Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Topicstarter
Ik heb een probleem met het versturen van een sms naar een persoon, zodra ik een sms stuur krijg ik de melding verzonden en kort daarna een ontvangstbevestiging met de melding "Mislukt". Ik kan die persoon wel bellen en die persoon kan mij zowel smsen als bellen. Ik heb zelf Telfort en die persoon heeft Vodafone.

Hoe kan dit en bij wie zit het probleem?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Sta jij niet in de blocklist van de ander? Samsungs hebben dat vaak.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
En lukt het naar anderen wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Topicstarter
Hmm volgens mij niet (kan dat nu niet controleren), maar je kan toch niet zomaar in een blocklist terecht komen? Ik heb zelf een Samsung en die persoon heeft een LG.

Ja, met niemand anders problemen.

[ Voor 10% gewijzigd door Laguna op 20-01-2009 16:27 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is je nummer recent over gezet? Heeft het wel eens gewerkt?

Ik zou sowieso even met Telfort bellen om te vragen wat zij kunnen vinden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Topicstarter
Ik ben van de zomer van T-Mobile naar Telfort gegaan met nummerbehoud, wat niet vlekkeloos verliep, was half geporteerd, mensen met de ene provider kwamen op me oude simkaart terecht en met andere provider kwamen op me nieuwe simkaart terecht. Dit hadden ze uiteindelijk rechtgezet, waarna alle calls op me nieuwe simkaart binnenkwamen. Tot nu nooit problemen gehad met personen bellen of smsen. Ik heb die persoon in het verleden wel kunnen smsen.

Gisteren 2x met Telfort contact gehad, eerste keer zou iets met me sms gereset worden, waarna ik me mobiel uit en weer aan moest zetten. Dat had geen effect. Tweede keer werd er geadviseerd om +31 toe te voegen of weg te halen voor het nummer, tevens zonder resultaat. Moest dan weer terugbellen, zodat ze daar een taak voor konden aanmaken om het uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk heeft het te maken met de mislukte/halve nummerportering. Telfort moet het even gaan uitzoeken inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:40

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Kan het niet te maken hebben met het nummer van je SMS-servicecentrum?
Ik weet alleen niet of - als dit inderdaad niet goed zou staan - je meteen de melding krijgt dat je bericht niet verzonden werd, of dat het gebeurd zoals het nu bij jou het geval is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:08
Laguna schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:23:
zodra ik een sms stuur krijg ik de melding verzonden en kort daarna een ontvangstbevestiging met de melding "Mislukt".
Maar komt die sms wel of niet aan bij de ander? En heb je zelf de instelling 'sms ontvangstbevestiging' aanstaan op je toestel? Misschien dat hier iets mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Topicstarter
Sms komt niet aan en ik heb zelf ontvangstbevestiging aanstaan.

Pagina: 1