Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06-2021
Ik zet mijn vinger neer en schuif niet, maar rol mijn vinger over het scherm. Net als het maken van een vinger afdruk bij de politie.... gezien op TV, niet uit eigen ervaring O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
Mensen laat ons of mij weten wat jullie bevindingen zijn, maakt het wachten wat draagelijker....lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tanakiam schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:38:
Mensen laat ons of mij weten wat jullie bevindingen zijn, maakt het wachten wat draagelijker....lol.
Waar de fuck heb je het over?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:28
Even vertellen hoe geweldig wij de iPhone 4 vinden.. om hem te teasen. Vind ie leuk blijkbaar.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQAirstrike
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 09:45
Bjornson schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 00:02:
Ik heb een probleem met de GPS.
Het logotje bovenin blijft in beeld. Ook als ik geen GPS app gebruik. Zelfs als ik alle apps uitschakel via het multitask menutje, blijft dat logotje in beeld.

Iemand een idee hoe dit kan en hoe het op te lossen?
heb je toevallig de applicatie plu op je iphone staan? die schijnt dat te veroorzaken.

www.instagram.com/thomas.bartelds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tanakiam schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:38:
afwachten, balen, slecht slapen als je hem de volgende dag mag halen, forums lezen, tja we kennen het allemaal. Sucks for U dude, maar 1 troost..er komt een dag dat je hem in je handen mag houden.
Tot die tijd.. hou vol!! ;-)
Ik ben blij dat ik hem al heb!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 08:56
Iemand hier ervaring mee? Of iets vergelijkbaars?
http://store.zacuto.com/Zgrip-iPhone-Jr..html

Afbeeldingslocatie: http://store.zacuto.com/images/P/Z-ZG-IPJ-MAIN.jpg

Ik ben van plan veel te gaan filmen met de iPhone 4. Maar zoals iedereen wel heeft gemerkt is het maken van goeie video's niet echt makkelijk. (shaky beelden, trillingen enz enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb nu een pc waarmee mijn Iphone gesynched is. Deze pc ga ik echter opnieuw installeren. Synchoniseerd mijn Iphone dan straks de content weer naar die Itunes toe, of gaat ie zeuren dat de Iphone nog niet eerder is gesynchroniseerd met die pc?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Damian schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:57:
Ik heb nu een pc waarmee mijn Iphone gesynched is. Deze pc ga ik echter opnieuw installeren. Synchoniseerd mijn Iphone dan straks de content weer naar die Itunes toe, of gaat ie zeuren dat de Iphone nog niet eerder is gesynchroniseerd met die pc?
Dat laatste.
Daarom even een backup maken van je itunes directory en content, dan na installatie deze itunes library weer gaan gebruiken. (shift inhouden bij openen itunes en je kunt een library kiezen).

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Damian schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:57:
iTunes (en daarmee je account) is leidend. Je kunt bijvoorbeeld ook op meerderen pc's werken met dezelfde account. Het opnieuw installeren zal geen negatieve uitwerking hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
D-Ed schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:03:
[...]

iTunes (en daarmee je account) is leidend. Je kunt bijvoorbeeld ook op meerderen pc's werken met dezelfde account. Het opnieuw installeren zal geen negatieve uitwerking hebben.
Jawel, je idevice kan maar syncen met 1 library, die libary is uniek adhv een libary id.
Een nieuwe installatie op de PC betekend een nieuwe library id en dus ook dat je idevice, als je wil syncen, een wipe van alle content zal willen uitvoeren en dan de content weer terug zet.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
itsme schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:06:
[...]

Jawel, je idevice kan maar syncen met 1 library, die libary is uniek adhv een libary id.
Een nieuwe installatie op de PC betekend een nieuwe library id en dus ook dat je idevice, als je wil syncen, een wipe van alle content zal willen uitvoeren en dan de content weer terug zet.
Klinkt logisch maar ik werk toch echt met één iPhone (1 iTunes account) en twee computers (MB en MBP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
D-Ed schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:09:
[...]

Klinkt logisch maar ik werk toch echt met één iPhone (1 iTunes account) en twee computers (MB en MBP).
Dat kan, volgens mij, alleen als je het itunes id van de ene pc over hebt gezet naar de andere, de iphone denkt dan met maar 1 itunes libary te syncen.

Als ik mijn iphone aansluit op bijvoorbeeld itunes op mijn werk PC dan krijg ik een wissen melding als ik muziek aanzet om te syncen.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
itsme schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:13:
[...]

Dat kan, volgens mij, alleen als je het itunes id van de ene pc over hebt gezet naar de andere, de iphone denkt dan met maar 1 itunes libary te syncen.

Als ik mijn iphone aansluit op bijvoorbeeld itunes op mijn werk PC dan krijg ik een wissen meldig als ik muziek aanzet om te syncen.
Hmm.. Ah tja! Ik heb natuurlijk vorig jaar mijn Macbook in gebruik genomen door een TimeMachine backup te gebruiken van mijn MBP waarmee de iTunes ID automatisch is overgezet... Lol, was ik even vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 16:03

Damian

Insane Obtrusion

hmm, ok, heb backup gemaakt van mijn user profiel map, dan zou het dus goed moeten gaan. Shift ingedrukt houden tijdens starten, library.itl openen en klaar? Er vanuit gaande dat alle media ook weer op dezelfde plek staat (mp3 en dergelijke...)

