Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
dit is voor een pub speler als ik zeer leuk om te zine. dank voor de link.
Die map voor badlands(ken de naam niet) was een mooie match, met echt veel skill momenten (die sniper bijv ^_^) en idd, die spy, echt mooi..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2010 20:24 ]
Blackwater?Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:54:
ow, man. die drie spy kills bij blackwater laatste cap op de push... wow
De stream met commentaar bekijken is toch leuker.Cabo schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:00:
source tv 80.84.250.224:27102
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Je bedoel bij badlands in defence als spy? Shintaz ofzoVerwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:54:
ow, man. die drie spy kills bij blackwater laatste cap op de push... wow
Verwijderd
jaja, potato patatoCabo schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:03:
[...]
Je bedoel bij badlands in defence als spy? Shintaz ofzo
Shitnaz had wel aardige kills, volgens mij zat iedereen meer op Byte te haten dat hij alles zat te CALLEN voor diggie ipv te shoutcasten dan naar de match te kijken.Cabo schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:03:
[...]
Je bedoel bij badlands in defence als spy? Shintaz ofzo
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Ligt het aan mij of is dat een beetje onrealistisch?
Nuja; ik heb mijn muziek'modje' geüpload om makkelijk te geven aan een vriend, maar dan heb ik er gelijk een releasepack van gemaakt. Achteraf gezien durf ik het niet up te loaden naar iets dergelijks als fpsbanana omdat het vernoemen ervan op zo een site het niet eens waard is. (Iets over lage complexiteit enzo).
Ik heb trouwens mijn fout gevonden; je kan niet meerdere commands in 1 bind zetten waarbij het eerste command met een "+" begint.
Hier te downloaden via megaupload
Even snel je TF2 music pack uitgetest(bekeken). Meer iets voor de diehard queen fans inderdaad
//EXTRA CONTENT: Hotkey for Dispenser
alias "dispenserkey" "build 0 0; play queen/iwant.mp3"
bind "q" "dispenserkey"
[ Voor 61% gewijzigd door CapTVK op 31-08-2010 07:27 ]
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Dat houdt je game lekker fris voor mijn gevoel.
Angelo NL / Global Cargo VTC
EDIT: heb het spel al erg lang, maar ben gewoon een verschrikkelijke noob met absoluut weinig speeltijd.
EDIT2: hoe is iedereen trouwens met spy begonnen? Lijkt me écht zo'n class waar noobs het twee seconden uithouden (verkeerde plek decloaken, "verdacht" doen in disguise, niet snel genoeg het juiste wapen hebben, etc etc.)
[ Voor 40% gewijzigd door DexterBelgium op 31-08-2010 16:32 ]
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Spy ongeveer hetzelfde als met alle andere classes... Gewoon proberen op je bek gaan en weer opstaan en doorgaan..... Al die punten die je hebt die leer je bijzonder snel af. Vooral als je 2 a 3 keer de map over bent geweest en je wel ergens een klein plekje ontdekt waar jij je kan verstoppen om te decloaken.DexterBelgium schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:28:
Wat is jullie ervaring eigenlijk met het aanzetten van het "ding" geluid als je iemand raakt? Voor mijn gevoel helpt het me wel om te vermijden dat ik gewoon "in de algemene richting" van de baddies aan het sprayen ben ipv hun lijf écht vol lood te jagen.
EDIT: heb het spel al erg lang, maar ben gewoon een verschrikkelijke noob met absoluut weinig speeltijd.
EDIT2: hoe is iedereen trouwens met spy begonnen? Lijkt me écht zo'n class waar noobs het twee seconden uithouden (verkeerde plek decloaken, "verdacht" doen in disguise, niet snel genoeg het juiste wapen hebben, etc etc.)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ding is echt super voor demo's die willen weten of hun stickies impact hadden, pyro's om te weten of ze iets om een hoekje raken, engis die willen horen of hun sentries iets raken (bij uber geen "ding").DexterBelgium schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:28:
Wat is jullie ervaring eigenlijk met het aanzetten van het "ding" geluid als je iemand raakt? Voor mijn gevoel helpt het me wel om te vermijden dat ik gewoon "in de algemene richting" van de baddies aan het sprayen ben ipv hun lijf écht vol lood te jagen.
