Toon posts:

iBOOD hunt van juli 2010 *IS VOORBIJ* Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 59 60 Laatste
Acties:
  • 688.022 views

Onderwerpen

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:54

ManiacsHouse

Scheisse!

fender89 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:55:
[...]

mijne ook gisteren :-) handig voor mn hiking toch volgende week ^^
Das wel een goeie test om te ontdekken of je een kat in de (rug)zak hebt gekocht.

Dumppartij vanwege slechte stiksels ofzo. :P

[Voor 0% gewijzigd door ManiacsHouse op 31-07-2010 20:01. Reden: kuch... ruGzak en niet ruKzak]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

ManiacsHouse schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 18:35:
[...]

Das wel een goeie test om te ontdekken of je een kat in de (ruk)zak hebt gekocht.

Dumppartij vanwege slechte stiksels ofzo. :P
Een dumppartij is het altijd :p, maar eerder omdat het een model van vorig jaar is ofzo.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Anoniem: 358309

Ik hoop dat niemand hier gebruik hoeft te maken van de garantie want mijn ervaringen met ibood en garantie zijn echt heel slecht, vorig jaar september heb ik mijn DOA opgestuurd en ik heb nog steeds mijn geld of product niet terug, als ik er iets over zeg op de forums word mijn post verwijderd en verder zijn ze moeilijk bereikbaar en krijg je nooit een reactie terug. was toch mooi 96,- waar ik dus niks voor heb gekregen, voor mij nooit meer ibood. Ik betaal met alle plezier een paar euro extra ergens anders waar ik wel fatsoenlijke garantie krijg.

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:42

JdM

Gas?Gas!

Anoniem: 358309 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:05:
Ik hoop dat niemand hier gebruik hoeft te maken van de garantie want mijn ervaringen met ibood en garantie zijn echt heel slecht, vorig jaar september heb ik mijn DOA opgestuurd en ik heb nog steeds mijn geld of product niet terug, als ik er iets over zeg op de forums word mijn post verwijderd en verder zijn ze moeilijk bereikbaar en krijg je nooit een reactie terug. was toch mooi 96,- waar ik dus niks voor heb gekregen, voor mij nooit meer ibood. Ik betaal met alle plezier een paar euro extra ergens anders waar ik wel fatsoenlijke garantie krijg.
Deze ellende heb ik ook gehad met een home cinema set. De reparatie duurde bijna 4 maanden. Ik ben gaan dreigen met het ontbinden van de koop, want dat is je mogelijkheid. Binnen drie dagen was het toen opeens opgelost.
Ik ben helemaal met je eens dat ze heel slecht omgaan met garantie, zeker bij een DOA zou ik de koop ontbinden na zo'n lange tijd.
Misschien ook een idee om je bevinding op enkele openbare sites te zetten, zo werd ik op een gegeven moment ook aangesproken door een medewerker die blijkbaar wat directere lijntjes had binnen het bedrijf.

[Voor 9% gewijzigd door JdM op 31-07-2010 19:23]

N54 powered

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 358309 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:05:
Ik had een harde schijf gekocht voor mijn zusje. Die ging na een paar maanden kapot. Teruggestuurd volgens hun procedure en zowel het aankoopbedrag als de verzendkosten hebben ze overgemaakt omdat ze hem ook niet kunnen repareren en deze producten meestal niet meer te verkrijgen zijn. Dus mijn ervaringen zijn eigenlijk goed (en dat was dan niet eens een DOA, ik verwacht eigenlijk dat dat nog simpeler gaat).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:54

psychoclown

Back in black

HetBiggie schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 18:35:
Netgear wireless kit donderdag ontvangen, sapglazenset gisteren. Vlot gegaan dus.
Doe je beter dan mij big.. van mijn wake-up light heb ik nog niks gehoord helaas..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

psychoclown schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 11:20:
[...]

