Ik vind de custom explosion particles echt ontzettend lelijk. Zelfde een beetje voor de effecten van de Minigun, alhoewel het feit dat er rook afkomt als je downspint dan wel weer gruwelijk vet is. Stickies die worden neergegooid zien er ook vet uit.g0tanks schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:52:
[...]
Met de PldX recording tool kan je custom particles inschakelen tijdens het recorden, je kan zelfs de skybox vervangen.
Het was de eerste keer dat ik die tool gebruikte en ik had ook geen idee hoe het er allemaal uitzag dus had ik gewoon alles aangezet.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Die worms reloaded...Het lijkt mij een flashachtig spelletje, of iets dat ik meer heb gezien. Daarvoor vind ik €18 wat te duur. Ik denk er nog eens over wanneer het verschijnt voor €10.
Trouwens, wat ik wel heb gezien, PlainSight voor €1.80!
http://store.steampowered.com/app/49900/
Jammer dat ik geen servers online zie, ik heb een beetje offline practice gedaan, en het is echt heel vermakelijk om een robot te dashen en zijn levenskracht op te slorpen, om dan met die kracht een massa-explosie uit te voeren =D
Voor €1.80 kun je moeilijk een miskoop doen.
Trouwens, wat ik wel heb gezien, PlainSight voor €1.80!
http://store.steampowered.com/app/49900/
Jammer dat ik geen servers online zie, ik heb een beetje offline practice gedaan, en het is echt heel vermakelijk om een robot te dashen en zijn levenskracht op te slorpen, om dan met die kracht een massa-explosie uit te voeren =D
Voor €1.80 kun je moeilijk een miskoop doen.
Gotanks had duidelijk z'n dag niet, kijk eens hoe hij die medic negeert op 2.03. For shame!
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Schaam je, dat je Worms niet kent. Het is alles behalve een Flash-achtig spelletjeSedative schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:13:
Die worms reloaded...Het lijkt mij een flashachtig spelletje, of iets dat ik meer heb gezien. Daarvoor vind ik €18 wat te duur. Ik denk er nog eens over wanneer het verschijnt voor €10.
Also, joepie, Ze Goggles gekregen. Helaas doen ze nothing.
[ Voor 7% gewijzigd door Tsunami op 25-08-2010 21:25 ]
Als je een spy vermoordt die als een van zijn eigen teammates is vermomd zegt hlstatsx dat je die teammate hebt vermoord i.p.v. de spy. 
Dit heb ik zojuist voor de tweede keer opgemerkt , in beide gevallen gebruikte de spy een dead ringer, ik weet niet of dat nog wat uitmaakt.
Dit heb ik zojuist voor de tweede keer opgemerkt , in beide gevallen gebruikte de spy een dead ringer, ik weet niet of dat nog wat uitmaakt.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Voor degenen die ervan houden om TF2 matches te kijken: Dit weekend is de grootste LAN voor TF2 tot nu toe. i40 (in engeland). Om GoT te vertegenwoordigen zijn ik en Arie erbij
Als je dus zaterdag of zondag een match wilt kijken, hou dan http://vanillatf2.org (of http://www.cadred.org ) in de gaten. Games beginnen vrijdagavond, maar het is natuurlijk pas interessant op zaterdag en vooral zondag. De finale is gepland voor zondag 5 uur, maar je weet natuurlijk nooit hoe dat uitloopt. Vorige keer was de finale errug leuk, ik was er toen ook bij. Kijk vooral ook naar de stream ipv de sourceTV, krijg je nog wat van de atmosfeer mee
ik ga het zeker in de gaten houden, want het is altijd leuk om een match te bewonderen. soms kan je er ook van leren 
straks maar eens Worms reloaded kopen
leuke tf2 items en een leuke game die ik vroeger best wel vaak heb gespeeld.
Daarnaast is het grappig datje nu eigen maps kunt maken
en online is het leuk om met je laatste worm een kamikaza aanval te doen op de tegenstanders laatste worm
straks maar eens Worms reloaded kopen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Nu ken ik Worms nog uit m'n
Amiga tijd dus ik ga hem zeker ook kopen, zeker met de holy handgrenade erbij.
