Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ik heb al een xbox met MW2 maar ik vind het niet fijn spelen op de console. Heb er bewust voor gekozen om op de pc verder te gaan. Xbox heb je geen cheaters, maar het spel is gewoon niet te besturen met zo'n controller als je het met pc vergelijkt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap nou echt werkelijk niet wat er niet aan te besturen valt met een console in zo'n game als MW2, maar goed dat moeten jullie me nogmaals een keertje goed uitleggen, al zal het eeuwen duren voordat ik ooit begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 10:59
Mystikal schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:56:
[...]
Hmmm, ik zou toch zweren dat.... maar goed jullie zijn vrij stellig en heb er vertrouwen in dat jullie dit gechecked hebben... Dus mijn excuses. Ik zat er blijkbaar naast..
Ik ben er ook wel zeker van dat je er daadwerkelijk door moet zien ;) en ik heb max level :P. Ik kan wel niet exact zeggen wanneer de "look through" geldt. Daarbij bedoel ik dus, dat je loopt en dan inzoomt maar tegelijk al schiet (waarbij het wapen dus naar jouw oog beweegt maar je er eigenlijk nog niet doorziet). Dat zijn randgevallen, maar ja. Al bij al heb ik nooit super veel last van die ACOG kills gehad. De eerste 4-5 kills ermee gaan wat moeizaam, maar daarna geraak je die wel scope wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
NickThissen schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:14:
Ik heb al een xbox met MW2 maar ik vind het niet fijn spelen op de console. Heb er bewust voor gekozen om op de pc verder te gaan. Xbox heb je geen cheaters, maar het spel is gewoon niet te besturen met zo'n controller als je het met pc vergelijkt.
Sparen voor zo'n XIM2 :P
Kan je je eigen muis en toetsenboard gebruiken en het speelt net als op de PC.

Heb zelf geen Xbox, maar bij een vriend van me werkt het erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-10 12:58
Mystikal schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:30:
[...]

Ik ben benieuwd... Maar je speelt dus wel op de PC? Dan heb je maar bijzonder weinig disconnects gehad. Want een disconnect resulteert in een loss partij..

[...]
Nou disconnects heb ik bijna nooit zorg er meestal voor dat ik de host ben, schelt ook weer met cheaters.

Ik denk dat de meeste verlies partijen komen door van die games waar j in komt en dan niet kan bewegen of dat je een game join met veel cheaters er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:34:
[...]

Sparen voor zo'n XIM2 :P
Kan je je eigen muis en toetsenboard gebruiken en het speelt net als op de PC.

Heb zelf geen Xbox, maar bij een vriend van me werkt het erg goed.
Waarom zo moeilijk doen??? Bannco heeft naast de FnS allang een vergelijkbare controller voor de 360, de XScorch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Omdat die dingen niet goed genoeg werken, ze komen nog niet in de buurt van het PC gevoel.
Met die XIM2 speelde het gewoon precies als de PC omdat je alles zelf kunt instellen. Ik voelde me bijna een cheater...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:07:
Omdat die dingen niet goed genoeg werken, ze komen nog niet in de buurt van het PC gevoel.
Met die XIM2 speelde het gewoon precies als de PC omdat je alles zelf kunt instellen. Ik voelde me bijna een cheater...
Das wel vet, het biedt mij weer enig voordeel om me toch aan de overstap te wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Mja, nadeel is wel dat je je computer nodig hebt om het te gebruiken, daar draai je de software en stel je alles in. En het is vrij prijzig...

[ Voor 10% gewijzigd door superbassie op 17-08-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even uurtje met pink tiger samen gespeeld.
Ging wel lekker.
Ik ga nu steam overzetten naar andere partitie had hem tot nu toe op externe harde schijf staan.
Kijken of hij dan sneller is want cod mw 2 hangt vooral altijd in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 11:22
Ben je naar mening ook, aangezien je een oneerlijk voordeel heb (betere en preciezere aim) t.o.v. je tegenstanders.

Maargoed, enig idee wanneer volgende map-packs uitkomen? Er zouden er toch 3 komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
juulie19 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:44:
[...]

Ben je naar mening ook, aangezien je een oneerlijk voordeel heb (betere en preciezere aim) t.o.v. je tegenstanders.
True, al waren er toch nog spelers die mij ownde met de controller, sommige zijn echt retesnel!

Anyway, ik heb m'n ACOG kills gehaald voor de UMP. Had er 2 potjes voor nodig, dus het viel reuze mee.
Nu eindelijk de TAR gebruiken *O* Samen met de AK de beste AR imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Spongerobie schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:27:
[...]

Imho is de Acog ook op lange afstanden waardeloos, pak dan een rds ofzo..

Net even met Blue ubernoob geweest in HC TDM, teamkilling ftw :P
Was inderdaad ff geweldig gisteren!!! :D Had ik wel even nodig... :9

Imo is acog echt compleet waardeloos op lange afstanden. Pak dan een holo, veel accurater. acog is op snipers op korte afstanden wel leuk maar dan nog moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-10 13:36
Ik gebruik de Acog op de M16, en op de M21, voor mij een prima combi, vind lange afstand kills hiermee net zo simpel als dichtbij

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAZYDAD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2022
Vraagje: Weet iemand waarom je shield kills niet meetellen als close kills voor Ninja Pro?
Was afgelopen 2 dagen aan het klooien met het shield en had Ninja als perk ingesteld. tot mijn verbazing zag ik gisteravond dat ik nog 0 close kills had, terwijl je met een shield volgens mij erg dichtbij moet komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
NickThissen schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:30:
Bah, ik ben bang dat dit spel binnenkort voor altijd de kast in gaat. Even twee dagen niet gespeeld ivm formateren, en de eerste keer dat ik speel:
- potje 1: 2 cheaters
- potje 2: 1 cheater
- potje 3: campers in sabotage die niet voor obj gaan
- potje 4: idem
- potje 5: 2 cheaters

:@
- potje 1: je bent slecht
- potje 2: je bent zelfs nog slechter
- potje 3: ga zelf voor objective
- potje 4: idem :+
- potje 5: je bent slecht

Ja sorry hoor, maar het is echt niet onmogelijk om cheaters te ownen. Kill ze 5 keer, ga spawn campen en ze rage quiten 8)7 Daarmee wil ik niet zeggen dat ik er zo goed in ben, want ik vindt het zelf ook bagger dat ze niet voor punbuster )=direct ban) hebben gekozen, maar voor VAC2(=delayed ban).

