🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik heb het nu al 2x gehad dat ik daarin terechtkom en ineens lvl 70 ben
Dat wil ik helemaal niet en wat kan ik er aan doen??
Ben een beetje noob op dat gebied.
Als je domination speelt (bijvoorbeeld) en opeens in een server met 18 man komt, of op rust speelt, of als er wat tekst door het beeld staat, of als je opeens een ander geweer hebt (vaak met laser sights ofzo)... Is meestal wel heel duidelijk hoor. Helaas kun je er soms gewoon niets aan doen, en ga je zonder ook maar een stap te verzetten meteen naar level 70.HAMMAR schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:48:
Weet iemand hier hoe een cracked server te herkennen?
Ik heb het nu al 2x gehad dat ik daarin terechtkom en ineens lvl 70 ben![]()
Dat wil ik helemaal niet en wat kan ik er aan doen??
Ben een beetje noob op dat gebied.
Ow die heb ik nog niet eens hahaha. Nou pakken we die even mee. Die is niet zo lastig om te halenSc0rPi0N schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:46:
[...]
Enige wat ik kan vinden is de : Identity Thief Challenge
"Get a payback with the killer's copycat class"
Verder dus niet veel bijzonders
Anoniem: 330953
Als ik door dingen heen kijk, bijv auto's, hekken, ect, zie ik geen namen meer boven m'n teammates, waarop ik ze dus af en toe neerschiet en een hele flame over me heen krijg (logisch).
Zeer irritant af en toe, is dit een bug in het spel, of ligt het aan mij ? (speel nog niet zo heel lang)
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Ik ben nu Prestige 2 lvl 70 na de eerste keer op 46 ineens lvl 70 te zijn (via hacked server) Daar baalde ik van zeg. Daarna via Pretige 1 helemaal doorgelopen naar 70 en bij Prestige 2 weer. Toen ik die had gehaald vond ik het wel even leuk.Anoniem: 330953 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:20:
Ik zou ook wel willen rankhacken. Want wat ben ik dat prestigen zat zeg, 17 dagen gespeeld en ben er echt klaar mee nu. Maar ik ga ook niet meer door, want ben nu prestige 7 en blijf daar maar bij, kan ik rustig alle challenges halen, en wachten op Black Ops!
Ach als ik er zin in heb dan begin ik wel aan Prestige 3.
Enige leuke is dat je weer wapens krijgt die je nu links laat liggen. Zo ben ik fan van de Tar-21
Voorheen was ik fan van de FAL.
ACR was even leuk maar wat is dat een zwak wapen zeg (niet HC) zonder SP zeker! Alsof je om gisteren een GoT-ter te quoten "met rubberen kogels schiet"
Maar als ik het "level up" geluidje erg mis dan ga ik denk ik wel weer prestigen. Eerst maar een paar challenges halen. Want meer dan een extra embleemtjes krijg je er niet voor.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Download een tool, hoef je niet te wachten op een hacked server.Anoniem: 330953 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:20:
Ik zou ook wel willen rankhacken. Want wat ben ik dat prestigen zat zeg, 17 dagen gespeeld en ben er echt klaar mee nu. Maar ik ga ook niet meer door, want ben nu prestige 7 en blijf daar maar bij, kan ik rustig alle challenges halen, en wachten op Black Ops!
Ik persoonlijk vind het leuker om alles echt te halen. Op eigen kracht prestige 10 geworden, en nu lekker alle challenges aan het halen!
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Anoniem: 330953
Nou speel op de ps3 dus dat gaat hem niet worden.beany schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:52:
[...]
Download een tool, hoef je niet te wachten op een hacked server.
Ik persoonlijk vind het leuker om alles echt te halen. Op eigen kracht prestige 10 geworden, en nu lekker alle challenges aan het halen!
Ik speel lekker tot level 70 en dan ga ik niet verder.
Maar konden ze niet minder prestiges maken
ik zou anders zweren dat ik laatst (lees: deze week) nog CTF als dedicated mode gespeeld heb, werd alleen hard geraped dus snel mee gestoptsuperwashandje schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:34:
is er niet uit hoor, alleen als "dedicated" game mode. In team tactical en de barebones objectives game modes komt ie nog wel eens voorbij.
n.a.
Dat zit er al minstens sinds CoD4 in. Inderdaad irritant ja. In non-hardcore (zonder teamkill) is het ook irritant, zit je even 3 magazijnen leeg te schieten op iemand die later je teammate blijkt te zijn...GSlayer schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:22:
Iemand anders dit probleem ook? (xbox360)
Als ik door dingen heen kijk, bijv auto's, hekken, ect, zie ik geen namen meer boven m'n teammates, waarop ik ze dus af en toe neerschiet en een hele flame over me heen krijg (logisch).
Zeer irritant af en toe, is dit een bug in het spel, of ligt het aan mij ? (speel nog niet zo heel lang)
Het spel denkt gewoon dat je teammate niet zichtbaar is, dus zie je z'n naam niet (je ziet toch ook niet de namen van teammates aan de andere kant van de map door 4 muren heen?). Maar die check mag inderdaad wel wat beter af en toe. Het lijkt vooral erg te zijn met models zoals auto's en gecrashte helicopters (bij cod4 bijvoorbeeld in die map met al die raket lanceer gaten), daar kun je zo overheen kijken maar het spel denkt dat je er niet overheen kan kijken...
[ Voor 26% gewijzigd door NickThissen op 06-08-2010 12:25 ]
Ik vind zelfs dat er te weinig prestige in zit. Ben nu 49 prestige 10... kan alleen maar challenges halen zometeen. Zit er over te denken om binnenkort de boel te resetten. Level 1, prestige 0. Heb ik weer wat te doenAnoniem: 330953 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:54:
[...]
Nou speel op de ps3 dus dat gaat hem niet worden.
Ik speel lekker tot level 70 en dan ga ik niet verder.
Maar konden ze niet minder prestiges maken
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Als je host wordt de chat, en de game logs. opgeslagen inXenomorphh schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 02:39:
Goh ik zou willen dat je die chat kon opslaan.. Zo grappig
Ik zou even een opsomming:
- Router hacking (geen id wat het s maar me router zou me connection hacken right..) Kan iemand mij uitleggen wat het is?
- longer reload hack ( hij zou langer moeten reloaden juist..)
- aimbot
- wallhack
- autofire??
- Longer knife hack?
- ump hack like wtf?
en zo nog wel meer..
En natuurlijk is dat in TDM ach mensen in mw2 weten echt niet wat skill isZodra je owned hack je, erg sad eigenlijk..
Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\main\games_mp.log
Anoniem: 238040
Maar je ziet het toch aan het uiterlijk van het ventje waar ie bijhoort? Ranger, Spetznaz, Seal etc? Misschien dat je het in het heetst van de strijd niet direct ziet maar na één, laat staan meerdere mags leeggeschoten te hebben. Daarnaast, als je geen hitmarks hoort na één mag geleegd te hebben...NickThissen schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:23:
[...]
zit je even 3 magazijnen leeg te schieten op iemand die later je teammate blijkt te zijn...
tijdje terug lag ik gezellig te snipen op wasteland, hoor ik ineens vlak naast me ook allemaal snipershots afgaan. Dus ik sta op, kijk naar links, liggen daar 2 vijanden (eveneens in ghillie suit) echt pal naast me ook te snipen, die dachten dus dat ik een teamgenootje was
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ehm, dat werkt dus niet bij teammates... Je teammates zien wel gewoon je naam hoor, alleen vijanden niet.amahusu schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:01:
of het kan zijn dat diegene cold blooded pro gebruikt (geen naam boven je hoofd + geen crosshair), dat zorgt soms ook nog wel voor hilarische situaties als je een ghillie suit aanhebt, dan kunnen tegenstanders helemaal niet zien dat je de vijand bent:
tijdje terug lag ik gezellig te snipen op wasteland, hoor ik ineens vlak naast me ook allemaal snipershots afgaan. Dus ik sta op, kijk naar links, liggen daar 2 vijanden (eveneens in ghillie suit) echt pal naast me ook te snipen, die dachten dus dat ik een teamgenootje wasMja, easy kills
Speel alleen Hardcore team deathmatch en dan is 1 kogel genoeg om iemand op z'n rug te leggen.
En in een spel als Call of Duty, is 1 seconde twijfelen, je dood.
