![]() |
![]() |
Modern Warfare 2 is een first-person shooter die ontwikkeld is door Infinity Ward en die verschenen is op 10 november 2009. Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was eerst geannuleerd, en het spel zou dus Modern Warfare 2 heten. Achteraf bleek de titel Call of Duty toch te blijven staan op de covers. Dit is slechts op het spel beter te doen verkopen. De officiële naam is Modern Warfare 2 Ontwikkelaar: Infinity Ward Uitgever: Activision Platformen: Xbox 360, Playstation 3 en PC Releasedate: 10 november 2009 Spelmodi: Singleplayer, Spec-Ops, Multiplayer Muziek: Hans Zimmer ![]() Voorgaande deeltjes op GoT: Deel 1 - Deel 2 - Deel 3 - Deel 4 - Deel 5 - Deel 6 - Deel 7 - Deel 8 - Deel 9 - Deel 10 - Deel 11 - Deel 12 - Deel 13 - Deel 14 - Deel 15 - Deel 16 - Deel 17 - Deel 18 - Deel 19 - Deel 20 - Deel 21 - Deel 22 - Deel 23 - Deel 24 |
![]() |
Gedurende het ontwikkelproces heeft IW ervoor gekozen om voor de storymode geen co-op mode te implementeren. Dit zou ten kosten gaan van de epische en filmische actie en zou de snelheid uit de campaign halen. Om het ontbreken van de co-op mode in de campaign te compenseren zal dit de eerste Call of Duty zijn met een zogenaamde Special-Ops modus. Deze geheel nieuwe spelmodus is helemaal gericht om samen met elkaar spelen (splitscreen of via het internet). Infinity Ward heeft naar eigen zeggen de meest vette en geschikte elementen uit de campaign gepakt en hier diverse spec-ops missies om heen gebouw. De diversiteit tussen de in totaal 23 levels is zeer groot. Van het racen op sneeuwscooters tot het verdedigen van een mansion, het zit er allemaal in! In elke missie zijn 3 sterren te verdienen (totaal dus 69 sterren) die verkregen te worden door de missie op verschillende moeilijkheidsgraden uit te spelen. Speel je de missie op Regular uit dan wordt je beloond met 1 ster, op Hardened krijg je 2 sterren en ben je een echte pro dan krijg je 3 sterren door de missie op Veteran uit te spelen. Hoogstwaarschijnlijk is het heel moeilijk om alle 69 de sterren te bemachtigen! ALPHA
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Gelukkig heeft Infinity Ward naar de gebruikers geluisterd en zijn er geen multiplayer achievements. De volledige lijst van achievements / trophies staat hier onder.
![]() |
![]() |
![]() |
Mystikal heeft een multiplayer strategy guide samengesteld met alle info die je nodig hebt over de fantastische multiplayer. Je kunt deze guide hier downloaden. De game zal verschijnen met 16 multiplayer maps welke allemaal hieronder staan. Voor de Xbox 360 zijn al 2 (exclusieve) mappacks aangekondigd. Hierover is op dit moment nog niets bekend. Voor gedetailleerde plattegronden van de multiplayer maps verwijs ik je naar deze pagina. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Behalve de enorme hoeveelheid wapens die hierboven staat zijn er ook nog andere dingen je kan meedragen in je Equipment slot:
![]() |
![]() |
Hieronder een aantal super gave Weapon Attachments. Met de perk "Bling" is het mogelijk om 2 attachments op je primaire wapen te zetten. Wanneer je de perk "Bling Pro" unlocked kan je bovendien ook nog eens 2 attachments op je secondary weapon zetten. Primairy Weapon Attachments
![]() ![]() |
![]() |
De perks, die de multiplayer van Modern Warfare 1 zo populair maakte keren natuurlijk ook weer terug in deel 2. Infinity Ward heeft er voor gekozen wat minder "basis perks" in het spel te stoppen maar hier staat tegenover dat voor elke perk ook een Pro variant unlocked kan worden door verschillende opdrachten uit te voeren. De lijst van basis perks staat hieronder. Perk Slot 1
Voor een uitgebreide beschrijving van perks, wat ze doen en wat de Pro mode inhoud verwijs ik je naar deze pagina: Modernwarfare247.com - Perks |
![]() |
Voor het eerst in de CoD reeks is het mogelijk om je eigen set van killstreaks en deathstreaks samen te stellen. Uit de onderstaande lijst van killstreaks kunnen er 3 geselecteerd worden. Hoeveel deathstreaks (1?) er gekozen mogen worden is niet duidelijk. Behaalde killstreaks stapelen zich op. Wanneer je bijvoorbeeld 3 kills maakt en daarna direct een 4de kill kan je daarna beide killstreaks gebruiken (als je ten minste streaks bij 3 en 4 kills ingesteld hebt Killstreaks
![]() |
![]() |
|
![]() |
V: Wat houdt prestige mode in? A: Wanneer je tot level 70 geleveld bent kan je kiezen om weer helemaal opnieuw te beginnen: de prestige mode. Je krijgt een nieuwe rank icoon en je bent alle dingen die je geunlocked hebt kwijt (met uitzondering van je titles en icons). De voordelen van prestige zijn dat je een extra custrom weapon class tot je beschikking hebt en dat je wat nieuwe titles en icons erbij krijgt. Ook zijn er een aantal nieuwe weapon challenges. V: Wat is het verschil tussen de UK en NL versie van MW2? A: Behalve de prijs en het boekje zijn er geen verschillen. V: Huh, een gast had last stand en hij kan gewoon zijn primary gun/grenades/shotgun etc. gebruiken? A: Dit is de death streak Final Stand, waarbij je al je wapens kan gebruiken en ook nog wat rond kan kruipen. Als je lang genoeg blijft leven, revive je weer volledig. V: Zijn Scavenger Pro en Extended Mags hetzelfde? A: Nee, met Scavenger Pro krijg je meer bullets, maar je mag size blijft gelijk. Met extended mags wordt je mag size groter, maar het totaal aantal bullets blijft gelijk V: En hoe zit het dan met Stopping Power en Full Metal Jacket (FMJ)? A: Stopping Power geeft meer damage per kogel, Full Metal Jacket laat je kogels dieper in muren doordringen, of je kogels meer rest-damage hebben nadat ze zich door een muur hebben geboord. V: Wat is het verschil tussen Red Dot Sight en Holographic Sight? A: Het is een verschil in techniek en in de echte wereld zal je met HS sneller een beter resultaat halen. Omdat je in het spel voor een platte beeldbuis zit, en je oog zich dus niet hoeft aan te passen aan diepteverschillen zal het in het spel hetzelfde lijken. Het is dus een kwestie van voorkeur, ook omdat de verschillende attachments er wat anders uitzien op verschillende wapens. Veel spelers vinden de HS op de TAR-21 fijner, maar kiezen voor de RDS op de RPD. V: Ik zie soms mensen met een gave gekleurde naam! Hoe krijg ik dat ook? A: Ga naar Steam-> Settings -> en verander je nick bijvoorbeeld met de volgende combinatie: ^1K^3l^7a^8a^9s. Met deze combinatie heb je dus gekleurde Klaas i.p.v. het standaard wit V: Is er ergens een overzicht van de prestige rank icons? A: Ja zeker! Kijk eens hier: Griffin in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." V: Ik zie regelmatig van die vette titles en emblems langskomen in de multiplayer, hoe verdien ik deze? A: Op deze Wiki vindt je alle titles en emblems en de opdrachten die je moet uitvoeren om ze te verdienen. Bovendien kan je met de callsign generator van Modern Warfare 24/7 kijken hoe jouw favoriete combinaties er uit zien! V: Help! Ik heb last van slechte performance op een aantal maps met mijn ATi videokaart. A: De gebruikr erA geeft aan een mogelijke oplossing gevonden te hebben. Zie: ErA in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." Dank aan iedereen die een veelgestelde vraag + antwoord heeft ingestuurd! Stuur me gerust een DM als jij nog een goede toevoeging aan deze lijst hebt |
