Ja die bedoel ik! Echt ziek, ik heb ze nog niet beter gezien.

Anoniem: 223141

Is inderdaad in het Quickscope segment de beste die ik gezien heb.
Ik loop soms meestal moeite te doen voor me Harrier, zij doet er in 1 van haar montage's op Highrise geloof ik 4 seconden over...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 223141 op 09-09-2010 21:30 ]

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:47
Anoniem: 223141 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:30:
Is inderdaad in het Quickscope segment de beste die ik gezien heb.
Ik loop soms meestal moeite te doen voor me Harrier, zij doet er in 1 van haar montage's op Highrise geloof ik 4 seconden over...
13 kills in 20 seconden highrise... :P

Het is wel een beetje een gestoorde bitch, als je haar openingscomment in het desbetreffende filmpje zo leest

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Blik1984 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:37:
[...]
Het is wel een beetje een gestoorde bitch, als je haar openingscomment in het desbetreffende filmpje zo leest
Ik kan me wel voorstellen dat het frustrerend is als iedereen je cheater noemt. Ze is echt enorm goed, kan me bijna niet voorstellen dat iemand zo goed zou zijn op de PC maar ze doet het gewoon op de xbox... En niet eens met een 'muis controller' want je ziet vaker van die 360/720's enzo en die kun je nooit zo gelijkmatig doen met een muis, daarvoor moet je gewoon de stick van de controller inhouden.

Wat is nu eigenlijk de beste manier om filmpjes te maken op de PC? Ik ken eigenlijk alleen Fraps maar ik denk dat dat erg op m'n FPS gaat inspelen... Zijn er nog betere alternatieven? Ik heb zin om ook eens een filmpje te maken, heb dat vroeger wel vaker gedaan dus heb er wel wat ervaring mee :)

EDIT
Net maar eens met fraps geprobeerd, maar dat gaat echt niet. Kwaliteit op half, maar ik heb enorme lag. Het is niet normale lag, maar echt een vertraging in m'n muis... (of het beeld natuurlijk, weet niet). Als ik met de muis beweeg dan duurt het gewoon even voordat dit in het spel doorkomt, heel raar, en natuurlijk compleet onmogelijk om daar goed mee te spelen...
Toch een paar leuke kills gemaakt net, even kijken of ik er wat van kan maken :+

[ Voor 19% gewijzigd door NickThissen op 09-09-2010 22:08 ]

Mijn iRacing profiel

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 12:58
Blik1984 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:37:
[...]
IRL ook wel een beetje aan haar foto's te zien. :P
Wel knap dat gequickscope allemaal, maar het neemt niet weg dat ik nog steeds een schijthekel aan snipers heb...

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:42

superwashandje

grofheid alom

hoe kunnen jullie nou naar dat flimpje kijken...ik word telkens afgeleid :S

edit: oh, en ze is wel vet goed maar ze staat ook wel vaak te spawnrapen...das ook niet raar als je dan 13 kills in 20 seconden kan krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door superwashandje op 09-09-2010 22:33 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• NickThissen
superwashandje schreef op donderdag 09 september 2010 @ 22:31:
[...]

hoe kunnen jullie nou naar dat flimpje kijken...ik word telkens afgeleid :S
Fullscreen zetten :p

EDIT
Heb mijn eerste film 'experiment' maar op youtube gegooid. Zijn 5/6 kills ofzo met wat kleine effecten, maar zoals ik al zei was het bijna onspeelbaar met Fraps aan dus ben gauw gestopt. Wel een leuke kill waar ik, niet geheel zonder rede, voor wallhacker werd uitgemaakt :>

YouTube: MW2 Test Montage

Helaas is de kwaliteit eigenlijk te slecht om iets te kunnen zien lol... Misschien dat het nog wat beter wordt als hij helemaal geprocessed is maar op het moment is het om te huilen 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door NickThissen op 09-09-2010 22:40 ]

Mijn iRacing profiel

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Die heb ik idd wel eens gezien, maar dit slaat soms echt nergens op. Spring van een dak, maak een 360 en kill iemand zonder te scopen.. WTF! 8)7