Doe je beter dan mij big.. van mijn wake-up light heb ik nog niks gehoord helaas..
vandaag bevestiging verzending ontvagen, wordt bij mij vandaag uitgeleverd

🆂🆃🅴🅰🅼: 🆁🅾🅾🆃🅶🅰🅼🅴🆁_🅲🅾🅼
🅿🆂🅽: 🅷🅾🅻🅻🅰🅽🅳🅷🅰🆁🅳🆂

• psychoclown

psychoclown

Back in black

himlims_ schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:38:
[...]
vandaag bevestiging verzending ontvagen, wordt bij mij vandaag uitgeleverd
Ik heb er ook vandaag nog niks van gehoord helaas.. maar we wachten geduldig af :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

psychoclown schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:42:
[...]Ik heb er ook vandaag nog niks van gehoord helaas.. maar we wachten geduldig af :)
ik had 't contact formulier ingevuld op de webpagina, 10min. was de status geupdate, niet veel later kreeg ik mailtje met track'n'trace

http://www.ibood.com/nl/nl/send_question/

[Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 02-08-2010 15:08]

• psychoclown

psychoclown

Back in black

himlims_ schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:07:
[...]
ik had 't contact formulier ingevuld op de webpagina, 10min. was de status geupdate, niet veel later kreeg ik mailtje met track'n'trace
Ah bedankt voor de tip dat ga ik ook maar even doen dan :)
En ingevuld, ben benieuwd!

[Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 02-08-2010 15:14]

Anoniem: 32925

himlims_ schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:07:
[...]

http://www.ibood.com/nl/nl/send_question/
Lijkt me binnen een week na een hunt toch een beetje te ongeduldig. Ik wacht er nog even mee O-)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Anoniem: 32925 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:16:[...]Lijkt me binnen een week na een hunt toch een beetje te ongeduldig. Ik wacht er nog even mee O-)
niets mee van doen :+ bestelling betreft kado voor een b-day, dat had ik in mijn comments erbij gezet. verwacht niet dat 't ibood ook maar iets boeit, maar ik kom iig neit met lege handen op een b-day aanzetten

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:04

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

/me lijstje ingevuld :P

(wel flauw die ibood van vandaag, in alle landen hebben ze 1TB intern en in België lekker niet...)

[Voor 66% gewijzigd door BGB4rn op 02-08-2010 15:29]

Signature

stelletje ongeduldige belhamels :+

//einde slowchat, mijn excuses

[Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 32925 op 02-08-2010 15:29]

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:26

franssie

Save the albatross

Vandaag de messenset ontvangen (2lion van sabatier). Erg basic messen maar voelt vertrouwd degelijk in de hand, geen super-balans maar dat mag je er ook niet van verwachten voor die prijs, wel veel degelijk snijplezier.

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:07
Kruimeldief is ook binnen :P Broertje van de grote dirt devil, werkt prima.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

franssie schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:38:
Vandaag de messenset ontvangen (2lion van sabatier). Erg basic messen maar voelt vertrouwd degelijk in de hand, geen super-balans maar dat mag je er ook niet van verwachten voor die prijs, wel veel degelijk snijplezier.
Ik vind het eigenlijk nette messen ja, en ook goed scherp ;).
Beter dan het sola setje dat ik tot nu toe heb gehad.

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:11
JBL on Tour Xl binnen en morgen verwacht ik mijn JBL Creatures 2.. erg snel dit keer! :)

Signature

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:26

franssie

Save the albatross

Boudewijn schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:25:
[...]

Ik vind het eigenlijk nette messen ja, en ook goed scherp ;).
Beter dan het sola setje dat ik tot nu toe heb gehad.
oh zeker nette messen, broodmes had langer mogen zijn maar daar heb ik er al zat van en deze is wel het scherpste, zeer geschikt voor vers stokbrood etc.
Kwaliteit is degelijk, en dat mis ik vaak in een mes, dus nette messen, zeker voor dit geld incl standaard.
(offtopic: de herman blijker serie bij de blokker, koksmes voor nog geen eur14 die je vingers eraf snijdt... ligt nog goed in de hand ook)

[Voor 12% gewijzigd door franssie op 02-08-2010 21:41]

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Jammer dat er geen wildschaar en/of aanzetstaal bij zit. Moet die nu nog los gaan kopen ,waardoor het toch weer duur wordt.... of mijn sola setje niet weg doen.

