Ligt Budgetkoper er bij meer mensen uit
?
TrueRakkerzero schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:31:
[...]
Tab Mix Plus is een veel mooiere addon hiervoor
Heb je niet alleen meer controle over het reloaden van je pagina, maar ook erg veel controle over je tabs zelf.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verwijderd
Komt vandaag nog wel een keer langs die horloge.regmaster schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:33:
Gotver, zit ik bijna in de betaling van dat Wenger horloge krijg ik een error... teveel page views... probeer het later nog een keer... grrrrrrrrrrrrrr....
Balkje werkt eigenlijk al sinds het eerste uur niet meer...DeX schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:30:
Hebben ze dit keer maar 1 van elke product? Ik zie dat balkje nooit echt kleiner worden namelijk.
Hier een link om de voorraad te checken... http://gjmedia.nl/ibood.php
Denk ik ook, bij de vorige hunt werd, hoe meer de dag vorderde, steeds vaker geroepen 'niet weeer die horloges he!'
Nope doet het prima hier
Hmm.. nu met die dat speakertje zie ik waarschijnlijk geen volgend product meer voordat ik moet gaan..
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
iRiverDeadMetal schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:35:
Denk ik ook, bij de vorige hunt werd, hoe meer de dag vorderde, steeds vaker geroepen 'niet weeer die horloges he!'
Ja, om de haverklap. Ik heb gewoon iBood op auto-refresh staan atm, omdat die site er steeds uit gaat.
Die speaker gaat wel langzaam zeg!
[ Voor 6% gewijzigd door Mr. Dean op 27-07-2010 08:37 ]
Ondertitel
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Hmm die site werkt niet hoor.....moet nog wat aan geprogrammeerd denk ik.
Zo te zien heb ik nog niet zoveel gemist...dozen zullen idd wel aan het eind van de dag komen.
heeft er al iemand een scheerapparataat voorbij zien komen ?
Zo te zien heb ik nog niet zoveel gemist...dozen zullen idd wel aan het eind van de dag komen.
Flash!
Niet gezien wel een body groomerVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:37:
[ Voor 52% gewijzigd door psychoclown op 27-07-2010 08:38 ]
Verwijderd
Ja die Remington is al eens voorbij gekomen voor 17,95, was helaas net te laat!Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:37:
Ik ben op zoek naar een goed paar oordopjes voor een niet al te hoge prijs. Ik heb een tijdje geleden op iBood de Samsung pleomax pep-150 (oid) gekocht, en daar was ik wel tevreden over. Helaas is er één paar kapot en de ander is kwijt. Ze waren laatst opnieuw op iBood dus ik hoopdat ze vandaag voorbij komen.
Tot die tijd blijf ik maar lekker refreshen ^^
[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Dean op 27-07-2010 08:39 ]
Ondertitel
Verwijderd
Dan ga ik maar weer op F5 drukkenVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:38:
[...]
Ja die Remington is al eens voorbij gekomen voor 17,95, was helaas net te laat!
Afgelopen nacht zijn ze al eens langs geweest.Mr. Dean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:39:
Ik ben op zoek naar een goed paar oordopjes voor een niet al te hoge prijs. Ik heb een tijdje geleden op iBood de Samsung pleomax pep-150 (oid) gekocht, en daar was ik wel tevreden over. Helaas is er één paar kapot en de ander is kwijt. Ze waren laatst opnieuw op iBood dus ik hoopdat ze vandaag voorbij komen.
Heb wel een set oordopjes voorbij zien komen maar weet niet zeker of het die pep-150 waren.. was in ieder geval te laat door een error..Mr. Dean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:39:
Verwijderd
Die zijn vandaag ook langsgeweest maar weet niet of dat ook de samsung pleomax waren.Mr. Dean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:39:
Dan maar hopen dat ik ze ergens tegen kom later op de dag!
Is er eigenlijk een overzicht van alles dat geweest is?
Ondertitel
Zijn er mensen die nog niet gaan slapen zijn
?
Verwijderd
Ja hoor, in de afgelopen 101 pagina's van dit topicMr. Dean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:41:
Ik zit pas op pagina 51Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:41:
[...]
Ja hoor, in de afgelopen 101 pagina's van dit topic
on topic: vorige keer was er iemand zo gek geweest om ze allemaal onder elkaar te zetten
[ Voor 7% gewijzigd door Snowmiss op 27-07-2010 08:42 ]