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Ik snap best dat je een game leaved als er cheaters zijn. Een eerlijke game is toch zo veel leuker, en ook hetgeen waarvoor je zo'n spel (legaal) koopt.
het is gewoon bizar dat je op zo'n nieuwe en populaire game zo veel cheaters tegenkomt (en zo weinig support...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-10 20:15

tha_crazy

Mafketel

hier ook een trouwe MW2 speler.

jammer helaas dat ik steeds last heb van directX crashes ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 15:01

beany

Meeheheheheh

Cornelisjuh schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:14:
[...]

Ja sorry hoor, maar het is echt niet onmogelijk om cheaters te ownen. Kill ze 5 keer, ga spawn campen en ze rage quiten 8)7 Daarmee wil ik niet zeggen dat ik er zo goed in ben, want ik vindt het zelf ook bagger dat ze niet voor punbuster )=direct ban) hebben gekozen, maar voor VAC2(=delayed ban).
Niet helemaal mee eens dat je slecht bent. Cheaters 'ownen' kan best lastig zijn. Laatst nog een aimbotter, daar valt niet tegen op te knallen.Wallhackers zijn nog te doen, aimbotters niet. De aimbotter had dan ook een score van 107 kills, 2 deaths. Je kan wel raden hoe de scores er bij de tegenstanders uit zag :/

Het is voor mij de grootste ergenis, de cheaters. Ik hoop echt dat COD:BO er beter tegen bestand is(al is het alleen al vanwege de dedicated servers).

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja sorry hoor maar waar slaat dit allemaal op? Slecht? Slecht? Er is maar één volk slecht in de gamewereld en dat zijn de cheaters zelf. Zoals al is aangegeven valt er vaak niet tegenop te boksen. En dat spawn campen is makkelijk gezegd dan gedaan, alsof ze iedere keer op dezelfde plek respwanen. Waarom zou je niet leaven ipv een beetje kansloos te gaan liggen campen?
En wat betreft het niet voor objectives gaan van je teamleden... als jij de enige of één van de weinigen bent die dat wél doet valt ook daar niet tegenop te boksen. Ik heb het zelf maar al te vaak dat je als enige een bom ligt te planten of te defusen zonder dat iemand je dekt. Het duurt nooit lang voordat je wordt afgeslacht. Objectives werken alleen als je als team samenwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
[...]

Wat een trieste reactie... Waarom ben ik slecht als ik niet tegen cheaters wil spelen? Ik weiger het gewoon. Cheater = instant quit voor mij. Dan ga jij even voor mij besluiten dat ik slecht ben? Ik zie echt niet hoe je daarbij komt. Dat jij zo goed bent dat je alle cheaters wel even owned wil niet zeggen dat ik dat ook ga doen.

En 'ga zelf voor objective', dat doe ik al. Als 90% van het enemy team bij de bomb site ligt te campen, en 90% van mijn team bij onze bomb site ligt te campen, dan maak ik echter weinig kans. Jij met je goddelijke skills had dat natuurlijk wel geflikt, maar ik denk dat de meeste van ons toch niet in de buurt zullen komen.

In het eerste potje sabotage hadden we uiteindelijk nog gewonnen maar dat was puur en alleen omdat we toevallig met een paar man samen bij de objective kwamen. We hadden al de eerte minuut moeten winnen toen Blue.Tiger meteen de bom kon planten, maar toen zaten we daar met z'n tween tegen het hele enemy team te verdedigen terwijl de rest van ons team hun camp plekje aan het opzoeken was.
Het tweede potje werd tegen ons al snel geplant en toen was het precies andersom, ik ren maar keer op keer op de bom af via 7 verschillende wegen maar geen teammate die me helpt, terwijl er steeds 6 enemies om me heen zitten.

[ Voor 20% gewijzigd door NickThissen op 18-08-2010 12:11 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Blij dat je het zelf geloofd. Waarschijnlijk zijn het geen hackers, maar mensen waarvan jij denkt dat ze hacken. Tegen een aimbotter maak je geen enkele kans, hoe goed je ook bent. Tuurlijk maak je hem 1 of 2 keer dood als je goed bent, maar daar tegenover heeft hij jou al 10 keer te pakken gehad voordat jij uberhaupt een kans maakt een schot te lossen. Met wallhackers is het een ander verhaal, een wallhacker moet nog enigzins kunnen bewegen en richten. Daarom kom je nog wel eens mensen tegen die wallhacken maar niet in staat zijn een postieve ratio te houden.

Wat betreft Punkbuster heb je gelijk, VAC zuigt gewoon een stuk meer dan Punkbuster. Ik hoop ook dat ze in de volgende COD weer kiezen voor PB. Maar wat betreft NickThissen aka White.Tiger., ik speel regelmatig met hem en hij behoort tot de betere spelers, dus jouw mening komt niet overeen met de feiten. Ik zou je graag toevoegen op Steam en met jou een potje Ground War spelen(waar op het moment veel wordt gecheat) en dan zien hoe jij er mee omspringt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Wat een haat hier allemaal :) Cheaters zijn heel vervelend, maar er valt best wel tegen in te gaan. En het is mij vaak genoeg gebeurt dat een cheater gewoon onverslaanbaar is, dan quit ik gewoon, zit hij met een lege lobby. Ik had het mischien beter kunnen formuleren, maar ga dan vervolgens niet lopen zeuren dat een game vol met cheaters zit. Het is nu eenmaal de keuze geweest om VAC2 te gebruiken, dus zit je met delayed bans en dus zit je met cheaters. Deal with it :+

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het fijn om op het cheater-vrije PSN te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cornelisjuh schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:25:
En het is mij vaak genoeg gebeurt dat een cheater gewoon onverslaanbaar is, dan quit ik gewoon, zit hij met een lege lobby.
De meesten blijven gewoon doorspelen als er een cheater aanwezig is. Er zullen er misschien een paar leaven maar een cheater blijft nooit met een lege lobby achter. Als er een speler weggaat duurt het niet lang voordat een nieuwe de lobby weer binnenkomt. Dus hoe jij erbij komt dat ie met een lege lobby achterblijft :?
Overweeg eens na te denken alvorens je een reactie plaatst. Tot op heden ben je niet al te snugger bezig hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Toch verbaas ik me erover dat zoveel gecheat wordt, met droppings en aimbots/wallhacks. Waarom zoveel moeite doen? Blijft aan softwarebouwerskant ook belachelijk dat met die EAM tool iedereen z'n online (!) profiel kan editen qua achievements en perks. Dat had toch allang ondervangen moeten wezen in een patch die daarop scant?! 8)7

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Kan iemand mij uitleggen waarom MW2SA bij mij niet werkt (als ik host ben uiteraard)?

