Toon posts:

iBOOD hunt van juli 2010 *IS VOORBIJ* Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 59 60 Laatste
Acties:
  • 688.018 views

Onderwerpen

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:44

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Genoeg dingen geprobeerd, niets kunnen kopen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:33
Was mijn eerste hunt, maar waarschijnlijk ook gelijk de laatste :P

Vond er eerlijk gezegd niet veel interessants tussen zitten en als het interessant is, moet je zo snel beslissen (lees, gelijk kopen), dat je überhaupt niet eens tijd hebt om iets te lezen over het product. Dat gaat mij iets te ver, maar toch leuk om het een keer meegemaakt te hebben... wat een gekte...

Ben nu wel blij dat ik rond 2 uur s' nachts toch maar ben gaan slapen....

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11-2022

krietjur

Where am I?

Vond de hunt erg vervelend worden toen producten zoals de vuilnisbak zo vreselijk lang bleven staan. In zover een succesvolle hunt dat ik toch 2 dingen heb gekocht (zwaailichtjes :+ en een hartslagmeter). En als de site niet zo brak was geweest had ik nog wel 1 of 2 dingen meer gekocht, maarja.. het is niet anders.

Anoniem: 367651

tnx in elk geval voor de gezelligheid . Mijn doel niet behaald, dus moet blijven vegen op het tapijt...

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-03 17:28
Waarom zou je in godsnaam die zwaailichtjes willen :') ?

Canon EOS 60D + Tamron 17-50 f/2.8 VC + Canon EF 50mm f/1.8 II - Gestolen in Vietnam | Canon 100D + 18-55 stm

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-03 11:50
Thnx voor de tip. Om toch nog verrast te worden maar zo eentje gekocht. Niet deze, maar de witte.

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-01 19:51

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Anoniem: 367651 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:35:
tnx in elk geval voor de gezelligheid . Mijn doel niet behaald, dus moet blijven vegen op het tapijt...
Hier dus van hetzelfde. De stofzuiger is er dan toch niet gekomen. Had toch maar de Bosch moeten nemen :)
Ach, we zoeken gewoon verder!

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Firescorpion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-03 12:49
Waar kan je een lijst vinden van alle producten die zijn langs gekomen?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Firescorpion schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:49:
Waar kan je een lijst vinden van alle producten die zijn langs gekomen?
http://www.ibood.com/nl/nl/product_list/

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Anoniem: 367707

Mmmm toch maar een povere hunt. Op dit forum was zelfs meer leuks te zien dan daar

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat forum is net pas net weer open omdat ze alle servercapaciteit nodig hadden voor de hunt :p

/▌

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-03 16:30
Boudewijn schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:07:
Ik vond het dit keer echt tegenvallen : heel veel soortgelijke producten (billige rugzakken, net-niet speakers, goedkope mp3-spelers, en meerdere messensets0 en ook in elke categorie zagen we een aantal dingen tig keer langskomen (iRiver ding).

Ik heb het idee dat het de vorige keer beter was, ook qua bereikbaarheid.
Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens. Het aanbod was niet om over naar huis te schrijven. Alleen was dit bij vorige hunts ook niet het geval? Vaak dezelfde items die voorbij komen. Spullen waar maar een enkeling op zit te wachten. Dit lijkt iets te zijn wat elke hunt terug komt.

De bereikbaarheid was echter veel beter dan andere hunts. Vorige keer was op veel momenten niet te doen. Nu bleef de site goed bereikbaar op sommige momenten na. Ook de bestelling was beter geregeld. Nu werd je bij veel animo in de wachtrij gezet. Was bij een vorige hunt niet het geval.

Dus al met al zie ik wel vooruit gaan. Nu nog eens een andere nacht kiezen dan de maandag. Dat is echt irritant.

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik vond het een matige hunt... Jammer...
Doe het een keer in het weekend...

Hetgene wat ik wilde bestellen kon niet omdat paypal opeens niet meer werkt....
We gaan terug in de tijd lijkt wel. Mogelijkheden verdwijnen.