[ Voor 21% gewijzigd door Damian op 13-08-2010 11:28 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Damian schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:26:
hmm, ok, heb backup gemaakt van mijn user profiel map, dan zou het dus goed moeten gaan. Shift ingedrukt houden tijdens starten, library.itl openen en klaar? Er vanuit gaande dat alle media ook weer op dezelfde plek staat (mp3 en dergelijke...)
Zou goed moeten gaan ja

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:49
En niet vergeten je PC te de-autoriseren anders krijg je dadelijk dat je account 2 keer (van de maximaal 5 keer) ge-autoriseerd is op dezelfde pc.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
iemand al update 4.02 draaien is die nieuw of loop ik hopeloos achter :P ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:32
angel00008 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:51:
iemand al update 4.02 draaien is die nieuw of loop ik hopeloos achter :P ?
Je loopt welgeteld 2 dagen achter ;)

http://www.iphoneclub.nl/...y-patch-voor-pdf-exploit/

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
batumulia schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:27:
En niet vergeten je PC te de-autoriseren anders krijg je dadelijk dat je account 2 keer (van de maximaal 5 keer) ge-autoriseerd is op dezelfde pc.
Je kan tegenwoordig in je apple account alle pc's de-autoriseren en opnieuw beginnen :) Was laatst handig na de zoveelste re-install van mijn laptop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 15:32

MsG

Forumzwerver

Ik heb gewoon de Documents and Settings dingen van iTunes gekopiëerd van mijn XP naar Windows 7. Werkte prima, en geen gezeik dat hij de iPhone wilde wipen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:39
Sinds gisteren de iPhone 4 in huis. Wat een heerlijke vooruitgang ten opzichte van de 3G. Het werkt allemaal heel soepel en snel. Heb wel even een vraagje over de geluidskwaliteit bij het filmen. Als ik een filmpje terugkijk hoor ik enorm veel ruis als er weinig andere geluiden waren tijdens het filmen. Is dit normaal? Op zich geen ramp natuurlijk, maar wil toch even weten of anderen dit ook hebben opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Um.. Wat nou kras resistent?
Hoe kan het zijn dat ik op YouTube allemaal filmpjes zie van mensen die met sleutels krassen, en er niks aan overhouden, en dat ik met een perfect schone microfibre doek het scherm schoonmaak en haarfijne krasjes zie? Weliswaar alleen in zonlicht, maar erg irritant. Niet hard wrijven, gewoon normaal poetsen, zoals ik dat ook doe met de 3G, 3Gs en iPad hier in huis. En die 3 hebben dit fenomeen niet. Rotte coating op het glas? Iets anders? Ik snap het niet. Durf hem niet meer te poetsen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
NickH schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:17:
[...]

Je kan tegenwoordig in je apple account alle pc's de-autoriseren en opnieuw beginnen :) Was laatst handig na de zoveelste re-install van mijn laptop :)
Oh da's beter! Ik moest vorige keer de customer service bellen en vragen of ze alles wouden de-autoriseren zodat ik weer overnieuw kon beginnen :P

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

UltraSub schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:33:
Um.. Wat nou kras resistent?
Hoe kan het zijn dat ik op YouTube allemaal filmpjes zie van mensen die met sleutels krassen, en er niks aan overhouden, en dat ik met een perfect schone microfibre doek het scherm schoonmaak en haarfijne krasjes zie? Weliswaar alleen in zonlicht, maar erg irritant. Niet hard wrijven, gewoon normaal poetsen, zoals ik dat ook doe met de 3G, 3Gs en iPad hier in huis. En die 3 hebben dit fenomeen niet. Rotte coating op het glas? Iets anders? Ik snap het niet. Durf hem niet meer te poetsen :(
Ik herken het. Haarfijne krasjes op de voorkant van mijn 4 zonder er iets geks mee te doen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 23:23
Over krasjes gesproken..

Ik heb net de Bodyguadrz full body pack erop geplakt en het voelt een stuk veiliger. (Eventuele deadgrip is hiermee ook opgelost) Wel is het wennen en moet de vloeistof om de stickers aan te brengen, nog opdrogen onder de sticker zelf.

Ben benieuwd hoe het straks bevalt, als iemand fotos wil dan zal ik ze posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Shiver23 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:07:
[...]

Ik herken het. Haarfijne krasjes op de voorkant van mijn 4 zonder er iets geks mee te doen.
En we zijn niet de enige. Op Twitter melden zich al meer mensen met dit probleem. Lijkt wel kunststof dat glas. Is toch niet normaal! Na antennagate voorspel ik een glassgate. :(
En nee, ik wil er geen cover of protector op. Andere iDevices hebben super kras proof glas. Dan verwacht ik dat zeker bij een iPhone 4. Zwaar teleurgesteld :(

[ Voor 51% gewijzigd door UltraSub op 14-08-2010 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
Bjornson schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:04:
Over krasjes gesproken..

Ik heb net de Bodyguadrz full body pack erop geplakt en het voelt een stuk veiliger. (Eventuele deadgrip is hiermee ook opgelost) Wel is het wennen en moet de vloeistof om de stickers aan te brengen, nog opdrogen onder de sticker zelf.

