Lap zeg, en ik heb nog niet eens een tracking codeNeobahamuth schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:12:
Mijn 6-1 WiiFit set is deze ochtend aangekomen. Netjes.
Signature
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Lap zeg, en ik heb nog niet eens een tracking codeNeobahamuth schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:12:
Mijn 6-1 WiiFit set is deze ochtend aangekomen. Netjes.
Signature
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
[ Voor 78% gewijzigd door Orion84 op 30-07-2010 09:14 ]
[ Voor 83% gewijzigd door Orion84 op 30-07-2010 09:14 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Anoniem: 63975
Anoniem: 163694
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Waarom bestel je die dingen in godsnaam..Pontifex schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:50:
Sirene's binnengekomen. Wat een brakke dingen zeg, drukknop van batterij vakje is al afgebroken en het lichtje is wit met 2 reflectoren je ziet amper blauw licht. Ben blij dat ik niet meer dan 10 euro kwijt was voor 2 van die setjes.
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Is dat niet te vraag bij 75% van de Ibood bestellingen?
_██_
(ಠ_ృ)
Heb 'm ook binnen, klinkt zeker niet verkeerd.Atomsk schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:48:
[afbeelding]
binnen.
Klinken beter dan m'n 5.1 Creative setje (die ik niet meer in surround opstelling kan plaatsen). Alleen de kabels eraan zijn nogal kort. Gelukkig had ik nog een jackplug verlengkabel liggen..
Ter indicatie: ik had hem gisterochtend binnengekregen.
mijne ook gisteren :-) handig voor mn hiking tocht volgende week ^^Jejking schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 13:35:
[...]
Ter indicatie: ik had hem gisterochtend binnengekregen.
[ Voor 4% gewijzigd door fender89 op 31-07-2010 18:54 ]
Ik vond het ook al appart dat iemand hier poste dat de sirenes wel veel geluid maaktenkraats schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:00:
Die zwaailichten (nee iBood, het zijn geen sirenes) zijn wel leuk hoor.. niet erg stevig, maar ja. voor 2 euro.. Op het werk heb ik een setje op de helpdesktelefoon aangesloten
Nu weer twee besteld om als geintjes weg te geven
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Das wel een goeie test om te ontdekken of je een kat in de (rug)zak hebt gekocht.fender89 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:55:
[...]
mijne ook gisteren :-) handig voor mn hiking toch volgende week ^^
[ Voor 0% gewijzigd door ManiacsHouse op 31-07-2010 20:01 . Reden: kuch... ruGzak en niet ruKzak ]
Een dumppartij is het altijdManiacsHouse schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 18:35:
[...]
Das wel een goeie test om te ontdekken of je een kat in de (ruk)zak hebt gekocht.
Dumppartij vanwege slechte stiksels ofzo.
/▌
Anoniem: 358309
Deze ellende heb ik ook gehad met een home cinema set. De reparatie duurde bijna 4 maanden. Ik ben gaan dreigen met het ontbinden van de koop, want dat is je mogelijkheid. Binnen drie dagen was het toen opeens opgelost.Anoniem: 358309 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:05:
Ik hoop dat niemand hier gebruik hoeft te maken van de garantie want mijn ervaringen met ibood en garantie zijn echt heel slecht, vorig jaar september heb ik mijn DOA opgestuurd en ik heb nog steeds mijn geld of product niet terug, als ik er iets over zeg op de forums word mijn post verwijderd en verder zijn ze moeilijk bereikbaar en krijg je nooit een reactie terug. was toch mooi 96,- waar ik dus niks voor heb gekregen, voor mij nooit meer ibood. Ik betaal met alle plezier een paar euro extra ergens anders waar ik wel fatsoenlijke garantie krijg.
