Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
TDB schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:02:
[...]

Inmiddels de bumper besteld. Krijg net de bevestigingsmail:
~~~~Wij verwachten dat uw bestelling verzonden zal worden op: 03 Sep, 2010. Wij verwachten dat uw bestelling via de post geleverd zal worden op uw afleveradres op of voor 07 Sep, 2010. Houd er rekening mee dat dit slechts een geschatte levertijd is, die kan variëren. ~~~~~
7 september :|
Ik had hem zaterdag besteld via de app met een verwachte verzenddatum van 1 september. Uiteindelijk werd de case zondag verstuurd en had ik hem dinsdag... Het kan best zijn dat de cases nu heel snel gaan i.v.m. de lanceringen in andere landen waaronder Nederland. Maar het kan dus sneller zijn dan de bevestiging.

Overigens is het leuk zo'n gratis bumper. Maar ik denk niet dat ik hem veel zal gebruiken.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 10:31
Nou hier iemand die wel last heeft van de death grip.
Niet zozeer met bellen, maar wel met overig gebruik, zoals dit bericht typen.
Ik thuis van 4 streepjes naar geen service.

Verder wel een prima telefoon maar dit doet me wel erg twijfelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hoedje schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:18:
[...]

Ik had hem zaterdag besteld via de app met een verwachte verzenddatum van 1 september. Uiteindelijk werd de case zondag verstuurd en had ik hem dinsdag... Het kan best zijn dat de cases nu heel snel gaan i.v.m. de lanceringen in andere landen waaronder Nederland. Maar het kan dus sneller zijn dan de bevestiging.

Overigens is het leuk zo'n gratis bumper. Maar ik denk niet dat ik hem veel zal gebruiken.
Hmm ik had m'n case zondag besteld, maar nog niks ontvangen. Verwachte verzenddatum is 30 augustus.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andromedaan schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:13:
[...]

Als je de iPhone vergelijkt met een digitale camera, een spiegelreflex, tjah.. Maar ik vind 'm goed genoeg om voortaan geen digicam meer mee te nemen op vakantie. Kijk maar eens op Flickr, er worden best mooie foto's geschoten met dit ding. Voor het echt werk uiteraard 1D of 5D.
Hmmm....hooguit voor een weekendje, maar voor de vakantie geef ik toch de voorkeur aan mijn 50D ;)
Maar goed....ik fotografeer niet of nauwelijks met een foon. Het is gemakkelijk dat het kan bij een onverwacht moment of zoiets, maar dat is het dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Hoedje schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 20:30:
Dat zou ik met een volmondig JA beantwoorden. De 3GS is het model van vorig jaar. Je kan door even te wachten en een relatief kleine meerprijs te betalen een veel mooier product krijgen. Daarbij is de (door)verkoopwaarde over 1 of 2 jaar ook stukken hoger. Dus dat verschil haal je er dan makkelijk uit. De iPhone 4 voelt en is qua materiaal gebruik een klasse hoger dan de 3GS. Verder zijn vrijwel alle specs beter. Dus ik zou op dit moment absoluut niet voor de 3GS gaan.
Toch raar dat ik in de tweakers review lees dat er na een week gebruik allerlei stofjes onder het materiaal gaat zitten, ik weet niet hoe hun dat ding gebruiken maar dat vind ik echt onacceptabel voor zo'n high-end toestel.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1279720812.jpeg

[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 30-07-2010 22:16 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
Slasher schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 22:16:
[...]

Toch raar dat ik in de tweakers review lees dat er na een week gebruik allerlei stofjes onder het materiaal gaat zitten, ik weet niet hoe hun dat ding gebruiken maar dat vind ik echt onacceptabel voor zo'n high-end toestel.

[afbeelding]
Dit is de eerste keer dat ik hoor dat er gauw stof in komt. Weet je zeker dat ze 'm niet per ongeluk in de zandbak hebben gegooid :P ? Als het echt zo erg was dan was er wel meer licht op geschenen. Zoals bij death grip.

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Zo, nu maar mijn iPhone 4 aan de oplader. Hij was 80% geladen toen ik hem opstartte rond 2 uur en ik heb hem eigenlijk non-stop gebruikt tot ongeveer 10 uur. Toch wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 19:46
Zijn er anderen die de iPhone al langer in bezit hebben en ook last hebben van stof tussen de rand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Slasher schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 22:16:
[...]

[afbeelding]
Ik weet niet wat zij met dat ding uitspoken maar daar heb ik geen last van. Sterker nog, ik had nog niet eens over dit probleem nagedacht totdat ik dat stukje review net las, dus ik heb even gekeken. Niets te vinden. (En ik heb de mijne in dagelijks gebruik sinds 24 juni.)

Overigens: als dat het enige is dat ze kunnen vinden dat 'niet goed' is, denk ik dat 'ie het aardig doet :P

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 30-07-2010 22:30 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:26
Voor de mensen die graag willen zien hoe de camera filmd.
Heb een filmpje gemaakt tijdens het auto rijden met zon.

Te bekijken via; http://webgangster.nl/dumpert/index.php?dir=iphone4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik zoek een iPhone 4 dock. Enige wat ik kan vinden is de universal dock, maar die wil ik eigenlijk niet. Hou niet zo van inzetstukjes. Maar ligt het nou aan mij of bestaat een iPhone 4 dock niet?