Ben benieuwd hoe het straks bevalt, als iemand fotos wil dan zal ik ze posten..
Heb ik ook direct gedaan. Hopelijk heb ik geen krasjes aangebracht met m'n microvezeldoekje... De Bodyguardz bevalt me verder prima! Ben nu zo'n 48 uur verder en het is nog niet helemaal opgedroogd maar je ziet het nauwelijks meer. Doet wel iets af aan het uiterlijk (komt voornamelijk doordat je weet dat 'ie er zit) maar het geeft inderdaad een enorm veilig gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 20:48

BaT

Heb zelf m'n iPhone 4 1 dag : geweldig apparaat! Wat een snelheid t.o.v. m'n 2G. Heb zelf geen last van kleine krasjes op de behuizing; echter wel een vlekje aan de binnenkant van het glas dat voor de camera zit. Alleen als het licht van de goede hoek komt zie je er wat van op foto's, maar ik ga hem wel laten omruilen : gebruikers sporen komen er uiteindelijk wel; maar vanaf dag 1 een vlekje achter het glas van de camera lens vind ik onacceptabel.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

UltraSub schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:04:
[...]

En we zijn niet de enige. Op Twitter melden zich al meer mensen met dit probleem. Lijkt wel kunststof dat glas. Is toch niet normaal! Na antennagate voorspel ik een glassgate. :(
En nee, ik wil er geen cover of protector op. Andere iDevices hebben super kras proof glas. Dan verwacht ik dat zeker bij een iPhone 4. Zwaar teleurgesteld :(
Zeker omdat ze juist adverteren met extreem sterk glas, dat het dus niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
Baynes schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:15:
[...]

Heb ik ook direct gedaan. Hopelijk heb ik geen krasjes aangebracht met m'n microvezeldoekje... De Bodyguardz bevalt me verder prima! Ben nu zo'n 48 uur verder en het is nog niet helemaal opgedroogd maar je ziet het nauwelijks meer. Doet wel iets af aan het uiterlijk (komt voornamelijk doordat je weet dat 'ie er zit) maar het geeft inderdaad een enorm veilig gevoel.
Het ziet er bij mij nu ook nog een beetje crappy uit met die zooi eronder.. Duurt dat zolang jah? Bij jou ook een beetje bultjes? Zoals hier http://www.iphoneclub.nl/...ploads/2010/07/putjes.jpg Bij mij best wel.. hoop dat het beetje bijtrekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Totaal geen last van krasjes bij de mijne gelukkig!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een abonnement van t-mobile voor de iphone 3g. WIl nu de iphone 3gs kopen van een vriend van mij. Maar die is gelocked voor at&t. Moet ik em die 3gs nou unlocken voor mijn t-mobile sim kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Wat denk je zelf. Je zet er zelf het antwoord al... :P

Gelocked voor at&t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

laat je van een eventueel goed dealtje niet weerhouden. Als je 4.0.1 draait kan je prima een geunlockt toestel maken. Hoe en wat is wel te vinden op google.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
Ik ken iemand die vraagt aan mij of er voor iphone/ipad app bestaat dat je 2 agenda's samen kan voegen.

Zij willen namelijk van haar man en van haar zelf weten waar neer ze kunnen zodat met elkaar rekening kunnen houden met elkaar.

Dus zeg maar 2 agenda's samen voegen zodat je van elkaar kunt zien welke af spraken ze hebben.
Wie weet of zo iets bestaat ?

[ Voor 44% gewijzigd door Havelock op 14-08-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Samenvoegen of 2 tonen? 2 tonen kan sinds OS 4.

Ik heb nu Windows 7, maar iTunes stealt de hele tijd de focus. Vreselijk irritant. Iemand die weet waar door dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Een vraag over de batterij. Ik weet dat het memory effect niet meer bestaat bij die nieuwe batterijen, maar ik blijf paranoid. Kan ik de iPhone4 even aan de computer hangen om te syncen en dan weer eraf? Dan gaat even de batterij laden namelijk. Als ik dit vaker doe, help ik de hele batterij dan niet om zeep?
(ik ben nog echt gewend om apparaten tot 15 a 20% leeg te laten lopen en dan pas te laden tot 100%)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dat zijn andere type batterijen waarbij dat het beste was. Bij de huidige laptop en telefoonbatterijen is zo vaak laden als kan juist het beste, en is het juist slecht als hij in een erg laag percentage komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een goed en betrouwbaar iemand in amsterdam kent die een iphone 3gs kan unlocken voor 20 euro? Wou em vandaag nog unlocked hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Hallo beste mensen. Ik ga over enkele weken (moet 18 zijn op die stomme website om een abo te kunnen bestellen, maar gelukkig duurt dat niet lang meer) voor de eerste keer een iPhone nemen.
Iedereen die me ergens toe kan overtuigen mag zijn best doen (apps, spellen, you name it).

Trouwens, dit wordt mijn eerste abonnement (rot-AH Mobiel is achterlijk duur, waardoor dit vele malen goedkoper is dan wat ik nu heb, moet bovendien een nieuwe mobiel hebben, want mijn huidige heb een baard en ligt op zijn sterfbed, en ik wil ook meteen een echt mobieltje). Kan ik bij zo'n nieuw abonnement ook aan nummerbehoud doen?
Ik kon als ik een nieuw prepaid toestel kocht altijd zo'n formulier invullen zodat ik mijn oude nummer kon houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Tuurlijk kan je met nummerbehoud doen. Kan je gewoon invullen tijdens het bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
Bjornson schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:08:
[...]

Het ziet er bij mij nu ook nog een beetje crappy uit met die zooi eronder.. Duurt dat zolang jah? Bij jou ook een beetje bultjes? Zoals hier http://www.iphoneclub.nl/...ploads/2010/07/putjes.jpg Bij mij best wel.. hoop dat het beetje bijtrekt..
Moet zeggen dat ik er nu weinig meer van zie. Heb die bultjes ook wel gehad. Dat trekt als het goed is wel bij. Het schijnt inderdaad lang te duren dus ik zou het een paar dagen geven. Het bevalt me echt goed. Was een beetje bang dat het touchscreen minder goed zou werken maar daar merk ik helemaal niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Shiver23 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:07:
[...]

Zelfde hier.. heb ook al een aantal haarfijne krasjes terwijl ik er altijd voorzichtig mee ben en hem schoonmaak met micro-fiber doek..

Niks aan te doen ben ik bang.. screenprotectors hoef ik niet, vind ik lelijk en niet lekker aanvoelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

bbouws schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 15:35:
[...]

Zelfde hier.. heb ook al een aantal haarfijne krasjes terwijl ik er altijd voorzichtig mee ben en hem schoonmaak met micro-fiber doek..

Niks aan te doen ben ik bang.. screenprotectors hoef ik niet, vind ik lelijk en niet lekker aanvoelen..
Dat is toch wel vreemd dat het scherm gaat krassen ook als je een speciale doek gebruikt, vind dit eigenlijk niet kunnen voor zo'n high-end apparaat.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Heeft iemand al met Apple gebeld/gemaild over de krasjes op het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een 3g telefoon met 4.0.2 erop. Heb nu een 3gs gekocht met een gekraakte 3.1.3 erop. Maar als ik die nieuwe iphone inplug vraagt ie niet of ik em wil synchroniseren met mijn oude iphone.

Iemand enig idee hoe dat meot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 14:22
Weet iemand hoe ik de verzonden mail map weer in m'n mail applicatie krijg? Bij m'n vorige iphones zag ik die mappen altijd wel. Gaat om Telfort en Gmail accounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 18:59:
Ik had een 3g telefoon met 4.0.2 erop. Heb nu een 3gs gekocht met een gekraakte 3.1.3 erop. Maar als ik die nieuwe iphone inplug vraagt ie niet of ik em wil synchroniseren met mijn oude iphone.

Iemand enig idee hoe dat meot?
Backup van iOS4 werkt niet op iOS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:33
Havelock schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:04:
Ik ken iemand die vraagt aan mij of er voor iphone/ipad app bestaat dat je 2 agenda's samen kan voegen.

Zij willen namelijk van haar man en van haar zelf weten waar neer ze kunnen zodat met elkaar rekening kunnen houden met elkaar.

Dus zeg maar 2 agenda's samen voegen zodat je van elkaar kunt zien welke af spraken ze hebben.
Wie weet of zo iets bestaat ?
Share je agenda!!

Ik heb samen met mn vriendin een Mobile Me Account. Wij delen onze agenda.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:56
Slasher schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 16:41[/message]:[/b]
[...]

Dat is toch wel vreemd dat het scherm gaat krassen ook als je een speciale doek gebruikt, vind dit eigenlijk niet kunnen voor zo'n high-end apparaat.
Dat is dan gelijk het antwoord op de vraag waarom Apple er dit keer niet zelf een doekje bijlevert. Dan ontstaan er ook geen krassen met het Apple doekje. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Deden ze bij de 3GS en doen ze bij de iPad ook niet, en die hebben nergens last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
Bracha25 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 19:21:
Weet iemand hoe ik de verzonden mail map weer in m'n mail applicatie krijg? Bij m'n vorige iphones zag ik die mappen altijd wel. Gaat om Telfort en Gmail accounts
Als je de eerste keer en mailtje verstuurd op je iPhone dan komt die map er bij te staan. Geld ook voor de concepten map..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
UltraSub schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 21:43:
Deden ze bij de 3GS en doen ze bij de iPad ook niet, en die hebben nergens last van :)
Mijn iPhone 4 heeft ook totaal geen last van krasjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:14

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Ik heb even gekeken m.b.t. die krasje en is zie er ook twee, hélé fijne. Moet je in het licht kijken. Vreemde zaak. Ik bewaar mijn iPhone 4 gewoon in een iPod sok die ik ook 2,5 jaar heb gebruikt om mij iPhone 2G in te stoppen. En op de iPhone 2G zit tot op heden nog geen enkel krasje.

Zou het misschien toch niet aan die oleofobisch coating liggen. (Ondanks het feit dat die ok wordt gebruikt bij de 3Gs en de iPad, maar dan misschien een specifiek probleem bij de combo Gorilla glas en die coating.)

Nu, ik maak me nog geen zorgen, zolang ze maar niet DUIDELIJK worden, dat zou ik écht rot vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Dat spul kan echt wel wat hebben. Een vriendin heeft een iPhone 3gs en heeft geen screenprotectors/hoesjes. Doet de iPhone zo in de handtas, legt 'm overal neer en zit helemaal onder de krassen. Het Apple logo is bijna van de achterkant. En op het cosmetische na werkt het apparaat nog perfect.

Het is een gebruiksproduct en natuurlijk wil je geen diepe krassen. Ik ben er ook zuinig op, maar het laat wel zien dat het wat kan hebben. Ik denk dat we door Internet wel heel kritisch zijn geworden. Een iemand roept dat die een krasje heeft en de hel is los. ;)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:14

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Ja maar ik vind het toch gek. Mijn 2G heb ik vaak in mijn zak gehad gewoon met sleutels of munten. Hell, ik heb er ooit eens een minuut met een breekmes op zitten raggen om te tonen dat het zo goed tegen krassen kan _/-\o_ . En echt, mijn 2G heeft niet eens de hele fijne krasjes zoals ik nu op mijn 4 dagen oude iPhone 4 zie. Dus ik vindt het toch wel een onderwerp dat we in het oog moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:44

Fab1Man

Live life to the fullest

Lorefice schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 23:14:
Ja maar ik vind het toch gek. Mijn 2G heb ik vaak in mijn zak gehad gewoon met sleutels of munten. Hell, ik heb er ooit eens een minuut met een breekmes op zitten raggen om te tonen dat het zo goed tegen krassen kan _/-\o_ . En echt, mijn 2G heeft niet eens de hele fijne krasjes zoals ik nu op mijn 4 dagen oude iPhone 4 zie. Dus ik vindt het toch wel een onderwerp dat we in het oog moeten houden.
Geef mij die iPhone 2G en ik vind zo een paar krassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Lorefice schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 23:14:
de hele fijne krasjes zoals ik nu op mijn 4 dagen oude iPhone 4 zie
Poets 'm eens met een papieren zakdoekje. Zie je snel genoeg of je microvezeldoekje aan vervanging toe is. Want als dat vettig is laat het streepjes achter die op het eerste gezicht op hele kleine krasjes lijken.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
burne schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 23:21:
[...]

Poets 'm eens met een papieren zakdoekje. Zie je snel genoeg of je microvezeldoekje aan vervanging toe is. Want als dat vettig is laat het streepjes achter die op het eerste gezicht op hele kleine krasjes lijken.
Papieren zakdoekjes krassen als een dolle. Zou dat dus maar niet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 17:11
Ik gebruik het doekje welke bij mijn iMac zat, deze maakt hier iig. geen krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
burne schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 23:21:
[...]

Dat is dus een absolute no-go!
In papier zitten zandkorreltjes!! Dus dat gaat helemáál krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 19:21
Vandaag krijg ik (eindelijk) mijn iPhone 4, maar op het randje toch nog een klein probleem met mijn 3G.
Wanneer ik naar muziek luister, gebeurd het regelmatig dat de muziek veel sneller gaat spelen (pitchcontrol zonder control :)).

Erg lastig, iemand hier ervaring mee??

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
M@cer schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 09:11:
Vandaag krijg ik (eindelijk) mijn iPhone 4, maar op het randje toch nog een klein probleem met mijn 3G.
Wanneer ik naar muziek luister, gebeurd het regelmatig dat de muziek veel sneller gaat spelen (pitchcontrol zonder control :)).

Erg lastig, iemand hier ervaring mee??
Luister je via koptelefoon? Heb dat ook gehad als ik gebruik maakte van een koptelefoon tot ik erachter kwam dat mijn microfoon via de koptelefooningang ook niet werkte. Bleek er ontzettend veel stof in te zitten. Beetje pielen met een paperclip deed wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Joepv schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 22:57:
Dat spul kan echt wel wat hebben. Een vriendin heeft een iPhone 3gs en heeft geen screenprotectors/hoesjes. Doet de iPhone zo in de handtas, legt 'm overal neer en zit helemaal onder de krassen. Het Apple logo is bijna van de achterkant. En op het cosmetische na werkt het apparaat nog perfect.

Het is een gebruiksproduct en natuurlijk wil je geen diepe krassen. Ik ben er ook zuinig op, maar het laat wel zien dat het wat kan hebben. Ik denk dat we door Internet wel heel kritisch zijn geworden. Een iemand roept dat die een krasje heeft en de hel is los. ;)
Ja, dat spul kan wat hebben. Maar dan praten we over alle voorgangers. Niet de 4. Mijn vriendin gooit haar 3G en nu haar 3GS ook gewoon in haar handtas, en niks. Als ik zie hoe hard ik die vaak schoon moet schrobben met zo'n doekje na een week gebruik (zij doet er niks aan), en niks van krassen heb, en zet dat af tegen hoe ik mijn eigen 4 gebruik en poets, is het schrikbarend te zien hoe gevoelig de 4 is.
En ja, voor mij is de hel los. Dit kan niet. Ik denk alvast vooruit. Hij is nu 3x gepoetst met een perfect doekje, en ik zie als ik in de zon sta hinderlijke krassen. Over een half jaar kan ik in de zon mijn scherm nog niet meer normaal lezen. Dat ik ze niet zie als er geen direct zonlicht op staat, mooi. Maar feit is wel dat het een issue zal worden.

http://ultrasub.nl/2010/0...not-so-scratch-resistant/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de reacties zo lees over krasjes adviseer ik toch iedereen om een screenprotector te nemen. Het kost wat, maar je houdt je iPhone als nieuw.
Ik heb de Invisible shield en ben er erg tevreden over. Zit er superstrak overheen, rondom de iPhone 4 ook en geen last meer van de death grip. Je hebt niet eens door dat er een protector overheen zit en mocht ik hem ooit verkopen is ie krasvrij, dus zijn geld dubbel en dwars waard.

Mocht je nu last hebben van kleine krasjes dan verdwijnen deze zodra je er een goeie protector overheen plakt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik had ook een inivisibleshield maar heb deze er na een week weer afgehaald. Het maakt je scherm stroef, veroorzaakt kleine bobbeltjes, ziet er niet uit. Het was voor mijn 3G niet nodig en zou dus voor de 4 ook niet nodig moeten zijn.

Als je hier adverteert met 'engineerd glass' dan verwacht ik niet daar een screenprotector voor nodig te hebben. http://www.apple.com/iphone/design/

[ Voor 24% gewijzigd door Shiver23 op 16-08-2010 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes
  • Laatst online: 11-11-2024

anonimoes

Zomerweer is ook maar relatief

Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:07:
Als ik de reacties zo lees over krasjes adviseer ik toch iedereen om een screenprotector te nemen. Het kost wat, maar je houdt je iPhone als nieuw.
Ik heb de Invisible shield en ben er erg tevreden over. Zit er superstrak overheen, rondom de iPhone 4 ook en geen last meer van de death grip. Je hebt niet eens door dat er een protector overheen zit en mocht ik hem ooit verkopen is ie krasvrij, dus zijn geld dubbel en dwars waard.

Mocht je nu last hebben van kleine krasjes dan verdwijnen deze zodra je er een goeie protector overheen plakt!!
Invisibleshield lijkt mij zeker ook een goede investering, heb er daarom ook alvast eentje besteld voor mijn nog te leveren Iphone 4. Wat ik wel vreemd vind is waarom Apple/HTC/noem maar een fabrikant, niet standaard zo'n 'protector' integreren in het scherm...

Gemberthee: water met een smaakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

anonimoes schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:17:
[...]

Invisibleshield lijkt mij zeker ook een goede investering, heb er daarom ook alvast eentje besteld voor mijn nog te leveren Iphone 4. Wat ik wel vreemd vind is waarom Apple/HTC/noem maar een fabrikant, niet standaard zo'n 'protector' integreren in het scherm...
Tsjah waarom niet gewoon standaard een fatsoenlijk scherm. Ik bedoel we betalen wel allemaal de hoofdprijs voor zo'n ding

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ik lees nu verschillende verhalen over het krassen van het scherm door te poetsen met een doekje... Kunnen er misschien ook foto's gepost worden zodat we dit eens kunnen zien? Het lijkt me inderdaad een vreemde (en verontrustende) gewaarwording als je net je nieuwe phone vol met krassen ziet zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Mijn Invisible shield is ook onderweg.. Op mijn 3G uitermate goed bevallen. Heb 1 week geen shield erop gehad en gelijk een kras.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Tja, ik heb hier een 3G van 2 jaar oud en op de voorkant is geen krasje te bekennen. Nooit geen shield of bescherming omheen gehad. De achterkant is wel bekrast maar goed, daar ligt hij dan ook vnml op...

Ik vind het vreemd dat de iPhone 4 zo snel blijkt te krassen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
D-Ed schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:26:
Ik lees nu verschillende verhalen over het krassen van het scherm door te poetsen met een doekje... Kunnen er misschien ook foto's gepost worden zodat we dit eens kunnen zien? Het lijkt me inderdaad een vreemde (en verontrustende) gewaarwording als je net je nieuwe phone vol met krassen ziet zitten....
Het is ontzettend lastig om op de foto te krijgen. Het gaat niet om echte beschadings krassen zoals veroorzaakt door bijvoorbeeld sleutels.Ze zijn zo haarfijn dat je ze alleen in direct zonlicht of zo ziet. Helaas zal het uiteindelijk natuurlijk wel veel erger worden.
Ik zal kijken wat ik kan doen als de zon weer terug is :P
Heb trouwens Engadget net eens gevraagd om commentaar. Starten die misschien eens een testje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb net eventjes geprobeerd om het op de foto te krijgen en dat valt nog niet mee. Toen ging ik extra letten op krassen en zie ik dus een behoorlijk bekraste plek iets onder het midden. Die is ook te zien op deze foto:
klik

Het is zeker niet zo dat deze krassen heel erg zichtbaar zijn en in de weg zitten, maar als ik na een maandje al zulke krassen heb (waarvan er twee weken in invisibleshield op heeft gezeten) dan vrees ik voor de komen 13 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Wat een heerlijk mooi scherp scherm heeft de iPhone 4..Verder is de snelheid echt een verademing ivm de iPhone 3G.