Vind er wel stom trouwens, dat een ontwikkelaar zoals Infinity Ward dit niet fixed, aangezien dit er al is sinds CoD 4.
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Ach, andere dingen zijn ook niet gefixed...GSlayer schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:41:
Werkt inderdaad alleen bij je vijanden.
Speel alleen Hardcore team deathmatch en dan is 1 kogel genoeg om iemand op z'n rug te leggen.
En in een spel als Call of Duty, is 1 seconde twijfelen, je dood.
Vind er wel stom trouwens, dat een ontwikkelaar zoals Infinity Ward dit niet fixed, aangezien dit er al is sinds CoD 4.
Wat erg irritant is, is het spawnsysteem. Het blijft erg klote om op een plek te spawnen waar 3 milliseconden later een Predator Missle land. Of waar een chopper gunner net zijn kogeltjes laat landen. Of je spawned en gelijk komt er een vijand de hoek om rennen.... ACHTER JE. Dat soort dingen, rete irritant!
Ik heb liever dat ze dat fixen dan wat naampjes die soms niet zichtbaar zijn.
Of, wat ik daarnet meegemaakt heb, je spawnt recht op een claymore en boem je bent terug dood. Dat is pas kut!beany schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:48:
[...]
Wat erg irritant is, is het spawnsysteem. Het blijft erg klote om op een plek te spawnen waar 3 milliseconden later een Predator Missle land. Of waar een chopper gunner net zijn kogeltjes laat landen. Of je spawned en gelijk komt er een vijand de hoek om rennen.... ACHTER JE. Dat soort dingen, rete irritant!
Grappig, dat staat vol met "laaaaaag" enzo bij mijDorest0rm schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:11:
[...]
Als je host wordt de chat, en de game logs. opgeslagen in
Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\main\games_mp.log
Iemand neemt zelfs de moeite om het "appalling lag" te noemen
[ Voor 4% gewijzigd door Neverwinterx op 06-08-2010 18:20 ]
Anoniem: 325921
die is pas lastig . ik heb hem gehaald door mijn emergency airdrop te droppen bij de stand 7300 . ( Op Rust)chimera2 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:00:
[...]
Die heb ik al 2x gehaald ik moet nu nog get a game winning kill met een crate.
En toen op goed geluk wachten .Het kratje stuiterde tegen iemand aan en toen had ik hem .
Ben prestige 10 dus dat duurde lang genoeg
Daarom noemen mensen me steeds hacker als ik de RPD gebruikLarrs schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:48:
[...]
Dat wou Robert Bowling van Infinity Ward ons wel doen geloven, maar op de pc is die belofte al vanaf het begin al gebroken. Op de console schijnt het ook wel voor te komen, maar veel minder vaak.
Ondanks dat is het soms wel leuk om te spelen.
Soms zijn er heel weinig cheaters en/of hackers en soms kom je ze vaak tegen. Het valt mij wel op dat je aimbotters kan herkennen omdat ze vaak een LMG gebruiken.
Anoniem: 343358
Ik moet zeggen dat ik ook veel meer te spreken ben over de tweede mappack, de mappen zijn op de één of andere manier veel leuker.
Ben nu al fan van Vacant, man wat is dat lekker slachten met de UMP
[rantmode]Gadver, word echt schijtziek van dat k*tspel soms. Zeker als je maar met 2 of 3 man in een party zit dan is de kans groot dat je bij spelers komt die er geen drol van kunnen! Dan bedoel ik niet dat ze geen hoge k/d ratio hebben maar ze snappen echt niks van de gamemode die ze gekozen hebben; bv sabotage: je medespeler heeft de bom en blijft vervolgens rustig zitten achter een auto 5 meter bij ons object vandaan en als je er dan wat van zegt moet je niet zeuren... Of bij domination: je hoort een stem zeggen "we are loosing A" dus ren je vanaf C terug naar A om daar gewoon een teamgenoot om zich heen te zien zitten kijken en pas actie ondernemen als we A daadwerkelijk verliezen... OMG

Ik mis echt die dedi''s waarbij je wist wat je had aan de vaste spelers die daar kwamen
Sorry maar dat moest er ff uit
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Mja, ik heb mijn frustraties daarover ook al geuit in dit topic. Ik weet hoe het voelt. Maar ja, het is niet anders. We gaan zien hoe CoD:BO de dedicated servers heeft. Wie weet wordt het weer als vanoudsFrentik schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 22:51:
/me WARNING
[rantmode] *knip* [/rantmode]
Blijf dan gewoon in TDM en ga niet anderen lastig vallen die wel serieus de gamemode willen spelenRoaDHouse schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 02:33:
Dat was ik waarschijnlijkvoor mij is alles gewoon DM. Dacht al sommige schieten niet eens op mij

Ben weer geprestiged, zit nu op level 10 van prestige 6. Alles lekker weer opnieuw halen

Ik denk laat ik eens weer in dit topic kijken (laatste keer was deel 20 denk ik), maar ik ben snel weer weg na het lezen van deze reactie. Zo gaat het dus al 25 topics lang: Mensen lopen altijd maar te zeuren en te zeuren in plaats van over het spel te praten. Lijkt wel een stelletje wijven hier...Frentik schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 22:51:
/me WARNING
[rantmode]Gadver, word echt schijtziek van dat k*tspel soms. Zeker als je maar met 2 of 3 man in een party zit dan is de kans groot dat je bij spelers komt die er geen drol van kunnen! Dan bedoel ik niet dat ze geen hoge k/d ratio hebben maar ze snappen echt niks van de gamemode die ze gekozen hebben; bv sabotage: je medespeler heeft de bom en blijft vervolgens rustig zitten achter een auto 5 meter bij ons object vandaan en als je er dan wat van zegt moet je niet zeuren... Of bij domination: je hoort een stem zeggen "we are loosing A" dus ren je vanaf C terug naar A om daar gewoon een teamgenoot om zich heen te zien zitten kijken en pas actie ondernemen als we A daadwerkelijk verliezen... OMGen op dat moment hoor je ook nog "loosing C"....
Ik mis echt die dedi''s waarbij je wist wat je had aan de vaste spelers die daar kwamen[/rantmode]
Mooi, hoeven we dus pas ergens in deel 30 op jou te reageren..Bartske schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:14:
[...]
Ik denk laat ik eens weer in dit topic kijken (laatste keer was deel 20 denk ik), maar ik ben snel weer weg na het lezen van deze reactie. Zo gaat het dus al 25 topics lang: Mensen lopen altijd maar te zeuren en te zeuren in plaats van over het spel te praten. Lijkt wel een stelletje wijven hier...
Toegegeven, ze waren goed als ze met z'n tweeën samen door een map liepen maar wat was het grappig om tegen ze te spelen. Ik heb vaak het loodje gelegd maar zij ook. De één met semtex behangen om vervolgens de ander te knifen of simpelweg te tuben. Vaak liepen wij gewoon naar elkaar toe om elkaar te knifen (zij probeerden mij dan weer dood te drukken). Wereldpotjes die niet veel XP opleveren maar wel veel plezier.
De hele avond ging zo, allemaal sportief (de potjes speelden zich af tijdens Groundwar) en erg leuk. Komt tegenwoordig wel vaker voor trouwens. Tubewars ontstaan tegenwoordig in de grote maps en vaak alleen wanneer er toevallig een aantal incidenteel een tuubje gooien. Een tubewar wordt het dan wanneer iedereen naar een dergelijke class grijpt en man o man, wat een pret. Dat soort potjes zijn trouwens zo over.
Mijn favo is Vacant, heerlijke map om met 2 of 3 man een plekje te claimen en die te verdedigen (TDM). Als je het goed doet dan haal je monsterlijk veel kills alleen moet je altijd uitkijken voor tubes die het feestje bruut verstoren. Gewoon met zijn alleen een tactical insertion op een plek mikken en het feest kan beginnen.
Vooral in de loods met uitzicht op de put blijkt een ideale plaats te zijn om te verdedigen omdat de meeste spelers dat punt uiteindelijk toch opzoeken. Campen wil ik het niet noemen omdat je het openlijk doet en toch behoorlijk in de rondte rent in het te verdedigen gebied. Je kan het lang volhouden en ik heb nog geen negatieve reacties van andere spelers gehoord. De meesten zien het als een sport om je eruit te knallen.