Dit kan bijna niet zonder te hacken of wat dan ook. Ik snipe altijd met barret, maar ging gister eens quickscopen met de intervention Ik moet toegeven je maakt best wel wat kills hoor. Quickscopes en noscopes maar constant iedereen zo overhoop knallen lukt je gewoon niet. Ik speel zelf op de PS3 en kan best snel scopen, maar soms moet je gewoon hardscopen. Natuurlijk zijn die filmpjes leuk, maar dat is gewoon dagen spelen, opnemen en de beste stukjes eruit halen. Slowmo erover en het ziet er allemaal erg gelikt uit.

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05 22:50

Fid3lity

Spectre X

NickThissen schreef op donderdag 09 september 2010 @ 22:32:
[...]

Fullscreen zetten :p

EDIT
Heb mijn eerste film 'experiment' maar op youtube gegooid. Zijn 5/6 kills ofzo met wat kleine effecten, maar zoals ik al zei was het bijna onspeelbaar met Fraps aan dus ben gauw gestopt. Wel een leuke kill waar ik, niet geheel zonder rede, voor wallhacker werd uitgemaakt :>

YouTube: MW2 Test Montage

Helaas is de kwaliteit eigenlijk te slecht om iets te kunnen zien lol... Misschien dat het nog wat beter wordt als hij helemaal geprocessed is maar op het moment is het om te huilen 8)7
Bwaa, is altijd zo op YT. Dan lijkt het in eerste instantie echt alsof je op 240 x 200 hebt gefilmd vanwege die blokjes :9 Maar na een tijdje verwerkt YT het filmpje gewoon goed dus dan zal de kwali ook omhoog gaan :) Verder leuke eerste montage, zaten een aantal fraaie kills tussen :*) Alleen leek het er niet op alsof je die match uiteindelijk zou winnen. What happened? ^^
Dj-sannieboy schreef op donderdag 09 september 2010 @ 22:46:
[...]

Die heb ik idd wel eens gezien, maar dit slaat soms echt nergens op. Spring van een dak, maak een 360 en kill iemand zonder te scopen.. WTF! 8)7

Dit kan bijna niet zonder te hacken of wat dan ook. Ik snipe altijd met barret, maar ging gister eens quickscopen met de intervention Ik moet toegeven je maakt best wel wat kills hoor. Quickscopes en noscopes maar constant iedereen zo overhoop knallen lukt je gewoon niet. Ik speel zelf op de PS3 en kan best snel scopen, maar soms moet je gewoon hardscopen. Natuurlijk zijn die filmpjes leuk, maar dat is gewoon dagen spelen, opnemen en de beste stukjes eruit halen. Slowmo erover en het ziet er allemaal erg gelikt uit.
Klopt helemaal. Tijdje geleden (vroeg begin zomervakantie) heb ik zelf ook een kleine montage gemaakt van, wat zal het zijn, 4 minuten. Daar gaat letterlijk uren gamen en filmen overheen, waarna je ook nog wel een aantal uurtjes zoet bent met het zoeken van de beste stukjes :P Al met al tijdrovend klusje, maar wel leuk als je goed materiaal hebt om mee te werken :*)

[ Voor 35% gewijzigd door Fid3lity op 09-09-2010 22:51 ]

• NickThissen
Blue-Tiger schreef op donderdag 09 september 2010 @ 22:48:
[...]
Bwaa, is altijd zo op YT. Dan lijkt het in eerste instantie echt alsof je op 240 x 200 hebt gefilmd vanwege die blokjes :9 Maar na een tijdje verwerkt YT het filmpje gewoon goed dus dan zal de kwali ook omhoog gaan :) Verder leuke eerste montage, zaten een aantal fraaie kills tussen :*) Alleen leek het er niet op alsof je die match uiteindelijk zou winnen. What happened? ^^
Neuh lang niet gewonnen. Zoals ik al zei, spelen was bijna onmogelijk vooral als ik op langere afstand stond te scopen. Dit filmpje zijn natuurlijk gewoon de highlights van de match maar de rest was te triest voor woorden :+
Ik moet dus echt een beter alternatief hebben, Fraps gaat echt niet werken.