Iemand nog interesse om mee te doen aan een 4-pack?
Dat kan al een tijdje hoorPykow schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 07:36:
/Koeitje mode : En hoeveel capture points had je die ronde ??g0tanks schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:12:
In het fragment is te zien hoe ik xtala drie keer weet te headshotten in minder dan anderhalve minuut. (wel kijken in 720P natuurlijk)
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Hoe krijg je die Holy Hand grenades eigenlijk? Ik heb Worms Reloaded al gekocht en gespeeld, maar in TF2 krijg ik voorlopig nog niks.. Moet je nog een achievement halen oid?
Ik!CapTVK schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 08:43:
Nu ken ik Worms nog uit m'n
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Verwijderd
En ik ook! Nevermind, voor 2 euro korting neem ik de moeite van geld overmaken e.d. niet.
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2010 12:09 ]
Dat is vier! Nu even zien of we pykow hem nog niet heeft gekocht en we kunnen aan de slag. Ik doe de aankoop wel.
en ik ook
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
captvk kan ik nog meedoen ?
[Got]Ghenz = steam id als het goed is.. voeg me even toe als friend als je wilt
[ Voor 89% gewijzigd door Zuurstok op 26-08-2010 12:17 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Wat is precies het probleem van overmaken? Ik koop de 4-pack en jij krijgt via steam je game toegestuurd als steamgift. Enige wat jij moet doen is dan even geld overmaken op m'n rekening.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:03:
En ik ook! Nevermind, voor 2 euro korting neem ik de moeite van geld overmaken e.d. niet.
@ bobf. hangt er vanaf wat pykow en martdemus doen. Nog even zien...
edit: pykow heeft hem zo te zien nog niet gekocht, maar is even niet bereikbaar op steam.
[ Voor 16% gewijzigd door CapTVK op 26-08-2010 12:26 ]
Martndemus doet dus niet mee ? 
@cap; als ik nog mee mag doen; heel graag
gewoon een dm sturen met je rek. nr, en ik maak het over zodra ik die steamgift heb
Ik ga nu even een spel terug brengen voor m'n vriendin, dus ik ben er even niet, maar het is wel zeker dat ik mee doe als het nog kan
@cap; als ik nog mee mag doen; heel graag
Ik ga nu even een spel terug brengen voor m'n vriendin, dus ik ben er even niet, maar het is wel zeker dat ik mee doe als het nog kan
[ Voor 80% gewijzigd door Zuurstok op 26-08-2010 12:19 ]
Bobf, Lijkt me prima. Ik ga tot actie zodra ik iets hoor van pykow hoor .Ik zet je voor de zekerheid op de 4-pack lijst.BobF. schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:18:
Martndemus doet dus niet mee ?
@cap; als ik nog mee mag doen; heel graaggewoon een dm sturen met je rek. nr, en ik maak het over zodra ik die steamgift heb
![]()
Kosten: 15€ de man
Blijkbaar is er iets mis met de steamstore "couldn't add this item" dus we moeten toch even wachten.

[ Voor 9% gewijzigd door CapTVK op 26-08-2010 12:51 ]
en back.
aah jammer
*gaat rustig wachten*
ps: had je ook een friend invite gestuurd
aah jammer
ps: had je ook een friend invite gestuurd
Verwijderd
volgens mij zijn er geen tf2 unlocks gebonden aan worms. Je krijgt hoedjes voor je wormen in worms, niet voor in TF2. (at least, zo stond het er)omgwtfbbq schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:37:
Hoe krijg je die Holy Hand grenades eigenlijk? Ik heb Worms Reloaded al gekocht en gespeeld, maar in TF2 krijg ik voorlopig nog niks.. Moet je nog een achievement halen oid?
Is er nog plek op die lijst? Ik zou ook graag mee willen doenCapTVK schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:29:
[...]
Bobf, Lijkt me prima. Ik ga tot actie zodra ik iets hoor van pykow hoor .Ik zet je voor de zekerheid op de 4-pack lijst.