De speelstijl is trouwens gelijk aan het "campfire" filmpje op youtube waar men het centrale punt in subbase verdedigen.
Het duurde een week? Ik betaal ook met Paypal en vrijwel meteen na het betalen startten de downloads.Anoniem: 343358 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 22:50:
Ik vind het wel handig dat je nu met iDeal kunt betalen op Steam, met Paypal duurde het toch een week. Gisteren meteen maar DLC2 aangeschaft toen ik dat zag, binnen een uurtje geregeld (inc. downloaden).
Ik moet zeggen dat ik ook veel meer te spreken ben over de tweede mappack, de mappen zijn op de één of andere manier veel leuker.
Ben nu al fan van Vacant, man wat is dat lekker slachten met de UMP
De tweede mappack heb ik ook maar maak hier vrijwel geen gebruik van omdat ik de gamemodes niet echt leuk vindt en omdat het steevast dezelfde 2 maps zijn die ik te zien krijg. Mapcycling is nog steeds ruk. Ik wacht wel totdat die maps zijn opgenomen in de mapcycle van de normale speelmodï.
Vacant is lekker slachten met de Steyr Aug (zie het bovenstaande). Heerlijk raggen en weinig herladen. Voor het betere richtwerk grijp ik trouwens wel naar de M16 (+Holo) omdat je over de grotere afstanden knappe kills kunt halen. Met de Steyr is dit lastig. Ik ken er genoeg die hiermee kunnen omgaan maar ik krijg dit niet onder de knie.
[ Voor 25% gewijzigd door bazs2000 op 08-08-2010 22:00 ]
YouTube: Super Noobs 2 | A MW2 Funtage Movie
is everything cool?
Maar goed... Met domination wil het wel eens werken. Laatste potje echt enorm veel punten gecaptured. Helaas werkte mijn team niet zo goed mee... Ik stond bovenaan de lijst, met 15 kills. De nummer twee had maar liefst 40 kills (!!!) en stond dus nog onder mij... Gaat toch te ver?
Wat je zegt over het schild, was het niet zo dat als je op één en dezelfde plaats blijft schieten, dat het schild dan kapot gaat? Met het mes is een feature waar men bij IW nog niets aan heeft gedaan (en niet zal doen ook waarschijnlijk).
Ik voel me niet aangesprokenNickThissen schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 00:55:
Laatste potje echt enorm veel punten gecaptured. Helaas werkte mijn team niet zo goed mee... Ik stond bovenaan de lijst, met 15 kills. De nummer twee had maar liefst 40 kills (!!!) en stond dus nog onder mij... Gaat toch te ver?
Ik was gisteravond even aan het testen met of het met Danger Close makkelijk is om een Nuke te halen. 1tje gehaald op Highrise, voor de rest is het toch best lastig om eerlijk te zijn. Het is wel geweldig om 4 of 5 man met 1 Javelin te killen
Wattizzergebeurd? Ik zie alleen maar quickscopende snipeys?
In het begin vond ik dat erg knap (ik kan het namelijk niet), maar als nu steeds 6 van de acht spelers aan het quickscopen zijn, dan wordt het een beetje saai..... ik switch met grote regelmaat van wapens/ perks, maar dat zie ik anderen niet vaak doen....
Het spel had al weinig diepgang (hoef ook niet), maar zo wordt het niet beter....zou zeggen, probeer eens wat anders!
Ach na 23+ dagen ingame tijd mag ik best een keer mijn frustratie uiten toch? Het spel zelf vind ik nog steeds fantastisch anders zou ik het niet (bijna)dagelijks spelenBartske schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:14:
Ik denk laat ik eens weer in dit topic kijken (laatste keer was deel 20 denk ik), maar ik ben snel weer weg na het lezen van deze reactie. Zo gaat het dus al 25 topics lang: Mensen lopen altijd maar te zeuren en te zeuren in plaats van over het spel te praten. Lijkt wel een stelletje wijven hier...
En mensen zoals RoadHouse zijn dus degene die objective based gamplay verzieken....
Maar de reden waarom dit soort lui in Objective modes alleen maar voor de kills gaan is dat ze in FFA of TDM zelf compleet afgemaakt worden omdat ze er niks van kunnen, in objective mode kunnen ze dan wat makkelijke kills halen...RoaDHouse schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 02:33:
Dat was ik waarschijnlijkvoor mij is alles gewoon DM. Dacht al sommige schieten niet eens op mij
Maar gisteravond was weer dik in orde; met 5/6 man in een party en een aantal lekker spannende potjes domination gespeeld, mede doordat de tegenstander ook lekker meedeed. ZO mag het iedere avond gaan
Mooi, weten we dat ook weer, bedankt voor het meldenMicScott schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:33:
Gisteren weer eens voor cheater uitgemaakt door 2 lui in het andere team na een potje HC HQ Pro op highrise. Op zich niets nieuws, maar in het volgende potje kom ik door stom toeval weer tegen dezelfde 2 gasten op een andere map, maar nu zit er bij de tegenstander een aimbotter, en nadat ze het potje winnen, roepen ze allebei "haha noob cheaters lose!"...![]()

Pas weer even opgepakt en 2 choppers in een TDM te pakken
Met grip is ie zo precies als de meeste AR's, met SoH kan je zo snel reageren als met een UMP (wel meteen ads!) en je kan 10 man neerraggen zonder reload.
FMJ is niet echt nodig, met grip kan je ook veel kills door niet al te dikke objecten heen maken, zie je wat bewegen? gewoon schieten.
RPD heeft IMO ook nog de beste ironsights van alle wapens ingame;)
Zonder ammo raken gebeurt ook haast nooit, het enige nadeel is dat je een stuk trager bent.
Lightweigth FTW!!!Jarrean schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:01:
Zonder ammo raken gebeurt ook haast nooit, het enige nadeel is dat je een stuk trager bent.
Kan je nog sneller richten ook als je Lightweigth Pro hebt en toevallig net aan het rennen was.
SP scheelt volgens mij 1 kogel voor een kill, heb vaak genoeg meegemaakt dat die kogel beslissend is. Als ik denk dat er ergens vijanden zijn sprint ik sowieso zelden dus LW is het voor mij niet waard. Veel kills met de RPD maak ik stationair.
Na even de weapon chart raadplegen: met SP 2 kogels per kill, zonder 3 (met silencer 3 - 4)
[ Voor 13% gewijzigd door Jarrean op 09-08-2010 15:01 . Reden: bulletdamage rpd opgezocht ]
Dus naast SoH kun je met LW ook sneller ADS doen? En met die twee samen wordt het verdubbeld ofzo? Nooit geweten. Ga ik ook maar eens gebruiken. Mijn reactiesnelheid is niet altijd even best dus hoe sneller ik mijn kogeltjes cadeau kan doen aan de tegenstander hoe beter.pdebie schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:50:
[...]
Lightweigth FTW!!!
Kan je nog sneller richten ook als je Lightweigth Pro hebt en toevallig net aan het rennen was.
SoH halveert de tijd die je nodig hebt om ads te gaan, LW de tijd om van sprinten naar schietklaar te gaan.Anoniem: 238040 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:02:
[...]
Dus naast SoH kun je met LW ook sneller ADS doen? En met die twee samen wordt het verdubbeld ofzo? Nooit geweten. Ga ik ook maar eens gebruiken. Mijn reactiesnelheid is niet altijd even best dus hoe sneller ik mijn kogeltjes cadeau kan doen aan de tegenstander hoe beter.
(denk ik althans, LW nog niet pro speel er niet vaak mee)
Schoot dwars door alles heen 2x tappen richting een muur om te kijken of er iemand achter loopt en bij een hitmarker de muur vol sprayen.
Misschien ga ik hem toch wel even testen, ik vind het alleen zo traag met lopen.
Daar was het idd ook mijn favo wapen, dus dacht ik ga eens kijken of het nog zo werkt en hij is nauwelijks veranderd. Merkte alleen dat FMJ niet zo nuttig is als deep impact toen, maar dat kan ook goed aan de maps liggen. SoH pro maakt het helemaal af.reemprive schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:16:
De RPD gebruikte ik veel in MW1, met deep impact
Schoot dwars door alles heen 2x tappen richting een muur om te kijken of er iemand achter loopt en bij een hitmarker de muur vol sprayen.
Misschien ga ik hem toch wel even testen, ik vind het alleen zo traag met lopen.