![]() |
Poll: Op welk platform speel je MW2? • Xbox 360 • Playstation 3 • PC Tussenstand: Poll: Wordt de Tactical Nuke een killstreak van jou? • Ja • Nee Tussenstand: Poll: Welke deathstreak gebruik jij? • Copycat • Painkiller • Martydom • Last Stand Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete killstreak? • UAV • Care Package • Counter UAV • Sentry Gun • Predator Missle • Precision Airstrike • Harrier Strike • Attack Helicopter • Emergency Airdrop • Pave Low • Stealth Bomber • Chopper Gunner • AC-130 • EMP • Tactical Nuke Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete (primary) weapon attachment? • Grenade Launcher • Red Dot Sight • Silencer • EOTech Sight • Thermal Sight • Heartbeat Sensor • Full Metal Jacket • Rapid Fire • Extended Magazines Tussenstand: Poll: Welke vind je fijner: Frag grenades of Semtex? • Frag • Semtex Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete multiplayer map? • Afghan • Derail • Estate • Favela • Highrise • Invasion • Quarry • Rundown • Rust • Scrapyard • Skidrow • Sub Base • Substation • Terminal • Underpass • Wasteland Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete wapen? • ACR Bushmaster • AK-47 • Scar-H • TAR21 • M16A4 • Famas • UMP .45 • P90 • MP5k • Intervention • Barret .50cal • AUG HBAR Tussenstand: Poll: Welke handgun is het beste? • USP .45 • .44 Magnum • M9 • Desert Eagle Tussenstand: |
![]() |
Meld je aan voor de GoT Steam Group! | |
Deze lijst wordt niet meer geupdate sinds mei 2010! ![]() | |
Naam op GoT | Steam ID |
D_Star | Dennissimo |
Minispilie88 | Minispilie |
Trekdude101 | wilcovos86 |
Griffin | FGriffin1006 |
carlhendrix | n3w_w4rri0r |
jeroen210 | jeroen210 |
boblelie | boblelie |
SoaDmaggot | SoaDmaggot |
Mnstrspeed | Mnstrspeed |
The_Worst | The_Worst_NL |
SymenGT | [NDA] SymenGT |
Joarie | GoT_Arie |
Fuzzynl | FuzzyNL |
KillaZ | KillaZ |
xp7amrkr | n0xs3s |
Dorest0rm | Dorest0rm |
Messiano | MessinaGX |
Arethusa | Arethusa_ |
Peter 1981 | pschepens |
Hoite | hoite89 |
dimby | dimby |
YOGI | YOGILICIOUS |
X-t-r-e-m-e | xtreme_nl |
GerardHenninger | GerardHenninger |
Sargan | Sargan_NL |
Thapous | Thyx |
Tweaker1987 | ToxicTrojan1987 |
SpoTs | Dakreal |
Rynji | Timon_nl |
Woytek | caffran |
t.coenraad | tcoenraad |
ronaldhofstee | R0n4ld |
rhermans | Elfrix |
CycloneNL | CycloneNL |
eBait | eBait90 |
ionicdog | Ionicdog |
Hann1BaL | [NL]Hann1BaL |
TomvdBurg | BootVluchteling |
Tekn0z | Tekn0z |
Spongerobie | Spongerob |
Fury87 | rutger87 |
Tennisbal | Muiterz |
Goldenflame | Goldenflame |
Eijkb | Eijkb |
Snappie88 | [GoT] Snappie |
shades | shades-nl |
Duckies | Arjen001 |
KooolaNL | 1337kooola |
Olliepower | Sand0rf |
Murphsy | Murphsy |
YoupS | kartfreaky |
Julian018 | Vortex |
DrFlash | Flash^GL |
BaRF | dg_barf |
Roodey | [GoT]RSN[NL] |
psychodude | slevidotnet |
modernization | modernization |
Relis | RelisVA |
DennusB | dennusb |
Ipazza | Ipazza |
Donnie | dinodoncorleone |
Superkuhrtje | Superkuhrtje |
pjzzz | [GoT] aphex |
Donnas-A | ghostfire550 |
Wish | [GoT] Wish |
PromWarMachine | promwarm |
Rabor | Kepi |
Beertje87 | Beertje87 |
Soggney | Soggney@pandora.be |
Dacuuu | Dacuu |
DaChosen1 | DaChosen1 [NL] |
Yor | [GoT]Yor |
Michaelslijpkop | warmaster66 |
MarElo | Markbnl |
DM.Aram | ReAram |
Frentik | FrUn>OreH |
Gnermo | Menkiller |
BAS80 | Alt Scarface NL |
ShoockNoock | ShoockNoock |
jjwa | jjwa |
barzi | barzi1991 |
Delblanco | Delblanco |
RayNbow | raynbow AT scientia.demon.nl |
Masch | Masch1980 |
Larrs | larrs81 |
GJtje | [NL]CptChaos |
Izealia | Glum44f |
gram. | smilinggram |
MuddyMagical | MuddyMagical |
JamesB009 | jamms |
Beukerz | Beukerz |
roodbwoy | ejvandewal |
Xenomorphh | Xenomorphh1 |
reemprive | reemprive |
Styxxy | Styxxy |
Blueberry33 | A2rox |
Proxx | qlimax_@hotmail.com |
Dutch Lion | DutchLionNL |
eboman | eboman |
![]() |
Naam op GoT | Gamertag |
Monnick | Monnick |
dooierocker | dooierocker |
Shoombak | Timmai23 |
Retonator | Retonator |
ijskonijn | ijskonijn81 |
Royz | RoYZz |
fulgore | QuarterCask |
Mars18 | Mars NL |
rob1n | Dubfunked |
SD5k | SD5k NL |
hmr | Stins8 |
Martinspire | Martinspire |
GerardHenninger | GerardHenninger |
o0oPhreako0o | o0oPhreako0o |
o0oPhreako0o | Paralinx |
rhermans | tfmaffia |
SlideR NL | SlideRnl1989 |
pacinoallstars | DelindaDelinde |
NeSs | NeSs88 |
Jan Laros | Aerschtuner |
TroonStaal | TroonStaal |
Timocos | Ikkuh2000 |
Switch | robocopswitch |
Dark Ghost | DarkNL08 |
MeesterLuther | MeesterLuther |
Skoezie | Skoezie |
sk1nny666 | sk1nny666 |
xPhantom | xPhantomNL |
Benignus | Benignus |
InZane | InZane NL |
Fanning | Billy2139 |
Hfdvero | Hfdvero |
ScrooLoose | ScrooLooze |
Madje | iMadski |
Bunta | GodShieldRevs |
![]() |
Naam op GoT | PSN ID |
Brammel | Brammel1234 |
bram1984 | Sausbert |
-Mach!- | Machoman44 |
Njay | NjayNL |
AutCha | M_bias |
Naiko | nicovc |
Wii4all | Ro_Bu |
Crim | Criminal-NL |
MrLeeeet | MrLeeeet |
Jackal131 | Jackal131 |
botech | Botech |
Jordy van e | Dj_unkie |
Muta | mutaahh |
Izealia | res1ght |
Only | TomRockanje |
Lizardz | Redlizardz |
_Graphix | Awesome1986 |
klaasvd79 | klaasvd79 |
Mighty_mike33 | MightyMike82 |
Mthijz | Mthijz |
QSYS | JunkYarD DoG |
Vince22 | Vince_NL |
ReFresh F5 | ReFreshF5 |
RATBORG | RATBORG |
Murphy | murphyheerenveen |
![]() |
Deze topicstart is gemaakt door Monnick en een groot woord van dank gaat uit naar Neejoh die de beheerder is van www.modernwarfare247.com. Bijna alle afbeeldingen en informatie uit deze topicstart zijn afkomstig van zijn site (met toestemming uiteraard). Voor uitgebreidere en up-to-date informatie verwijs ik je dan ook naar zijn site! Heb je foutjes ondekt in deze topicstart, of heb je opmerkingen, suggesties of tips, stuur me een DM of laat een berichtje achter in het topic! |
![]() |
Stel ik mijn vraag hier nog een keer, mocht een party te groot zijn voor 1 team (bijvoorbeeld meer dan 5 spelers in een party bij Team Tactical) wordt deze dan gesplitst of wordt de party eruit gekicked?
[ Voor 67% gewijzigd door Sagaris op 02-08-2010 21:17 ]
Eindelijk weer eens een mooie pot op Rundown waarin je ruim eerste wordt, wordt je direct uitgemaakt voor cheater...
Dan is Team Tactical niet mogelijk om te kiezen volgens mij.Sagaris schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:15:
Stel ik mijn vraag hier nog een keer, mocht een party te groot zijn voor 1 team (bijvoorbeeld meer dan 5 spelers in een party bij Team Tactical) wordt deze dan gesplitst of wordt de party eruit gekicked?
Welcome to MW2MADG0BLIN schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:35:
Eindelijk weer eens een mooie pot op Rundown waarin je ruim eerste wordt, wordt je direct uitgemaakt voor cheater...
Ik ben echt zo blij dat ik het op de PS3 speel. Geen cheaters, word je geowned, dan zal hij gewoon echt goed zijn geweest. PC ga je al snel 'cheater' roepen en zo. En als je aan het ownen ben word je ervoor uitgemaakt... leuk..
