• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:22
Vraagje: Ik heb een autolader voor een Iphone 3GS, kan ik deze ook op mijn Iphone 4 gebruiken? :)

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

UltraSub schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:59:
Jongens, waar bestel ik zo goedkoop mogelijk, maar ook zo snel mogelijk een bodyguardz setje voor mijn iPhone 4?

/edit
Aan de andere kant, ik wíl het eigenlijk gewoon niet! Maar goed, kan geen kwaad om er eens een te bestellen.

Wat ik overigens net bedacht. Die ShaggyMac microdoekjes, zijn erg fijn. Zou het kunnen zijn dat ze te fijn zijn, en daardoor niet "oppervlakkig" genoeg zijn? Zou het beter zijn om zo'n brillendoekje te gebruiken van de opticien? En poetst hier iemand wel eens "nat"?
Ik poetste mijn 3G wel eens 'nat' met een nat brillendoekje (alcohol) om de bacterien te killen. Voor de 4 durf ik dat nog niet omdat ik bang ben de coating van het scherm te slopen.

PSN: Shiver23

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:45
Het is ook vaan de autofocus van de camera die iets rammelt. Als je even focust in de camera app, of je vinger op de camera legt, is het gerammel ook weg. Kan ik me niet echt aan storen, het kan geen kwaad.
Over dit onderwerp zijn ook verschillende topics op macrumors.

Verwijderd

Danielson schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:16:
Vraagje: Ik heb een autolader voor een Iphone 3GS, kan ik deze ook op mijn Iphone 4 gebruiken? :)
Ja.

Verwijderd

Ik heb deze besteld via iPhoneclub.nl
Deze stuurt je dan door naar iFoniq.be
Vandaag voor 18:00 besteld, 2 dagen later geleverd.

[quote]UltraSub schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:59:
Jongens, waar bestel ik zo goedkoop mogelijk, maar ook zo snel mogelijk een bodyguardz setje voor mijn iPhone 4?
Ja, pas op met speciale middelen om de boel te reinigen. Ik had op m'n ipad wat tandpasta gebruikt om wat krasjes te verminderen, dat hielp wel wat, maar je ziet nu ook als je erover blaast, een plek zitten waar vermoedelijk de anti-vingerafdruk laag zat. Verder niet erg, maar als je dat niet wilt over het hele scherm, dan niet doen. :)

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
Straks eindelijk 's Facetime proberen! Vriend van me heeft z'n iPhone 4 eindelijk.. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 22:31
Ach, is leuk, maar verder...
Heb het ook in het begin geprobeerd..werkt goed hoor..en is ff leuk, maar na een tijdje als je elkaar niks te zeggen hebt is het toch van..ja, leuk..en nu?
Misschien dat als meer bekenden het hebben op hun andere toestellen en het ook over 3G werkt dat het dan meer wordt gebruikt..maar nu? nee..

Verwijderd

Daejji schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:38:
Ach, is leuk, maar verder...
Heb het ook in het begin geprobeerd..werkt goed hoor..en is ff leuk, maar na een tijdje als je elkaar niks te zeggen hebt is het toch van..ja, leuk..en nu?
Misschien dat als meer bekenden het hebben op hun andere toestellen en het ook over 3G werkt dat het dan meer wordt gebruikt..maar nu? nee..
Er is (via jailbreak) reeds een mogelijkheid om te Facetimen over 3G, maar het zal inderdaad wel nog even duren voor dit aspect mainstream wordt.

• Rivanov
Maar als je het nog niet hebt kunnen testen, is het leuk om 's een keer te doen! ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die een bodyguardz setje willen kopen bij www.Zagg.com heb ik een 40% reductiecode.
Deze kan gebruikt worden tot 31 augustus en dit voor 3 items (of 3 personen).
Dus de eerste drie kunnen deze gebruiken.

Code = ia8dpnnb
UltraSub schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:59:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een schitterende telefoon, de iPhone 4! _/-\o_
Werkt supersnel, ziet er fantastisch uit allemaal. Een enorme vooruitgang t.o.v. mijn Nokia N95 :P
Wel heb ik een klein probleemje met het synchroniseren tussen iTunes en mijn iPhone. Ik had wat apps gedownload via mijn telefoon, werkte allemaal prima. Maar toen ik de boel wilde synchroniseren met iTunes, kreeg ik constant de melding dat ik niet gemachtigd was op de computer. Terwijl ik dat toch echt ben. Heb van alles geprobeerd om het op te lossen, machtiging pc opzeggen en daarna weer machtigen etc, maar helaas. Dus dan download ik de apps wel via mijn iPhone en synchroniseer ik het niet met iTunes, het is niet anders...
Verder echt een heerlijk toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:30:
Voor degene die een bodyguardz setje willen kopen bij www.Zagg.com heb ik een 40% reductiecode.
Deze kan gebruikt worden tot 31 augustus en dit voor 3 items (of 3 personen).
Dus de eerste drie kunnen deze gebruiken.

Code = ia8dpnnb

[...]
Er is een uitwisselingstopic voor dat soort topic meen ik me te herinneren, ff searchen best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:30:
Wat een schitterende telefoon, de iPhone 4! _/-\o_
Werkt supersnel, ziet er fantastisch uit allemaal. Een enorme vooruitgang t.o.v. mijn Nokia N95 :P
Wel heb ik een klein probleemje met het synchroniseren tussen iTunes en mijn iPhone. Ik had wat apps gedownload via mijn telefoon, werkte allemaal prima. Maar toen ik de boel wilde synchroniseren met iTunes, kreeg ik constant de melding dat ik niet gemachtigd was op de computer. Terwijl ik dat toch echt ben. Heb van alles geprobeerd om het op te lossen, machtiging pc opzeggen en daarna weer machtigen etc, maar helaas. Dus dan download ik de apps wel via mijn iPhone en synchroniseer ik het niet met iTunes, het is niet anders...
Verder echt een heerlijk toestel :)
Start iTunes met adminrechten, machtigen. Volgende keer blijft de machtiging wel staan.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11-2024

anonimoes

Zomerweer is ook maar relatief

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:46:
[...]