Youtube: DashcamNL

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:11
Sorry, het iBOOD forum is tijdelijk uitgeschakeld.

Tijdens de Hunt is het forum uitgeschakeld. Dit is om de site voor iedereen snel en toegangelijk te houden.

Maar de discussie gaat door op Twitter en fora zoals Tweakers.net. Zal iBOOD vandaag ook weer het meest besproken topic van de dag worden?

Het development team van iBOOD heeft de laatste maanden hard gewerkt aan een nieuw forum, dat binnenkort gelanceerd zal worden. Tijdens de volgende hunt kun je deze dus weer uitgebreid op het nieuwe iBOOD forum bespreken!

Signature

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-03 11:50
Marzman schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:55:
Dat forum is net pas net weer open omdat ze alle servercapaciteit nodig hadden voor de hunt :p
Ja, en hij is inmiddels ook al weer dicht omdat het te druk bezocht wordt nog. ;)

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:49

Bolletje

Moderator Harde Waren
Wel vet dat er 5000+ posts zijn gemaakt in die topic ;P

• Petervanakelyen
  • Laatst online: 16-03 22:54
Was ik net op m'n fiets gesprongen, naar het dichtstbijzijnde familielid gereden met PayPal, als de bliksem iBood.be geladen, proberen te bestellen, maar... het was al gedaan :(
Ach ja, dan maar zoeken in de pricewatch naar een fatsoenlijk HTPC setje.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Petervanakelyen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:05:
Was ik net op m'n fiets gesprongen, naar het dichtstbijzijnde familielid gereden met PayPal, als de bliksem iBood.be geladen, proberen te bestellen, maar... het was al gedaan :(
Wat wou je dan kopen?

• thepeet
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-03 16:02
Hoop gebakken lucht om niks, en de dingen die interessant waren kon je niet kopen door errors (ajax) of andere ellende.
Enige highlight was de Belkin N1 Vision Wireless N Router, maar al was ik er binnen 2 seconde bij kreeg je de betaling niet rond en dit tot 3x vannacht en vanmiddag nogmaal tot 2x bleef het bij de betaling steken.
Zeer slecht als je systeem zo onstabiel is, dat je klanten niet in staat zijn een betaling te kunnen verrichten.
Vond het zwaar tegenvallen, sommige dingen bleven veel te lang staan, ijstas, vuilnisbak, enz.. MP3 speler….
Nee voor mij geen iBOOD Hunt stunt meer, maar gewoon lekker relax kunnen kopen zonder teleurstelling en frustraties.

[Voor 7% gewijzigd door thepeet op 27-07-2010 18:12]

• Petervanakelyen
Laatste artikel voor de sluiting, dat Gyration keyboard. Nu ik toch juist een HTPC had besteld (samengesteld via pricewatch) was ik blijkbaar vergeten dat een afstandsbediening ook wel handig was. :P

[Voor 27% gewijzigd door Petervanakelyen op 27-07-2010 18:10]

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Je had natuurlijk oof ff kunnen bellen voor de inloggegevens of ze het voor jou laten kopen :z

• Dirrukje
  • Laatst online: 17-03 16:30
thepeet schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:08:
Hoop gebakken lucht om niks, en de dingen die interessant waren kon je niet kopen door errors (ajax) of andere ellende.
Enige highlight was de Belkin N1 Vision Wireless N Router, maar al was ik er binnen 2 seconde bij kreeg je de betaling niet rond en dit tot 2x toe….
Zeer slecht als je systeem zo onstabiel is, en je klanten niet in staat zijn een betaling te verrichten.
Vond het zwaar tegenvallen, sommige dingen bleven veel te lang staan, ijstas, vuilnisbak, enz.. MP3 speler….
Nee voor mij geen iBOOD Hunt stunt meer, maar gewoon lekker relax kunnen kopen zonder teleurstelling en frustraties.
Heb je wel een punt. Je raakt gefrustreerd en verneukt een volledige werkdag..

• Petervanakelyen
Dick schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:10:
[...]