Na 2 jaar trouwe dienst mag mijn iPhone 3G de kast in, wachtend tot mijn dochter groot genoeg is voor een telefoon.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Hoe word de snelheid ervaren als je van een 3Gs overstapt naar de iphone4?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
linkje naar Gizmodo
http://gizmodo.com/557074...le-glass-wont-be-the-last

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Thanks, maar dit artikel is al bijna twee maanden oud. Bovendien werpt men de telefoon op de grond en tegen een muur... Ik ben meer benieuwd naar de ervaringen en foto's van mensen die hem met een doekje al bekrast krijgen... Mijn iPhone 4 komt over een weekje of twee aan en ik wil wel weten of ik er ook een extra shield voor moet gebruiken (ik hoop het niet namelijk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 20:42
MsG schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 12:37:
Dat zijn andere type batterijen waarbij dat het beste was. Bij de huidige laptop en telefoonbatterijen is zo vaak laden als kan juist het beste, en is het juist slecht als hij in een erg laag percentage komt.
Dat is niet helemaal waar. Apple adviseert zelf om de elektronen van je batterij in beweging te houden :+ Daaronder valt dan ook minimaal 1x per maand een volledige oplaadcyclus doorlopen. Dus van 0% naar 100% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Voor MacBooks adviseren ze inderdaad die maandelijkse laadcyclus, maar is dat voor de iDevices ook zo?

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:41

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Ik vond deze op macrumors.com
bron:http://www.macrumors.com/...rly-iphone-4-review-unit/

Afbeeldingslocatie: http://g.media.macrumorslive.com/m/article/2010/06/23/113410-scratched_iphone_4.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door phemelrijk op 16-08-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

De achterkant is niet gemaakt van het sterke type glas, dus dat daar krassen op komen is wel te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Shiver23 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:41:
[...]

De achterkant is niet gemaakt van het sterke type glas, dus dat daar krassen op komen is wel te verwachten.
Hmm. Ik denk juist dat de achtekant meer te verduren heeft dan de voorkant.

Bij mij zitten er ook haar krasjes op. Heb all een full body shield besteld.

Na ruim 8 maanden heb ik wel invisble shield verwijderd van m'n 3G maar ja. beter een tijdje met een mooie iphone lopen dan na paar manden vol krassen./

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 20:42
Darkstar schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:31:
Voor MacBooks adviseren ze inderdaad die maandelijkse laadcyclus, maar is dat voor de iDevices ook zo?
Jup :)
Use iPhone Regularly

For proper maintenance of a lithium-based battery, it’s important to keep the electrons in it moving occasionally. Be sure to go through at least one charge cycle per month (charging the battery to 100% and then completely running it down).
Bron: Apple - Batteries - iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Heeft iemand nog wat tips (apps, accesoires, spelletjes, verzekeringen) voor een toekomstig iPhone (GS) gebruiker.
Uiteraard weet ik al het een en het ander, maar de langere gebruiker weet het altijd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:30
Mijn 3G loopt nu op 3.1.3 SpiritJB. Moet zeggen dat het lijkt alsof met de maanden mijn iPhone trager wordt. Doet me denken aan me oude PC die op een gegeven moment niet meer te gebruiken was. Komt dit door de vele apps die "zwaarder" worden? of de JB die toch was zwaar is voor een 3G. Ik begin me namelijk erg te storen aan de traagheid. Hoorde dat 4.x net zo erg of erger is. Wat kan ik nu het beste doen? Persoonlijk heb ik de jailbreak niet echt meer nodig moet ik zeggen. Ik heb voor de JB een backup gemaakt. Kan ik dan schoon bij 3.1.3 blijven of meot ik restore en dan iOS4.x eropzetten? Lees ook dat "instellen als nieuwe iPhone oid. ook schijnt te helpen betreft snelheid.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Shiver23 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:41:
[...]

Lijkt me stug. Volgens mij is het exact hetzelfde glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

UltraSub schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:53:
[...]

Lijkt me stug. Volgens mij is het exact hetzelfde glas.
Volgens ifixit niet. http://www.engadget.com/2...nly-scratch-the-iphone-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Alekz87 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:26:
Mijn 3G loopt nu op 3.1.3 SpiritJB. Moet zeggen dat het lijkt alsof met de maanden mijn iPhone trager wordt. Doet me denken aan me oude PC die op een gegeven moment niet meer te gebruiken was. Komt dit door de vele apps die "zwaarder" worden? of de JB die toch was zwaar is voor een 3G. Ik begin me namelijk erg te storen aan de traagheid. Hoorde dat 4.x net zo erg of erger is. Wat kan ik nu het beste doen? Persoonlijk heb ik de jailbreak niet echt meer nodig moet ik zeggen. Ik heb voor de JB een backup gemaakt. Kan ik dan schoon bij 3.1.3 blijven of meot ik restore en dan iOS4.x eropzetten? Lees ook dat "instellen als nieuwe iPhone oid. ook schijnt te helpen betreft snelheid.
Als je de jailbreak niet nodig hebt, waarom ga je dan niet gewoon naar 4.0.2? Mijn 3GS voelde sneller in 4.X. Ik weet niet hoe de 3G het doet, maar waarschijnlijk ook sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baynes schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 09:50:
[...]

