Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

andromedaan schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:44:
[...]

Dit soort info zou inderdaad goed te vermelden zijn verstopt onder een apart knopje "Other info" ergens bij de Settings. Ik heb inderdaad last van 'software bloat', zoals bij Microsoft Word. Gelukkig is iOS niet bloated :).
Ja, daar zit het nu ook, Settings -> General -> Usage en dat is wat mij betreft prima. Ik moet dergelijke info ook niet in m'n homescreen hoor :P

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76345

Canaria schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:36:
Persoonlijk heb ik liever wel de uitgebreidere features. Het is leuk dat Apple luistert naar de gebruikers en veelgevraagde features in latere (software-)versies alsnog toevoegt, waarna iedereen loopt te juichen, maar dat de 'buitenwereld' daar verbaasd op reageert is mijns inziens helemaal niet onterecht.

Een tellertje voor het aantal tekens in een sms-bericht is nu aanwezig, maar aflevernotificatie of een instelling voor de verlooptijd van een bericht (ik ben nog nooit een telefoon tegengekomen die dat niet had) nog niet. Zelfde voor een sms-teller die het aantal verstuurde berichten sinds de laatste reset laat zien. Dat zijn allemaal echt geen features die de telefoon onnodig ingewikkeld maken voor minder ervaren gebruikers, of die in de weg zitten voor gebruikers die ze niet nodig hebben en ze zijn bovendien heel simpel te implementeren. Iets als sim-toolkit zit er daarentegen nog steeds in, ik heb nog nooit iemand horen klagen dat het aanwezig was.
Ik snap je punt helemaal, maar je moet niet vergeten dat jij natuurlijk gecertificeerd tweaker-nerd bent ;), wat al gauw betekent dat je andere eisen stelt aan een telefoon. Dat geldt net zo hard voor veel Android-fans, die toch vooral op de 'customizability' inzoomen, terwijl dat voor het grotere publiek gewoon 'nice to have' is, en absoluut geen breekpunt om wel of niet een telefoon te kopen. Maw: als je kijkt wat echt een breekpunt is om een telefoon te kopen, dan zie je dat mensen grosso modo toch kiezen voor een goede werking en een mooi design boven een hele shitload aan features.

Ik zou die tellertjes en technische features achter het sms concept ook graag terugzien in de iPhone, maar de afwezigheid ervan weerhoudt me er niet van om de iPhone aan te schaffen en als enige telefoon te gebruiken. Android, Windows Mobile 7, Symbian en Palm Pre weerhouden me echter wel van de aanschaf, omdat de interfacing, het design, en de betrouwbaarheid gewoon een stuk achter loopt op dat wat Apple biedt. En ik denk dat dat juist is omdat die zo hard bezig zijn met features bouwen, dat ze vergeten dat het ding ook dagelijks bruikbaar moet zijn. Kwestie van focus, en die weet Apple haarfijn te vinden in mijn optiek (en gezien de verkoopcijfers ben ik daar niet de enige in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

Persoonlijk heb ik liever wel de uitgebreidere features. Het is leuk dat Apple luistert naar de gebruikers en veelgevraagde features in latere (software-)versies alsnog toevoegt, waarna iedereen loopt te juichen, maar dat de 'buitenwereld' daar verbaasd op reageert is mijns inziens helemaal niet onterecht.
Het punt is dat Apple 't niet erin stopt totdat 't goed ontworpen is. Dan kan er best nog's een bug in zitten of iets wat op zich nog ontbreekt, maar de basis is goed. Ze voegen iets liever niet toe dan dat 't brak wordt gedaan, iets wat veel andere fabrikanten anders doen. En dat is wat mij betreft een goede zaak.
Een tellertje voor het aantal tekens in een sms-bericht is nu aanwezig, maar aflevernotificatie of een instelling voor de verlooptijd van een bericht (ik ben nog nooit een telefoon tegengekomen die dat niet had) nog niet.
Aflevernotificatie zit er wel in, maar dat merk je pas als 't mis gaat.
Iets als sim-toolkit zit er daarentegen nog steeds in, ik heb nog nooit iemand horen klagen dat het aanwezig was.
Natuurlijk. Dat is voor veel gebruikers noodzakelijk. Sommige operators doen daar het opwaarderen van beltegoed mee, bijvoorbeeld. Bij Vodafone kan ik er vijf gratis (predefined) smsjes mee versturen :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06-2021
CyBeR schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:13:
[...]
Het punt is dat Apple 't niet erin stopt totdat 't goed ontworpen is. Dan kan er best nog's een bug in zitten of iets wat op zich nog ontbreekt, maar de basis is goed. Ze voegen iets liever niet toe dan dat 't brak wordt gedaan, iets wat veel andere fabrikanten anders doen. En dat is wat mij betreft een goede zaak.
[...]
Aflevernotificatie zit er wel in, maar dat merk je pas als 't mis gaat.
[...]
Bij T-Mobile kun je jouw SMS starten met een "!" (zonder quotes). Dan krijg je netjes een aflever bericht. ;)
Stiekem juist handig zo. Op die manier krijg je hem niet continue, of ben ik nu brainwashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Ik bedoel dat als je een sms stuurt en dat gaat niet goed, er dan een (!) voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06-2021
CyBeR schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:06:
Ik bedoel dat als je een sms stuurt en dat gaat niet goed, er dan een (!) voor komt.
Ik snapte je. Ik wilde je alleen aanvullen: mocht je een SMS willen sturen en daarvan een ontvangstbevestiging willen (wanneer succesvol afgeleverd), start dan je SMS met een !. Bijv: "!Hoe laat spreken we af?". Als je bericht afgeleverd wordt, dan krijg je een SMS ter bevestiging. Dit ! trucje werkt alleen bij T-Mobile. Mogelijk ondersteunen andere providers weer andere trucjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

kmf schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 08:59:
Ik ben van plan om over te stappen van een whirlpoolOS naar een androidOS, maar ik heb nog wel wat vragen

Kan android ook een synthetische wasprogramma aan?
Heeft android ook een waterbesparingsfunctie?
Kan android ook een uitgesteld wasprogramma doen?
Kijk maar uit met wat je zegt:P Android was geloof ik al ingebouwd in een magnetron.
http://www.engadget.com/2...wave-and-makes-an-update/

What's next? Een whirlpool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-07 21:41
mbt het uitstel van de witte:

Het lijkt mij dat de reden dat de witte 3G en 3GS beide tevens een glazen met zwarte voorkant hebben uit eenzelfde situatie ontstaan is... dat het wit bijvoorbeeld niet 100% dekkend is of langzaam verkleurd icm warmte van de processor in het toestel ofzo.