Je had natuurlijk oof ff kunnen bellen voor de inloggegevens of ze het voor jou laten kopen :z
True, maar ondanks het feit dat ik wel gebeld heb, heb ik daar niet aan gedacht... :+

• Cryptomic
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-02 14:29
Je zou zeggen dat ze er iets aan zouden doen na de afgelopen hunts die ze gehad hebben, maar nee hoor... ik denk dat ze nu door snel producten te wisselen en de errors, mensen de verkeerde dingen te laten kopen en als ze het doorhebben hebben ze het product al gekocht

[Voor 9% gewijzigd door Cryptomic op 27-07-2010 18:28. Reden: text]

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:04

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Jammer dat het is afgelopen, vond m qua producten minder spetterend dan vorige keer, ze hadden zeker mooie spullen, zonder meer maar toch vond ik m niet zo awsome als in maart.

Ik ga nu even kijken naar die zaklamp ^^ misschien is het 2e item wat ik koop op ibood :+

Signature

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Petervanakelyen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:09:
[...]

Laatste artikel voor de sluiting, dat Gyration keyboard. Nu ik toch juist een HTPC had besteld (samengesteld via pricewatch) was ik blijkbaar vergeten dat een afstandsbediening ook wel handig was. :P
Oeh, die is wel mooi ja.

Maar die is nieuw toch ook niet zo duur?

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-03 13:42
Het enige wat nog leuk was gisteravond was op het IRC chat de rest was om te huilen. Betalings process was crap , het favourite "Internal Ajax Error " hadden ze echt beter moeten regelen. Tevens de producten die intressant waren zoals de Belkin Router was binnen 2 seconden weg en meer van dat soort producten. Dit was ook voor mij de laatste Ibood hunt.

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-02 15:13

Kain_niaK

Ik ben

Ik heb toch maar mooi een panasonic fototoestel, een audio recorder met video functie en een onkyo 707 ! :9
Maar echt super goedkoop was het nu ook weer niet .... :'(

weer helemaal terug

• japperr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-03 23:17
De eerdere hunts waren leuker. Er moest dan ook wel eens gewacht worden tot iets was uitverkocht (prullebak ofzo) alleen kwam daarna altijd wat leuks. Ik heb van 00:00 uur tot 04:00 gekeken. en van 08:00 tot 15:00. Conclusie... Je kan net zo goed wachten tot in de ochtend. Alles word herhaald. Dit keer had je midden in de nacht een enkele leuke aanbieding, maar dat was natuurlijk uitverkocht.

Op naar de volgende HUNT!!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:38
Het enige wat ik wou was een Onkyo SET. Ik had de nachtshift tot 5u. Dus ipv te gaan slapen heb ik me de hele dag hiermee bezig gehouden. Van een waste of time gesproken :D |:(

• Salvogs
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-03 21:16
ik wou JBL speakers maar steeds te laat.
gelukkig heb ik iemand gevonden die hem wilt verkopen!

Ik heb bijna de hele hunt mee gemaakt, 00.00 - 08.00 en van 12.00 - Einde.
Die prullebak ging inderdaad erg traag weg. Ik had liever dat het er 15 minuten op stond en dan volgende.
Tot volgende hunt mensen! Was ook gezellig in IRC chat!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:13

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Headblast schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:39:
Het enige wat nog leuk was gisteravond was op het IRC chat de rest was om te huilen. Betalings process was crap , het favourite "Internal Ajax Error " hadden ze echt beter moeten regelen. Tevens de producten die intressant waren zoals de Belkin Router was binnen 2 seconden weg en meer van dat soort producten. Dit was ook voor mij de laatste Ibood hunt.
Ach het scheelt dan ook dat die Belkin wel 10x voorbij is gekomen ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-03 22:03
Dit topic moet in top 10 best bekeken allertijde staan!
Bijna 640.000 views!