Luister je via koptelefoon? Heb dat ook gehad als ik gebruik maakte van een koptelefoon tot ik erachter kwam dat mijn microfoon via de koptelefooningang ook niet werkte. Bleek er ontzettend veel stof in te zitten. Beetje pielen met een paperclip deed wonderen.
Ik zou daar wel mee oppassen (helemaal bij de opening voor de simkaart) en de stofjes er uit halen. Ik heb het eens geprobeerd 'schoon' te maken door heel hard in de opening te blazen en ik denk dat ik daardoor stofdeeltjes onder mijn scherm heb gekregen. :'( Bij de 4 is dat natuurlijk geen probleem meer! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hmm.. Ik zie het. Maar er staat ook niet dat het niet zo is. Er staat, niet positief geidentificeerd. Klinkt meer als: het zou wel kunnen.... Zou wel erg raar zijn. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:58
Ik heb net mijn iPhone 4 binnen gekregen, en ben er tot nu toe blij mee, alleen ik heb 1 probleem.
Als ik bel of ik wordt gebeld, kan degene aan de andere kant van de lijn mij neit horen. Maar als ik hem op luidspreker zet wel. Nog ff een testje gedaan met de dictafoon en de videocamera, daar zit ook gewoon geluid bij. weet iemand waar het aan kan liggen? Krijg het nu al benauwd bij het idee dat ie terug naar Engeland moet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:17
Volgens Apple zijn de voor en de achterkant van hetzelfde verharde "aluminiumsilicaatglas" (http://www.apple.com/nl/iphone/design/). Dat is hetzelfde spul wat wordt verkocht onder de merk naam Gorilla glas. Het is overigens niet duidelijk of het ook echt Gorilla glas is. Apple en Gorilla willen daar beiden geen commentaar over geven. Het blijft natuurlijk wel glas. Alles wat harder is dan glas kan een kras veroorzaken, dat is niet veel. Maar als je pech hebt met een zandje kan het al zover zijn.

Ik heb gelukkig geen last van krasjes. Maar dat is wel een punt om in de gaten te houden, als het echt zo gemakkelijk gaat. Overigens wel vreemd dat er dan geen enorme rel op Macrumors is (als het echt zo erg zou zijn). De iPhone 4 is nu al geruime tijd uit en dat was dan echt wel komen bovendrijven.

Ik vraag me trouwens af of er ook niet een andere coating op de iPhone 4 zit. Er zullen vast wel meer mensen zijn die hiervoor een 3GS en nu bijv. ook een iPad hebben. Bij die apparaten had en heb ik heel veel meer last van vingerafdrukken. Ik heb daar op de iPhone 4 nauwelijks last van. Het is echt een verschil van dag en nacht.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:34
MsG schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:12:
[...]

Als je de jailbreak niet nodig hebt, waarom ga je dan niet gewoon naar 4.0.2? Mijn 3GS voelde sneller in 4.X. Ik weet niet hoe de 3G het doet, maar waarschijnlijk ook sneller?
Mijn 3G is zo traag als dikke stront door een trechter geworden van 4.0.1. Results may vary o_O

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Oke lol. Zonder multitask? Het optisch bedrog is beter geworden in 4.X bij mij. Het voelt allemaal nog net even wat soepeler aan. Alleen wil elk programma nu in de background blijven, maar dat heb ik met backgrounder uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Extreme smell schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:54:
Ik heb net mijn iPhone 4 binnen gekregen, en ben er tot nu toe blij mee, alleen ik heb 1 probleem.
Als ik bel of ik wordt gebeld, kan degene aan de andere kant van de lijn mij neit horen. Maar als ik hem op luidspreker zet wel. Nog ff een testje gedaan met de dictafoon en de videocamera, daar zit ook gewoon geluid bij. weet iemand waar het aan kan liggen? Krijg het nu al benauwd bij het idee dat ie terug naar Engeland moet :'(
Waarschijnlijk heb je dit allang gechecked, maar staat de microfoon wel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:58
bram1984 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 18:31:
[...]

Waarschijnlijk heb je dit allang gechecked, maar staat de microfoon wel aan?
waar kan ik die aanzetten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Extreme smell schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 19:09:
[...]

waar kan ik die aanzetten dan?
Als je aan het bellen bent, is deze optie beschikbaar op je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Shit, heb sinds vandaag m'n iPhone 4 maar het verknippen van mijn t-mobile sim is niet gelukt. :') Ik had een sim van ongeveer 2,5 jaar oud maar het was blijkbaar een ander model dan die van de tutorial.

Heb nu een Simyo prepaid sim bijgeknipt en die werkt wel, dus daarmee kon ik de telefoon activeren. Morgen maar even langs de t-mobileshop voor een microsim! Waren daar nog kosten aan verbonden, en zal ik de verknipte sim meenemen? :+

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:07
M@cer schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:54:
Wat een heerlijk mooi scherp scherm heeft de iPhone 4..Verder is de snelheid echt een verademing ivm de iPhone 3G.

Na 2 jaar trouwe dienst mag mijn iPhone 3G de kast in, wachtend tot mijn dochter groot genoeg is voor een telefoon.. :)
Volgens mij heb je dan een hele dode accu als je dat doet.
Je kunt hem beter een oplaad cyclus geven 1x per maand.

@Tourniquet

Ik heb mijn iPhone4 zaterdag ontvangen en ik heb gelijk een microsim opgehaald.
Kostte me 10 euro en het wordt gewoon bij de eerst volgende factuur berekend.

Houd er wel rekening mee dat je een ID kaart bij je hebt!
Ze deactiveren je oude sim gelijk dus je hoeft de geknipte niet mee te nemen.

[ Voor 25% gewijzigd door rdgut op 16-08-2010 22:36 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone 4] Discussie over de antenne

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.