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:25
Heb mn Gyration afstandsbediening voor Windows binnen, even kort mee gespeeld, goeie indruk, links/rechts klikken is nog even wennen, maar het werkt lekker! Als je een knop ingedrukt houdt volgt je muisaanwijzer (net als een WII controller) de bewegingen die je maakt, laat je de knop los dan blijft hij weer stilstaan, en links en rechts van de betreffende knop zitten dan de knoppen voor linker / rechter muisknop :)

Baalde al dat hij gisteren 'pas' bezorgd zou worden als ik niet thuis was, maar hij was keurig bij de buren afgeleverd zodat ik er meteen mee aan de slag kon :) Thanx iBood!

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Vandaag is/wordt mijn bestelling verstuurd (1x Oregon Scientific Walkie Talkie Set TP393 met babyfoon en FM Radio).

Zie je nou, geduld is een schone zaak :Y :+

[Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 32925 op 03-08-2010 10:23]

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-03 11:50
coyote1980 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 08:11:
Heb mn Gyration afstandsbediening voor Windows binnen, even kort mee gespeeld, goeie indruk, links/rechts klikken is nog even wennen, maar het werkt lekker! Als je een knop ingedrukt houdt volgt je muisaanwijzer (net als een WII controller) de bewegingen die je maakt, laat je de knop los dan blijft hij weer stilstaan, en links en rechts van de betreffende knop zitten dan de knoppen voor linker / rechter muisknop :)

Baalde al dat hij gisteren 'pas' bezorgd zou worden als ik niet thuis was, maar hij was keurig bij de buren afgeleverd zodat ik er meteen mee aan de slag kon :) Thanx iBood!
En de Gyroscoop-knop 2 maal direct na elkaar indrukken zorgt voor continue muismodus totdat je er weer een keer op drukt. ;)

* Joen heeft zijn gyroscopische muis al voor de Hunt bij iBood besteld.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-03 22:54

Juist datgene dat ik gemist had :(

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:46
De onkyo 607 komt vandaag als het goed is binnen

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Mijn wake-up light is ook verzonden :)

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:27
Gisteren hebben ze ook mijn pakketje afgeleverd. Was wel netjes van de UPS dude dat hij mij belde op mijn mobiel met de vraag of hij hem bij de buren mocht afgeven omdat ik niet thuis was.

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

• alki
  • Laatst online: 13:46
Hmm de Onkyo net binnen gekregen maar het is geen nieuwe.
Zat in een andere doos met een onkyo stikker erop waarop staat dat deze refurbished is...

Moet ik dit accepteren of niet ik betaal voor een nieuwe en stond niet vermeld bij de ibood.

• psychoclown

psychoclown

Back in black

alki schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:23:
Zat in een andere doos met een onkyo stikker erop waarop staat dat deze refurbished is...

Moet ik dit accepteren of niet ik betaal voor een nieuwe en stond niet vermeld bij de ibood.
iBood even contacteren en navragen.
Ik kan me niet meer heugen of het erbij stond of niet maar als dit niet het geval is hoort het natuurlijk niet.
Zeker even er achter aan gaan!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

alki schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:23:

Neobahamuth schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:07:
[...]

"De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie."

[...]

[Voor 11% gewijzigd door Neobahamuth op 03-08-2010 18:42]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:41

Kixtart

Destruction = Improvement

Maar dat is eigenlijk dus niet hetzelfde als die waarschuwing aangeeft. Geopende of lichtbeschadigde verpakking is niet hetzelfde als een refurbished artikel.

☻/
/▌
/ \

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:07
Refurbished is niets anders dan een kapotte die teruggestuurd is naar de fabriek en weer gemaakt is. Of vaak is het niet eens kapot maar is het teruggestuurd door iemand die hem niet meer wilde hebben.

In bv Amerika is het heel normaal dat dingen daar in de winkel als refurbished tegen een lagere prijs worden verkocht, in Nederland worden ze gewoon als nieuw weer aangeboden.

