Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11-2024

anonimoes

Zomerweer is ook maar relatief

bibi2205 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 22:00:
Voor degene die zich afvragen hoe goed de iPhone het 's avonds doet op (openlucht) concerten:

YouTube - Golden Earring - When The Lady Smiles @ Lokerse Feesten 2010

Gisteren gefilmed op de Lokerse Feesten, ongeëdit op Youtube geplaatst. (Vergeet 720p niet te selecteren)
Not bad! Vooral het geluid vind ik erg prima, beeld is zo nu en dan wat over/onderbelicht maar dat kan je eigenlijk ook niet anders verwachten natuurlijk :) Ik zal helaas nog even moeten wachten op de mijne maar krijg er steeds meer zin in :)

Gemberthee: water met een smaakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dpatty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
CyBeR schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 23:08:
[...]

Tsja, je werkende telefoon om een cosmetisch probleem inleveren was jouw keus natuurlijk. Dat had je ook gewoon niet kunnen doen.
Ach ja, hoe moeilijk kan het zijn om een back cover te vervangen? Er zal wel meer aan de hand zijn geweest.
Toen ik te horen kreeg dat ik hiervoor 3 tot 6 weken moest wachten was ik toch even stil.

Hoe zit het met mijn backups? sms, notities? Kan ik deze terug syncen naar een nieuwe toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
dpatty schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 23:36:
[...]

Ach ja, hoe moeilijk kan het zijn om een back cover te vervangen? Er zal wel meer aan de hand zijn geweest.
Je verwacht toch niet werkelijk dat een of ander verzekeringstokootje de achterkant gaat vervangen? Die regelen gewoon een nieuw toestel, en dat is op dit moment even lastig. (Tenzij je aangeeft genoegen te nemen met een 8GB 3GS, die zijn prima verkrijgbaar als ik 't goed begrijp.)
Toen ik te horen kreeg dat ik hiervoor 3 tot 6 weken moest wachten was ik toch even stil.
Ze hebben dus gewoon geen voorraad. Op zich een slechte zaak als je 't mij vraagt.
Hoe zit het met mijn backups? sms, notities? Kan ik deze terug syncen naar een nieuwe toestel?
Als je netjes je iPhone gebackupt hebt (dwz, dat niet uitgezet hebt ofzo en regelmatig synct) dan kun je inderdaad als je eenmaal een nieuwe hebt gewoon kiezen 'restore from backup'. Dan gaat 'ie een tijdlang bezig en als je dan toevallig ook nog je media syncte (en dus niet handmatig kopieerde) is je iPhone na afloop niet meer te onderscheiden van de oude. Afgezien van de hardware dus.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dpatty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
CyBeR schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 23:40:
[...]

Je verwacht toch niet werkelijk dat een of ander verzekeringstokootje de achterkant gaat vervangen? Die regelen gewoon een nieuw toestel, en dat is op dit moment even lastig. (Tenzij je aangeeft genoegen te nemen met een 8GB 3GS, die zijn prima verkrijgbaar als ik 't goed begrijp.)
Vorige week vertelden ze me toch echt dat het toestel naar engeland was verstuurd en dat zij bericht hadden gekregen dat het toestel niet meer te repareren was. Het toestel zou de dag erna terug gestuurd worden en dan kon er een nieuwe besteld worden. Aan de andere kant... je kan net zo goed gelijk hebben.

Gisteren vertelden ze me bij proassist dat het een 4G word dus ik wacht wel.

In de tussentijd ga ik opzoek naar een vervanger voor de komende 2-3 maanden. Ik hoor goede dingen over Android......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Jumpman schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:50:
Iemand al TomTom en GTA Chinetown Wars op de iPhone 4 geinstalleerd? Werkt het een beetje en ziet het er een beetje uit?
Het ziet er toch gewoon hetzelfde uit op de voorgaande iPhones/iPods zolang het niet geoptimaliseerd is voor de nieuwe resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
Weet iemand hoe ik m'n sms'jes van m'n iPhone 3G naar m'n iPhone 4 kan krijgen zonder een 'restore from backup' ? @Cyber legde even hierboven uit dat dat met een restore kan maar daar voel ik helaas niets voor, ik wil niet al die ouwe troep op m'n nieuwe telefoon, alleen de smsjes. Any thoughts ?

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:41

MsG

Forumzwerver

Jailbroken? /private/var/mobile/ en dan de SMS database in 1 van die mappen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
MsG schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 01:49:
Jailbroken? /private/var/mobile/ en dan de SMS database in 1 van die mappen.
Dat, of een backup haxx0ren dat er alleen nog maar de smsdb in zit. Die file heeft een specifieke naam die ik even niet weet ('t is een md5sum :P) maar dat is wel op Google te vinden. Bij 't restoren krijg je dan wel een error (alles ontbreekt tenslotte) maar 't werkt wel.