Op naar de volgende hunt!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Kan paypal in Belgie wel!?!?!?!?
:( :( :( :( :(

Wat is dit nou voor onzin... Hier werkte het ook altijd en opeens niet meer.
thepeet schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:08:
Enige highlight was de Belkin N1 Vision Wireless N Router, maar al was ik er binnen 2 seconde bij kreeg je de betaling niet rond en dit tot 3x vannacht en vanmiddag nogmaal tot 2x bleef het bij de betaling steken.
Zeer slecht als je systeem zo onstabiel is, dat je klanten niet in staat zijn een betaling te kunnen verrichten.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn er tijdens de hunt een paar servers bij te zetten? Niets is zo slecht als nee verkopen. Terwijl je wel gewoon al eerste klikte, maar door serverproblemen in het betalingsproces eruit geknikkerd wordt!

Youtube: DashcamNL

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Deze laserprinter was toch best interessant, de goedkoopste die ik in de PW kan vinden is 100 euro duurder. 8)7

Jammer dat er nu met geen mogelijkheid meer aan te komen is, voor zover ik heb gezien was dit het enige echt interessante van de hunt. De Onky-aanbieding was ook wel interessant, maar niet echt spectaculair.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-03 19:29

aex351

I am the one

QuiCk01 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:49:
Dit topic moet in top 10 best bekeken allertijde staan!
Bijna 640.000 views!

Op naar de volgende hunt!
In een periode van 6 dagen en veel F5. Zo moeilijk is het dan niet om dat aantal te bereiken.

< dit stukje webruimte is te huur >

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-03 19:29

aex351

I am the one

pven schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:06:
Deze laserprinter was toch best interessant, de goedkoopste die ik in de PW kan vinden is 100 euro duurder. 8)7

Jammer dat er nu met geen mogelijkheid meer aan te komen is, voor zover ik heb gezien was dit het enige echt interessante van de hunt. De Onky-aanbieding was ook wel interessant, maar niet echt spectaculair.
Inderdaad, ziet eruit als een goede printer. Maar toch koop ik niet zomaar een printer zonder een goede vergelijking met andere bestaande printers. Voor hetzelfde geld koop je rommel.

< dit stukje webruimte is te huur >

• pven
  • Niet online
aex351 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:10:
[...]

Inderdaad, ziet eruit als een goede printer. Maar toch koop ik niet zomaar een printer zonder een goede vergelijking met andere bestaande printers. Voor hetzelfde geld koop je rommel.
Dat is idd verneukeratief. Als je binnen een paar minuten een vergelijking hebt gemaakt, is de aanbieding al weer verdwenen.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• QuiCk01
aex351 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:08:
[...]

In een periode van 6 dagen en veel F5. Zo moeilijk is het dan niet om dat aantal te bereiken.
Ik zeg ook niet dat het lastig is of knap maar er zijn maar weinig onderwerpen die korte tijd zo populair en zoveel gef5t (lol) worden.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

QuiCk01 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:37:
[...]

Ik zeg ook niet dat het lastig is of knap maar er zijn maar weinig onderwerpen die korte tijd zo populair en zoveel gef5t (lol) worden.
Grote rampen of aanslagen lopen nog wel wat harder. Zoek het topic van 9/11 nog maar eens op.

/▌

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:15
aex351 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:10:
Dat is op zich juist, maar in 99% van de aanbiedingen gaat het om producten die ook al eens op de dagelijkse Ibood zijn geweest. Dus het huiswerk had je al veel eerder kunnen maken. Bij de hunt is het de pagina (laten) verversen, toch zeker om de maximaal 10 seconden (liever om de 5), en dan paf! onmiddellijk bestellen als je iets ziet wat je wilt. Soms zijn artikelen maar 30 seconden zichtbaar, dan mag je geen seconde verliezen of je vist achter het net.

• pven
  • Niet online
Ik heb wel wat anders te doen dan alle dagaanbiedingen bij te houden en te onderzoeken voor het geval deze weer terug komt. 8)7

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:36
pven schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:49:
Ik heb wel wat anders te doen dan alle dagaanbiedingen bij te houden en te onderzoeken voor het geval deze weer terug komt. 8)7
LOL +1 _/-\o_

Plus áls je top tijd bent is de kans erg groot dat je niet eens kán bestellen. Niet echt om vrolijk van te worden.

