iBOOD hunt topic |
![]() |
iBOOD hunt? |
Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit: ![]() |
Waarom een iBOOD hunt topic |
Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan. |
Regeltjes om te reageren |
Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
![]() ![]() |
Hij lande een paar uur geleden in mijn inboxBeste iBOOD'er,toon volledige bericht
Je leest het goed: de iBOOD Hunt komt er aan!
De iBOOD Hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD natuurlijk 1 superaanbieding per dag. Maar de iBOOD Hunt is een uniek fenomeen in Europa; een 1-daagse internetmarathon met superdeals voor alle leden van iBOOD! Een hele dag lang zal de ene monsteraanbieding de andere in een razend tempo opvolgen, soms wel binnen enkele minuten!
Waarom moet ik uitgerust en scherp zijn?
Zodra de klok 00:00 slaat op dag van de Hunt breekt de gekte massaal los. Meer dan 100 megadeals passeren de revue en voor je het weet is de deal weg. Denk daarbij niet alleen aan laptops, digitale camera�s en mediaplayers, maar ook aan parfums, keukenmachines en nog veel meer! En dat allemaal met de vertrouwde kortingen tot maar liefst 90% op vele A merken!
Wanneer is die Hunt dan?
We gaan nog niet verklappen wanneer de Hunt excact is, maar hou ons de komende dagen in de gaten op Twitter en iBOOD.be!
Vertel het aan je vrienden!
Stuur deze mail door naar al je vrienden. Laat ze via deze link een account aanmaken zodat ook zij geen enkele superdeal hoeven te missen. Wie van jullie Hunt straks de beste deals?
Happy hunting!
Het iBOOD Hunt Team
Bij mij ook. Spannend wat er dit jaar weer in zit
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Belgie zeker ?
Heb hier als nler nog niks van gehad
Dat staat ook in de quote van de TS:Beukerz schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:01:
Belgie zeker ?
[..]
Wanneer is die Hunt dan?
We gaan nog niet verklappen wanneer de Hunt excact is, maar hou ons de komende dagen in de gaten op Twitter en iBOOD.be!
[..]
Anoniem: 163694
denwilly schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 00:03:
En het is hunt
Haha, hunt alleen in Belgie inderdaad. Ook in duitsland niet, terwijl we normaal toch allemaal op dezelfde dag zitten.
Gek. Is dit de eerste keer dat het in België alleen hunt is?
edit: En iBood heeft blijkbaar ook een eigen topic gemaakt in hun productforum (http://be-nl.forum.ibood.com/hunt-15-maart-2011/)
edit: En iBood heeft blijkbaar ook een eigen topic gemaakt in hun productforum (http://be-nl.forum.ibood.com/hunt-15-maart-2011/)
[ Voor 52% gewijzigd door Tronic op 15-03-2011 00:18 ]
Dat merkt ik meteen aan het aantal reacties hier. Normaal staan we al op pagina 10 als dit een Nederlandse hunt zou zijn. Het is ook een stuk rustiger voor de Belgische kopers
Die gitaren blijven wss staan tot morgenvroeg
Die aanbieding is al uitverkocht !
In het grote Belgische iBOOD Hunt Topic staan ook de produkten die uitverkocht zijn. Mooie overzicht van de gemiste kansen.
In het grote Belgische iBOOD Hunt Topic staan ook de produkten die uitverkocht zijn. Mooie overzicht van de gemiste kansen.
[ Voor 65% gewijzigd door Blord op 15-03-2011 00:25 ]
Toch maar net dan, mooie speakertjes nuBlord schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 00:22:
Die aanbieding is al uitverkocht !
Anoniem: 296951
Ja, voor België is dat de eerste keer dacht ik, het is al eens meer gebeurt dat de algemene hunt werd voorafgegaan door een hunt voor een bepaald land vermoedelijk als test, ik dacht Duitsland en Polen, Dat hunt topic op het IBood product forum is wel een goede verbetering.Tronic schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 00:16:
Gek. Is dit de eerste keer dat het in België alleen hunt is?
Dan vermoed ik dat ze het topic met de aanbiedingen die voorbij komen aan het proefdraaien zijnAnoniem: 296951 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 00:25:
[...]
Ja, voor België is dat de eerste keer dacht ik, het is al eens meer gebeurt dat de algemene hunt werd voorafgegaan door een hunt voor een bepaald land vermoedelijk als test, ik dacht Duitsland en Polen, Dat hunt topic op het IBood product forum is wel een goede verbetering.
Kun je al nederlander niet van de belgische ibood kopen? Of is het niet aantrekkelijk vanwege verzendkosten en BTW?
@ALF Ik gok dat je een adres in België moet hebben.
Volgens mij is het aanbod wel erg beperkt, ofwel vliegt alles tegen een vreselijk tempo de deur uit..
Volgens mij is het aanbod wel erg beperkt, ofwel vliegt alles tegen een vreselijk tempo de deur uit..
Je moet een verzendadres hebben in Belgie. Dan pas kun je de spullen kopen en naar dit adres sturen.
Er staat toch iBood.be in de titel?Tronic schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 00:33:
[...]
Dan vermoed ik dat ze het topic met de aanbiedingen die voorbij komen aan het proefdraaien zijnBeetje jammer van dit topic, maar dan moet straks of morgen een moderator de titel maar aanpassen. Moet je zoiets melden via een TopicReport? Of gewoon in schop een modje?
Niet toen ik het topic aanmaakte. Zal iemand het stiekem al gefixed hebben.
Oei, de aanbiedingen gaan nu wel erg snel. Meestal al uitgekocht als ik klaar bent met info lezen.
denk dat er telkens maar één of slechts enkele in de aanbieding zijn behalve die magcube bolletjes dan
Ik denk het ook. Het gaat wel erg snel. Beste manier om snel hun topic proef te draaien. Straks nog wat aanbiedingen opnieuw, om te kijken wat er dan gebeurd. Is zo'n hunt eigenlijk 24h, of gewoon tot alles op is?Anoniem: 296951 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 00:54:
denk dat er telkens maar één of slechts enkele in de aanbieding zijn behalve die magcube bolletjes dan
[ Voor 33% gewijzigd door Tronic op 15-03-2011 00:59 . Reden: quote added. ]
Tot alles op is, daarna wordt overgeschakeld naar een gewone dagaanbieding, dat kan om 9h zijn maar net zo goed om 18h. Dit is een test, misschien sneller gedaan.
Zitten jullie ook op de iBood forum ? Het is wel erg stilletjes hier voor een Hunt dag.
Ik kon nog de tijd herinneren waarin mensen wedijveren voor de snelste vermelding van de aanbiedingen en pijn deed aan de vingers van de F5 knop
Ik kon nog de tijd herinneren waarin mensen wedijveren voor de snelste vermelding van de aanbiedingen en pijn deed aan de vingers van de F5 knop
[ Voor 46% gewijzigd door Blord op 15-03-2011 01:09 ]
Beetje overal. Hier, iBood topic en op die ibood irc chat.Blord schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 01:05:
Zitten jullie ook op de iBood forum ? Het is wel erg stilletjes hier voor een Hunt dag.
Anoniem: 338158
Idd, een chat gaat net iets vlotter dan een forum. Het iBOOD forum houdt dit keer trouwens opvallend goed stand. Misschien wel een goede vooruitgang dat de hunt gescheiden wordt van BE en NL.
Tja in België heel wat minder klanten, zo'n 1/5de van Nederland schat ik maar het gaat wel heel vlot. De Hunt topic op het forum is een mooie vernieuwing en bovenaan kun je in het schuifvenster alle gepasseerde artikels terug bekijken, handig.
enkel in Nederland verwacht ik niet direct, in de volgende weken vermoedelijk een hunt voor alle landen, vandaag inBelgië is eerder bedoeld als test, allé dat denk ikAnoniem: 163694 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 02:23:
Kom er deze dagen ook een hunt in NL ?
natuurlijk wel maar voor zover ik weet altijd samen met de andere landen waar iBood actief iseperon schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 03:42:
hunts zijn toch ook al vaker in nederland geweest.
Onkyo Receivertje gekocht voor maar 150 euro. Wat ik er mee ga doen bezie ik nog wel
Vervangen van mijn defecte Marantz SR-4300 waar de display van stuk is, denk ik.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Het begint stilaan op te raken volgens mij 
Edit: Jup t zit erop. Tot de volgende, hopelijk dan wel een be/nl combo ^^
Edit: Jup t zit erop. Tot de volgende, hopelijk dan wel een be/nl combo ^^
[ Voor 46% gewijzigd door Tronic op 15-03-2011 17:47 ]
Binnekort is er weer een NL hunt...
Ik zeg maar zo: Zeg maar niks!
Is er ergens bijgehouden wat de prijzen waren van de hunts in België? Kun je alvast "vooronderzoek" doen ;-) Op het iBood forum zijn ze weggehaald...
[ Voor 39% gewijzigd door zeef op 26-03-2011 16:17 ]
Na 3 mails heb ik uiteindelijk te horen gekregen dat mijn bestelling (steelseries xai laser mouse) niet meer leverbaar is.
Wat voor zever is da nu?
Mijn speakers zijn wel direct geleverd. Maar door een fout in hun systeem is er iets verkeerd gelopen blijkbaar.
Ik wil/moet die muis hebben, kan ik dat niet op 1 of andere manier afdwingen dat ik dit toch nog krijg?
Ze willen mijn geld en verzendkosten terugstorten + een bon van 5 euro
Wat voor zever is da nu?
Mijn speakers zijn wel direct geleverd. Maar door een fout in hun systeem is er iets verkeerd gelopen blijkbaar.
Ik wil/moet die muis hebben, kan ik dat niet op 1 of andere manier afdwingen dat ik dit toch nog krijg?
Geld teruggeven is voldoende ...dotslasher schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:56:
Na 3 mails heb ik uiteindelijk te horen gekregen dat mijn bestelling (steelseries xai laser mouse) niet meer leverbaar is.
Wat voor zever is da nu?
Ge kunt overwegen om naar de rechter stappen ... maar de kans dat ge wint zijn al verre van 100%
De kans dat het jou meer gaat kosten dan 10 zo'n muizen ... is dan weer wel 99%
Hell ... ge krijgt zelfs een extra tegoedbon ...
Voila : pricewatch: Steelseries Xai Laser Mousedotslasher schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:56:
Wat voor zever is da nu?
Daar kan je ze kopen... Dan kan / moet je ze maar daar kopen.
Ze hebben je je geld teruggeven, dus wat is het probleem nu?
Computers make very fast, very accurate mistakes.
als ik de horrorverhalen lees van mensen die na 6 maanden en 10 talle mails hun geld nog altijd niet teruggekregen hebben zie ik dat wel als een probleem ja.
en ik woon in belgie. dus nog eens +12.5 euro verzendkosten.
die muis was EUR 29,95. dus ja
Eerst even afwachten en zien wat het geeft.dotslasher schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:24:
als ik de horrorverhalen lees van mensen die na 6 maanden en 10 talle mails hun geld nog altijd niet teruggekregen hebben zie ik dat wel als een probleem ja.
Vraag gewoon via mail eens een datum tegen wanneer het geld op je rekening staat.
Pagina: 1