Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:50
NickH schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:17:
Vooral over de bumper lees je veel mixed feelings. Het feit dat de hoeken "hard" zijn tegenover de flexibele rest, is een groot discussie punt.

Als je liever een volledig harde case wil die ook nog eens beter je (broek) zak in en uit gaat, zou ik voor de incase snap gaan. Ik heb zelf de SwitchEasy Nude (van tevoren al los besteld omdat ik mijn telefoon vanaf het begin wil beschermen) en die bevalt me prima.

Omdat ik al een "clear" case heb, heb ik de Griffin Reveal Etch erbij besteld via het case program.
Afgelopen donderdag of vrijdag heb ik mijn bumper ontvangen maar ik twijfel of ik hem ga gebruiken.
Vind het toch wel heel jammer dat de metalen rand van de 4 hierdoor niet meer zichtbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Toch maar de Belkin Shield micra besteld. Vond m net iets mooier dan de incase Snap. Als hij me niet geheel bevalt koop ik de Griffin Reveal, dat is een mix tussen de micra en de bumper en kost maar 20 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269222

Zo heb mijn iPhone 4 sinds 17 augustus, alleen mijn camera doet het soms niet. maar als ie het niet doet, zijn de knoppen grijs, en als ik het voor de tweede keer open, dan crasht het. Is het een softwarematig probleem of hardwarematig..?

Verder bevalt mijn iPhone heel goed, accu gaat zeker lang mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:54
Anoniem: 269222 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:22:
Zo heb mijn iPhone 4 sinds 17 augustus, alleen mijn camera doet het soms niet. maar als ie het niet doet, zijn de knoppen grijs, en als ik het voor de tweede keer open, dan crasht het. Is het een softwarematig probleem of hardwarematig..?

Verder bevalt mijn iPhone heel goed, accu gaat zeker lang mee
Probeer een restore. Helpt dit niet, dan lijkt het op een hardwarefout. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Laatst online: 03-05 08:43

Chrisjuh_15

Facta non verba

Weet niet of het hier hoort, maar ik post het toch maar.

Ik gebruik een Hotmail account icm. een iPhone 3GS. Ik weet dat Hotmail via POP3 werken en dat je dus al je werk (gelezen/ongelezen... verwijderen van mails) dubbel moet doen. Erg vervelend!
Ik heb gehoord dat je met Gmail dit kunt oplossen. Alleen gebruik ik in Hotmail verschillende mappen (dus Informatique mails in de map van Informatique en bepaalde afzenders in een bepaalde map). Als ik m'n mail doorstuur naar Gmail, moet ik die mappen dan ook weer apart instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ik heb laatst iets gelezen over een programma waarmee je op afstand kon zien waar je iPhone was en je kon op afstand alles laten resetten en hem uit zetten, weet iemand hoe dat programma heet. Het was volgens mij niet mobile me van apple want daarmee kan je dat laatste niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269222

BurkaN schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:27:
[...]

Probeer een restore. Helpt dit niet, dan lijkt het op een hardwarefout. :/
Dan is het een hardware fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Chrisjuh_15 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:30:

Ik gebruik een Hotmail account icm. een iPhone 3GS. Ik weet dat Hotmail via POP3 werken en dat je dus al je werk (gelezen/ongelezen... verwijderen van mails) dubbel moet doen. Erg vervelend!
Ik heb gehoord dat je met Gmail dit kunt oplossen. Alleen gebruik ik in Hotmail verschillende mappen (dus Informatique mails in de map van Informatique en bepaalde afzenders in een bepaalde map). Als ik m'n mail doorstuur naar Gmail, moet ik die mappen dan ook weer apart instellen?

Gmail werkt met "labels" en niet met mappen. Het klinkt raar, maar werkt na verloop van tijd heel intuïtief. Dit is niet de plek hiervoor, lees dit maar eens: http://www.wikihow.com/Switch-from-Hotmail-to-Gmail

Je mag me een DM sturen van specifieke vragen :)
Tc-Chub schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:31:
Ik heb laatst iets gelezen over een programma waarmee je op afstand kon zien waar je iPhone was en je kon op afstand alles laten resetten en hem uit zetten, weet iemand hoe dat programma heet. Het was volgens mij niet mobile me van apple want daarmee kan je dat laatste niet.
Find My iPhone wat je bij een mobileme abonnement krijgt is dat :) Kijk maar: http://www.apple.com/mobileme/features/find-my-iphone.html

[ Voor 21% gewijzigd door NickH op 22-08-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:01
skulldigger schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 16:25:
@LIMIT-AR
Ik heb even de snelheid van T-Mobile voor je getest via de app van Speedtest.net
- 1370 / 312 ping = 3013ms(!!)
- 1740 / 176
- 1788 / 96

DL is redelijk stabiel rond de 1,8 Mbps, UL wisselt nogal eens. Dit is in Hengelo, Overijssel.
En dan hier in Castricum, Noord-Holland. Met de iPhone 4 i.c.m. T-Mobile met de app van Speedtest.net.

1919kbps / 394 kbps / 258ms / in de woonkamer met 2 streepjes bereik (3G)
1251kbps / 387 kbps / 387ms / op zolder met 3 streepjes bereik (3G)

Wat nou problemen met T-Mobile? Laatst op weg naar Zeewolde, daarna naar Lelystad en daarna via de dijk over het Markermeer terug naar huis ook totaal geen problemen en gewoon overal goed 3G bereik (resultaten als deze resultaten die ik net gepost heb).
Misschien niet wat je bedoeld (Find my iPhone), maar wel een stuk goedkoper, is TapTrace. Heeft ook wel wat functies minder.