Dan pak ik de 30e (als er de 29e of 30e geleverd gaat worden) gewoon een zwarte... de eerste die binnenkomt is toch voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:29
Unbreukable schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 16:48:
mbt het uitstel van de witte:

Het lijkt mij dat de reden dat de witte 3G en 3GS beide tevens een glazen met zwarte voorkant hebben uit eenzelfde situatie ontstaan is... dat het wit bijvoorbeeld niet 100% dekkend is of langzaam verkleurd icm warmte van de processor in het toestel ofzo.
Grappig om te lezen dat speculatie en foute feiten zo blijven hangen. Ik neem het jou niet kwalijk hoor ;). De verkleuringen van de witte 3GS kwam door een case die door warmte rood/roze af gaf. Het was voldoende om de achterkant met een beetje alcohol schoon te maken, om de rode/roze aanslag te verwijderen. Excuus, ik heb het inderdaad verkeerd gelezen :X

En dan over de witte iPhone 4, daarvoor haal ik mijn reactie op de FP aan :). De witte iPhone 4 is behoorlijk moeilijk te maken. Er moet een soort witte verf op het glas worden aangebracht. Het probleem is dat bij te weinig verf de iPhone niet (helder) wit is. Maar bij teveel verf blijft het niet aangehecht op/aan het glas. Het procédé is daarom geheel anders dan bij de voorgaande iPhones, die een achterkant hadden van plastic. Het is natuurlijk wel gek dat Apple hier zo laat achterkomt.

Meer informatie is te vinden in dit artikel van Engadget over de glasfabrikant: http://www.engadget.com/2...ced-by-apples-glass-supp/.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Hoedje schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 17:14:
[...]
Grappig om te lezen dat speculatie en foute feiten zo blijven hangen. Ik neem het jou niet kwalijk hoor ;). De verkleuringen van de witte 3GS kwam door een case die door warmte rood/roze af gaf. Het was voldoende om de achterkant met een beetje alcohol schoon te maken, om de rode/roze aanslag te verwijderen.
Grappig om te lezen dat mensen niet goed kunnen lezen. Ik heb het namelijk over DE VOORKANT en ik neem het jou ook niet kwalijk hoor...
De witte 3G en de 3GS hebben namelijk ook (net als de zwarte 3G en 3GS) een zwarte voorzijde met glas, op dezelfde manier zoals de iPhone 4 van voor en achter is. Ik geef dus aan dat er in het geval van de 3G/3GS ook al bewust (ik ga ervan uit dat apple toen ook naar een witte voorzijde oplossing heeft gekeken) besloten is om de voorkant niet wit te maken... om een reden die waarschijnlijk dicht bij de reden ligt waarom de 4 nu tegen problemen aanloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha dit probleem had dell ook. Ze zouden laptops leveren met aan de achterkant een kleur die je zelf kon kiezen. De fabrikant had heel veel problemen met de kleur wit waardoor deze er later eruit is gehaald. Waarschijnlijk om dezelfde reden.

De witte kleur heeft naast dat hij mooier is ook voordelen. Je ziet amper vinger afdrukken!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Ik heb zojuist 10GB aan muziek op mijn iPhone 4 gegooid en nu wil ik dit gaan beluisteren.
Bij het afspelen van de muziek werken de controls niet die op de bijgeleverde headset zitten.

Heeft iemand anders dit ook? Zo niet: Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Google is gelimiteerd en de zoekfunctie binnen GoT werkt ook niet naar behoren (lees: antwoord niet gevonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:04

Snippertje

Light up your life

Stoefert schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:08:
Ik heb zojuist 10GB aan muziek op mijn iPhone 4 gegooid en nu wil ik dit gaan beluisteren.
Bij het afspelen van de muziek werken de controls niet die op de bijgeleverde headset zitten.

Heeft iemand anders dit ook? Zo niet: Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Google is gelimiteerd en de zoekfunctie binnen GoT werkt ook niet naar behoren (lees: antwoord niet gevonden).
Controls? Er zit toch alleen een microfoon op? Of bedoel je pauze drukken op de microfoon?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Snippertje schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:24:
[...]

Controls? Er zit toch alleen een microfoon op? Of bedoel je pauze drukken op de microfoon?
je kan ook nog skippen naar volgende nummer door 2x snel op het knopje te drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
Snippertje schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:24:
[...]

Er zitten controls op. Die werken niet.
Er zit ook een microfoon op. Die werkt OOK niet.

Wat doe ik verkeerd?

Ik ga het nu testen met mn Beats by Dre (die heeft ook zo'n volume regel dingentje zitten). Wellicht kan het mijn iPhone zijn..? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Stoefert schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:50:
[...]

Er zitten controls op. Die werken niet.
Er zit ook een microfoon op. Die werkt OOK niet.

Wat doe ik verkeerd?

Ik ga het nu testen met mn Beats by Dre (die heeft ook zo'n volume regel dingentje zitten). Wellicht kan het mijn iPhone zijn..? :(
Ik heb eerder in dit topic (of het vorige deel) ook al problemen gemeld over een headset en de iPhone4. Die van mij doet het juist niet met de oudere headsets met één knop. Volume gaat omhoog en omlaag. Heel vaag.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:04

Snippertje

Light up your life

Net even getest (had hem nog niet eens uitgepakt) en mijn headset doet het gewoon. Pauzeren werkt, volgende nummer werkt en volume harder en zachter werkt. Wist niet eens dat dit kon met die nieuwe :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_G
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-03 23:14
Sorry dat ik zo kom binnenvallen in dit topic, maar heb nu een half uur gezocht op het forum, maar niet gevonden:

Sommigen van jullie hebben al een pakketje met (krasbestendige) beschermfolie voor de iphone4. welke is de beste om aan te schaffen?

Misschien dat dit in de 1e post verwerkt kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093

Zagg invisishield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_G
Thnx!!! gelijk besteld :)

iPhone komt waarschijnlijk aankomende week binnen :) kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:16
Is het scherm of de achterkant krasgevoeliger dan bijvoorbeeld de 1st gen iPod touch die ik hier heb? Die leg ik altijd op z'n scherm omdat ik de achterkant niet wil beschadigen. Scherm is nog als nieuw, achterkant ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:55
hgerrit schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 21:45:
Thnx!!! gelijk besteld :)

iPhone komt waarschijnlijk aankomende week binnen :) kan niet wachten.
Je heb toch hoop ik wel de 40 to 50% kortingcodes gebruikt te vinden in het andere draadje op dit forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:00

Laguna

Connaisseur

Dancing_Animal schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 23:15:
Is het scherm of de achterkant krasgevoeliger dan bijvoorbeeld de 1st gen iPod touch die ik hier heb? Die leg ik altijd op z'n scherm omdat ik de achterkant niet wil beschadigen. Scherm is nog als nieuw, achterkant ook.
Zowel de voorkant als de achterkant van de iPhone 4 kan je vergelijken met de voorkant van de 1G iPod Touch, dus snel beschadigen hoef je je geen zorgen om te maken. Alleen moet je 'm niet (te vaak) laten vallen als je geen case/bumper gebruikt ;)

Ik heb overigens ook een 1G iPod Touch waarbij het scherm ook nog als nieuw is na bijna 3 jaar gebruik, de achterkant zit echter wel vol krasjes en een apart deukje.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hilarisch chinees filmpje over de iPhone, Steve Jobs, Bill Gates, Star Wars en nog veel meer
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Tn-YesqzvNk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_G
RVE_NL schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 23:45:
[...]

Je heb toch hoop ik wel de 40 to 50% kortingcodes gebruikt te vinden in het andere draadje op dit forum?
euh....neuj...maarja geld is nu al uitgegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
Shiver23 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:56:
[...]

Ik heb eerder in dit topic (of het vorige deel) ook al problemen gemeld over een headset en de iPhone4. Die van mij doet het juist niet met de oudere headsets met één knop. Volume gaat omhoog en omlaag. Heel vaag.
Snippertje schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 21:04:
Net even getest (had hem nog niet eens uitgepakt) en mijn headset doet het gewoon. Pauzeren werkt, volgende nummer werkt en volume harder en zachter werkt. Wist niet eens dat dit kon met die nieuwe :)
Heel wazig inderdaad! Ik ga morgen of maandag wel even langs bij een APR. Waarschijnlijk ligt het aan de headphones dus? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2024

ronny

Trotse vader

Zijn er meer mensen met een 3GSdie sinds iOS 4 last hebben van vast lopers tijdens het bellen?
Ik heb nu al een keer of 6 gehad dat tijdens het bellen een appeltje in beeld verscheen. Hierna hoefde ik de phone niet meer te unlocken.
Ook met 4.0.1 heeft dit zich reeds voor gedaan.
Met iOS 3 nooit een probleem gehad!

Is dit herkenbaar?

specs werkpaard Youngtimer Touring Car Campionship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
!!!Voor de iPhone 4 bezitters!!!

Is de speaker geluid ten opzichte van 3gs verbeterd of is het zelfde??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Ik was van plan om bij vodafone een iphone 3gs te bestellen voor 30 per maand gemiddeld en 100 euro bijbetalen.

Maar nu zie ik dat de iphone 4 bij t-mobile 170 euro kost bij ook een 30 euro per maand abbonoment. Hier moet ik toch echt even goed over nadenken. Ik vind namelijk dat het vodafone netwerk (en dat van kpn ook) een stuk beter is dat dat van t-mobile maar deze aanbieding is wel erg aantrekkelijk. Wat zeggen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:22
Tc-Chub schreef op zondag 25 juli 2010 @ 00:18:
Ik was van plan om bij vodafone een iphone 3gs te bestellen voor 30 per maand gemiddeld en 100 euro bijbetalen.

Maar nu zie ik dat de iphone 4 bij t-mobile 170 euro kost bij ook een 30 euro per maand abbonoment. Hier moet ik toch echt even goed over nadenken. Ik vind namelijk dat het vodafone netwerk (en dat van kpn ook) een stuk beter is dat dat van t-mobile maar deze aanbieding is wel erg aantrekkelijk. Wat zeggen jullie?
Je kan ook nog de iPhone simlockvrij in Engeland kopen en hem via Borderlinx thuis laten bezorgen. Dan kan je Vodafone actie-abonnement nemen (van ANWB/tvgids-actie) dan ben je goedkoper/net zo duur/ietsjes duurder uit dan met T-Mobile. Ligt er maar net aan welk abonnement je neemt en hoeveel belminuten/smsjes je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ik ga het even uitzoeken, maar is dat dan wel betrouwbaar om hem via engeland te bestellen en heb je iets meer informatie waar ik het kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
Tc-Chub schreef op zondag 25 juli 2010 @ 00:26:
Ik ga het even uitzoeken, maar is dat dan wel betrouwbaar om hem via engeland te bestellen en heb je iets meer informatie waar ik het kan vinden?
Ja het bestellen gaat gewoon via de UK Apple website en Borderlinx is ook te vertrouwen. Al vele mensen hebben via deze weg succesvol een iPhone besteld. Enige nadeel is de 3 weken levertijd, maar ja bij T-Mobile moet je waarschijnlijk ook wel lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ik had ook zwart weergegeven foto's in de Photos-applicatie. Toen ik zo'n foto opende, bevroor de app zelfs helemaal. Een swipe naar rechts resulteerde na een tijdje in een zichtbare linkerhelft van de foto op de rechterhelft van het scherm. Dit was op een iPhone 4.
Ik dacht: YAY! Een update! Misschien wordt de 3G nu weer bruikbaar (loopt sinds 4.0 voortdurend vast, is retetraag, Safari crasht om de paar minuten gebruik, websites blijven hangen, beginscherm hangt regelmatig, is 9 van de 10 keer non-responsive of er gebeurt gewoon niks) maar helaas... Hij is er helaas nog erger van geworden... Het enige positieve lijkt dat de dekkingsmeter nu veel lager staat.

Alle foto's die ik heb gemaakt sinds 4.0 zijn bij mij nu ook zwart. Ook merk ik bij het synchroniseren met iPhoto sinds 4.0.0 (dus voor afgelopen week al) dat de foto-app veel fouten maakt; sommige foto's kan hij niet syncen, landscape-foto's worden niet meer vanzelf gedraaid (soms wel soms niet) en sommige foto's zijn corrupt.

Ik hoop dat Apple de 3G weer snel bruikbaar maakt en deze groep "oude" gebruikers (een telefoon die ik nog geen anderhalf jaar hebt) niet gaat vergeten. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
xamirz schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:44:
!!!Voor de iPhone 4 bezitters!!!

Is de speaker geluid ten opzichte van 3gs verbeterd of is het zelfde??
Vergeleken met mijn iPhone 3G is hij een pak maar dan ook een pak beter. Met de 3GS is het verschil iets minder maar, volgens mij, gaat hij harder en speelt hij zuiverder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:15
Dit weekend mijn vriendin bijgestaan met het upgraden van haard iphone 3G met iOS 3.2 naar iOS 4.01.

Ervaring:
  • Backup van iphone maken: 6 uur waarbij hij de batterij niet oplaadt en zo goed als leeg trekt.
  • upgrade zelf: 2 uur: hier laadt het apparaat gelukkig wel op
  • herstellen setting: 1,5 uur.
  • terugzetten apps: 1 uur
  • Tussendoor doodsangsten uitgestaan met tegenstrijdige meldingen.
Resultaat:
  • Wifi - werkt
  • Feel van het Os - voor zover te beoordelen helemaal goed
  • Helemaal happy met de mogelijkheid om mappen aan te maken en de nieuwe layout van de email
  • alle instellingen etc zijn goed meegenomen.
Batterij zijn we nog niet helemaal over uit, eerste ervaring is dat hij niet oplaad op de laptop en bij ingebruik zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Terror op 25-07-2010 20:14 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195854

Hoi, ik vind dat de filmpjes die ik op YouTube bekijk met mijn 3GS zeer slecht, in vergelijk met de beeld kwaliteit van een HTC HD2 of Desire.
Is de beeldkwaliteit verbeterd nu met de IPhone 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 195854 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 23:34:
Hoi, ik vind dat de filmpjes die ik op YouTube bekijk met mijn 3GS zeer slecht, in vergelijk met de beeld kwaliteit van een HTC HD2 of Desire.
Is de beeldkwaliteit verbeterd nu met de IPhone 4?
Via 3G blijft slecht omdat de bitrate enorm laag is. Via wifi zien sommige Youtube filmpjes er echt superscherp uit.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Jammer, er is in de iPhone Calendar app geen mogelijkheid om agendapunten private te markeren :(
M'n collega's hoeven niet al m'n afspraken te kunnen zien. Dan moet ik ze maar op de Nokia blijven invoeren.

Push functionaliteit valt ook behoorlijk tegen. Alleen een piepje, jippie :/ zo lastig moet het toch niet zijn om een (sticky) alert te tonen zoals bij SMS?

Het zijn telkens van die kleine dingen, maar het blijft irritant dat een iPhone geen volwaardige vervanger is voor een 'normale' smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Canaria schreef op zondag 25 juli 2010 @ 23:47:
Jammer, er is in de iPhone Calendar app geen mogelijkheid om agendapunten private te markeren :(
M'n collega's hoeven niet al m'n afspraken te kunnen zien. Dan moet ik ze maar op de Nokia blijven invoeren.
Aparte, private kalender?
Push functionaliteit valt ook behoorlijk tegen. Alleen een piepje, jippie :/ zo lastig moet het toch niet zijn om een (sticky) alert te tonen zoals bij SMS?
Euh, dat heeft niets met push te maken. Dat werkt prima. En mijn iPhone laat precies dat zien bij een calendar alert.
Het zijn telkens van die kleine dingen, maar het blijft irritant dat een iPhone geen volwaardige vervanger is voor een 'normale' smartphone.
Works For Me ®.

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 26-07-2010 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

CyBeR schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:14:
[...]

Aparte, private kalender?
Ja die oplossing ben ik meerdere keren tegengekomen. Op zich zou ik de calendar van Google kunnen activeren en m'n privéafspraken daarin invoeren op de iPhone en Nokia. Maar er is geen mogelijkheid om de afspraken dan in Outlook en/of OWA te krijgen en dat is toch waar ik overdag op werk naar kijk. Bovendien wordt de status (Available, Busy etc.) dan niet weergegeven voor collega's die een meeting request willen inschieten.

Ik vind het een aparte keuze dat de mogelijkheid ontbreekt. Ook omdat Apple andere aspecten van Exchange-sync goed voor elkaar heeft, de iPhone was bijvoorbeeld eerder compliant met Exchange security policy's dan Symbian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195854

Shiver23 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 23:38:
[...]

Via 3G blijft slecht omdat de bitrate enorm laag is. Via wifi zien sommige Youtube filmpjes er echt superscherp uit.
Wat een groot verschil, jammer dat je deze beeldkwaliteit niet kan krijgen met 3,5G verbinding zoals op de HTC.
Is het op de iphone 4 wel via 3G mogelijk om goed en scherp beeld te krijgen bij You tube filmpjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dat kan wel door naar m.youtube.com te gaan in Safari en dan te kiezen voor de Verenigde Staten / Engels. Je krijgt dan haarscherpe filmpjes over 3G. Nadeel is wel dat je een goede verbinding moet hebben, want het kost natuurlijk veel meer bandbreedte.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283434

Unbreukable schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:29:
[...]

je kan ook nog skippen naar volgende nummer door 2x snel op het knopje te drukken...
Je kunt zelfs terug naar het vorige nummer door 3x snel op het knopje te drukken. :-)

Hier wat meer 'trucjes' met de headphones van de iPhone:
http://www.simonblog.com/...iphone-headset-shortcuts/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 16:01
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om wifi op mijn iphone te gebruiken met de volgende setup:

PC met internet via kabel + een USB wifi apparaatje ?

Internet komt hier gewoon uit de muur met kabel en er zit dus geen router tussen op dit moment. Kan ik dan het beste zo'n wifi USB stick kopen (zoja welke) of beter een wifi router er tussen gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

We gaan natuurlijk niet helpen met warez ;)

[ Voor 77% gewijzigd door Hoedje op 27-07-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Met HandBrake (Mac) of Nero Recode (PC) kun je elke film omzetten naar de resolutie van de iPhone.

[ Voor 28% gewijzigd door Hoedje op 27-07-2010 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

En nog steeds niet...

[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 27-07-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:15
RedruM schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:02:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om wifi op mijn iphone te gebruiken met de volgende setup:

PC met internet via kabel + een USB wifi apparaatje ?

Internet komt hier gewoon uit de muur met kabel en er zit dus geen router tussen op dit moment. Kan ik dan het beste zo'n wifi USB stick kopen (zoja welke) of beter een wifi router er tussen gooien?
Ja is mogelijk. Je pc fungeert dan eingelijk als een router. Ik zou dit echter niet aanraden omdat je dan je pc aan moeten laten staan. Voor een fractie meer heb je een simpele router.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:20
Vast niet. Het is een beetje zinloos om alle films in alle formaten online te zetten niet. Gewoon de 720p versies downloaden en omzetten en je hebt topkwaliteit :)

[ Voor 20% gewijzigd door Hoedje op 27-07-2010 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Laatst online: 12:32

KroeT

[...]

Canaria schreef op maandag 26 juli 2010 @ 07:49:
[...]

Ja die oplossing ben ik meerdere keren tegengekomen. Op zich zou ik de calendar van Google kunnen activeren en m'n privéafspraken daarin invoeren op de iPhone en Nokia. Maar er is geen mogelijkheid om de afspraken dan in Outlook en/of OWA te krijgen en dat is toch waar ik overdag op werk naar kijk. Bovendien wordt de status (Available, Busy etc.) dan niet weergegeven voor collega's die een meeting request willen inschieten.

Ik vind het een aparte keuze dat de mogelijkheid ontbreekt. Ook omdat Apple andere aspecten van Exchange-sync goed voor elkaar heeft, de iPhone was bijvoorbeeld eerder compliant met Exchange security policy's dan Symbian.
Helemaal mee eens. Ik heb al meerdere malen een verzoek ingediend bij Apple tot het aanmaken van een vinkje 'private' bij het aanmaken van afspraken in een Exchange-agenda. Geen reactie, geen dobbelsteen. Erg jammer inderdaad, want overdag kijk ik inderdaad niet in mijn privéagenda.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:49:
[...]
Vast niet. Het is een beetje zinloos om alle films in alle formaten online te zetten niet. Gewoon de 720p versies downloaden en omzetten en je hebt topkwaliteit :)
En dat omzetten koste hoeveel tijd? als je zeg maar een film hebt van 120 minuten?
Kun je in die tijd van het converten ook niet gewoon de film achter je laptop of TV bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:32
Anoniem: 145867 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:06:
[...]

En dat omzetten koste hoeveel tijd? als je zeg maar een film hebt van 120 minuten?
Kun je in die tijd van het converten ook niet gewoon de film achter je laptop of TV bekijken?
Dat hangt heel erg van je systeemspecs af. Hoe meer cores hoe beter, dus een quadcore is echt aanzienlijk sneller dan een dual core.

Mijn Core2duo E4500 @3.0 GHz doet er ongeveer een klein uurtje over denk ik (Hackintosh met Snow Leopard).

Dus ja, het is maar hoeveel je er voor over hebt. En ja, gewoon op je laptop/tv kijken is natuurlijk altijd sneller, want dan skip je het converteren proces. Het is maar net wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:52
xtremekiller schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:12:
[...]
Dat hangt heel erg van je systeemspecs af. Hoe meer cores hoe beter, dus een quadcore is echt aanzienlijk sneller dan een dual core.

Mijn Core2duo E4500 @3.0 GHz doet er ongeveer een klein uurtje over denk ik (Hackintosh met Snow Leopard).

Dus ja, het is maar hoeveel je er voor over hebt. En ja, gewoon op je laptop/tv kijken is natuurlijk altijd sneller, want dan skip je het converteren proces. Het is maar net wat je wil.
Mijn systeem (Athlon X4 630) doet dat sneller met Handbrake op Win7 64. Maar ik gebruik het zelden. Kijk liever op 32" dan op de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-07 21:59
Effe tussendoor weer een 'leuk' nieuwsberichtje m.b.t. de iPhone.

http://www.nu.nl/gadgets/...-massale-ziekmelding.html

In China is nog altijd slavenarbeid. Zo kunnen we het wel stellen naar onze waarden en normen.
Daarom zijn onze consumenten-artikelen zo goedkoep.
Er wordt door enkele rijke stinkers flink geld verdiend over de rug van velen.
Ook hier in NL trouwens (denk aan bonussen-cultuur bij de dikkoppen).

p.s.
Mijn schoonouders komen uit China (Kwantung) en hebben daar vroeger in fabrieken gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Je kunt ook gewoon de 720p of 480p versie bekijken natuurlijk, zoveel resolutieverschil zit er niet in. En dat beetje resizing ga je toch niet merken op zo'n klein schermpje. Moet je nog steeds wel iets omzetten natuurlijk :P

Maar goed ik ga ervanuit dat als je plant om films op je iPhone te kijken (als je op vakantie gaat ofzo), dat je dan best die moeite kunt nemen. Anders kijk ik ze idd ook gewoon liever op groot scherm.

[ Voor 43% gewijzigd door Bosmonster op 27-07-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Dat heeft niets met de iPhone te maken? Er zijn wat mensen in een fabriek onwel geworden door ondierbestrijding. Die fabriek maakt toevallig iPhones, maar zoals je vast wel weet maakt foxconn duizenden andere producten. Niet alles hoeft richting iPhone gedraaid te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-07 11:22
KroeT schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:20:
[...]

Helemaal mee eens. Ik heb al meerdere malen een verzoek ingediend bij Apple tot het aanmaken van een vinkje 'private' bij het aanmaken van afspraken in een Exchange-agenda. Geen reactie, geen dobbelsteen. Erg jammer inderdaad, want overdag kijk ik inderdaad niet in mijn privéagenda.
Vaag dat het dan niet kan met iphone om werk en prive gescheiden te houden....
Wat dan wel weer raar is dat ze in Ical van apple osx kalender programma daar wel werk en prive kan gescheiden houden.
En dat is nou net een programma waar iphone mee synchroniseert.

Raar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met de Belkin Bluetooth Music Receiver? Je kan deze aan je stereo hangen om de muziek op je iPhone daarop te luisteren. Lijkt me wel een mooie oplossing om bijvoorbeeld shoutcast radio er naar toe te streamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Havelock schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:17:
[...]

Vaag dat het dan niet kan met iphone om werk en prive gescheiden te houden....
Wat dan wel weer raar is dat ze in Ical van apple osx kalender programma daar wel werk en prive kan gescheiden houden.
En dat is nou net een programma waar iphone mee synchroniseert.

Raar....
Werk en privé gescheiden houden is het issue niet, dat kan gewoon. Je kunt meerdere kalenders naast elkaar gebruiken.

Waar het om gaat is dat er in Outlook en Exchange een property is bij een afspraak, waarmee je een afspaak kunt afschermen voor mensen die inzage hebben in je agenda, bijvoorbeeld collega's of familieleden. Ze zien dan wel dat er een afspraak is, maar niet wat, waar en met wie.
Die property (een vinkje in het aanmaakscherm voor afspraken, bij de meeste devices) is op de iPhone gewoon niet te zetten. En het is niet te zien welke afspraken afgeschermd zijn, normaal zie je dat door middel van een soort slotje bij de omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ik heb de mijne gisteravond besteld bij de UK store. Als het goed is komt hij 17 augustus binnen bij borderlinx dus ongeveer de 20e bij mij.