[ Voor 9% gewijzigd door JdM op 31-07-2010 19:23 ]
Ik had een harde schijf gekocht voor mijn zusje. Die ging na een paar maanden kapot. Teruggestuurd volgens hun procedure en zowel het aankoopbedrag als de verzendkosten hebben ze overgemaakt omdat ze hem ook niet kunnen repareren en deze producten meestal niet meer te verkrijgen zijn. Dus mijn ervaringen zijn eigenlijk goed (en dat was dan niet eens een DOA, ik verwacht eigenlijk dat dat nog simpeler gaat).Anoniem: 358309 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:05:
Ik hoop dat niemand hier gebruik hoeft te maken van de garantie want mijn ervaringen met ibood en garantie zijn echt heel slecht, vorig jaar september heb ik mijn DOA opgestuurd en ik heb nog steeds mijn geld of product niet terug, als ik er iets over zeg op de forums word mijn post verwijderd en verder zijn ze moeilijk bereikbaar en krijg je nooit een reactie terug. was toch mooi 96,- waar ik dus niks voor heb gekregen, voor mij nooit meer ibood. Ik betaal met alle plezier een paar euro extra ergens anders waar ik wel fatsoenlijke garantie krijg.
/▌
Doe je beter dan mij big.. van mijn wake-up light heb ik nog niks gehoord helaas..HetBiggie schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 18:35:
Netgear wireless kit donderdag ontvangen, sapglazenset gisteren. Vlot gegaan dus.
vandaag bevestiging verzending ontvagen, wordt bij mij vandaag uitgeleverdpsychoclown schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 11:20:
[...]
Doe je beter dan mij big.. van mijn wake-up light heb ik nog niks gehoord helaas..
Ik heb er ook vandaag nog niks van gehoord helaas.. maar we wachten geduldig afhimlims_ schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:38:
[...]
vandaag bevestiging verzending ontvagen, wordt bij mij vandaag uitgeleverd
ik had 't contact formulier ingevuld op de webpagina, 10min. was de status geupdate, niet veel later kreeg ik mailtje met track'n'tracepsychoclown schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:42:
[...]Ik heb er ook vandaag nog niks van gehoord helaas.. maar we wachten geduldig af
[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 02-08-2010 15:08 ]
Ah bedankt voor de tip dat ga ik ook maar even doen danhimlims_ schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:07:
[...]
ik had 't contact formulier ingevuld op de webpagina, 10min. was de status geupdate, niet veel later kreeg ik mailtje met track'n'trace
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 02-08-2010 15:14 ]
Anoniem: 32925
Lijkt me binnen een week na een hunt toch een beetje te ongeduldig. Ik wacht er nog even meehimlims_ schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:07:
[...]
ik had 't contact formulier ingevuld op de webpagina, 10min. was de status geupdate, niet veel later kreeg ik mailtje met track'n'trace
http://www.ibood.com/nl/nl/send_question/
niets mee van doenAnoniem: 32925 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:16:[...]Lijkt me binnen een week na een hunt toch een beetje te ongeduldig. Ik wacht er nog even mee
[ Voor 66% gewijzigd door BGB4rn op 02-08-2010 15:29 ]
Signature
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 32925 op 02-08-2010 15:29 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik vind het eigenlijk nette messen ja, en ook goed scherpfranssie schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:38:
Vandaag de messenset ontvangen (2lion van sabatier). Erg basic messen maar voelt vertrouwd degelijk in de hand, geen super-balans maar dat mag je er ook niet van verwachten voor die prijs, wel veel degelijk snijplezier.
Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier
oh zeker nette messen, broodmes had langer mogen zijn maar daar heb ik er al zat van en deze is wel het scherpste, zeer geschikt voor vers stokbrood etc.Boudewijn schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:25:
[...]
Ik vind het eigenlijk nette messen ja, en ook goed scherp.
Beter dan het sola setje dat ik tot nu toe heb gehad.