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Trash talk is nog tot daar aan toe, maar op de killcam zien dat iemand aan het cheaten is, is veel erger...DeMoN schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:19:
Ik ben echt zo blij dat ik het op de PS3 speel. Geen cheaters, word je geowned, dan zal hij gewoon echt goed zijn geweest. PC ga je al snel 'cheater' roepen en zo. En als je aan het ownen ben word je ervoor uitgemaakt... leuk..
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Hmmm... bummer. Ik heb overmorgen een LAN met 7-8 personen en dan zou het wel aardig zijn als je en alleen kunt spelen en door kunt levelen. Nouja... we'll manage. Thanks!pdebie schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:39:
[...]
Dan is Team Tactical niet mogelijk om te kiezen volgens mij.
Zo lekker avondje; eerst even met mystikal en zijn RFFN clanmaatjes dollen in private (gvd mystikal mijn nuke!!) en daarna in pub nog een beetje kont schoppen
Tigers FTW!
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Zat 't avondje bij Frentik in de game en ik was er kort gezegd iets minder over te spreken...
Maar zeker geldt: Tigers FTW!!!

Ja maar jij hebt ook geen 1x bij mij gezeten tijdens de private matches
Dat is niet de enige rede en dat weet je best...
Gisteren nog weer een aantal potjes gespeeld en uiteraard weer uitgemaakt voor noob. Het maakt niet uit wat je gebruikt, er is altijd wel een die je een noob noemt.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
ja ik werd gister ook voor noob uitgemaakt omdat ik met 30-11 won en nr 2 11 kills had.. waarom? geen idee... het was een nederlander, zal wel gefrustreerd zijn geweest omdat ik hem constant met een flashnade doodgooide. (last stand mensen maak ik altijd zo af, moeten ze maar een normale perk kiezen)
blup
check deze:http://www.youtube.com/watch?v=7NJKADQmanQ&feature=watch_response
ik denk wel de mooiste video die ik gezien heb
niet kwa speel stijl maar wel kwa motage
Ik ook gisteren op Quarry, en niet één gast zoals bijna altijd wel, daar kan ik nog wel mee leven, maar echt 5 of 6 lui van de twee teams samen noemde me een cheaterMADG0BLIN schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:35:
Misschien kwam het ook omdat ik een LMG gebruikte en cheaters vaak ook met een LMG rondlopen?
En gisteravond speelde ik een potje met een paar lui met een clantag '[NL]', in SD HC, op crash, ik zit in zo een gebouw met allemaal krappe ruimtes en trappen, komt er opeens een dude met een riot schield op me af, dus ik ren weg naar boven de trap op, voorbij een teamgenoot van die clan die daar zit te campen, en de riot shield gast komt de hoek om en powned mijn teamgenoot, waarna ik hem dood kan schieten. Opeens beginnen als die '[NL]' dudes op me te schelden dat ik een noob ben en moet leaven en weet ik veel wat allemaal.. Alsof het mijn opzet was ofzo dat die gozer dood ging.
[ Voor 3% gewijzigd door MicScott op 03-08-2010 10:15 ]
Anoniem: 238040
Ben benieuwd of je mij ook zo afmaakt. Ben behoorlijk bedreven met last stand. Maar wat is dat toch met die afkeer tegen last stand? Je hoort het zoveel. Ik gebruik hem zovaak. Heerlijk om je tegenstander gelijk te trakteren op een paybackeendje schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 09:26:
last stand mensen maak ik altijd zo af, moeten ze maar een normale perk kiezen)
Velen kunnen dat niet uitstaan en gaan dan roepen met last stand noob. Je kan hier echt veel kills mee maken die je anders niet gemaakt zou hebben. Wat vind jij een normale perk 3 dan? Scrambler, commando? Scrambler verraad alleen maar je aanwezigheid. 9 van de 10 keer knal ik een scrambler zo uit z'n hemd omdat ik 'm dan gewoon lig op te wachten. En commando is handig voor spelers die niks anders kunnen dan dwaas rond rennen met een mesje. Blijft alleen steady aim over, die wel erg handig is met bepaalde wapens.
Ninja (pro) ftw!Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:53:
[...]
Ben benieuwd of je mij ook zo afmaakt. Ben behoorlijk bedreven met last stand. Maar wat is dat toch met die afkeer tegen last stand? Je hoort het zoveel. Ik gebruik hem zovaak. Heerlijk om je tegenstander gelijk te trakteren op een payback![]()
Velen kunnen dat niet uitstaan en gaan dan roepen met last stand noob. Je kan hier echt veel kills mee maken die je anders niet gemaakt zou hebben. Wat vind jij een normale perk 3 dan? Scrambler, commando? Scrambler verraad alleen maar je aanwezigheid. 9 van de 10 keer knal ik een scrambler zo uit z'n hemd omdat ik 'm dan gewoon lig op te wachten. En commando is handig voor spelers die niks anders kunnen dan dwaas rond rennen met een mesje. Blijft alleen steady aim over, die wel erg handig is met bepaalde wapens.
Nog afgezien van het feit dat je niet op heartbeat sensors voorkomt, ben ik he-le-maal happy met het stil rondlopen.
Vaak genoeg dat ik iemand besluip om hem in de rug te knifen (vooral in wastelands), of dat je een ladder pakt om een enemy sniper te grazen te nemen. Dan is het wel zo prettig dat die ander je niet aan hoort komen
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Inderdaad, ik zweer ook bij Ninja (Pro). Altijd al willen rondrennen zonder geluid te maken. ^^
Aangezien iedereen bij een potje Domination altijd eerst naar A of C rent roep ik tegenwoordig 2 seconden voor het potje begint 'lets get B first'. Potje begint, en wat zie ik op de radar?? Al mijn teamgenoten rennen naar A/C. Zo irritant... En sta daar natuurlijk bij B 3 a 4 vijanden van me af te houden... Het is me welgeteld 2x gebeurd dat er iemand mee liep naar B. Vlag pakken gaat sneller, B is binnen en dan win je het potje doorgaans.
Zijn mensen nou echt zo oliedom? Het blijft, na cheaters, mijn grootste irritatie. Het gebrek aan inzicht. Gewoon 1 persoon naar A/C en de rest naar B. Als je dat doet kan je daarna vaak nog met 3 man doorstomen naar de vijandelijke vlag waardoor de chaos voor de vijand compleet is.
Zijn mensen nou echt zo oliedom? Het blijft, na cheaters, mijn grootste irritatie. Het gebrek aan inzicht. Gewoon 1 persoon naar A/C en de rest naar B. Als je dat doet kan je daarna vaak nog met 3 man doorstomen naar de vijandelijke vlag waardoor de chaos voor de vijand compleet is.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ja, die was ik nog vergeten. Is idd ook handig. Iemand die vol vertrouwd op z'n heartbeat sensor en vervolgens keihard van achteren gepakt wordt door een ninjaSeraphin schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:05:
[...]
Ninja (pro) ftw!
Nog afgezien van het feit dat je niet op heartbeat sensors voorkomt, ben ik he-le-maal happy met het stil rondlopen.
Vaak genoeg dat ik iemand besluip om hem in de rug te knifen (vooral in wastelands), of dat je een ladder pakt om een enemy sniper te grazen te nemen. Dan is het wel zo prettig dat die ander je niet aan hoort komen

Die had ik al eens een keer gezien, maar hij blijft amazingchimera2 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 09:31:
check deze:http://www.youtube.com/watch?v=7NJKADQmanQ&feature=watch_response
Als derde perk, gebruik ik de laatste tijd erg vaak SitRep (Pro).Seraphin schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:05:
[...]
Ninja (pro) ftw!
Ik heb namelijk een allergie voor enemy Claymores

Mij lukt het niet goed om kills te maken met claymores. Ik plaats ze wel goed maar op één of andere manier overleven de meesten mijn claymores gewoon. En vaak blijf ik niet lang genoeg leven. Want zodra je dood gaat, verdwijnt toch ook je claymore? En ondertussen ga ik zelf wel iedere keer dood door zo'n ding. Misschien ook maar eens sitrep gaan gebruiken.
Als je sitrip gaat gebruiken... Probeer dan ook eens claymore's kapot te schieten, door muren heen of niet. Vaak zit de eigenaar van een claymore namelijk in de buurt van dat ding. De explosie doodt vaak de eigenaar als je dat ding kapot schiet.Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:24:
Mij lukt het niet goed om kills te maken met claymores. Ik plaats ze wel goed maar op één of andere manier overleven de meesten mijn claymores gewoon. En vaak blijf ik niet lang genoeg leven. Want zodra je dood gaat, verdwijnt toch ook je claymore? En ondertussen ga ik zelf wel iedere keer dood door zo'n ding. Misschien ook maar eens sitrep gaan gebruiken.