Volgens mij heeft iemand die hack in het vorige topic toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MsG schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:48:
Ik zit nu op 4.0.1 met mijn 3GS. Erg mooi weer, wel merk je dat hij alles in het geheugen houdt. Iets wat ik eigenlijk helemaal niet automatisch wil. Is er een manier om multitask alleen aan te zetten als je bijv. 3 keer home indrukt? Net zoiets als wat met backgrounder kon? Ik heb het namelijk sporadisch nodig en niet bij elk lullig appje.
Het had fijner geweest als je per app kon inschakelen of multitasking toegestaan is, net als met push notificaties!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 09:00
THE_BASE schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:22:
[...]

Het had fijner geweest als je per app kon inschakelen of multitasking toegestaan is, net als met push notificaties!
Ja dat je met 1 knop multitasking kan in- en uitschakelen en als het ingeschakeld staat dat je het per app weer kan uitschakelen.
Geeft voor de gewone gebruiker geen problemen, die kan immers gewoon makkelijk kiezen voor wel of geen multitasking voor alle apps.
Misschien dat het in de nieuwe update komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luckyluuk schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:40:
[...]

Ja dat je met 1 knop multitasking kan in- en uitschakelen en als het ingeschakeld staat dat je het per app weer kan uitschakelen.
Geeft voor de gewone gebruiker geen problemen, die kan immers gewoon makkelijk kiezen voor wel of geen multitasking voor alle apps.
Misschien dat het in de nieuwe update komt?
Ik zou er niet op hopen. Als er iets dergelijks zou uitkomen zal het waarschijnlijk eerder in Cydia zijn. Natuurlijk is het mij eender hoe het uitkomt, maar zelf verlang ik er toch ook wel een beetje naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 00:51
Kan iemand mij helpen? sinds ik me nieuwe iphone 4 hebt.. hangt er een slotje rechtsboven naast het batterij tekentje. vermoedelijk is dat de landscape, zodat ik geen fotos in landscape weergave kan bekijken etc..maar is niet zeker. hoe kan ik dit uitzetten? tnx in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:06
Canerooo schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:29:
Kan iemand mij helpen? sinds ik me nieuwe iphone 4 hebt.. hangt er een slotje rechtsboven naast het batterij tekentje. vermoedelijk is dat de landscape, zodat ik geen fotos in landscape weergave kan bekijken etc..maar is niet zeker. hoe kan ik dit uitzetten? tnx in ieder geval :)
2x op de homeknop drukken, en dan naar links scrollen. Dan het meest linkse icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Laatst online: 15:20
Ik heb zojuist m'n iPhone 4 gekregen. Wie wil Facetime even met me uitproberen? Het lukt me maar niet om hem aan de praat te krijgen, als ik het met m'n broer probeer. Ik weet alleen niet of het aan mij of aan mijn broer ligt. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51
Ik heb sinds zondag alvast de micro-sim voor de iPhone 4. Deze zit in een normale sim waar ik de microsim kan uitdrukken. Is het mogelijk om de micro-sim eruit te drukken en erna terug in te leggen om 'm weer in een iPhone 3G te gebruiken?

Ik zit namelijk nog steeds te wachten op de iPhone 4 maar m'n baas (die op vakantie is) krijgt morgen zijn simlock vrije iPhone 4. Deze wilde ik dan testen met mijn micro-sim.

Kan ik daarna de micro-sim weer 'terugleggen' in de 'grote' sim?

In het buitenste omhulsel dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.onemorething.nl/uploads/community/241ce175b95cf6c1b28d48176c201cc741f2105f_0.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:16
wil vast wel. Zou voor de zekerheid wel even een klein stukje tape erbij plakken. Het voordeel is dat hij in een tray ligt natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk het wel, als hij er precies terug in kan. Tenminste als je het buitenste niet beschadigt terwijl je de microsim uithaalt. Persoonlijk heb ik een microsim adapter bestel (kostte mij zo'n 6 euro) om nog te kunnen wisselen tussen m'n iPhone en een toestel dat meer tegen het vuil kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ga ook nog zo'n adapter kopen. Maar het is meer voor de zeer korte termijn oplossing! Want als ik een adapter bestel heb ik 'm morgen nog niet binnen.. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
Voor de prijs van een adapter krijg je volgens mij ook een extra sim :P (al krijg je die zelfs gratis bij sommige providers)

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 04-08-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:10:
Ga ook nog zo'n adapter kopen. Maar het is meer voor de zeer korte termijn oplossing! Want als ik een adapter bestel heb ik 'm morgen nog niet binnen.. ;)
Ik had hem besteld bij microsim shop (Oostenrijk) en had hem hier in België 2 dagen na de betaling. Bij je provider gaan kijken voor een extra kaartje is natuurlijk een nog snellere optie. Echter vrees ik ervoor dat je niet zomaar een extra sim kunt krijgen. Wanneer ik m'n microsim ging halen werd mijn andere simkaart direct gedeactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Klopt, dat gebeurde ook direct met mijn oude sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Vraag je toch een duosim aan, mits je provider dat ondersteunt?