Ik kan alle spelers in de ingame/Steam-browser zien zeg maar, en de 'ban-knop/link' is actief, maar wanneer ik daarop klik gebeurt er dus niks. Heb t/m de laatste versie van MW2SA geprobeerd.

Ik gebruik Windows 7 Ultimate 64 - Engelse versie met NL taalpakket, Norton Internet Security 2010 & zit achter een Draytek 2130n met deze poorten open:
Afbeeldingslocatie: http://j.imagehost.org/t/0309/Open_Ports.jpg

Bij de optie's in MW2SA geeft'ie ook aan dat je daar niks kunt doen omdat je een Engelse W7 versie nodig hebt, maar wanneer ik naar de Engelse versie switch werkt het nog steeds niet. Iemand een ideetje?

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan moet je blijkbaar meer tweaken, want op mijn PS3 werkt ie prima. En ik heb zelf jaren muis-tobo ervaring. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaan er nog Tijgers spelen vanavond eigenlijk? Of andere GOT'ers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

[...]

Toffe reactie gast, maar dat is al vaker gezegd... :N White is pro, 'nuff said ;)
reemprive schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:56:
Gaan er nog Tijgers spelen vanavond eigenlijk? Of andere GOT'ers?
Dat is wel het plan ja :Y

[ Voor 15% gewijzigd door Fid3lity op 18-08-2010 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10 13:17
Van welke MW2-spelers mag ik de Steamnaam noteren zodat ik niet constant alleen aan het rondrennen en bommen aan het defusen ben? ;) Met meerdere spelen blijft een stuk leuker dan alleen namelijk!

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[GoT] Wildcat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-10 12:58
rabor schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:39:
Kan iemand mij uitleggen waarom MW2SA bij mij niet werkt (als ik host ben uiteraard)?

Ik kan alle spelers in de ingame/Steam-browser zien zeg maar, en de 'ban-knop/link' is actief, maar wanneer ik daarop klik gebeurt er dus niks. Heb t/m de laatste versie van MW2SA geprobeerd.

Ik gebruik Windows 7 Ultimate 64 - Engelse versie met NL taalpakket, Norton Internet Security 2010 & zit achter een Draytek 2130n met deze poorten open:
[afbeelding]

Bij de optie's in MW2SA geeft'ie ook aan dat je daar niks kunt doen omdat je een Engelse W7 versie nodig hebt, maar wanneer ik naar de Engelse versie switch werkt het nog steeds niet. Iemand een ideetje?
Als je de spelers kan zien dan werkt het in principe anders zouje de spelers niet kunnen zien. Het duurt wel 10 seconden voordat de speler die je ban er uit wordt gezet (time-out periode MW2).

Het programma doet niks anders dan een block op het ip zetten van tegenstander zodat deze niet naar jouw pc kan connecten, misschien dat het block in de windows firewall wordt gezet (die jij mischien disabled heb) en niet in de door jouw gebruikte firewall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
[Got] Razzemataz mag je ook toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-09 20:10
JKratos schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 18:57:
Van welke MW2-spelers mag ik de Steamnaam noteren zodat ik niet constant alleen aan het rondrennen en bommen aan het defusen ben? ;) Met meerdere spelen blijft een stuk leuker dan alleen namelijk!
Steam ID: stickiestickie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Dat was even leuk net met Tijgers spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAZYDAD
  • Laatst online: 22-09-2022
Heeft iemand ooit een disconnect gehad met de melding, "Security issue on Host disconnecting fo rsecurity reasons" ?

Had ik net, erg vreemd eerste keer in 23 + speeldagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Pornflakes schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:11:
Dat was even leuk net met Tijgers spelen :)
Dat was even leuk een nuke halen :D En @ Nick: Sorry, volgende keer gaat ie aan het eind van de pot :$ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steamnaam : Burnedgamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Laatst online: 28-09 20:10
LAZYDAD schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 22:06:
Heeft iemand ooit een disconnect gehad met de melding, "Security issue on Host disconnecting fo rsecurity reasons" ?

Had ik net, erg vreemd eerste keer in 23 + speeldagen.
Vorige week of 2 weken geleden een aantal keer die melding gehad. Maar vandaag toch weer in een "fun" server gekomen dus het kan nog steeds.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

tweaktubbie schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:38:
Toch verbaas ik me erover dat zoveel gecheat wordt, met droppings en aimbots/wallhacks. Waarom zoveel moeite doen? Blijft aan softwarebouwerskant ook belachelijk dat met die EAM tool iedereen z'n online (!) profiel kan editen qua achievements en perks. Dat had toch allang ondervangen moeten wezen in een patch die daarop scant?! 8)7
Zo lang er data naar een server moet om stats bij te werken kan die data worden gemanipuleerd. Je kan er een hoop tegen proberen maar uiteindelijk lukt het men toch wel om de stats te manipuleren. Maar goed, die gasten hebben alleen zichzelf ermee wat ze gaan er niet beter van spelen.

------------

Net heb ik geprobeerd Groundwar te spelen maar waarschijnlijk op het verkeerde tijdstip want ik ben een paar aimbotters tegengekomen ala een youtubefilmpje waarbij ze alleen de schietknop in hoefde te drukken en het hele veld was dood door headshots. :X

Dergelijke spelers had ik al lang niet gezien. Ze kwamen er ook voor uit. en ik moet zeggen, er werdt voor een keer niet gescholden tijdens dit potje. Ik heb hem ook uitgespeeld.

In FFA had ik meer geluk en heb nog een meesterlijke score kunnen neerzetten. Op een gegeven moment haal ik mijn mes door iemand heen en ik zie dat ik geïnfecteerd ben geraakt. :P

Afbeeldingslocatie: http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20091121003526/callofduty/images/7/71/STD.jpg

Nog nooit was ik iemand met deze titel tegengekomen en nu steek ik er eentje door zijn donder. :+
Ik voer deze nu ook maar want je komt het al niet zo vaak tegen en het is toch een challenge die behaald moet worden. Een waarschuwing, ik laat mij niet zomaar neersteken.

Maar tijdens dat potje heb ik ook de 10e pave low aangeroepen wat weer een titel opleverde en nog één omdat dit de 3e FFA match was waarbij ik de nr1 was. Ging erg lekker dus. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:42
bazs2000 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:43:
[...]

[afbeelding]

Nog nooit was ik iemand met deze titel tegengekomen en nu steek ik er eentje door zijn donder. :+
Ik voer deze nu ook maar want je komt het al niet zo vaak tegen en het is toch een challenge die behaald moet worden.
ik vraag me af hoe deze titel ooit in het spel is gekomen? aangezien je iemand moet neersteken die deze titel draagt. Maar in het begin had niemand deze titel. Hoe kan je hem dan halen? :+

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:26
Volgens mij begonnen een aantal IW medewerkers met die titel.
En die hebben deze "verspreid".