Nickname does not reflect reality

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:52

sorcees

Atari 2600 woody

hele hunt weer gemist, lag ziek op bed, en toen viel SC2 op de mat, geen tijd meer gehad, nix gemist ook als ik dat hiero zo lees.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/sorcees-1781/

• pven
  • Niet online
Hmz, 50 euro voor onbekende inhoud vind ik best veel geld. Eens kijken of ergens terug te vinden is wat er in zit, blijkbaar zijn ze al een tijdje leverbaar.

• QuiCk01
Officieel mag het niet maar dit ligt anders!

De duitsers hadden namelijk wel een ibood box!!

http://www.ibood.com/de/d.../Die_legendare_iBOOD_Box/

Ik dacht dat ibood gezamelijk inkocht? Dan moet de box toch oko hier beschikbaar zijn?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:16
De box wordt niet ingekocht, maar is gewoon magazijnspul dat ze niet weg krijgen in de hunts.
Als ze dat van Duitsland naar hier zouden verschepen zijn ze hun hele marge kwijt.

• Stigmata19
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-06-2016
*snip*

[Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 27-07-2010 22:17]

• QuiCk01
frickY schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 21:50:
De box wordt niet ingekocht, maar is gewoon magazijnspul dat ze niet weg krijgen in de hunts.
Als ze dat van Duitsland naar hier zouden verschepen zijn ze hun hele marge kwijt.
Ah oké.
Ik dacht dat de box ook een soort lokkertje was dus dat ze bijvoorbeeld afspraken van dit, dit en dit gaat erin en verkopen die handel.

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
pven schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 21:17:
[...]

Hmz, 50 euro voor onbekende inhoud vind ik best veel geld. Eens kijken of ergens terug te vinden is wat er in zit, blijkbaar zijn ze al een tijdje leverbaar.
Die box van Priceattack zou ik zeker niet kopen, ik heb hem een keer eerder besteld en daar zat echt de groots mogelijke troep in. Er is zelfs een topic op GoT geweest van iemand die ontevreden was, dus wees gewaarschuwd!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:07
Dick schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:03:
[...]

Die box van Priceattack zou ik zeker niet kopen, ik heb hem een keer eerder besteld en daar zat echt de groots mogelijke troep in. Er is zelfs een topic op GoT geweest van iemand die ontevreden was, dus wees gewaarschuwd!
Dat herinner ik me nog idd :)
Negatieve ervaring met Priceattack slecht gevulde box

Daar zat idd alleen maar zooi in...

• aangeboden
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-11-2020
Je kan nu naar de Ibood forum gaan om te kijken welke producten in de Hunt waren. Handig als iemand gelijk de prijzen erbij wilt posten. Dan kunnen we de volgende Hunt weer prijsvergelijken.
Alvast bedankt!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-03 10:04
QuiCk01 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:28:
[...]

Ah oké.
Ik dacht dat de box ook een soort lokkertje was dus dat ze bijvoorbeeld afspraken van dit, dit en dit gaat erin en verkopen die handel.
Nee, toen er nog geen "hunt" was, was de ibood doos gewoon grote opruiming en wat er in zat verschilde per doos. Een enkeling had dan geluk met een pannenset en een mediaplayer en de meeste andere hadden wat middelmatig spul van slecht verkochte iboodaanbiedingen.

Maar het geheugen is selectief en verwachtingen vaak wat overspannen. :)

_██_
(ಠ_ృ)

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:43

TommyGun

Stik er maar in!

Hm als ik zo de historie zie dan was 't meeste leuke spul rond middernacht. De rest van de dag heb ik wel gevolgd, maar dat was erg matig...

Opnieuw een zeer zwakke hunt.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:25
Ach, het is hetzelfde als met een grabbelton, altijd zooi maar de spanning is gewoon leuk ;)

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:33
grappig dat nu de producten van gister nu het populairst zijn in de pricewatch, er zullen aardig wat mensen gebruik van hebben gemaakt :P

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Met betrekking tot de levertijden: Ik kreeg net mail dat mijn beide bestellingen (!) opgestuurd zijn.
Erg netjes van ze als dat waar is (zal wel, er zit een tracking code bij).