Daarom vind ik sitrep zo leuk
Thnx voor de tip, ga het eens proberen. Dan zal ik ook fmj op m'n wapen zetten. Ik heb sitrep echt nog nooit gebruikt. Maar ik neem aan dat je dan iets van een icoontje op een muur ziet waarachter de claymore dus zit? Daar zal wellicht ook wel een achievement aan vast zitten, door iemand te killen door een muur via een claymore.beany schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:27:
[...]
Als je sitrip gaat gebruiken... Probeer dan ook eens claymore's kapot te schieten, door muren heen of niet. Vaak zit de eigenaar van een claymore namelijk in de buurt van dat ding. De explosie doodt vaak de eigenaar als je dat ding kapot schiet.
Daarom vind ik sitrep zo leuk
nee, ze verdwijnen zodra je respawnd (wel een duidelijk verschil gezien het soms lang kan duren voor je respawnd en dus je claymore nog een kill kan maken)Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:24:
weet je zeker dat je ze goed plaatst? dus dat ze neit in het zicht staan van de meest voorkomende looprichting? Ook staan ze vaak net bovenaan trappen wel goed geplaatst
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ja volgens mij wel, idd bovenaan de trap of net om een hoekje met de laser in de richting van waaruit men waarschijnlijk zal naderen. Ik heb ook al een aantal keer gehad dat ik in de buurt was van mijn eigen claymore en dat ie netjes afging maar hij maakte geen kill. Kan zijn dat men dan marathon en/of lightweight gebruikte en snel genoeg langs de claymore kon komen. Ik neem aan dat danger close ook effect heeft op de damage die een claymore toebrengt?
Een claymore bovenaan een trap (gewoon richting de trap) is meestal een 100% zekere kill (met uitzondering van iemand die er doorheen warpt met commando of die perk waarmee claymores langer duren). Dat gebeurt me zelf ook vaak; je loopt een trap op, en je ziet de claymore maar dan is het al te laat. Door rennen heeft ook geen zin (tenzij hij gewoon te dichtbij staat, maar dan zie je de lasers ook al over de trap heen komen) en terug gaan ook niet, al sta je onderaan de trap: de explosie pakt je nog...
Verder werkt het bij mij meestal goed om ze bij een deur opening te plaatsen, en dan met de lasers de kamer in gericht zeg maar (dus niet haaks op de deur, maar bijna parallel aan de looprichting). Iemand die heel langzaam loopt zal misschien nog tijd hebben om terug naar buiten te lopen, maar de meeste sprinten toch als een kip zonder kop naar binnen dus die pak je dan altijd wel.
En als je claymores gebruikt is scavenger ook een goede tip: zodra je een kill krijgt met een claymore, meteen terugrennen naar die plek en weer opnieuw plaatsen. 9 van de 10 keer rent dezelfde tegenstander er nog een keer in, en soms zelfs 3 of 4 keer. Uiteraard ben jij dan een camper...
Verder werkt het bij mij meestal goed om ze bij een deur opening te plaatsen, en dan met de lasers de kamer in gericht zeg maar (dus niet haaks op de deur, maar bijna parallel aan de looprichting). Iemand die heel langzaam loopt zal misschien nog tijd hebben om terug naar buiten te lopen, maar de meeste sprinten toch als een kip zonder kop naar binnen dus die pak je dan altijd wel.
En als je claymores gebruikt is scavenger ook een goede tip: zodra je een kill krijgt met een claymore, meteen terugrennen naar die plek en weer opnieuw plaatsen. 9 van de 10 keer rent dezelfde tegenstander er nog een keer in, en soms zelfs 3 of 4 keer. Uiteraard ben jij dan een camper...

Wat ik doe om dat te counteren is een Claymore midden in de deur/trap/gang/insert random opening/opening zet. Oplettende mensen zullen een Claymore dan gauw genoeg zien, maar degene die hersenloos rondrent loopt recht in de explosie in plaats van er naast.Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:48:
Ik heb ook al een aantal keer gehad dat ik in de buurt was van mijn eigen claymore en dat ie netjes afging maar hij maakte geen kill. Kan zijn dat men dan marathon en/of lightweight gebruikte en snel genoeg langs de claymore kon komen.
Een goed voorbeeld zijn de gangen onder de spawnplekken bij Highrise. Als je een Claymore midden in de gang zet net na een hoek is het bijna altijd prijs.
ctf was altijd claymore paradise.. helaas is die spelmodus er niet meer

blup
Lol ik zet hem altijd om het hoekje neer en dan word ik daarna altijd wel aan die kant geknived (en dan hoor ik mijn claymore nog ontploffen) ...MicScott schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:08:
Ook handig is bijvoorbeeld in een hoek van een kamer , maar dan met de voorkant iets meer van de ingang af, zodat als iemand het hoekje om rent hij nog in de explosie zit:
[afbeelding]
Zal er eens beter op letten.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Je ziet de claymore in het rood door alles heen. Het is eigenlijk een wallhack voor explosievenAnoniem: 238040 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:34:
aar ik neem aan dat je dan iets van een icoontje op een muur ziet waarachter de claymore dus zit?
Maar je ziet meer dan alleen claymore's. Ook C4 en granaten! Als er een granaat om een hoekje ligt zie je die ook door de muur heen, in het rood. Kan je even wachten tot ie *BOEM* heeft gedaan. Maar ook als iemand een marty laat vallen zie je dat ding overduidelijk liggen en kan je dus maken dat je weg komt.
Kortom, die sitrep is best wel handig
Maar wel een van de moeilijkste challenges om te halenbeany schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:20:
[...]
Je ziet de claymore in het rood door alles heen. Het is eigenlijk een wallhack voor explosieven
Maar je ziet meer dan alleen claymore's. Ook C4 en granaten! Als er een granaat om een hoekje ligt zie je die ook door de muur heen, in het rood. Kan je even wachten tot ie *BOEM* heeft gedaan. Maar ook als iemand een marty laat vallen zie je dat ding overduidelijk liggen en kan je dus maken dat je weg komt.
Kortom, die sitrep is best wel handig
volgens mij moet je er 750 destroyen
Maar moet je er dan echt 750 door een muur destroyen of geld het ook voor claymores die direct in het zicht liggen, zolang je sitrep maar gebruikt?chimera2 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:22:
[...]
Maar wel een van de moeilijkste challenges om te halen
volgens mij moet je er 750 destroyen
Gewoon destroyen, door een muur heen of niet.Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:52:
[...]
Maar moet je er dan echt 750 door een muur destroyen of geld het ook voor claymores die direct in het zicht liggen, zolang je sitrep maar gebruikt?
Maar omdat ik sitrep wel erg ok vind heb ik niet zo'n moeite met die 750 stuks...
Gisteren volgens mij tegen o.a. jou gespeeld? Was een aardig intense avond vond ik. Het ging niet helemaal vlekkeloos met connecten in het begin. Ik heb met 'veel' lag gespeeld? Wat voor verbinding had de host (dat was jij volgens mij niet?). Over het algemeen host ik (80mbit), en kunnen de meeste redelijk lagvrij spelen.Blue-Tiger schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 00:09:
Dat is niet de enige rede en dat weet je best...
Je maatje (ben zijn naam even kwijt) ging (vooral) op wasteland wel erg voor de kills ipv de objective. Op wasteland (demolition) kwam hij tot 24 kills, totdat ik hem pakte. Ik had het bij een kill of 20 al in de gaten, maar kwam tot 2 keer toe niet bij hem in de buurt. Uiteindelijk toch gelukt, 2e keer met de choppergunner op Wasteland lukte het hem weer niet door adequaat reageren van ons team met stingers... Dat is bij ons gegeven. Als je dood gaat, switch iedereen naar de stinger class. Maar goed, het was een gezellig avondje zo met 10 man. Voor ons ideaal, wij spelen vaak/regelmatig met 7 man, eentje te veel om te spelen als team (groundwar is niet aan ons besteed). Dus dit was ideaal..
Voor jullie informatie, wij spelen altijd op maandag en woensdag en op de andere dagen ook meestal wel een paar van ons. We zaten wel op TS2, ik had je maatje nog uitgenodigd, maar jullie spelen zonder begreep ik.
Ook prima! Wellicht tot de volgende...
Met betrekking tot die schets over de claymore. Ik ben het met je eens, ik zou hem alleen aan de andere kant van de deur zetten. De vijand zal hem dan minder snel van buiten zien en loopt ook meer in de baan van de clay, omdat hij waarschijnlijk niet strak langs de onderste muur zal lopen..