Kosten: 15€ de man
Blijkbaar is er iets mis met de steamstore "couldn't add this item" dus we moeten toch even wachten.
HOI.
Ik kreeg ze welVerwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:19:
[...]
volgens mij zijn er geen tf2 unlocks gebonden aan worms. Je krijgt hoedjes voor je wormen in worms, niet voor in TF2. (at least, zo stond het er)

Iemand die Spinbanaan nog blij kan maken met een copy van Worms uit die 4-pack?
Hij wil het zo graag
[ Voor 13% gewijzigd door Statiegeld op 26-08-2010 13:59 ]
Sorry guys, 4-pack zit al vol en de gifts worden nu verstuurd. De drie andere gelukkigen zijn Gonzo, Bobf en Gonzo
Jullie zullen zelf een 4-pack moeten regelen.
[ Voor 19% gewijzigd door CapTVK op 26-08-2010 15:15 ]
Wat moet Gonzo met twee keer Worms Reloaded?CapTVK schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:13:
Sorry guys, 4-pack zit al vol en de gifts worden nu verstuurd. De drie andere gelukkigen zijn Gonzo, Bobf en Gonzo![]()
15 euro is echt duur voor een oud spel als worms. Ik ga denk ik wel een key kopen, maar niet voor 15 euro.
[ Voor 36% gewijzigd door Cabo op 26-08-2010 15:24 ]
Team Fortress is anders ook al fucking oud.Cabo schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:20:
15 euro is echt duur voor een oud spel als worms. Ik ga denk ik wel een key kopen, maar niet voor 15 euro.
Als TF2 50 euro was, dan had ik het nog gekocht na 3 jaar. Worms is toch een remake van worms 2001?
[ Voor 3% gewijzigd door Cabo op 26-08-2010 15:59 ]
Het is een soort verzamelpakket van alle 2D Worms die onder Windows draaiden tot nu toe wat betreft wapens en dergelijke + de graphics zijn verbeterd
Kopen, kopen, kopen !!!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Rinse and repeat
Open deur intrappen:

Dus, ja, de GoT TF2 server heeft nu even weer last van achterstallig onderhoud.
Open deur intrappen:

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
En oh ja, * JumpStart is nu ook Worms aan het pre-loaden.
Ik had 'em 30 juli al gekocht/ge-preordered, maar nog niet gezien dat 'ie beschikbaar was gekomen!
Ik had 'em 30 juli al gekocht/ge-preordered, maar nog niet gezien dat 'ie beschikbaar was gekomen!
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Hoe vaak/hoeveel mensen zitten er gemiddeld op de GoT servers? Wil ook wel een potje spelen eens tegen medeforumgangersJumpStart schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:47:
Rinse and repeat
Open deur intrappen:
[afbeelding]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Stond anders nog niet bij z'n steamgift maar als ie hem zelf al had gekocht. Moet ie hem gewoon negeren en dan stuur ik hem door naar een andere kandidaat.g0tanks schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:19:
[...]
Wat moet Gonzo met twee keer Worms Reloaded?
CapTVK schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:51:
[...]
Stond anders nog niet bij z'n steamgift maar als ie hem zelf al had gekocht. Moet ie hem gewoon negeren en dan stuur ik hem door naar een andere kandidaat.
CapTVK schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:13:
Sorry guys, 4-pack zit al vol en de gifts worden nu verstuurd. De drie andere gelukkigen zijn Gonzo, Bobf en Gonzo![]()
Worms blijft een leuke game en ik heb er zeker 15 euro voor over.
Je hebt leuke items voor je worms, map editor, goede multiplayer die werkt.
Leuke single player om geld te verzamelen voor maps of holy granade
en dan krijg je ook nog eens een leuke hat met holy granades bij TF2
Als je van worms houdt dan moet je hem echt gaan halen, lekker old classic 4 vs 4 online spelen
Als je van worms houdt dan moet je hem echt gaan halen, lekker old classic 4 vs 4 online spelen
Tenzij je Bananenspin in je Lobby hebt zitten, dan doen opeens 1 of meer spaarlampjes het niet zodat de game niet gestart kan wordenPykow schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 18:16:
...
ik weet het, ik deed net zelf ook mee, maar zullen we weer over TF2 gaan praten ?
