iBOOD hunt van november 2010 *voorbij* Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Topicstarter

iBOOD hunt topic

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood.png

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif naast de titel van het topic)
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif Happy posting! Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Beste iBOOD'er,

Slijp je virtuele speren en trek je berenvel aan: de Hunt barst binnenkort weer los!
Er zijn een aantal belangrijke veranderingen doorgevoerd dus lees deze e-mail aandachtig door.

Wat is de iBOOD Hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 superaanbieding per dag. Tijdens de Hunt schakelen we echter een paar versnellingen hoger. De ene superaanbieding volgt de andere op, soms wel binnen een paar minuten! En waar we vroeger vooral oude aanbiedingen tegen nóg aantrekkelijker prijzen aanboden, zal de Hunt dit keer meer nieuwe producten bevatten dan ooit tevoren! En dat allemaal met vertrouwde kortingen tot maar liefst 90%! Meer weten over de Hunt? Klik dan hier.

Hunt Veranderingen?
Sinds de vorige Hunt hebben we flink zitten zweten en we zijn we met een aantal veranderingen gekomen om de jacht eenvoudiger te maken.
Zo hebben we om je een beetje rust te gunnen een korte pauze tussen iedere aanbieding ingelast. Ook is het niet langer nodig om telkens de F5-knop weer geweld aan te doen, omdat de frontpage zichzelf automatisch ververst als er weer een nieuwe aanbieding online komt!

Wanneer is de Hunt dan?
Als we dat zouden zeggen, zouden we je scherm op afstand moeten laten ontploffen.
Dergelijke informatie is immers gevoelig. Een tip: zorg dat je volgende week goed uitgerust aan je nachtrust begint :-).

Happy hunting ;-)
Zoals vermeld door Tomsworld in "iBOOD hunt van juli 2010 *IS VOORBIJ*"

[ Voor 9% gewijzigd door zeef op 04-11-2010 15:16 . Reden: reclameboodschap gewist. :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-05 16:35
Ik vind dat deze hunt wel heel snel op de vorige volgt... of ligt dat aan mij?
Ik ben benieuwt of er dit keer wat meer "leuke" dingen tussen zitten, maar gezien het aanbod van iBood de laatste tijd vraag ik het me af.

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:32

Matis

Rubber Rocket

frumper schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:20:
Ik ben benieuwt of er dit keer wat meer "leuke" dingen tussen zitten, maar gezien het aanbod van iBood de laatste tijd vraag ik het me af.
Ik denk dat dat ook de reden is. De magere hunt van vorige keer is een aantal fanatiekelingen in het verkeerde keelgat geschoten.

Ik hoop dat ze het op deze manier proberen te compenseren.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209360

Volgens mij valt dat wel mee hoor, juli is al vrij lang geleden hoor. Hoop echter dat ze nu eindelijk eens een stel goede servers inzetten om het een beetje bereikbaar te houden. Valt toch namelijke iedere keer tegen om er doorheen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:39
Ben benieuwd waar het begint, ik zal de website in de gaten houden. Altijd leuk dingen op de kop te tikken alvast voor verjaardagen and such.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-05 19:53
Ik ben zeer benieuwd wat men deze keer aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-05 00:38

TommyGun

Stik er maar in!

SCIxX schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:25:
Ben benieuwd waar het begint, ik zal de website in de gaten houden. Altijd leuk dingen op de kop te tikken alvast voor verjaardagen and such.
Dit dus! Maar aangezien de vorige keer zwaar tegenviel...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45
frumper schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:20:
Waarom vind je 4 maanden 'heel snel'?

Je moet toch iets hebben om mensen naar je site te krijgen, ook tussen grote acties. En hoe vaker je echt goede acties hebt, hoe vaker mensen op je site zullen kijken (en dan mogelijk zelfs iets kopen, ook al is er geen grote actie gaande).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 23:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Hmm, interessant. Misschien is het handig om erbij te zetten wanneer de hunt is en als dat niet bekend is, dan te zeggen dat het niet bekend is wanneer de hunt is. Ok, het wordt misschien aangekondigd, maar ik moet eerlijk bekennen toch nog met deze vraag te zitten. Is er iets over te zeggen? Wat is de ervaring van de meesten hier?

We zitten namelijk niet constant achter de pc en het lijkt me een beetje onmogelijk om heel november 24/7 te f5'en.

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 22:45
Younes schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:35:
Hmm, interessant. Misschien is het handig om erbij te zetten wanneer de hunt is en als dat niet bekend is, dan te zeggen dat het niet bekend is wanneer de hunt is. Ok, het wordt misschien aangekondigd, maar ik moet eerlijk bekennen toch nog met deze vraag te zitten. Is er iets over te zeggen? Wat is de ervaring van de meesten hier?

We zitten namelijk niet constant achter de pc en het lijkt me een beetje onmogelijk om heel november 24/7 te f5'en.
Staat duidelijk in de 2e post:
Wanneer is de Hunt dan?

Als we dat zouden zeggen, zouden we je scherm op afstand moeten laten ontploffen.
Dergelijke informatie is immers gevoelig. Een tip: zorg dat je volgende week goed uitgerust aan je nachtrust begint :-).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat wordt weer bijslapen! Ik heb vannacht ook al een soort van hunt-dienst gedraaid (kon niet slapen) en het gaat vandaag redelijk. Weer even netjes op tijd gaan slapen dus en dan elke nacht ff checken :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-05 11:05
En nu maar hopen dat er om 09.00u nog wat interessants aangeboden wordt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

De vorige keer had 's ochtends toch nog zin voor mij, kon eindelijk de wake-up light te pakken krijgen die ik de 3 keer ervoor met een seconde gemist had :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
  • Laatst online: 10-05 14:03
Ik hoop het ook. ga het tijdens school wel proberen in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 28-02 01:01
Kunnen we niet soort van SMS alarm instellen dan hoef ik niet op te blijven tot middernacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Oh Heavens... wie heeft er hoop op dat de time-out problemen nu eindelijk opgelost zijn?

* Jejking vreest het ergste :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-05 22:42

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Zag de mail ook in mijn postvak belanden ;)

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/6xth8j.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-05 11:05
psychoclown schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:59:
De vorige keer had 's ochtends toch nog zin voor mij, kon eindelijk de wake-up light te pakken krijgen die ik de 3 keer ervoor met een seconde gemist had :)
jeetje, heb net 2 dagen geleden de nieuwste wake-up-light besteld voor 107,- :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Hoop echt dat ze wel nu de timeout problemen hebben opgelost. Misschien toch wat extra servers erbij hangen? En dan vooral de normale website en de betalingen apart maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Naja, toen ik belde de laatste keer toen bleek dat ze op dat moment hetzelfde smoesje ophingen als ervoor. "Alles draait, tijdelijke drukte, even wachten, dit komt nooit voor normaal gesproken."

Zouden ze hun les geleerd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

habermas schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:15:
[...]
jeetje, heb net 2 dagen geleden de nieuwste wake-up-light besteld voor 107,- :D
Die kan nog terug ... iets met 7 dagen ;)

Maar je merkt als tweaker vanzelf wanneer de ibood is, het topic staat dan continue in de top vijf actieve topic. Ik snap trouwens ook niet dat sommige straks weer gaan roepen 'ik ga iets kopen!' terwijl er nog geen producten bekend zijn. Ik koop pas iets als ik dat de moeite waard vind en niet omdat het weer een ibood is. Misschien wel die box als die niet te duur is.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-05 12:27
Pff, vorige keer echt bijna heel de nacht opgebleven ( ook een gezellige chat van tweakers dan :) ) maar uiteindelijk niets deftigs willen/kunnen kopen.

Hoop dat deze wat beter wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Vorige keer ben ik ook lang opgebleven, niet alleen voor de hunt maar omdat ik toch al in een slecht dag en nacht ritme zat. Maar dit is al de derde hunt in een jaar tijd ofzo? Ik dacht dat ze dat niet zo vaak deden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:36

painkill

Pain(k)(ill)

Dus nu komt hij eindelijk een keer in het weekend?
Zaterdag/zondag ?

Tenminste, meestal een dag of 3/4 na deze post begonnen de andere hunts...

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 07:13
Hopelijk helpen de aanpassingen om alles bereikbaar te houden. Denk wel dat het veel scheelt, al dat gef5 deed vast geen goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik ben benieuwd hoe het deze keer gaat verlopen, gaat het deze keer beter lukken.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

De vorige hunt was inderdaad zeer mager (niets uit het lijstje nodig, dus niets gekocht), laten we hopen dat deze beter wordt. Ben in ieder geval benieuwd.

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:30

The Executer

Lekker belangrijk!

Dirrukje schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 00:00:
Hopelijk helpen de aanpassingen om alles bereikbaar te houden. Denk wel dat het veel scheelt, al dat gef5 deed vast geen goed.
Ik denk dat, ondanks de aanpassing waardoor F5'en niet meer zou hoeven, dit nog vaak genoeg gaaat gebeuren omdat mensen geen dingen willen missen, en op een gegeven af gaan vragen of de pagina nog wel refreshed waardoor ze juist gaan F5'en. Het zal iets schelen, maar ik moet het eerst maar eens zien...

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Als ze slim zijn dan installeren ze een push engine die de nieuwe aanbiedingen naar de client pushed. Dan hoef je ook niet elke 2 seconden te F5 en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Megamind schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:27:
Als ze slim zijn dan installeren ze een push engine die de nieuwe aanbiedingen naar de client pushed. Dan hoef je ook niet elke 2 seconden te F5 en
Zie de tekst in Crazymonkey in "iBOOD hunt van november 2010". Ik denk dat het antwoord daarin al min of meer gegeven wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Laatst online: 22:57
Hopelijk dit keer wat leukere goodies dan de vorige magere Hunt

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 22659 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:31:
[...]

Zie de tekst in Crazymonkey in "iBOOD hunt van november 2010". Ik denk dat het antwoord daarin al min of meer gegeven wordt ;)
Ik hoop dat die verversing wel goede feedback geeft, anders vertrouw ik het niet en ga ik lekker alsnog F5en :+

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
Sprak toevallig gisteren een software engineer van iBood over de Hunt. Ze hebben er vertrouwen in dat alles goed gaat, maar hij moest wel even op hout kloppen ;-) Ze hebben ook wijzigingen achter de schermen doorgevoerd en hopen dit maal het forum levend te houden, maar dat moet ik eerst zien dan geloven :+

Ben zelf erg benieuwd hoe vaak de server nu een request krijgt van een client. Ik verwacht dat ze dit vergelijkbaar doen als de iBood Hunt Reloader die sommige gebruikte bij de vorige hunt. Hierbij wordt periodiek een AJAX request gedaan voor de nieuwe aanbieding.

Maar ik weet ook dat de servers van iBood waarschijnlijk hard crashen als ze iedere 5 seconden een request binnen krijgen. Ik denk dat er daarom de aangekondigde pauzes worden ingelast.

Ik verwacht dat het ongeveer als volgt werkt:

- Iedere minuut of paar minuten wordt er een request verstuurd naar de server om te kijken of de huidige aanbieding nog geldig is
- Zo niet, dan zit je in de "pauze". Hierbij sturen ze waarschijnlijk ook informatie mee over wanneer de pauze is afgelopen en de volgende aanbieding live gaat en de client dus weet wanneer er de nieuwe aanbieding verwacht wordt.

Echter verwacht ik dat ze hierbij ook nog een gradient moeten inbouwen zodat niet alle clients op exact hetzelfde moment een server nieuwe server request maken.

Wat ze ook nog zouden kunnen doen, is gedurende de pauze alle nieuwe aanbieding informatie al in een locale variabele/array op te slaan. De echte tweakers kunnen deze informatie dan al een paar minuten eerder bekijken maar voor 99.9% van de gebruikers blijft dit netjes verstopt. Het grote voordeel hiervan is dat iBood gedurende x minuten verspreid de juiste data kan versturen naar de clients. En zodra de aanbieding bestelbaar is de data zichtbaar maakt via een client side update. Deze laatste methode zal de serverload sparen en tegelijkertijd maakt het mogelijk dat iedereen nagenoeg realtime en simultaan de nieuwste aanbieding geupdate krijgt.

Maar uiteraard is dit voor mij allemaal pure speculatie, we gaan het zien volgende week.

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat was de reden achter je gesprek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209360

Als bovenstaande echt de oplossing is dan gaat de server gewoon weer plat. Een kind kan bedenken dat je sneller een update hebt als je F5 indrukt. Sterker nog het is waarschijnlijk zelfs pure noodzaak anders is de aanbieding al uitverkocht voordat jij überhaupt het nieuwe product te zien krijgt.

Ik zou liever zien dat ze er een soort lotterij achter plakken. Iedereen die klikt wordt in de wachtrij gezet daarna krijg je te zien hoeveel mensen er voor hoeveel producten zijn en daaruit worden random mensen gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:15
Heeft er iemand al een hint gelezen/gezien/ontvangen over de daadwerkelijke dag?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-05 11:56

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Devian schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:10:
Heeft er iemand al een hint gelezen/gezien/ontvangen over de daadwerkelijke dag?
Nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244034

The hunt is on (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Nu maar hopen dat niet alleen de site maar ook de producten wat beter zijn dan de vorige keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Let's Hunt peepz :))))

Je hoeft niet meer te F5'en :P Scheelt weer een ultraflat tobo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:17
Ik had al een vermoeden dat de hunt vanavond zou zijn.

Morgen vroeg afspraak bij de tandarts dus naar bed gaan zou de slimme optie zijn. Aan de andere kant het is de tandarts dus half slapend daar aankomen kan handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Misschien kan je die Wake-Up Light wel gebruiken dan Deadsy ;)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Hmmmz... Morgenvroeg naar de rechtbank, dus weinig hunt voor mij dit keer helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-05 10:38

Bolletje

Moderator Harde Waren
Midden in de tentamenperiode, hoe durven ze :') :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:17
Laguna schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:05:
Misschien kan je die Wake-Up Light wel gebruiken dan Deadsy ;)
betwijfel dat hij voor morgen vroeg geleverd word :P. Ik geef de voorkeur aan de koude douche methode.
Gaat trouwens weer snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-05 00:06
Goed. Meeste producten binnen een paar tellen "uitverkocht". Ben nu erg benieuwd of deze, net als alle voorgaande keren, dan alsnog gewoon weer langskomen op een later tijdstip. Zal wel weer :X

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:59:
Ouch, 50 eu nu :'(

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 244034 op 09-11-2010 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:40
De Hunt is begonnen!

Is er al een iBood chat? Zo ja, wat is de link daar naartoe?
Alvast bedankt!

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:54
Denk dat veel mensen er morgen pas achter komen... Wilde ik een keer vroeg! Een maandag... serieus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:09

jjwa

CZ3 tentmuis

Hoe lang duurt een hunt normaal? Ik ben benieuwd wat er langs komt, maar als het 5 uur lang is raak je het staren natuurlijk wel zat :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Deadsy schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:08:
[...]

betwijfel dat hij voor morgen vroeg geleverd word :P. Ik geef de voorkeur aan de koude douche methode.
Gaat trouwens weer snel.
True :P

Dat systeem is wel degelijk verbeterd balk die het nu goed doet automatisch als de balk leeg is verschijnt de melding uitverkocht en het forum is weer beschikbaar. Nu hopen dat de servers het deze keer wel trekken ondanks de mafkezen die nog onnodig F5-en :z

Ik ga iig lekker zo m'n bed in.. kijk morgenochtend wel wat ik gemist heb O-)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
jammer nog niets bijzonders gezien wat ik wel zou willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 07:51
Jammer.. op een dinsdagnacht terwijl ik morgen weer vroeg op moet. Ik blijf nog even kijken; maar niet tot 6u als de vorige keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-05 12:44
mooi TVtje voor de geïnteresseerde. Er staat een mooie review op tweakers hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Same here.. was toevallig nog online en wilde net gaan slapen toen ik hier las dat de hunt was begonnen..
Trwijfel twijfel.. moet wel zeggen dat de site nu heel netjes loopt. Het is dan ook nog niet zo lang bezig maar toch noemenswaardig als je het mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otkurom
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-04-2023
schiet al lekker op zo, tot nu toe geen horloges die uren blijven staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:55
idd soepeltjes! ben aan t verhuizen, dus als er wat leuks voorbij komt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:28
Product forum is ook nog open, dus dat gaat goed... :)

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:06

ManiacsHouse

Scheisse!

WTF... Begonnen!!!
Nou als er nog een Sandisk voorbij komt dan laat het effe weten. Ik ga pitten.
Damn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Interessant verschijnsel zo'n hunt. (Ik heb nog nooit iets op iBood gekocht.)
Die BenQ TV/monitor bijvoorbeeld. Ik had geen idee of die ook goed zou zijn als monitor voor veel langdurig PC gebruik, maar je krijgt de tijd niet eens om het uit te zoeken! Uitverkocht, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Laatst online: 22:57

Grvy

Bot

komen ze ook wel eens met smartphones (simlock vrij) of is dat teveel gehoopt? :p

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Titelfix bitte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
kan iemand mij het ibood talk kanaal vertellen waar al eerder naar is gevraagt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
Pietjepot schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:14:
komen ze ook wel eens met smartphones (simlock vrij) of is dat teveel gehoopt? :p
ik heb er nog nooit één gezien tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Ik hoop op een leuke 16GB mp3 SanDisk ;)

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pietjepot schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:14:
Die heb ik helaas nog nooit gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otkurom
wow 5 jaar garantie op een harde schijf :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Die trashcan van de vorige keer was zo ontzettend vervelend zeg :X
Zal ongetwijfeld wel weer voorkomen maar laten we het hopen van niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Otkurom schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:15:
wow 5 jaar garantie op een harde schijf :o
880Gb? Was dat voor vaag formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze mogen die pauzetijden wel iets omlaag zetten, die duren langer dan de aanbieding zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-05-2024
De site loopt inderdaad tot nu toe een stuk beter als bij de vorige hunt, gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Verdikkeme, ben mijn wachtwoord vergeten.... krijg geen mail met nieuw wachtwoord. Registreren van nieuw account krijg ik ook geen mail... pfffff heb ik weer.

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

site is er bij mij uit :(

doet het weer :)

[ Voor 28% gewijzigd door Brilsmurfffje op 09-11-2010 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Poeh het gaat al rap zeg :o

Ik vind de feedback op de pagina wel matig... denk dat veel mensen toch gaan F5'en uit gewoonte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otkurom
en daar is de eerste mp3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Heeft iemand 1 of een meerdere goeie prijsvergelijkingswebsites er naast open staan om zsm de prijzen te kunnen checken? Zo ja, welke? Ik ken behalve de Price geen goeie, en die is bijna alleen voor PC spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
en een mp4 speler... iemand interesse???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Site loopt wel wat beter maar krijg hier toch nog af en toe een ver*** layout. Iemand al ervaring met het bestellen nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-05 12:44
S9... Beste mp3 speler ever vind ik. Maar heb de 32gb al :) Perfecte geluidskwaliteit en volledig aanpasbare (flash) ui. aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Cowon S9? Nou ik denk dat het eerste wachten is begonnen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-04 13:21
Vaag. Ik kreeg na die BenQ tv nu de MP3 speler. Volgens jullie zat daar nog een HDD tussen?
Kennelijk werkt het auto-refresh systeem toch niet zo heel erg lekker :P

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
bij hunt max 1 per product ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jjwa schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:17:
Heeft iemand 1 of een meerdere goeie prijsvergelijkingswebsites er naast open staan om zsm de prijzen te kunnen checken? Zo ja, welke? Ik ken behalve de Price geen goeie, en die is bijna alleen voor PC spul.
Mag ik het zeggen?

Ik ga het zeggen;

Kieskeurig bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Zeker een mooie aanbieding die Cowon S9 8GB voor €99,95 bij pricewatch is €179,95 de laagste prijs :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-05 16:32

ReseTTim

Chocolate addicted

Die cowon is een mooie spelert :) , vriend van me heeft hem al ffies.. zeker aanrader.. alleen de prijs is nog best pittig.. bij nader inzien.. nette price drop :D :P

[ Voor 14% gewijzigd door ReseTTim op 09-11-2010 00:20 ]

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Waarschijnlijk komt straks ook de grotere variant nog langs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Uitverkocht. Next!

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

opvolger J3 is wel al uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 13:53

BioHazard

*\o/*

LOL, for real? Robomop? Ervaring iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Geef een gil als jullie van een scherm-ding dat het een goeie standaard-gebruik TFT zou zijn voor bij de PC! Heb nog iets van 24"- 27" nodig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Die Robomop is hier binnen 15 minuten de sjaak. Onze Deense Dog weet er wel raad mee :P

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
lol neeeed a robomop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Laatst online: 26-09-2020
tot nu toe leuke dingen voorbij gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-05 14:45

Fixer

FP ProMod
Crap, kom er net achter dat er weer een hunt is. Gelukkig nog niet zoveel bijzonders gemist :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-05-2024
Robomop, geweldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Heeft iemand ervaring met de RoboMop?

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-04 13:21
Volgens mij is het enige wat die Robomop doet alle stof verzamelen, om het dan in een hoek achter te laten :+

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

zodra je op bestel druk heb je er dan 1 of moet je echt op bevestigen drukken voordat er een voor je wordt gereserveerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Laatst online: 26-09-2020
lol, nu al uitverkocht of hadden ze er zo weinig?
Pagina: 1 2 ... 19 Laatste

Let op:
De hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open voor het discussieren over de ervaringen, maar slowchatten is niet meer toegestaan. Lees de OP voor de regeltjes.