Maar je betaald toch (zowiezo al een lagere prijs) voor de receiver en niet voor de doos?:P

Anoniem: 32925 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:23:
Vandaag is/wordt mijn bestelling verstuurd (1x Oregon Scientific Walkie Talkie Set TP393 met babyfoon en FM Radio).

Zie je nou, geduld is een schone zaak :Y :+
En binnen!

Eerste wat me opviel, dit staat letterlijk op de doos: "Slim design-only 17mm thinkness"

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wakeup light gister ontvangen

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb me Belkin wifi router trouwens ook al binnen.

Inmiddels aangesloten en hij werkt goed :)

Wat me wel opviel was dat het display wel minder gedetailleerd oogt dan in de screenshots:
Dat betekent dat het scherm wat correliger is, dus minder pixels bevat dan ik in eerste instantie had verwacht.
Overigens heb ik het display nu uitstaan want ik gebruik het verder niet.

Wel vond ik het fijn dat hij gigabit ondersteund, ik had nog geen gigabit switch dus dat komt mooi uit.

[Voor 19% gewijzigd door Viper® op 04-08-2010 13:56]

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:16
Dus jij bent de persoon die de laatste vlak voor mijn neus wegkaapte :'(

(nouja, geniet ervan ;))

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Zojuist bezorgd, ziet er erg netjes uit! :)

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:56
Refurbisched kan ook betekenen dat er iets vernieuwd is aan het apparaat (software update oid)

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Anoniem: 32925 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 13:49:
[...]

En binnen!

Eerste wat me opviel, dit staat letterlijk op de doos: "Slim design-only 17mm thinkness"
Ook fijn... één van de accu's DoA

• Kain_niaK
  • Laatst online: 09-02 15:13

Kain_niaK

Ik ben

Onkyo 707 ontvangen vandaag.
Ik ga de doos niet open maken want mijn moeder wil geen andere speakers bij onze home cinema set.
En dus is het zinloos dat ik hier iets mee doe. Ik ga deze onkyo dus weer verkopen.

weer helemaal terug

• Freeaqingme
Misschien een heel vreemde vraag, maar waarom had je 'm dan gekocht?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Die Netgear wifi kit is binnen en me ma d'r Siemens Gigaset telefoon ook. Vraag me af waarom ze dat oranje geval besteld heeft, maarja voor een tientje + we kunnen hem aansluiten op het Gigaset basisstation hier, altijd handig natuurlijk :)

Net als zovelen hier verkoop ik die Netgear kit ook weer, heb hem nog niet uitgepakt maar ben wel tevreden met het wireless wat hier ligt :P

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

• Kain_niaK
  • Laatst online: 09-02 15:13

Kain_niaK

Ik ben

freakingme schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:55:
Misschien een heel vreemde vraag, maar waarom had je 'm dan gekocht?
Omdat mijn vader het wel zag zitten en omdat de prijs 100 goedkoper was dan de laagste prijs in de pricewatch. Maar nu puntje bij paaltje komt doet mijn moeder lastig.

weer helemaal terug

Anoniem: 209360

psychoclown schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:08:
Mijn wake-up light is ook verzonden :)
Grrr, die had ik willen hebben. Dacht alleen dat het de versie met de gloeilamp was, maar dat bleek niet zo te zijn en toen was het al te laat :(

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik begon serieus aan mezelf te twijfelen toen ik net te horen kreeg van iemand van MP dat:
Niet voor het 1 en ander maar de hartslagmeter koste me toch echt €25,-. Op internet staat dan wel de prijs met €19,95 en geen 14,99 maar dat is zonder btw, daarnaast komt dus nog 19% btw erover heen + de verzendkosten. Gezien ik de bon heb krijg je het bewijs.
Het leek me al stug, het was dus 14,95 euro inclusief btw + 5,95 verzending :S

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:26

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Jejking schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:20:
Ik begon serieus aan mezelf te twijfelen toen ik net te horen kreeg van iemand van MP dat:

[...]