Kortom. Echt handig.
Ook leuk voor de spammerts onder ons om te weten of er iets geraakt is, of daar uberhaupt zit.
Verwijderd
MWa, ik vinnut ruim irritant. Ik heb alleen de schade aanstaan, dat je ziet hoeveel auw je ze doet. Is wat mij betreft ook de enige info die ik nodig heb, zodat je weet of doorgaan zin heeft of niet (als scout kan het bijvoorbeeld wel eens tricky zijn)DexterBelgium schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:28:
Mapkennis, zoals hierboven is genoemd, is heel belangrijk. Dat zorgt er in het eerste geval voor dat je niet meer decloakt op de verkeerde plekken, alleen nog maar op ongelukkige momenten. Daarnaast ligt het succes van een spy geheel aan de speelstijl en (imo) welke cloakhorloge hij daarbij gebruikt. Zo heb ik zelf weer een hele tijd met het standaard cloak horloge gespeeld omdat je dan geforceerd actiever moet spelen gezien de beperkte cloaktijd (tegenover de stilstaan = infinite cloak-watch) en ik zelf meer actiever ging jagen op kills ipv building destructions.DexterBelgium schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:28:
Daarnaast is je doel erg belangrijk. Ga je heavy's jagen, engies irriteren, medics killen. Kies een doel en ga daar actief mee aan de gang, en lukt het na een aantal keren niet, ga een ander doel achterna aangezien ze je dan meestal verwachten (behalve als bijv dat engie-kamp iedereen ophoud in een payload oid). En vergeet natuurlijk niet, de aasgier die je moet zijn, om targets of oppertunity te fraggen.
Iets anders trouwens. Ik ben sindskort met de scout weer terug geswitchs naar zijn normale gun ipv the-force-a-nature en moet zeggen dat deze me echt heel veel beter bevalt en ik weer eens met positieve K:D ratio's mijn ronde's afsluit. Nu weet ik dat het normale side-grades zijn, maar de force voelt nu eigelijk een beetje aan alsof ik de hele tijd met een downgrade heb gespeeld. Wat is de algemene consensus hierover? of ligt het gewoon aan mijn speelstijl?
Ik vind de Ding sound erg handig, met name als je m zo instelt dat je er ook nog aan kan horen hoeveel damage je doet:DexterBelgium schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:28:
1
2
| tf_dingaling_pitchmindmg 110 tf_dingaling_pitchmaxdmg 35 |
Afterburn (3dmg per keer) klinkt als een schattig triangeltje dat naast je oor wordt gehouden, crit rockets klinken alsof je naast een kerkklok staat. Ik vind het handig, en leuk als ik pyro speel. Maar of iedereen er even veel baat bij heeft weet ik ook niet.
Ik heb gewoon de hit.wav van quake 3 arena gebruikt. Het standaard geluidje vindt ik maar irritant en deze is duidelijk en niet overheersendFl4pp13 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:43:
[...]
Ik vind de Ding sound erg handig, met name als je m zo instelt dat je er ook nog aan kan horen hoeveel damage je doet:
code:
1 2 tf_dingaling_pitchmindmg 110 tf_dingaling_pitchmaxdmg 35
Afterburn (3dmg per keer) klinkt als een schattig triangeltje dat naast je oor wordt gehouden, crit rockets klinken alsof je naast een kerkklok staat. Ik vind het handig, en leuk als ik pyro speel. Maar of iedereen er even veel baat bij heeft weet ik ook niet.
Winners never cheat, Cheaters never win
Ik gebruik ook de normale scattergun. Maar ik kan me voorstellen dat de FoN ook wel handig kan zijn, om een hoekje komen en snel twee schoten kunnen lossen i.p.v. ééntje voordat je meteen weer terug sprint. Maar volgens mij is de FoN generfd, ik dacht me te herinneren dat je eerst echt twee schoten bijna tegelijk af kon schieten en dat was toch wel de kracht, eigenlijk één schot met dubbele power.Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:20:
Iets anders trouwens. Ik ben sindskort met de scout weer terug geswitchs naar zijn normale gun ipv the-force-a-nature en moet zeggen dat deze me echt heel veel beter bevalt en ik weer eens met positieve K:D ratio's mijn ronde's afsluit. Nu weet ik dat het normale side-grades zijn, maar de force voelt nu eigelijk een beetje aan alsof ik de hele tijd met een downgrade heb gespeeld. Wat is de algemene consensus hierover? of ligt het gewoon aan mijn speelstijl?