Er is een uitwisselingstopic voor dat soort topic meen ik me te herinneren, ff searchen best :)
Zie hier: [InvisibleShield] Kortingscodes uitwisseling Ik heb zo ook met korting een shield kunnen bestellen, ideaal!

Gemberthee: water met een smaakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Oeps verkeerde topic.

[ Voor 98% gewijzigd door FerdiV op 20-08-2010 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mn Iphone4 ontvangen. Net geprobeerd hem te updaten naar IOS4.02, maar dat ging fout.

Ik probeer hem nu te herstellen, maar ik krijg aldoor een foutmelding (error code 9). Iemand een idee
van wat er aan de hand is ? En hoe ik het kan fixen ?

Heb het op 2 verschillende PC's geprobeerd (win7 x64, nieuwste itunes)... pfff, heb ik weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik had ook een foutmelding bij het updaten naar 4.0.2 Toen gewoon opnieuw geprobeerd en toen ging het wel goed.

Hier staan wat tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tips McWolf82. Helaas mocht het niet baten, hij geeft aldoor een error code 9 OF 3004 :(
Dus.. ik denk dat ik straks even langs icentre ga -,-"

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 13:42

racoon

mooowwww

ik heb een van de eerste iphone, daar staat op het startscherm photos, als ik daarin kijk zie ik onder picture 7 foto's staan, hoe wis ik deze foto's

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-07 14:02
(Posts samengevoegd)

[ Voor 93% gewijzigd door henkMASTERPRO op 20-08-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
racoon schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:09:
ik heb een van de eerste iphone, daar staat op het startscherm photos, als ik daarin kijk zie ik onder picture 7 foto's staan, hoe wis ik deze foto's
Als je tikt op een van de foto´s zie je rechtsonder een prullenbak. Je kunt ook als je alle foto´s in een album heb, de knop rechts boven te klikken met een vierkant met een pijltje erin. Nu kun je diverse foto´s selecteren om te verwijderen. :)
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:51:
Bedankt voor de tips McWolf82. Helaas mocht het niet baten, hij geeft aldoor een error code 9 OF 3004 :(
Dus.. ik denk dat ik straks even langs icentre ga -,-"
Weet je zeker daj je de laatste versie heb van iTunes? Op google lees ik veel berichten over mensen die niet de laatste update hadden van iTunes. Nadat ze iTunes hadden upgedate, werkte het bij sommige mensen weer door gewoon de ¨Herstellen¨ knop te gebruiken.

Laatste versie is 9.2.1 en hier te downloaden.

http://www.apple.com/itunes/download/

[ Voor 39% gewijzigd door henkMASTERPRO op 20-08-2010 12:18 . Reden: Van 2 posts naar 1 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

die oplossing van henkmasterpro werkt niet ik zie geen prullenbak anders had ik ze al meteen verwijderd , ook geen vierkantje met pijltje erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
racoon schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:18:
die oplossing van henkmasterpro werkt niet ik zie geen prullenbak anders had ik ze al meteen verwijderd , ook geen u kvierkantje met pijltje erin.
Zijn het foto´s gemaakt met de iPhone of komen ze uit ¨Afbeeldingen¨ vanuit de computer? In iTunes kun je instellen om geen afbeeldingen op de iPhone te zetten als je de hem aangesloten hebt.

Als je iPhone in iTunes is aangesloten, klik je op je iPhone, zoek je rechtsboven naar het tabblad ¨Foto´s¨ en nu kun je instellen of enkele mappen wilt synchroniseren of geen afbeeldingen synchroniseren. Je kunt je foto´s die je gemaakt hebt met je iPhone altijd benaderen via ¨Computer¨. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door henkMASTERPRO op 20-08-2010 12:25 . Reden: GA ervan uit dat je Win 7 of Vista hebt, anders is het MIJN Computer en MIJN afbeeldingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

henkMASTERPRO schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:22:
[...]

Zijn het foto´s gemaakt met de iPhone of komen ze uit ¨Afbeeldingen¨ vanuit de computer? In iTunes kun je instellen om geen afbeeldingen op de iPhone te zetten als je de hem aangesloten hebt.

Als je iPhone in iTunes is aangesloten, klik je op je iPhone, zoek je naar het tabblad rechts boven naar ¨Foto´s¨ en nu kun je instellen of enkele mappen wilt synchroniseren of geen afbeeldingen synchroniseren. Je kunt je foto´s die je gemaakt hebt met je iPhone altijd benaderen via ¨Computer¨. ;)
Tnx nu zijn ze inderdaad weg, kan de telefoon vanavond naar zijn nieuwe eigenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Klopt het dat als ik mijn iphone 4 voor het eerst aan Itunes hang, dat hij dan automatisch de nieuwste versie erop zet?

Ik krijg namelijk vanmiddag mijn iphone 4 en ik vraag me af of er dan meteen 4.0.2 op komt.

Dit zou betekenen dat ik hem dus (nog) niet kan jai*****ken?