Het leek me al stug, het was dus 14,95 euro inclusief btw + 5,95 verzending :S
Die van trelock (BT 800?) was idd 14,95 + 5,95 verzendkosten
Ik heb hem gekocht en beviel me best goed met hartslagmeter.

Heb nu een Garmin Forerunner 305 gekocht om GPS erbij te hebben lol

• jayb0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-01 16:22
Mijn ibood hunt is ook binnen, een duopack usb accu's van philips zoiets als in de link maar dan het oude model

Verder vond ik de hunt maar doelloos op F5 drukken ene keer 20 min niks en de ene keer was je 3 aanbiedingen verder in 5 minuten (volgens collega-hunters op de chat)

Ook duurde het eeuwen voordat de voorraad was gechecked en ik kon betalen (wel spannend)

nog een tip voor mensen met een groot scherm, ik kijk altijd op http://www.daghit.nl/ tenminste heel mijn 22" scherm gevuld met aanbiedingen

• Freeaqingme
Ik heb vandaag mijn wacom volito mogen ontvangen, moet alleen nog even uitzoeken hoe, en of ik 'm kan configureren op ubuntu (werkt wel standaard, maar ik wil 'm graag voor slechts 1 display gebruiken).

Weet alleen niet zeker of ik 'm met de hunt besteld heb, of vlak erna :D

Anoniem: 32925 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 17:26:
[...]

Ook fijn... één van de accu's DoA
Ik heb deze DoA aangemeld, e-mail daarover ontvangen (04.08.2010 17:21) en nog niets gehoord. Hebben ze een flinke achterstand of moet ik dit nogmaals aanmelden?

• jayb0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-01 16:22
Grrr, die had ik willen hebben. Dacht alleen dat het de versie met de gloeilamp was, maar dat bleek niet zo te zijn en toen was het al te laat :(
Ik wou hem ook hebben maar toen keek ik op prijsvergelijk en vond ik hem niet genoeg schelen met de goedkoopste internetprijs (maar 15,- geloof ik) en het was wel een verouderd model.

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-03 20:36

Ik zie nu pas dat ik ook wel interesse had gehad, maar misschien komt ie nog een keer langs.
In dat geval wil ik eerst graag zeker weten of alles onder Windows 7 goed werkt, want daarover verschillen de meningen:

Op de site van de leverancier staat nog steeds het volgende:
"This remote has limited functionality with Windows 7"
"Unfortunately Gyration remote controllers have limited functionalities on Windows 7 and we will not provide any new drivers to enable full support on this platform."

Terwijl op iBood het volgende is geschreven:
"Edit moderator: De leverancier heeft het zojuist getest icm Windows 7, en het werkt hiermee uitstekend, alle functies"

Mocht je W7 gebruiken, kun je me dan vertellen of het navigeren e.d. hierop ook prima werkt?

Anoniem: 209360

jayb0 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 02:20:
[...]

Ik wou hem ook hebben maar toen keek ik op prijsvergelijk en vond ik hem niet genoeg schelen met de goedkoopste internetprijs (maar 15,- geloof ik) en het was wel een verouderd model.
De dagen worden helaas weer korter en dus heb ik weer moeite om uit bed te komen :'( Inmiddels heb ik hem dus ergens anders besteld. Hoop dat ik hem maandag heb.

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-03 23:42
Had afgelopen maandag het volgende mailtje in mijn mailbox:
Geachte GH45T,

Op 27 juli j.l. heeft u tijdens de iBOOD Hunt een bestelling geplaatst voor één of meerdere High Peak Forrest Trekking 40 L Backpack(s). Helaas is achteraf gebleken dat wij door een tekort in voorraad van de aanbieding die u heeft gekocht, niet in staat zijn het door u bestelde product te leveren. Wij zijn hierdoor dan ook genoodzaakt het volledige aankoopbedrag inclusief de initiële verzendkosten aan u te restitueren.

Wij begrijpen dat wij u hiermee ernstig teleurstellen maar dit is voor ons een situatie van overmacht. Hierdoor kunnen wij niets anders doen dan uw geld terug te storten op de betaalrekening waarmee u de betaling heeft verricht. De terugbetaling zal zo spoedig mogelijk plaatsvinden (afhankelijk van de betaalmethode waarmee er betaald is, kan dit tot 10 werkdagen duren).

