geen box???? gaat slecht zeker met ibood ivm de krediet crisis!!
België doet nog steeds mee:
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Lullig einde dit.....
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
nou ja die zaklamp zit wel in een doos in ieder geval 

♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
Mensen niet zo zeuren! iBood verplicht niemand om z'n nacht door te halen, net zo min zijn zij verplicht goeie aanbiedingen te plaatsen. Het is zoals het is
* Robino denkt dat het topic wel z'n definitieve slotje kan krijgen!

* Robino denkt dat het topic wel z'n definitieve slotje kan krijgen!
dat was geen lange hunt ?
Intel Core i5 / Crucial Ballistix Tactical 16GB / GeForce GTX 970 / 3x Samsung 860 series 256GB / 1 x WD Green 1TB - | CCNA - MCDST - MCSE -MCSA |
Hmm jammer dat die afgelopen is voor er nog een wakeup light voorbij kwam. Ach, eigen schuld. Had ik vannacht maar moeten bedenken om dr één te kopen. Toch wel jammer dat de aanbiedingen tiijdens de hunt niet echt geweldig waren.
Hahaha, perfect eindeeXisTa schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:44:
This is VAAARTAAAAA

Anoniem: 367602
Pff die Duitsers hadden wel een stuk betere hunt vandaag,mooie aanbiedingen op het einde, die we hier niet gezien hebben!! wat een anti climax, de $%&% artikelen kwamen allemaal 4 keer langs en hetgeen waar je op wacht zie je niet terug. Ohja die Ban zal me zorg zijn als je dit niet mag zeggen... (heb het na bijna 17 uur hier ook wel gezien voor een dag)
Kan je ook iets uit ibood.be bestellen vanuit nederland en dat het binnen nederland bezorg wordt ?
Anoniem: 367705
sjit alleen maar die telefoon te pakken gehad! geen vogelsdraaiding of blits n-routertje pffffffffffffffffffffff ga maar wat doen aan werk voor het laatste kwartiertje
haha kun je mooi die prullen bak gebruiken om die netgeartjes te plettenXunomei schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:43:
Ik zal die doos ook maar niet bestellen wanneer hij tijdens een gewone Ibood voorbij komt... Voor hetzelfde geld zit daar een prullenbak of een paar netgeartjes in

D5000 || 18-55 DX VR || 55-200 DX VR || 35mm f/1.8
iBood.be gaat gewoon door.
Jammer dat het een AZERTY keyboard is.
Jammer dat het een AZERTY keyboard is.

Nee.FlyEragon schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:45:
Kan je ook iets uit ibood.be bestellen vanuit nederland en dat het binnen nederland bezorg wordt ?
NEEFlyEragon schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:45:
NEE
En nog eens
NEE
Jammer van de mislukte pogingen bij wake-up lampjes, maar op zich tevreden met mijn nog volle portemonnee
De volgende keer geloof ik het wel met die hunt, teveel errors die tot lichte frustratie leiden,
Gelukkig was het topic hier prima vermaak, allen bedankt daarvoor

Gelukkig was het topic hier prima vermaak, allen bedankt daarvoor

Beetje slechte hunt.. Helemaal geen TV's 

Grafisch Ontwerper, 999 Games
Jammer dat er geen echt leuke MP3 speler is langsgekomen. Op naar de volgende hunt!
Mijn huidige doet het nog wel eventjes 

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Getver.. had wel zo'n LCD als in de .de willen hebben..
Al met al uiteindelijk toch een wake-up light kunnen scoren
Al met al uiteindelijk toch een wake-up light kunnen scoren

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Anoniem: 367602
En ook al die vragen die hier 1346 voorbij komen omdat mensen te beroerd zijn een pagina terug te scrollen word best vermoeiend!FlyEragon schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:45:

Dus een hunt komt eens per maand voor?
...en waarom?
Nee.Younes schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:46:
Willekeurig aantal per jaar.
Naja in Duitsland/Belgie waren de aanbiedingen toch beter.
Toch maar die zaklamp besteld heb ik nog wat aan deze Ihunt overgehouden.
Volgende keer beter!
Toch maar die zaklamp besteld heb ik nog wat aan deze Ihunt overgehouden.
Volgende keer beter!
een per half jaar/jaar?Younes schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:46:
🆂🆃🅴🅰🅼: 🆁🅾🅾🆃🅶🅰🅼🅴🆁_🅲🅾🅼
🅿🆂🅽: 🅷🅾🅻🅻🅰🅽🅳🅷🅰🆁🅳🆂
Anoniem: 367687
iemand toevallig een argosy mediaplayer gekocht en toch niet zeker van? ik heb wel interesse:D
Ennnn tis afgelopen!
Wat een ongelofelijke sch**t hunt deze keer!
Geen tv's geen speakers/home cinema en veel troep.
Ik ben al lang vaste ibood klant maar het wordt elke keer minder
En het bestel systeem is nog steeds niet verbeterd ten opzicht van vorige hunts. Is er wat leuks (die gyro AB) heb ik echt denk ik elke keer dat ie voorbij kwam zon 10-15 geprobeerd om te bestellen, error error error error.
JAMMER
Naja iedereen veel plezier met wat je gekocht heb in ieder geval.

En het bestel systeem is nog steeds niet verbeterd ten opzicht van vorige hunts. Is er wat leuks (die gyro AB) heb ik echt denk ik elke keer dat ie voorbij kwam zon 10-15 geprobeerd om te bestellen, error error error error.
JAMMER
En de Iriver dan...Touchdomex schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:45:
Jammer dat er geen echt leuke MP3 speler is langsgekomen. Op naar de volgende hunt!Mijn huidige doet het nog wel eventjes

Basement Bios ---- Exo-S
> 605.000 topic views! Wow
♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
Ja in mensen hun nachtmerries van een hele nacht + dag volgen van een HuntYounes schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:46:

Ik heb bijna alleen maar Mp3 spelers voorbij zien komen volgens mij , en dat is precies nou iets waar ik er al tig van heb
... Heel jammer van die Box ..daar zat ik echt op te wachten maar helaas volgende keer beter!

Onkyo Receiver valt niet onder home cinema?ElayZ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:47:
Ennnn tis afgelopen!
JAMMER
Vorige hunt was ook niet al te schokkend, maar goed volgende keer beter!
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
Natuurlijk is Ibood niet verplicht om goede aanbiedingen hier neer te zetten, maar ze hebben wel de boel lopen rekken. Want hadden ze die producten niet tig x terug laten komen en sommige een uur online laten staan dan was om 12 uur de hunt al afgelopen als het niet eerder was. Voel me behoorlijk voor de gek gehouden ondanks dat Ibood niets verplicht is, maar verwachting worden wel geschept natuurlijk. Beetje jammer. Twijfel of ik de 2 dingen die ik gekocht had nog ga annuleren.
Een unt komt pas voor zodra ze genoeg hunt spul hebben.. Dit kan zijn:Younes schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:46:
- genoeg leveranciers die spullen goedkoop willen en kunnne leveren
- spullen die teruggestuurd zijn
- spullen die teruggestuurd zijn en vervolgens gemaakt maar de klant niet meer wou.
Anoniem: 294399
Ik zit nu al te twijfelen of ik überhaupt de volgende hunt actief ga meedoen..Paauwer1980 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:48:
Natuurlijk is Ibood niet verplicht om goede aanbiedingen hier neer te zetten, maar ze hebben wel de boel lopen rekken. Want hadden ze die producten niet tig x terug laten komen en sommige een uur online laten staan dan was om 12 uur de hunt al afgelopen als het niet eerder was. Voel me behoorlijk voor de gek gehouden ondanks dat Ibood niets verplicht is, maar verwachting worden wel geschept natuurlijk. Beetje jammer. Twijfel of ik de 2 dingen die ik gekocht had nog ga annuleren.
Ook leuk voor die product expert op het forum die alles over die zaklamp wil vertellen, maar ibood staat nog in de 'hunt-modus'.... 

Ben ik het wel mee eens. Ook ik viste achter het net net met die Gyro. Zonde.ElayZ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:47:
Ennnn tis afgelopen!
JAMMER
Uiteindelijk zullen de meesten toch wel weer mee doen/Anoniem: 294399 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:49:
[...]
Ik zit nu al te twijfelen of ik überhaupt de volgende hunt actief ga meedoen..

Sandisk of Cowon had ik gewild

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Opmerkelijk elke hunt valt er altijd wel wat te klagen.
Krijg je reacties zoals:
Voor mij is ibood de laatste keer.
Ze mogen hun servers wel verbeteren voor mij de laatste keer.
etc..
En toch zie ik dezelfde mensen weer terug komen :-P
Krijg je reacties zoals:
etc..
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
Ze proberen impulsaankopen op te wekken. Is het niet door heel snel meerdere artikelen achter elkaar te plaatsen, dan wel door tijd te rekken, dan wel door producten te herhalen (waardoor je van onbenulligheid maar het product gaat bestellen).Paauwer1980 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:48:
....en hun servers falen.Darkstylo schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:50:
Krijg je reacties zoals:
etc..

Aan het lijntje houden, noemen we dat. Kansloze bende daar bij iBood. Nergens voor nodig. En iedereen die stelt, je bepaalt toch zelf of je dit of dat: ze hoeven mensen niet voor jan lul naar zo'n duffe Netgear te laten kijken. Als ze het bewust doen, zijn het eikels, en als ze het per ongeluk doen, incompetent.
ik niet meerAnoniem: 294399 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:49:
[...]
Ik zit nu al te twijfelen of ik überhaupt de volgende hunt actief ga meedoen..
Ja, een paar pagina's terug...Anoniem: 367687 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:47:
iemand toevallig een argosy mediaplayer gekocht en toch niet zeker van? ik heb wel interesse:D

...en waarom?
Anoniem: 163694
Mensen van het goede leven en mede hunters het was leuk en gezellig. Mensen die die niet hebben geslapen respect, ook ik heb maar 1 uurtje geslapen en wel niet met opzet maar zomaar in slaap gevallen tijdens de hunt op mn bank 
See you all on the next Hunt ! doe rustig aan en geniet van de gekochte producten.
have a nice day !

See you all on the next Hunt ! doe rustig aan en geniet van de gekochte producten.
have a nice day !
*knip* het is hier niet Vraag & Aanbod
Ik wilde 6x bestellen maar kreeg telkens een fout!

[Voor 46% gewijzigd door Orion84 op 27-07-2010 16:54]
:)
Huh, wat, voorbij? Ik heb er geen glimp van opgevangen!
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
lol - moet je wel DM aanzetten in je profiel voorkeur instellingenDutchGamer schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:51:
Iemand toevallig nog een wake up light over ?
Pm please!!

🆂🆃🅴🅰🅼: 🆁🅾🅾🆃🅶🅰🅼🅴🆁_🅲🅾🅼
🅿🆂🅽: 🅷🅾🅻🅻🅰🅽🅳🅷🅰🆁🅳🆂
kruip onder je steen uitPetervanakelyen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:52:

Nahhh meen je!? Dat moet haast wel aan je PC liggen! Normaal kom je er gewoon fluitend doorheen hoor!DutchGamer schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:51:

Nickname does not reflect reality
Mooiste reactie in dit topicPetervanakelyen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:52:

Het was dit keer i.i.g. stukken beter dan de vorige hunts :-)
Als je na gaat dat er al op tweakers alleen al 600k+ views zijn.
Op ibood wordt er constant page refreshed om de 1-5seconde! :-)
Dus echt slecht kan ik het niet noemen.
Hier is een samenvatting van de hunt:Petervanakelyen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:52:

[Voor 3% gewijzigd door Neobahamuth op 27-07-2010 16:54]
Anoniem: 202651
Varta Premium High Performance LED Zaklamp inclusief Twee High Energy AA Batterijen
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 19,95
iBOOD PrijsNu! € 9,95 + (5,95)
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 19,95
SpuitelfAnoniem: 202651 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:54:
Varta Premium High Performance LED Zaklamp inclusief Twee High Energy AA Batterijen
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 19,95

nee heb wel aantal dingen te pakken gekregen..Brad Pitt schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:52:
[...]
Nahhh meen je!? Dat moet haast wel aan je PC liggen! Normaal kom je er gewoon fluitend doorheen hoor!
Maar die wake up light niet

:)
*snip* Dit is TE extreem qua slowchatten!
[Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 27-07-2010 17:16]
Deze net besteld. AB met muis functie is altijd wel handig bij een HTPC. De keybaord krijg je nog erbij.
Beetje laat vind je nietAnoniem: 202651 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:54:
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 19,95
Sluiten maar dit topic!
[Voor 4% gewijzigd door MaPzel op 27-07-2010 16:56]
was bij mij niet gerefreshed
Stond bij mij nog steeds op Netgear
(tab refreshte wel, maar veranderde niet, pas bij een handmatige F5 kwam deze naar voren, had ook al iets verder terug gelezen, maar heb er waarschijnlijk over heen gekeken)
Stond bij mij nog steeds op Netgear
(tab refreshte wel, maar veranderde niet, pas bij een handmatige F5 kwam deze naar voren, had ook al iets verder terug gelezen, maar heb er waarschijnlijk over heen gekeken)
[Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 202651 op 27-07-2010 16:57]
Wat een onboeiende hunt iBood. iBood is op weg naar de afgrond. Dat is wel weer duidelijk.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Anoniem: 367676
Net aangekocht ;-)Neobahamuth schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:53:
[...]
Hier is een samenvatting van de hunt:
[afbeelding]
ben deze keer dan ook niet wakker gebleven, heb op me werk 10x gerefreshed en elke keer rest troep van vorige huntDarkstylo schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:50:
Krijg je reacties zoals:
etc..

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Mooie hunt voor mezelf
Ik heb de AKG K 172 HD, De Panasonic Lumix Dmc-Zx1, De Lenovo G550 en het Seiko SNDA13P1
dure dag, maar iig nuttig
Ik heb de AKG K 172 HD, De Panasonic Lumix Dmc-Zx1, De Lenovo G550 en het Seiko SNDA13P1
dure dag, maar iig nuttig
Het gaat toch nog gewoon verder?MaPzel schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:55:
[...]
Beetje laat vind je niet
Sluiten maar dit topic!
Daar gebeurd toch ook niet veel meerbloobje schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:56:
[...]
waar moeten wij belgen dan verder discussieren

Volgens mij gaat de Belgische in omgekeerde volgorde verder, er staat nu weer zo'n draadloos toetsenbord die al voorbij is gekomen.
Admins:
Admins:
Ik neem aan dat hier de Belgische hunt ook besproken mag worden. Tweakers is toch voor de Benelux?We hebben het hier over de Nederlandse hunt, niet de Duitse!
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
*knip*
Nogmaals, het is hier geen Vraag & Aanbod!
Nogmaals, het is hier geen Vraag & Aanbod!
[Voor 88% gewijzigd door Orion84 op 27-07-2010 17:01]
Ik denk niet dat er veel Luxemburgers rondlopen hier, maar vooruit, ik zal geen Belgen bannen die hier nog even willen doorkletsen over hun huntKiswum schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:59:
Volgens mij gaat de Belgische in omgekeerde volgorde verder, er staat nu weer zo'n draadloos toetsenbord die al voorbij is gekomen.
Admins: We hebben het hier over de Nederlandse hunt, niet de Duitse!
Ik neem aan dat hier de Belgische hunt ook besproken mag worden. Tweakers is toch voor de Benelux?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Lol, dit topic veroorzaakte ongeveer elke 10 seconden en nieuwe pagina... terug lezen heeft hier weinig zin... mee lezen is al moeilijk genoegAnoniem: 367602 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:46:
[...]
En ook al die vragen die hier 1346 voorbij komen omdat mensen te beroerd zijn een pagina terug te scrollen word best vermoeiend!

*knip* Geldt ook voor jou, het is hier geen V&A
[Voor 78% gewijzigd door Orion84 op 27-07-2010 17:02]
BedanktOrion84 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:00:
[...]
Ik denk niet dat er veel Luxemburgers rondlopen hier, maar vooruit, ik zal geen Belgen bannen die hier nog even willen doorkletsen over hun hunt

Veel gebeurd er ook wel niet meer, KB blijft maar staan
[Voor 9% gewijzigd door bloobje op 27-07-2010 17:04]
pfffff, blijft lang staan dat keyboard.
Hopen dat er alsnog iets bruikbaars op de BE langskomt, anders heel veel tijd verloren met niets. er was ook hoegenaamd niets het kopen waard, eigenlijk.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Wilde ik dat keyboard nu net bestellen (nuttig voor de HTPC), kan je tijdens de hunt nog niet overschrijven ook.
Ja, tenzij ik binnen de 3 minuten iemand kan vinden die met PayPal/whatever kan betalen is de hunt toch niets voor mij
Ja, tenzij ik binnen de 3 minuten iemand kan vinden die met PayPal/whatever kan betalen is de hunt toch niets voor mij

Nee, volgens mij niet.ElayZ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:06:
Het is niet mogelijk om in NL iets te kopen bij onze buren zeker?
Die vraag is al vaker voorgekomenElayZ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:06:
Het is niet mogelijk om in NL iets te kopen bij onze buren zeker?
Antwoord is simpel - nee kan niet
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Ik vond het dit keer echt tegenvallen : heel veel soortgelijke producten (billige rugzakken, net-niet speakers, goedkope mp3-spelers, en meerdere messensets0 en ook in elke categorie zagen we een aantal dingen tig keer langskomen (iRiver ding).
Ik heb het idee dat het de vorige keer beter was, ook qua bereikbaarheid.
Ik heb het idee dat het de vorige keer beter was, ook qua bereikbaarheid.
Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl
Is dat echt? Kan je niet kiezen voor overschrijving tijdens de hunt?Petervanakelyen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:05:
Wilde ik dat keyboard nu net bestellen (nuttig voor de HTPC), kan je tijdens de hunt nog niet overschrijven ook.
Lol, dan heb ik sowieso al mijn tijd verspilt, als ik iets had besteld was het via overschrijving geweest

Zal vast wel, elke vraag komt met een giga topic als deze meerdere keren voor, tis zo al moeilijk om het bij te houden, laat staan vragen die een paar pagina's terug gesteld zijn...bwt schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:07:
[...]
Die vraag is al vaker voorgekomen
Antwoord is simpel - nee kan niet
Maar bedankt voor het antwoord dan kan ik die gyro dus echt niet meer bestellen.
Niks gekocht deze hunt, gelukkig ook maar. Vorige hunt heb ik stekkers met afstandbedieningen gekocht en die zijn de verpakking nog niet uit 

Ideal (wat gewoon een overschrijving is) dat kan ook, alleen als ik het topic zo doorlees ging dat wel eens mis.bloobje schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:08:
[...]
Is dat echt? Kan je niet kiezen voor overschrijving tijdens de hunt?
Lol, dan heb ik sowieso al mijn tijd verspilt, als ik iets had besteld was het via overschrijving geweest
[Voor 59% gewijzigd door Marzman op 27-07-2010 17:11]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
misschien is de hunt al afgelopen, maar zijn ze vergeten de zwaailichten uit te zettenBumba007 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:11:
Volgens mij is de BE hunt ook gedana na deze tobo. Is azerty dus kan bv niet verkocht worden in NL

Kan ooklatislos schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:12:
[...]
misschien is de hunt al afgelopen, maar zijn ze vergeten de zwaailichten uit te zetten

Ik heb geprobeerd drie dingen te bestellen, het slaagde twee maal. Alle drie de keren idealMarzman schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:09:
Ideal (wat gewoon een overschrijving is) dat kan ook, alleen als ik het topic zo doorlees ging dat wel eens mis.

Resumerend; niet echt problematisch. De ibood site was soms zelfs compleet onbereikbaar (via een SURFnet lijntje).
[Voor 15% gewijzigd door Boudewijn op 27-07-2010 17:16]
Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl
8 dingen geprobeerd, 2 mislukt lang voor die derde stap, 6 gelukt met idealBoudewijn schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:15:
[...]
Ik heb geprobeerd drie dingen te bestellen, het slaagde twee maal. Alle drie de keren ideal.
Nu is de hunt in BE ook gedaan.
Fijn dat er ook weer aan de werkende mens gedacht word, ik heb geen tijd om de hele dag te F5-en 
dus ik kwam vol goede hoop thuis net, zie ik dat het net is afgelopen
en bedankt hoor...

dus ik kwam vol goede hoop thuis net, zie ik dat het net is afgelopen

Dit topic is gesloten.
Let op:
- De hunt is afgelopen, dus de slowchat ook, anders gaat er een slotje op!
- Vraag naar en aanbod van hunt artikelen hoort in V&A, niet hier!
- We hebben het hier over de Nederlandse (en Belgische) hunt, niet de Duitse!
- Zie dagelijksekoopjes.nl voor een overzicht van de producten die al langskwamen
- Directe link naar iBood chat op IRC
- Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
- Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (
naast de titel van het topic)