Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Vond er eerlijk gezegd niet veel interessants tussen zitten en als het interessant is, moet je zo snel beslissen (lees, gelijk kopen), dat je überhaupt niet eens tijd hebt om iets te lezen over het product. Dat gaat mij iets te ver, maar toch leuk om het een keer meegemaakt te hebben... wat een gekte...
Ben nu wel blij dat ik rond 2 uur s' nachts toch maar ben gaan slapen....

Anoniem: 367651

Canon EOS 60D + Tamron 17-50 f/2.8 VC + Canon EF 50mm f/1.8 II - Gestolen in Vietnam | Canon 100D + 18-55 stm
Hier dus van hetzelfde. De stofzuiger is er dan toch niet gekomen. Had toch maar de Bosch moeten nemenAnoniem: 367651 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:35:
tnx in elk geval voor de gezelligheid . Mijn doel niet behaald, dus moet blijven vegen op het tapijt...

Ach, we zoeken gewoon verder!
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
http://www.ibood.com/nl/nl/product_list/Firescorpion schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:49:
Waar kan je een lijst vinden van alle producten die zijn langs gekomen?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

/▌
Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens. Het aanbod was niet om over naar huis te schrijven. Alleen was dit bij vorige hunts ook niet het geval? Vaak dezelfde items die voorbij komen. Spullen waar maar een enkeling op zit te wachten. Dit lijkt iets te zijn wat elke hunt terug komt.Boudewijn schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:07:
Ik vond het dit keer echt tegenvallen : heel veel soortgelijke producten (billige rugzakken, net-niet speakers, goedkope mp3-spelers, en meerdere messensets0 en ook in elke categorie zagen we een aantal dingen tig keer langskomen (iRiver ding).
Ik heb het idee dat het de vorige keer beter was, ook qua bereikbaarheid.
De bereikbaarheid was echter veel beter dan andere hunts. Vorige keer was op veel momenten niet te doen. Nu bleef de site goed bereikbaar op sommige momenten na. Ook de bestelling was beter geregeld. Nu werd je bij veel animo in de wachtrij gezet. Was bij een vorige hunt niet het geval.
Dus al met al zie ik wel vooruit gaan. Nu nog eens een andere nacht kiezen dan de maandag. Dat is echt irritant.
Doe het een keer in het weekend...
Hetgene wat ik wilde bestellen kon niet omdat paypal opeens niet meer werkt....
We gaan terug in de tijd lijkt wel. Mogelijkheden verdwijnen.
Tijdens de Hunt is het forum uitgeschakeld. Dit is om de site voor iedereen snel en toegangelijk te houden.
Maar de discussie gaat door op Twitter en fora zoals Tweakers.net. Zal iBOOD vandaag ook weer het meest besproken topic van de dag worden?
Het development team van iBOOD heeft de laatste maanden hard gewerkt aan een nieuw forum, dat binnenkort gelanceerd zal worden. Tijdens de volgende hunt kun je deze dus weer uitgebreid op het nieuwe iBOOD forum bespreken!
Signature
Ja, en hij is inmiddels ook al weer dicht omdat het te druk bezocht wordt nog.Marzman schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:55:
Dat forum is net pas net weer open omdat ze alle servercapaciteit nodig hadden voor de hunt

Ach ja, dan maar zoeken in de pricewatch naar een fatsoenlijk HTPC setje.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Wat wou je dan kopen?Petervanakelyen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:05:
Was ik net op m'n fiets gesprongen, naar het dichtstbijzijnde familielid gereden met PayPal, als de bliksem iBood.be geladen, proberen te bestellen, maar... het was al gedaan
Enige highlight was de Belkin N1 Vision Wireless N Router, maar al was ik er binnen 2 seconde bij kreeg je de betaling niet rond en dit tot 3x vannacht en vanmiddag nogmaal tot 2x bleef het bij de betaling steken.
Zeer slecht als je systeem zo onstabiel is, dat je klanten niet in staat zijn een betaling te kunnen verrichten.
Vond het zwaar tegenvallen, sommige dingen bleven veel te lang staan, ijstas, vuilnisbak, enz.. MP3 speler….
Nee voor mij geen iBOOD Hunt stunt meer, maar gewoon lekker relax kunnen kopen zonder teleurstelling en frustraties.
[Voor 7% gewijzigd door thepeet op 27-07-2010 18:12]
Laatste artikel voor de sluiting, dat Gyration keyboard. Nu ik toch juist een HTPC had besteld (samengesteld via pricewatch) was ik blijkbaar vergeten dat een afstandsbediening ook wel handig was.