Wij waarderen u enorm als klant en bieden u daarom 1 couponcode aan. Met een couponcode hoeft u bij een volgende bestelling geen verzendkosten te betalen. De couponcode wordt automatisch per e-mail aan u toegestuurd en is een jaar geldig.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met klantenservice@ibood.com.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice iBOOD.com
Best vervelend eigenlijk. Ik was me eigenlijk al af aan het vragen wanneer het verstuurd zou gaan worden omdat het al lang duurde.

Maar goed, blijkbaar verkopen ze dus niet tot de voorraad op is, ook niet tijdens de hunt.

tegoed voor gratis verzending is leuk en aardig, maar zo vaak bestel ik er nu ook weer niet. Nou goed, het is beter dan niets natuurlijk.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09-2022
Dat is mijns inziens ook het risico van bestellen op 'zulke' sites.

Ik heb net een Mede8er Media Player besteld en je ziet binnen notime lui die zeiken over levertijden (uiteindelijk 3 werkdagen). Daarbij werd er geclaimed dat als je voor 13 uur bestelde, dat het de volgende dag werd geleverd. Dat redde ze niet echt bij iedereen. Daar gaan lui dan echt moeilijk over doen.

Geef dan een paar tientjes extra uit en ga naar de Mediamarkt (het heeft mij uiteindelijk 25 euro gescheeld, toch leuk)

• GH45T
  • Laatst online: 21-03 23:42
De essentie van mijn post was dan ook meer dat niet altijd een bepaalde voorraad word verkocht. Dat werd immers eerder gesteld tijdens het wisselen van producten.

Omdat ik er ook van uit ging dat ze alles direct uit voorraad verstuurden vond ik 3 weken best lang, dat lijkt me ook nog wel te begrijpen, niet?

Een klaagzang wil ik hier allerminst houden, ik vind het alleen vervelend.

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:04
Nu is er wel een intresante aanbieding denk ik, wat is jullie gedacht ?

http://www.ibood.com/be/n..._en_YouTube_Ondersteuning

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• Vandread
  • Laatst online: 17:20
Daar is dit topic niet voor bedoeld, maar dat apparaat is overigens echt te beperkt om makkelijk als streaming videoplayer te grbruiken, of je moet alles gaan converteren. Beter wat meer centen uitgeven.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:57

Mystikal

It never hurts to help

C00P schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:05:
Nu is er wel een intresante aanbieding denk ik, wat is jullie gedacht ?

http://www.ibood.com/be/n..._en_YouTube_Ondersteuning
[offtopic]
Ik hem tijdens de hunt gekocht en wil er graag vanaf. Hij voldoet niet aan mijn verwachtingen. Als je interesse hebt, hoor ik het wel. Over de prijs komen we wel uit.
[/offtopic\]

[Voor 3% gewijzigd door Mystikal op 30-08-2010 13:20]

Basement Bios ---- Exo-S

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 07:43
*Kuch* V&A... *Kuch*

!!

[Voor 46% gewijzigd door zeef op 30-08-2010 13:23]

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-03 20:31
Ze bieden nu een fietsalarm aan, die ze ook op 14 juli al hadden. Ook tijdens de Hunt kwam 'ie voorbij volgens mij. Is het normaal dat ze oude prak opwarmen?

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Stephan4kant schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:05:
Ze bieden nu een fietsalarm aan, die ze ook op 14 juli al hadden. Ook tijdens de Hunt kwam 'ie voorbij volgens mij. Is het normaal dat ze oude prak opwarmen?
Tuurlijk, wat ze de eerste ronde niet kwijtraken gaat gerust nog een keer voorbij. Zijn altijd wel weer mensen die het dan alsnog kopen.

• StephanVierkant
ManiacsHouse schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:11:
[...]