[ Voor 12% gewijzigd door franssie op 02-08-2010 21:41 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 32925 op 03-08-2010 10:23 ]
En de Gyroscoop-knop 2 maal direct na elkaar indrukken zorgt voor continue muismodus totdat je er weer een keer op drukt.coyote1980 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 08:11:
Heb mn Gyration afstandsbediening voor Windows binnen, even kort mee gespeeld, goeie indruk, links/rechts klikken is nog even wennen, maar het werkt lekker! Als je een knop ingedrukt houdt volgt je muisaanwijzer (net als een WII controller) de bewegingen die je maakt, laat je de knop los dan blijft hij weer stilstaan, en links en rechts van de betreffende knop zitten dan de knoppen voor linker / rechter muisknop
Baalde al dat hij gisteren 'pas' bezorgd zou worden als ik niet thuis was, maar hij was keurig bij de buren afgeleverd zodat ik er meteen mee aan de slag konThanx iBood!
Juist datgene dat ik gemist hadcoyote1980 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 08:11:
Heb mn Gyration afstandsbediening voor Windows binnen, even kort mee gespeeld, goeie indruk, links/rechts klikken is nog even wennen, maar het werkt lekker! Als je een knop ingedrukt houdt volgt je muisaanwijzer (net als een WII controller) de bewegingen die je maakt, laat je de knop los dan blijft hij weer stilstaan, en links en rechts van de betreffende knop zitten dan de knoppen voor linker / rechter muisknop
Baalde al dat hij gisteren 'pas' bezorgd zou worden als ik niet thuis was, maar hij was keurig bij de buren afgeleverd zodat ik er meteen mee aan de slag konThanx iBood!
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
iBood even contacteren en navragen.alki schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:23:
Hmm de Onkyo net binnen gekregen maar het is geen nieuwe.
Zat in een andere doos met een onkyo stikker erop waarop staat dat deze refurbished is...
Moet ik dit accepteren of niet ik betaal voor een nieuwe en stond niet vermeld bij de ibood.
alki schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:23:
Hmm de Onkyo net binnen gekregen maar het is geen nieuwe.
Zat in een andere doos met een onkyo stikker erop waarop staat dat deze refurbished is...
Moet ik dit accepteren of niet ik betaal voor een nieuwe en stond niet vermeld bij de ibood.
Neobahamuth schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:07:
[...]
"De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie."
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Neobahamuth op 03-08-2010 18:42 ]
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
☻/
/▌
/ \
En binnen!Anoniem: 32925 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:23:
Vandaag is/wordt mijn bestelling verstuurd (1x Oregon Scientific Walkie Talkie Set TP393 met babyfoon en FM Radio).
Zie je nou, geduld is een schone zaak![]()
[ Voor 19% gewijzigd door Viper® op 04-08-2010 13:56 ]
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Ook fijn... één van de accu's DoAAnoniem: 32925 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 13:49:
[...]
En binnen!
Eerste wat me opviel, dit staat letterlijk op de doos: "Slim design-only 17mm thinkness"
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Omdat mijn vader het wel zag zitten en omdat de prijs 100 goedkoper was dan de laagste prijs in de pricewatch. Maar nu puntje bij paaltje komt doet mijn moeder lastig.freakingme schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:55:
Misschien een heel vreemde vraag, maar waarom had je 'm dan gekocht?
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Anoniem: 209360
Grrr, die had ik willen hebben. Dacht alleen dat het de versie met de gloeilamp was, maar dat bleek niet zo te zijn en toen was het al te laat
Het leek me al stug, het was dus 14,95 euro inclusief btw + 5,95 verzendingNiet voor het 1 en ander maar de hartslagmeter koste me toch echt €25,-. Op internet staat dan wel de prijs met €19,95 en geen 14,99 maar dat is zonder btw, daarnaast komt dus nog 19% btw erover heen + de verzendkosten. Gezien ik de bon heb krijg je het bewijs.
Die van trelock (BT 800?) was idd 14,95 + 5,95 verzendkostenJejking schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:20:
Ik begon serieus aan mezelf te twijfelen toen ik net te horen kreeg van iemand van MP dat:
[...]