[Voor 27% gewijzigd door Petervanakelyen op 27-07-2010 18:10]
Je had natuurlijk oof ff kunnen bellen voor de inloggegevens of ze het voor jou laten kopenPetervanakelyen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:05:
Was ik net op m'n fiets gesprongen, naar het dichtstbijzijnde familielid gereden met PayPal, als de bliksem iBood.be geladen, proberen te bestellen, maar... het was al gedaan

Heb je wel een punt. Je raakt gefrustreerd en verneukt een volledige werkdag..thepeet schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:08:
Hoop gebakken lucht om niks, en de dingen die interessant waren kon je niet kopen door errors (ajax) of andere ellende.
Enige highlight was de Belkin N1 Vision Wireless N Router, maar al was ik er binnen 2 seconde bij kreeg je de betaling niet rond en dit tot 2x toe….
Zeer slecht als je systeem zo onstabiel is, en je klanten niet in staat zijn een betaling te verrichten.
Vond het zwaar tegenvallen, sommige dingen bleven veel te lang staan, ijstas, vuilnisbak, enz.. MP3 speler….
Nee voor mij geen iBOOD Hunt stunt meer, maar gewoon lekker relax kunnen kopen zonder teleurstelling en frustraties.
True, maar ondanks het feit dat ik wel gebeld heb, heb ik daar niet aan gedacht...Dick schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:10:
[...]
Je had natuurlijk oof ff kunnen bellen voor de inloggegevens of ze het voor jou laten kopen

[Voor 9% gewijzigd door Cryptomic op 27-07-2010 18:28. Reden: text]
Ik ga nu even kijken naar die zaklamp ^^ misschien is het 2e item wat ik koop op ibood

Signature
Oeh, die is wel mooi ja.Petervanakelyen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:09:
[...]
Laatste artikel voor de sluiting, dat Gyration keyboard. Nu ik toch juist een HTPC had besteld (samengesteld via pricewatch) was ik blijkbaar vergeten dat een afstandsbediening ook wel handig was.
Maar die is nieuw toch ook niet zo duur?
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

Maar echt super goedkoop was het nu ook weer niet ....

weer helemaal terug
Op naar de volgende HUNT!!

gelukkig heb ik iemand gevonden die hem wilt verkopen!
Ik heb bijna de hele hunt mee gemaakt, 00.00 - 08.00 en van 12.00 - Einde.
Die prullebak ging inderdaad erg traag weg. Ik had liever dat het er 15 minuten op stond en dan volgende.
Tot volgende hunt mensen! Was ook gezellig in IRC chat!
Ach het scheelt dan ook dat die Belkin wel 10x voorbij is gekomenHeadblast schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:39:
Het enige wat nog leuk was gisteravond was op het IRC chat de rest was om te huilen. Betalings process was crap , het favourite "Internal Ajax Error " hadden ze echt beter moeten regelen. Tevens de producten die intressant waren zoals de Belkin Router was binnen 2 seconden weg en meer van dat soort producten. Dit was ook voor mij de laatste Ibood hunt.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Bijna 640.000 views!
Op naar de volgende hunt!
Kan paypal in Belgie wel!?!?!?!?Petervanakelyen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:05:

Wat is dit nou voor onzin... Hier werkte het ook altijd en opeens niet meer.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn er tijdens de hunt een paar servers bij te zetten? Niets is zo slecht als nee verkopen. Terwijl je wel gewoon al eerste klikte, maar door serverproblemen in het betalingsproces eruit geknikkerd wordt!thepeet schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:08:
Hoop gebakken lucht om niks, en de dingen die interessant waren kon je niet kopen door errors (ajax) of andere ellende.
Enige highlight was de Belkin N1 Vision Wireless N Router, maar al was ik er binnen 2 seconde bij kreeg je de betaling niet rond en dit tot 3x vannacht en vanmiddag nogmaal tot 2x bleef het bij de betaling steken.
Zeer slecht als je systeem zo onstabiel is, dat je klanten niet in staat zijn een betaling te kunnen verrichten.