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 09-09-2010 22:53 ]

Mijn iRacing profiel

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-06 21:04
NickThissen schreef op donderdag 09 september 2010 @ 22:52:
[...]

Neuh lang niet gewonnen. Zoals ik al zei, spelen was bijna onmogelijk vooral als ik op langere afstand stond te scopen. Dit filmpje zijn natuurlijk gewoon de highlights van de match maar de rest was te triest voor woorden :+
Heb zelf ook eens met fraps proberen op te nemen op de PC, kon het zelf ook niet in goed kwaliteit krijgen, in vergelijking daarbij ziet jouwn filmpje er nog HD uit :9

Heb het maar opgegeven en neem alleen m'n xbox gameplay op.

Net trouwens wel een heerlijk potje TDM op estate gespeeld, gelijk binnen 2 minuten AC130 :*)
Daarna ging ik wat vaker dood, eindigde met 29 - 8
EDIT: huppa ook het filmpje maar weer op youtube: YouTube: Modern Warfare 2 - AC130 Within 2 Minutes in Estate! [UMP and Knife only] :P
Aangezien ik dat HD PVR ding niet voor niks heb O-)

[ Voor 23% gewijzigd door thezs op 10-09-2010 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
deed je lekker snel.

wilde net ook nog even wat footage opnemen met mijn hd pvr, alleen dat feestje wel behoorlijk zuur gestopt voordat het was begonnen...

;( :-( :X

http://www.twitvid.com/JTWZS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb veel getest, FRAPS werkt het beste. Alleen moet je wel een Quadcore hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05 22:50

Fid3lity

Spectre X

NickThissen schreef op donderdag 09 september 2010 @ 22:52:
[...]

Als je echt gratis het beste wilt hebben, kijk dan fftjes naar: WeGame

Maar idd, zoals Pink ook al zei, je moet wel een sterke CPU hebben :)

[ Voor 6% gewijzigd door Fid3lity op 10-09-2010 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321103

Je kunt misschien ook eens met xfire proberen te filmen.
Dat doe ik ook op een andere game en dan heb ik bijna geen lag.
Maar die reapzz is echt goed , hopelijk wordt ik ook ooit zo maar goed ik snipe bijna nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

thezs schreef op donderdag 09 september 2010 @ 23:06:
[...]
Net trouwens wel een heerlijk potje TDM op estate gespeeld, gelijk binnen 2 minuten AC130 :*)
Daarna ging ik wat vaker dood, eindigde met 29 - 8
EDIT: huppa ook het filmpje maar weer op youtube: YouTube: Modern Warfare 2 - AC130 Within 2 Minutes in Estate! [UMP and Knife only] :P
Erg netjes. Maar wat mij opvalt om deze filmpjes is dat de UMP vrijwel geen recoil heeft, of lijkt te hebben op de console. Ik heb het idee dat ie op de PC veel meer recoiled. Kan aan mij liggen maar denken er nog meer dat hij op de PC idd meer recoil heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

[...]

knip
Ja en dan nog ook iemand raken aan de andere kant van de map.. :>

Maar het is mogelijk :P Ik ben ook wel redelijk met quickscopen maar zo accuraat ben ik niet jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b]thezs schreef op donderdag 09 september 2010 @ 23:06
Aangezien ik dat HD PVR ding niet voor niks heb O-)
UMP & knife only. Volgens mij komt er ook een predator en een stel harriers aan te pas hoor. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
reemprive schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 07:03:
Ik heb veel getest, FRAPS werkt het beste. Alleen moet je wel een Quadcore hebben.
Blue-Tiger schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 07:07:
[...]
Maar idd, zoals Pink ook al zei, je moet wel een sterke CPU hebben :)
Ja dat dacht ik al... Ik heb maar een Core 2 duo E6400. Misschien toch maar eens overclocken dan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Gister eens een privatematch gespeeld met 2 anderen om te zien wat je allemaal in de maps hebt zitten waar je normaal niet naar kijkt. In Highrise snapte ik bijvoorbeeld niet hoe je op het grote dak bij A kon komen of op de richel (binnen) bij C. Dat heb ik nu dus geleerd.

