Nou hier nog mijn ervaringen van de hunt.
Tijdens de hunt meerdere bestellingen gedaan waarvan ook 1tje die bestond uit 2x hetzelfde product (in 1 bestelling)
Nou bedacht ik me 's avond al dus via de "terug stuur" functie gelijk gecancelled met optie gecancelled voor verzending.
Wat denk je 3 dagen later verzendbevestiging

Nou ik contact gehad met klantenservice van Ibood. En in overleg daarmee pakket aan de deur geweigerd. Tot zo ver ging alles op het onnodige versturen nog goed.
Toen,
3.5 week later, eindelijk geld terug maar wat blijkt. Alleen het geld van 1 product was retour gestort. Ik gelijk weer contact op genomen met de klantenservice. En zei vertelde mij dat het zo spoedig mogelijk het overige geld (1x product en 1x verzendkosten) op me rekening zou staan. Maar na 2.5week wachten stond het geld er nog steeds niet op.
Dus weer mailen. Binnen een dag antwoord dat ze een achterstand hadden met het crediteren. Tja hier koop ik natuurlijk niets voor want ik zit al 2 maanden op me geld te wachten. In diezelfde mail die ik afgelopen dinsdag had gestuurd had ik dus ook gezegd dat ik uiterlijk vandaag het geld op me rekening wou hebben.
En zei gaven daarop het volgende antwoord: (ontvangen op 14-9-2010)
Hartelijk dank voor uw email.
De persoon die de crediteringen doet zal dit vandaag of morgen overstorten
naar uw rekening. Dit is nog niet gebeurd vanwege een achterstand bij ons.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice iBOOD.com
Nou mogen binnenlandse transacties maar maximaal 1 werkdag duren. Dus het is blijkbaar nog steeds niet overgemaakt.
Ik weet dus wel dat ik in vervolg wel een stuk voorzichtiger ga zijn met aankopen van Ibood want blijkbaar nemen ze het niet zo nou met de wet kopen of afstand.
En ik vraag me af in hoeverre ik hier iets van stappen/ drukmiddelen kan toepassen.