[ Voor 22% gewijzigd door Fuwor op 22-08-2010 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ja maar dat kost weer geld. Ik heb nu GPS tracker geinstalleerd, alleen nog niet geactiveerd omdat ik nog geen dataabbonoment heb en aangezien dat programma telkens data verstuurd lijkt me dat niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 15:58

Licko

ZVDK

theRedDevilNL schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:07:
Vraagje: Wat voor earbuds / earphones / oordopjes gebruiken jullie bij je iPhone 4?
Ik heb vroeger altijd Sennheisser CX 300 gehad (de eerste editie), maar hoor wisselende verhalen over zijn opvolger. Iemand een tip voor goeie buds van 40-50eu (online prijs) ?
YouTube: Tutorial: How to mod Apple remote control earphones

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
theRedDevilNL schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:07:
Vraagje: Wat voor earbuds / earphones / oordopjes gebruiken jullie bij je iPhone 4?
Ik heb vroeger altijd Sennheisser CX 300 gehad (de eerste editie), maar hoor wisselende verhalen over zijn opvolger. Iemand een tip voor goeie buds van 40-50eu (online prijs) ?
http://www.klipsch.com/na-en/products/image-s4i-overview/

Verkrijgbaar voor een euro of 60 a 70. This is the best you can get!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191622

Fuwor schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:57:
[...]

En dan hier in Castricum, Noord-Holland. Met de iPhone 4 i.c.m. T-Mobile met de app van Speedtest.net.

1919kbps / 394 kbps / 258ms / in de woonkamer met 2 streepjes bereik (3G)
1251kbps / 387 kbps / 387ms / op zolder met 3 streepjes bereik (3G)
Heb ook even een iPhone 4 speedtest gedaan met die Speedtest.net app op Vodafone in Oegstgeest, Zuid-Holland.

2654kbps / 296kbps / 249ms 3 streepjes (3G)
2566kbps / 343kbps / 203ms 4 streepjes (3G)
2831kbps / 369kbps / 238ms 1 streepje (3G)

De download snelheid schommelt zo tussen de 2500kbps en de 2900kbps en upload en ping zijn zo goed als constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223266

Chrisjuh_15 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:30:

Hier heb ik mij ook zo aan geergerd tot ik in de appstore een keer zocht op "hotmail.
Toen kwam ik op de app "mBox Mail" deeze kost geloof ik 7,99 in de appstore (of je geruikt de andere methode :) )

Hiermee zie je al je hotmail mappen zo op je iphone, werkt SUPER!!! Deze heeft namelijk ook synchronisatie heen en weer. Dus op je iphone een mail verwijderen betekend dat ie ook van de server weg is!

Hoop dat je er wat aan hebt, hoef je het in ieder geval niet met een omweg te gaan doen via Gmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-04 14:25
Volgens mij heeft Hotmail sinds kort Exchange mogelijkheden, net als gmail.

Misschien kun je dit proberen:
http://www.iphonedownload...-exchange-on-your-iphone/

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Bedoel je http://ilocalis.com?

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093

UltraSub schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:30:
[...]

Dan vertel jij me maar wat. Ik heb het in dit topic al uitgebreid uitgelegd, en ik ben niet de enige als je googled. Hier nogmaals uitgelegd wat ik dan doe:
http://ultrasub.nl/2010/0...not-so-scratch-resistant/

[...]

Tuurlijk niet. Aparte doek van ShaggyMac:
http://www.shaggymac.com/...fo&cPath=2&products_id=13
(En nee, die is niet vies, en laat op mijn 3G, 3GS en iPad 0,0 krassen achter.)

Dat niet iedereen er last van heeft, en ik het ding als een babietje behandel en toch krassen krijg, zegt mij eigenlijk dat er 2 coatings zijn. Goeie, en verrotte. Ik kan er niks anders meer van maken.
toon volledige bericht
Ik ga echt niet enorm voorzichtig met de telefoon om...ligt gewoon op tafel en ik veeg hem gewoon af met het t-shirt of overhemd dat ik aan heb...hier echt nog nul krasjes (ook niet hele fijne).
Lijkt er dus op dat er inderdaad verschillende coatings zijn.

Lullig voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-05 08:57
Ik heb ook maar even een testje gedaan:

Ik woon in Den Haag, iPhone 4 met T-Mobile.

in mijn kamer(ik zit bij een raam), 3G met moeite.

1186 kbps / 13 kbps / 417 ms - 3 streepjes
101 kbps / 0 kbps / 2481 ms - 1 streepje

Bij mijn vriendin thuis, die zowat naast een mast woont haal ik overigens wel de "beloofde" snelheid.

Ik heb echt een waardeloos 3G bereik in huis, daarom zet ik dus 3G uit en WiFi aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223266

Hallo ik heb een vraag en hoop dat iemand daar een oplossing voor heeft.

Ik gebruik op mijn pc google chrome en vind dit een zeer fijne browser.
Ik heb net een nieuwe iphone 4 en merkte dat hij bladwijzers van internet explorer kan syncroniseren.

Is er een mogelijkheid om google chrome bladwijzers te synchroniseren? Ik heb al gezocht op google maar kan niet echt wat vinden. Wellicht dat hier een aantal mensen zijn die ook chrome icm iphone gebruiken?

Edit: Gevonden! (http://desdemona.posterous.com/how-to-sync-your-iphone-bookmarks-with-firefo)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 223266 op 23-08-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Ook betaald + jailbreak voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-04 15:26
even een tipje, Fivedock (cydia) is serieus een musthave voor je iphone.

Afbeeldingslocatie: http://mozymac.com/uploads/035da3b10e75532.jpg

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-04 08:56
Punkbuster schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:19:

[afbeelding]
Maakt die ene extra app in je dock nou echt zoveel uit? Ik vind het er eerder rommelig door worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-04 14:28
Waarmee verander je eigenlijk de operatornaam linksbovenin het scherm? Ik zie wel vaker op plaatjes dat men het gewijzigd heeft, maar ik kan tot nu toe niet echt vinden waarmee dat kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Nu online
Fijn: net nieuwe iPhone 4 ontvangen van Phoneshop icm Vodafone abbonement. Blijken ze me een niet te activeren iPhone te hebben gestuurd. Kan de telefoon weer terug :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367893

ik ga de iphone 4 nu in de stad ophalen maar had nog paar vragen.

is het nog mogelijk om te jailbreaken via die site en welke site is het aub link.
nadat je jailbreak hebt gedaan kan je dna nog wel koppelen aan itunes om er muziek op te zetten ..?
werkt itunes store en apple store ook nog of niet..?
hoe zit het met bereik van 3g en gewoon telefoon gesprekken met death grip, want ik hou de telefoon altijd met de deatjgrip vast eigenlijk.
woon in nijmegen als dat wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Laatst online: 22-04 15:26
jpbosk schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:30:
Waarmee verander je eigenlijk de operatornaam linksbovenin het scherm? Ik zie wel vaker op plaatjes dat men het gewijzigd heeft, maar ik kan tot nu toe niet echt vinden waarmee dat kan...
FakeCarrier in Cydia

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:44

Snippertje

Light up your life

Of Make it Mine

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Anoniem: 367893 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:51:
ik ga de iphone 4 nu in de stad ophalen maar had nog paar vragen. veel plezier!

is het nog mogelijk om te jailbreaken via die site en welke site is het aub link.Alleen als je 4.0 of 4.01 als firmware hebt - http://www.jailbreak.me

nadat je jailbreak hebt gedaan kan je dna nog wel koppelen aan itunes om er muziek op te zetten ..?ja

werkt itunes store en apple store ook nog of niet..?ja

hoe zit het met bereik van 3g en gewoon telefoon gesprekken met death grip, want ik hou de telefoon altijd met de deatjgrip vast eigenlijk. ik heb er zelf geen last van, anderen weer wel. Je krijgt een gratis hoesje van Apple om het te verhelpen

woon in nijmegen als dat wat uitmaakt.maakt niet uit hoor ;)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05 09:37
Het verschilt sowieso per operator en per locatie. Maar heb nog nooit gehad dat mijn bereik helemaal weg viel..wel eens van 4 streepjes naar 2 ofzo..maar je kunt dan nog gewoon bellen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:36
Edit

Verkeerde Topic!

[ Voor 92% gewijzigd door McMark op 23-08-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:45

KL643

beeldaandemuur

*never mind*

[ Voor 94% gewijzigd door KL643 op 23-08-2010 14:22 ]

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367893

als ik vandaag haal kan ik dat hoesje nog krijgen tog door die app of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Anoniem: 367893 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:28:
als ik vandaag haal kan ik dat hoesje nog krijgen tog door die app of zo.
Zie http://www.apple.com/nl/iphone/case-program/ voor meer info

en http://itunes.apple.com/n...-program/id383941000?mt=8 om het proggie te downloaden op je iDevice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 14:31

[afbeelding]
Wat een gaaf thema zeg! Hoe heet ie en waar ken ik hem vinden/dl??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online

[afbeelding]
Dat je rustig blijft als je je iPhone aanzet... wat een rommelig springboard!

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeckie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-04 08:45
Van het weekend de iPhone 4 bumper binnen gekregen, en heb nu wel overal waar ik ben 3g bereik. Voor een linkspoot als ik heb je dus wel echt last van de 'deathgrip'. Ben dan wel enorm blij met et gratis hoesje. Hij gaat alleen iets moeilijker uit mn broekzak.. Ach ja, ieder voordeel heeft zijn nadeel.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

Wat een schitterend ding is dit zeg! Zo gemakkelijk. Ik heb de afgelopen 2 jaar 4 HTC's gehad (waar ik overigens een enorme fan van was/ben), maar ik vind het zo heerlijk dat alles voor je voorgeschoteld wordt bij Apple producten. Ik was het 2 jaar lang 'tweaken' op windows mobile toestellen zo langzamerhand zat geworden, en twee maandjes geleden heb ik een Macbook Air gehaald, dus vandaar de overstap op de iPhone (syncen tussen WM-toestel en Mac was ook onmogelijk en dus onhandig).

Trouwens, de death grip valt echt mee. Ik krijg het maar 1, max 2 streepjes 3G omlaag, hoe hard ik mijn best ook doe. Datzelfde gebeurde ook op mn HD2 als ik hem in mijn handen pakte. Ik heb nu zelfs in de woonkamer een stabiele 2/3 streepjes 3G! Mn HD2, HD en Diamond switchten voortdurend tussen G en 3G in de woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 16:24

BaT

Zojuist m'n 2de iPhone4 gekregen :*)

Bij de eerste zat een vlekje voor de lens; als je dit soort dingen meld binnen de eerst week na ontvangst krijg je gewoon een nieuwe :9 Maar ja; die andere moet natuurlijk wel weer terug... beetje gaar dat ze die niet meteen meenamen, zoals ooit bij een battery program van m'n powerbook. Moet ik er zelf achteraan :-(

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-04 16:15
Anoniem: 312445 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:19:
Wat een schitterend ding is dit zeg! Zo gemakkelijk. Ik heb de afgelopen 2 jaar 4 HTC's gehad (waar ik overigens een enorme fan van was/ben), maar ik vind het zo heerlijk dat alles voor je voorgeschoteld wordt bij Apple producten. Ik was het 2 jaar lang 'tweaken' op windows mobile toestellen zo langzamerhand zat geworden, en twee maandjes geleden heb ik een Macbook Air gehaald, dus vandaar de overstap op de iPhone (syncen tussen WM-toestel en Mac was ook onmogelijk en dus onhandig).

