Elect a clown, expect a circus.
Lijkt me sterk, yellow spots komt juist omdat de productie hoger ligt dan eigenlijk kan.. en inderdaad. Alles komt recht uit de fabriek. De mijne uit de UK heeft als afzender Foxconn.
Da's kut... Dat betekent dus of echt 'from scratch' beginnen of wachten tot er een update is voor de 'oude' telefoons..? Helpt een complete reinstall eigenlijk wel of is de 3G gewoon te oud en te traag voor iOS4?Canaria schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:45:
[...]
Nee je verliest dan niks, maar waarschijnlijk ook niet je problemen.
Die van mij draait ook nog op 3.1.2 zelfs... Blijft ie het tenminste doen.
Ik heb hem toevallig gisteren ook besteld! Vond de prijs van 21 euro per maand (aansluitkosten even meegerekend) inderdaad te mooi om niet te doenDennischo schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:59:
iPhone 3GS besteld bij The Phonehouse.. Aanbieding was te mooi om het niet te doen. 3GS en 4G met elkaar verglijken is bijna geen verschil. Vind ik dan.
Voordat mensen dit afkraken, ik ben er blij mee
Rave17 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:48:
[...]
Ik heb hem toevallig gisteren ook besteld! Vond de prijs van 21 euro per maand (aansluitkosten even meegerekend) inderdaad te mooi om niet te doenAls het goed is staat iOS4 er al standaard op, omdat het de 3GS 8Gb-versie betreft.
Ik krijg als het goed is vanavond een smsje van de koerier, morgen dus in huis!
ooof, welke provider is dat?TQAirstrike schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:30:
[...]
Ik heb een op lossing gevonden, als je naar m.youtube.com gaat en dan de taal naar engels(US) zet. Dan krijg je alle filmpjes op normale kwaliteit te zien.
Ik zat dus net ff te youtuben en in een keer werden alle filmpjes super snel geladen (over 3G) dus ging ik even een speedtest doen:
[afbeelding]
Zou dat consequenties hebben?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik had met mijn 3GS vaak zo'n 5-6 uur aan gebruik en 20 uur standby oid. Nu met mn iPhone4 (met 3GS backup) heb ik makkelijk 1,5x zo veel.Rivanov schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:25:
Vind m'n accu wel drastisch snel leeglopen! Heb m'n backup van de 3G teruggezet op de iPhone 4.
Zou dat consequenties hebben?
Nee, doorschakelen is een netwerkfunctie, geen telefoonfunctie (althans, standaard is dat zo, ik heb de iphone net een dagGunner schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:56:
Is het trouwens niet mogelijk om, als je je telefoon wil doorschakelen, een contactpersoon direct te kiezen?
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Voor zulke vragen is er een apart topic;--help schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 18:40:
Is iemand al Vodafone aanbiedingen tegen gekomen voor de iPhone 4?
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
Helaas, ben zelf ook nog geen Vodafone aanbiedingen met een iPhone 4 tegengekomen, ben er zelf ook op zoek naar. Had laatst wel een aanbieding gezien, alleen toestel prijs was 600euro, amehoela zeg!
Vodafone gaat wel via www.xlvoordeel.nl de iPhone 4 verkopen, volgens verschillende bronnen is dit ergens in September of Oktober!
//EDIT
Ik wist niet dat er een telefoonnummer op XLvoordeel stond, dus die heb ik maar even gebeld.
Mij werd zojuist telefonisch verteld, dat de initiele aanlevering van de iPhone 4 samen zou vallen met de release in Nederland (juli). Dit is niet gebeurd en hierdoor is er een vertraging ontstaan.
Volgens de medewerkster, wordt er nu uitgegaan van medio augustus / begin september en dat iedereen die zich heeft geregistreerd via de "houd mij op de hoogte" registratie form, direct een e-mail zal ontvangen. De prijzen zullen dan ook per direct op de website te komen staan. Hetzelfde geldt ook voor de iPad! Kan niet wachten!
[ Voor 36% gewijzigd door EN-IS op 06-08-2010 19:10 ]
Zo gek is dat niet, ik kreeg enkele jaren terug een gloednieuwe iPod Nano toen m'n iPod Mini kapot gingandromedaan schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:39:
Haha dat zou nog eens wat zijn, ouwe 3G kapot, iPhone 4 daarvoor terugkijken.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
T-mobile
www.instagram.com/thomas.bartelds
Verwijderd
Volgens mij houden ze bewust de productie van de 32GB-versie laag zodat de echte Apple-fan toch voor de relatief makkelijk te leveren 16GB-versie gaat. Later krijgt een deel spijt en koopt toch de 32GB. Gevolg: twee telefoons verkocht ipv één.
Helaas gaat mijn virusscanner af op deze site!EN-IS schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 18:48:
[...]
Vodafone gaat wel via www.xlvoordeel.nl de iPhone 4 verkopen, volgens verschillende bronnen is dit ergens in September of Oktober!
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2010 21:27 ]
Dat is met de 3GS ook niet gebeurd, dus lijkt me vergezocht. De 16GB is sowieso makkelijker leverbaar omdat het gros hiervoor kiest (aangezien je hem toch zelf moet betalen in de meeste landen).Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:26:
[...]
Volgens mij houden ze bewust de productie van de 32GB-versie laag zodat de echte Apple-fan toch voor de relatief makkelijk te leveren 16GB-versie gaat. Later krijgt een deel spijt en koopt toch de 32GB. Gevolg: twee telefoons verkocht ipv één.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Verwijderd
Vergezocht? Het is anders een vrij gebruikelijke marketingstrategie om de verkoop op te krikken. Aangezien er achter Apple-producten een compleet doordachte strategie zit kan ik met voorstellen dat er doelbewust schaarste gecreëerd wordt. Deze schaarste niet door de productie laag te houden, maar door onbalans te creëren in de uit te leveren versies.THE_BASE schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:37:
[...]
Dat is met de 3GS ook niet gebeurd, dus lijkt me vergezocht. De 16GB is sowieso makkelijker leverbaar omdat het gros hiervoor kiest (aangezien je hem toch zelf moet betalen in de meeste landen).
Met de witte Ipone wordt ditzelfde trucje trouwens uitgehaald.
Dacht ik al. Mijn nokia uit 1999 kon dit wel, en alle Nokia's sindsdien ook. Maar een high-end toestel van 800 euro kan zoiets basaals niet. TypischKassad schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:53:
[...]
Nee, doorschakelen is een netwerkfunctie, geen telefoonfunctie (althans, standaard is dat zo, ik heb de iphone net een dag
Ja, door ssh te installeren en de betreffende files te backuppen en na je restore het omgekeerde te doen. Dat houdt dus wel in dat je na je restore ook weer moet jailbreaken.posttoast schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 22:20:
Ik vroeg me af: als ik een complete restore wil doen en slechts van een bepaald aantal Apps de settings wil backuppen, kan dat? En zo ja: hoe? Ik draai iOS4.0.1 met een jailbreak.
iPhones kunnen ook wel call forwarding instellen, alleen heeft niemand bij Apple er blijkbaar nog aan gedacht om dat aan de hand van de Adress book te doen. De optie zelf zit onder Settings -> Phone -> Call Forwarding. Ik stel voor dat je via apple.com/feedback even stelt dat dat handig zou zijn.Gunner schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 22:22:
[...]
Dacht ik al. Mijn nokia uit 1999 kon dit wel, en alle Nokia's sindsdien ook. Maar een high-end toestel van 800 euro kan zoiets basaals niet. Typisch
[ Voor 38% gewijzigd door CyBeR op 06-08-2010 22:36 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Je kan gewoon doorschakelen..Gunner schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 22:22:
[...]
Dacht ik al. Mijn nokia uit 1999 kon dit wel, en alle Nokia's sindsdien ook. Maar een high-end toestel van 800 euro kan zoiets basaals niet. Typisch
Instellingen.....> telefoon....>en dan optie doorschakelen
srry nOOb verkeerd gelezen je kan inderdaad geen contactpersoon secteren, maar je kan wel knippen en plakken sinds kort, misschien dat dat helpt
[ Voor 17% gewijzigd door sekeroglan op 06-08-2010 22:40 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Kom op. Ik ga ze niet attenderen op een functie die elke telefoon kent sinds de vorige eeuw. Je verdediging van Apple is hartverwarmend, maar vind je dit ook niet een beetje raar dat zoiets simpels niet kan, wat elke andere telefoon wel kan?CyBeR schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 22:33:
iPhones kunnen ook wel call forwarding instellen, alleen heeft niemand bij Apple er blijkbaar nog aan gedacht om dat aan de hand van de Adress book te doen. De optie zelf zit onder Settings -> Phone -> Call Forwarding. Ik stel voor dat je via apple.com/feedback even stelt dat dat handig zou zijn.
Verder weet ik best dat je kan doorschakelen. Alleen niet naar een nummer in je contactpersonen. Handig voor als je al je nummers uit je hoofd weet, in elk ander geval is het gewoon een gebrek aan functionaliteit.
Hoi Seker
[ Voor 34% gewijzigd door Gunner op 07-08-2010 00:01 ]
Blijkbaar vraagt niemand erom. En je kunt mijn verdediging van Apple 'hartverwarmend' vinden, maar vermoedelijk is het de realiteit. Ofwel heeft niemand eraan gedacht ofwel heeft niemand er nog om gevraagd (of anders iig weinig mensen) waardoor het dus niet op de agenda staat cq lage prio heeft.Gunner schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 23:52:
[...]
Kom op. Ik ga ze niet attenderen op een functie die elke telefoon kent sinds de vorige eeuw. Je verdediging van Apple is hartverwarmend, maar vind je dit ook niet een beetje raar dat zoiets simpels niet kan, wat elke andere telefoon wel kan?
Als je graag wilt dat je iPhone iets doet moet je dat gewoon bij Apple ter attentie brengen. En als er meer mensen zijn met hetzelfde verzoek en die doen dat ook, dan komt het er vanzelf.
Overigens heeft mijn vorige telefoon (geen Apple) die functie ook niet, dus je stelling dat "elke" telefoon dat heeft lijkt me sterk overdreven.
Zoals gezegd kun je wel copypasten.Verder weet ik best dat je kan doorschakelen. Alleen niet naar een nummer in je contactpersonen. Handig voor als je al je nummers uit je hoofd weet, in elk ander geval is het gewoon een gebrek aan functionaliteit.
[ Voor 31% gewijzigd door CyBeR op 07-08-2010 00:15 ]
Misschien een domme vraag, maar hoe weet ik om welke files het precies gaat? Heeft elke app een eigen settings-file ofzo?CyBeR schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 22:33:
[...]
Ja, door ssh te installeren en de betreffende files te backuppen en na je restore het omgekeerde te doen. Dat houdt dus wel in dat je na je restore ook weer moet jailbreaken.
Elke app bestaat uit een directory met daarin wat files. Welke files de settings zijn is app-afhankelijk.posttoast schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 00:25:
[...]
Misschien een domme vraag, maar hoe weet ik om welke files het precies gaat? Heeft elke app een eigen settings-file ofzo?
Cool, bedankt!CyBeR schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 00:28:
[...]
Elke app bestaat uit een directory met daarin wat files. Welke files de settings zijn is app-afhankelijk.
Wanneer ik deze exporteer naar HD dan komt hij netjes in m'n Camera Roll.
Nu heb ik 'm aangesloten op m'n iMac om 'm met iPhoto naar m'n iMac te kopiëren.
Maar nu komt het probleem!
Ik zie in iPhoto alleen maar de ruwe opname, niet het bewerkte bestand.
Iemand enig idee??
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Over de accuduur.. Is nu een week in gebruik, 2x helemaal leeg, 1x net voordat hij zichzelf zou uitschakelen. Heeft genoeg full cycles gehad zou ik zeggen. Beter dan de 3GS? Nah. Merk niet veel verschil. En nee, ik speel er niet meer mee dan met de 3GS.
Ik heb deze 3GS via belnu i.c.m. een t-mobile abonnement.
Iemand enig idee hoe ik dit het snelst gefixed krijg? Aangezien ik het mezelf niet kan veroorloven dit toestel (lang) kwijt te zijn.
Hm dacht ik ook al aan, hetgeen wat eraf is gevallen is slecht een "verhoging" van de werkelijke knop. Maar ik ben bang dat ik dan de knop zelf vastlijm.. iemand hier ervaring mee?CyBeR schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:05:
Heb je de betreffende knopjes nog? In dat geval: beetje secondenlijm.
Had je haarscheurtjes bij die knoppen? Ik ben om het uitvallen en lamworden te voorkomen maar voor een softwarematige ringer gegaan in SBSettings. Vind ik ook nog eens handiger.mklkhanou schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 10:52:
Kheb nu een aantal maanden een 3GS en wat weken geleden is de mute/sleep knop eraf gevallen. Nu net een aantal uur terug ook m'n volume knop, mooi balen dus! : (
Iemand enig idee hoe ik dit het snelst gefixed krijg? Aangezien ik het mezelf niet kan veroorloven dit toestel (lang) kwijt te zijn.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Nope. Puur en alleen de knopjes zijn eraf gevallen. Lijm heeft gewoon losgelaten meer niet.. kan ze er zo weer indrukken en dan zijn de knoppen gewoon weer intact maar dan vallen ze er zo weer uit.MsG schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:10:
[...]
Had je haarscheurtjes bij die knoppen? Ik ben om het uitvallen en lamworden te voorkomen maar voor een softwarematige ringer gegaan in SBSettings. Vind ik ook nog eens handiger.
Ringer/silent knop kun je nog wel 'ns softwarematisch besturen.. power-button heb ik ook een aantal weken overleefd maar de volumeknoppen kan ik echt niet zonder.
Mijn 3G (UK) had hetzelfde probleem met de silent knop, deze viel er ineens af, heb er een pincet bij gepakt, secondelijm en een vergrootglasmklkhanou schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 16:22:Nope. Puur en alleen de knopjes zijn eraf gevallen. Lijm heeft gewoon losgelaten meer niet.. kan ze er zo weer indrukken en dan zijn de knoppen gewoon weer intact maar dan vallen ze er zo weer uit.
[ Voor 11% gewijzigd door EN-IS op 07-08-2010 19:48 ]
vind hem echt lekker zwaar in de hand voelen ik ga zo meteen mn bumper bestellen
Multiple pc builds in progress
700 euro voor de iPhone 4 16GB? Goed gedaan.mafiatounes schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 21:12:
Ik heb net mn iphone 4 16gb gaan halen van een kerel die dringend geld nodig had 700euro valt goed mee anders moest ik nog weken wachten en mn legend gaat de deur uit deze week
vind hem echt lekker zwaar in de hand voelen ik ga zo meteen mn bumper bestellen
Scheelt je een hoop gereis!
Chrones schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 21:15:
[...]
700 euro voor de iPhone 4 16GB? Goed gedaan.
Scheelt je een hoop gereis!
Multiple pc builds in progress
Ik heb toen ik mijn 3G 16GB nooit een volle iPhone gehad. Nu 32GB puur om de waarde hoog te houden.mafiatounes schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 21:18:
Idd ik was nog van plan om maandag naar parijs af te reizen aangezien ze hem hier in belgie niet in grote voorraden binnenkrijgen, Had liever de 32gb maar daar vragen ze algauw over de 1000€ voor!! ik zal me gewoon moeten aanpassen ben hem nog aan het volstouwen denk dat het kantje boordje gaat worden..![]()
[...]
Trouwens foto's, video's e.d. worden voordat je het via itunes kopieert verkleint waardoor de size op je PC meer is dan dat het uiteindelijk op je iPhone staat.
Hmm, ik heb wel eerder gehoord dat de mute knop los wilt gaan en dan kan ik me ook wel indenken door de manier waarop het gemaakt is. Maar dat de volume knoppen ook los gaan is nieuw voor mij. Heb je hem laten stuiteren?mklkhanou schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 10:52:
Kheb nu een aantal maanden een 3GS en wat weken geleden is de mute/sleep knop eraf gevallen. Nu net een aantal uur terug ook m'n volume knop, mooi balen dus! : (
Anyway, ik had mijn oude iPhone (3G) ook een keer teruggestuurd naar Apple. Dit duurde iets van 6 weken voordat ik hem weer terug had...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Via Tmobile binnen 2 weken een volledig nieuw toestel.Vanitas schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 22:05:
[...]
Hmm, ik heb wel eerder gehoord dat de mute knop los wilt gaan en dan kan ik me ook wel indenken door de manier waarop het gemaakt is. Maar dat de volume knoppen ook los gaan is nieuw voor mij. Heb je hem laten stuiteren?
Anyway, ik had mijn oude iPhone (3G) ook een keer teruggestuurd naar Apple. Dit duurde iets van 6 weken voordat ik hem weer terug had...
Dat is dan een ander abonnement dan zo'n i-abo neem ik aan? Daar was de maximum snelheid namelijk 2000 kbps, toch?
loliPhone-topman Apple is opgestapt
Apple-topman Mark Papermaster, die onder meer verantwoordelijk is voor de iPhone- en iPad-hardware, gaat het technologiebedrijf verlaten.
Engadget verwoordt het nog wat mooier en beter:
Update: The ever-resourceful John Gruber says that Papermaster's departure may be more closely related to Apple's antenna troubles than we originally thought:
Inside Apple, he's "the guy responsible for the antenna" - that's a quote from a source back on July 23. (Another quote from the same source: "Apparently the antenna guys used to have a big chip on their shoulder. No more.")
Nope, is gewoon een I-300 abonnement.Mag schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 23:08:
[...]
offtopic:
Dat is dan een ander abonnement dan zo'n i-abo neem ik aan? Daar was de maximum snelheid namelijk 2000 kbps, toch?
www.instagram.com/thomas.bartelds
Ik gebruik Spotify in plaast van muziek op de iPhone, dan is 16GB meer dan genoegChrones schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 21:30:
[...]
Ik heb toen ik mijn 3G 16GB nooit een volle iPhone gehad. Nu 32GB puur om de waarde hoog te houden.
Trouwens foto's, video's e.d. worden voordat je het via itunes kopieert verkleint waardoor de size op je PC meer is dan dat het uiteindelijk op je iPhone staat.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
De 8 tot 10 weken levertijd was voor mij dus absoluut niet aan de orde! Ik kan niet anders zeggen dan petje af voor T-Mobile!
Bij ontvangst van de telefoon gelijk de antennekwestie getest maar ik heb de indruk dat mijn exemplaar er geen/nauwelijks last van heeft. Bij initiële aanraking gebeurt er niks, wanneer ik hem wat langer vasthoud gaat er inderdaad een streepje vanaf. Maarja, wie weet is dat ook wel gewoon de normale variëteit in het ontvangst. Ondertussen dus een paar dagen in bezig, de nodige belletjes gehad maar geen enkele keer een uitvaller gehad.
Net na het doorlezen van dit draadje ook even naar mijn serienummer gekeken:
serienummer: 870312PBA4S
aabccdddeef
aa = Factory and Machine ID
b = Year
cc = Production Week
ddd = Unique Identifier
ee = Color (A4=black)
f = size (S=16GB, T=32GB)
Ik heb 87-0-31-2PB-A4-S -> Zwart, 16GB van week 31 2010.
Week 31, wat het op moment van schrijven nog steeds is. Donderdag ontvangen dus de mijne is gemaakt op maandag, dinsdag of woensdag! Hoe vers kan je ze krijgen
Overigens al wel een vreemd voorval gehad. Ik had iPeng geïnstalleerd voor de bediening van mijn Squeezebox. Werkte de eerste dag prima totdat....
Ik zat achter mijn PC en de telefoon lag plat op een pakje peuken. In een onbewaakt moment tik ik de telefoon aan met m'n elleboog waardoor de telefoon van het pakje valt. Een val van wel 2cm! Toen ik later daarna met iPeng de Squeezebox wilde bedienen, viel ineens het scherm uit. Pakte de telefoon over in mn andere hand en scherm sprong weer aan. Dus lichtelijk gechoqueerd dat de "val" dit had veroorzaakt ging ik onderzoeken wanneer het uitvallen van het scherm precies optrad. Na van alles proberen bleek dat:
- Het zich alleen voordeed wanneer iPeng draaide (bij andere apps niks aan de hand).
- Het zich alleen voordeed als ik telefoon met dezelfde hand linksonder en rechtsboven vastpakte.
En warempel, na herinstallatie was het probleem helemaal weg! Al met al een vreemd verhaal dus!
Maar verder wel tevreden
[ Voor 0% gewijzigd door r0_ op 08-08-2010 18:15 . Reden: Woordje "niet" toegevoegd ;) ]
Denk dat ie zo moet, en very nice
Ik snap er niets van. Ik heb een iPhone i150 abonnement met 2048/384 Kbps, en ik haal volgens snelheids testen ook snelheden van 3600/384 Kbps. Het kan dus aan twee dingen liggen, de test methoden zijn niet goed, of de snelheid is hoger als men opgeeft.TQAirstrike schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:30:
[...]
Ik heb een op lossing gevonden, als je naar m.youtube.com gaat en dan de taal naar engels(US) zet. Dan krijg je alle filmpjes op normale kwaliteit te zien.
Ik zat dus net ff te youtuben en in een keer werden alle filmpjes super snel geladen (over 3G) dus ging ik even een speedtest doen:
[afbeelding]
Iemand een website die representatief is?
[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 08-08-2010 19:13 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb mijn hotmail account gewoon werkend op mijn iPhone, krijg mijn mail netjes binnen. Sinds kort heb ik echter bij hotmail persoonlijke mappen aangemaakt. Hier wordt mijn mail gefilterd, zo krijg ik mail van school bijvoorbeeld in een aparte map. Helaas zie ik echter die mappen niet terug op mijn iPhone. Nu begrijp na een potje googlen dat dit alleen kan via third party apps. Is dit inderdaad het geval en is het niet mogelijk om dit via de standaard functionaliteit van de iPhone te realiseren?
En met betrekking tot third party apps, hoe integreren deze in je iPhone? Heb je dan twee mailboxen, één standaard van de iPhone en één third party mailbox?
Verwijderd
Jammer dat de batterij met deze unlock zo ongelofelijk snel leeg gaat. Ik hoop dat er snel een fix voor komt..
Ik ga begin september naar NY en overweeg er ook daar een te halen. Waar heb je hem gehaald?Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 19:13:
Vorige week mijn iPhone 4 32 GB in NY gekocht. 760 dollar inclusief tax. (Rond de 575 euro) gelijk de ochtend dat ik thuis kwam was de unlock beschikbaar dus ik ben helemaal happy.
Jammer dat de batterij met deze unlock zo ongelofelijk snel leeg gaat. Ik hoop dat er snel een fix voor komt..
mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk
Ik heb Eindeloos online en ook de iphone herstart en netwerkinstellingen gereset.
Waar kan dit nog meer aan liggen?
Die kan ik niet instellen op de iphone 4. Die optie zit er blijkbaar niet meer inaddictive schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:33:
heb je de juiste APN instellingen?
Instellingen --> Algemeen --> Netwerk --> Mobiel DatanetwerkTF schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:59:
[...]
Die kan ik niet instellen op de iphone 4. Die optie zit er blijkbaar niet meer in
Nee, dat zit er inderdaad niet meer in onder iOS4. Je kan het alleen nog maar aan en uit zetten. Wat je wel kan proberen is om via www.unlockit.co.nz (bezoeken met je iPhone via Wifi oid) de juiste APN settings te downloaden voor Hi.GS2K1 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:02:
[...]
Instellingen --> Algemeen --> Netwerk --> Mobiel Datanetwerk
Zelf was ik bij mijn update van 3.1.3 naar 4.0 ook de APN settings kwijt, via Wifi deze site bezocht en nu werkt het weer naar behoren.
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Tnx!!!! Werkt weer helemaal topma9ma schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:43:
[...]
Nee, dat zit er inderdaad niet meer in onder iOS4. Je kan het alleen nog maar aan en uit zetten. Wat je wel kan proberen is om via www.unlockit.co.nz (bezoeken met je iPhone via Wifi oid) de juiste APN settings te downloaden voor Hi.
Zelf was ik bij mijn update van 3.1.3 naar 4.0 ook de APN settings kwijt, via Wifi deze site bezocht en nu werkt het weer naar behoren.
Ehm ik heb een iPhone 4 met iOS4.01 en daar staat dat allemaal zo bij mij gewoon?ma9ma schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:43:
[...]
Nee, dat zit er inderdaad niet meer in onder iOS4. Je kan het alleen nog maar aan en uit zetten. Wat je wel kan proberen is om via www.unlockit.co.nz (bezoeken met je iPhone via Wifi oid) de juiste APN settings te downloaden voor Hi.
[edit]
ff gekeken, maar m'n 3G met iOS4.01 heeft het ook gewoon?
[ Voor 5% gewijzigd door Arnold op 09-08-2010 12:51 ]
Wazig, bij mij is dat nog wel gewoon mogelijk.ma9ma schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:43:
[...]
Nee, dat zit er inderdaad niet meer in onder iOS4. Je kan het alleen nog maar aan en uit zetten.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Goed bereikCanaria schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:54:
[...]
Wazig, bij mij is dat nog wel gewoon mogelijk.
[afbeelding]
Waarom zou dit komen door die unlock?Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 19:13:
Vorige week mijn iPhone 4 32 GB in NY gekocht. 760 dollar inclusief tax. (Rond de 575 euro) gelijk de ochtend dat ik thuis kwam was de unlock beschikbaar dus ik ben helemaal happy.

Vandaag mijn 4 binnengekregen. T.o.v. mijn "oude" 3G is dit een Ferrari vergeleken met een DAFje
Heb multitasking, filmen, autofocus in de camera en het mooiere scherm al bewonderd, iemand nog tips voor andere dingen die ik met mijn 3G niet kon en met mijn 4 wel?
Telefoons van TM hebben dat panel niet (tenzij je truukt). Simlock vrije telefoons wel.GS2K1 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:50:
[...]
Ehm ik heb een iPhone 4 met iOS4.01 en daar staat dat allemaal zo bij mij gewoon?
[edit]
ff gekeken, maar m'n 3G met iOS4.01 heeft het ook gewoon?
(*= doorhalen wat niet van toepassing is)
Verwijderd
Fotoos van jezelf maken en NOVA spelen mbv je gyroscoop. Lekker ronddraaien en schieten maar!!NickH schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:45:
[afbeelding]
Heb multitasking, filmen, autofocus in de camera en het mooiere scherm al bewonderd, iemand nog tips voor andere dingen die ik met mijn 3G niet kon en met mijn 4 wel?
En als je je telefoon van TM voor die 120 Sim-Lock vrij laat maken zodat je bijv. ook een KPN kaartje erin kan gebruiken?UltraSub schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:08:
[...]
Telefoons van TM hebben dat panel niet (tenzij je truukt). Simlock vrije telefoons wel.
Is die menuoptie dan wel terug?
Fly or Die
Nice! Ga NOVA proberenVerwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:31:
[...]
Fotoos van jezelf maken en NOVA spelen mbv je gyroscoop. Lekker ronddraaien en schieten maar!!
* NickH zoekt nog een facetime gesprekspartner
Bij mij was er dus sprake van een niet JB iPhone 3GS van T-Mobile. Bij de update van 3.1.3 naar 4.0 kon ik opeens niet meer buiten WIFI om internetten. Kreeg wel netjes een 3G dekking te zien als ik die had, maar internet ho maar. En ik kon dus echt alleen maar Mobiel Datanetwerk aan of uit zetten en kreeg nergens een update oid binnen. T-Mobile kon mij ook niet helpen. Pas nadat ik op die site mijn APN heb laten updaten had ik weer internet. Daarna ook wel weer diverse T-Mobile updates gehad. Maar niet nodig hebben bij T-Mobile is dus net helemaal waar.Rivanov schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:13:
Telefoons van TM hebben dat ook niet nodig, dus dat is dan ook overbodig.
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Werkt zeker alleen in de betaalde versie? Want in de free versie niet zo te merken..Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:31:
[...]
Fotoos van jezelf maken en NOVA spelen mbv je gyroscoop. Lekker ronddraaien en schieten maar!!
Ga wel de betaalde versie kopen, superspel! Draait heerlijk op de iPhone 4.
M'n oude 3G zal er wel moeite mee gehad hebben..
[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 09-08-2010 15:13 ]
http://www.macrumors.com/...iphone-4-than-iphone-3gs/
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 09-08-2010 16:54 ]
Je hebt wel een abonnement bij T-Mobile of dat ook niet?Basjuuh schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:18:
Stomme vraag mss, maar ik heb een iphone 3gs en geen t-mobile kaartje, kan ik deze dan simlock vrij maken?
Na een jaar kan je hem in ieder geval gratis door T-Mobile simlockvrij laten maken.
Over andere manieren ("unlocken") mag niet worden gepraat.
Ik heb hem vanmiddag gekocht en hersteld, nu kan ik mijn Vodafone kaartje er niet in gebruiken omdat de iPhone niet meer gejailbreakt is....
Na een jaar is het gratis, in het eerste jaar betaal je.
Bedrag wordt bepaald aan de aantal maanden dat je 'm al hebt.
€10,- per maand er af.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dat geldt alleen dus als je een abbo bij T-Mobile hebt. Je kunt niet Vodafone bellen om je iphone te unlocken.Rivanov schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:28:
Je kunt hem ten alle tijden simlock vrij laten maken.
Na een jaar is het gratis, in het eerste jaar betaal je.
Bedrag wordt bepaald aan de aantal maanden dat je 'm al hebt.
€10,- per maand er af.
Pfff
Mijn iPhone 2G dock waar ik met geen mogelijkheid een 3G of 3GS in kan proppen accepteert zonder enig probleem de iPhone 4. Dat scheelt weer een dure (apple) of goedkope (dealextreme) dock kopen
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Dat moet prima werken als je een T-Mobile-gelockte telefoon hebt. Waarschijnlijk heb je dus een andere. Wat is 't modelnummer?Basjuuh schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:14:
Ik denk koop snel een T-mobile prepay kaartje, dan werkt het wel, maar nee hoor... Nog steeds accepteert de Iphone hem niet
Pfff
Gaat dat ook over unlocken zonder dat je een simkaart hebt?Chrones schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:28:
Zoek even ergens op het forum hier naar unlocken, je moet dan bellen naar een nummer. Ik kan het niet meer vinden.
Zit een beetje met m'n handen in t haar, door eigen schuld, had m natuurlijk ook gewoon in de staat kunnen laten, maar dan was ie nog helemaal gepersonaliseerd a.d.h.v. de vorige eigenaar... onhandig
Even kort mijn voorkennis
Ik heb nog nooit een iPhone gebruikt. Om te kijken of ik aan het menu kon wennen heb ik een jaar geleden een iPod touch gekocht en heb hiermee gespeeld. Op basis hiervan heb ik besloten om er voor te gaan en de (forse) investering in een iPhone te doen. Mijn ervaring ligt voornamelijk bij Windows Mobile toestellen en een enkele Android (Samsung Galaxy Spica)
Behuizing en bouwkwaliteit
De telefoon voelt solide aan. In tegenstelling tot de Samsung Galaxy Spica, maar ook in tegenstelling tot bijvoorbeeld de HTC Kaiser, Nokia N82 en 5800 voelt de telefoon duidelijk zwaarder maar ook steviger aan. Wat opvalt is dat de randen van de hardware-knoppen niet scherp zijn, behalve de lock-knop. Deze heeft een scherpe rand welke niet comfortabel aanvoelt. Jammer, dit is iets wat mij ook opviel aan mijn Macbook pro: Scherpe randjes welke makkelijk een beetje afgerond hadden kunnen worden. Behalve dit voelt de telefoon super aan, geen opstaande randjes, geen uitstekende of plastic-achtige knoppen, super.
Het scherm
Het paradepaardje van de iPhone 4, het scherm. In vergelijking met eender welke telefoon ziet het scherm er fantastisch uit. Haarscherp, een hoog contrast met zeer levendige kleuren en toch makkelijk te lezen tekst. In vergelijking met de iPod Touch is het een verschil van dag en nacht. Scherper, helderder en vooral beter leesbaar.
De algemene 'feel'
In een woord samen te vatten: Vloeiend. Alles gaat vloeiend, zoomen, scrollen, het openen van programma's, alles voelt snel aan door de kleine overgangen tussen schermen. (fade/zoom) Ik heb nog geen uitgebreide benchmarks gedaan, maar zelfs al zou het niet sneller zijn als de iPod Touch, dan voelt het toch stukken sneller.
Tot zo ver mijn eerste uurtje spelen. Ik ga er z.s.m. een navigatieprogramma op zetten (heb het richtingsgevoel van een theelepel) en zal zeker meer ervaringen posten.
Dan heb je waarschijnlijk een klein fabricagefoutje te pakken. De lock knop is bij mij exact hetzelfde afgerond als de volumeknoppen.Rokuta schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:10:
Wat opvalt is dat de randen van de hardware-knoppen niet scherp zijn, behalve de lock-knop. Deze heeft een scherpe rand welke niet comfortabel aanvoelt.
Verwijderd
Same here.CyBeR schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:13:
[...]
Dan heb je waarschijnlijk een klein fabricagefoutje te pakken. De lock knop is bij mij exact hetzelfde afgerond als de volumeknoppen.
gewoon nee.
Dit keer kan ik hem niet meer opladen, niet via stroom en niet via de mac. Dit kan natuurlijk aan het kabeltje liggen, maar in mijn directe omgeving is iedereen op vakantie die een iPhone heeft. Dus kan het niet zomaar controleren.
Nu ben ik van plan om naar de t-mobile shop te gaan, zou het daar wel gecontroleerd kunnen worden? En mocht dit niet het probleem zijn, dan zal hij waarschijnlijk weer opgestuurd moeten worden.. Maar het probleem is, dat hij nog is gejailbreakt, en ik kan geen backup terug zetten via de mac.. Kan dit problemen opleveren?
Alvast bedankt.
Ook een iedereen op vakantie die een iPod heeft? Die werken namelijk even goed. Lijkt me makkelijker dan naar de T-Mobile winkel. Uit jouw verhaal hierboven kan ik me goed voorstellen dat het aan de kabel ligt.Gielusz schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:05:
Jongens, ik heb voor de 3de keer met een iPhone 3G een probleem. En word er langzaam een beetje moe van..
Dit keer kan ik hem niet meer opladen, niet via stroom en niet via de mac. Dit kan natuurlijk aan het kabeltje liggen, maar in mijn directe omgeving is iedereen op vakantie die een iPhone heeft. Dus kan het niet zomaar controleren.
Nu ben ik van plan om naar de t-mobile shop te gaan, zou het daar wel gecontroleerd kunnen worden? En mocht dit niet het probleem zijn, dan zal hij waarschijnlijk weer opgestuurd moeten worden.. Maar het probleem is, dat hij nog is gejailbreakt, en ik kan geen backup terug zetten via de mac.. Kan dit problemen opleveren?
Alvast bedankt.
Heb je al geprobeerd wat stof bij de kabelaansluiting op je iPhone weg te vissen met bijvoorbeeld een paperclip of naald? Bij mij zat het daar ook een keer helemaal verstopt, waardoor de kabel ook niet meer werkte.
In ieder geval succes.
Je hebt er nu niet direct iets aan, maar alvast voor de toekomst: koop via eBay een paar reservekabeltjes. Voor een paar euro heb je een bundeltje kabels en zit je nooit met de gebakken peren als er eentje kapot gaat.Gielusz schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:05:
Jongens, ik heb voor de 3de keer met een iPhone 3G een probleem. En word er langzaam een beetje moe van..
Alvast bedankt.
Ik heb al 2 jaar de iPhone 3g 8gb. Dus ik werd niet echt van mij sokkel geblazen toen ik alles overgezet had naar mijn iPhone 4. Ik had er zo lang op gewacht, dat ik hem iets geïdealiseerd had. Na even wat settings goedzetten, begon mij toch een en ander op te vallen.
Snelheid
Och, wat een genot. Hij is zo snel.... *ben er stil van*
Display
De display is toch echt wel erg vet. Je hoeft niet perse meer in te zoemen op een website (mits je goede ogen hebt), het is gewoon te lezen!
Accelerometer
De accelerometer, leuk. Sommige games maken er blijkbaar grappig gebruik van (Drums lite en Gun Range bijvoorbeeld). Leuke nieuwe dimensie.
iMove
JA! Daar ga ik zo veel lol aan beleven. Wat filmpjes schieten (goede kwaliteit) en vervolgens aan elkaar plakken via iMovie op je telefoon. Kost 4 euro, maar is het zeker waard! Wat gaat dat makkelijk. Plakken, tekstje erbij en uploaden naar youtube vanaf je iPhone. Brilliant!
Antenne
Ik kan de death-grip niet demonstreren. Geen idee waarom niet, maar ik zak hooguit 1 streepje terug. Wel valt me op dat ik thuis gewoon 3g heb, maar op mijn werk niet (terwijl mijn iPhone 3g dat wel had!). Ik heb nu nog T-Mobile en stap binnenkort over op Telfort. Een vriend van mij heeft echter bij mij thuis met Telfort icm iPhone 4 weer geen 3g. Dus ik krijg een beetje het idee dat die antenne toch niet helemaal toppie is, of dat het te maken heeft met het knippen van de gewone sim naar micro sim. Geen idee.... maar geen 3g hebben vind ik wel een beetje irritant.
Conclusie
Het blijft een iPhone. Hij kan niet veel meer dan zijn vorige generatie, de verschillen (vanuit mijn gebruikersperspectief) zijn klein. Het voelt alsof je nog steeds rondrijd in dezelfde auto, maar dat de motor getuned us en wegligging verbeterd. Dit garandeert nog meer gebruikersplezier!
[ Voor 0% gewijzigd door OnTheJazz op 10-08-2010 09:00 . Reden: edit ]
Verwijderd
Ik ben erg benieuwd of je na 2 maanden (of eerder) je ervaring wil posten. Voornamelijk of iOs nu beter aanvoelt of Android.Rokuta schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:10:
Bij deze dan even mijn ervaringen tot nu toe (een uurtje spelen)
Even kort mijn voorkennis
Ik heb nog nooit een iPhone gebruikt. Om te kijken of ik aan het menu kon wennen heb ik een jaar geleden een iPod touch gekocht en heb hiermee gespeeld. Op basis hiervan heb ik besloten om er voor te gaan en de (forse) investering in een iPhone te doen. Mijn ervaring ligt voornamelijk bij Windows Mobile toestellen en een enkele Android (Samsung Galaxy Spica)
Zo ie zo ben ik ook van andere gebruikers benieuwd of Android nou echt zo superieur is aan iOs zoals door inmiddels veel mensen wordt beweerd (meeste op frontpage tweakers en android forums).
Ik heb zelf een half jaar de Desire en Samsung GS gehad, maar kom maar niet wennen aan Android en heb nu de iPhone4 gehaald. Gewoon een verademing. Even jailbreaken en ik merk dat ik weer helemaal enthousiast over mn telefoon ben en dat had ik met Android dus helemaal niet.
Ervaringen van (ex) android gebruikers zijn dus welkom. Opmerkingen van Android gebruikers die nog nooit een iPhone hebben gehad zijn dus niet relevant.
Top, m'n vriendin heeft een iPod. Dus heb haar kabeltje eventjes geleend. Nu doet ie het! Bedankt!xtremekiller schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:14:
[...]
Ook een iedereen op vakantie die een iPod heeft? Die werken namelijk even goed. Lijkt me makkelijker dan naar de T-Mobile winkel. Uit jouw verhaal hierboven kan ik me goed voorstellen dat het aan de kabel ligt.
Heb je al geprobeerd wat stof bij de kabelaansluiting op je iPhone weg te vissen met bijvoorbeeld een paperclip of naald? Bij mij zat het daar ook een keer helemaal verstopt, waardoor de kabel ook niet meer werkte.
In ieder geval succes.
Slimme tip, zo maar eens wat kabeltjes bestellen!posttoast schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:49:
[...]
Je hebt er nu niet direct iets aan, maar alvast voor de toekomst: koop via eBay een paar reservekabeltjes. Voor een paar euro heb je een bundeltje kabels en zit je nooit met de gebakken peren als er eentje kapot gaat.
[ Voor 22% gewijzigd door GvdBerg op 10-08-2010 10:54 ]
Hmm apart ik heb ooit ook zo'n probleem gehad:SanderPS3 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 23:47:
Iemand een idee wat dit kan zijn ; Ik kan alle smsjes ontvangen en versturen, behalve smsjes ontvangen van mijn vriendin die ook Vodafone heeft (net als ik). De rest kan ik allemaal ontvangen en verzenden, ook mijn vriendin kan mijn smsjes gewoon ontvangen ! Iemand een idee hoe dit kan ? En hoe ik het kan verhelpen ?
Ontvangstbevestiging "Mislukt"
Echter niet op kunnen lossen.. uiteindelijk werkte het na verloop van tijd wel, maar in die tijd waren er zoveel factoren veranderd dat ik niet kan zeggen waar het probleem precies zat (ik een andere telefoon, zij een andere telefoon, mijn abonnement was inmiddels verlengd, van haar weet ik niet..)
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 4] Discussie over de antenne
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.