Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Collega van me had vandaag zijn iPhone 4 mee naar het werk die hij net binnen had, wat eigenlijk de eerste keer is dat is er een beetje goed naar kan kijken. Maar damn, ik kan gewoon de pixels niet zien. Natuurlijk wel gehoord/gelezen maar ik was er eigenlijk wel een beetje sceptisch over. Zelf heb ik de 3GS en om nu de overstap te maken vind ik niet echt nog nodig. Maar het is toch wel een mooi ding ;)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ja het scherm is zeker iets waar de mensen die mijn iPhone 4 voor het eerst zien ook allemaal over verbazen.
Scherp en helder!

Lang leve IPS en veel pixels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Rivanov schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 08:17:
[poetsen met een zakdoekje]

Dat is dus een absolute no-go!
In papier zitten zandkorreltjes!! Dus dat gaat helemáál krassen.
Ik ga er natuurlijk niet vanuit dat je dat vodje papier wat al zeven maanden in de zak van je winterjas zit gaat gebruiken. Een schoon, nieuw zakdoekje is gegarandeerd zandvrij. Ik poets m'n iPhone 3G inmiddels meer dan twee jaar een paar maal in de week met een papieren zakdoekje en de enige kras is van een sleutelbos.

Ik zou je als drukker met wat vakkennis van het proces van papiermaken natuurlijk uit kunnen gaan leggen waarom er geen zand in papier zit, maar dat wordt weer zo'n verhaal.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

Heeft iemand zijn iPhone 4 al icm de bijgeleverde headphones getest? Bij mij werken de controls niet ik kan op de knopjes aan het kabeltje drukken wat ik wil maar ik kan de iPod functie niet beïnvloeden.. Jammer dat mijn oude iPhone leeg is dus ik kan het ff niet testen maar dit hoort toch gewoon te werken? Ik kan iig geen instelling vinden.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:30
Castor385 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:40:
[...]

Mijn 3G is zo traag als dikke stront door een trechter geworden van 4.0.1. Results may vary o_O
is het echt zo erg? wordt dit niet gefixt dan? of is het van...jammer maar helaas we hebben nu al de 3GS en de 4, dus koop maar wat nieuws?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
To_Tall schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 20:35:
[...]

Share je agenda!!

Ik heb samen met mn vriendin een Mobile Me Account. Wij delen onze agenda.
Als ik het goed begrijp kan je met mobile me je agenda sharen/delen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Havelock schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 00:23:
[...]

Als ik het goed begrijp kan je met mobile me je agenda sharen/delen ?
Ja. Met Google Calendar overigens ook.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Alekz87 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 00:23:
[...]

is het echt zo erg? wordt dit niet gefixt dan? of is het van...jammer maar helaas we hebben nu al de 3GS en de 4, dus koop maar wat nieuws?
Ik heb het gisteren bij een vriend gezien. Is gewoon onwerkbaar. Spotlight uitzetten helpt een hoop, jailbreaken en multitasking uitzetten helpt nog meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Hoedje schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:04:
Ik heb gelukkig geen last van krasjes. Maar dat is wel een punt om in de gaten te houden, als het echt zo gemakkelijk gaat. Overigens wel vreemd dat er dan geen enorme rel op Macrumors is (als het echt zo erg zou zijn). De iPhone 4 is nu al geruime tijd uit en dat was dan echt wel komen bovendrijven.
Afgaande op verhalen uit het verleden, zoals 'exploderende iPhones' zou een man of tien met krasjes wereldwijd genoeg moeten zijn voor het acht-uur-journaal.. :X

Heeft iemand zich overigens ooit afgevraagd wat er gebeurt met het vet wat je in microvezeldoekje wrijft? Of ben ik de enige die die dingen af en toe tussen de sokken in de wasmachine gooit?

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 20:05

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Precies ;) Maareh, hier is een wild idee: gewoon niet poetsen? Mijn ervaring met touchscreen: schoonhouden ervan is zinloos, na 3 seconden gebruik is het toch weer vet. Bovendien, het is een gebruiksvoorwerp, niet de Mona Lisa... ;)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Wat mij vanmorgen overkwam, heel raar:

Ik was op een website aan het kijken. Safari blijft bij elke handeling gemiddeld 10 seconden hangen, dus dat ben ik gewend. Ik klikte op een link en nu bleef Safari niet 10 maar 30 seconden hangen, totaal non-responsive. Niks werkte; ook niet de lock of home-knop (normaal reageren die na een seconde of 5 a 10 wel).

Toen (na die 30 seconden) heb ik de telefoon weggelegd en na een paar minuten ging het felle beeld met de website uit, werd mijn telefoonbeeld zwart met een grijs appeltje. Dit bleef ongeveer 5 minuten in beeld en toen kwam het homescreen in beeld.

Nu komt het: sindsdien reageren mijn homeknop en sluitknop en apps binnen 2 seconden na drukken op de toets/app! Zelfs de SMS-app opent nu binnen de 5 seconden! Ook het toetsenbord houdt nu mijn getyp bij; de letters die je typt komen bijna gelijk in beeld en letters blijven niet freezen na een volzin.

Ik ben weer een beetje blij, hopelijk blijft alles zo snel reageren.

3G met 4.0.2 sinds gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Is niet alles gewoon weer "vers" na een hard reboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Het lijkt er wel op, maar het is zo vreemd dat hij dat zelf besloot te doen. Misschien zit er in de software van 4.0.2. een soort check die bij een n-tijd vastlopen de telefoon opruimt (formatteren o.i.d.)? Want een vastloper van 5 minuten heb ik ook nooit eerder gehad. Normaal is na elke handeling 10 seconden vastlopen, langste vastlopers waren rond de 20 seconden. Gisterochtend heb ik 4.0.2. geïnstalleerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Wilf op 17-08-2010 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 07:30
Wilf schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:13:
Het lijkt er wel op, maar het is zo vreemd dat hij dat zelf besloot te doen. Misschien zit er in de software van 4.0.2. een soort check die bij een n-tijd vastlopen de telefoon opruimt (formatteren o.i.d.)? Want een vastloper van 5 minuten heb ik ook nooit eerder gehad. Normaal is na elke handeling 10 seconden vastlopen, langste vastlopers waren rond de 20 seconden. Gisterochtend heb ik 4.0.2. geïnstalleerd.
Het leek er meer op dat je telefoon gewoon crashte misschien ivm te weinig geheugen oid?

[ Voor 4% gewijzigd door Alekz87 op 17-08-2010 09:20 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ja dit is op mijn 3G. Als hij gecrasht is, dan is het wel fijn dat hij na de crash eindelijk weer een beetje normaler werkt, de snelheid lijkt bijna weer zoals ik gewend was tot en met iOS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hoedje schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:04:
Volgens Apple zijn de voor en de achterkant van hetzelfde verharde "aluminiumsilicaatglas" (http://www.apple.com/nl/iphone/design/). Dat is hetzelfde spul wat wordt verkocht onder de merk naam Gorilla glas. Het is overigens niet duidelijk of het ook echt Gorilla glas is. Apple en Gorilla willen daar beiden geen commentaar over geven. Het blijft natuurlijk wel glas. Alles wat harder is dan glas kan een kras veroorzaken, dat is niet veel. Maar als je pech hebt met een zandje kan het al zover zijn.
Lijkt mij ook érg sterk dat de achterkant van ander glas zou zijn. En gezien het feit dat ik daar ook al zo makkelijk krasjes heb/krijg, lijkt het zeker het zelfde :X
Ik heb gelukkig geen last van krasjes. Maar dat is wel een punt om in de gaten te houden, als het echt zo gemakkelijk gaat. Overigens wel vreemd dat er dan geen enorme rel op Macrumors is (als het echt zo erg zou zijn). De iPhone 4 is nu al geruime tijd uit en dat was dan echt wel komen bovendrijven.
Dat vind ik dus ook vreemd. Maar het gaat écht zo makkelijk. Ik vind dit echt schrikbarend. Zoals ik al eerder zei hier, ik heb een 3G, 3GS en een iPad. Die behandel ik als babietjes. De iPhone 4 behandel ik als een kindje wat 2 uur oud is. En die heeft krasjes. De andere kan ik doen wat ik wil, geen krasjes. Als we dan weten dat de 4 voor het eerst een andere glassoort hebben, en we koppelen dat aan bovenstaande info, dan is het voor mij duidelijk. Dat nieuwe glas is kut. Kan het niet anders zeggen. :(
Ik vraag me trouwens af of er ook niet een andere coating op de iPhone 4 zit. Er zullen vast wel meer mensen zijn die hiervoor een 3GS en nu bijv. ook een iPad hebben. Bij die apparaten had en heb ik heel veel meer last van vingerafdrukken. Ik heb daar op de iPhone 4 nauwelijks last van. Het is echt een verschil van dag en nacht.
Mja, dat valt me nu je het zegt hier eigenlijk ook wel op. Misschien is het de coating die de krassen zo duidelijk maakt? Dus dat je die micro krasjes in de coating wrijft, en niet in het glas? En dat zou weer kunnen betekeken dat sommigen misschien een slechtere coating hebben, waardoor niet iedereen er last van heeft? Maar het is zo simpel te testen. Wrijf met een microvezeldoekje gewoon net zoals je dat deed bij de voorgaande iDevices het scherm schoon, loop naar buiten en kijk in direct zonlicht. Je moet dan eigenlijk krasjes zien.
burne schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:36:
[...]

Afgaande op verhalen uit het verleden, zoals 'exploderende iPhones' zou een man of tien met krasjes wereldwijd genoeg moeten zijn voor het acht-uur-journaal.. :X
Snap ik dus ook niet. Naar mijn idee is dit een veel groter probleem als antennagate. Dat was echt opgeblazen als een telefoon waar je niks mee kon. En nu de praktijkervaringen boven komen, valt dat echt 10x mee.
Heeft iemand zich overigens ooit afgevraagd wat er gebeurt met het vet wat je in microvezeldoekje wrijft? Of ben ik de enige die die dingen af en toe tussen de sokken in de wasmachine gooit?
Ik gooi ze eigenlijk nooit in de was. :P
En dat was tot voor kort ook nooit nodig. Zoals ik ook al op mijn blog schreef, ik heb het ook met een splinternieuw doekje geprobeerd, en exact hetzelfde probleem.
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:54:
Precies ;) Maareh, hier is een wild idee: gewoon niet poetsen? Mijn ervaring met touchscreen: schoonhouden ervan is zinloos, na 3 seconden gebruik is het toch weer vet. Bovendien, het is een gebruiksvoorwerp, niet de Mona Lisa... ;)
Niet poetsen is een nogo. Er zit een verschil tussen obsessief poetsen, en gewoon schoon houden. Hier gaat (ging) er iedere 2-3 dagen ff een keer een doekje overheen. Niet ieder uur of dag. Als je dat niet doet wordt je scherm zo ontzettend vettig dat je touchscreen stroef wordt. Als ik op mijn iPad Airplane HD speel, voel ik na 5-10 minuten dat mijn vingers niet meer lekker het vliegtuigje kunnen besturen. Poets je de iPad, glijden ze er weer overheen alsof het niks is. Dus aan het poetsen ontkom je niet. Maar obsessief zoals ik dat wel vaker zie, dat slaat ook weer nergens op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:32

MsG

Forumzwerver

Bij de 3GS was het toch ook al zo dat deze sneller kraste dan een 3G? Door die vernieuwde anti-vingerafdrukcoating. Dat las ik toen overal. Ik plak dan ook altijd meteen een brando screenprotector op elke nieuwe dure mobiel die ik krijg.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Even wat verhalen van Twitter.
http://twitter.com/michielveenstra/status/21384904973
http://twitter.com/elger/statuses/21385074228
http://twitter.com/DoValentine/statuses/21239976188

Jij was bezig met Engadget? Misschien dat we iphoneclub of hier op tweakers iets kunnen met het verhaal.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:17

KroeT

[...]

Ik heb geen microvezeldoekjes maar ik veeg regelmatig mijn iPhone 4 hardhandig langs mijn overhemd of (spijker)broek om vingerafdrukken te verwijderen en ik heb geen enkele kras. Ook niet bij strijklicht of in de volle zon - hoewel het laatste deze week moeilijk te controleren is.

[ Voor 6% gewijzigd door KroeT op 17-08-2010 10:09 ]

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Maar jouw kasjmier overhemden zijn gewoon zachter als micro-vezel doekjes :+

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salgera
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09-2021
Maciek schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 00:23:
Heeft iemand zijn iPhone 4 al icm de bijgeleverde headphones getest? Bij mij werken de controls niet ik kan op de knopjes aan het kabeltje drukken wat ik wil maar ik kan de iPod functie niet beïnvloeden.. Jammer dat mijn oude iPhone leeg is dus ik kan het ff niet testen maar dit hoort toch gewoon te werken? Ik kan iig geen instelling vinden.
Grappige is dat de controls van de headphones van mijn 3G nooit goed hebben gewerkt. :? Bij mijn iPhone 4 gaat het helemaal en altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:13
Is het mogelijk (iPhone 3GS) om de contacten van verschillende simkaarten gescheiden te houden? Ik zit nu in het buitenland met buitenlandse simkaart waar zakelijke contacten op staan. Deze wil ik op mijn iPhone gebruiken, maar ik wil niet dat deze tussen mijn privé contacten komen te staan. Whelp! :)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Heb op mijn iPhone4 de Facebook app gezet en deze synct netjes de profiel plaatjes met mijn contacten. Bij sommige contacten kan de app niet linken en op de BlackBerry kon ik deze handmatig linken zodat toch de plaatjes gesynct werden. Dit kan ik niet vinden in de iPhone app. Iemand enig idee of dit kan?