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Verwijderd
true, maar als ik dit nou pak bij een heavy (jah, een heavyLUH-3417 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:17:
FaN is handig als je dicht bij iemand staat en je allebei je schoten volop raak kan schieten. Dan blaas je alles weg. In alle andere gevallen wegen de voordelen van zes schoten voordat je moet herladen en meer controle over je eigen luchtbewegingen zwaarder.
Ik merk gewoon echt dat de controle over mijn movement in combi met 6 toch redelijk stevige schoten erg effectief zijn in vergelijking met 2 schoten (waarvan er eentje toch meestal maar half is).
Tevens merk ik dat ik meer random crits krijg / dat mijn randcrits meer doen.
Het moeilijkste is nog doorhebben hoe lang het duurt tot je volledig gecloakt bent en de rook dus weg is, en hoelang het duurt vanaf decloak totdat je kunt stabben.DexterBelgium schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:28:
Disquised onopvallend rondlopen is bijna niet meer te doen gezien de meeste mensen tegenwoordig aardig spychecken. Je moet het tegenwoordig vooral hebben van afleiding door teammates die aanvallen. Geduld hebben is daarmee ook vrij moeilijk.
Verder moet je de juiste afwegingen kunnen maken. Soms is het de moeite waard gefragged te worden als je één ander, bijvoorbeeld een medic of sniper (gottanks) met je mee kunt nemen, en je team weer verder komt, maar vaak ook niet
[ Voor 13% gewijzigd door frickY op 31-08-2010 19:53 ]
En wat dacht je te doen achter enemy lines wanneer je geen disguise hebt en ze het decloak geluid horen?omgwtfbbq schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:15:
Mijn spytactiek is juist heel opvallend doen. Ik disguise mezelf als een teammate, dus alleen andere class. Icm met de deadringer geeft dit leuke effecten, zij denken een dat ze een enemy kill gemaakt hebben, jij bent gewoon onzichtbaar en loopt vervolgens naar achter, snel even andere disguise en hakken maar
facestabs werken prima...Waster schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:18:
Maar als spy is het niet te doen om een 1vs1 gevecht te winnen. Alleen een sniper of andere spy lukt nog redelijk met je pistol.

Verwijderd
Ik speel tf2 dus volledig vanilla, geen sounds, geen extra info zoals hoeveel damage ik doe en eerlijk gezegd heb ik ook geen idee hoe deze te implementeren.
Wat zijn zo de zaken die de meeste mensen gebruiken en hoe en waar kan ik deze instellen, beetje extra info op het scherm lijkt me wel leuk e.d., ik speel vooral 80% medic, 15% heavy, 5% random.
Alvast bedankt, CX
EDIT: Screenshotje (meer hier)

[ Voor 48% gewijzigd door DexterBelgium op 01-09-2010 10:01 ]
Je kan in ieder geval onder de Options, tabblad multiplayer, naar advanced settings. Daar kan het nodige aan- en uitgevinkt worden.Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:52:
Had een klein vraagje, speel nu al tijdje op de GOT'server, jammergenoeg is deze niet altijd vol maar indien er wel genoeg mensen zijn heb ik wel veel plezier ^^!
Ik speel tf2 dus volledig vanilla, geen sounds, geen extra info zoals hoeveel damage ik doe en eerlijk gezegd heb ik ook geen idee hoe deze te implementeren.
Wat zijn zo de zaken die de meeste mensen gebruiken en hoe en waar kan ik deze instellen, beetje extra info op het scherm lijkt me wel leuk e.d., ik speel vooral 80% medic, 15% heavy, 5% random.
Alvast bedankt, CX
Zie D4NG3R NL in "[Multi] Team Fortress 2, deel 15" voor screenshotje.