Ik heb dus de TAR met FMJ maar misschien is het beter om een HS / RDS of ACOG erop te zetten?
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
De M16 bijvoorbeeld geeft icm holographic betere accuracy. Ik merk bij mezelf een kleine toename van headshots. Ik weet niet of er meer AR's zijn die accurater worden met een holo maar je zou deze combi eens kunnen proberen.Sc0rPi0N schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:05:
Weet iemand trouwens de beste manier om headshots te halen met een AR ?
Ik heb dus de TAR met FMJ maar misschien is het beter om een HS / RDS of ACOG erop te zetten?
Wat doet LW Pro naast de standaard LW eigenlijk?Jarrean schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:13:
[...]
SoH halveert de tijd die je nodig hebt om ads te gaan, LW de tijd om van sprinten naar schietklaar te gaan.
(denk ik althans, LW nog niet pro speel er niet vaak mee)
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 238040 op 09-08-2010 16:14 ]
Gewoon RDS, en als je iemand van achteren benadert doelgericht voor het hoofd gaan ipv met en mes oid. Dan gaat het vrij snel hoor...Sc0rPi0N schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:05:
Weet iemand trouwens de beste manier om headshots te halen met een AR ?
Basement Bios ---- Exo-S
LW PRO: + Quick aim after sprintingAnoniem: 238040 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:11:
[...]
De M16 bijvoorbeeld geeft icm holographic betere accuracy. Ik merk bij mezelf een kleine toename van headshots. Ik weet niet of er meer AR's zijn die accurater worden met een holo maar je zou deze combi eens kunnen proberen.
[...]
Wat doet LW Pro naast de standaard LW eigenlijk?
zie: http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/perks
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Sneller aimen als je vanuit sprint gaat aimen.Anoniem: 238040 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:11:
[...]
De M16 bijvoorbeeld geeft icm holographic betere accuracy. Ik merk bij mezelf een kleine toename van headshots. Ik weet niet of er meer AR's zijn die accurater worden met een holo maar je zou deze combi eens kunnen proberen.
[...]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Normaal had ik altijd Predator/Harrier/Chopper of AC130, en ik haal nu wel wat minder vaak een killstreak. Maar als ik nu de Harrier haal, heb ik ook vrijwel zeker de rest. Man wat is dat mooi, zeker als je op verliezen staat, en je tegenstander ineens alles tegelijk op z'n dak krijgt.
Krijg je dan meteen drie keer 'cheater' naar je hoofd gesmeten..
Of opmerkingen als: Hé, there's no airport here
Ja maar is niet optimaal, want met je ac-130 'jat' je je eigen kills weg. De kills die je harriers/pavelow moeten maken dus. Dus je helpt je team er niet echt mee...kunt beter spreiden. Sommige dingen dat uav te 'stom' is om aan te zetten maar dat is juist echt team support. Ik ben van mening dat sommige uav moeten hebben met predator en harriers en andere helft vanaf predator/harriers. Die uav gasten boosten de hogere killstreakers.Anoniem: 343358 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 23:00:
Ik speel de laatste tijd met deze killstreaks: Harrier/Pavelow/AC130. Het mooie is dat je ze allemaal tegelijk in de lucht kunt hebben, met bv een Chopper wil dat niet.
Normaal had ik altijd Predator/Harrier/Chopper of AC130, en ik haal nu wel wat minder vaak een killstreak. Maar als ik nu de Harrier haal, heb ik ook vrijwel zeker de rest. Man wat is dat mooi, zeker als je op verliezen staat, en je tegenstander ineens alles tegelijk op z'n dak krijgt.
Krijg je dan meteen drie keer 'cheater' naar je hoofd gesmeten..
Of opmerkingen als: Hé, there's no airport here
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
NeoMe schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 23:12:
[...]
Ja maar is niet optimaal, want met je ac-130 'jat' je je eigen kills weg. De kills die je harriers/pavelow moeten maken dus. Dus je helpt je team er niet echt mee...kunt beter spreiden. Sommige dingen dat uav te 'stom' is om aan te zetten maar dat is juist echt team support. Ik ben van mening dat sommige uav moeten hebben met predator en harriers en andere helft vanaf predator/harriers. Die uav gasten boosten de hogere killstreakers.
Op de open maps (afghan, fuel etc.) speel ik met uav, predator, pave low.
uav voor team support
predator voor m'n killstreak makkelijk te kunnen boosten (toch nog best vaak double kill)
pave low om het af te ronden.
op de meer gesloten maps (skidrow, vacant etc.)
gebruik ik uav, counter uav, sentry gun.
Ik haal overigens de predator vrij vaak, pave low stukken minder vaak omdat ik simpelweg (nog) niet goed genoeg ben, maar het gaat steeds beter
Is ook sterk afhankelijk van de map, maar dat geldt voor iedereen wel denk ik.
Tsja, dat jij voor je nuke gaat is natuurlijk niet slim, daar ben ik over het algemeen extra scherp op. Maar je schiet aardig goed moet ik zeggen. Ik had een zware kluif aan je (en volgens mij was dat wel vica versa).Gisteren heb ik je niet getroffen tenzij je onder een pseudo speelde..Frentik schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 23:54:
Zo lekker avondje; eerst even met mystikal en zijn RFFN clanmaatjes dollen in private (gvd mystikal mijn nuke!!) en daarna in pub nog een beetje kont schoppenTigers FTW!
Beetje late reactie, maar gisteren hadden we een re-match. Die een beetje stroef verliep met betrekking to connecten en de persoonlijke wensen van beide teams. Ik had het gevoel dat ik er tussen in zat te bemiddelen.Blue-Tiger schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 23:56:
Zat 't avondje bij Frentik in de game en ik was er kort gezegd iets minder over te spreken...Maar zeker geldt: Tigers FTW!!!
![]()
Het begon toen een van jullie met een GL rond liep en RFFN-Oesi, meteen met de melding kwam:"Geen GL please". Ik kan er persoonlijk slecht tegen als het andere team gaat bepalen voor je wat je wel of niet mag gebruiken. Dat heb ik hem ook gezegd en toen was hij lichtelijk geprikkeld, waardoor hij de game verliet...
Kijk als jullie nu met 4 man in de GL klommen, denk ik ook bij mezelf, where is the fun. Dat heeft niet veel meer met skills te maken, maar eentje die een GL gebruikt moet normaal gesproken niet ten koste van het spel en de fun gaan.
En zoals gezegd kregen wij (als RFFN) het verwijt dat Pfour met G18 rond liep. Ik kan je vertellen er zijn er bij ons een aantal die daar ook een hekel aan hebben (met name SqUeD). Ik heb ook daar geen problemen mee. Ik own ze wel met mijn ump
Daar was geen doorkomen meer aan natuurlijk. Gelukkig daarna hebben we nog wat potten kunnen spelen, maar de sfeer was wat gespannen en dat vond ik jammer! Wij waren zeker niet in ons sterkste formatie, maar over het algemeen moeten wij erg ons best doen om met jullie mee te komen en dat is gewoon leuk! Ik had niet het idee dat het voor jullie ook een walkover was. Dat betekend alleen maar dat het goed gebalanceerd was!
Daarna waren we weer met z'n 3-en en toen maar besloten om gewoon public te gaan. Maar goed, hopelijk is er geen "Offence Taken van jullie kant. Af en toe heb ik het idee dat ik met 14 jarigen aan het gamen ben (bij ons in het team, maar dat terzijde!)
Hopelijk komt er een positiever vervolg de volgende keer. Jullie zitten nu in mijn buddy list
Het nadeel bij ons is alleen dat we vaak met 7 man zitten en dan is het lastig om private te gaan. Maar als jullie weer een keer zin hebben, je weet hoe je mij kan bereiken!
Tnx for the fun in ieder geval!
Basement Bios ---- Exo-S
Sleight of Hand | Sleight of Hand ProAnoniem: 238040 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:11:
[...]
[...]
Ability: Faster reloading.
Pro Ability: Gives a speed boost to how fast you can aim down the sight of your weapon.
Lightweight | Lightweight Pro
Ability: Move faster.
Pro Ability: Allows you to do a quick aim after sprinting.
[ Voor 19% gewijzigd door wimpie007 op 10-08-2010 11:18 ]
Dat was vorige week hè van die nuke, gisteren was ik er ook gewoon, sterker nog wij hebben de match opgezet (Black.Tiger.Mystikal schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:11:
[...]