Jammer dat er nu met geen mogelijkheid meer aan te komen is, voor zover ik heb gezien was dit het enige echt interessante van de hunt. De Onky-aanbieding was ook wel interessant, maar niet echt spectaculair.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
In een periode van 6 dagen en veel F5. Zo moeilijk is het dan niet om dat aantal te bereiken.QuiCk01 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:49:
Dit topic moet in top 10 best bekeken allertijde staan!
Bijna 640.000 views!
Op naar de volgende hunt!
< dit stukje webruimte is te huur >
Inderdaad, ziet eruit als een goede printer. Maar toch koop ik niet zomaar een printer zonder een goede vergelijking met andere bestaande printers. Voor hetzelfde geld koop je rommel.pven schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:06:
Deze laserprinter was toch best interessant, de goedkoopste die ik in de PW kan vinden is 100 euro duurder.
Jammer dat er nu met geen mogelijkheid meer aan te komen is, voor zover ik heb gezien was dit het enige echt interessante van de hunt. De Onky-aanbieding was ook wel interessant, maar niet echt spectaculair.
< dit stukje webruimte is te huur >
Dat is idd verneukeratief. Als je binnen een paar minuten een vergelijking hebt gemaakt, is de aanbieding al weer verdwenen.aex351 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:10:
[...]
Inderdaad, ziet eruit als een goede printer. Maar toch koop ik niet zomaar een printer zonder een goede vergelijking met andere bestaande printers. Voor hetzelfde geld koop je rommel.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Ik zeg ook niet dat het lastig is of knap maar er zijn maar weinig onderwerpen die korte tijd zo populair en zoveel gef5t (lol) worden.aex351 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:08:
[...]
In een periode van 6 dagen en veel F5. Zo moeilijk is het dan niet om dat aantal te bereiken.
Grote rampen of aanslagen lopen nog wel wat harder. Zoek het topic van 9/11 nog maar eens op.QuiCk01 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:37:
[...]
Ik zeg ook niet dat het lastig is of knap maar er zijn maar weinig onderwerpen die korte tijd zo populair en zoveel gef5t (lol) worden.
/▌
Dat is op zich juist, maar in 99% van de aanbiedingen gaat het om producten die ook al eens op de dagelijkse Ibood zijn geweest. Dus het huiswerk had je al veel eerder kunnen maken. Bij de hunt is het de pagina (laten) verversen, toch zeker om de maximaal 10 seconden (liever om de 5), en dan paf! onmiddellijk bestellen als je iets ziet wat je wilt. Soms zijn artikelen maar 30 seconden zichtbaar, dan mag je geen seconde verliezen of je vist achter het net.aex351 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:10:
Inderdaad, ziet eruit als een goede printer. Maar toch koop ik niet zomaar een printer zonder een goede vergelijking met andere bestaande printers. Voor hetzelfde geld koop je rommel.

LOL +1pven schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:49:
Ik heb wel wat anders te doen dan alle dagaanbiedingen bij te houden en te onderzoeken voor het geval deze weer terug komt.

Plus áls je top tijd bent is de kans erg groot dat je niet eens kán bestellen. Niet echt om vrolijk van te worden.
Nickname does not reflect reality
http://eu.battle.net/d3/en/profile/sorcees-1781/
Hmz, 50 euro voor onbekende inhoud vind ik best veel geld. Eens kijken of ergens terug te vinden is wat er in zit, blijkbaar zijn ze al een tijdje leverbaar.
De duitsers hadden namelijk wel een ibood box!!
http://www.ibood.com/de/d.../Die_legendare_iBOOD_Box/
Ik dacht dat ibood gezamelijk inkocht? Dan moet de box toch oko hier beschikbaar zijn?
Als ze dat van Duitsland naar hier zouden verschepen zijn ze hun hele marge kwijt.
[Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 27-07-2010 22:17]
Ah oké.frickY schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 21:50:
De box wordt niet ingekocht, maar is gewoon magazijnspul dat ze niet weg krijgen in de hunts.
Als ze dat van Duitsland naar hier zouden verschepen zijn ze hun hele marge kwijt.
Ik dacht dat de box ook een soort lokkertje was dus dat ze bijvoorbeeld afspraken van dit, dit en dit gaat erin en verkopen die handel.
Die box van Priceattack zou ik zeker niet kopen, ik heb hem een keer eerder besteld en daar zat echt de groots mogelijke troep in. Er is zelfs een topic op GoT geweest van iemand die ontevreden was, dus wees gewaarschuwd!pven schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 21:17:
[...]
Hmz, 50 euro voor onbekende inhoud vind ik best veel geld. Eens kijken of ergens terug te vinden is wat er in zit, blijkbaar zijn ze al een tijdje leverbaar.
Dat herinner ik me nog iddDick schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:03:
[...]
Die box van Priceattack zou ik zeker niet kopen, ik heb hem een keer eerder besteld en daar zat echt de groots mogelijke troep in. Er is zelfs een topic op GoT geweest van iemand die ontevreden was, dus wees gewaarschuwd!

Negatieve ervaring met Priceattack slecht gevulde box
Daar zat idd alleen maar zooi in...
Alvast bedankt!
Nee, toen er nog geen "hunt" was, was de ibood doos gewoon grote opruiming en wat er in zat verschilde per doos. Een enkeling had dan geluk met een pannenset en een mediaplayer en de meeste andere hadden wat middelmatig spul van slecht verkochte iboodaanbiedingen.QuiCk01 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:28:
[...]
Ah oké.
Ik dacht dat de box ook een soort lokkertje was dus dat ze bijvoorbeeld afspraken van dit, dit en dit gaat erin en verkopen die handel.
Maar het geheugen is selectief en verwachtingen vaak wat overspannen.

_██_
(ಠ_ృ)
Opnieuw een zeer zwakke hunt.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Erg netjes van ze als dat waar is (zal wel, er zit een tracking code bij).
Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl
En ze komen vast ook allemaal weer terug in de V&ABloodDragon schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 08:51:
grappig dat nu de producten van gister nu het populairst zijn in de pricewatch, er zullen aardig wat mensen gebruik van hebben gemaakt

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Wat had je besteld? Ik heb nog niets gezien voor mijn weerstation of kruimeldevil.Boudewijn schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:59:
Met betrekking tot de levertijden: Ik kreeg net mail dat mijn beide bestellingen (!) opgestuurd zijn.
gelukkig ikzelf niet. heb vandaag alsnog mijn lenovo laptop geannuleerd.Boudewijn schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:59:
Met betrekking tot de levertijden: Ik kreeg net mail dat mijn beide bestellingen (!) opgestuurd zijn.
Wanneer was trouwens de eerste iBood hunt?
Sabatier rousilon messenset,Megamind schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:14:
[...]
Wat had je besteld? Ik heb nog niets gezien voor mijn weerstation of kruimeldevil.
dlink wifi-n APs
Voor alle tweakers die nog een baan zoeken, misschien heeft open solliciteren bij iBOOD nog nut. Want geloof niet dat ze het voor de volgende keer gaan oplossen. Oh en als je dan toch een baan krijgt bij iBOOD, doe mij dan zo's staafmixer cadeau voor de tip.Door de onverwacht hoge populariteit van de iBOOD Hunt en de grote druk op
onze website als gevolg daarvan hebben er enkele technische moeilijkheden
plaatsgevonden. Hierdoor hebben enkelen van u niet kunnen bestellen of per
abuis het verkeerde product besteld.
Wij zullen er alles aan doen om voldoende lering hieruit te trekken en onze
volgende iBOOD Hunt technisch soepeler te laten verlopen.
Want:
Helaas is het niet mogelijk om alsnog een bestelling te plaatsen voor de
producten uit de iBOOD Hunt. Wij bieden u onze welgemeende excuses voor het
eventuele ongemak.
http://www.daanauctions.c...emId=735037&CategoryId=18
Staan er meerdere...

[Voor 13% gewijzigd door Mopperman op 28-07-2010 19:13]
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
Valt dus best mee met de tijd tot verzenden gezien er meerdere keren werd gepost dat het bij een hunt wel 2 weken zou duren.

Het is ook wel eens anders geweest met ibood...

Zwaar irritant.....mijn bestelling van VOOR de hunt is zelfs nog niet eens verzonden...Floris-K schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:41:
Hier zijn ook alle bestellingen verzonden behalve de hartslagmeter.
Valt dus best mee met de tijd tot verzenden gezien er meerdere keren werd gepost dat het bij een hunt wel 2 weken zou duren.

V&A aangeboden: Netgear WNHDE111 5Ghz Wireless Access Point
Altec speakerset is verstuurd, gelukkig heb ik genoeg buren die heel goed zijn in mijn pakjes ontvangen hehe
En mag dat iBood spul verkopen voor meer @ tweakers?Vandread schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:33:
heuj ibood op tweakers
V&A aangeboden: Netgear WNHDE111 5Ghz Wireless Access Point
Altec speakerset is verstuurd, gelukkig heb ik genoeg buren die heel goed zijn in mijn pakjes ontvangen hehe
Same here! Mijn buren ontvangen meer pakketjes van mij dan ik zelf

[Voor 5% gewijzigd door fotografie999 op 29-07-2010 16:37]

Die hunt zooi is meestal gewoon overstock + returned meuk dus dat zou in principe op voorraad moeten zijn. Het verwerken van alle bestellingen lijkt me alleen geen sinecure.
Lijkt mij ook niet, ookal hebben ze het wat anders aangepakt dan je als klant zou willen, je moet namelijk voor elk artikel wat je koopt los verzendkosten betalen.418O2 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:39:
Die hunt zooi is meestal gewoon overstock + returned meuk dus dat zou in principe op voorraad moeten zijn. Het verwerken van alle bestellingen lijkt me alleen geen sinecure.
Het levert meer pakketjes op maar het is wel makkelijker straight forward werken

Signature
Hier zou de rugzak onderweg moeten zijn volgens de e-mail.Michiel BBB schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:00:
[...]
Zwaar irritant.....mijn bestelling van VOOR de hunt is zelfs nog niet eens verzonden...
Valt inderdaad mee. Alleen die hartslagmeterFloris-K schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:41:
Hier zijn ook alle bestellingen verzonden behalve de hartslagmeter.