[ Voor 6% gewijzigd door JumpStart op 01-09-2010 10:19 ]
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
Zoiets zocht ik dus, thx for the info, vanavond na het werk is proberen installen!DexterBelgium schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:55:
Ik persoonlijk (maar ben dus, zoals hoger toegegeven, een serieuze noob) gebruik de Community HUD om wat meer info op het scherm te krijgen. Daarnaast staan er zéér veel nuttige opties in de "advanced" settings van je opties van TF2.
Wist niet eens dat dat allemaal kon.
Verwijderd
En deze doet wat precies?g0tanks schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:31:
En als je echt pro wil zijn dan installeer je ook nog een high fps config.
Ikzelf gebruik de config van Chrisfps (http://fakkelbrigade.eu/chris/configs/). Daarbij moet je ook nog wel wat "launchopties" toevoegen. Een goeie is om in plaats van "fullscreen" te spelen, gemaximaliseerd en zonder rand te spelen. Het ziet er exact hetzelfde uit, maar het werkt veel beter als je "alt-tabt".
EDIT:
Lol Cabo. Ik wist (weet) nog steeds niet wat allemaal met de spy class kan, dus laat ons het 1:1 noemen?Cabo schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:36:
Ik lees allemaal dingen hier. Geluiden, community HUD, wtf![]()
Wist niet eens dat dat allemaal kon.
[ Voor 19% gewijzigd door DexterBelgium op 01-09-2010 16:54 ]
Alternatieven: Quantum's Little Config en m0rehighfpsDexterBelgium schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:50:
Ikzelf gebruik de config van Chrisfps (http://fakkelbrigade.eu/chris/configs/). Daarbij moet je ook nog wel wat "launchopties" toevoegen. Een goeie is om in plaats van "fullscreen" te spelen, gemaximaliseerd en zonder rand te spelen. Het ziet er exact hetzelfde uit, maar het werkt veel beter als je "alt-tabt".
En met betrekking tot de HUD's. In TF2 kan je in principe alles wat op je scherm verschijnt aanpassen. Zoals de font grootte, gamemenu's, locatie op het scherm en uiterlijk van de ubercharge bar, dmg etc...De instellingen voor dit soort zaken kan je bewaren in \team fortress 2\tf\resource Je kan populaire HUD's zoals moreHUD, PVHUD of de communityHUD downloaden en in die folder plaatsen. Er zijn al aardig wat HUD's beschikbaar en het leuke ervan is dat elk specifiek onderdeeltje van een HUD een eigen bestandje met instellingen heeft. Je hiermee ook je eigen HUD kan samenstellen. Zelf sleutelen aan de instellingen kan natuurlijk ook. Alleen wat meer gepriegel
Als je een beetje leuke game-pc hebt haal je toch wel maximale FPS met VSync aan, of zijn er in TF2 nog voordelen voor ultra-hoge FPS die je op het scherm niet ziet (zoals dat je in *welk spel was het ook alweer* hoger sprong met meer FPS)? Ik heb namelijk gewoon alle settings op max en ik haal continu 60FPS, het is geen zwaar spel.g0tanks schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:31:
En als je echt pro wil zijn dan installeer je ook nog een high fps config.
Doe ik dit bij TF2 dan zak die vaak terug naar 40.
ik gebruik gewoon de m0re's FPS config, zodat hij soepel blijft lopen.
Over een maandje of 2 heb ik eindelijk genoeg geld voor een nieuwe videokaart
Met high fps (en dus low settings) is gewoon alles smoother, ik kan echt voor geen ruk snipen op high quality, ookal haal ik iets van 60 fps.bwerg schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:29:
[...]
Als je een beetje leuke game-pc hebt haal je toch wel maximale FPS met VSync aan, of zijn er in TF2 nog voordelen voor ultra-hoge FPS die je op het scherm niet ziet (zoals dat je in *welk spel was het ook alweer* hoger sprong met meer FPS)? Ik heb namelijk gewoon alle settings op max en ik haal continu 60FPS, het is geen zwaar spel.