/edit
Ok, bestaat dus wel, alleen niet in .nl. In de US store gewoon te bestellen zie ik. Iemand met een tip over hoe of waar ik zo'n ding het snelst geregeld krijg? Want zonder dock op mijn nachtkastje is maar niks, 's avonds of 's nachts dat gewroet met dat kabeltje... :P

[ Voor 41% gewijzigd door UltraSub op 31-07-2010 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Pfffff...
Bedankt voor de link, heb hem besteld.
Heb ik gisteravond werkelijk de hele store van voor naar achter gehad, niet gevonden. Heb sterk de indruk dat hij er dan ook daarna pas op is gekomen. Anyway, hij is besteld. Thnx again :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
webgangster schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 23:37:
Voor de mensen die graag willen zien hoe de camera filmd.
Heb een filmpje gemaakt tijdens het auto rijden met zon.

Te bekijken via; http://webgangster.nl/dumpert/index.php?dir=iphone4
dat ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

rdgut schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 22:27:
Zijn er anderen die de iPhone al langer in bezit hebben en ook last hebben van stof tussen de rand?
Heb hem dik een maand maar nergens last van hoor. Ook vingerafdrukken komen bijna niet voor op het scherm. :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Ja he, en dat is binnen in de auto nog genomen, moet eigenlijk ook even een filmpje maken van gewoon buiten.
Als er mensen zijn die een filmpje hebben gemaakt en hem willen delen, DM me even, dan zetten we hem erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
edgarf28 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:03:
Ik heb hem ook sinds vanochtend hoor! :D
Was de 9e die hem had gereserveerd in de t-mobile shop... en laten ze er nou precies 9 hebben (A) haha

Maar ik heb wat vreemds, als ik alle programma's volledig afsluit, dan blijft toch het icoontje van de locatievoorzieningen rechts boven in beeld staan... hoe kan dit?

Want als ik alles afsluit dan is ook echt alles afgesloten neem ik aan toch?
Ik heb inmiddels het probleem gevonden, het is de applicatie Regenalarm die constant de locatievoorzieningen gebruikt, ook al is de applicatie volledig afgesloten!!!
Dus als je wat langer met je batterij wilt doen, lijkt me het verstandig dit programma niet te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippes
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 14:07
Iemand inmiddels al ervaringen met accu packs voor de Iphone 4?

Ga binnenkort soort van camperen, 3 dagen zonder stroom voorziening, en wil natuurlijk graag mn Iphone meenemen. O-)

Ben eigenlijk opzoek naar zoiets:

3G Juice Major Mojo (YouTube: 3g Juice Major Mojo Review)

Alleen dan iets goedkoper, zo rond de max 35 a 40 euro?
En durf ook nog niet helemaal zon accupack van DX te bestellen.

Alvast bedankt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Ik heb ook een filmpje gemaakt. Geedit in iMovie op MACOSX.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kR0xQYv7Cvk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Snippes schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:51:

Ga binnenkort soort van camperen, 3 dagen zonder stroom voorziening, en wil natuurlijk graag mn Iphone meenemen. O-)

Ben eigenlijk opzoek naar zoiets:

3G Juice Major Mojo (YouTube: 3g Juice Major Mojo Review)

Alleen dan iets goedkoper, zo rond de max 35 a 40 euro?
En durf ook nog niet helemaal zon accupack van DX te bestellen.

Alvast bedankt! :D
Van die accu packs weet ik niet veel maar ik denk dat de iPhone 4 makkelijk 2 dagen kan halen bij normaal gebruik. Dus het beste wat je kan doen is gewoon 's nachts, als je slaapt, je iPhone uitzetten en natuurlijk in vliegtuigmodes als er slecht of geen bereik is. En alle apps die in de achtergrond draaien afsluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 08:12:
Ik zoek een iPhone 4 dock. Enige wat ik kan vinden is de universal dock, maar die wil ik eigenlijk niet. Hou niet zo van inzetstukjes. Maar ligt het nou aan mij of bestaat een iPhone 4 dock niet?
De iPhone 4 past perfect in de dock die origineel bij de iPhone 2g zat. Mocht je die hebben dan hoef je geen nieuwe te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 16:13:
[...]

De iPhone 4 past perfect in de dock die origineel bij de iPhone 2g zat. Mocht je die hebben dan hoef je geen nieuwe te kopen.
Bedankt voor de tip, maar had ik al gezien. Ik ben ingestapt bij de 3G. Toen een 3GS, en nu een 4 dus. Eerste keer dockwissel voor mij. Irritanter is dat ik maandag in de auto stap, en mijn i4 niet in de (overigens geweldige) Carcomm dock kan zetten, hence, geen muziek, geen stroom. Zeer irritant.. Hoop dat Carcomm een beetje voort maakt met de dock voor de i4. Die staat op hun site vermeld als in ontwikkeling, en heb ze al gemailed, maar nog geen antwoord helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Heb nog 3 filmpjes erbij gezet.

Twee filmpjes zijn lopend gemaakt, en 1 filmpje is stilstaand gemaakt.

Dat werkt dus niet! Je ziet wel de kwaliteit van het filmpje hierdoor, PERFECT gewoon :)

URL nogmaals: http://webgangster.nl/dumpert/index.php?dir=iphone4

[ Voor 18% gewijzigd door webgangster op 31-07-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Effe een tip die waarschijnlijk best logisch is, maar te weinig wordt goegepast:
Je kan de iPhone 4 makkelijk op een tafel neerzetten terwijl hij filmpt. Voorkomt handbeweging :). Mooi voordeel dat met de oude iPhones niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Ik denk dat er trouwens best ruimte is voor een 'Post hier je iPhone 4 foto's & video's'-topic ? Who's with me ? Ik vind dit echt de coolste feature van de iPhone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel van jullie nemen er nu nog een shield (of dergelijke) bij? Ik had op m'n vorige iPhone's altijd een Invisible Shield zitten, en was er zeker tevreden van. Echter "voel" je het wel dat dit erop ligt, logisch ook. Voor diegenen die er geen hebben opzitten (ik denk dan ook aan de 3G/3Gs), merkten jullie bij voorzichtig gebruik (geen geld in broekzak, geen sleutels, niet laten vallen..) lichtje krasjes na een periode of niet?

Die oerlelijke bumper van Apple gaat er sowieso niet op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

webgangster schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 16:20:
[...]

Heb nog 3 filmpjes erbij gezet.

Twee filmpjes zijn lopend gemaakt, en 1 filmpje is stilstaand gemaakt.

Dat werkt dus niet! Je ziet wel de kwaliteit van het filmpje hierdoor, PERFECT gewoon :)

URL nogmaals: http://webgangster.nl/dumpert/index.php?dir=iphone4
Bedankt voor de filmpjes. Ziet er idd belachelijk goed uit (voor een telefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

CyBeR schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 22:29:
[...]

Ik weet niet wat zij met dat ding uitspoken maar daar heb ik geen last van. Sterker nog, ik had nog niet eens over dit probleem nagedacht totdat ik dat stukje review net las, dus ik heb even gekeken. Niets te vinden. (En ik heb de mijne in dagelijks gebruik sinds 24 juni.)

Overigens: als dat het enige is dat ze kunnen vinden dat 'niet goed' is, denk ik dat 'ie het aardig doet :P
Ik kan me ook niet voorstellen dat dit gebeurt bij normaal gebruik, en dit is de eerste keer dat ik zoiets ook hoor. Het zal wel meevallen dus....

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:08:
Hoeveel van jullie nemen er nu nog een shield (of dergelijke) bij? Ik had op m'n vorige iPhone's altijd een Invisible Shield zitten, en was er zeker tevreden van. Echter "voel" je het wel dat dit erop ligt, logisch ook. Voor diegenen die er geen hebben opzitten (ik denk dan ook aan de 3G/3Gs), merkten jullie bij voorzichtig gebruik (geen geld in broekzak, geen sleutels, niet laten vallen..) lichtje krasjes na een periode of niet?

Ik heb nu een case, SwitchEasy NUDE Case For iPhone 4.
Jammer dat de enkele mooie dingen van de Iphone 4 hierdoor wegvallen maar ik zit ook met het ateneprobleem.
Invisible Shield is volgens mij niet meer eens nodig omdat het van speciaal glas is gemaakt de voorkant.

Foto's case: http://www.webgangster.nl/dumpert/index.php?dir=iphone4_case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Maar ik begrijp dat die case dus op de voorkant van het scherm zit. Is dat fijner dan dat hij aan de achterkant zit dan, want je legt de telefoon toch meestal op de achterkant neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Tc-Chub schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:13:
Maar ik begrijp dat die case dus op de voorkant van het scherm zit. Is dat fijner dan dat hij aan de achterkant zit dan, want je legt de telefoon toch meestal op de achterkant neer?
Voorkant van de telefoon is niet beschermd nee maar dat is ook niet meer nodig schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Hahah, Ok, volgens mij kan je via Apple Case programm soortgelijke case bestellen. Maar ik ga denk ik voor de apple bumper, maar uiteindelijk moet je volgens mij nog zelf een fatsoenlijke kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
webgangster schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:16:
[...]

Voorkant van de telefoon is niet beschermd nee maar dat is ook niet meer nodig schijnt.
Het glas aan de achterkant is hetzelfde als aan de voorkant.

That said ligt een telefoon meestal met 't scherm naar boven als je die bescherming nodig hebt, dus de achterkant zal allicht meer te verduren hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
http://twitpic.com/2aec8v

:'(

Achja.. Trouwe 3G..

Hij doet het nog wel helemaal, heb een screen protector er over heen geplakt zodat ik geen glas in m'n fikken krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Morgennacht vertrek ik samen met mijn vriendin naar Spanje. Zij heeft de iPhone 3GS (iOS4). Ik heb nu in haar telefoon Data-Roaming en Mobiele Data uitgezet. Is dit voldoende om een hoge telefoonrekening te voorkomen of moet ik nog aanvullende instellingen wijzigen? Dus ik wil geen dataverbruik in het buitenland ;)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ophidian schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:45:
Morgennacht vertrek ik samen met mijn vriendin naar Spanje. Zij heeft de iPhone 3GS (iOS4). Ik heb nu in haar telefoon Data-Roaming en Mobiele Data uitgezet. Is dit voldoende om een hoge telefoonrekening te voorkomen of moet ik nog aanvullende instellingen wijzigen? Dus ik wil geen dataverbruik in het buitenland ;)
Dat is voldoende, veel plezier :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Heeft er iemand al geprobeerd om te bellen met beeld erbij, tussen twee iphones 4?
Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit van die filmpjes, en of het hapert.

The "real" Champ will always be The Champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
The Champ schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:11:
Heeft er iemand al geprobeerd om te bellen met beeld erbij, tussen twee iphones 4?
Yup, ikke. FaceTime was heel goed, haperde niet en het geluidskwaliteit was ook heel goed. Wil het nog een keertje testen maar heb geen FaceTime buddies :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:32
The Champ schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:11:
Ik moet zeggen dat ik zelf ook verrast van FaceTime sta. Heb het zelf even geprobeerd en het werkt perfect.

Geluid is glashelder, 30fps video zo te zien, geen haperingen, werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Da's opzich ook niet zo spannend natuurlijk: dat kan al jaren op heel veel andere telefoons en daar werkt het technisch volgens mij ook goed. Apple heeft het nu wel erg gebruiksvriendelijk gemaakt natuurlijk doordat je het door 1 knop in te drukken kan starten :)

Heb het zelf nog niet kunnen testen helaas: de mensen die ik ken die een iPhone 4 besteld hebben hadden niet zo veel geluk met de levertijden van T-Mobile als ik...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:04

KroeT

[...]

Misschien moeten we een 'ik sta open voor Facetime met collega-tweakers omdat mijn vrienden hun iPhone 4 nog niet binnen hebben' lijst aanleggen. Ik doe niet mee, want ik heb mijn iPhone 4 nog niet binnen ;)

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippes
andromedaan schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:27:
[...]

Yup, ikke. FaceTime was heel goed, haperde niet en het geluidskwaliteit was ook heel goed. Wil het nog een keertje testen maar heb geen FaceTime buddies :(.
Een maat en ik hebben t al wel even getest, maar t gaat echt retevloeiend allemaal, soms een kleine hapering bij het snel switchen van de camera (front/back), maar verder werkt het echt goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Ik vind nog steeds dat er een 'Post hier je iPhone 4 foto's & video's'-topic moet komen.. Is hier een markt voor denken julie ? Anders start ik die bad boy gewoon.
KroeT schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:11:
Misschien moeten we een 'ik sta open voor Facetime met collega-tweakers omdat mijn vrienden hun iPhone 4 nog niet binnen hebben' lijst aanleggen. Ik doe niet mee, want ik heb mijn iPhone 4 nog niet binnen ;)
Ik had al gevraagd in het Levertijden topic om 06 achter te laten in PM als iemand wilde FaceTimen.. moest het hopeloos gauw proberen toen ik m'n iPhone 4 kreeg :P. Paar minuten later gefacetimed met een tweaker >:).

[ Voor 3% gewijzigd door andromedaan op 31-07-2010 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 08:56
andromedaan schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:14:
Ik vind nog steeds dat er een 'Post hier je iPhone 4 foto's & video's'-topic moet komen.. Is hier een markt voor denken julie ? Anders start ik die bad boy gewoon.
Ik zou dat graag zien! Zeker als het video's zijn net zoals die van andromedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:07

Aight!

'A toy robot...'

Ik heb hem nu ook, gisteren opgehaald.
Had hem gereserveerd, erg fijn apparaat moet ik zeggen. Zeker 2x zo snel als de 3G met ios4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik wil chat roulette voor iPhone :9 Als er amper iPhone 4's beschikbaar zijn, dan is er ook amper iemand om mee te FaceTimen namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Squatjj schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:04:
Ik wil chat roulette voor iPhone :9 Als er amper iPhone 4's beschikbaar zijn, dan is er ook amper iemand om mee te FaceTimen namelijk :P
Die was er ook. Ik heb hem nog geinstalleerd staan. Alleen gingen mensen vieze dingen doen en dus heeft apple hem uit de store verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:08:

Ik ben overgestapt op een shueld van SGP. Op dit moment heb ik de Ultra Clear op de voorkant en carbon print op de achterkant.
De voorkant is zo goed, dat je niet eens door hebt dat er iets op zit.
Tip; als je koopt, koop via eBay. Link heb ik niet nu voor je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:19

Vuvuzela

My spire is forming

andromedaan schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:14:
Het is best leuk maar na verloop van tijd zijn het alleen foto's, filmpjes uit de iPhone (4). Hoe zit het dan inhoudelijk en wat zijn de eisen. Zal misschien niet zo overkomen maar ik ben wel een voorstander van zo'n topic.

Ik had een ietwat slechte start met mijn iPhone. Bij de 1e boot zag het bootlogo er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/14b73nr.jpg
Sommige delen flikkerden ook :X en af en toe veranderde het geheel. Na een minuut of 2 zag het er normaal uit en na een herstart was alles normaal (super goed dus eigenlijk). Gisteren zat ik in de bioscoop en toen ik naar huis liep reageerde mijn iPhone nergens op het scherm bleef zwart. Ik dacht aan een lege accu want ik had niet heel veel meer over aan het begin van de film of misschien was hij te warm geworden dunno. Dus aan de adapter gehangen.. weer geen reactie toen home en lock minstens 10 seconden ingehouden en toen bootte hij. Nu is verder alles weer oke maar ik begin nu te twijfelen of het wel aan de accu lag of dat het weer een fout was van het scherm.
Mocht het nog een keer gebeuren dan bel ik mezelf op om te kijken of hij behalve het scherm nog wel reageert. Zou wel kut zijn mocht het gebeuren want ik heb geen zin om deze kwijt te zijn, en ik verwacht niet dat ik hem om zou mogen/kunnen ruilen in de store (waar ik hem vandaan heb).

Verder ben ik wel erg onder de indruk van het toestel. De snelheid, geweldig scherm _/-\o_ goeie camera, bouwkwaliteit, facetime, flitser etc.. heerlijk :9

[ Voor 5% gewijzigd door Vuvuzela op 01-08-2010 17:12 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Snippes schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:51:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-harddisk.nl/images/iWalk5400zwart.jpg?osCsid=72fc14125d44bb980c8f5ca35a39f9e7

Genoeg prik om je iPhone een keer of drie volledig op te laden, maar ook alle andere elektronica die je meeneemt. Mocht je die te duur vinden, z'n kleine broertje is in de aanbieding en zou 1-1.5 keer een volledig lege iPhone moeten kunnen oppiepen.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silly question, maar als er iets gebeurt met mijn iPhone (uit UK), ook al ga ik er voorzichtig mee om, wat moet ik dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

burne schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 17:14:
[...]

[afbeelding]

Genoeg prik om je iPhone een keer of drie volledig op te laden, maar ook alle andere elektronica die je meeneemt. Mocht je die te duur vinden, z'n kleine broertje is in de aanbieding en zou 1-1.5 keer een volledig lege iPhone moeten kunnen oppiepen.
Heb hem besteld! Super handig voor in de bus op vakantie straks :) Moet ik 20 uur met mijn telefoon doen en dan wil ik graag films kijken/muziek luisteren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 18:52
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 17:20:
Silly question, maar als er iets gebeurt met mijn iPhone (uit UK), ook al ga ik er voorzichtig mee om, wat moet ik dan doen?
Wist jij dat er iets bestaat zoals Google/Bing, waar je meer dan een miljoen antwoorden binnen een paar seconden kunt vinden op je vraag? Bijvoorbeeld door een simpele zoek opdracht als "apple garantie" :
http://www.google.nl/sear...aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=

Om dan ook meteen antwoord te geven: helaas pindakaas, toestel heeft in NL geen garantie, alleen in de UK (had zelf een 3G uit de UK).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippes
burne schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 17:14:
[...]

[afbeelding]

Zo tnx voor de tip!! :D, heb deze toch besteld, die 30 euro goedkoper was toch genoeg om me over de streep te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 17:34:
[...]

Wist jij dat er iets bestaat zoals Google/Bing, waar je meer dan een miljoen antwoorden binnen een paar seconden kunt vinden op je vraag? Bijvoorbeeld door een simpele zoek opdracht als "apple garantie" :
http://www.google.nl/sear...aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=

Om dan ook meteen antwoord te geven: helaas pindakaas, toestel heeft in NL geen garantie, alleen in de UK (had zelf een 3G uit de UK).
Hier (België) kon ik bij Mobistar een garantie afsluiten op mijn mobiel nummer. Elk toestel dat ik dan bezit is beschermd tegen barsten in het scherm, waterschade en diefstal (misschien nog enkele andere die niet direct in mijn gedacht schieten). Deze verzekering kostte me €6 om af te sluiten, en wanneer ik er gebruik wil van maken betaal ik simpelweg €20 en krijg ik een nieuw toestel (als hij bv. gestolen is, of scherm gebarsten,..)

Ik raad je aan eens te vragen bij jouw provider of zij dergelijke verzekeringen kunnen hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:31:
[...]

Hier (België) kon ik bij Mobistar een garantie afsluiten op mijn mobiel nummer. Elk toestel dat ik dan bezit is beschermd tegen barsten in het scherm, waterschade en diefstal (misschien nog enkele andere die niet direct in mijn gedacht schieten). Deze verzekering kostte me €6 om af te sluiten, en wanneer ik er gebruik wil van maken betaal ik simpelweg €20 en krijg ik een nieuw toestel (als hij bv. gestolen is, of scherm gebarsten,..)

Ik raad je aan eens te vragen bij jouw provider of zij dergelijke verzekeringen kunnen hanteren.
Je kan hem niet verzekeren als je hem importeert, in elk geval niet in Nederland. België weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik hoop dat ze je niet hebben genaaid. Want meestal betaal je rond de 6 euro per maand i.p.v. 6 euro eenmalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Kosten zijn € 6,00 per maand.

Link: http://offer.mobistar.be/...opties/p/detail/insurance

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Staat nu de geheugen grote wel of niet op de achter kant van de iPhone 4? Ik heb hem alwel gezien, maar ben vergeten te kijken.

Hier zie ik het niet: http://www.mobileguerilla.com/

Hier zie ik het wel: http://www.stylecowboys.nl/Mobile/969

Ik kan me voorstellen dat PR art het niet heeft.

[ Voor 34% gewijzigd door Jumpman op 01-08-2010 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
Staat er niet op.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Dat is dan voor het eerst bij een Apple iPod, iPad of iPhone volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero Grav
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-02 17:01
Maciek schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 17:06:
Gisteren zat ik in de bioscoop en toen ik naar huis liep reageerde mijn iPhone nergens op het scherm bleef zwart. Ik dacht aan een lege accu want ik had niet heel veel meer over aan het begin van de film of misschien was hij te warm geworden dunno. Dus aan de adapter gehangen.. weer geen reactie toen home en lock minstens 10 seconden ingehouden en toen bootte hij. Nu is verder alles weer oke maar ik begin nu te twijfelen of het wel aan de accu lag of dat het weer een fout was van het scherm.
Dat probleem kwam ook al voor bij de vorige iPhones, lijkt eerder software- dan hardwarematig te zijn.
Maar in combinatie met je andere problemen zou ik het toch zeker blijven opvolgen en niet te lang wachten om terug te gaan naar een APR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 13:21
Misschien ff model nummer vergelijken? Ik heb 32GB zwart, er staat bij mij A1332

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17:26
Als je gaat naar settings/about zie je het serienummer.

aabccdddeef

aa = Factory and Machine ID
b = Year
cc = Production Week
ddd = Unique Identifier
ee = Color (A4=black)
f = size (S=16GB, T=32GB)

Ik heb 85-0-23-2L8-A4-T

32GB van week 23 2010 dus.

Week 23 is wel bizar oud overigens, dat is de week van 7-13 juni. 2 Weken voor de release dus van 24 juni :P

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 02-08-2010 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 00:15:

aabccdddeef

b = Year
cc = Production Week
ddd = Unique Identifier
ee = Color (A4=black)

Ik heb 85-0-23-2L8-A4-T

Week 23 is wel bizar oud overigens, dat is de week van 7-13 juni. 2 Weken voor de release dus van 24 juni :P
week 24 hier. maar zo bizar is dat niet, die dingen moeten gefabriceerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Het is voor zover ik weet het laagste weeknummer dat er is voor de release-versies.

Ze zouden er 3 miljoen per maand produceren, dus dan klopt 1,5 a 2 miljoen wel voor release (ze hadden er 1,7 miljoen verkocht en toen waren de voorraden op).

Gelukkig doet ie het perfect :Y)

[ Voor 56% gewijzigd door Bosmonster op 02-08-2010 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Week 29 hier. Gaat echt rap. Mogelijk nog maar een weekje jong... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook week 29 hier. Dat is nou een efficiëntie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Grappig, mijn iPad is van week 28, die was ook maar een weekje!

Maar het eind van serienummer is TU, is die T dan weer van 32GB? Waar vind ik die serienummerinfo? :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jumpman schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:29:
[...]

Dat is dan voor het eerst bij een Apple iPod, iPad of iPhone volgens mij.
Klopt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Bosmonster schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 00:15:

aabccdddeef

b = Year
cc = Production Week
ddd = Unique Identifier
ee = Color (A4=black)

Ik heb 85-0-23-2L8-A4-T

Ik heb 87-0-21-47Z-A4-T.

Week 21 dus? Dan is mijne helemaal vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wat betreft de speculaties voor alweer de volgende serie iPhone's las ik een zeer interessante opmerking op het weblog van Stephen Fry waar ik vrijwel nog niemand over heb gehoord:

"On the front of the phone can be discerned the lineaments of a forward-facing camera and inset in the glorious glass obverse (which leads one to speculate that future models might allow solar charging) an extra eye reveals that LED flash has finally arrived." Bron: http://www.stephenfry.com...-a-welcome-and-a-warning/

Nooit meer batterij-issues dus?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:41:
Voor wat betreft de speculaties voor alweer de volgende serie iPhone's las ik een zeer interessante opmerking op het weblog van Stephen Fry waar ik vrijwel nog niemand over heb gehoord:

"On the front of the phone can be discerned the lineaments of a forward-facing camera and inset in the glorious glass obverse (which leads one to speculate that future models might allow solar charging) an extra eye reveals that LED flash has finally arrived." Bron: http://www.stephenfry.com...-a-welcome-and-a-warning/

Nooit meer batterij-issues dus?! :D
Interessante post-datum van dat artikel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Hier ook week 29 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CyBeR schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:44:
[...]

Interessante post-datum van dat artikel ook.
Interessante poster ook ;)

Hij kent blijkbaar Stephen Fry niet :P

(m.a.w. het is een komiek)

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 02-08-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

:P
In de MacWorld UK stond een artikeltje over de drukte voor de Apple Store Regent Street bij de introductie van de iPad en daar was Stephen Fry gespot, gewoon in de rij. Als ik het me goed herinner, zei hij in dat interview ook dat hij dat bij de introductie van de iPhone niet weer zou doen.

edit: gevonden
http://www.macworld.co.uk.../index.cfm?newsid=3225004

[ Voor 12% gewijzigd door Canaria op 02-08-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Iemand al TomTom en GTA Chinetown Wars op de iPhone 4 geinstalleerd? Werkt het een beetje en ziet het er een beetje uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Jumpman schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:50:
Iemand al TomTom en GTA Chinetown Wars op de iPhone 4 geinstalleerd? Werkt het een beetje en ziet het er een beetje uit?
TomTom ziet er prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 16:19

Vuvuzela

My spire is forming

Van GTA heb ik alleen de demo. Was wel positief verrast moet ik zeggen. Maar het spel is niet gemaakt voor de resolutie van de 4 geloof ik. Het werkt wel gewoon prima en de looks zijn ook best goed. Al vind ik het wel krap qua overzicht.. Ik zie mezelf het nooit uitspelen aan de demo heb ik eigenlijk al genoeg.

Nu in augustus is er een app event met elke dag een gratis app. Gisteren een niet uitdagend puzzelspel vandaag een zoekprogramma.

Is er ergens een app topic? Of animo ervoor. Er is zoveel aanbod dat ik het lastig vind echt goeie apps te vinden als je vaak puur op het icoontje en de naam moet oordelen. Het liefst gratis ook :p

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
Maciek schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:14:
Is er ergens een app topic? Of animo ervoor. Er is zoveel aanbod dat ik het lastig vind echt goeie apps te vinden als je vaak puur op het icoontje en de naam moet oordelen. Het liefst gratis ook :p
Jazeker

Inmiddels ook hier een trotse iPhone 4 bezitter. Omdat ik toch niet zoveel aan muziek, video's etc. erop wil zetten (mijn 3gs zat maar voor 4 van de 16 GB gevuld) heb ik de 16GB genomen.

Bevalt echt super, wat een verschil zeg het scherm. En ook de snelheid, hij is nog zoveel sneller dan de 3GS. En van 'antennagate' niet veel last, er gaat misschien een balkje of 1 a 2 af maar daar blijft het bij. Moet ik wel zeggen dat ik in een gebied zit met een goed signaal. Ik heb mijn SIM-kaart geknipt naar het juiste formaat en dat ging in een keer goed. Het is aan de hand van het volgende filmpje gedaan (best eng, een deel van je chip eraf knippen):

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8VZ8aQVUz4A]

[ Voor 21% gewijzigd door Lawree op 02-08-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
En daarom is het goed een template te gebruiken. Daar is gewoon een heel mooi PDF'je voor, dus waarom moeilijk doen met een filmpje :)

http://www.buy-microsim.c...e%20MicroSIM%20-%20EN.pdf

Ik verbaas me erover dat mensen ook maar zonder iets op te zoeken de chip uit gaan knippen :X

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 02-08-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:32
Ik heb productie week 29 ( uit belgie gehaald ) 86-0-29-***-**-*

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Laatst online: 02-04-2024
Bosmonster schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:05:
En daarom is het goed een template te gebruiken. Daar is gewoon een heel mooi PDF'je voor, dus waarom moeilijk doen met een filmpje :)

http://www.buy-microsim.c...e%20MicroSIM%20-%20EN.pdf

Ik verbaas me erover dat mensen ook maar zonder iets op te zoeken de chip uit gaan knippen :X
Ik heb de template ook gezien, maar ik vond het toch fijner om het op het oog te doen, hoe gek het ook klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Hier een iPhone 32GB uit week 29. Vorige week opgehaald bij Mobistar.

Toestel is geweldig. Snel en het scherm is zo scherp. Wat een hoge resolutie. Webpagina's kan je uitgezoomd gewoon lezen.

Vergeet ook niet een gratis Bumper of Case te bestellen door gebruik te maken van de gratis Apple applicatie (link).

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/iphone/case-program/images/screen-case-app-20100723.jpg

[ Voor 74% gewijzigd door Zware Unit op 02-08-2010 22:32 ]

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:14:
[...]

Interessante poster ook ;)

Hij kent blijkbaar Stephen Fry niet :P

(m.a.w. het is een komiek)
Joh? Een komiek? De veronderstelling dat jij denk dat ik niet weet wie Fry zou zijn, dat is pas komisch... :P En wat is er met die tijd?

Maar goed, on-topic, het idee van zonnepanelen in de glazen achterkant van de iPhone lijkt mij een geweldig idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 08:14:
[...]

Joh? Een komiek? De veronderstelling dat jij denk dat ik niet weet wie Fry zou zijn, dat is pas komisch... :P En wat is er met die tijd?
Aangezien je blijkbaar het sarcasme van het bericht niet begreep en het serieus nam was het geen vreemde veronderstelling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

Ik zit nu op 4.0.1 met mijn 3GS. Erg mooi weer, wel merk je dat hij alles in het geheugen houdt. Iets wat ik eigenlijk helemaal niet automatisch wil. Is er een manier om multitask alleen aan te zetten als je bijv. 3 keer home indrukt? Net zoiets als wat met backgrounder kon? Ik heb het namelijk sporadisch nodig en niet bij elk lullig appje.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Met hoeveel apparaten kan ik een App delen ?
Stel ik koop TomTom, op hoeveel iPhone's of iPad's kan ik deze dan installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Op de apparaten die zijn gesynct met jouw iTunes library.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MsG schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:48:
Ik zit nu op 4.0.1 met mijn 3GS. Erg mooi weer, wel merk je dat hij alles in het geheugen houdt. Iets wat ik eigenlijk helemaal niet automatisch wil. Is er een manier om multitask alleen aan te zetten als je bijv. 3 keer home indrukt? Net zoiets als wat met backgrounder kon? Ik heb het namelijk sporadisch nodig en niet bij elk lullig appje.
Hij houdt niks in het geheugen. Er wordt een soort van sleepimage weggeschreven naar het flash-geheugen. Alleen apps die daar support voor hebben hebben de mogelijkheid gedeeltelijk door te blijven lopen (zoals Spotify of TomTom).

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 03-08-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
webgangster schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:41:
Met hoeveel apparaten kan ik een App delen ?
Stel ik koop TomTom, op hoeveel iPhone's of iPad's kan ik deze dan installeren ?
Op 5 andere toestellen.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tintin116
  • Laatst online: 01-11-2023
Kan het niet vinden op Tweakers. Maar heb de Iphone 4 en zit in het buitenland (daar gekocht) nu wil ik mijn oude sim even knippen (tele2) krijg pas na de vakantie mijn micro. Maar de tele2 sim is anders dan de vodavone...( het goudeplaatje is kleiner) weet iemand hoe die genipt moet worden of waar ik dat kan lezen/zien.
Want zonder een sim kan ik niks doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
tintin116 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:09:
Kan het niet vinden op Tweakers. Maar heb de Iphone 4 en zit in het buitenland (daar gekocht) nu wil ik mijn oude sim even knippen (tele2) krijg pas na de vakantie mijn micro. Maar de tele2 sim is anders dan de vodavone...( het goudeplaatje is kleiner) weet iemand hoe die genipt moet worden of waar ik dat kan lezen/zien.
Want zonder een sim kan ik niks doen
Kijk even een paar posts boven je, daar staat een PDF-template...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dpatty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
Ik heb sinds september 2008 een iphone 3G. Bij aanschaf ook een telefoon verzekering afgesloten bij proassist.
Een tijdje terug voor de zoveelste keer mijn iphone laten vallen. Sindsdien heb ik een flinke barst in de back cover. 3 weken terug maar even gebeld naar proassist en ze hebben die avond nog mijn toestel opgehaald.

Vorige week proassist opgebeld om de status na te vragen. Hier kreeg ik de melding dat mijn toestel niet meer te repareren was en er een nieuwe zou worden besteld.

Afgelopen maandag wederom opgebeld en nu verkondigde ze mij dat de 3G niet meer leverbaar is. En dat ik waarschijnlijk een 4G krijg. Maaruh dat betekent wel een wachttijd van waarschijnlijk 8-10 weken.

Heeft of kent iemand een soortgelijk verhaal met proassist?
Is het een broodje aap verhaal dat de 3G niet meer leverbaar is en dat ik een 4G krijg ter vervanging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
dpatty schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:52:
Ik heb sinds september 2008 een iphone 3G. Bij aanschaf ook een telefoon verzekering afgesloten bij proassist.
Een tijdje terug voor de zoveelste keer mijn iphone laten vallen. Sindsdien heb ik een flinke barst in de back cover. 3 weken terug maar even gebeld naar proassist en ze hebben die avond nog mijn toestel opgehaald.

Vorige week proassist opgebeld om de status na te vragen. Hier kreeg ik de melding dat mijn toestel niet meer te repareren was en er een nieuwe zou worden besteld.

Afgelopen maandag wederom opgebeld en nu verkondigde ze mij dat de 3G niet meer leverbaar is. En dat ik waarschijnlijk een 4G krijg. Maaruh dat betekent wel een wachttijd van waarschijnlijk 8-10 weken.

Is het een broodje aap verhaal dat de 3G niet meer leverbaar is en dat ik een 4G krijg ter vervanging?
Het zou kunnen. Van het voorjaar waren er ook een paar mensen die heel lang moesten wachten en toen een 3GS kregen i.p.v. een 3G. Je kunt het evt. terugzoeken in de vorige delen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

dpatty schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:52:
Je krijgt bij Pro Assist een gelijkwaardige vervanger als je huidige toestel niet meer leverbaar is. De 3G is inderdaad niet meer leverbaar, de 3GS alleen nog in de versie van 8GB. Als je een 16GB 3G had, is dat dus geen gelijkwaardige vervanger. Als je echter een 8GB 3G had, is het logischer dat ze je een 3GS leveren. het lijkt me sowieso dat Pro Assist er geen probleem van maakt als je die zou willen ter vervanging van een 16 GB 3G.

Maar voel je je nu benadeeld? Ik vind het een prima aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Voor degene die zich afvragen hoe goed de iPhone het 's avonds doet op (openlucht) concerten:

YouTube - Golden Earring - When The Lady Smiles @ Lokerse Feesten 2010

Gisteren gefilmed op de Lokerse Feesten, ongeëdit op Youtube geplaatst. (Vergeet 720p niet te selecteren)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

Bosmonster schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:59:
[...]

Hij houdt niks in het geheugen. Er wordt een soort van sleepimage weggeschreven naar het flash-geheugen. Alleen apps die daar support voor hebben hebben de mogelijkheid gedeeltelijk door te blijven lopen (zoals Spotify of TomTom).
SBSettings laat wel degelijk processen zien. Niet alles uit het rijtje van de multitask, maar toch wel bepaalde programma's die ik net zo lief echt heb gesloten. Het geheugen is hierdoor namelijk vaak wat laag wat een hakkelige ervaring oplevert. Grappig dat ze deze multitask hebben ontworpen uit reactie op de andere, maar hier kan je helaas niet kiezen, bij die andere wel. Misschien moet ik maar terugvallen op Backgrounder.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dpatty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
Hoedje schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 17:16:
[...]

Het zou kunnen. Van het voorjaar waren er ook een paar mensen die heel lang moesten wachten en toen een 3GS kregen i.p.v. een 3G. Je kunt het evt. terugzoeken in de vorige delen :)
Mooi om te horen, kan je misschien iets specifieker zijn dan het voorjaar? Linkje? Of kan je ook binnen een topic zoeken op GoT? Ik heb het al gevonden!
Canaria schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 17:18:
[...]

Je krijgt bij Pro Assist een gelijkwaardige vervanger als je huidige toestel niet meer leverbaar is. De 3G is inderdaad niet meer leverbaar, de 3GS alleen nog in de versie van 8GB. Als je een 16GB 3G had, is dat dus geen gelijkwaardige vervanger. Als je echter een 8GB 3G had, is het logischer dat ze je een 3GS leveren. het lijkt me sowieso dat Pro Assist er geen probleem van maakt als je die zou willen ter vervanging van een 16 GB 3G.

Maar voel je je nu benadeeld? Ik vind het een prima aanbod.
Ik voel me niet benadeeld alleen ik baal ervan dat ik nu al 3,5 week mijn iphone kwijt ben, die trouwens gewoon nog 100% werkte, en dat ik waarschijnlijk nog eens 8 tot 16 weken kan wachten op een vervanger. Ik had een 3G 16GB dus laten we hopen op een 4G. Zal waarschijnlijk een leuk sinterklaas cadeau worden.

Ik heb nu een leen nokia van proassist......kan er alleen maar mee bellen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
dpatty schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 22:58:
[...]

Ik voel me niet benadeeld alleen ik baal ervan dat ik nu al 3,5 week mijn iphone kwijt ben, die trouwens gewoon nog 100% werkte
Tsja, je werkende telefoon om een cosmetisch probleem inleveren was jouw keus natuurlijk. Dat had je ook gewoon niet kunnen doen.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone 4] Discussie over de antenne

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.