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

BloodDragon schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 08:51:
grappig dat nu de producten van gister nu het populairst zijn in de pricewatch, er zullen aardig wat mensen gebruik van hebben gemaakt :P
En ze komen vast ook allemaal weer terug in de V&A :)

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik heb die Netgear wireless kit gekocht met in gedachten dat het een repeater set was om mijn bestaande bereik uit te breiden, niet dus... Verder heb ik niets kunnen kopen door alle errors.. 8)7

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

• Megamind
Boudewijn schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:59:
Met betrekking tot de levertijden: Ik kreeg net mail dat mijn beide bestellingen (!) opgestuurd zijn.
Wat had je besteld? Ik heb nog niets gezien voor mijn weerstation of kruimeldevil.

• Adames
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-03 23:11
Boudewijn schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:59:
gelukkig ikzelf niet. heb vandaag alsnog mijn lenovo laptop geannuleerd.

Wanneer was trouwens de eerste iBood hunt?

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Megamind schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:14:
[...]

Wat had je besteld? Ik heb nog niets gezien voor mijn weerstation of kruimeldevil.
Sabatier rousilon messenset,
dlink wifi-n APs

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-03 17:10
Door de onverwacht hoge populariteit van de iBOOD Hunt en de grote druk op
onze website als gevolg daarvan hebben er enkele technische moeilijkheden
plaatsgevonden. Hierdoor hebben enkelen van u niet kunnen bestellen of per
abuis het verkeerde product besteld.

Wij zullen er alles aan doen om voldoende lering hieruit te trekken en onze
volgende iBOOD Hunt technisch soepeler te laten verlopen.
Voor alle tweakers die nog een baan zoeken, misschien heeft open solliciteren bij iBOOD nog nut. Want geloof niet dat ze het voor de volgende keer gaan oplossen. Oh en als je dan toch een baan krijgt bij iBOOD, doe mij dan zo's staafmixer cadeau voor de tip.

Want:
Helaas is het niet mogelijk om alsnog een bestelling te plaatsen voor de
producten uit de iBOOD Hunt. Wij bieden u onze welgemeende excuses voor het
eventuele ongemak.

Steun ook Klimmen tegen MS

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-01 04:50
Voor diegene die een gok durven te nemen/teleur gesteld zijn dat er geen box was

http://www.daanauctions.c...emId=735037&CategoryId=18

Staan er meerdere... :X

[Voor 13% gewijzigd door Mopperman op 28-07-2010 19:13]

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09-2022
Mijn sirenes zijn verzonden. Het enige dat ik heb besteld deze hunt, helaas.

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:26

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Hier zijn ook alle bestellingen verzonden behalve de hartslagmeter.
Valt dus best mee met de tijd tot verzenden gezien er meerdere keren werd gepost dat het bij een hunt wel 2 weken zou duren.

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik heb mijn spullen net binnen gehad ;). Dikke prima qua verzending dus.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 23:06

mace

Sapere Aude

Mooi.

Het is ook wel eens anders geweest met ibood... :X

• Michiel BBB
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-03 13:46
Floris-K schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:41:
Valt dus best mee met de tijd tot verzenden gezien er meerdere keren werd gepost dat het bij een hunt wel 2 weken zou duren.
Zwaar irritant.....mijn bestelling van VOOR de hunt is zelfs nog niet eens verzonden... :(

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:20
heuj ibood op tweakers :+
V&A aangeboden: Netgear WNHDE111 5Ghz Wireless Access Point

Altec speakerset is verstuurd, gelukkig heb ik genoeg buren die heel goed zijn in mijn pakjes ontvangen hehe

• fotografie999
  • Niet online
Vandread schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:33:
heuj ibood op tweakers :+
V&A aangeboden: Netgear WNHDE111 5Ghz Wireless Access Point

Altec speakerset is verstuurd, gelukkig heb ik genoeg buren die heel goed zijn in mijn pakjes ontvangen hehe
En mag dat iBood spul verkopen voor meer @ tweakers?
Same here! Mijn buren ontvangen meer pakketjes van mij dan ik zelf :X

[Voor 5% gewijzigd door fotografie999 op 29-07-2010 16:37]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09-2022
:X

Die hunt zooi is meestal gewoon overstock + returned meuk dus dat zou in principe op voorraad moeten zijn. Het verwerken van alle bestellingen lijkt me alleen geen sinecure.