Tsja, dat jij voor je nuke gaat is natuurlijk niet slim, daar ben ik over het algemeen extra scherp op. Maar je schiet aardig goed moet ik zeggen. Ik had een zware kluif aan je (en volgens mij was dat wel vica versa).Gisteren heb ik je niet getroffen tenzij je onder een pseudo speelde..
Dat gevoel had ik ookBeetje late reactie, maar gisteren hadden we een re-match. Die een beetje stroef verliep met betrekking to connecten en de persoonlijke wensen van beide teams. Ik had het gevoel dat ik er tussen in zat te bemiddelen.
Ik ben degene die eigenlijk die (bijna) altijd met een tube rondloopt zeker omdat het bij objective games nu eenmaal een ideaal verdedigingswapen is maar volgende keer dus gewoon vooraf afspraken maken (misschien een idee om allemaal dezelfde primary en secondary te nemen (bv F2000-desert eagle) dan is dat iig gelijkHet begon toen een van jullie met een GL rond liep en RFFN-Oesi, meteen met de melding kwam:"Geen GL please". Ik kan er persoonlijk slecht tegen als het andere team gaat bepalen voor je wat je wel of niet mag gebruiken. Dat heb ik hem ook gezegd en toen was hij lichtelijk geprikkeld, waardoor hij de game verliet...
Kijk als jullie nu met 4 man in de GL klommen, denk ik ook bij mezelf, where is the fun. Dat heeft niet veel meer met skills te maken, maar eentje die een GL gebruikt moet normaal gesproken niet ten koste van het spel en de fun gaan.
Het waren inderdaad spannende potten en het was duidelijk dat jullie iets bedrevener waren in demolition maar toch konden we jullie aardig partij geven. Wat mij betreft doen we dit vaker --en ik val in herhaling-- met vooraf goede afspraken om irritaties te voorkomenDaar was geen doorkomen meer aan natuurlijk. Gelukkig daarna hebben we nog wat potten kunnen spelen, maar de sfeer was wat gespannen en dat vond ik jammer! Wij waren zeker niet in ons sterkste formatie, maar over het algemeen moeten wij erg ons best doen om met jullie mee te komen en dat is gewoon leuk! Ik had niet het idee dat het voor jullie ook een walkover was. Dat betekend alleen maar dat het goed gebalanceerd
was!
..
Het nadeel bij ons is alleen dat we vaak met 7 man zitten en dan is het lastig om private te gaan. Maar als jullie weer een keer zin hebben, je weet hoe je mij kan bereiken!
Geen probleem, ik heb vanavond wel weer zin in een potjeMystikal schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:11:
[...]
Tsja, dat jij voor je nuke gaat is natuurlijk niet slim, daar ben ik over het algemeen extra scherp op. Maar je schiet aardig goed moet ik zeggen. Ik had een zware kluif aan je (en volgens mij was dat wel vica versa).Gisteren heb ik je niet getroffen tenzij je onder een pseudo speelde..
[...]
Beetje late reactie, maar gisteren hadden we een re-match. Die een beetje stroef verliep met betrekking to connecten en de persoonlijke wensen van beide teams. Ik had het gevoel dat ik er tussen in zat te bemiddelen.
Het begon toen een van jullie met een GL rond liep en RFFN-Oesi, meteen met de melding kwam:"Geen GL please". Ik kan er persoonlijk slecht tegen als het andere team gaat bepalen voor je wat je wel of niet mag gebruiken. Dat heb ik hem ook gezegd en toen was hij lichtelijk geprikkeld, waardoor hij de game verliet...
En zoals gezegd kregen wij (als RFFN) het verwijt dat Pfour met G18 rond liep. Ik kan je vertellen er zijn er bij ons een aantal die daar ook een hekel aan hebben (met name SqUeD). Ik heb ook daar geen problemen mee. Ik own ze wel met mijn ump. Maar goed, toen was het hek van de dam en kwamen er meerdere GL's te voorschijn (ook van onze kant volgens mij, ik niet!). Toen speelden we tegen 4 man GL en was de fun voor SqUeD er weer vanaf. Die verliet ook en toen stonden we met z'n 3-en (Tykoen had Oesi vervangen).
Daar was geen doorkomen meer aan natuurlijk. Gelukkig daarna hebben we nog wat potten kunnen spelen, maar de sfeer was wat gespannen en dat vond ik jammer! Wij waren zeker niet in ons sterkste formatie, maar over het algemeen moeten wij erg ons best doen om met jullie mee te komen en dat is gewoon leuk! Ik had niet het idee dat het voor jullie ook een walkover was. Dat betekend alleen maar dat het goed gebalanceerd was!
Daarna waren we weer met z'n 3-en en toen maar besloten om gewoon public te gaan. Maar goed, hopelijk is er geen "Offence Taken van jullie kant. Af en toe heb ik het idee dat ik met 14 jarigen aan het gamen ben (bij ons in het team, maar dat terzijde!)
Hopelijk komt er een positiever vervolg de volgende keer. Jullie zitten nu in mijn buddy listdus connecten moet makkelijker gaan. Woensdag zitten we in ieder geval weer.
Tnx for the fun in ieder geval!
Btw: je moet tegen ons geen Domi gaan spelen
Het zijn leuke matches, als we de volgende keer gewoon kunnen afspreken dat we geen tubes / g18 akimbo's gebruiken of we moeten een noob-match willen houden. Daarnaast... Wellicht interesse om een keer met 8+ man ground war in public te doen? Kunnen ook leuke matches worden. Laat maar weten!
Ik verdedigde pakte een paar points, zij stonden 1 en 2. Jammer genoeg deed ons team niet echt goed mee. Die waren meer TDM aan het spelen ofzo.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ja, is nu al 3 keer achter elkaar dat ik een uur lang aan het spelen ben, en dan stop ik eindelijk en dan komen er opeens 5+ gotters onlineBlue-Tiger schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:33:
[...]
Jammer was dat White er niet bij was, dan hadden we wel wat meer kans gehad met demo.
Gisteravond in ieder geval nog even met pink en een potje met scorpion gespeeld. Eerste potje ging wel, potjes daarna waren vreselijk. We werden compleet ingemaakt op Karachi omdat we steeds achter punt C spawnden. Tegenstanders waren flink aan het tuben en 3 of 4 knife runners, en constant een pave low / chopper gunner/ ac-130 in de lucht... Ik ben zelf wel 10 keer uit de spawn gekomen om punt A of B te pakken, waar helemaal niemand was, maar mijn teammates vonden het blijkbaar niet zo erg om gespawntrapped te worden en bleven lekker in de spawn campen, waar ze keer op keer dood gingen... En ja, als er een ac-130 in de lucht hangt is een punt capturen ook niet te doen. Halve seconde krijg je maximaal en dan knalt er weer een bom op je...
Toen nog maar een potje FFA gedaan, waar op de helft van het potje duidelijk was dat er twee wallhackers zaten. Omdat het mijn laatste potje zou zijn heb ik maar doorgespeeld, en nog gewonnen ook

Goed in ieder geval om te lezen dat er geen 'blijvende' frustratie is geweest.
Domination is jullie speelstijl, de onze demolition. Op demolition hebben wij vaste looplijnen, afspraken wie wat doet (en dan met name bij het begin van het spel). Het gebeurt regelmatig dat we binnen 1 minuut beiden targets al vernietigd hebben. Puur omdat van te voren vast staat wat er gaat gebeuren en wie wat doet. Dat maakt ons tactisch wel sterk.
Al hadden we gisteren zeker niet de sterkste opstelling (en dan met name voor Domination, waar RFFN Ghost toch wel in uitblinkt, ondanks de G18 akimbo
Voor Demolition hadden we een redelijke opstelling. Met name Oesi is niet de sterkste schutter, maar heeft een onoverwinnelijke drive om voor de bom te gaan. Hij gaat ALTIJD plat op de buik liggen en planten. Of tie nu op 10-10, 10-15 of 5-26 staat... Hij gaat liggen en die heb je ook nodig! Pfour en Ghost zijn goede schutters (weliswaar beiden met G18). Squed en Nickless zijn allrounders.