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Als je vanmiddag je iPhone 4 krijgt, is hij vorige week geproduceerd en zit er 4.0.2 al op
Misschien heb je geluk, en heb je nog een 4.0.1. model.. maar kleine kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ik krijg mijn iPhone 4 zometeen binnen, maar heb een vraag over de activatie van de nieuwe SIM. Die heb ik via My T-Mobile geactiveerd zojuist. Er staat dat ik een sms krijg op mijn oude mobiel met mijn oude SIM. Nu heb ik dus gister mijn SIM in een andere telefoon geplaatst. Dit zou toch niks uit moeten maken?

Zie vaak staan dat ik mijn huidige mobiel nog nodig heb. Maar volgens mij is dat onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:06:
Hallo,

Klopt het dat als ik mijn iphone 4 voor het eerst aan Itunes hang, dat hij dan automatisch de nieuwste versie erop zet?

Ik krijg namelijk vanmiddag mijn iphone 4 en ik vraag me af of er dan meteen 4.0.2 op komt.

Dit zou betekenen dat ik hem dus (nog) niet kan jai*****ken?

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt
Als hij, zoals hierboven wordt gezegd, nog maar net geproduceerd is, dan is de kans groot dat 4.0.2 er reeds op staat en valt hij dus momenteel niet te jailbreaken. Mocht er nog 4.0.1 op staan, dan kun je hem gerust aansluiten op je computer. iTunes zal vragen of je wilt updaten naar 4.0.2, en dan moet je simpelweg nee zeggen zodat je op 4.0.1 kunt blijven en lekker kunt jailbreaken. :)

Een verbinding met iTunes verplicht je niet up te daten namelijk, het vraagt het enkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:14:
[...]

Als hij, zoals hierboven wordt gezegd, nog maar net geproduceerd is, dan is de kans groot dat 4.0.2 er reeds op staat en valt hij dus momenteel niet te jailbreaken. Mocht er nog 4.0.1 op staan, dan kun je hem gerust aansluiten op je computer. iTunes zal vragen of je wilt updaten naar 4.0.2, en dan moet je simpelweg nee zeggen zodat je op 4.0.1 kunt blijven en lekker kunt jailbreaken. :)

Een verbinding met iTunes verplicht je niet up te daten namelijk, het vraagt het enkel.
Oke bedankt. Ik ga het vanmiddag na werktijd merken welke versie het was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zänker
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-03 17:07
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:20:
[...]

Oke bedankt. Ik ga het vanmiddag na werktijd merken welke versie het was
Je kan toch gewoon zien welke versie je hebt bij instellingen>algemeen>info>versie? Voor als je echt heel benieuwd bent.

edit: @ mezelf: 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Zänker op 20-08-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zänker schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:27:
[...]

Je kan toch gewoon zien welke versie je hebt bij instellingen>algemeen>info>versie? Voor als je echt heel benieuwd bent.
Moet je wel eerst de telefoon ontvangen hebben.

Verder heeft het natuurlijk heel weinig nut om je nu druk te maken over iets wat je niet meer kan veranderen. Zoals je zegt zal je het na werktijd zien, tot die tijd (het einde van die werktijd dus) is er misschien iets wat je beter zou kunnen doen ;)

[ Voor 30% gewijzigd door fsfikke op 20-08-2010 14:34 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:28:
[...]

Moet je wel eerst de telefoon ontvangen hebben.
Precies...

Maar is er niemand hier die ook deze week zijn iphone heeft ontvangen?
Welke versie stond daar op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
Het klopt wel dat je iOS 4.0.2 op de iPhone 4 en 3GS niet te jailbreaken is. Maar wel voor de iPhone 3G en voor iPod Touch (2gen geen MC modellen).

Als je de iPhone 4 wilt jailbreaken, en je zit op 4.0.2 kan je hem downgraden maar dan moet je wel SHSH opgeslagen hebben in Cydia voor 4.0.1. Indien dat het geval is, scrol naar beneden voor de link.

Echter, mensen melden ook data het gewoon lukt. Die hebben hun iPhone 4 of 3GS van 4.0.2 naar 4.0.1 gebracht met de "Normale" methode. Onder het bericht de downloadlink.

Ik kan het zelf niet zeggen want ik zit nog braaf op 4.0.1 dus geen garantie :) .

Of een jailbreak met een iPhone 3G zonder unlock software of een iPod Touch 2G geen MC model.

Downgrade iPhone 3G & iPod Touch 2G non MC model van 4.0.2 naar 4.0.1 zonder SHSH opgeslagen via Cydia

Mensen die succesvol gedowngrade hebben van 4.0.2 naar 4.0.1 met een iPhone 3GS en 4 zonder SHSH opgeslagen via Cydia

Downgrade je iDevice van 4.0.2 naar 4.0.1 met SHSH opgeslagen via Cydia.

[ Voor 32% gewijzigd door henkMASTERPRO op 20-08-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Mijn 4 de 9e ontvangen met 4.0.1 erop...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NyTLqlcjIIUnBOjpmjAgMKZ2/thumb.png

[ Voor 68% gewijzigd door NickH op 20-08-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:56

d0s

sssst

Ik heb sinds gisteren ook een Iphone 4 en ik zit te twijfelen over een bodyprotector (bodyguardz).
Ik heb er gisteren bij de koop al een mooie Gear4 bumper bijgekregen dus het gaat alleen over de folie voor de voor- en achterkant. In combinatie met de bumper is mn Iphone dan helemaal scratch-proof.

Is dit nu echt nodig voor het glas op de iphone? wat zijn jullie ervaringen met krassen op de voor- en achterzijde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 14:12
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:31:
[...]

Precies...

Maar is er niemand hier die ook deze week zijn iphone heeft ontvangen?
Welke versie stond daar op?
Ik heb de mijne (16GB, verlenging bij T-mobile) gisteren mogen ontvangen en daar stond nog 4.0.1 op. Geproduceerd in week 33 overigens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Heb hem binnen! Durf hem alleen nog niet aan te sluiten op me Mac omdat mijn SIM nog niet geactiveerd is.

Of kan het geen kwaad om een iPhone te activeren als de SIM nog niet is geactiveerd??

P.S.: Hij zou tussen 13.20 en 16.20 komen. Hij kwam 14.40 ongeveer.

[ Voor 45% gewijzigd door FerdiV op 20-08-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:16

MsG

Forumzwerver

Waarschijnlijk kan je dan nog niet activeren, maar wat let je het te proberen? Het geheel ontbrandt niet opeens spontaan oid.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
MsG schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:54:
Waarschijnlijk kan je dan nog niet activeren, maar wat let je het te proberen? Het geheel ontbrandt niet opeens spontaan oid.
Ja dat is waar, maar ook omdat ik ook lees dat je met je oude telefoon naar T-Mobile kan bellen om hem te activeren, als het op deze manier fout gaan. En als ik de Micro SIM nu uit de gewone haal, kan dat niet meer.

Maarja fuck it, ik probeer t gewoon :P

[ Voor 4% gewijzigd door FerdiV op 20-08-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d0s schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:48:
Ik heb sinds gisteren ook een Iphone 4 en ik zit te twijfelen over een bodyprotector (bodyguardz).
Ik heb er gisteren bij de koop al een mooie Gear4 bumper bijgekregen dus het gaat alleen over de folie voor de voor- en achterkant. In combinatie met de bumper is mn Iphone dan helemaal scratch-proof.

Is dit nu echt nodig voor het glas op de iphone? wat zijn jullie ervaringen met krassen op de voor- en achterzijde?
Kijk even een paar pagina's terug, dit is namelijk al heel vaak ter sprake gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:49
Weet iemand hoe ik kan uitzetten dat wanneer ik 1 emailbericht binnen krijg dat ik maar 1 keer het geluid hoor inplaats van 2 keer voor 1 mail?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 14-09 17:57
FerdiV schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:22:
Heb hem binnen! Durf hem alleen nog niet aan te sluiten op me Mac omdat mijn SIM nog niet geactiveerd is.

Of kan het geen kwaad om een iPhone te activeren als de SIM nog niet is geactiveerd??

P.S.: Hij zou tussen 13.20 en 16.20 komen. Hij kwam 14.40 ongeveer.
Ik heb mijn iPhone 4 ook geactiveerd met een simkaart die nog niet geactiveerd was. Zolang er maar een simkaart in zit is het best.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Lekker.. vandaag toch nog maar eens het doekje er bij gepakt, héél voorzichtig "geaaid". Vet er af..
Zonlicht, dat was er weer eens vandaag, et voila, weer haarkrasjes er bij. Dat is toch niet normaal??? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik weet niet of er al een forum of poll is, maar ik ben benieuwd welke Case's er vanuit het programma worden gekozen.

Ik twijfel zelf tussen Incase Smoke of Clear en Belkin Micra. De bumper is me veel te lelijk en doet niets.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo lieve kijkbuiskindertjes,

Omdat ik af en toe echt een goedkope centennaaier ben heb ik een powercable/autolader uit HongKong laten komen.

Echter geeft mijn lieve iPhone 3GS aan dat ik maar eens flink de portomonee moet trekken en een fortuin uit moet geven voor een Steve Jorbs Approved Charger. Iemand enig idee hoe dit te by-passen is.
iPhone is jailbroken, dus dat maakt niet uit.

In b4 @koop een overpriced Apple (c)(tm)(r) kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:16

MsG

Forumzwerver

Ik ben hetzelfde type persoon denk ik :P, pas alleen wel op met tè goedkope accessoires. 1 keer heb wat ik auto zekeringen gemold met mijn 1 dollar Dealextreme plug. Heb nu 1tje van een tientje, universeel voor USB, die hij gewoon pakt. Volgens mij is het niet zomaar te by passen, maar zeker weten doe ik het niet.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:50
THE_BASE schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:03:
Ik weet niet of er al een forum of poll is, maar ik ben benieuwd welke Case's er vanuit het programma worden gekozen.

Ik twijfel zelf tussen Incase Smoke of Clear en Belkin Micra. De bumper is me veel te lelijk en doet niets.
http://www.iphoneclub.nl/...van-apple-welke-kies-jij/

Apple bumper en Belkin Shield Micra zijn veruit de favoriet.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:45
Zelf heb ik de Incase Snap Clear, echt een heel mooi hoesje! Ik denk een van de betere die je kan krijgen, zie ook de reviews op YoutTube & internet.
Momenteel heb ik een SGP Stelnheil EX Ultra Crystal Clear protector zowel op de voor en achterkant zitten, beste screenprotector ooit waarschijnlijk, je ziet hem bijna niet! Daarvoor de hele tijd de Incase Snap gebruikt, enige nadeel: er komt snel een beetje stof tussen, maar dat is bij andere hoesjes niet anders denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvelferen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 12:03
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:10:
Echter geeft mijn lieve iPhone 3GS aan dat ik maar eens flink de portomonee moet trekken en een fortuin uit moet geven voor een Steve Jorbs Approved Charger. Iemand enig idee hoe dit te by-passen is.
iPhone is jailbroken, dus dat maakt niet uit.
op deze website wordt een hoop uitgelegd over het iPhone-laden:
http://www.ladyada.net/make/mintyboost/icharge.html

Het werkt dus met een weerstand over de d+ en d- te zetten.

Afbeeldingslocatie: http://www.ladyada.net/images/mintyboost/usb4res500mA.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Raar met die laders, ik heb een el-cheapo USB lader van de MediaMarkt en mijn iPhone 4 laad er perfect mee op. Nooit problemen mee gehad, ook niet met mijn iPod (Classic).

Wat ik irritant vind aan de iPhone is dat ik geen aparte tonen voor e-mail en sms kan instellen (zonder te jailbreaken). Ik bedoel, common' we leven in 2010, elk Internet toestel kan dit. 8)7

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:10
Joepv schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:21:
Raar met die laders, ik heb een el-cheapo USB lader van de MediaMarkt en mijn iPhone 4 laad er perfect mee op. Nooit problemen mee gehad, ook niet met mijn iPod (Classic).

Wat ik irritant vind aan de iPhone is dat ik geen aparte tonen voor e-mail en sms kan instellen (zonder te jailbreaken). Ik bedoel, common' we leven in 2010, elk Internet toestel kan dit. 8)7
Eh, volgens mij is het geluid van een SMS gewoon in te stellen. Alleen e-mail is niet aan te passen geloof ik.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posttoast schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:43:
[...]

Eh, volgens mij is het geluid van een SMS gewoon in te stellen. Alleen e-mail is niet aan te passen geloof ik.
Ik denk dat Mindfreaker bedoelt dat je geen custom tunes kunt instellen, enkel het zestal (oid) dat Apple je heeft voorgeschoteld voor sms'n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
UltraSub schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:36:
Lekker.. vandaag toch nog maar eens het doekje er bij gepakt, héél voorzichtig "geaaid". Vet er af..
Zonlicht, dat was er weer eens vandaag, et voila, weer haarkrasjes er bij. Dat is toch niet normaal??? :(
Aan de voor- of achterkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 16-09 18:43

Snippertje

Light up your life

Dan doe je echt iets raars. Ik wrijf helemaal niet zo zacht en ik heb totaal geen krassen..

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
FaceTime is cool!
Knocking Live Video is geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Snippertje schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:37:
[...]

Dan doe je echt iets raars. Ik wrijf helemaal niet zo zacht en ik heb totaal geen krassen..
De voorkant is toch hetzelfde als van de oude iPhones? Lijkt me niet dat daar snel krassen op komen. Over de achterkant daarentegen hoor je andere verhalen. Ik leg me iPhone nu steeds op de cleaning cloth van me Mac totdat ik maandag mijn Sena hoes ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Rivanov schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:43:
FaceTime is cool!
Knocking Live Video is geweldig!
Ik krijg daar met geen mogelijkheid goed geluid door(Knocking),
Soms hoor ik wel iemand, soms niet.. heb geluid en luidspreker aangezet en degene aan de andere kant ook maar toch hoor ik soms niks.(beide op WiFi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hier doet audio het gewoon goed.
Vrienden van me zaten paar dagen geleden in het casino en ik thuis. Kon prima met hun meekijken! (ik WiFi, hun 3G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:19:
[...]

Ik denk dat Mindfreaker bedoelt dat je geen custom tunes kunt instellen, enkel het zestal (oid) dat Apple je heeft voorgeschoteld voor sms'n.
Ja, dat bedoel ik en dat ik voor e-mail en sms een aparte toon kan instellen. Zodat ik aan de toon hoor of ik een e-mail heb of een sms.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
FaceTime werkt geniaal! Gewoon m'n iPhone in z'n dock zetten zodat ik 'm niet vast hoeft te houden. En grátis bellen maar! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepv schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:21:
[...]

Ja, dat bedoel ik en dat ik voor e-mail en sms een aparte toon kan instellen. Zodat ik aan de toon hoor of ik een e-mail heb of een sms.
Ik heb toch echt verschillende geluiden bij binnenkomende sms en e-mail!
Je kan aan het geluid horen wat er binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hij bedoelt dat je alleen het default geluid in kunt stellen voor e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil zelf binnenkort de iphone 4 aanschaffen echter vraag ik me af hoe het zit met die antenne heb lang het nieuws niet meer gevolgd dus vraag me af hoe het met de signaal ontvangst zit hier in nederland en vooral in de buurt van flevoland? Daarnaast hoor ik graag jullie ervaringen en of het een aanrader is. Het wordt mn 1st iphone en ik heb mn twijfels dus vraag me af of ik hier verder geholpen kan worden
bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Hoe kan je apps die in de achtergrond staan volledig uitzetten eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tc-Chub schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:54:
Op dezelfde manier als app verwijderen.
Home button 2 keer indrukken, app even ingedrukt houden en dan op het rode stipje drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:49
Tc-Chub schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:54:
Met iOS4 op een iPhone 3GS of op een iPhone 4 2 keer op de Home-button drukken->icoontjes ingedrukt houden tot ze gaan wiebelen->op de rode "-"knop drukken.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Je zit je iPhone toch niet te vegen met een tissue ofzo he? Vermijd alles met houtvezels zoals tissues en wc papier. Logisch maar er zijn nog steeds mensen die dat niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
@John en batumulia, bedankt jongens voor de informatie, denk dat t mijn batterij spaart als ik even 10 apps uitzet haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb zojuist maar InCase Snap Case besteld, het is toch gratis. :)

Andere vraag: is de 'thuisknop' nog in te stellen voor snel gebruik van camera ofzo?

[ Voor 39% gewijzigd door THE_BASE op 21-08-2010 19:31 ]

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ja ik ben nog aan het twijfelen tussen de Apple Bumper en de Belkin Micra. De belkin Micra lijkt mij weer mooier, maar welke beschermt het beste tegen bijvoorbeeld vallen?

Het lijkt mij dat de Micra beter beschermt tegen vallen aangezien die de achterkant ook beschermt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

FerdiV schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:52:
De voorkant is toch hetzelfde als van de oude iPhones?
Nee, het is een stuk harder en flexibeler dan het glas van de oude iPhone (3G/3GS). Voor- en achterkant zijn identiek.

http://www.apple.com/nl/iphone/design/#design-video vanaf 5:24

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Snippertje schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:37:
[...]

Dan vertel jij me maar wat. Ik heb het in dit topic al uitgebreid uitgelegd, en ik ben niet de enige als je googled. Hier nogmaals uitgelegd wat ik dan doe:
http://ultrasub.nl/2010/0...not-so-scratch-resistant/
FlipFlink schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 18:30:
[...]

Je zit je iPhone toch niet te vegen met een tissue ofzo he? Vermijd alles met houtvezels zoals tissues en wc papier. Logisch maar er zijn nog steeds mensen die dat niet weten.
Tuurlijk niet. Aparte doek van ShaggyMac:
http://www.shaggymac.com/...fo&cPath=2&products_id=13
(En nee, die is niet vies, en laat op mijn 3G, 3GS en iPad 0,0 krassen achter.)

Dat niet iedereen er last van heeft, en ik het ding als een babietje behandel en toch krassen krijg, zegt mij eigenlijk dat er 2 coatings zijn. Goeie, en verrotte. Ik kan er niks anders meer van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tc-Chub schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:06:
@John en batumulia, bedankt jongens voor de informatie, denk dat t mijn batterij spaart als ik even 10 apps uitzet haha :D
Nee hoor.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 16-09 18:43

Snippertje

Light up your life

UltraSub schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:30:
[...]

Dan vertel jij me maar wat. Ik heb het in dit topic al uitgebreid uitgelegd, en ik ben niet de enige als je googled. Hier nogmaals uitgelegd wat ik dan doe:
http://ultrasub.nl/2010/0...not-so-scratch-resistant/
Vreemd dan. Zou het kunnen dat er verschillende soorten glas worden gebruikt? Want ik krijg er echt geen kras op door met het doekje te poetsen.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Hoezo niet? Ik had er misschien wel meer als 10 aan staan, dat vreet heus wel op de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Tc-Chub schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 02:12:
[...]

Hoezo niet? Ik had er misschien wel meer dan 10 aan staan, dat vreet heus wel op de batterij.
Niet bepaald. Apps die niet in de voorgrond draaien zijn in principe suspended. Die krijgen geen cpu-tijd en dus is het fysiek onmogelijk dat ze je battery-life aantasten. Uitzondering zijn natuurlijk de apps die daadwerkelijk in de achtergrond door blijven draaien, zoals muziek apps, tom tom, etc.

En sterker nog: de meeste apps zijn helemaal niet multitasking-enabled, dus die draaien überhaupt niet. Ze staan alleen in het lijstje omdat ze recent gebruikt zijn.

De hele reden dat dit pas in iOS 4 beschikbaar was, is precies om het gezever met batterijduur te voorkomen.

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 22-08-2010 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 02:27:
[...]

Niet bepaald. Apps die niet in de voorgrond draaien zijn in principe suspended. Die krijgen geen cpu-tijd en dus is het fysiek onmogelijk dat ze je battery-life aantasten. Uitzondering zijn natuurlijk de apps die daadwerkelijk in de achtergrond door blijven draaien, zoals muziek apps, tom tom, etc.

En sterker nog: de meeste apps zijn helemaal niet multitasking-enabled, dus die draaien überhaupt niet. Ze staan alleen in het lijstje omdat ze recent gebruikt zijn.

De hele reden dat dit pas in iOS 4 beschikbaar was, is precies om het gezever met batterijduur te voorkomen.
Ze worden wel in het RAM geheugen bewaard en dan gaat je batterij-verbruik wel degelijk omhoog. Het kan geen kwaad om je apps netjes af te sluiten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2010 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ok, ja ik zet ze dus nu ook gewoon uit, maar je kan ook wel merken dat sommige apps het niet ondersteunen zoals de Hyves app, die begint gewoon weer bij het beginmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 08:44
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 09:43:
[...]

Ze worden wel in het RAM geheugen bewaard en dan gaat je batterij-verbruik wel degelijk omhoog. Het kan geen kwaad om je apps netjes af te sluiten ;)
Wat maakt het voor het batterij verbruik nou uit of het werkgeheugen nou voor 10% vol zit of voor 80%?
Kijk al heb je nou een app als skype die op de achtergrond nog door draait, ja dat heeft invloed. Maar een safestate app doet niks meer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is er al wat meer bekend over de witte iPhone 4? Eigenlijk wil ik daar op wachten, maar volgens mij gaat het nog wel een tijd duren

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
harrald schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 11:25:
[...]

Wat maakt het voor het batterij verbruik nou uit of het werkgeheugen nou voor 10% vol zit of voor 80%?
Kijk al heb je nou een app als skype die op de achtergrond nog door draait, ja dat heeft invloed. Maar een safestate app doet niks meer hoor.
Incorrect, ze(* multitask ondersteunende apps) hebben vrij netwerk / GPS e.d. toegang tot 10 minuten na 'safestate'. Daarna gaan ze pas echt als een image in het geheugen, dit is omdat veel mensen gewoon snel willen switchen en dan direct afgesloten zouden worden (veel servers gooien je data uiteraard weg zodra je connectie verloren gaat).

Heb zelf een Domotica App draaiend die WiFi nodig heeft, daarin zie je dit heel erg goed terugkomen (hij moet zich namelijk eerst aanmelden, dat ik in het begin niet deed na het 'heractiveren' van de app omdat hij 10 min. lang nog gewoon verbinding bleef behouden).

Niet dat deze 10 minuten erg veel invloed hebben, maar puur om je even wakker te maken dat er weldegelijk nog dingen kunnen gebeuren met een app die in multitask mode staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
graceful schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 12:50:
[...]

Incorrect, ze(* multitask ondersteunende apps) hebben vrij netwerk / GPS e.d. toegang tot 10 minuten na 'safestate'. Daarna gaan ze pas echt als een image in het geheugen, dit is omdat veel mensen gewoon snel willen switchen en dan direct afgesloten zouden worden (veel servers gooien je data uiteraard weg zodra je connectie verloren gaat).
Dat moet genuanceerd worden. Normaal gesproken krijgen multitask-capable apps een paar seconden om lopende zaken af te wikkelen. Denk dan aan inderdaad het afsluiten van netwerkverbindingen, saven van state, etc. Als een app bezig is met iets dat langer gaat duren dan die paar seconden dan kan 'ie aan het systeem wat extra runtime vragen, bijvoorbeeld om een upload af te maken. Maximaal tien minuten. Maar dat moet de app dus expliciet aanvragen.
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 09:43:
[...]

Ze worden wel in het RAM geheugen bewaard en dan gaat je batterij-verbruik wel degelijk omhoog.
Incorrect. DRAM geheugen moet constant ververst worden dus de hoeveelheid geheugen die je überhaupt geinstalleerd hebt, heeft een (klein, overigens) effect op je batterij. Echter, of dat geheugen nou in gebruik is door een app of door het systeem (want dat zijn de enige twee opties) maakt geen zak uit.
Het kan geen kwaad om je apps netjes af te sluiten ;)
Je sluit ze niet 'netjes' af. Je killt ze gewoon keihard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
  • Laatst online: 17-07-2024
Hallo iPhone 4 bezitters,

Ik ben aan het twijfelen om nu een iPhone 4 te kopen met T-Mobile abbo of te wachten tot hij beschikbaar is bij Vodafone (mijn huidige provider).

Wat ik graag zou willen weten is wat de snelheid van het internet is via 3G met een T-Mobile iPhone abbo op de iPhone 4.

Ik haal nu namelijk 1,5 mbps met vodafone via HSDPA en zou graag wel een abbo willen hebben die rond de 1 mbps kan halen. T-Mobile vertelt op hun website dat 1mpbs mogelijk is. Mijn vraag: Kan dit in de praktijk benaderd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graceful schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 12:50:
[...]

Heb zelf een Domotica App draaiend die WiFi nodig heeft, daarin zie je dit heel erg goed terugkomen
Ben ik nog naar op zoek. Welke app heb jij draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:41
LIMIT-AR schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:56:
Hallo iPhone 4 bezitters,

Ik ben aan het twijfelen om nu een iPhone 4 te kopen met T-Mobile abbo of te wachten tot hij beschikbaar is bij Vodafone (mijn huidige provider).

Wat ik graag zou willen weten is wat de snelheid van het internet is via 3G met een T-Mobile iPhone abbo op de iPhone 4.

Ik haal nu namelijk 1,5 mbps met vodafone via HSDPA en zou graag wel een abbo willen hebben die rond de 1 mbps kan halen. T-Mobile vertelt op hun website dat 1mpbs mogelijk is. Mijn vraag: Kan dit in de praktijk benaderd worden?
Maar vind je Vodafone nog leuk als je een datalimiet krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:40

Crusader

Arc Nature

Sorry voor deze wellicht vaker gestelde vraag, ik ben sinds gisteren overgestapt op de iPhone 4 na jarenlang Windows Mobile gebruikt te hebben. Ik probeer eigen geluiden als ringtone in te stellen en krijg dat niet voor elkaar.

Wat gebeurt er: ik heb geheel legaal op iTunes een berg leuke ringtones gekocht. Deze verschijnen niet als ringtone maar als muziek in de bibliotheek. Koop ik ringtones, verschijnen ze als muziek! Wat is dat voor raars?

Maar goed. Verder Googlen. Kom ik tig keer op één en dezelfde manier om .m4a bestanden te hernoemen naar .m4r en opnieuw te importeren in iTunes. Of ik moet een programma aanschaffen (ja doei, voor zoiets simpels als custom ringtones?)
Dus ik die hernoemactie uitvoeren. Na opnieuw importeren verschijnt het .m4r bestand weer doodleuk tussen de muziek en zie ik op de iPhone nog steeds de standaard ringtones in de instellingen.

Dit frustreert wel... wat doe ik fout?

edit: dit artikel gevonden: http://support.apple.com/kb/HT1398?viewlocale=nl_NL

Maar wanneer ik dan volgens die handleiding de 'ringtone' selecteer en uit het menu 'Store' kies voor 'Beltoon aanmaken', dan krijg ik elke keer de foutmelding "iTunes kan geen verbinding maken met de iTunes Store. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (11556)".

omg... alleen voor US beschikbaar??
Moet ik 'm gaan jailbreaken alleen maar om eigen ringtones er op te zetten? Wat een waanzin.
Anyway, deze handleiding werkt niet op de aangeschafte 'ringtones': http://www.iphoneclub.nl/...ingtones-maken-via-iTunes

[ Voor 25% gewijzigd door Crusader op 22-08-2010 15:55 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
CyBeR schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:27:
[...]

Dat moet genuanceerd worden. Normaal gesproken krijgen multitask-capable apps een paar seconden om lopende zaken af te wikkelen. Denk dan aan inderdaad het afsluiten van netwerkverbindingen, saven van state, etc. Als een app bezig is met iets dat langer gaat duren dan die paar seconden dan kan 'ie aan het systeem wat extra runtime vragen, bijvoorbeeld om een upload af te maken. Maximaal tien minuten. Maar dat moet de app dus expliciet aanvragen.
Klopt, maar de gebruiker merkt niets van deze "Task Completion" trik, dus je kunt er maar beter vanuit gaan dat hij 10 minuten lang nog lekker staat te luisteren. ;)
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 14:04:
[...]

Ben ik nog naar op zoek. Welke app heb jij draaien?
Eigen gemaakte App communiceert met eigen gemaakte server (NodeJS based) die weer communiceert me de X10, KAKU, etc. devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 14:31
@LIMIT-AR
Ik heb even de snelheid van T-Mobile voor je getest via de app van Speedtest.net
- 1370 / 312 ping = 3013ms(!!)
- 1740 / 176
- 1788 / 96

DL is redelijk stabiel rond de 1,8 Mbps, UL wisselt nogal eens. Dit is in Hengelo, Overijssel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Ik heb het idee dat mijn iPhone 4 langzamer oplaad dan mijn vorige 3G.

Heb nog niets gemeten qua snelheden e.d., maar het voelt een stuk langzamer. Zelfs als ik WiFi en 3G uit zet en alle Apps op de achtergrond sluit lijkt het niet echt snel te gaan. Verschillende USB poorten en kabeltjes geprobeerd, via het stopcontact geprobeerd maar het wordt er niet beter op...

Het kan natuurlijk zijn dat de iPhone 4 een grotere batterijcapaciteit heeft en daarom langer moet opladen, maar ik vraag me af of anderen hier ook ervaring mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Dat denk ik wel want ik heb er sowieso al 14 uur lang (als het niet langer is), mee geinternet, wifi aan, bluetooth aan, apps downloaden / installeren en toen was hij op 12% en moest ik hem opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
graceful schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 16:22:
[...]

Klopt, maar de gebruiker merkt niets van deze "Task Completion" trik, dus je kunt er maar beter vanuit gaan dat hij 10 minuten lang nog lekker staat te luisteren. ;)
Natuurlijk niet. Voor de meeste apps is dat compleet niet nodig. En zelfs als een app daar wel wat aan heeft, die 10 minuten is het maximum, als een app eerder klaar is stopt 'ie eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen de verschillende Cases. Ik twijfel nu alleen nog tussen de incase snap Smoke en de Apple Bumper. Het liefst had ik de Griffin Reveal besteld maar die is er alleen in de Etch versie en dat is juist weer hartstikke lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Vooral over de bumper lees je veel mixed feelings. Het feit dat de hoeken "hard" zijn tegenover de flexibele rest, is een groot discussie punt.

Als je liever een volledig harde case wil die ook nog eens beter je (broek) zak in en uit gaat, zou ik voor de incase snap gaan. Ik heb zelf de SwitchEasy Nude (van tevoren al los besteld omdat ik mijn telefoon vanaf het begin wil beschermen) en die bevalt me prima.

Omdat ik al een "clear" case heb, heb ik de Griffin Reveal Etch erbij besteld via het case program.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
  • Laatst online: 17-07-2024
Rickth64 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:19:
[...]

Maar vind je Vodafone nog leuk als je een datalimiet krijgt?
Ik ben net terug van vakantie maar ik heb het wel gelezen. Alleen voor bestaande klanten geldt het niet heb ik gelezen hier op Tweakers. Dus als ik mijn abo verleng met een iPhone 4 heb ik er waarschijnlijk geen last van. Ik heb ook niets tegen T-Mobile alleen ik vond de snelheid die op hun website staat aangegeven wat aan de lage kant voor een telefoon waar je zoveel mee kan doen.
skulldigger schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 16:25:
@LIMIT-AR
Ik heb even de snelheid van T-Mobile voor je getest via de app van Speedtest.net
- 1370 / 312 ping = 3013ms(!!)
- 1740 / 176
- 1788 / 96

DL is redelijk stabiel rond de 1,8 Mbps, UL wisselt nogal eens. Dit is in Hengelo, Overijssel.
Is dit echt getest met de mobiele verbinding en een standaard iPhone abo? Zo ja _/-\o_ :9~

Dat is beter dan Vodafone internet op mijn HD2. Dan ga ik denk ik toch voor een iPhone met een T-Mobile abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
LIMIT-AR schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:36:
[...]

Ik ben net terug van vakantie maar ik heb het wel gelezen. Alleen voor bestaande klanten geldt het niet heb ik gelezen hier op Tweakers. Dus als ik mijn abo verleng met een iPhone 4 heb ik er waarschijnlijk geen last van.
Verlengen == nieuw contract == nieuwe voorwaarden. Dus met datalimiet als je 't na 6 september doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
KPN springt handig in op de simlock vrij iPhones uit de UK en België.

Snap Vodafone niet met hun limiet, KPN adverteert nu met "levenlang korting" op een FUP data abonnement. Dat is dan toch de doodsteek voor Vodafone, dan stapt toch iedereen over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 14:31
LIMIT-AR schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:36:
[...]

Is dit echt getest met de mobiele verbinding en een standaard iPhone abo? Zo ja _/-\o_ :9~

Dat is beter dan Vodafone internet op mijn HD2. Dan ga ik denk ik toch voor een iPhone met een T-Mobile abo.
Oh ja! En nu in Enschede 1844 / 423. En dat in de bioscoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10-2024
Vraagje: Wat voor earbuds / earphones / oordopjes gebruiken jullie bij je iPhone 4?
Ik heb vroeger altijd Sennheisser CX 300 gehad (de eerste editie), maar hoor wisselende verhalen over zijn opvolger. Iemand een tip voor goeie buds van 40-50eu (online prijs) ?

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone 4] Discussie over de antenne

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.