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel tussen de Bodyguardz en de ZAGG InvisibleShield. Kunnen bezitters van 1 van beide aangeven wat hun overwegingen zijn geweest om die aan te schaffen? Op iPhoneclub wordt Bodyguards aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:57
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:47:
Ik twijfel tussen de Bodyguardz en de ZAGG InvisibleShield. Kunnen bezitters van 1 van beide aangeven wat hun overwegingen zijn geweest om die aan te schaffen? Op iPhoneclub wordt Bodyguards aanbevolen.
Ik heb voor de Bodyguardz gekozen, mede naar aanleiding van het artikel op iPhoneclub. Grootste voordeel van de Bodyguardz tav de InvisibleShield vind ik dat je twee volledige setjes krijgt op je iPhone te beschermen. Mocht eentje onder de krassen komen, kun je altijd nog vervangen zonder weer 22 euro uit te moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook deze Bodyguardz, zeer content van. Snel geleverd.
In het begin als je hem erop "plakt" ziet het er niet mooi uit, maar dat komt volledig goed na enkele uurtjes.
Aanrader. En ja, 2 voor de prijs van 1
KoenCows schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:59:
[...]

Ik heb voor de Bodyguardz gekozen, mede naar aanleiding van het artikel op iPhoneclub. Grootste voordeel van de Bodyguardz tav de InvisibleShield vind ik dat je twee volledige setjes krijgt op je iPhone te beschermen. Mocht eentje onder de krassen komen, kun je altijd nog vervangen zonder weer 22 euro uit te moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:47:
Ik heb een InvisibleShield aangeschaft.
Waarom?

Weet ik eigenlijk niet, ik wist niet van BodyGuardz af.
Mijn ervaring:

Eerste setje kwam 29 juli binnen, 3 augustus iPhone binnen. Gelijk plakken, 2 uur mee bezig geweest.
Mislukt... alsof er water onder mijn scherm zat.(regenboogpatroon)
Toen heb ik uit ellende dat ding eraf gerukt en een replacement aangevraagd. Ik moest daarvoor omgerekend 3 euro betalen + mijn oude shield terugsturen(1 euro).

Nieuwe binnengehad, goed schoongemaakt. nat gespoten en geplakt, gelijk goed gezet en met RUST gelaten. Geloof me, ga er niet aan zitten pielen want dan is het een drama.

ik heb een "orange peel" effect, ik heb geen camera hier dus kan er geen foto van maken.
er zit 1 miniscuul stofje onder het scherm en bij dat stofje zit een streepje in dat regenboogpatroon.

Verder wordt dat ding verschrikkelijk vet en zie je de hele tijd fingerprints. Dit was zonder shield stukken minder.

Ik moet toegeven dat het orange peel effect wel steeds minder lijkt te worden.(zit erop sinds vrijdag)
Toch laat ik verlopig mijn shield erop zitten. ik irriteer me niet aan dat stofje en die streep zie je alleen als er een witte achtergrond is. ik kan er mee leven :), het scherm voelt trouwens ook wat stroever aan.
Als ik hier niet aan kan wennen haal ik de voorkant van mijn shield eraf en plak ik een gladde screenprotector erop.

Oh hier een plaatje van het "orange peel" effect(van iPhoneclub) :
Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2010/07/putjes.jpg
Die putjes heb ik niet, maar je ziet een soort patroon erin, dat heb ik zodra je er langs kijkt.

Als je vragen hebt over de InvisibleShield, dan hoor ik dat graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn Iphone 4 Bumper binnen! Jesus wat is mijn iPhone lelijk nu :P! Weet niet of ik die lang ga gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:06
heb mijn case gelijk eraf gehaald..inderdaad..vond hem er ook niet mooier op worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me bumper ook binnen, wat me verbaasde was dat de afzender Sycreon technology (RO department) te Waalwijk (NL) was.
En het eerste wat me opviel was dat deze bumper zachte randjes heeft op het gedeelte waar hij het scherm raakt maar de vlakke gedeeltes zijn van harder plastic.
Ook is het "zachte" gedeelte donker grijs ipv zwart en het rechte gedeelte is wel zwart :(
Het voordeel is dat hij er toch een stuk minder lomp uit ziet als dat ik had verwacht en hij ook veel beter aansluit als ik had verwacht de telefoon zit er echt strak in.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2010 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:39
Accesoires worden altijd verstuurd door Syncreon uit Waalwijk. M'n iPhone 4 Dock kwam ook via hun.
M'n bumper is ook gearriveerd thuis. Vanavond 's kijken. Niet dat ik 'm eromheen ga doen ..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

rdgut schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:33:
[...]
@Tourniquet

Ik heb mijn iPhone4 zaterdag ontvangen en ik heb gelijk een microsim opgehaald.
Kostte me 10 euro en het wordt gewoon bij de eerst volgende factuur berekend.

Houd er wel rekening mee dat je een ID kaart bij je hebt!
Ze deactiveren je oude sim gelijk dus je hoeft de geknipte niet mee te nemen.
Thanks, is gelukt. :) Toen ik alweer uit de winkel weg was besefte ik dat er helemaal niks over de kosten was gezegd, maar die zal ik dan wel op de factuur terugvinden.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Bij mij hebben ze ook niks gezegd over de kosten van de micro-sim.

Was er eigenlijk vanuit gegaan dat het gewoon gratis is...

Hij was het bij mij vergeten nog te geven (moest hem even helpen herinneren) dus hij heeft erna ook niks meer "aangeslagen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:54

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

salgera schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:03:
[...]

Grappige is dat de controls van de headphones van mijn 3G nooit goed hebben gewerkt. :? Bij mijn iPhone 4 gaat het helemaal en altijd goed.
Bedoel je dan alle functies van de remote die aan je headset zit, of werkt volume nog steeds niet?

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salgera
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09-2021
Bakkert schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:21:
[...]

Bedoel je dan alle functies van de remote die aan je headset zit, of werkt volume nog steeds niet?
Uhm, kleine miscommunicatie? :?
Ik bedoel: anderhalf jaar geleden heb ik een iPhone 3G gekocht en de afstandsbediening (aan, luider, zachter) aan het headphonesnoer heeft nooit goed gewerkt. Soms deed ie het wel en op laatst helemaal niet meer. Ik heb 'm eigenlijk altijd bediend via het scherm.
Nu met mijn 1 week oude iPhone 4 werken de controls aan het (nieuwe) headphonesnoer helemaal goed zonder problemen. En dat is gelijk ook veel relaxter, ik hoef nu niet voor een volgend nummer mijn iPhone uit m'n broekzak te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hey ik heb mn iphone 4 nu net 2weken en heb wat schrik voor beschadigingen daarom heb ik een bumper besteld maar hebben mensen die de bumper al gebruiken last van beschadiging door de bumper??

http://www.razorianfly.co...-damages-iphone-4-photos/

[ Voor 5% gewijzigd door mafiatounes op 17-08-2010 17:31 ]

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Nu ik vrijdag mijn iPhone binnen ga krijgen begin ik een beetje te denken aan de 'care' van het apparaat. Je kunt leuk een gratis bumper bestellen, maar zoals hierboven te lezen valt wordt hij er niet mooier op.

Ik vraag me allereerst af of het wel nodig is. Mijn huidige (3G) heeft geen enkele kras aan de voorkant en aangezien de iPhone 4 ook een glazen achterkant heeft lijkt het me misschien niet nodig. Toch las ik dat de achterkant ineens sneller beschadigd dan de voorkant. Hoe kan dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik zie die Bodyguardz nu, maar is het de normale of de dry?

Ergens kortingscodes te krijgen? Durf dit niet in het InvisibleShield forum te posten! :-)

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet ook niet hoe het komt maar die achterkant krast inderdaad snel. Ik had hem nog geen week of er was al een kras van 3 cm in de achterkant, en natuurlijk vlak door het blinkende apple logo'tje.
En ik ben nochtans zo iemand die héél voorzichtig is met z'n gsm, en echt wel heel voorzichtig. Ik leg hem altijd voorzichtig neer, en pak hem ook altijd voorzichtig op, zonder schuiven over oppervlaken of dergelijk..

In mijn ogen krast hij wel degelijk sneller dan de 3Gs (ook de voorkant heeft al van die krasjes zoals hierboven besproken). Maarja, het blijft natuurlijk een gebruiksvoorwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Vandaag ook m'n iPhone 4 bumper binnengekregen.
Zit mooi in z'n verpakking! :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
@ev1ltje: Ah okee, das balen dan. Ik heb al een beetje gezocht en de Sena UltraSlim lijkt me wel wat.

Afbeeldingslocatie: http://7181.static.securearea.eu/Global/Files/ProductPhotos/Large/4275644.jpg

Alleen nog nergens leverbaar :(

[ Voor 8% gewijzigd door FerdiV op 17-08-2010 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

salgera schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:03:
[...]
Bij mij is het min of meer andersom dus. Alleen geluid met de headphones de knopjes doen niets. Even kijken hoe ik dat ga regelen. Moet via T-mob wrs.

Mijn adapter + kabel zijn ook al kapot :D ik was ergens op bezoek waar katten rondliepen en die hebben zeer wrs. aan het kabeltje zitten knagen en door kortsluiting is er denk ik dan ook een zekering in de adapter gesprongen. ;w

Ik heb ook al 2 krasjes op de achterkant van m'n i4. Terwijl ik er wel redelijk zuinig op ben. Geen hoesje maar ik stop hem nooit met andere dingen in m'n broekzak. Een vriend van me heeft er ook al een paar. Gaat toch een stuk sneller dan verwacht.

Maar de antenne werkt prima :P

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar, ik had eBuddy op mijn iPhone 4 staan, en als ik een push notification kreeg deed mijn geluid het ineens niet meer. Toen ik hem verwijderde, deed het geluid het weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 09:00
Gister is m'n iPhone binnengekomen en vandaag kon ik er eindelijk mee spelen. :D
Eigenlijk niet veel anders te melden dan andere gebruikers maar goed ik doe het toch maar even :P
Eerste indruk: geweldig apparaat!
Mooi design, voelt heel degelijk aan en alles werkt tot nu toe perfect.
Scherm is echt geweldig. Ik had ff met m'n iPhone 4 gespeeld en daarna even m'n iPod Touch opgepakt en dat verschil is echt heel groot.

[ Voor 13% gewijzigd door Luckyluuk op 17-08-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Iemand een idee of de iPhone 4 in het losse iPad Dock past?

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 23:23
FerdiV schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:55:
@ev1ltje: Ah okee, das balen dan. Ik heb al een beetje gezocht en de Sena UltraSlim lijkt me wel wat.

[afbeelding]

Ik heb mijn 3GS altijd in dit hoesje gehad en dat beviel uitstekend. Wil ook zeker deze voor m'n 4 hebben! Aanradertje dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luckyluuk schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:40:
Gister is m'n iPhone binnengekomen en vandaag kon ik er eindelijk mee spelen. :D
Eigenlijk niet veel anders te melden dan andere gebruikers maar goed ik doe het toch maar even :P
Eerste indruk: geweldig apparaat!
Mooi design, voelt heel degelijk aan en alles werkt tot nu toe perfect.
Scherm is echt geweldig. Ik had ff met m'n iPhone 4 gespeeld en daarna even m'n iPod Touch opgepakt en dat verschil is echt heel groot.
Jup, eerst vond ik het scherm van mijn iPad echt geweldig, nu ik mijn iPhone 4 heb ben ik er een beetje teleurgesteld in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Ook ik heb helaas last van een aantal hele kleine krasjes op mijn iPhone4 die je alleen ziet in fel zonlicht of onder een felle lamp. Een case vind ik lelijk en daarbij kan je volgens mij evengoed ook last krijgen van krasjes, omdat er altijd wel wat stof of vuil tussen kruipt. Ik dacht ook de mooie zilveren achterkant te beschermen van mijn Ipod touch met een 4Gear rubberen case, maar na een paar weken zaten er allemaal lichte plekjes op die niet meer te verwijderen zijn. Eigenlijk alles incl. een invisible shield vind ik afbreuk doen aan het mooie design. Dan denk je nu met de Iphone 4 een device te hebben met oersterk krasbestendig glas en dan zie tot je grote schrik opeens kleine krasjes als je er alleen al naar kijkt. Echt vreemd hoor en ik ben er echt zeer voorzichtig mee geweest. Eigenlijk een groter probleem dan dat gezeur over die antenne en toch wel een grove fout van Apple vind ik. Verder is het natuurlijk een geweldig apparaat waar ik nog steeds erg blij mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02

<<afbeelding>>

Ik heb mijn Sena Ultraslim besteld op 05/08 (op www.senacases.com), op 13/08 werd het verzonden (via FedEx) en 16/08 stonden ze 's morgens aan mijn deur. Zeer snelle service, zeer tevreden van de Ultraslim en zeker en vast een aanrader! :)

Ik dacht dat het een tijdje ging duren omdat hij bij Sena in Backorder stond, maar dat viel dus erg goed mee. (Ik heb de zwarte besteld trouwens.)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 09:31
THE_BASE schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:54:
Iemand een idee of de iPhone 4 in het losse iPad Dock past?
Nope past niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Jammer. Dan maar een nieuw Dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
bibi2205 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:02:
[...]

Ik heb mijn Sena Ultraslim besteld op 05/08 (op www.senacases.com), op 13/08 werd het verzonden (via FedEx) en 16/08 stonden ze 's morgens aan mijn deur. Zeer snelle service, zeer tevreden van de Ultraslim en zeker en vast een aanrader! :)

Ik dacht dat het een tijdje ging duren omdat hij bij Sena in Backorder stond, maar dat viel dus erg goed mee. (Ik heb de zwarte besteld trouwens.)
Helaas, ik kan niet uit buitenland bestellen. Dus ik bestel op een NL site en hopen dat ze hem gauw binnen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 01:25

Scott

Ik ben, dus ik tweak

I got it :D

Van een iPod touch overgestapt naar de iPhone 4 32GB, die op dit moment al mijn muziek overgepompt krijgt. Had hem al een paar keer gebruikt, maar toen ik hem net zelf in m'n handen had viel mij dat scherm ook meteen op, echt prachtig. Zo maar eens even het boekje doorlezen en kijken welke apps ik, nu ik overal internet heb, moet hebben.

Levering ging hier best snel, vrijdagavond om een uur of 8 besteld, hij werd vanochtend afgeleverd in de AT&T store.

[ Voor 4% gewijzigd door Scott op 17-08-2010 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Sinds de update naar iOS4 is mijn iPhone 3GS meerdere malen per dag actief met het automatisch afsluiten van apps die ik op wil starten. Ik start bijvoorbeeld Facebook en na 1 seconde ben ik weer in het hoofdmenu. Dit gebeurt ook met bijvoorbeeld SMS of Safari. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Aghanim schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:03:
Sinds de update naar iOS4 is mijn iPhone 3GS meerdere malen per dag actief met het automatisch afsluiten van apps die ik op wil starten. Ik start bijvoorbeeld Facebook en na 1 seconde ben ik weer in het hoofdmenu. Dit gebeurt ook met bijvoorbeeld SMS of Safari. Iemand een idee?
Te veel programma's in de 'background'? Gevolg is een vol geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik heb ook sinds vandaag mijn bumper en ben ik de enige die hem eigenlijk niet zo erg vind? Het design van de iPhone 4 zelf vind ik nog het best, maar met bumper is het ook wel redelijk vind ik. Enige nadeel is, vind ik, dat het niet echt zwart is: je hebt dat rubberachtige spul aan de randen en dat is grijs, en de hardere oppervlakken van de bumper zijn van plastic en zwart.

Maar goed, weet nog niet of ik hem actief ga gebruiken maar ik vind het niet slecht staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:42

[afbeelding]

Heb hem hier ook in huis. Besteld via de website een paar weken geleden en kreeg hem vorige week geleverd. Netjes via FedEx. Hoesje zelf is super. Goede kwaliteit en past precies. Had er ook al eentje voor de 3G en deze is van dezelfde kwaliteit. Enige verandering is dat je nu wat meer moeite moet doen om hem uit het hoesje te krijgen. De 3G kon je door de ronde achterkant eruit knijpen als het ware. En door de meer vierkante vormen van de 4 lukt dat niet. Gewoon omhoog duwen dus nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vorige week de Iphone 4 als vervanging van mijn 3Gs. Super strak design, geweldig beeld. Na 5 dagen kreeg ik echter het minder bekende camera shutter probleem. Shutter bleef dicht, soft- en hard reset, herstelt met backup en als nieuwe Iphone. Niets hielp. Mailtje gestuurd naar Iphonemonster en kreeg direct bericht terug dat ik nieuw toestel kon ophalen (gelukkig op voorraad). Sinds maandag dus 2de Iphone 4en weer happy.

Zag wel dat na plaatsen backup dat oude foto's van cameraroll nog wel zichtbaar zijn en te bekijken als je via plaatsen kijkt. Je kunt ze dan echter niet verwijderen. Iemand ook deze ervaring?...en oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
rusman schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 00:01:
[...]

Heb hem hier ook in huis. Besteld via de website een paar weken geleden en kreeg hem vorige week geleverd. Netjes via FedEx. Hoesje zelf is super. Goede kwaliteit en past precies. Had er ook al eentje voor de 3G en deze is van dezelfde kwaliteit. Enige verandering is dat je nu wat meer moeite moet doen om hem uit het hoesje te krijgen. De 3G kon je door de ronde achterkant eruit knijpen als het ware. En door de meer vierkante vormen van de 4 lukt dat niet. Gewoon omhoog duwen dus nu.
Mmm weet je toevallig of je met PayPal kunt betalen? Heb geen CC en moet het hele bestelproces doorlopen voordat ik pas de mogelijkheden kan zien (de FAQ geen ook geen antwoord).

UPDATE: Het kan met PayPal. Nou goed, snel me PayPal opwaarderen dan :P

[ Voor 4% gewijzigd door FerdiV op 18-08-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 08:51:
Sinds vorige week de Iphone 4 als vervanging van mijn 3Gs. Super strak design, geweldig beeld. Na 5 dagen kreeg ik echter het minder bekende camera shutter probleem. Shutter bleef dicht, soft- en hard reset, herstelt met backup en als nieuwe Iphone. Niets hielp. Mailtje gestuurd naar Iphonemonster en kreeg direct bericht terug dat ik nieuw toestel kon ophalen (gelukkig op voorraad). Sinds maandag dus 2de Iphone 4en weer happy.

Zag wel dat na plaatsen backup dat oude foto's van cameraroll nog wel zichtbaar zijn en te bekijken als je via plaatsen kijkt. Je kunt ze dan echter niet verwijderen. Iemand ook deze ervaring?...en oplossing?
Helaas weet ik geen oplossing voor je maar even uit nieuwsgierigheid... Je hebt €949,- afgerekend voor een iPhone 4??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-08 12:44
Maandag is mijn iPhone 4 (16GB) binnengekomen. Deze heb ik besteld bij Apple UK (via Borderlinx). Bevalt tot nu toe veel beter dan mijn oude 3G. Vooral Navigon is veel sneller geworden. Het scherm is ongelooflijk en multitasking is toch wat handiger dan ik had verwacht. :) Zeker de moeite waard voor 3G users.

Gisteravond heb ik er een Zagg InvisibleShield op geplakt, maar dat beviel niet, dus nu toch maar "nude" totdat mijn Vaja case binnen is. Die shield voelt lang niet zo lekker aan als het glas. En als het net zo goed is als bij de voorgaande iPhone komen er bij mij toch amper krasjes op. Ik had na twee jaar zonder hoesje geen krassen waar ik last van had. Alleen wat hele lichte die je niet eens door de vette vinger vlekken heen kon zien.

Over T-Mobile ben ik een stuk minder te spreken. Vooral in mijn woonplaats (midden in de randstad) en op mijn werk in Amsterdam is het bereik te slecht voor zelfs de 20ste eeuw. Binnenkort kan ik gaan kijken of het met KPN beter is. Vandaar dat ik in de UK heb besteld en niet bij T-Mobile heb verlengd.

[ Voor 3% gewijzigd door -Mous- op 18-08-2010 12:29 ]

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tufan28
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03 21:53
een vraagje, waarschijnlijk dat het al een keer besproken is maar,

als ik mijn muziek afspeel via de luidsprekers hoor ik het geluid maar van één van de twee boxen onder op de iphone. Ervaart iemand anders dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-07 14:02
Tufan28 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:59:
een vraagje, waarschijnlijk dat het al een keer besproken is maar,

als ik mijn muziek afspeel via de luidsprekers hoor ik het geluid maar van één van de twee boxen onder op de iphone. Ervaart iemand anders dit ook ?
Dat komt omdat als je iPhone van de onderkant bekijkt, je links het boxje de luidspreker ziet en rechts het "boxje" van de microfoon. Hoewel de iPhone maar 1 box heeft, moet ik zeggen data ik aardig verrast was van de geluidskwaliteit (spreek uit ervaring met iPhone 3G 16GB). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:32

MsG

Forumzwerver

Bedoel je van de nieuwe iPhone 4G? Want mijn iPhone 3G en 3GS klonken nergens naar op de speakers, qua geluid misschien wel de slechtste speakers ooit gehoord.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
MsG schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:10:
Bedoel je van de nieuwe iPhone 4G? Want mijn iPhone 3G en 3GS klonken nergens naar op de speakers, qua geluid misschien wel de slechtste speakers ooit gehoord.
Nee, ik heb zelf een iPhone 3G. Telefoons die ik daarvoor had (zoals Nokia N73 + N95 8GB) hadden weliswaar stereo luidsprekers en konden veel harder dan nu maar het geluid klonk schel, gewoon niet zo mooi als nu. Wel jammer is het maximale volume van de 3G niet zo hard is.

Ik heb ergens vernomen (gelezen op een website maar welke weet ik niet meer) dat de 3GS een maximale volume had van rond de 70-73 dB en dat dat verdubbeld werd als je 3G uit had staan ipv aan. (Dus 76 dB). De iPhone 4 ging nog een paar dB eroverheen met 79 dB zonder 3G. Ik kan niks zeggen over de geluidskwaliteit van die speakers maar volgens mij zal het niet veel verschillen van de iPhone 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Is het mogelijk (iPhone 3GS) om de contacten van verschillende simkaarten gescheiden te houden? Ik zit nu in het buitenland met buitenlandse simkaart waar zakelijke contacten op staan. Deze wil ik op mijn iPhone gebruiken, maar ik wil niet dat deze tussen mijn privé contacten komen te staan. Whelp!
Iemand die z'n licht hier nog eens op kan schijnen? Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
virtualJac schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:27:
[...]

Iemand die z'n licht hier nog eens op kan schijnen? Alvast bedankt. :)
Ik weet niet of je dit bedoelt maar je kunt je contacten in groepen verdelen. Dat doe je als volgt: Ga naar: Instellingen --> Mail, Contacten, Agenda --> En hier zie je Accounts en je kunt bijv. 2 verschillende g-mail accounts maken met prive contacten en zakelijk.

Volgens mij kan het zo. Ik weet alleen niet precies hoe je het moet instellen.

Groepen kun je benaderen (bekijken) als volgt: Ga naar Telefoon --> Tik onderin op contacten --> en vervolgens moet je linksboven op "Groepen" tikken. Zo kun je je contacten in groepen verdelen met verschillende accounts.

[ Voor 17% gewijzigd door henkMASTERPRO op 18-08-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tufan28
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03 21:53
MsG schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:10:
Ja ik bedoel die van de 4, ik heb niet eerder een iphone gehad dus vandaar dat dat mij opviel. Maar in ieder geval heb ik nu antwoord op mijn vraag, ene box is voor de microfoon en de ander is voor de muziek bijvoorbeeld..

tnx :)

edit: niet dat het mij irriteerd ofso hoor geluid is gewoon goed, het viel me alleen op vandaar :P

[ Voor 9% gewijzigd door Tufan28 op 18-08-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Heb sinds vandaag de iPhone. Wat een geil ding :P Veel sneller en veel scherper beeld dan mij iPhone 3G. Had gekozen voor een restore in de hoop dat mijn oude settings en sms berichten etc zouden worden overgenomen op mijn iPhone 4 en dat werkte perfect \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Zijn er ook mensen die vanuit een restore merkbaar verschil ervaren in snelheid? Ik las in het begin dat het slimmer zou zijn om de i4 helemaal vers te installeren zodat er geen "vertragende" instellingen meegenomen werden...

Dus, maakt het nu daadwerkelijk iets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ga 'm wel restoren met een fresh install want m'n accu is erg snel leeg. En dat schijnt te komen door de 3G backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
henkMASTERPRO schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:45:
[...]

Ik weet niet of je dit bedoelt maar je kunt je contacten in groepen verdelen. Dat doe je als volgt: Ga naar: Instellingen --> Mail, Contacten, Agenda --> En hier zie je Accounts en je kunt bijv. 2 verschillende g-mail accounts maken met prive contacten en zakelijk.

Volgens mij kan het zo. Ik weet alleen niet precies hoe je het moet instellen.

Groepen kun je benaderen (bekijken) als volgt: Ga naar Telefoon --> Tik onderin op contacten --> en vervolgens moet je linksboven op "Groepen" tikken. Zo kun je je contacten in groepen verdelen met verschillende accounts.
Het gaat om de BEL contacten. Dus de namen + telefoonnummers in een lijst. Ik zou dus graag met mijn ene simkaart mijn privé contacten willen zien en als ik mijn zakelijke simkaart gebruik mijn zakelijke contacten. Ik kan wel kiezen voor 'importeer simcontacten' bij Mail, Contacten, Agenda. Maar dan ben ik bang dat ze allemaal door elkaar staan.

Ook kan ik geen groepen bekijken via Telefoon. Sterker nog, bij mij staat er 'onderin' geen Contacten.

Iemand een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
virtualJac schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 17:50:
[...]

Het gaat om de BEL contacten. Dus de namen + telefoonnummers in een lijst. Ik zou dus graag met mijn ene simkaart mijn privé contacten willen zien en als ik mijn zakelijke simkaart gebruik mijn zakelijke contacten. Ik kan wel kiezen voor 'importeer simcontacten' bij Mail, Contacten, Agenda. Maar dan ben ik bang dat ze allemaal door elkaar staan.

Ook kan ik geen groepen bekijken via Telefoon. Sterker nog, bij mij staat er 'onderin' geen Contacten.

Iemand een andere oplossing?
Ja ik heb het! Niet onaardig bedoelt :)

Je kan 2 gmail accounts maken die als groepen dienen. :*)

Ga naar de app "Telefoon" en controleer het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://dennismorrenpro.webs.com/IMG_0768.PNG

Jij zei dat je geen Contacten onderin kon vinden in de telefoon app? Volgens mij wel.

En de knop "Groepen" zit linksBOVEN ;). Deze knop hoeft er niet te zijn. Doe nu het volgende:

1. Maak 2 gmail accounts aan.
(Bij je voor of achternaam hoef niet te staan: zakelijk of prive.

2. Zet ze in je iPhone als volgt: Ga naar Instellingen --> Mail, Contacten, Agenda --> Voeg account toe... --> Microsoft Exchange: (Dus niet Google mail!!!)

Afbeeldingslocatie: http://dennismorrenpro.webs.com/IMG_0771.PNG

En typ bij E-mail: E-mail adres van Prive
Domein: (leeg)
Gebruikersnaam: E-mail adres van Prive
Wachtwoord: Wachtwoord van E-mail adres van Prive
Beschrijving: Prive

Als je nu rechtsboven op "Volgende" tik rechtsboven dan gaat de iPhone het controleren.

Als je alles goed heb getypt, dan verschijnt in het zelfde venster een nieuw hokje genaamd "Server".
Typ daar: m.google.com en druk dan rechtsboven weer op Volgende.

Afbeeldingslocatie: http://dennismorrenpro.webs.com/IMG_0770.PNG

Nu krijg je 3 schuifjes. Zorg ervoor dat alleen achter "Contacten" een I staat en bij de rest een O.

Dan dan tik je weer rechtsboven op "Volgende".
Nu gaat hij nog 1x controleren en dan kun je deze stap herhalen voor je zakelijke account.

Als alles goed is gegaan dan zie je in de app "Telefoon" als je naar "Contacten" gaat en dan linksBOVEN ;) op groepen klikt een groep met "Prive" en "Zakelijk" staan.

Als dat het geval is hoef je nog maar 2 dingen te doen:

Ga nu naar: Instellingen --> Mail, Contacten, Agenda --> Scroll naar onder totdat je de optie "Importeer simcontacten" tegen komt. Zorg ervoor dat je Prive simkaart erin zit. Tik dan op: "Importeer simcontacten" en dan kies je de groep "Prive". Nu haal je je simkaart eruit en stop je de zakelijke simkaart erin en je doet precies het zelfde.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt ;) Voor meer uitleg geef maar een gil :)

Edit: Bovendien heb je dan ook nog een backup van je contacten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het normaal is maar sommige app icoontjes op mijn iPhone 4 zijn nogal korrelig, zoals die van 'We Rule'. In 'programma's' in iTunes op mijn Mac zien ze er wel normaal uit. In de App Store zie ik soms ook andere icoontjes staan dan als ik ze gedownload heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:49
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:32:
Ik weet niet of het normaal is maar sommige app icoontjes op mijn iPhone 4 zijn nogal korrelig, zoals die van 'We Rule'. In 'programma's' in iTunes op mijn Mac zien ze er wel normaal uit. In de App Store zie ik soms ook andere icoontjes staan dan als ik ze gedownload heb.
Komt omdat die icoontjes nog niet aangepast zijn voor het scherpe beeld van de iPhone 4.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:32:
Ja in iTunes is het vaak anders, dat is normaal (voor mij iig). Dat ze korrelig zijn komt misschien omdat de resolutie van de plaatjes nog te laag is (van oude iPhone)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
Zolang de icoontjes die standaard op je iPhone zitten (zoals mail, klok enz.) maar scherp zijn is het geen probleem zoals de 2 bovenstaande mensen aangeven :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ik wil me 3G gaan jailbreaken zodat me pa hem kan gebruiken. Maar ik krijg me iPhone 4 pas vrijdag. Kan ik de SIM gewoon in een andere telefoon doen zodat ik tot vrijdag er nog mee kan bellen? Of werkt deze alleen met de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
FerdiV schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:29:
Ik wil me 3G gaan jailbreaken zodat me pa hem kan gebruiken. Maar ik krijg me iPhone 4 pas vrijdag. Kan ik de SIM gewoon in een andere telefoon doen zodat ik tot vrijdag er nog mee kan bellen? Of werkt deze alleen met de iPhone?
Nee je SIM kan in elke telefoon behalve in een iPhone 4! Want dan heb je micro-SIM nodig ;) maar dit wist je waarschijnlijk al! :) Oja en de telefoon moet simlock vrij zijn of de provider van de SIM moet hetzelfde zijn als de telefoon die voorzien is van een simlock.

[ Voor 12% gewijzigd door henkMASTERPRO op 18-08-2010 20:37 . Reden: @ hieronder, was ik vergete simlock :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:49
Je kan je SIM kaart gewoon met een andere telefoon gebruiken mits 1. de telefoon voor t-mobile geschikt is of 2. de telefoon simlock vrij is.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Mmm ik bedoel de SIM uit mijn 3G in een andere telefoon.

Ik wil met mijn pa ruilen, dus ik zijn SonyEricsson voor 2 dagen en hij mijn iPhone en dan willen we natuurlijk van SIM ruilen. Dus ik vraag me 2 dingen af:

- Kan ik mijn SIM uit de 3G in de Sony steken en dan geen problemo? Het gaat ontzettend lastig met zijn mobiel dus wil het daarom eerst vragen voordat ik de boel sloop :P
- Zijn SIM heb ik wel in mijn iPhone gedaan en dan werkt het iig niet, maar nu lees ik dat je je iPhone na een jaar gratis kunt unlocken? Zie hier onderaan de pagina. Of moet ik daarvoor eerst naar T-Mobile bellen of kan ik dat wat daar staat proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
FerdiV schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:42:
- Kan ik mijn SIM uit de 3G in de Sony steken en dan geen problemo? Het gaat ontzettend lastig met zijn mobiel dus wil het daarom eerst vragen voordat ik de boel sloop :P
Ja dat kan. Maar misschien moet je ff kijke of pa's contacten in de SIM staan of in het telefoon geheugen. Als ze allemaal op de SIM staat is het geen probleem. Als ze allemaal op de telefoon staan kopieer je ze naar de SIM. Als ze gemixed staan, dan moet je uitzoeken welke je moet kopieren naar de SIM.
FerdiV schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:42:
- Zijn SIM heb ik wel in mijn iPhone gedaan en dan werkt het iig niet, maar nu lees ik dat je je iPhone na een jaar gratis kunt unlocken? Zie hier onderaan de pagina. Of moet ik daarvoor eerst naar T-Mobile bellen of kan ik dat wat daar staat proberen?
Je kunt 3 dingen doen:

1. Informatie van T-Mobile (http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/veelgestelde-vragen?q=simlock)

2. Naar T-mobile bellen voor informatie.

3. Naar T-mobile shop gaan voor informatie en om de simlock gelijk te verwijderen.

Suc6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Dank u! Dat wordt morgen bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Voor degenen met een iPhone 4: als je hem schudt, rammelt er dan ook iets? Bij mij wel, zit me nog niet helemaal lekker.. Het is een beetje aan de bovenkant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rammelt bij mij niets.
dog4life schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:22:
Voor degenen met een iPhone 4: als je hem schudt, rammelt er dan ook iets? Bij mij wel, zit me nog niet helemaal lekker.. Het is een beetje aan de bovenkant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Misschien moet je de antenne wat steviger beet houden. :)

Lijkt me niet goed. Zal ermee terug gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Laatst online: 02-04-2023
Das vreemd...er was wel bekend dat er sommige mensen een los schroefje hebben onderaan bij de microfoon, maar niet boven. :? Ik zou ff terug naar je shop gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik ben er al achter, het is de lockbutton die een beetje rammelt. Google doet wonderen :$
Bij anderen is/was het de camera, of zelfs een losse batterij, dus niks aan de hand bij mij!

Gelukkig, want terugbrengen zou ik moeten doen naar Londen, ook niet echt een succes :)

Verwijderd

Ik heb ook net de iPhone 4 binnen, maar ik vind dat er bij het filmen een buitenproportioneel gedeelte van het achtergrond geluid wordt opgenomen, of dat er een soort ruis doorheen zit. Hebben meer mensen hier last van? Ik dacht dat de extra microfoon een gedeelte van het achtergrondgeluid moest wegfilteren?

• anonimoes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11-2024

anonimoes

Zomerweer is ook maar relatief

Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 01:07:
Ik heb ook net de iPhone 4 binnen, maar ik vind dat er bij het filmen een buitenproportioneel gedeelte van het achtergrond geluid wordt opgenomen, of dat er een soort ruis doorheen zit. Hebben meer mensen hier last van? Ik dacht dat de extra microfoon een gedeelte van het achtergrondgeluid moest wegfilteren?
Die filtering is voor bij telefoongesprekken waarbij jouw stemgeluid door de microfoon onderop wordt opgenomen en de andere microfoon die automatisch minder stemgeluid krijgt het achtergrondgeluid opneemt zodat dit van de eerste microfoon 'afgetrokken' kan worden. (Zo stel ik me dat tenminste voor) Bij filmopnames werkt dat natuurlijk niet omdat de iphone dan niet weet wat achtergrond en voorgrondgeluiden zijn.

Gemberthee: water met een smaakje.

• Rivanov
dog4life schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 23:05:
Ik ben er al achter, het is de lockbutton die een beetje rammelt. Google doet wonderen :$
Bij anderen is/was het de camera, of zelfs een losse batterij, dus niks aan de hand bij mij!

Gelukkig, want terugbrengen zou ik moeten doen naar Londen, ook niet echt een succes :)
Is bij mij ook.. Lockbutton rammelt ook een beetje.

• virtualJac
henkMASTERPRO schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:00:
[...]

Ja ik heb het! Niet onaardig bedoelt :)

*duidelijke omschrijving*

Ik hoop dat je hier wat aan hebt ;) Voor meer uitleg geef maar een gil :)

Edit: Bovendien heb je dan ook nog een backup van je contacten :) .
Bedankt voor de uitleg! Ik keek over de app in mijn onderste balk heen! Een beetje de bril die op je hoofd staat zoeken. Ik ga het eens proberen!

[ Voor 12% gewijzigd door virtualJac op 19-08-2010 07:47 ]

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:19
Ik heb een vraag voor degene die al enige tijd in het bezit zijn van een iPhone 4. Ik lees hier dat sommige mensen snel last hebben van kleine krasjes op het scherm van de iPhone, maar hoe zit het met de metalen zijkant van de iPhone? Is deze erg gevoelig voor slijtage/krassen of valt dit erg goed mee? Ik vraag dit omdat ik zit te twijfelen tussen een case of full-body screenprotector voor mijn toekomstige iPhone :)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

Rivanov schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 07:37:
[...]

Is bij mij ook.. Lockbutton rammelt ook een beetje.
Heeft m'n 3G en had mijn (gestolen) 3GS ook :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Schrammy89 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 08:41:
Ik heb een vraag voor degene die al enige tijd in het bezit zijn van een iPhone 4. Ik lees hier dat sommige mensen snel last hebben van kleine krasjes op het scherm van de iPhone, maar hoe zit het met de metalen zijkant van de iPhone? Is deze erg gevoelig voor slijtage/krassen of valt dit erg goed mee? Ik vraag dit omdat ik zit te twijfelen tussen een case of full-body screenprotector voor mijn toekomstige iPhone :)
Daar valt bij mij niets op te zien, hoogstwaarschijnlijk omdat hij zelden of nooit op die kant ligt ;)

Verwijderd

Ik heb net mn Iphone4 binnengekregen (yay! :D).. Maar als ik ermee
schud hoor ik boven in mn i4 (een zacht) getik. Los schroefje ?

Hebben meerdere mensen hier last van ?, zal ik terug gaan (t-mobile) ?

edit:
mischien is het wel het trilmotortje (gewichtje) 8)7

edit2:
Schijnbaar wel de lockbutton, als ik deze indruk en dan ga schudden. Is er niets
te horen.... hmm.....
Het is niet de lockbutton zoals een paar posts hierboven beschreven is. :(

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 10:54 ]

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:48
Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:45:
Ik heb net mn Iphone4 binnengekregen (yay! :D).. Maar als ik ermee
schud hoor ik boven in mn i4 (een zacht) getik. Los schroefje ?

Hebben meerdere mensen hier last van ?, zal ik terug gaan (t-mobile) ?

edit:
mischien is het wel het trilmotortje (gewichtje) 8)7
Kijk eens een paar posts omhoog?

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 12:07
Bij mij zijn het de volumeknopjes aan de zijkant die wat rammelen, maar kan niet zeggen dat ik het een groot probleem vind (tot nu toe).

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

• UltraSub
Jongens, waar bestel ik zo goedkoop mogelijk, maar ook zo snel mogelijk een bodyguardz setje voor mijn iPhone 4?

/edit
Aan de andere kant, ik wíl het eigenlijk gewoon niet! Maar goed, kan geen kwaad om er eens een te bestellen.

Wat ik overigens net bedacht. Die ShaggyMac microdoekjes, zijn erg fijn. Zou het kunnen zijn dat ze te fijn zijn, en daardoor niet "oppervlakkig" genoeg zijn? Zou het beter zijn om zo'n brillendoekje te gebruiken van de opticien? En poetst hier iemand wel eens "nat"?

[ Voor 63% gewijzigd door UltraSub op 19-08-2010 11:07 ]

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 13:42
Meauses schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:50:
Bij mij zijn het de volumeknopjes aan de zijkant die wat rammelen, maar kan niet zeggen dat ik het een groot probleem vind (tot nu toe).
Alle knopjes rammelen bij mij heel iets. Kan me er niet aan storen.

gewoon nee.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone 4] Discussie over de antenne

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.