• BGB4rn

BGB4rn

418O2 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:39:
:X

Die hunt zooi is meestal gewoon overstock + returned meuk dus dat zou in principe op voorraad moeten zijn. Het verwerken van alle bestellingen lijkt me alleen geen sinecure.
Lijkt mij ook niet, ookal hebben ze het wat anders aangepakt dan je als klant zou willen, je moet namelijk voor elk artikel wat je koopt los verzendkosten betalen.

Het levert meer pakketjes op maar het is wel makkelijker straight forward werken :)

Signature

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Michiel BBB schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:00:
[...]

Zwaar irritant.....mijn bestelling van VOOR de hunt is zelfs nog niet eens verzonden... :(
Hier zou de rugzak onderweg moeten zijn volgens de e-mail.
Floris-K schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:41:
Valt inderdaad mee. Alleen die hartslagmeter :P

• fotografie999
  • Niet online
Jejking schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 17:02:
[...]

Hier zou de rugzak onderweg moeten zijn volgens de e-mail.
Mijn rugzak is ook onderweg

• BGB4rn

BGB4rn

418O2 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:18:
Mijn sirenes zijn verzonden. Het enige dat ik heb besteld deze hunt, helaas.
hehe, ik heb ze vorige hunt ook gekocht, de mijne (2 setjes van 2) maken echt heel veel herrie als ze aan staan, hier een filmpje gemaakt met mijn crappy nokia 6230 van de "sirenes"

Ik had trouwens 2 setjes gekocht om de verzendkosten wat te compenseren :P

Verders zijn ze wel gaaf op lan's :)

Signature

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Mijn 6-1 WiiFit set is deze ochtend aangekomen. Netjes.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• BGB4rn

BGB4rn

Neobahamuth schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:12:
Mijn 6-1 WiiFit set is deze ochtend aangekomen. Netjes.
Lap zeg, en ik heb nog niet eens een tracking code :P

Signature

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-01 04:50
Ik kan nog steeds me bed niet uitkomen voor een lekker bakkie koffie, ofwel m'n Bosch expresso app. is nog niet verzonden... :(

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:54

psychoclown

Back in black

Mijn wake-up light is ook nog niet verzonden helaas.
Had ik overigens ook niet verwacht maar het leek me een zeer mooie bonus omdat het een cadeautje is ;)
Ik vind het zo te lezen overigens nog best snel gaan, die ibood lui hebben een hoop te verwerken!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Megamind
Mijn weerstation en stofzuiger zijn ook vandaag verzonden.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:16
Tandenborstel lag vanochtend op de stoep. Sneller dan al mijn voorgaande iBood bestellingen.

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:26

AndereKoekoek

Ping! Pong?

*knip* het is hier geen V&A

[Voor 78% gewijzigd door Orion84 op 30-07-2010 09:14]

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:17

Snippertje

Light up your life

*knip* het is hier geen V&A

[Voor 83% gewijzigd door Orion84 op 30-07-2010 09:14]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• fridgeman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09-2016

fridgeman

SomaFM Secret Agent

hmmm de door mij bestelde Dirt Devil Vii Vac Krachtige Kruimeldief met Uitwasbaar Filter en Vier Opzetstukken is nog niet verzonden....

Wel een mooie prijs, drie tientjes voor een kruimelzuiger. Ben benieuwd hoe die V vorm het doet, mocht ik het toch niks vinden stuur ik Floris-K wel een DM.

Doet niet aan ontwikkelingssamenwerking.

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:43
vandaag is mn rugzak verzonden :)

Anoniem: 163694

Ik heb mijn zaag ook gisteren middag ontvangen, maar mijn boormachine is nog niet verzonden.