Ik zelf voel me vooral tactisch sterk. Slimmer proberen te spelen als de tegenstander en dat gaat me goed af. Zeker in combinatie met een ump en tac knive presteer ik regelmatig erg goed! Het is ook goed dat je niet op TS kan meeluisteren. Ik schreeuw letterlijk iedereen toe wat ze moeten (lees: zouden kunnen) doen. Heerlijke uitlaatklep!
Als we de volgende keer spelen hoeft er voor mij geen beperking op te zitten, maar anderen van ons team denken daar anders over (en dan met name op de GL). Nogmaals als 1 iemand met GL speelt trekken we het wel, maar als 4 man aan het GL-en is, is de pret over. Oesi werd gisteren 4x achter elkaar tijdens defusen met een GL afgeschoten en 'trok het even niet meer'...
Ik ben geen voorstander om alles vast te leggen (dus alleen een TAR en een Desert oid..). Gewoon vrijheid blijheid, met wellicht een kleine beperking. Ik weet niet wat jullie 'grootste' irritatie is?
Waar komen jullie eigenlijk vandaan en wat is jullie leeftijds-range?
Wij organiseren 2/3 keer per jaar ook een LAN voor ons. Alleen MW2 wordt er gespeeld op een zaterdag. Mochten jullie wellicht enigszins in onze leeftijdscategorie vallen, kunnen we wellicht denken aan een iets groter event ergens in Oktober? Maar nogmaals, wij vinden het zelf wel belangrijk om een klik/link te hebben. We hebben eenmaal een slechte ervaring gehad met een 3-daagse lan tegen een andere groep. Klikte voor geen meter en uiteindelijk was het meer een separate lan. Hun speelden L4D en wij speelden CoD.
Om nog even terug te komen op de speelstijlen. HQ hebben we zondagavond geprobeerd, maar dat was 1 groot GL/RPG festijn. Had niets meer met schieten en tactiek te maken. Dus die laten we ook lopen. TDM is ons te veel camperfestijn. Dus wij opteren meestal voor demolition, team tactical, Sabotage of S&D. Aan de laatste hebben sommige ook weer een hekel omdat er geen tempo in zit. Maar een S&D op team tactical tussendoor vinden de meeste niet erg. Een leuke afwisseling en goed om je tactisch inzicht wat verder op te schroeven.
Gaan jullie nog voor Black Ops eind dit jaar? Wellicht dat we met dedi-servers dan ook een wat gezelligere community kunnen creeeren, dan in het huidige Steam-tijdperk? Met COD4 hebben we ontzettend veel in dezelfde 3 servers rondgehangen en met name met de DOC_boys was het altijd op maandag en woensdag erg gezellig!
Ik heb zondagavond maar weer op de prestige knop gedrukt, dus ik heb nog niet mijn favo perks en classes. Dus de volgende keer ben ik nog beter
Wij als RFFN spelen in principe altijd met ons zelf tegen andere in public. Toevallig waren we gisteren slechts met z'n 4-en en vroeg Black.Tiger of ik (we?) zin hadden. Die heb ik toen bij de party uitgenodigd. Maar over het algemeen als ik aan het spelen ben, dan speel ik al met een aantal van RFFN. Mij uitnodigen voor GOT heeft dan ook niet zoveel zin. Maar dat terzijde.NickThissen schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:17:
[...]
Ja, is nu al 3 keer achter elkaar dat ik een uur lang aan het spelen ben, en dan stop ik eindelijk en dan komen er opeens 5+ gotters onlineNa een uur heb ik meestal echt geen zin meer dus ik mis jullie steeds haha. Hoe laat gaan jullie vanavond spelen dan? Ik heb vanaf 7 uur oid wel de hele avond tijd.
[ Voor 13% gewijzigd door Mystikal op 10-08-2010 13:44 ]
Basement Bios ---- Exo-S
NickThissen schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:17:
[...]
Ja, is nu al 3 keer achter elkaar dat ik een uur lang aan het spelen ben, en dan stop ik eindelijk en dan komen er opeens 5+ gotters onlineNa een uur heb ik meestal echt geen zin meer dus ik mis jullie steeds haha. Hoe laat gaan jullie vanavond spelen dan? Ik heb vanaf 7 uur oid wel de hele avond tijd.
You're welcomeMystikal schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:39:
Leuke reactie tiger boys!
Zeker niet, veel ergere potjes gespeeld met wallhackers of echte noobtubers dus dit was nog best te doen.Goed in ieder geval om te lezen dat er geen 'blijvende' frustratie is geweest.
Hmm, klinkt goed. Wij zijn met domi erg gebrand om in de meeste mappen punt B asap te pakken. Dan blijft er normaal gesproken 1 of 2 van ons achter bij A/C en de rest gaat direct naar punt B. Als we die kunnen vasthouden, en dus niet bij een stel fake-TDM'ers in de game zitten, winnen we vrijwel altijd.Domination is jullie speelstijl, de onze demolition. Op demolition hebben wij vaste looplijnen, afspraken wie wat doet (en dan met name bij het begin van het spel). Het gebeurt regelmatig dat we binnen 1 minuut beiden targets al vernietigd hebben. Puur omdat van te voren vast staat wat er gaat gebeuren en wie wat doet. Dat maakt ons tactisch wel sterk.
Ben benieuwdAl hadden we gisteren zeker niet de sterkste opstelling (en dan met name voor Domination, waar RFFN Ghost toch wel in uitblinkt, ondanks de G18 akimbo).
[...]Voor Demolition hadden we een redelijke opstelling. Met name Oesi is niet de sterkste schutter, maar heeft een onoverwinnelijke drive om voor de bom te gaan. Hij gaat ALTIJD plat op de buik liggen en planten. Of tie nu op 10-10, 10-15 of 5-26 staat... Hij gaat liggen en die heb je ook nodig! Pfour en Ghost zijn goede schutters (weliswaar beiden met G18). Squed en Nickless zijn allrounders.
Ik zelf voel me vooral tactisch sterk. Slimmer proberen te spelen als de tegenstander en dat gaat me goed af. Zeker in combinatie met een ump en tac knive presteer ik regelmatig erg goed! Het is ook goed dat je niet op TS kan meeluisteren. Ik schreeuw letterlijk iedereen toe wat ze moeten (lees: zouden kunnen) doen. Heerlijke uitlaatklep!
Snap ik, datzelfde had ik de eerste pot tegen jullie clan toen ik gewoon 8x werd neergehaald door een G18 akimbo. Toen was ik het ook duidelijk even zatAls we de volgende keer spelen hoeft er voor mij geen beperking op te zitten, maar anderen van ons team denken daar anders over (en dan met name op de GL). Nogmaals als 1 iemand met GL speelt trekken we het wel, maar als 4 man aan het GL-en is, is de pret over. Oesi werd gisteren 4x achter elkaar tijdens defusen met een GL afgeschoten en 'trok het even niet meer'...
Opzich niet specifiek iets. Een tube death of gekill worden door een G18 akimbo vind ik niet zo'n ramp behalve als spelers op die manier constant door de map heen rennen. Vaak reageer ik dan wel door hetzelfde te doen (Scar class met GL + G18 akimbo), maar dat zijn niet mijn favoriete matches.Ik ben geen voorstander om alles vast te leggen (dus alleen een TAR en een Desert oid..). Gewoon vrijheid blijheid, met wellicht een kleine beperking. Ik weet niet wat jullie 'grootste' irritatie is?
Vrij gemiddeld volgens mij. Uit mijn hoofd hebben 3 van de tigers al kinderen en ben ik toch wel kwa leeftijd de jongste. Een LAN lijkt me tof maar het ligt er ook idd aan hoe de leeftijdsspreiding is.Waar komen jullie eigenlijk vandaan en wat is jullie leeftijds-range?
Wij organiseren 2/3 keer per jaar ook een LAN voor ons. Alleen MW2 wordt er gespeeld op een zaterdag. Mochten jullie wellicht enigszins in onze leeftijdscategorie vallen, kunnen we wellicht denken aan een iets groter event ergens in Oktober? Maar nogmaals, wij vinden het zelf wel belangrijk om een klik/link te hebben. We hebben eenmaal een slechte ervaring gehad met een 3-daagse lan tegen een andere groep. Klikte voor geen meter en uiteindelijk was het meer een separate lan. Hun speelden L4D en wij speelden CoD.