Tuurlijk, wat ze de eerste ronde niet kwijtraken gaat gerust nog een keer voorbij. Zijn altijd wel weer mensen die het dan alsnog kopen.
Daar is toch die Hunt voor? :P Ze bieden het product nu voor de 3e keer aan.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:36
Stephan4kant schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:26:
Daar is toch die Hunt voor? :P Ze bieden het product nu voor de 3e keer aan.
Don't believe the hype. Zo speciaal is die hele Hunt niet. Levert meer irritatie dan superkoopjes op.

Nickname does not reflect reality

• StephanVierkant
Brad Pitt schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:28:
[...]

Don't believe the hype. Zo speciaal is die hele Hunt niet. Levert meer irritatie dan superkoopjes op.
Haha het is inderdaad een hype. Hoewel ik ook wel leuke aanbiedingen heb gezien, heb ik geen enkele kunnen bestellen tijdens de hunt.

Maar juist omdat het zo'n hype is, zou je verwachten dat alles wel wordt verkocht. Dus of dit product was een groot succes (verwacht ik eerlijk gezegd niet), of ze krijgen het echt aan de straatstenen niet kwijt.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:26
Nou hier nog mijn ervaringen van de hunt.
Tijdens de hunt meerdere bestellingen gedaan waarvan ook 1tje die bestond uit 2x hetzelfde product (in 1 bestelling)
Nou bedacht ik me 's avond al dus via de "terug stuur" functie gelijk gecancelled met optie gecancelled voor verzending.
Wat denk je 3 dagen later verzendbevestiging 8)7 Nou ik contact gehad met klantenservice van Ibood. En in overleg daarmee pakket aan de deur geweigerd. Tot zo ver ging alles op het onnodige versturen nog goed.
Toen, 3.5 week later, eindelijk geld terug maar wat blijkt. Alleen het geld van 1 product was retour gestort. Ik gelijk weer contact op genomen met de klantenservice. En zei vertelde mij dat het zo spoedig mogelijk het overige geld (1x product en 1x verzendkosten) op me rekening zou staan. Maar na 2.5week wachten stond het geld er nog steeds niet op.
Dus weer mailen. Binnen een dag antwoord dat ze een achterstand hadden met het crediteren. Tja hier koop ik natuurlijk niets voor want ik zit al 2 maanden op me geld te wachten. In diezelfde mail die ik afgelopen dinsdag had gestuurd had ik dus ook gezegd dat ik uiterlijk vandaag het geld op me rekening wou hebben.
En zei gaven daarop het volgende antwoord: (ontvangen op 14-9-2010)
Hartelijk dank voor uw email.

De persoon die de crediteringen doet zal dit vandaag of morgen overstorten
naar uw rekening. Dit is nog niet gebeurd vanwege een achterstand bij ons.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice iBOOD.com
Nou mogen binnenlandse transacties maar maximaal 1 werkdag duren. Dus het is blijkbaar nog steeds niet overgemaakt.
Ik weet dus wel dat ik in vervolg wel een stuk voorzichtiger ga zijn met aankopen van Ibood want blijkbaar nemen ze het niet zo nou met de wet kopen of afstand.
En ik vraag me af in hoeverre ik hier iets van stappen/ drukmiddelen kan toepassen.

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:33

painkill

Pain(k)(ill)

Een subtiele kick:

Ik weet de aanbieding van morgen al :)
Desondanks hebben wij de zoektocht voortgezet, met succes. Wij hebben een
vergelijkbaar product kunnen vinden, namelijk de Guitar Hero Metallica
inclusief gitaar voor de Xbox 360. Ondanks het feit dat het hier niet om de
World Tour versie gaat, die wij op 10 augustus hebben aangeboden, willen wij
u toch graag tegemoet komen en u alvast op de hoogte stellen dat wij morgen
dit product online gaan verkopen op www.iBOOD.com.
In het vijfjarig bestaan van iBOOD hebben wij nog nooit een aanbieding
vooraf gecommuniceerd, maar omdat wij u bij de vorige Guitar Hero
aanbieding hebben moeten teleurstellen hebben wij besloten voor deze
gelegenheid een uitzondering te maken.
Leuk hoor, eerst een product na 1 maand niet kunnen leveren en dan alsnog ons proberen iets aan te smeren .. Ik heb trouwens metallica al bij bol.com besteld een tijdje terug voor 40 euro. Benieuwd hoeveel deze kost..

