iBOOD hunt van juli 2010 *IS VOORBIJ* Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 60 Laatste
Acties:
  • 691.969 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:04

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter

iBOOD hunt topic: Juli 2010

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood.png

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif
In de mail die iBood rondgestuurd heeft wordt er dit keer weer een nieuwe iBood aangekondigd:
Wanneer is de Hunt dan?
Als we dat zouden zeggen, zouden we je scherm op afstand moeten laten ontploffen. Dergelijke informatie is immers gevoelig. Maar we hopen in elk geval dat je je vakantie pas in Augustus hebt gepland…
Dus we verwachten nog deze maand een dag door te brengen op onze geliefde one-day shopping site. :).

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif naast de titel van het topic)
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif Happy posting and shopping :) ! Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

[ Voor 0% gewijzigd door Orion84 op 21-07-2010 20:20 . Reden: even de formulering van de topicregeltjes wat aangepast ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-04 22:45
Iemand al een idee wanneer 'ie komt? Hoeveel tijd zit er normaal gesproken tussen aankondiging en hunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Maar we hopen in elk geval dat je je vakantie pas in Augustus hebt gepland…
Dus deze maand lijkt me het meest waarschijnlijkst. Een kwestie van elke dag op de zwaailichten letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:36
Aangezien het (voor mij) letterlijk iedere keer onmogelijk is geweest om iets leuks te bestellen (orderpagina is alleen te bereiken als er een onzin-artikel wordt aangeboden) in combinatie met zogenaamd uitverkochte artikelen die meermaals terugkomen (en dan uiteraard wéér niet bestelbaar zijn) laat ik de Hunt echt geheel links liggen deze en alle komende keren. Ik wens de mensen met meer geduld heel veel plezier ermee :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:22
Vind het altijd wel leuk om mee te kijken, heb de laatste keer ook niets besteld aangezien de leuke dingen zo snel weg zijn en je ervoor moet waken om dan maar iets anders te kopen wat goedkoop is maar je eigenlijk niet nodig bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ikzelf denk ik dat die op donderdags komt, en dan denk ik toch aan 29 juli.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 07:56

Krentenbol

Prutz0r

Waarom denk je dat?

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
De laatste iBood's waren voor mij echt een grote teleurstelling: website was vaak onbereikbaar, er waren maar bar weinig echt goede aanbiedingen en er werden teveel artikelen herhaald. Het is te hopen dat ze het dit keer beter doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05 23:02
Ik heb nog een voorraadje zwaailichten van de vorige keer. We hebben er op Tweakers HQ wel pret mee gehad. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Ik hoop dat deze hunt na mijn vakantie wordt gehouden op de 30e of de 31e (wat mij onwaarschijnlijk lijkt vanwege dat het dan weekend is). Een kleine kans voor mij dus, anders lees ik jullie reacties wel hier.

Er worden veel leuke toffe dingen verkocht voor stuntprijzen, maar vaak is het aanbod wel weer het zelfde na een paar uur. Vorige keer vlogen de horloges (die niet bepaald verkochtten) je om de oren, samen met de Sandisk's doe opeens begonnen te irriteren.
Ik hoop dat er dit jaar gewoon meer afwisseling is, en dan ook in de product categoriëen, zodat je niet een heel uur naar digitale meuk staat te kijken, maar dat er ook eens een (ik noem maar wat) tijdsgestuurde tuinsproeier of zwembad langs komt in lage oplages (zodat die snel eruit zijn).

Ach ja, we wachten af. :P
zeef schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:14:
Ik heb nog een voorraadje zwaailivhten van de vorige keer. We hebben er op Tweakers HQ wel pret mee gehad. :D
Waar blijft de recensie ;)...
Al overgeclocked zodat ze 1200 rpm gaan? :P

[ Voor 15% gewijzigd door AW_Bos op 21-07-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Heb nog nooit eerder bij Ibood besteld. Moet overigens zeggen dat ik gemengde gevoelens waarneem, Ibood schijnt zo af en toe wat slordig te zijn. Maarja, heb dus begrepen dat je soms erg vlug moet zijn. Ik heb geen creditcard, hoe zou ik hier het snelste m'n slag kunnen slaan (met andere woorden, welk betalingsmiddel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Afgelopen hunts waren ook meestal op donderdags en morgen lijkt me erg onwaarschijnlijk om dan nu pas het mailtje de deur uit te smijten.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Ik heb geen creditcard, hoe zou ik hier het snelste m'n slag kunnen slaan (met andere woorden, welk betalingsmiddel?)
Ik heb mijn producten betaald via iDeal. :)

[ Voor 61% gewijzigd door AW_Bos op 21-07-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Oké, iDeal heb ik eerder gebruik van gemaakt, dat is dus zeker een mogelijkheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356260

nWo_Riot schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:17:
Heb nog nooit eerder bij Ibood besteld. Moet overigens zeggen dat ik gemengde gevoelens waarneem, Ibood schijnt zo af en toe wat slordig te zijn. Maarja, heb dus begrepen dat je soms erg vlug moet zijn. Ik heb geen creditcard, hoe zou ik hier het snelste m'n slag kunnen slaan (met andere woorden, welk betalingsmiddel?)
Er zijn verschillende manieren waaronder iDeal die mijn voorkeur heeft.

Edit: sje O-) wat tik ik toch weer vlotjes vandaag xD

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 356260 op 21-07-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:07
Ben benieuwd of er wat leuks bij zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Leuk, een hunt, misschien eens leuk om te volgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

AW_Bos schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:57:
[...]

Dus deze maand lijkt me het meest waarschijnlijkst. Een kwestie van elke dag op de zwaailichten letten.
Of.. Hij komt begin augustus.. Zodat je vrij bent, en de gehele nacht/dag bij de hunt "aanwezig" kunt zijn..

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Hunt pfff, vorige keer was het niets anders dan onverkochte voorraad en retour spullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 07:56

Krentenbol

Prutz0r

Dat is het toch altijd :?

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:36

ManiacsHouse

Scheisse!

Mmmmm alleen al om dit topic te volgen ga ik de hunt volgen. Heb de grootste lol gehad in het vorige topic. :P
Wauw! Kan ik mijn geweldige Usericon weer erin zetten. Meteen ff doen... Pompiedom lalala... Zo gedaan...

Verder heb ik alleen maar slechte ervaringen met iBood spul.

[ Voor 45% gewijzigd door ManiacsHouse op 21-07-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

Exirion

Gadgetfetisjist

ManiacsHouse schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:34:
Wat heb je dan gekocht?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Kan je daar wat meer uitleg over geven? O-) Misschien wel interessant om te weten voordat ik iets bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Waar heb je slechte ervaringen mee dan?

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-05 21:46
nWo_Riot schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:17:
Ze leren niet echt van fouten.
Zo zijn verpakkingen vaak slecht, produkten soms gebruikt of mist er iets.

Maar:
Ik heb er al meerdere malen iets besteld en daar heb ik tot op heden niets op aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 23:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Hoyden schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:49:
Maar:
Ik heb er al meerdere malen iets besteld en daar heb ik tot op heden niets op aan te merken.
Ik zal dan wel een geluksvogel zijn, maar in 1.5 jaar tijd heb ik 5 of 6 keer iets besteld en alle keren was de bezorging perfect (UPS), was de verpakking prima en was het bestelde artikel helemaal in orde.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Ik volg ook! Nog nooit iets besteld, maar wel al interessant spul zien staan.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Misschien handig om al een account aan te maken als je nog nooit besteld hebt. De ervaring leert dat die pagina's compleet onbereikbaar zijn tijdens de hunt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 17:53

Matis

Rubber Rocket

zeef schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:14:
Ik heb nog een voorraadje zwaailivhten van de vorige keer. We hebben er op Tweakers HQ wel pret mee gehad. :D
Vandaar je ondertitel :P

Leuk, weer een hunt. Ik hoop dat ik een paar toffe items kan meepikken :)

[ Voor 13% gewijzigd door Matis op 21-07-2010 21:18 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kun je niet ergens een SMS-alert krijgen als de hunt begint? :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-05 15:09
Handig om te weten:
Op veel 'verzamelsites' als bijvoorbeeld Webkoop of Dailyoffers geven ze het ook aan als er een iBood Hunt bezig is.

Ik kijk zelf meestal 2x per dag op Webkoop. En ook daar zie ik dan aan de zwaailichten dat de hunt weer on is. :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik heb deze keer de mail niet gehad, zou het enkel voor de nl ibood zijn en niet voor de be ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Laatst online: 30-04 12:52
Anoniem: 22659 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:17:
Misschien handig om al een account aan te maken als je nog nooit besteld hebt. De ervaring leert dat die pagina's compleet onbereikbaar zijn tijdens de hunt. ;)
Goeie tip! Blijkbaar had ik al een account maar het was erg onvolledig, meteen aangepast.
Is er ook zoiets als een belgische iBood Hunt, of kan je meedoen met die van NL?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:36
Als ik het goed begrijp hebben jullie een email gehad waarin wordt aangekondigd dat de Hunt binnenkort begint? Ben wel benieuwd of er wat leuke producten langs komen tijdens de Hunt maar heb het eerder nooit gevolgd.

De start hiervan is dus volledig random op een willekeurig tijdstip op een willekeurige datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-05 13:09

aex351

I am the one

Dit lijkt meer op verborgen reclame, iBood probeert een hype te creëren rondom het verkopen van niet nieuwe producten via het forum Tweakers voor een iets lagere prijs. Een goede manier om van spul af te komen dat anders niet verkocht meer kan worden.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
aex351 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:15:
Dit lijkt meer op verborgen reclame, iBood probeert een hype te creëren rondom het verkopen van niet nieuwe producten via het forum Tweakers voor een iets lagere prijs. Een goede manier om van spul af te komen dat anders niet verkocht meer kan worden.
Tja, de hunt is gewoon een snelle manier van elke dag jouwaanbieding.nl checken. In plaats van eens per dag heb je nu elke (paar) minuten een 'koopje'. Bij de vorig hunt heb ik echter alleen maar de zwaailichtjes gekocht. Verder was het gewoon heel gezellig hier op GoT :+

Overigens is de hunt niet alleen hier op GoT een hype, hoor. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 21-07-2010 22:28 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Pontifex schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:14:
Als ik het goed begrijp hebben jullie een email gehad waarin wordt aangekondigd dat de Hunt binnenkort begint? Ben wel benieuwd of er wat leuke producten langs komen tijdens de Hunt maar heb het eerder nooit gevolgd.

De start hiervan is dus volledig random op een willekeurig tijdstip op een willekeurige datum?
Nee de datum is niet bekend, maar het start wel om precies middernacht, maar voor hoelang, dat is ook onbekend.

Vorige keer is het volgens mij tot in de ochtend doorgegaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Megamind op 21-07-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:36
Lekkere tijden zeg vanaf 00:00 's nachts doordeweeks. Zeker als je er om 6 uur uit moet haha.
Kunnen ze zeker goedkoop extra bandbreedte inkopen ;)

Dus als je elke avond even om 00:10 kijkt of er wat is mis je niets?

[ Voor 19% gewijzigd door Pontifex op 21-07-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-04 08:26
Tomsworld schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:08:
Ik heb deze keer de mail niet gehad, zou het enkel voor de nl ibood zijn en niet voor de be ?
De mail:
Beste iBOOD'er!
Trek je camouflagejas aan, blaas je loktoeter nog eens door en stel je muis scherp. Waarom? Omdat de grootste internetkoopjesjacht weer op uitbarsten staat: de iBOOD Hunt komt er weer aan!
Waar hebben we het over?
Eén dag in de zoveel tijd zijn Justin Bieber of Lady GaGa eens niet het nummer één-onderwerp op facebook, hyves, netlog en Twitter. En op diezelfde dag zijn de nieuwste Call of Duty of Android 2.2 eens niet de meest besproken onderwerpen op Tweakers.net. Het hele internet draait die dag maar om één ding: de iBOOD Hunt!
Wat is de iBOOD Hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 superaanbieding per dag. Tijdens de Hunt schakelen we echter een paar versnellingen hoger. De ene superaanbieding volgt de andere op, soms wel binnen een paar minuten! En waar we vroeger vooral oude aanbiedingen tegen nóg aantrekkelijker prijzen aanboden, zal de Hunt dit keer meer nieuwe producten bevatten dan ooit tevoren! En dat allemaal met vertrouwde kortingen tot maar liefst 90%! Meer weten over de Hunt? Klik dan hier.
Wanneer is de Hunt dan?
Als we dat zouden zeggen, zouden we je scherm op afstand moeten laten ontploffen. Dergelijke informatie is immers gevoelig. Maar we hopen in elk geval dat je je vakantie pas in Augustus hebt gepland…
Namens iedereen bij iBOOD wensen we je heel veel succes en natuurlijk plezier bij de aankomende iBOOD Hunt! Happy hunting ;-)
Team iBOOD

ahum verwijzing naar tweakers....... 8)7
maar goed zelf ook meerdere aankopen gedaan en verpakking was altijd in orde.
ook de geleverde producten zijn in orde wat wel een probleem is... levertijd, duurd soms nog al lang.
bij de hunt zal dit niet het geval zijn en ik moet zeggen ze sturen sinds kort mailtjes dat het langer duurd dus dat is wel weer netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Megamind schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:30:
[...]

Nee de datum is niet bekend, maar het start wel om precies middernacht, maar voor hoelang, dat is ook onbekend.

Vorige keer is het volgens mij tot in de ochtend doorgegaan.
Vorige keer is het tot in de avond doorgegaan.
There! I fixed it! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
And you did a good job there, mate!

[ Voor 37% gewijzigd door Room42 op 21-07-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Vorige keer heb ik to een uur of vijf zitten modden... :+ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

TerraGuy schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:43:
[...]

Waar heb je slechte ervaringen mee dan?
nWo_Riot schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:42:
[...]

Kan je daar wat meer uitleg over geven? O-) Misschien wel interessant om te weten voordat ik iets bestel.
Een DirtDevil. Zijn nou niet de duurste stofzuigers maar na een maand brak de handgreep spontaan in tweeen. Een wiel loopt na een half jaar aan en het oprol-mechanisme voor het snoer gaf er de brui aan (wel zelf kunnen fixen). Zit er zelfs over te denken om het ding na 9 maanden alsnog terug te sturen.

De Eminent Mediaspeler werd bezorgd met een gat in de doos. Weliswaar was het ding zelf goed maar het lijkt er verdomde veel op dat ze slechte partijen of dumphandel verkopen. Iets wat door de mods op het forum stellig word ontkent.
Garantie kennen ze niet in die zin dat je bij problemen meteen word doorverwezen naar de fabrikant.

Na 2 keer bestellen waar wel iets mis mee was ben ik gestopt met ook maar iets te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

zeef schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:14:
*check*
..na 05:00 baggeren :P

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
ManiacsHouse schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:21:
[...]

[...]

[...]

Een DirtDevil. Zijn nou niet de duurste stofzuigers maar na een maand brak de handgreep spontaan in tweeen. Een wiel loopt na een half jaar aan en het oprol-mechanisme voor het snoer gaf er de brui aan (wel zelf kunnen fixen). Zit er zelfs over te denken om het ding na 9 maanden alsnog terug te sturen.

De Eminent Mediaspeler werd bezorgd met een gat in de doos. Weliswaar was het ding zelf goed maar het lijkt er verdomde veel op dat ze slechte partijen of dumphandel verkopen. Iets wat door de mods op het forum stellig word ontkent.
Garantie kennen ze niet in die zin dat je bij problemen meteen word doorverwezen naar de fabrikant.

Na 2 keer bestellen waar wel iets mis mee was ben ik gestopt met ook maar iets te bestellen.
Nou ik had een strijkijzer van 120 euro gekocht die er na 6 maanden mee kapte. Na 1 mailtje naar rma@ibood.com kon ik hem terugsturen, na paar weken weer teruggehad gerepareerd door de fabrikant.

Ik had toen 3 Dirtdevils gekocht (1 voor mij, 1 voor mn zus en 1 voor mn ouders :P) en ze werken allemaal nog perfect!

[ Voor 5% gewijzigd door Megamind op 21-07-2010 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Niet alleen modden... :9 Schrok me toen de pleuris van die message. :$
quote:
ManiacsHouse schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:51:
[...]

combobr euhm ban!!!
Multi-ban!!!!

Ban vragen = ban krijgen.....

Met vriendelijke groet,
zeef / XXXXXX
Forumcoördinator

[ Voor 15% gewijzigd door ManiacsHouse op 21-07-2010 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
[...]
[...]
Tja, dan douw je ze gewoon de regels tegen de smoel, want een ondeugdelijk product is hun probleem, niet de jouwe. Dat zij het met de fabrikant (of hun leverancier) moeten uitvechten heb jij niets mee te maken ;) Zou wat zijn, wel de lusten ($$$) en niet de lasten (klantenservice).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-03 15:03

Blord

Hello Kitty !

Er zijn wel echt koopjes te halen bij iBood. Weliswaar niet tijdens een hunt. Laatst was de Philipsscheerapparaat HQ8260 in aanbieding van 199,95 euro naar 99,95 euro. Je kreeg als extra een set scheermessen erbij. Deze originele messen zijn niet goedkoop. Als bonus kreeg je nog 20euro teruggestort wegens Vaderdagsactie.

http://www.ibood.com/be/n..._Smart_Touch_Technologie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-05 17:39
Vandaag is het nog niet. Maar ik denk dat het ook volgende de week is. De keren dat ik het gevolgd heb was het elke keer op donderdag.

Zelf nog nooit wat besteld daar.

[ Voor 11% gewijzigd door Calamor op 22-07-2010 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:21
Ik heb in totaal zo'n 10 producten bij iBood besteld. De verpakking was altijd in orde, en wanneer er iets mis was met de producten, heeft de klantenservice dat steeds netjes en snel opgelost. In één geval kwam de kleur van de lampjes in een product niet overeen met de omschrijving - ik mocht toen het product houden en kreeg het aankoopbedrag incl. verzendkosten teruggestort. Vond ik erg netjes.

Alleen in de iBood Box van de vorige hunt zaten enkele producten die vermoedelijk van RMA afkomstig waren, of waarvan de verpakking beschadigd was, maar dat wordt bij de omschrijving van dat ding ook netjes vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij had ik daar een topic over zitten te brouwen :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latislos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:19

latislos

zie signature

altijd leuk om te volgen, zo'n iboodhunt :)

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:30
Zo te horen is zo'n hunt een echte 'happening', ben nu een paar maand actief op iBodd maar nog nooit een hunt meegemaakt.
Ik zal iBodd in de gaten houden, en natuurlijk Tweakers en dan maar zien wat het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:36
Dutchmanic schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:56:
Ik zal iBodd in de gaten houden, en natuurlijk Tweakers en dan maar zien wat het wordt.
Bereid je maar vast voor dat de écht leuke dingen gewoon onbestelbaar zijn. Dan valt het allemaal wel mee ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-05 17:39
Hopelijk komt er een TomTom langs. Zal wel niet gebeuren, maar je kan wel hopen. Maar die zal wel snel weg zijn. Ik zelf ga er niet voor wakker blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:16
Vorige keer heb ik de Sandisk mp3 speler gemist , hoop dat ik m nu wel kan bestellen.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Rooke schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:27:
Vorige keer heb ik de Sandisk mp3 speler gemist , hoop dat ik m nu wel kan bestellen.
Ik heb er nog 50 liggen van de vorige hunt. Heb ik ze mooi allemaal voor je neus weggekocht blijkbaar. :P

[ Voor 20% gewijzigd door ManiacsHouse op 22-07-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 00:56

franssie

Save the albatross

Er zijn wel een paar dingen die je kan doen om meer kans te maken.
1) zorg dat je ingelogd bent ... voor de hand liggend maar je zou het maar vergeten zijn. Scheelt minuten.
2) Maak een link/bookmark direct naar de bestel pagina en volg de hunt daarvanuit. Scheelt vele seconden.

Wel een paar dingen gekocht, je moet een beetje weten wat dingen kosten want tijd om het op te zoeken heb je niet en niet alle aanbiedingen zijn even scherp. De verleiding is soms groot iets te kopen wat je niet nodig hebt, let daar op :+

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latislos
  • Laatst online: 21:19

latislos

zie signature

Rooke schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:27:
:+

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Dutchmanic schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:56:
Zo te horen is zo'n hunt een echte 'happening', ben nu een paar maand actief op iBodd maar nog nooit een hunt meegemaakt.
Het is iBood (of iBOOD), he? Niet dat jij wat anders in de gaten zit te houden ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 22-07-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-05 11:05
jammer dat die hunts altijd middernacht beginnen, dan ga ik net richting bed, en sochtends op het werk is ie al weer grotendeels afgelopen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
habermas schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:32:
jammer dat die hunts altijd middernacht beginnen, dan ga ik net richting bed, en sochtends op het werk is ie al weer grotendeels afgelopen.. :/
De vorige duurde van 0.00 uur tot rond 20.00 die zelfde dag. Genoeg kansen toen dus. Die daar voor was inderdaad al vroeg afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiXke
  • Laatst online: 30-11-2024
Is het dan van Donderdag op Vrijdag? Of van Woensdag op Donderdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Zodra we het weten komt het in de titel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-04 13:21
Goed dat ik deze keer van tevoren ben gewaarschuwd. De laatste twee hunts kwam ik er pas halverwege achter, dus dat is dan balen.

Ik hoop dat er deze keer een leuk surround setje langs komt, aangezien van mijn Logitech set de subwoofer begint te kraken...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-05 13:52

watercoolertje

Untertitel

Joen schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:34:
[...]

De vorige duurde van 0.00 uur tot rond 20.00 die zelfde dag. Genoeg kansen toen dus. Die daar voor was inderdaad al vroeg afgelopen.
Niet mee eens, er lijkt (mij) een vaste lijst te zijn die meerdere keren doorlopen wordt, de leuke dingen zijn er s'nachs uit dus die worden van die lijst geschrapt, ik heb vorige keer van 8 uur s'morgens tot 8 uur s'avonds niks boeiend meer gezien (naja 2 a 3 dingen die wel leuk waren) :D

Anyways is er iets wat ons op de hoogte kan houden vna de start van de hunt, daar zou ik wel interesse in hebben namelijk vorige keer kwam ik er dus s'morgens achter en ik wil leuke dingen dus ik wil s'nachts hunten :D

Van de week bijna een geluidssetje gekocht, blij dat ik het niet gedaan heb, kan me zelf wel schieten namelijk als die een week (of 2) later ineens 100/150 euro goedkoper verkocht wordt :D Tevens heb ik daar door extra veel centjes op me rekening!

Hoop wel dat ze wat extra servers fixen als het weer zo is als vorige keer ga ik de moeite niet eens doen, als er na uren staren wat leuks was was het weg voor je op order kon klikken :D

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Laatst online: 23:23
Ik ben benieuwd of morgen de hunt is. Zou wel mooi zijn, want ik ben nu nog op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 13:26
ManiacsHouse schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:29:
[...]

Ik heb er nog 50 liggen van de vorige hunt. Heb ik ze mooi allemaal voor je neus weggekocht blijkbaar. :P
Had je er maar gelijk 150 gekocht.. wouldve made my night! Walgelijke spelers.. en dan hadden ze ze ook nog met diverse opslag-grootte 8)7

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
  • Laatst online: 22-04 11:06
@ManiacsHouse: VERANDER JE AVATAR!! NU!!! (8>

( :+ )

Maarem, volgens mij plannen ze die iBood hunt gewoon wanneer wij het niet verwachten, of zou die datum al vast staan? Iig volgen ze dit topic wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
De hunt is wanneer de hunt is. Daar wordt je niet van te voren voor gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
  • Laatst online: 22-04 11:06
zeef schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 23:27:
De hunt is wanneer de hunt is. Daar wordt je niet van te voren voor gewaarschuwd.
Nou, ze zeggen wel dat de hunt vóór augustus is in de mail. En de vorige keer dat ik die mail kreeg, was de hunt al 2 dagen later..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Joen schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:34:
[...]

Sterker nog, van 0:00 t/m 23:59 toen.
Nog 3 minuten en we weten het weer :P

[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 22-07-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
AW_Bos schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 23:57:
[...]

Sterker nog, van 0:00 t/m 23:59 toen.
Nog 3 minuten en we weten het weer :P
Die van 20.00 t/m 23.59 uur was geen Hunt, maar de normale iBood van de dag. Dus de Hunt was toen van 0.00 t/m omstreeks 20.00 uur.... :>

Edit: Walkietalkie set. :/

[ Voor 4% gewijzigd door Joen op 23-07-2010 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
En we proberen het volgende week maar weer eens. Jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Joen schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 00:00:
[...]

Edit: Walkietalkie set. :/
Die gaan we zeker bij de hunt terugzien :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-05 10:19

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Ik ben benieuwd of deze keer ook de mini led maglites weer langskomen, vorige hunt nl. tot 2 keer toe te laat :(

@ maniacs house, +1 voor jou hoor dat je die mp3's gekocht hebt toen, ik werd er gek van :P ze zijn echt veel te lang er op geweest :P

ik heb toen alleen van die zwaailichtjes weten te scoren maar de sfeer op het forum tot 4 uur maake het goed, zeker toen we de irc overnamen ;)

[ Voor 22% gewijzigd door BGB4rn op 23-07-2010 00:09 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-05 15:06
Blord schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:35:
Er zijn wel echt koopjes te halen bij iBood. Weliswaar niet tijdens een hunt. Laatst was de Philipsscheerapparaat HQ8260 in aanbieding van 199,95 euro naar 99,95 euro. Je kreeg als extra een set scheermessen erbij. Deze originele messen zijn niet goedkoop. Als bonus kreeg je nog 20euro teruggestort wegens Vaderdagsactie.
Je moet niet naar die "van" prijs kijken. Dat is de adviesprijs, maar daarvoor wordt het zelden verkocht. Het scheerapparaat dat je noemt wordt gemiddeld ook vanaf €120 verkocht.
Het klinkt altijd enorm goedkoop, maar als je een beetje goed zoekt valt dat vaak best mee.
Weliswaar was het ding zelf goed maar het lijkt er verdomde veel op dat ze slechte partijen of dumphandel verkopen.
Daar ga ik wel van uit ja. Dat is de enige verklaring waarom ze altijd beperkte voorraad hebben tegen lagere prijzen ;)

In de hunt knallen ze alle restproducten die ze bij de normale verkoop niet kwijt raakten er uit, en alles wat ze dan niet verkopen verdwijnt in een Ibood Box tegen nog lagere prijzen.
watercoolertje schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:36:
ik heb vorige keer van 8 uur s'morgens tot 8 uur s'avonds niks boeiend meer gezien (naja 2 a 3 dingen die wel leuk waren) :D
Ibood Hunt is restvoorraad. Sommige dingen staan maar slechts enkele seconden online tot ze op zijn, dus die mis je dan al snel. Vorige hunt zijn er gedurende de dag nog diverse keren LCD tv's, filmcamera's en receivers langs gekomen. Op het productforum kun je zien wat je gemist hebt. Die hunt werd wel overstemd door plastic horloges en brakke mp3 spelers.
Vorige hunt werd ook al snel duidelijk dat er een vaste volgorde van items was die zich tot 20u bleef herhalen. Zo kun je ook enigzins voorspellen wanneer een gemist item weer langskomt, mits hij niet uitverkocht is.

Heb er zelf tot nu toe ~6x besteld, en naar tevredenheid. Levertijd is wat langer, de prijs is wat lager. Je moet gewoon opletten je niet te snel te laten verleiden. Voor veel items is het vaak ook interessanter om er 2 te kopen omdat je dan maar 1x verzendkosten betaald.

En er zal toch vast wel één of ander Twitter-account zijn die even roept als de hunt begint?
//edit Ja dus

[ Voor 29% gewijzigd door frickY op 23-07-2010 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
frickY schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 00:20:
[...]
En er zal toch vast wel één of ander Twitter-account zijn die even roept als de hunt begint?
//edit Ja dus
Die heeft anders wel de vorige hunt gemist, zo te zien, dus daar zou ik niet teveel op rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
BGB4rn schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 00:07:
Ik ben benieuwd of deze keer ook de mini led maglites weer langskomen, vorige hunt nl. tot 2 keer toe te laat :(

@ maniacs house, +1 voor jou hoor dat je die mp3's gekocht hebt toen, ik werd er gek van :P ze zijn echt veel te lang er op geweest :P

ik heb toen alleen van die zwaailichtjes weten te scoren maar de sfeer op het forum tot 4 uur maake het goed, zeker toen we de irc overnamen ;)
Die mp3-speler was gewoon een opvuller voor de tijd dat het iBOOD personeel naar huis ging. Na 03.00u o.i.d. stoppen ze er mee, ze geven je de indruk dat de hunt nog steeds door gaat door zo'n flutproduct neer te zetten wat niemand koopt (en ze hopen dat veel mensen die troep kopen zodat het volgende product komt :P ) en vervolgens komt er vroeg in de ochtend pas weer personeel om de hunt voort te zetten. Zo was het vorige keer die mp3-speler, die keer daarvoor een brakke rugzak. Ben benieuwd wat het dit keer is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Als je kort door de historie van iBood heen loopt, dan zijn er een aantal producten terug te vinden die niet al te best liepen:
- Opblaasbedden
- Tenten
- Walkie Talkies
- Scheerapparaten

Dus ik vermoed dat een van die vier dingen de opvullers zijn voor de komende hunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Flying Bobman schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 01:34:
[...]

Die mp3-speler was gewoon een opvuller voor de tijd dat het iBOOD personeel naar huis ging. Na 03.00u o.i.d. stoppen ze er mee, ze geven je de indruk dat de hunt nog steeds door gaat door zo'n flutproduct neer te zetten wat niemand koopt (en ze hopen dat veel mensen die troep kopen zodat het volgende product komt :P ) en vervolgens komt er vroeg in de ochtend pas weer personeel om de hunt voort te zetten. Zo was het vorige keer die mp3-speler, die keer daarvoor een brakke rugzak. Ben benieuwd wat het dit keer is :)
En het goede nieuws is dat je deze keer niet naar IRC hoeft! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
- Scheerapparaten
Ik hoop dat ze wel degelijke hebben. Die Philips scheerapparaten komen vaak uit China, en die scheermesjes zijn naar mijn mening van slechte kwaliteit, tenzij ze uit Nederland komen. Als je de trimmer uitklapt kan je de 'Made by' zien :).

Ik hoop voor de mensen dat er veel opblaaszwembaden tussen zitten. Daar is wel behoefte aan ;)

[ Voor 15% gewijzigd door AW_Bos op 23-07-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Laatst online: 22:19

Hari-Bo

Foutcodefluisteraar

Robkazoe schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:58:
Als je kort door de historie van iBood heen loopt, dan zijn er een aantal producten terug te vinden die niet al te best liepen:
- Opblaasbedden

Dus ik vermoed dat een van die vier dingen de opvullers zijn voor de komende hunt.
Ik hoop dat de opblaasbedden erbij staan (wel met automatische pomp erbij), dat is handig voor op vakantie! :)

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-05 10:29

TheFruitNerd

iets met fruit

Zul je zien dat er net als vorige keren er rond een uurtje of 3 's nachts een artikel langs komt dat een eeuwigheid blijft hangen. Mag je 2 uur lang naar pagereboot blijven staren om vervolgens na een bliksembezoek aan het toilet er achter te komen dat de hunt alweer 10 artikelen verder is...
Ik vraag me af of er dan ook daadwerkelijk mensen zijn die iets hebben weten te bestellen :p

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-05 09:25
Wat ik mij afvraag, is de iBood hunt enkel op de ibood.nl site of ook op de Belgische site ?

Vorige keer was het ook de Belgische maar ik lees niets over een hunt fzo op de forum van .BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Nou, ik zit er weer klaar voor. Zou leuk zijn als het vandaag is maar ik ga er eigenlijk niet vanuit. Maar we kijken het wel aan. Heb voor mezelf al wel een lijstje gemaakt met dingen die ik echt kan gebruiken. En zo niet, dan ga ik niet impulsaankopen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:15

Bolletje

Moderator Harde Waren
Tjah, ik heb niet echt wat nodig.

Een laptop zou handig zijn, maar om nu in 0,2 s te beslissen of ik hem wil gaat ook wat ver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347024

nog 10 minuten... minstens...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Laatst online: 07-05 23:43
8 minuten, spanning loopt op en heb me voorgenomen sowieso 1 impulsaankoop te doen :P.
Ibood is net als dealextreme veel te verleidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347024

dealextreme is alleen veel goedkoper:) arme kleine chinese kindertjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Laatst online: 07-05 23:43
Messenset, daar zat ik echt op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-05 16:25
;(

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Moet zeggen dat het messensetje er best aardig uitziet. Bij de SOLA zijn ze een heel stuk minder. Maar wel erg jammer dat er geen hunt is. Was ook wel te voorspelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
Het zou op zich wel slim zijn om het op een Vrij of Zaterdag nacht te houden, maar aangezien ze het normaal al niet kunnen bijbenen, zal het wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-05 10:19

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Robkazoe schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 00:02:
Moet zeggen dat het messensetje er best aardig uitziet. Bij de SOLA zijn ze een heel stuk minder. Maar wel erg jammer dat er geen hunt is. Was ook wel te voorspelen denk ik.
Lijkt mij ergens ook wel logisch dat het niet in het weekend is, dan zit iedereen namelijk in de kroeg ofzo :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Yippie schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 00:03:
Het zou op zich wel slim zijn om het op een Vrij of Zaterdag nacht te houden, maar aangezien ze het normaal al niet kunnen bijbenen, zal het wel niet.
Tis natuurlijk ook gewoon werkend personeel wat dit draaiende houdt. Dat zou dan overwerk betekenen terwijl het niet hoeft. Dus kan het wel begrijpen als ze het door de weeks doen. Maar met dit rekening houdend, zou dan dinsdag de eerste de beste dag kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
Enig idee wat ze omzetten op zo'n dag ?

Kunnen die paar uurtjes overwerk wel af, die niet eens nodig zijn, althans niet in grote getallen, als ze hun infrastructuur beter op orde hebben. Kan me niet voorstellen, dat iemand handmatig de producten zit te vernieuwen, de voorraad status bij te houden etc Dat ze wat technische support on call hebben lijkt me logisch gezien hun verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Laatst online: 06-05 07:13
Robkazoe schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 00:10:
[...]

Tis natuurlijk ook gewoon werkend personeel wat dit draaiende houdt. Dat zou dan overwerk betekenen terwijl het niet hoeft. Dus kan het wel begrijpen als ze het door de weeks doen. Maar met dit rekening houdend, zou dan dinsdag de eerste de beste dag kunnen zijn.
De Hunt begint doorgaans snachts. Dus dat is net zo overwerken als op zaterdag werken. Plus ze zullen we extra personeel in moeten zetten vanwege de drukte.

Ze zouden dit veel beter aan kunnen pakken. Aangezien heel Nederland hier tegenwoordig bovenop springt kunnen ze meer omzet draaien ALS ze ongeacht wat een werkende sit houden, en veel en veel meer producten op voorraad houden. Heel Nederland wilt een koopje op de kop slaan. Door alleen restanten (en toevallig deze keer ook wat nieuwe producten te doen) beperken zij zichzelf. Ze zouden de hele hunt veel beter kunnen uitwerken en ook veel succesvoller ermee kunnen zijn.. Maja, ik heb het niet voor het zeggen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Dirrukje schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 11:05:
[...]

De Hunt begint doorgaans snachts. Dus dat is net zo overwerken als op zaterdag werken. Plus ze zullen we extra personeel in moeten zetten vanwege de drukte.

Ze zouden dit veel beter aan kunnen pakken. Aangezien heel Nederland hier tegenwoordig bovenop springt kunnen ze meer omzet draaien ALS ze ongeacht wat een werkende sit houden, en veel en veel meer producten op voorraad houden. Heel Nederland wilt een koopje op de kop slaan. Door alleen restanten (en toevallig deze keer ook wat nieuwe producten te doen) beperken zij zichzelf. Ze zouden de hele hunt veel beter kunnen uitwerken en ook veel succesvoller ermee kunnen zijn.. Maja, ik heb het niet voor het zeggen helaas.
Als je zegt dat het zoveel succes voller kan zijn, waar wacht je dan op en ga geld verdienen. Nutteloos commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Laatst online: 06-05 07:13
midego schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:50:
[...]

Als je zegt dat het zoveel succes voller kan zijn, waar wacht je dan op en ga geld verdienen. Nutteloos commentaar.
no way dat je dezelfde naamsbekendheid opbouwt als ibood nu heeft.
Pagina: 1 2 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De hunt is afgelopen, dus de slowchat ook, anders gaat er een slotje op!
  • Vraag naar en aanbod van hunt artikelen hoort in V&A, niet hier!

• We hebben het hier over de Nederlandse (en Belgische) hunt, niet de Duitse!
  • Zie dagelijksekoopjes.nl voor een overzicht van de producten die al langskwamen
  • Directe link naar iBood chat op IRC
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif naast de titel van het topic)