Wellicht dat iemand dan wellicht een Worms Reloaded topic wilt openen oid, maar hier wil ik graag lullen over hoe briljant cabo als medic is, en hoe lekker het ging toen CapTVK heavy was en ik medic
ik weet het, ik deed net zelf ook mee, maar zullen we weer over TF2 gaan praten ?
Wellicht dat iemand dan wellicht een Worms Reloaded topic wilt openen oid, maar hier wil ik graag lullen over hoe briljant cabo als medic is, en hoe lekker het ging toen CapTVK heavy was en ik medic
Verwijderd
Zonet steam opgestart en TF2 heeft een update van 168mb maar nergens sttat wat vermeld wat erin zit? Iemand een changelog oid?
Nou, in ieder geval de Worms helm voor de soldier en de Holy Handgrenade™ models.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 18:54:
Zonet steam opgestart en TF2 heeft een update van 168mb maar nergens sttat wat vermeld wat erin zit? Iemand een changelog oid?
Mee eens, Worms gisteren eventjes gedaan en vandaag weer aantal potjes, speelt zeer lekker wegPykow schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 18:16:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Zodra de changelog gepubliceerd wordt komt die te staan op http://store.steampowered...=steam_updates&appids=440Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 18:54:
Toch nog een kleine update op de ETF2L highlander comp, de inschrijving loopt t/m vandaag 26 aug. Je kan je nog net inschrijven. Ik weet dat er animo is bij een deel van de GoT veteranen.Maar dan zou ik wel opschieten. Denk eraan, je moet 10 man hebben anders is de inschrijving niet geldig!
Tja, dan moet je niet te hoog hebben gespeeld op etf2l... de admins bij etf2l zijn echt zulke hamlullen.. hé racio?CapTVK schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 19:53:
Toch nog een kleine update op de ETF2L highlander comp, de inschrijving loopt t/m vandaag 26 aug. Je kan je nog net inschrijven. Ik weet dat er animo is bij een deel van de GoT veteranen.Maar dan zou ik wel opschieten. Denk eraan, je moet 10 man hebben anders is de inschrijving niet geldig!
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Ik heb net een towered pillar of hats level 53
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
NiceCornelisjuh schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 21:19:
Ik heb net een towered pillar of hats level 53
Zijn die hats nu eigenlijk altijd hetzelfde level of niet? 53 is zo'n random getal
Hat levels zijn ook random
En nee, levels betekenen verder niks.
/me patst met zijn level 1 Camera Beard, level 99 Earbuds en level 100 Killer's Kabuto.
/me patst met zijn level 1 Camera Beard, level 99 Earbuds en level 100 Killer's Kabuto.
Vandaag weer op een (voor de rest toch goede) server een zwaaar hackend stukje loser... blergh. Als je sentrys binnen een seconde na het plaatsen al gesapt zijn zonder dat er iemand in de buurt is, dan weet je het wel. Server binnen tien minuten leeg... woohoo... blerg.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Houdt de VAC zo'n zaken niet tegen trouwens? Ik zat gisteren ook in een server met een sniper die wel een aimbotter moest hebben. Zodra je ook maar in zijn gezichtsveld liep kreeg je een headshot, Ook zelfs op onmogelijke plaatsen en momenten.
.
offtopic:
Voor de mensen die het nog niet waren opgevallen; ik heb een topic aangemaakt over Plain Sight;
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1423181
Voor de mensen die het nog niet waren opgevallen; ik heb een topic aangemaakt over Plain Sight;
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1423181
.
[ Voor 28% gewijzigd door Svardskampe op 27-08-2010 01:18 ]
Als de server VAC secured is denk ik wel.... Maar er staan ook wel eens non VAC servers tussenSedative schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:15:
Houdt de VAC zo'n zaken niet tegen trouwens? Ik zat gisteren ook in een server met een sniper die wel een aimbotter moest hebben. Zodra je ook maar in zijn gezichtsveld liep kreeg je een headshot, Ook zelfs op onmogelijke plaatsen en momenten.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Is er trouwens een lijst bekend van servers waar je op kan buiten Steam om zonder die VAC? Ik wil mijn vrienden lekker maken voor TF2 en dan kan ik ze eens uitdagen op een minder legale server.