HELL YES!...And that's the way it is folks
[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 01-09-2010 23:57 ]
Misschien leuk om voor op de FP in te sturen? initiatief vanuit de spelers zelf om ingame items te vernietigen voor een goed doel?CapTVK schreef op woensdag 01 september 2010 @ 23:57:
Afsluiting van het Golden Wrench Charity event
HELL YES!...And that's the way it is folks![]()
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Je hoeft niet te wachten op een update. Het opnieuw installeren van de hud is voldoende. Maar als er een nieuw element als jarate is toegevoegd, dan moet dat metertje aan de hud toegevoegd worden. En het is een heel gedoe ja. Ik gebruik de broeselhud (ge update morehud) en ik ben er erg tevreden mee. Alle onzin is van je scherm weggehaald. En de nuttige informatie redelijk gecentreerd in het scherm, zonder in de weg te zitten.LUH-3417 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 18:17:
Probleem van aanpassingen maken aan je HUD is dat je na iedere fikse update weer gezeik hebt en je weer moet wachten op een nieuwe versie. Ik speel toch het liefste zoveel mogelijk aux naturelles.
[ Voor 6% gewijzigd door Waster op 02-09-2010 10:01 ]
Nog nooit een probleem gehad met m0re's hud. Even opnieuw downloaden, Bestanden weer in de tf2 folder zetten en klaar
Hoi Dex,DeX schreef op donderdag 02 september 2010 @ 07:27:
Ben een beetje afwezig geweest de laatste paar dagen IVM met werk, maar ik ga vanavond, morgenavond en zaterdag flink aan de bak om een beetje voorbereid te zijn op de Highlander Testmatch. Ook moet ik leren van de starcraft af te blijven, wat ook niet echt makkelijk is.
Mooi dat je er weer bent.
http://etf2l.org/
The Highlander Mix-up Match
Date September 2, 2010
As previously announced, we’re kicking off the Highlander Community Challenge with a fantastic Exhibition game that will hopefully be a glimpse of the great matches to come! Combining the merry forces of the makers of our beloved game Valve, the pub community and the pro players, make sure you tune in to watch what will be simply epic TF2 action. Someone taunt-kill Robin Walker, pretty please?
Highlander mix-up match
Lineup:
And who exactly is playing?
Team Kicasso
* Scout: TLR | ViQun
* Soldier: [Valve] Robin Walker
* Pyro: madmattd
* Demoman: Broder Weqo
* Heavy: [Valve] Dave Kircher
* Engineer: mklnbss
* Medic: TLR | Mvp
* Sniper: [Valve] Bank Charnchaichujit
* Spy: The Gentlemanne
Team Shakespearicles
* Scout: Dignitas\Darn
* Soldier: My NaMe Is YuKaRi
* Pyro: Simple
* Demoman: TBA
* Heavy: [Valve] Dave Riller
* Engineer: Kershbob
* Medic: [FB] Arie
* Sniper: [Valve] Derrick Gennrich
* Spy: [Valve] Cayle George
I lol'd
Waar kan ik de match volgen ?
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Dat vroeg ik mij dus ook al afBobF. schreef op donderdag 02 september 2010 @ 14:22:
someone tauntkill robin walker, plz?
I lol'd![]()
Waar kan ik de match volgen ?
Mumble cast: fakkelbrigade.eu:64740
SourceTV: fakkelbrigade.eu:27100
Live Video stream by A_Spec
Arie maakt een Pr0 ubersaw taunt kill vanavond op Robin WalkerCapTVK schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:57:
Ik zie bekende namen bij de exhibition match vanavond:
http://etf2l.org/
[...]
Ik ga zeker kijken.
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
dan is er geen bal aan om die match te gaan kijken
In Viqun z'n geval krijgt ie dus een rapidfire scattergun met stun-effect als alternative fire.g0tanks schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:20:
Ja, iedereen die meedoet aan de match krijgt een Valve wapen.
Hij krijgt een scattergun die sandman balletjes schiet i.p.v. kogels.CapTVK schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:51:
[...]
In Viqun z'n geval krijgt ie dus een rapidfire scattergun met stun-effect als alternative fire.
nee joh, het gaat erom dat hij 3 eyelanders heeft.LUH-3417 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 18:36:
Je hebt een fuckin' lelijke sniperhoed gevonden? Of gaat het om die toffe engineer oorbeschermers?