Ik ging vorige week langs de T-Mobileshop, vroeg een duosim aan, die vent typte wat gegevens in, ging naar achter, 5 minuten later kwam ie met twee werkende (micro)simkaarten in een envelop terug. M'n oude simkaart was inderdaad meteen gedeactiveerd, maar die andere 2 kon ik direct in m'n iPhone en iPad gebruiken :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dat is inderdaad ook een mogelijkheid die ik zeker ga doen zodra ik de iPhone 4 ga ophalen bij T-Mobile.
Maar dit is even een noodoplossing zodat ik morgen de iPhone 4 van m'n baas alvast kan gebruiken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
LuNaTiC schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:54:
Vraag je toch een duosim aan, mits je provider dat ondersteunt?

Ik ging vorige week langs de T-Mobileshop, vroeg een duosim aan, die vent typte wat gegevens in, ging naar achter, 5 minuten later kwam ie met twee werkende (micro)simkaarten in een envelop terug. M'n oude simkaart was inderdaad meteen gedeactiveerd, maar die andere 2 kon ik direct in m'n iPhone en iPad gebruiken :)
Same here. Vodafone duosim aangevraagd. Eentje verknipt en eentje bewaard als reserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 20:29

TDB

Bosmonster schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:06:
[...]

Same here. Vodafone duosim aangevraagd. Eentje verknipt en eentje bewaard als reserve.
In de winkel of online?

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
winkel, kon het direct meenemen.

[ Voor 68% gewijzigd door Bosmonster op 04-08-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdegroot
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Kan iemand mij even de officiële (door apple gesigneerde) TMOBILE_nl.ipcc voor de Iphone 4 sturen?
ik heb een simlock vrij prepay toestel uit België, maar ik zit nu met een mobistar APN instellingen en voicemailnummers etc.

Aangezien ik ook vaak in nederland ben en dan van tmobile gebruik maak zou is het wel zo handig deze te kunnen instellen via itunes.

Voor degene die een iphone via tmobile in nederland heeft, bovenstaande file staat normaalgesproken hier:
C:\Documents and Settings\USERNAAM\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPhone Carrier Support/tmobile_nl.ipcc

Danku!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je ook een duosim kan aanvragen waarvan 1 gewone en 1 microsim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Bij T-Mobile krijg je iig twee van deze units:

Afbeeldingslocatie: http://www.onemorething.nl/uploads/community/241ce175b95cf6c1b28d48176c201cc741f2105f_0.jpg

Maar je kunt het ook gewoon vragen wanneer je bestelt, is het zo, dan is het zo, is het niet zo, dan kun je er alsnog weinig aan veranderen... (en dan wordt het wellicht knippen).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
bdegroot schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:18:
Kan iemand mij even de officiële (door apple gesigneerde) TMOBILE_nl.ipcc voor de Iphone 4 sturen?
ik heb een simlock vrij prepay toestel uit België, maar ik zit nu met een mobistar APN instellingen en voicemailnummers etc.

Aangezien ik ook vaak in nederland ben en dan van tmobile gebruik maak zou is het wel zo handig deze te kunnen instellen via itunes.

Voor degene die een iphone via tmobile in nederland heeft, bovenstaande file staat normaalgesproken hier:
C:\Documents and Settings\USERNAAM\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPhone Carrier Support/tmobile_nl.ipcc

Danku!!
Nee, dat kan niet. Maar belangrijker, dat hoeft niet. Dat je telefoon uit België komt maakt niets uit. Je SIM is Nederlands en dat is wat de iPhone gebruikt om die instellingen te bedenken. De T-Mobile IPCC zit al aan boord van de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik heb gewoon een simkaartadapter gekregen zodat ik microsim kan gebruiken in telefoons met gewone sim.

En trouwens hierboven: vind je baas het wel leuk dat je met zijn iPhone gaat spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn microsim (samen met mijn iPhone 4 op vrijdag :D) van de T-Mobile shop. Ik krijg er ook meteen een adapter bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Welke T-Mobile Shop??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haalde hem bij de shop in Amstelveen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@JoppM

Het grootste verschil mbt de oude iphone versie is de camera die nu 5-megapixel is, en zowel voor als achter op het toestel een camera zit. Verder is de beeldkwaliteit sterk verbeterd.

Een ander grote verbetering vind ik het switchen tussen applicaties, je kan nu veel sneller werken tussen verschillende apps. Bij de 3gs versie vond ik dit altijd wel een gemis.

*knip*

[ Voor 16% gewijzigd door Hoedje op 14-08-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

De iPhone4 heeft een even groot scherm als voorgaande toestellen, maar een resolutie die 4x zo hoog is, "oude" applicaties zouden er dus exact hetzelfde uit moeten zien. Toch lijken ze bij mij veel lelijker, een beetje blurry. Kan dit kloppen, of is dit simpelweg omdat je zo snel gewend raakt aan de nieuwe resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 19:48
Mag schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 00:01:
De iPhone4 heeft een even groot scherm als voorgaande toestellen, maar een resolutie die 4x zo hoog is, "oude" applicaties zouden er dus exact hetzelfde uit moeten zien. Toch lijken ze bij mij veel lelijker, een beetje blurry. Kan dit kloppen, of is dit simpelweg omdat je zo snel gewend raakt aan de nieuwe resolutie?
Dan zijn deze applicaties nog niet geoptimalizeerd voor de iPhone 4. Plaatjes e.d. worden geschaald naar de hogere resolutie waardoor ze wazig worden. Jammer genoeg zijn er voor mijn gevoel nog maar relatief weinig apps die al voor de iPhone 4 geoptimaliseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Laatst online: 14:46
Ik heb dit topic doorgezocht maar deze vraag nog niet gevonden: Ik heb momenteel een iPhone 3G, en wacht op de iPhone 4. Hoe gaat het overzetten in z'n werk? Ik wil natuurlijk al mijn gekochte applicaties behouden, m'n contacten, m'n e-mail instellingen, enz enz, wel overhevelen.

Iemand al ervaring mee?

Ik werk op Windows, voor als dat nog uit maakt. :)

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Backup maken van je 3G. Zodra je de iPhone 4 gaat syncen, die backup terugzetten.
Al je instellingen, SMS en foto's staan dan weer terug.

Applicaties opnieuw syncen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
Wasp schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:10:
Ik heb dit topic doorgezocht maar deze vraag nog niet gevonden: Ik heb momenteel een iPhone 3G, en wacht op de iPhone 4. Hoe gaat het overzetten in z'n werk? Ik wil natuurlijk al mijn gekochte applicaties behouden, m'n contacten, m'n e-mail instellingen, enz enz, wel overhevelen.

Iemand al ervaring mee?

Ik werk op Windows, voor als dat nog uit maakt. :)
Je kan in iTunes een kopie maken van je iPhone (backup, reservekopie o.i.d., ik weet niet precies hoe iTunes het noemt).
Als je je iPhone 4 dan aansluit kan je ervoor kiezen om een eerder gemaakte backup erop te zetten. Dat moet je doen en als het goed is heb je dan alles van je 3G op je 4.

Edit: Ik was weer eens te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Laatst online: 14:46
Dat klinkt eigenlijk heel logisch!

Maar het zal wel tussen m'n oren zitten, (of niet van toepassing zijn op Apple producten ;)) maar ik heb ergens het gevoel dat een verse iPhone 'installatie' beter is. Vergelijkbaar met een upgrade van Win XP -> Win 7.

Praat ik onzin?

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Volgens mij kun je ook met een verse installatie beginnen en dan programma's, contacten, foto, film en muziek vanuit je backup terug zetten. Ik weet dit niet zeker maar mij lijkt het ook een fijnere (wel iets omslachtiger) manier om vers te beginnen. Instellingen etc. moet je dacht ik wel resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Het is geen compleet OS dat je terugzet.. alleen je SMSjes en foto's.
Dus het maakt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ah, okay, ik lees her en der namelijk ook verhalen dat de batterij sneller leegloopt indien je een backup van een 3G of 3GS terug zet op de 4 (gelezen op MacRumors).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Jannis schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 01:32:
[...]

Dan zijn deze applicaties nog niet geoptimalizeerd voor de iPhone 4. Plaatjes e.d. worden geschaald naar de hogere resolutie waardoor ze wazig worden. Jammer genoeg zijn er voor mijn gevoel nog maar relatief weinig apps die al voor de iPhone 4 geoptimaliseerd zijn.
Okay, ik was onder de veronderstelling dat apps even mooi eruit zouden zien op de 3GS als op de 4, omdat 1 pixel gewoon naar 4 pixels gescaled wordt. Maar in de praktijk ziet het er dus toch wat blurry uit. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Mag schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:33:
[...]

Okay, ik was onder de veronderstelling dat apps even mooi eruit zouden zien op de 3GS als op de 4, omdat 1 pixel gewoon naar 4 pixels gescaled wordt. Maar in de praktijk ziet het er dus toch wat blurry uit. Vreemd.
Dat zegt hij toch ook? Het is toch niet vreemd dat als 1 pixel vier keer wordt uitgerekt dat het wat blurry uit komt te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Kan je de ipad camera connection kit ook op de iphone 3gs aansluiten icm een jailbreak? Want normaal gesproken werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:03

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

D-Ed schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:41:
[...]

Dat zegt hij toch ook? Het is toch niet vreemd dat als 1 pixel vier keer wordt uitgerekt dat het wat blurry uit komt te zien?
Dat ligt eraan hoe je het probeert te verklaren. Als op de zelfde oppervlakte 4x meer pixels aanwezig zijn en voor de oude niet aangepaste apps de pixels opgerekt worden naar 4x de originele grootte zou je verwachten dat het geen verschil mag uitmaken. Immers 1 pixel op een oud scherm is qua oppervlakte net zo groot als 4 pixels (2x2) op het nieuwe scherm. Dus waarom toch blurry?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

ma9ma schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:54:
[...]

Dat ligt eraan hoe je het probeert te verklaren. Als op de zelfde oppervlakte 4x meer pixels aanwezig zijn en voor de oude niet aangepaste apps de pixels opgerekt worden naar 4x de originele grootte zou je verwachten dat het geen verschil mag uitmaken. Immers 1 pixel op een oud scherm is qua oppervlakte net zo groot als 4 pixels (2x2) op het nieuwe scherm. Dus waarom toch blurry?
Dat is een logisch gevolg bij het verhogen van de resolutie. Apps voor de voorgaande toestellen van Apple waren ontworpen voor 320x480 wat nu dus bij de iPhone 4 640x960 is. Je moet het niet zien als 1 pixel die op het oude scherm fysiek evenveel ruimte inneemt als 4 pixels op het nieuwe scherm, maar gewoon als 1 pixel op het oude scherm is gelijk aan 1 pixel op het nieuwe scherm. Hierdoor krijg je dus het blurry effect.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Laguna schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:17:
[...]

Dat is een logisch gevolg bij het verhogen van de resolutie. Apps voor de voorgaande toestellen van Apple waren ontworpen voor 320x480 wat nu dus bij de iPhone 4 640x960 is. Je moet het niet zien als 1 pixel die op het oude scherm fysiek evenveel ruimte inneemt als 4 pixels op het nieuwe scherm, maar gewoon als 1 pixel op het oude scherm is gelijk aan 1 pixel op het nieuwe scherm. Hierdoor krijg je dus het blurry effect.
Ik had het niet beter uit kunnen leggen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Laguna schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:17:
[...]

Alright, ik beredeneerde op ma9ma's manier en vond het dus vreemd. Bedankt voor de uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Mag schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:31:
[...]

Alright, ik beredeneerde op ma9ma's manier en vond het dus vreemd. Bedankt voor de uitleg!
Het lijkt vreemd ja, maar wat je ziet is feitelijk gelijk aan wat je zag op het oude scherm. Alleen is het nieuwe scherm zodanig scherper dat het toch iets anders eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

CyBeR schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:35:
[...]

Het lijkt vreemd ja, maar wat je ziet is feitelijk gelijk aan wat je zag op het oude scherm. Alleen is het nieuwe scherm zodanig scherper dat het toch iets anders eruit ziet.
Het ergste is nog wel als je een oude screenshot van je 3G(S) bekijkt op je iPhone4. Ik had nog een screenshot van mn springboard, die tekst ziet er dan echt heel slecht uit, terwijl als ik mn 3GS er naast legt het nog wel mee valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
iPhone 3GS besteld bij The Phonehouse.. Aanbieding was te mooi om het niet te doen. 3GS en 4G met elkaar verglijken is bijna geen verschil. Vind ik dan.

Voordat mensen dit afkraken, ik ben er blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:21

KroeT

[...]

Dennischo schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:59:
iPhone 3GS besteld bij The Phonehouse.. Aanbieding was te mooi om het niet te doen. 3GS en 4G met elkaar verglijken is bijna geen verschil. Vind ik dan.

Toestel gratis, tweejarig abonnement, 20 euro per maand, is inderdaad niet slecht. Scheelt je totaal 340 euro, dus ik kan me je keuze wel voorstellen. Totdat ik naar de restwaarde ga kijken natuurlijk, maar het is goed dat je er blij mee bent. Het is de voordeligste keuze.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Na een weekje iPhone4 te hebben gebruikt wil ik al niet meer terug naar de 3GS. Wereld van verschil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dat de 4 weinig beter heeft dan de 3GS vind ik niet. Ik vind de nieuwe iPhone best vernieuwend. Echter voldoet mijn 3GS nog prima en is de 4 veel te duur. Vorige keer ben ik van 3G naar 3GS met geld toe overgestapt. Ik doe dat pas als dat weer op die manier kan.

Ik heb het idee dat OS 4 nu nog meer van de hardware gebruik maakt ofzo. In scrollen en algehele bediening voelt het sneller dan 3.1.2 op mijn 3GS.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:25:
Dat de 4 weinig beter heeft dan de 3GS vind ik niet. Ik vind de nieuwe iPhone best vernieuwend. Echter voldoet mijn 3GS nog prima en is de 4 veel te duur. Vorige keer ben ik van 3G naar 3GS met geld toe overgestapt. Ik doe dat pas als dat weer op die manier kan.

Ik heb het idee dat OS 4 nu nog meer van de hardware gebruik maakt ofzo. In scrollen en algehele bediening voelt het sneller dan 3.1.2 op mijn 3GS.
Beetje domme praat, een 4 is amper duurder dan de 3GS toen deze vorig jaar uitkwam. En geld toe :s tuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

KroeT schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:02:
[...]

Toestel gratis, tweejarig abonnement, 20 euro per maand, is inderdaad niet slecht.
Helemaal niet slecht inderdaad.
20 euro per maand is 480 euro over 2 jaar. Als je die iPhone 3GS nieuw in doos zou verkopen voor 300 euro heb je voor 180 euro een Relax 20 abo, dat is 7,50 per maand. Daar kan geen sim only tegenop! Het is dat ik al een abonnement heb ...

[edit]
Relax 25 zelfs! Nice :)

[ Voor 3% gewijzigd door Canaria op 05-08-2010 16:42 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat je er blij mee bent, daar gaat het uiteindelijk ook om. Maar om te zeggen dat een 3GS weinig verschilt, right... functioneel niet nee, maar technisch enorm veel, hogere reso, meer intern geheugen, betere looks, betere gps, betere batterij etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tufan28
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03 21:53
even een vraag voor de iphone gebruikers, De iphone 4 is mijn eerste iphone en heb hem nog niet uitgepakt.

Dit ga ik allemaal dus thuis doen en vroeg ik me af of je dat klepje om de simkaart te plaatsen ook met een paperclip kan openen ? want ik heb hiervoor ook geen sim ejecter bij gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Tufan28 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:50:
even een vraag voor de iphone gebruikers, De iphone 4 is mijn eerste iphone en heb hem nog niet uitgepakt.

Dit ga ik allemaal dus thuis doen en vroeg ik me af of je dat klepje om de simkaart te plaatsen ook met een paperclip kan openen ? want ik heb hiervoor ook geen sim ejecter bij gekregen..
Zit in het klepje van het witte 'doosje' / uitklapbaar ding dat je er bij krijgt. Lekker in verwoorden ben ik vandaag :P

Edit:
http://www.expatads.com/adpics/4c4c09e699d3bd11e055b9eda.jpg

Het linker witte doosje zit 'ie in.

[ Voor 9% gewijzigd door graceful op 05-08-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Tufan28 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:50:

Jawel, kijk goed.. hij zit ergens verstopt achter een boekje ofzo, nee serieus achter op je doosje... waar de boekjes inzitten.
Klein grijs staafje met een oogje.
Afbeeldingslocatie: http://img23.imageshack.us/img23/2460/img0765ir.jpg

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tufan28
graceful schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:51:
[...]

Zit in het klepje van het witte 'doosje' / uitklapbaar ding dat je er bij krijgt. Lekker in verwoorden ben ik vandaag :P
Oke dan zal ik er naar kijken, want velen hoor ik dan dat je er geen sim ejector erbij krijgt.. Maar i.i.g bedankt voor de tip (Y);)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tufan28
Chrones schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:53:
[...]

Jawel, kijk goed.. hij zit ergens verstopt achter een boekje ofzo, nee serieus achter op je doosje... waar de boekjes inzitten.
Klein grijs staafje met een oogje.
[afbeelding]
ja precies maar ik heb mijn doosje nog niet open vandaar, maar nogmaals dankjewel ik zal er zodadelijk als ik thuis ben er naar moeten kijken..

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

... maar het kan ook met een paperclip als zo'n ding niet in je doosje blijkt te zitten :P
Ik heb het met m'n oorbel gedaan, oud trucje uit de tijd dat ik m'n Palm of Pocketpc met een vergelijkbaar gaatje moest resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:39
Tufan28 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:53:
[...]

Oke dan zal ik er naar kijken, want velen hoor ik dan dat je er geen sim ejector erbij krijgt.. Maar i.i.g bedankt voor de tip (Y);)
Dat was (en is?) in de Verenigde Staten inderdaad zo. Maar in Europa krijg je er wel een paperclip bij :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tufan28
Hoedje schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:03:
[...]

Dat was (en is?) in de Verenigde Staten inderdaad zo. Maar in Europa krijg je er wel een paperclip bij :)
Oke prima, dan liep ik nog wat achter met de informatie, my bad...
Canaria schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:59:
... maar het kan ook met een paperclip als zo'n ding niet in je doosje blijkt te zitten :P
Ik heb het met m'n oorbel gedaan, oud trucje uit de tijd dat ik m'n Palm of Pocketpc met een vergelijkbaar gaatje moest resetten.
Precies daar dacht ik dus ook aan, maar aangezien er dus al een "paperclipje" in zit moet dat geen probleem zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Dock is binnen. Niet de universal, maar de iPhone 4 dock.
Man ziet dat ding er strak uit in de dock :)

Overigens.. Heb altijd docks gehad op mijn nachtkastje. Nu dus vanaf vorige week vrijdag niet. Wat mis je dat snel zeg... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
UltraSub schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:24:
Dock is binnen. Niet de universal, maar de iPhone 4 dock.
Man ziet dat ding er strak uit in de dock :)

Overigens.. Heb altijd docks gehad op mijn nachtkastje. Nu dus vanaf vorige week vrijdag niet. Wat mis je dat snel zeg... :X
Via de Apple site besteld of ergens anders vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Past die dock voor iPhone 4 ook met bumper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022

Inderdaad een leuke aanbieding, maar dit staat me niet zo aan:

Onbeperkt mobiel internet in Nederland. Download: 384 Kbps / Upload: 64 Kbps.

Naar huidige maatstaven behoorlijk traag, meestal 2048 of zelf 3600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn zus heeft een iphone 3g in China gekocht. Ze woont en werkt daar. Gezien het brakke internet daar heeft ze de software nooit geupdated. (verbinding klapte er telkens uit). Tijdelijk weer terug in Nederland Itunes geupdate, telefoon geflashed, en het enige wat hij nu doet is opstarten, en aangeven dat alleen noodnummers gebeld kunnen worden. Itunes geeft aan dat de telefoon niet herkend wordt, en dat we contact moeten zoeken met een Apple reparatiepunt.

De itunes diagnostics geven wel aan dat de telefoon geupgrade is, alleen zit er natuurlijk nog een Chinese simkaart in, waardoor ik vermoed dat een en ander niet goed gegaan is.

Heeft iemand nog enig idee of dit te verwijderen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Je moet hem nog activeren, dit kan enkel met je normale simkaart met OS 4.0 geloof ik. En volgens mij moet je er bereik mee hebben, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:35:
[...]

Beetje domme praat, een 4 is amper duurder dan de 3GS toen deze vorig jaar uitkwam. En geld toe :s tuurlijk.
:? ik heb vorige keer tweedehands twee goede dealtjes gescoord waardoor ik winst heb gemaakt op een upgrade. Nu zie ik iPhone 4's voor 1000 euro in het circuit weggaan, toen ik overstapte naar 3GS (november vorig jaar) was dat al een stuk lager voor de 3GS toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Vandaag binnengekomen bij T-Mobile Eindhoven (rechtestraat)! :D

Afbeeldingslocatie: http://kttns.org/ngnh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Luckyluuk schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:37:
[...]

Via de Apple site besteld of ergens anders vandaan?
Apple.nl store. Zaterdag besteld, vandaag op de deurmat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:39
Bosmonster schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:16:
Past die dock voor iPhone 4 ook met bumper?
Nee, als in de iPhone 4 kan dan geen contact maken met de dockconnector. Maar je kan hem er wel met case en al inzetten voor de sier :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zojuist Apple iPhone 4 Dock besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQAirstrike
  • Laatst online: 03-09 09:45
Weet iemand hoe ik die instellingen van Web & walk van t-mobile (Iphone 4) weer verander naar hoge resolutie?
Ik had per ongeluk de verkeerde gekozen.

www.instagram.com/thomas.bartelds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TQAirstrike schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:23:
Weet iemand hoe ik die instellingen van Web & walk van t-mobile (Iphone 4) weer verander naar hoge resolutie?
Ik had per ongeluk de verkeerde gekozen.
speed.t-mobile.nl bedoel je denk ik . . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQAirstrike
Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 22:09:
[...]

speed.t-mobile.nl bedoel je denk ik . . :)
Dankje! Ik kreeg namelijk allemaal verneukte afbeeldingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQAirstrike
Ik vind het ook vet raar dat de filmpjes over wifi veel beter van kwaliteit zijn dan over 3G. Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
TQAirstrike schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:06:
Ik vind het ook vet raar dat de filmpjes over wifi veel beter van kwaliteit zijn dan over 3G. Is hier een oplossing voor?
Dat heeft je iPhone gedaan, 3G filmpjes zijn automatisch lager kwaliteit in youtube dan dat je over WIFI probeert. Geen idee of je dit kunt aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 20:40

KoudeAardbei

Moderator

Yeee, wij hebben vandaag 9 binnengekregen in de winkel :)
4 daarvan waren nog niet verkocht; dus waren echt mensen heel gelukkig vandaag die langskwamen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:42
Ik heb een standaard iPod dock, enig idee of de iPhone 4 hier ook netjes in past (evt met adapter). Of is de iPhone4 dock het enige dat netjes aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
KoudeAardbei schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:19:
Yeee, wij hebben vandaag 9 binnengekregen in de winkel :)
4 daarvan waren nog niet verkocht; dus waren echt mensen heel gelukkig vandaag die langskwamen:)
welke? alleen 16gb... en welke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 10:59
weet iemand hoe het zit met de leverbaarheid van de 3gs?

Mijn 3g heeft zwemles gehad, niet te reparen. Pro assist wil me een 3gs geven, maar is volgens hun niet leverbaar. Wel kan ik een 8gb versie krijgen, maar heb liever 16gb (zoals ik had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
T7D_Sneezy schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:24:

Mijn 3g heeft zwemles gehad, niet te reparen. Pro assist wil me een 3gs geven, maar is volgens hun niet leverbaar. Wel kan ik een 8gb versie krijgen, maar heb liever 16gb (zoals ik had)
Ga voor de 8gb 3gs... net zoveel waard.. je kan niet een 3gs krijgen voor je oude 3g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQAirstrike
Chrones schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:15:
[...]

Dat heeft je iPhone gedaan, 3G filmpjes zijn automatisch lager kwaliteit in youtube dan dat je over WIFI probeert. Geen idee of je dit kunt aanpassen.
Ik heb een op lossing gevonden, als je naar m.youtube.com gaat en dan de taal naar engels(US) zet. Dan krijg je alle filmpjes op normale kwaliteit te zien.

Ik zat dus net ff te youtuben en in een keer werden alle filmpjes super snel geladen (over 3G) dus ging ik even een speedtest doen:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/iphone/49612449.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 19:46
T7D_Sneezy schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:24:

Je kunt proberen om een iPhone4 te krijgen (aangezien die wel 16GB zijn) maar dan kun je een negatief antwoord verwachten (en een lange levertijd)

Maar ik zou ook geen genoegen nemen met een 3GS 8GB.
Laat ze het maar oplossen, het is toch niet jouw probleem dat ze niet kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
Haha dat zou nog eens wat zijn, ouwe 3G kapot, iPhone 4 daarvoor terugkijken. Maargoed, niet geschoten is altijd mis. Ik zou al heel blij zijn met een 8GB 3GS en ik zou dat aanbod met open armen accepteren ;).

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 20:40

KoudeAardbei

Moderator

Chrones schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:24:
[...]

welke? alleen 16gb... en welke winkel?
Phonehouse...
32 en 16GB Allebei!

Dunno actuele vooraad, miss hebben we nog 1 !

[ Voor 11% gewijzigd door KoudeAardbei op 06-08-2010 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
aa = Factory and Machine ID
b = Year
cc = Production Week
ddd = Unique Identifier
ee = Color (A4=black)
f = size (S=16GB, T=32GB)

Week 30 2010 16GB!

Hij is van vorige week! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 10:59
andromedaan schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:39:
Haha dat zou nog eens wat zijn, ouwe 3G kapot, iPhone 4 daarvoor terugkijken. Maargoed, niet geschoten is altijd mis. Ik zou al heel blij zijn met een 8GB 3GS en ik zou dat aanbod met open armen accepteren ;).
ik wacht nog even een weekje totdat ze wat meer weten over de levering van 3gs 16/32 gig. Maar ik verwacht dat die niet meer leverbaar zijn. Hopen op een iphone 4 doe ik niet, want dat lijkt me echt gek als ze dat zouden doen. In ieder geval ben ik al super blij met een 8gb 3gs. iOS4 op een 3g was niet te doen pfffff.
En mijn middeleeuwse leen-nokia is pas echt elende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ik zit er aan te denken om mijn 3G geheel leeg te gooien en opnieuw te installeren, liefst vanaf een backup zodat alles er straks wel weer opstaat.

Heeft dit zin en ben ik dan werkelijk niks kwijt, ook niks van instellingen in apps?

Ik wil dit doen omdat de 3G totaal onbruikbaar is, hij reageert niet tot nauwelijks, loopt constant vast, black screens of death, sinds 4.0.1 doen de helft van mijn foto's het niet meer... Het is gewoon een kutapparaat geworden waar je met mazzel mee kan bellen (soms als ik een telefoon wil aannemen dan freezed het beeld en reageert ook het opneemknopje niet, ook het ophangen is soms een ware hel).

Of ik kan er een fatsoenlijke telefoon naast kopen (oude Nokia ofzo) maar ik ben zo ontzettend gewend geraakt aan de mooie kanten van de smartphone, de iPhone dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Wilf schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:41:
Ik zit er aan te denken om mijn 3G geheel leeg te gooien en opnieuw te installeren, liefst vanaf een backup zodat alles er straks wel weer opstaat.

Heeft dit zin en ben ik dan werkelijk niks kwijt, ook niks van instellingen in apps?
Nee je verliest dan niks, maar waarschijnlijk ook niet je problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tufan28
Misschien een domme vraag hoor maar dit probleem had ik ook met mijn ipod touch.

iemand ook ervaring mee dat de mail telkens crasht ?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hoedje schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:04:
[...]

Nee, als in de iPhone 4 kan dan geen contact maken met de dockconnector. Maar je kan hem er wel met case en al inzetten voor de sier :P
Hmm handig. Iedere iPhonebezitter een bumper aansmeren en vervolgens past ie daarmee niet meer in je dock :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Rivanov schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:17:
aa = Factory and Machine ID
b = Year
cc = Production Week
ddd = Unique Identifier
ee = Color (A4=black)
f = size (S=16GB, T=32GB)

Week 30 2010 16GB!

Hij is van vorige week! 8)
Week 29 2010 32GB
En die is vorige week vrijdag uitgeleverd :)
Lijkt me duidelijk, mensen die zeggen dat Apple de voorraad bewust laag houdt lullen uit hun nek volgens mij. Want alles wat uitgeleverd wordt, komt zo uit de fabriek lijkt het.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone 4] Discussie over de antenne

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.