon rondrennen.

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:19
Iemand anders ook problemen met iwnet nu?

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Yep :(

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
hier ook weer feest... cannot connect to IWnet

• Strikie
  • Laatst online: 20-02 10:30

Strikie

Athletics

Ik hoor het van meerdere mensen uit mijn vriendenlijst, geen verbinding met IW :(

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Vanmorgen met de Steyr veel succes gehad. Waar het eerst altijd moeilijk ging om over lange afstanden te schieten lukt het nu ineens wel (Grip + Red dot).

Jammer dat IWnet plat ligt want ik zou er graag mee verder gaan. :(

Krankzinnige muziek vind je hier.

• chevaid
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-11-2023
meh, heb er ook problemen mee. Mn broertje zat er nog in terwijl ik aan het connecten was en kon gewoon spelen... IWNet faalt.

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:22
Demolition.

Gaude et aude

Anoniem: 343358

Bijltje666 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:52:
hier ook weer feest... cannot connect to IWnet
me2. Tja het is om de zoveel tijd even feest.. :F

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Vooral zo fijn dat er geen site of twitter van alle clubs (IWNet, Fourzerotwo enz) is met statusinfo. Regelmatig bewijzen ze hun eigen zwakte. :X

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Iemand al een reden kunnen vinden?

Hier zag ik zo snel niets tussen staan.

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1398094

Basement Bios ---- Exo-S

Ik had begin van de avond dat ik tijdens een potje ineens terug in het laadscherm kwam voor een paar seconde en vervolgens weer terug in het spel terug kwam met mijn score weer op 0. Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Komt iemand dit bekend voor?

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Het schijnt dat IWNet's master server eruit ligt. Maar er is nog niets officieel bevestigd:

http://www.mapmodnews.com/article.php/MW2-IWNET-went-down

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06 09:21

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Hier ook Iwnet faal

Heb trouwens even uitgetest met de Emergency airdrops.
Met steeds 2,3 en 1 keer met 5 enemies in de buurt:
- 1x predator,uav,counter uav, ammo
- 1x Sentry,uav,counter uav,counter uav
- 1x Counter uav, Sentry, AC130, Harriers (wauw) :P

(ik zat daar dus met pen en papier op te schrijven wat er lag, en heb in die 3 keer misschien totaal 2 pakketjes kunnen pakken (AC130 en sentry) (omdat ik heel snel gedood werd door de aanwezige enemies).

Maar goed vervolgens de airdrops weer bij mijn eigen team gegooid (lees eigen spawnpunt)

en meteen ging het goed.
AC130 (2x) Choppergunner (1x) Harriers (2x) EMP (1x) Counter UAV (3x) UAV (3x)

Dus volgens mij had ik gewoon pech..

Had voor dit alles misschien maar een 4 tal potjes nodig op demolition (nee ik ging niet voor de objectives)
Met mijn schuilnaam : LasagnaFish. (we waren in een flauwe bui)
Namen waren onder andere : Pizzacat (daar begon het mee) en SpaghettiPlatipus(kom er maar eens op) Macaronimosquito(of hoe je het ook schrijft) enz ;)
Maar goed, de tegenstanders waren blij dat we niet voor de objectives gingen ;)
en nee we waren ook niet aan het boosten. :F

Verder lijkt het me wel leuk om een keer tegen de Tigers te spelen met onze ApC groep (geen clan) gewoon een groep vrienden van 25+.

[ Voor 13% gewijzigd door ApC_IcE op 12-08-2010 22:36 ]

• itlee
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-06 14:54

itlee

Gas erop!

balen,...wilde net ff lekker online meedoen...
Blijkbaar weet men bij IW dat ik vanavond in de sportschool was. Ik vreesde dat ik iets had gemist, blijkbaar niet.

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Blue-Tiger schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 22:24:
Het schijnt dat IWNet's master server eruit ligt. Maar er is nog niets officieel bevestigd:

http://www.mapmodnews.com/article.php/MW2-IWNET-went-down
Friday, November 13 2009 @ 12:13 AM GMT Oud nieuwsch - zoveelste #fail uit de IWNetreeks ;w

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Activision leest mee! :) http://twitter.com/ATVI_Bernard/status/21003054118 Hi, just caught your tweet. We've begun looking into it. It should be resolved shortly.

/edit: rond 23.00 werkt het weer

[ Voor 9% gewijzigd door tweaktubbie op 12-08-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-06 15:07
Hij doet het weer ho0r. :P

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

tweaktubbie schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 22:46:
[...]

Friday, November 13 2009 @ 12:13 AM GMT Oud nieuwsch - zoveelste #fail uit de IWNetreeks ;w
Uups :/ nvm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367677

Wie kan mij een beetje info geven. Ik heb mij vandaag een headset aangeschaft voor PS3 om vooral te gebruiken om MW2 MP te spelen.
Tijdens het spelen hoor ik nu geen enkele andere speler meer praten(als ik zonder headset speelde hoor ik constant andere spelere melken tegen elkaar en gisteren plots niet meer) en ik weet niet of ikzelf verstaanbaar ben bij de andere. De headset is goed aangesloten dus ik weet nie echt wat het probleem is...

alvast bedankt
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.