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
En ik hoop dat het serverprobleem snel opgelost is.

wat is dit by ghenz, on Flickr
en ingezoomd:

wat is dit2 by ghenz, on Flickr
Zoiets heet een skybox, wat het is: Een verkleinde versie van wat je om de kaart heen zietBobF. schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:16:
kan iemand me vertellen wat dit doet op CP_badlands ?
[afbeelding]
wat is dit by ghenz, on Flickr
en ingezoomd:
[afbeelding]
wat is dit2 by ghenz, on Flickr
Edit: Kijk maar eens goed als je in het level zit, om je heen zou je al die dingen in het groot moeten zien
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bsEJX6enw1Y]
Kijk maar eens naar de gigantische sentries xD
[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 02-09-2010 22:26 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
[ Voor 7% gewijzigd door Zuurstok op 02-09-2010 22:30 ]
Daar hebben ze het over hoor.BobF. schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:30:
k heb het gewoon over dat extra stukje rechts..
Wat je in een level ziet dat ver weg lijkt te zijn (en waar je niet met een raket tegenaan kan schieten) is dus op kleine schaal gemaakt, ergens naast het level zelf, en wordt in de lucht/op de horizon geprojecteerd. Dat noemt men dan een skybox.
3d skybox!JumpStart schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:48:
[...]
Daar hebben ze het over hoor.
Wat je in een level ziet dat ver weg lijkt te zijn (en waar je niet met een raket tegenaan kan schieten) is dus op kleine schaal gemaakt, ergens naast het level zelf, en wordt in de lucht/op de horizon geprojecteerd. Dat noemt men dan een skybox.
Als het 2d was, dan hoeft het geen stuk van de map te zijn

Yep, na een uur hebben ze het maar opgegeven. Het was onspeelbaar door de hoge pings die door DDoS-aanvallen werden veroorzaakt.Waster schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:12:
Dus ze hebben helemaal niet gespeeld? Dan heb ik dus ook niks gemist.
Daar hebben wij het ook over?BobF. schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:30:
k heb het gewoon over dat extra stukje rechts..
Bouw maar eens een dispenser ofzo in de skybox, en ga dan terug het level in. Dan zie je hem opeens GIGANTISCH buiten het level haha
[ Voor 26% gewijzigd door D4NG3R op 03-09-2010 00:49 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Volgens mij is Robin Walker en zijn cornuiten gelijk na het aflassen van de match aan de slag gegaan met deze update! =PUpdates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:
Engine (CS:S, DoD:S, TF2)
Fixed a server crash caused by spamming the server with invalid rcon passwords
Team Fortress 2
Fixed a bug in the Steamworks internal stats reporting
edit: server up-to-date
[ Voor 11% gewijzigd door CapTVK op 03-09-2010 17:32 ]
Balen want heb nog metal zat liggen ^^
Heb in de tussentijd een testserver draaien, gaat wel over z'n nek bij 32 manCapTVK schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:29:
Dat was snel, onze TF2 server is trouwens nog niet geupdate. Heb al even gemailed met de admins bij DeS.
Zijn gisteren de matches gespeeld btw?
Deze items worden later gereleased als een grote update.
Heb 1 sniper token en bijna 8 refined, dan nog een 2e sniper token zien te regelen en dan hopen dat ik die sniper hat krijg
(er komt trouwens een extra class bij, dus 5+1=6 classes ; 18 nieuwe wapens en 6 hats blijf dus metal sparen
RSD1982,
Als je de officiële ETF2L openingsmatch bedoeld met het Valve team. Die is helaas uitgesteld. De matches voor ETF2L highlander competitie zelf beginnen volgende week op 12 sept. Al kan ik me voorstellen dat de organisatie daarvan wat meer tijd nodig heeft. (+800 teams ipv 160 hebben zich opgegeven
[ Voor 21% gewijzigd door CapTVK op 04-09-2010 12:30 ]
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door CapTVK op 04-09-2010 12:55 ]
Signature
Dit topic is gesloten.
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!