Same here, weinig van ons die S&D graag spelen en daarvan ben ik, geloof ik, wel de uitzondering. Dus totaal geen probleem met een potje S&D, al doet de rest normaal gesproken niet meeOm nog even terug te komen op de speelstijlen. HQ hebben we zondagavond geprobeerd, maar dat was 1 groot GL/RPG festijn. Had niets meer met schieten en tactiek te maken. Dus die laten we ook lopen. TDM is ons te veel camperfestijn. Dus wij opteren meestal voor demolition, team tactical, Sabotage of S&D. Aan de laatste hebben sommige ook weer een hekel omdat er geen tempo in zit. Maar een S&D op team tactical tussendoor vinden de meeste niet erg. Een leuke afwisseling en goed om je tactisch inzicht wat verder op te schroeven.
Ik ga zeker voor Black-Ops, dat sowieso. Als de rest van de tijgers, en natuurlijk van RFFN, ook meedoet kunnen we daar zeker wat leuks van maken lijkt me! Ik ben iig voor.Gaan jullie nog voor Black Ops eind dit jaar? Wellicht dat we met dedi-servers dan ook een wat gezelligere community kunnen creeeren, dan in het huidige Steam-tijdperk? Met COD4 hebben we ontzettend veel in dezelfde 3 servers rondgehangen en met name met de DOC_boys was het altijd op maandag en woensdag erg gezellig!
Ik ga niet meer in prestigeIk heb zondagavond maar weer op de prestige knop gedrukt, dus ik heb nog niet mijn favo perks en classes. Dus de volgende keer ben ik nog beter
[ Voor 80% gewijzigd door Fid3lity op 10-08-2010 14:04 ]
Ik stuur je wel een invite. Toevallig is green net weggegaan omdat hij zichzelf te slecht vond voor de clan (en geef hem eens ongelijkAnoniem: 238040 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:58:
Ik zou ook wel is ff mee willen doen Tigers. Ik heb wel zin in iets anders dan alleen tdm maar dan wel met een team dat samenwerkt en dat lijkt mij wel goed te zitten bij jullie. Ik ben geen wereldspeler maar ik kan een goeie supportrol aannemen met uav's en counter uav's op het juiste moment in te zetten. Daarnaast houd ik netjes de lucht schoon door wanneer nodig mijn stingertje ff omhoog te richtenIk zal wel kijken of ik vanavond ff kan joinen. Voor wie nog niet heeft, mijn Stoom ID is [GoT] Wildcat Tot gauw hoop ik
(Vergeef me als ik iemand vergeet
Gebruik je UAV en C_UAV niet tegen RFFN (lees mij). Daar heb je maar 5 seconden plezier van. 1 magazijn van mijn UMP en ik pak weer +50Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:58:
Ik zou ook wel is ff mee willen doen Tigers. Ik heb wel zin in iets anders dan alleen tdm maar dan wel met een team dat samenwerkt en dat lijkt mij wel goed te zitten bij jullie. Ik ben geen wereldspeler maar ik kan een goeie supportrol aannemen met uav's en counter uav's op het juiste moment in te zetten. Daarnaast houd ik netjes de lucht schoon door wanneer nodig mijn stingertje ff omhoog te richtenIk zal wel kijken of ik vanavond ff kan joinen. Voor wie nog niet heeft, mijn Stoom ID is [GoT] Wildcat Tot gauw hoop ik
@ Blue
Onze leeftijdscategorie is ook wat ouder. Bij ons hebben de meeste (bijna iedereen) ook kinderen. De jongste is volgens mij 25-26 (Ghost) en de rest 32 tot 35. Wij hebben het unieke dat we elkaar real-life ook goed kennen. Sterker nog wij zijn real-life vrienden die toevallig allemaal gamen. Een aantal ken is al vanaf mijn 7e! We komen op elkaars verjaardagen (en kinderverjaardagen etc). Al met al een gezellige groep!
Basement Bios ---- Exo-S
Niet het meest ideale wapen om uav's mee neer te halen maar goed, uiteindelijk kun je zo overal mee neerhalen. De meesten nemen de moeite niet maar als er dan iemand van de tegenstander ze neerhaalt, ach, so be it. Het duurt niet lang of ik stuur de volgende uav de lucht in. Sta je straks het halve potje naar de hemel te staren.Mystikal schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:11:
[...]
Gebruik je UAV en C_UAV niet tegen RFFN (lees mij). Daar heb je maar 5 seconden plezier van. 1 magazijn van mijn UMP en ik pak weer +50
Bij mij vliegen ze altijd keihard weg als ik erop ga lopen schietenMystikal schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:11:
[...]
Gebruik je UAV en C_UAV niet tegen RFFN (lees mij). Daar heb je maar 5 seconden plezier van. 1 magazijn van mijn UMP en ik pak weer +50
Klinkt goed!@ Blue
Onze leeftijdscategorie is ook wat ouder. Bij ons hebben de meeste (bijna iedereen) ook kinderen. De jongste is volgens mij 25-26 (Ghost) en de rest 32 tot 35. Wij hebben het unieke dat we elkaar real-life ook goed kennen. Sterker nog wij zijn real-life vrienden die toevallig allemaal gamen. Een aantal ken is al vanaf mijn 7e! We komen op elkaars verjaardagen (en kinderverjaardagen etc). Al met al een gezellige groep!
UAV schiet ik alleen neer als het toevallig zo uit komt. C-UAV pak ik meestal wel omdat ik het radar schermpje best wel veel gebruik. Plus dat het voordeel van de vijand er mee teniet wordt gedaan.Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:39:
[...]
Niet het meest ideale wapen om uav's mee neer te halen maar goed, uiteindelijk kun je zo overal mee neerhalen. De meesten nemen de moeite niet maar als er dan iemand van de tegenstander ze neerhaalt, ach, so be it. Het duurt niet lang of ik stuur de volgende uav de lucht in. Sta je straks het halve potje naar de hemel te staren.
Dan was je te laat, ze vlogen dan al een tijdje rondBlue-Tiger schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:43:
[...]
Bij mij vliegen ze altijd keihard weg als ik erop ga lopen schieten
[ Voor 16% gewijzigd door beany op 10-08-2010 14:44 ]
Haha, maakt niet uit joh. Het is zeker gezellig om af en toe met jullie een gezellig avond te hebben! We zijn lekker aan elkaar gewaagd en beide teams spelen 100% eerlijk. Dat is voor mij al een garantie op een goede MW2 avond.Blue-Tiger schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:43:
[...]
Maar ja dan val ik met mijn leeftijd toch wel heel hard af zo te horen
En straks met de komst van Black Ops zal het wellicht nog beter worden!
Basement Bios ---- Exo-S
Ik ben nu Grey TigerBlue-Tiger schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:07:
[...]
Ik stuur je wel een invite. Toevallig is green net weggegaan omdat hij zichzelf te slecht vond voor de clan (en geef hem eens ongelijk), dus Green Tiger is weer vrij
Een supportrol kunnen we imo wel gebruiken maar met name Red en White zijn erg scherp met het vroegtijdig neerhalen van Enemy Air Support
(Vergeef me als ik iemand vergeet)
Blijft over:
^2 - green
^5 - turquoise
[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 10-08-2010 15:52 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Als het even kan ook graagMicScott schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:23:
Zijn er eigenlijk ook GoTters die Hardcore HQ en/of Hardcore S&D spelen? Het lijkt met wel leuk om wat vaker met mensen te spelen die voor de objectives gaan. Zo ja, voeg me eens toe op steam, ID: skintje lijkt me leuk om eens samen te knallen misschien.
Je subtitel zegt wat andersSc0rPi0N schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:45:
[...]
Ik ben nu Grey Tiger![]()
Blijft over:
^2 - green
^5 - turquoise
Ik speel met mijn vrienden altijd HC:HQ Pro (en soms HC Resurgence pack). Voeg me maar toe (zelfde nick als hierMicScott schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:23:
Zijn er eigenlijk ook GoTters die Hardcore HQ en/of Hardcore S&D spelen? Het lijkt met wel leuk om wat vaker met mensen te spelen die voor de objectives gaan. Zo ja, voeg me eens toe op steam, ID: skintje lijkt me leuk om eens samen te knallen misschien.
Ik zit in de GoT Groep en volgens mij ook in de MW2 groep. Het zou trouwens ook kunnen dat mijn steamID sk1nt is, ik stuur je als ik thuis ben en het kan checken wel een PM en dan pas ik mijn post ook aanBlue-Tiger schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:52:
[...]
Als het even kan ook graagIk kan je trouwens niet vinden in de Steam search... Zit je in de MW2 clan?
Ja dacht eerst laat ik dan maar Groen zijn. Ach ben liever een grijze muis
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Huh? Zo vaak heb ik dat toch niet gedaan sinds ik met jullie speelBlue-Tiger schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:07:
[...]
maar met name Red en White zijn erg scherp met het vroegtijdig neerhalen van Enemy Air Support
Trouwens, als de kleuren op zijn kunnen we mss ook iets anders doen, namelijk dat de kleur niet overeenkomt met je naam
Dan was het Black oid en heb ik me vergistNickThissen schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:43:
[...]
Huh? Zo vaak heb ik dat toch niet gedaan sinds ik met jullie speelToen ik nog level 70 was had ik geen class meer daar voor, en ik heb nu gisteren pas de stinger gekregen. Ja, toen ik net geprestiged had schoot ik wel eens met een HS4 ofzoiets maar dat werkt ook alleen op harriers (en dan nog moet je 2 keer schieten) de rest heeft zo'n ding weinig zin tegen lol. Maar nu ik m'n stinger heb zal ik het weer oppakken. Zal toch Cold blooded pro moeten halen
We heten tegenwoordig als clan MC Predators, zonder tag welteverstaanTrouwens, als de kleuren op zijn kunnen we mss ook iets anders doen, namelijk dat de kleur niet overeenkomt met je naam. Bijvoorbeeld Red.Tiger. en dan in het blauw ofzo.
Dan komen er weer een heel aantal opties vrij.
Het lijkt de Village People wel!!Blue-Tiger schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:34:
[...]
Dan was het Black oid en heb ik me vergist
[...]
We heten tegenwoordig als clan MC Predators, zonder tag welteverstaanEr zijn dus zat opties om ook met andere "jagers" te gaan werken, en anders kunnen we idd kleuren combineren oid (denk aan rasta tiger, snow tiger, prison tiger an bijvoorbeeld police tiger)...
Basement Bios ---- Exo-S
Anoniem: 319316
Ben het tijger verhaal beetje zat.
Ontoppic:>
Lol, ik wilde het er nog bijzetten.. maar ik dacht, die kent tie vast wel! Niet dus....Blue-Tiger schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:25:
[...]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Village_People
Dat is nog vér voor mijn tijd

Basement Bios ---- Exo-S
Gisteren was inderdaad een leuke pot. Mystikal, je bent echt hinderlijk met je tactical knife
Ik heb gisteren trouwens geen 1 keer getubed, alleen in een public naderhand. GW, dat is sowieso al een explosievenregen. Met White inderdaad, het was op het gegeven moment zo irritant met die kniferunners dat ik ben gestopt met GW. Vanmiddag zelf een knifeclass aangemaakt(if you can't beat them), gelijk een 38 kill streak. Bizar makkelijk eigenlijk, zeker met UMP als primary gezien ik daar met silencer aardig goed mee overweg kan. Als ik niet weer te veel koffie in mijn keel heb gegoten, tenminste.
Grey voeg mij ook ff toe(sta in de Tigers Steam page)
[ Voor 3% gewijzigd door codex op 10-08-2010 20:17 ]
De game is nu bijna een jaar uit na het laatste mappack zijn er geen updates meer geweest dus veel nieuws over de game valt er niet te vertellen en anders zou ik zeggen: draag eens iets bijAnoniem: 319316 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:22:
Pfff......Ben benieuwd wanneer er weer over de game gepraat wordt.
Ben het tijger verhaal beetje zat.
Ontoppic:>
/me Black.Tiger. is 35
Anoniem: 319316
Whiners???????NickThissen schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:18:
Pff, ik dacht dat het whinen in game erg was maar in dit topic kan men er ook wat van... Zeurt er iemand over tubers ofzo, krijgt hij gezeik, praten we over de game, is het weer niet goed... Als het je niet interesseert lees je het toch gewoon niet?
Wie schrijft er in het topic call of duty black ops......zal het niet direct quoten, maar het komt er op neer.Aaah
messen

@frentik:
Nou als je het leuk vinnt om te horen; heb eergister 'heads up' gehaald.
Maar dat brengt voor de inhoud van dit topic weinig toe.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 319316 op 10-08-2010 20:35 ]
CTF is nu weer terug als losse mode, en niet random CTF HQ of Dom of welke mix was het weer eens.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Neuh, blij dat ik geen geld heb uitgegeven aan die flut pack.
Ik heb alle titels gehaald in 1 game, knap niet?Anoniem: 319316 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:30:
@frentik:
Verder aardig gespeeld vanavond, de Scar met extended mags is toch wel een erg lekker wapen. Scavenger Pro erbij anders zijn je kogels zo op. Wel de tegenstanders afschuwelijk afgeslacht in Scrapyard Domination, was echt een air support feestje.
AH netjes, die vond ik ook inderdaad lastig te halen. Ik heb hem wel ooit gehaald maar nog niet in de prestige waar ik nu zit....Anoniem: 319316 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:30:
@frentik:
Haha, goed om te horen! Thirties rule! Haha, sorry die tac knive is inderdaad mijn buddy, maar alleen als secondary. Tenzij er echt even opgeruimd moet wordenreemprive schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:15:
Ik ben ook in die leeftijdscategorie, 34
Gisteren was inderdaad een leuke pot. Mystikal, je bent echt hinderlijk met je tactical knifeJe zag inderdaad dat Domination meer ons ding is, al vond ik het wel aardig gaan met Demolition wat we eigenlijk niet gewend zijn.
Ik heb gisteren trouwens geen 1 keer getubed, alleen in een public naderhand. GW, dat is sowieso al een explosievenregen. Met White inderdaad, het was op het gegeven moment zo irritant met die kniferunners dat ik ben gestopt met GW. Vanmiddag zelf een knifeclass aangemaakt(if you can't beat them), gelijk een 38 kill streak. Bizar makkelijk eigenlijk, zeker met UMP als primary gezien ik daar met silencer aardig goed mee overweg kan. Als ik niet weer te veel koffie in mijn keel heb gegoten, tenminste.
Grey voeg mij ook ff toe(sta in de Tigers Steam page)
Wellicht moeten we vanavond eens voor Sabotage gaan? Als de team balanced zijn is dat echt een erg leuke spelmodi!
Maar goed vanaf een uur of 20:00-20:15 zit ik (en SqUeD) er sowieso achter. Ghost, Tykoen en Oesi ongetwijfeld ook. Kunnen we alvast afspreken geen GL (en als jullie dat irriteert geen G18?).

Basement Bios ---- Exo-S
Dan ben ik er ook gewoon rond een uut of achtMystikal schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:32:
[...]
Haha, goed om te horen! Thirties rule! Haha, sorry die tac knive is inderdaad mijn buddy, maar alleen als secondary. Tenzij er echt even opgeruimd moet worden. Een aantal van RFFN is vanavond wel weer online in ieder geval. Wellicht kunnen we elkaar weer treffen (ik weet niet wat de rest er van vind, maar ik neem alvast een voorschotje).
Wellicht moeten we vanavond eens voor Sabotage gaan? Als de team balanced zijn is dat echt een erg leuke spelmodi!
Maar goed vanaf een uur of 20:00-20:15 zit ik (en SqUeD) er sowieso achter. Ghost, Tykoen en Oesi ongetwijfeld ook. Kunnen we alvast afspreken geen GL (en als jullie dat irriteert geen G18?).
Spelen jullie op pc?
Lijkt me ook leuk om met leeftijdsgenootjes te spelen ( ;-P)
Heb geen clan ervaring, en ben een echte FFA speler, omdat de paar keer dat ik teambased heb gespeeld niet bevielen; veel geflame door knaapjes die net uit de luiers zijn, en tactisch niet interessant. Veel voorbeelden zijn hier inmiddels voorbij gekomen...
Ben 1e prestige lev 70, 550 uur.....
Favo wapens: Tar, ump, Famas/ M1014, spas, G18
Favo perks: SOH, SP, SR
[ Voor 3% gewijzigd door Bijltje666 op 11-08-2010 09:47 ]
Wel jammer van die ene zweede cheater / aimbotter. Maar gelukkig was ik host dus *bam* weg game.
Oh en ik ben dus nu green aangezien grey er niet (meer) is.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Dit topic is gesloten.