Mijn SNES verzameling!

• zeef
Ja, dat gaat dus niet over de hunt. Jammer maar helaas, dit topic gaat dicht tot de volgende hunt.

• zeef
Topic gaat weer open......... Let wel : dit topic is alleen voor de hunt!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-03 14:55

Twan V

...en er stralend uitzien

zeef schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:05:
Topic gaat weer open......... Let wel : dit topic is alleen voor de hunt!
...maar er is toch geen hunt?

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-05-2022

DeeJee

Dus...

Twan V schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:00:
[...]

...maar er is toch geen hunt?
Ik dacht dat dat aan mij lag :)

Money for nothin' and your chicks for free

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-03 22:57
wie weet, weet hij meer dan wij! :)

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Yes ik heb meteen de Sandisk besteld!!!
Kuch. Ahum. Tijd dus om mijn avatar weer aan te passen. :P

[Voor 46% gewijzigd door ManiacsHouse op 29-10-2010 11:20]

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

En we tellen weer af:

Daarnet ontvangen:
Beste iBOOD'er,

Slijp je virtuele speren en trek je berenvel aan: de Hunt barst binnenkort weer los!
Er zijn een aantal belangrijke veranderingen doorgevoerd dus lees deze e-mail aandachtig door.

Wat is de iBOOD Hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 superaanbieding per dag. Tijdens de Hunt schakelen we echter een paar versnellingen hoger. De ene superaanbieding volgt de andere op, soms wel binnen een paar minuten! En waar we vroeger vooral oude aanbiedingen tegen nóg aantrekkelijker prijzen aanboden, zal de Hunt dit keer meer nieuwe producten bevatten dan ooit tevoren! En dat allemaal met vertrouwde kortingen tot maar liefst 90%! Meer weten over de Hunt? Klik dan hier.

Hunt Veranderingen?
Sinds de vorige Hunt hebben we flink zitten zweten en we zijn we met een aantal veranderingen gekomen om de jacht eenvoudiger te maken.
Zo hebben we om je een beetje rust te gunnen een korte pauze tussen iedere aanbieding ingelast. Ook is het niet langer nodig om telkens de F5-knop weer geweld aan te doen, omdat de frontpage zichzelf automatisch ververst als er weer een nieuwe aanbieding online komt!

Wanneer is de Hunt dan?
Als we dat zouden zeggen, zouden we je scherm op afstand moeten laten ontploffen.
Dergelijke informatie is immers gevoelig. Een tip: zorg dat je volgende week goed uitgerust aan je nachtrust begint :-).

Stem en win een iPad of Panasonic Lumix!
Vorig jaar hebben jullie iBOOD bekroond tot Website van het jaar! Dit jaar hopen wij opnieuw samen met jullie deze titel binnen te halen om daarmee nog betere deals te maken met fabrikanten. Stem daarom op iBOOD en win een iPad of Panasonic Lumix!
Stem nu!

Happy hunting ;-)

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Haha, ik had het al geplaatst in het grote-kleine-mededelingen topic. Omdat dit dus op slot was... Heb er zin aan. (Ookal ben ik blut!)

In de mail staat volgende week ergens. Ook is hun methode aangepast. Wellicht kan ik dan nu wel iets bestellen tijdens de hunt, vorige keer knalde steeds de payment terminal eruit!

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• zeef
We gaan even een nieuw topic maken voor de komende hunt. :)

Anoniem: 22659

Pagina: 1 ... 58 59 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De hunt is afgelopen, dus de slowchat ook, anders gaat er een slotje op!
  • Vraag naar en aanbod van hunt artikelen hoort in V&A, niet hier!

• We hebben het hier over de Nederlandse (en Belgische) hunt, niet de Duitse!
  • Zie dagelijksekoopjes.nl voor een overzicht van de producten die al langskwamen
  • Directe link naar iBood chat op IRC
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif naast de titel van het topic)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee