iBOOD hunt topic: Juli 2010 |
![]() |
iBOOD hunt? |
Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit: ![]() In de mail die iBood rondgestuurd heeft wordt er dit keer weer een nieuwe iBood aangekondigd: Dus we verwachten nog deze maand een dag door te brengen op onze geliefde one-day shopping site. |
Waarom een iBOOD hunt topic |
Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan. |
Regeltjes om te reageren |
Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
![]() ![]() |
[ Voor 0% gewijzigd door Orion84 op 21-07-2010 20:20 . Reden: even de formulering van de topicregeltjes wat aangepast ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️