Trouwens, de death grip valt echt mee. Ik krijg het maar 1, max 2 streepjes 3G omlaag, hoe hard ik mijn best ook doe. Datzelfde gebeurde ook op mn HD2 als ik hem in mijn handen pakte. Ik heb nu zelfs in de woonkamer een stabiele 2/3 streepjes 3G! Mn HD2, HD en Diamond switchten voortdurend tussen G en 3G in de woonkamer.
Fijn dat je er blij mee bent, ook met de Macs. Ben zelf ook bezitter van een Air en erbij dan een iMac.

Wat vinden jullie eigenlijk van de speaker van de iPhone 4? Hij klinkt met wat meer echo ofzo, het is anders dan mijn 3G. Weet niet of ik het slecht of goed moet vinden.

En zijn er mensen die bij Sena een hoes hebben besteld? Hoe lang duurde het ongeveer voordat je die in huis had?

[ Voor 4% gewijzigd door FerdiV op 23-08-2010 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023

[afbeelding]
Ookal vinden sommigen het blijkbaar een onrustig springboard, ik vind hem heel vet! 8)
Ik ben erg benieuwd welke theme je hebt en waar je m vandaan hebt! ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04 10:27
Anoniem: 312445 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:19:
Wat een schitterend ding is dit zeg! Zo gemakkelijk. Ik heb de afgelopen 2 jaar 4 HTC's gehad (waar ik overigens een enorme fan van was/ben), maar ik vind het zo heerlijk dat alles voor je voorgeschoteld wordt bij Apple producten. Ik was het 2 jaar lang 'tweaken' op windows mobile toestellen zo langzamerhand zat geworden
<snip>
Je wordt oud. :+
(maar ik heb hetzelfde gevoel haha)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
heb zojuist m'n iphone4 opgehaald. Maar nu moet hij eerst aan itunes gehangen worden. Kan ik dat gewoon met de itunes van mijn werk doen? Of is het dan zo dat hij voortaan met deze computer alles moet synchroniseren? Dat heb ik liever niet omdat ik daar geen muziek ed op heb staan.

Ik wil (liever) geen uur meer wachten om hem te activeren...!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:26

BioHazard

*\o/*

GG---77 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:57:
heb zojuist m'n iphone4 opgehaald. Maar nu moet hij eerst aan itunes gehangen worden. Kan ik dat gewoon met de itunes van mijn werk doen? Of is het dan zo dat hij voortaan met deze computer alles moet synchroniseren? Dat heb ik liever niet omdat ik daar geen muziek ed op heb staan.

Ik wil (liever) geen uur meer wachten om hem te activeren...!
Kan je gewoon doen, en dan thuis de sync instellen. In dit geval activeren en lospluggen, en verder niets met iTunes instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-04 23:32
FerdiV schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:25:
[...]

Fijn dat je er blij mee bent, ook met de Macs. Ben zelf ook bezitter van een Air en erbij dan een iMac.

Wat vinden jullie eigenlijk van de speaker van de iPhone 4? Hij klinkt met wat meer echo ofzo, het is anders dan mijn 3G. Weet niet of ik het slecht of goed moet vinden.

En zijn er mensen die bij Sena een hoes hebben besteld? Hoe lang duurde het ongeveer voordat je die in huis had?
Ik had een iPod Touch 3G en voor m'n gevoel is het geluid van de iPhone 4 veel beter en wordt het niet zo schel als je hem hard zet.

Ik heb op 13 juli een Sena UltraSlim case besteld en pas 20 augustus ontvangen.
Waren wat problemen met de levering en volgens mij ook met mijn order zelf, want ik heb ook van mensen gehoord die hem begin augustus bestelden en de volgende week hem al hadden.
Case bevalt trouwens heel erg goed. Hij is dun en van goede kwaliteit.

[ Voor 3% gewijzigd door Luckyluuk op 24-08-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

FerdiV schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:25:
[...]

Ik merk wel dat zodra het geluid op zn hoogst staat, dat het begint te kraken (ik weet niet hoe je het precies moet beschrijven, maar het geluid is niet meer zuiver). Dat merk ik vooral bij beltoon Xylofoon. Ook de max. volume is lang niet zo luid als op mn oude HD2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Luckyluuk schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:13:
[...]

Ik had een iPod Touch 3G en voor m'n gevoel is het geluid van de iPhone 4 veel beter en wordt het niet zo schel als je hem hard zet.

Ik heb op 13 juli een Sena UltraSlim case besteld en pas 20 augustus ontvangen.
Waren wat problemen met de levering en volgens mij ook met mijn order zelf, want ik heb ook van mensen gehoord die hem begin augustus bestelden en de volgende week hem al hadden.
Case bevalt trouwens heel erg goed. Hij is dun en van goede kwaliteit.
Via mijn leverancier (die ook een normale webshop heeft) heb ik onderstaande Pouch besteld. Volgens mij vrijwel identiek aan de Sena UltraSlim. Alleen dan geen 30 euro, maar inkoopprijs (onder de 8 euro).

https://www.telecomteleco...apple-iphone-4-black.html

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Laatst online: 02-05 15:41
Gisteren dan ook eindelijk een iPhone 4 weten te bemachtigen via marktplaats voor de huidige verkoopprijs in België. Folie enzo zat er nog op dus nog helemaal nieuw + standaard simlockvrij. Ben er echt blij mee, wat een mooi scherp scherm! Gelukkig had mijn iPhone nog firmware 4.0.1 erop staan zodat ik nog kon jailbreaken :)

Nu enkel nog wachten op mijn Bodyguardz voordat ik de iPhone echt mee op zak ga nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Net mijn Bumper binnengehad van Apple.

Ben er nog niet helemaal uit of ik hem nou wel of niet ga gebruiken.
Zelf niet echt last van antennagate of zo... en verpest zo het mooie design!

Rare is wel dat ik indien ik die Bumper eromheen heb ik de oplaadstekker niet meer onderin kan steken...
Gebruik niet de standaardstekker die bij de iPhone 4 zat, maar volgens mij van mijn oudere 3G.

Maar vindt het eigenlijk wel een beetje raar dat het niet past, moet toch gewoon kunnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Tha BasZ schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:01:
Net mijn Bumper binnengehad van Apple.

Ben er nog niet helemaal uit of ik hem nou wel of niet ga gebruiken.
Zelf niet echt last van antennagate of zo... en verpest zo het mooie design!

Rare is wel dat ik indien ik die Bumper eromheen heb ik de oplaadstekker niet meer onderin kan steken...
Gebruik niet de standaardstekker die bij de iPhone 4 zat, maar volgens mij van mijn oudere 3G.

Maar vindt het eigenlijk wel een beetje raar dat het niet past, moet toch gewoon kunnen??
Inderdaad wel irritant, ik heb het zelf ook soms met de stekker die bij de iPhone4 zat, oplossing bij mij is gewoon een beetje wikkelen tot hij hem wel pakt en dan zo laten liggen.

Overigens heb ik het ook met m'n eigen oortjes, dat ze niet meer in de iPhone passen als hij z'n jasje om heeft. En om deze twee redenen gebruik ik de bumper eigenlijk niet meer, ik zal wel gewoon wat voorzichtiger zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Anoniem: 233180 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:04:
[...]

Inderdaad wel irritant, ik heb het zelf ook soms met de stekker die bij de iPhone4 zat, oplossing bij mij is gewoon een beetje wikkelen tot hij hem wel pakt en dan zo laten liggen.

Overigens heb ik het ook met m'n eigen oortjes, dat ze niet meer in de iPhone passen als hij z'n jasje om heeft. En om deze twee redenen gebruik ik de bumper eigenlijk niet meer, ik zal wel gewoon wat voorzichtiger zijn :+
Hij past niet in het iPhone 4 Dock, de stekkers passen niet goed en andere geluidsstekkers passen ook niet..
Vraag me af wat je dan aan die Bumper hebt, alle stof gaat ook lekker langs de rand zitten.
Ik heb 2 bumpers maar die zijn verhuisd naar de kast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik ga het 1 dag uitproberen of die Bumper wat voor me is...

Indien niks dan inderdaad ook richting de kast voor de volgende gebruiker...

Maar ik vind het wel een beetje raar dat je een bumper eraf moet halen om je oplaadstekker (toch iets essentieels voor een GSM) of in je dock te kunnen zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Ik heb de Belkin Micra Shield besteld,
maar ik denk dat ik bij dealextreme een stoffen hoesje ga bestellen.

Nog even kijken wat beter werkt

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109652

Kan het zijn dat mijin Iphone 4 kapot is? De geluiden bij spelletjes vallen vaak uit of doen het gewoon niet. Simpel voorbeeld is een piano applicatie, krijg er gewoon geen geluid uit. Uitzetten en weer aanzetten hielp ook niet.

Iemand hier vaker last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

toevallig foon op stil/trillen staan? Dan doen veel apps het niet met geluid:)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

funk-e schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:20:
Ik heb de Belkin Micra Shield besteld,
maar ik denk dat ik bij dealextreme een stoffen hoesje ga bestellen.

Nog even kijken wat beter werkt
Ik heb de Griffin Reveal Etch besteld, maar die maakt hem wel erg dik. Voor de 3G had ik via Dealextreme een mooi leren hoesje voor 3 euro. Wachten tot die voor de 4 beschikbaar is.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Collaborator schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:22:
toevallig foon op stil/trillen staan? Dan doen veel apps het niet met geluid:)
Nee telefoon staat gewoon op geluid aan, hoogste stand notabene. Raar ding :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Anoniem: 109652 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:43:
[...]

Nee telefoon staat gewoon op geluid aan, hoogste stand notabene. Raar ding :'(
je ringer switch? staat die aan of uit?
Ik zat er gisteren namelijk ook mee te kloten, stond de switch ineens op 'uit' (oranje)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Shiver23 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:26:
[...]

Ik heb de Griffin Reveal Etch besteld, maar die maakt hem wel erg dik. Voor de 3G had ik via Dealextreme een mooi leren hoesje voor 3 euro. Wachten tot die voor de 4 beschikbaar is.
Ze hebben nu alleen van die leren 'boekjes' op voorraad. Erg lelijke dingen, je gaat toch niet met zo'n flap omhoog bellen met je nieuwe iPhone :S

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

funk-e schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:57:
[...]

Ze hebben nu alleen van die leren 'boekjes' op voorraad. Erg lelijke dingen, je gaat toch niet met zo'n flap omhoog bellen met je nieuwe iPhone :S
Ik bedoel een hoesje vergelijkbaar met die Sena van de vorige pagina.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Der ringer staat gewoon aan, dat had ik al gedaan. Het lijkt wel of te gsm het geluid niet kan bijbenen of zo iets, laat steken vakken in het geluid. Ik vindt een raar fenomeen.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 109652 op 25-08-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-04 10:13
Man wat begin ik me te ergeren aan de 4. Net in de zon gestaan, zie ik naast al die haarkrasjes die al ernstig irritant beginnen te worden ook nog eens wat er uit ziet als een hot pixel. Is het echter niet want als scherm uit is zie ik hem ook nog, maar dan alleen als de zon er goed op valt. Ziet er uit als een metaalsplinter. Stof lijkt me sterk want het scherm zou verlijmd zijn aan het glas om dat te voorkomen. Kan dus niets anders bedenken als dat er iets los laat in de lijmlaag.
Hoe krijg ik die telefoon nu vervangen? Tmobile shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
THE_BASE schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:02:
[...]

Via mijn leverancier (die ook een normale webshop heeft) heb ik onderstaande Pouch besteld. Volgens mij vrijwel identiek aan de Sena UltraSlim. Alleen dan geen 30 euro, maar inkoopprijs (onder de 8 euro).

https://www.telecomteleco...apple-iphone-4-black.html
Ik vind dat je die case niet echt kunt vergelijken... Er zit een verschrikkelijke lelijke rand rondom en het materiaal lijkt ook geen leer te zijn... Dan geef ik liever wat meer uit aan de Sena (maar ik twijfel nog of ik wel een case ga gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:00
UltraSub schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:49:
Man wat begin ik me te ergeren aan de 4. Net in de zon gestaan, zie ik naast al die haarkrasjes die al ernstig irritant beginnen te worden ook nog eens wat er uit ziet als een hot pixel. Is het echter niet want als scherm uit is zie ik hem ook nog, maar dan alleen als de zon er goed op valt. Ziet er uit als een metaalsplinter. Stof lijkt me sterk want het scherm zou verlijmd zijn aan het glas om dat te voorkomen. Kan dus niets anders bedenken als dat er iets los laat in de lijmlaag.
Ja, gewoon op de garantie terugvallen bij T-Mobile.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
D-Ed schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:11:
[...]

Ik vind dat je die case niet echt kunt vergelijken... Er zit een verschrikkelijke lelijke rand rondom en het materiaal lijkt ook geen leer te zijn... Dan geef ik liever wat meer uit aan de Sena (maar ik twijfel nog of ik wel een case ga gebruiken).
Ik vind hem ook niet te vergelijken, maar hij is wel á la de Sena. In het echt ziet het er stukken beter uit. En als ik dan voor minder dan 8 euro een case heb of 30 euro betaal, dan ben ik voorlopig hier tevreden mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-04 23:32
THE_BASE schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:22:
[...]

Ik vind hem ook niet te vergelijken, maar hij is wel á la de Sena. In het echt ziet het er stukken beter uit. En als ik dan voor minder dan 8 euro een case heb of 30 euro betaal, dan ben ik voorlopig hier tevreden mee. :)
Die van Sena heeft trouwens niet zo'n strap om hem eruit te halen, das het enige verschil volgens mij.
Ik heb ook de eerste week een ander soortgelijk hoesje gehad en die was ook wel mooi, maar ik moet wel zeggen dat die van Sena echt veel betere kwaliteit is en ook veel dunner.
Maar goed voor die 8 euro kan je er geen buil aan vallen.

Even nog een vraagje over de iPhone zelf: hebben andere mensen er ook last van dat als je iPhone op stil staat en je ontvangt een smsje dat die dan niet trilt? Bij alle andere dingen (gebeld worden, push berichten etc.) trilt die wel gewoon, maar bij een smsje niet. :?

[ Voor 16% gewijzigd door Luckyluuk op 25-08-2010 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Net mijn iPhone binnen gekregen. Het doosje waar hij inzit lijkt dunner dan in de videos die ik op youtube heb gezien, klopt dit?

Ik denk dat het een nog kleinere verpakking is om er meer tegelijk te kunnen shippen, ik heb dit ook gezien bij de Macbook unibody's die kregen later ook een dunnere doos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-04 16:15
Heb mijn Sena case binnen, hij is nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272952

UltraSub schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:49:
Heb ik ook 'last' van. Al geprobeerd van dichtbij te bekijken met een verrekijker? omkeren en kijken door 1 lens ;)
Ziet er inderdaad uit als een metaalsplinter, niet van alle kanten even goed zichtbaar. Morgen even langs de T-Mobile winkel en eens vragen wat zij er van vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Net al een mailtje gehad van Apple dat mijn Belkin Shield micra is verstuurd, dat is wel heel vlot, had hem zondagavond besteld! Wel nice in ieder geval kan ik hem tenminste fatsoenlijk op tafel neerleggen zonder dat ik bang hoef te zijn dat er krasjes op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

Spotte op het net de 1ste (?) dock waarin je de iP4 met Bumper kunt plaatsen.
Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/swtjpt.png
Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/mb4i0w.png

MobileFun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Okay mensen, ik ga hem nu halen. Toch nog even een simpel vraagje:
Een clean install doen straks of een upgrade van mijn 3g toepassen? Graag even voor en/of nadelen svp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:34
Sinds 12:30 binnen. Ge-wel-dig! Veel beter dan een 3GS. Super gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tha BasZ schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:14:
Ik ga het 1 dag uitproberen of die Bumper wat voor me is...

Indien niks dan inderdaad ook richting de kast voor de volgende gebruiker...

Maar ik vind het wel een beetje raar dat je een bumper eraf moet halen om je oplaadstekker (toch iets essentieels voor een GSM) of in je dock te kunnen zetten...
In een dock past 'ie idd niet met bumper, maar de standaard kabeltjes passen perfect met hoor. Alleen domme oversized pluggen passen niet.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D-Ed schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:14:
Okay mensen, ik ga hem nu halen. Toch nog even een simpel vraagje:
Een clean install doen straks of een upgrade van mijn 3g toepassen? Graag even voor en/of nadelen svp ;)
Clean install, veel mensen ondervinden traagheid / battery drain door restore vanop hun 3G.

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-04 20:31
Weet iemand hoe je moet facetimen? Heb nog steeds niet gevonden hoe dat moet.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Alcides schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 01:37:
Weet iemand hoe je moet facetimen? Heb nog steeds niet gevonden hoe dat moet.
iPhone 4 hebben met Wifi aan hebben en verbonden zijn, iemand bellen die ook aan die voorwaarde voldoet, facetime knop drukken.

Het is echt vrij simpel.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-05 11:12
Alpha89 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:35:
Sinds 12:30 binnen. Ge-wel-dig! Veel beter dan een 3GS. Super gewoon!
haha, als je echt even objectief de telefoon vergelijkt met de 3gs, dan is 'ie volgens mij niet 'veel beter dan een 3gs'. Zelf wissel ik mijn 2g in voor de iPhone 4, dat verschil is weer wel 'veel beter' te noemen.

• NickH
Heb je de twee schermen al vergeleken? Duidelijk een verbetering. Daarnaast een camera aan de voorkant, flitser, autofocus, dingen die de 3GS niet heeft. Genoeg redenen wat mij betreft om het een flinke upgrade te beschouwen...

Om nog maar te zwijgen over betere performance door de snellere processor en meer geheugen... Als je kijkt naar zoiets:
3GS:
Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2010/06/geekbench_iphone3gs.png
4G:
Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2010/06/geekbench_iphone4.png

Is zelfs objectief te meten dat de 4 sneller is.

[ Voor 30% gewijzigd door NickH op 26-08-2010 08:47 ]

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik heb mijn iPhone i.c.m. T-Mobile abo binnengekregen, maar zoals bij meerdere hier gaat ook de mijne later pas in. Nu heb ik hem wel kunnen activeren, dat was geen probleem. Meteen jailbreak eroverheen en ik heb ook ultrasn0w en hacktivation geïnstalleerd.

Ben ik nu er helemaal klaar voor om een micro sim te gaan halen bij de Vodafone winkel in deze te kunnen gebruiken?

• Rhndy
Sinds gister trilt mijn iPhone niet meer als ik een bericht ontvang op WhatsApp als de tel. gelockt is.

Ik heb de ringer switch "aan", dus wel geluid en tril bij sms etc.
Ik heb Vibrate aangezet in de App zelf, ik heb bij Berichtgeving "Geluiden" uit.
Eerst werkte het goed, maar nu ineens niet meer..
app herinstalleerd, iPhone ge-reboot. maar het mag niet baten..
Als ik "Geluiden" aanzet bij Berichtgeving dan trilt hij wel, maar met geluid en dat wil ik dus niet..
Ik heb trouwens geen Jailbreak..

Iemand een idee?

• NickH
Ik denk dat trillen afhankelijk is van geluid. Dat is bij de "klok" app namelijk ook zo. Ik krijg het niet voor elkaar om dat ding alleen maar te laten trillen zonder geluid te maken (als ik "geen" onder geluiden van de klok kies, trilt hij ook niet meer).

• D-Ed
  • Niet online
Beste mensen,

sinds gisterenavond in het bezit van een nieuwe iPhone4 via de Saturn in België. Als ik nu kijk bij mijn instellingen > gebruik, zie ik dat de gesprekstijd reeds op "15 dagen, 16 uur" staat... De iPhone komt uit de gesealde verpakking met het bescherm plastic nog om de voor en achterkant van de telefoon. Zijn er andere mensen die dit ook ervaren hebben ? Heb ik een refurbished exemplaar in handen misschien?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:00
Backup teruggezet van je vorige iPhone?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• NickH
Ik denk inderdaad dat het een backup is die teruggezet is.

15 dagen en 16 minuten is flink wat gebruik, ik heb mijn iPhone nu twee weken, gebruik hem erg intensief en kom net aan een halve dag. Het is geen exact science, maar met mijn tempo moet de telefoon dan minimaal dertig weken oud zijn, wat voor een iPhone 4 volgens mij niet kan :P

• funk-e
NickH schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 08:45:
Heb je de twee schermen al vergeleken? Duidelijk een verbetering. Daarnaast een camera aan de voorkant, flitser, autofocus, dingen die de 3GS niet heeft. Genoeg redenen wat mij betreft om het een flinke upgrade te beschouwen...

Om nog maar te zwijgen over betere performance door de snellere processor en meer geheugen... Als je kijkt naar zoiets:
3GS:
[afbeelding]
4G:
[afbeelding]

Is zelfs objectief te meten dat de 4 sneller is.
Ik kom met mijn 32 GB op 384 uit:

http://browse.geekbench.ca/geekbench2/view/283000

Had je nog wat processen op de achtergrond lopen?