Zelf let ik in Highrise vaak op de richel omdat ik daar vaak spelers zie lopen die ik er dan vanaf knal maar ik had nog nooit gezien hoe ze daar kwamen. :)

Ook in Fuel nog gekeken wat je daar allemaal kan doen en wat de echte handige plekken zijn om uit te verdedigen en ook daar een paar goede plekken gezien. Wel moet ik zeggen dat Fuel heel goed in elkaar zit als het komt op het concentreren van actie. Ondanks dat je een groot bereik hebt zullen veel spelers toch voor de binnendoor-plekken kiezen en als je buitenom gaat dan hoef je niet te vrezen voor snipers. Wel is het zo dat snipers nagenoeg onzichbaar kunnen blijven. Maar goed, de sessies van gister waren dus leerzaam. :)

Ook tijdens HQ:PRO weer in Rust terecht gekomen tijdens een normaal potje en dat was echt maanden geleden. Alleen heb ik het nog niet echt meegemaakt dat iedereen voor de objective gaat omdat de map daarvoor te klein is. Het ontaard altijd in een 'instagib' achtig gevecht wat zeer snel gaat qua spelen. Je maakt veel kills en gaat ook vaak dood. De gelukkigen die de top van het platform weten te halen zonder van de trap te worden geschoten halen wat meer kills maar over het algemeen zijn de standen vaak gelijk. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
bram1984 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 09:00:
[...]

UMP & knife only. Volgens mij komt er ook een predator en een stel harriers aan te pas hoor. O-)
Daar heb je gelijk aan, bedoelde eigenlijk zonder in het begin met een tube of grenades multi kills te maken.
Maar nu je het zegt heb ik het wel verkeerd verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
Anoniem: 238040 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 08:53:
[...]

Erg netjes. Maar wat mij opvalt om deze filmpjes is dat de UMP vrijwel geen recoil heeft, of lijkt te hebben op de console. Ik heb het idee dat ie op de PC veel meer recoiled. Kan aan mij liggen maar denken er nog meer dat hij op de PC idd meer recoil heeft?
Ik weet niet hoe het komt, maar soms erger ik me aan de recoil van de UMP en soms merk ik niks van de recoil.
het lijkt wel of het wisselt, misschien dat het uitmaakt of er een silencer opzit of niet.

Op de PC heb ik nog niet veel met de UMP gespeeld, dus kan daar niks over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op de PC speel ik niet met de UMP juist vanwege de recoil. Wat is dat irritant zeg. Ik wil nog weleens op grotere afstanden kills maken maar dan helpt die recoil niet. Je kan dan nog beter met de Steyr Aug spelen (met grip).

De UMP is wel zeer handig bij close en middle close combat. Dan gaat het weer wel.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
bazs2000 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 09:56:
Op de PC speel ik niet met de UMP juist vanwege de recoil. Wat is dat irritant zeg. Ik wil nog weleens op grotere afstanden kills maken maar dan helpt die recoil niet. Je kan dan nog beter met de Steyr Aug spelen (met grip).

De UMP is wel zeer handig bij close en middle close combat. Dan gaat het weer wel.
voor longrange is het inderdaad geen goede wapen, gebruik meestal de M4a1 of de ACR voor de wat open maps zoals wasteland en derail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:00

Barca

In Search Of Sunrise

Juist. En jullie mogen zeggen dat ze niet cheat, ik geloof er nog steeds helemaal niks van. Je kunt niet ALTIJD maar raken en nooit missen. Dat is onmogelijk. Ik zou al snel klaar zijn met zo iemand. Als ze niet cheat petje af maar dan nog, what's the point om tegen zo iemand te spelen? Ik blijf het voor geen meter vertrouwen.

Edit: Moet je het aantal headshots zien achter elkaar. Nou succes heren maar ik vertrouw het voor geen millimeter.