Mijn rugzak is ook onderwegJejking schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 17:02:
[...]
Hier zou de rugzak onderweg moeten zijn volgens de e-mail.
hehe, ik heb ze vorige hunt ook gekocht, de mijne (2 setjes van 2) maken echt heel veel herrie als ze aan staan, hier een filmpje gemaakt met mijn crappy nokia 6230 van de "sirenes"418O2 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:18:
Mijn sirenes zijn verzonden. Het enige dat ik heb besteld deze hunt, helaas.
Ik had trouwens 2 setjes gekocht om de verzendkosten wat te compenseren

Verders zijn ze wel gaaf op lan's

Signature
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Lap zeg, en ik heb nog niet eens een tracking codeNeobahamuth schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:12:
Mijn 6-1 WiiFit set is deze ochtend aangekomen. Netjes.

Signature

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
Had ik overigens ook niet verwacht maar het leek me een zeer mooie bonus omdat het een cadeautje is

Ik vind het zo te lezen overigens nog best snel gaan, die ibood lui hebben een hoop te verwerken!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
[Voor 78% gewijzigd door Orion84 op 30-07-2010 09:14]
[Voor 83% gewijzigd door Orion84 op 30-07-2010 09:14]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Wel een mooie prijs, drie tientjes voor een kruimelzuiger. Ben benieuwd hoe die V vorm het doet, mocht ik het toch niks vinden stuur ik Floris-K wel een DM.
Doet niet aan ontwikkelingssamenwerking.
Anoniem: 163694

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

M'n notebookrugtas schijnt ook al afgeleverd te zijn, maar da's alleen niet hier gebeurd en ik heb geen idee waar dan wel

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Waarom bestel je die dingen in godsnaam..Pontifex schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:50:
Sirene's binnengekomen. Wat een brakke dingen zeg, drukknop van batterij vakje is al afgebroken en het lichtje is wit met 2 reflectoren je ziet amper blauw licht. Ben blij dat ik niet meer dan 10 euro kwijt was voor 2 van die setjes.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Is dat niet te vraag bij 75% van de Ibood bestellingen?

Had verwacht dat ze wat beter waren maar ik lig er niet wakker van
binnen.
Klinken beter dan m'n 5.1 Creative setje (die ik niet meer in surround opstelling kan plaatsen). Alleen de kabels eraan zijn nogal kort. Gelukkig had ik nog een jackplug verlengkabel liggen..
_██_
(ಠ_ృ)

Heb 'm ook binnen, klinkt zeker niet verkeerd.Atomsk schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:48:
[afbeelding]
binnen.
Klinken beter dan m'n 5.1 Creative setje (die ik niet meer in surround opstelling kan plaatsen). Alleen de kabels eraan zijn nogal kort. Gelukkig had ik nog een jackplug verlengkabel liggen..
Ter indicatie: ik had hem gisterochtend binnengekregen.
mijne ook gisteren :-) handig voor mn hiking tocht volgende week ^^Jejking schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 13:35:
[...]
Ter indicatie: ik had hem gisterochtend binnengekregen.
[edit] spelling
[Voor 4% gewijzigd door fender89 op 31-07-2010 18:54]
Ik vond het ook al appart dat iemand hier poste dat de sirenes wel veel geluid maaktenkraats schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:00:
Die zwaailichten (nee iBood, het zijn geen sirenes) zijn wel leuk hoor.. niet erg stevig, maar ja. voor 2 euro.. Op het werk heb ik een setje op de helpdesktelefoon aangesloten
Nu weer twee besteld om als geintjes weg te geven

/▌
Dit topic is gesloten.
- De hunt is afgelopen, dus de slowchat ook, anders gaat er een slotje op!
- Vraag naar en aanbod van hunt artikelen hoort in V&A, niet hier!
- We hebben het hier over de Nederlandse (en Belgische) hunt, niet de Duitse!
- Zie dagelijksekoopjes.nl voor een overzicht van de producten die al langskwamen
- Directe link naar iBood chat op IRC
- Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
- Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (
naast de titel van het topic)