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:38
[...]

Zo lang er data naar een server moet om stats bij te werken kan die data worden gemanipuleerd. Je kan er een hoop tegen proberen maar uiteindelijk lukt het men toch wel om de stats te manipuleren. Maar goed, die gasten hebben alleen zichzelf ermee wat ze gaan er niet beter van spelen.

------------

Net heb ik geprobeerd Groundwar te spelen maar waarschijnlijk op het verkeerde tijdstip want ik ben een paar aimbotters tegengekomen ala een youtubefilmpje waarbij ze alleen de schietknop in hoefde te drukken en het hele veld was dood door headshots. :X

Dergelijke spelers had ik al lang niet gezien. Ze kwamen er ook voor uit. en ik moet zeggen, er werdt voor een keer niet gescholden tijdens dit potje. Ik heb hem ook uitgespeeld.

In FFA had ik meer geluk en heb nog een meesterlijke score kunnen neerzetten. Op een gegeven moment haal ik mijn mes door iemand heen en ik zie dat ik geïnfecteerd ben geraakt. :P

[afbeelding]

Ik voer deze nu ook maar want je komt het al niet zo vaak tegen en het is toch een challenge die behaald moet worden. Een waarschuwing, ik laat mij niet zomaar neersteken.

Maar tijdens dat potje heb ik ook de 10e pave low aangeroepen wat weer een titel opleverde en nog één omdat dit de 3e FFA match was waarbij ik de nr1 was. Ging erg lekker dus. :)
Ik kon wel die andere infected maar deze nog niet

• Bezulba
  • Laatst online: 03-10 16:17

Bezulba

Formerly known as Eendje

heeft steam weer eens friends problemen? Ik ben namelijk al 15 min bezig om met een vriend in een party te komen (nog niet eens een game te joinen) en hij blijft maar connecting connecting..

blup

• Rizendoekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09-2024

[afbeelding]
Ik ben er een paar tegengekomen met die titles, maar ik heb ze nooit kunnen besnijden.
Best jammer. Na m'n prestige speel ik eigelijk alleen om alle titles te krijgen.

• Bijltje666
  • Laatst online: 12-08-2024
[...]

Je lult hier echt slap!
Het is in pricipe altijd onmogelijk om een cheater te ownen; hij ziet waar je bent voordat jij hem spot.
In een goed geval pak je hem één of twee keer terug met een tube... maar ownen? No way!

Ik herkende mij in de post waar jij weer op reageert; ik heb de laatste dagen vrijwel ieder potje last van cheaters, mensen die al beginnen te vuren voor je de hoek om bent, losers die je door muren heen tracen... gelijk ban-4-life voor dit soort laag bij de grond idioten. Jij geeft hierop een retard-reactie. Ook bedankt names mij bij deze. |:(
In Ground War is het echt een cheatfestijn op het moment. Ik kan geen potje vinden waar geen cheaters zijn. Wordt wel frustererend, gelukkig is FFA redelijk clean. Ben blij als Black Ops er is, lekker zelf een servertje huren en iedereen die hacked gelijk bannen.

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:40

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

reemprive schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 19:20:
In Ground War is het echt een cheatfestijn op het moment. Ik kan geen potje vinden waar geen cheaters zijn. Wordt wel frustererend, gelukkig is FFA redelijk clean. Ben blij als Black Ops er is, lekker zelf een servertje huren en iedereen die hacked gelijk bannen.
Ik heb het idee dat GW altijd al het paradijs voor hackers is geweest, daarom ook zoveel mogelijk geprobeerd te mijden...

Ik raak trouwens niet snel geirriteerd maar vnaaf had ik het best wel gehad, potje na potje zit je of met een stelletje leipo's in het team die ALLEEN maar zitten te campen of je speelt tegen een team waar 90% speelt met een G18 akimbo of een GL.. zucht dus met hierboven, blij als Black Ops arriveert en je dit soort mensen preventief met rules oid kan weren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Man wat ben ik dit spel zat. Ik hoop maar dat black ops beter wordt, anders verkoop ik die meteen weer, tenminste niet die ergernis op alles. Als je een keer een potje zonder cheater vind dan zit je wel tegen of met een team te spelen dat weer TDM aan het doen is in een objective game. Zeg je er wat van dan ben jij weer een noob ofzo.... Bah.

50% van de ergernissen van dit spel is terug te leiden op het feit dat er geen dedicated servers zijn. De andere helft is doordat de community gewoon VERSCHRIKKELIJK is :@ men speelt met GL of als knife runner puur en alleen om anderen te irriteren... Niemand speelt voor de objective... Iedereen gaat voor zijn killstreaks en doet er alles aan niet gekilled te worden, zelfs al sta je met 190 tegen 100 punten voor in domination terwijl je GEEN punten bezit... Ligt 90% van het team wat te campen ipv ff een punt capturen zodat we binnen 10 seconden gewonnen hebben. Nee, men wil nog ff snel die chopper gunner halen... En dan verliezen met 190-200 |:( |:( |:(

Als black ops bevalt dan zal ik snel mijn eigen server hebben. Een ding dat me niet bevalt en men krijgt een keiharde ban.

Misschien een idee om met de tigers samen een server op te richten?

[ Voor 20% gewijzigd door NickThissen op 20-08-2010 00:46 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Vanavond ook weer (was met Pink)

Derail en een hacker staat op het dak en schiet met zijn Light Machine gun iedereen die maar in de buurt is neer. Kom je in zijn zichtveld dan ging de aimbot en pang dood.

Gewoon erg frustrerend dus ga je eruit Om twee potjes later hem weer tegen te komen.

Gisteren ook al 2 cheaters, ging eruit, daarna opnieuw proberen toen zat daar Cheater /Hacker A in , na het potje eruit en nieuwe en ja hoor daar was cheater 2 :(

Ach binnenkort weer een met alle tijgers (Welkom Light Blue !) weer goede potjes doen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 00:44:
Daar zat ik ook al aan te denken, ik ben er voor in. Als Black Ops cool wordt(en wat ik zag in de Multiplayer demo is het veelbelovend) dan gaat MW2 de kast in. Zoals Green hierboven al meldt, op het gegeven moment wordt je strontziek van die aimbotters. Staat op een dak, iedereen die zijn gezicht laat zien is binnen een halve seconde dood. Op derail maak je gewoon geen kans om ook maar 1 schot te lossen voordat je dood bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ik own de tijgers. :+

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al dat gezeik om cheaters.. Hele pagina's maken jullie vol.