Je kan kijken op de twitter van budgetkoper, daar word het bij gehouden (weet niet of alles er staat...).Mr. Dean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:41:
[ Voor 6% gewijzigd door xPhantom op 27-07-2010 08:43 ]
Al veel gekocht ?Snowmiss schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:42:
[...]
vorige keer was er iemand zo gek geweest om ze allemaal onder elkaar te zetten
Verwijderd
Oke ik ben weer wakker
Heb gister tot kwart voor 2 gekeken.. weet iemand of er al een tv langs is geweest?
als ik me niet vergis was er ook een site waarop alle producten stonden.Snowmiss schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:42:
[...]
vorige keer was er iemand zo gek geweest om ze allemaal onder elkaar te zetten
Sowieso schrijf je zo!
Verwijderd
Heb het meeste voorbij zien komen gedurende de nacht, maar nog geen TV!Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:42:
Oke ik ben weer wakkerHeb gister tot kwart voor 2 gekeken.. weet iemand of er al een tv langs is geweest?
Haha, ik heb vanaf pagina 80 lichtjes doorgespit, maar dat was al genoeg werk ^^Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:41:
[...]
Ondertitel
Verwijderd
NopeVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:42:
Oke ik ben weer wakkerHeb gister tot kwart voor 2 gekeken.. weet iemand of er al een tv langs is geweest?
JepVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:41:
[...]
Verwijderd
Je hebt nog niet heel veel gemist, de meeste leuke aanbiedingen kwamen pas na een uur of 7:00Mr. Dean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:43:
[...]
Haha, ik heb vanaf pagina 80 lichtjes doorgespit, maar dat was al genoeg werk ^^
(oke oke, op de iRiver na dan:))
Zo te zien is het weer voornamelijk prullaria geweestxPhantom schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:42:
[...]
Je kan kijken op de twitter van budgetkoper, daar word het bij gehouden (weet niet of alles er staat...).
Werkt toppie hoor. De tandenborstel kreeg ik niet besteld, elke keer een pagina "Er is iets mis gegaan" F5, kwam ik weer bij de tandenborstel.... dat ging to een paar minuten door.
I'm not bothered by those who think they are right.
Oeh die twitter is wel handig dacht ik zo, eens kijken of ik iets gemist heb!
En god eindelijk is die speaker weg! Er is nu een laptopsleeve voor 4 pietermannen.
En god eindelijk is die speaker weg! Er is nu een laptopsleeve voor 4 pietermannen.
[ Voor 36% gewijzigd door Mr. Dean op 27-07-2010 08:49 ]
Ondertitel
Net zo moeilijk om wat te bestellen als de andere keren...
Maar goed met Check4change slijt mijn f5 knop minder
Maar goed met Check4change slijt mijn f5 knop minder
♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
Verwijderd
Targus 15.6” Laptophoes
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 24,95
iBOOD PrijsNu! € 3,95 + (5,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 24,95
iBOOD PrijsNu! € 3,95 + (5,95)
Hmz ik had zo gehoopt op donderdag nacht
, Ach dan kijken we wel vanaf dit moment
Verwijderd
totaal nutteloos
de verzendkosten zijn waarschijnlijk meer
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2010 08:49 ]
Was inderdaad jammer. Is mij ook niet gelukt om die te bestellen.Gearjunkie schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:47:
Werkt toppie hoor. De tandenborstel kreeg ik niet besteld, elke keer een pagina "Er is iets mis gegaan" F5, kwam ik weer bij de tandenborstel.... dat ging to een paar minuten door.
Nog niet geslapen. Het suffe is; heb maar drie kleine dingen gekocht, alles pas na half 8.
-sennheiser headphone
-tandenborstel
-vibeholic
Zit eigenlijk op een tv te wachten maar er is nog niks voorbij gekomen.
Nee, die staat nu uit. Maar als de hunt is afgelopen kun je dat gewoon weer zien op het productforum.Mr. Dean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:41:
Ik zal voor de volgende hunt eens een archief in elkaar flansen waar dat wél zichtbaar is, mis het zelf ook.
Verwijderd
Geslapen heb ik ook nog niet, het erge ervan is dat ik drie keer een poging heb gedaan iets aan te schaffen en het drie keer niet is geluktNurp schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:49:
[...]
Nog niet geslapen. Het suffe is; heb maar drie kleine dingen gekocht, alles pas na half 8.
-sennheiser headphone
-tandenborstel
-vibeholic
Zit eigenlijk op een tv te wachten maar er is nog niks voorbij gekomen.

Nou ik ben blij gewoon geslapen te hebben heb een paar producten willen kopen maar steeds kwam ik er niet door

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
handig:
http://www.budgetkoper.nl/hunt
met auto F5 en voorraad indicatie...
[ Voor 7% gewijzigd door HeyDude op 27-07-2010 08:51 ]
Roep maar als je hulp nodig hebt, neem aan dat je het op het web wil doen?frickY schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:50:
[...]
Ik zal voor de volgende hunt eens een archief in elkaar flansen waar dat wél zichtbaar is, mis het zelf ook.
Ondertitel
Als je nou meerdere producten koopt vandaag, moet je dan nog steeds per product €6 verzendkosten betalen?
YupIke. schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:52:
Als je nou meerdere producten koopt vandaag, moet je dan nog steeds per product €6 verzendkosten betalen?
Hij ligt er bij mij wel om de 5 min uit.. Moet ik alsnog F5'enHeyDude schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:51:
handig:
Klopt, maar dat komt wel goedMr. Dean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:51:
Roep maar als je hulp nodig hebt, neem aan dat je het op het web wil doen?
Zat daar toevallig deVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:50:
[...]
Geslapen heb ik ook nog niet, het erge ervan is dat ik drie keer een poging heb gedaan iets aan te schaffen en het drie keer niet is gelukt

Verwijderd
gebruik dan een plugin voor Firefox ?Rave17 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:53:
[...]
Hij ligt er bij mij wel om de 5 min uit.. Moet ik alsnog F5'en
Zijn er al wat nette mediaplayers voorbij gekomen?
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Jou ook alNurp schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:53:
[...]
Zat daar toevallig deJBL
tussen? Dat kreng heeft mij zowat tot het uiterste gedreven.

Weet er iemand hoe die voorraad bepaald wordt op die site van budgetkoper ? (of andere sites)
Verwijderd
1 van de netgear geloof ik..Animal_X schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:54:
Verwijderd
Waarschijnlijk RSS Feed of Webservice ?Jochem Knoops schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:55:
Weet er iemand hoe die voorraad bepaald wordt op die site van budgetkoper ? (of andere sites)
Dat zal een schatting zijn denk ik... Of is er een link met de iBood makers/site?Jochem Knoops schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:55:
Als die balk op iBood zou werken zag je daar precies hetzelfde, maar dan grafisch. Deze data is ergens opgeslagen en kun je dus dmv een API of feed vast wel ergens vandaan fetchen en op je eigen site pleuren.
Ondertitel
Vanochtend netgear EVA9000 voor 130 e en vannacht zo'n WD die normaal rond de 70 e is en nu geloof ik 50 e.Animal_X schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:54:
historie op http://twitter.com/Budgetkoper
Netgear Eva met wireless N? Die had ik willen hebben...

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Ik geloof dat tijdens de vorige hunt dat blauwe balkje steeds kleiner werd naarmate de voorraad afnam. Op basis van de afmetingen van het balkje en het aantal mm dat hij per verkleining afnam kon met een breuk worden aangegeven hoeveel verspringingen er zouden zijn totdat het balkje op was, dus ook hoeveel producten er in totaal waren en hoeveel er nog moesten worden verkocht. Probleem was daarmee dat de breuk 1/2 ook 2/4 en 4/8 en 96/192 kon zijn dus altijd accuraat was het niet.
Hoe het nu wordt berekend weet ik niet, aangezien ik het balkje niet meer zie afnemen. Toch denk ik niet dat het script is aangepast en dat we kijken naar dezelfde scripts als vorige hunt..?
Hoe het nu wordt berekend weet ik niet, aangezien ik het balkje niet meer zie afnemen. Toch denk ik niet dat het script is aangepast en dat we kijken naar dezelfde scripts als vorige hunt..?
Het valt me op dat er nog best veel mensen zijn die iets van 4 euro kunnen weerstaan, of ze hebben een enorme voorraad, kan ook.
Ondertitel
Verwijderd
129,95Animal_X schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:59:
[...]
Netgear Eva met wireless N? Die had ik willen hebben...Welke prijs?
J......Nurp schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:53:
[...]
Zat daar toevallig deJBL
tussen? Dat kreng heeft mij zowat tot het uiterste gedreven.

B......

L.....

Aaaaarrrggghhhhhhh.....
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Er is vanochtend een mediaplayer met wireless N langsgekomen voor 129,95 geloof ik. Weet niet zeker of dit een Netgear of een Belkin (hebben die media players?) was.Animal_X schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:59:
[...]
Netgear Eva met wireless N? Die had ik willen hebben...Welke prijs?
Verzendkosten 6e, dus is het iets van 10eMr. Dean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:00:
Het valt me op dat er nog best veel mensen zijn die iets van 4 euro kunnen weerstaan, of ze hebben een enorme voorraad, kan ook.
Verwijderd
God nee:
Sandisk Sansa View 16Gb Mp3 en Videospeler (Recertified as new)
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 129,95
iBOOD PrijsNu! € 59,95 + (5,95)
Sandisk Sansa View 16Gb Mp3 en Videospeler (Recertified as new)
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 129,95
iBOOD PrijsNu! € 59,95 + (5,95)
Ochnee die Sandisk crap...
Een 15.6" laptop-sleeve is nou ook weer niet zodanig handig voor iedereen natuurlijkMr. Dean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:00:
Nieuwe hunt volgens C4C, Sandisk Sansa View 16Gb Mp3 en Videospeler (Recertified as new), 60 euro. Move on
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Whoops, helemaal vergeten 
Maar nog steeds, niet al te duur dacht ik zo.
En er is nogmaals een MP3 speler!
Maar nog steeds, niet al te duur dacht ik zo.
En er is nogmaals een MP3 speler!
[ Voor 23% gewijzigd door Mr. Dean op 27-07-2010 09:02 ]
Ondertitel
Verwijderd
Ik heb een mediaplayer van de Netgear voorbij zien komen..Speedywhee schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:00:
[...]
Er is vanochtend een mediaplayer met wireless N langsgekomen voor 129,95 geloof ik. Weet niet zeker of dit een Netgear of een Belkin (hebben die media players?) was.
YES! Sandisk mp3 speler! kwijl! (dat ze die nog hebben liggen van afgelopen keer.. en de keer daarvoor)
[ Voor 53% gewijzigd door WVL_KsZeN op 27-07-2010 09:02 ]
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
Verwijderd
Per koopje daalt er 2% aan voorraad, dus lijkt mij dat ze stuk of 50 van die dingen hebben.Mr. Dean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:00:
en de keer daarvoor.. en daarvoor..WVL_KsZeN schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:02:
YES! Sandisk mp3 speler! kwijl! (dat ze die nog hebben liggen van afgelopen keer.. en de keer daarvoor)
edit: nu faalt budgetkoper echt. Heel de apgina vol met errors!
[ Voor 12% gewijzigd door Mr. Dean op 27-07-2010 09:03 ]
Ondertitel
zijn wel 2ehandseWVL_KsZeN schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:02:
Verwijderd
Komt het volgende artikel nu direct als de vorige op is of is het ook nog tijd gebonden ?
Verwijderd
Inderdaad ja, vandaag zullen ze ook weer een doos achter de hand houden voor de volgende hunt. Doen ze om mensen te irriteren.WVL_KsZeN schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:02:
Tijdgebonden en ook als het op is...Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:05:
Komt het volgende artikel nu direct als de vorige op is of is het ook nog tijd gebonden ?
Voor alle mensen die zeuren dat dezelfde producten steeds terugkomen; enkele hunts terug heb ik (en anderen) al aangegeven dat het een grote verbetering zou zijn als sommige producten met een grote voorraad in kleinere batches moesten worden aangeboden, om de doorstroom van de hunt te verbeteren. Dit om te voorkomen dat je 3 uur lang zit te refreshen op een mp3 speler (of een Nomad Baby Carrier...) met een voorraad van 200 stuks. Nu worden dit soort producten dus meerdere malen herhaald, en is de kans dus groter dat mensen de dit product willen hebben en eerder niet hebben zien langskomen alsnog het product kunnen kopen en de hunt relatief goed door kan stromen.
Volgensmij was dat altijd het doel van de hunt; de voorraden leeghalen door alles te verkopen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:05:
edit: Belkin router met USB-poort voor opslagapparaten! 30 pietermannen!
[ Voor 12% gewijzigd door Mr. Dean op 27-07-2010 09:06 ]
Ondertitel
Het is de router
Belkin wireless N apparaat voor 29,95
[ Voor 50% gewijzigd door NoepZor op 27-07-2010 09:06 ]
De wijzen komen uit het Oosten!
Dit topic is gesloten.
Let op:
- De hunt is afgelopen, dus de slowchat ook, anders gaat er een slotje op!
- Vraag naar en aanbod van hunt artikelen hoort in V&A, niet hier!
- We hebben het hier over de Nederlandse (en Belgische) hunt, niet de Duitse!
- Zie dagelijksekoopjes.nl voor een overzicht van de producten die al langskwamen
- Directe link naar iBood chat op IRC
- Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
- Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (
naast de titel van het topic)