Misschien eerder, maar daar ga ik niet van uit. Kijk er igg wel naar uit. Heb nu nog een Nokia 6500 slide dus het zal wel een grote overstap zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Tc-Chub op 28-07-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-06 18:25
Tc-Chub schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:25:
Ik heb de mijne gisteravond besteld bij de UK store. Als het goed is komt hij 17 augustus binnen bij borderlinx dus ongeveer de 20e bij mij.

Misschien eerder, maar daar ga ik niet van uit. Kijk er igg wel naar uit. Heb nu nog een Nokia 6500 slide dus het zal wel een grote overstap zijn.
Je blijft in ieder geval 'sliden' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-03 13:21
autoreverse schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 23:20:
[...]

Je blijft in ieder geval 'sliden' ;)
maar den veeeeel lekkerder !!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Hoe kan het eigenlijk zijn dat iOS4 nog steeds niet gejailbreaked is...

Je zou toch denken dat daar honderden mensen mee bezig zijn die de eer willen opstrijken maar... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Waarschijnlijk doordat het niet zo eenvoudig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT

KroeT

[...]

Canaria schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:26:
[...]

Werk en privé gescheiden houden is het issue niet, dat kan gewoon. Je kunt meerdere kalenders naast elkaar gebruiken.

Waar het om gaat is dat er in Outlook en Exchange een property is bij een afspraak, waarmee je een afspaak kunt afschermen voor mensen die inzage hebben in je agenda, bijvoorbeeld collega's of familieleden. Ze zien dan wel dat er een afspraak is, maar niet wat, waar en met wie.
Die property (een vinkje in het aanmaakscherm voor afspraken, bij de meeste devices) is op de iPhone gewoon niet te zetten. En het is niet te zien welke afspraken afgeschermd zijn, normaal zie je dat door middel van een soort slotje bij de omschrijving.
Ik heb jaaaaren geleden een oude HTC gehad met Windows Mobile die het wel kon. Niet te vergelijken natuurlijk, maar dat ene vinkje zou me een hoop waard zijn. Outlook mag in zijn Exchange-agenda ook ruimte maken voor het weergeven van afspraken uit mijn Google Calendar, maar dat zie ik net zo min gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

KroeT schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:44:
[...]
Ik heb jaaaaren geleden een oude HTC gehad met Windows Mobile die het wel kon. Niet te vergelijken natuurlijk, maar dat ene vinkje zou me een hoop waard zijn. Outlook mag in zijn Exchange-agenda ook ruimte maken voor het weergeven van afspraken uit mijn Google Calendar, maar dat zie ik net zo min gebeuren...
Het vinkje is niet "van Microsoft" en wordt ook gewoon ondersteund door CalDAV, dus is redelijk standaard.
Google Calendar heeft het ook. Onbegrijpelijk dat de iPhone het totaal negeert.

Mis jij ook de Todo/tasks-applicatie die kan synchroniseren met Exchange (of Google Calendar)? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT

KroeT

[...]

Jazeker, het is de enige reden dat ik papieren to-dolijsten bijhoud. Als ik die zaken kon synchroniseren kon ik namelijk onderweg ook zaken afvinken.

Woohoo, een frustratiegenoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

KroeT schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:18:
Jazeker, het is de enige reden dat ik papieren to-dolijsten bijhoud. Als ik die zaken kon synchroniseren kon ik namelijk onderweg ook zaken afvinken.

Woohoo, een frustratiegenoot!
Ik laat me niet frustreren hoor, heb gewoon m'n Nokia ernaast gehouden :P

Tip: iMExchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-07 11:37
Blue_Fear schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 08:48:
Hoe kan het eigenlijk zijn dat iOS4 nog steeds niet gejailbreaked is...

Je zou toch denken dat daar honderden mensen mee bezig zijn die de eer willen opstrijken maar... :S
Dat is allang gebeurd, ze zijn het alleen gebruikers vriendelijk aan het maken.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141965

Ik was de bezitter van een iPhone 3gs welke helaas gestolen. Ik heb nu een iPhone 4 besteld. Ik heb van mijn iPhone 3gs nog een backup. Kan ik deze backup, gemaakt in 3.2.1, restoren in 4.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ja, dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-05 13:55
Heb nu de iPhone 4 in mijn handen.. bezig met synchroniseren van heel veel foto's en apps. Eerste indruk is een super scherp beeld, ligt fijn in de hand en kan de deathgrip op dit moment niet nabootsen (met Vodafone). Overigens is er wel beter bereik i.t.t. mijn iPhone 3GS, 4 streepjes 3G ipv 3. Beide op iOS 4.0.1.

En nu verder ontdekken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Iemand die weet of een 4G past in een Brodit 3G/S autohouder? Ben bang dat de gleuf aan de zijkanten een probleem gaan worden.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zou super zijn. Is dat een eigen ervaring van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Anoniem: 141965 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:18:
[...]

Dat zou super zijn. Is dat een eigen ervaring van jou?
Nee niet met de overgang van 3GS naar iPhone 4, maar voor zover ik weet kan je altijd je oude gegevens terugzetten vanuit een back-up (ook al is je nieuwe iPhone met iOS 4, en je oude iPhone met iOS 3.*). Werkt wel gewoon met 3GS (dus 3GS back-up met 3.* werkt gewoon bij een 3GS waar nu 4.0(.1) op draait).

Maar het beste kan je gewoon als 'nieuwe iPhone' beginnen en dan alles opnieuw synchroniseren.

[ Voor 26% gewijzigd door Uniciteit op 29-07-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Squatjj schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:27:
[...]

Nee niet met de overgang van 3GS naar iPhone 4, maar voor zover ik weet kan je altijd je oude gegevens terugzetten vanuit een back-up (ook al is je nieuwe iPhone met iOS 4, en je oude iPhone met iOS 3.*). Werkt wel gewoon met 3GS (dus 3GS back-up met 3.* werkt gewoon bij een 3GS waar nu 4.0(.1) op draait).

Maar het beste kan je gewoon als 'nieuwe iPhone' beginnen en dan alles opnieuw synchroniseren.
Ik ga het gewoon proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 141965 op 29-07-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264313

Kan je alleen je adresboek en SMS'en terugzetten van een 3GS op een IPhone 4 of is het all or nothing ? Heeft iemand al een volledige backup van een 3GS op een 4 teruggezet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
Squatjj schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:27:
[...]

Maar behoud je dan ook al je saves van je apps en zo?
Want ik heb nu een iPod Touch 3G en ik zou wel graag alles willen behouden, dus saves en zo van games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:32
Bij mij werken mms en visual voice mail niet. Heb verschillende profielen geprobeerd. Gebruik nu profiel van unlockit.co.nz

Is er ergens een origineel t-mobile profiel te downloaden? Wordt er beetje kriegel van.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-06 18:37
Even een (beginners)vraagje: ik heb een iMac maar nog geen iPhone. Ik neem aan dat het synchroniseren van adressen, agenda en iTunes tussen iMac en iPhone geen enkel probleem is? (ik sprak laatst iemand die dacht dat daar nog iets extra voor nodig was, maar dat leek me sterk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
lexvo schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:09:
Even een (beginners)vraagje: ik heb een iMac maar nog geen iPhone. Ik neem aan dat het synchroniseren van adressen, agenda en iTunes tussen iMac en iPhone geen enkel probleem is? (ik sprak laatst iemand die dacht dat daar nog iets extra voor nodig was, maar dat leek me sterk).
Daar is niets extra's voor nodig :). Alhoewel over-the-air (OTA) syncen wel mooi is, dan heb je geen kabeltje meer nodig. Dat kan gratis via Google, via MobileMe of een willekeurige Exchange server (service).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:05
Hoedje schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:13:
[...]

Daar is niets extra's voor nodig :). Alhoewel over-the-air (OTA) syncen wel mooi is, dan heb je geen kabeltje meer nodig. Dat kan gratis via Google, via MobileMe of een willekeurige Exchange server (service).
Doe mijn contacten en agendas syncen met mijn macbook via google inderdaad, werkt hartstikke fijn, geen gezeur meer met kabels aan de mac elke keer. Gewoon razendsnel over the air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-07 15:31

TDB

hmmm, je kan uit vele hoesjes kiezen (gratis van Steve). Heeft iemand al een keuze kunnen maken? Zo ja, wat is de reden dat je die specifiek hebt genomen?

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-07 20:29
TDB schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:18:
hmmm, je kan uit vele hoesjes kiezen (gratis van Steve). Heeft iemand al een keuze kunnen maken? Zo ja, wat is de reden dat je die specifiek hebt genomen?
Er stond een tijd terug een mooi artikel over de bumper (cases) op iPhoneclub.nl, hier is het artikel, die beantwoordt je vraag (denk ik):
http://www.iphoneclub.nl/...van-apple-welke-kies-jij/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
iPhone is vanochtend binnengekomen :) ! Het coolste vind ik de camera die zomaar je digicam overbodig maakt op vakanties:

Klik om de mooie details te zien!
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/30219861fb6abd84faa2/content

Klik! Deze foto is met TiltShift Generator app bewerkt om bokeh (wazige achtergrond) toe te voegen en kleuren op te leuken, deze app is zeer aan te raden!
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/c05118d105f1d20a8fef/content

Klik! Pakje Marlboro (niet bewerkt):
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/f42e52fab6c8d8c3e896/content

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345798

ben ook een gelukkige bezitter van de iphone 4! Damnz hij voelt goed! en die death grip haalt bij mij 2 streepjes weg :D dus no problemo verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:02
andromedaan schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:37:
iPhone is vanochtend binnengekomen :) ! Het coolste vind ik de camera die zomaar je digicam overbodig maakt op vakanties:

Klik om de mooie details te zien!
[afbeelding]

Klik! Deze foto is met TiltShift Generator app bewerkt om bokeh (wazige achtergrond) toe te voegen en kleuren op te leuken, deze app is zeer aan te raden!
[afbeelding]

Klik! Pakje Marlboro (niet bewerkt):
[afbeelding]
Zou je eens een foto in de buitenlucht kunnen nemen? Zodat ik kan zien hoe de kwaliteit is van een 'natuur' foto? Close ups zijn natuurlijk mooi, maar zul je natuurlijk niet heel veel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
EN-IS schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:20:
[...]

Er stond een tijd terug een mooi artikel over de bumper (cases) op iPhoneclub.nl, hier is het artikel, die beantwoordt je vraag (denk ik):
http://www.iphoneclub.nl/...van-apple-welke-kies-jij/
Ik heb zelf de bumper en heb alle hoesjes uitgebreid bekeken, maar de Bumper blijft voor mij nummer 1 met afstand. De rest zijn ronduit lelijk en/of cheapo.

Ik ga dus nog maar een backup bumper vragen aan ome Steve. Kan ik hem over een half jaartje ofzo vervangen als dat nodig is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
rusman schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:54:
[...]

Zou je eens een foto in de buitenlucht kunnen nemen? Zodat ik kan zien hoe de kwaliteit is van een 'natuur' foto? Close ups zijn natuurlijk mooi, maar zul je natuurlijk niet heel veel gebruiken.
Heb al ruim 100 foto's gemaakt dus dat heb ik al voor je liggen. Deze foto kan wel wat kleurbewerking gebruiken maar hier issie: http://cl.ly/301e8c8691488f8ecc78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Kan je niet een keer andere URL doen. Pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

En voor iedereen die een iPhone 4 van T-Mobile heeft: is het iemand opgevallen dat het altijd Vlaams is en dat het land als Belgie is ingesteld. Dit had ik vorig jaar ook met mijn 3GS... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-06 18:37
Hoedje schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:13:
[...]

Dank! In plaats van een kabeltje kan ik ook bluetooth o.i.d. gebruiken neem ik aan?

Nog een vraagje: gaat syncen van iTunes ook OTA? Lijkt me wel een grote hoeveelheid gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ik kan bij vodafone mijn abonnement verlengen, en kan een 3gs dan krijgen (de afgelopen paginas gaan eigenlijk voornamelijk over de iphone 4 maar here goes nothing :) ).
Wellicht zijn sommige vragen hier al beantwoord, heb de laatste draden bekeken maar het is echt onmogelijk om alle antwoorden te vinden, als mijn vragen al reeds zijn beantwoord mijn excuses alvast.

Het gaat om de 8gb versie, ik ga geen film kijken en ook niet heel veel muziek luisteren, de apps vind ik wel handig maar ook daar gaat het om het praktische (buienradar, teletekst, webpagina's die me interesseren). Heb ik denken jullie aan 8gb genoeg?

Om de iphone te beschermen zat ik te denken aan de Power Support Air Jacket, iemand ervaring mee? de berichten op internet zijn positief, of zijn er betere alternatieven die de Phone niet overdreven dikker of onpraktischer maken.

Tja de Iphone 4 ligt al in de winkels, maar heeft ook zijn prijs. Zijn de features het wachten waard en dus ook de prijs, mede met het oog op dat ik de telefoon meer praktisch dan als gadget ga gebruiken?

Hoe zijn de ervaringen met vodafone en met name de snelheid van hun netwerk in combinatie met de 3gs? Zijn er betere providers of zit ik bij vodafone goed?

Gezien mijn gebruikersdoel, zijn er apps die je echt MOET hebben?

Nogmaals excuses als deze vragen al vaker zijn teruggekomen maar google geeft me niet die info van gebruikers die weten waar ze het over hebben.
Alvast bedankt voor jullie informatie.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-07 18:56
lexvo schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 19:06:
[...]
Nog een vraagje: gaat syncen van iTunes ook OTA? Lijkt me wel een grote hoeveelheid gegevens.
Nee. Alleen mail/contacts/calendar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
simons schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 19:28:
Ik kan bij vodafone mijn abonnement verlengen, en kan een 3gs dan krijgen (de afgelopen paginas gaan eigenlijk voornamelijk over de iphone 4 maar here goes nothing :) ).
Wellicht zijn sommige vragen hier al beantwoord, heb de laatste draden bekeken maar het is echt onmogelijk om alle antwoorden te vinden, als mijn vragen al reeds zijn beantwoord mijn excuses alvast.

Het gaat om de 8gb versie, ik ga geen film kijken en ook niet heel veel muziek luisteren, de apps vind ik wel handig maar ook daar gaat het om het praktische (buienradar, teletekst, webpagina's die me interesseren). Heb ik denken jullie aan 8gb genoeg?
Ja, apps zijn niet zo groot, dus dan kun je wel vooruit met 8GB.
Tja de Iphone 4 ligt al in de winkels, maar heeft ook zijn prijs. Zijn de features het wachten waard en dus ook de prijs, mede met het oog op dat ik de telefoon meer praktisch dan als gadget ga gebruiken?
Dat zou ik met een volmondig JA beantwoorden. De 3GS is het model van vorig jaar. Je kan door even te wachten en een relatief kleine meerprijs te betalen een veel mooier product krijgen. Daarbij is de (door)verkoopwaarde over 1 of 2 jaar ook stukken hoger. Dus dat verschil haal je er dan makkelijk uit. De iPhone 4 voelt en is qua materiaal gebruik een klasse hoger dan de 3GS. Verder zijn vrijwel alle specs beter. Dus ik zou op dit moment absoluut niet voor de 3GS gaan.
Hoe zijn de ervaringen met vodafone en met name de snelheid van hun netwerk in combinatie met de 3gs? Zijn er betere providers of zit ik bij vodafone goed?
Je zit bij Vodafone prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267246

andromedaan schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:36:
[...]

Heb al ruim 100 foto's gemaakt dus dat heb ik al voor je liggen. Deze foto kan wel wat kleurbewerking gebruiken maar hier issie: http://cl.ly/301e8c8691488f8ecc78
Tsja.........het blijft natuurlijk in de eerste plaats een telefoon. Een telefoon die een leuke foto kan maken maar meer ook echt niet!! Ik vind de foto dan ook niet bijzonder mooi, integendeel zelfs.
Het kan echt niet tippen aan een beetje digitale camera, maar dat geldt voor bijna alle fotograferende smartphones.
Leuk voor een spontaan kiekje in de kroeg maar daar houdt het mee op.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 267246 op 30-07-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Hoedje schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 20:30:

Dat zou ik met een volmondig JA beantwoorden. De 3GS is het model van vorig jaar. Je kan door even te wachten en een relatief kleine meerprijs te betalen een veel mooier product krijgen. Daarbij is de (door)verkoopwaarde over 1 of 2 jaar ook stukken hoger. Dus dat verschil haal je er dan makkelijk uit. De iPhone 4 voelt en is qua materiaal gebruik een klasse hoger dan de 3GS. Verder zijn vrijwel alle specs beter. Dus ik zou op dit moment absoluut niet voor de 3GS gaan.
Dank je voor je antwoorden.
Over het bovenstaande, de 3gs is in combinatie met mijn abonnement gratis (ja weet het via je abonnement betaal je dat weer terug) maar is er al iets zinnigs te zeggen over de prijsstelling in combinatie met abonnementen? (Switchen van provider zou ik slechts overwegen als de voordelen groter zouden zijn dan de nadelen,het nummer gebruik ik zowel zakelijk als prive en veranderen ervaar ik als een last).
Wat ik een beetje vrees is dat als de Iphone 4 uitkomt je abonnementen krijgt die duurder zijn en een hogere bijdrage hebben (zag bedragen van rond de 300 euro voorbij komen), of is dit een irreële vrees?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-07 15:31

TDB

Bosmonster schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:15:
[...]

Ik heb zelf de bumper en heb alle hoesjes uitgebreid bekeken, maar de Bumper blijft voor mij nummer 1 met afstand. De rest zijn ronduit lelijk en/of cheapo.

Ik ga dus nog maar een backup bumper vragen aan ome Steve. Kan ik hem over een half jaartje ofzo vervangen als dat nodig is :P
Inmiddels de bumper besteld. Krijg net de bevestigingsmail:
~~~~Wij verwachten dat uw bestelling verzonden zal worden op: 03 Sep, 2010. Wij verwachten dat uw bestelling via de post geleverd zal worden op uw afleveradres op of voor 07 Sep, 2010. Houd er rekening mee dat dit slechts een geschatte levertijd is, die kan variëren. ~~~~~
7 september :|

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb hem ook sinds vanochtend hoor! :D
Was de 9e die hem had gereserveerd in de t-mobile shop... en laten ze er nou precies 9 hebben (A) haha

Maar ik heb wat vreemds, als ik alle programma's volledig afsluit, dan blijft toch het icoontje van de locatievoorzieningen rechts boven in beeld staan... hoe kan dit?

Want als ik alles afsluit dan is ook echt alles afgesloten neem ik aan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Anoniem: 267246 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 20:42:
[...]

Tsja.........het blijft natuurlijk in de eerste plaats een telefoon. Een telefoon die een leuke foto kan maken maar meer ook echt niet!! Ik vind de foto dan ook niet bijzonder mooi, integendeel zelfs.
Het kan echt niet tippen aan een beetje digitale camera, maar dat geldt voor bijna alle fotograferende smartphones.
Leuk voor een spontaan kiekje in de kroeg maar daar houdt het mee op.
Als je de iPhone vergelijkt met een digitale camera, een spiegelreflex, tjah.. Maar ik vind 'm goed genoeg om voortaan geen digicam meer mee te nemen op vakantie. Kijk maar eens op Flickr, er worden best mooie foto's geschoten met dit ding. Voor het echt werk uiteraard 1D of 5D.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone 4] Discussie over de antenne

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.