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:27
Ik moet zeggen de afhandeling van deze hunt is voor mij deze keer goed te noemen. Dit komt natuurlijk ook door het feit dat mijn bestelling ook per vandaag verstuurd is :P

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

• Pontifex
  • Laatst online: 22-03 22:04
Sirene's binnengekomen. Wat een brakke dingen zeg, drukknop van batterij vakje is al afgebroken en het lichtje is wit met 2 reflectoren je ziet amper blauw licht. Ben blij dat ik niet meer dan 10 euro kwijt was voor 2 van die setjes.

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:53

kraats

Ik rol

Twee van mijn vier bestelde artikelen binnen; de zwaailichten en de sapglazenset. Helaas is van de laatste de kan in vele stukken gebroken. Maar ja, was ook niet héél erg veilig ingepakt :(
M'n notebookrugtas schijnt ook al afgeleverd te zijn, maar da's alleen niet hier gebeurd en ik heb geen idee waar dan wel :S Lekker handig van UPS.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-02 11:39
Pontifex schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:50:
Sirene's binnengekomen. Wat een brakke dingen zeg, drukknop van batterij vakje is al afgebroken en het lichtje is wit met 2 reflectoren je ziet amper blauw licht. Ben blij dat ik niet meer dan 10 euro kwijt was voor 2 van die setjes.
Waarom bestel je die dingen in godsnaam.. 8)

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:53

kraats

Ik rol

Die zwaailichten (nee iBood, het zijn geen sirenes :S ) zijn wel leuk hoor.. niet erg stevig, maar ja. voor 2 euro.. Op het werk heb ik een setje op de helpdesktelefoon aangesloten 8) Nu weer twee besteld om als geintjes weg te geven

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• Pontifex
  • Laatst online: 22-03 22:04
Giant87 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:54:
[...]

Waarom bestel je die dingen in godsnaam.. 8)
Is dat niet te vraag bij 75% van de Ibood bestellingen? :P

Had verwacht dat ze wat beter waren maar ik lig er niet wakker van

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-03 10:04

binnen.

Klinken beter dan m'n 5.1 Creative setje (die ik niet meer in surround opstelling kan plaatsen). Alleen de kabels eraan zijn nogal kort. Gelukkig had ik nog een jackplug verlengkabel liggen..

_██_
(ಠ_ృ)

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik heb mijn Logitech Z5's binnen. :)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:23
Atomsk schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:48:
[afbeelding]
binnen.

Klinken beter dan m'n 5.1 Creative setje (die ik niet meer in surround opstelling kan plaatsen). Alleen de kabels eraan zijn nogal kort. Gelukkig had ik nog een jackplug verlengkabel liggen..
Heb 'm ook binnen, klinkt zeker niet verkeerd.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ter indicatie: ik had hem gisterochtend binnengekregen.

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:43
Jejking schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 13:35:
[...]

Ter indicatie: ik had hem gisterochtend binnengekregen.
mijne ook gisteren :-) handig voor mn hiking tocht volgende week ^^

[edit] spelling

[Voor 4% gewijzigd door fender89 op 31-07-2010 18:54]

• Marzman
  • Niet online

Marzman

kraats schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:00:
Die zwaailichten (nee iBood, het zijn geen sirenes :S ) zijn wel leuk hoor.. niet erg stevig, maar ja. voor 2 euro.. Op het werk heb ik een setje op de helpdesktelefoon aangesloten 8) Nu weer twee besteld om als geintjes weg te geven
Ik vond het ook al appart dat iemand hier poste dat de sirenes wel veel geluid maakten :p

/▌

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-06-2020
Netgear wireless kit donderdag ontvangen, sapglazenset gisteren. Vlot gegaan dus.
Pagina: 1 ... 58 59 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De hunt is afgelopen, dus de slowchat ook, anders gaat er een slotje op!
  • Vraag naar en aanbod van hunt artikelen hoort in V&A, niet hier!

• We hebben het hier over de Nederlandse (en Belgische) hunt, niet de Duitse!
  • Zie dagelijksekoopjes.nl voor een overzicht van de producten die al langskwamen
  • Directe link naar iBood chat op IRC
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif naast de titel van het topic)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee