iPhone 4 is een kleine maand uit in NL, overal niet meer verkrijgbaar of een wachtlijst.
Ik ben ook overstag gegaan hiervoor de BlackBerry Storm, HTC MAGIC en de HTC HD2 ipv 3GS.
De Magic en de HD2 heb ik nog steeds in gebruik.
Nu de iPhone 4 besteld omdat ik voorheen nog voorkeuren had waaraan de 3GS niet aan voldeed.
De camera moet minstens 5mp zijn en dat is nu een feit.
multitasken maar dan beter dan de HD2 dat heeft of eerder kan, ook dat is nu een feit.
Scherper display en hogere resolutie..wederom een feit.
Meer geheugen en snelheid.
De gebruiksvriendelijkheid was er al en de bediening is subliem.
eerlijkheidshalve ben ik me er ook meer in gaan verdiepen.
En merk ik dat de negativiteit eerder door niet iPhone gebruikers dan door ervaren gebruikers wordt rondgebazuind.(inclusief mezelf)
De iPhone is perfectie ten top als je hem op dagelijks gebruik beoordeelt.
Doet wat het moet doen.
En out off the box is hij gewoon the shhhh.
Windowsmobile is niks meer zonder HTC (Sense) en is nog steeds buggy.
Android is goed aan het ontwikkelen en wordt in mijn ogen de grootste concurent van... you name it welk ander platform.
Apple hoeft zich niet druk te maken want de hele markt kijkt over hun schouders mee en neemt zaken over.
De hele marketing strategie is what it is....die neem ik erbij. Wat heet,geen keus behalve 16 of 32 GB zwart of wit (later stadium). Dus de keuze ligt bij de persoon.
Ik ben benieuwd want een paar keer ermee spelen is toch te weinig om een goed oordeel te kunnen geven.
En BTW ik wil helemaal niet oordelen ik wil hem kunnen gebruiken.Dussss laat maar komen.
Ik ben ook overstag gegaan hiervoor de BlackBerry Storm, HTC MAGIC en de HTC HD2 ipv 3GS.
De Magic en de HD2 heb ik nog steeds in gebruik.
Nu de iPhone 4 besteld omdat ik voorheen nog voorkeuren had waaraan de 3GS niet aan voldeed.
De camera moet minstens 5mp zijn en dat is nu een feit.
multitasken maar dan beter dan de HD2 dat heeft of eerder kan, ook dat is nu een feit.
Scherper display en hogere resolutie..wederom een feit.
Meer geheugen en snelheid.
De gebruiksvriendelijkheid was er al en de bediening is subliem.
eerlijkheidshalve ben ik me er ook meer in gaan verdiepen.
En merk ik dat de negativiteit eerder door niet iPhone gebruikers dan door ervaren gebruikers wordt rondgebazuind.(inclusief mezelf)
De iPhone is perfectie ten top als je hem op dagelijks gebruik beoordeelt.
Doet wat het moet doen.
En out off the box is hij gewoon the shhhh.
Windowsmobile is niks meer zonder HTC (Sense) en is nog steeds buggy.
Android is goed aan het ontwikkelen en wordt in mijn ogen de grootste concurent van... you name it welk ander platform.
Apple hoeft zich niet druk te maken want de hele markt kijkt over hun schouders mee en neemt zaken over.
De hele marketing strategie is what it is....die neem ik erbij. Wat heet,geen keus behalve 16 of 32 GB zwart of wit (later stadium). Dus de keuze ligt bij de persoon.
Ik ben benieuwd want een paar keer ermee spelen is toch te weinig om een goed oordeel te kunnen geven.
En BTW ik wil helemaal niet oordelen ik wil hem kunnen gebruiken.Dussss laat maar komen.