Verwijderd
Ah leuk, een GoT topic.
Ik speel nu ook een klein tijdje al deze shooter themed hat simulater en het kan me goed bevallen
Speel vooral scout, lekker obstakels gebruiken om alles te flanken, heerlijk. Alhoewel de laatste tijd ook steeds meer medic, in pubs zijn die zo irritant schaars en slecht.
Wat vinden de mensen hier eigenlijk van Tf2lobby? Ik ben niet van plan om competative te gaan spelen maar ik baal toch wel vaak als ik in een 24 player map soldier moet oppakken omdat ik als scout niet door de engie camps en sticky traps heen kom..
edit, steam profiel voor de nieuwsgierigen
http://steamcommunity.com...25722/stats/TF2?tab=stats
Ik wou dat ik specifieker dingen kon resetten, die 300 kills met engie in een vage server staan er toch wel raar bij.
Ik speel nu ook een klein tijdje al deze shooter themed hat simulater en het kan me goed bevallen
Speel vooral scout, lekker obstakels gebruiken om alles te flanken, heerlijk. Alhoewel de laatste tijd ook steeds meer medic, in pubs zijn die zo irritant schaars en slecht.
Wat vinden de mensen hier eigenlijk van Tf2lobby? Ik ben niet van plan om competative te gaan spelen maar ik baal toch wel vaak als ik in een 24 player map soldier moet oppakken omdat ik als scout niet door de engie camps en sticky traps heen kom..
Ik wou dat ik specifieker dingen kon resetten, die 300 kills met engie in een vage server staan er toch wel raar bij.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2010 01:41 ]
VAC houdt niet alles tegen jammer genoeg. Ik kom links en rechts overduidelijke cheaters tegen.Sedative schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:15:
Zoals je zelf al aangaf, aimbotters, maar ook speedhackers en wallhackers.
Triestig
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Spy 0.8 uur?Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:39:
Spy is ook niet zo snel als de Scout hè.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
http://steamcommunity.com...561198007341722/stats/TF2
Spies zijn stom!
[ Voor 5% gewijzigd door bwerg op 27-08-2010 12:13 ]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Spy is de beste Revenge Class
Heb ik ook alle Achievements van

Revenge halen met pyro is veel stoerder. 
Helemaal als het met een frontale charge is. Mislukt misschien de eerste honderd keer, maar toch.
Helemaal als het met een frontale charge is. Mislukt misschien de eerste honderd keer, maar toch.
[ Voor 54% gewijzigd door bwerg op 27-08-2010 13:23 ]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Met de flaregunbwerg schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:22:
Verwijderd
Spy is voor mij een class die ik alleen pak als mijn team niet slim genoeg is om de engie camps op te lossen.
Meestal zitten in pubs toch al 3 engies 2 snipers en 3 spies in een 12 man team, dus dan hoef ik er niet ook nog bij

Dan pak ik medic en vloek vraag ik een tijdje tot er wat sollys of demos bij komen om te healen .
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2010 14:20 ]
Dan ga ik liever demo dan spy.Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:19:
[...]
Spy is voor mij een class die ik alleen pak als mijn team niet slim genoeg is om de engie camps op te lossen.
Succes ermee als daar 3 tot 4 engineers staan te campen waarbij alle sentries elkaar dekken 
Spy FTW !!!

Spy FTW !!!
En hoe wil je dan een sentry neerhalen als spy in zo'n geval?
Verwijderd
idd, als demo kan je vaak meer havoc maken dan als spy. Zeker met het percentage dat tegenwoordig de southern hospitality ge-equipped hebben. Kan je als spy ook niet meer zo makkelijk wegkomen. Wat mij betreft demo all the wayg0tanks schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:59:
Vaak zat gelukt door als een gek alles te sappen. Als je dan nog geluk hebt dat er wat hulp erbij komt is het helemaal een eitjeg0tanks schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:59:
Als ik een vriendelijk gebouw gesapped zie worden, dan gooi ik daar standaard een sticky/rocket/etc heen. De gaat dan zeker dood en binnen 2s zijn alle sappers al weer weg. Ik geloof best dat het soms werkt om alles als een gek te sappen, maar dan wel tegen een slecht team.
2 man spy team wel als je op elkaar bent ingespeeld. A sapt en neemt een C&D hit, B stabt engy terwijl hij de sappers eraf aan het halen is en plaatst een nieuwe sapper en C&D-ed weg.g0tanks schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:26:
Als ik een vriendelijk gebouw gesapped zie worden, dan gooi ik daar standaard een sticky/rocket/etc heen. De gaat dan zeker dood en binnen 2s zijn alle sappers al weer weg. Ik geloof best dat het soms werkt om alles als een gek te sappen, maar dan wel tegen een slecht team.
Rinse
Repeat.
Gisteren Xtala in een milde rage gekregen omdat 'ie op Badlands een pre-emptive flare van mij moest slikken

Er zijn meerdere plekken waar ik gewoon op goed geluk een flare op af schiet. Xtala liep er mooi tegenaan. Dan krijg je zo fraai op Mumble iets Vlaams in de trant van "Ja maar alleee!"
Verwijderd
jullie spy theorien zijn opzich best aardig, ware het niet dat de insteek werdt gegeven dat je team al niet slim genoeg was om het engie camp op te ruimen...
EDIT: En een twee man spy team... Doe mij dan maar demo-medic... effectiever.
Dus dan denk ik niet dat het een viable taktiek is om iets te gaan doen waar je afhankelijk bent van je team...Spy is voor mij een class die ik alleen pak als mijn team niet slim genoeg is om de engie camps op te lossen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2010 16:59 ]
EFFECTIEFVerwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:58:
jullie spy theorien zijn opzich best aardig, ware het niet dat de insteek werdt gegeven dat je team al niet slim genoeg was om het engie camp op te ruimen...
[...]
Dus dan denk ik niet dat het een viable taktiek is om iets te gaan doen waar je afhankelijk bent van je team...
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Demoman's demo granaten kaatsen tegen een hoek, dus met een beetje dekking, launch je 8 sticky's (wat moeilijker) en en een zooi granaten en weg engienero355 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:57:
Succes ermee als daar 3 tot 4 engineers staan te campen waarbij alle sentries elkaar dekken
Spy FTW !!!
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Zal het even doorgeven.
In de tussentijd een kort intermezzo:
Team Fortress 2 - Knights of the Round Table
Plus rep voor het gebruik van de Castle4 map
[ Voor 15% gewijzigd door CapTVK op 27-08-2010 21:33 ]
Verwijderd
Geweldig! "No one steals from this knights!"CapTVK schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:31:
In de tussentijd een kort intermezzo:
Verwijderd
En dan heb je nog een medic nodigVerwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:58:
[...]
Dus dan denk ik niet dat het een viable taktiek is om iets te gaan doen waar je afhankelijk bent van je team...
Pub medic is heel vaak iets in de trant van campen bij je spawn met een uber en alleen de personen healen die naar je toe komen rennen.
Vandaag presies dat probleem gehad, offense op 24 player spambowl en de verdediging had 3 sentrys staan. Vriend van me was medic, ik demo, andere medic had uber klaar en stond naast ons met een solly als patient.
Vriend popt, ik haal alle sentrys neer, een pyro, demo en een soldier. Uber weg, ik ga dood en mijn vriend ook.
Tijdens mijn respawntime zie ik dan hoe de andere medic nog steeds achter een poort zit gecrouched met 100% uberlading, had hij ff meegepushed dan hadden we gecapped. Engies bouwen nieuwe sentrys, vriend en ik zoeken andere server..
Pub is geupdate, maar is nu natuurlijk te laat.
In het vervolg is een e-mail naar Jasper op admin@dutch-esports.nl al voldoende. Hij checkt zijn mail vaak en kan vanaf zijn telefoon de server rebooten. Misschien handig om die info ook in de openingspost op te nemen?
In het vervolg is een e-mail naar Jasper op admin@dutch-esports.nl al voldoende. Hij checkt zijn mail vaak en kan vanaf zijn telefoon de server rebooten. Misschien handig om die info ook in de openingspost op te nemen?
Bij dat laatste heb ik zo mijn bedenkingen. Tenzij Jasper het leuk vindt om com-pleet geflood te worden met mailtjes als de server weer eens een reboot nodig heeft is het, denk ik, niet zo verstandig om die info tè prominent in beeld te hebben.LUH-3417 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:17:
Pub is geupdate, maar is nu natuurlijk te laat.
Ik heb mijn wtfomgbbq gehaald met een frontale charge...bwerg schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:22:
Op een heavy met een medic erachter!
Gasten werden zelf weer vanaf een meter of 15 werd gevolgd door de rest van zijn team.
Toen vond ik het ook wel erg mooi er bijna levend (8hp) vandaan liep (ware het niet dat toen ik mezelf veilig achtte er een spy achter me stond).
Zelf pak ik alleen spy als het andere team daar vrij kwetsbaar voor is, want ik ben niet heel goed, en wordt door de betere teams snoeihard ingemaakt (hoewel soms die kwetsbare teams nog vrij goed zijn, alleen heb ik het geluk dat weinig een spy verwachten). Een keer samen met een ander het halve rode team veranderd in een team van blauwe spionnen. Ging echt van een leien dakje en niemand vertrouwde elkaar nog. Erg mooi om te zien wat er gebeurt als je net het juiste team voor je hebt, de juiste kansen, een grote dosis geluk en flink goed presteert samen met een ander (maar zoals verteld had ik ook veel geluk zoveel makkelijke buitenkansen tegen te komen)
[ Voor 36% gewijzigd door Amanoo op 27-08-2010 23:36 ]
Verwijderd
naja, in mijn geval heb ik dan een demo nodig. Ben namelijk zeer vaak medic op pubs aangezien ik het wel humor vindt om offensive medic te spelen. Alleen als de spycheck echt zodanig slecht is ga ik dan van medic af.Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:50:
[...]
En dan heb je nog een medic nodig
Pub medic is heel vaak iets in de trant van campen bij je spawn met een uber en alleen de personen healen die naar je toe komen rennen.
Vandaag presies dat probleem gehad, offense op 24 player spambowl en de verdediging had 3 sentrys staan. Vriend van me was medic, ik demo, andere medic had uber klaar en stond naast ons met een solly als patient.
Vriend popt, ik haal alle sentrys neer, een pyro, demo en een soldier. Uber weg, ik ga dood en mijn vriend ook.
Tijdens mijn respawntime zie ik dan hoe de andere medic nog steeds achter een poort zit gecrouched met 100% uberlading, had hij ff meegepushed dan hadden we gecapped. Engies bouwen nieuwe sentrys, vriend en ik zoeken andere server..
En idd, op veel pubs zijn er weinig medics of zijn ze zeer slecht. Ik speel zelf regelmatig op de UKCS pubs en daar ligt het niveau toch regelmatig wat hoger dan gemiddeld (al zie ik nog vaak een 4de engi erbij komen e.d.) dus daar valt het wel mee. Ik zie daar ook genoeg slimme die tijdens de wachttijd medic gaan om een uber eruit te gooien als de hekken open zijn, en daarna switchen naar een andere klasse (gewoon even voor de push)
Daar ben ik ook niet zo'n voorstander van. Punt is dat TF2 best wat updates krijgt en tien keer hetzelfde mailtje met een server update verzoek is ook overdreven. De admins/vaste spelers van de TF2 servers kunnen zelf ook meestal contact opnemen met Jasper. In principe is even melden hier of op het GoT TF2 forum of bij een admin om te vragen of hij het even kan doorgeven aan Jasper voldoende. Als je hoort dat het is doorgegeven kan je er van uit gaan dat er aan wordt gewerkt.JumpStart schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:25:
[...]
Bij dat laatste heb ik zo mijn bedenkingen. Tenzij Jasper het leuk vindt om com-pleet geflood te worden met mailtjes als de server weer eens een reboot nodig heeft is het, denk ik, niet zo verstandig om die info tè prominent in beeld te hebben.
Kunnen een paar admins geen rcon toegang krijgen om de server zelf te rebooten?
Rebooten via sm kan ook, maar als je client al geupdate is kun je daar niet meer bij.
Rebooten via sm kan ook, maar als je client al geupdate is kun je daar niet meer bij.
Verwijderd
Spies zijn een van de slechtste manieren om een sentry kamp aan te pakken. Je zal bij een groot aantal sentries sowieso meerdere spies nodig hebben. Als je er dan gewoon 2 demo's doorheen walst (1 demo kan 3 sentries zonder wrangler shield slopen tijdens 1 uber) met ubers is ook alles plat en dood + collateral damage van al het volk wat toevallig in de weg stond. Een demo doet ~ 1400 damage zonder reloaden....
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2010 19:10 ]
Verwijderd
Andere team popt uber op een pyro en blaast je fijn terug naar je spawn.
Kan je nog niets als demo
Kan je nog niets als demo
blokt de pyro je medic en zit je zonder uber tussen de sentries
Verwijderd
Ik heb eigenlijk nooit problemen met pyro's. Van de 10 ubers is er misschien 1 die een pyro verpest krijgt.
Punt is, wanneer je als een team na een halfuurtje een beetje op elkaar ingespeeld bent, dat je dan weer gescrambled wordt tot en met. 2 dagen geleden toen ik speelde presteerde ik het om 4x achter elkaar bij elke respawn van team geswitched te worden. (En dan had ik er geen zin meer in en verliet ik de server. Om nu heel de tijd eerst offensief en daarna tegen mijn eigen gestarte push te moeten verdedigen is ook niet leuk)
dat ligt er echt aaan op wat voor server je speelt, de eene server loopt het vol met die pyro's en de ander nietVerwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 21:59:
Ik heb eigenlijk nooit problemen met pyro's. Van de 10 ubers is er misschien 1 die een pyro verpest krijgt.
tja eene kant ben ik geen voorstander van scramble alleen als de ander team echt overpowerd is dat alles zo gewonnen is dan is het nodig maar niet als het zo aan elkaar gewaagd isSedative schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:53:
Punt is, wanneer je als een team na een halfuurtje een beetje op elkaar ingespeeld bent, dat je dan weer gescrambled wordt tot en met. 2 dagen geleden toen ik speelde presteerde ik het om 4x achter elkaar bij elke respawn van team geswitched te worden. (En dan had ik er geen zin meer in en verliet ik de server. Om nu heel de tijd eerst offensief en daarna tegen mijn eigen gestarte push te moeten verdedigen is ook niet leuk)
uhmm dan was je wel erg goed bezig als je elke keer geswitched word
2x in hetzelfde potje geswitched worden vanwege teambalance is ook erg tof

blup
Soms wordt ik elke ronde geswitcht. De teambalancers zijn niet erg slim
ach ja dat heb je wel eens
Nee dat heb je best vaak, en dat is erg frustrerend. Als het mij 2x in 1 round overkomt is het meestal F10
Verwijderd
mwa, volgens mij is het een combinatie van skilllevel + moment van doodgaan. En dan is het moment van doodgaan vaak belangrijker krijg ik het gevoel. En idd, tegen je eigen push gaan verdedigen is zwaar frustrerend. Zie het als een uitdaging ^_^RedHat schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 11:02:
Soms wordt ik elke ronde geswitcht. De teambalancers zijn niet erg slim
Het meest lullige is natuurlijk als je geautobalanced wordt en verliest omdat je net alle sentries kapot hebt gemaakt.
Van de week nog gehad, heerlijk goldrush stage 1 defence, en dan 20 seconden voor tijd auto-balanced. Hupsakee, kan je niets meer uitmaken ook.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Dit topic is gesloten.
Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!