Je speelt de PC versie, je weet wat je kan verwachten, leef met de consequenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 23:01
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 02:05:
Al dat gezeik om cheaters.. Hele pagina's maken jullie vol.

Je speelt de PC versie, je weet wat je kan verwachten, leef met de consequenties.
Ben het gedeeltelijk eens, Er hoeft niet keer op keer vermeld te worden hoe irritant cheaters/hackers zijn.

Neemt niet weg dat het nergens op slaat dat je moet 'leven met de consequenties' puur omdat het om de PC versie gaat en dat we het konden verwachten, aangezien je geld voor het spel hebt betaald, en nu andere mensen de game ervaring hoe die oorspronkelijk bedoelt is HARD verpesten.

Zeg je ook tegen iemand waarvan zijn gloednieuwe BMW is gejat: 'Het gaat om een dure auto, dus dit kon je verwachten toen je de auto kocht, leef met de consequenties'?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet veel van gemerkt toen ik nog met jou speelde ;) De Tigers zijn denk ik meer gefocused op de objective dan op mooie kills maken dan de gemiddelde speler.

Inderdaad, als je op de PC speelt moet je het feit dat er wordt gehacked accepteren en dat doe ik ook als het een beetje in verhouding is. Die balans is nu alleen compleet verdwenen, en niemand doet er wat aan en kan er wat aan doen behalve die kneuzen bij Valve. En aangezien men VAC doodleuk uit kan schakelen...

[ Voor 9% gewijzigd door codex op 20-08-2010 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
Het feit dat er gehackt wordt moet je nooit accepteren... dat is net de reden dat er middelen als punkbuster en.. tja.. VAC bestaan. Het is ook in geen een (moderne) game zo erg als bij MW2, hier zijn gewoon prima middelen voor, maar de ontwikkelaar moet er iets voor doen. (zoals checks op textures, nu kan iedereen gewoon wallhacks hebben zonder dat het gezien kan worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:46

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Kennen jullie deze al?

Afbeeldingslocatie: http://cache.gizmodo.com/assets/images/4/2009/11/500x_danielleaxline.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cache.gizmodo.com/assets/images/4/2009/11/500x_delshadnsalhi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Een ding dat me niet bevalt en men krijgt een keiharde ban.
En dat is dus weer een nadeel van dedicated servers. Als een admin te vaak door dezelfde persoon word gekilled is gelijk een kick/ban. Veel admins kunnen er niet tegen als ze de oortjes worden gewassen. Je bent dan overgeleverd aan de grillen van een admin.

Met dedicated servers zal het dus onmogelijk worden om de tube challenges te gaan halen :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou wel eens willen weten wat die gasten van IW / Activision / Valve er zelf eigenlijk van vinden als ze er op aangesproken zouden worden. Wie er ook eindverantwoordelijk is. Dat zou ik wel eens willen zien. Een interview met een eikel als Robert Bowling, dat het onderwerp hier eens over gaat, ipv hoe geweldig het spel wel niet is. Kijken wat ie dan te zeggen heeft. Ik schat zo in dat het ze geen ene flikker kan schelen. Dit hele spel draait om zoveel mogelijk geld verdienen, binnenhalen die centen, Dlc'tje hier, dlc'tje daar. De kwaliteit en het speelplezier intereseert ze niet. Waarom zouden ze tijd (geld) en moeite steken in de bestrijding van cheaters en alle andere problemen? Iedereen koopt en speelt het toch wel. Ze geven geen ene flikker om de community. En ondertussen ben ik zelf ook niet helemaal lekker, want ik speel even hard door (iets met verslaving) Ja mensen, ik ben mij er eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:46

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:49:
Ik zou wel eens willen weten wat die gasten van IW / Activision / Valve er zelf eigenlijk van vinden als ze er op aangesproken zouden worden. Wie er ook eindverantwoordelijk is. Dat zou ik wel eens willen zien. Een interview met een eikel als Robert Bowling, dat het onderwerp hier eens over gaat, ipv hoe geweldig het spel wel niet is. Kijken wat ie dan te zeggen heeft. Ik schat zo in dat het ze geen ene flikker kan schelen. Dit hele spel draait om zoveel mogelijk geld verdienen, binnenhalen die centen, Dlc'tje hier, dlc'tje daar. De kwaliteit en het speelplezier intereseert ze niet. Waarom zouden ze tijd (geld) en moeite steken in de bestrijding van cheaters en alle andere problemen? Iedereen koopt en speelt het toch wel. Ze geven geen ene flikker om de community. En ondertussen ben ik zelf ook niet helemaal lekker, want ik speel even hard door (iets met verslaving) Ja mensen, ik ben mij er eentje.
Wat als jij zelf in de schoenen zou staan als 'eindverantwoordelijke'. Je krijgt zoveel klachten binnen, maar tegelijkertijd zie je dat al die mensen wel blijven doorspelen! Tuurlijk zijn er een hoop afgehaakt, maar een echt sterk signaal geef je op deze manier niet af. Uiteraard ben ik precies hetzelfde, klagen en doorspelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind dat als je een server beheert zonder vaste vooraf meegedeelde regels je niet moet bannen op iets anders dan hacks. Ik speelde MW1 altijd op dezelfde server van een groep Noren, als er iemand hackte waarschuwde ik 1 van de admins die vervolgens een demo maakte van een paar minuten vooraf aan de ban. Vervolgens werd de persoon direct gebanned en alle beschikbare gegevens met de demo op hun website geplaatst. Eerlijker kan niet, als er twijfels waren werd er een tweede admin bijgehaald en als die ook twijfelde werd er NIET gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
beany schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:41:
[...]

En dat is dus weer een nadeel van dedicated servers. Als een admin te vaak door dezelfde persoon word gekilled is gelijk een kick/ban. Veel admins kunnen er niet tegen als ze de oortjes worden gewassen. Je bent dan overgeleverd aan de grillen van een admin.

Met dedicated servers zal het dus onmogelijk worden om de tube challenges te gaan halen :P
Als je een 12 jarige als admin hebt is dat waar ja. Voor mij geldt dat echt niet. Iemand die gewoon goed is en me keer op keer owned is iets compleet anders dan iemand die het speelplezier van de rest bewust aan het verzieken is, of iemand die gewoon weigert om voor de objective te gaan. Die laatste categorie mensen zullen een waarschuwing krijgen en worden vriendelijk (nou ja, misschien niet heel vriendelijk) verzocht een andere server te zoeken. Als ze dan nog door gaan is het een ban, heel simpel. Dit zelfde heb ik op meerdere spellen in het verleden gebruikt en het werkte erg goed.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odysseus253 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:53:
[...]
Wat als jij zelf in de schoenen zou staan als 'eindverantwoordelijke'. Je krijgt zoveel klachten binnen, maar tegelijkertijd zie je dat al die mensen wel blijven doorspelen!
Ik zou er dus wel alles aan doen om het tegen te gaan. Een anti-cheat systeem dat écht werkt of het niet in ieder geval aanmerkelijk zou verminderen, dat cheaters sneller gepakt worden ipv eindeloos door te kunnen gaan. Ik heb er dan wel geen verstand van maar als je in zo'n positie zou zijn is het wat anders natuurlijk. Je zou er mensen opzetten met kennis van zaken. En ja, dat kost tijd en geld. Maar als je daar uiteindelijk een beter product mee aflevert.... Het is gewoon de mentaliteit. Ik ben er echt van overtuigd dat men er bij IW en Activision zo over denken. Hoe kan het anders dat het zo'n gigantische pestzooi is geworden? Het hoeft toch helemaal niet zo te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

reemprive schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 01:00:
[...]

Daar zat ik ook al aan te denken, ik ben er voor in. Als Black Ops cool wordt(en wat ik zag in de Multiplayer demo is het veelbelovend) dan gaat MW2 de kast in. Zoals Green hierboven al meldt, op het gegeven moment wordt je strontziek van die aimbotters. Staat op een dak, iedereen die zijn gezicht laat zien is binnen een halve seconde dood. Op derail maak je gewoon geen kans om ook maar 1 schot te lossen voordat je dood bent.
Black Ops wordt vet en het opzetten voor een server gaat zeker gebeuren. De vraag is dan: wie kan / gaat de server up & running houden en wat is er voor nodig? Want daar heb ik zelf bijvoorbeeld geen ervaring mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
zijn er hier nog wel xbox360 gamers? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Man wat ben ik dit spel zat. Ik hoop maar dat black ops beter wordt, anders verkoop ik die meteen weer, tenminste niet die ergernis op alles. Als je een keer een potje zonder cheater vind dan zit je wel tegen of met een team te spelen dat weer TDM aan het doen is in een objective game. Zeg je er wat van dan ben jij weer een noob ofzo.... Bah.

50% van de ergernissen van dit spel is terug te leiden op het feit dat er geen dedicated servers zijn. De andere helft is doordat de community gewoon VERSCHRIKKELIJK is :@ men speelt met GL of als knife runner puur en alleen om anderen te irriteren... Niemand speelt voor de objective... Iedereen gaat voor zijn killstreaks en doet er alles aan niet gekilled te worden, zelfs al sta je met 190 tegen 100 punten voor in domination terwijl je GEEN punten bezit... Ligt 90% van het team wat te campen ipv ff een punt capturen zodat we binnen 10 seconden gewonnen hebben. Nee, men wil nog ff snel die chopper gunner halen... En dan verliezen met 190-200 |:( |:( |:(

Als black ops bevalt dan zal ik snel mijn eigen server hebben. Een ding dat me niet bevalt en men krijgt een keiharde ban.

en dit is de reden waarom heel veel dedicated servers net zo kut zijn als aimbottende kutkinderen.

een admin die anderen een ban geeft omdat ze niet volgens zijn regeltjes spelen. "NEE DIE GUN IS NOOB!! BAN!" "JE MAG NIET CAMPEN BIJ DAT OBJECTIVE ALS IK AAN KOM RENNEN! BAN!"

:r krijg ik van die figuren.. als je niet cheat, mag je gebruiken wat je wil en zal je daar niet om gebanned kunnen worden. Of het nu een tub is, een mes, of alleen met een m9 willen rondrennen, fine. Tuurlijk irriteer ik me ook dood aan mensen die niet voor objectives gaan, maar als zij niet willen dan heeft een ban ook geen zin.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
stef-o schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:34:
Jazeker, een lijstje staat in de OP ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

eendje schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:38:
[...]

en dit is de reden waarom heel veel dedicated servers net zo kut zijn als aimbottende kutkinderen.

een admin die anderen een ban geeft omdat ze niet volgens zijn regeltjes spelen. "NEE DIE GUN IS NOOB!! BAN!" "JE MAG NIET CAMPEN BIJ DAT OBJECTIVE ALS IK AAN KOM RENNEN! BAN!"

:r krijg ik van die figuren.. als je niet cheat, mag je gebruiken wat je wil en zal je daar niet om gebanned kunnen worden. Of het nu een tub is, een mes, of alleen met een m9 willen rondrennen, fine. Tuurlijk irriteer ik me ook dood aan mensen die niet voor objectives gaan, maar als zij niet willen dan heeft een ban ook geen zin.
Ja precies, NickThissen mag dan misschien wel een eerlijke admin zijn.... vele zijn dat NIET.

Dan wordt je dus gebanned omdat je

- Knifed
- Knifed met de commando perk
- Met een n00b assault rifle speelt(M4A1 of ACR)
- Met akimbo sub machine guns speelt
- De nuke streak gebruikt
- Zit te campen bij een vlaggetje omdat alle vlaggen in bezig zijn en je dus bezig bent met verdedigen
- Een flash/stun gooit
- Iets gebruikt wat de admin niet aanstaat/de admin n00b vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het alleen belangrijk om te bannen op hacks. Wat iedereen voor de rest doet moeten ze imho lekker zelf weten. Als iemand campt in mijn team om een AC130 oid te halen kan dat ook in mijn voordeel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
beetje lastig om een bombspot te verdedigen door niet te campen... ;)

constant rond rennen dan maar, in de hoop er niemand ondertussen de bomb defused! 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door steffex op 20-08-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
beany schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:49:
[...]

Ja precies, NickThissen mag dan misschien wel een eerlijke admin zijn.... vele zijn dat NIET.

Dan wordt je dus gebanned omdat je

- Knifed
- Knifed met de commando perk
- Met een n00b assault rifle speelt(M4A1 of ACR)
- Met akimbo sub machine guns speelt
- De nuke streak gebruikt
- Zit te campen bij een vlaggetje omdat alle vlaggen in bezig zijn en je dus bezig bent met verdedigen
- Een flash/stun gooit
- Iets gebruikt wat de admin niet aanstaat/de admin n00b vind.
Bij een dedicated server zullen er ook wel admin mods uitkomen waarin je bepaalde dingen kan uitzetten. Net als bij CS vroeger waar veel servers smoke en awp hadden uitgezet. Ieder zijn meug. Als je op de betere servers zit, zal je op deze zaken echt niet om gebanned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
eendje schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:38:
[...]

Dat is dus precies waar ik NIET voor ban... Ik zou vrijwel alles toestaan, zolang het maar met mate gebruikt wordt. Iemand die ALLEEN MAAR aan het tuben is bijvoorbeeld, puur en alleen om de rest over de zeik te brengen, valt niet in de categorie "die gun is noob" imo. En iemand die bij de objective zit te campen om em te verdedigen is juist WEL met de objective bezig, dat moedig ik alleen maar aan. Iemand die in een hoekje van de map ligt te campen terwijl het objective 10 meter naast hem VAN DE TEGENPARTIJ is, zo iemand zou ik maar al te graag bannen.
Blue-Tiger schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:31:
[...]

Black Ops wordt vet en het opzetten voor een server gaat zeker gebeuren. De vraag is dan: wie kan / gaat de server up & running houden en wat is er voor nodig? Want daar heb ik zelf bijvoorbeeld geen ervaring mee ;)
Je hoeft in principe niet zelf een server te runnen (kan vast wel maar daar krijg je vaak niet zo'n goeie connecties mee tenzij je echt supergoed internet hebt). Je kunt vast wel ergens een server huren. Kost een paar euro per maand, vooral als je het met meerdere mensen deelt. Ik heb een tijdje een W:ET server gehuurd met z'n 3en, koste iets van 3 euro per maand. Dat heb ik er best voor over. Daarbij zijn we ook met een stuk meer mensen in onze groep dus meer kans dat meer mensen mee betalen en dus zal het spot goedkoop zijn. Dan geef je de mensen die betalen admin status oid, zodat mensen die niet willen betalen ook gewoon kunnen spelen maar dan geen admin zijn (anders zou het een beetje lullig zijn).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 20:08
stef-o schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:34:
Ja die zijn lekker aan het gamen ipv posten over hackers en cheaters want die hebben daar geen last van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Laatst online: 10-08 19:34
Heey,

Ik speel de laatste tijd weer aardig wat mw2 op de pc. En ik vroeg me af over er hier nog actieve clans zijn of groepen die elke week aantal avonde samen gamen of zoiets. Ik zelf vind het een hartstikke leuk spel maar nog leuker is het om met een groep te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 10:59
-Cn- schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:55:
Ik speel de laatste tijd weer aardig wat mw2 op de pc. En ik vroeg me af over er hier nog actieve clans zijn of groepen die elke week aantal avonde samen gamen of zoiets. Ik zelf vind het een hartstikke leuk spel maar nog leuker is het om met een groep te spelen.
Ik speel nog steeds op de PC, samen met 2-3 vrienden elke avond. Je moet er wel tegen kunnen dat wij Belgjes op TeamSpeak tegen elkaar zitten te lullen :P. Voeg me maar toe op Steam (Styxxy).

Oja, de mode die wij altijd spelen is Hardcore Ricochet Headquarters Pro ;) (af en toe Hardcore Mosh Pit).

[ Voor 8% gewijzigd door Styxxy op 20-08-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

NickThissen schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:35:
[...]

Dat is dus precies waar ik NIET voor ban... Ik zou vrijwel alles toestaan, zolang het maar met mate gebruikt wordt. Iemand die ALLEEN MAAR aan het tuben is bijvoorbeeld, puur en alleen om de rest over de zeik te brengen, valt niet in de categorie "die gun is noob" imo. En iemand die bij de objective zit te campen om em te verdedigen is juist WEL met de objective bezig, dat moedig ik alleen maar aan. Iemand die in een hoekje van de map ligt te campen terwijl het objective 10 meter naast hem VAN DE TEGENPARTIJ is, zo iemand zou ik maar al te graag bannen.
We hebben het ook niet specifiek over jou he ;)

Maar wat ik bij CoD nog wel eens lastig vond is dat ik ineens gekicked werd omdat ik iets deed wat niet mocht, terwijl ik geen idee had dat dat niet mocht. Je joined een server en knallen maar. Ik ga niet de server browser door, een server uitkiezen, de website daar van opzoeken, de regels lezen en dan pas joinen. Ik wil instant actie :P

Dat is gewoon een nadeel van dedicated servers: allemaal verschillende regeltjes die je onmogelijk allemaal kan weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me idd op dat alle(de meeste) PC gamers hier zitten te klagen.
Als je er een hekel aan hebt, speel dan NIET. Maar ondertussen wel elke avond spelen en overdag hier het topic vol kwakken met cheater dit cheater dat, server hier server daar. Ga dan Tertris spelen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:25:
Als je er een hekel aan hebt, speel dan NIET. Maar ondertussen wel elke avond spelen en overdag hier het topic vol kwakken met cheater dit cheater dat, server hier server daar. Ga dan Tertris spelen ofzo.
Het blijft een leuk spel, en dus speel ik het. Neemt niet weg dat die cheaters erg irritant zijn. Ze zitten niet in elk potje, maar je ziet ze regelmatig(en de ene avond wat meer dan de andere).

Roepen om het dan maar NIET te spelen is ook weer wat kort door de bocht. Nogmaals, het is wel een leuk spel(anders zou ik het niet spelen). Anders zou ik ook kunnen roepen: Als je een hekel hebt aan al die posts in dit topic over cheaters op de PC, lees dit topic dan NIET. Wel dit hele topic volgen en maar zeuren over die cheater-posts. Ga dan in de HK zitten lezen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

zoals zo vaak al gemeld is, MW2 is een goed spel, een heel goed spel, en wij pc gamers die klagen vinden het ook een heel goed spel. Alleen is het zo ontzettend jammer dat een goed spel verkloot word, en daar posten wij over. Vooral omdat het niet alleen maar door individuen verkloot word, maar ook door de makers die keer op keer op keer weigeren actie te ondernemen hierop, maar ondertussen wel DLC aanbieden (Die wij ook weer kopen, want ja, het is een geweldig spel)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:36:
[...]

zoals zo vaak al gemeld is, MW2 is een goed spel, een heel goed spel, en wij pc gamers die klagen vinden het ook een heel goed spel. Alleen is het zo ontzettend jammer dat een goed spel verkloot word, en daar posten wij over. Vooral omdat het niet alleen maar door individuen verkloot word, maar ook door de makers die keer op keer op keer weigeren actie te ondernemen hierop, maar ondertussen wel DLC aanbieden (Die wij ook weer kopen, want ja, het is een geweldig spel)
Ja maar moet dat 25 topics lang?? snap best dat je er een hekel aan kan hebben. Maar het is op elke pagina raak hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe jij niet exact hetzelfde hier?...

Als jij een probleem hebt met het (geheel terechte) geklaag op dit forum, kom hier dan niet en ga naar een ander forum. Dit is het MW2 topic en klagen hoort er nu eenmaal bij. Het ene moment gaat het over de game en het andere moment over problemen en frustraties. Men heeft af en toe behoefte om wat te ventileren, including me. Reacties als die van jou worden ook zeer regelmatig geplaatst.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:41:
[...]

Ja maar moet dat 25 topics lang?? snap best dat je er een hekel aan kan hebben. Maar het is op elke pagina raak hiero.
Je hoeft het niet te lezen toch? Zo'n beetje alles wat er te bespreken valt is besproken. Inderdaad klagen we over cheaters, met name omdat het zo de spuigaten uit loopt op het moment.

En de console bij FPS geeft mij een beetje dit gevoel: http://4.bp.blogspot.com/...Dqc4o/s400/atari+2600.jpg

Vandaar de PC met bijkomende irritaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:09:
[...]

Je hoeft het niet te lezen toch? Zo'n beetje alles wat er te bespreken valt is besproken. Inderdaad klagen we over cheaters, met name omdat het zo de spuigaten uit loopt op het moment.

En de console bij FPS geeft mij een beetje dit gevoel: http://4.bp.blogspot.com/...Dqc4o/s400/atari+2600.jpg

Vandaar de PC met bijkomende irritaties.
Dus jullie mogen wel klagen en ik niet? Daar komt het op neer.

Maar moest erg lachen bij jouw gevoel van first person shooters op de console.......... Maar of je hebt heel lang onder een steen gelegen, of je bent een die hard PC-Gamer. Maar er zijn ondertussen wel betere console's te verkrijgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:29:
[...]
Dus jullie mogen wel klagen en ik niet? Daar komt het op neer.

Maar moest erg lachen bij jouw gevoel van first person shooters op de console.......... Maar of je hebt heel lang onder een steen gelegen, of je bent een die hard PC-Gamer. Maar er zijn ondertussen wel betere console's te verkrijgen :9
We zeggen niet dat jij niet mag klagen. Ik bedoelde te zeggen dat jij in feite hetzelfde doet met jouw reactie. Dus waar hebben we het over? Laat iedereen gewoon z'n zegje doen hier. Je hoeft er niet op te reageren. Als je iets zinvols toe te voegen hebt, doe dat gerust.

Ik denk dat Reemprive bedoeld dat fps games op een console anders (lees trager) werken dan op de PC. Met een muis en keyboard gaat het gewoon veel sneller en preciezer dan met de analoge stickies op een console controller. Veel PC gamers moeten er niet aan denken om een shooter op een console te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:40:
[...]

We zeggen niet dat jij niet mag klagen. Ik bedoelde te zeggen dat jij in feite hetzelfde doet met jouw reactie. Dus waar hebben we het over? Laat iedereen gewoon z'n zegje doen hier. Je hoeft er niet op te reageren. Als je iets zinvols toe te voegen hebt, doe dat gerust.

Ik denk dat Reemprive bedoeld dat fps games op een console anders (lees trager) werken dan op de PC. Met een muis en keyboard gaat het gewoon veel sneller en preciezer dan met de analoge stickies op een console controller. Veel PC gamers moeten er niet aan denken om een shooter op een console te spelen.
Ik begin (door MW2) toch stiekem te denken aan de console hoor ;) maar dan wel met een van die muis-achtige controllers. Maar aangezien MW2 het enige spel is wat ik in jaren weer een beetje fanatiek speel zou het een beetje zonde van het geld zijn er een 360 voor aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Sc0rPi0N schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 00:44:

Ach binnenkort weer een met alle tijgers (Welkom Light Blue !) weer goede potjes doen.
Waarom weet ik daar niks van? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

kut ik klik een link lig in op steam en ben ik ineens uit steam en kan niet meer inloggen :o :F |:(

HELP

"We could not find an account with that username or email address "

WTF!!!!

[ Voor 26% gewijzigd door Frostbite op 20-08-2010 21:19 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Inderdaad, Green, ik denk dat je een virus hebt. Je stuurde ons opeens een link naar een nep steam forum. Als we daar inloggen ben ik bang dat we de inlog gegevens naar iemand sturen! DUS NIET DOEN!!!

De link was iets van:

www.steampowered_com_viewforum<nummers hier>.9hz.com

Duidelijk nep dus!

Heb je daar ingelogd? Dan zo snel mogelijk je wachtwoord veranderen!!!!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

ka niet meer 5 minten later werd ik uitgelogd en kan ik niet meer inloggen

Ik kreeg die link van een andere GOtter Noisa

virusscanner is up to date duis

[ Voor 36% gewijzigd door Frostbite op 20-08-2010 21:21 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Voor wat ik heb meegekregen heb ik van green geen link toegestuurd gekregen. Green, wellicht kun je proberen je account te laten blokkeren via steam en een nieuw ww aanvragen om mee in te loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als je je in die link hebt ingelogd dan ben ik bang dat iemand je account heeft overgenomen :( Ik zag toevallig aan de link dat het een beetje verdacht was dus heb niet ingelogd, maar ik neem aan dat iedereen die inlogd de gegevens naar iemand op stuurt. Als ze dan je wachtwoord veranderen ben je je account kwijt.

Ik hoor van lightblue net dat je je account wel terug kan krijgen door een foto te maken ofzo, ik zou maar zo snel mogelijk steam mailen ofzo?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Jah er staat ergens een linkje bij steam.
staan wat dingen over gehackte accounts, daar moet je even heen mailen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

ik kan ook geen rapport aanmaken.

:'(

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

@ green: ik ga even kijken wat ik kan doen aan een support mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat jullie elkaar ook echt bij elkaars kleur noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Wel fcked up, hopelijk dat het snel opgelost kan worden voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Green, ik heb nieuws voor je:
Click the Contact Support button located at the top left of any Steam Support page to create a Steam Support account which is separate from your Steam account. Do not attempt to enter your Steam account information for the Steam Support system, as it will not work.
Op de volgende link:

https://support.steampowe...le.php?ref=1223-QROC-4460

Je kan dus een apart account aanmaken voor een ST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Blue-Tiger schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:38:
Green, ik heb nieuws voor je:

[...]

Op de volgende link:

https://support.steampowe...le.php?ref=1223-QROC-4460

Je kan dus een apart account aanmaken voor een ST
zojust gedaan en een vraag ingestuurd. Wel erg kut . midden in een game ineens weg Met de melding dat je al elders bent ingelogd. (terwijl het maar op 1 pc staat)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Sc0rPi0N schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:40:
[...]

zojust gedaan en een vraag ingestuurd. Wel erg kut . midden in een game ineens weg Met de melding dat je al elders bent ingelogd. (terwijl het maar op 1 pc staat)
Snap ik, ik hoop maar dat je wel wat aan die link hebt :S
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.