...less is more

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Hoe kan je zo'n test doen eigenlijk?

Ben ook wel benieuwd wat mijn iPhone 4 32 GB voor score haalt...

• funk-e
Tha BasZ schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:18:
Hoe kan je zo'n test doen eigenlijk?

Ben ook wel benieuwd wat mijn iPhone 4 32 GB voor score haalt...
geekbench in de app store (nu 1,59)

[ Voor 12% gewijzigd door funk-e op 26-08-2010 11:25 ]

...less is more

• NickH
funk-e schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:14:
[...]

Ik kom met mijn 32 GB op 384 uit:

http://browse.geekbench.ca/geekbench2/view/283000

Had je nog wat processen op de achtergrond lopen?
Dit zijn niet mijn waarden, als je kijkt naar de URL van de plaatjes zie je dat ik ze schaamteloos van iPC had "geleend" :+

• funk-e
NickH schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:27:
[...]

Dit zijn niet mijn waarden, als je kijkt naar de URL van de plaatjes zie je dat ik ze schaamteloos van iPC had "geleend" :+
ooh, dus je hebt ook geen AT&T als provider? :9

...less is more

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Als ik hem meerdere keren draai dan kom ik max op 380 uit, dus mijn score valt mee!

Natuurlijk even alles uitgezet en op flight modus (weet niet of het echt helpt).

Weet iemand een beetje de standaard score van een iPhone 3G?

Wel grappig trouwens dat Geekbench ook niet de processorsnelheid kan uitlezen van de iPhone 4.
Lees overal 1Ghz... maar als je naar de scores kijkt van de iPad (die volgens mij zeker weten op 1Ghz draait) dan kan het haast niet...

[ Voor 33% gewijzigd door Tha BasZ op 26-08-2010 12:05 ]

Voor mensen die geïnteresseerd zijn in het verder clocken van hun iPhone, alles kun je hierin terugvinden:
[iPhone & iPod touch] Overclocking

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:04
De OneDayFly van vandaag: http://www.1dayfly.com/

Iemand enig idee of deze dopjes (en hun bediening) werken op de iPhone (4)?

Het staat er toch op?
De derde prettige feature van de SHE9755 is het bedieningsgemak: u kunt uw iPod ermee bedienen: volume regeling, volgend of vorig nummer kiezen en skippen, spelen en stoppen
Als je een iPod ermee kunt bedienen, dan zal de iPhone logischerwijs toch ook wel werken..

edit: @hieronder: Ja dat is waar, tis maar wat je verkiest.. Als je deze set enkel zou kopen om te bellen, dan koop je beter gewoon een deftige handsfree kit (zonder draad ed)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 233180 op 26-08-2010 13:43 ]

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 233180 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:12:
Het staat er toch op?

[...]

Als je een iPod ermee kunt bedienen, dan zal de iPhone logischerwijs toch ook wel werken..
Je zult dan het microfoontje wel missen om hands-free te telefoneren.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Tc-Chub
Rhndy schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:02:
Sinds gister trilt mijn iPhone niet meer als ik een bericht ontvang op WhatsApp als de tel. gelockt is.

Ik heb de ringer switch "aan", dus wel geluid en tril bij sms etc.
Ik heb Vibrate aangezet in de App zelf, ik heb bij Berichtgeving "Geluiden" uit.
Eerst werkte het goed, maar nu ineens niet meer..
app herinstalleerd, iPhone ge-reboot. maar het mag niet baten..
Als ik "Geluiden" aanzet bij Berichtgeving dan trilt hij wel, maar met geluid en dat wil ik dus niet..
Ik heb trouwens geen Jailbreak..

Iemand een idee?
Zou je niet kunnen proberen om geluiden en trillen bij WhatsApp aan te zetten en de iPhone zelf op mute te zetten. Misschien dat hij dan t geluid niet doorlaat omdat hij op mute staat maar het trillen dan weer wel.

• Rhndy
Tc-Chub schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:15:
[...]

Zou je niet kunnen proberen om geluiden en trillen bij WhatsApp aan te zetten en de iPhone zelf op mute te zetten. Misschien dat hij dan t geluid niet doorlaat omdat hij op mute staat maar het trillen dan weer wel.
Dat werkt wel, maar ik wil dus dat hij alleen trilt als hij niet op mute staat

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:04
Anoniem: 233180 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:12:
Het staat er toch op?

[...]

edit: @hieronder: Ja dat is waar, tis maar wat je verkiest.. Als je deze set enkel zou kopen om te bellen, dan koop je beter gewoon een deftige handsfree kit (zonder draad ed)
Oeps, erover gelezen ofwel stond het er nog niet (aangezien iemand daar dezelfde vraag stelde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-04 19:50
Sinds gisteren een iPhone 4. Linksboven stond eerst T-Mobile en je kon zien hoeveel bereik ik had nu staat er 'Simlock' en zijn die streepjes kleiner geworden. Is dat normaal en hoe komt het dat dit is veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
DBreda schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:45:
Sinds gisteren een iPhone 4. Linksboven stond eerst T-Mobile en je kon zien hoeveel bereik ik had nu staat er 'Simlock' en zijn die streepjes kleiner geworden. Is dat normaal en hoe komt het dat dit is veranderd?
Nee, want je kunt nu ook helemaal niet bellen aangezien je je simlock moet ontgrendelen. Dit kun je doen via het 'telefoon' menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

Niet te verwarren met providerlock (wat ook simlock heet in het dagelijks leven).

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone 4] Discussie over de antenne

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.