[ Voor 5% gewijzigd door Barca op 10-09-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

van de smg's is de ump nog wel degene die het fijnsts is op range. alle anderen hebben een te hoge ROF om fatsoenlijk op afstand te kunnen mikken.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar de AUG is met grip nog wel beter dan de UMP op range, tenminste, dat is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

dat is appels met peren vergelijken, een scar schiet nog beter dan een aug op afstand en is op close range ook fijn, maar een scar is een assault rifle en de aug een lmg.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eendje schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:07:
dat is appels met peren vergelijken, een scar schiet nog beter dan een aug op afstand en is op close range ook fijn, maar een scar is een assault rifle en de aug een lmg.
In BO is de AUG een AR. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Barca schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:54:
[...]

Juist. En jullie mogen zeggen dat ze niet cheat, ik geloof er nog steeds helemaal niks van. Je kunt niet ALTIJD maar raken en nooit missen. Dat is onmogelijk. Ik zou al snel klaar zijn met zo iemand. Als ze niet cheat petje af maar dan nog, what's the point om tegen zo iemand te spelen? Ik blijf het voor geen meter vertrouwen.

Edit: Moet je het aantal headshots zien achter elkaar. Nou succes heren maar ik vertrouw het voor geen millimeter.
Dit zijn gewoon highlights... Er zitten vast ook potjes tussen waar ze alles mist, net zoals iedereen. Als je denkt dat ze cheat, sorry hoor maar dan ben je echt dom. Je ziet toch duidelijk dat ze zelf mikt en dat de crosshair niet naar de mensen toe springt? Heb je echt nog nooit aimbot gezien dan? Of bestempel je iedereen die jou ooit een headshot geeft als cheater? En dan nog: waarom zou ze er een filmpje van maken?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thezs schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:03:
[...]

voor longrange is het inderdaad geen goede wapen, gebruik meestal de M4a1 of de ACR voor de wat open maps zoals wasteland en derail.
UMP is prima voor long range, je moet alleen ermee omgaan als met de FAL. Enkele schoten, damage is nog steeds prima.

@Barca
Dit is geen aimbot hoor, gewoon goed richten. Je moet wel een bloedsnel reactievermogen hebben, ik ben te oud voor die shit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

UMP is sneller met aimen dan Scar en Scar nog sneller dan de AUG. Verder als je burst maakt dan kun je met alle drie de wapens prima long-range schieten. Ik speelde eerst altijd met Scavenger, maar de laatste tijd neem ik steeds vaker SoH omdat je dan ook sneller aimt.

Je loopt ook sneller met SMG, daarna Scar en dan de AUG ben je net een dikke pad.

Heb net dat filmpje gekeken van dat meisje, zeker respect ... _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door NeoMe op 10-09-2010 11:30 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LMG's zijn niet mijn ding, ik ben te veel in beweging om een LMG te gebruiken, en de LMG is zo vertragend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
thezs schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:03:
[...]

Wat reemprive zegt en als dat niet lukt, probeer het eens met de mini M16 als secondary voor de lange afstand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
reemprive schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:16:
[...]

UMP is prima voor long range, je moet alleen ermee omgaan als met de FAL. Enkele schoten, damage is nog steeds prima.

@Barca
Dit is geen aimbot hoor, gewoon goed richten. Je moet wel een bloedsnel reactievermogen hebben, ik ben te oud voor die shit :)
Ik maak er vaak ook goede longrange kills mee hoor, maar merk dat ik op open maps sneller en beter kills maak met de M4A1 bijvoorbeeld.

Net even paar potjes met de sniper rondgelopen om wat leuke shots op te nemen, nou dat viel nog vies tegen 8)7
uit 5 potjes misschien 4 a 5 leuke shots, en snap helemaal niet hoe sommige mensen quickscopen, bij mij gebeurt dat op puur geluk dat ik dan ermee een kill maak.

en @barca, zij speelt op de xbox volgens mij, heb nog nooit gehoord dat daar een aimbot voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mini M16?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

thezs schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:44:
[...]

Ik maak er vaak ook goede longrange kills mee hoor, maar merk dat ik op open maps sneller en beter kills maak met de M4A1 bijvoorbeeld.

Net even paar potjes met de sniper rondgelopen om wat leuke shots op te nemen, nou dat viel nog vies tegen 8)7
uit 5 potjes misschien 4 a 5 leuke shots, en snap helemaal niet hoe sommige mensen quickscopen, bij mij gebeurt dat op puur geluk dat ik dan ermee een kill maak.

en @barca, zij speelt op de xbox volgens mij, heb nog nooit gehoord dat daar een aimbot voor is.
nogmaals, het is een smg, dus een vergelijking gaan trekken met assault rifles op range is een beetje vreemd. Natuurlijk schiet je beter op afstand met een wapen wat er voor bedoelt is, maar je kan ook prima met een UMP afstandkills maken, het is er alleen niet primair voor bedoelt. Met een ump (en elke SMG eigenlijk) moet je rondlopen, flanken, close range komen en lekker sproeien.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
M93 Raffica

Dat ding is zelfs als primary wapen goed te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-05 13:45
Omdat ik toch van snipen houd en niet voor volautomatische geweren met scope erop wil gaan "kuch" barret en m21... moet ik toch voor de intervention gaan, ben alleen gestopt met op de pc spelen.. werd vaak door hackers gekilled en had daar dus egt geen zin meer in... maargoed, hier is een filmpje :)
YouTube: Sniper Montage SoulFighta`
misschien kom ik jullie nog tegen in black ops :)

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
eendje schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:48:
[...]

nogmaals, het is een smg, dus een vergelijking gaan trekken met assault rifles op range is een beetje vreemd. Natuurlijk schiet je beter op afstand met een wapen wat er voor bedoelt is, maar je kan ook prima met een UMP afstandkills maken, het is er alleen niet primair voor bedoelt. Met een ump (en elke SMG eigenlijk) moet je rondlopen, flanken, close range komen en lekker sproeien.
Heb je ook helemaal gelijk in hoor, ik wou de UMP ook niet vergelijken met een assault rifle.
Ik doelde meer op dat ik de UMP inderdaad gebruik op de kleinere maps, waarbij ik veel in beweging ben en snel moet kunnen richten.
En de assault rifles op lange maps, waar ik wat rustiger aan speel en een stuk minder close combat speel.

@soulfightah
Leuke montage, ook wat nice kills!

Ben nu bezig met het editen van mijn sniper clips, zou eigenlijk voor de grap inplaats van alle goede schoten juist de 'bloopers' moeten monteren, kunnen jullie lachen :9
Wat ben ik slecht in snipen op de xbox :/

[ Voor 13% gewijzigd door thezs op 10-09-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

thezs schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:16:
[...]

@soulfightah
Leuke montage, ook wat nice kills!

Ben nu bezig met het editen van mijn sniper clips, zou eigenlijk voor de grap inplaats van alle goede schoten juist de 'bloopers' moeten monteren, kunnen jullie lachen :9
Wat ben ik slecht in snipen op de xbox :/
Ik heb ooit is gesniped op de xbox bij een vriend van me maar wat is die aim assist verschrikkelijk :( Als je zeg maar voor iemand aimt zodat je wacht tot hij in je crosshair loopt gaat je crosshair gewoon voor hem uit bewegen.. :O

Nee ik hou call of duty lekker voor de pc, race games and stuff is wel lekker voor op mijn xbox.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
Xenomorphh schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:21:
[...]

Ik heb ooit is gesniped op de xbox bij een vriend van me maar wat is die aim assist verschrikkelijk :( Als je zeg maar voor iemand aimt zodat je wacht tot hij in je crosshair loopt gaat je crosshair gewoon voor hem uit bewegen.. :O

Nee ik hou call of duty lekker voor de pc, race games and stuff is wel lekker voor op mijn xbox.
Klopt, heb dat ook een paar keer gehad. je moet er echt mee leren omgaan.
Zal er de komende tijd wel wat mee oefenen, is ook wat leuker voor montages wat afwisseling in wapens en speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:58

Soggney

Zeekomkommer

Is het geen tijd voor een nieuwe topic?
Ook de TS is wat outdated vind ik. Er staat bijna niets in over de mappacks.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.