Het leek me al stug, het was dus 14,95 euro inclusief btw + 5,95 verzending
Ik heb deze DoA aangemeld, e-mail daarover ontvangen (04.08.2010 17:21) en nog niets gehoord. Hebben ze een flinke achterstand of moet ik dit nogmaals aanmelden?Anoniem: 32925 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 17:26:
[...]
Ook fijn... één van de accu's DoA
Ik wou hem ook hebben maar toen keek ik op prijsvergelijk en vond ik hem niet genoeg schelen met de goedkoopste internetprijs (maar 15,- geloof ik) en het was wel een verouderd model.Grrr, die had ik willen hebben. Dacht alleen dat het de versie met de gloeilamp was, maar dat bleek niet zo te zijn en toen was het al te laat
Ik zie nu pas dat ik ook wel interesse had gehad, maar misschien komt ie nog een keer langs.coyote1980 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 08:11:
Anoniem: 209360
De dagen worden helaas weer korter en dus heb ik weer moeite om uit bed te komenjayb0 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 02:20:
[...]
Ik wou hem ook hebben maar toen keek ik op prijsvergelijk en vond ik hem niet genoeg schelen met de goedkoopste internetprijs (maar 15,- geloof ik) en het was wel een verouderd model.
Best vervelend eigenlijk. Ik was me eigenlijk al af aan het vragen wanneer het verstuurd zou gaan worden omdat het al lang duurde.Geachte GH45T,
Op 27 juli j.l. heeft u tijdens de iBOOD Hunt een bestelling geplaatst voor één of meerdere High Peak Forrest Trekking 40 L Backpack(s). Helaas is achteraf gebleken dat wij door een tekort in voorraad van de aanbieding die u heeft gekocht, niet in staat zijn het door u bestelde product te leveren. Wij zijn hierdoor dan ook genoodzaakt het volledige aankoopbedrag inclusief de initiële verzendkosten aan u te restitueren.
Wij begrijpen dat wij u hiermee ernstig teleurstellen maar dit is voor ons een situatie van overmacht. Hierdoor kunnen wij niets anders doen dan uw geld terug te storten op de betaalrekening waarmee u de betaling heeft verricht. De terugbetaling zal zo spoedig mogelijk plaatsvinden (afhankelijk van de betaalmethode waarmee er betaald is, kan dit tot 10 werkdagen duren).
Wij waarderen u enorm als klant en bieden u daarom 1 couponcode aan. Met een couponcode hoeft u bij een volgende bestelling geen verzendkosten te betalen. De couponcode wordt automatisch per e-mail aan u toegestuurd en is een jaar geldig.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met klantenservice@ibood.com.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice iBOOD.com
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
[offtopic]C00P schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:05:
Nu is er wel een intresante aanbieding denk ik, wat is jullie gedacht ?
http://www.ibood.com/be/n..._en_YouTube_Ondersteuning
[ Voor 3% gewijzigd door Mystikal op 30-08-2010 13:20 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Tuurlijk, wat ze de eerste ronde niet kwijtraken gaat gerust nog een keer voorbij. Zijn altijd wel weer mensen die het dan alsnog kopen.Stephan4kant schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:05:
Ze bieden nu een fietsalarm aan, die ze ook op 14 juli al hadden. Ook tijdens de Hunt kwam 'ie voorbij volgens mij. Is het normaal dat ze oude prak opwarmen?
Daar is toch die Hunt voor?ManiacsHouse schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:11:
[...]
Tuurlijk, wat ze de eerste ronde niet kwijtraken gaat gerust nog een keer voorbij. Zijn altijd wel weer mensen die het dan alsnog kopen.
Don't believe the hype. Zo speciaal is die hele Hunt niet. Levert meer irritatie dan superkoopjes op.Stephan4kant schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:26:
Daar is toch die Hunt voor?Ze bieden het product nu voor de 3e keer aan.
Nickname does not reflect reality
Haha het is inderdaad een hype. Hoewel ik ook wel leuke aanbiedingen heb gezien, heb ik geen enkele kunnen bestellen tijdens de hunt.Brad Pitt schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:28:
[...]
Don't believe the hype. Zo speciaal is die hele Hunt niet. Levert meer irritatie dan superkoopjes op.
Nou mogen binnenlandse transacties maar maximaal 1 werkdag duren. Dus het is blijkbaar nog steeds niet overgemaakt.Hartelijk dank voor uw email.
De persoon die de crediteringen doet zal dit vandaag of morgen overstorten
naar uw rekening. Dit is nog niet gebeurd vanwege een achterstand bij ons.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice iBOOD.com
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Leuk hoor, eerst een product na 1 maand niet kunnen leveren en dan alsnog ons proberen iets aan te smeren .. Ik heb trouwens metallica al bij bol.com besteld een tijdje terug voor 40 euro. Benieuwd hoeveel deze kost..Desondanks hebben wij de zoektocht voortgezet, met succes. Wij hebben een
vergelijkbaar product kunnen vinden, namelijk de Guitar Hero Metallica
inclusief gitaar voor de Xbox 360. Ondanks het feit dat het hier niet om de
World Tour versie gaat, die wij op 10 augustus hebben aangeboden, willen wij
u toch graag tegemoet komen en u alvast op de hoogte stellen dat wij morgen
dit product online gaan verkopen op www.iBOOD.com.
In het vijfjarig bestaan van iBOOD hebben wij nog nooit een aanbieding
vooraf gecommuniceerd, maar omdat wij u bij de vorige Guitar Hero
aanbieding hebben moeten teleurstellen hebben wij besloten voor deze
gelegenheid een uitzondering te maken.
...maar er is toch geen hunt?zeef schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:05:
Topic gaat weer open......... Let wel : dit topic is alleen voor de hunt!
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Ik dacht dat dat aan mij lag
Money for nothin' and your chicks for free
[ Voor 46% gewijzigd door ManiacsHouse op 29-10-2010 11:20 ]
Beste iBOOD'er,
Slijp je virtuele speren en trek je berenvel aan: de Hunt barst binnenkort weer los!
Er zijn een aantal belangrijke veranderingen doorgevoerd dus lees deze e-mail aandachtig door.
Wat is de iBOOD Hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 superaanbieding per dag. Tijdens de Hunt schakelen we echter een paar versnellingen hoger. De ene superaanbieding volgt de andere op, soms wel binnen een paar minuten! En waar we vroeger vooral oude aanbiedingen tegen nóg aantrekkelijker prijzen aanboden, zal de Hunt dit keer meer nieuwe producten bevatten dan ooit tevoren! En dat allemaal met vertrouwde kortingen tot maar liefst 90%! Meer weten over de Hunt? Klik dan hier.
Hunt Veranderingen?
Sinds de vorige Hunt hebben we flink zitten zweten en we zijn we met een aantal veranderingen gekomen om de jacht eenvoudiger te maken.
Zo hebben we om je een beetje rust te gunnen een korte pauze tussen iedere aanbieding ingelast. Ook is het niet langer nodig om telkens de F5-knop weer geweld aan te doen, omdat de frontpage zichzelf automatisch ververst als er weer een nieuwe aanbieding online komt!
Wanneer is de Hunt dan?
Als we dat zouden zeggen, zouden we je scherm op afstand moeten laten ontploffen.
Dergelijke informatie is immers gevoelig. Een tip: zorg dat je volgende week goed uitgerust aan je nachtrust begint :-).
Stem en win een iPad of Panasonic Lumix!
Vorig jaar hebben jullie iBOOD bekroond tot Website van het jaar! Dit jaar hopen wij opnieuw samen met jullie deze titel binnen te halen om daarmee nog betere deals te maken met fabrikanten. Stem daarom op iBOOD en win een iPad of Panasonic Lumix!
Stem nu!
Happy hunting ;-)
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq