♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
* Animal_X bereikt kookpunt... Tot kwart voor vier opgebleven.... Komt dat kreng net voordat ik weer op sta...
Erg frustrerend zo'n hunt..

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Hoop dat er snel een mediaplayer langs komt....
Is er trouwens geen RSS feed ofzo met de aanbiedingen? Nu moet je elke minuut ff spieken of er niet iets leuks langs komt... erg lastig als je gewoon aant werk bent

Wat is daar gek aan dan ?Speedywhee schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:07:
Ik kan mij vergissen, maar is deze Belkin N+ Router niet al een keer of twee in de gewone iBood langsgekomen voor exact dezelfde prijs??
Verwijderd
Nog frustrerender is de hele nacht opblijven en als je iets wilt niet tot de betaalpagina komenAnimal_X schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:06:
[...]
* Animal_X bereikt kookpunt... Tot kwart voor vier opgebleven.... Komt dat kreng net voordat ik weer op sta...
Erg frustrerend zo'n hunt..

Dual monitor setup met op het moment maar even de iBOOD page met auto refresherNoedels schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:07:
De mp3 speler was gelukkig snel weg!
Hoop dat er snel een mediaplayer langs komt....
Is er trouwens geen RSS feed ofzo met de aanbiedingen? Nu moet je elke minuut ff spieken of er niet iets leuks langs komt... erg lastig als je gewoon aant werk bent
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
[ Voor 15% gewijzigd door Mr. Dean op 27-07-2010 09:08 ]
Ondertitel
De wijzen komen uit het Oosten!
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 1,95
iBOOD PrijsNu! € 1,95 + (5,95)
♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
Een van de mooie punten van de hunt was normaal gesproken dat de producten met een extra korting op de iBood prijs werden aangeboden...
Life is what happens while you're busy making other plans
Verwijderd
(voordat ik alle reviews heb doorgelezen is ie alweer weg)
edit: en hij was alweer weg
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2010 09:09 ]
Dat is toch vaak ook niet zo dacht ik.Speedywhee schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:08:
[...]
Een van de mooie punten van de hunt was normaal gesproken dat de producten met een extra korting op de iBood prijs werden aangeboden...
Vandaar.
Waarom dan niet alle hunts van een dag op een pagina, als je toch overal zsm vanaf wilt. Op de huidige manier bereik je naar mijn inziens maar een kleine groep van iedereen die elke dag eens op iBood kijkt...Speedywhee schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:05:
Voor alle mensen die zeuren dat dezelfde producten steeds terugkomen; enkele hunts terug heb ik (en anderen) al aangegeven dat het een grote verbetering zou zijn als sommige producten met een grote voorraad in kleinere batches moesten worden aangeboden, om de doorstroom van de hunt te verbeteren. Dit om te voorkomen dat je 3 uur lang zit te refreshen op een mp3 speler (of een Nomad Baby Carrier...) met een voorraad van 200 stuks. Nu worden dit soort producten dus meerdere malen herhaald, en is de kans dus groter dat mensen de dit product willen hebben en eerder niet hebben zien langskomen alsnog het product kunnen kopen en de hunt relatief goed door kan stromen.
Verwijderd
Haha ja dat zou nog eens wat zijn; in één ruk alle voorraad erdoorheen jassen. Los van het feit dat de servers dit niet aan zouden kunnen is de hunt een beetje de trots van iBood en kreigen ze wel een harde l*l van de community die massaal in rep en roer komt door de hunt.MaPzel schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:09:
[...]
Waarom dan niet alle hunts van een dag op een pagina, als je toch overal zsm vanaf wilt. Op deze manier bereik je naar mijn inziens maar een kleine groep van iedereen die elke dag eens op iBood kijkt...
+ het gegeven dat het niet echt bevorderlijk is voor een dagaanbieding als je zelfs een hunt binnen 20 minuten helemaal uitverkocht hebt. Wat doe je dan met die andere 23 uur en 40 minuten?
[ Voor 13% gewijzigd door Speedywhee op 27-07-2010 09:11 ]
Komt misschien omdat ze alleen bij een Hunt te koop zijn?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:10:
ibood hunt sirenes van 1.95 voor 1.95 zie ik het goed, wat een aanbieding
Een standaard pakket zonder verkzekering verzenden kost bij TNT al 6,75. Dus ik zou zeggen: niet klagen!frumper schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:08:
op zich wel geinige dingetjes, alleen jammer van die verzendkosten
Hey thanx,
die geeft idd mooi percentage weer, maar die loopt niet synchroon
Da's standaard. Als je iets écht leuks ziet is het onmogelijk te bestellen. De Hunt is leuk om naar te kijken, punt.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:07:
Nog frustrerender is de hele nacht opblijven en als je iets wilt niet tot de betaalpagina komen
Nickname does not reflect reality
Wil je ze gratis hebben dan?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:10:
ibood hunt sirenes van 1.95 voor 1.95 zie ik het goed, wat een aanbieding
Ondertitel
als ik krijgen met korte ei zie staan neem ik je post niet eens meer serieusSpeedywhee schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:10:
[...]
Haha ja dat zou nog eens wat zijn; in één ruk alle voorraad erdoorheen jassen. Los van het feit dat de servers dit niet aan zouden kunnen is de hunt een beetje de trots van iBood en kreigen ze wel een harde l*l van de community die massaal in rep en roer komt door de hunt.
+ het gegeven dat het niet echt bevorderlijk is voor een dagaanbieding als je zelfs een hunt binnen 20 minuten helemaal uitverkocht hebt. Wat doe je dan met die andere 23 uur en 40 minuten?
**doss**
So true... De vorige hunt werd afgesloten met een knaller; met o.a. een mooie tv en een onkyo set. Probleem was dat natuurlijk iedereen die wilde hebben en met een grote illusie terug aan het werk kon met een MagLite Mini...Brad Pitt schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:12:
[...]
Da's standaard. Als je iets écht leuks ziet is het onmogelijk te bestellen. De Hunt is leuk om naar te kijken, punt.
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Bwahahaha hoe krijg ik het voor elkaar zeg! Kreigen is echt uber mistakedavidoss schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:12:
[...]
als ik krijgen met korte ei zie staan neem ik je post niet eens meer serieus
Verwijderd
Haha.. ja dat is ook zo, is ook wel weer de charme natuurlijk, vol verwachting wachten op die ene aanbieding en meestal (lees:vaak) er net naast grijpen, maarja we wachten op die keer dat het wel lukt!Speedywhee schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:13:
[...]
So true... De vorige hunt werd afgesloten met een knaller; met o.a. een mooie tv en een onkyo set. Probleem was dat natuurlijk iedereen die wilde hebben en met een grote illusie terug aan het werk kon met een MagLite Mini...
Mooie vervanging voor mijn huidige router, die toch wat gedateerd begint te raken
Hier niet.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:14:
Hmm balkje doet het nu ook ?
Ondertitel
vraag me af waarom dat ding steeds terug komt, leuk een vout zwaailicht, maar vorige keer kwam die tich keer per uur voorbijPontifex schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:15:
Is 1x zwaailicht een setje van2 trouwens? of een losse
|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||
Eens kijken of ik er doorheen kom... Ze zijn al bijna uitverkocht (zeggen ze
[ Voor 21% gewijzigd door Mystikal op 27-07-2010 09:16 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Doet het al de hele ochtend niet
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ga er eens uit, ik sta ook in de wacht ;-)Mystikal schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:16:
Ik zit in de wachtrij voor de zwaailichten..
Eens kijken of ik er doorheen kom... Ze zijn al bijna uitverkocht (zeggen ze)
2-3x zo snel. Het is trouwens geen mooi blauw licht en ze maken herrietrobbelsjoeter schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:17:
Hoe snel draaien die lampjes? Net zo sloom als op de site?
En volgens mij velen met jou418O2 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:16:
Ik heb maar 2 lampjes besteld, geen idee wat ik mee moet.
van € 24,95
iBOOD PrijsNu! € 6,95 + (5,95)
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
7 euro!
Ondertitel
Nooit gezien...friggler schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:19:
Weet iemand of er ooit wel eens bolglazen langskomen? (Die glazen voor speciaal bier bedoel ik).
|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||
Verwijderd
Ondertitel
http://www.budgetkoper.nl/hunt Nu 59,3% overigens
Of de heren voor een keer een lekkere sapje aan de dames aanbieden.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:21:
Kunnen de dames hen mannen een lekker sapje aanbieden met deze beauty glazen, kom op dames kopennnnn..
Ze zijn cool volgens bovenstaande post..418O2 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:21:
Waarom zit er IJsthee in sapglazen trouwens?
En 6 euro verzendkosten.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Muhaha mijn dame krijgt van mij genoeg sapjesSulaine schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:22:
[...]
Of de heren voor een keer een lekkere sapje aan de dames aanbieden.
Maar die is standaard ^^
Moet dat zo nou? Zo vroeg op de ochtendSpeedywhee schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:23:
[...]
Muhaha mijn dame krijgt van mij genoeg sapjes
[ Voor 39% gewijzigd door Mr. Dean op 27-07-2010 09:23 ]
Ondertitel
Sulaine schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:22:
[...]
Basement Bios ---- Exo-S
NeeTheMOD schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:24:
Jongens, wie kan mij even bijpraten? Ik ben pas net wakker. Hbe ik wat gemist?
Maar je bent nog in de race voor de Sapkan! Dus sla je slag!
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Is ook een optie, komop heren doe het voor de dames thuis !Sulaine schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:22:
[...]
Kijk een aantal posts naar boven en je ziet een 3tal links staan op de vraag.
Zoals die hierboven, die opeens niet meer werkt?
[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Dean op 27-07-2010 09:26 ]
Ondertitel
Als je even goed leest zou je begrijpen dat ik dat niet aanbidt.
Website onbereikbaar
Deze website is tijdelijk onbereikbaar voor het algemene publiek. Bent u de eigenaar of webmaster van deze website? Neem dan contact op met support@antagonist.nl
Life is what happens while you're busy making other plans
Niet meer..
http://www.budgetkoper.nl/hunt
Website onbereikbaar
Deze website is tijdelijk onbereikbaar voor het algemene publiek. Bent u de eigenaar of webmaster van deze website? Neem dan contact op met support@antagonist.nl
[ Voor 8% gewijzigd door friggler op 27-07-2010 09:26 ]
jammer
Ben je nu sarcastisch?Mystikal schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:25:
Echt al fantastische Ibood langs gekomen. Onkyo Sets, 1 maal LED TV en 1 maal Plasma TV en ga zo maar door...
Maar je bent nog in de race voor de Sapkan! Dus sla je slag!
Hoe kan je IE of FF automatisch laten refreshen na elke minuut?
Dit topic is gesloten.
- De hunt is afgelopen, dus de slowchat ook, anders gaat er een slotje op!
- Vraag naar en aanbod van hunt artikelen hoort in V&A, niet hier!
- We hebben het hier over de Nederlandse (en Belgische) hunt, niet de Duitse!
- Zie dagelijksekoopjes.nl voor een overzicht van de producten die al langskwamen
- Directe link naar iBood chat op IRC
- Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
- Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (
naast de titel van het topic)