Basement Bios ---- Exo-S
Ik mis tekst? En zie alleen een bukkende smileyfriggler schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:25:
[...]
Als je even goed leest zou je begrijpen dat ik dat niet aanbidt.
Ik denk van niet? Sapkan moet eens opschieten, ik wil nieuws!
Ondertitel
Om sapjeskannen zou niemand ooit grapjes durven te maken
Ik hoop niet dat budgetkoper door zijn datalimiet heen is
http://www.pagereboot.com...ood.com/nl/nl/&refresh=10Noedels schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:27:
budgetkoper is onbereikbaar....
Hoe kan je IE of FF automatisch laten refreshen na elke minuut?
Vervang het nummer achteraan door het jou gewenste aantal seconden.
http://www.pagereboot.com/?url=http://ibood.com/nl&refresh=30Noedels schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:27:
I'm not bothered by those who think they are right.
deze doet het wel aardig:Noedels schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:27:
http://reloadevery.mozdev.org/
Daar lijkt het anders sterk op!Rave17 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:28:
[...]
Ik hoop niet dat budgetkoper door zijn datalimiet heen is
Voor de mensen die moe zijn, er is een slaapzak te koop voor 13 euro (+6 verzendkosten)
[ Voor 17% gewijzigd door Mr. Dean op 27-07-2010 09:29 ]
Ondertitel
Leuk, die reloader ligt eruitPIVO_Ace schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:15:
Voor diegene die de hunt willen volgen ik kwam deze pagina tegen:
http://www.1dagskoopjes.nl/iboodhunt/
wellicht interessant
Deze checkt elke 5 seconden, kan je het venster in je 2e monitor hangen en rustig iets anders doen..
Nederlands is makkelijker als je denkt
Verwijderd
Ik weet niet waarom, maar na 9,5 uur F5en vind ik em toch grappigMaPzel schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:28:
Ik krijg last van een slaapzak...
of deze:Lt-Crash schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:28:
[...]
deze doet het wel aardig:
http://reloadevery.mozdev.org/
http://www.pagereboot.com...ood.com/be/nl/&refresh=10
[ Voor 30% gewijzigd door EDIT op 27-07-2010 09:31 ]
Vorige hunt werd het echt goed bijgehouden op www.dagelijksekoopjes.nl , nu niet helemaal...shalaka schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:29:
bah ik wil ibood forum zien...eff checken wat er alllemaal al geweest is
Verwijderd
Zoek via google naar : yrsetupNoedels schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:27:
Werkt perfect bij mij, kun je zlef instellen om de hoeveel seconden hij moet vernieuwen.( voor IE )
Voor FF download je ReloadEvery
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2010 09:34 ]
Iedereen denk ikafvalzak schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:31:
Het balkje van iBood doet het niet bij, staat altijd vol. Of is dat bij iedereen?
hey! een elegante sapkan he! niet zomaar een sapkan...HetBiggie schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:30:
Hmmm, sapkan met glazen besteld, maar sta op pagina dat product bijna is uitverkocht en voorraad wordt gecheckt. Ik denk dat ik deze mis ga lopen...
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Ja, iedereen heeft hier 'last' van.afvalzak schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:31:
Het balkje van iBood doet het niet bij, staat altijd vol. Of is dat bij iedereen?
Er was eerst nog een iBood pagina waar een procentueel getal stond met de voorraad, deze is echter ook platgegaan.
Ondertitel
lijkt me dat die ge-redirect isNurp schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:33:
Percentage sites zijn er uit geknald?
watskeburt
Hah! Bestelling liep net toch door. Dus wel eentje te pakken. Wilde die elegante sapkan inderdaad niet missen...Felyrion schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:32:
[...]
hey! een elegante sapkan he! niet zomaar een sapkan...
er is voor firefox een plugin genaamd check 4 change die een deuntje afspeelt zodra een stukje geselecteerde tekst op de pagina veranderd. gebruik ik hier werkt erg fijn.TheMOD schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:33:
Is er niet een addon die gewoon een keiharde systeemwarnign geeft bij een nieuwe ibood?? Dan kan ik tenminste nog ff WoW tussendoor spelen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
ThanksIgor92 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:31:
[...]
Vorige hunt werd het echt goed bijgehouden op www.dagelijksekoopjes.nl , nu niet helemaal...
Ok, die was dus ècht grappig!Speedywhee schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:33:
Sap gaat het helemaal worden, de cola van de 21e eeuw; mensen, sap KAN!

Ondertitel
Verwijderd
die vind ik leukSpeedywhee schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:34:
Volgens mij is deze slaapzak multifunctioneel en kan hij ook worden gebruikt als strijkplankhoes...
Verwijderd
Speedywhee schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:34:
Volgens mij is deze slaapzak multifunctioneel en kan hij ook worden gebruikt als strijkplankhoes...
Speedywhee schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:33:
Sap gaat het helemaal worden, de cola van de 21e eeuw; mensen, sap KAN!
Ondertitel
Stom dat als je 5 producten koopt ook 5 keer de verzendkosten betaald....
Deze elegante slaapzak zal u in ieder geval uw rug kosten. 1,9 kg pffSpeedywhee schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:34:
Is dat echt zo? Dat maakt het minder aantrekkelijk...natasdiamon schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:36:
♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
http://www.dagelijksekoopjes.nl/
Verwijderd
maar ook die lampen van ibood zelf he: van 1.95 voor 1.95 +(5.95)
Check4Change
Om de vooraf ingestelde tijd wordt er gecontroleerd of er een geselecteerd stukje tekst is gewijzigd en indien dat zo is krijg je een popup melding.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Echt kut dat het hier vol stroomt met kansloze ibood postersVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:33:
echt k*t dat je 6 euro per ding moet betalen dat je koopt!
Maar holy crap, die Ibood box met een Seaco machine..... dan heb je aardig waar voor je geld
Zoiets zullen ze wel nooit meer doen....
Je kan gewoon 2 slaapzakken kopen en 1 x verzendkosten betalen...natasdiamon schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:36:
[ Voor 25% gewijzigd door Vandread op 27-07-2010 09:39 ]
Dankoe!Rubman schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:34:
[...]
er is voor firefox een plugin genaamd check 4 change die een deuntje afspeelt zodra een stukje geselecteerde tekst op de pagina veranderd. gebruik ik hier werkt erg fijn.
op [piep] was hij gisteren een dagaanbieding voor zelfs 20,- euro minderVandread schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:38:
[...]
Echt kut dat het hier vol stroomt met kansloze ibood posters
Maar holy crap, die Ibood box met een Seaco machine..... dan heb je aardig waar voor je geld![]()
Zoiets zullen ze wel nooit meer doen....
Life is what happens while you're busy making other plans
Verwijderd
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 139,95
iBOOD PrijsNu! € 26,95 + (5,95)
Ondertitel
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Kost nieuw maar 30 euro, dan kan je die beter daar halen heb je ongetwijfeld betere garantie.frumper schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:39:
zo... een netgear voor maar 27 euro... da's niet duur
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Meen mij uit de posts van de originele aanbieding te herinneren dat hij ook nzeker niet het neusje van de zal is en hooguit geschikt is voor opa/oma of de slaapkamerVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:40:
Nu hebben we de mediaplayer voor 26.95,-
Kijk dat zijn aanbiedingen die we willen zijn
Verwijderd
da's echt een super pluginRubman schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:34:
[...]
er is voor firefox een plugin genaamd check 4 change die een deuntje afspeelt zodra een stukje geselecteerde tekst op de pagina veranderd. gebruik ik hier werkt erg fijn.
Hoe kan ik een uitnodiging krijgen voor Shopvip??? Kan iemand die mij messengen?MaPzel schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:39:
[...]
op Shopvip.com was hij gisteren een dagaanbieding voor zelfs 20,- euro minder
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
En hij is in de pocket! Ideaal voor in de keuken!Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:40:
Nu hebben we de mediaplayer voor 26.95,-
Kijk dat zijn aanbiedingen die we willen zijn
Basement Bios ---- Exo-S
Had maar 5 foutmeldingen tijdens bestellen
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
maar ga er niet vanuit dat ik deze ga krijgen
Life is what happens while you're busy making other plans
Verwijderd
Stel je hebt een HD film en zet hem op mediaplayer maar je wilt de film als 5.1 bekijken via je cinema set, is dat mogelijk ?
Lol, ik had er 4TPbasMIE schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:42:
Leuke mediaspeler, ik hoop dat hij een beetje werkt
Had maar 5 foutmeldingen tijdens bestellen

Nu messen..
[ Voor 18% gewijzigd door Mr. Dean op 27-07-2010 09:44 ]
Ondertitel

http://www.pagereboot.com...ood.com/nl/nl/&refresh=20
pas het getal aan het einde van de url aan om nog sneller of langzamer de pagine te laten refreshen.
Verwijderd
handig!andreict schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:44:
[...]
http://www.pagereboot.com...ood.com/nl/nl/&refresh=20
pas het getal aan het einde van de url aan om nog sneller of langzamer de pagine te laten refreshen.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
- De hunt is afgelopen, dus de slowchat ook, anders gaat er een slotje op!
- Vraag naar en aanbod van hunt artikelen hoort in V&A, niet hier!
- We hebben het hier over de Nederlandse (en Belgische) hunt, niet de Duitse!
- Zie dagelijksekoopjes.nl voor een overzicht van de producten die al langskwamen
- Directe link naar iBood chat op IRC
- Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
- Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (
naast de titel van het topic)