[ Voor 9% gewijzigd door Mystikal op 03-08-2010 14:27 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Werd gisteren uitgemaakt voor n00bcheater omdat ik een groep van 5 man neerschoot met een shotgun door steeds even om de hoek te duiken en weer terug te lopen. Snap nog steeds niet wat daar noobish aan zou moeten zijn.MegaTronics schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 07:21:
Gisteren nog weer een aantal potjes gespeeld en uiteraard weer uitgemaakt voor noob. Het maakt niet uit wat je gebruikt, er is altijd wel een die je een noob noemt.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Bah, de laatste tijd gooit hij mijn NAT type uit het niets op strict
Ik heb helemaal NIETS veranderd aan mijn netwerk: spel doet het prima, ik sluit af, 10 min later start ik weer op: nat type strict... Kan ik weer half uur gaan kloten met instellingen enzo tot hij het weer doet
Waarom gebeurt dit? Snap der nix van... Zou gewoon niet moeten kunnen
Eensch; veel mensen zullen ook de neiging hebben om bij het binnenlopen van een dergelijke kamer meteen even naar links te kijken / lopen, om te checken / voorkomen dat daar iemand in het hoekje zit te campen -> die loopt dan dus recht de claymore inMystikal schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:25:
[...]
Met betrekking tot die schets over de claymore. Ik ben het met je eens, ik zou hem alleen aan de andere kant van de deur zetten. De vijand zal hem dan minder snel van buiten zien en loopt ook meer in de baan van de clay, omdat hij waarschijnlijk niet strak langs de onderste muur zal lopen..
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Anoniem: 338166
Even weer een vraagje.
Ik heb een aantal weken geleden de Turtle Beach PX21 gekocht.
Maar ik word helemaal gek van het geruis,en gekraak van de koptelefoon zelf.
Dus ben op zoek naar een andere koptelefoon(en deze verkopen)
Dus is men keus gevallen op de Tritton AX720.
Heeft daar hier iemand ervaring mee?
Heeft niks te maken met deze game.Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 22:55:
Even weer een vraagje.
Ik ben na al die maanden het zat om nog te spelen om eerste te worden, daarom ben ik laatste tijd meer voor de fun gaan spelen en het spel is opeens veel leuker.
O Ja, sorry.Armada. schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 23:00:
[...]
Heeft niks te maken met deze game.
Ik ben na al die maanden het zat om nog te spelen om eerste te worden, daarom ben ik laatste tijd meer voor de fun gaan spelen en het spel is opeens veel leuker.Ja mijn k/d is per potje veel lager, maar ik doe wel grappige dingen als claymores achter vijanden proberen te plaatsen om vervolgens in het wilde weg te schieten; vijand draait zich snel om en BAM!
Meer mensen leuke ideeën? Ik kan me inmiddels ook erg vermaken met throwing knife en riot shield. Straks maar even met C4 spelen.
Vorige keer vroeg ik het hier ook omdat ik Cod aan het spelen was heel veel en het niet goed hoorde.
Zal het even Verplaatsen..
Gebeurt hier ook zo vaakNickThissen schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:40:
Bah, de laatste tijd gooit hij mijn NAT type uit het niets op strictIk heb helemaal NIETS veranderd aan mijn netwerk: spel doet het prima, ik sluit af, 10 min later start ik weer op: nat type strict... Kan ik weer half uur gaan kloten met instellingen enzo tot hij het weer doet
offtopic:
Btw, hoe bevalt je nieuwe kaart?
Compleet vergeten te vragen 
Btw, hoe bevalt je nieuwe kaart?
20mbit ADSL en ik krijg zelden klachten...Mystikal schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:25:
[...]
Gisteren volgens mij tegen o.a. jou gespeeld? Was een aardig intense avond vond ik. Het ging niet helemaal vlekkeloos met connecten in het begin. Ik heb met 'veel' lag gespeeld? Wat voor verbinding had de host (dat was jij volgens mij niet?). Over het algemeen host ik (80mbit), en kunnen de meeste redelijk lagvrij spelen.
That would be me!Je maatje (ben zijn naam even kwijt) ging (vooral) op wasteland wel erg voor de kills ipv de objective. O
Ik speel voornamelijk domination en Wasteland is inderdaad mijn standaard "probeer-weer-eens-een-nuke-te-halen" map, maar normaal gesproken ga ik pas een "veilig" plekje zoeken als:
- mijn team 2 van de 3 vlaggen heeft en/of
- als ik mijn harriers heb gehaald.
Met jullie hebben we demolition gespeeld en dat is ff wennen maar aangezien jullie objective B vrij snel hadden opgeblazen zat er niks anders op dan A te verdedigen, en dat heb ik dan ook gedaan vanachter dat muurtje bij de kerk. Als verdediger is het nu eenmaal zinloos (en stom) om ver van het enig over gebleven object weg te rennen en kun je imho het beste dichtbij het object verdedigen. Dus om nu te zeggen dat ik niet voor het objective ging, tja dat is jouw mening
[ Voor 9% gewijzigd door Frentik op 04-08-2010 03:18 ]
Nog niet binnen... Maandag zou hij verzonden moeten zijn dus ik verwacht hem vandaag eigenlijk wel.Blue-Tiger schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 00:14:
[...]
Btw, hoe bevalt je nieuwe kaart?Compleet vergeten te vragen
al eens gewoon steam opnieuw proberen op te starten? werkt bij mij meestal na 1x welNickThissen schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:40:
Bah, de laatste tijd gooit hij mijn NAT type uit het niets op strictIk heb helemaal NIETS veranderd aan mijn netwerk: spel doet het prima, ik sluit af, 10 min later start ik weer op: nat type strict... Kan ik weer half uur gaan kloten met instellingen enzo tot hij het weer doet
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Klopt... ik zie het zelden dat me NAT ineens op strict staat. Even opnieuw starten en het weg.superwashandje schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 09:43:
[...]
al eens gewoon steam opnieuw proberen op te starten? werkt bij mij meestal na 1x wel
De router resetten werkt meestal ook wel... Maar dat duurt een halve minuut lol
Is gewoon vervelend dat hij ineens naar strict om springt terwijl er niets is veranderd...
klopt maar ff steam opnieuw opstarten kost 20 seconden ofzo. toch makkelijker dan met je router zitten klooien.
over het voor de grap spelen: ik zag eergister ook in een gamewinning kill weer iemand met een akimbo 1887 en omhoogkijkend rondjes rennen. ziet er ook erg grappig uit
over het voor de grap spelen: ik zag eergister ook in een gamewinning kill weer iemand met een akimbo 1887 en omhoogkijkend rondjes rennen. ziet er ook erg grappig uit
Met een groepje NL-ers moet ik altijd host zijn (ze joinen mij altijd) omdat ik een goede host ben.
En als ik het zo zie dan heeft iedereen bij mij minimaal 4/5 groene strepen (ik heb de pingbars aangepast)
Alleen die host tool die werkt niet heb ik gemerkt. Zijn er nog alternatieven?
En als ik het zo zie dan heeft iedereen bij mij minimaal 4/5 groene strepen (ik heb de pingbars aangepast)
Alleen die host tool die werkt niet heb ik gemerkt. Zijn er nog alternatieven?
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Eindelijk m'n nieuwe HD5770 binnen en maar eens met de settings zitten kloten. Denk niet dat ik optimaal zit, kan nog wel wat hoger, maar omg, ik heb meer dan 15 FPS
Enige nadeel is dat ik nu op sommige plaatsen gras zie, wtf, dat had ik nog nooit gezien
OMGNickThissen schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:15:
Eindelijk m'n nieuwe HD5770 binnen en maar eens met de settings zitten kloten. Denk niet dat ik optimaal zit, kan nog wel wat hoger, maar omg, ik heb meer dan 15 FPSEnige nadeel is dat ik nu op sommige plaatsen gras zie, wtf, dat had ik nog nooit gezien
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Combinatie van claymore en C4 plaatsen, waarbij de claymore de C4 triggert als de enemy de claymore kapot schiet. Heb je wel OMA voor nodig.Armada. schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 23:00:
[...]
Ik ben na al die maanden het zat om nog te spelen om eerste te worden, daarom ben ik laatste tijd meer voor de fun gaan spelen en het spel is opeens veel leuker.Ja mijn k/d is per potje veel lager, maar ik doe wel grappige dingen als claymores achter vijanden proberen te plaatsen om vervolgens in het wilde weg te schieten; vijand draait zich snel om en BAM!
Meer mensen leuke ideeën? Ik kan me inmiddels ook erg vermaken met throwing knife en riot shield. Straks maar even met C4 spelen.
Heb dit eens in een filmpje gezien, maar mij is het nog niet gelukt.
@Armada: same here, maar MW2 kan je op zoveel manieren spelen dat het leuk blijft
Wat ik nu zoal doe als ik me verveel:
- HC spelen met alleen een magnum (1 shot 1 kill ftw
), dat ding is echt heerlijk, ook op laaaaange afstanden hahaha, m'n pocket snipe gun 
- C4 spammen in HQ pro, geen enkel schot lossen, maar het plafond in de ruimte waar de HQ staat volgooien met C4, rustig wachten tot je de enige overgeblevene bent zodat de vijand denkt rustig de HQ te disarmen. Gaan ze vaak met z'n 2'en of 3'en rondom die laptop staan en dan je C4 laten klappen
- 'noobs' zolang mogelijk volgen met ninja pro en OMA pro en dan kijken hoe vaak je van kit kan veranderen pal achter z'n rug voordat ie het doorheeft. Of als het een camper is, hem helemaal inbouwen tussen de C4 en claymores.
- Met scavenger of OMA op zoveel mogelijk auto's C4 plakken en af laten gaan als er weer eens iemand achter schuilt (werkt goed op favela, helemaal bovenin de map waar al die auto's staan, als je aan die kant spawnt meteen C4 op of tussen jeeps die het dichts bij de lange helling naar beneden staan, daar komen geheid vijanden naar boven die dan denken te kunnen spawnkillen)
en verder bedenk ik de meest stomme gameplays als ik stoned ben
- HC spelen met alleen een magnum (1 shot 1 kill ftw
- C4 spammen in HQ pro, geen enkel schot lossen, maar het plafond in de ruimte waar de HQ staat volgooien met C4, rustig wachten tot je de enige overgeblevene bent zodat de vijand denkt rustig de HQ te disarmen. Gaan ze vaak met z'n 2'en of 3'en rondom die laptop staan en dan je C4 laten klappen
- 'noobs' zolang mogelijk volgen met ninja pro en OMA pro en dan kijken hoe vaak je van kit kan veranderen pal achter z'n rug voordat ie het doorheeft. Of als het een camper is, hem helemaal inbouwen tussen de C4 en claymores.
- Met scavenger of OMA op zoveel mogelijk auto's C4 plakken en af laten gaan als er weer eens iemand achter schuilt (werkt goed op favela, helemaal bovenin de map waar al die auto's staan, als je aan die kant spawnt meteen C4 op of tussen jeeps die het dichts bij de lange helling naar beneden staan, daar komen geheid vijanden naar boven die dan denken te kunnen spawnkillen)
en verder bedenk ik de meest stomme gameplays als ik stoned ben
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Net wel een geniaal moment.
Ik zat op derail in dat gebouw in het midden.
Achtewr een dossierkast te "Campen.
En ze bleven maar daar naar toe komen(team Deathmatch.)
Constant op dezelfde plek kwamen ze binnen dus ik af en toe even verplaatsen en op de plek waar ik zou moeten zitten een claymore neergezet haha.
Was tegen het einde van de game men ammo op. Zag een Throwing Knife in de muur staan pak hem op en hoor de trap achter me en zonder dat ik het zie gooi ik hem en oppeens kwam die uit de deuropening pats op zen hoofd.
Jammer dat ik meteen werd beschuldigd van Campen en Wallhacken. beetje jammer.
Ik zat op derail in dat gebouw in het midden.
Achtewr een dossierkast te "Campen.
En ze bleven maar daar naar toe komen(team Deathmatch.)
Constant op dezelfde plek kwamen ze binnen dus ik af en toe even verplaatsen en op de plek waar ik zou moeten zitten een claymore neergezet haha.
Was tegen het einde van de game men ammo op. Zag een Throwing Knife in de muur staan pak hem op en hoor de trap achter me en zonder dat ik het zie gooi ik hem en oppeens kwam die uit de deuropening pats op zen hoofd.
Jammer dat ik meteen werd beschuldigd van Campen en Wallhacken. beetje jammer.
Ik speel sowieso niet specifiek om eerste te worden, al probeer ik wel m'n best te doenArmada. schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 23:00:
[..]
Niet door mij maar tegen mij: ik was tijdens de intermission even afk. Ik kwam te laat voor de start, maar nog op tijd voor de kick. Ik had geen haast, maar ik verwachtte wel een death eerlijk gezegd. Maar ik zie m'n scherm nog normaal. Ik denk "Hmm". Dus ik druk op 'w', blijkt 1 of andere grapjas een claymore voor m'n neus geplaatst te hebben. Ik kon er wel om lachen eigenlijk
Ik ben zelf maar een matige speler, maar ik heb af en toe m'n momenten. Als ik 't idee had dat ik kon gaan winnen, vond ik 't vroeger wel eens leuk om de match-wining kill alvast voor te bereiden (vanzelfsprekend 't makkelijkst in FFA, wat ik al lang niet meer gedaan heb). Dan pakte ik m'n RPG class (die ik normaal dus niet gebruik), dan vervolgens een camper/sniper opzoeken, achter hem gaan staan, even wachten, en dan op z'n hoofd richten natuurlijk. En dan kill ik mezelf ook ja, dat maakt 't extra leuk. Semtex op z'n hoofd levert meestal ook wel een "LOL" reactie op. Een andere mooie en grappige match-winning kill toen was toen ik met claymores rondliep (gebruik ik normaal ook nooit), speciaal voor de match-winning kill dus, maar ik kwam iemand frontaal tegen waar ik op dat moment niet op voorbereid was. Maar goed, hij miste, ik dans wat om 'm heen, en plant die claymore voor z'n (en mijn) voeten. Daar gingen we.
Make lovecraft not warcraft.
Ik had net een lekker potje in Skidrow 
Lekker raggen met mijn UMP en M1014 Shotgun.
Binnen de kortste keren had ik mijn CP/Predator en ECP (en maar niet doodgaan)
Eindstand :
Wel grappig want ik had de Chopper Gunner toen ik ineens hing bij het punt waar de enemy spawde (bij die auto op het open terrein)
Cold Blooded helpt dan niet want ik zie je voor mijn neus verschijnen. Je schiet erop en hoort dan de 'tik' dus hoppa blijven vuren
Toen ging het wel hard.
Eindstand :

Wel grappig want ik had de Chopper Gunner toen ik ineens hing bij het punt waar de enemy spawde (bij die auto op het open terrein)
Cold Blooded helpt dan niet want ik zie je voor mijn neus verschijnen. Je schiet erop en hoort dan de 'tik' dus hoppa blijven vuren
[ Voor 30% gewijzigd door Frostbite op 05-08-2010 01:06 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Zo heb ik laatst voor het eerst een zeer goed potje in Wasteland op de Xbox gehad:Sc0rPi0N schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 01:04:
.......

Begin nu echt te wennen aan de controller.
Al een hele tijd niet meer op de PC gespeeld tot vandaag, man wat ging dat slecht zeg
I just LOL'edNickThissen schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:15:
Eindelijk m'n nieuwe HD5770 binnen en maar eens met de settings zitten kloten. Denk niet dat ik optimaal zit, kan nog wel wat hoger, maar omg, ik heb meer dan 15 FPSEnige nadeel is dat ik nu op sommige plaatsen gras zie, wtf, dat had ik nog nooit gezien
Morgen moet ik trouwens ook een keer in jouw host, pingbars zien er wel wreed uitSc0rPi0N schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 01:04:
Eindstand : [afbeelding]
Cold Blooded helpt dan niet want ik zie je voor mijn neus verschijnen. Je schiet erop en hoort dan de 'tik' dus hoppa blijven vurenToen ging het wel hard.
LoL.... 15 fps ? man daar is niet mee te spelen

Zoals eerder gezegd, speel ik altijd met vrienden. Gisteren stelde mijn vrienden (over TS) de vraag of ik die emergency airdrop standaard als equipment bij heb..
.
Ik heb zo vaak emergency airdrops (en sentry en carepackage) dat ik in vele gevallen ze niet eens neer gegooid krijg.. hahaha. Sowieso (bij demolition) gooi ik in de eerste ronde zelden mijn carepackages, ik wacht altijd maar weer tot dat de 2e ronde begint. Het probleem van het niet neergooien heb ik met name in 'overdekte' levels zoals bijvb Vacant.
Het gebeurt regelmatig dat ik 4 emergency airdrops in een spel heb (plus 4xcarepackage + 4x sentry).
Ik raap ze ook vaak genoeg zelf niet op. Dan laat ik ze maar voor het team liggen... Tsja het is een team effort he
Ik heb zo vaak emergency airdrops (en sentry en carepackage) dat ik in vele gevallen ze niet eens neer gegooid krijg.. hahaha. Sowieso (bij demolition) gooi ik in de eerste ronde zelden mijn carepackages, ik wacht altijd maar weer tot dat de 2e ronde begint. Het probleem van het niet neergooien heb ik met name in 'overdekte' levels zoals bijvb Vacant.
Het gebeurt regelmatig dat ik 4 emergency airdrops in een spel heb (plus 4xcarepackage + 4x sentry).
Ik raap ze ook vaak genoeg zelf niet op. Dan laat ik ze maar voor het team liggen... Tsja het is een team effort he
Basement Bios ---- Exo-S
Ik was toen niet de host, maar vreemde is dat ik wel elke keer lobby's moet maken voor iedereenBlue-Tiger schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 02:01:
[...]
Morgen moet ik trouwens ook een keer in jouw host, pingbars zien er wel wreed uit
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Aan de andere kant. Je kan je wel verstoppen in het gras, maar als je tegenstander de minimale settings heeft dan ziet hij je gewoon liggen
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik had gisteren ook iets leuks met Semtex op Subbase.
Ik stond in de machinekamer waar iedereen bovenin graag campt, maar ik stond onderin tegenover het trappenhuis aan de andere kant van de ruimte. Ik zag iemand het trappenhuis inrennen, ik gooide eerst een Stun granaat om hem te vertragen, maar die mislukte. Op hetzelfde moment kwam van buiten twee tegenstanders aanlopen die mij bezig zag, voordat ze mij dood schoten had ik een Semtex dezelfde kant op gegooid naar het trappenhuis. Je hoopt toch dat je die ene nog kan raken.
Inplaatst van die ene, liepen die twee dezelfde kant op toen ik respawnde en toen was het een double kill.
Ik stond in de machinekamer waar iedereen bovenin graag campt, maar ik stond onderin tegenover het trappenhuis aan de andere kant van de ruimte. Ik zag iemand het trappenhuis inrennen, ik gooide eerst een Stun granaat om hem te vertragen, maar die mislukte. Op hetzelfde moment kwam van buiten twee tegenstanders aanlopen die mij bezig zag, voordat ze mij dood schoten had ik een Semtex dezelfde kant op gegooid naar het trappenhuis. Je hoopt toch dat je die ene nog kan raken.
Inplaatst van die ene, liepen die twee dezelfde kant op toen ik respawnde en toen was het een double kill.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
OMG dat ga ik proberen! lolLAZYDAD schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:39:
[...]
Combinatie van claymore en C4 plaatsen, waarbij de claymore de C4 triggert als de enemy de claymore kapot schiet. Heb je wel OMA voor nodig.
Heb dit eens in een filmpje gezien, maar mij is het nog niet gelukt.
(is toch ook een title / achievement om met een chain reaction van explosieven iemand te killen?)
Dat wel maar volgens mij moet je dat door de muur heen schieten en volgens mij moet het een explosive zijn van de tegenstanderSeraphin schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:48:
[...]
OMG dat ga ik proberen! lol
(is toch ook een title / achievement om met een chain reaction van explosieven iemand te killen?)
Nee hoor! Ik heb deze gehaald door mijn eigen C4 kapot te schieten terwijl deze bij een truck lag, C4 kapot, Truck kapot, enemy kapot.chimera2 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:55:
[...]
Dat wel maar volgens mij moet je dat door de muur heen schieten en volgens mij moet het een explosive zijn van de tegenstander
Het is alleen niet zo'n interessante title die je ervoor krijgt (Domino Effect), en je krijgt een emblem met een aantal tandwielen.
[ Voor 14% gewijzigd door Mr. Dean op 05-08-2010 13:50 ]
Ondertitel
Oke dan ga ik dat vanavond ook is proberenMr. Dean schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:47:
[...]
Nee hoor! Ik heb deze gehaald door mijn eigen C4 kapot te schieten terwijl deze bij een truck lag, C4 kapot, Truck kapot, enemy kapot.
Anoniem: 330953
Die kan je ook gewoo halen als je een vat kapot schiet en door de explosie ontploffen er meer (bijv op quarry)
Ah ok, dan is 'ie op zich simpel te halenAnoniem: 330953 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:55:
Die kan je ook gewoo halen als je een vat kapot schiet en door de explosie ontploffen er meer (bijv op quarry)
Nu ik toch bezig ben over titles/callsigns; dat cricketbat met "OMFG" d'r op --> I wants it!
Challenge: "Cruelty" - Kill an enemy, pick up his weapon, then kill him again with his own weapon.Seraphin schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:05:
[...]
Ah ok, dan is 'ie op zich simpel te halen
Nu ik toch bezig ben over titles/callsigns; dat cricketbat met "OMFG" d'r op --> I wants it!
Ik heb hem
edit:
Gefeliciteerd trouwens
Gefeliciteerd trouwens
[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 05-08-2010 15:33 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Die is vrij eenvoudig te halen toch? Als je gewoon op een avondje regelmatig wapens oppakt, is dat echt een eitje...Sc0rPi0N schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:18:
[...]
Challenge: "Cruelty" - Kill an enemy, pick up his weapon, then kill him again with his own weapon.
Ik heb hem
Maar desalniettemin deel ik mee in je vreugde en enthousiasme!
Basement Bios ---- Exo-S
Waarschijnlijk wel, maar als je dergelijke titles voor het eerst langs ziet komen dan LOL je wel ff.Mystikal schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:25:
[...]
Die is vrij eenvoudig te halen toch? Als je gewoon op een avondje regelmatig wapens oppakt, is dat echt een eitje...
Maar desalniettemin deel ik mee in je vreugde en enthousiasme!
"Skeet Shooter" (kill an enemy in mid-air geloof ik) vond ik ook lache toen ik die haalde; als je je daar speciaal op gaat richten duurt het waarschijnlijk een eeuwigheid, maar je kan hem dus ook zomaar in de schoot geworpen krijgen. Grappig blijft het in ieder geval wel.
OMFGSc0rPi0N schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:18:
Challenge: "Cruelty" - Kill an enemy, pick up his weapon, then kill him again with his own weapon.
Heb hem ook al een tijdje. Blijft wel komisch om te doen trouwens.
Gebruikt er iemand toevallig de deathstreak CopyCat??? Ik heb hem een enkele keer gebruikt, maar zie er totaal het nut niet van in. Zijn er challenges mee te halen? (x aantal maal class stelen ofzo?)
Euh nee misschien in het begin is het handig als je lvl 1 - 15 bent ofzo. Heb het een keer meegemaakt dat iemand mijn class had gestolen. Dat krijg je dan rechtsboven te zien.pdebie schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:26:
[...]
OMFG![]()
![]()
Gebruikt er iemand toevallig de deathstreak CopyCat??? Ik heb hem een enkele keer gebruikt, maar zie er totaal het nut niet van in. Zijn er challenges mee te halen? (x aantal maal class stelen ofzo?)
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Welke challenge is OMFG dan ?pdebie schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:26:
[...]
OMFG![]()
![]()
OMFG (Oh My Fucking God) Challenge: "Cruelty" - Kill an enemy, pick up his weapon, then kill him again with his own weapon.
stond hierboven ook al geschreven..

[ Voor 7% gewijzigd door r00kw0rst op 05-08-2010 16:05 ]
Ik heb hem alleen in het begin heel even gebruikt, puur om ff uit te proberen. Ik zie er het nut ook niet zo van in. Ja ok, je kunt als beginner over een betere class beschikken maar of je dar uiteindelijk zoveel beter van gaat scoren betwijfel ik. Uiteindelijk stel je toch je eigen class samen met spul dat je zelf het beste bevalt.pdebie schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:26:
[...]
Het wordt ook amper gebruikt. In de 12.000 kills die ik tot nu toe gemaakt heb is het nog maar twee keer gebeurd dat iemand mijn class pikte. Er zit geloof ik wel een challange aan vast dat je een x aantal keer Copycat moet gebruiken. Weet alleen niet uit mijn hoofd hoe of wat.
Ik ben blijer met de challenge om een supply crate op een vijandelijk hoofdje te droppenSc0rPi0N schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:18:
[...]
Ik heb hem
edit:
Gefeliciteerd trouwens![]()
Enige wat ik kan vinden is de : Identity Thief ChallengeAnoniem: 238040 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:16:
[...]
Ik heb hem alleen in het begin heel even gebruikt, puur om ff uit te proberen. Ik zie er het nut ook niet zo van in. Ja ok, je kunt als beginner over een betere class beschikken maar of je dar uiteindelijk zoveel beter van gaat scoren betwijfel ik. Uiteindelijk stel je toch je eigen class samen met spul dat je zelf het beste bevalt.
Het wordt ook amper gebruikt. In de 12.000 kills die ik tot nu toe gemaakt heb is het nog maar twee keer gebeurd dat iemand mijn class pikte. Er zit geloof ik wel een challange aan vast dat je een x aantal keer Copycat moet gebruiken. Weet alleen niet uit mijn hoofd hoe of wat.
"Get a payback with the killer's copycat class"
Verder dus niet veel bijzonders
Dat is de Prestige challenge "Heads up". Dan krijg je die titel + arend icoontje.beany schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:46:
[...]
Ik ben blijer met de challenge om een supply crate op een vijandelijk hoofdje te droppen
En ja ik moet hem ook nog halen.
[ Voor 16% gewijzigd door Frostbite op 05-08-2010 16:47 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Die heb ik! En daar ben ik ook echt TROTS op! Die is namenlijk niet te oefenen.. Je moet gewoon veel (en vooral!!!) dom geluk hebben. Daarom is tie ook zo leuk. Ik haalde hem pas na een dag of 15 gamenSc0rPi0N schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:46:
[...]
Enige wat ik kan vinden is de : Identity Thief Challenge
"Get a payback with the killer's copycat class"
Verder dus niet veel bijzonders
[...]
Dat is de Prestige challenge "Heads up". Dan krijg je die titel + arend icoontje.
Maar het meest verschikkelijke is, dat ik hem 2 weken later WEER haalde.. hahaha
Basement Bios ---- Exo-S
Hoe kan je nou trots zijn op iets dat puur per ongeluk gehaald wordtMystikal schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:53:
[...]
Die heb ik! En daar ben ik ook echt TROTS op! Die is namenlijk niet te oefenen.. Je moet gewoon veel (en vooral!!!) dom geluk hebben. Daarom is tie ook zo leuk. Ik haalde hem pas na een dag of 15 gamen
Maar het meest verschikkelijke is, dat ik hem 2 weken later WEER haalde.. hahaha
Ik was er ook totaal niet mee bezig om dat ding te halen. Gebeurde ook tijdens prestige 10, kan je na gaan hoelang het nog heeft geduurd
Damn die wil ik ook graag weer eens halen. Ik heb het één keer gehad dat een vijand mijn kratje op z'n knar kreeg maar toen was ik nog geen prestige. Is wel één van de moeilijkste challanges om te halen.Sc0rPi0N schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:46:
[...]
Dat is de Prestige challenge "Heads up". Dan krijg je die titel + arend icoontje.
Zijn er nog mensen die lekker een private match willen doen met alleen schildjes ofzo, ( op de PC)
Ik heb wel een Teamspeak server is wel geinig toch ?
DM me maar.
Ik heb wel een Teamspeak server is wel geinig toch ?
DM me maar.
automation fanboy
Anoniem: 271736
Zijn die map packs het nou waard? Ik heb een bloedhekel aan open maps zoals Overgrown, Estate, Derail, Afghan, daar peer ik 'em gelijk. De leukste maps vind ik degene met veel cover zoals Favela, Skidrow, Terminal, Invasion, Rundown, Karachi etc. Dat zijn ook vrijwel de enige die ik speel.
Wat voor soort maps kan ik verwachten in beide map packs?
Kortom, je vindt close combat leuker dan open maps?Anoniem: 271736 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:40:
Zijn die map packs het nou waard? Ik heb een bloedhekel aan open maps zoals Overgrown, Estate, Derail, Afghan, daar peer ik 'em gelijk. De leukste maps vind ik degene met veel cover zoals Favela, Skidrow, Terminal, Invasion, Rundown, Karachi etc. Dat zijn ook vrijwel de enige die ik speel.
In de nieuwe mappacks zitten maps die jij wel leuk zal vinden dan: Strike, Vacant, Crash, Salvage
Ik vind het het wel waard, maar ja... het is persoonlijk natuurlijk.
En zoek op youtube eens naar wat filmpjes van de maps, kan je het zien of je het wat vind. Maar voor de close combat liefhebber zit er genoeg in beide packs.
[ Voor 10% gewijzigd door beany op 05-08-2010 22:39 ]
Goh ja het is het wel waard. In elke mappack zit er 1 map in dat ik niet graag speel, maar och... dat neem ik erbij.Anoniem: 271736 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:40:
Persoonlijk vind ik 13 euro wel veel, want de advies prijs van MW2 is al 60 euro....
Ik erger mij wel veel als ik speel, vaak zie je in de killcams dat jij of je tegenstander niet geraakt word maar wel dood gaat.
Het is allemaal wat te arcade vergeleken met bijvoorbeeld cod2.
Het online systeem deugt soms ook voor geen kant en het stikt van de cheaters, jammer ik dacht echt dat dit een goed en "schoon" spel zou zijn.
Ik erger mij wel veel als ik speel, vaak zie je in de killcams dat jij of je tegenstander niet geraakt word maar wel dood gaat.
Het is allemaal wat te arcade vergeleken met bijvoorbeeld cod2.
Het online systeem deugt soms ook voor geen kant en het stikt van de cheaters, jammer ik dacht echt dat dit een goed en "schoon" spel zou zijn.
Dat wou Robert Bowling van Infinity Ward ons wel doen geloven, maar op de pc is die belofte al vanaf het begin al gebroken. Op de console schijnt het ook wel voor te komen, maar veel minder vaak.Lipton16 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:02:
Ondanks dat is het soms wel leuk om te spelen.
Soms zijn er heel weinig cheaters en/of hackers en soms kom je ze vaak tegen. Het valt mij wel op dat je aimbotters kan herkennen omdat ze vaak een LMG gebruiken.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
een tijd mw2 niet gespeeld, is het spel nog steeds het zelfde als bij de release? veel conection drops, veel lag, failed to connect server, server timeout, een hele rare 'normale' lag(die vooral opvalt bij de game winning kill). is dit nog steeds allemaal zo?
Gaat inmiddels wel beter. Hackers (aimbot, WH) zijn er redelijk vaak, echter persoonlijk nog nooit (met 23 dagen speeltijd) rank hacked server gehad. Maar ik speel ook alleen hardcore.kipneck schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:58:
een tijd mw2 niet gespeeld, is het spel nog steeds het zelfde als bij de release? veel conection drops, veel lag, failed to connect server, server timeout, een hele rare 'normale' lag(die vooral opvalt bij de game winning kill). is dit nog steeds allemaal zo?
Lag, dat woord ben ik al bijna vergeten, dat is gewoon onderdeel van het spel geworden. Is het te erg dan leave ik en probeer een andere host. Het zal nooit zo goed worden als op een LAN of met dedi''s maar het spel blijft leuk, of eigenlijk meer verslavend.
Mensen die nu ff gaan schieten? add me steam id: Mr_One_Two
automation fanboy
Goh ik zou willen dat je die chat kon opslaan.. Zo grappig 
Ik zou even een opsomming:
- Router hacking (geen id wat het s maar me router zou me connection hacken right..) Kan iemand mij uitleggen wat het is?
- longer reload hack ( hij zou langer moeten reloaden juist..)
- aimbot
- wallhack
- autofire??
- Longer knife hack?
- ump hack like wtf?
en zo nog wel meer..
En natuurlijk is dat in TDM ach mensen in mw2 weten echt niet wat skill is
Zodra je owned hack je, erg sad eigenlijk..
Ik zou even een opsomming:
- Router hacking (geen id wat het s maar me router zou me connection hacken right..) Kan iemand mij uitleggen wat het is?
- longer reload hack ( hij zou langer moeten reloaden juist..)
- aimbot
- wallhack
- autofire??
- Longer knife hack?
- ump hack like wtf?
en zo nog wel meer..
En natuurlijk is dat in TDM ach mensen in mw2 weten echt niet wat skill is
[ Voor 21% gewijzigd door Xenomorphh op 06-08-2010 02:51 ]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Daarom doe ik nooit TDM. Zelf vind ik TDM zo ontzettend saai.
Speel liever objective games.
Speel liever objective games.
Die heb ik al 2x gehaald ik moet nu nog get a game winning kill met een crate.Anoniem: 238040 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:45:
[...]
Damn die wil ik ook graag weer eens halen. Ik heb het één keer gehad dat een vijand mijn kratje op z'n knar kreeg maar toen was ik nog geen prestige. Is wel één van de moeilijkste challanges om te halen.
Dit topic is gesloten.